[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 marca 2014, 17:21:24 - jedrasf
T-Mobile Ekstraklasa: Zagłębie 2-2 Śląsk

16 marca 2014, 15:30 - Lubin (Stadion Zagłębia)
Zagłębie Lubin 2-2 Śląsk Wrocław
Arkadiusz Piech 15, 79 - Jiří Bílek 54 (s), Rafał Grodzicki 83

Zagłębie: 1. Silvio Rodić - 21. Bartosz Rymaniak, 7. Jiří Bílek, 24. Elvedin Džinić, 3. Đorđe Čotra - 20. David Abwo, 58. Manuel Curto, 33. Ľubomír Guldan, 31. Johan Bertilsson (75, 18. Łukasz Janoszka), 6. Aleksander Kwiek - 11. Arkadiusz Piech.

Śląsk: 25. Marián Kelemen - 2. Krzysztof Ostrowski, 15. Rafał Grodzicki, 3. Adam Kokoszka, 12. Dudu Paraíba - 8. Mateusz Machaj, 16. Dalibor Stevanović, 21. Juanito (46, 9. Sylwester Patejuk), 28. Flávio Paixão, 27. Róbert Pich (86, 23. Paweł Zieliński) - 19. Marco Paixão.

żółte kartki: Guldan, Piech, Džinić, Abwo - Stevanović.
czerwona kartka: Dudu Paraíba (55. minuta, Śląsk, za brutalny faul).

sędziował: Marcin Borski (Warszawa).
widzów: 10 384.

Chomik - 16 marca 2014, 17:22:24 - *.ssp.dialog.net.pl
Slaby meczyk!!!

asdas - 16 marca 2014, 17:22:42 - *.dynamic.chello.pl
ZAGLEBIE DNO !!!!!!!!!!!!! 1 LIGA WITA!

org26 - 16 marca 2014, 17:22:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak Juanito ze Śląska bo nie oglądałem I połowy?

Qbert - 16 marca 2014, 17:23:03 - *.play-internet.pl
Krety dno i pół metra mułu!

dgd - 16 marca 2014, 17:23:06 - *.opera-mini.net (*.168.172.27)
fuks malinowych!

Tylko Wójt - 16 marca 2014, 17:23:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo ładnie grał Śląsk.

Marcel - 16 marca 2014, 17:24:15 - *.dynamic.chello.pl
tego się oglądać nie dało...

bartusa - 16 marca 2014, 17:24:18 - *.hsd1.il.comcast.net
Jeszcze jeden mecz derbowy bedzie z maliniakami !!!

Jupi - 16 marca 2014, 17:25:39 - *.play-internet.pl
Zaglebie i bielsko spadek ! pa pa

FC Obora - 16 marca 2014, 17:25:46 - *.153.67.210
Trochę lipa, ale Obora zawsze z WZL.

kopidoł - 16 marca 2014, 17:26:32 - *.polkowice.vectranet.pl
Zagłębie dno dobrze ze nie pojechałem na mecz

ludwik - 16 marca 2014, 17:28:38 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
Zaglebie i Widzew spadek Bielsko nie spadnie

krzyki wks - 16 marca 2014, 17:28:49 - *.static.chello.pl
Mecz nie za ciekawy, ale bramki na 1:0 i 2:2 palce lizać

polak - 16 marca 2014, 17:29:17 - *.dynamic.chello.pl
Zagłębie słabo? To jak ocenicie śląska?
Śląsk pierwszy do spadku!

bis - 16 marca 2014, 17:29:28 - *.181.119.247.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ach te malinowe nosy...znów uratowali remis.

TSW - 16 marca 2014, 17:30:16 - *.inter-sat.pl
"org26"...cienki był jak barszcz dlatego zszedł, szkoda że tak późno
brawo dla Śląska za walkę do końca
Śląsk jak i Wisła po czerwonej kartce dziś a potem ...jazda odrabiamy straty
"derby wg. kretów" się skończyły, więc póki co kibicowsko mają wolne

uu - 16 marca 2014, 17:31:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile tej calej Miedzi ze Slaskiem?
Ico Zaglebie spiewalo zaraz na poczatku pod stadionem s****e?

dam - 16 marca 2014, 17:32:30 - *.dynamic.vectranet.pl
Ta wies lubin nie powinna grac w ekstraklasie,wkolo czuc swad gnoju....

TSW - 16 marca 2014, 17:33:15 - *.inter-sat.pl
"polak"...bardzo dobrze , zważywszy, że przez większą część spotkania byli w posiadaniu piłki i to na boisku rywala
no i odrobili grając jednego mniej przewagę jaką miało Zagłębie w postaci bramki i tak uratowali remis
teraz Ty na tej samej podstawie oceń Zagłębie

zdziwiony - 16 marca 2014, 17:33:54 - *.elblag.vectranet.pl
Oiej a wczoraj jedni i drudzy chwalili się kto komu .....!Sukces Śląska zremisowali na obcym boisku i wszystko byłoby ok, ale z kretami, krainą kilku wieżowców, z wiochą, więc żal mi was Wrocławianie z małym waszym zdaniem moim Wielkim Lubinem tylko zremisować znowu zagrali wam na malinowym nosie!

TSW - 16 marca 2014, 17:35:22 - *.inter-sat.pl
"uu"...Miedzianka otrzymała od Śląska 50 biletów.

z - 16 marca 2014, 17:35:25 - *.ssp.dialog.net.pl
jak by nie czerwien z kosmosu to byscie kreciki juz teraz sie do spadku szykowali

l - 16 marca 2014, 17:35:46 - *.anonymizer.ccc.de
ale w kolo jest wesolo

FC Obora - 16 marca 2014, 17:37:25 - *.153.67.210
Czy ktoś mi odpowie, dlaczego nie możemy mieć flagi FC ?

TSW - 16 marca 2014, 17:38:04 - *.inter-sat.pl
"zdziwiony"...już z meczu wróciłeś ?
szybko
kto komu zagrał na nosie to bym polemizował
to wy straciliście bramkę odbierającą wam zwycięstwo, i to w dodatku, gdy graliście z przewagą jednego zawodnika
sieroty życiowe

kololoko - 16 marca 2014, 17:39:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
[b]na Dolnym Śląsku bez zmian panowanie Ślaska od wieków trwa!!![/b]

VGL - 16 marca 2014, 17:40:06 - *.skybroadband.com
TSW więcej uśmieszków bo nie widzę twoich wpisów.

1971' - 16 marca 2014, 17:41:39 - *.dynamic.vectranet.pl
Brawo Śląsk!

all - 16 marca 2014, 17:42:25 - *.devs.futuro.pl
i o to wielka miedź dwa tabory miedzi czyli ok 10 osób na meczu brawo rośniecie w siłę

jaro25wks - 16 marca 2014, 17:42:48 - *.204.241.98.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Brawo Śląsk za walkę! Błędów w grze było sporo zwłaszcza brak krycia przy sytuacjach bramkowych i "szamotanina" obrońców z piłką w niektórych sytuacjach. Ale patrząc przez pryzmat gry w "10" to wynik nie najgorszy. Lubinki nawet z przewagą nie potrafią wygrać w końcówce była nawet siła na 3 punkty. Krety cieszcie się z punktu

TSW - 16 marca 2014, 17:42:49 - *.inter-sat.pl
"VGL"...kup sobie okulary

zdziwiony - 16 marca 2014, 17:47:54 - *.elblag.vectranet.pl
,,TSW''TAKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SUKCESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Śląska, otwieraj szampana!Obiektywnie, porażka dla Wrocławian, dlaczego lżą przeciwnika od wieśniaków, kretów, nazywają Lubin sypialnią Wrocławia, a tu co szczęśliwy remis z kim!Wielki Wrocław buchacha

Wks - 16 marca 2014, 17:55:55 - *.109.160.4.dolnet.pl
do zdziwiony
widać,że nie jesteś w temacie, bujaj się

krecik nie - 16 marca 2014, 17:57:49 - *.internetia.net.pl
WKS w 10 ciu dal rade ! Kalosz byly pracownik kghm .....

statystyk - 16 marca 2014, 18:09:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
czy tylko Śląsk powoduję, że frekwencja w Lubinie jest koło 10k czy ? czy na Legii czy Wisłe jest też w tych granicach ?

bartusa - 16 marca 2014, 18:17:57 - *.hsd1.il.comcast.net
Maliniaki jaki wy mecz ogladali??? karny z kapelusza dobre koles beszczelnie wjechal w nogi i za co czerwien dziwne !!!

bono - 16 marca 2014, 18:19:19 - *.205.18.14.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kiepscy na trybunach zrównani Z ZIEMIĄ.i jak wasza ósemka?

LCro - 16 marca 2014, 18:26:43 - *.midd-bam-1.adsl.virginm.net
Tak jak wasza bono.

karolek - 16 marca 2014, 18:32:30 - *.net011-g2.isko.net.pl
a niech te zagłebie leci z ligi jesienią porażki wiosną walka o utrzymanie niemal każdego sezonu

Pawełwzl - 16 marca 2014, 18:35:15 - *.1.212.22
Ole 2 auta po meczu trafione z maliniakami ale klapsy będzie długo bolało

as - 16 marca 2014, 18:38:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Dobry mecz, fajnie się oglądało, ale obiektywnie Zagłebie to jednak cienka nie drużyna, ze w sumie słabym Ślaskiem grającym w 10 nie wygrać to sztuka. Oprócz Piech reszta do zmiany.
Dobra frekwencja , ale wiadomo derby, szkoda że tak na inne mecze kibice Zagłębia odpuszczają...

as - 16 marca 2014, 18:43:46 - *.centertel.pl
Co włącze telewizor w sport extra to mecz Śląska ale lubie oglądać mecze z udziałem Śląska najbardziej z wszystkich drużym bo są waleczni . Jako fan LECHII GDAŃSK

moolat - 16 marca 2014, 18:45:34 - *.wic0m.net.pl
wow, zaglebie 3 polakow w podstawowym skladzie posiada. tak oto kluby dbaja o rozwoj polskiej pilki. dno!

bolo - 16 marca 2014, 18:54:01 - *.1.212.177
Co z tego ze zagłębie grało w przewadze ale pytam was sie wszystkich ile śląsk miał sutuacji na bramke a ile Zagłębie i do tego przypominam samobój był czyli malinowych stac było tylko na jedną bramke

antykret - 16 marca 2014, 18:59:56 - *.10.146.155
HZL-Halina Znów Lipa!

xxx - 16 marca 2014, 19:04:04 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagadka ulubione ciasto lubiniaka KOPIEC KRETA.

asfan - 16 marca 2014, 19:08:19 - *.finemedia.pl
Arek Piech apeluje do kibiców Zagłębia ....żeby w takiej liczbie przychodzili na każdy mecz i dopingowali równie mocno. Do czego to doszło...zwykle to kibice wychodzą z apelami do zawodników . Wyszło na to,że kibice z Lubinie przychodzą oglądać Śląsk nawet wtedy gdy jest w dole tabeli . Będzie kiedyś komplet na stadionie w Lubinie? W meczu brakowało kilku minut i Śląsk by wygrał. Paradoksalnie lepiej w dziesięciu niż w jedenastu.

ZL - 16 marca 2014, 19:13:15 - *.ssp.dialog.net.pl
nie ma to jak szykować akcję przez śląsk, zeby wjechać pod kasy Zagłębia i odtrabić to na kilka dni wcześniej całej Polsce kibicowskiej nie dość, że nic im nie wyszło to wszystkie ekipy wiedziały o tym dużo wcześniej. Ot taka organizacja śląska. A potem się dziwić, że nawet Sewilla ich leje.

kibic92 - 16 marca 2014, 19:15:54 - *.dynamic.chello.pl
Taki mecz zobaczymy jeszcze raz w grupie spadkowej. Pewne info. Zagłębie spadek.

Szaku - 16 marca 2014, 19:16:57 - *.ssp.dialog.net.pl
@ZL swój klub napiszesz z Wielkiej litery przeciwnika nie ... To właśnie kompleks.

gość - 16 marca 2014, 19:18:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe kto i kiedy się weźmie za śląską spółdzielnię samopomocy chłopskiej

statystyk - 16 marca 2014, 19:37:16 - *.play-internet.pl
Grodzicki strzelcem 1200. bramki w historii występów Śląska Wrocław w Ekstraklasie. Gratulacje!

as - 16 marca 2014, 19:48:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@bolo to nie wina Śląska, że Zagłębie ma takich kopaczy, że strzelają samobuje. Pozycja Zagłębia w tabeli nie przypadkowa, a przecież mając taki zaplecze finansowe i infrastruktulane psim obowiązkiem MKS-u powinna być pierwsza 5 -tka ... Ale wszyscy wiedzą, że w Lubiniu, piłkarzyki się zbytnio nie wysilają, bo presja mala, a kasa super i na czas.

alicja - 16 marca 2014, 19:55:19 - *.play-internet.pl
W sumie to było bardzo dobre widowisko, były bramki, wspaniały doping obu ekip. 11.000 tysięcy kibiców na meczu mimo bardzo złej pogody padającego deszczu i silnego wiatru to rewelacyjny wynik. Mecze derbowe to jest to. Zachowanie kibiców obu klubów było prawie wzorowe w porównaniu z latami wcześniejszymi. Zagłębie LUBIN uzyskało remis na własne życzenie takie dwa prezenty w derbach to jest nieprawdopodobne. Należy się cieszyć, że jeszcze sporo meczy będzie między Śląskiem i Zagłębiem.

grant - 16 marca 2014, 19:56:53 - *.182.241.114.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@AS w Lubiniu? do szkoły gamoniu!

digger - 16 marca 2014, 20:07:36 - *.dynamic.chello.pl
Lechia lekką ręką oddała Machaja a okazuję się, że jak mu się da szanse to dobrze wykonuje stałe fragmenty gry. Widać w Gdańsku mają pod dostatkiem specjalistów do tego.

as - 16 marca 2014, 20:08:50 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@granat. Oczywiście, że "w Lubinie", dziękuje mistrzu ortografii za porawkę! A uczyli Cię w szkole, że po znaku zapytania, kolejne zdanie piszemy z wielkiej litery ?!

lkj - 16 marca 2014, 20:11:55 - *.dynamic.chello.pl
śląsk pierwszy do spadku.
Zagłębie dużo lepsze.techniką przewyższają maliniaków o niebo.

as - 16 marca 2014, 20:14:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tak, szczególnie Jiří Bílek, ten ma technikę

ghettowzl - 16 marca 2014, 20:25:35 - *.9.156.220
Dramatyczne sedziowanie Borskiego. Abwo faulowany non stop w 1 polowie i nic, dopiero Dudu musial sciac go z ziemia zeby dostac czerwien. Pajsza lekko dotkniety macha rekoma i faul. Dramat.
Slask lepiej w oslabieniu niz w komplecie. ZL po wypadzie Dudu za bardzo sie wyluzowalo. Janoszka kompletnie niewidoczny, wiele niedokladnych zagran i brak dokladnosci. Slask (kibicowsko slabo slyszalny na stadionie, bez szalu generalnie) mial odrobine szczescia. pzdr dla wszystkich

Zakap - 16 marca 2014, 20:31:35 - *.dynamic.chello.pl
OBIEKTYWNIE patrząc ,jak na naszą ekstraklapę to mecz fajny, była i walka i ładne bramki..Kibicowsko też dobry poziom..Życzyłbym sobie żeby takich meczy w każdej kolejce było ze 3-4.. Pozdrawiam obiektywnych

heh - 16 marca 2014, 20:58:09 - *.legnica.vectranet.pl
Z Miedzianki 70 osób (14 aut)

ZL - 16 marca 2014, 21:10:13 - *.ssp.dialog.net.pl
nie pajacuj tsw mój też usunięto a jestem z ZL. a do szaka pisałem, że to nie kompleks tylko zwyczajnie was nie szanuje.

olaFF - 16 marca 2014, 21:13:44 - *.play-internet.pl
a ja swoje: dlaczego były pracownik KGHM Marcin Borski, sędziuje mecz Zagłębia?

kas - 16 marca 2014, 21:37:58 - *.opera-mini.net (*.254.198.59)
Życze Zagłębiu utrzymania ale nie tedy droga. Dzisaj w 11 Zagłebia pojawiło sie tylko 2 polakow. Na tych obcokrajowcach Lenczyk chce budować wielkie Zagłębie?! Abwo,Rodić,Curto,Cotra reszte bym wywalił przeciez ci pozostali prezentuja poziom podobny do polaków lub niższy. Przybecki , Błąd na ławie Woźniak w Łęczej , Oleksy w Arce , zdolna młodzież jak Bonecki,Aziskiewicz,Jagieło i inni poza kadra nie tedy droga. Zagłebie na ta chwile ma jedna z najstarszych jedynastek w lidze. Taki szrot jak Bilek,Dzinic,Guldan,Widanow zabiera miejsce polakom. Zagłebie powinno zmienic trenera bo Lenczyk to moze do domu starcow isc a nie na trenera i w koncu zaczac patrzec w przyszłosc.
Co roku jest płacz ze sa na samym dole a kogo to wina? Niech pograja zblizonym skladem z POLAKAMI 1,2 sezony i efekty same przyjda a nie co roku inna jedynastka złożona z ,,GWIAZD" takich jak Bilek,Tunczew,Horvath,Lira,Sloboda, i cała reszta ,,,, szkoda gadac

bigos - 16 marca 2014, 21:38:07 - *.pool.mediaWays.net
Kibice Zagłebia to chyba trenują doping na dożynkach lub innych wiejskich spotkaniach.Co do meczu to "takie se" te derby,jakos tak bez wyrazu.

egon - 16 marca 2014, 21:45:27 - *.dynamic.chello.pl
Na Dolnym tylko Śląsk !!!!!!!!!!

dsw - 16 marca 2014, 21:55:50 - *.play-internet.pl
dokładniej na wiochach ,Wołów,Oława,Bielawa.Sobótka itd. i na komendach policji za którą się chowacie i tyle w temacie

wp@wp.pl - 16 marca 2014, 22:03:28 - *.legnica.vectranet.pl
poza Piechem całe zagłębie to stado zbłąkanych baranów. Gratu dla Slaska za obrone remisu i gre do końca. hej Miedź

egon - 16 marca 2014, 22:41:11 - *.dynamic.chello.pl
do dsw wiocha to Lubin parobku,mam nadzieję że Lubin skończy jak Polkowice -czyli pod ziemią w czarnej d..

lajza jest - 16 marca 2014, 22:48:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Za milicja to wy sie chowacie brudasy! Albo nie wyjezdzacie albo objezdzacie hehe buraki! Tyle w temacie!

mario - 16 marca 2014, 22:49:30 - *.lubin.vectranet.pl
No właśnie i na punkcie tej wiochy leczycie swoje wielkomiejskie kompleksy, ludzie zasad...

egon - 16 marca 2014, 22:58:46 - *.dynamic.chello.pl
Mario największym kompleksem jesteś Ty ale dla swoich starych

24piastol - 16 marca 2014, 23:05:46 - *.alkom.static.3s.pl
takie wiochy jak lubin nie powinny grac w ex to jest wstyd że wiocha zamieszkała przez 25000 ludu za państwową kasę gra na tym poziomie kogo ta wiocha obchodzi

@up - 16 marca 2014, 23:30:19 - *.109.160.4.dolnet.pl
Widocznie ciebieobchodzi, skoro "wiesz" ile ta "wiocha" ma mieszkańców i za czyje pieniądze gra.

Polko - 16 marca 2014, 23:58:12 - *.ssp.dialog.net.pl
Wszyscy wiemy że Lubin ma się do Wrocławia jak mój kot do tygrysa,ale piłkarsko ostatnio pokazali zęby na co liczyliśmy dziś i co...nic wystraszyli się chłopaków z miasta a szkoda

WZL - 17 marca 2014, 7:42:53 - *.10.67.119
Lubin ma niecałe 80 tys. mieszkańców a nie 25.000. Piłkarsko ten mały Lubin Was ogrywa, zobacz na statystyki z wszystkich meczy między ZL-śląsk. Zagłębie wygrało więcej razy. Jeśli chodzi o hools, ostatnio dostaliście po głowach pod naszym stadionem jak próbowaliście robić wjazd pod kasy. Innych potyczek nie będę komentował, jednak od zawsze nie ma zwycięzcy, raz śląsk dostawał raz ZL, więc porównania z kotkiem i tygrysem nie na miejscu, nie ma między nami żadnej przepaści, jedynie w wielkości miasta jest spora różnica, ale to akurat nie ma znaczenia, no chyba, że dla zakompleksionych ludzi zasad.

leon - 17 marca 2014, 9:16:19 - *.231.22.209.koba.pl
Nie rozumiem czegos. Oba kluby walcy o utryzmanie a tu remis. Niemogl jeden drugiego przekupić....

Niezależny - 17 marca 2014, 10:23:42 - *.opera-mini.net (*.168.172.27)
Przypominam, że Lubin ma 75.000 mieszkańców a pomimo to frekwencja u nich jest w wyższa niż w Szczecinie, Białymstoku, Zabrzu, Bielsku-Białej czy Gliwicach. A to, że są małym miastem wzbudza jeszcze większy szacunek. Wyjazdowo (kibicowsko) też prezentują się co najmniej przyzwoicie (zawsze po kilkaset osób). Co najważniejsze - nie mają długów i nie grają na pograniczu bankructwa jak Śląsk czy Widzew. Takich klubów jak Zagłębie nam potrzeba. Jedynie można mieć zastrzeżenie do kopaczy bo nie zawsze grają na 100% swoich umiejętności...

johny - 17 marca 2014, 11:04:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Gdyby nie samobój to dobiłby któryś z graczy Śląska, więc takie gadanie, że dostali w prezencie jest pitoleniem. A "wielkie" nie potrafiło wygrać, grając w przewadze i w zasadzie ledwie dowieźli wynik do końca bo Śląsk mimo gry w 10 znalazł zapas sił i w drugiej połowie zaciekle atakował.

@WZL - 17 marca 2014, 11:15:44 - *.ntlworld.ie
A ile mistrzostw zdobyliscie,poza kupionymi ???

stary - 17 marca 2014, 11:30:59 - *.centertel.pl
dlatego życzę kibicom Podbeskidzia utrzymania ,bo za kase kilka razy mniejszą ich zawodnicy przynajmniej mają jakieś ambicje od "państwowego" zespołu dobrze opłacanych zawodowców...

Sfinks3 - 17 marca 2014, 12:03:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobra, nie ma co się spinać o derby, kto ma jakie miasto i gdzie u kogo jest większa frekwencja. Na ostatnich meczach w Lubinie ŚREDNIA widzów to 5000 tyś osób. Teraz na derby drugie 5 tyś przyszło obejrzeć Śląsk i tyle. Na następnym meczu znów będzie padaka i nie ma co się podniecać jednorazową akcją. Miedź też się zbierze jak przyjeżdż a Zagłębie i tak samo jest w Lubinie jak przyjeżdża Śląsk. Wy tu kłóćcie się dalej, a mnie interesuje jedno.
Co się stało z tymi kibicami ZL złapanymi w okolicach Przylecia przez wracającą Miedź ?? Wcisnęli ich do aut i wywieźli ich, ale gdzie ?? Ktoś wie czy wrócili ?? Czy Miedź zachowała się honorowo ? czy obili ich w te 70 osób ?

majk - 17 marca 2014, 12:04:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kibice Śląska to ofiary propagandy Romks-andersena, mocno wierza ze sa wyjatkowi a rzeczywistosc jest dla nich bardzo smutna. Fanów Zl nazywaja wiesniakami a polowa z nich to przedstawiciele takich miasteczek jak: Wolow,Trzebnoca,Olawa itd. Komentowac to mozna tylko szydrczym usmiechem. Jak mowa ekipach sportowych to ludzie w temacie dobrze wiedza ze Slask rzadzi tylko w necie bo rzeczywistosc jest raczej calkiem oodmienna.

Ricks - 17 marca 2014, 14:29:29 - *.opera-mini.net (*.168.172.27)
@majk Brawo! Jak dla mnie twój wpis jest komentarzem miesiąca na 90minut.pl! Zaraz posypią się komentarze malinowych frustratów

ciekawy - 17 marca 2014, 15:10:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@majk ,widze w temacie jesteś, to napisz może jakieś ostatnie akcje (h) Zagłębia, powiedzmy w ostatnim 3 leciu ?!

jaro25wks - 17 marca 2014, 16:27:53 - *.183.169.232.dsl.dynamic.t-mobile.pl
majk masz rację, Oława, Trzebica, Wołów, Bielawa, Uciechów, Oleśnica, Kłodzko, Ząbkowice, Środa, Łagiewniki i sporo innych miast jeździ. Jakbyś nie zauważył "intligęcie" to zdecydowana większość to są "wieśniaki" z prawami miejskimi! Jeżdżą do Wrocławia na mecze, licznie wspierają swoją dumę i nigdy zawsze wspierają całym sercem. Nie moja wina że na te śmieszne lubinki nikt nie chcę chodzić. Widać frekwencję...na Śląsk spina a tak to lipa na całego. A niby kasa, niby jacy my mocni, kogo możemy kupić śmiech na sali. Zacznijcie pracować nad samooceną a później pogadamy o aspiracjach sportowych!!!

Wrzesien - 17 marca 2014, 18:55:42 - *.legnica.vectranet.pl
Jeżeli tyczy sie samego lubina to cienko w mieście pod względem h prym w h na zaglebiu wiodą ich fc tak ze ilośc mieszkańców niema aż takiego wielkiego znaczenia

Miedziowy - 17 marca 2014, 19:12:36 - *.access.telenet.be
@jaro25wks-Miasta, które wymieniłeś w swojej wypowiedzi są miastami bo posiadają prawa miejskie-ok w pełni się zgadzam.Lubin posiadający prawa miejskie jest przez większą część kibiców Śląska nazywany "wiochą"-trąci mi tu hipokryzją."Na te śmieszne lubinki nikt nie chce chodzić" skoro dla Ciebie średnia liczba kibiców na meczu to około 5-6 tyś.to jest nikt, to ja się ciebie pytam:ile powinno przyjść ludzi na mecz aby Cię zadowolić?Przypominam, że na meczu derbowym było 10 tyś, oczywiście kibice Śląska podsumowali, że Lubinki się spinają.8 tyś będzie ok?Podsumowując ostatnią część Twojej wypowiedzi:dla nas Zagłębie zawsze będzie największe, najlepsze i jedyne a to, że cierpicie na megalomanię podsycaną przez niejakiego Romana Z. nie jest winą kibiców Zagłębia Lubin.Pozdrawiam.

jebać lubi - 17 marca 2014, 19:41:38 - *.ssp.dialog.net.pl
i wszystko jasne

zyganek - 17 marca 2014, 20:02:37 - *.ssp.dialog.net.pl
ZL moze spasc bo ma bardzo trudnych przeciwników w końcówce. Teraz może przegrac w Łodzi a potem Wisła i Legia nie odpuszczą. Podbeskidzie ma łatwiej więc lubinki nie napinajcie się tak bo derby w 1 lidze z Miedzią i Chrobrym całkiem realne.

jaro25wks - 17 marca 2014, 21:28:32 - *.183.169.232.dsl.dynamic.t-mobile.pl
do Miedziowy:
no wybacz, lubin nawet jeśli nawet jest nazywany przez kibiców Śląska nazywany "wiochą" to żadna hipokryzja. W mojej wypowiedzi szukaj znamiona ostrej pogardy ponieważ macie budżet, aspiracje a zachowujecie się jakbyście byli upośledzeni psychicznie. Pewnie jest w tym trochę racji, i nawet mnie to nie dziwi. Szkoda bo marnujecie kasę a jeśli chodzi o sukcesy to na pewno nie gurujecie w tych sportowych a raczej internetowych. Przykre ale prawdziwe. I tak 5-6 tyś to jest dla mnie mało jak na mecz Ekstraklasy, zdecydowanie mało! I moim zdaniem fajnie byłoby zobaczyć 5-6 tyś w II lidzie. A jeśli chodzi o Wasze podejście emocjonalne do klubu to oki, przyjmuje lecz nie rozumiem ale każdy lubi co innego. Nie mam zamiaru też Cię obrażać bo znowu mnie zablokują ale przyjedź do Wrcłąwia1 Hej Śląsk!

sd - 17 marca 2014, 21:56:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@miedziowy, 10 tys z tego chyba 1 tys Śląska, czyli 9 tys kibiców Zagłębia, jak na najważnieszy mecz w sezonie, w dobrej porze, z odwiecznym rywalem zza miedzy, to frekwencja nie jest jakaś słaba , ale chawalić też zbytnio nie macie się czym ...

Zlatan - 18 marca 2014, 10:39:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Sfinks3
Skroili im tylko barwy i zostawili za Chróstnikiem, Obeszło się bez bicia, w miarę honorowo. Niestety 4 szale do tyłu i dwie koszulki. Trudno... to derby.

majk - 18 marca 2014, 12:42:44 - *.174.102.59
@jaro25wks z zasady nie wypowiadam sie na 90 z oczywistych powodow. Tobie jednak odpisze bo rozbawiles mnie do lez. Z tego co napisales to mieszkancy miasteczek i wiosek ktore wyminiles tez sa wiesniakami jak kibice ZL no chyba ze nosza w sercu Slask bo to wszystko zmienia i juz sa elita z wielkiego miasta hehehe nie chce cie obrazac ale ty chyba masz problemy z logicznym mysleniem. O to czy na mecze ZL jezdza ludzie ludzie z poza Lubina to raczej sie nie martw bo jest ich sporo wielu jest tez z waszego fc Legnica. Jak wiesz Zl od pieciu lat broni przed spadkiem a mimo to srednia na meczach to 5-6tys. Jak na ,,wioske" to nie mamy powodow do wstdu bo to srednia liczba ekstraklapy. Natomiast wy europejska metropoli😊 hehe raczej nie macie czym sie chwalic😏. Jak chodzi pieniadze to jaki my kibice mamy wplyw na to kto i jak je wydaje ale rozumiem ze was to boli ze Zl ma kaske a wy zebracie gdzie sie da. W temacie (H)to wy robicie z siebie ekipe ktora ma pewne miejsce na podium a rzeczywistosc jest taka ze nie radzicie sobie z ekipa ktora ja to mowicie istnieje tylko w internecie.😊 Dodam jeszcze ze to nie my Zl mamy problem z wami tylko wy macie z nami bo obnazamy wasza propagande ktora siejecie gdzie sie da to my ZL pokazujemy kim naprawde jestescie.

wies za Le - 18 marca 2014, 12:53:40 - *.internetdsl.tpnet.pl
DO majk nie wywoluj wilka z lasu bo szybko moze sie skonczyc kariera panow z zl pomieszkujacych w legnicy

johny - 18 marca 2014, 15:34:07 - *.ssp.dialog.net.pl
Dla mnie większość z was do debilna kibolka, którą ze sportem ma niewiele wspólnego. Jestem za legalizacją ustawek, cobyście się sami eliminowali ze społeczeństwa. Jako kibic Miedzi chciałbym pojechać do Lubina obejrzeć mecz Zagłębia, pojechać na Legię czy Lecha ale dzięki wam, debilom dla których agresja przekłada się ponad zawody sportowe, wybieram życie. Co z tego, że większość z was z osobna poskładałbym bez problemu jak w grupie każdy cwany. Z resztą nie uznaję agresji z tak błahych powodów jak kibicowanie innej drużynie. Wielcy mi ultrasi po 13 lat w grupie to by ruskich z Krymu wykopali ale że to daleko to wolą przystanki rozwalać. Jako mieszkaniec Legnicy bywam w Lubinie i tylko patrzę czy byle gnida nie zniszczy mi samochodu tylko dla tego, że jest na DL. Wpis może bez sensu bo nic nie zmieni w tych waszych zakompleksionych łbach ale mam nadzieję, że są jeszcze normalni kibice, którzy całym sercem stoją za drużyną. Mam nadzieję, że któregoś dnia cała ta kibolka zostanie wyeliminowana ze stadionów bo patologię należy eliminować. Tyle. Pozdro dla normalnych.

ZyLeta - 18 marca 2014, 18:35:20 - *.ssp.dialog.net.pl
@johny:
Zgadzam się z Tobą!

Lubin - 18 marca 2014, 19:41:06 - *.ssp.dialog.net.pl
@johny: twoja wypowiedź konkretna i zgadzam się z tobą w całej rozciągłości,bo troglodyci nazywający się patryjotami niszczą całe piękno tego sportu a z patryjotyzmem ma to tyle wspólnego co Donald z uczciwością.Jak może Polak Polaka lać w pysk za to że ma inną koszulkę lub szalik?

@johny - 18 marca 2014, 23:01:41 - *.opera-mini.net (*.205.24.238)
debilna kibolka to ciebie baranie robiła... a teraz banujcie znowu osły xD

Prochowice - 19 marca 2014, 8:34:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@majk
Śląsk Wrocław
Zgody: Lechia Gdańsk, Wisła Kraków, Motor Lublin, Miedź Legnica, Slazky Opava.
Jak zauważyłeś Miedź jest naszą zgodą a nie fan-klubem. Rozumiem, że zrozumiałeś, bo jeśli nie, to mam rozumieć, że Falubaz i Zielona Góra to FC Zagłębia ??
W Prochowicach TYLKO ŚLĄSK I MIEDŹ !!

zeus - 19 marca 2014, 17:24:36 - *.204.119.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
przejdź się w prochowicach w barwach kiepskich albo tego fc to pogadamy.Nie siej herezji,w Polkowicach też ktoś próbował ,szybko się zwinął.Widzę że w Legnicy hejterzy sie pobudzili? niebawem znowu na ziemię zostaną sprowadzeni.

Jaccenty - 19 marca 2014, 20:21:21 - *.179.240.169
Johny nie trybie o co Ci chodzi... Nawet na derbach stoją pod stadionem auta na DLE blachach i nikt ich nie rusza bo wiadomo, że legniczanie kibicują w sporej liczbie Zagłębiu. Jadą do domu już bez barw bo boją się cyganów. Świadkiem byłem jak pod stadionem ściągali koszulki i chowali je do reklamówek. Więc nie do nas pretensje...

eric - 20 marca 2014, 3:54:42 - *.play-internet.pl
gdyby nie samobuj to Śląsk przegrał by, na boisku lepsze wrażenie robiło Zagłębie, doping głośniejszy też dla Lubinian, ogólnie Ślask kwalifikuje sie do spadku z taką grą

Tolek - 20 marca 2014, 11:19:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zeus czekamy na was z ciapatym siwakiem na czele a w prochowicach mieszkam i widze albo cipy obsrane albo dzieci po 13 lat z zagłębia

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas