[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


21 marca 2013, 20:15:45 - dufusik
Wojciech Kędziora nie zagra do końca sezonu

Napastnik Piasta Gliwice Wojciech Kędziora nie pojawi się już w obecnym sezonie na boiskach T-Mobile Ekstraklasy.

Kędziorę czeka artroskopia diagnostyczna i, jeśli wykaże uszkodzenie więzadła krzyżowego przedniego, nastąpi jego rekonstrukcja. Operację ma przejść 26 marca w Ośrodku Medycznym "Galen" w Bieruniu.

Najbardziej optymistyczna wersja to sześć miesięcy przerwy w grze.


źródło: własne / Piast Gliwice

Piast KSG - 21 marca 2013, 20:16:33 - *.10.86.84
Co tam, jest Docekal!

koalaa - 21 marca 2013, 20:17:15 - *.ip.netia.com.pl
Bardzo szkoda, bardzo solidny zawodnik :/.
Niech pan się trzyma panie Wojciechu!

GieKSa - 21 marca 2013, 20:32:09 - *.toya.net.pl
Piast mocno zawyzona pozycja w tabeli..
Przez takie kluby jestem za zmniejszeniem ligi do góra 10 zespołów

Tomi - 21 marca 2013, 20:38:14 - *.30.25.160.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gieksa - to Twój klubik wtedy w której lidze by grał? 4-tej?

rrrrrrr - 21 marca 2013, 20:49:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Gieksa
Bez takich zespołów nasza liga byłaby jeszcze słabsza.Chłopaki z Gliwic pokazują Wiśle czy Śląskowi co to znaczy zaangażowanie i walka,a trener Brosz udowadnia że mając tylko trzech klasowych graczy a resztę przeciętniaków przy dobrej taktyce można powalczyć z każdym

GieKSa - 21 marca 2013, 20:54:26 - *.toya.net.pl
jaką Piast ma tradycję? ile jestescie sezonów w EX?
To że teraz Wisła przechodzi kryzys to przykre ale wyjdzie na prostą, a takie klubiki jak Odra, Bełchatów, Łęczna czy teraz Piast nie mają szans w dłuższej perspektywie... A GieKSa wróci w końcu na należyte jej miejsce spokojnie nie bój się Tomi, prędzej wy będziecie w tej IV lidze

ghettowzl - 21 marca 2013, 20:58:37 - *.ssp.dialog.net.pl
Trzymaj sie Wojtek - pozdrowienia z Lubina!
ZL 1946!

GieKSa - 21 marca 2013, 21:03:45 - *.toya.net.pl
Nie ma za duzej tradycji?! Nie ma jej wcale!!!
To że wam otwarli centrum handlowe nie znaczy ze jestescie rozwojowi! Nie widze takich klubów które nie są wiodącymi miastami regionu! Piast kojarzy sie bardziej z piwem niz z klubem przyjmij to do wiadomosci

rrrrrrr - 21 marca 2013, 21:06:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Gieksa
Zgodzę się z tobą że Łęczna czy Odra nie miały perspektyw,ale nie dlatego że nie miały tradycji tylko dlatego że były z małych miasteczek bez kibiców i inwestorów.Ekstraklasa to nie jest liga zamknięta.Dobrze że pojawiają się nowe kluby bo to podnosi poziom.Czy uważasz że lepiej żeby do Ekstraklasy awansował np.GKS Tychy(z tradycjami) czy Miedź Legnica bez tradycji ale z perspektywami?

rrrrrrr - 21 marca 2013, 21:08:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Gieksa
Rozumiem że Górnika,Podbeskidzie,Ruch i Zagłębie też byś ligi wyrzucił

GieKSa - 21 marca 2013, 21:11:06 - *.toya.net.pl
A jakie Miedz ma perspektywy? Ze obok bogaty Lubin i Śląsk który przyciągnie szybciej inwestorów niz Miedz?! Narazie maja sponsora który po pierwszej porazce (brak awnasu w tym roku?) moze ich rzucic z dnia na dzien.. A Piast ilu ma kibiców? W Gliwicach wiecej fanów Górnika! Na jakiej podstawie wnioskujesz ze takie druzyny podnoszą poziom? juz nawet cypru nie ogrywamy a mistrz kraju skonczy pewnie w okolicach 8 porazek...

GieKSa - 21 marca 2013, 21:14:45 - *.toya.net.pl
pewnie ze tak! na ten moment są za słabe i mój GKS też więc jak widzisz jestem obiektywny. Wogóle to na Śląsku jest za duzo zespołów dlatego tak długo nikt z tego regionu nie zdobył mistrza. Wiadomo że liczą się tu 3 wielkie marki: Górnik, GKS i ruch a reszta (Piast, Podbeskidzie, Bytom itd tylko przeszkadzają a same nic nie osiągną)

rrrrrrr - 21 marca 2013, 21:20:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie zespoły z tradycjami z I ligi poza Cracovią po awansie spadły by zaraz ponownie.Czy uważasz że któryś z tych zespołów(ŁKS,Gieksa,Bytom,Stomil,GKS Tychy,Arka) ma piłkarzy na poziomie Ekstraklasy albo ma kasę na opłacenie lepszych?Nie chciałbym w Ekstraklasie Niecieczy bo klubik z tak małej miejscowości to przesada,ale niech w Ekstraklasie grają zespoły na nią przygotowane a nie kluby z wielkimi nazwami

GieKSa - 21 marca 2013, 21:26:13 - *.toya.net.pl
a wiesz czemu by spadly? bo jest za duza roznica w kasie miedzy EX a I ligą. U nas jak ktos spada to prawie od razu bankrut, zauwaz. W anglii po spadku druzyna zachowuja przez pierwszy sezon podobne wsparcie finansowe po to zeby mogla albo szybko tam wrocic albo zeby miala czas na dostosowanie swojego budzetu do realiow. Cieszy cie to ze upadaj takie marki jak np teraz ŁKS? Wyobrazasz sobie zeby takie marki tułały sie tak nisko na zachodzie? to normalne ze kluby z tradycjami wiodą tam prym i fajnie jak jakis kopciuszek bedzie na pudle ale to nie norma co sezon!

DENIS - 21 marca 2013, 21:26:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wracaj szybko do zdrowia Wojtek

GieKSa - 21 marca 2013, 21:32:55 - *.toya.net.pl
z ostatnich lat kto grał w pucharach - Amica, Groclin. Odra, Hutnik, ŁKS, Bełchatów, Ruch... Gdzie są dzisiaj te ekipy? Albo ich nie ma albo dołują w lidze...

fan - 21 marca 2013, 21:33:56 - *.dynamic.chello.pl
Wojtek wracaj do zdrowia jak najszybciej!
ZAGLEBIE

afro - 21 marca 2013, 21:48:50 - *.189.219.114.skyware.pl
Gieksa - cały czas piszesz o tradycjach... A w takich klubach jak Piast i innych właśnie teraz rodzi się tradycja. Twoim zdaniem cały czas w lidze powinno grać 14 klubów z tradycjami, bez spadków i awansów?

ccc - 21 marca 2013, 21:50:03 - *.chello.nl
Gieksa co tam u Cementarnicy slychac? obecnie gra w IV lidze MACEDONII i co? I to, ze taki cienki klub jak GKS tez gral w pucharach. to jest dopiero obciach

kogucik - 21 marca 2013, 22:15:54 - *.swietochlowice.vectranet.pl
Gieksa a jaki wy macie tradycje? ile macie Mistrzow? na Piasta gadasz ale tam jest stadion a i frekwencja wyzzsza niz na Gieksie wiec o co ci chodzi?

Reformy - 21 marca 2013, 23:03:58 - *.gl.digi.pl
Najlepiej to dla niektórych pogrupujmy E-klasie na takie grupy jak: Ekstraklasa miastowa(w której będą grały same drużyny z dużych miast), Ekstraklasa historyczna(w której będą grały same drużyny z bogatą przeszłością), Ekstraklasa frekwencyjna(w której będą grały kluby z wysokimi frekwencjami), Ekstraklasa finansowa(w której by grały same kluby z wyśmienitymi finansami). Musiałyby być takie podziały chyba żeby każdego widzimisie zaspokoić. Ale mamy jedną Ekstraklasę i grają w niej kluby po pierwsze co na nią zasługują i wyróżniają się w każdym z powyższych aspektów czyli grają w niej najlepsze drużyny w kraju. Tyle w temacie.

bedi - 21 marca 2013, 23:27:44 - *.bmj.net.pl (*.205.164.49)
@reformy nic dodać nic ująć. W eklasie mają grać zespoły które na to zasługują pod względem sportowym. Reszta jest dodatkiem lub kluczem do sukcesu.
@gieksa ty jesteś człowieko chory na "wyższość". Niby czym się wyróżnia twój klub i jakie ma tradycje? Zdobył nie wiele więcej niż Piast. Nawet jednego mistrza nie mają. Stadion jak duża "szczęka" z bazaru. Średnia kibiców na meczu ok 2000 (mówie o 1 lidze). Weź się chłopie ogarnij i przestań bujać w obłokach.

bedi - 21 marca 2013, 23:29:15 - *.bmj.net.pl (*.205.164.49)
Jeszcze tylko dodam że każdy klub tworzy swoją historie i tradycje. I teraz Piast wykorzystują swoje 5 minut.

ronaldinho - 21 marca 2013, 23:49:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gieksa przestan cpac )

leon - 22 marca 2013, 0:20:34 - *.231.18.41.koba.pl
Jaga sprowadzi Pisatunki na odpowiednie miejsce w szeregu. Ale maja farta. A skończą jak Polonia.

Paweł - 22 marca 2013, 0:25:36 - *.34.221.227
Spójrz na swoje podwórko o swój GKS Katowice gdzie gra i jak mu idzie... a jak mu idzie w lidze ? każdy wie także w Gliwicach jest stadion i jest zespół.Może z frekwencją gorzej ale na dzień dzisiejszy Piast rozniósł by waszą śmieszną "giekse" w pył zresztą coś o tym wiedzieć powinienieś bo jak Piast sezon temu grał w I lidze to śmieszny klubik z Katowic pogrążył zresztą i tak idziecie ku pochyłej jak Wodzisław czy Polonia Bytom bo te miasta mają gdzieś te kluby a Gliwice jak widać potrafi zainwestować w klub ze swego miasta

zbynio - 22 marca 2013, 9:27:56 - *.kopnet.pl
GieKSa - zmień dealera, Reformy - właściwe podsumowanie właśnie dla takich kibiców jak GieKSa, przecież każdy klub kiedyś buduje swoją historię tradycję i pozycję jedni to zrobili w latach 60-tych inni teraz, trudno żeby liga miała 16 tych samych drużyn przez 100 lat !

Tomi - 22 marca 2013, 10:44:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jeszcze raz do Gieksa - tą Waszą historią to się nie napinaj - bo nie ma czym......
rok założenia Piasta - 1945, Gieksy - 1964.
Nie wiem czy wiesz ale na szczeblu centralnym (Ex i I liga) Piast ma dorobek na poziomie +/- 10 miejsca w Polsce (lata gry + zdobyte punkty). A Gieksa....... A o sukcesach Gieksy z przełomu lat 80 i 90 tych (czyli jedynych w historii)sporo się nasłuchałem (w tym osobiście od rodziny jednego z autorów tych sukcesów). Nawet co do Waszej "wielkiej" frekwencji - szału nie ma... . A stawianie Gieksy wyżej od Polonii Bytom to już totalna żenada.

Polbyt - 22 marca 2013, 11:44:30 - *.akk.net.pl
Moglby ktos z Piasta napisac co ze Swierczokiem?trenuje juz?jest szansa ze zagra w rundzie wiosennej?

GieKSa - 22 marca 2013, 17:40:29 - *.toya.net.pl
ale wam zal du..e ściska! chwalicie sie rokiem zalozenia a waszym najwiekszym suckesem jest 10 miejsce w EX
gratuluje efektywnosci! od zawsze kibicuje się tam Górnikowi Zabrze haha

GieKSa - 22 marca 2013, 17:46:17 - *.toya.net.pl
jakie macie sukcesy od tego 45' ?
10 miejsce w EX w ktorej kopiecie drugi sezon hahaha

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas