[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


6 sierpnia 2013, 22:38:01 - maciejko
eLM: Szanse Legii na rozstawienie w IV rundzie

W środę zostanie dokończona III runda eliminacji Ligi Mistrzów - m.in. Legia Warszawa rozegra mecz rewanżowy z norweskim Molde FK. W przypadku awansu i korzystnych wyników innych spotkań mistrzowie Polski mają szanse na rozstawienie w IV rundzie eliminacyjnej.

Legia będzie rozstawiona, jeżeli wyeliminuje Molde FK oraz odpadną DWIE z czterech drużyn - Celtic FC, FC Viktoria Plzeň, GNK Dinamo, FK Austria Wiedeń.

IV runda eliminacyjna (mistrzowska) - 20-21 i 27-28 sierpnia
(Losowanie - 9 sierpnia, 11:45)

FC Basel 1893                    SUI  Q3  59,785
Celtic FC                        SCO  Q2  37,538 (I mecz: 1-0 z IF Elfsborg)
Steaua Bukareszt                 ROU  Q2  35,604
FC Viktoria Plzeň                CZE  Q2  28,745 (4-0 z JK Nõmme Kalju)
GNK Dinamo                       CRO  Q2  25,916 (1-0 z Sheriffem Tiraspol)
------------------------------------------------
FK Austria Wiedeń                AUT  Q3  16,575 (1-0 z FH)
LEGIA WARSZAWA                   POL  Q2  13,650 (1-1 z Molde FK)
NK Maribor                       SVN  Q2   9,941
Łudogorec Razgrad                BUL  Q2   3,450
Szachtior Karaganda              KAZ  Q2   2,941


Zapraszamy także do śledzenia na bieżąco naszej regularnie aktualizowanej SYMULACJI PUCHAROWEJ, w której można zobaczyć dalsze rundy, potencjalne rozstawienia i pucharową drogę polskich drużyn.

ss - 6 sierpnia 2013, 22:40:30 - *.internetia.net.pl
W jakiej czwartej rundzie?

s3quin - 6 sierpnia 2013, 22:41:00 - *.dynamic.chello.pl
APOEL i Partizan się nie popisały, liczę że Austria i Dinamo zrobią to samo :D

reberlin - 6 sierpnia 2013, 22:41:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Viktoria na pewno awansuje. Także co najmniej 1 niżej notowana drużyna z par: Elfsborg - Celitc, FH - Austria, Sheriff - Dinamo, musi awansować.
Do odrobienia każdy z nich ma wynik 0-1. Szanse na awans jakieś więc istnieją
Osobiście liczę na Szwedów.

diaqlo - 6 sierpnia 2013, 22:41:22 - *.opera-mini.net (*.254.146.17)
znajac zycie to te dwie potrzebne druzyny odpadna, a legia w 118 min straci bramke na 2-2 i tyle bedzie z LM

TOM - 6 sierpnia 2013, 22:41:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marne szanse. Moim zdaniem jedynie Austria może odpaść z tego grona...

k - 6 sierpnia 2013, 22:41:39 - *.dynamic.chello.pl
szanse sa iluzoryczne, ale nie zaszkodzi bic piane, nie?

Leon - 6 sierpnia 2013, 22:41:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Viktoria Pilzno na pewno awansuje. Celtic, Austria Wiedeń i Dinamo bronią jednobramkowej zaliczki na ciężkich wyjazdach, ale rozstawienia bym się nie spodziewał.

JKMfan - 6 sierpnia 2013, 22:44:14 - *.tepsanet.com
najpierw niech molde ograją, a nie wu juz wyliczenia robicie...

Mjot - 6 sierpnia 2013, 22:44:59 - *.246.66.108.skyware.pl
Patrząc na górną piątkę to nawet jak przejdą Molde to już będą za wysokie progi. Liga Europy to jest realny cel.

woj - 6 sierpnia 2013, 22:48:59 - *.244.23.112
@reberlin. Nie, muszą awansować 2 z niżej rozstawionych drużyn. Będzie ciężko, bo Elfsborg można, ale FH i Szeriff ciężko będzie sobie wyobrazić w IV rundzie. No ale porażka 0-1 to jest bardzo mało (przekonała się o tym Wisła na Cyprze; miejmy nadzieję, że nie przekona się Śląsk).

kris - 6 sierpnia 2013, 22:57:53 - *.dynamic.chello.pl
@diaqlo: dokladnie o tym samym pomyslalem

mikele - 6 sierpnia 2013, 22:59:05 - *.play-internet.pl
Podejcie jakie drużyny beda w przypadku rozstawienia a jakie w przypadku dolosowania. Z góry dziękuje.

Poli - 6 sierpnia 2013, 23:05:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytanie do Redakcji dlaczego nie pisaliscie nic o debiucie Marcela Wawrzynkiewicza ?

waldermar - 6 sierpnia 2013, 23:08:34 - *.dynamic.mm.pl
Nie oszukujmy sie. Jesli ktos jutro ma odpasc, to Legia.

poodel - 6 sierpnia 2013, 23:09:57 - *.skytech.pl
@mikele - w przypadku dolosowania te znad kreski, w przypadku rozstawienia te spod kreski (i jakieś z nawiasów) ;)

sadfgf - 6 sierpnia 2013, 23:10:46 - *.199.194.29
A ja myślę, że Sheriff będzie rozstawiony, bo wygra z Dinamem, Austria odpadnie z Islandczykami, a Legia odpadnie z Molde. Napiszcie lepiej o szansach Legii na rozstawienie w 4 rundzie LE.

poodel - 6 sierpnia 2013, 23:11:11 - *.skytech.pl
Swoją drogą ciekawe, czy w Słowenii też już kalkulują :P

nowicjusz - 6 sierpnia 2013, 23:11:24 - *.telico.pl
Trochę nie jestem w temacie tak że z góry mowie. Co się stanie jeśli legia przejdzie Molde a nie odpadną te dwie drużyny? wtedy niema szans na lm czy co ? dzięki za odpowiedz :D

aa - 6 sierpnia 2013, 23:12:12 - *.dynamic.chello.pl
Wywalczyc rozstawienie i trafic na Kazachow to jedyna opcja zeby Legia doszla do LM, takie sa fakty

Anton - 6 sierpnia 2013, 23:12:39 - *.dynamic.chello.pl
Niech najpierw Legia wyeliminuję Molde! Szanse na rozstawienie praktycznie zerowe. Z taką grą to Ludogorets, Maribor, Elfsborg to też za wysokie progi.

Akwilon - 6 sierpnia 2013, 23:21:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zdecydujcie się - przy Austrii macie Q3 i wynik pierwszego meczu drugiej rudny.

Akwilon - 6 sierpnia 2013, 23:22:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobra już wiem. To Rumunii i Szwajcarzy już awansowali, stąd taka nierówna pisownia.

Wojewoda - 6 sierpnia 2013, 23:23:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@akwilon austria ma Q3 bo zaczęła eliminacje do LM od 3 rundy i wygrała 1:0 w 1 meczu tej rundy
@nowicjusz jesli legia przejdzie molde i nie odpadną 2 z tych 4 drużyn to jest szansa na LM ale dużo mniejsza bo nie będzie rozstawiona (teoretycznie trafi na silniejszego przeciwnika)

kriss - 6 sierpnia 2013, 23:25:30 - *.man.konin.pl
mogliście jeszcze wspomnieć o tym, że jak legia nie przejdzie molde, a odpadnie któraś z tych trzech drużyn to legia nawet rozstawiona nie bedzie w 4 rundzie LE

Pordon - 6 sierpnia 2013, 23:41:09 - *.as13285.net
LUDZIE SKUPCIE SIĘ!!!!
2 drużyny rozstawione muszą odpaść. Viktoria raczej nie odpadnie więc zostaje Austria, Celtic i Dinamo. Jeśli dwie z tych drużyn odpadną to zagramy z jedną z tych drużyn: Szachtior, Maribor, Ludogorec, Elfsborg, Sheriff, FH. Jeśli nie odpadną to zagramy z Bazyleą, Celtikiem, Steauą, Viktorią, Dinamem (ewentualnie z Austrią).
DO TYCH CO NIE ROZUMIEJĄ:
Przykład: Austria Wiedeń - FH (drużyna taka z Islandii)
Austria ma 16 tysięcy punktów, a FH jakieś 2 tysiące. Powyższa tabelka przedstawia skrócony ranking punktowy. Austria ma więcej punktów od Legii, a FH mniej. Jeśli Austria odpadnie to Legia awansuje o jedno miejsce wyżej. Jeżeli odpadnie też Dinamo to Legia znajdzie się nad kreską. Co oznacza kreska? W skrócie, żebyście za dużo nie myśleli przed snem: Drużyny znad kreski grają z tymi pod kreską. I jak tu nie kumać?

Piotr - 6 sierpnia 2013, 23:41:17 - *.174.24.64
Sheriff rozumiem, Elfsborg też, ale co to jest FH? Serio pytam.
Natomiast co do jutrzejszych wyników... w pełni podpisuję się pod smutnym, acz trafnym spostrzeżeniem, które pozwolę sobie zacytować:
"diaqlo - 6 sierpnia 2013, 22:41:22 - v51-02.opera-mini.net (94.254.146.17)
znajac zycie to te dwie potrzebne druzyny odpadna, a legia w 118 min straci bramke na 2-2 i tyle bedzie z LM "

ppp - 6 sierpnia 2013, 23:45:57 - *.172.178.174
czy jesli legia odpadnie bd grala jeszcze w lidze europy?

Pordon - 6 sierpnia 2013, 23:51:40 - *.as13285.net
@PPP: tak
@kriss: będzie rozstawiona
@piotr: FH to Mistrz Islandii

Anton - 6 sierpnia 2013, 23:59:53 - *.dynamic.chello.pl
@Pordon: Kriss ma rację. Redakcja też na tym mogła się skupić. Jeżeli Legia odpadnie i któryś z trójki Victoria, Austria, Dinamo Z. to Legia nie będzie rozstawiona w 4 rundzie el LE

obiektywny - 7 sierpnia 2013, 0:12:41 - *.play-internet.pl
Bzdura, jakie szanse na rozstawienie. Tylko Celtic może odpaść, bo gra ze Szwedami,a u siebie tylko 1:0.To po pierwsze. Natomiast reszta gra ze słabeuszami z Estonii, Islandii,Mołdawii.To po drugie.I nie ma co myśleć o jakiś rozstawieniach, kiedy się jeszcze nie awansowało, nie dzieli się skóry na niedźwiedziu polarnym, którego się jeszcze nie upolowało.To po trzecie.

kriss - 7 sierpnia 2013, 0:12:53 - *.man.konin.pl
@pordon radze spojrzeć w rozstawienia nie tylko w LM
tak wygląda na chwilę obecna ranking rozstawionych i nie rozstawionych drużyn w IV rundzie LE gdzie po uwagę są wzięte zespoły niżej notowane w 3 rundzie LM. wystarczy że ktoś z tej trojki odpadnie to legia sie nie zalapie na rozstawienie w razie odpadniecia z molde bo ma 13,650 pkt, ale znajac zycie jak w LM sa niespodzianki i lepsi odpadaja to zapewne i w LE odpadna. Mimo ze nie jestem fanem Legii to zycze jej jak najlepiej, aby zbierali punkty dla polski i nie musieli się martwić rozstawieniem w LE tylko walczyć o LM
Bursaspor Kulübü TUR Q3 14,900
SC Feyenoord NED Q4 13,945
Maccabi Hajfa ISR Q2 13,575
------------------------------------------------
SK Rapid Wiedeń AUT Q3 13,075
FC Nordsjælland DEN NQ3 12,640 (LM)
Metałurh Donieck UKR Q3 12,451

Pordon - 7 sierpnia 2013, 0:41:43 - *.as13285.net
@Anton i kriss: Uważacie, że 18 drużyn "nad kreską" przejdzie swoich rywali? Jeśli macie pewność to bardzo proszę o info, bo jutro zamierzam puścić zakład na LE. Wygrał bym kilka ładnych tysi.
Panowie: Na tą chwilę Legia odpadając jutro z LM jest rozstawiona w LE. Nawet jeśli Celtic, Dinamo i Austria odpadną też to, żeby Legia nie była rozstawiona, 16 drużyn rozstawionych na dzisiejszy dzień w LE musiałoby przejść swoich rywali.

golas - 7 sierpnia 2013, 5:28:51 - *.197.127.190.threembb.co.uk
do prodon
policz jeszcze druzyny z grupy nie mistrzowskiej ktore odpadna(jest ich 5).tam wszystkie maja wyzszy wspolczynnik niz legia wiec na dzien dzisiejszy nie jestesmy roztawieni

baraniuk - 7 sierpnia 2013, 6:22:47 - *.play-internet.pl
ja to wam sie nie dziwię ... pisać coś trzeba ... trzeba tylko wygrać i z molde i z kimkolwiek potem ... przecież to nie barca czy chelsea albo milan ... apoel odpadł to znak że po prostu są od niego lepsi ... trzeba być lepszym

wielki SZU - 7 sierpnia 2013, 6:45:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia z Elfsorgiem może zagrać !? Pewny cynk To wszystko ukręcone będzie to całe losowanie ! Ciekawe kto zakłady przyjmie na to! Ale raczej nikt ?! Może w Anglii ktoś ?! Na pewno dzis do awansu czyli tak zwany (aw) Zenit,Metalist,Legia i może Austria No bo Celtic i Plzen To już awansowały !

Pordon - 7 sierpnia 2013, 7:56:38 - *.as13285.net
@golas: Przecież ranking LE już zawiera te drużyny ;) Na dzień dzisiejszy w przypadku odpadnięcia jesteśmy ostatnią drużyną rozstawioną ;)

Aloiz - 7 sierpnia 2013, 8:51:31 - *.adsl.inetia.pl
Życzę im Viktorii Pilzno! Tak się wszyscy śmiali, że Ruch odpadł z nimi, Zobaczymy bohaterów z Warszawy jak dostaną lanie

stan - 7 sierpnia 2013, 9:19:48 - *.dynamic.chello.pl
Jakiś ty Aloiz zacietrzewiony.

xd - 7 sierpnia 2013, 9:57:10 - *.183.197.132.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Jeśli rzeczywiście wygrają to niech się modlą, żeby trafić na Wydimano, ponieważ w każdym innym przypadku nie martwcie się, nie ujrzymy Ligi Mistrzów

Anton - 7 sierpnia 2013, 10:04:01 - *.chrobry.pl
xd ma rację. Dinamo Zagrzeb nie gra rewelacji w tym sezonie. Celtic, Steaua, Basel, Victoria Pilzno są po za zasięgiem Legii.

ebtm - 7 sierpnia 2013, 10:18:23 - *.microchip.net.pl
Celtic Awansuje! Jestem z Bytomia ale chce zeby Legia poszla dalej w LM !! Polska GORA!!

majk - 7 sierpnia 2013, 10:20:49 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.156)
Viktoria to pewniak, Celtic raczej też. Dinamo to straszni badziewiarze. Szkółka, talenty itp. ale co roku w grupie LM mają problem ze strzeleniem bramki i rozdają jedynie punkty. To nudne i mam nadzieję, że Szeriff im napędzi stracha, a że Mołdawianie to nie są już kompletne ogóry to się już przekonaliśmy (reprezentacyjnie, ale jednak). FH może powtórzyć to co w tym sezonie LE zrobili ich rodacy ze Sturmem. W każdym razie nic przeciwko temu bym nie miał :p

shock - 7 sierpnia 2013, 10:28:47 - *.play-internet.pl
hej MOLDE gol!!! jaki awans?

kris - 7 sierpnia 2013, 11:01:00 - *.dynamic.chello.pl
NAJPIERW mistrz norwegi a później się zobaczy.POGOŃ SZCZECIN

Ruch - 7 sierpnia 2013, 11:07:27 - *.222.74.158
Legii życzymy Viktorii Pilzno!
- 0

amaral - 7 sierpnia 2013, 11:07:43 - *.internetdsl.tpnet.pl
z taką grą to w ogóle nie ma co startować w eliminacjach. Bez Rybusa, Komorowskiego, Wolskiego, Borysiuka, Ljuboi - to jest zwykły polski ligowiec. a wiemy co to oznacza w Europie i widzielismy mecze z TNS i Molde gdzie nawet 2 podań nie umieją wymienić celnie, o jakiejś akcji juz nie wspominając

jaco - 7 sierpnia 2013, 11:16:29 - *.ip.netia.com.pl
@kriss Weź poprawkę na to że Lech nie awansuje i jedno miejsce z rozstawionych się zwolni;)
A tak w ogóle to wcale nie jest taki super news. Legia miałaby łatwiej z APOELem lub z BATE niż z Viktorią P czy Autrią Wiedeń.

DENIS - 7 sierpnia 2013, 11:48:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szanse są niewielkie ale cuda się zdarzają

Gucio - 7 sierpnia 2013, 11:54:59 - *.dip0.t-ipconnect.de
W Bytomiu same gorole miyszkajom !!!!!

takaprawda - 7 sierpnia 2013, 11:56:38 - *.play-internet.pl
Jak Legia będzie dobrze grać, to żaden przeciwnik jej nie straszny. Pokazała nam Lechia, jak należy grać z potentatami. Z jajami i bez żadnych kompleksów.Z każdym można wygrać jak się ma jaja, i z każdym przegrać bez jaj. BATE wygrało rok temu z Bayernem na wyjeździe,bo miało jaja a w tym roku przegrali z Kazachami bo gdzieś te jaja zapodziali.

asd - 7 sierpnia 2013, 12:17:11 - *.olsztyn.mm.pl
Dzięki Hafnarfjordur wygrałem ostatnio ładną sumkę u buka. Mam nadzieję, że i dziś mnie zawiodą!

asd - 7 sierpnia 2013, 12:18:44 - *.olsztyn.mm.pl
*nie zawiodą! ;)

lukasz - 7 sierpnia 2013, 12:45:03 - *.nowaruda.mm.pl
Czyli jak widać komentarze kibiców są bardzo pomocne szczególnie w dziale Symulacja LM i LE

takaprawda - 7 sierpnia 2013, 12:49:51 - *.play-internet.pl
Hafnarfjordur to drużyna islandzkich pasterzy i rybaków.Grali kilka lat temu z Legią, z marnym skutkiem.Sugerować się tym ,że przegrali z Austrią pierwszy mecz 1:0,jest śmiechu warte.Austria miała olbrzymią przewagę,a tamci ustawili autobus. U siebie gra się trudniej. Kiedyś Holandia w elME wygrała z Maltą 1:0 dom 8:0 wyjazd.

Dark - 7 sierpnia 2013, 12:50:04 - *.dynamic.chello.pl
asd - FH* ;) (krótszy i łatwiejszy zapis).

takaprawda - 7 sierpnia 2013, 13:00:56 - *.play-internet.pl
Nie wierzę, że Legia będzie rozstawiona w 4 rundzie el.LM, tym bardziej, że najpierw musi tam awansować, wcześniej jej nie rozstawią. Tutaj już nie ma słabych przeciwników, czy się gra z rozstawionym ,czy z nie rozstawionym,trzeba dać z siebie wszystko, by awansować dalej. Tutaj gra się toczy już o olbrzymią stawkę, o ogromne pieniądze.Przegrywający zagra tylko w LE.

Kibic - 7 sierpnia 2013, 13:45:24 - *.centertel.pl
A czy to ważne wszystko na ten moment ?? po prostu trzymajmy kciuki za Legie..Powodzenia Wojskowi !!! (kurde mieszkam w Polsce i jestem optymistą :o )

Stadnicki - 7 sierpnia 2013, 15:42:37 - *.51.46.161
Liczyłem na Baty Borysów albo leniwych Cyprusów. A tu klops. Chyba tylko Dinamo jest w zasięgu - no ale my od Chorwatów zawsze dostajemy łupnia, nawet jak ci słabo grają

uihgtuiioo - 7 sierpnia 2013, 15:56:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a gdyby Legia miała wspólczynnik taki jak Lech czyli ok 23,coś tam to wystarczyłoby żeby jeszcze tylko jeden odpadł a nie tak jak teraz ale o tym trzeba było myśleć wcześniej (rok temu 2 lata)
Nie wiem czy nie lepiej żeby dinamo było rozstawione niż austria w nast.rundzie bo może z dinamo wieksze szanse
powodzenia z molde wygrajcie z 4:0 zeby te rozstawione drużyny sie obawiały Legii

martin - 7 sierpnia 2013, 16:05:26 - *.dynamic.chello.pl
jeszcze nie awasowała już piszecie o rostawieniu -a jak dostanie baty od Molde

molde - 7 sierpnia 2013, 17:35:51 - *.centertel.pl
legia juz do przerwy 0 :2 przegrywa a wy tu dzielicie skóre na niedzwiedziu

Jacek - 7 sierpnia 2013, 17:50:55 - *.warszawa.vectranet.pl
Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego Legia w rankingu klubowym ma o 1 pkt mniej od Lecą?

Jacek - 7 sierpnia 2013, 18:03:48 - *.warszawa.vectranet.pl
Przepraszam od Lecha

SsAs - 7 sierpnia 2013, 19:58:02 - *.adsl.inetia.pl
Austryjacy już awansowali dinamo tez prowadzi 2-0 a Czesi są praktycznie w 4 rundzie czyli pozamiatane jesli chodzi o roztawienie

Rafał - 7 sierpnia 2013, 20:38:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Juz po rozstawieniu nie wiem na co liczyliscie publikujac to na cud.

do Jacek - 7 sierpnia 2013, 20:48:12 - *.master.pl
Ponieważ Lech ostatnio więcej razy grał w LE i zdobył więcej pkt (tak mi się zdaje)

Xavi - 8 sierpnia 2013, 8:49:25 - *.220.127.116
Fajnie jedna druzyne w le już mamy :-)
OKS MISTRZEM JEST!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas