[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 grudnia 2013, 11:16:22 - MichalMKS
Henning Berg trenerem Legii

44-letni Norweg Henning Berg został nowym trenerem Legii Warszawa, z klubem podpisał dwuipółletnią umowę. Na stanowisku zastąpił Jana Urbana.

Berg występował m.in. w Blackburn Rovers FC oraz Manchester United FC. Ponadto rozegrał 100 meczów w reprezentacji swojego kraju, w których zdobył dziewięć goli. Jako trener pracował w SFK Lyn, Lillestrøm SK i Blackburn Rovers FC.

Legia po rundzie jesiennej jest liderem T-Mobile Ekstraklasy z pięciopunktową przewagą nad drugim w tabeli Górnikiem Zabrze.


źródło: własne / Weszlo.com / Legia Warszawa

KKS - 19 grudnia 2013, 11:18:05 - *.nowysacz.vectranet.pl
ale niespodzianka i nikt zmediow na to nie wpadl wczesniej

toruniak - 19 grudnia 2013, 11:18:56 - *.torun.mm.pl
Co Norweg może wiedzieć o polskiej Ekstraklapie?

max - 19 grudnia 2013, 11:19:10 - *.ip.netia.com.pl
bardzo dobra decyzja władz

Najt - 19 grudnia 2013, 11:20:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widać liga to nie jest sukces minimum jaki Urbanowi dano... Cóż, jak spaść, to z wysokiego konia.

Kokt - 19 grudnia 2013, 11:22:12 - *.opera-mini.net (*.30.104.197)
Będą grali jak ManUtd za Fergusona.

KKS - 19 grudnia 2013, 11:22:17 - *.nowysacz.vectranet.pl
zrobili najgorsze z mozliwych nie bedziecie mistrzem polski ten trener musi najpierw zbudowac druzyne wiec to co zostalo zbudowane zostalo zniszczone nawet te porazki w lidze europy

as - 19 grudnia 2013, 11:23:11 - *.dynamic.chello.pl
z Blackburn pracował 59 dni. Ma się czym chwalić, świetne posunięcie, na polską ligę wystarczy

ck18 - 19 grudnia 2013, 11:23:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Janka, niezły był z niego herbatnik...

ChG - 19 grudnia 2013, 11:26:09 - *.dynamic.chello.pl
Janek może by tak wrócił do kghm Zagłebia?

browarnik - 19 grudnia 2013, 11:27:39 - *.adsl.inetia.pl
carlsberg bedzie pity

qwerty567 - 19 grudnia 2013, 11:30:40 - *.ssp.dialog.net.pl
KKS - Co niby Urban zbudował? Przecież to wszystko było bez ładu i składu. Zawsze śmiać mi się chciało z opowiadań Leśnodorskiego. Ale wreszcie podjął jakąś dobrą decyzję.

Paprykarz - 19 grudnia 2013, 11:39:07 - *.29.165.56.threembb.co.uk
Dopiero po wczorajszym meczu skapneli sie, ze ten sezon Legii jest tragiczny. Heh dobrze, ze teraz a nie w marcu (kiedy mogliby byc na 5 miejscu w Eks) Urbana wyslali na ferie zimowe.
Ps. Trener bez rewelacji... Di Mateo jest wolny!

sdjklfh@.p - 19 grudnia 2013, 11:41:11 - *.smgr.pl
No cóż, Legia ma wysokie aspiracje dlatego nie dziwię się takiej decyzji. Tylko czy to jak gra Legia na arenie międzynarodowej ( bo oto głównie chodzi z ta zmianą trenera ) jest winą trenera czy zawodników, czy jednego i drugich? Ja twierdzę że to drugie. Jesli Legia chce coś zwojować w Europie to drugą rzeczą po zmianie trenera powinno być podziękowanie wielu pseudo grajkom którym się wydaje że są piłkarzami. Jednak i to nie gwarantuje sukcesu. Mentalnie Polscy zawodnicy nie są przygotowani do zawodowego uprawiania sportu. Ale może się mylę.Pozdrawiam trenera Urbana i życzę jemu jak najlepiej bo to sympatyczny facet i dobry trener na naszą ligę.

maTTek - 19 grudnia 2013, 11:41:21 - *.dynamic.chello.pl
Conajmniej dziwna decyzja może urban niezaszalal w LE ale za to w lidze mu szło powini dac mu jeszcze szanse na nastepne eliminacje a nawet jak nie to powini zatrudnic trenera z jakimis sukcesami

rokko - 19 grudnia 2013, 11:41:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
całe G zrobi ten skaucik było lepiej dograć sezon z Jasiem i poszukać dobrego trenera a nie trenerka. Boguś się ośmieszył. Nie jestem fanem Urbana ale ta zagrywka w tej chwili jest żenująca.

Kriger34 - 19 grudnia 2013, 11:43:59 - *.bb.online.no
Urban po raz kolejny pokazał że jest słabym trenerem, klub który ma budżet większy od Steaua czy Ludogorca, Mariboru nie wspomnę o polskich klubach bo powoli to jest przepaść i co zero sensownych transferów, ten pan nawet nie umie określić czy zawodnik nadaje się do drużyny czy nie. Chaos na boisku i niepoukładana gra i potem się dziwić że klubu wyżej wymienione grają w Europie dalej a Legia z pseudo trenerio Urbanho ledwo z Apollonem wygrywa.

leon - 19 grudnia 2013, 11:49:26 - *.231.16.150.koba.pl
i to ma być na niebiesko???

ss - 19 grudnia 2013, 11:51:48 - *.internetia.net.pl
Lol, facet z Blacburn w 2 lidze wygrał 1 mecz.
Ale gorszy od Urbana pewnie nie jest.

ManU - 19 grudnia 2013, 11:52:58 - *.ssp.dialog.net.pl
1997-2000 obrońca drużynie Manchester United.
Wcześniej i później Blackburn Rovers.

(L) - 19 grudnia 2013, 11:54:48 - *.adsl.inetia.pl
z deszczu pod rynnę ... bardzo lubiłem Urbana , dlatego nie wybaczę zarządowi tej zmiany na gorszego trenera ! mam nadzieję , że Legia sięgnie po mistrza z tym szkoleniowcem .

Giovanni - 19 grudnia 2013, 11:58:10 - *.play-internet.pl
Trener renifer

Lobo - 19 grudnia 2013, 11:59:16 - *.kielce.vectranet.pl
od Urbana to każdy będzie lepszy, bo Janek to prezentował taki typowo hiszpański styl życia ciesz się nawet z porażek ważne że masz kasę :D

BL - 19 grudnia 2013, 12:02:35 - *.235.153.40 (*.115.67.205)
To jest najlepsza wiadomość przed świętami dla fanów Legii !!!

Pogon - 19 grudnia 2013, 12:03:28 - *.dynamic.chello.pl
no to poleciał leśny :-)

kola - 19 grudnia 2013, 12:08:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tez mi sie tak wydaje powinni pozwolic jasiowi doprowadzic legie do konca sezonu a od nowego zatrudnic jakiegos uznanego, a tak pewnie bedzie d..a

kell1987 - 19 grudnia 2013, 12:10:38 - *.dynamic.chello.pl
totalnie nie przemyślana decyzja, ja rozumiem, że Urban zawodził, ale żeby Berg? trener bez osiągnięć...poszli tylko na nazwisko...ale dziennikarze coś z tym MU i Norwegiem wiedzieli bo wcześniej pisali o Solskjaere i to był by dobry ruch...ale Berg, porazka

Krisu - 19 grudnia 2013, 12:15:32 - *.dynamic.mm.pl
Jan Urban będzie trenerem drużyny z Niecieczy!!...

gość - 19 grudnia 2013, 12:16:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry piłkarz nigdy nie jest dobrym trenerem. A Berg będzie miał z Legią takie sukcesy jak z Rovers ;)

wichura - 19 grudnia 2013, 12:17:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zamienili ex-piłkarza na ex-piłkarza i tyle. Według mnie należy szukać TRENERA.

jjo - 19 grudnia 2013, 12:17:42 - *.bialapodlaska.vectranet.pl
Ja bym zmiany dokonał z dniem 30 grudnia Tak na wigilię ? Nie wypada !

neqq89 - 19 grudnia 2013, 12:18:37 - *.play-internet.pl
a po co mu wiedza o polskie ekstraklasie??

zibi - 19 grudnia 2013, 12:28:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
i co z tego, że Legia prowadzi w lidze? przecież to żadna sztuka przy poziomie polskich zespołów. Legia grała taką padakę, że aż żal było patrzeć, a wczorajszy wstyd z meczu z kiepsko grającym, chociaż zasłużenie wygranym, Górnikiem, jest tylko podsumowaniem poziomu, jakby nie było, Mistrza Polski.

eh - 19 grudnia 2013, 12:28:57 - *.warszawa.vectranet.pl
czyli nici z mistrzostwa w tym sezonie, brawo

Gravesande - 19 grudnia 2013, 12:31:50 - *.30.7.32.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Janek 3maj się >Dawaj do Deportivo w lacorunie bedzie vakat

Rid - 19 grudnia 2013, 12:33:20 - *.static.3s.pl
świetna decyzja. bo Legia nie zdobędzie tym samym Mistrzostwa Polski.

ja - 19 grudnia 2013, 12:33:57 - *.smgr.pl
do gość- Guardiola,Vogst, Beckenbauer, Cruyff,Capello, Mancini i moge tak jeszcze długo. To są słabi trenerzy? Daj se luz chłopie z twoimi opiniami.

Lech P - 19 grudnia 2013, 12:34:25 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No i jak to się ma do wczorajszych komentarzy kibiców legii,którzy chórem twierdzili,że legia podłożyła się Górnikowi,bo nie chce grać w PP???Oczywiście gdyby się nie podłożyła,to Górnik byłby na kolanach???Żenada kompletna.

z - 19 grudnia 2013, 12:37:51 - *.ssp.dialog.net.pl
oby tylko nie było jak z Petrescu że zrobi za trudne treningi i się zbuntują że im się biegać nie chcę :D

... - 19 grudnia 2013, 12:52:51 - *.adsl.inetia.pl
Statystyki Berga-trenera:
2005 - 3 miejsce z Lyn Oslo
2006 - 7 miejsce z Lyn Oslo (odpadnięcie w I rundzie eliminacyjnej Pucharu UEFA z Florą Tallin)
2007 - 9 miejsce z Lyn Oslo
2008 - rozwiązanie kontraktu za porozumieniem stron po 19.kolejce (Lyn skończyło sezon na 7. miejscu)
2009 - 11 miejsce z Lillestrom
2010 - 10 miejsce z Lillestrom
2011 - zwolniony 3 kolejki przed końcem rozgrywek (Lillestrom skończyło na 13.miejscu)
2012 - 1 zwycięstwo, 3 remisy, 6 porażek z Blackburn Rovers

ixi - 19 grudnia 2013, 13:01:19 - *.138.243.135
Będzie brakowało mi tej przepitej mordy Urbana.

ss - 19 grudnia 2013, 13:02:32 - *.internetia.net.pl
No niezły progres zrobił z Lyn. :D

ko - 19 grudnia 2013, 13:04:15 - *.centertel.pl
Szkoda Urbana. Moim zdaniem Janek ma większe doświadczenie na ławce trenerskiej niż pan Berg.. ale cóż.. Wczoraj PS pisał o nim a dzisiaj stało się.. na pewno Urban powróci za 3 lata do Legii aby ich znowu wyciągać na górę.. bo z pustego i Salomon nie naleje

Pablo - 19 grudnia 2013, 13:04:58 - *.33.91.194
Oby obrońcy grali lepiej niż on w meczu z Realem
http://www.youtube.com/watch?v=ppTE_cdOjlc

ko - 19 grudnia 2013, 13:10:47 - *.centertel.pl
Wczoraj Legia pokazała gdzie jest i jak wygląda.. Po podziale na dwie grupy Górnik ją dogoni bez problemu.. Furman, Wawrzyniak, Dwaliszwili niestety nie nadają na tych samych falach co Kucharczyk i Brzyski.. szkoda.
Taki budżet i sponsorzy.. wymagania wysokie.. więc jak już to trener również powinien być z bardzo wysokiej półki.. Skoro piłkarze kasują po 30tys euro, to trener, bardzo dobry trener mógłby dostać 50tys euro i pokazać klasę.

Pok - 19 grudnia 2013, 13:10:57 - *.ip.netia.com.pl
Ciekawy eksperyment leśnego ciekawe czy żaplaci za niego głowa jak okaże sie to wielką klapą

kibol - 19 grudnia 2013, 13:14:05 - *.trans.net.pl
GORNIK zwolnił Jasia Urbana

rks - 19 grudnia 2013, 13:17:07 - *.244.135.30
dobry treneiro w Fm ten Beerg ;d

hahahehe - 19 grudnia 2013, 13:17:49 - *.mmj.pl
Bomba! GÓRNIK MISTRZEM POLSKI przekonacie się po następnych 15 kolejkach
KS\G/KS !!!!!

zeta gol - 19 grudnia 2013, 13:20:40 - *.adsl.inetia.pl
do leon tak tak na niebiesko każdy mecz Legii jest na niebiesko niedługo na niebiesko będzie też jaki kolor miało ..... zawodnika Legii

ali - 19 grudnia 2013, 13:26:58 - *.229.149.114.mz.pl
Janek, wracaj do Zabrza, to prawdziwy pech, jak Górnik chce Janka, to ten jest zajety, jak Janek chce do Górnika to w Górniku jest ktoś inny!

judasz - 19 grudnia 2013, 13:31:07 - *.ihelse.net
Akurat co do zmiany trenera to decyzja musiala zapasc teraz. czekac do konca sezonu? Po co? legia z takim budzetem ma obowiazek wygrac lige tylko ze na LM to i tak jest duzo za malo. Nowy trener ma teraz czas na zorganizowanie ekipy ktora powalczy o LM. Idiotyzmem jest to ze wszyscy pseudoeksperci mysla ze nowy trener moze w 1 miesiac nauczyc druzyna grac w lepszym stylu, skutecznie, pewniej w obronie itd. Zatrudnienie nowego trenera w lipcu nazwal bym idiotyzmem bo jaki moze miec wplyw na awans do LM, na transfery. Praktycznie zaden, a nawet przejsciowio druzyna moze grac gorzej. Zmiana ustawienia, wycwiczenie nowych schematow, to musi zajac troche czasu. W czasie 5 sparingow tego sie nie da zrobic, trzeba rozegrac troche spotkan w lidze. Nie mam pojecia czy to jest dobry trener, czy nadaje sie do wprowadzenia druzyny do LM, ale z cala pewnoscia zaden polski nie ma na to papierow. Polska mysl szkoleniowa nie sprawdza sie od wielu lat, bo druzyna ktora ma wycwiczony styl nie bedzie odpadac z kelnerami, po tym jak wczesniej walczyli jak rowny z rownym z klasowymi zespolami. A tak dzieje sie notorycznie z polskimi klubami, odejdzie 2-3 zawodnikow i gra sypie sie, bo nie stylu tylko indywidualnosci.

autor - 19 grudnia 2013, 13:32:24 - *.233.c80.petrotel.pl
Ale debile... Legia całą rundę praktycznie bez napastnika, na dodatek cały czas kilku zawodników było kontuzjowanych. Idiotyczna decyzja...

olo - 19 grudnia 2013, 13:37:37 - *.212.41.226-internet.zabrze.debacom.pl
kolejny do zwolnienia to sam Ob.Leśny

Kriso - 19 grudnia 2013, 13:40:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Leśnodorski popełnił bardzo gruby błąd i coś czuję, że sam niebawem zapłaci za to głową.

olaFF - 19 grudnia 2013, 13:44:00 - *.xtra.pl
...szok

(L)egia!!! - 19 grudnia 2013, 13:59:58 - *.adsl.inetia.pl
Hahahahaha kolejny raz zwiślaki i cała polska Z dała sie nabrać na naszą zasłonę dymną pan Henning trafia do Wielkiej Niezwyciężonej jako trener I drużyny, i ma ją przygotować na walke w przyszłorocznej Lidze Mistrzów (was tam nigdy nie bedzie matołki!!!), natomiast trenerem rezew grających w ekstraklasie (i PP, i LE) będzie nadal pan Jurek Urban! no ale kompleksiarnia wie swoje
LEGIA!

onar - 19 grudnia 2013, 14:04:41 - *.play-internet.pl
najbardziej żałosne jest to podniecanie się ze grał w MU to o niczym ni świadczy ze będzie super trenerem . . poczekamy zobaczymy

LP - 19 grudnia 2013, 14:09:20 - *.173.15.181.tesatnet.pl
Tez mi coś Bakero grał w Barcelonie i w rep. Hiszpanii

monster - 19 grudnia 2013, 14:09:42 - *.ms-net.eu
do gość "Dobry piłkarz nigdy nie jest dobrym trenerem", pozwól że wtrącę: Mancini, Simeone, Di Matteo, Laudrup, Zola itd żaden nie jest wybitnym trenerem ale wszyscy są bardzo dobrymi. Szczególnie Diego Simeone

Leonardo - 19 grudnia 2013, 14:10:42 - *.multimo.pl
Super, teraz będą efekty (w pucharach). W przyszłym roku Legia w grupie w Lidze Mistrzów, albo przynajmniej wyjdzie z grupy Ligi Europy.

lolek - 19 grudnia 2013, 14:16:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spokojnie napewno ma większą wiedzę niż wszyscy Polscy trenerzy razem wzięci, a na wnioski poczekajmy do LM.

Obrzydliwy - 19 grudnia 2013, 14:27:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niewdzięczne typy z tego Legionówka !
Już raz Urbana pogoniliście, choć Wam budżet Borysiukiem i Rybusem uratował. Teraz wypromował kolejnych młodych, choć akademia nie bazuje na fachowości tylko potencjale ludzkim z całego tego zadupia. Uważam, że ta kadra osiągnęłaby dużo za dwa, trzy lata, a może nawet rok. Brak cierpliwości, życiowego podejścia, typowa polska mentalność. Legia nigdy nie będzie osiągała sukcesów tak zarządzana, ale to Wasz problem.
A wystarczyłoby dać trenerowi kilka sezonów.
Czy w PSV dokonywano jakiś nerwowych ruchów po nieudanych eliminacjach do LM ? Przy czym trzeba zaznaczyć, PSV, a Legia, to i tak przepaść nie tylko finansowa ! Wszyscy komplementują selekcjonera Islandii, a czy ktoś śledził początki tej reprezentacji ? W Warszawie po kwartale już by nie pracował.

Boateng - 19 grudnia 2013, 14:46:36 - *.50.134.230
Legia pomimo tego, że ma zdecydowanie najlepszy skład w tej śmiesznej lidze za Urbana nie miała żadnego stylu, meczu wygrywała indywidualnościami.

www - 19 grudnia 2013, 14:49:56 - *.242.62.89
zmnienił stryjek

judasz - 19 grudnia 2013, 14:50:19 - *.ihelse.net
W Polsce zdecydowana wiekszosc ludzii ma jakies nadprzyrodzoene zdolnosci, patrzac w wikipedie potrafia ocenic czy ktos bedzie dobrym trenerem czy nie. Najwieksi zagraniczni specjalisci glowia sie nad tym tygodniami, bo jest tak wiele czynnikow, ktos kto jest swietnym trenerem w jakims klubie nie musi miec koniecznie takich samych wynikow gdzies indziej. Ale w Polsce wiedza lepiej.

FKS - 19 grudnia 2013, 14:51:58 - *.karoo.KCOM.COM
@ChG - dobrze ze kibicujesz Zaglebiu herbatniku z Glogau ale sie tez nie dziwie jak tupiecie po 2-3 lidze i ekstraklapa to tylko marzenia.

Obrzydliwy - 19 grudnia 2013, 15:00:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wyrobienie stylu, to nie jest takie chop-siup.
Zwłaszcza jak trener jest zmuszony grać 20-oma kilkoma graczami z uwagi na dużą ilość meczy i kontuzje. Nawałka w Górniku potrzebował na to co najmniej dwóch sezonów, a Brosz w Gliwicach jeszcze tego nie osiągnął. Reszta pracuje rok i wypad, więc róbmy tak dalej, a na pewno daleko zajdziemy.
Mędrcy ze związku powinni wprowadzić zakaz zwalniania trenerów zanim ten nie będzie miał dwóch zimowych okresów przygotowawczych, bo wtedy właśnie wyrabia się przygotowanie fizyczne na cały rok. Do tego dochodzi odpowiednia selekcja i opracowanie planu długoterminowego. Dopiero po kilku latach można rozliczać trenera. Póki co Urban zaliczył epizod raz, potem epizod dwa, ale ani razu nie miał czasu, tylko opierdziel od kibiców, bo Ci myślą, że ich drużyna jest nie wiadomo kim i żądają wyniku zaraz po parafowaniu umowy - żenada ! Z takim podejściem możecie jedynie rzucać butelkami z benzyną w niemieckie czołgi albo zestrzeliwać ich myśliwce z procy - "...z motyką na słońce !"

Pangia - 19 grudnia 2013, 15:14:32 - *.rzeszow.mm.pl
Na miejscu Urbana mnie też by już szlag trafił po tylu porażkach

Grzyw - 19 grudnia 2013, 15:20:16 - *.lmds.dialog.net.pl
Fajnie, ale ja się pytam - kto w Legii ma strzelać bramki?

kornik - 19 grudnia 2013, 15:31:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Janek Urban bardzo w porządku gość ale brakowało mu charyzmy, tak jak np. u Adama Nawałki

ppodciech - 19 grudnia 2013, 15:58:17 - *.skomur.pl
Taka gwiazda trenerska. Kto by przewidział? Rzeczywiście, polska myśl trenerska nie istnieje.
Statystyki miał w przeciętnych drużynach Lyn Oslo i Lillestroem nawet takie sobie. Niestety ostatnio pracował rok temu, w europejskich pucharach odpadł w I rundzie PUEFA z jakimiś Estończykami, a z ostatnich 20 spotkań przegrał 6 w Blackburn i 8 w Norwegii.
Gratulacje Gratulacje Gratulacje. Za pół roku lub rok wróci Janek Urban.

Simsu - 19 grudnia 2013, 16:30:34 - *.ip.netia.com.pl
I co z tego. Sam trener nie był najbardziej winnym fatalnej gry Legii w europejskich pucharach.Widać że atmosfera w Legii jest nie najlepsza ale czemu się dziwić.
`Gwiazdorzy`` pokroju zadufanego Koseckiego,psującego klimat Vdorljaka czy przeplatający dobre zagrania z wręcz śmieszymi Dossy Juniora to nie może być przyszłość tego klubu !

Simsu - 19 grudnia 2013, 16:40:11 - *.ip.netia.com.pl
A do zwolnienia to jest przede wszystkim Leśnodorski i sztab od przygotowania fizycznego.
Sam trener nie odpowiada za to że nie ma kim grać .

MAX - 19 grudnia 2013, 16:51:20 - *.gigainternet.pl
Taaa. Berg - super trener! Tylko dlaczego z wszystkich klubów był zwalniany?... Tak tylko pytam...

ewq - 19 grudnia 2013, 16:54:40 - *.dynamic.chello.pl
jejejeje

Judasz - 19 grudnia 2013, 17:04:38 - *.toya.net.pl
wczoraj pisalem ze urbana wyrzucą ale nie sądzielem ze juz po paru godzinach przedstawią następce... troche szkoda bo z urbanem legia by miala mniejsze szanse na mistrza...

ron - 19 grudnia 2013, 17:06:16 - *.dynamic.chello.pl
zapalmy świeczkę.

timi - 19 grudnia 2013, 17:06:33 - *.icpnet.pl
ekstraklasa to jedyna liga na świeci gdzie Polscy trenerzy są odbijani jak kule w bilardzie, a tak naprawdę jak zawodnicy będą chcieli to najlepszego wyślą na bezrobocie, wystarczy dać na luz, a trener za to płaci pracą. Komedia!

Judasz - 19 grudnia 2013, 17:09:54 - *.toya.net.pl
a dziwisz sie? co legia ma wymienic cala kadre?! latwiej jednego goscia niz szukac klubow pinto, dwaliemu, vrdoljakowi... Polska...

hajfi - 19 grudnia 2013, 17:23:08 - *.securitykiss.com
sen polskiego kibica trwa co najmniej od lat 30 i nadal nie widać widoków na to aby wreszcie się obudził,wstał,poszedł do szpitala a następnie odłączył od respiratora polską kopaną która niepotrzebnie jest utrzymywana przy życiu

guna - 19 grudnia 2013, 17:25:23 - *.securitykiss.com
jedyną szansą dla polskiej piłki jest jej eutanazja lecz problem w tym że jeszcze się taki nie urodził który by odważył się ją odłączyć od respiratora i obawiam się że długo się nie znajdzie

robin200 - 19 grudnia 2013, 17:29:59 - *.45.44.228
A ja uważam, że to bardzo dobry ruch kogo miała Legia zatrudnić? trener z Sukcesami kosztuje bardzo dużo, a przypominam WSZYSTKIM DAN PETRESCU przychodził do Polski jako trener bez sukcesów ale dał naszym gwiazdkom popalić i go zwolnili a dziś? to jeden z najlepszych trenerów w Rosji. Henning Berg owszem sukcesów nie miał ale może mieć poważanie w szatni i na pewno nie będzie kolesiostwa bo tam nikogo nie zna po drugie dla piłkarzy Legii to wielkie nazwisko! zdecydowanie większe niż Okuka np ja się bałem, że w Legii wezmą jakiegoś Polskiego trenera lub jakiegoś słabego Czecha, przypominam trener Ruchu Kocian piłkarzem był przyzwoitym parę klubów prowadził ale też bez sukcesów. Przyszedł do Ruchu wprowadził to co się nauczył jako asystent czy piłkarz i teraz procentuje! to jest właśnie to! w Polskiej lidze powinno być więcej młodych zagranicznych trenerów o rozpoznawalnym nazwisku. Moim zdaniem Bergowi łatwiej będzie sprowadzić jakiegoś dobrego zawodnika niż takiemu Urbanowi, jako Scout Norwich City wypatrzył Hoppera i tego Holendra pomocnika do Norwich. Więc facet ma pewnie znajomości i wiedzę zdecydowanie większą niż Janek Urban

hfa - 19 grudnia 2013, 17:35:00 - *.securitykiss.com
nie bądźcie optymistami bo ten optymizm was zaprowadzi donikąd

hais - 19 grudnia 2013, 17:37:57 - *.securitykiss.com
zamiast ciągle wierzyć w nic lepiej zakasajcie rękawy i ruszcie do boju do walki z patologicznym systemem który toczy polską piłkę niczym najgorsza zaraza

MAX - 19 grudnia 2013, 17:42:10 - *.gigainternet.pl
Gdy pytałem dlaczego Urbana nazywa się w Polsce trenerem (w Osasunie był instruktorem trampkarzy), a w każdym polskim klubie ,,pierwszym'' lub ,,trenerem'', nasłuchałem się tylko obelg... Że nie wspomnę jego IQ - chyba poziom glonu - dwóch zdań nie potrafi sklecić... Ale za to Leśnodorski to ,,bystrzak'', zachowaniem podobny do Nawałki. Masakra!...

amator - 19 grudnia 2013, 18:02:23 - *.mtm-info.pl
dziwie sie ze tak późno ?! Urban fajny facet ale trenerskie umiejetnosci ma mizerne.
dobre posuniecie włodarzy LEgii.

Bart - 19 grudnia 2013, 18:16:39 - *.adsl.inetia.pl
a tak go chwalili, trener, kibice, prezes, 3 jedenastki, wszystko co najlepsze a tu klops, dobrze im tak

Adrian - 19 grudnia 2013, 18:17:44 - *.adsl.inetia.pl
Widzieliście incydent po meczu z Górnikiem? To nie do pomyślenia! Patrzcie: http://goo.gl/buoQMb

Johny32167 - 19 grudnia 2013, 18:20:25 - *.dynamic.chello.pl
W miarę dobre posunięcie aczkolwiek uważam,że Urban ponosi tylko 30% odpowiedzialności za wyniki zespołu pozostałe 70% ponoszą sami zawodnicy weźmy na przykład rażącą "skuteczność" Dwalishwilego nie mówię o lidze polskiej bo w sezonie 05/06 królem strzelców był pół-amator a bodajże w sezonie 11/12 już niemal emeryt Frankowski. Mam nadzieję,że trener Berg pogoni nasze wyżelowane panienki do galopu i z zrezygnuje z piłkarzy z prostych powodów. NR1. Bereszyński(chłopak kompletnie sobie nie radzi na arenie międzynarodowewej popełnia masę kuriozalnych błędów jak np czerwona kartak z Cyprem czy genialne przyjęcia piłki z Norwegami)NR 2 Saganowski(z całym szacunkiem dla Marka ale już chyba trzeba zawiesić korki na kiju i dać pograć młodym) NR 3 Dwalishwilli(jest po prostu strzeleckim impotentem i mówiąc kolokwilnie jest po prostu drewnem)NR 4 Ojama (przypomina armie radziecką nieważne ile strat aby do przodu) NR5 Żyro(z tego samego powodu co gruzin jest drewniany)NR6 "Warzywniak"("graj na Warzywniaka on jest słaby")NR 7 Vdroljak(jak na kapitana jest po prostu nijaki)NR8 Helio Pinto(normalny niewypał za grube pieniądze) resztę należy wziąźć do ostrego galopu panie trenerze aby nie płakali przy każdej stracie piłki jak pani Jakubina Kosecka.Cóż panie Berg przed panem trudne zadanie ale życze sukcesów i wreszcie awansu do tej LM

znawca - 19 grudnia 2013, 18:31:39 - *.as13285.net
daje mu pol rundy i znika na zawsze z polskiej extra?klasy!!!!

jaro z kam - 19 grudnia 2013, 18:49:38 - *.adsl.inetia.pl
Johny32167, moim zdaniem jakby Urban miał poważanie, charyzmę itp, wymieniony przez Ciebie Dwalishwili waliłby gola za golem itd. i to sie ma do calego zespolu.

Johny32167 - 19 grudnia 2013, 19:12:10 - *.dynamic.chello.pl
jaro z kam powiem Ci tak wątpie umówmy się w naszej lidze większość z grających to piłkarskie nieudaczniki dajmy na to Paixao czołowy strzelec w naszej lidze a w Europie grał w 2 i 3 lidze hiszpańskiej Astiz u nas jeden z najlepszych obrońców w ekstraklasie nie łapał sie do składu 2 ligowej Osasuny czy Brożek w żadnym klubie w solidnej lidze nie zagrzał miejsca a wrócił do ekstraklasy czołowy strzelec więc jakby oni byli tacy dobzi to już dawno grali by za granicą co do charyzmy Urbana zgadzam się z tobą praktycznie nie istniała i jak już napisałem Urban po części też jest odpowiedzialny za postawę zespołu ale też jak mówił "F.Kiepski z pustego to i Sulejman nie naleje"

nn - 19 grudnia 2013, 20:05:44 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Urban na trenera TERMALICI BRUK-BET NIeciecza . Bardzo dobry trener a może coś udowodnić byłym pracodawcom w Legii . Nieciecza ma ptencjał jeśli o finanse i stać ich na Niego . Powodzenia

sztam - 19 grudnia 2013, 20:19:42 - *.play-internet.pl
Dobra decyzja,ale lepsza to Leśnodorski aut.

bolek1975 - 19 grudnia 2013, 20:31:14 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Tylko w Polsce zwalnia się trenera mimo że drużyna jest liderem i ma 5 pkt. przewagi.

maro - 19 grudnia 2013, 20:38:19 - *.146.194.52.internetia.net.pl
@Johny, masz rację z tymi nieudacznikami... zwłaszcza Brożek, nie potrafi strzelić nawet bramki dla bramkarza San Marino a u nas strzela... ale prawde mówiąc, to nic trudnego w naszej lidze strzelać, skoro w reprezentacji mamy kłopot z obrońcami. Chciałbym nadmienić, że Legia ma jednak najlepszych zawodników w lidze, wyszkoloną młodziez a jednak ciuła punkty a lidera ma kosztem Nawałki . Legia powinna być jak Celtic w lidze szkockiej... a nie była. drugą sprawą czemu Urban wyleciał?? Być może nie angażował się w pełni z całą Legią, jak przebiega szkolenie młodzieży itd. może był jak większość polskich trenerów.. co da mi zarząd, to z tego będę tworzyć drużynę a o resztę niech martwi się zarząd i prezez... myślę, że tak poprostu było... trener musi żyć piłką a nie być tylko trenerem pierwszego zespołu

jj - 19 grudnia 2013, 20:41:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
boze, ludzie najpierw jedziecie po legii, ze w LE dno, tragedia, 0 bramek, 0 pkt(do ostatniej kolejki) itd. a teraz narzekacie ze zwolnili Urbana. przeciez on nie trenuje od wczoraj legii, wszyscy widzimy, ze na poziomie europejskim urban po prostu nie istnieje, co z tego ze w slabej ogorkowej lidze ma 5 pkt przewagi skoro w lipcu znow nas zweryfikuje Steaua... bardzo przemyslany ruch legii, czas na pilkarzy :D

A.c.q. - 19 grudnia 2013, 20:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jj pełna racja
Na pewno ta decyzja pozwala mieć nadzieję na to, że za rok Legia osiągnie o wiele więcej niż w tym roku w pucharach, bo przecież europejskie rozgrywki są głównym celem tej drużyny, jak przyznał prezes. Natomiast dziwi mnie ten cytat Leśnodorskiego, że "decyzja nie była spowodowana wynikami" - moim zdaniem gdyby Legia awansowała do LM i nie odpadła w PP to tego artykułu dziś nie było.

Arek - 19 grudnia 2013, 20:58:54 - *.net011-g1.isko.net.pl
powiem tak żaden trener bez sukcesow

megas - 19 grudnia 2013, 21:02:23 - *.209.14.129.getinternet.no
HAHAHA! Berg, naprawde? Najgorsze trainer w Norwegii. A jak bylo w Blackburn?

tw.bolek - 19 grudnia 2013, 21:04:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To Legia nie zagra w pucharach, a szkoda.

bolek1975 - 19 grudnia 2013, 21:11:42 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Ale jesteście naiwni. Norweg bez sukcesów przychodzi i odrazu macie nadzieje na conajmniej faze grupową LM. Życze tego Legii i każdemu innemu mistrzowi ale póki polityka transferowa się niezmieni to bez szans.

matrix - 19 grudnia 2013, 21:23:34 - *.dynamic.chello.pl
Szału nie ma,ryzyko duże.Do tego dochodzi bariera językowa i brak znajomości realiów polskiej ligi.Leśnodorski zagrał vabank ale czy miał rację dowiemy się na finiszu ligi.

Pan Asesor - 19 grudnia 2013, 21:26:26 - *.tvkstella.pl
Jakie sukcesy trenerskie ma Berg ?
Żadne.

Zagloba - 19 grudnia 2013, 21:31:56 - *.40.248.127.threembb.co.uk
Juz wkrotce koledzy z Wawy zatesknicie za wynikami jakie Legia osiagala z Urbanem . Nawet jesli nie grali rewelacyjnie to szli na mistrza . A z tym drwalem bedzie sukces jak bedzie braz . Z nowego trenera ciesza sie w Lechu Gorniku i Wisle bo ich szanse rosna.

DENIS - 19 grudnia 2013, 21:54:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawodnikiem był dobrym ale jakim będzie trenerem zobaczymy podobno narzazie ma takie same sukcesy trenerskie jak Solskjaer

maro - 19 grudnia 2013, 21:58:34 - *.146.194.52.internetia.net.pl
A jakie osiągniecia miał Jurgen Klopp jak obejmował Borusię? żadne... coś tam osiągał z Mainz ale bez większych sukcesów... miał pomysł na grę, być moze i ten gość ma pomysł.. Bo Urban go nie miał

Lachonariu - 19 grudnia 2013, 22:19:37 - *.inaddr.ip-pool.com
ta ciągła głupia wiara w coś coś co nie nadejdzie ,hurraoptymizm doprowadził do upadku polskiej kopanej

Leos - 19 grudnia 2013, 22:22:56 - *.77.124.111
Ja też mam koncepcje na grę legii . Cały czas do przodu :-)

pablo - 19 grudnia 2013, 22:45:34 - *.dynamic.chello.pl
Może on nauczy polskich gwiazdorków zap....alać do porzygu. Niestety parę lat temu Petrescu się odbił od ściany lenistwa i miernoty

czarny - 19 grudnia 2013, 22:59:53 - *.limes.com.pl
Eh,
piszecie że Brożek San Marino nie strzelił, ale za to wielka gwiazda RL9 strzeliła hehe z karnego i to ledwo, a przecież gra w boskiej BUNDESLIDZE D:. Jakoś estonii on też nie strzelił, więc o co chodzi...

krrs - 19 grudnia 2013, 23:12:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Od razu zastrzegam nie jestem kibicem Legii, ale w pucharach europejskich kibicuje wszystkim polskim klubom. Niech mi ktoś odpowie czemu tak często w pierwszym składzie jest Wawrzyniak, a nie lepszy od niego 100 razy Brzyski. Taka sama sytuacja była w reprezentacji, lepszy Brzyski nie był powoływany do reprezentacji, a ta kaleka i łamaga zwana Wawrzyniakiem był brany cały czas. Nie pojmę tego jak piłkarz, który nie nadaję się do (obecnej) polskiej I ligi, gra aż tyle meczy w klubie i reprezentacji.

judasz - 19 grudnia 2013, 23:13:37 - *.bb.online.no
@czarny - idź hejtować gdzie indziej, to jest temat o trenerze Legii.

as - 19 grudnia 2013, 23:44:42 - *.181.114.81.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
DO Judasza - proszę popatrzeć na statystykę trenerska nowego szkoleniowca- rzuca na kolana? raczej nie! ponadto niech pan nie pisze głupot o polskich trenerach, ze myśl szkoleniowa jest zadna -widziałem różne kluby w Europie- Niemieckie, Norweskie ,Ukrainskie , Litewskie ,a nawet kluby z Malty i zaręczam panu ,ze tam także nie ma geniuszy, róznica polega jedynie na komforcie pracy z powodu dłuższych umów ,a nie tak jak u nas trener pracuje z nożem na gardle,że 2-3 porażki i koniec roboty!!!!!!!

Szakal - 19 grudnia 2013, 23:52:30 - *.adsl.inetia.pl
Ktoś pomyśli,pewnie że w Legii nie można nic zmienic.Otóż mozna ale nic sie nie zmieni bo tu ryba psuje się od głowy.Sztab medyczny i od przygotowania fizycznego także ma braki w wykształceniu,poza tym po prostu jest przepłacany i mu się w głowie poprzewracało,tak jak wielkiemu Leśnodórskiemu,który myślał że z takim Koseckim, Vrdoljakiem czy Pinto zawojuje europejskie puchary.

Szakal - 19 grudnia 2013, 23:56:34 - *.adsl.inetia.pl
@ czarny,dobrze gadasz.Lewandowski jest w dziesiatce najlepszych piłkarzy w Europie.Wszystko fajnie ale chyba ta klasyfikacja bierze pod uwagę tylko mecze w klubie sportowym...

jdj - 20 grudnia 2013, 0:03:31 - *.158.217.127.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Może być dobry trener

ghgh - 20 grudnia 2013, 0:10:25 - *.play-internet.pl
no to teraz zaczna sie transfery! Carew, Forlan, Veron moze tez johna arne riise wezmie

Ciocia Lod - 20 grudnia 2013, 0:45:40 - *.dynamic.chello.pl
Nie znam się na piłce ale czytałam w Fakcie, że prezes przekazywał informację o zwolnieniu bezpośrednio gdy Janek chrupał herbatnika w korytarzu klubowym i się prawie zadławił. Podobno. Nie znam się też na dobrych manierach ale mocno wiejskie posunięcie w czasie biorąc nawet pod uwagę rozpoczynającą się przerwę "zimową" w treningach i całą strategiczność. Legia ma zawodników na poziomie trenera niestety i obiektywnie albo zmieniać "wszystkich" albo siąść i po raz pewnie kolejny mocno "pogadać" po męsku, że to L i tu musi być K*wa zawsze charakternie bo z Zabrzem obiektywnie wyglądało tak jakby L odpuszczała PP i chciała się skupić na pilnowaniu czuba ligi i pewnej kwalifikacji do kolejnej LM... bo łatwiej zagrać tam 2 dobre mecze, zostać zauważonym i w końcu gdzieś do cywilizowanego kraju. Ech kopacze, kopacze..

kasa - 20 grudnia 2013, 11:09:11 - *.zgora.dialog.net.pl
uzależnic w 90% zarobki tych gwiazdorów z ladnymi wlosami od wynikow meczowych, wtedy zaczna grac na wyzszym poziomie.przestana sie ogladac w lustrach tylko zaczna zapier...lac.kto slaby ten wypad

e.tam - 20 grudnia 2013, 11:34:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żeby naszych kopaczy można było bez wstydu pokazywać w pucharach, trzeba zatrudniać takich trenerów, którzy im bez przerwy będą tłuc do wyżelowanych łbów: "za wolno, niedokładnie, za wolno, niedokładnie...".
I trzeba prezesów, którzy przestaną im płacić za tę kopaninę, jak za rzetelną pracę.

Skorpion - 20 grudnia 2013, 12:08:18 - *.dynamic.chello.pl
z Blackburn Rovers FC pracował zaledwie 57 dni i go przyrzucili?/Ile dni będzie pracował w Legii???

judasz - 20 grudnia 2013, 12:09:16 - *.ihelse.net
Znam statystyke trenerska szkoleniowca, rozmawialem tez z Norwegami o nim. Jako pilkarza uwazaja go za bardzo dobrego, ale jesli chodzi o trenerke to sami mowia ze albo odpali albo bedzie klapa. Gosc troche dobrej trenerki w zyciu widzial bo byl pilkarzem w MU, ale w tamtym okresie w MU bylo wiecej Norwegow. Anglicy stawiali na nich bo i tez grali bardzo solidnie w obronie, Rosenborg wymiatal calkiem niezle. Nie ma doswiadczenia, ale takie doswiadczenie jak maja polscy trenerzy to tez mozna powiedziec ze nic nie znaczy w Europie. Najwazniejszy i tak jest pomysl na gre zespolu. Ja nie widze zeby w Polsce trenerzy mieli jakis pomysl. Wszystko opiera sie na indywidualnosciach, nie na grze zespolowej, a bez tego nic sie nie osiagnie. Teraz pilka to wylacznie taktyka, bo nielicznych stac na zakup pilkarzy co w pojedynke potrafia wygrywac. No i najlepszymi przykladami jest Borussia i kluby angielskie.

TomaszLG - 20 grudnia 2013, 12:11:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze kibolom L jeszcze się zatęskni za Urbanem.
Zwolniono trenera lidera ekstraklasy za słabe występy w LE .Jestem kibicem Lechii ale nie rozumiem jak można osiągnąć sukces w LE w takim składzie personalnym i w takiej grupie .Smiech na sali.

judasz - 20 grudnia 2013, 12:14:38 - *.ihelse.net
W Angli jak trener dostaje posade to moze liczyc na spokojna prace, bo ktos wczesniej analizowal jego pomysl na prowadzenie zespolu, a nie jak w Polsce, kto jest do wziecia z nazwiskiem. Borussia nim odpalila w pierwszych 10 meczach nie wygrala. gdyby Klopp dostal prace w Polsce to by go wywalili z hukiem, bo wszyscy oczekuja ze po 3 tyg. juz bedzie wygrywal. Nie tedy droga. Takie druzyny jak Zawisza czy Cracovia budowane sa spokojnie i graja coraz odwazniej, ale nikt nie cisnie na trenera ze czas go wywalic bo ma gorszy okres, jak to bylo w Piascie. Gosc awansowal z Piastem do ekstraklasy, wywalczy puchary, a po gorszych meczach w tym sezonie juz bylo klapanie wywalic bo sie wypalil. Ja mysle ze Hiszpan w Koronie sie sprawdzi bo Korona zaczyna miec jakis pomysl na gre. Np: w meczu z Lechem komentatorzy przez cale spotkanie klapali jak to Korona gra schematycznie to sama, a na koniec po takiej samej akcji strzelili gola i wygrali, a lech przez caly mecz nie istnial, to jest taktyka. Po prostu trzeba pracowac nad prostymi schematami i wykonywac je perfekcyjnie jak nie ma sie gwiazd. Wtedy 1:10 takich akcji bedzie konczyc sie bramka. Bedzie moizna dorzucic inne elementy i z bardzo przecietnych pilkazry bedzie ciakawa druzyna.

DP - 20 grudnia 2013, 13:32:54 - *.opera-mini.net (*.154.181.54)
Jezeli Legia nie sprowadzi jakis klasowych kopaczy, to zaden trener niczego nie osiagnie z taka mierna kadra.

lechita - 20 grudnia 2013, 13:45:48 - *.175.231.157
Legia negocjuje kontrakt ze znanym napastnikiem!! zobacz!! http://tinyurl.com/nf3csu5

czarny - 20 grudnia 2013, 14:04:29 - *.limes.com.pl
@judasz ja właśnie nie hejtuję, tylko bronie polskiej ligi. A jak już hejtuje, to tyych co bez przerwy tylko narzekają jak jest w tym kraju beznadziejnie itp itd. A do Lewandowskiego nic nie mam, podaję tylko przykład, że w naszej kadrze nawet tacy zawodnicy jak on nie strzelają bramek

rotfl - 20 grudnia 2013, 15:30:45 - *.ssp.dialog.net.pl
Teraz wszyscy w Legii zachorują na astme

Tylko Wójt - 20 grudnia 2013, 16:04:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mieszane uczucia mam w stosunku do tego Berga ale czas pokaże czy to był dobry wybór czy nie. Zwrócił bym natomiast uwagę czego miałby uczyć legionistów nowy trener a mianowicie według mnie powinien uczyć ich filozofii futbolu czego u nas w ogóle nie ma. Obok zajęć typowo fizycznych zawodnicy powinni mieć mase zajęć dydaktycznych i maglować na nich schematy akcji oraz zachowania w poszczególnych sytuacji, uczyć w jaki sposób grać do przodu, oduczyć bezproduktywnego podawania do tyłu itp (zmiejszyłbym albo zminimalizował do minimum zajęcia poswiecone rozpracowywaniu przeciwnika - lepiej skupiać się na własnej grze niż na grze przeciwnika). Bez tego będziemy nadal oglądać jak na połowie przeciwnika nasi zachowują się jak dzieci we mgle, które nie wiedzą co mają zrobić. PS I tak największą winę za słaby poziom ligi i występy w pucharach ponoszą piłkarze, którzy zamiast grać w piłkę orajom boiska niczym rolnicy nożni.

gta - 20 grudnia 2013, 16:38:34 - *.inaddr.ip-pool.com
nie pieprzcie głupot tylko zniszczcie ten syf własnymi spracowanymi rękoma bo tylko w ten sposób polska piłka może zostać uratowana

zen - 20 grudnia 2013, 23:48:57 - *.174.29.101
Pożyjemy zobaczymy

nick - 21 grudnia 2013, 1:26:45 - *.leon.com.pl
Legia 180 mln długu, Górnik 10 mln długu(umowa względem Allianza w formie reklamy). Restrykcje wobec Górnika - zakaz transferów + 5 tys. zł brutto = Robert Jeż nie wraca do Górnika. Legia panicznie boi się Śląskich klubów, Ruch mimo ograniczeń finansowych daje radę. Wisła Kraków też utopiona w długach! Komisjo licencyjna!!!!!!!!! Wymiatasz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nick - 21 grudnia 2013, 1:38:10 - *.leon.com.pl
W kwestii zobowiązań Legii wobec ITI wskazał, że doszło do ich zamiany na zobowiązania podporządkowane. "Ma to tę zaletę, że są one zaliczane do kapitałów własnych spółki Legia Warszawa. Nie są naliczane odsetki od takich zobowiązań. Zarząd klubu podejmuje decyzje, ile i kiedy spłaci. Łącznie tych zobowiązań, które już nie rosną, jest 42,5 mln euro (ok. 180 mln zł). To jest zobowiązanie Legii, które jest należnością z punktu widzenia ITI. Mam nadzieję, że kolejny budżet klubu również będzie zrównoważony. W związku z tym nie oczekuję przyrostu tych zobowiązań – zaznaczył prezes ITI.

nick - 21 grudnia 2013, 1:46:04 - *.leon.com.pl
Nie pomogło zaciskanie pasa, oszczędne transfery i sukcesy na międzynarodowych boiskach. Sytuacja finansowa Legii Warszawa ciągle woła o pomstę do nieba. Rosnące z roku na rok zadłużenie stołecznego klubu na koniec 2011 roku wyniosło niemal 234 miliony złotych.

zz - 21 grudnia 2013, 10:16:29 - *.adsl.inetia.pl
TERAZ W LEGII podstawową dyscypliną sportową będzie NARCIARSTWO .....

(L)uu - 21 grudnia 2013, 11:01:06 - *.play-internet.pl
Prawda jest taka, że marny poziom Ligi + kosmiczne zarobki kopaczy powodują, że kluby toną w długach. Nie wiem co jest powodem, że w 40 mln kraju miła już tyle lat bez sukcesów na międzynarodowej arenie piłkarskiej. To co się ogląda to aż bolą oczy. Pomijając, że technika to chyba rzecz nie użyteczna pomijając myślenie na boisku kreowanie akcji. Za to masa, żelowych chłopców myślących, że są gwiazdkami.

mars - 21 grudnia 2013, 14:32:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja bym wolal o trzy lata mlodszego ,tez zwyciezce champions leage jerzego dudka albo jozefa mlynarczyka tez zdobywce tego trofeum ,ewentualnie piotra nowaka z usa ,lub roberta warzyche tez z usa ,przynajmniej szybsze postepy by byly bo tlumaczenia by nie bylo ,a wiecej roboty zrobionej.

Mądry - 21 grudnia 2013, 17:18:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wszelkie zmiany powinny być dokonywane PO sezonie a nie w TRAKCIE.
Dotyczy to zarówno trenerów jak i piłkarzy.

(L)uu - 21 grudnia 2013, 18:24:12 - *.play-internet.pl
Wszelkie wynagrodzenia powinny być płacone po zwycięstwie lub sukcesie np awansem. A nie płacone gdy nastąpi porażka.

bari - 22 grudnia 2013, 10:01:54 - *.free.aero2.net.pl
trzeba wzmcnień w legii na kilku pozycjach a przede wszystkim w obronie a nie trenerów szukać

procent - 22 grudnia 2013, 10:25:13 - *.play-internet.pl
Zarobki uzależniłbym tylko i wyłącznie od postawy sportowej, czyli jasna sprawa że wygrywacie 100% kasy, remis 30%, porażka dokładacie. Wtedy Legia stała by się potęga a lamusy i zwykli rzemieślnicy grali by po slaskach, wronkach czy innych zabrzach.jak ktoś przychodzi do Legii to z nastawieniem że wygrać ma każdy mecz, remisy to czasem wpadka.kto przychodzi poprawiać włosy to do lubina albo na litwe do jagielloni.W Legii nie musisz być śliczny i ulizany tylko masz brać wielką kasę za zwycięstwa.

roro - 22 grudnia 2013, 13:42:51 - *.icpnet.pl
Miała Wisła Maaskanta, a Polonia i Lech - Bakero, to co ma Legia mieć gorzej ;) Lepszy byłby już chyba tylko Matthäus, który "wielkim piłkarzem był", ale trenerem niekoniecznie.

rafal - 23 grudnia 2013, 11:16:17 - *.adsl.inetia.pl
Według tego tekstu Legia Warszawa nie jest w kryzysie
http://futbol1.pl/polska/ekstraklasa/18128-legia-w
arszawa-nie-taka-slaba-jak-ja-maluja-bilans-na-tle
-10-poprzednich-mistrzow-polski?highlight=WyJtYWx1
alx1MDEwNSJd

933 - 23 grudnia 2013, 14:33:54 - *.interpc.pl
Witaj kochana kiedy nasze pogoda pada w swieta w domu domku tylko mam chojnką słońce to ale cos w do na Wasztocy na tyko mam urodziny to ja się kiedy nasz Sama sie moze to ja się nasze gg nie ale nasz wiesze gg sams Jak masze w szkoda ale cos 20 3 ale cos kiedy Ciebie !!!! to ja się Kochana się Kiedy nasz e gg Ciebie ..
kiedy nasz Jak mam w szkoda w szkoly nie ale bo jest na nasze Kiedy nasze wiesz swieta miłosc mikołaj !!!! to ja się kiedy 800% ale co mam się super u juz nic ale wiem wiesz to ja w aha ale cos"))

jezus99 - 26 grudnia 2013, 17:59:36 - *.centertel.pl
10 LAT Temu norweg w MANCHESTER UNITED Był krulem. a trener cos Moze osiągnąć.:-))

MISIEK - 29 grudnia 2013, 13:00:36 - *.wroclaw.mm.pl
Legia jest słaba na pewno nie na wojaże w Europie z tym składem

Angelhand - 30 grudnia 2013, 18:34:22 - *.204.191.55
Naucz sie pisać jak już sie podajesz za Jezusa.
``10 lat temu norweg w Manchester United był królem.A trener cos może osiągnąć.:-)) ``
Dlaczego ktoś tego nie poprawi ?

slupski - 31 grudnia 2013, 18:27:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oj legio klubie piłkarski ktory nie teoretycznie ale praktycznie był jedynym klubem który mógł awansowac do LM, dlaczego dałeś ciała w LE? A miałeś wszystko czego nie miała MKS Zylina, Viktoria Pilzno i mieściny skandynawskie robiące furore na poziomie grupowym LM rosenborg nordsjeland, fc kopenhaga (sory za błędy w pisowni) i inne zaściankowe kluby o poziomie 4-ligowym których na tą chwilke nie pamiętam przytoczyć a które wchodziły do LM.Oj legio jam kibic LECHIA GDAŃSK TRAORE i objawienie ostatniej rundy MATSUI niestety tylko kompromitujecie Polske tak jak reprezętacja krajowa z lewandowskim karjerowiczem na czele.Berg? Bakero tez był i wybył.

slupski - 31 grudnia 2013, 18:32:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sorry ludzie troche wypiłem wkońcu to sylwek szczęsliwego nowego rokuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

bifer - 13 stycznia 2018, 13:13:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Legii Berg pokazał że był solidnym trenerem,nawet nie najgorszym ale niestety także go już nie ma a Jasio Urban ciągle pracuje w ekstraklasie w Sląsku Wrocław i idzie mu całkiem całkiem dobrze.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas