[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 marca 2014, 19:51:27 - euzi
Udane zakończenie niedzieli

W ostatnim niedzielnym meczu 25. kolejki T-Mobile Ekstraklasy Śląsk Wrocław zremisował u siebie z Legią Warszawa 1-1 (0-0). Legioniści powinni prowadzić po pierwszej części spotkania, ale dwie znakomite okazje zmarnował debiutujący dziś Ondrej Duda. W drugiej połowie prowadzenie gospodarzom dał strzałem z rzutu karnego Marco Paixão, a wyrównał Miroslav Radović. Starcie obecnego mistrza Polski z poprzednim było zdecydowanie najlepszym ze wszystkich trzech niedzielnych spotkań.

Początek meczu należał do Legii i w 18. minucie powinna już prowadzić 2-0. Pierwszą akcję rozpoczął Miroslav Radović, ruszając prawym skrzydłem do linii końcowej. Piłkę po jego płaskim zagraniu w polu karnym świetnie przepuścił Michał Żyro, ta trafiła do debiutującego dziś w drużynie gości Ondreja Dudy, a strzał Słowaka kapitalnie obronił Marián Kelemen. Niewykorzystana sytuacja nie podziałała pozytywnie na nowego ofensywnego pomocnika Legii, bo już niecałe dziesięć minut później zmarnował kolejne dwie akcje. Najpierw Radović bardzo przytomnie dostrzegł włączającego się do akcji z prawej strony Łukasza Brozia, a po jego dośrodkowaniu Dudzie w oddaniu strzału przeszkadzał Rafał Grodzicki i wrocławianie odzyskali futbolówkę.

Chwilę później piłka powinna być w siatce Śląska. Żyro fantastycznie zagrał na wolne pole do Radovicia, Serb zgrał w środek pola karnego do kompletnie niepilnowanego Dudy, a on w sytuacji sam na sam posłał futbolówkę nad bramką. Słowacki pomocnik spróbował odkupić swoje winy w 25. minucie po udanym odbiorze w polu karnym Śląska. Piłka trafiła do Radovicia i znów dobrą interwencją musiał popisać się bramkarz gospodarzy.

Z drugiej strony boiska także przejęciem popisał się Róbert Pich - po szybkim przechwycie najpierw podanie dostał Marco Paixão, a następnie jego brat Flávio. Z prawej strony pola karnego uderzył jednak bardzo niecelnie. Legioniści niezłą szansę mieli jeszcze w 37. minucie. Ze środka boiska dalekie podanie pod bramkę Kelemena posłał Ivica Vrdoljak, a grający dziś jako napastnik Radović uciekł obrońcom i, mając przed sobą tylko bramkarza, uderzył bardzo niecelnie. Po stronie Śląska swojego szczęścia spróbował z kolei ponownie Flávio Paixão - nowy piłkarz gospodarzy z linii końcowej uderzył na bramkę Dušana Kuciaka, lecz słowacki golkiper przytomnie zbił futbolówkę na rzut rożny.

Pierwszą niezłą akcję w drugiej połowie miał Śląsk. Na lewej stronie dobrze poradził sobie Dudu Paraíba i jego dośrodkowanie do boku wypiąstkował Kuciak. Piłka wróciła do Brazylijczyka, ten ponownie dośrodkował w pole karne Legii, a do główki wyskoczył Sylwester Patejuk i uderzył nad bramką. Za wysoko w 60. minucie uderzył też Róbert Pich. Lewoskrzydłowy dostał podanie na swoją stronę, zszedł do środka, a futbolówka po jego uderzeniu pofrunęła ponad poprzeczką.

Śląsk miał swoje akcje po przerwie, ale w 65. minucie miał już sytuację idealną. Gospodarze szybko przechwycili akcję w środku pola i po serii podań piłka trafiła do Marco Paixão. Napastnik Śląska oszukał zwodem Dossę Júniora, a reprezentant Cypru, podnosząc się z boiska, został trafiony w rękę. Arbiter zdecydował się wskazać na jedenasty metr i prowadzenie pewnym, płaskim uderzeniem dał gospodarzom ten, który swoim strzałem wywalczył "jedenastkę" - Marco Paixão. Ze strony legionistów odpowiedzi spróbował poszukać Michał Kucharczyk. Wprowadzony chwilę wcześniej na boisko skrzydłowy ruszył prawą flanką aż do pola karnego i bardzo groźnie strzelił w kierunku bramki Kelemena. Jego płaski, podkręcony strzał był jednak minimalnie niecelny.

W poprawieniu skuteczności piłkarzom Legii wcale nie pomagał Kelemen - w 79. minucie w sytuacji sam na sam po zagraniu Radovicia znakomicie obronił strzał Kucharczyka. W 83. minucie goście dopięli wreszcie swego. Po wrzucie z autu i zamieszaniu w polu karnym wrocławian futbolówka trafiła do Radovicia. Serb bardzo ładnie przyjął piłkę, podbijając ją sobie jeszcze w celu przygotowania strzału, i po obrocie pewnym uderzeniem zmusił w końcu do kapitulacji bramkarza.

9 marca 2014, 18:00 - Wrocław (Stadion Miejski)
Śląsk Wrocław 1-1 Legia Warszawa
Marco Paixão 66 (k) - Miroslav Radović 83

Śląsk: 25. Marián Kelemen - 2. Krzysztof Ostrowski, 15. Rafał Grodzicki, 3. Adam Kokoszka, 12. Dudu Paraíba - 9. Sylwester Patejuk (74, 20. Lukáš Droppa), 16. Dalibor Stevanović (82, 23. Paweł Zieliński), 4. Tom Hateley, 28. Flávio Paixão, 27. Róbert Pich - 19. Marco Paixão.

Legia: 12. Dušan Kuciak - 28. Łukasz Broź, 25. Jakub Rzeźniczak, 2. Dossa Júnior, 17. Tomasz Brzyski - 33. Michał Żyro (65, 18. Michał Kucharczyk), 21. Ivica Vrdoljak, 3. Tomasz Jodłowiec, 8. Ondrej Duda (57, 13. Wladimer Dwaliszwili), 77. Raphael Augusto (66, 7. Henrik Ojamaa) - 32. Miroslav Radović.

żółte kartki: Hateley - Raphael Augusto, Dossa Júnior, Vrdoljak.

sędziował: Paweł Gil (Lublin).
widzów: 14 833.

adam - 9 marca 2014, 19:51:57 - *.231.17.121.koba.pl
Skąd biorą tych komentatorów? Tylko Warszawa? Ludzie!!! Zagranie ręką i rzut karny jak najbardziej prawidłowy, identyczna sytuacja jak na Legia – Jaga i karny powinien być dla Jagi. TO SĄ WYTYCZNE DLA SĘDZIÓW. Skoro gryzipiórki biorą kasę za piep...nie przez cały mecz to niech się nauczą (chociaż przeczytają) przepisy. Odgwizdanie półmetrowego spalonego Legii skomentowali tylko „mógł nie gwizdać sędzia”

Kamil - 9 marca 2014, 19:51:59 - *.tel.tkb.net.pl
Cieszę się z każdej porażki Legii Warszawa. Życzę tej druzynie jak najgorzej ponieważ nie chcę oglądać kolejnych kompromitacji w europejskich pucharach! Wstyd i hańba. NIe chcę jako Polski kibic, by Legia reprezentowała Polsę jako Mistrz Polski! Pokazaliście już co potraficie. Przez Was cała Polska się wstydzi. Nasza liga jest na dnie! Legia w tym sezonie pokazała mniej niż zero! My -kibice nie chcemy kolejnej, bezradnej drużyny w Europie. Polskę powinna reprezentować solidna ekipa!

nikt - 9 marca 2014, 19:52:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w 11 na 14 1:1 to niezły wynik

as - 9 marca 2014, 19:52:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gil ile ci dali ?

L - 9 marca 2014, 19:52:41 - *.dynamic.chello.pl
Gdyby to Legia strzeliła gola po takim karnym, to byłby płacz, że sędzia drukował

kibic - 9 marca 2014, 19:52:53 - *.217.c72.petrotel.pl
Hahahah Ondrej Duda jest gorszy nawet od Mlodego Dudy

w - 9 marca 2014, 19:53:12 - *.skybroadband.com
Skandaliczne sedziowanie...gil kolejny raz okradl Legie z punktow, dodajac do tego dziwny walkower i dwa mecze z Musialem...wyjdzie na to, ze przy zielonym stoliku i przez sedziow Legia traci jakies 10 punktow...

Zbyszek - 9 marca 2014, 19:53:13 - *.201.223.41
Mam nadzieję że podział na ósemki taki zostanie. Lechia i Slask z takimi obiektami walka o utrzymanie

asd - 9 marca 2014, 19:53:14 - *.internetia.net.pl
Sędzia Wrocław

tom - 9 marca 2014, 19:53:19 - *.adsl.inetia.pl
Legia nieźle pokrzywdzona tym karnym, pozdro

B3dlak - 9 marca 2014, 19:53:22 - *.centertel.pl
Legia i Śląsk la la la la la la la la

Sedzia - 9 marca 2014, 19:53:25 - *.dynamic.chello.pl
Gdzie Śląsk nie może, sędzia pomoże.

Judasz - 9 marca 2014, 19:53:45 - *.toya.net.pl
hit kolejki podobno.. ani na trybunach ani na boisku... taki poziom fundują nam gwiazdorzy z za granicy..

Tomek - 9 marca 2014, 19:53:48 - *.ip.netia.com.pl
Mielcarski twój obiektywizm poraża jesteśmy lepsi

Smoli - 9 marca 2014, 19:53:48 - *.dynamic.mm.pl
Gil przekręcił Legie.Skandal.

Taiczo - 9 marca 2014, 19:53:48 - *.dynamic.chello.pl
Okradanie Legii ciąg dalszy najpierw skandal z walkowerem i teraz kolejne złodziejstwo we wrocławiu.
Boli was że Legia jest 1 i niech was boli bo tak już zostanie do samego końca.

kalbaro74 - 9 marca 2014, 19:54:00 - *.174.54.187
Karny z kapelusza,nieskuteczna Legia!!!

maro - 9 marca 2014, 19:54:21 - *.146.194.52.internetia.net.pl
zremisować ze Śląskiem to tak jakby przegrać z Widzewem... Berg jednak nie nadaje się na trenera...

(L)IGAR - 9 marca 2014, 19:54:22 - *.warszawa.vectranet.pl
Powinno być z 6;1..

ogon - 9 marca 2014, 19:54:28 - *.dynamic.chello.pl
Sędzia - Legia 1:1
I gdzie są teraz wszystkie internetowe płaczki, co to twierdzą, że sędziowie Legii sprzyjają?

d - 9 marca 2014, 19:54:44 - *.173.15.181.tesatnet.pl
Widze ze kibice Legii zapomnieli jak Gil podarował im zwycięstwo w meczu z Korona.

gg - 9 marca 2014, 19:54:46 - *.174.212.10.novaia.pl
Nie grał Mila, mieli... Gila!!!

ja - 9 marca 2014, 19:54:56 - *.access.telenet.be
no tak komentatorzy jednostronni a jak sie cieszyli jak legia bramke strzelila

ibiz - 9 marca 2014, 19:55:06 - *.tvkdiana.pl
Radovic do reprezentacji !!!

Boateng - 9 marca 2014, 19:55:26 - *.50.134.230
Gil po tym meczu niech zostanie we Wrocławiu. Przecież to jawny wałek jak on mógł za coś takiego karnego podyktować?! Złodzieje!

P(L) - 9 marca 2014, 19:55:27 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Śląsk na farcie, karny z kapelusza, a moja Legia sama sobie winna, że nie wykorzystała 4 sytuacji 100%. Tylko 1 punkt, ale to już przeszłość. Tylko Legia!!!

Judasz - 9 marca 2014, 19:55:48 - *.toya.net.pl
powinniscie spokojnie po kwadransie prowadzic 3:0 a tak zaslaniacie sie arbitrem.. wstyd !!!! a śląsk walka o utrzymanie

do kamil - 9 marca 2014, 19:56:02 - *.plock.mm.pl
jaką inną solidne ekipę masz namyśli? nie ośmieszaj się

miki73 - 9 marca 2014, 19:56:14 - *.as13285.net
legia,legiunia,legiuniusia tak została skrzywdzona...... po prostu żal,legia wygra ligę mistrzów i superpuchar europy tylko jej nie przeszkadzajmy...oni nie mają rąk

toma - 9 marca 2014, 19:56:14 - *.adsl.inetia.pl
@kamil, idź do lekarza proszę, bo żadna drużyna poza Legia nie jest w stanie dojść do żadnej fazy grupowej.

gość - 9 marca 2014, 19:56:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie lubię Legii, ale obiektywne, karny z tak wielkiego kapelusza, ze szkoda gadać.
Cóż - trzeba było zminimalizować wczorajsze straty klubu któremu się kibicuje, nieprawdaż Gilu?

barfan - 9 marca 2014, 19:56:26 - *.dynamic.chello.pl
komentarz c+ dramat, facet powinien się zastanowić,
przypomne karny dla Legii w meczu z Koroną,
a karny słuszny- zgoda łokieć nabity ale strzał był w światło bramki
zatem co? jezeli pada celny strzał a broniący odbija ręką choćby nabitą to co wolno?

Boateng - 9 marca 2014, 19:56:47 - *.50.134.230
Adam jak się nie znasz na piłce to się nie wypowiadaj i nie ośmieszaj. Co miał Dossa z tą ręką zrobić? Schował ją tak jak powinien, nie ma mowy o powiększeniu ciała. Miał ją sobie uciąć? Skąd cię rodzicie wzięli?

max - 9 marca 2014, 19:57:13 - *.85-237-179.tkchopin.pl
Nie jestem kibicem ani Legi ani Śląska komentator chyba tego zwłaszcza o pierwszej drużynie powiedzieć nie może. Ewidentna ręka i ewidentny karny ale chłop się pogodzić do końca meczu z tym nie mógł. Na kolegę do komentowania trzeba było mu dać Wieszczyckiego to byłby komplet

Patryk - 9 marca 2014, 19:57:18 - *.dynamic.chello.pl
Błąd Gila , ale nie ma co zrzucać na niego winy . Śląsk słaby jak zawsze,Legii brakowało zdecydowanie wykończenia wks grupa spadkowa

tomix - 9 marca 2014, 19:57:54 - *.uznam.net.pl
Brawo Śląsk.Smuci "komentarz" pana z NC+ i reagowanie , "PŁACZ" o nie słusznym karnym i UWAGA!!! "Wypatrzony mecz" to cytat komentującego.No nie ZAWSZE można pomagać pani legii.Nie ZAWSZE.A komentowanie powinno być OBIEKTYWNE.Po meczu LEGIA-KORONA nie słyszałem z "TELEWIZORA" płakania jak wygrała pani legia.NC + ten pan już więcej nie może komentować meczów Legii. I tyle. Brawo Śląsk

kowalow - 9 marca 2014, 19:59:28 - *.devs.futuro.pl (*.168.70.173)
wks wks wks zawsze i wszendzie szanowany bendzie

greg - 9 marca 2014, 20:00:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia lepsza , miała kilka setek ,do przerwy juz powinno byc po meczu

Ludwik - 9 marca 2014, 20:00:25 - *.net011-g1.isko.net.pl
zabraklo tylko siedem minut i było - by wspaniale a tak niedosyt szkoda że ci z lazienkowskiej nie umoczyli

KKK - 9 marca 2014, 20:00:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sędzia powinien podyktować karnego. Piłka zmierzała w światło bramki, a obrońca nie jest bramkarzem i nie może grać rękoma. Rozumiem gdyby leciała gdzieś na rzut rożny - można by było nie podyktować karnego, ale nie wtedy jak piłka leci prosto w światło bramki. Ogarnijcie się i przestańcie słuchać komentatorów bo byli ewidentnie stronnicy

Boateng - 9 marca 2014, 20:01:02 - *.50.134.230
Gdyby Legia miała napastnika z prawdziwego zdarzenia to byłoby 1-6 (oczywiście bramka dla Śląska to powinien być wpisany do protokołu jako strzelec Gil, a nie Paixao...)

B3dlak - 9 marca 2014, 20:01:17 - *.centertel.pl
Legia & Śląsk lallalalalalala. Niech żyje legia, Legia i Śląsk Wrocław... pozdrowienia warszawscy bracia. Hej Śląsk

@kowalow - 9 marca 2014, 20:01:44 - *.dynamic.chello.pl
bendzie? hahahaha

kostuch@ - 9 marca 2014, 20:02:31 - *.dynamic.chello.pl
Dwa słowa. Paweł Gil. Dziękuję.

Andy - 9 marca 2014, 20:03:01 - *.150.145.181.internetia.net.pl
Takiego SKANDALICZNEGO KOMENTOWANIA MECZU niesłyszałem dawno ! Karny ewidentny !Mogę zrozumieć,że mecze transmituje Canal + Legia ale Panowie bez przesady to już jest tak obrzydliwe,że aż się słuchać nieda !

pablo - 9 marca 2014, 20:03:11 - *.cdma.centertel.pl
Karny słuszny, zawodnik legii swoim zagraniem powiększył obrys swojego ciała.

adam - 9 marca 2014, 20:03:23 - *.231.17.121.koba.pl
do Boateng: to była ręka przy ciele? chyba żartujesz:D czy jak rękę trzymam z boku i odwrócę głowę w chwili strzału to znaczy że nie widziałem piłki i że może mnie uderzyć? to się nazywa powiększenie powierzchni ciała ODSYŁAM DO PRZEPISÓW GRY

Rahim - 9 marca 2014, 20:03:48 - *.2-1.cable.virginm.net
jako kibic Legii na pewno nie będę obiektywny ale każdy zdrowo myślący kibic wie, że karny dla Śląska się nie należał, inna sprawa, że Legia sama jest sobie winna remisu niewykorzystując tylu znakomitych sytuacji ( dzięki Duda ).
A teraz ujadacze dajcie z siebie wszystko

kolo - 9 marca 2014, 20:03:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak z koroną był wydrukowany karny to nic się nie stało a dziś ewidentny karny i wielki dramat ,legia beznadziejny klub i jej kibice

B3dlak - 9 marca 2014, 20:05:25 - *.centertel.pl
Legia & Śląsk lallalalalalala. Niech żyje legia, Legia i Śląsk Wrocław... pozdrowienia warszawscy bracia. Hej Śląsk

Castorp - 9 marca 2014, 20:05:46 - *.play-internet.pl
Słuchając komentatorów na C+ zastanawiałem się nad sensem słowa :"obiektywizm". Owszem Legia grała nieżle,ale obrona i bramkarz Śląska również. Także Śląsk miał swoje sytuacje pod bramką Kuciaka. Tymczasem komentatorzy nieustannie słodzili o Legii(a już Radović to jakieś grające cudo). A już informowanie sędziów o własnej interpretacji przepisów zakrawa na skandal. Gdzieś się tym panom zawieruszyła uczciwość zawodowa?

Macu - 9 marca 2014, 20:06:06 - *.118.232.169
Co wy gadacie? Jestem kibicem Polonii W-wa, ale karny był zdecydowanie z kapelusza. Nie dość, że nie było ruchu ręką do piłki, to jeszcze ręka ta znajdowała się w naturalnej pozycji, a nastrzelenie zostało dokonane z bliskiej odległości. Obiektywizmu trochę.

B3dlak - 9 marca 2014, 20:06:49 - *.centertel.pl
Legia & Śląsk lallalalalalala. Niech żyje legia, Legia i Śląsk Wrocław... pozdrowienia warszawscy bracia. Hej Śląsk!

echo - 9 marca 2014, 20:06:55 - *.play-internet.pl
karnego nie było

Dror - 9 marca 2014, 20:07:23 - *.ust.tke.pl
Nie wiem gdzie by musiał murzyn rękę schować jeszcze, żeby nie było gwizdka...

do KKK - 9 marca 2014, 20:07:27 - *.50.134.230
To powiedz geniuszu co miał Dossa z ręką zrobić? Jak nie znasz przepisów to nie wypisuje głupot

ds - 9 marca 2014, 20:07:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia winna sama sobie,mogliscie nam szczelic kilka go;i,ale nie strzeliliscie!Co do karnego...wyrzucic wszystkich sedziow,to drukarze a ich szef Przesmycki znow bedzie mowil ze sedzia sie wybroni

Niebieski - 9 marca 2014, 20:08:15 - *.c195.msk.pl
karny zaslozony komentatorki typowi warsawiaki slonsk duzo lepszy legia cienka jak polsilvery

Judasz - 9 marca 2014, 20:09:11 - *.toya.net.pl
mam nadzieje ze jednak to Wisła zdobędzie mistrza ewentualnie Lech ale nie z rumakiem!

Kolegium S - 9 marca 2014, 20:09:45 - *.tunnelbear.com
SYTUACJA WYPISZ WYMALUJ ZE SZKOLEŃ W ANTALYI
W przypadkach gdy zawodnik drużyny broniącej nie walczy o piłkę, ale jedynie swoją interwencją zamierza zatrzymać piłkę kopniętą przez przeciwnika w jej drodze w światło bramki lub w pole karne (strzały i dośrodkowania, również z rzutów wolnych), to za jedyne naturalne ułożenie jego rąk uznaje się ułożenie nie zwiększające tzw. obrysu ciała.
W przypadkach, gdy piłka kopnięta przez przeciwnika trafi w rękę powiększającą tzw. obrys ciała, podyktowany zostanie rzut wolny bezpośredni lub karny.
Dodatkowo, gdy piłka zmierzała w światło bramki, winny zawodnik zostanie ukarany napomnieniem. Jednak gdy rozmyślny kontakt piłki z nienaturalnie ułożoną ręką pozbawił drużynę przeciwną bramki lub realnej szansy na zdobycie bramki, winny zawodnik zostanie wykluczony z gry. Zostanie on również napomniany gdy, po dośrodkowaniu, kontakt piłki z nienaturalnie ułożoną ręką (poza obrysem ciała) pozbawi przeciwnika wejścia w posiadanie piłki.

ten_sam - 9 marca 2014, 20:10:54 - *.mtk-tv.pl
legia skrzywdzona karnym, ale chyba nie można mówić że legia wyhuśtana! sama siebie wyhuśtała, tyle szans i takie babole?! sami sobie winni, nic przy zielonym stoliku, mogło być z 0:3 do przerwy

rawwa - 9 marca 2014, 20:10:57 - *.rawamaz.mm.pl
Nie wiem nie słuchałem komentarzy na C+ ale Polsat to już była żenada... Kowalczyk Legionista zanim mecz się zaczął od razu po Legii jeździł... boi się o pracę i tyle

Biała Gwia - 9 marca 2014, 20:11:25 - *.dynamic.chello.pl
Komentatorzy z Warszawy !! Kiedy wreszcie zaczniecie być obiektywni ??? Karny ewidentny

Cyfry - 9 marca 2014, 20:11:34 - *.adsl.inetia.pl
Widać transfery legii powalają wydali kupę kasy na piłkarza co sie nie łapie do 18 i pilkarzyk który schodzi w 57 minucie nie ma to jak skauting na lazienkowskiej

Lolo - 9 marca 2014, 20:15:38 - *.dynamic.chello.pl
Ostatnio nagonka na Legie już nie tylko w komentarzach ale i wśród włodarzy polskiego futbolu. No cóż... Mogli by pokazać, że mają ich gdzieś i grają swoje, ale jak się sprowadza napastników typu Ondrej Duda - on się nawet do rezerw nie nadaje!!! To ma być napastnik na europejskie puchary???

rrrrrrrrrr - 9 marca 2014, 20:16:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
6 zwycienst z rzendu i tyle w temacie kto gra najlepsza pilke RUCHU

Steyer - 9 marca 2014, 20:18:12 - *.polkowice.vectranet.pl
Czy są jeszcze w Polsce komentatorzy, którzy nie będą w całości oddani Legiuni ?

do rrrr - 9 marca 2014, 20:19:25 - *.dynamic.chello.pl
Wygraliście przy Reymonta broniąc Częstochowy i już się podniecasz ?

witam - 9 marca 2014, 20:19:58 - *.255.208.129
piłka trafia w łokieć piłkarza Legii nie ma karnego,nieważne że strzał w światło bramki.We wszystkich statystykach mecz na remis,z wyjątkiem sytuacji bramkowych 6-3 dla Legii.To nie wina Śląska,że Legia nie ma napastnika.
Zobaczymy co będzie ten śmieszny komentator mówił jak Legia dostanie karnego w problematycznej sytuacji.

exKSZOgrac - 9 marca 2014, 20:20:13 - *.dynamic.chello.pl
Do wszystkich poprzednich komentatorów:
1. Karny może i nie do końca ok (strzał w światło branki, ale ręka pracowała "od" ciała), ale Dossa za swoje późniejsze zagrania powinien wylecieć. Chyba Gil miał w pamięci kartkę na wyrost przy karnym...
2. Legia jak na siebie słaba, a Duda - dobrze, że Berg nie zdjął go w przerwie, bo podciąłby chłopakowi skrzydła...
3. Kowalczyk w Polsacie Sport, nie potrafi komentować obiektywnie (jak czytam w C+ komentarz również stronniczy)...
4. Kelemen znów bohaterem, Vladimir najwyraźniej potrafi grać jedynie łokciami - dziś nic nie pokazał...
5. Początek i koniec I połowy (po 10min.) ewidentnie dla Śląska, końcówka meczu dla Legii...
6. Jak na koniec rundy zabraknie 3 pkt Legii po podzieleniu (wo z Jagą i dzisiejszy remis) to winić tylko Berga...
7. Dlaczego zwolniono Urbana - wciąż tego nie rozumiem?!

xew - 9 marca 2014, 20:20:47 - *.lubin.vectranet.pl
karny prawidłowy?żenada.....ale jak ktoś jest stronniczy to i tak w pusty łeb tego nie wbijesz....Legia lepsza....ale skuteczność żenująca....Lado...dramat-po co oni go trzymają?Duda-spalił się totalnie...czy w Polsce kompletnie brakuje utalentowanych chlopakow?żeby takim szrotem sie poslikowac?

roro - 9 marca 2014, 20:25:35 - *.icpnet.pl
Dla kogo UDANE ZAKOŃCZENIE NIEDZIELI? Dla Śląska, który miał trzy punkty w garści, czy dla Legii, która mogła spokojnie wygrać mecz?

ghettowzl - 9 marca 2014, 20:27:49 - *.10.86.138
Karny z kapelusza ale Legia mogla strzelic z 4 bramki. Duda mial dobre wejscie

Mario1980 - 9 marca 2014, 20:29:25 - *.internetia.net.pl
Nie ma szans karny z kapelusza
Reka przy ciele do tego zawodnik odwraca sie bokiem i trafia go w ramie

Tomek - 9 marca 2014, 20:30:26 - *.ip.netia.com.pl
Legia mogła ten mecz wygrać to co sędzia gwiżdnie to odbierze za 3-4 kolejki taki mamy poziom z samych sytuacji mogli wykreować spokojnie 2-3 bramki ale to był mecz walki i na koniec jednym i 2 brakowało skuteczności,Śląsk miał Kelemena Legia Dudę i Radovicia

obiektyw - 9 marca 2014, 20:32:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gra slaska nadal na zenujacym poziomie!!!! do przerwy powinno byc 0-2 spokojnie po przerwie legia powinnas jeszcze jedna bramke dolozyc i przy stanie 0-3 gra juz sobie spokojnie jak z typowymi ogorkami z wroclawia no ale to co dzisiaj zrobil sedzie to jest jakas parodia, kabaret!! bardzo mnie irytuje to ze polscy sedziowie nie widzac do konca sytuacji reaguja na krzyk!!! a ten paxiao zapraszamay do fryzjera!!!!!!!!

MartinMix - 9 marca 2014, 20:35:20 - *.net.pl
Drukarz Wrocław!! Nie dość że piłka trafiła w łokieć Juniora to jeszcze Dossa był w momencie strzału odwrócony!!ten podyktowany karny to skandal!
Druga sprawa to (nie)skuteczność Legii - masakra jak można taki mecz zremisować.

FTP - 9 marca 2014, 20:35:49 - *.dynamic.chello.pl
@Kamil
pokaz mi w takim razie lepsze ekipy od Legii? bo skoro ona nas kompromituje w europucharach to co w takim razie robi reszta, ktora sie wgl do nich nie kwalifikuje lub co zrobil, np. Lech z Litwinami?

witam - 9 marca 2014, 20:48:18 - *.255.208.129
@obiektyw
@matrix
Śląsk zagrał dobry mecz co pokazują choćby statystyki,posiadanie piłki,strzały czy dośrodkowania to było na remis.Legia była lepsza bo stworzyła więcej sytuacji,tylko że to Legia wyrównała dopiero w końcówce, bo ma leszczy w ataku co marnują setki.

Jerry ZLw - 9 marca 2014, 20:58:14 - *.ssp.dialog.net.pl
Oglądaliście mecz Piasta z Podbeskidziem i rękę Horwatha - tam karnego nie było.

anty miedz - 9 marca 2014, 21:03:24 - *.centertel.pl
jakim prawem sedzia techniczny pyta goscia z telewizji w czasie meczu czy byla reka czy nie? dziennikarze z legii powiedza wprost ze reki nie bylo i potem ten przekazuje ta informacje glownemu, a sedzia glowny prowadzi spotkanie ze swiadomoscia ze teraz trzeba odwdzieczyc sie legii za tego karnego podyktowanego dla śląska. po drugie, pilka leci w swiatlo bramki, a obronca odbija pilke lokciem, i gdyby nie to to szansa na zdobycie gola jest spora, wiec jak te pajace z c+ do konca meczu moga mowic o nieslusznym karnym, a do tego przekazywac te info do sedziego glownego? co na to uefa? mysle ze nalezy zapytac o zdanie tych ktorzy te przepisy stanowia. skoro nie ma powtorek dla sedziego, a ten uznaje reke to jakim prawem techniczny pyta stronniczą tv o to czy decyzja byla prawidlowa czy nie?

rawwa - 9 marca 2014, 21:09:55 - *.rawamaz.mm.pl
Do znawców karnego nie było, to że w światło bramki leciała nie znaczy, że od razu ma być karny. Dossa uciekał z ręką, która była na strzelona. Ondrej Duda to mili Państwo ofensywny pomocnik nie napastnik. Chłopak okres przygotowawczy przepracował sam, gdyż działacze z Koszyc robili mu pod górkę. Z Legia trenował z 2-3 razy i mimo wszystko oprócz sytuacji, które zmarnował zachowywał się dość poprawnie jak na przestraszonego 19-latka ze Słowacji. Na pewno 100 razy lepszy od Dwaliszwilego. Karny dla Legii, gdy Radović trafił w rękę bodajże Kokoszki, też znawcy było to w światło bramki i również istniało spore zagrożenie. Dossa powienien dostać czerwień. Kowalczyk w Polsacie Sport przeszedł samego siebie jeżdżąc po Legii zanim zaczęli grać...

Kolonko - 9 marca 2014, 21:15:47 - *.dynamic.chello.pl
Nie rozumiem większości wpisów o niesłuszności rzutu karnego. Przecież Dossa nie miał rąk w obrębie ciała tylko je wystawił i zasłonił łokciem piłkę zmierzającą w kierunku bramki. Dossa nie osłaniał ciała lecz zrobił ruch w kierunku piłki. Zresztą najlepiej to widać z perspektywy kamery za bramką.

Nenad - 9 marca 2014, 21:18:32 - *.adsl.inetia.pl
Nie spinajcie sie o karnego, bo przez ostatnie pare sezonów ciagle pod Legię gwizdali... Juz zapomnieliscie Jarzebaka z WIsła w tamtym sezonie i gola po wyjściu piłki w aut ?

adam - 9 marca 2014, 21:19:44 - *.231.17.121.koba.pl
do nieuków:
W przypadkach gdy zawodnik drużyny broniącej nie walczy o piłkę, ale jedynie swoją interwencją zamierza zatrzymać piłkę kopniętą przez przeciwnika w jej drodze w światło bramki lub w pole karne (strzały i dośrodkowania, również z rzutów wolnych), to za jedyne naturalne ułożenie jego rąk uznaje się ułożenie nie zwiększające tzw. obrysu ciała.
W przypadkach, gdy piłka kopnięta przez przeciwnika trafi w rękę powiększającą tzw. obrys ciała, podyktowany zostanie rzut wolny bezpośredni lub karny.

MM - 9 marca 2014, 21:24:31 - *.dynamic.mm.pl
Wydrukowany karny...

nyrol - 9 marca 2014, 21:27:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byli Kibice Legii Incpgnito??i

as - 9 marca 2014, 21:33:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Takiego słabego mistrza jak Legia, to dawno nie było, kompromitacja w pucharach, a w lidze z ogórkami nie potrafią wygrac , masakra liga dni, mistrz dno

Leslav - 9 marca 2014, 21:34:28 - *.icpnet.pl
Jak może być poprawny karny kiedy:
- obrońca jest odwrócony
- ręka jest przy ciele
- strzał uderza w obrońcę z 3 metrów
- piłka uderzona jest łokciem
Nie wiem jakie Wy znacie zasady football'u lecz nie takie przepisy regulują przyznanie rzutu wolnego a co dopiero karnego. Wg mnie sędzia powinien wrócić do 5 ligi (okręgówki) i tam podszkolić swoje umiejętności. W tej lidze tempo gry jest wolniejsze i takie sytuacje na spokojnie może przeanalizować jeszcze przed jej zajściem;)
Co do samej gry to mecz nudny i poziom żenujący. Jak na grę obrońcy tytułu oraz zespołu, który gra jak ostatnia drużyna ligi gibraltarskiej (czyli najsłabszej ligi europejskiej).
Nie zmienia to faktu, że transfery Legii nietrafione zupełnie. Wydali najwięcej ze wszystkich klubów ekstraklasy (czterokrotnie więcej niż drugi klub), mają najdroższy skład ekstraklasy (o 25% od drugiego składu ligi) a nic im to nie dało. Najlepiej latem jest zrobić wyprzedaż
Jeszcze jedno zdanie do pierwszego komentatora z tej strony. Nie znasz się na przepisach to nie pisz nic i nie psuj nikomu nerwów.

... - 9 marca 2014, 21:37:42 - *.bielskobiala.vectranet.pl
miSZCZ buduje forme na europejską ekspansje ...

;p - 9 marca 2014, 21:40:21 - *.media-com.com.pl.123.142.83.in-addr.arpa
Komentatorzy z nc+ chyba maja zapisane w umowach,że muszą chwalić Legie ,bo to jest śmieszne. A Kosowskiego to niech odpalą odrazu bo gościu chyba się z powołaniem minął wczoraj komentował WBA Man Utd a dziś mecz ekstraklasy i nie da się gościa słuchać.

arti - 9 marca 2014, 22:02:54 - *.wroclaw.vectranet.pl
Nie ma co się rozpisywać o karnym bo on został wykorzystany a bramka uznana. Fakt jest taki, że na ten moment piłkarsko Legia jest lepsza od Śląska 2,73 raza. Wrocław trzyma kciuki za Wisłę w walce o Mistrza a nam pozostaje walka o pietruszkę.

judasz - 9 marca 2014, 22:05:18 - *.122.14.182
Karny ewidentny, bo zawodnik Legii w chwili oddawania strzału przesuwa się, a nie stoi nieruchomo, jego zamysłem jest zablokowanie strzału i powiększa swoją powierzchnię ciała ręką. Jak można kłamać, że nie ma karnego skoro zawodnik z zamysłem blokuje strzał. Rozumiem stoi nieruchomo, nie patrzy w stronę strzelającego, jest zasłonięty, to może być przypadek, a nie gdy rzuca się przeciwnikowi gdy ten strzela i twierdzenie że nie ma zagrania ręką. Jak widać dla Legii mają osobne przepisy. W meczu z Koroną kontrowersji nie widzieli, gdzie obaj zawodnicy trzymają się a Legionista upada gdy nie ma możliwości dojścia do piłki. Tutaj gdy jest ewidentny karny to kontrowersja. Dajcie już tego mistrza Legii, żeby reszta drużyn nie musiała się denerwować.

kibic-kibi - 9 marca 2014, 22:06:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oglądałem mecz w TV, czy karny był, czy nie był, jakie to ma znaczenie. Komentatorzy meczu byli pewni, że nie było, przynajmniej tak twierdzili i upewnili sędziego technicznego o swojej decyzji. Jakim prawem ?

takaprawda - 9 marca 2014, 22:09:09 - *.play-internet.pl
Jacy kibice taki klub. Wstyd dla Legii że nie wygrała z takim niszowym,klubem który nie potrafi nawet w połowie zapełnić swojego stadionu, na mecz z liderem.Jestem za burzeniem stadionów,które przez swoją wielkość są bardzo kosztowne, a na skutek braku kibiców, również nie spłacalne. Nawet za 100 lat się to nie zwróci, a podatnicy dostają po kieszeniach.

rebus - 9 marca 2014, 22:12:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież mecz komentował Remigiusz Jezierski były zawodnik i co często podkreśla człowiek kibicujący Śląskowi Wrocław...

as - 9 marca 2014, 22:12:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
karny z kapelusza

Gabro - 9 marca 2014, 22:19:43 - *.dynamic.chello.pl
Mnóstwo pecha i niestety tylko remis. Odbijemy to sobie już za tydzień, w meczu z Wisła. Czas pozbawić złudzeń lidera grupy pościgowej.

nick - 9 marca 2014, 22:21:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem skąd tyle agresji w komentarzach wobec Legii. Kto według Was ma na reprezentować w LM?
Ruch? już widzę jak hymn LM jest grany na Cichej...
Wisła? Smuda już nas repreznotwał na Euro 2012...
Lech? Rumak pokazał już siłę na Litwie...

Legia!!! - 9 marca 2014, 22:21:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Karny karnym, ale jak Duda, Rado i Kucharczyk nie srzeelili sześciu 100% okazji? Tu powinno być 1-6 dla Legii

as - 9 marca 2014, 22:23:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
"taka prawda" Wstyd to ma Legia, że ma "zoo" na Ł3

judasz - 9 marca 2014, 22:25:43 - *.122.14.182
Ale abstrahując od tego karnego, to Legioniści mogą mieć pretensje do siebie, bo jak można tyle razu z 5m nie wepchnąć piłki do bramki. Co to było? To powinno skończyć się 1:3 i nikt by o karnym nie dyskutował. A Śląsk ma jeszcze iluzoryczne szanse na 8. Nastepna kolejka już może rozstrzygnąć kto gra w 8. Mecz Korona -Zawisza i Cracovia/ Jagiellonia. Zwycięstwa gospodarzy to będzie ciekawie, zwycięstwa gości to koniec zabawy. Zawisza ma mecze z Wisłą, właśnie Śląskiem, Legią i Ruchem. Czyli bardzo ciężko i remis w Kielcach może nie starczyć, bo o kolejne punkty łatwo nie będzie, a 3 drużyny mają po 31. Czyli tylko 4p mniej. I dwie kolejki mogą zmienić kolejność.

falcao - 9 marca 2014, 22:33:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia jak cała Polska widziała mogła rostrzygnac mecz w pierwszej połowie z 3 bramkowa przewagą.Pózniej zaczoł sedzia kręcic lody.Karny piłka w łokiec i przy ceiele to juz skandal nad skandale.Dobrze że w koncówce jakiegoś karnego nie wymyslił.Powinni go odsunac przynajmniej od prowadzenia 5 meczy.

ty - 9 marca 2014, 22:33:46 - *.cyberghostvpn.com
trzeba wybić w pień lemingów stanowiących ok 70 procent społeczeństwa polskiego,to jest jedyna nadzieja żeby wyciągnąć polskę z dna a wraz z nią wszystkie dziedziny życia w tym sport,w przeciwnym razie lemingi sprzedadzą polskę niemcom lub jankesom bez walki,za darmo i niepotrzebna będzie żadna wojna i okupacja,utrata niepodległości odbędzie się bezkrwawo,bez żadnego strzału

rafi - 9 marca 2014, 22:36:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jakis protest ze pusty stadion?? W Poznaniu czy Krakowie biletow by nie bylo 3 dni przed meczem a tu zenada

wad - 9 marca 2014, 22:37:49 - *.cyberghostvpn.com
lemingi są także odpowiedzialni za padakę w polskiej piłce trwającej od dziesiątek lat,to dzięki ich przychylności i pobłażliwości polska piłka jest w czarnej dziurze,ciemnej pupie,oni są winni i należy ich za to bardzo surowo ukarać

Korona - 9 marca 2014, 22:40:44 - *.201.223.41
3 kluby mają 31 pkt i lechia jest na samej górze a powinna być za Koroną! Korona najwięcej zdobyła punktów z tą dwójką.
9.Korona 7 pkt 2-1-0
10.Lechia 4 pkt 1-1-2
11.Cracovia 3 pkt 1-0-2

sędzia - 9 marca 2014, 22:41:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Przepisy są jasne: jeśli piłka po zagraniu ręką zmienia kierunek to należy bezwzględnie odgwizdać przewinienie.

dorafi - 9 marca 2014, 22:46:34 - *.201.223.41
rafi bo zbudowanie takich dużych stadionów to był błąd. Bez sukcesów się nigdy nie zapełnią. Nie ma LM od wielu lat to nikt nie chce oglądać mistrza. Stadiony polskich klubów powinny być takie jak ma Korona. Tanie w utrzymaniu i można zapełnić. Ale niestety już nie da się tego naprawić.

mazi - 9 marca 2014, 22:53:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No dobra, napiszę raz. Jesli ręka jest przy ciele tj. przyciągnięta do ciała to nie ma karnego. Jeśli odstaje od ciała to analizujemy czy jest w naturalnej pozycji (np. Wysoko uniesiona cała ręka czy powiększyła powieżchnię zasłonięcia bramki itp. itd.) Tak więc w tej sytuacji nie ma mowy o karnym. Nie podniecajcie się tak tylko popatrzcie sobie na chłodno.

judasz - 9 marca 2014, 23:04:23 - *.122.14.182
@mazi - nie jest to prawdą co napisałeś. Liczy się czy zawodnik chciał zatrzymać piłkę, jeśli tak to nawet jak ręka jest przy ciele ale powiększa powierzchnię to jest to świadome zagranie ręką. Nie ma ręki jeśli zawodnik nie wykonuje ruchu w celu zablokowania i jest trafiony. I nie musi mieć reki przy ciele jeśli np biegnie ale piłka jest zagrana za jego plecami i trafia go. To wtedy nie ma ręki i nie ma znaczenia czy przylegała do ciała. Albo gdy piłkarz podpiera się na ręce i piłka go trafia to też nie ma zagrania ręką. Liczy się co chciał zrobić piłkarz. Jeśli świadomie blokował strzał to ręka.

roro - 9 marca 2014, 23:10:19 - *.icpnet.pl
@nyrol
Tak, byli kibice Legii incognito, przebrani za komentatorów tv ;)

slaskiekst - 9 marca 2014, 23:13:20 - *.20.219.94.rybnet.pl
obijemy was krawaciarze doslownie w kazdym aspekcie

Czerwony - 9 marca 2014, 23:16:08 - *.ssp.dialog.net.pl
Kibiców Legi proszę o to by sie ogarneli- jesli ich piłkarze marnują 5-6 setek to dlaczego sedzia jeden raz nie może się pomylić,zastanówcie się do kogo macie mieć żal.Śląska mi szkoda bo jeśli mają sukcesy to cały Dolny Śląsk siedzi na stadionie,łącznie z kibicami z Wałbrzycha,Lubina i Głogowa,teraz niestety te kluby ściagają tych kibiców do siebie

do czerwon - 9 marca 2014, 23:21:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czerwony (nick dobrany idealnie, bo masz iście bolszewicki tryb myślenia)
czyżbyś uważał, że skoro zawodnicy drużyny A patałaszą na potęgę, to oznacza, że sędzia... ma PRAWO "pomylić się" raz na korzyść drużyny B.
dobre. Powiem więcej - coś pięknego. Zaproponuj Platiniemu odpowiednie zmiany w regulaminie rozgrywek ;)
aha, w odróżnieniu od ciebie nie jestem kibicem ani Śląska ani Legii.

Arek - 9 marca 2014, 23:28:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzieciaki co wy się tak czepiacie o komentatorów? prawda jest taka, że i jeden i drugi są z Wrocławia a mecz komentowali Panowie Jezierski - chyba przedstawiać nie trzeba i Skrzyński. Nie było tam żadnego Kosowskiego. O karnym noe ma co zabardzo dyskutować, bo prawda jest taka, że Legia powinna wygrać 1:6 i tylko dzięki tej nieskuteczności malinowe nochale mogą się cieszyć z remisu.

Czerwony - 9 marca 2014, 23:40:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Pisałem do kibiców Legii żeby mieli pretensje do swoich piłkarzy ,jeśliby wykorzystali sytuacje choćby z 1 połowy i wygrywali 3-0 to taki karny byłby niczym.Czerwony jestem bo moje miasto ma czerwone mury w herbie z czarnym orłem...

blebleble - 9 marca 2014, 23:51:58 - *.170.176.246.kormoran-net.pl
@FTP
Pokazać Ci lepsze ekipy? Nie ma takich. Wszystkie polskie kluby grają padakę i tylko czasem im wyjdzie jakiś mecz.

zdziwiony - 9 marca 2014, 23:59:30 - *.elblag.vectranet.pl
zdziwiony jestem tą dyskusją ręka, karny, spalony, itd jest wtedy, gdy sędzia gwizdnie tak mówią przepisy!

Boateng - 10 marca 2014, 0:04:44 - *.50.134.230
Geniusze, a powiecie mi gdzie Dossa miał schować ręce? Robił tak jak każdy obrońca schował ja za siebie, a że Paixao akurat trafił w niego to nie jego wina. Miał ją sobie uciąć czy w tyłek wsadzić? Nie wiem jakim imbecylem trzeba być, żeby pisać, że ten karny był prawidłowy? Prawidłowy to by był jakby Dossa miał wyciągniętą, a nie schowaną rękę.

Maxi - 10 marca 2014, 0:11:00 - *.dynamic.chello.pl
Wejdzie sobie na stronkę ekstraklasy i zobaczcie artykuł "Śląsk prowadził po skandalicznym karnym" to rozwieje wasze wątpliwości ;)

mksiak - 10 marca 2014, 0:15:39 - *.adsl.inetia.pl
Gil zabrał Legii to co im podarował w meczu z Koroną, więc Legia na zero (z gilem), tylko Korona w plecy. A co do jagi i ich podstolikowych układów to tego nikt nie przeskoczy. "kasa misiu kasa"

FTP - 10 marca 2014, 0:24:30 - *.dynamic.chello.pl
@blebleble
no wiec wlasnie, dlatego radze skonczyc opowiadac glupoty odnosnie Legii w pucharach bo to aktualnie najlepsza polska ekipa, a ze poziom ligi mamy taki, to sie pozniej nie dziwmy i nie robmy nadziei bo jestesmy mocni zawsze po losowaniach a jak przyjdzie wyjsc na boisko i cos pokazac to juz z tym bywa gorzej

bib - 10 marca 2014, 0:47:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Warsiaffskie cwaniaki komentatorzy debilne nc+ , przed całą Polską przyznają się, że sędzia tech. konsultuje się z nimi czy był karny czy nie . Piłkarska mafia z Wołomina ! 7egla "mistrzowie wszechświata i okolic" wieśniacto ze skaczącym jak małpa przy lini "trenerem"

puchary ?! - 10 marca 2014, 0:47:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Legia w pucharach ?! przemilczmy ten temat... Legia dobra jest na Podbeskidzie i inne Korony, ale z pucharów powinni poprostu zrezygnować... nie róbmy jaj z piłki nożnej

prorok - 10 marca 2014, 0:58:12 - *.opera-mini.net (*.173.163.48)
Właśnie gil odebrał legii to co jej dał z koroną. Wszyscy widzieli że tam karnego nie było. Rzekomo faulowany poza akcją. Choć odebrał dziś dwa punkty nie trzy, więc jeszcze musi się postarać następnym razem

JA! - 10 marca 2014, 2:50:09 - *.opera-mini.net (*.156.83.243)
@prorok
Ty chyba oglądałeś inny mecz

rtg - 10 marca 2014, 6:51:51 - *.gtnet.net.pl
to ja mysle slask podbeskidzie widzew lech wisla ruch a kto widzial mecz widzal karnego chyba w du pie

ib - 10 marca 2014, 7:00:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ani słowa o tym, że karny był podyktowany niesłusznie? nawet ekspert C+ mówił o tym....może PZPN i inni wzięliby się też i za siebie!? Wczoraj skrzywdzona przez sędziego była Legia...Jutro będzie to Wisła, Lech, Ruch, inni....zresztą, w innym meczu tej kolejki sędzia Musiał też dał popis antysędziowania.
Bierzemy się za kibiców, tymczasem PZPN, Ekstraklasa SA powinni zacząć od siebie. Jaki jest sens sportowy zawodów wypaczonych sędziowaniem?

Poprawić - 10 marca 2014, 7:23:13 - *.internetia.net.pl
Widownia ok 20tys !!

jel - 10 marca 2014, 7:23:33 - *.30.124.139.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gil z nosa...

rafalski - 10 marca 2014, 7:43:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
14 tysięcy kibiców haha To jest parodia ! Takie miasto Taki rywal !!!! Dwa byłe wojskowe kluby ! O ludzie ! Śląsk na Oporowską

kibic1965 - 10 marca 2014, 8:12:58 - *.34.28.157
Całość sytuacji tkwi w tym że Dosa obrócił się tyłem do zagranej piłki i ewidentnie piłka odbiła się od uniesionej ręki - zgodnie z przepisami karny.
Brawo Gil trudna ale dobra decyzja. A Legia może mieć pretensje tylko do siebie - mogła strzelić ze 4 bramki w tym meczu.

ib - 10 marca 2014, 8:39:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do kibic1965: chyba inny mecz oglądałeś. kilkanaście powtórek, w tym w L+ Extra ewidentnie pokazało, że ręka była przy ciele...zaliczasz się chyba do osób, które widzą co chciałyby zobaczyć.

or - 10 marca 2014, 8:59:52 - *.rev.pro-internet.pl
Z tym karnym dla Śląska to sędzia się wygłupił!!.Mnie jest szkoda że trenerem nie jest Urban bo ten Berg na razie nic nie zrobił w Legii tylko narzeka że wypożyczeni przez Legię kopacze nie grają w nowych drużynach a może są po prostu za słabi i nie przygotowani motorycznie do gry tak jak np.Jagieło w Lechii!!!.

judasz - 10 marca 2014, 9:28:59 - *.122.14.182
Widzę, że się bardzo uaktywnili kibice Legii, ci z PN głównie i C-. Jak karny dla Legii to nie ma kontrowersji, jak w drugą stronę to skandal. I dlatego większość Polski będzie kibicować przeciw Legii w europejskich pucharach, bo komuna skończyła się już jakiś czas temu, ale tradycja w mediach ta sama.

takaprawda - 10 marca 2014, 10:31:24 - *.play-internet.pl
@ as - ha, ha, przynajmniej coś ma, a wy nie macie nic.

Licznik - 10 marca 2014, 11:45:01 - *.220.17.142
@Arek
Skrzyński i Jezierski mają tyle wspólnego z Wrocławiem,pewnie co ty.
Pierwszy urodzony w Kielcach zadeklarowany Lubinek, drugi ze Świdnicy.

MGKS Lubra - 10 marca 2014, 12:03:45 - *.adsl.inetia.pl
Czy zamiast pisać głupoty nie lepiej wejść na portal "sędzia piłkarski", otworzyć przepisy w miejscu, gdzie jest opis i interpretacja "zagrania piłki ręką" i przeczytać?
"Karny" Gila jest podręcznikowym przykładem sytuacji w której NIE MA MOWY o ZAGRANIU piłki ręką i w związku z tym żaden karny, żółte kartki i tym podobne bzdury nie powinny mieć miejsca. Ile można oglądać meczów z analfabetami sędziującymi zawody???

MGKS Lubra - 10 marca 2014, 12:07:50 - *.adsl.inetia.pl
I jeszcze uwaga do niejakiego "judasza" - piszesz tak porażające głupoty, że jest tylko jedno wytłumaczenie - w ogóle nie znasz przepisów, za to ubóstwiasz się mądrzyć na motywie "powiedział co wiedział, a wiedział że ma na doopie przedział".

botx - 10 marca 2014, 12:51:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzisiaj w PS : "głos zabrał szef Kolegium Sędziów Zbigniew Przesmycki. Nie mam pojęcia, na jakie przepisy powołuje się pan trener Berg i bardzo dziwię się wywodowi Sławomira Stempniewskiego. Bo jedna kwestia nie ulega żadnej wątpliwości: rzut karny został podyktowany prawidłowo. Właśnie piszę oficjalny raport w tej sprawie. Mogę tylko pogratulować Pawłowi Gilowi trafnej decyzji – podkreśla Przesmycki, który przedstawia swoją interpretację sytuacji z 65. minuty spotkania we Wrocławiu.
To przecież była klasyczna akcja ratunkowa piłkarza Legii, którą przepisach nazywa się „paradą obronną”. Proszę zwrócić uwagę, że napastnik Śląska najpierw markuje oddanie strzału, w efekcie czego Dossa Junior siada na murawie. Następnie szybko się podnosi i w ostatniej chwili próbuje zablokować strzał, mając wystawiony łokieć. To, że go po chwili próbuje przycisnąć do ciała, nie ma żadnego znaczenia. W paradzie obronnej nie liczy się również to, z jakiej odległości jest oddawany strzał. Jeszcze raz podkreślam: to ewidentny rzut karny, tu nawet trudno mówić o kontrowersjach. Tym, którzy wciąż wątpią, radzę już na spokojnie obejrzeć sobie zapis tej akcji. Wracam do tej sprawy, bo nie chcę, żeby już na zawsze pozostało wrażenie, że Legia we Wrocławiu tym karnym została skrzywdzona. Jeśli ktoś popełnił błąd, to był nim nie sędzia ale interweniujący obrońca Legii – kończy szef polskich sędziów." ... i tego się trzymajmy, a nie zdania dyspozycyjntch dziennikarzy i ekspertów legii

Licznik - 10 marca 2014, 12:52:44 - *.220.17.142
"...I gdy wydawało się, że sprawa jest już rozstrzygnięta, a decyzja arbitra z Lublina zakwalifikowana jako kardynalny błąd, który mógł wypaczyć wynik spotkania, głos zabrał szef Kolegium Sędziów Zbigniew Przesmycki, który skontaktował się z nami, by przedstawić swoje stanowisko. – Nie mam pojęcia, na jakie przepisy powołuje się pan trener Berg i bardzo dziwię się wywodowi Sławomira Stempniewskiego. Bo jedna kwestia nie ulega żadnej wątpliwości: rzut karny został podyktowany prawidłowo. Właśnie piszę oficjalny raport w tej sprawie. Mogę tylko pogratulować Pawłowi Gilowi trafnej decyzji – podkreśla Przesmycki, który przedstawia swoją interpretację sytuacji z 65. minuty spotkania we Wrocławiu.

– To przecież była klasyczna akcja ratunkowa piłkarza Legii, którą przepisach nazywa się „paradą obronną”. Proszę zwrócić uwagę, że napastnik Śląska najpierw markuje oddanie strzału, w efekcie czego Dossa Junior siada na murawie. Następnie szybko się podnosi i w ostatniej chwili próbuje zablokować strzał, mając wystawiony łokieć. To, że go po chwili próbuje przycisnąć do ciała, nie ma żadnego znaczenia. W paradzie obronnej nie liczy się również to, z jakiej odległości jest oddawany strzał. Jeszcze raz podkreślam: to ewidentny rzut karny, tu nawet trudno mówić o kontrowersjach. Tym, którzy wciąż wątpią, radzę już na spokojnie obejrzeć sobie zapis tej akcji. Wracam do tej sprawy, bo nie chcę, żeby już na zawsze pozostało wrażenie, że Legia we Wrocławiu tym karnym została skrzywdzona. Jeśli ktoś popełnił błąd, to był nim nie sędzia ale interweniujący obrońca Legii – kończy szef polskich sędziów. – Zdania nie zmieniam. Karny Śląskowi w tej sytuacji się absolutnie nie należał. I w tej ocenie opieram się nie na swoich wrażeniach, lecz na konkretnych przepisach UEFA – powiedział nam poproszony o komentarz Stempniewski."

Dębiec-Poz - 10 marca 2014, 14:04:43 - *.cable.net-inotel.pl
W miniony weekend młodzi piłkarze Lecha Poznań rywalizowali z rówieśnikami z Legii Warszawa. Oba zespoły mierzyły się w siedmiu kategoriach wiekowych. W każdej lepsi okazali się zawodnicy Kolejorza. Bilans bramkowych tych spotkań to 32-9. - Zwycięstwa nas cieszą, ale największą wygraną jest możliwość rywalizacji z zespołem dla nas konkurencyjnym, a takim jest Legia. Taki przeciwnik prowokuje nas do większych wyzwań niż w meczach z zespołami rywalizującymi w Wielkopolsce. By poprawnie selekcjonować zawodników musimy mierzyć się z zespołami równymi sobie bądź lepszymi od nas. Na bazie takich konfrontacji możemy bowiem rysować pewne perspektywy rozwoju - podkreśla dyrektor Akademii Lecha Marek Śledź.
Juniorzy starsi
Lech Poznań - Legia Warszawa 3:2
Bramki dla Lecha: Kurbiel, Sanocki, Jóźwiak
Lech: Kamil Czapla - Jerzy Kołakowski, Hubert Wolak, Marcin Banaszak, Kamil Szubertowski (77. Krystian Karbowski) - Mateusz Pawlak, Marcin Gawron - Krystian Sanocki (77. Kamil Jóźwiak), Robert Janicki (46. Kacper Szymankiewicz), Bartosz Tetych (45. Daniel Duda) - Piotr Kurbiel
Juniorzy młodsi
Lech Poznań - Legia Warszawa 2:0
Bramki dla Lecha: Gładosz 2
Lech: Mateusz Lis - Mateusz Spychała (65. Aleksander Jezierski), Kacper Wojdak, Filip Nawrocki, Robert Gumny (51. Damian Sierant) - Maciej Spychała (41. Jakub Pawlicki), Krystian Bielik (41. Kacper Friska), Beniamin Bednarz - Jakub Zagórski (41. Jan Andrzejewski), Krzysztof Gładosz, Maciej Kwasigroch
Najmłodsi
2001: Lech Poznań - Legia Warszawa 2:1
2002: Lech Poznań - Legia Warszawa 4:1
2003: Lech Poznań - Legia Warszawa 6:3
2004: Lech Poznań - Legia Warszawa 4:1
2005: Lech Poznań - Legia Warszawa 11:1

Jaga - 10 marca 2014, 14:10:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
Karny prawidłowy .

roloko - 10 marca 2014, 14:12:42 - *.ip.netia.com.pl
Ech Paweł Gil. Kiedys podobało mi się jego sędziowanie. Teraz ... szkoda gadac. Gosc robi straszne błędy. Paweł z czołowego sędziego stałes się bardzo przeciętny.

pike - 10 marca 2014, 14:17:42 - *.bialystok.vectranet.pl
Nie wiem czy ktoś widział ale w pierwszej połowie leżąc na ziemi w polu karnym Grodzicki ewidentnie ręką odpycha piłkę

zen - 10 marca 2014, 14:30:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podobno pracą sędziego technicznego zasięgającego opinii u dziennikarza nc+ na temat wydarzeń boiskowych zająć się ma Komisja Ligi i Kolegium Sędziów PZPN. Będzie kara ! Podobnie jak Rada Etyki mediów rozważa zajęcie się komentatorem meczu fanatyka legii, który ośmielił się krtykować słuszna decyzję sędziego ! Restrykcje mają spaść również na "eksperta Siedzieniewskiego" za naginanie przepisów na korzyść legii w programie Liga + Ekstra. Oto obowiązująca wykładnia sytuacji z rzutem karnym we Wrocławiu : Kolegium sędzów (z którego Siezieniewski zoatał wyrzucony, za brak obiektywizmu): "klasyczna akcja ratunkowa piłkarza Legii, którą przepisach nazywa się „paradą obronną”. Proszę zwrócić uwagę, że napastnik Śląska najpierw markuje oddanie strzału, w efekcie czego Dossa Junior siada na murawie. Następnie szybko się podnosi i w ostatniej chwili próbuje zablokować strzał, mając wystawiony łokieć. To, że go po chwili próbuje przycisnąć do ciała, nie ma żadnego znaczenia. W paradzie obronnej nie liczy się również to, z jakiej odległości jest oddawany strzał. Jeszcze raz podkreślam: to ewidentny rzut karny, tu nawet trudno mówić o kontrowersjach."

lechu - 10 marca 2014, 15:24:24 - *.adsl.inetia.pl
http://www.wroclaw.sport.pl/sport-wroclaw/1,123437
,15597805,Szef_polskich_sedziow__Karny_dla_Slaska_
byl_prawidlowy.html#BoxSportTxt
- i tyle w temacie; @zen - popieram.

VVV - 10 marca 2014, 15:27:55 - *.wroclaw.vectranet.pl
Karny prawidłowy i oczywisty. http://www.slasknet.com/?nr=16681
szkolenie sedziow w takich sytuacjach od 0:53
https://www.youtube.com/watch?v=X4AXoUGwafA

jj - 10 marca 2014, 16:03:15 - *.173.15.181.tesatnet.pl
Stepniewski to w ogóle jest magik w jednej sytuacji mówi tak a w innej identycznej mówi już co innego. Kiedyś nawet ci z C+ delikatnie zasugerowali mu ze gada głupoty i pokazali przykłady akcji + jego wypowiedzi do nich to facet tak się zakręcił w tłumaczeniu ze aż zal było go słuchać.

judasz - 10 marca 2014, 17:57:39 - *.122.14.182
@MGKS Lubra - co ja niby robię, popatrz na swój post, zero konkretów tylko tylko plujesz na mnie udając eksperta. Zbigniew Przesmycki wytłumaczył ci w taki sam sposób jak ja, czemu karny ewidentny. Oto moje zdanie z wczoraj "Karny ewidentny, bo zawodnik Legii w chwili oddawania strzału przesuwa się, a nie stoi nieruchomo, jego zamysłem jest zablokowanie strzału i powiększa swoją powierzchnię ciała ręką." A to Przesmyckiego "Proszę zwrócić uwagę, że napastnik Śląska najpierw markuje oddanie strzału, w efekcie czego Dossa Junior siada na murawie. Następnie szybko się podnosi i w ostatniej chwili próbuje zablokować strzał, mając wystawiony łokieć. To, że go po chwili próbuje przycisnąć do ciała, nie ma żadnego znaczenia." Niby kto tu głupoty pisze, bo ty nie napisałeś nic na temat, jedynie sobie ulżyłeś. Poza tym w 2 innych meczach były o wiele większe kontrowersje. Mecz Zawisza-Górnik, 1. gol Zawiszy po spalonym, 3. po faulu, którego nie było i jeszcze czerwień. I mecz Piast - Podbeskidzie, ewidentna ręka i karny nie odgwizdany. Jakoś o tych meczach nikt nie pisze skandal, ktoś kogoś okradł itp. A C- nawet Stępniewskiego już kupili żeby interpretował sytuacje, tak jak ma być po myśli komentatorów. Gość się sprzedał i tyle, stracił cały autorytet który miał. To tak jakby lekarz został zatrudniony w firmie farmaceutycznej i chwalił leki przez nich produkowane. Taki sam by miał autorytet.

MGKS Lubra - 10 marca 2014, 18:43:30 - *.adsl.inetia.pl
judaszu, ja w odróżnieniu od ciebie PRZECZYTAŁEM przepis, gdzie jest JEDNOZNACZNIE określone kiedy mamy do czynienia z "zagraniem ręka" za co należy się rzut wolny (karny) drużynie przeciwnej, natomiast ty NIE.
Interpretacja Przesmyckiego jest debilna, bo składa się z dwóch czynników z doopy wziętych:
1. Junior miał rękę przywartą do reszty ciała (korpusu), a łokieć NIE BYŁ "wystawiony", tylko ułożony naturalnie, Dossa odwraca się ponadto plecami do strzelającego próbując blokować strzał tylna częścią ciała (naturalny odruch u człowieka, który nie chce dostać w japę lub w jaja i woli w plecy - u piłkarzy często zauważany "manewr" w takich sytuacjach
2. Proponuję jeszcze raz PRZECZYTAĆ przepis o "zagraniu ręką" - w ujęciu tego przepisu sytuacja z Dossą jest klasycznym przypadkiem kiedy NIE dyktujemy rzutu wolnego (karnego)
I ostatnia uwaga do ciebie - mnie interesuje uczciwe i zgodne z duchem stosowanie przepisów gry w piłkę i koncentruje się na tym przypadku z meczu, bo jest super ważny dla zasad sędziowania w kluczowych momentach meczu. Natomiast ciebie interesuje interpretowanie wszystkiego przeciwko Legii - jak widzę. Dla skrócenia twoich mąk - nie jestem kibicem Legii - POWTARZAM - NIE JESTEM KIBICEM LEGII. Natomiast jestem sędzią piłkarskim, z tym ze na niższym poziomie rozgrywek - można mnie spotkać na meczach w okręgu kujawsko - pomorskim. A moim zdaniem Przesmycki się myli.

judasz - 10 marca 2014, 19:13:46 - *.122.14.182
@MGKS Lubra - i ty jesteś sędziom, buahhaa ja jestem laikiem. A oto przepisy które powinieneś znać. Cytat zgodnie z twoją radą sędzia piłkarski:
Rozważania co do naturalności/nienaturalności ułożenia ręki w przypadku uderzenia w nią piłki mogą dotyczyć jedynie sytuacji, gdy zawodnik walczy o piłkę lub znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie akcji, jednak nie na drodze piłki dośrodkowanej lub strzelonej na bramkę.
Jeżeli piłka trafi w naturalnie ułożoną rękę zawodnika walczącego o piłkę lub znajdującego się w bezpośrednim sąsiedztwie akcji z zastrzeżeniem takim jak w pkt. 3, należy w celu stwierdzenia, czy miało miejsce przewinienie, odpowiedzieć na następujące, sekwencyjne pytania:
Czy zawodnik ten miał szansę na jakąkolwiek reakcję w celu uniknięcia kontaktu? Czy podjął on próbę uniknięcia kontaktu? Czy podejmując próbę uniknięcia kontaktu, mógł go uniknąć?
Jeżeli interwencja zawodnika ma na celu jedynie zablokowanie strzału na bramkę lub dośrodkowania piłki w pole karne, to ręce interweniującego zawodnika nie mogą zwiększać tzw. obrysu ciała. Każde inne ułożenie rąk powinno być uznane za nienaturalne, a tym samym trafienie piłki w rękę zwiększającą obrys ciała powinno skutkować rzutem wolnym bezpośrednim lub jak w naszym przypadku rzutem karnym.
Jak widać czytanie jest dla ciebie sztuką obcą. A teraz napisz zwolnienie bo o sędziowaniu to ty pojęcia nie masz.

Arek - 10 marca 2014, 20:33:49 - *.dynamic.chello.pl
@licznik - no masz rację ja z Wroclawiem to nawet nie mam nic wspólnego, ale oni Mają zdecydowanie więcej niż ja. Jezierski ładnych kilka lat grał w Śląsku i sam osobie mówi, że jest człowiekiem kibicującym Śląskowi. Co do Skrzyńskiego to kojarzę go bardziej z radia niż z telewizji i jego meldunki z Wrocławia, dlatego też nie podejrzewałbym ich o komentarz stronniczy a już nie napewno w stosunku do Legii. Hociaż jeśli to lubinek zmienia to trochę postać rzeczy, zwłaszcza że niedługo derby. Dzięki za informację i pzdr.

Kazimierz - 10 marca 2014, 20:50:07 - *.ibd.gtsenergis.pl
Znów sędziowie cały mecz drukowali byle legii nic się nie stało.
Po pierwszej połowie powinni grać w 9 za brutalne faule.
Dla mnie piłka nożna jest co raz bardziej skorumpowana.
Fryzier przy nich to przeszkolak

MGKS Lubra - 11 marca 2014, 0:43:22 - *.adsl.inetia.pl
Judaszu, przeczytaj to, co sam piszesz i pomyśl:" Jeżeli interwencja zawodnika ma na celu jedynie zablokowanie strzału na bramkę lub dośrodkowania piłki w pole karne, to ręce interweniującego zawodnika nie mogą zwiększać tzw. obrysu ciała." (koniec cytatu)
Pytanie jest następujące: czy Dossa "zwiększał obrys ciała podczas tej interwencji, czy nie? Moja interpretacja, na podstawie zapisu video brzmi: NIE. Nawet robił WSZYSTKO, żeby tego uniknąć. Jest taka zasada w egzekwowaniu przepisów, że powinniśmy kierować się intencjami, które stoją za ich formułowaniem, a nie literą. I jeszcze - faktycznie jestem sędzią, ale nie sędziom.

judasz - 11 marca 2014, 12:10:12 - *.122.14.182
@MGKS Lubra - jak ci udowodniłem, że mam rację to teraz zmyślasz że łokieć nie powiększa obrysu ciała. I jesteś sędziom, a nie sędzią, bo sędzia zna przepisy i wie że zablokowanie strzału ręką to jest wolny, albo karny, jak to dzieje się w polu karnym. Przepis jest jasny jak słońce w tej sytuacji. Gdyby zawodnik Legii stał nieruchomo, to można by było dyskutować, ale on z zamysłem blokuje strzał, ale ma pecha bo piłka trafia go w łokieć. I proponuję ci obejrzeć mecze LM to zobaczysz jak w takich sytuacjach zawodnicy chowają ręce za plecy, bo wtedy widać, że chce uniknąć kontaktu z piłką. I wtedy karnego sędzia nie gwizdnie. Jak jeszcze tego nie rozumiesz to poproś jakiegoś gimnazjalistę żeby ci wytłumaczył, bo jaśniej się nie da. A za gwizdek już się nie bierz, chyba że z psem na spacer idziesz.

judasz - 11 marca 2014, 12:14:46 - *.122.14.182
A i jeszcze jedno, UEFA pewnie też nie zna przepisów i dlatego napisali Bońkowi, że karny.

xxxx - 11 marca 2014, 12:16:13 - *.icpnet.pl
Karny jak najbardziej prawidłowy, Junior powiększył powierzchnię swojego ciała ręką przez co zablokował strzał.
Nie wiem jak można mieć jakieś wątpliwości.

AD - 11 marca 2014, 12:22:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Karnego nie było, bo prolegijni "specjalisci" tak stwierdzili i koniec. Uefa się nie zna

Boniek - 11 marca 2014, 13:47:35 - *.5-1.cable.virginm.net
Karny PRAWIDŁOWY.
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/z
bigniew-boniek-uefa-odpowiedziala-mi-w-sprawie-leg
ii/jvppl

rotfl - 11 marca 2014, 14:16:58 - *.ssp.dialog.net.pl
No to "ekspert" stępniewski pokazał swoją znajomość przepisów i stronniczość. Ciekawe czy jeszcze ktoś będzie na tyle głupi aby tego pseudoeksperta o coś pytać. Równie dobrze można zapytać Zdzicha z pod monopolowego, przynajmniej będzie bardziej obiektywny.

cz - 11 marca 2014, 22:41:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia, jej trener i medialni kibice z canal+(Stepniewski , komentator meczu i jego pomocnik pouczający sędziego technicznego) i Polsatu (Kowalczyk) nie potrafią przyjąć do wiadomości że grają bardzo nie fair, czy wobec oczywistegi braku obiektywizmu zostaną odsunieci karnie od programów dotyczących polskiej ligi. Dlaczego o innych problematycznych decyzjach sędziów (według hasła jak legia nie może to jej sędzia pomoże) z innych meczy nie mówi się tyle w mediach? Tych problematycznych, a nie jak w przypadku Śląska oczywistym i ewidentnym rzucie karnym. Czy teraz usłyszymy jakieś słowa "przepraszam" , pomyliłem się? Nawet tak oczywiste komentarze i decyzje nie są w stanie zdjąć choćby na chwilę okulary kłamstwa i przeinaczania z oczu wyznawców "legijnej religi". Wszystkim radzę oglądać mecze przy wyłączonych głośnikach. Szkoda, że dziennikarze mogący zobaczyć całą sytuację z ewidentną ręką na polu karnym kilkanaście razy z różnych ujęć zaczęli tak lizydupić Legiuni

Sedzia Lag - 12 marca 2014, 13:25:02 - *.internetia.net.pl

Chodze regularnie na Arsenal od 1995 roku i , ze takie rzeczy zawsze sa gwizdane, bo w przypadku, gdy obronca reka zmienia tor lotu lotu pilki w polu karnym na calym swiecie jest karny, a tylko w polsce na podworkach jest cos takiego, jak przypadkowa, lub nastrzelona reka i dlatego obroncy na calym swiecie w polu karnym rece trzymaja z tylu, tlumoku

Sedzia Lag - 12 marca 2014, 13:43:19 - *.internetia.net.pl
Temat tego karnego uważam za zamknięty
http://eurosport.onet.pl/pilka-nozna/ekstraklasa/z
bigniew-boniek-uefa-odpowiedziala-mi-w-sprawie-leg
ii/jvppl

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas