[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 PZPN
RSSSF

 


23 lipca 2013, 18:55:03 - MichalMKS
PP: Siarka 2-0 Kolejarz

23 lipca 2013, 17:00 - Tarnobrzeg (Stadion Miejski)
Siarka Tarnobrzeg 2-0 Kolejarz Stróże
Robert Tunkiewicz 11, Tomasz Ciećko 28

Siarka: Artur Melon - Dawid Korona, Marcin Grunt, Mirosław Baran (90 Łukasz Bukała), Bartosz Sulkowski - Jan Kowalski, Robert Tunkiewicz, Dariusz Frankiewicz, Tomasz Ciećko, Tomasz Persona (76 Patryk Szewc) - Marcin Truszkowski (82 Tomasz Wolan).

Kolejarz: Mariusz Różalski - Witold Cichy, Krzysztof Markowski, Dawid Szufryn, Dariusz Walęciak - Michał Gryźlak, Marcin Stefanik, Łukasz Bocian (46 Patryk Szymański), Wojciech Trochim, Piotr Rocki - Marcin Klatt (46 Krzysztof Kaliciak).

żółte kartki: Frankiewicz, Melon - Klatt, Rocki.
czerwona kartka: Dawid Korona (89. minuta, Siarka, za faul).

sędziował: Marek Śliwa (Kielce).
widzów: 700.

1/16 finału Pucharu Polski odbędzie się 16-17 sierpnia.

Puchar Polski 2013/2014


źródło: własne / lajfy.com

piaar - 23 lipca 2013, 18:57:17 - 213-195-170-96.ip.netia.com.pl
Brawooo!

daw - 23 lipca 2013, 19:00:01 - 82-168-65-106.ip.telfort.nl
no to teraz Jaga ;)

dominho - 23 lipca 2013, 19:00:02 - abhe88.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzę że siarka idzie na europejskie puchary

Trex - 23 lipca 2013, 19:07:47 - dynamic-78-8-118-186.ssp.dialog.net.pl
Brawo Siarka brawo Melon pozdro z Legnicy pamiętamy Melonik !!

kogut - 23 lipca 2013, 19:16:51 - 159-205-96-197.adsl.inetia.pl
senatorrr KOGGGUT nie pomogl wygrac?

Eror - 23 lipca 2013, 19:25:48 - tmo-107-98.customers.d1-online.com (11.39.173.154)
Ale Trochim wymiata w Kolejorzu moim zdaniem powinien w reczna grac.

zlob - 23 lipca 2013, 19:34:02 - 212-160-160-151.smsiarkowiec.pl
Żądamy Europejskich Pucharów !

majster - 23 lipca 2013, 19:46:35 - host-92-30-195-10.as13285.net
cecherz ale przygotowales druzyne dramt czlowieku wez sie opamietaj i odejdz

blady10a - 23 lipca 2013, 19:51:41 - 02d9b8ac.bb.sky.com
Bravo Siarunia. To mi sie podoba . Rozjechac cala druga lige prosze.

krk - 23 lipca 2013, 20:21:00 - inet.krakow.pl
co w tym dziwnego, jak gra "łysa pała rocky" emeryt rencista to się przegrywa

Jagielloni - 23 lipca 2013, 20:21:07 - 119-029-99.wifi.szeptel.net.pl
Jaga Siarka ole!

Siarkoman - 23 lipca 2013, 20:35:38 - host31-42-24-62.tvkdiana.pl
pozdro do Białego i do zobaczenia S&J

Jaga - 23 lipca 2013, 20:35:43 - cust-154-8-109-94.dyn.as47377.net
Brawo Siareczka Jaga%Siarka

Baca - 23 lipca 2013, 20:41:10 - 5adeb91e.bb.sky.com
Jak co roku Kolejarz odpada w pucharze Polski z zespołem z niższej ligi. Nie chce nic insynuować ale okazje mieli by dorobić u bukmachera.

ja - 23 lipca 2013, 20:42:58 - 178-159-160-207.tsm.tarnobrzeg.pl
baca tak i sie polozyli a bramki strzelal wiatr!

eker - 23 lipca 2013, 20:46:44 - ip-31-0-111-173.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak zagrał Piotr Rocki ?

1957 - 23 lipca 2013, 20:49:45 - 178.182.85.19.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
już w tym momencie co by nie mowic Tułacz już zapisał sie na kartach Histori Siarki... wieki Siarki nie było w 1/16 PP.
już lepsze wrażenie niż P. Kupiec.
teraz udokumentowac to utrzymaniem w lidze i ten sezon moze byc jednym z najlepszych w ostatnich latach

Sandecja - 23 lipca 2013, 20:52:06 - bps23.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejarz ale siara

mach - 23 lipca 2013, 20:53:17 - 89-68-58-70.dynamic.chello.pl
rok temu Siarka była zespołem, który bał się wygrywać... i tak wyglądała cała runda jesienna

dude - 23 lipca 2013, 21:03:09 - abcs228.neoplus.adsl.tpnet.pl
a w Tarnobrzegu to Islam wyznaja czy co ma oznaczac ten herb?

ja - 23 lipca 2013, 21:10:27 - 178-159-160-207.tsm.tarnobrzeg.pl
dude to leliwa jak nie wiesz to nie rob idioty z siebie wiekszego niz jestes!

Polak - 23 lipca 2013, 21:10:58 - cjr89.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo

pawełek - 23 lipca 2013, 21:28:07 - 94.42.189.194
Brawo Siarko!

dude - 23 lipca 2013, 21:29:20 - abcs228.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma to jak wyzywac kogos przez internet... chyba dlatego spytalem ale oczywiscie zaraz musi byc pojazd ze jestem idiota, zenada...

utd - 23 lipca 2013, 21:32:58 - n1.maier.linuxprofy.net
Ale takim pytaniem faktycznie robisz z siebie idiotę.

ns - 23 lipca 2013, 21:43:19 - user-164-126-84-158.play-internet.pl
Szkoda. Liczyłem, że przy ewentualnej wpadce Sandecji będzie blisko na jakiś hitowy mecz

bl - 23 lipca 2013, 21:43:49 - bolobolo1.torservers.net
Rocki oprócz wielu strat piłki i napinania się do rywali i dziadków na trybunie nie pokazał niczego.

Soufre - 23 lipca 2013, 22:06:56 - 41.219.97.84.rev.sfr.net
Brawo Siareczka!!!chcialbym teraz Jage i mecz przyjazni.wynik obojetny.

san-ok - 23 lipca 2013, 22:16:18 - 171-211-251-94.net.stream.pl
no to na Podkarpaie moze zawitać drużyna z najwyzszej półki od dawien dawna pozdro

dolcze - 23 lipca 2013, 22:23:47 - host-37-190-139-130.dynamic.mm.pl
@1957 - utrzymanie w lidze... dobre sobie, w tym sezonie psim swędem się utrzymaliście dzięki decyzjom przy zielonym stoliku, więc nie rób sobie nadziei, bo przy reformie która jest planowania nie macie żadnych szans na utrzymanie.

Stan - 23 lipca 2013, 22:30:26 - 89.230.90.205.rzeszow.mm.pl
Strzelała i broniła Resovia, Siarka idzie na puchary europejskie a prezydent jest w trakcie załatwiania sparingu z Realem

Piaseczno - 23 lipca 2013, 23:29:00 - apn-5-60-250-247.dynamic.gprs.plus.pl
Bravo Siarka!!

akkaaa - 23 lipca 2013, 23:42:55 - public-gprs516517.centertel.pl
Lets go Siarka

Lambo - 23 lipca 2013, 23:54:28 - akb251.neoplus.adsl.tpnet.pl
bardzo dobry mecz w Tarnobrzegu, warto było przejechać te 400 km w obie strony...
Szkoda jednak porażki Kolejarza, bo gra była naprawdę dobra i zabrakło też trochę precyzji (słupek raz + zatrzymała się piłka na linii bramkowej. W ogóle poziom meczu bardzo wysoki - na 1 ligę spokojnie... Chociaż i klopsy się zdarzały ;d
W pierwszej połowie Siarka zdominowała całkowicie mecz, kolejarz grał wycofany a w ataku Klatt nie pokazał nic. W drugiej połowie przy 2-0 dominacja Kolejarza, jednak bez goli. Pod koniec meczu niepotrzebne spięcia, dużo przerw w grze i doliczenie 5 minut.
Szkoda, że w Stróżach nie obejrzę drużyny z esktrakalsy a Siarce życzę dojścia jak najdalej w PP
Elo ;d

Siarkowiec - 24 lipca 2013, 0:45:08 - host-92-24-129-136.ppp.as43234.net
"Lambo dzieki za racjonalna wypowiedz (twierdze ze jestes za Kolajerzem jak miales 400 km do przejechania w obie strony ) Kompleksiarzom z podkarpacia typu Rzeszow Stalowa Wola Mielec dziekujemy liga zweryfikuje Wasze mocne napinki, u nas sie nikt nie napina jest kasa jest druzyna w Stalowej 10 lat sie stadion buduje a od 4-5 sektor gosci zamkniety i Wy macie czelnosc cos takiego pisac ? w Mielcu ? szybko spadna niz weszli.. acha jeszcze raz przypominam My sie pogodzilismy ze spadkiem to nie Nasza wina ze Polonia Warszawa nie dostala licencji czego nikt nie ma pretensji do Okocimskiego Brzesko bo to w sumie dzieki nim sie utrzymalismy ? Takie jest zycie dzis My za rok ktos inny a Panom Rzeszowiakom polecam sie rozbiegnac i uderzyc glowa w mur ze macie takich nieudolnych prezesow i jeszcze propozycja KP Rzeszow hahaha co to jest ? zajmijcie sie wlasnym podorkiem zeby wchodzic na czyjes ...Pozdrawiam

BadBoy - 24 lipca 2013, 1:19:40 - d47-69-148-85.try.wideopenwest.com
Czy jest oficjalna zgoda miedzy Siarka-Jagiellonia?

obiektywny - 24 lipca 2013, 10:00:18 - bkb2.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzów 500 słabo siarkowcy nie wszystko polega na kasie powiniście być w 3 lidze ostatnie miejsce a teraz wielka druzyna bo ściągneli 10 bo jest kasa

lip - 24 lipca 2013, 11:33:43 - 77-255-239-65.adsl.inetia.pl
bredzisz z głodu obektywny

piaar - 24 lipca 2013, 13:26:43 - 62.244.154.91
Widzę,że sąsiadom żal dupę ściska z powodu tego iż Siarka jest mocna w tym sezonie.

kl - 24 lipca 2013, 14:04:04 - apn-37-7-236-142.dynamic.gprs.plus.pl
Dokładnie obiektywny ...pozałatwiali sobie ligę powinni byc w 3 .tułacz bawi się za pieniądze podatników miasta Tarnobrzeg ( żaden wychowanek nie powącha murawy) ...do Siarkowiec ..cwaniakujesz bo macie jeden klub i płacą twoi rodzice babcia i dziadek na twój 3 - cio ligowy klubik.pozdr.PZPN

Piaar - 24 lipca 2013, 14:50:32 - 62.244.154.91
@kl To, że spadliśmy sportowo to każdy sobie w Tarnobrzegu głośno powiedział. Dzięki nieudolności działaczy Resovii, Unii i Polonii Warszawa oraz utrzymaniu Okocimskiego Brzeska, Siarka się utrzymała. Nie rozumiem, więc po o co się plujecie? Nikt nikomu pieniędzy za utrzymanie nie dał, to tylko los szczęścia, akurat padło na Siarkę.
Bez pieniędzy nie ma profesjonalnego futbolu, a poza tym każdy robi jak uważa. To,że Resovia i Unia spadły przez swoich działaczy pokazuje jak profesjonalnymi klubami są...;)

blablabla - 24 lipca 2013, 18:15:31 - ip-37-109-87-92.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak w Tarnobrzegu miasto pomaga klubowi to żle jak w Mielcu pan Chodorowski nie pomaga też niedobrze .

cdx - 24 lipca 2013, 18:16:07 - morales0.torservers.net
mecz stał na bardzo wysokim poziomie, jesli Siarka tak zagra z rzeszowską Stalą to rozbije ich w pył.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas