[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


4 stycznia 2014, 19:21:45 - euzi
Robert Lewandowski od lipca w Bayernie

Po pozytywnym przejściu testów medycznych Robert Lewandowski podpisał pięcioletni kontrakt z Bayernem - poinformował oficjalnie niemiecki klub. Reprezentant Polski do zwycięzców Ligi Mistrzów oraz mistrzów Niemiec dołączy 1 lipca po wypełnieniu obowiązującej do końca obecnego sezonu umowy z Borussią.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się sfinalizować ten transfer. Robert Lewandowski jest jednym z najlepszych napastników na świecie i wzmocni nasz skład, dając nam kolejny bodziec - powiedział prezes klubu Karl-Heinz Rummenigge.

Lewandowski przez trzy i pół roku gry w Dortmundzie wywalczył dwa mistrzostwa kraju, Puchar Niemiec i Superpuchar. Zeszły sezon zakończył ponadto występem w finale Ligi Mistrzów, właśnie przeciwko Bayernowi. Drużyna, którą będzie reprezentować jeszcze przez rundę wiosenną, do prowadzących w tabeli Bawarczyków traci 12 punktów. Bayern po 16 meczach ma na koncie 44 oczka.

Jedynym Polakiem występującym w przeszłości w pierwszej drużynie Bayernu był jak dotąd Sławomir Wojciechowski.

ZAWISZa - 4 stycznia 2014, 19:22:46 - *.adsl.inetia.pl
Powiem TAK, gratulacje !!!!!!!!!!!!!!!

Endriu - 4 stycznia 2014, 19:22:49 - *.dynamic.chello.pl
news jak nie news

ss - 4 stycznia 2014, 19:23:13 - *.internetia.net.pl
bes sęsu

??? - 4 stycznia 2014, 19:23:22 - *.szczecin.mm.pl
mało interesujące to jest.....

Januszek - 4 stycznia 2014, 19:25:09 - *.adsl.inetia.pl
FC Bayern Polandium. Wszyscy Janusze od lipca przechodzą do Bayernu !

TMS - 4 stycznia 2014, 19:25:17 - *.torun.mm.pl
Nie od dziś było wiadomo

glazik - 4 stycznia 2014, 19:25:51 - *.114.107.107
szkoda...

Rafał - 4 stycznia 2014, 19:26:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale przybędzie fanów Bayernu.

Sajmon - 4 stycznia 2014, 19:26:04 - *.dynamic.chello.pl
Świetna wiadomość. Oby się szybko przebił do pierwszego składu

Ławka FCB - 4 stycznia 2014, 19:26:15 - *.adsl.inetia.pl
Cześć Robert, myślę że to będzie początek pięknej przyjaźni.

emes - 4 stycznia 2014, 19:26:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Robertowi gratulujemy Kucharskiego, najgorszy wybór. W Realu chociaż byś pograł.

Tomek - 4 stycznia 2014, 19:28:09 - *.ip.netia.com.pl
Ciekawe ile Czaruś przytuli za prowizję

olo - 4 stycznia 2014, 19:28:18 - *.adsl.inetia.pl
bardzo dobrze zrobil. to najlepsza ekipa w niemczech, jeżeli sobie poradzi inne kluby stoją przed nim otworem.

Pablitoo - 4 stycznia 2014, 19:28:59 - *.adsl.inetia.pl
A w Bayernie ława powiadasz ? Śmieszne , kto mu tam zagrozi Mandżukić ? Proszę Cię , zresztą Chorwat podobno może odejść ..

P - 4 stycznia 2014, 19:29:00 - *.144.c95.petrotel.pl
koniec telenoweli !

POLSKA - 4 stycznia 2014, 19:29:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to już lewy nawet tam nic nie strzeli bo barwy jak w polskiej kadrze a to one go blokują

D.Alaba#27 - 4 stycznia 2014, 19:29:45 - *.adsl.inetia.pl
co to za typ? jakiś rosjanin, a nie zaraz, chyba polak? to kolega tego co nie zna dobrych austriackich piłkarzy?

SergioRycz - 4 stycznia 2014, 19:30:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Drewnialdowski nigdy nie będziesz Polakiem pamiętaj!!!

mietek - 4 stycznia 2014, 19:30:42 - *.ssp.dialog.net.pl
No, z tym Wojciechowskim to tak tylko chyba z sentymentu, że się tam przebił. Bo szału w Bayernie nie było - 3 mecze w półtora roku. Fakt, że wcale mu szans nie dawali... Ale w takim razie po co go sprowadzali? I Lewy powinien był się przed podpisaniem kontraktu nad tym zastanowić.

kris - 4 stycznia 2014, 19:31:31 - *.dynamic.chello.pl
Bez sensu. Nie dosc, ze stracil szacunek wsrod kibicow BVB to jeszcze najlepsze lata spędzie w tej samej lidze. Potem co najwyzej moze pojsc do jakiegos średniaka premier league, w Hiszpanii już nie zagra.

tak - 4 stycznia 2014, 19:31:42 - *.inet-siec.pl
"jeżeli sobie poradzi inne kluby stoją przed nim otworem"... nie żartuj. Z Bayernu nie ma szans na transfer gdzieś indziej - oczywiście o ile się sprawdzi.

Mądry - 4 stycznia 2014, 19:32:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mam nadzieję że go Świńskistajger nie raz rzuci majtkami prosto w twarz...po zmarnowanej setce.
W BVB był kimś.

? - 4 stycznia 2014, 19:33:10 - *.szczecin.mm.pl
nudne to

slawek - 4 stycznia 2014, 19:34:15 - *.adsl.inetia.pl
HaHa w BVB był kimś w FCB będzie jednym z wielu

m. - 4 stycznia 2014, 19:34:41 - *.range86-139.btcentralplus.com
@Tatqu
a po co ty w ogóle o Bayerze piszesz? Ten news dotyczy Bayernu. No chyba, że Ci się kluby mylą...wtopa na maksa. Sami znawcy.

krzysiu - 4 stycznia 2014, 19:35:42 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
godny następca Daniela Sikorskiego w Bayernie ^^

Zdenek - 4 stycznia 2014, 19:40:04 - *.dynamic.mm.pl
Dobrze zrobił, Bayern to będzie zawsze Bayern.

kazik - 4 stycznia 2014, 19:40:05 - *.77.124.81
Będzie zarabiał 125 tys zł dziennie!!!! MASAKRA

@kęsik - 4 stycznia 2014, 19:40:37 - *.adsl.inetia.pl
Signal Iduna Park? czyli dentyści go też znienawidzą?

lol - 4 stycznia 2014, 19:42:31 - *.17-4.cable.virginm.net
@slawek - ale w Borussii zarabiał (poza ostatnim rokiem_ 1.5 miliona a rok a tam dostanie 11 milionów.. prawie 8 x więcej... Łapisze to? Czy będziesz szczekał, że pieniądze to nie wszystko?

kibol - 4 stycznia 2014, 19:43:13 - *.szczecin.mm.pl
brawo Robert ! Obyś pokazał taką klasę jak w BVB :D ,a co nie którzy ,co tak się napinają,niech coś sami osiągnął w życiu ,chodźby w bierki i dopiero się wypowiadają zawistni rodacy hehe

lolo - 4 stycznia 2014, 19:47:32 - *.dynamic.mm.pl
Transakcja życia - 240 mln PLN wow!! Krauze zzieleniałby z zazdrości ;) Mam wrażenie, że to nie będzie ostatnia taka transakcja Roberta w życiu
Szczeniaki piszące teksty w stylu piłkarzyki sprzedawczyki...więcej pokory. Takiej kasy nie można odrzucić

track - 4 stycznia 2014, 19:47:44 - *.static.espol.com.pl
"jeżeli sobie poradzi inne kluby stoją przed nim otworem" jakie kluby? nie ma innych klubow ktore obecnie stoja w hierarchii wyzej, Bayern to szczyt, a nie trampolina do lepszych klubow

MUfan - 4 stycznia 2014, 19:47:53 - *.ksi-system.net
przynajmniej do nas nie przyszedł...

@Stinger - 4 stycznia 2014, 19:48:15 - *.adsl.inetia.pl
największym wrogiem BVB jest było i będzie Schalke 04, tylko gimbaziara w polszcze która wogóle nie lub ledwo pamięta jeszcze jak grał tam Smolarek może pisać bzdury o Bayernie... @kibol - o zawistnych rodakach zawsze gadają błazdny które w życiu nic nie osiągnęły więc byle pętaków mają za bogów, tak słyszałem

ggg - 4 stycznia 2014, 19:51:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Śmieszy mnie gadanie,że w BVB był kimś. Potraktowali go tam jak jak byle robola, który powinien byc wdzięczny za ochłapy rzucane przez niemieckiego pana. Szefostwo BVB samo strzeliło sobie w kolano i pokazało totalny brak profesjonalizmu. Polak dołączy do najlepszej obecnie drużyny świata i jestem z tego bardzo dumny.

lorii - 4 stycznia 2014, 19:52:08 - *.net011-g1.isko.net.pl
teraz pytanie czy będzie grał w pierwszym skladzie powiem szczerze za nim nie jak większosc nie PRZEPADAM

Dark - 4 stycznia 2014, 19:53:53 - *.dynamic.chello.pl
@Januszek, powiedziałbym, że od lipca część polskich (farbowanych) Westfalczyków staje się Bawarczykami.

kibol - 4 stycznia 2014, 19:54:54 - *.szczecin.mm.pl
@polo-wiesz to z praktyki? leczcie ludzie,powinniście się cieszyć,że mamy takich piłkarzy jak Lewy ,oby więcej to może coś osiągniemy w końcu :D

eddy - 4 stycznia 2014, 19:55:57 - *.ssp.dialog.net.pl
duzy krok do przodu lewego nie oszukujmy sie borusia to do bayernu kelnerka klub z przeblyskami ( do tej pory 2 przeblyski za chapuisata i teraz lewego)

kibic - 4 stycznia 2014, 19:57:51 - *.lowicz.mm.pl
sukces rodzi wrogów!!! Gratulacje Robert!!!

andromeda# - 4 stycznia 2014, 19:59:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co adamek zdobyl z godnoscia?wylapal baty od kliczki i to w kompromitujacym go stylu druga walka z cunningamem musiala byc ustawiona a co do lewusa to mam nadzieje ze zacznie strzelac gole dla reprezentacji

Tomsi - 4 stycznia 2014, 20:03:24 - *.dynamic.chello.pl
Podpisał kontrakt to wiadomo już, że nie strzeli bramki w meczu BVB - Bayern.

DENIS - 4 stycznia 2014, 20:08:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to teraz można śpiewać
Będzie będzie zabawa!!!
Będzie się działo!!!
Będzie Radośnie!!!
Saga znalazła szczęśliwy koniec
wiem że od czasów Sławka Wojciechowskiego sporo się zmieniło w końcu Bayern nie kupuje Roberta po to żeby siedział na ławce czy zwiedzał miasto mam nadzieje że teraz Robert się zmotywuje i będzie strzelać gole dla kadry
A Kuba I Łukasz myślę że jakoś to przeżyją w końcu nie będzie kłótni kto ma Opla prowadzić;)
w Monachium podobno popularniejsze są Audi

toudi - 4 stycznia 2014, 20:10:19 - *.braniewo.vectranet.pl
zagra 10 meczy i zostanie wypozyczony do jakiegos sredniaka a tam słuch o nim zaginie.nawet roku tam nie pogra.i oto cale show z tym transferem.

kola - 4 stycznia 2014, 20:14:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oby tylko łapał się do pierwszego składu to będzie git. To jest jego praca więc nie dziwie się że idzie gdzie mu wiecej daja a przy okazji przechodzi do dużo lepszej drużyny. BVB się skończy max 3-4 miejsce w przyszłym sezonie. Bez Gotze i Lewego to nie będzie juz te same BVB...

Zodiak - 4 stycznia 2014, 20:14:55 - *.37.euro-lan.pl
Wstyd mi za niego... Mógł odejść do tylu klubów a wybrał akurat głównego rywala swojej Borussi... Żenada

mike - 4 stycznia 2014, 20:15:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Finansowy Everest zdobyty przez Lewego i Kucharza i Barthela. Pewniie jeden wziął kasę od klubu a drugi z racji podpisu Lewego. Sportowo Lewy jest już po drugiej stronie góry. Teraz tylko gorzej będzie....

kris - 4 stycznia 2014, 20:17:30 - *.dynamic.chello.pl
Borusia fe teraz niech żyje Bayern

lol - 4 stycznia 2014, 20:23:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znajac podejscie wlodarzy Bayernu do Polakow to lewy sobie tam wiele nie pogra.

macieju - 4 stycznia 2014, 20:31:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
"Lewandowski przez trzy i pół roku gry w Dortmundzie wywalczył dwa mistrzostwa kraju, Puchar Niemiec i Superpuchar. Zeszły sezon zakończył ponadto występem w finale Ligi Mistrzów, właśnie przeciwko Bayernowi." - Róznica nie wielka wiec transferu oprocz pieniedzy nie rozumiem.

Kingwiner - 4 stycznia 2014, 20:38:13 - *.dynamic.chello.pl
No to straciłeś cały mój szacunek... Wszędzie tylko nie Bayern (i Real M.) :-(

zola - 4 stycznia 2014, 20:39:13 - *.244.155.235
Coś mi się wydaje ze posiedzi na ławce straci formę i pozniej odejdzie do średniaka i będzie grał średnio czyli 1 gol na 6 meczów...Szkoda. Nie lubię Bayernu od dawna i nigdy nie bede im kibicowal mimo iz mają Polaka w składzie.

Ławka FCB - 4 stycznia 2014, 20:45:12 - *.adsl.inetia.pl
nic w przyrodzie nie ginie! był Ze Roberto, teraz będzie następca - Zero Roberto

Ketald - 4 stycznia 2014, 20:55:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skończy jak Sahin w Realu, moim zdaniem duży błąd, ale zobaczymy. Szacunku i ludzi nie zyska, ale skoro kasa się będzie zgadzać, to trudno.

:) - 4 stycznia 2014, 20:55:53 - *.173.15.181.tesatnet.pl
ale żeby od razu na niebiesko

szczesliwy - 4 stycznia 2014, 20:57:01 - *.absatellite.net
wreszcie, nie znajde Lewego w lodowce ani w pralce... dzieki bogu koniec sagi... teraz ciekaw jestem ilu fanow Bayernu sie pojawi...i czy nadal sie bedzie mowilo o "polskiej" Borussi?

Zbyszek Ły - 4 stycznia 2014, 20:59:25 - *.3-3.cable.virginm.net
Gratulacje od Górnika Zabrze !!!!!!!!!!!! BRAVO

@Zodiak - 4 stycznia 2014, 21:01:47 - *.adsl.inetia.pl
to on do Szalke idzie?

yuki - 4 stycznia 2014, 21:03:06 - *.krakow.dialup.inetia.pl
ciekawe jak teraz zachowa się ta niby wspaniała publiczność w Dortmundzie czy będą na niego gwizdać tak jak na Goetze

amica - 4 stycznia 2014, 21:04:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
sprzedam lub wymienie koszulke BVB na koszulke bayernu

sd - 4 stycznia 2014, 21:04:51 - *.as13285.net
Jak świat światem – Polak nie będzie niemcowi bratem!

LFCP - 4 stycznia 2014, 21:05:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lewandowski FC Polska gratuluje !

wes - 4 stycznia 2014, 21:09:29 - *.as13285.net
każdy kto nie pała miłością do niemców nie jest rasistą ani ksenofobem tylko prawdziwym patriotą którego niechęć do tego narodu jest uzasadniona i poparta argumentami

arnold - 4 stycznia 2014, 21:11:23 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Ale wy pierdzicie.A to żenada,a to wstyd a to żal wam go. Chłopak przechodzi do aktualnie najlepszego klubu na świecie!Nic tylko pogratulować.Jedyny WIELKI nie zadłużony klub.Super sprawa ten kontrakt i to na 5 lat!Jakie zaufanie! P.S żeby nie było,nie lubię i nigdy nie lubiłem Bayernu ale Robert,SZACUN za to.

tys - 4 stycznia 2014, 21:12:05 - *.as13285.net
a ci którzy tak zachwycają się wszystkim co zagraniczne gardząc przy tym co własne powinni wyprzeć się własnej narodowości którą kalają swą haniebną postawą

szczesliwy - 4 stycznia 2014, 21:12:14 - *.absatellite.net
@Zodiak,
co to piepszysz chlopie? przeciez nie idzie do Schalke tylko do Bayernu skoro kibice przelkneli (bezbolesnie) przejscie wychowanka (!) Goetze'go, to napewno przelkna przejscie Lewego. Tym bardziej, ze mu sie kontrakt konczy...
p.s.
mozesz juz kupowac szalik Bayernu, zeby od lipca dumnie w nim paradowac :D
pozdrawiam

MADUER - 4 stycznia 2014, 21:12:18 - *.centertel.pl
Gratulacje dla Roberta, dla Bayernu - współczucia. W Polsce dokladnie 10 lat temu, bo w 2004 roku, był identyczny przypadek- mistrz kraju Wisła Kraków kupił Dawidowskiego z Amiki Wronki, też na zasadzie "od lipca". Piłkarz dostał kontuzji i już prawie nic nie pogral, więc cała kasa jaką wydał klub poszła w błoto. Sądzę, że z Lewandowskim będzie identycznie.

Adam - 4 stycznia 2014, 21:12:51 - *.adsl.inetia.pl
Bedzie miał tam ciężej, ale może się czegoś nowego nauczy i będzie jeszcze lepszy...? Osobiście wolałbym, żeby poszedł do ligi angielskiej. Tam przy tych dalekich podaniach i częstych wrzutkach by się sprawdzał

marc - 4 stycznia 2014, 21:14:18 - *.adsl.inetia.pl
wypada poprostu pogratulować i życzyć wielu bramek.nie każdy polski kopacz dostaje w życiu tak ogromną szanse,życzę powodzenia!!!!

do MAUDER - 4 stycznia 2014, 21:16:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To ,że twoja wisła jest taka nieudana to nie znaczy, że tak samo bedzie z Lewym.

Robert R.L - 4 stycznia 2014, 21:19:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sprzedam koszulke meczową Borussii Dortmund lub zamienię na Bayernu.

judasz - 4 stycznia 2014, 21:23:31 - *.bb.online.no
I bardzo dobrze, Polak w PN co potrafił przebić się do klubu co jest akurat na topie.

Skorpion - 4 stycznia 2014, 21:24:21 - *.dynamic.chello.pl
podejrzewam ,ze zrobił poważny błąd. Borussia na nim, nie zarobiła.Zadowolony za to jest Kucharski PO /menadżer/jego kontrakt życia/.Lewandowski może być tak skuteczny w Monachium jak w reprezentacji/Ale Niemcy to nie nasi selekcjonerzy.Nie beda czekać tylko żądać bramek.,

kibic87 - 4 stycznia 2014, 21:27:46 - *.play-internet.pl
i teraz dla wszystkich bedzie kochane bayernem a nie dort,ale mnie to wkurza kto sie tym zachwyca

Legia - 4 stycznia 2014, 21:30:06 - *.bsi.3s.pl
Dziwne że aż na 5 lat. W BVB był 4 lata. Powinien być w Bayernie do 30stki czyli 4 lata a potem ostatnie 4 lata kariery w Legii Warszawa

szczesliwy - 4 stycznia 2014, 21:35:52 - *.absatellite.net
musze kupic szybko 1000 szalikow Bayernu poki tanie i od lipca sprzedawac x3 :D

Stinger - 4 stycznia 2014, 21:36:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do tego co mi odpisał, wiem że Schalke jest największym ale Bayern to drugi, zresztą zobacz z kim BVB walczy teraz o mistrza i LM to się dowiesz. A Smolarka w BVB pamiętam jak wczoraj.

don huan - 4 stycznia 2014, 21:38:13 - *.204.86.249.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Co zrobić żeby Lewandowski przestał strzelać ? UBRAĆ MU BIAŁO -CZERWONE BARWY ...no cóż,w Bayernie nie do końca przemyśleli swój ruch.Ciekawe czy po Monachium też będzie się ukrywał za czapką z szalikiem gwiazdor?

gold - 4 stycznia 2014, 21:39:07 - *.tktelekom.pl
brawo Robert! w przyszłym sezonie znowu Barca na topie w lidze mistrzów a w deutsche ligue pewnie Borussia. Bo pewnie Pep posadzi Muellera, który w tym sezonie w najwazniejszych meczach grał wysunięty (rewelacyjne mecze) i wstawi polaczka...heh... Kucharski już pije z chłopkami z PEŁO za transfłer

Stinger - 4 stycznia 2014, 21:39:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ile zarobi za rok gry? 2 razy tyle ile tera dostaje?

kaka - 4 stycznia 2014, 21:40:20 - *.icpnet.pl
szkoda ze nie wybrał realu madryt

Leonardo - 4 stycznia 2014, 21:50:42 - *.53.207.141
Szkoda, że nie doczekam czasów, gdy np. Legia kupiłaby najlepszego napastnika reprezentacji Niemiec.

mawal - 4 stycznia 2014, 21:51:32 - *.internet.szczecin.pl
masakra te negatywne komentarze, zazdrość, czy co?
nie wiem o co chodzi. przeszedł do obecnie najlepszego klubu świata, mądrze zarządzanego, bez długów i wielkimi widokami na przyszłość. Chyba nikt nie uważa, że powinien zostać w bvb. Po co? Czytam, że dlatego, że kibice go lubią. No proszę Cię.. Bvb za sezon będzie grać najwyżej o LE (jeżeli już nie gra). Średnio udane transfery Mkchitarjana i Aubemayanga pokazują, że trudno będzie im powtórzyć numer ze sprowadzeniem choćby Lewego, Sahina, Kagawy, Gundogana, którzy potrafili się tam odnaleźć i grać w finale LM, wykosić 2 razy mistrza Niemiec itd. W Europie nie ma obecnie lepszej perspektywy. Jakiś fan United pisze, że dobrze, że tam nie poszedł. Koleś, szanuje Twój klub, ale po co miał tam iść?? Pracować z kolesiem, który się uczy trenerki i grać o awans do LM?? Z Mandzukiciem na pewno wygra rywalizację. Nie łapie głupich kartek, gra lepiej tyłem do bramki, potrafi rozegrać piłkę. Poza tym Bayern gra zawsze do przodu. Lewy zostanie dopiero tam królem strzelców bundesligi.
pozdro dla normalnych!!

gold - 4 stycznia 2014, 22:00:55 - *.tktelekom.pl
i najlepiej widać na tym transferze jak mało maja piłkarze do powiedzenia w stosunku do managerio. Sam Robert tydzień temu powiedział że 5-letniego transferu nie podpisze. Ale Kucharz go przekonał bo prowizja większa... Poseł zawsze kłamie!!!

pol - 4 stycznia 2014, 22:14:46 - *.bb.sky.com
ciekawe jak tam ta polska borussia teraz

Kriss - 4 stycznia 2014, 22:15:49 - *.dynamic.chello.pl
fajna kasa za siedzenie na trybunach

sdas - 4 stycznia 2014, 22:23:53 - *.158.217.11.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Lewy bełt już 1,5 roku temu stracił zaufanie kibiców reprezentacji i chyba zasłużenie! Takiego zaniedbania obowiązków reprezentatna patrioty już dawno nie widziałem wstyd za napastnika który nie potrafi strzelić z 5m celnie do bramki Ukrainy,Anglii a nawet Myołdawii!!!! Wstyd mi za gościa który POpiera złodzieli z amber gold i zleceniodawców mordu na elicie Polskiej!!!!!!
Nie dziwie się że gościo nie masz na podium na sportwca roku z tak skrajnie różnym zaagażowaniem dla klubu i reprezentacji!!!

kregiel - 4 stycznia 2014, 22:25:56 - *.ssp.dialog.net.pl
@sdas
To Ty Antek?

tomek - 4 stycznia 2014, 22:48:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dawid Banaczek był piłkarzem Bayernu !!!

sidr - 4 stycznia 2014, 22:50:22 - *.multimo.pl
No to zapowiada się koniec kariery Lewego.

portos - 4 stycznia 2014, 23:03:06 - *.centertel.pl
15mln € rocznie za siedzenie na ławie, bravo, majstersztyk.

danielos - 4 stycznia 2014, 23:07:21 - *.dynamic.chello.pl
Gratuluje!!! i to nie jest koniec Lewego! to początek!!! także ZDROWIA ROBERT!!!

@kregiel - 4 stycznia 2014, 23:27:08 - *.adsl.inetia.pl
niesamowicie szybka reakcja, płacą ci dużo?

kregiel - 4 stycznia 2014, 23:38:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Akurat za to mi nie płacą, mało tego, to ja muszę płacić z własnych podatków za paranoje Twojego guru.

jj - 5 stycznia 2014, 0:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kregiel
haha tez przez chwile pomyslalem ze to moze byc maciorowicz

aqua - 5 stycznia 2014, 0:14:34 - *.emouse.pl
ciezka praca i talent, brawo Lewy, w Bayernie sie rozwiniesz, czekamy na gole w repreze tacnj

judasz - 5 stycznia 2014, 0:16:28 - *.bb.online.no
Brawo Lewandowski, przynajmniej za granicą pokazuje, że Polacy też potrafią ciężko pracować. Miło poczytać jak gul skacze.

WoJteK - 5 stycznia 2014, 0:19:04 - *.esnet.pl
Jak Nic ławka rezerwowych i się wypali tam jeden sezon max dwa i będzie szukał byle jakiego klubu albo prosił Borusie żeby go wzieli spowrotem

arnold - 5 stycznia 2014, 0:30:22 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Mawal,dzięki za pozdro ;-)

judasz - 5 stycznia 2014, 0:31:26 - *.bb.online.no
@WoJtek / tak, ma 11 baniek rocznie, ale będzie szukał klubu co mu da 2. Na pewno. Bayern też jak podpisał na 5 lat, to po to żeby 5 lat nie powąchał murawy, będą mu tylko kaskę płacić. Nawet jak mu nie będzie szło to spadnie z wysokiego konia i pójdzie do też dobrego klubu, bo marka Bayern robi swoje, a oni nie lubią kasy w błoto rzucać, więc go opylą za dobrą kasę, żeby nie stracić. Gość ustawił się na kilka lat jako piłkarz, a kasę zapewnił sobie do końca życia.

pewny - 5 stycznia 2014, 0:33:41 - *.free.aero2.net.pl
Znakomicie. Gratulacje dla Roberta oraz dla Bayernu. To ta sama jakość :-)

Juras92 - 5 stycznia 2014, 0:34:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
10 mln za sezon przez 5 lat,ładne sianko.Swoją drogą wie ktoś ile jego menager Cezary kucharski prowizji przytulił?

Serioo - 5 stycznia 2014, 0:38:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Było do przewidzenia, jednak miałem nadzieję na to że wybierze inny klub np. angielski. Jak dla mnie to ma za mało kasy i chcę wygrywać wszystko w lidze (europa już nie dla bayernu) a to tylko oni mogą mu załatwić. Jeśli nie chce przeżyć czegoś nowego to tylko jest to jego decyzja (chyba że nie umie j. angielskiego haha) moim skromnym zdaniem źle zrobił.

mati - 5 stycznia 2014, 0:41:31 - *.info-net.net.pl
55 mln euro za 5 lat gry? no meksyk, ławka? ciekawe ktory klub placi taka kase komus kto ma ławe grzac. wyjdzie lub nie wyjdzie 3 pokolenia Lewandowskich za jego kase beda zyły

fun fun tu - 5 stycznia 2014, 0:43:39 - *.warszawa.vectranet.pl
polski Bayern ;p

@kregiel - 5 stycznia 2014, 1:30:19 - *.adsl.inetia.pl
czyli charytatywnie się kundlisz i wylewasz swoje paranoje? dobrze wiedzieć, że tylu oddanych pretorianów w tym kraju, szkoda że z rozumem u was tak słabo... (szczególnie że akurat 'wy' wiecie wszystko i wszystkim, i o ile kolegi sdasa mi szkoda, tak 'wami' gardzić to mało)... a teraz szukaj 'mojego guru', może czai się pod twoim łóżkiem, weź kolege jj ze sobą też ci pomoże znaleźć

buc - 5 stycznia 2014, 1:50:22 - *.hsd1.il.comcast.net
Zycze grzania lawy lewy !!!

arnold - 5 stycznia 2014, 2:07:07 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Mawal,dzięki za pozdro ;-)

MADUER - 5 stycznia 2014, 2:26:28 - *.dynamic.chello.pl
@do MAUDER Ale Wisła wcale nie jest moim klubem, po prostu dostrzegam analogię. I do tego nie ma nic "udanie" czy "nieudanie" klubu. Piłkarza nie kupuje się na zasadzie "od lipca", bo to najzwyczajniej w świecie niebezpieczne. Chociaż życzę mu z całego serca co innego, to nie wierzę, żeby utrzymał formę, najprawdopodobniej przez złapanie kontuzji.

real - 5 stycznia 2014, 6:43:16 - *.corexchange.com
za 5 lat w legii warszawa?a co to takiego?

andrew - 5 stycznia 2014, 7:50:20 - *.inm.net.pl
najwiekszy błąd lewandowskiego żeby przejść do bayernu , powinien wybrać angielską drużyne , lewy bedzie siedział na ławie , bo bayern ma dobrych napastnikow,i on tam wogóle niepotrzebny

hg - 5 stycznia 2014, 8:02:13 - *.dsl5.newtelsolutions.net
z wpisow wnioskuje ze w Bayernie slabiej sie znaja na pilce niz pryszcze komentujacy ten artykul.lawka powiadacie?to sie niedojdy zdziwicie.powodzenia Robert

baa - 5 stycznia 2014, 8:41:50 - *.dynamic.chello.pl
A ja dalej będę kibicował Borussi, nawet jak nie bedzie grał tam żaden polski piłkarz.

bvb - 5 stycznia 2014, 9:11:49 - *.dynamic.chello.pl
No to straciłeś cały mój szacunek... Wszędzie tylko nie Bayern dla mnie się skończyłeś pójść do największego wroga.... wielkie dzięki Lewy

egon - 5 stycznia 2014, 9:34:11 - *.dynamic.chello.pl
Na ławie się przyda

BVB 09 - 5 stycznia 2014, 10:11:27 - *.dip0.t-ipconnect.de
Gute entscheidung nach vier Jahren BVB, Danke was du für uns getan hast und viel Glück in der zukunft.Höre nicht auf die Neider, die hätten genau so gehandelt. Freue mich schon auf die Duelle BVB - FCB

judasz - 5 stycznia 2014, 10:13:36 - *.bb.online.no
@bvb - Każdy wie kto jest największym wrogiem BVB, a szacunku to on u ciebie nie stracił, co najwyżej ci gul skoczył, bo ktoś kto kibicuje BVB nie pisze bzdetów że największym wrogiem jest Bayern.

andy1012 - 5 stycznia 2014, 10:18:15 - *.adsl.inetia.pl
Ja zawsze kibicowałem BVB na długo przed tym gdy grali tam Kuba, Łukasz czy Robert a nawet Ebi Smolarek. Gimbaza pewnie nawet nie kojarzy takich piłkarzy BVB jak Michael Zorc, Lars Ricken, Jurgen Kohler czy Stephane Chapuisat

andy1012 - 5 stycznia 2014, 10:19:37 - *.adsl.inetia.pl
A i jeszcze jedno największym wrogiem BVB było od zawsze S04, a FCB jest jako drugi klub w kolejce

maradona - 5 stycznia 2014, 10:20:33 - *.42.1.43.alfanet24.pl
Dla zawodnika świetny wybór. Super kasa (świadcząca o uznaniu), bardzo długi kontakt (świadczący o zaufaniu), brak ryzyka związanego z aklimatyzacją (ten sam kraj i liga), najlepszy obok Sahina kumpel z Dortmundu(Goetze)... Dla mnie jako kibica wybór tragiczny. Od zawsze nieznosze Bayernu (obok Realu, Man Utd i Milanu najbardziej przeze mnie nielubiane kluby) no i chciałbym go zobaczyć w lidze angielskiej...

lilo - 5 stycznia 2014, 10:21:07 - *.dynamic.chello.pl
Ludzie najwiekszym wrogiem BVB jest S04 a nie Bayern jak niektorzy mysla.poszedl do Bayernu poniewaz daja mu duzo wieksza kase to jest normalna rzecz w tym zawodzie.poza tym w tym momencie nie ma lepszego klubu niz Bayern.

LK - 5 stycznia 2014, 10:23:33 - *.11.6.15
Brawo Lewy dobra decyzja Polska zazdrosc...

benek - 5 stycznia 2014, 10:40:15 - *.31.45.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Teraz do lipca będzie się ukrywał w Dortmundzie? Może żona go obroni.

barti - 5 stycznia 2014, 10:41:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drugi polak w Bayernie kiedyś tam grywał Sławomir Wojciechowski

HirekPL - 5 stycznia 2014, 10:58:00 - *.zary.vectranet.pl
To dobrze że przeszedł do bayernu bo będzie mu się dobrze współpracować z gotze

tik tak - 5 stycznia 2014, 11:02:03 - *.dynamic.chello.pl
Niech ktoś policzy trzeźwe,rozsądne wypowiedzi i pozostałe pod tym newsem a potem wyciągnie sobie wnioski ....

Judasz - 5 stycznia 2014, 11:06:51 - *.toya.net.pl
wybral łatwą drogę bo bayern przez nastepne 10 lat zdominuje bundeslige... w anglii bylby jednym z wielu przecietnych...

Bart - 5 stycznia 2014, 11:20:28 - *.ssp.dialog.net.pl
A niech odchodzi tak Błaszczykowski i Piszczek są od niego lepsi Heja BVB

Piciu - 5 stycznia 2014, 11:20:55 - *.icpnet.pl
błąd

asd - 5 stycznia 2014, 11:23:07 - *.vpn.ipredator.se
kase zarobi ale nic poza tym

tik tak - 5 stycznia 2014, 11:29:25 - *.dynamic.chello.pl
Na wiosnę Robert dorzuci do kolekcji brakujący tytuł króla strzelców co i tak nie zmieni ilości bełkotu pod jego adresem ...

arnold - 5 stycznia 2014, 11:43:17 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Mawal dzięki za Pozdro ;-)

BastiFanta - 5 stycznia 2014, 11:43:20 - *.tvk.torun.pl
Odkładając na bok moją antypatię do Bayernu (to się i tak nie zmieni nawet po tym transferze), możemy rozważyć kilka scenariuszy. Wyobraźmy sobie, że Lewy zostaje w BVB - co dalej? W tym klubie już więcej nie osiągnie. Zakładam, że BVB sprzeda niedługo Reusa i ten klub będzie słabszy niż przed rokiem. Ktoś napisał "kolejny słaby transfer - średnio udane zakupy Mchitarjana i Aubameyanga". Sorry, ale Aubameyang to był NO NAME dla 99% polskich kibiców, a Ormianina kojarzyło może co 5 kibic. Borussia nie sprowadza zawodników z wielkim nazwiskiem - tylko ich kreuje - dzięki temu nie ma takich problemów jak po czasach Rosicky'ego Kollera i kilku innych. Do tego $$$ - jeżeli w BVB mówią, że Lewy nie może zarabiać więcej niż rodzimi piłkarze - to co on ma sobie myśleć? Idzie do Bayernu, ustawi się na kilka pokoleń naprzód. Nie jest wychowankiem BVB i to BVB zawdzięcza Lewemu co najmniej tyle samo co Robert BVB. Piszą osoby, że przemawia przez nas zazdrość - ja powiem tak - kurcze sam zazdroszczę mu takiej kasy - ale na to zapracował - gość pokazuje, że Polak uczciwą pracą też potrafi. Powodzenia Robert

arnold - 5 stycznia 2014, 11:45:50 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Mawal dzięki za Pozdro ;-)

Judasz - 5 stycznia 2014, 11:51:22 - *.toya.net.pl
nikt nie podwarza ze dla Roberta Borussia to juz za maly klub ale bayern?! nie lubie realu ale tam by mogl byc gwiazda jak kiedys mijatovic albo w.brytyjskie ale tam gwiazd wsrod napastnikow jest tylu ze moglby zaginąc...

Anty Bayer - 5 stycznia 2014, 12:19:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nienawidzę Bayernu, a juz teraz to wogóle życzę im jak najgorzej w Niemczech Tylko BVB

Kwas - 5 stycznia 2014, 12:39:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
judasz!!!

siema - 5 stycznia 2014, 13:26:47 - *.adsl.inetia.pl
Lewandovsky? a ile on bramek w Reprze strzelił?

robin200 - 5 stycznia 2014, 13:28:38 - *.45.44.228
Witam ja nie jestem fanem Bayernu szczerze nigdy nie byłem! jestem fanem Chelsea Londyn. Ale chciałem się wypowiedzieć i nie rozumiem opinii negatywnych o Lewandowskim czy ktoś zwrócił uwagę na jego statystyki z ostatnich 2 lat?
sezon 11/12 Bundesliga 34 mecze 22 gole i 10 asyst!
Puchar Niemiec 6 meczów 7 goli
Liga Mistrzów 6 meczów 1 gol i 1 asysta
co dało łącznie 46 meczów 30 goli i 11 asyst! i był to drugi sezon w Borussi!
SEZON 12/13
Bundesliga 31 meczy 24 gole i 7 asyst
Liga Mistrzów 13 meczów 10 goli i 2 asysty
Puchar Niemiec 4 mecze 1 gol i 4 asysty
SuperPuchar Niemiec 1 mecz 1 gol łącznie daje to 49 meczów 36 goli i 13 asyst
No i obecny sezon 13/14
Bundesliga 16 meczy 11 goli i 6 asyst, Liga Mistrzów 6 meczów 4 gole i 3 asysty Puchar Niemiec 2 mecze i 1 gol czyli jak na razie ma 24 mecze 16 goli i 10 asyst!
CO ŁACZNIE DAJE - 119 meczów 82 gole i 34 asysty!
I co tak prezentuje się przeciętny piłkarz? który nie dość ze strzela 82 gole w 119 meczach to jeszcze w ciągu 3 lat ma 34 kluczowe podania! ludzie statystyki w Asystach lepsze niż nie jednego pomocnika! ROBERT LEWANDOWSKI to jeden z 4-5 najlepszych napastników świata, Cristiano Ronaldo, Messi, Sergio Aguero, Luis Suarez i Robert Lewandowski to obecnie najlepsi napastnicy na świecie.

FORNAL - 5 stycznia 2014, 13:50:26 - *.ssp.dialog.net.pl
Jeszcze niech z z gry w Reprezentacji zrezygnuje. To naprawdę będzie szczęśliwy rok 2014.

MADUER - 5 stycznia 2014, 13:55:35 - *.dynamic.chello.pl
@robin200 Wszystko pięknie, tylko pytanie brzmi jak długo jeszcze Lewandowski będzie potrafił utrzymać tę formę, po tym się poznaje klasę piłkarza. Ja mu życzę, żeby jak najdłużej, ale złe przeczucie podparte doświadczeniem mnie nie opuszcza.

obserwator - 5 stycznia 2014, 14:01:49 - *.itvmedia.pl
Szkoda że Bayern bo nie znoszę tej drużyny.
Jak dla mnie idealnym klubem dla Lewego byłby Arsenal tylko Wenger musiałby sięgnąć głębiej do kieszeni na pensję Lewego.
Mimo wszystko życzę mnóstwa goli.

do robin20 - 5 stycznia 2014, 14:34:20 - *.9.156.86
jeszcze zapomniales o stasyatykach z reprezenatacji jak wypisujesz to wszystko ,ile minut bez gola??? popatrz sie co dala Ibra ,Ronaldo i inni reprezentacji.

f - 5 stycznia 2014, 14:36:21 - *.maverick.com.pl
Amica myślała,że na nim jeszcze zarobi.

Mądry - 5 stycznia 2014, 14:39:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jedyny piłkarz Bayernu który nie pojedzie na MŚ.
Skoro uczciwie zarabia to uczciwie powinien zostać ukarany finansowo przez PZPN za nie wykonanie zadania.

Mądry - 5 stycznia 2014, 15:14:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Lewandowski wchodził do samochodu mając CAŁKOWICIE zakrytą twarz.
Podobnie było kiedy kupował prezenty...
Oba ta wydarzenia można określić jako SMUTNE i PORUSZAJĄCE.
Mimo że go nie znoszę,zrobiło mi się go żal.

matrix - 5 stycznia 2014, 15:22:11 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe jaką teraz będzie mieć motywację do gry w Borussi skoro przez pół roku będzie tylko pod swoim adresem słyszał lecące epitety i inwektywy ?

XmasacrAX - 5 stycznia 2014, 15:26:38 - *.net.meganet.net.pl
lewandowski przeszedł do bayernu z 2 powodów:
1-dla kasy
2-myśli że bedzie najlepszy
A nie lubie go bo odszedł do największego wroga BVB

KCH - 5 stycznia 2014, 15:39:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mi tam się wydaje że gorzej jakby poszedł do Schalke bo z tego co wiem to Borussia z Schalke bardziej się nie lubią niż z Bayernem. Jak dla mnie to świetny news bo paradoksalnie ten transfer może Borussi wyjść na dobre, co innego gdyby sprzedała Hummelsa albo Reusa bo oni w tej chwili są raczej niezastąpieni

judasz - 5 stycznia 2014, 16:22:54 - *.bb.online.no
@Mądry PZPN powinien go ukarać? @XmasacrAX/ odszedł do największego wroga BVB. Jedziecie już tak zębami po bandzie, że aż śmiech człowieka ogarnia. Czekam na kolejne mądrości, pośmieje się dalej.

-,- - 5 stycznia 2014, 16:34:07 - *.devs.futuro.pl
Najgorszy wybór jaki mógł podjąć... Pogratulować menadżera ;)

wojo - 5 stycznia 2014, 16:38:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brawo osłabienie borusii a wzmocnienie ławki bayernu

fhig - 5 stycznia 2014, 17:06:27 - *.158.217.29.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Apropo repezentacji Polski: sytuacje Lewego w reprze można śmiało porównać do 3 przypadków: Przypadek 1 Kolbein Sihgstrosson z Ajaxu Amsterdam Islandia gra stylem 4-5-1 i nie zbyt wielu dobrym piłkarzy podobnie jak Polska (Gyfli z Tottenhamu, dziadek Gudjonshen z Monaco reszta cienk) a jednak Koblein dość regularnie zdobywa bramki zarówno dla Ajaxu jak i dla średniej Islandii.
Przypadek 2: Mitroglu z Olympiakosu też nie zbytnio z kim grać (Ninis,Samaras którty stał się słabiutki ostatnio) a jednak mimo gry 4-5-1 tak jak Polacy Mitroglu bez problemu zdobywa gole zarówno dla Grecji jak dla Olympiakosu!
Przypadek 3: Bardzo wielu kibiców zrównuje klasę Zlatana i Lewandowskiego. Jakby się przyjrzeć reprezentacji Szwecji Zlatan po skończeniu kariery przez Larssona i Ljunberga też nie ma za bardzo z kim grać (Elmader,S.Larsson,Kallstrom) a jednak rypie gola za golem jak torpeda zarówno w klubie jak i w reprze!
A co robi Robert LEŃ gra wspaniale dla BVB trzeba mu przyznać, ale gra za zł "nie interesuje go" zupełnie jak w reklamie Nju, a co najgorsze w wywiadach płacze do mediów jak to on się wielce stara tylko koledzy mu nie podają! Co za bezczelny gość kirdyś go lubiłem był skromny i skupiony na meczach teraz wygląda jakby menago zniszczył mu mentalność, jeszcze kilka takich słabych meczy dla repry i przebije antypopularnością Grzesia Rasiaka. Przypomina trochę skoczka Mateje na treningach (czyt. klub) świetne wyniki w konkursie (czyt. reprezentacja) nałogowy buloklep!!!

qwe - 5 stycznia 2014, 17:27:54 - *.play-internet.pl
za ile poszedł?

judasz - 5 stycznia 2014, 17:46:09 - *.bb.online.no
Antypopularność Grzegorza Rasiaka? Ciekawe skąd takie kity. Rasiak potrafił przez parę lat grać na zapleczu angielskiej ekstraklasy, a np: taki Brożek zaraz wrócił z podkulonym ogonem. Każdy kto nie jest z Polski i popatrzy w papiery jednoznacznie oceni, który miał lepszą karierę.

dobrze - 5 stycznia 2014, 17:56:54 - *.dip0.t-ipconnect.de
Dobrze ze odchodzi z bvb i jeszcze powinni odejsc Lukasz i Kuba i Narescie przestana w Polsce mowic Polski bvb ,bo tego juz nie idzie sluchac.A ja nie wiem czy w Polsce wiedza co sa ultras bvb. Jak by wiedzieli to nie jeden przestal by kibicowac bvb w Polsce.

Łukasz - 5 stycznia 2014, 18:04:53 - *.nowaruda.mm.pl
Koniec Roberta. Smutna prawda ale Lewy będzie grzał tam ławę. Bayern to wielki i bogaty klub i w każdej chwili może sobie ściągnąć napastnika jakiego chce. Mogę się założyć że za 2 sezony Lewy zostanie wypożyczony do innego klubu. Lewy za dużo grymasił a mógł być największą gwiazdą w historii Borussi. Teraz zostanie znienawidzony jak jego kolega Marjo Getze.

judasz - 5 stycznia 2014, 18:29:49 - *.bb.online.no
@Łukasz - teraz to będzie mu to wisiało czy go w Dortmundzie lubią czy nie. Niemiec otwarcie powiedział do Polaka, Polak u mnie tyle zarabiał nie będzie, każdy kto ma honor odwrócił by się na pięcie i powiedział bye bye.

Tylko Wójt - 5 stycznia 2014, 18:34:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
brukowce płaczom baranim głosem... o czyim rzekomym transferze będą teraz pisali?? Lewy w Realu, MU, Juventusie i tak pierdu pierdu- ehhh dobrze, że ta saga się już skończyła.

Dede - 5 stycznia 2014, 19:22:42 - *.opera-mini.net (*.217.67.182, 212.2.96.15)
Teraz kibice sukcesu przeniosą się na Bayern. A dla reprezentacji i tak nie będzie strzelał bo jest za słaby.

futbolista - 5 stycznia 2014, 19:22:47 - *.bois.qwest.net
A jak na tym transferze wychodzi Kolejorz???
Jak Zablocki na mydle,czy lepiej?

pogonMKS - 5 stycznia 2014, 19:57:52 - *.dynamic.mm.pl
Do tych co sie śmieją z lewego: Pytam sie każdego z osobna ,kto by nie złozył jednego podpisu za 15 mln euro?? to jest chyba logiczne ze ciagnie kasa a po 2 Bayern jest lepszy od BVB

PL - 5 stycznia 2014, 20:09:37 - *.ssp.dialog.net.pl
Gratulacje za przejście do najlepszego w tej chwili klubu na ŚWIECIE !!

ŁKS-iak - 5 stycznia 2014, 20:56:13 - *.devs.futuro.pl
Wreszcie

ŁKS-iak - 5 stycznia 2014, 21:00:05 - *.devs.futuro.pl
Na to się czekało od lat żeby przeszedł do bayernu. Teraz Bayern Jewst nie do pokonania.
I może Lewy się troche podszkoli i będzie strzelał do bramki.

Mądry - 5 stycznia 2014, 21:00:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gdyby chodziło o zazdrość to należało by zazdrościć
WSZYSTKIM !!!!!
Kubicy,Gortatowi,Janowiczowi....
Nikt nie dostaje tak na plecy jak ten... Zakryty Szalikiem Wieczorek Kawalerski.

Bartez - 5 stycznia 2014, 21:45:31 - *.230.42.67
Więc Borussia już nie będzie najbardziej Polskim klubem w Bundeslidze. Krystjano Ronaldo odetchnął z ulgą, bo nie wiem co by się stało, gdyby Robert wybrał Real. Pewnie Rybik lub inny Kobierzyn.

Kokospoko - 5 stycznia 2014, 22:01:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobry pilkarz ten Robert

rutras - 5 stycznia 2014, 22:23:51 - *.adsl.inetia.pl
Dla mnie bardzo prosta sprawa!!!
Na wiosnę Robert na ławie w Dortmundzie i poza kadrą meczową w Bayernie,tak się skończy kariera grajka o nazwisku ...............

Mądry - 5 stycznia 2014, 22:55:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ten transfer to upokorzenie BVB przez Bayern.
Wcześniej zrobili to za pomocą Mario a teraz tego szalikowca.
Myśl jest taka...osłabmy tych co nam najbardziej zagrażają, tak na wszelki wypadek.

bb - 5 stycznia 2014, 23:13:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie przepadam za Lewandowskim, ale prawda jest taka, że zawsze jak zaczynał grać o stopień wyżej, to nie zawodził i pewnie tak będzie i tym razem. Na reprezentację to się jednak nie przełoży, bo rozleniwi się jeszcze bardziej niż w BVB, gdzie z samych dobitek i karnych można zdobyć króla strzelców, a co dopiero w Bayernie, który miażdży wszystkich w lidze i większość w Europie.

kolo - 5 stycznia 2014, 23:38:40 - *.static.sitel.net.pl
a za ile poszedł,chiba za free skoro jeszcze przez 6 miechów w BVB bedzie
a poza tym to takie polskie : kaskę policzyć,zwyzywać,obwieścić rychły koniec....boli ma boleć!!!!!

koko - 6 stycznia 2014, 8:21:37 - *.rogozno.vectranet.pl
Wiadomo na sianko polecial i tyle nie ma co sie rospisywac i lawe bendzie grzal

małeZL - 6 stycznia 2014, 9:16:33 - *.dynamic.chello.pl
Zamienię dwie koszulki BVB na jedną Bayernu :-)

ASSA - 6 stycznia 2014, 10:44:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Mądry - nie wiem czemu tak nie znosisz Lewandowskiego,ale dam Ci radę - wyluzuj.Ja nie jestem jego kibicem,ale cieszę się że osiąga sukcesy i że wreszcie jako kibic piłki nożnej doczekałem się takiego piłkarza z Polski.Nazywasz go celebrytą,a sam z niego takiego robisz.Dlaczego?Dlatego że interesuje Cię (jak widać,bardzo) kogo zaprosił na swój ślub i dlaczego np.Pazurę a nie Błaszczykowskiego.Jeśli niby to Cię nie interesuje to czemu tak często mu to wytykasz?Mnie jego życie prywatne nie interesuje,mam gdzieś czy lubi kolegów z drużyny czy nie itd.Jako piłkarz jest dobry a jest piłkarzem.Reszta nie jest ważna.Ciekawe czy zachwycając się jakimś zagranicznym piłkarzem też zgłębiasz jego życie prywatne i czy jest naprawdę taki sympatyczny jak wygląda.I na koniec - czym takim zasłużył się np.Gortat choćby dla Polski(co tak wytykasz Lewemu)?Wygrał coś z Polską Reprezentacją?Może podaj te jego zasługi dla PL bo jakoś nie mogę ich znaleźć.Poza tym jak dla mnie wcale też nie jest jakoś szczególnie sympatyczny,a na dodatek nawet w trakcie meczu po nieudanej akcji mówi "f**k",czyli już nawet kląć nie potrafi (nie chce?)po polsku.Ale on jest OK,a Lewy nie bo jakiś "Mądry"(?) nazwał go Wieczorkiem Kawalerskim i celebrytą.

dobrze - 6 stycznia 2014, 12:02:03 - *.dip0.t-ipconnect.de
BVB - Sie konczy zobaczcie tabele jeszcze z LEWYM. A od nowego sezonu BVB bedzie grac o czwarty plac,zreszta teraz TEZ.

nylon - 6 stycznia 2014, 12:13:59 - *.opera-mini.net (*.158.217.229)
W Realu by miał lepiej.

Mądry - 6 stycznia 2014, 12:53:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do:ASSA
Po pierwsze dziękuję za napisanie tekstu.
Przepraszam Cię ale nie wyluzuję.Dalej będę pisał prawdę bo o to chyba chodzi.Skoro można pisać.
Koszykarze też mnie zawiedli,to tak na marginesie.
Ważne aby niczego nie zmyślać.
Czekam na bramki Bilińskiego w Rumunii!!!
Pozdrawiam.

ASSA - 6 stycznia 2014, 13:27:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Mądry - Masz rację,chodzi o to by mówić/pisać prawdę.Ja nie bronię Lewandowskiego za wszelką cenę,nie twierdzę że nie popełnia błędów,ale tak duży najazd na jego osobę uważam za przesadę.Czy to taki problem że się zamaskował?Może miał taki kaprys,no i co z tego?Inne piłkarskie (i nie tylko)gwiazdy mają gorsze fanaberie.A jeśli będzie gwiazdorzył a w Reprezentacji strzelał gola za golem to już będzie fajny?
Co do Bilińskiego to ja na razie jestem bardzo umiarkowanym optymistą (liga litewska to jednak ogórki),ale oczywiście dobrze mu życzę.
Również pozdrawiam.

Polski fut - 6 stycznia 2014, 14:05:13 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Witam Ogarnąłem wszystkie kluby istniejące w polsce od C klasy do T-Mobile extraklasy i zrobiłem tabele pkt wszystkich klubów w polsce potrzebuje tylko jakiejś dobrej stronki na fb nawet żeby wszyscy w Polsce to zobaczyli :D

mahmed kha - 6 stycznia 2014, 15:57:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mogli podac cene za ile poszedl

solejuk - 6 stycznia 2014, 16:18:12 - *.opera-mini.net (*.131.156.221)
zycze mu by zgnil na lawie. jak i w tym nedznym klubie tak i w reprezentacji.

a - 6 stycznia 2014, 17:06:00 - *.warszawa.vectranet.pl
jeśli to prawda że odchodzi za darmo to jest zwykłym niewdzięcznym ...

kaka - 6 stycznia 2014, 19:16:34 - *.play-internet.pl
kasiorka robi wszystko

nylon - 6 stycznia 2014, 19:30:04 - *.opera-mini.net (*.158.216.4)
W Bawarii nauczy się jodłooooooooować:-D

Mądry - 6 stycznia 2014, 23:08:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do:ASSA
A ja uważam że to co robi "dziwnego" jest zamiatane pod dywan.Bardzo mało jest krytykowany,za mało !!!
Czy to problem że się zamaskował ????
A czy Lato król z MŚ 74 się Maskował ???
Robiąc zakupy czy wsiadając do samochodu...
Słyszę... SKROMNY chłopak.Co ma skromnego ???
Wesele,samochody,domy,wczasy...
Nawet jak strzelił Czarnogórze to zaczął...uciszać.
Ten "skromny" piłkarz.

Mądry - 6 stycznia 2014, 23:19:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do:ASSA
Słowo o reprezentacji.
Biedny nie dostaje podań,nie ma z kim grać...
A z kim mięli grać ci co awansowali na MŚ 2002 i 2006 ???
W jakich klubach grali Polacy za Engela i Janasa a w jakich grają dziś ???

Mądry - 6 stycznia 2014, 23:40:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy to problem że na jego weselu była jakaś panienka której może nawet nie zna a nie było kolegi klubowego i kapitana Reprezentacji Polski ???
Nie to nie problem to choroba.
Choroba którą powinno się leczyć...
Oby go wyleczyli.

Feciu - 7 stycznia 2014, 0:12:42 - *.196.103.141.threembb.co.uk
No i co. Przechodzi do glownego rywala w walce o tytul. Co z bezsens. Nie lubie takich klubów co tylko podbieraja innym klubom z tej samej ligi najlepszych zawodników jak Man Utd, Bayern, Juventus, AC Milan. Poprostu to nie fair. Robert ma 2 opcje:
1) Albo bedzie zapieprzal i przebije sie do skladu Bayernu, stanie sie nawet tak swietny jak Mandzukic
2) Albo usiadzie na lawie i bedzie wypozyczony do VFL Wolfsburg, Freiburga lub HSV
Gratulacje ale osobiscie to nie bede kibicowal jego druzynie, zdradzil Borussie dla pieniedzy a mógl pojsc do Premier League np. do Arsenalu lub Liverpool

Feciu - 7 stycznia 2014, 0:20:14 - *.196.103.141.threembb.co.uk
Jako wierny kibic Leeds United, to nawet lepiej ze nie odszedl do tych dziadów z Manchester Utd, których wrecz nienawidze! W Bajernie sie juz nie rozwinie bo szczytem jego osiagniecia bylo strzelenie hat-tricka Bayernowi i 4 goli Realowi. I to bedzie jego szczyt kariery - 4 lata w BVB, klub który darze sympatia. Trzymam teraz kciuki za Lukasza i Kube bo beda sie czuli samotni i dostana depresji.
Robert, ladnie tak kumpli zostawiac teraz?

Feciu - 7 stycznia 2014, 0:24:28 - *.196.103.141.threembb.co.uk
Roznica jest taka ze Borussia mia wiernych kibiców którzy wspieraja klub na dobre i na zle, a Bayern tylko kibice sukcesu, którzy im kibicuja bo ..... wygrywaja, a jakby mieli chude lata, to ...... zaloze sie ze by sie odwrócili, tak jak kibice Man Utd

Simsu - 7 stycznia 2014, 0:25:50 - *.adsl.inetia.pl
Miejmy nadzieje że w Bayernie Monachium bedą lewemu podawać , tak jak to robił Kuba i inni w Borussi Dortmund.W BM gra bedzie wyglądać inaczej niż w Borussi,jestem ciekawy jak Lewandowski Robert się odnajdzie.Aczkolwiek może chetniej bedzie wyjezdżał na zgrupowania reprezentacji.

FTP - 7 stycznia 2014, 1:47:08 - *.dynamic.chello.pl
@Feciu
lecz sie

Leon - 7 stycznia 2014, 8:29:39 - *.239.125.190
Mnie interesuje tylko to, by grał skutecznie w reprezentacji Polski. Zakładam, że skoro Bayern wyłożył na niego tyle kasy, to nie po to, by siedział na ławce rezerwowych. Powinien więc być podstawowym napastnikiem.

judasz - 7 stycznia 2014, 9:29:50 - *.ihelse.net
@Madry - choroba to jest gdy ktos, kto nie zna drugiej osoby, wylicza mu kogo mial na swoje wesele zaprosic. Ocenianie kogo kto mial zaprosic na wesele jest ponizej wszelkiej krytyki i bardzie swiadczy o oceniajacym. No i widac od razu co boli, wesele, samochody, domy, wczasy. Zarabia to i go stac, przynajmniej otwarcie napisales gdzie cie boli, choc nieswiadomie. Ja nie widzialem wywiadow z nim zeby jakos przechwalal sie swoim dobytkie, zyje jak kazdy kto dobrze zarabia, a co ma pieniadze w skarpecie chowac. Jakos na analize gry nie bylo czasu a wyliczanie na co kase wydaje jest. On przynajmniej jest czysty, nie umoczony w interesiki, zalatwianie po kolesiostwu, do wszystkiego doszedl praca. I wlasnie za to go szanuje, bo mimo ze latwo nie bylo wybil sie z Polski tylko i wylacznie swoja praca. A w reprezentacji, jak nie strzela to nie ma problemu, zeby Milika sprobowac, albo zagrac na 2 napastnikow. Albo zacznie strzelac albo szukac innej opcji, taka jest pilka.

Mądry - 7 stycznia 2014, 10:56:54 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do:judasz
Kapitan Reprezentacji Narodowej i kolega klubowy to NIE jest "ktoś tam" to po pierwsze.
Słyszę SKROMNY więc pytam,w którym miejscu ???
Mimo wszystko życzę mu miłego oglądania MŚ i swoich kolegów...przed telewizorem w śród przyjaciół.
Chyba że się wybiera do Brazylii TURYSTYCZNIE.
Szkoda że ten "Pogromca Realu" nie pogromił Mołdawii,Czarnogóry o Ukrainie nie mówiąc...

HÖNESS - 7 stycznia 2014, 12:10:31 - *.pools.arcor-ip.net
Lewandowski przechodzi do Bayernu, zadna nowina, ale mam takie info z DE ze,
jego zarobki w Bayernie zostaly podniesione z ok. 5.000.000 euro do ok. 9.000.000 (brutto czy netto nie wie, ale prawdopodobnie netto)
+
"Handgeld" tak zwana "lapówka" za przejscie do Bayernu w wysokosci 15.000.000 dla Lewandowskiego i jego pilkarskich agentów ( m.i. Cezary Kucharski)
http://www.spiegel.de/sport/fussball/bundesliga-ro
bert-lewandowski-wechselt-zum-fc-bayern-a-941596.h
tml
ponoc Real Madryt tez byl w gonitwie za RL
http://www.shortnews.de/id/1069414/fussball-uli-ho
eness-sauer-auf-real-madrid-das-ist-eine-kriegserk
laerung

judasz - 7 stycznia 2014, 12:20:56 - *.ihelse.net
@Madry - Trzeba by miec choc odrobine taktu, zeby nie oceniac kto kogo zaprosil na swoje wesele, ale tak juz maja czytelnicy Faktu i Superexpresu, ze wszystko wiedza najlepiej. Moze to i twoj sposob dobierania ludzi na wesele, kto jakie ma stanowisko (kapitan reprezentacji), albo kto ile wlozy do koperty, zeby sie zwrocil, ale nie wszyscy tak maja. Wesele to najwazniejsza oroczystosc w zyciu, a nie przyjecie dla ludzi z ktorych cos mozna miec. A jak gra w reprezentacji to wszyscy wiedza, tyle ze to selekcjoner go powoluje i wystawia do 11, a on nigdy nie wybieral kiedy grac chce, a kiedy mu nie pasuje. Nie strzela bramek to problem selekcjonera co zrobic, czy nie wystawiac, czy zmienic taktyke, czy ustawienie. Nigdzie nie ma napisane ze ma grac, albo nie, to decyzja selekcjonere, a zrzucanie winy tylko na niego, swiadczy na pewno nie o pojeciu o grze w pilke nozna przez oceniajacego.

Mądry - 7 stycznia 2014, 13:10:02 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do:judasz
Komu kibicujesz na MŚ ???
Bo Polski tam nie będzie...czyja to wina ???
Nie tego co po sklepach łazi ZAMASKOWANY i do samochodu też wchodzi ZAMASKOWANY !!!
Mimo że srogiej zimy nie ma.
PZPN powinien nałożyć na niego karę finansową ok 2mln Euro !!!!
Bo inaczej to...hulaj dusza.

snajper - 7 stycznia 2014, 13:24:31 - *.opera-mini.net (*.158.216.56)
Ludzie weście już skonczcie te swoje wywody od paru dni tylko Lewy i jego "transwer"jakby nie było innego piłkarskiego tematu dla mnie Lewandowski to zwykły grajek rozdmuchany przez media.

arnold - 7 stycznia 2014, 13:59:47 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Zwykły grajek nie dostaje takich recenzji i ocen od największych znawców futbolu.Wy takimi nie jesteście a i wyraźnie widać u was skrajny przejaw zawiści i złości że nie dał awansu Reprezentacji na MŚ.Dla mnie on jest bardzo dobrym piłkarzem o którym usłyszy jeszcze cały świat.O judaizmie nie ma co mówić po tym ja traktowany był w BVB tylko dlatego chyba że jest Polakiem.

snajper - 7 stycznia 2014, 14:23:07 - *.opera-mini.net (*.158.216.84)
Do arnold jak już go tak komplementujesz to wytłumacz mi taką kwestię dlaczego Lewy w Niemczech robi jak twierdzi większość dobrą robotę a dla Polski od.....lipę jak niewiesz to ci powiem € blink:-@

ASSA - 7 stycznia 2014, 15:11:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Mądry - Za mało jest krytykowany?Z tym się zgodzę,ale to nie dotyczy tylko Lewego,ale wszystkich polskich piłkarzy,zwłaszcza tych z repry,ale nie tylko.Z tym że RL można krytykować tylko za sprawy związane z Reprezentacją,bo karierę klubową ma bardzo dobrą jak dotychczas.Porównujesz Lato do Lewego...To inne czasy,inni ludzie.Nie widzisz tego?Wytykasz mu wczasy,domy,samochody - rozumiem że Ty mając tyle kasy trzymałbyś isę od tego z dalekaNie bądź śmieszny.Faceta stać to korzysta z życia i tyle.Każdy by tak robił.Co do wesela - ja nie miałem jeszcze wesela,ale nigdy nie zaprosiłbym na nie np.szefa firmy w której pracuję tylko dlatego ze jest szefem albo innego "ważnego" kolesia zwłaszcza jeśli za nim nie przepadałbym (tak jak Lewy za Błaszczykowskim).Wesele RL to jego prywatna sprawa i nic do tego nie ma że Błaszczykowski jest kapitanem Reprezentacji.I jeszcze jedno - nie słyszałem żeby Lewy mówił o sobie że jest skromny.To idioci dziennikarze kreują rzeczywistość,która z realiami nie ma nic wspólnego.Może i nie jest skromny,mam to gdzieś.Chociaż wydaje mi się że to poukładany facet.Ale nawet jeśli nie,to nie mam z tym problemu.On nie ma być taki jak ja chcę.Co do Reprezentacji,to tam oczekuję od niego zaangażowania i goli,z czym bywa różnie (zaangażowanie) i bardzo słabo (gole).

ASSA - 7 stycznia 2014, 15:14:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I nigdy nie twierdziłem ze Lewandowski ma grać w reprze zawsze i niezależnie od formy.OK,próbujmy Milika czy innego (choć tych kandydatów zbytnio nie widać)i zobaczymy co z tego wyjdzie.A że nie próbujemy - to miej pretensje do Panów Selekcjonerów a nie do mnie.

arnold - 7 stycznia 2014, 15:55:46 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
W końcu i w reprezentacji załapie,mam nadzieję.Pieniędzy on ma wystarczająco dużo więc nie ma to większego znaczenia jaką formę prezentuje grając dla Polski a Ty snajper przyczepiłeś się go jakby brak skuteczności był jego celem i wogóle zobacz z kim przychodzi mu grać.To wina całej drużyny nie tylko jego.Znajdź mi proszę aktualnie lepszego Polskiego napastnika od niego.Już grając w Lechu takiego nie było.

z - 7 stycznia 2014, 16:02:12 - *.10.82.153
ej to teraz Szpakowski i tvp będą Bayern pokazywać bo bvb się chyba do lm nie załapie a już się cieszyłem że nie będę robercika pinokio ogladal

arnold - 7 stycznia 2014, 16:07:14 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
W końcu i w reprezentacji załapie,mam nadzieję.Pieniędzy on ma wystarczająco dużo więc nie ma to większego znaczenia jaką formę prezentuje grając dla Polski a Ty snajper przyczepiłeś się go jakby brak skuteczności był jego celem i wogóle zobacz z kim przychodzi mu grać.To wina całej drużyny nie tylko jego.Znajdź mi proszę aktualnie lepszego Polskiego napastnika od niego.Już grając w Lechu takiego nie było.

Kit - 7 stycznia 2014, 17:28:57 - *.3-1.cable.virginm.net
Dla mnie to on moze nawet w kosmosie grać tyle mnie to interesuje

Fanatyk82 - 7 stycznia 2014, 18:40:19 - *.aster.pl
dziwne komentarze
wybrał obecnie najlepszy klub na Świecie gdzie płacą mu bardzo dobrze
więc wybór był najlepszy jaki mógł podjąć w tej sytuacji
szacun Robert za to że podejmujesz walkę o pierwszy skład w Bayern
mam nadzieję że podejmiesz też walkę o stanie się kimś więcej w Reprezentacji Polski niż tylko lepszą kopią Warzychy..

wyrokludu@ - 7 stycznia 2014, 20:16:39 - *.dynamic.chello.pl
szczał w kolano...w takim klubie....wstyd

judasz - 7 stycznia 2014, 20:17:40 - *.bb.online.no
@Mądry - Lewandowski już nie takim cwaniakom jak ty i tutaj piszący na koniec utarł nosa. Gość jest ambitny i doszedł daleko i piłce klubowej. Jak będzie tak dalej rozwijał się i nabierze doświadczenia to i w reprezentacji zacznie strzelać i asystować. Akurat teraz wchodzi w najlepszy wiek dla piłkarza. Jeśli dla ciebie Polska nie gra na MŚ akurat tylko z jego winy to nawet nie ma co dalej z tobą dyskutować i to żadnym temacie. Rozdział reprezentacja dla niego to ciągle nienapisany rozdział i ma akurat szansę na napisanie go i właśnie liczę, że razem z Milikiem mogą stworzyć duet który będzie zasadzał bramy każdemu. Dojdzie jeszcze pary młodszych zawodników z młodzieżowej i dopiero za rok jest właśnie największa szansa na zbudowanie repry która może myśleć o znalezieniu się w 16 najlepszych drużyn.

snajper - 7 stycznia 2014, 20:41:20 - *.opera-mini.net (*.158.216.190)
Do kid DOBRE !

Mądry - 7 stycznia 2014, 23:00:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zgodzę się że dla Lewandowskiego to najlepszy wiek.
Tym bardziej jest to smutne że drugi raz z rzędu zabraknie Polski na MŚ no i jego zabraknie.
A przecież udało się awansować na 2002 i 2006.
A obecnie mamy piłkarzy w naprawdę LEPSZYCH klubach niż to miało miejsce 12 i 8 lat temu...
Co do tego schow weselnego zdania nie zmienię a i zakrywania głowy...po prostu żal patrzeć.
No i te uciszanie po jedynym golu z gry,Smutne.

judasz - 7 stycznia 2014, 23:20:14 - *.bb.online.no
A i jeszcze jedno, gdyby miał 33 lata to by można było spokojnie powiedzieć, że już mu starczy grania w reprze, ale ja liczę, że jeszcze zacznie strzelać gdy po prostu będzie lepszy klimat w całej kadrze. Poprzedni rok to najpierw PZPN z Bońkiem na czele odstawili szopkę z decydowanie kto może grać kto nie, Fornalik nie miał nic do powiedzenia w sprawie składu, wystawiał tak jak w mediach i za placami powiedzieli. Piłkarze przecież to czuli i atmosfera była na pewno zła. Byle tylko Nawałka potrafił lepiej prowadzić kadrę, nie bać się grać ofensywnie, a głównie myślę zaryzykowania gry na Lewandowskiego i Milika, a co szkodzi i tak nic się nie stanie co najwyżej zaczniemy wreszcie bramki strzelać. I tak będzie grało 2 defensywnych pomocników więc nie widzę zupełnie problemu. No chyba że Nawałka wytrzaśnie Quintane do środka pola co będzie grał prostopadłe Lewemu na strzał do bramki.

WOLF - 8 stycznia 2014, 12:17:15 - *.xdsl.centertel.pl
Lewandowski ma rozegrać kilka meczyków jak się sprawdzi to zostaje ajak nie będzie wypożyczony do Vfb Stuttgart

miszcz - 8 stycznia 2014, 22:00:26 - *.12.92.51
Wojciechowski grał z numerem 15. Może Lewy też go dostanie bo jest wakat hehe Ale za dużo se tam nie pograł więc może przynieść pecha.
Ale dziwny ten kontrakt. Dlaczego aż 5 letni? Götze, Mandžukić i wielu innych podpisywało 4 letni. Dziwie się przede wszystkim Bayernowi. Ja bym na tak długo nie brał. Po 30stce już łatwo o kontuzje a kasę trzeba płacić.

judasz - 8 stycznia 2014, 23:57:44 - *.bb.online.no
@miszcz - bo będą chcieli na koniec jeszcze zarobić jak będzie odchodził. Najwyraźniej nie boją się, że będą płacili na darmo. To nie polska liga, gdzie zawodnik dostaje długi kontrakt i już piknik przez najbliższe lata.

miszcz - 9 stycznia 2014, 13:00:55 - *.228.1.50
A co za problem podpisać na 4 lata i sprzedać po 3. Jako 29 latek jest jeszcze młody i perspektywiczny a jako 30latek już mniej. Każdy szczegół ma znaczenie przy transferze

ŁKS-IAK - 9 stycznia 2014, 19:25:03 - *.147.88.234.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wreszcie

No i co to - 9 stycznia 2014, 23:30:55 - *.free.aero2.net.pl
teraz to już na pewno nie będzie grał, bo jak złamie nogę albo łokieć? YYY?

Edvardo - 10 stycznia 2014, 13:07:16 - *.215.192.182-internet.zabrze.debacom.pl
Bayern to najlepszy zespół na świecie (na chwile obecna) wiec lepiej wybrać nie mógl. Trochę nie fortunnie że grał już w tej lidze i do tego dla najwiekszego rywala... ale cóż każdy na jego miejscu by tak zrobił $$$$$$ sie zgadza

kibic - 10 stycznia 2014, 13:32:09 - *.smtvsat.pl
Bayern, Bayern, FC Bayern! Robert poradzi sobie. Porównując z innymi polskimi piłkarzami Lewy przebił się do 1-składu za Zachodzie i strzela bramki regularnie. Jakich dowodów trzeba więcej, żeby uważać go za wspaniałego zawodnika?

Mądry - 10 stycznia 2014, 18:18:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gdyby Wieczorek Kawalerski grał w jakimś słabym niemieckim klubie i przeszedł do Bayernu to ok.
Ale on gra w klubie który zdobywał mistrzostwo,grał w finale LM,ma super licznych kibiców,trenera...
Był w BVB KIMŚ !!!
A teraz będzie NIKIM zarówno dla BVB jak i dla Bayernu.

Łukasz - 10 stycznia 2014, 18:28:13 - *.nowaruda.mm.pl
Ciekawe ile Lewandowski przeleje euro na konto Delta Warszawa, Znicz Pruszków?

arnold - 12 stycznia 2014, 1:32:14 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Do mądry.Nikim to go uważają ludzie tacy jak ty. Nie wszyscy mają owczy pęd do wszystkiego co robią inni.To niekoniecznie mądre.

arnold - 12 stycznia 2014, 1:37:42 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Do mądry.Nikim to go uważają ludzie tacy jak ty. Nie wszyscy mają owczy pęd do wszystkiego co robią inni.To niekoniecznie mądre.

wolf - 16 stycznia 2014, 10:36:47 - *.xdsl.centertel.pl
1 lipca lewandowski zostanie pucybutem mario Mandžukića

Hronik - 18 stycznia 2014, 16:33:53 - *.40.89.46
Boniek potrzebuje czasu żeby naprawić ten burdel po lacie...a co do Lewego to zrobił najlepiej jak się dało

MADUER - 24 stycznia 2014, 18:20:55 - *.dynamic.chello.pl
Kłopoty Lewandowskiego zaczęły się jeszcze szybciej niż myślałem. Został oskarżony o pobicie kibica Borussi i to chyba początek jego kłopotów. Przypuszczam, że może zostać odsunięty od drużyny, a nawet jeśli taka kara go nie spotka to może się to niekorzystnie odbić na jego psychice, a co za tym idzie na formie.

bifer - 4 lutego 2018, 23:01:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i pokazał wszystkim niedowiarkom jakim kapitalnym jest napastnikiem czy to FC Bayern czy też kadry Polski.Najlepszy napastnik w dziejach FC Bayern i Polski,trzeba się cieszyć że mamy tak kapitalnego napastnika i że żyjemy w tym życiu razem z nnim.

Krakus - 17 kwietnia 2019, 12:15:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No i Lewy wygryzł Mandziukicia ale trzeba przyznać że i ten świetnie sobie poradził: najpierw Atletico później Juve no i wicemistrzostwo swiata

Krakus - 17 kwietnia 2019, 12:25:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No i Lewy wygryzł Mandziukicia ale trzeba przyznać że i ten świetnie sobie poradził: najpierw Atletico później Juve no i wicemistrzostwo swiata

mateja - 22 maja 2021, 17:35:30 - *.57.68.216.95.clients.your-server.de (*.9.44.99)
Brawo ROBERT !

marekg - 22 maja 2021, 18:27:30 - *.147.98.215.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
nic z tego nie będzie, nie przebije się niemiecki piłkarz

jacek - 22 maja 2021, 20:57:22 - *.radio.bialystok.pl
i co wy na to ...po latach . ZnaFcy

o - 22 maja 2021, 23:36:04 - *.254.77.151.tvkhajnowka.pl
o!

Rocznica - 7 stycznia 2022, 23:59:07 - *.31.92.23.ipv4.supernova.orange.pl
To był kapitalny ruch ze strony Lewego. 7 krotny mistrz Niemiec z Bayernem, król strzelców Ligi Mistrzów 19/20, w tym samym sezonie wygrał Ligę Mistrzów. Facet pobił rekord Gerda Mullera, strzelił 41 goli w jednym sezonie Bundesligi. Pan Piłkarz.

Papagol - 30 maja 2023, 17:03:58 - *.slowianka.ds.uni.wroc.pl
Pamiętamy.

Lubel - 7 stycznia 2024, 22:20:24 - *.5.141.195.ipv4.supernova.orange.pl
To już 10 lat. Decyzja była bardzo dobra, wygrał tam wszystko przez wszystkie lata. Szkoda, że jego kariera zmierza do końca.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas