[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 grudnia 2012, 11:11:30 - MichalMKS
Wojewoda wielkopolski zamknął częściowo stadion Lecha

Wojewoda wielkopolski Piotr Florek zamknął tzw. II trybunę na stadionie Lecha Poznań na mecz z Polonią Warszawa - informuje "Sport.pl".

- Do wiosny jest sporo czasu na znalezienie sprawców ostatnich zdarzeń. Gdyby najbliższy mecz miał odbyć się wkrótce, zamknąłbym cały stadion - mówi wojewoda.

Decyzja to efekt zachowania kibiców Lecha podczas meczu ze Śląskiem Wrocław.


źródło: Sport.pl

bolo - 4 grudnia 2012, 11:16:34 - *.play-internet.pl
Nie budujmy stadionów w Polsce, gdyż takie decyzje potwierdzają gdyż są u nas nie potrzebne. Nigdy nie zrozumiem decyzji wojewodów którzy je podejmują. Są inne sposoby karania,ale przede wszystkim bezpośrednich sprawców, a nie pośrednich. Widocznie takie decyzje są komuś bardzo na rękę.

piszczel - 4 grudnia 2012, 11:21:45 - *.play-internet.pl
Niech pozamyka remizy strażackie, słyszałem, że tam ostro biją i chlają w miejscach publicznych. Dziekujemy Tuskowi i jego pachołkom.

Kibic - 4 grudnia 2012, 11:23:47 - *.254.245.11
Z mojej strony to wyglądało tak. Zaczyna się oprawa, rozwija się płachtę. Nie wiadomo co się dzieje bo długo to trwa. Płachta jest zwijana i spore zaskoczenie bo Lech dostał wtedy 2 bramki. Potem dymówa i znów nic nie widać. Wniosek? Chcesz obejrzeć mecz to zmień trybunę, bo na tej mecz nie jest ważny.

kata - 4 grudnia 2012, 11:24:30 - *.icpnet.pl
Sprawców? A czego tak w sumie? Doszło do przestępstwa? Taka świetna oprawa a tu postronny człowiek nie potrafi docenić pracy i umiejętności ludzi , którzy to zorganizowali... przykre

opa - 4 grudnia 2012, 11:25:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A póżniej zachodzą w głowę skąd taka niska frekwencja.Więcej zakazów,pozamykać trybuny to więcej ludzi napewno przyjdzie hehe

PeZet - 4 grudnia 2012, 11:33:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak jest jak do władzy dochodzą ludzie bez jaj. Takie same praktyki ma policja, zamiast wpuścić na stadion tajniaków i wypraszać takich ludzi prosto z stadionu do aresztu to oni wolą stać z boku i zamykać trybuny. Ekstraklasa napewno ukarze finansowo Lecha za to, Wojewoda zamknię trybune i w rzeczywistości Lech dostanie dwie kary, po jaką cholere karać za jeden czyn dwa razy to niech Tusk jeszcze zamknie drugą trybune policja parking i wszyscy będą zadowoleni. Po co za publiczne pieniądze budować jak później nawet z dnia meczowego nie uzbiera się na spłate stadionu bo połowa trybun jest pozamykana, dlaczego w Polsce ludzie umieją tylko karać? Gdzie są jakieś nowe regulacje prawne żeby takie sytuacje sie nie przytrafiły, no chyba że zamykanie trybun jest rozwiązaniem, no ale chyba mało skutecznym.

Rudy - 4 grudnia 2012, 11:36:05 - *.play-internet.pl
piszczel co ty masz do Tuska czy to Tusk rozrabiał

zdzisław - 4 grudnia 2012, 11:39:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niech jeszcze zamkną lotniska bo terroryści mogą porwać samolot

Donald Tus - 4 grudnia 2012, 11:47:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panie wojewodo dlaczego nie zamkniesz calego stadionu ? Liczysz na piknikow ?
Heheh co za blazen ten wojewoda !

WKS - 4 grudnia 2012, 12:05:35 - *.147.215.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Co za manekiny się tu wpisują. Zamykanie stadionów lub ich części to jeszcze jeden ze sposobów walki rudego z ruchem kibicowskim. Szykany z każdej strony, często niezgodnie z obowiązującą kostytucją. Odpalone piro to tylko pretekst. Dopóki piro nie było zabronione żaden pokemon nie pisał takich bzdur jak w większości wpisów powyżej. Ba, zachwycali się piękną oprawą! Gratuluję samodzielnego myślenia, gamonie.

lolololo - 4 grudnia 2012, 12:09:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tak wlasnie sie dzieje jak kluby graja na stadionach miejskich a nie wybudowanych za wlasne pieniadze....

naymar - 4 grudnia 2012, 12:11:50 - *.241.1.48
z tym czeba skonczyc bojkot i tyle niech sobie sami chodza na mecze jak kibicow nie szanuja

@WKS - 4 grudnia 2012, 12:11:57 - *.adsl.inetia.pl
Dokładnie, kiedyś jak sponsorem tytularnym była firma ORANGE to były wybierana "opraway kolejki" a teraz wszystko "beeeeee" tak to jest jak szara masa wszystko łyka a nie ma o niczym pojecia ...

babol - 4 grudnia 2012, 12:15:08 - *.netonsky.eu
To jest po prostu nie chce go nazwać idiotą bo to byłoby zbyt proste, ale człowiek pusty pozbawiony jakiejkolwiek wiedzy oraz szacunku do reszty kibiców. Chciał zamknąć cały stadion, pytam się za co ? To, że na jednej trybunie odpalono kilkanaście- kilkadziesiąt rac czy jakoś tak, petardy i co najgorsze użyto przemocy wobec kilku stewardów, którzy nie chcieli wpuścić kiboli na 3 piętro by ci rozwiesili oprawę to racja i tutaj ma pan zgodę chyba ze wszystkich stron, ale osobiście i tak uważam, że zamykaniem trybuny nic pan nie zdziała bo to tylko gra pozorów by ogłupieni ludzie wiedzieli, że kibice to samo zło. Jakby pan zamknął cały stadion uderzył by w 95% jak nie więcej normalnych kibiców, którzy siedzieli lub stali sobie spokojnie i oglądali czy dopingowali Lecha przychodząc na stadion. Łatacie swoje błędu i nieudacznictwo takimi absurdalnymi decyzjami. Kibice z kotła i tak kupią sobie bilety na IV trybunę czy inne i tam zapewne będą dopingować swój zespół. Karać sprawców, a nie normalnych kibiców, którzy przychodzą na mecz dopingować i oglądać mecz. Zapomniałem wy nie macie systemu oraz co najważniejsze wam się nie chce...

Po - 4 grudnia 2012, 12:22:38 - *.adsl.inetia.pl
Przecież można zamknąć całe miasto matolku florek albo całe województwo a straszenie ze zamknie cały stadion bo jedna trybuna narobila syfu to dziecinada

(R)uch - 4 grudnia 2012, 12:23:47 - *.internetdsl.tpnet.pl
Żadne konsekwencje , mają tyle wolnego miejsca na stadionie ,że w przypadku wyłączenia 1 z trybun pozostałe i tak świecić będą pustkami jak na starym Da Luz

AS - 4 grudnia 2012, 12:27:50 - *.opera-mini.net (*.114.97.109)
Te oprawy (tzw. sprawiające zagrożenie), czy pirotechnika na stadionie to prestekst dla rządu, żeby uprzykrzać życie przede wszystkim aktywnym kibicom. Jeżeli myślą, że jeśli zamkną trybunę, to od razu zamkną usta osobom niePOprawnym politycznie to się mylą! Efekt będzie... odwrotny. Czy ktoś mi może wytłumaczyć dlaczego w POlsce zawsze muszą się znaleźć osoby, które wszystko zepsują? Mamy piękne stadiony, jednych z najlepszych kibiców w Europie, głośny doping, fantastyczne oprawy, efektowne pokazy pirotechniczne itd. W Europie zachwycają się naszą atmosferą na stadionie ale w POlsce jak zwykle zrobią wszystko, żeby to zepsuć! Why?

AS - 4 grudnia 2012, 12:36:01 - *.opera-mini.net (*.114.97.109)
Oczywiście moje ostatnie pytanie jest ironiczne, jednocześnie każdy zna odpowiedź na to pytanie. Gdyby oprawy były wychwalające rząd, to znając obecną władzę, to pewnie sponsorowali by im te oprawy, w TVN-ie te infomacje byłyby na żółtym pasku jako wydarzenie dnia!
Niech Donald T. od razu pozamyka wszystkie stadiony, nawet w niższych ligach powód zawsze się znajdzie. A to ochroniarze mają żółte ubrania zamiast pomarańczowych i wpływa to na (nie)bezpieczeństwo, a to kibice z plastikowym kubkiem stwarzają zagrożenie życia, lub krzesełka mają kolor kojarzący się z opozycją... Tylko po to, żeby zamknąć usta osobom niezadowolonym z obecnej sytuacji w POlsce. To jest farsa, ale najgorsze jest to, że wiele osób nie wie/ nie chce wiedzieć co się w naszym kraju dzieje!

Znawca - 4 grudnia 2012, 12:43:02 - *.252.55.237.internetia.net.pl
Niech rozwiążą tą ligę całkiem !! Po co mają grać ?
Podobno mecze są głównie dla kibiców...? ale wszystko się teraz robi by ich odstraszyć ... Stadion to nie teatr... Na Stadionie człowiek chce się wyryczeć!! Kibice chcą pokazywać oprawy ... ale według naszych władz to najlepiej aby na mecze przychodzili ludzie w krawatach ... bo klient w krawacie jest mniej awanturujący się !!

PRED - Pog - 4 grudnia 2012, 12:52:17 - *.mofnet.gov.pl
Stadion był bezpieczny podczas EURO 2012 a teraz nie jest? Zamiast karać sprawców to lepiej zastosować odpowiedzialność zbiorową.Jest to dycyzja czysto POlityczna.

Leon - 4 grudnia 2012, 12:58:37 - *.134.56.152
ten kraj jest chory. Co my za baranow wybralismy do rzadzenia. Najpierw cala polska i rzad buduja stadiony a potem je zamykaja. smiechu warte.

kibol - 4 grudnia 2012, 13:10:12 - *.ssp.dialog.net.pl
kibole to MY

wyspiarz57 - 4 grudnia 2012, 13:10:41 - *.swinoujscie.vectranet.pl
Wojewoda zamknął trybuny stadionu na Dębcu! Skąd Wy Poznaniacy macie takiego wojewodę który nie zna miasta? Kto to jest taki? Cała Polska wie na jakim stadionie gra Lech , tylko wasza władza tego nie wie. Wstyd dla miasta, wstyd dla kibiców i wstyd dla niedouczonego wojewody!

WZL - 4 grudnia 2012, 13:16:08 - *.dynamic.chello.pl
brawo!!! juz dawno bylo ich pozamykac :-)

pawełWKS89 - 4 grudnia 2012, 13:25:48 - *.ssp.dialog.net.pl
Mam nadzieje , że dokonca sezonu bo To co pokazali w meczu z naimi przechodzi wszelkie granice , nawet wlasna ich druzyna na tym ucierpiala np. Kotoroski i puszczone 2 bramki w 2 min :D hahaha bez mózgie Yeti !

ueo - 4 grudnia 2012, 13:32:14 - *.40.34.217
karac pilkarzy trenerow kibicow jeszcze raz karac az zaczna przychodzic mecze rodziny z dziecmi. Jak nie beda chodzili to ich tez ukarac

Szpunt - 4 grudnia 2012, 14:00:26 - *.net.brewet.pl
Czy ludzie kupują bilety, żeby zobaczyć jakieś "oprawy"? Przeżyć machanie świecidełkami, syfienie dymem, wybuchy i duże szmaty pomazane sprejem? NIE.
Kupują bilety na widowisko sportowe, chcąc emocjonować się wydarzeniami na murawie, a nie występami samozwańczych, amatorskich trup pseudocyrkowych w kominiarkach. Żałośni pseudocyrkowcy przestańcie przychodzić na stadiony - idźcie z tymi swoimi tanimi pokazami na pustynię.

AS - 4 grudnia 2012, 14:10:56 - *.opera-mini.net (*.115.43.62)
@Szpunt Taa... widowisko sportowe ahahah To ty nadajesz się do cyrku albo nawet nie bo masz poczucie humoru na poziomie... nieboszczyka Jeżeli chcesz obejrzeć widowisko sportowe, to kup bilet na mecze Premier League, czy Bundesligi. Dopóki w naszej lidze grają tacy zawodnicy jak Socha, Kikut czy Ubiparip, to widowiska sportowe będą kabaretowymi. Jeżeli zawsze widzisz "pół pustej szklanki" to nie nasz problem. Idź do psychol(og)a! Jak myślisz dlaczego ludzie przychodzą na mecze? Żeby oglądać kopaczy, którzy wywracają się o własne nogi (niestety to nie żart). Nie! Ludzie chodzą na mecze dla kapitalnej atmosfery, głośnego dopingu, efektownych opraw itd.

@szpunt - 4 grudnia 2012, 14:23:59 - *.adsl.inetia.pl
hahahahaha widowisko sportowe hahaha xDDDD zarty widze sie Ciebie trzymaja, w calej naszej ekstraKLAPIE przez 30 rund!!!! masz moze z 5 spotkan ktore mozna ogladac i nie zasnac. Widowisko sportowe hahah kopia sie bo glowach, przewracaja o wlasne nogi, z 5 metrow strzelaja w slupki albo w trybumy i to jest widowisko?? nie badz smieszny, zobaczysz jak bede trubyny wygladaly bez fanatykow, zabraknie Nas nie bedzie ludzi na stadionie, beda rozdawac darmowe bilety aby jakos to wygladalo. 80% ludzi przychodzi dla atmosfery na trybunach a nie dla "widowiska posrtowego" haha

GieKSa - 4 grudnia 2012, 14:39:15 - *.182.15.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zróbmy jeden wielki protest.
Mecze bez dopingu. a Kibice w marynarkach i z krawatem

Pawel - 4 grudnia 2012, 14:56:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
głupota kibiców Lecha. niestety. i pisze to jako kibic Kolejorza - ultrasi doskonale wiedzieli że za takie zadymienie i "rozpalenie" trybuny stadion bedzie zamkniety - na szkode piłkarzy w meczu ze Śląskiem (Kotorowski wielokrotnie załzawiony przez dym) jak i na szkoda klubu.
głupte karać, i tępić, sprawców wyłapać. Pozdro dla normalnych a nie małolatów którzy tu czesto bronią kibiców.

Szpunt - 4 grudnia 2012, 15:00:40 - *.net.brewet.pl
Ach, to podpieranie się Bundesligą albo Premiership... Wartość widowisk jest wyznacznikiem ceny biletu. Tam jest drożej, u nas taniej - jeśli nie wiecie.
Tak samo jest z cyrkiem: bilet do zawodowego cyrku ze zwierzyną, żonglerami, klaunami i woltyżerką kosztuje ze 30 zł. Pokaz cyrkowców-amatorów, polegający na puszczaniu kolorowego dymu, podrygach topless, klaunicznym tłuczeniu się po gębach, wydawaniu zwierzęcych odgłosów i ciąganiu płacht z napisami jest darmowy. Ma miejsce TYLKO wtedy, gdy na stadionie odbywa się jednocześnie widowisko sportowe, na które widzowie kupili bilety.
Dla eksperymentu proponuję wam zrobienie pokazu opraw POZA stadionem. Rozczarujecie się, bo chętnych na oglądanie tej syfozy będziecie musieli szukać w zakładach dla obłąkanych albo dowozić związanych i zakneblowanych. No i spróbujcie sprzedać bilety na ten swój dymno-szmaciany cyrk... Chociaż jeden.

zdich - 4 grudnia 2012, 15:11:17 - *.mofnet.gov.pl
I bardzo dobrze. Kibice sami tego chcieli odpalając te wszystkie race podczas meczu.
Słuszna decyzja.

69 - 4 grudnia 2012, 15:21:43 - *.play-internet.pl
Odpowiedzialność zbiorowa sialalala to jest komuna sialalala....

Mariusz - 4 grudnia 2012, 15:27:22 - *.dynamic.chello.pl
Pewnie ,że słuszna decyzja niech zamykają !!! Z nami i tak nie wygrają!!! Jak otworzą znów się zrobi piro , niech zamykają całe stadiony we wszystkich ligach o to chodzi!!! Dopóki dopóty nie wróci kibolska normalność!!!

Mariusz - 4 grudnia 2012, 15:34:01 - *.dynamic.chello.pl
@Szpunt ja razem z żoną , chrzesniakami i dzieckiem kupujemy bilety właśnie po to aby oglądać piro i oprawy, rodziny znajomych też po to kupują bilety,A kiedy ostatnio kupiłeś Ty bilet na mecz ?.

do Szpunt - 4 grudnia 2012, 15:36:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Krakowie czy w Łodzi kibole mają protest,wiadomo że nie będzie opraw,rac itp.Czy w związku z tym tzw. "normalni" kibice tłumnie chodzą na mecze? Weź się nie ośmieszaj

do szpunt - 4 grudnia 2012, 15:45:29 - *.gliwice.vectranet.pl
Popieram. Chcą robić pokazy pirotechniki itp. proszę bardzo zbudować lub wynająć stadion i sprzedawać na to bilety.
Mariusz - dziwną masz rodzinę, ale takie Wasze prawo.

Szpunt - 4 grudnia 2012, 15:49:45 - *.net.brewet.pl
Proces wydalania ze stadionów cyrkowców-amatorów w kominiarkach jest w toku i potrwa. Ważne, że jest konsekwentnie realizowany. "Normalni" nie zaczną chodzić od razu, bo ciągle widzą migawki z wędzarni, kiedy jest mowa o meczu. Kto normalny chadza z chrześniakiem, stryjem, konkubiną i kapelanem dla rozrywki do wędzarni? Wygasną wędzarnie, znikną kominiarki na łbach, nikt nie wpadnie na szarpanie płotu. Dało się tam, da się i tutaj. Bilet, szalik i gardło. Tyle starczy, żeby okazać miłość klubowi. Reszta to zbędne bzdety.

kaub - 4 grudnia 2012, 16:02:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
"tzw. II trybunę" nieźle

Mariusz - 4 grudnia 2012, 16:11:28 - *.dynamic.chello.pl
szpuncik maly jesteś mały człowiek ,widzisz normalni chodzą na mecze z rodzinami, a reszta no cóż postęka , pojęczy przed netem , napisze coś kiepskiego, a na mecz nigdy nie pójdzie Dlaczego nie pójdzie sam sobie odpowiedzNie widzisz dzieci z rodzicami na polskiej ldze to gdzie Ty byłeś i co czytałeś ??? hehehe człowieczku mnie uczono chcesz osądziś czy dobry film to go obejrzyj , czyli chcesz zobaczyć kto jest na trybunach i co tam się dzieje idż na mecz, wtedy zabierz głos w dyskusji.Tylko po co ,lepiej przeczytać artykuł od Adama (dlaczego zmieniał nazwisko tego nie wiem),włączyć przemówienia "główki" nie "głowy" narodu i juz ma się wyrobiną opinie.Tylko czy to jest Twoja opinia , czy tych co ją Tobie przekazali w taki sposób byś wyłączył myślenie,bo oni myślą ,że "łykną to jelenie".

Daro - 4 grudnia 2012, 16:19:58 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda!!!!!!!!!!!!!!!
Takie decyzje władz są przez chyba wszystkich niezrozumiałe. Po jakiego grzyba budujemy te stadiony, żeby później je zamykać. Polska to jedyny kraj gdzie są takie dziwne decyzje. Zamykamy część stadionu ponieważ doszło do burd, to czemu ja się pytam trzeba karać tych, którzy nie brali w tym udziału albo nie było ich na meczu. Powiedzmy szczerze to wszystko wina Policji, po co ona jest w tym kraju jak nie umie zapanować nad kilkudziesięcioma osobami podczas meczu, gdzie wszyscy sprawcy są w jednym miejscu. Po co oni są tam skoro nic nie robią....

Mariusz - 4 grudnia 2012, 16:23:23 - *.dynamic.chello.pl
@szpunt Proces edukacji społeczeństwa jest długofalowym procesem , nie jest to łatwe zadanie, ale w końcu podobnie jak w czasach komuny ,mimo braku dostępu do rzetelnych relacji(całe szczęście jest jeszcze internet chyba ,że znó jakieś Acta wymyślą),naród będzie na tyle świadomy ,że podejmie włąściwe decyzje Może nawet Tobie się uda włączyć niezależne myślenie.do 4 grudnia 2012, 15:45:29 - 178235023162.gliwice.vectranet.pl ja mam świadomą rodzine która wie co chce zobaczyć czyli oprawy , doping i zwycięstwo swojej druzyny.Mam taką rodzine jakich wiele w Europie . patrz Dortmund , Frankfurt , Belgrad , Turyn , Madryt-tam też jest piro i oprawy!!!Bardziej strach dziecko puścić na rynek , bo ktoś może je okraść specjalnie źle wydaąc pieniądze ,niż na mecz z oprawą i piro-kto chodzi ten wie co mówi , kto ogląda tv pewnie nie uwierzy

micol - 4 grudnia 2012, 16:34:33 - *.gliwice.vectranet.pl
Świadomość mówisz?? Czyli kupując bilet na mecz piłki nożnej (bo ten sport lubię) i zabierając na ten mecz dziecko idę oglądać... no właśnie co??
Twoje myślenie jest lekko pokrętne.
Owszem oprawa w naszej kulturze jest nieodłącznym elementem meczy, ale w normalnym wymiarze.
Inną sprawą jest to, że nie polemizowałbym z Tobą gdybym miał 15-26 lat, teraz inaczej na patrzę.

Mariusz - 4 grudnia 2012, 17:00:26 - *.dynamic.chello.pl
@micol co znaczy wg Ciebie oprawa w normalnym wymiarze?Kupując bilet na mecz ide przynajmniej ja na widowisko-czyli fanatyczny doping kibiców , świetna oprawa ,od czasu do czasu wraz z pirotechniką i dobry mecz(o to coraz trudniej) czyli przynajmniej ambicje i pot wylany na boisku.
Pytanie ile ofiar w ciagu ostatnich 10 lat przyniosła pirotechnika ???.

Szpunt - 4 grudnia 2012, 17:37:10 - *.net.brewet.pl
Naród, polityka, Acta, niezależne myślenie, jakiś Adam co nazwisko zmienił. Jeszcze papieża brakuje. Tyle spraw na główce kibola-oprawiacza, aż mi żal...
Dlaczego ciągle włącza się wam pod tymi zadymionymi kominiarkami, że na stadionie bywają tylko przymusowi wielbiciele cyrkowej amatorszczyzny, a inni znają futbol tylko z telegazety? Kto wam to wmówił? Włączcie myślenie, znajdźcie dostęp do rzetelnych relacji itp. itd.
Zidiocenie zjawiska opraw sięga zenitu - bilet, szalik i gardło są chyba elementami wrogiego "modern football".

fabian666 - 4 grudnia 2012, 17:44:54 - *.241.1.48
niech se furtke w oborze zamknie

Mariusz - 4 grudnia 2012, 17:51:37 - *.dynamic.chello.pl
Szpunt -na jakim meczu ostatnio byłeś ????!!!! :P , nie wiem czy nie za trudne pytanie jak dla Ciebie

Mariusz - 4 grudnia 2012, 17:54:55 - *.dynamic.chello.pl
Widzisz wiara kibicowska musi mieć wiele spraw na głowie, choć są tacy co by chcieli takich kibiców jak Ty , szalik , gardło, meczyk 90minut i do domu , do tego gratis wuwuzela i popcorn, .

Mariusz - 4 grudnia 2012, 17:57:49 - *.dynamic.chello.pl
Po pierwsze chłopaku ja nawet nie jestem kibolem , ale skoro popieram oprawe i piro to wg Ciebie powinni mnie zamknąć , ot taka wasza demokracja ,czy tuskracja

bolekndm - 4 grudnia 2012, 19:59:32 - *.111.238.0
Piłka nożna dla kiboli!

DENIS - 4 grudnia 2012, 21:14:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Paranoja

max - 4 grudnia 2012, 21:52:15 - *.centertel.pl
Ciekawe czy za mecz z Zagłębiem Betonom zostanie zamknięty jakiś sektor na PGR Arena. Na meczu był Tusk a lechujka to jego oczko w głowie

falstart - 4 grudnia 2012, 23:56:03 - *.elblag.vectranet.pl
max w Gdańsku nie zamkną stadionu, bo to nie były race tylko pochodnie PISu, zwolennicy PO już szykują trybunał stanu za tą prowokacje!Gazeta Wyborcza napisze, że Agent tomek spał z Biedroniem w jednym łóżku,a do ciebie o szóstej rano wpadnie ABW-u, zabierze komputer i okaże się, że zająłeś nie to krzesełko i zakazik już czeka!Jestem ciekaw czy Donald Tusk ze swoją świtą płaci za bilet wstępu i czy ma kartę kibica ze swoja świtą i jest podawany badaniu alkomatem, czy wchodzi za darmo jako dyrektor od sponsoringu Lechia Gdańsk!

Nyrol - 5 grudnia 2012, 0:24:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ico kibice sukcesu 18000 a sie smiali z innych!!! Czas Literka i Po i Frankiewicza Mija!!!!Uszol WRacaj Ognik Czeka!!!!!!!!!!!!!!!

Nyrol - 5 grudnia 2012, 0:26:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dzieci netu kiedyś nie było zadnego piro a Jak Ryknął Uszol ,Surówa i Żarówa to był doping!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kibic - 5 grudnia 2012, 7:42:19 - *.toya.net.pl
jestem za ! Zamknąc, wybić dresom z głowy mecze, zapomną i zacznie sie nowa era jak w Anglii. Serce ściska jak ogląda się kibiców na meczach chelsea czy Arsenalu. Zęby zaciśnięte, krew w oczach, złość na twarzy ale siedzą i drą się bez napinek szmat i debilstwa. Aż chce się isć na taki stadion.

a - 5 grudnia 2012, 8:53:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Leona "ten kraj jest chory. Co my za baranow wybralismy do rzadzenia." To nie nasz kraj jest chory, tylko rządzący. http://pl.wikipedia.org/wiki/Choroba_Taya-Sachsa

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas