[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 czerwca 2013, 23:38:24 - euzi
Henrik Ojamaa w Legii

Henrik Ojamaa podpisał trzyletni kontrakt z Legią Warszawa - informuje oficjalna strona mistrzów Polski "Legia.com".

22-letni rozgrywający, który może też grać jako napastnik i skrzydłowy, to drugi nabytek legionistów przed nowym sezonem. Wcześniej do klubu dołączył Aleksander Wandzel.

Reprezentant Estonii do Legii przechodzi ze szkockiego Motherwell FC, w którym w zeszłym sezonie zagrał w 37 meczach i strzelił cztery gole. Wcześniej występował też w niemieckiej Alemannii Aachen 1900, holenderskiej Fortunie Sittard i fińskim Rovaniemen Palloseura. Pozyskaniem piłkarza zainteresowany był też Lech Poznań.

tarantulus - 6 czerwca 2013, 23:42:34 - *.range86-147.btcentralplus.com
Legionisci!!!... i wy chcecie aby was szanowano?

xxx - 6 czerwca 2013, 23:42:46 - *.ennet.pl
Ryzykowny krok Legii. Bo jak sie nie sprawdzi, to Poznań będzie taaaaaak szczekał. Ale oby sie przydał, sprawdził i odniósł same sukcesy.
Pozdro (L)

Kołton - 6 czerwca 2013, 23:43:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry trop, trzeba sprowadzac zawodników którzy będą chcieli sie wypromowac w Legii a nie za wszelką cenę kupowac przestarzałych gwiazdorów i na siłe mówić że walczą o LM. Lepiej powoli budować drużynę a wszystko w swoim czasie przyjdzie tak to zrobili w FC Basel

Widzew_CHN - 6 czerwca 2013, 23:46:17 - *.play-internet.pl
haha dobre wzmocnienie, kolejny wynalazek a mozna gra POLAKAMI w skladzie

mca - 6 czerwca 2013, 23:50:18 - *.dynamic.chello.pl
Bardzo dobry ruch Legii, naprawdę! - ale to trzeba mieć o tym pojęcie, a nie tylko ujadać ... zobaczymy co dalej ... słyszałem o 2'ch Hiszpanach ... obrona i ataki?

asdddsa - 6 czerwca 2013, 23:50:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile dali i ile bd zarabił ? wie ktoś ?

KKS - 6 czerwca 2013, 23:50:55 - *.icpnet.pl
podpucha udana, teraz mozna wykladac karty na stol

dangen - 6 czerwca 2013, 23:51:50 - *.dynamic.chello.pl
Ten transfer pokazuje słabość Legii nie Lecha, pokazał że mistrz Polski Legia nie ma w ogóle scoutingu, jedyne co potrafi robić to kraść zawodników wypatrzonych przez inne Polskie kluby, Pewnie ten Ojamaa okaże się wzmocnieniem, Lech rzadko się myli i nie sprowadza raczej szrotu do Polski. Myślę że Lech nie powiedział jeszcze ostatniego słowa wręcz odwrotnie ten ruch Legii rozzłości tylko Lecha i sprowadzą kogoś naprawdę wartościowego.

mca - 6 czerwca 2013, 23:52:55 - *.dynamic.chello.pl
eny łej ... rozumiem żal Lecha ... już prawie mieli go,... i nic. A sieć była zarzucona już dawno...

AS - 6 czerwca 2013, 23:54:26 - *.opera-mini.net (*.217.14.194, 212.2.96.15)
Jest to raczej skrzydłowy: 4 gole i... 16 asyst. Najlepszy asystent w szkockiej Premier League. Legia może mieć z niego pożytek tym bardziej, że jest stosunkowo młody. Teraz Lech i Legia /nie liczę Śląska i Piasta bo ich nie stać na lepszych piłkarzy/ mają w kim wybierać (S. Pawłowski, Nhaimonesu, Broź, Phibel, Wszołek, B. Pawłowski, Hołota, Przybecki, Pazio...) i mam nadzieję, że w tym sezonie zobaczymy jakiś polski zespół na jesień w LM lub LE.

wds - 6 czerwca 2013, 23:56:59 - *.icpnet.pl
olisadebe do lecha

Matchodz - 6 czerwca 2013, 23:57:01 - *.5.216.94
Legio żałosne komentarze pozdro ze Szczecina i powodzenia w el.LM

rrrrrrr - 6 czerwca 2013, 23:57:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepsze kluby w kraju podbierają sobie zawodników jak w najlepszych ligach świata.przynajmniej pod tym względem upodabniamy się do piłkarskich potęg.

xyz - 6 czerwca 2013, 23:58:38 - *.konin.mm.pl
MEGA Leśnodorski ryzykuje, a to ze względu na to, że Lech naprawdę potrafi wprowadzać zawodników do naszej ligi i czerpać z nich to co najlepsze. Natomiast Legia, jest zespołem, który kupuje zawodników i ich psuje... najzwyczajniej w świecie, nie potrafi wykorzystać predyspozycji danego piłkarza... Novo, Hubnik czy też Mezenga, po czym Ci zawodnicy potrzebują odbudowania. Kolejną sprawą jest to, że nie będę zaskoczony jak Lech wywinie numer Stołecznym i podpuści prezesa Bogusia i wrzuci ich na minę. Przy okazji poruszę skauting obu klubów. Lech może ma dobrą siatkę na wschodzie oraz teraz na wyspach, ale to nie jest ten kierunek! Kierunkiem powinna być Polska 1, 2 i 3 liga! Dlaczego np. Szymon Skrzypczak - KS Polkowice (21 bramek w II lidze), nie jest sprawdzany przez żaden klub ekstraklasowy... ilu jest dobrych zawodników, którzy są tzw. lisami pola karnego, a nie mają z kim grać np. Paweł Błaszczak - Górnik Konin. Polski futbol w dużej mierze zabijają z du*y wzięci Menago... którzy wciskają piłkarzy byle gdzie, nie patrząc na styl gry danego zespołu... byle by hajs się zgadzał... dobranoc !

mca - 6 czerwca 2013, 23:58:49 - *.dynamic.chello.pl
Co prawda to prawda,
oto po wielu latach mamy dwa Polskie zespoły które mogą na długo zdominować polską ligę i może na dłużej zaistnieć w Europie.
I Lech i Legia mają potencjał, może Legia finansowo i marketingowo większy, ale patrząc z góry to dobrze dla Polskiej skopanej ligi.
Jest światełko w tunelu!

lucky sled - 7 czerwca 2013, 0:00:15 - *.hsd1.nj.comcast.net
Traz mozecie sie wyzywac do woli ale tak naprawde wszystko bedzie wiadomo jak gosc stanie na placu i zacznie grac.
Wtedy sie okaze kto stracil a kto zyskal...

KONRAD - 7 czerwca 2013, 0:02:42 - *.ssp.dialog.net.pl
To są te wzmocnienia,które mają Legii dać fazę grupową LM?Jeśli tak to jak zwykle skończy się na eliminacjach.W najlepszym wypadku faza grupowa LE.

@@@ - 7 czerwca 2013, 0:03:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
5 klub i 4 kraj w ciągu 3 lat. Jeszcze 2 takich i 1 raz zagramy w LM

@KONRAD - 7 czerwca 2013, 0:05:12 - *.warszawa.vectranet.pl
dzięki za info

qwerty - 7 czerwca 2013, 0:08:03 - *.raciborz.vectranet.pl
cwks jak w lata 50 tych, żenada

wks - 7 czerwca 2013, 0:08:26 - *.dynamic.chello.pl
hahaha, w tym klubie od dziesięcioleci to samo - wykradanie piłkarzy innym. Kiedyś robili to "na wojsko" - chociażby ze "swoją" legendą Deyną, którego wyciągnęli z obozu Arce. Teraz czytają gazety - kim interesuje się najlepszy skauting w kraju, czyli Lecha, biorą bez zastanowienia do siebie. W sumie taniej im wychodzi, nie trzeba mieć w ogóle własnego skautingu, wystarczy gazety kupować.

arni73 - 7 czerwca 2013, 0:10:49 - *.polkowice.vectranet.pl
Przeciętny transfer przeciętnego zawodnika z przeciętnego klubu przeciętnej ligi do jeszcze bardziej przeciętniejszego klubu z jeszcze bardziej przeciętniejszej ligi, a podnieta w całym kraju nieprzeciętna jak by to był nieprzeciętny transfer nieprzeciętnego zawodnika z nieprzeciętnego klubu nieprzeciętnej ligi do jeszcze bardziej nieprzeciętnego klubu jeszcze bardziej nieprzeciętnej ligi za nieprzeciętne pieniądze

lizak - 7 czerwca 2013, 0:13:22 - *.chojnet.pl
jak taki Skrzypczak ma być przez kogoś sprawdzany jeśli jego karte ma z.Lubin? Sami się pewnie teraz zastanawiają co z nim zrobić.

Piciu - 7 czerwca 2013, 0:13:33 - *.icpnet.pl
brak szacunku dla złodzieja

Nieznany - 7 czerwca 2013, 0:14:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Buahahaha.... kraść nie zakontraktowanych jeszcze piłkarzy. Tego to kurde jeszcze nie było

Mors - 7 czerwca 2013, 0:14:45 - *.konin.mm.pl
Hehe bardziej obiektywnie, bo jestem osobą która oba kluby średnio lubi. Ale patrząc z boku, to Legia po prostu obudziła się z ręka w nocniku i nie miała pomysłu, kogo ściągnąć... Moim zdaniem system który wprowadził Lech, jest naprawdę przemyślany i transfery z klubu pokazują, gdzie się znajduje. Rundevs, Lewy, Peszko, Tonew, wszystkich tych zawodników ciągnie do najlepszych klubów europy, a Legia? Rybus, Komorowski, Jędza, Borysiuk - to zawodnicy, którzy już się nie rozwiną... skończyli na pieniądzach. Z Legii odejdą kolejno... Furman, Kosecki, Łukasik i Bereszyński. Lech... Kamiński, Linetti, Teodorczyk, Tonew, Georgio, Możdzeń i na 100% w europe pójdzie Fomella... gość godny uwagi i sądzę , że Rumak wprowadzi jeszcze jakiegoś juniora godnego uwagi i sam się nawet boję powrotu Drygasa, który może zrobić furorę na ekstraklasowych boiskach.

KONRAD - 7 czerwca 2013, 0:15:19 - *.ssp.dialog.net.pl
Do Arni 73:Zgadzam się w 100 %.Pozdrawiam!

lizak - 7 czerwca 2013, 0:17:01 - *.chojnet.pl
Zawsze mówiłem i powtórzę - CWKS zawsze pozostanie CWKSem. To już taka mentalność. Tego się nie da wyplenić i nic tego nie zmieni.

sss - 7 czerwca 2013, 0:17:21 - *.icpnet.pl
Ale czym Wy się podniecacie?! Nikt się jeszcze z Was nie połapał w tym, że ten cały Ojamaa wielkim piłkarzem nie jest i nim nie będzie? Przecież w Lidze Szkockiej Motherwell zajęło drugie miejsce...za Celticiem. Jakby ten Ojamaa był coś więcej wart, to dlaczego Celtic wolał wyłożyć 2 mln funtów za jakiegoś Toneva, zamiast dać 0,4-0,5 mln funtów na ogranego w rodzimej lidze Estończyka. Może ktoś mi jest w stanie to wytłumaczyć, bo ja większego sensu w tym nie widzę

kugi - 7 czerwca 2013, 0:18:27 - *.tvk-net.pl
ciekawy grajek

AvE - 7 czerwca 2013, 0:19:47 - *.adsl.szeptel.net.pl
Scauting legi opiera się na Lechu hahahaha nikogo nowego sami nie znajdą

lkravitz - 7 czerwca 2013, 0:21:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kosztował 350 tys. euro

Nieznany - 7 czerwca 2013, 0:23:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"CWKS zawsze pozostanie CWKSem." CWKS jako taki został rozwiązany w 1957 roku, ale spoko wiedzy historycznej wśród internetowych trolli nikt wymagał nie będzie.

Oreo - 7 czerwca 2013, 0:32:18 - *.87.225.188
Konkretnie, szybko. To się liczy. Można oglądać rok i co z tego, jak nie potrafi się dopiąć szczegółów. Aby był wart zachodu ten grajek, bo 1 dobry sezon w ogórkowej lidze, to trochę mało, by mówić o super wzmocnieniu. Pożyjemy, zobaczymy.

Kolorowy - 7 czerwca 2013, 0:37:16 - *.dynamic.chello.pl
Do napinaczy, którzy jadą po Legii. Naprawdę uważacie, że tak zorganizowany klub jak Legia - najlepsza akademia w lidze, praca z młodzieżą, wprowadzanie piłkarzy do pierwszego składu oraz świetna organizacja marketingowo-sportowa (przypominam, że do akademii Legii zapraszani są chłopcy z całej Polski w wieku kilkunastu lat) pozwoliłby sobie, że kupić piłkarza tylko dlatego, że chciał to samo zrobić Lech?! Wyłączcie Football Managera albo Fifę i złapcie kontakt z rzeczywistością - myślicie, że Legia nie widziała tego piłkarza ani razu, a może zdecydowała się wydać kilkaset tysięcy euro, żeby tylko zrobić Lechowi na złość? Myślicie, że Legia nie ma żadnej osoby, która przez rok nie mogła gościa obejrzeć? Z Poznania bliżej do Szkocji, ale w Warszawie też jest lotnisko, nawet większe. (nawet na podstawie doniesień o zainteresowaniu Lecha). Każdy z Was "ekspertów" doskonale wie, że Legia prześwietliła gościa od góry do dołu i jest to przemyślany transfer, a nie jakieś zagranie na nosie Lechowi (o mamy kilkaset tysięcy euro to zrobimy sobie drogi prezent) LITOŚCI!!!!

Polak - 7 czerwca 2013, 0:37:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby się sprawdził ;powodzenia

radek - 7 czerwca 2013, 0:46:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w Szkocji nikt nie był nim zainteresowany , myślę ze Lech wiedział co robi i to była typowa zmyłka , Legia chwyciła przynętę , mając na rynku np Wszołka , Przybeckiego dwóch Pawłowskich Lech nie zaryzykowałby z niepewnym Ojamaą ,

A.J - 7 czerwca 2013, 0:49:29 - *.152.155.127
Bardzo blisko Lecha Poznan sa Pawel Wszolek i Szymon Pawlowski , byc moze juz w poniedzialek podpisza kontrakty...! Co do nowego nabytku warszawiakow: Henrik Ojamaa niby chcial przejsc do Lecha ale jego dzialacze znowu zastanawiali sie nad 50 tys euro ! Szkoda, bo to ciekawy zawodnik, dosyc szybki, dobrze dryblujacy, wracajacy sie aby wesprzec defensywe i bardzo czesto asystujacy przy bramkach kolegow, bardzo czesto. Beda z niego ludzie ! Niestety chytrosc dzialaczy Kolejorza nie poplaca, Legia na tym skorzystala !

e(L)ka - 7 czerwca 2013, 0:51:55 - *.134.64.84
Przedstawiciele Legii byli kilkukrotnie na meczach tej drużyny. Jeśli ktoś twierdzi, że kupili gościa na podstawie tego, że Lech też chciał... to gratuluję rozumu.

PS - 7 czerwca 2013, 0:57:43 - *.dynamic.mm.pl
xyz
Oczywiście, że Szymon Skrzypczak jest sprawdzany przez ekstraklasowy klub, ponieważ jest zawodnikiem Zagłębia Lubin wypożyczonym do Polkowic..

HC - 7 czerwca 2013, 1:03:48 - *.dynamic.chello.pl
Legia obserwowała go już od dawna. Pyrki teraz lamentują, ale cóż... takie życie. Ma bo(L)eć!

zerosciemn - 7 czerwca 2013, 1:16:44 - *.113.13.109.rev.sfr.net
Mamy nowa druzyne w sezonie 13-14:
Legia Kieszonkowiec Warszawa

xyz - 7 czerwca 2013, 2:48:57 - *.dynamic.chello.pl
heh... a jeszcze nie dawno czmychnął z repry na mecz Lecha z Koroną zeby swoj przyszly klub zobaczyc...

czytelnik - 7 czerwca 2013, 2:56:40 - *.dynamic.chello.pl
Do lechitów: to samo pisaliście przy transferze Bereszyńskiego. Że za słaby na Lecha, więc niech sobie idzie do Legii. Gdzie jest teraz Bereszyński? W reprezentacji. Gdzie jest Legia, a gdzie Lech? Sprawdźcie w tabeli. W biznesie nie ma sentymentów. Myślicie, że Ojamaa wybrałby Legię, gdyby dawała mu gorsze warunki niż Lech?

Legia Fans - 7 czerwca 2013, 4:23:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tylko Legia!!!Mistrz Polski!!!

@kolorowy - 7 czerwca 2013, 4:27:26 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Kolorowy kolezko nie pochlebiaj twojej Legii nie podkupili go Lechowi na zlosc tylko ze strachu i braku pomyslu na swoje transfery!!! Nikt nie sadzi ze Legia jest az tak bogata aby kupowac niepotrzebnych pilkarzy, Odejdzie Kosecki i trzeba bedzie go zastapic a ze prezio nie ogarniety w temacie to przeplacil za pilkarza ktorym interesowal sie Lech.

Irtysz_21 - 7 czerwca 2013, 5:20:03 - *.elpos.net
22 lata i 7 kraj

MartinMix - 7 czerwca 2013, 6:13:24 - *.117.241.30
Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to że większość tu komentujących ma nikłe pojęcie o piłce nożnej. To że nazwisko Ojamaa nie występowało w mediach w kontekście gry w Legii tylko w Lechu nie oznacza że Legia tym piłkarze nie interesowała się przed Lechem!ale dla trolli internetowych wystarczy mały pretekst aby się ponapinać. A najciekawsze są teksty o kradzieży zawodnika, którego Lech ... tylko obserwował!Legia zapłaciła i ma zawodnika, proste!

sadyba - 7 czerwca 2013, 6:22:04 - *.ip.netia.com.pl
wzięli go jak w latach 80-tych "w kamasze". żenada, i gdzie mieć szacunek ?

Mariano - 7 czerwca 2013, 6:56:22 - *.sta.asta-net.com.pl
Drogie napinacze mam do was pytanie. Co stało na przeszkodzie żeby Lech zaoferował mu lepszą ofertę? Jakie podkradanie? Każdy mógł złożyć korzystniejszą ofertę. Nikt nikogo do niczego nie zmusił, nikt nikogo nie ukradł. Dał lepszą ofertę. I tyle. A wy dorabiacie do tego jak zwykle jakieś dziwne ideologie.

on - 7 czerwca 2013, 6:57:01 - *.238.48.22
Naklepsza szkółka w legii hehe a pol szkółki Lecha chcą kupić hehe skauting hehe w legii polega na tym by kupić kogoś kogo Lech obserwował bo oni żadnego zawodnika na miarę Europy nie znaleźli hehe no chyba zelodzieniec petspektywistyczny ljuboja szczyt osiągnięć. Aha jeden juz był co przebijał wszystkich...wojciechowski

se - 7 czerwca 2013, 7:02:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Co wy macie do Legii nie pozwoliła wzmocnić Lecha i tyle.Lech zawsze trafia z transferami buhahahaha.

ddd - 7 czerwca 2013, 7:16:33 - *.gl.digi.pl
Swierczok wroci do Kaiserslautern, czemu nic o tym nie ma w transferach? http://www.sportslaski.pl/jakub-swierczok-juz-racz
ej-nie-zagra-w-piascie-gliwice,sport-slaski,45078,
info.html

asfan - 7 czerwca 2013, 7:26:28 - *.finemedia.pl
Doniesienia w mediach w stylu " X blisko klubu Y", lub " Z jest zainteresowany X" w przypadku zawodników w miarę sensownych odbieram czasem jak podbijanie ceny. Ciekawe,że jest sporo transferów, o których dowiadujemy się w ostatniej chwili i wywołują spore zaskoczenie. Być może i w tym przypadku tak było- Lech chciał ale wiedział,że Legia też chce . Może wiedzieli ,że w tym starciu nie mają szans,więc żeby zostawić Legii mniej kasy na kolejne zakupy wrzucili info o zamiarze i zmusili do wyłożenia większej kasy? Karkołomna ta teoria - pokerowe zagrywki ,ale możliwe ?

lechfan - 7 czerwca 2013, 7:34:13 - *.adsl.inetia.pl
Brawo panie rutkowski - pseudodziałaczu piłkarski - jesteś zwykłym nieudacznikiem - nic nie potrafisz zrobić porządnego dla klubu - teraz pewnie zacierasz łapy bo wpłynie kasiora za Toneva.

bat4ever - 7 czerwca 2013, 7:36:32 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Pół żartem, pół serio: to się nazywa outsourcing na najwyższym poziomie. Prezes Legii znowu urządził pokaz siły ale dużo ryzykuje. Zakup chyba będzie jednak udany i piszę to jako kibic Lecha. Widzę w tej sytuacji więcej wad niż zalet. Chciałbym widzieć ostrą walkę na boisku, a nie w "gabinetach" działaczy i menadżerów. Może nie jest to psucie naszego rynku (zawodnik w końcu ze Szkocji) ale jak oba kluby będą sobie podbijać koszta (na razie bardziej Legia, Lechowi) to obie ekipy będą tylko słabsze.

rolku - 7 czerwca 2013, 8:06:08 - *.centertel.pl
Ch LŚledziłem tego gościa od pół roku i mogę napisać, że w Lechu miałby szansę odpalić ale w Legii będzie to piłkarz na ekstraklasę. Czy odpali bna coś więcej i i Legia poczeka tak długo jak w przypadku Rado zanim odpalił nie wiem....wygląda w statystykach dobrze ale to szkocka liga drewniaków. Na LM to jest za słaby...ale ponieważ dużo biega i jest młody to Lesnodorski go bierze.... Moim zdaniem Legia i Lech potrzebują prawdziwej gwiazdy ale czy ich stać. Trudno powiedzieć.

Lord - 7 czerwca 2013, 8:16:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ojamaa był na meczu w Poznaniu tylko po to ,żeby zobaczyć na żywo Wielką i Słynną KORONĘ.Szans na angaż w Kielcach nie miał,ale chciał chociaż przez moment być blisko Wielkiego Klubu i piłki na wysokim poziomie.Ot cała tajemnica jego pobytu w Poznaniu

materol - 7 czerwca 2013, 8:28:15 - *.e-wro.net.pl
LEŃCZYK w ŚLĄSKU go testował i stwierdził,
-WRACAJ CHŁOPIE DO DOMU.
a legia i lech ,się o niego biją,haha,haaaaaaaaaaa.

arnold - 7 czerwca 2013, 8:36:23 - *.messagelabs.net (*.112.215.226)
@Mariano
Popieram w 100%. To, że był na meczu Lecha o niczym nie świadczy. Takie sytuacje się dzieją w każdej lidze i są na porządku dziennym i nikt nie mówi o podkradaniu. Umowy z Lechem nie podpisał przecież, więc nic go nie wiązało. Tylko pogratulować Lechowi, że nie potrafili dopiąć tego transferu a mieli przecież tyle czasu Legia tylko tym samym pokazała, że uważnie śledzi sytuację na rynku transferowym i jak zdarzyła się okazja to złożyli korzystniejszą ofertę i tyle. Tak robi się dzisiaj w szeroko pojętym biznesie na całym Świecie i nikt nie płacze Lech powinien mieć sam do siebie pretensje i nic go nie usprawiedliwia

djv - 7 czerwca 2013, 8:40:04 - *.fe.helsinki.fi
No niee, a na głównej stronie Lecha do kibicowania nadal zachęca nas Ślusarski...

Max - 7 czerwca 2013, 8:40:04 - *.ip.netia.com.pl
Legia to dziwny klub. Chcą aby ich szanowano a robią przy kadencji tego prezesiny ruchy które ten klub kompromitują!

F@n - 7 czerwca 2013, 8:49:51 - *.tvkdiana.pl
Jak się okazuje wcale Legia nie podkradła Ojamy...Lech podziękował przy odrzuceniu oferty na 200 tys. funtów, Legia wkroczyła do gry i wyłożyła 300 tys. funtów.
Teraz ja się pytam, Skoro ma 4 gole i 16 asyst to nie był warty tych pieniędzy? Chodzi o Lecha, dla mnie to chore, chyba że mają już jakiegoś na podobnym poziomie za mniejszą kasę, ale..no zobaczymy.

xxx - 7 czerwca 2013, 9:05:15 - *.156.122.125
@F@n
A w czym Ty widzisz problem?? dla Lecha nie był on wart więcej niż 200 tyś funtów i kropka.

frank - 7 czerwca 2013, 9:07:07 - *.dynamic.chello.pl
Niech Lech łyka Szymona Pawłowskiego, ten koleś już nic nie zagra w swojej karierze. Jego ambicją jest ajlepiej 3-4 letni kontrakt i chęć posiadania świętego spokoju!

xxx - 7 czerwca 2013, 9:11:04 - *.156.122.125
Skoro ten grajek jest tak zaj..isty,to ja się pytam dlaczego Celtic chciał wydać 2mln funtów na Toneva,a nie wziął Ojamy za drobne 300tyś?? i mając go sprawdzonego w swojej lidze pod nosem.

Stinger - 7 czerwca 2013, 9:11:41 - *.opera-mini.net (*.41.81.121)
F@n --- czy był wart tych pieniędzy to się dopiero okaże.

starykibic - 7 czerwca 2013, 9:13:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pan Mariusz Rumak w wywiadzie dla Głosu Wielkopolski: "Chcemy mieć piłkarzy dumnych z tego, że są z Lecha i ceniących takie wartości takie jak praca, szacunek, ambicja. Gra w naszym klubie to ma być spełnienie ich marzeń."
Panie Mariuszu Rumaku, wygląda na to, że Lech właśnie planował zatrudnić zawodnika, który nie odczuwał dumy z powodu perspektywy gry w Lechu, a już na pewno nie było to spełnienie jego marzeń. Wolał Legię i trudno mu się dziwić.

mike - 7 czerwca 2013, 9:14:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@F@n weź poprawkę na ligę. Z kim tam grają w tej szkockiej lidze skoto taki Cierzniak jest tam gwiazdąDlatego jego statystku do mnie nie przemawiają. Motoryczny jest i młody i to moim zdaniemzaważyło, ze Legia go łyknęła. Czy piłkarsko taki dobry to się okaże. Moim zdaniem na LM nie.

Lotos - 7 czerwca 2013, 9:45:16 - *.play-internet.pl
Ten transfer to tak jak 2 gości na baletach wyrywających laskę. Jeden nie wie czy podejść czy też nie. Czy może zatańczyć z nią. A może coś kupi... Drugi konkretny stawia jej drinka i bierze na chatę. I co powinny być pretensję do tego drugiego?

LEGNICA - 7 czerwca 2013, 9:50:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hmmm , Bardzo ciekawy zawodnik , najlepszy asystujący w tamtej ich lidze , bardzo dobry drybling :D Przypomina on Madejskiego z Miedzi tylko oczywiście lepiej wykonuje swoje zadanie ..

ikon - 7 czerwca 2013, 10:00:25 - *.adsl.inetia.pl
Do xyz: No to powiedziałeś co wiedziałeś. Skrzypczak jest zawodnikiem Zagłębia Lubin, obecnie na wypozyczeniu w Polkowicach. Co do wspomnianego przez ciebie Pawła Błaszczaka to on ma 24 lata i gra w III lidze gdzie zdobył dwa gole.. Gość się nie wyróżnia specjalnie w III lidze a ty go do Ekstraklasy cisniesz, dobre. Jakby kluby szukały po takich "talentach" to nasza liga by w ciagu kilku lat zeszła poniżej ligi maltańskiej.

oprawca - 7 czerwca 2013, 10:16:11 - *.tktelekom.pl
Podobno pokazali mu oprawy z dwóch ostatnich meczów mw Wa-wie i już nie chciał do Poznania.

stankoL - 7 czerwca 2013, 10:43:44 - *.242.212.26
Ludzie jak mozna ukrasc Lechowi zawodnika jak nie było ich stac na niego?czas zmienic lekarza...legia wykorzystała okaje i go wzieła..A jak było słowiki z Tshibamba?zapomnieliscie?w przeciwienstwie do was Legia umiała złozyc 1dobra oferte i teraz płaczecie?zal....

stankoL - 7 czerwca 2013, 10:47:06 - *.242.212.26
Zal wam sciska zad ze Legia ma konkretnego Prezesa?ze wasz trener tylko płacze?a nie potraficie sciagnac zawodnika a jak Legia sciaga to lament?haha ha zal was słowiki!

leiter84 - 7 czerwca 2013, 10:54:00 - *.srv.volvo.com
Przypomina mi się sytuacja z Trochimem. Jego menago też robił szum o zainteresowaniu zawodnikiem przez Lecha, Legię i Śląska żeby podbić cenę. Skusiło się ostatecznie Zagłębie, a chłopak trafił na ławkę. Niedawno Wrocław przeżywał telenowelę "Gdzie odejdzie Mila".
Takei praktyki to zwykłe podbijanie ceny
Ile warty jest cały ten Ojamaa przekonamy się jesienią

asd - 7 czerwca 2013, 11:06:24 - *.nplay.net.pl
Co to za transfer jedyny sensowny napastnik z Estonii to Konstantin Vassilijev reszta jest słabiutka. Ale jest jeszcze jeden wielki talent dużo lepszy niż Ojamaa jest to Henri Anier z norweskiego Vikinga FK.

F@n - 7 czerwca 2013, 11:18:20 - *.tvkdiana.pl
To nie jest napastnik tylko skrzydłowy lub grający za napastnikiem.

oLoL - 7 czerwca 2013, 11:26:49 - *.ip.netia.com.pl
Legia 3:0 lech heheh cdn.

W(L)KP sQu - 7 czerwca 2013, 11:46:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo dobry ruch.Potrzeba było kogoś takiego kto rzuci kończącą piłkę.Teraz dwóch obrońców i Tamuza do napadu.Amicowcy kolejny raz upokorzeni!

Gaucho - 7 czerwca 2013, 11:47:50 - *.opera-mini.net (*.4.84.4)
Ale wzmocnienie ha ha ha 4 bramki w poprzednim sezonie pf

ss - 7 czerwca 2013, 11:57:13 - *.echostar.pl
do Kołtoń, tylko, że nasze drużyny tak właśnie obie powoli budują te drużyny, że od 16 lat nie ma nas w LM
Powinno się właśnie inwestować w kilku zawodnik pokroju Ljuboi, którzy z łemkami potrafią grać i z nie jednego pieca chleb jedli i potrafią zrobić tą różnicę na arenie międzynarodowej.

Chudy1910 - 7 czerwca 2013, 11:59:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
legia poprostu zaje**ła tego piłkarza lechowi sprzed nosa, ale wstyd ...

arnold - 7 czerwca 2013, 12:06:44 - *.messagelabs.net (*.112.215.226)
@Chudy1910
To znaczy, ze jak stoisz przede mna w kolejce w sklepie i nie masz pieniedzy zeby kupic Jacka Danielsa to ja stojac za Toba juz nie mam prawa go kupic bo to oznaczy ze Cie okradlem?

w - 7 czerwca 2013, 12:14:28 - *.254.245.11
Max kompromitują? A niby dlaczego? Lech złożył dwie oferty Ojamiee który te oferty odrzucił. Trzeciej już nie składali, a złożyła Legią, którą Ojamaa zaakceptował. Gdzie więc ta mityczna kompromitacja? Wytłumacz, bo za cholerę tego nie rozumiem.

Elblag - 7 czerwca 2013, 12:24:11 - *.ssp.dialog.net.pl
Niedługo Kamiński,Linetty i jeszcze ktoś zasili Legię.Bo tak na chłopski rozum.Kto by nie chciał grac w druzynie mistrza Polski i dla takiej publiki jaką ma Legia.

ccc - 7 czerwca 2013, 12:29:40 - *.gl.digi.pl
Legia jest zainteresowana Broziem, to daliście to w transferach, a to, że Piast też go chce, to jest cisza. Może bądzcie bardziej rzetelni i słuchajcie głosów czytelników, bo nie zadługo nikt tu nie będzie wchodzić.

misiu - 7 czerwca 2013, 12:42:33 - *.chojnet.pl
ja Elbląg nie chciał bym grać dla takiej publiki jaka ma cwks.

Irizar - 7 czerwca 2013, 12:59:31 - *.ip.netia.com.pl
Lech i Legia żeby dalej poprawia frekwencję i budować kluby europejskiego formatu muszą regularnie istnieć w pucharach i to nie tylko jesienią. Za sam awans do fazy grupowej i kilka punktów w grupie jest do wzięcia kilkanaście milionów Euro. Kluby z Europy zachodniej inwestują przed sezonem te pieniądze i potem im się one zwracają w czasie rozgrywek pucharowych. Oczywiście istnieje ryzyko, że można zainwestować i nie awansować. Bez podjęcia tego ryzyka nie ma jednak realnych szans na LM w Polsce. Dlatego czekamy na LM tyle lat, że jeszcze żaden klub w Polsce nie podjął tego ryzyka i nie zainwestowal w transfery mogące podnieść klub na poziomie LM. Transfery obiecujących zawodników na dorobku szanse na ten awans stawiają w kategoriach cudu, cyz ogromnej niespodzianki, tym bardziej, że Legia traci ważne ogniwa. Nadchodzący sezon pucharowy zapowiada się zatem podobnie do całej poprzedniej dekady. Na początek trochę upokorzeń dla napompowanych irracjonalnymi nadziejami kibiców , a potem rozczarowanie, że w 2-milionowej metropolii nie zapełnia się 30-tysięczny stadion mistrza polski na ligowych meczach, a śrdnia frekwencja jest jak na dorbych zespołach II Bundesligi. Bez zaiwestowania powaznych na europejskie warunki piniędzy nie zrobi się poważnego na europejskie warunki wyniki.

Ezekiel LP - 7 czerwca 2013, 13:16:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I znowu zaczyna się to co przed laty. To dlaczego nikt nie szanuje Legii. Warszawiacy oczywiscie podbieraja mlodych zdolnych chlopakow z Lecha a takze tych ktorzy sa "na celowniku" transferowym Kolejorza.

judasz - 7 czerwca 2013, 13:24:10 - *.ihelse.net
Jakby ten grajek cos potrafil to by do polski nie przyjechal. Nie wierze ze ani jeden klub z Angli nie byl by nim zaiteresowany gdyby sie wyroznial. Nie jest to nazwisko zupelnie anonimowe na wyspach. Watpie aby byl jakims wzmocnieniem. Lepiej bylo sciagnac jakiegos malo znanego grajka.

DENIS - 7 czerwca 2013, 13:35:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jednak Leśny był szybszy
Witamy I Powodzenia

rak - 7 czerwca 2013, 13:47:40 - *.160.227.176.static.rdi.pl
A te wzmocnienia do na Ligę Europy?

Mądry - 7 czerwca 2013, 14:08:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Najważniejsze to aby Legia awansowała do Ligi Mistrzów a Polska do MŚ 2014.
A Ojamaa był wzmocnieniem.

Lokvenc - 7 czerwca 2013, 14:48:38 - *.dynamic.mm.pl
Irizar: nic wiecej do dodania

misiu - 7 czerwca 2013, 14:55:17 - *.chojnet.pl
Legia oby nie awansowała do LM. Ojamaa oby nie był wzmocnieniem.

quby - 7 czerwca 2013, 15:32:36 - *.cable.net-inotel.pl
Jest takie powiedzenie:
'Nie chwal dnia przed zachodem słońca".
Zwolennicy Legii rozpoczęli triumfalny jazgot, a słońce jeszcze nie wzeszło!!!
Wiecznie nieogolony cwaniaczek w ciemnych okularach,
myśli,że przechytrzył Lecha, ale nie wie, czy nie przechytrzył siebie,
Na marginesie; -gdzie talenty z reklamowanej akademii piłkarskiej Legii?
-gdzie jest prawda o zadłużeniu Legii nawet do 300 milionów?
- jak takie zachowania ( podbieranie kokurentowi zawodników) mają sie do zwykłej PRZYZWOITOŚCI.

Lombardino - 7 czerwca 2013, 15:51:32 - *.polkomtel.com.pl
To Celtic kupił Tonewa ?
Skąd to info ?

laskowik - 7 czerwca 2013, 15:56:41 - *.dynamic.chello.pl
A jak lech podebrał Wiśle bramkarza DOLCHE? tego słowiki nie pamietacie?Ubiparib tez wczesniej miał iśc do Wisły i co kto tu podbiera.

Maxior - 11 czerwca 2013, 18:20:49 - *.30.56.241.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
do Mądry: i najważniejsze aby Legia obroniła dublet.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas