[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 kwietnia 2013, 14:04:25 - Korbol
I liga: Termalica Bruk-Bet 3-1 Dolcan

28 kwietnia 2013, 12:15 - Nieciecza (stadion Termaliki Bruk-Betu)
Termalica Bruk-Bet Nieciecza 3-1 Dolcan Ząbki
Szymon Sobczak 13, Vojtech Horváth 48, Dariusz Pawlusiński 90 - Bartosz Wiśniewski 89

Termalica Bruk-Bet: 12. Sebastian Nowak - 6. Karol Piątek, 5. Jakub Czerwiński, 17. Dalibor Pleva, 29. Łukasz Pielorz - 9. Dariusz Pawlusiński, 3. Krzysztof Lipecki, 13. Vojtech Horváth, 19. Krzysztof Kaczmarczyk (82, 10. Andrzej Rybski), 27. Dariusz Jarecki (65, 14. Piotr Ceglarz) - 7. Szymon Sobczak (72, 21. Emil Drozdowicz).

Dolcan: 1. Rafał Leszczyński - 3. Mateusz Cichocki (51, 14. Damian Jakubik), 6. Piotr Klepczarek, 19. Rafał Grzelak - 7. Dariusz Zjawiński, 2. Piotr Bazler, 20. Bartosz Osoliński, 13. Grzegorz Piesio, 15. Patryk Koziara (51, 21. Bartosz Wiśniewski), 24. Damian Świerblewski (60, 16. Paweł Sasin) - 27. Mateusz Piątkowski.

żółte kartki: Pleva - Koziara, Cichocki, Klepczarek, Wiśniewski, Osoliński, Zjawiński.

sędziował: Jacek Małyszek (Lublin).
widzów: 1500.


źródło: własne / Termalica Bruk-Bet Nieciecza

mach - 28 kwietnia 2013, 14:05:27 - *.dynamic.chello.pl
starczy...

pimpek - 28 kwietnia 2013, 14:05:50 - *.elk.mm.pl
Nie no błagam nie wpuszczajcie ich do Ekstraklasy to bez sensu, po co kolejny Sokół Pniewy ,Amica Wronki czy Dyskobolia Groclin? Mam nadzieję że nie dostaną licencji!!!

... - 28 kwietnia 2013, 14:06:42 - *.dynamic.chello.pl
Dzięki Dolcan za pokazanie charakteru szkoda własnych błedów przy bramkach ale jest fajnie walczymy dalej !

joj - 28 kwietnia 2013, 14:06:42 - *.gdynia.mm.pl
widzow 500

CC - 28 kwietnia 2013, 14:06:49 - *.play-internet.pl
Brawo. Bardzo dobrze! :D

Luk - 28 kwietnia 2013, 14:06:57 - *.mielec.mm.pl
Termalica w ekstraklasie bravo dla nich !! tylko gdzie oni beda grac ? :p

pwls - 28 kwietnia 2013, 14:07:02 - *.euro-net.pl
Nieźle, licząc "przyszłe" walkowery ŁKS, Nieciecza ma 5 pkt. nad Cracovią, 7 nad Flotą która jest kompletnie pod formą, oraz 9 nad Tychami i Ząbkami.
Jeśli nie będzie odpuszczania, to nie wyobrażam sobie by "Słonie" sportowo nie awansowały do TME.

Miuzo - 28 kwietnia 2013, 14:07:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobrze . Nieciecza do Ekstraklasy. Liga bedzie przynajmniej atrakcyjna. Ile mozna ogladac mecze Lech-Polonia itp? Potrzeba nowych zespolow.

Ernest - 28 kwietnia 2013, 14:07:29 - *.opera-mini.net (*.61.131.95)
Łombua, i wszystko jasne ! Gdy ktoś wygrywa to Słonie właśnie
Brawo Słoniki za zwycięstwo nad trudnym przeciwnikiem, który wiosną, do dziś miał imponującą serię zwycięstw. Ekstraklasa coraz bliżej !

df - 28 kwietnia 2013, 14:07:40 - *.xdsl.centertel.pl
Jak są najlepsi to czemu mają nie grać w Extraklasie?

@pimpek - 28 kwietnia 2013, 14:07:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
RACJA! Po co awans ma się rozstrzygać na boisku, skoro można ustalić skład ekstraklasy przy zielonym stoliku?

LoL - 28 kwietnia 2013, 14:07:54 - *.dynamic.mm.pl
licencji nie dostano nie maja oswietlenia..

Pedro - 28 kwietnia 2013, 14:08:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ekstraklasa w polu kukurydzy na wyciągnięcie ręki, a za rok LM!
NIECIECZA!!!

Ekspert - 28 kwietnia 2013, 14:08:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chyba umiejętności sportowe powinny mieć znaczenie kto gra w ekstraklasie, a nie sprawy papierkowe itp

Fafal - 28 kwietnia 2013, 14:08:32 - *.dynamic.chello.pl
nie pojdzie do Extraklasy b

Trex - 28 kwietnia 2013, 14:08:35 - *.ssp.dialog.net.pl
Ale szał 500 widzów nadkomplet w meczu na szczycie. Co to będzie w Ex ?

@pimpek - 28 kwietnia 2013, 14:09:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hehehe, typie, lepiej wpuścić do Ekstraklasy Zawisza albo Craxe, która gra na średnim poziomie, niż Termalice, która pokazuje ładną piłkę? Myśl trochę człowieku, to nie boli.

ktos - 28 kwietnia 2013, 14:09:04 - *.tarman.pl
pimpek walnij se w dekiel widac po miastach ktore maja po 500 600 tys jak łodz szczecin krakow co pokazuja

do pimpek - 28 kwietnia 2013, 14:10:06 - *.50.127.246 (*.1.240.217)
Ciebie to do internetu nie powinni wpuścić. I bardzo dobrze niech grają, ja tam wole takie zespoły, na przykładzie GKS-u Bełchatów, który gra w piłkę (chociaż wczorajszy mecz tego do końca nie udowadnia), ale ogólnie to nie jeden zespół z góry tabeli nie powstydził by się taką grą.

uga buga - 28 kwietnia 2013, 14:11:42 - *.dynamic.chello.pl
po co ta spina piszecie NIE DLA NICH , NIE TYLKO NIE ONI itd a co robia inne kluby zeby awansowac ? jesli awansuja to sportowo a gdzie beda grali to ich zmartwienie

nieciecza - 28 kwietnia 2013, 14:12:09 - *.dynamic.chello.pl
i juz słychac ujadanie "po co wioski do Ex" a co prezentuja druzyny z wielkich miast? Nieciecza ma sponsorów, nie jest banrutem tak jak Widzew czy Polonia W-Wa, nie gra na gruzowisku jak Pogoń a na jej mecze przychodzi więcej ludzi niz chociażby na Bełchatów czy nawet Bielsko juz wole ogladac dobra piłke w polu kukurydzy niz druzyny z "tradycja" kupowania licencji, z "duzych miast" i z "kibicami" ktore sprawiaja ze mam ochote wyrzucic telewizor przez okno.

ciekawy - 28 kwietnia 2013, 14:12:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dlaczego OrangeSPort nie pokazywała tego meczu na szczycie tylko tę marną śląską kopanine?

camciara - 28 kwietnia 2013, 14:13:00 - *.devs.futuro.pl
I po awansie zabkovi hiehiehiehie

mieto - 28 kwietnia 2013, 14:14:00 - *.play-internet.pl
szkoda Dolcanu ale każda seria kiedyś się kończy
pozdrowienia z Olsztyna

linekmks - 28 kwietnia 2013, 14:14:18 - *.88-199-147.vspace.pl
@Ernest: co to znaczy "łombua"? ps. gratulacje za uruchomienie w Niecieczy internetu. Postawcie jeszcze kilka domów, może jakiś 4 piętrowy blok? a może PZPN da wam licencje

Obserwator - 28 kwietnia 2013, 14:15:50 - *.dynamic.chello.pl
Termalica jest tworem na kilka lat, góra trzy, cztery. Potem spadną i znikną jak inne Amice, Grocliny.

kibic - 28 kwietnia 2013, 14:17:22 - *.tvtom.pl
Jeżeli Termalica nie odpuści ostatnich meczów to awansuje, patrząc na terminarz ma ku temu bardzo duże szanse. Dlaczego mają nie grać, co temu przeszkadza? Dostaną warunkową licencję i będą mieli czas na poukładanie pewnych spraw. Z tego co widzę to najcięższe mecze mają z Cracovią, Flota oraz Miedzią na wyjazdach.

@ - 28 kwietnia 2013, 14:18:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wszyscy, byle nie cracovia

PATA - 28 kwietnia 2013, 14:18:44 - *.158.54.92
Ułóżcie tabelę wg frekwencji pomnożonej przez liczbę mieszkańców miasta, to co na boisku nie ważne

e - 28 kwietnia 2013, 14:19:16 - *.dynamic.chello.pl
jezeli awansuja to nei beda grali w niecieczy, wynajma inny stadion na caly sezon. po sezonie pewnie spadna, wpadna pieniadze z dodatkowej reklamy o zasiegu ogolnokrajowym, nie wyrzuca kasy w modernizacje stadionu, ktory spelnia wymogi I ligi i caly pomysl na pilke na wsi sie zepnie. przeciez nikt o zdorwych zmyslach nie stawia na dlugofalowe inwestowanei w klub ze wsi z garstka kibicow. przerabiali to juz w grodzisku i wronkach, a tam byly nieporownywalnie wieksze pieniadze.

quentin - 28 kwietnia 2013, 14:19:26 - *.dynamic.chello.pl
w Niecieczy mieszka około tysiąca osób na meczu pewnie podobna liczba w Szczecinie ponad 400tyś na meczu 3,5tys piszecie nie dla wiosek w ex? ja natomiast zapytam po co takim miastom jak Szczecin ta ex skoro nikt tam na mecz nie przychodzi? zresztą Szczecin to nie jedyny przykład praktycznie o każdym mieście można to napisać ... ps. do ustawek nie potrzebne sa wam rozgrywki

Seri - 28 kwietnia 2013, 14:19:43 - *.limes.com.pl
Dlaczego taki mecz 5 bramek nie pokazano w TV wiadomo że nikt nie przypuszczał że tle właśnie padnie, ale wiadomo było że widowisko będzie b.interesujące

neymar - 28 kwietnia 2013, 14:19:51 - *.devs.futuro.pl
@obserwator sam jestes tworem

Xevatiz - 28 kwietnia 2013, 14:19:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Błagam Niecieczo nie odpuszczaj meczów i awansuj do ekstraklasy...

linekmks - 28 kwietnia 2013, 14:21:36 - *.88-199-147.vspace.pl
Mecz w Bytomiu też się zrobił dobry

K.S. - 28 kwietnia 2013, 14:21:57 - *.CNet.Gawex.PL
Termalica moze wygrac lige,a moze sie wycofac np. z awansu.

Seri - 28 kwietnia 2013, 14:22:25 - *.limes.com.pl
Cieszy mnie wynik i powrót do drużyny Kuby Biskupa

Precz z wi - 28 kwietnia 2013, 14:22:47 - *.play-internet.pl
takie twory powinny byc eliminowane wies niech sobie gra w B-klasie

linekmks - 28 kwietnia 2013, 14:23:28 - *.88-199-147.vspace.pl
A wracając do tematu: wyobrażacie sobie, że ekipy wyjazdowe np. Legii czy Lecha przyjeżdzają na tą wiochę? Przecież ich jeździ na wyjazdy więcej niż w Niecieczy jest mieszkańców. Po jednym taki meczu tej miejscowości już nie będzie

car - 28 kwietnia 2013, 14:23:54 - *.dynamic.chello.pl
Ivica Kriżanac od czerwca piłkarzem Niecieczy !!!

Ten - 28 kwietnia 2013, 14:25:56 - *.adsl.inetia.pl
Zrobią fuzję z ŁKSem i od nowego sezonu ŁKS Łódź w Ekstraklasie.

zks - 28 kwietnia 2013, 14:29:45 - *.031.c75.petrotel.pl
Brawo Słonie ekstraklasa czeka zasługujecie na ten awans jak nikt w tej lidze

Do Car - 28 kwietnia 2013, 14:30:24 - *.tarnow.mm.pl
Skąd masz takie informacje na temat Ivicy Kriżanaca, że od czerwca bedzie piłkarzem Niecieczy??... Termalica do Ekstraklasy!!!...

FanPiłkars - 28 kwietnia 2013, 14:30:51 - *.dynamic.chello.pl
Zyłka wam zaraz pęknie co poniektórym.... Hehehe i dobrze... :D Brawo Termalica! Chociaż Dolcan też gra dobrą piłkę i też dla nich brawo! Moim zdaniem Termalica i Dolcan grają obecnie najlepiej w I.lidze i mam nadzieję że to właśnie te kluby awansują do Ekstraklasy. Bo to będzie po prostu sprawiedliwe. Zawsze mogą początkowo grać na innych obiektach niż swoje (jeśli te przejdą w tym czasie modernizacje). To jest sport i tu liczy się postawa, rywalizacja i wola walki pod względem sportowym, a nie to jaką miejscowość dana drużyna reprezentuje. Może sobie to być nawet wioska z 50 mieszkańcami i nic nikomu do tego! To już problem tych "wielkich" że nie potrafią wyjść na boisko i zagrać tak jak należy... A wy jak chcecie kibicować im to przenieście się do śledzenia niższych klas rozgrywkowych niż ekstraklasa Brawo Nieciecza! Brawo Ząbki! Nie odpuszczajcie jak Flota, która chyba się wystraszyła ekstraklasy. Życzę awansu.

Tesla - 28 kwietnia 2013, 14:31:08 - *.dynamic.chello.pl
Listkiewicz dzisiaj na sportowym weekendzie na orange sport, mówił że jeśli Termalica awansuje do Extraklasy, to on nie widzi podstaw by nie dostała licencji.

taie - 28 kwietnia 2013, 14:31:34 - *.dynamic.chello.pl
gramy dalej Dolcan

stylus - 28 kwietnia 2013, 14:32:06 - *.play-internet.pl
Swoją drogą, to byłoby bardzie ciekawe. Wieś w ekstraklasie i może nawet walczyłaby o puchary. Pokazałaby mieszczuchom jak się gra w piłkę i że nie tylko pieniądze są ważne, lecz duch walki i kibice.

kaka - 28 kwietnia 2013, 14:32:34 - *.internetia.net.pl
Jeżeli Termalica awansuje najprawdopodobniej będzie grała na stadionie Cracovii

Ananas - 28 kwietnia 2013, 14:33:28 - *.dynamic.chello.pl
Mam nadzieję że Pan Prezes Boniek nie pozwoli żeby klub który sportową rywalizacją wywalczył awans do Ekstraklasy nie awansował. Ale spokojnie, jeszcze kilka kolejek - pożyjemy zobaczymy. Walka, walka i jeszcze raz walka do końca tylko to da sukces Termalice czy Dolcanowi. Nie mogą w siebie zwątpić.

Seri - 28 kwietnia 2013, 14:36:09 - *.limes.com.pl
Drużyna Słoników jest tak zgrana od paru sezonów,że nie potrzebują większych zmian, aczkolwiek nie wiem jakim obońcą jest ten Kriżanac,na pewno przydałby się napastnik bo ile jeszcze Pawlusiński wytrzyma w takiej dyspozycji chociaż chciałbym żeby strzelał w każdym meczu moim zdaniem z taką kadrą i ograniem środek tabeli im wróżę

Feciu - 28 kwietnia 2013, 14:37:44 - *.29.92.106.threembb.co.uk
Pierwszy raz zobaczylem stadion Termaliki i sie przezegnalem. Po co takie cos chce awansowac do Ekstraklasy. Mecz wygladal jak sielanka ligi okregowej dla kilku pikników powracajacych z jarmarku. Gdzie tu do Legii, Wisly, Lecha, Slaska, Widzewa, Ruchu, Zaglebia czy Górnika ich porównywac. Prosze aby tylko nie robic popeliny! Mieszkam w Anglii od 9 lat i bywam na stadionach Premiership i Championship, ogladam tez mecze T-Mobile Ekstraklasy i widze piekne stadiony w Poznaniu, Kielcach, Warszawie, Krakowie, Zabrzu, Lubinie, Gdansku, Wroclawiu. I zobaczylem mecz Termaliki. Ludzie to sa jaja i brak powagi. Pilka nozna sie robi bez sensu w Polsce. Zagranica inwestuje sie w wielkie kluby z wielka rzesza kibiców (przyklad PSG czy Man City ostatnio). A w Polsce czemu nie Pogon czy LKS? Dlaczego?????????????/

yattaman - 28 kwietnia 2013, 14:39:41 - *.dynamic.chello.pl
Po to się zakłada kluby piłkarskie żeby odnosiły sukcesy. Nieważne jak liczebną (pod względem mieszkańców) miejscowość reprezentują. Ważne jak sprawują się na boisku!!! Nie wypaczajmy sportu! Brawo Słoniki!

BartekNS - 28 kwietnia 2013, 14:43:43 - *.8.182.66
Nieciecza jeśli awansuje będzie grała na Hutniku i na pewno dostaną licencję.

camciara - 28 kwietnia 2013, 14:45:29 - *.adsl.inetia.pl
hiehiehie zabkovia po awansie

janmos27 - 28 kwietnia 2013, 14:46:28 - *.olsztyn.mm.pl
Nieciecza bardzo blisko Ekstraklasy!!!
Jeśli nie będą odpuszczać, to sportowo awansują.
Gratulacje z Olsztyna za zwycięstwo z trudnym przeciwnikiem.

Pasy - 28 kwietnia 2013, 14:49:30 - *.115.86.155
"Plastik" pozdro z Cracova!

Strobik - 28 kwietnia 2013, 14:50:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co za bezsens. Dolcan lub Nieczecza w ekstraklasie....

Orzeł biał - 28 kwietnia 2013, 14:50:29 - *.play-internet.pl
Gdyby nie przepisy PZPN-u Termalica w zeszłym sezonie awansowała by.Teraz mają dogadany stadion w Krakowie także awans pewny.

Wiktor - 28 kwietnia 2013, 14:52:42 - *.dynamic.mm.pl
Na kolana przed nowa pilkarska potega,dadza rade kazdemu w ekstraklasie!Na pewno awansuja,a tam wszystko mozliwe.Nie wpuszczac ich,a dlaczego,bo wielkie firmy sa nikim,pilka nozna jest dla kazdego,mozna czekac i czekac,a charakter pokazuja inni,jak widac lepsi.

GÓRAL - 28 kwietnia 2013, 14:54:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba połączą się z Hutnikiem?

Anton - 28 kwietnia 2013, 14:54:58 - *.dynamic.chello.pl
Nieciecza awansuje na 100%, jeżeli tylko będą chcieli! Piłkarsko są najlepsi w 1. lidze. Chyba, że odpuszczą....

Anton - 28 kwietnia 2013, 14:57:05 - *.dynamic.chello.pl
Śmiejecie się z Niecieczy, a kibice z takich małych klubów kulturowo są mile przed "miastowymi".

he-man - 28 kwietnia 2013, 14:59:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale wy się burzycie. Skoro są piłkarsko najlepsi na zapleczu ekstraklasy to niech awansują. Zrezygnować z awansu nie mogą bo zostaną zdegradowani 2 klasy niżej. Sprzedawać mecze czy odpuszczać to tez nie w duchu sportu.Zapewne przeniosą się do Tarnowa lub połączą z jakąś inną drużyna. A nawet jak nie, to niech grają i starają się wypaść jak najlepiej. Byle tylko uważali po awansie na pseudo managerów i pseuda grajków co tylko chcą dużej kasy a pożytku z nich żadnego.

rrrrrrr - 28 kwietnia 2013, 15:16:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepsza już Nieciecza w Ekstraklasie niż Polonia.Może i wieś ale przynajmniej prezes normalny.Jak awansują to podejrzewam,że na jeden sezon.Albo zaraz spadną,a jak się utrzymają to pewnie przeniosą się do Nowego Sącza.

leiter84 - 28 kwietnia 2013, 15:18:51 - *.centertel.pl
Termalica ma taką ekipę, że spokojnie byliby w pierwszej szóstce w Ekstraklasie i obiliby niejeden zespół z dużego miasta. Brawo Słonie!

Krzykacz78 - 28 kwietnia 2013, 15:36:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Termalika nigdzie sie nie przeniesie. Wlasciciel chce grac tylko i wylacznie w Niecieczy !!!

zycie - 28 kwietnia 2013, 15:38:14 - *.dip0.t-ipconnect.de
jezeli sportowo awansuja, a prawda jest taka ze w tel lidze graja najlepsza pilke, to niech awansuja . Lepsi oni , niz puste w ryj Katowice, Bydgoszcze itd. NIE DLA BIEDY w ekstraklasie . Mieszkam w pol milionowym miescie- zeby nie bylo .

asf - 28 kwietnia 2013, 16:00:26 - *.nplay.net.pl
To będzie ewenement na skalę światowa gdy 700 osobowa wieś będzie miała reprezentację w ekstraklasie! Ja tam się ciesze zawsze to jakaś nowość w tym skostniałym futbolu!

Sanocky - 28 kwietnia 2013, 16:04:54 - *.net.stream.pl
Są jakieś plany rozbudowy stadionu w Niecieczy?

@pimpek - 28 kwietnia 2013, 16:06:42 - *.dip0.t-ipconnect.de
blagasz bo co ? bo wiocha leje wszystkich jak leci ?? hahahahah

kibic - 28 kwietnia 2013, 16:12:15 - *.adsl.inetia.pl
Brawo Brukbet!

tm - 28 kwietnia 2013, 16:25:00 - *.toya.net.pl
i tak nie dostana licencji..
masakra 1500 luda gorzej niz belchatow czy wodzislaw...

V - 28 kwietnia 2013, 16:43:21 - *.bydgoszcz.vectranet.pl
POLONIA termalica bruk-bet WARSZAWA ??

Waldhoffer - 28 kwietnia 2013, 16:49:02 - *.dynamic.chello.pl
@pimpek: Nie "Dyskobolia Groclin" tylko "DYSKOBOLIA GRODZISK" jak coś, a był to klub, który licencje zawsze otrzymywał w 1. rzucie, z najlepszą bazą treningową w Polsce, pierwszym nowoczesnym stadionem i który przez przemyślaną myśl szkoleniową i organizacyjną osiągał sukcesy na polu krajowym i europejskim, odkrywając talenty dla polskiej piłki. Biorąc jeszcze pod uwagę jego zorganizowany i do dziś istniejący ruch kibicowski nie można zestawić tego klubu w szeregu z pozostałymi klubami z mniejszych miejscowości.

Papkin - 28 kwietnia 2013, 16:52:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Są plany rozbudowy a rezerwowym stadionem będzie ten w niedalekim Mielcu. W Niecieczy sa przyzowite boiska treningowe i będą jeszcze ulepaszane(boisko ze sztuczną) więc jeśli chodzi o bazę mają lepsza niż obecna polowa naszej Ekstraklasy. Pozdro na napinaczy. Ekstraklasa dla najlepszych!

Adi - 28 kwietnia 2013, 16:58:59 - *.toya.net.pl
Na tej wiosce to ludzie mieszkają chociaż na poziomie.
Ładne domy, kosteczka, bramy na pilota, zadbane ogrody - CYWILIZACJA JEDNYM SŁOWEM.
90% ujadających tutaj wyprowadziło by się swoich starych bloków i śmierdzących kamienic do takiej Niecieczy jakby tylko mogli.
Zresztą to chyba normalne że człowiek na pozimoie nie mieszka w prl-owskim bloku...

Ksiak - 28 kwietnia 2013, 17:07:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Adi - dobry tekst ;)
Faktycznie to taki klub na obrzeżach miasta(Tarnowa) dysponujący niezłą bazą.

leon - 28 kwietnia 2013, 17:10:32 - *.231.22.235.koba.pl
@Obserwator. Amice i Grocliny są w górnej połowie Extraklasy. A kluby z dużych miast nieistnieją np: Lech, Polonia. Zawsze lepiej miejscowośc spod Tarnowa, niż wieś spod Warszawy.

lesaux76 - 28 kwietnia 2013, 17:21:56 - *.2-4.cable.virginmedia.com
Witam,jestem kibicem Cracovii,dla Papkina,chlopie!!!I co z tego,ze będą mieli to czy tamto!Ja chce sobie ogladnac mecz na jakims normalnym stadionie,poczuc jako taka atmosferę,a nie jakies widzieć w lewym rogu erkanu krowy czy siano suszace się na lace!Popieram Feciu,nie robi się futbolu na wsi,skoro maja grac w Mielcu to niech sponsorują Stal Mielec,klub z tradycjami,a i tak cala Polska będzie wiedzieć,ze wlascicilem klubu jest BRUK-BET,a Nieciecza niech sobie gra w 4 lidze.Nie rozumiem ludzi pokroju wlasciciela BRUK-BETU.Sa kluby z tradycjami,ktore upadają,a on sobie nie wiem,dla kaprysu robi Extraklase na wsi.Uwiezcie mnie,ze nie rozumiem,bo jak ja bym był na jego miejscu,to zainwestowal bym np.w Stal Mielec,bo blisko,skoro nie chce w Unie Tarnow.Pozdrawiam.PS.Oby Nieciecza nie weszla!

dch - 28 kwietnia 2013, 17:34:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@lesaux
nie rozumiem tej logiki. Mówisz że mają sobie grać w IV lidze i ani klasy wyżej, tak? Tylko w takim razie: po co mają grać w tej IV lidze, skoro i tak, idąc Twoim tokiem rozumowania, nie mają prawa w przyszłości zagrać w III? Mają trochę pograć, a jak znajdą się za wysoko to potem sprzedawać mecze, żeby nie awansować?

mpolska20 - 28 kwietnia 2013, 17:47:53 - *.wic0m.net.pl
do lesaux
A po co Witkowski ma inwestować w Mielec czy Tarnów, narobili sobie ich działacze długów na miliony i myślą że znajdzie sie głupi ktoś kto im te długi pokryje bo oni sa z wielkiego miasta to im sie należy. Nic z tego...
P. Witkowski zainwestował w klub z miejscowości w której całe życie mieszka, budował go od A-klasy zarówno pod względem kadrowym jak i infrastrukturalnym, ma swoich działaczy i wie wszystko o tym klubie. Klub jest czysty nie zamieszany w żadne układy, na trybunach jest spokój, pelna kultura i nie musi sie wstydzić że jacyś tam kibice zatrzymali pociąg, że rozwalili dworzec, że powyrywali krzesełka, tu tego nie ma.
Jak Ci przeszkadza że to wieś i nie ma atmosfery to nie musisz tutaj przyjeżdżać, chyba że bardziej chodzi o to że na jesień tutaj byłeś i wracałeś z dwiema bramkami w plecy i przez to nie było fajnej atmosfery sukcesu.
Też lubię Cracovie i nie odbieraj tego jako napinki z mojej strony do Ciebie, tak tylko Ci odpisałem żebyś wiedział że wieś też coś od życia chce. Pozdrawiam

lesaux76 - 28 kwietnia 2013, 18:12:38 - *.2-4.cable.virginmedia.com
Do mpolska20.
A skad wiesz czy Nieciecza nie kupowala meczy wchodząc z A KLASY do Okregowki?No skad?Wtedu jeszcze nikt,nawet p.Witkowski nie wiedział,ze może przyjść moment,ze będzie pukal do Extraklasy,wiec najpierw się zastanow czy jest czysty czy jednak nie,Bo może trzeba będzie Nieciecze zdegradować o 2 klasy nizej!A co kultury,to ja wiem jakie okrzyki sa na wsiach,bo sam jestem ze wsi,wiec nie mow mi,ze jest kultura!A co do dch,to nie myślisz jak ja,zastanow się co napisałem,a może zrozumiesz.

BKS - 28 kwietnia 2013, 18:38:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
komplety widzow zawsze chodza na nieciecze a jak powieksza stadion to bedzie jeszcze wiecej chodzic i to jest piekne brawo Nieciecza

Yoda - 28 kwietnia 2013, 18:59:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro WYWALCZĄ sobie awans na boisku to zasługują na grę w Ekstraklasie. Wolę ładnie grająca i walczącą do końca Niecieczę gdzie każdy mecz jest świętem niż obecnie kopiącą się po czole Polonię Warszawa

Kibicol - 28 kwietnia 2013, 19:19:15 - *.cheeloo.net
Brawo Termalica, pokażcie blokowym, jak domowi grają.
Dla właściciela klubu i firmy sponsorującej lepiej jest inwestować w taki klub niż w stare i zasłużone kluby. A dlaczego, to sami zgadnijcie.

Joahim - 28 kwietnia 2013, 19:25:46 - *.dynamic.chello.pl
@Kibcol: w takiej Niecieczy nie masz problemów z patologią kibolską - nie tracisz dziesiątek, a setek tysięcy zł na kary...

LOTUS - 28 kwietnia 2013, 19:36:02 - *.xdsl.centertel.pl
jeszcze nie jeden połamie sobie ząbki na TERMALICE..
,,jest super,jest super więc o co ci chodzi''

Kibicol - 28 kwietnia 2013, 19:55:04 - *.cheeloo.net
@Joahim
Masz rację, to jest jeden z argumentów.
A żeby było jasno - popieram politykę prezesa Termaliki i od jakiegoś czasu też im biernie kibicuję.

@mach - 28 kwietnia 2013, 19:58:29 - *.117.80.107
zapomniales o pegrotour debica zamiast igloopolu

Munio - 28 kwietnia 2013, 20:10:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DOLCAN DOSTAŁ W ZĄBKI!!!!
Hahahaha!
Brawo Termalica!! Awans coraz bliżej!

JanDolcan - 28 kwietnia 2013, 20:11:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ten mecz to było jedno wielkie nieporozumienie. Dolcan grał dobry mecz ale boisko było bardzo śliskie i wiał silny często zmieniający kierunek wiatr. Pierwsze 2 bramki Termalika strzeliła po tym jak nasz bramkarz się przy wybiciu się poślizgną!
A 3 brama to była katastrofą ze strony sędziego, gdyż był tam ewidentny karny i moim zdaniem piłkarz Termaliki powinien dostać czerwoną kartkę.
P.S Jeszcze nigdy na boiskach pierwszej ligi nie widziałem przelatujących bocianów

xzy - 28 kwietnia 2013, 20:16:20 - *.internetdsl.tpnet.pl
Czytam czytam te wasze komentarze i śmiać się chce. Nieciecza po awansie będzie grała na Hutniku, Cracovii, w Mielcu, Tarnowie, Rzeszowie i gdzie jeszcze? A ja Wam powiem, nie po to sponsor budował drużynę od A klasy, żeby teraz dać spijać piankę innym miastom. Nieciecza jeżeli awansuje, będzie grała u siebie, są pieniądze, to warunkowa licencja wystarczy, żeby zrobić co potrzeba. Nieciecza to obecnie najlepiej funkcjonujący klub w Małopolsce. Jak najbardziej zasługują na awans! cokolwiek byście tu nie napisali tego nie zmienicie ! Pozdrowienia dla normalnych kibiców!

do: JanDol - 28 kwietnia 2013, 20:20:59 - *.internetdsl.tpnet.pl
żenująca ta Twoja wypowiedź. Obie drużyny grały na tym samym boisku, przy takich samych warunkach. A że Wasz bramkarz popełniał podstawowe błędy to tylko szacun dla zawodników Termaliki, że umiejętnie je wykorzystali.
Najlepiej powiedzieć, że wszystkiemu winien sędzia, murawa i bociany! Dolcan gryzł murawę i desperacko chciał wygrać - o czym świadczy sytuacja po której gola zdobył Pawlusiński. Desperacja niewystarczyła. Termalika byłą nie do przejścia dla Dolcanu dzisiaj!

coach - 28 kwietnia 2013, 20:28:22 - *.162.c75.petrotel.pl
a za 9 lat Nieciecza będzie świętować 100lecie istnienia. Puchar Mistrzów pięknie ozdobił by ten klub o wieloletniej tradycji

DJ Jaro - 28 kwietnia 2013, 20:33:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Termalica
NO i co wreszcie uciszymy krytyków i głupie stacje takie jak np. Orange sport
Mnie osobiście cieszy że pokazaliśmy klasę w tym meczu zresztą cały czas to pokazujemy przykład 4:0 z Flotą z wielkim liderem jesieni
Dolcan wcale nie jest taki wielki większość o fanatycy Legii tak więc z czym do ludu.
Jeszcze tylko Miedź, Warta, Cracovia, Bogdanka, Kolejarz, Olimpia, Zawisza, Flota mam nadzieje że wszystko zostanie wygrane i bd rekordowa liczba punktów i pokażemy całym komentatorom że Termalica jest potęgą tak jak Lech jest królem Ekstraklasy tak Termalica jest królem 1 ligi
I jeszcze jedno skończcie z takimi tekstami po co, na co. Wole oglądać taką Termalice niż Warszawę czy Bydgoszcz gdzie kibice to banda dzikusów tylko wyklinają.

Ojgen - 28 kwietnia 2013, 21:06:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Niecieczy jest naprawdę dobry skład oparty na samych Polakach i 2 Słowakach, mieszanka doświadczenia(Pawlusiński, Nowak, Piątek) z młodością(Ceglarz, Sobczak, Czerwiński) Wielu z tych zawodników spokojnie stać na dobrą grę w Ekstraklasie. Piątek, Pleva, Czerwiński, Nowak, Biskup, Jarecki, Ceglarz, Horvath czy Pawlusiński to zawodnicy pełną gębą na Ekstraklasę. Dokupić 2 z Ekstraklasy, Kowalczyka ze Stróż na atak plus jeszcze jakiś młodzian i można walczyć o środek tabeli w Ekstraklasie. Nie mam wątpliwości pacząc na to co grają np Bełchatów, Ruch, Polonia czy nawet Wisła. Moskal zbudował mocną ekipę.

DENIS - 28 kwietnia 2013, 21:14:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do ekstraklasy jeden krok

kangur - 28 kwietnia 2013, 21:22:24 - *.dyn.iinet.net.au
rawo nieciecza
pomylenie pojec, to jest sport, z definicji wygrywa lepszy napeno wie to prezes boniek,
obserwuje szowinistyczne wpisy pseudo kibicow z kompleksem wsi , po kazdym takim wpisie w australii tego sameo dnia portal byl by administracyjnie zamkniety,za brak tolerancji,za DYSKRYMINACJE
czy chcecie czy nie jesli beda najlepsi to beda w extraklasie
termelika ma kibicow nawet w ..australii
kangur

@DJ Jaro - 28 kwietnia 2013, 21:43:43 - *.dynamic.chello.pl
To "kibice" twojego Lecha ciągle wyklinają i napinają się na forach internetowych ... A co do Termalicy to oczywiście jeśli będą wygrywać mecz za meczem - awans im się należy!

Pasiasty - 28 kwietnia 2013, 21:48:22 - *.cityconnect.pl
A ja mam wrazenie ze Nieciecza awansuje i polaczy sie z Unia Tarnow. Unie zaczal sponsorowac Okocimski....wiec pewne fakty moga sugerowac ta fuzje

mpolska20 - 28 kwietnia 2013, 21:50:23 - *.wic0m.net.pl
do lesaux
tak kupowali mecze w A-klasie i dawali za jedno spotkanie 100 tysięcy złotych a za remis 50 tys złotych bo w przeciwnym razie by nie weszli do okręgówki. Tylko nie mów tego nikomu bo jak sam pisałeś zdegradują ich o 2 ligi.
Z Cracovia też kupili w jesieni mecz bo szans wielkich nie mieli.
A jeśli chodzi o te kulturę to czasami jak sędzia w ewidentnych sytuacjach gwizda przeciwko niecieczy bo jest ze wsi to padają pod jego adresem niezbyt kulturalne słowa ale sam sie o to prosi. I nie porównuj tej kultury z chuliganami stadionowymi bo to inna bajka jest.

Dude - 28 kwietnia 2013, 22:44:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Taki news powinien być na niebiesko!

ks - 29 kwietnia 2013, 6:52:29 - *.play-internet.pl
Patrzac no poprzedni i obecny sezon Termalica grała i gra najlepiej.Jesli Piast jest na 5-miejscu w eks.to Termalika była by przednim.

feno - 29 kwietnia 2013, 9:42:35 - *.31.73.76.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Awans do ex. Cracovia i...napewno nie Nieciecza ani Dolcan i taka jest prawda Prezes Dolcanu juz sam prosił piłkarzy aby zbastowali bo on nie ma kasy na awans, to samo w niecieczy. Nieciecza jak by weszła do ex to nie grala by na stadionie Cracovii tylko Hutnika a wynajem, dojazdy itd... spowodowałby że termalica by zbankrutowała. Prezesi o tym wiedzą i poinformowali jak maja grać, zobaczycie to w nastepnej kolejce.

do feno - 29 kwietnia 2013, 11:16:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żal mi ciebie buraku... Ale dla niedowiarków i tych którym żal dupe ściska... Nieciecza awansuje i zagra w Ekstraklasie ! Gdyby nie było na to pieniędzy w Niecieczy, nie byliby na tym miejscu gdzie się teraz znajdują. Piłkarze i klub mają ambicje by awansować i taki jest cel. A ci wszyscy którzy są przeciwni grze w Ekstraklasie klubowi z Niecieczy, są poprostu śmieszni... zresztą Nieciecza ma więcej zwolenników awansu niż was partacze i znawcy z "bożej łaski"...

bramkarz - 29 kwietnia 2013, 12:39:43 - *.tktelekom.pl
Ale ten bramkarz Dolcanu słabiutki Pierwsza i trzecia bramka to dzięki niemu. Przez te dwie szmaty przegrali. W A-klasie tak bronią jak on

Alojz - 29 kwietnia 2013, 19:46:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie lepsza w Ekstraklasie Cracovia i GKS Katowice?

do DJ Jaro - 29 kwietnia 2013, 20:09:02 - *.dynamic.chello.pl
Stadion to nie teatr ;)

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas