[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


17 listopada 2012, 21:24:40 - Bedziu
Lider nie dla Polonii

W ostatnim sobotnim spotkaniu 12. kolejki T-Mobile Ekstraklasy Polonia Warszawa zremisowała 1-1 (0-0) z Górnikiem Zabrze. Ten wynik oznacza, że gospodarze nie wykorzystali swojej szansy na objęcie prowadzenia w tabeli. Bramki w tym meczu zdobyli Adam Kokoszka (samobójcza) oraz Wladimer Dwaliszwili. Po raz czwarty w tym sezonie piłkarze Polonii nie wykorzystali rzutu karnego - tym razem za sprawą Łukasza Teodorczyka.

Pierwszą ciekawą akcję stworzyli zabrzanie, jednak po niecelnym podaniu Aleksandra Kwieka do wbiegającego w pole karne Préjuce'a Nakoulmy piłkę przejęli obrońcy Polonii. Pięć minut później po podaniu Mariusza Magiery z dystansu uderzał Kwiek, ale Sebastian Przyrowski obronił strzał. Po chwili dobijał Arkadiusz Milik, ale nie trafił w bramkę. Gospodarze odpowiedzieli strzałem Tomasza Brzyskiego zza pola karnego, lecz piłkę bez problemów złapał Łukasz Skorupski. Szansę na zdobycie gola miał także Nakoulma, ale uderzył zbyt lekko i piłka zatrzymała się w rękach Sebastiana Przyrowskiego.

W 21. minucie po zgraniu piłki przez Wladimera Dwaliszwiliego lewą nogą groźnie uderzył Paweł Wszołek, ale piłka przeleciała obok bramki. Chwilę później po podaniu Kwieka z dystansu strzelał Milik, ale nie zdołał zaskoczyć Przyrowskiego. W 31. minucie groźna akcję stworzyli piłkarze Polonii, ale Wszołek zbyt długo zwlekał z podaniem do Dwaliszwiliego i stracił piłkę. Siedem minut później po podaniu Adama Pazia w sytuacji sam na sam z bramkarzem mógł znaleźć się Wszołek, ale w ostatniej chwili wślizgiem powstrzymał go Magiera. Po chwili z dystansu uderzał Łukasz Teodorczyk, lecz bramkarz złapał piłkę. Przed końcem pierwszej części gry akcję mieli jeszcze zabrzanie, jednak płaski strzał Olkowskiego został obroniony przez Przyrowskiego.

Zaraz po rozpoczęciu drugiej połowy bliscy zdobycia bramki byli goście. Po wyrzucie piłki z autu w pole karne głową jej lot przedłużył Ołeksandr Szeweluchin, po czym uderzył ją stojący za nim Kwiek, lecz piłka trafiła tylko w poprzeczkę. Chwilę później po złym podaniu Pazia do Przyrowskiego w sytuacji sam na sam mógł znaleźć się Milik, lecz fatalnie przyjął piłkę. Gospodarze odpowiedzieli niecelnym strzałem Teodorczyka z okolicy pola karnego.

W 52. minucie Michael Bemben zagrał piłkę z własnej połowy na wolne pole do Olkowskiego. Pomocnik zabrzan zdecydował się na dośrodkowanie, które próbował zablokować Adam Kokoszka, jednak piłka odbiła się od jego nogi tak niefortunnie, że przelobowała Przyrowskiego i wpadła do bramki. Cztery minuty później był już remis. Brzyski dośrodkował piłkę z rzutu wolnego w pole karne. Kokoszka zgrał ją głową do niepilnowanego Dwaliszwiliego, który mocnym strzałem pokonał Skorupskiego.

Doskonałą okazję do objęcia prowadzenia gospodarze mieli w 66. minucie po tym, jak Magiera faulował wbiegającego w pole karne Brzyskiego. Strzał Teodorczyka z rzutu karnego został jednak obroniony przez Skorupskiego, a dobitka tego samego zawodnika przewrotką była niecelna. W 86. minucie Adam Danch głową uderzył piłkę ponad bramką po dośrodkowaniu Milika z rzutu rożnego. Chwilę przed końcem spotkania z dystansu bramkę próbował zdobyć jeszcze Brzyski, ale Skorupski obronił ten strzał.

17 listopada 2012, 19:35 - Warszawa (Stadion Polonii Warszawa)
Polonia Warszawa 1-1 Górnik Zabrze
Wladimer Dwaliszwili 56 - Adam Kokoszka 52 (s)

Polonia: 81. Sebastian Przyrowski - 26. Aleksandar Todorovski, 4. Marcin Baszczyński, 13. Adam Kokoszka, 32. Adam Pazio (61, 5. Đorđe Čotra) - 7. Paweł Wszołek, 20. Tomasz Hołota, 28. Łukasz Piątek, 21. Wladimer Dwaliszwili, 22. Tomasz Brzyski - 10. Łukasz Teodorczyk (72, 19. Daniel Gołębiewski).

Górnik: 28. Łukasz Skorupski - 24. Michael Bemben (79, 8. Przemysław Oziębała), 26. Adam Danch, 5. Ołeksandr Szeweluchin, 21. Mariusz Magiera (73, 22. Seweryn Gancarczyk) - 17. Paweł Olkowski, 19. Mariusz Przybylski, 29. Krzysztof Mączyński, 6. Aleksander Kwiek, 14. Préjuce Nakoulma - 99. Arkadiusz Milik (89, 10. Konrad Nowak).

sędziował: Daniel Stefański (Bydgoszcz).
widzów: 6097.

W 66. minucie Łukasz Teodorczyk (Polonia) nie wykorzystał rzutu karnego (Łukasz Skorupski obronił).

Mecz pierwotnie zaplanowany na 18:00 rozpoczął się z 95-minutowym opóźnieniem z powodu problemów z zasilaniem w wozie transmisyjnym telewizji.

Piast Gks - 17 listopada 2012, 21:25:06 - *.95.94.32.gl.digi.pl
znowu karny hahaha

dadek - 17 listopada 2012, 21:25:28 - *.cdma.centertel.pl
Teo dlaczego Jak mogłeś, znów Polonia nie trafia karnego

rar - 17 listopada 2012, 21:25:32 - *.dynamic.chello.pl
Przyrowski beznadzieja...

Fradi - 17 listopada 2012, 21:25:37 - *.dynamic.platinum.ca
Lechia dziekuje. Jeszcze jutro remisik w Poznaniu i trzymamy sie w czubie tabeli.

KSP - 17 listopada 2012, 21:25:55 - *.dynamic.chello.pl
Bemowo tylko Polonia! Przejmujemy Warszawę!

widz - 17 listopada 2012, 21:26:34 - *.plk.prest.pl
K karny a nie rzut karny. Tragedia ta Polonia.

do znafcow - 17 listopada 2012, 21:26:44 - *.trustnet.pl
Pytanie jakim cudem Magiera nie wylecial z boiska po tej wycince w polu karnym?

Gabroy - 17 listopada 2012, 21:27:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Polonia, którego to karnego nie wykorzxystała z rzędu? szóstego? No, coż to kto powinien te karne wykonywać?----------------------------
Gol i błyskawiczna odpowiedź tyle w temacie.

sasas - 17 listopada 2012, 21:28:02 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Kupie im lepiej parę snickersów to przestaną może gwiazdorzyć.

amigo - 17 listopada 2012, 21:28:04 - *.hotspotsvankpn.com
szkoda......

Oski(L) - 17 listopada 2012, 21:28:36 - *.160.224.12
Czemu ?

orłowo - 17 listopada 2012, 21:28:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i Lech jutro liderem a wiosną MISTRZEM

wszystko m - 17 listopada 2012, 21:29:36 - *.play-internet.pl
Marny stadion, marna atmosfera i marny mecz

hehe - 17 listopada 2012, 21:30:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik wraca do formy

franco - 17 listopada 2012, 21:35:23 - *.205.62.62.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
6 tysi, jak na KSP, to dobra frekwencja.
Z tymi karnymi to niezla beka

N.K.W.D. - 17 listopada 2012, 21:35:29 - *.mcr-bng-011.adsl.virginmedia.net
ksgks :-)

xxx - 17 listopada 2012, 21:37:41 - *.pool.mediaWays.net
dobrze ze ten mecz był w warszawie a nie w Zabrzu ponieważ wielka krytyka by nastąpiła na Górnik ze na tym "placu budowy" są takie problemy

Legia Fans - 17 listopada 2012, 21:40:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przejąc to mozesz swój pokój!! Warszawa 100% LEGIA!!! Muranów (L)egia!!!

leff - 17 listopada 2012, 21:45:18 - *.cg.shawcable.net
"wszystko m" - sam jesteś marny. Mecz niezły, dobre tempo. Niemal pełny stadion i ciągły doping z fajną oprawą. Nie dla hejterów!

kolp - 17 listopada 2012, 21:46:20 - *.dynamic.chello.pl
polonia miała fajnego komika w bramce,skoro nie ma go w pierwszym składzie to może to prawda że ruszył w trase z cyrkiem zalewskiego hi hi hi

ktoś - 17 listopada 2012, 21:46:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
słabiutki górnik.. polonia dużo lepsza.. szkoda karnego i byłby lider

PP - 17 listopada 2012, 21:48:50 - *.204.106.15.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i już jest stracony punkt przez źle wykonany karny. Jak tak dalej będzie to żeby się nie okazało że stracą cenne miejsce przez karne.

sv - 17 listopada 2012, 21:56:59 - *.static.hdsnet.hu
jutro na 100% remis Lech-Legia i czuję że bezbramkowy

bifer - 17 listopada 2012, 22:00:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
az sie patrzy zeby caniego wrocic do pierwszej druzyny poloni bo potencjal koles ma i to duzy tylko wy nie ktorzy nie zdajecie sobie z tego sprawy.

JohnyKSG - 17 listopada 2012, 22:00:58 - *.zabrze.vectranet.pl
I jest GIT! Górnik był zespołem zdecydowanie lepszym! W każdej formacji.Ciagle gadaja o Polonii,a dzisiaj grali siarę.Gdyby zawodnicy Górnika umieli wykorzystywać,to co wypracowuja-każdy zepół schodziłby pokonany! Słabszy dzis Nakoulma i Milik bezbarwny.Nowaka wpuściłbym wczesniej.Kwiek za duzo strat.Magiera-jakby strzelili karnego,to byś sobie...nóżke obgryzał...:-)

hhheee - 17 listopada 2012, 22:01:54 - *.adsl.inetia.pl
do @ktoś
chyba tego pradu dalej u ciebie w chacie nie ma

leff - 17 listopada 2012, 22:08:05 - *.cg.shawcable.net
JohnyKSG - Górnik grał ciekawą piłkę, ale żeby był zdecydowanie lepszy? Był więcej przy piłce, ale zatrzymywał się na 25 metrze i nie mógł się przebić przez bardzo dobrą obronę Polonii. Jakoś nie przypominam sobie za wiele groźnych sytuacji poza poprzeczką. Remis sprawiedliwy biorąc pod uwagę, że Polonia zmarnowała karnego.

wichura - 17 listopada 2012, 22:09:07 - *.146.41.90.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
No i się Polonia doczekała straty punktów przez marnowanie karnych! Ileż można (poprzednie trzy bez konsekwencji)! Nie wystarczyłoby wyznaczyć dwóm-trzem piłkarzom dodatkowego treningu?
Półtorej godziny zwłoki, bo TV miała kłopoty: jasny dowód, że piłką rządzi TV (bo płaci), a kibice na meczu traktowani są jak zło konieczne / bydło.

maxi_kaz - 17 listopada 2012, 22:10:49 - *.196.0.3.gost.mdi.pl
Nieźle - kibiców na Polonii 6100, a na ostatnim meczu Legii z Jagą 10 517.
Czyżby zacierała się równowaga kibiców jak w Krakowie - Cracovi i Wisły?

@maxi_kaz - 17 listopada 2012, 22:18:45 - *.nowydwormazowiecki.vectranet.pl
jak nie masz zielonego pojecia dlaczego taka frekwencja na Legii to prosze cie nie udzielaj sie bo jestes calkiem zielony w temacie.

sas - 17 listopada 2012, 22:20:20 - *.162.173.3
i jak tam milik pokazal sie dobrze skautom,czy tylko gornik zostaje.

Warszawiak - 17 listopada 2012, 22:31:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko na Legii jest protest! wiecej siada ludzi na zylecie niz kibiców ksp na całym stadionie :D kto mieszka w Warszawie to wie :D kibiców poloni gdzie jestes?

g - 17 listopada 2012, 22:32:26 - *.static.3s.pl
@wp

KOLO - 17 listopada 2012, 22:41:44 - *.204.195.169
hah w Poloni strzela karnego ten kto pierwszy złapie piłkę co kolejka to kabaret kiedyś się pobiją przed wykonywaniem 11
GWIAZDECZKI typu teo,wszołek i milik ŻENADA

prawda - 17 listopada 2012, 22:43:23 - *.net.stream.pl
groclin i Górnik na remis

KSP - 17 listopada 2012, 22:45:28 - *.dynamic.chello.pl
Więcej na żylecie, bo większą pojemność ma. 6100 widzów to dla Polonii 90% wypełnienia stadionu. Odlicz miejsca ze słabą widocznością i masz prawie pełny stadion. Jakby kamienna miała tyle miejsc co żyleta też byłaby pełna.

haha - 17 listopada 2012, 22:56:50 - *.153.108.173
Haha.. a na legii znowu protest. Są lepsi od samoobrony. Stadion im za mały wybudowali, mecze na 1 pokazują, cr7 nie sprowadzili,za bilety każą płacić i jeszcze nie można po boisku ze sztachetami biegać no masakra... ja od dziś strajkuje, bo szóstki w totka nie trafiłem :D no beka

(L)egion - 17 listopada 2012, 23:02:30 - *.adsl.inetia.pl
Ha ha przejmujemy Warszawę, dzieci z KSP naoglądały się youtube i jak zwykle z siebie idiotów robią

Dark - 17 listopada 2012, 23:14:36 - *.dynamic.chello.pl
Na szczęście tylko robią z siebie, a nie nimi są jak konkurencja z przeszłością "polską". Pozdro dla the kumatiest, peace! Hugo (a.k.a Cham) wyleciał do Portoryko!

znafca - 17 listopada 2012, 23:21:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
trochę dziwne że co mecz jest gwizdany karny dla polonii

leff - 17 listopada 2012, 23:36:43 - *.cg.shawcable.net
znafca - zobacz powtórki tych sytuacji, a przestaniesz się dziwić...

bob1 - 17 listopada 2012, 23:42:27 - *.as13285.net
te lech nie zabieraj głosu - pyrlandia won - tylko gornik zabrze -

KSG - 17 listopada 2012, 23:44:03 - *.proxnet.pl
Wtrącę się do tych spin legionistów. Jak na Polonii ma być więcej ludzi skoro w Warszawie widzą tylko legie i jej budują stadion a drugi klub mają gdzieś? Więcej osób na żylecie niż na stadionie Polonii? Niesamowite, naprawdę. Tyle, że na żyletę wejdzie więcej osób niż na cały stadion Polonii. I serio, widząc zachowanie kibiców obu klubów to bardziej legia podchodzi pod dziecinadę.
Co do meczu: sprawiedliwy remis.

rzeźnik - 17 listopada 2012, 23:45:21 - *.adsl.inetia.pl
nie dla psa kiełbasa!

Warszawiak - 17 listopada 2012, 23:55:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@KSG
A świadome pisanie nazwy klubu z małej litery to już nie jest dziecinada, prawda? ;) Gdyby wasze kompleksy powodowały fizyczny ból, to Zabrze by chyba wykupowało cały światowy zapas morfiny

KSG - 18 listopada 2012, 0:06:16 - *.proxnet.pl
@Warszawiak
Nie, to nie dziecinada. To świadome okazywanie braku szacunku. Nie wiedziałem, że przedstawienie prawdy to okazywanie kompleksów Chyba ty jakieś kompleksy masz skoro tak piszesz. Wiadomo, prawda boli.

bte - 18 listopada 2012, 0:08:58 - *.zabrze.vectranet.pl
Kompleksy wobec Legii? my? mylisz z nienawiścią i z tego co się orientuję 3/4 Polski to czuje do tego faworyzowanego (nie tylko w Wawie)od lat klubu.
Dobry mecz, sprawiedliwy remis teraz u siebie musza byc 3pkt
Tylko Górnik

dyzio KSG - 18 listopada 2012, 1:08:40 - *.215.202.107-internet.zabrze.debacom.pl
Polonia jest the best w porównaniu do legiii mają kiboli git i zawsze na nich można liczyć a ty ino liczysz wiela wejdzie na legia a wiela na barca i tyle w temacie

KSP - 18 listopada 2012, 1:13:49 - *.dynamic.chello.pl
KSG - dokładnie! Pozdrowienia z lepszej części Warszawy.

dyzio KSG - 18 listopada 2012, 1:23:47 - *.215.202.107-internet.zabrze.debacom.pl
jakby górnik mioł tyle kasy co legia to momy mistrza ale nie momy za to z szacunkiem do warszawy bo tam już je dawno europa szacunek do pracownika i zarobki Pozdro dla Polonii

Dami - 18 listopada 2012, 1:38:51 - *.szczecin.mm.pl
@KSG (oraz inni)
Nie zamierzam tutaj dołączać do wojny, ale pozwolę sobie przedstawić LOGICZNE spojrzenie, odsuwając na bok kwestie kibicowskie.
Jakie widzisz znaczenie w argumencie, że stadion Polonii ma niewielką pojemność, skoro nawet ta niewielka pojemność nie jest wykorzystywana? Gdyby wypełniano obecny stadion, wtedy można by mówić o niemożności pokazania ich potencjału. Teraz brzmi to zabawnie.
A co do domniemanego faworyzowania Legii. Wiadomo jak było w przeszłości (choć to nie dotyczy tylko Legii). Mówiąc jednak o stadionach. Na te chwilę liczbowo Legii jest więcej, a na pewno są bardziej widoczni. Ciężko porównać też wyniki klubów w ostatnich latach, przewaga Legii jest tu duża. Więc logiczne wydaje się, że władze inwestują w stadion który będzie służył większej liczbie ludzi, jednocześnie dając im więcej poparcia w wyborach i że będzie na nim grał klub który ma dużo większą "wartość marketingową". Inna decyzja byłaby idiotyzmem i kolejnym dowodem na tragiczne zarządzanie.
Polonii również życzę stadionu i wysokiej frekwencji, tak samo jak i mojemu klubowi i wszystkim innym. Czasem jednak pomyślcie logicznie, zamiast prężyć się i hejtować.

do Dami - 18 listopada 2012, 2:05:52 - *.dynamic.chello.pl
Piszesz, że stadion Polonii będzie potrzebny dopiero wtedy jak będzie mieć komplety na obecnym. Zanim legii wybudowano nowy stadion (czy każdemu innemu klubowi w Polsce) to mieli same komplety? Nie, bo to właśnie nowy stadion przeciętnie zwiększa frekwencję 2 razy. Dlatego, że poprawia się komfort i przychodzą nowi, który teraz nie chcą deszczy na trybunie czy toi-toi jako kible. Ten jest wypełniany w ponad 70%, a na ważniejszych meczach jak ten z KSG w 90%.

wiop - 18 listopada 2012, 2:36:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Good job boys

Marcinos24 - 18 listopada 2012, 9:05:20 - *.mofnet.gov.pl
Polonia, kiedy będziecie mieć normalny stadion? Będą wam coś budować czy nie? (bez napinki)

Giovanni - 18 listopada 2012, 9:18:25 - *.play-internet.pl
Polonia nie zasługuje na dobry stadion bo to marna drużyna
Co innego Legia

Pszczyna - 18 listopada 2012, 9:26:29 - *.adsl.inetia.pl
kibice poloni jestescie sprzedawczyki i tyle jakby nie my czyli GieKSa to was juz dawno nie ma wiec szacunku troche dla innych kibicow,wy przejmujecie Warszawe haha legi do piet nie dorastacie

kibic - 18 listopada 2012, 9:57:15 - *.247.210.91.neter.pl
coraz lepsza frekwencja na meczach Polonii. szkoda przestrzelonego karnego przez Teodorczyka. pozdro

ooo - 18 listopada 2012, 10:00:59 - *.warszawa.vectranet.pl
Ilu Górnika.. setka?
Podajcie info.

PeleRybnik - 18 listopada 2012, 10:06:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Popisał się wejściem Magiera którego nigdy nie byłem zwolennikiem bo to grajek który ma tylko lewa nogę i czasem uda mu się dobrze dośrodkować.Ci szpece z Canal+ w którymś programie widzieli go już w kadrze.Dalej będę wałkował i pytał Nawałkę co on widzi w Mączyńskim poza tym że jest jego ziomkiem bo kilka odbić piłki w meczu to i mnie ze skręconym kolanem by się udało zrobić.
Co do meczu to wyglądało to lepiej niż z Lubinem i tamten mecz pachnie mi jakimś przekrętem.
Co do transmisji to od czasu jak zarządza nimi ekstraklasa to jest obniżenie jakości jak to robił sam C+ to jakość była wyższa.Choć i C+ obniżył loty tymi swoimi ekspertami no bo niech mi ktoś powie kim wielkim był w polskiej lidze Przytuła?To coś podobnego jak Ulatowski w TVP był wielkim trenerem ale bez wyników któremu udało się w krótkim czasie spuścić z ligi kilka drużyn.
A te młode wilczki z obydwu ekip z meczu na mecz blakną.Czyżby już im sodówka zadziałała.

maciek - 18 listopada 2012, 10:17:14 - *.trustnet.pl
Magiera to powinien wyleciec z boiska za ten faul od tylu widze ze w polskiej lidze roznie sie sedziuje dla innych druzyn inaczej dla innych lagodniej tego powodu daleko nie zajdziemy

pimpek - 18 listopada 2012, 11:07:49 - *.torun.mm.pl
UWAGA PEWNE INFO!!!!! Teodorczuk zostanie ukarany za to że strzelał karnego bo nie był do niego wyznaczony, miał to zrobić Dwaliszwili, pewne info ma dostać karę na dwa mecze poza drużyną w Młodej Ekstraklasie będzie grał!!!!

kurnik żeb - 18 listopada 2012, 11:46:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jeszcze 3 punkty i Gliwice wyżej od wsi

pw - 18 listopada 2012, 12:12:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawda o frekwencji jest taka. Polonia od zawsze była,jest i będzie klubem warszawskich autochtonów,natomiast legia klubem ludności napływowej. Której jest więcej? Zapraszam do Warszawy,proszę przejść się ulicą i zagadnąć przypadkowo napotkaną osobę.Jeśli natraficie na kogoś,kto ma warszawskich przodków jeszcze z czasów przedkomunistycznych,to szczerze gratuluję szczęścia.Tak więc silenie się na porównywanie frekwencji na obu stadionach jest nie na miejscu i nie w porządku w stosunku do tych rodowitych warszawiaków,którzy nie przeżyli wojny,bądź musieli uciekać przed represjami lub po prostu musieli szukać domu gdzie indziej.

L - 18 listopada 2012, 12:23:30 - *.play-internet.pl
Frajerzy.

Ksg do mac - 18 listopada 2012, 12:28:22 - *.215.202.107-internet.zabrze.debacom.pl
Ty kolego jakby ci dać palec to chciałbyś od razu całą rękę.Faulu złośliwego nie było więc i kartki,każdy kto oglądał widział,że na 100 proc. trafi w piłkę ale nie trafił dlatego sędzia wskazał białko.Może mógł pokazać żółtko ale jakby Magiera uniósł nogę do góry jak w tańcu.Wtedy miałbyś rację.

ja - 18 listopada 2012, 13:37:59 - *.net.stream.pl
Do pw Polonia tak jest klubem Warszawskim ale nie ta to jest Dyskobolja Grodzisk W i nic tego nie zmieni obiektywny.

Obrzydliwy - 18 listopada 2012, 14:14:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Remis sprawiedliwy lecz ze wskazaniem dla Górnika.
Rzadko się zdarza, żeby przyjezdni mieli 60% posiadania piłki grając z zespołem wyżej plasującym się w tabeli. Jakie ma to znaczenie skoro z Lubinem Górnik puścił mecz mając 70% posiadania piłki ?
Wracając do wczorajszego meczu w pierwszej połowie dwukrotnie Milik, raz Nakoulma blisko gola. Kontry Polonistów groźne, ale w mniejszym stopniu. Druga część rozpoczęła się świetnie dla Górnika. Kombinacja przy wyrzutach z autu doskonała. Kwiek i Przybylski blisko gola.
Po straconej bramce Polonia wydawała się jednak groźniejsza w swoich atakach. Ich kontry stanowiły większe zagrożenie. Górnik bliski trafienia jedynie po dośrodkowaniu Milika, kiedy Danch głową fatalnie pudłuje z kilku metrów. Mimo wszystko najlepszą okazję do zadania decydującego ciosu mieli gospodarze (rzut karny).
Uwaga co do czerwonej kartki dla faulującego Magiery świadczy o tym, że ktoś kompletnie nie ma pojęcia o obowiązujących przepisach.

DENIS - 18 listopada 2012, 14:19:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To wysiadło oświetlenie na stadionie czy energetyka w wożie transmisimym? bo różnie słyszałem

pw - 18 listopada 2012, 16:20:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ja: Coś ci się pochrzaniło,albo nie nadążasz za tym wszystkim. Dyskobolia Grodzisk Wlkp. gra w poznańskiej A-klasie,masz internet to sprawdź,jak mi nie wierzysz.

bob1 - 18 listopada 2012, 16:37:25 - *.as13285.net
Mecz o mistrzostwo polski
LEGIA-Górnik w marcu .( a milik niech już spier. oziębała i zachara lepszy)

Elosek - 18 listopada 2012, 16:39:22 - *.wieszowanet.pl
Do ktos, twoja matka musiala sie duzo sniegu najesc aby takiego balwana urodzic
Chyba ogladales inny mecz

needle - 18 listopada 2012, 17:37:35 - *.adsl.inetia.pl
Dwa stołeczne kluby na czele...dawno tak nie było w tej fazie rozgrywek. 2 lata wstecz mieliśmy tak po 3 czy 4 kolejkach, a tu juz 11!
Drobna uwaga do gościa, który nie ma własnego nicka:
albo ma, ale sie wstydzi wpisać
@ 18 listopada 2012, 2:05:52 - 89-74-113-178.dynamic.chello.pl
Wyjaśnię Ci pewną rzecz, choćnie wykluczam, że wiesz to, ale sie drażnisz z userem ===> Dami
Gdy podjęto decyzje o rozbudowie stadionu na LEGII to POLONIA grała w II lidze i nie wiadomo było czy bedzie w stanie utrzymac to finasowo. Wydaje mi się, że gdyby podjęto decyzję odwrotną to byłaby taka sytuacja jak w Łodzi: buduje się stadion dla ŁKS-u,który na wiosnę znajdzie się w 3 klasie rozgrywkowej (w najlepszym przypadku!!!) w sytuacji, gdy WIDZEW był liderem ekstraklasy.
Naprawdę uważasz, że tak się powinno dziać...?
IGła

Emilio - 19 listopada 2012, 9:31:15 - *.ip.netia.com.pl
Jaka Polonia Warszawa? Grocilin to się nazywa grający gościnnie w Warszawie. Nie wierzycie? Sprawdźcie licencje. To tak jak by Fiat kupił nazwę Mercedes i do wszystkich Seicento itp. doklejał gwiazdę. Możecie doklejać tyle gwiazdek i malować ile chcecie a i tak przysłowiowym Fiatem (Groclinem) pozostaniecie.

groclin - 19 listopada 2012, 10:20:19 - *.zgora.dialog.net.pl
TEO,Wszoni i Leo pokazali co graja i gdzie jest ich miejsce taka jak farciaże z Amiki.

pw - 19 listopada 2012, 17:45:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@emilio: Groclin to taka firma,która nie ma już nic wspólnego ze sportem, ale zawsze cieszy się z darmowej reklamy na tej stronie. Po za tym od pewnego czasu mamy już kapitalizm,w sporcie też i każdemu wolno kupić licencję na grę w e-klasie,jeśli takowa jest na sprzedaż,tak się dzieje np. w lidze koszykówki,Śląsk kupił licencję i grał w e-klasie bez awansu z boiska.Ja rozumiem,że twoje poglądy na sport mogą pochodzić z poprzedniej epoki,ale tak jest w zawodowym sporcie na całym świecie.

luke - 19 listopada 2012, 18:14:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak, każdy może kupić licencję, ale gdy Król kupił licencję od Wojciechowskiego i chciał przenieść klub do Katowic to nagle się wrzawa podniosła że jak to, że to nieetyczne, nielegalne, że PZPN to zablokuje, nazywano ten klub "nowotworem". No ale widocznie można przenosić tylko do stolicy, odwrotnie już nie. Szacun dla kibiców z Katowic którzy nie chcieli kibicować temu czemuś no ale jak widać nie każdy ma skrupuły.
PS. Takie przenosiny klubów to są normalne w USA w ligach zawodowych, natomiast w Europie zawsze był system awansów i spadków. I nie porównuj proszę polskiego grajdołka do zawodowego sportu na całym świecie, bo prawdziwi zawodowcy nie chleją, potrafią biegać przez 90 minut i to nawet 2 razy w tygodniu, nie miękną im nogi na widok większej ilości ludzi niż 10 000.

do luke - 19 listopada 2012, 18:27:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Król chciał zlikwidować GKS i na jego miejsce utworzyć ten "nowotwór" i stąd ta wrzawa.No i z szacunkiem dla każdego,ale jest różnica między zlikwidowaniem wiekowej Polonii,a powstałym w PRL-u GKS-em.

needle - 20 listopada 2012, 14:34:54 - *.adsl.inetia.pl
@ do luke
Szkoda, że nie masz własnego nicka , bo piszesz tak rozsądnie i merytorycznie, że mógłbym bić brawo
Może i mnie by sie to udało, ale ja bym rozwlekał wątki, a Ty przelałes tu sama treść. Gratki
2. Mam pytanie do tych co się znają na rzeczy: podano, że było 6100 widzów; czy stadion POLONII ma tyle miejsc, bo od wielu lat (nawet na derbach) tylu ludzi nie było
IGła
PS Przenoszenie klubu do innego miasta budzi pewien niesmak, nawet jak ktos mieszka w Łapach a rzecz dotyczy sprawy powiedzmy LECHA i AMIKI.
Z jednej strony jest tak jak z przedsiębiorstwem; właściciel decyduje gdzie jest siedziba, bo gdy bedzie inaczej to nie będzie właścicielem. Chyba nie chcecie, aby powróciły czasy, gdy WISŁA czy GWARDIA to była milicja; LECH czy POLONIA to kluby kolejarskie, na Górnym Śląsku same górnicze niemal, a ŚLĄSK czy LEGIA to kluby wojskowe.
To rodziło paranoję
Z drugiej strony jak widzę, że w tenisie stołowym czy koszykówce (te dyscypliny cenię najbardziej) skład zmienia się w większości co roku to jak ja mam się utożsamić z jakąś drużyną...?

olek - 20 listopada 2012, 20:28:56 - *.net011-g1.isko.net.pl
szkoda bo polonia mogla by zostac liderem

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas