[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 czerwca 2013, 1:33:55 - mogiel
Analiza I ligi po 33. kolejce

W 33. kolejce I ligi żaden z kandydatów do awansu nie odniósł zwycięstwa. W walce wciąż pozostają cztery zespoły. Z kolei w dole tabeli trwa walka o 15. miejsce pomiędzy Wartą Poznań i Okocimskim KS-em Brzesko. Obydwa zespoły liczą jeszcze na utrzymanie w lidze.

34. kolejka - 8 czerwca, 17:00

                                           1   x   2
Olimpia Grudziądz - Stomil Olsztyn        20  27  53
GKS Katowice - Dolcan Ząbki               50  30  20
Okocimski KS Brzesko - Warta Poznań       79  16   5
Miedź Legnica - Cracovia                  38  28  34
GKS Tychy - Bogdanka Łęczna               73  20   7
Sandecja Nowy Sącz - Kolejarz Stróże      37  29  34
Polonia Bytom - Zawisza Bydgoszcz         16  24  60
Flota Świnoujście - Termalica Bruk-Bet Nieciecza
                                          43  41  16
Arka Gdynia 3-0 (wo) Łódzki KS

Zawisza    33  63  xxx 1-1 3-1 2-2
Termalica  33  63  0-1 xxx 2-0 4-0
Cracovia   33  61  3-1 2-1 xxx 1-1
Flota      33  60  0-3     1-2 xxx


Możliwe są dwie tabele meczów bezpośrednich pomiędzy trzema drużynami. Przy dorobku 64 pkt.:

1. Zawisza    7  6- 5
2. Cracovia   6  6- 7
3. Termalica  4  4- 4

i przy dorobku 63 pkt.:

1. Zawisza    8  7- 3
2. Termalica  4  5- 2 (*)
3. Flota      4  2- 9 (*)

(*) do bilansu bramkowego trzeba doliczyć bramki z meczu Flota - Termalica (wariant możliwy tylko przy wygranej Floty)

I liga - tabela

ZAW TER CRA FLO  ZAW TER CRA FLO   AWANS
 1   1   1   2    66  66  64  60   Zawisza, Termalica
 1   1  x2   2    66  66 <63  60   Zawisza, Termalica
 1   x   1   x    66  64  64  61   Zawisza, Termalica
 1   x  x2   x    66  64 <63  61   Zawisza, Termalica
 1   2   1   1    66  63  64  63   Zawisza, Cracovia
 1   2  x2   1    66  63 <63  63   Zawisza, Termalica/Flota (bramki*)

 x   1   1   2    64  66  64  60   Termalica, Zawisza/Cracovia (baraż)
 x   1  x2   2    64  66 <63  60   Termalica, Zawisza
 x   x   1   x    64  64  64  61   Zawisza, Cracovia
 x   x  x2   x    64  64 <63  61   Zawisza, Termalica
 x   2   1   1    64  63  64  63   Zawisza, Cracovia
 x   2  x2   1    64  63 <63  63   Zawisza, Termalica/Flota (bramki*)

 2   1   1   2    63  66  64  60   Termalica, Cracovia
 2   1  x2   2    63  66 <63  60   Termalica, Zawisza
 2   x   1   x    63  64  64  61   Termalica, Cracovia
 2   x  x2   x    63  64 <63  61   Termalica, Zawisza
 2   2   1   1    63  63  64  63   Cracovia, Zawisza
 2   2  x2   1    63  63 <63  63   Zawisza, Termalica/Flota (bramki**)

(*) - zadecydują bramki z dwumeczu Termaliki z Flotą
(**) - zadecydują bramki z tabeli trzech drużyn Zawiszy, Termaliki i Floty (Zawisza zajmie na pewno pierwsze miejsce)

AWANS ZAWISZY - 97,0%

Zawisza awansuje do T-Mobile Ekstraklasy, jeśli:

- wygra
LUB
- zremisuje i Termalica Bruk-Bet zremisuje
LUB
- Termalica Bruk-Bet przegra
LUB
- Cracovia nie wygra

Dodatkowo przy remisie Zawiszy, jeśli Termalica Bruk-Bet i Cracovia wygrają, dojdzie do barażu na neutralnym terenie pomiędzy Zawiszą i Cracovią (równy bilans meczów bezpośrednich).

AWANS TERMALIKI BRUK-BETU - 82,0%

Termalica Bruk-Bet awansuje do T-Mobile Ekstraklasy, jeśli:

- wygra
LUB
- zremisuje, a Zawisza wygra lub przegra
LUB
- zremisuje, a Cracovia nie wygra

Dodatkowo przy porażce Termaliki Bruk-Betu, jeśli Cracovia nie wygra - zadecyduje bilans bramkowy pomiędzy Termalicą Bruk-Betem i Flotą (opisany poniżej w akapicie dotyczącym awansu Floty).

AWANS CRACOVII - 20,8%

Cracovia awansuje do T-Mobile Ekstraklasy, jeśli wygra i dodatkowo:

- Zawisza przegra
LUB
- Termalica Bruk-Bet przegra
LUB
- Zawisza i Termalica Bruk-Bet zremisują

W wypadku wygranych Cracovii i Termaliki Bruk-Betu oraz remisu Zawiszy Cracovia zmierzy się w barażu z Zawiszą.

AWANS FLOTY - 0,2%

Flota awansuje do T-Mobile Ekstraklasy, jeśli:

- wygra różnicą pięciu bramek
ORAZ
- Cracovia nie wygra

Dodatkowo w wypadku braku wygranej Cracovii i braku porażki Zawiszy zwycięstwo 4-0 da Flocie baraż z Termalicą.

WARTA KONTRA OKOCIMSKI

W ostatniej kolejce Okocimski KS Brzesko zagra u siebie z Wartą Poznań. Zwycięzca tego spotkania ma zapewnione 15. miejsce w lidze, które da utrzymanie, jeśli jeden lub więcej zespołów nie otrzyma licencji na grę w I lidze (w najgorszej sytuacji jest Polonia Warszawa). Remis wyższy niż 1-1 daje 15. miejsce Warcie, zaś 0-0 premiuje Okocimski KS. W przypadku remisu 1-1 Okocimski KS i Warta zmierzą się w barażu o utrzymanie na neutralnym terenie pod warunkiem nieotrzymania licencji przez jeden z zespołów uprawnionych do gry w I lidze (nie dotyczy beniaminków).

wygrana Okocimskiego KS-u - 79,3%
0-0 - 8,3%
1-1 - 6,2%
remis wyższy niż 1-1 - 1,3%
wygrana Warty - 4,9%

Okocimski KS na 15. miejscu - 87,6%
baraż - 6,2% (przy założeniu braku licencji dla jednego z zespołów)
Warta na 15. miejscu - 6,2%

BadBoy - 2 czerwca 2013, 1:37:37 - *.try.wideopenwest.com
Pasy do E-klasy!

olo - 2 czerwca 2013, 1:38:47 - *.play-internet.pl
Awans: Zawisza i Cracovia.

Pan Mario - 2 czerwca 2013, 1:42:34 - *.ssp.dialog.net.pl
Zawisza w Ekstraklasie ! Stadion i kibice już dawno tam są ! Pozdrowienia z Wałbrzycha

lol - 2 czerwca 2013, 1:46:40 - *.207.106.187
nie macie co po nocach robić ??

Scooter - 2 czerwca 2013, 1:52:53 - *.252.52.58.internetia.net.pl
Ja mam pytanie jakim cudem obstawiacie prawie 80% wygrana Okocimskiego jak oni w tym sezonie nie wygrali jeszcze meczu u siebie?

jacobLIS - 2 czerwca 2013, 1:55:07 - *.net.pbthawe.eu
Proszę tylko, żeby nie weszła Termalica. Proszę!!! Chociaż po tym co zrobili dzisaj, oni sami nie chca chyba awansować, stracic bramkę w 93 :D :D :D

nieciecza - 2 czerwca 2013, 2:02:52 - *.dynamic.chello.pl
obojetnie kto wejdzie byle nie pasy

Krowa - 2 czerwca 2013, 2:12:35 - *.adsl.inetia.pl
@Scooter
Pewnie dlatego, że w rundzie wiosennej Warta przegrała wszystko na wyjazdach (z bilansem bramek 1-15). Okocimski ma u siebie bilans 8-16.

acca - 2 czerwca 2013, 2:13:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Scooter ano takim cudem że Warta w tej rundzie poza walkowerem z ŁKS-em tez nic nie ugrała - ledwie kilka remisów.

mhr - 2 czerwca 2013, 3:14:52 - *.warszawa.vectranet.pl
ciekawi mnie bardzo ten algorytm o który opierają się te wyliczenia, coś czytałem że to rozkład poisona lub analiza poisona coś takiego. Współczynnik poisona wykorzystuje się w wytrzymałości konstrukcji stąd moja ciekawość jakiego dokładnie algorytmu dotyczą te obliczenia

kibic - 2 czerwca 2013, 4:16:01 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Paprzykarz a Ty akurat masz tutaj najmniej do powiedzenia, kto wejdzie a kto nie

kusy - 2 czerwca 2013, 7:04:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
filipiak do łagru rosyjskiego za przekręty

FranZ - 2 czerwca 2013, 7:17:12 - *.awacom.net
Tylko Zawisza!!! :-)

Flood - 2 czerwca 2013, 7:48:28 - *.180.174.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jeden Zawisza! IV-ligowy!

Flood - 2 czerwca 2013, 7:50:40 - *.180.174.255.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@mhr wygoogluj sobie rozklad poissona i poczytaj. Stosuje sie bardzo czesto w roznych dziedzinach. Model 90min jest ok.

mont - 2 czerwca 2013, 7:52:38 - *.opera-mini.net (*.158.217.75)
Życzę awansu malutkiej Niecieczy (to będzie rekord gdy 700-osobowa wioska będzie w Ex!!! Aż zazdroszczę tym dzieciakom co tam mieszkają będą mogli zaczynać trenigi piłkarskie w wieku 19-21 lat i od razu grać w młodej extraklasie! Kosztem tych wszystkich dzieciaków co rodzice im opłacali trenigi od 7-9 roku życia, a teraz tułają się po 3 ligach ) i Cracovi klubowi bł. JPII. Zawiszy nie lubie bo to sztuczny twór który zabrał miejsce Kujawiakowi Wocławek w I lidze!

Tominho - 2 czerwca 2013, 8:17:45 - *.xdsl.centertel.pl
@ mont - co ty pleciesz. Tamten Zawisza już nie istnieje. Zanim zaczniesz wypowiadać się na jakiś temat to dowiedz się trochę więcej! Zawisza II Bydgoszcz pojawił się dopiero wiosną sezonu 2005/2006, a obecny pierwszoligowy Zawisza gra od IV ligi http://www.90minut.pl/liga/0/liga1945.html

miki - 2 czerwca 2013, 8:21:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO REDAKCJI :
Czy bedzie analiza 2 ligi?

@miki - 2 czerwca 2013, 8:29:17 - *.xdsl.centertel.pl
Sam sobie zrób :P

xdxdx - 2 czerwca 2013, 8:44:43 - *.183.199.34.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Zgadzam się z @nieciecza obojętnie kto wejdzie oby to nie były pasy

kp - 2 czerwca 2013, 8:51:24 - *.dynamic.chello.pl
Jakim cudem warta i okocimski mogą liczyć na utrzymanie skoro został 1 mecz a mają 8 pkt straty

do mont - 2 czerwca 2013, 8:52:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mont... akurat ten Zawisza nie ma nic wspolnego z tamta ktora przejela kujawiaka! ten Zawisza to prawdziwy Zawisza! w 2005/06 grali w 4 lidze a tten klub o ktorym mowisz grał w 2 lidze!
masz: http://www.90minut.pl/skarb.php?id_klub=10421
http://www.90minut.pl/skarb.php?id_klub=444&id_sez
on=67
!!

Kiemlicz - 2 czerwca 2013, 8:53:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wejdą ci co na to zasłużyli czyli moim zdaniem Zawisza i Nieciecza bo grają najlepiej w tym sezonie. Nieciecza najrówniej a Zawisza miała piorunującą końcówkę i początek...Cracovia ma apetyt na awans ale grają słabo i nie zasługują swoją postawą na grę w Ekstraklasie. Śmieszą mnie też wpisy rodem z gimbazy że niby ktoś coś odpuszcza. Jedyne wałki to być może bramka Cabaja z wiadomych przyczyn ale z drużyn nikt się tu nie układa. Myślicie że tak się da bramkę bramkarza w 93 minucie od tak zrobić. Chyba was powaliło! Włączcie racjonalne myślenie!

do kp - 2 czerwca 2013, 8:53:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
bo Polonia warszawa nie dostanie licencji na 1 lige

olo - 2 czerwca 2013, 9:03:11 - *.raciborz.vectranet.pl
Termalice wystarczy remis, bo nawet jak wszystkie trzy zespoły zrównają się punktami (Zawisza + Cracovia + Termalica), to najsłabszy bilans spotkań bezpośrednich między tymi drużynami będzie miała Cracovia
http://arenysportowe.eu/b/ciekawa-koncowka-i-ligi/

Ojgen - 2 czerwca 2013, 9:06:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Ostatnie minuty meczu to dla gospodarzy autostrada do piekła. Wszyscy rezerwowi oglądali mecz na stojąco i tylko trener Moskal co chwilę dodatkowo motywował swoich zawodników do sięgnięcia po najgłębsze pokłady energii. Kibice niecierpliwie siedzieli na krzesłach, a statystycy już wertowali archiwa, by odnaleźć równie małą miejscowość w najwyższej klasie rozgrywkowej jakiejkolwiek federacji piłkarskiej na świecie. Tymczasem słabo prowadzący spotkanie sędzia podjął kolejną niewłaściwą decyzję. Kaczmarczyk klinicznym wślizgiem odebrał piłkę rywalowi i szykował się do kolejnego kontrataku. Sędzia uznał jego wejście za nieprzepisowe i podyktował rzut wolny. Do wysokiej centry najwyżej wyskoczył bramkarz gości i głową skierował piłkę do siatki" - tyle w temacie...Polscy sędziowie to...!!

ads - 2 czerwca 2013, 9:15:15 - *.net.stream.pl
Jeśli Okocimski się utrzyma ile drużyn leci z 2 ligi wschodniej?

ZAWISZA194 - 2 czerwca 2013, 9:18:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zeta niech przejdzie zasłużyła na to grą w całym sezonie , oprócz zety chciałbym żeby przszła Cracovia, ponieważ gra równie dobrze, a flota i termalica nawet chyba nie chcą wejść powód: brak KASY

sil.r - 2 czerwca 2013, 9:22:04 - *.range86-161.btcentralplus.com
Wszystko jest piękne i przemyślane, ale autor nie wziął pod uwagę najważniejszego - czynnika pazasportowego. Co z tego jak LKS Niecieczy (vel Term... itd.) teoretycznie wychodzi 82% szans na awans, gdy ta drużyna od kilku lat nie chce awansować. Nawet gdyby przez jakiś np. zbieg okoliczności awansowali, to i tak potem by się wycofano odstępując miejsce następnemu.

tyle - 2 czerwca 2013, 9:30:09 - *.dynamic.chello.pl
awans Termalica i Zawisza. Cracovii się nie należy.

tt - 2 czerwca 2013, 9:34:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ads jeżeli Okocimski zostanie w I lidze, to spadną tylko 2 ostatnie zespoły z II ligi wschodniej.

T0mila - 2 czerwca 2013, 9:37:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Głupoty totalne że nie chcą awansować??!! Myślicie że lepiej grać za sto tysięcy zł za sezon z OS niż za kilka milionów od NC+. Puknijcie się w łeb! Wymogi i tak muszą spełnić bo od następnych sezonów musi byś oświetlenie i podgrzewana murawa a gra w Ekstraklasie dla sponsora to same pozytywy. Ogromny dopływ gotówki w porównaniu z tym co jest w 1 lidze gdzie wszystko trzeba robić za swoje plus dużo czasu w mediach i promocja!! Zastanówcie się 2 albo 3 razy za nim coś napiszecie bo mam wrażenie że piszą tu sami hejterzy chcący do walić komuś lub gimbusy nie znające tematu

Orkan - 2 czerwca 2013, 9:40:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież każdy z nas wie że wejdzie Cracovia i Zawisza. mogę się założyć nie mam innej możliwości. Nie wiem po co te głupie analizy i wyliczenia

Mateuszek - 2 czerwca 2013, 9:46:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakim cudem jak cRACOVIA wygra a Zawisza i Termalika zremisują to cRACOVIA wejdzie do ekstraklasy .Przecież cracovia ma gorszy bilans meczów z Termaliką : porażka 2:0 i wygrana 2 :1 bilans meczów 3:2 dla Termaliki a z Zawiszą ma taki sam po 3:1 ale ma bramki gorsze więc nie rozumiem tego.

prorok - 2 czerwca 2013, 9:49:00 - *.centertel.pl
Nie wiem jak się ułoży...ale Miedź przegra bo jeśli Cracovia awansuje będzie miała łatwiej w przyszłym sezonie awansować a Flota z Termalicą zremisuje....kwestia tylko kto o tym zdecyduje

olo i T0mi - 2 czerwca 2013, 9:49:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
olo,
do podstawówki i uczyć się:
1. matematyki
2. czytania ze zrozumieniem. Przeczytaj jeszcze raz komentowany tekst (szczególnie tabelki), potem strzel głowa w mur i powiedz "co za bzdurę napisałem"
Niecieczy wystarczy remis wyłącznie wtedy jak Zawisza wygra, co jest równie możliwe jak to, że Flota wygra 5:0 ;)
T0mila:
oświetlenie, ogrzewanie i zadaszone 1500 miejsc kosztują znacznie więcej niż "ogromny dopływ gotówki", chyba, że Nieciecza zakłada awans do pucharów :P
a za rok i tak zlecą - więc opłaca się średnio. Chyba, że coraz gorsza koniunktura na kostkę - pcha Witkowskich do takiej formy reklamy. Ale wtedy skończą jak HEKO Czermno.

hugh - 2 czerwca 2013, 9:54:56 - *.30.219.80.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zawisza 97% szans ,reszta jest tylko milczeniem.Wspieram braci w Bytomiu ZL%ZB.

Free - 2 czerwca 2013, 9:58:15 - *.dynamic.chello.pl
"Zimą 2005/06 władze Kujawiaka Włocławek zdecydowały o przenosinach klubu do Bydgoszczy, gdzie powołano spółkę akcyjną pod nazwą Zawisza Bydgoszcz SA." Się połączyli, czyli też nie są święci. A śmieją się z Polonii Warszawa.

adam - 2 czerwca 2013, 9:58:34 - *.10.67.58
Cracovia wygra z Miedzią. Termalica nie wygra.Awans Bydgoszcz i Craxa.

Spinache - 2 czerwca 2013, 10:19:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale będę miał z was polewe jak Nieciecza awanusje. Zapamiętajcie mój nick hejterz!

saper - 2 czerwca 2013, 10:19:17 - *.205.43.111.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
do Free, to kujawiak przeniósł się do Bydgoszczy i gral pod szyldem Zawiszy a nie się polaczyl. Zawisza gral wtedy w czwartej lidze i nie miał z tym nic wspólnego.to był twor ówczesnych władz miasta i hydro. poczytaj zanim cos napiszesz. pozdro dla kibiców Zawiszy i zgód

ro - 2 czerwca 2013, 10:20:40 - *.icpnet.pl
A może taki wariant: Termalica awansuje do ekstraklasy i odsprzedaje licencję innemu klubowi. Tylko kto w tych czasach ją kupi? Cracovia? Arka? Motor?

Witkowski - 2 czerwca 2013, 10:21:38 - *.centertel.pl
@Free
Toś chłopie wypalił... przenieśli sobie Kujawiaka do Bydgoszczy, a prawdziwy Zawisza grał w IV lidze! Warto jednak coś tam poczytać czy posłuchać, zanim się palnie...

do free - 2 czerwca 2013, 10:24:45 - *.opera-mini.net (*.16.166.13, 212.2.96.15)
tej Zawiszy juz nie ma.. Twoj konstantego upadl kilka sezonow temu.. Teraz jest prawdziwy Bydgoski Zawisza : )

Masti - 2 czerwca 2013, 10:32:21 - *.c155.petrotel.pl
@Orkan - dokładnie. Choć Ekstraklasa Cracovii się nie należy, to i tak do niej awansują z wiadomych przyczyn.

asd - 2 czerwca 2013, 10:34:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza który gra teraz w 1 lidze to prawdziwy Zawisza.Grał w 4 lidze w sezonie 2005/2006,kiedy twór grał w lidze 2.Tworu z Włocławka prawdziwi kibice nie zaakceptowali i panowała tam piknikowa atmosfera,a kibole dalej dopingowali 4 ligowców.Dzięki nim Zawisza przetrwał i ma szanse awansować do ekstraklasy.Twór oczywiście znikł po 2 sezonach.

PP - 2 czerwca 2013, 10:34:19 - *.204.90.2.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zawisza i Cracovia awansują.
Wątpię żeby Termalica dostała licencję na grę w Ekstraklasie.

Burson - 2 czerwca 2013, 10:42:08 - *.ip.inter-reh.pl
Niech Zawisza i Cracovia bo z całym szacunkiem do Termalicy nie poradzą sobie finansowo w ekstraklasie

Ketald - 2 czerwca 2013, 10:43:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z całym szacunkiem, ale niektórzy z was to niezłe tumoki. Kto niby odpuszcza awans? Awansować chcą wszystkie 4 drużyny! Przecież Flota z Zawisza grała bardzo dobrze i jakby nie chcieli awansować, to po co atakowaliby pod koniec meczu i strzelali na 2:2? Podobnie Termalica, jak ktoś widział mecz to niech zwróci uwagę chociażby na reakcję Rybskiego po golu Wróbla. Nikt też nie odpuszcza meczy, po co Tychom była wygrana w Krakowie? Po nic, ale zachowali się bardzo sportowo i grali na pełnej ....( Sandecja też tak grała, ale Cabaj swoje zrobił). Dlatego uważam, że mimo wszystko awansuje Zawisza i Termalica. Flota wygra z Termlicą 2:0, ale Cracovia nie wygra w Legnicy, zobaczycie.

wwww - 2 czerwca 2013, 10:55:22 - *.mirasoft.pl
Polonia Bytom Pokona zawisze Polonia to teraz czarny kon ktory jest na fali i nie ma nic do stracenia

wuju - 2 czerwca 2013, 11:07:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe ile dostanie Polonia "premii" za zatrzymanie Zawiszy praktycznie bonusa moze obiecac Cracovia z Nieciecza....

Pzp - 2 czerwca 2013, 11:09:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Okocimski spadnie na 100%

he - 2 czerwca 2013, 11:24:36 - *.0.55.83
jestem ciekaw dlaczego tak kibice zawiszy reagują agresją na to że ludzie piszą o twórze z bydgoszczy ? przecież to prawda kiedyś mieszkałem w bydgoszczy pare lat temu ten twór był w starej 2 lidzie ( obecna) 1 i mecze w tedy transmitowała tvp regionalna dziwne że teraz zawiszaki sie wypierają i niech napiszą kogo ja na meczu widziałem w barwy zawiszy wraz z flagami ????? a tak było .Jestescie przerzuty i taka jest prawda.JAk ktoś chce mozna na necie poszukać meczów z tamtych lat o sami zobaczycie twora.

lop - 2 czerwca 2013, 11:28:27 - *.108.73.1
cytuje:
"Dodatkowo przy remisie Zawiszy, jeśli Termalica Bruk-Bet i Cracovia wygrają, dojdzie do barażu na neutralnym terenie pomiędzy Zawiszą i Cracovią (równy bilans meczów bezpośrednich)."
Jest to nieprawda. Nie będzie barażu bo Zawisza ma większą różnicę bramek.

sport - 2 czerwca 2013, 11:38:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza to twór ale e klasa im się należy inna sprawa że Osucha nie stać finansować klubu e klasowego na wysokim poziomie.W ekstraklasie będą chłopacami do bicia

asd - 2 czerwca 2013, 11:39:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
he-kazdy kumaty chodzil na 4 lige.Na twor chodzili piknicy.Poszukaj meczów z tamtych lat i zobacz jak wyglądała wtedy trybuna B.Kolorowy świat pikoli,flagi jakies tam byly,ale zrobione przez piknokow,herb byl z zoltym tlem.zadnej flagi ktora wisala na meczach prawdziwego Zawiszy tam nie bylo.

asd - 2 czerwca 2013, 11:44:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co wiecej,trwal ogolnopolski bojkot tego tworu i walka z nim.Na prosbe kibicow Zawiszy kibice druzyn przyjezdnych nie organizowali wyjazdow do Bydgoszczy.Zainteresuj sie troche a potem zacznij sie wypowiadac.Wszystkim znane bylo haslo "Kazdy to powie,Ch w dupe hydrobudowie"

asd - 2 czerwca 2013, 11:46:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
polecam odwiedzic ta strone dla niedoinformowanych:
http://www.zawiszafans.com/hydroprotest/index.htm

Siemano - 2 czerwca 2013, 11:47:00 - *.adsl.inetia.pl
Twór to była Hydrobudowa jak nie macie pojęcia o czymś to nie piszcie bzdur

@lop - 2 czerwca 2013, 12:04:39 - *.uznam.net.pl
proponuje abyś poczytał ze zrozumieniem regulamin rozgrywek 1 ligi $12 pkt 2.

nos - 2 czerwca 2013, 12:11:01 - *.extreme-net.one.pl
Czuje ze P.B. wybije Zawiszy awans :D

znawca - 2 czerwca 2013, 12:14:00 - *.centertel.pl
a kolesie z Orange ze cztery razy wczoraj powtarzali, że Flota nie ma już szans, ciekawe czy przeproszą za wprowadzanie w błąd

hen - 2 czerwca 2013, 12:21:42 - *.dynamic.lte.plus.pl
LOP - nie siej zamieszania - w takiej sytuacji będzie baraż - przeczytaj regulamin I ligi (par. 12 pkt 2.1 ppkt f). Krótko mówiąc o awansie lub spadku nie może decydowac różnica bramek ze wszystkich spotkań.

Ketald - 2 czerwca 2013, 12:22:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@znawca tylko 4? Tam chyba nikt nie ogarnia o co chodzi ;) 90minut.pl współpracuje z OrangeSport nawzajem się reklamują, mógł Mogiel( o ile oglądał) szybko zadzwonić do redakcji i wyprowadzić ich z błędu ;) W każdym razie realnie rzecz biorąc Flota szans na awans nie ma, chociaż matematyka mówi inaczej!

Pawcio - 2 czerwca 2013, 12:34:24 - *.uznam.net.pl
Na chwile obecna Flocince najlepiej placi kostka

kibol - 2 czerwca 2013, 12:52:30 - *.play-internet.pl
nieciecza na stali mielec bedzie grala

Kuba - 2 czerwca 2013, 12:58:42 - *.promax.media.pl
Awans się należy Zawiszy i Termalice. Cracovia i Flota to przeciętniaki I ligi.

look - 2 czerwca 2013, 13:39:58 - *.rev.pro-internet.pl
Po meczu Sandecja-Cracovia Cabaj powinien wylecieć z Sandecji za pilkarską prostytucję/ustawianie meczu/!!!.

janek - 2 czerwca 2013, 13:51:55 - *.ssp.dialog.net.pl
czyli Podbeskidzie to już klub z tradycjami bo ma już chyba z dwadzieścia lat w porównaniu z Zawiszą, która ma 6 lat

figo - 2 czerwca 2013, 14:00:10 - *.play-internet.pl
W przyszłym tygodniu będzie wiadomo kto awansował.Mam nadzieje że to będzie Cracovia i Zawisza.

LK - 2 czerwca 2013, 14:04:21 - *.play-internet.pl
Awans Flota i Zawisza.Cracovia nie wygra w Legnicy.

Kibic - 2 czerwca 2013, 14:19:46 - *.centertel.pl
@figo vel LK,
Może jeszcze kilka nicków? Chcesz pokazać przez to, że kibiców Zawiszy jest więcej?

Chemik B. - 2 czerwca 2013, 14:55:22 - *.play-internet.pl
Jak zwykle swietna robota 90minut.pl - Brawo!
A weszlo.com juz sciagnelo idac jak zwykle na latwizne.

slater - 2 czerwca 2013, 15:28:27 - *.ip.xcore.pl
Flota ma minimalne szanse musiałaby wygrać z Niecieczą różnicą 5 bramek i przy porażce lub remisie Cracovii w Legnicy. Wynik Zawiszy jest dla Floty nieważny. Tylko w takim przypadku Flota może awansować. W przypadku utrzymania Okocimskiego i nie przyznaniu licencji Polonii Warszawa na grę w I lub II lidze z drugiej ligi spadają 2 zespoły na dziś Świt N. D. i Concordia E. Przyznanie Polonii licencji na grę w I lidze (spadek Okocimskiego) lub w II lidze (Polonia zajmie wolne miejsce zamiast Okocimskiego) spowoduje spadek 16. drużyny na dziś to Siarka Tarnobrzeg

ll - 2 czerwca 2013, 15:44:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szanse na baraż między Zawiszą a Cracovią wynoszą 3,7%

Kluaq - 2 czerwca 2013, 16:03:25 - *.dynamic.chello.pl
Wszystko ale nie Termica.
1 liga to max. To na Trzecią ligę chodzi więcej kibiców
Ostanie ważne mecze w sezonie a kibiców jak na lekarstowo. Po co?

eee - 2 czerwca 2013, 16:14:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Analiza tej kolejki jest taka, że Cracovia woli I ligę od ekstraklasy.

DENIS - 2 czerwca 2013, 17:30:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza chyba jest pewniakiem co do Niecieczy to już nie jestem przekonany
oczywiście super robota chłopaki

Amiral - 2 czerwca 2013, 18:05:19 - *.fbx.proxad.net
NIE dla Cracovi. Do boju Termalika! Do boju Miedz!

MarianoIta - 2 czerwca 2013, 18:39:02 - *.adsl.inetia.pl
Oczywiście są ludzie którzy wierzą, że Polonia Bytom kulnie Zawisze. Ale tak na prawde nawet porażka w Bytomiu może dać im awans. Wystarczy, że Flota kulnie Termalice skromnie 1-0 i wynik Zawiszy nie ma znaczenia. Zawisza w każdej sytuacji małej tabelki wchodzi.

Zen - 2 czerwca 2013, 20:22:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.138)
Cracovia musi wejść gra najlepsza tiki take w Polsce.

pleee - 2 czerwca 2013, 20:38:03 - *.174.64.219
Każdy to powie Cracovia rządzi w Krakowie. I dla tego powinni awansować bo wISEŁka jest przereklamowana i nalezy im to w końcu udowodnić ;> pozdro z Nowego S.

buba - 2 czerwca 2013, 21:50:22 - *.dynamic.chello.pl
?

wks - 2 czerwca 2013, 22:01:11 - *.adsl.inetia.pl
Miedz Baniaka sie na bank podlozy Craksie - ktory jeszcze niedawno sie wypowiadal ze Boniek - bydgoszczak na sile pca Zete do ekstra, zawieszajac mu najlepszego zawodnika za korupcje itp. poza tym to Baniak byl trenerem tego hudrotworu co tu gral w Bydzi

dampy - 2 czerwca 2013, 22:21:47 - *.in.net.pl
Czemu w tej sytuacji
1. Zawisza 7 6- 5
2. Cracovia 6 6- 7
3. Termalica 4 4- 4
termalika jest na 3 miejscu przecież nieciecza u siebie pokonała 2:0 krakowie a na wyjeździe przegrała 2:1 czyli bilans jest 2:3 dla niecieczy ?

slater - 2 czerwca 2013, 22:32:36 - *.ip.xcore.pl
do dampy: w tej sytuacji symulacja zakłada że te drużyny będą miały na koniec tyle samo punktów tzn. Zawisza Cracovia i Nieciecza po 64 pkt. Stanie się tak gdy w ostatniej kolejce Zawisza zremisuje w Bytomiu, Nieciecza zremisuje we Flocie a Cracovia wygra w Legnicy. W tym przypadku decydują mecze między 3 drużynami i wtedy Nieciecza będzie poza awansem jak pokazuje Twoja tabelka

wgd - 2 czerwca 2013, 22:49:45 - *.adsl.inetia.pl
Jest jeszcze mozliwosc,ze ani Warta ani Okocimski nie dostana licencji w razie utrzymania w I lidze i pozostanie zespol z 16 miejsca.

Rafel - 2 czerwca 2013, 22:51:55 - *.218.118.11
Panowie sie nudzą z 90minut i robią dodawanie odejmowanie dzielenie mnozenie a może wkrótce ułamki?

dampy - 2 czerwca 2013, 23:09:09 - *.in.net.pl
jeżeli zawisza wygra termalika zremisuje i crakowia wygra to nieciecza i craxa będą miały po 64 pkt czyli wtedy będą decydować bramki z spotkań krakowia-termalika?

Krakus - 2 czerwca 2013, 23:15:59 - *.dynamic.chello.pl
Jak widac po moim nicku chcial bym by Cracovia awansowała wraz z Zawiszą (przekonalem sie do was po wczorajszym meczu, macie ambicje). Do niecieczan nic nie mam, ale nie chce zeby oni awansowali i byli chlopcami do bicia w e-klasie. Flota jak dla mnie juz odpadla z pogoni o awans.

ksg - 3 czerwca 2013, 8:46:09 - *.centertel.pl
nikt nie dostanie licencji bo za chwile pzpn wymysli ze do 2017 przy kazdym stadionie ma byc samolot gdzie te czasy ze ludzie wchodzili normalnie na stadion bez jakichs smiesznych kart kibica, nie macach ich zaden misiek czy cos nie wnosza a po ciul komu oswietlenie w 1 lidze co w lidze mistrzów beda grac ? popatrzmy na godziny meczow w E klasie na polu 30 zarówa a Ci graja 13 30 pytam po co to swiatlo a te podgrzewane murawy ? zmienic terminy grana ewentualnie grac jak w rosji tam sie da a nie zadluzac klubow jeszcze bardziej

hehehelman - 3 czerwca 2013, 9:05:16 - *.promax.media.pl
Skoro Nieciecza - wioska po środku pola, jak mawiacie jedzie wasze zapyziałe kluby z niby wielka historią jak chce, to tylko świadczy o waszych miastach, a nie o tym, że niby Nieciecza nie zasługuje na Ekstraklasę. Skoro ma wyniki jakie ma, to powinniście tylko oddać szacunek wiosce, która przyjeżdża i pokazuje jak się gra w piłkę takim Tychom i Gdyni. Szczerze mówiąc, to życzę Ligi Mistrzów takim zespołom z wiosek, która w 10 lat zrobiła coś z niczego, niż mam znowu wstydzić się za polskich kiboli na wyjazdach, którzy wychowują się od małego na BLOKOWISKACH - KURNIKACH i jeszcze mówią, że ich zapyziały klub dokonuje nie wiadomo czego. Nie dla wiosek w Ekstraklasie? Proszę Cię... A Ty to niby w czym jesteś lepszy, Panie Miastowy z kurnika?

Pasiak69 - 3 czerwca 2013, 10:14:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ależ niektórzy mają zaćmę. Nie będzie barażu, bo różnica bramek. Awans Termy i Zawiszy przy równej ilości punktów itp. Doczytajcie ludzie początek tematu, bo potem ewentualnie będą znowu jazdy, że skandal, korupcja, protekcja, układy i pomoc dla teściowej szwagra. Podoba mi się też pomysł z odpuszczeniem przez Niecieczę. Bardzo silne nerwy mają chłopaki. W Krakowie w końcówce strzelali w poprzeczką, teraz czekali ze stratą bramki do 93 minuty. Jeżeli potrafią tak układać mecze, to nadają się nie tylko do e-klasy, ale nawet do LM. Mają dwie możliwości, na które zapewne ich stać. Założyć oświetlenie i podgrzewanie, a resztę popisać coś o planowanych inwestycjach i warunkową licencję dostaną lub grać na innym stadionie.

Oskar - 3 czerwca 2013, 11:49:14 - *.29.173.142
Przecież już tydzień temu szła tu informacja, że Warta spadła!

do Pasiak6 - 3 czerwca 2013, 12:32:24 - *.play-internet.pl
Pasiak no właśnie Ty przeczytaj dokładnie temat ...
Zawisza przegra + Pasy wygrają = baraż na neutralnym terenie !!

Pasiak69 - 3 czerwca 2013, 15:25:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O rany - właśnie o to mi chodzi - będzie baraż. Można natomiast przeczytać info "zorientowanych", że barażu przecież nie będzie bo różnica bramek jest różna. Różnica bramek nie ma nic do rzeczy. Następnie przy remisach Zawiszy i Termaliki i zwycięstwie Pasów awansują Zawisza i Cracovia. To nie żaden przekręt, tylko tak wychodzi z tabelki. Termalica ma lepszy bilans bezpośredni z Cracovią, ale z tabelki 3 zespołów tak właśnie by wyszło.

Slayer - 3 czerwca 2013, 16:15:02 - *.play-internet.pl
To jest mega zawiłe, bo według mnie nie wzięliście pod uwagę wszystkich scenariuszy. A co jeśli TERMALIKI BRUK-BETU zremisuje, a Zawisza wygra, a Cracovia też wygra? baraże rozumiem, tak? Bo ja nigdzie nie widzę tego przypadku..

Slayer - 3 czerwca 2013, 16:23:43 - *.play-internet.pl
tak samo tu:
AWANS TERMALIKI BRUK-BETU - 82,0%
- zremisuje, a Zawisza wygra lub przegra ??
Przecież gdy zremisują przy wygranej Zawiszy i Cracovii to są w barażach, czy się mylę?
Następnie, jeżeli zremisuje, a Zawisza przegra to zgadzam się, mają awans, ale w tym pierwszym przypadku wydaje mi się, że jest błąd...

Thor - 3 czerwca 2013, 18:37:01 - *.walbrzych.vectranet.pl
Jeśli TERMALIKI BRUK-BETU zremisuje, a Zawisza wygra i Cracovia też wygra to Termalika ma awans bez barażu gdyz ma lepszy stosunek w bezposrednich meczach z Cracovią.

cocojuziu - 3 czerwca 2013, 19:42:52 - *.dfri.se
Termalica Bruk-Bet awansuje do T-Mobile Ekstraklasy, jeśli:
- zremisuje a Valenciennes nie wygra
Przerost formy nad treścią...

hg - 3 czerwca 2013, 20:21:47 - *.220.37.174
Cracovia Pasy z Zawiszą do ekstraklasy!!

kluby ze w - 3 czerwca 2013, 22:57:17 - *.opera-mini.net (*.254.145.34)
Nieciecza musi zrobić to czego nie dokonało HEKO CZERMNO , czyli awans do ekstraklasy !!!!

Maxi - 4 czerwca 2013, 0:53:11 - *.60.citypartner.pl
W cracovi grajkom się nie opłaca awansować bo na pewno wyleca a jak w pierwszej będzie Cracovia to może ich profesor zatrzyma. A wypłaty maja i tak extra klasowe.

cwaniakDAj - 4 czerwca 2013, 15:13:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Teraz Zawisza i Craxa. Za sezon Arka i Łęczna

look7 - 4 czerwca 2013, 15:43:15 - *.stimo.net
Zawisza po ilu latach wraca do najwyższej klasy rozgrywkowej?

look7 - 4 czerwca 2013, 15:45:59 - *.stimo.net
Nieciecza do Ekstraklasy, a za rok europejskie puchary przy poziomie naszej ekstraklasy.

Niklan - 4 czerwca 2013, 17:52:17 - *.play-internet.pl
look7 Zawisza ostatni raz jak się nie mylę w sezonie 1993/1994 grał w pierwszej lidze(obecnie ekstraklasie)to bardzo długo go nie było na najwyższym szczeblu.A Teraz jest szansa tylko żeby nie skończyło się tak jak w poprzednim sezonie.

mdl - 4 czerwca 2013, 18:45:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Thor - tak, o tym napisano w artykule

mdl - 4 czerwca 2013, 18:47:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"do pasiak6" - "Pasiak no właśnie Ty przeczytaj dokładnie temat ...
Zawisza przegra + Pasy wygrają = baraż na neutralnym terenie !!"
W tej sytuacji żeby był baraż potrzeba jeszcze wygranej Termaliki.

mdl - 4 czerwca 2013, 18:57:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Slayer - masz całkowitą rację. Jeśli Termalica zremisuje, a Zawisza i Cracovia wygrają, to: Zawisza 66 pkt., Termalica 64 pkt. i Cracovia 64 pkt., i Termalica ma identyczny bilans meczów bezpośrednich z Cracovią.

Niklan - 4 czerwca 2013, 19:18:09 - *.play-internet.pl
Sytuacja w I lidze zawsze jest o wiele ciekawsza, niż w naszej ekstraklasie na koniec sezonu

jjo - 5 czerwca 2013, 13:24:19 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Nie mam nic do Termalicy , ale właściciel powinien się zastanowić czy warto pchać się do exklasy . Przecież już grały tam takie drużyny jak Amica, Dyskobolia, a wcześniej Sokół Pniewy alias Miliarder. Brak dostatecznej liczby kibiców doprowadzał do -trzeba to powiedzieć- likwidacji klubu. Amica poszła do Poznania, Dyskobolia do Warszawy a Sokół do Tychów. Po co się pchać by po 2 3 latach oddać komuś swój dorobek , a co za tym idzie zmarnować włożone pieniądze. Jak dla mnie to Nieciecza ku uciesze miejscowych kibiców powinna grać max w II lidze lać kogo się da i odpuszczać miejsce kolejnej drużynie do awansu. Przyjdzie czas że zakład zmniejszy produkcję, albo zmieni się koniunktura i z wielkim hukiem zniknie klub. Wszak były już większe kluby przy zakładach pracy wspomnę Stal Stalową Wolę ,Stal Mielec, Avię i Górnik Wałbrzych oraz inne,... i co ? a no zostały sny o potędze.

PLNY - 8 czerwca 2013, 10:11:34 - *.mobile.mycosmos.gr
Awans Zawisza i Termalika pozdro z Grecji

Niklan - 8 czerwca 2013, 16:54:46 - *.play-internet.pl
no za 5 minut zaczynają się mecze

Niklan - 8 czerwca 2013, 17:27:55 - *.play-internet.pl
Cracovia prowadzi 2 : 0 z Miedzią jaka tu cisza.........

cPlus - 8 czerwca 2013, 17:28:43 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego przy "zielonym stoliku" karać kluby z małych ośrodków podpierając się bezsensowną argumentacja,że w Ekstraklasie powinny grać zespoły z dużych miast?Jak słucham komentujących w Orange Sport krew mnie zalewa.Nie jestem kibicem Termaliki ale jeśli klub awansuje w sportowej walce dlaczego odbierać mu szansę na grę w Ekstraklasie?Może od razu nazwijcie ligę Ekstraklasą Wielkich Miast i wpuszczajcie do niej kluby z miast np. powyżej 200 tyś mieszkańców.To chore i ma coraz mniej ze sportem i fair play wspólnego.

Niklan - 8 czerwca 2013, 17:34:49 - *.play-internet.pl
Święta racja jak ktoś potrafi grać w piłę i zasłużył uczciwie na awans to czego się czepiać.

K_R_Szl - 8 czerwca 2013, 17:57:36 - *.odrioo.com
~cPlus ~Niklan
zgadzam się
w PZPN nic sie nie zmienia

ww - 8 czerwca 2013, 18:02:08 - *.244.137.91.mielec137.tnp.pl
Termalica pewnie zremisuje ciekawe czy Zawisza da sobie trzelic po 80 minucie gola na remis hmmmm jeśli tak to będzie przekręt

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:05:39 - *.play-internet.pl
Zeta prowadzi i ładnie czyżby awans Termalicy i Zawiszy ?? Na zawsze WKS

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:08:37 - *.play-internet.pl
~ww~ Zawisza nie może dać sobie strzelić, bo w tym momencie jakby zremisowała to baraż by był z Cracovią..

ww - 8 czerwca 2013, 18:11:12 - *.244.137.91.mielec137.tnp.pl
Baraż jak by Termalica wygrała remiz Zawizy to Termalica nie wchodzi

ww - 8 czerwca 2013, 18:17:50 - *.244.137.91.mielec137.tnp.pl
a Okocimski moj sie utrzyma chyba

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:20:26 - *.play-internet.pl
Racja mój błąd..

ww - 8 czerwca 2013, 18:22:34 - *.244.137.91.mielec137.tnp.pl
Cracoviaaa wstyddddddddd

ww - 8 czerwca 2013, 18:26:28 - *.244.137.91.mielec137.tnp.pl
Tylko nie Cracovia Polska nie chce ich w ektraklasier

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:26:47 - *.play-internet.pl
Flota prowadzi z Termalicą...

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:29:21 - *.play-internet.pl
Chciałbym żeby koło Zawiszy Termalica weszła no ale poczekajmy jeszcze 20 minut

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:36:05 - *.play-internet.pl
Awansują to awansują mi to w sumie obojętne Najważniejsze że moja Zeta w T-mobile no ale jeszcze licencja i poczekajmy bo mecz jeszcze trwa.Ale w sumie szkoda mi tej Termalicy naprawdę :/

ww - 8 czerwca 2013, 18:37:53 - *.244.137.91.mielec137.tnp.pl
Mój Oks też sie chyba utrzyma ale wole tę Nieciecze bo jakaś swierzosc niz Cracovianke

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:47:40 - *.play-internet.pl
No nic trzeba się zaraz ubierać i lecieć na stary rynek w Bydgoszczy świętować awans do jakiegoś baru.już trzecia bramę Zawisza walnął

Niklan - 8 czerwca 2013, 18:52:52 - *.play-internet.pl
Teraz tylko czekać za licencją...Idę opijać Awans Zety!!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas