[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 maja 2014, 19:53:08 - mistico
Emocje tylko w końcówce

W meczu 32. kolejki T-Mobile Ekstraklasy rozegranym w ramach grupy mistrzowskiej Lech Poznań pokonał na wyjeździe bydgoskiego Zawiszę 2-1 (1-0). Bramki dla "Kolejorza" po strzałach głową zdobyli Kasper Hämäläinen i Tomasz Kędziora. Gospodarze odpowiedzieli w końcówce trafieniem Vahana Gevorgyana z rzutu karnego.

Pierwsze minuty spotkania toczyły się głównie w środku pola. W 10. minucie Szymon Pawłowski zbiegł z piłką do środka z lewego skrzydła i oddał strzał z dwudziestu metrów wprost w ręce Wojciecha Kaczmarka. Dwie minuty później po przeciwnej stronie boiska Kamil Drygas uderzył z rzutu wolnego w środek bramki. Kwadrans później Luís Carlos dośrodkował do Jakuba Wójcickiego, ten wycofał do Jorge Kadú, który przestrzelił z dystansu. W 30 minucie piłka minęła bramkę Lecha po kolejnym strzale z dużej odległości, tym razem autorstwa Sebastiana Ziajki. Dziewięć minut później goście objęli prowadzenie. Dawid Kownacki wbiegł w pole karne Zawiszy i wycofał do Pawłowskiego. Były gracz Zagłębia dośrodkował do zamykającego akcję Kaspera Hämäläinena, który strzałem głową na dalszy słupek zdobył swojego ósmego gola w obecnym sezonie. Gospodarze próbowali odpowiedzieć w 42. minucie, lecz Krzysztof Kotorowski zdołał sparować na rzut rożny mocne uderzenie Luísa Carlosa.

Trzy minuty po wznowieniu gry w drugiej połowie Łukasz Trałka wyłuskał piłkę spod nóg Drygasa i przebiegł z nią kilkadziesiąt metrów, po czym zagrał do wbiegającego w pole karne Kownackiego. Napastnik Lecha zbyt długo zwlekał z oddaniem strzału i przegrał starcie z obrońcami Zawiszy. W 55. minucie Gergő Lovrencsics znalazł się z piłką w polu karnym i zagrał do Kownackiego, który w doskonałej sytuacji nie trafił w piłkę. Po chwili "Kolejorz" podwyższył prowadzenie. Lovrencsics dobrze dośrodkował z rzutu rożnego, a Tomasz Kędziora uprzedził Ziajkę i strzałem głową zdobył drugiego gola dla swojej drużyny. W 60. minucie Hämäläinen posłał piłkę nad poprzeczką po dośrodkowaniu Pawłowskiego. Sześć minut później Vahan Gevorgyan zacentrował z rzutu wolnego, Wójcicki strącił futbolówkę głową, lecz ta minimalnie minęła słupek. Po chwili Karol Linetty zagrał do wybiegającego na pozycję Pawłowskiego. Z interwencją spóźnił się Łukasz Nawotczyński i został ukarany czerwoną kartką za faul taktyczny. W 72. minucie Mateusz Możdżeń przestrzelił z rzutu wolnego z siedemnastu metrów. Siedem minut później Linetty oddał minimalnie niecelne uderzenie zza pola karnego. Po chwili na podobną próbę zdecydował się Pawłowski, ale trafił wprost w ręce Kaczmarka. W 83. minucie Wójcicki wbiegł w pole karne, gdzie został sfaulowany przez Huberta Wołąkiewicza. Arbiter podyktował rzut karny dla Zawiszy, a kapitan Lecha został ukarany czerwoną kartką. Strzał z jedenastu metrów pewnie wykorzystał Vahan Gevorgyan.

5 maja 2014, 18:00 - Bydgoszcz (Kompleks Sportowy Zawisza im. Zdzisława Krzyszkowiaka)
Zawisza Bydgoszcz 1-2 Lech Poznań
Vahan Gevorgyan 84 (k) - Kasper Hämäläinen 39, Tomasz Kędziora 57

Zawisza: 83. Wojciech Kaczmarek - 3. Igor Lewczuk, 4. André Micael, 32. Łukasz Nawotczyński, 11. Sebastian Ziajka - 22. Luís Carlos (78, 20. Paweł Wojciechowski), 7. Hermes (73, 13. Łukasz Skrzyński), 14. Kamil Drygas, 9. Jakub Wójcicki, 8. Alvarinho - 23. Jorge Kadú (63, 19. Vahan Gevorgyan).

Lech: 27. Krzysztof Kotorowski - 32. Mateusz Możdżeń, 20. Hubert Wołąkiewicz, 35. Marcin Kamiński, 4. Tomasz Kędziora - 11. Gergő Lovrencsics (90, 28. Dariusz Formella), 6. Łukasz Trałka, 7. Karol Linetty, 19. Kasper Hämäläinen, 8. Szymon Pawłowski (85, 23. Paulus Arajuuri) - 24. Dawid Kownacki (63, 22. Daylon Claasen).

żółte kartki: André Micael, Drygas, Alvarinho - Kędziora, Kotorowski.
czerwone kartki: Łukasz Nawotczyński (69. minuta, Zawisza, za faul taktyczny) - Hubert Wołąkiewicz (83. minuta, Lech, za faul taktyczny).

sędziował: Paweł Raczkowski (Warszawa).
widzów: 3200.

kik - 5 maja 2014, 19:53:25 - *.master.pl
taki sobie mecz.. bo bez kibiców.

zxc - 5 maja 2014, 19:53:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
doping petarda

Murphy - 5 maja 2014, 19:54:02 - *.nplay.net.pl
Karny dla Zawiszy z kapelusza, czerwona kartka dla Wołąkiewicza to skandal.
Gratulacje dla Lecha.

klaps - 5 maja 2014, 19:54:14 - *.szczecinek.vectranet.pl
Brawo panie sedzio, trzeba bylo dac ze 40 czerwonych kartek dla Lecha

dd - 5 maja 2014, 19:54:18 - *.173.15.181.tesatnet.pl
Jak na moje to nawet karnego nie było.

kumaty - 5 maja 2014, 19:54:37 - *.23.151.21
zawisza to my kumaci

Jan - 5 maja 2014, 19:55:07 - *.adsl.inetia.pl
Kapitalna rodzinna atmosfera. Można przynajmniej po cichutku w spokoju popatrzec na mecz. Głowa nie boli, bo nikt nie drze mordy.Miejsca też duzo na stadionie, więc przynajmniej nei jest duszno.

wet - 5 maja 2014, 19:55:25 - *.centertel.pl
Raczkowski skandal!!!!!

Ruch - 5 maja 2014, 19:56:02 - *.dynamic.chello.pl
chyba prezydent Bydgoszczy nie rozdawał dziś biletów za darmo

Murphy - 5 maja 2014, 19:57:17 - *.nplay.net.pl
Sędzie z Warszawy, chyba wszystko jasne.

mm - 5 maja 2014, 19:57:30 - *.icpnet.pl
a po meczu wszyscy w 3 tramwaje wejda

Gabro - 5 maja 2014, 19:58:34 - *.dynamic.chello.pl
Kwiecień dobiegł końca i Lech znowu gra piach.

ZIENIU - 5 maja 2014, 19:59:47 - *.dzierzoniow.vectranet.pl
Brawo Lech !!

Jupi - 5 maja 2014, 20:00:23 - *.play-internet.pl
My kibice Lodzi,wodka nam nie szkodzi,za LODZ,za RTS pojdziemy az po zycia kres !!! Forza Widzew !!! 3 punkty we wroclawiu juz nie daleko,bo za tydzien w poniedzialek!!!

? - 5 maja 2014, 20:00:34 - *.173.15.181.tesatnet.pl
Ciekawe gdzie te kilka tysięcy "wiernych kibiców" z finału?

Mądry - 5 maja 2014, 20:01:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Obojętnie czy mistrzostwo zdobędzie Legia czy Lech na pewno będzie na "L" i na pewno wejdzie do Ligi Mistrzów !!!
Bo przecież tyle lat polskiego klubu tam nie było...

karamba - 5 maja 2014, 20:02:33 - *.play-internet.pl
Dziś sędziowie nie pomogli legii... ups przepraszam Zawiszy.

Bomba (J) - 5 maja 2014, 20:05:45 - *.free.aero2.net.pl
Sędzia pomagał z całych sił ale Lech nie dał się. Ciekawe kiedy na sędziego meczu Legii zostanie wyznaczony z Poznania ??? Do boju KKS !! Walcz o mistrza Polski dla siebie i Polski !!!

Bomba (J) - 5 maja 2014, 20:07:29 - *.free.aero2.net.pl
do ? : Kibice jeszcze chleją bo jest za co....

Judasz - 5 maja 2014, 20:07:50 - *.toya.net.pl
mam nadzieje ze lech wyprzedzi legie..

Pawelinho - 5 maja 2014, 20:08:07 - *.dynamic.chello.pl
Mądry
W eliminacjach do ligi mistrzów legia będzie mieć ciężko z dwóch względów brak pomocy ze strony sędziów oraz rywale nie będą się przed nimi wykładać jak na rodzimym podwórku. Przewiduje kolejną kompromitacje cska w-wa w pucharach.

! - 5 maja 2014, 20:09:15 - *.dynamic.chello.pl
w poznaniu nie dobrego sedziego, a co do meczu zawisza zdecydowanie lepszyod lech, szkoda 3pkt

Redakcjo - 5 maja 2014, 20:10:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kto niby podał, że 4000? Więcej było.

Jupi - 5 maja 2014, 20:10:54 - *.play-internet.pl
Wiecie synusie co powiedzial np Marcinek Kikutek ??? a no powiedzial takie cos: Moge sie zalozyc o duze pieniadze że Widzew nie spadnie !!! Forza Widzew !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siodlo - 5 maja 2014, 20:11:23 - *.54.47.200
DO BOMBA: Z Poznania dla Legii nigdy bo wy nie wprowadzicie nigdy sędziego do ekstraklasy :P

gość - 5 maja 2014, 20:11:58 - *.play-internet.pl
a gdzie ta reszta z Warszawy :D to więcej ludzi było na meczu pokazowym z Lechem jak Zawisza grał w 4 lidze.Nawet bilety za 50 % ceny dla fanów z narodowego nie pomogły.

zak - 5 maja 2014, 20:12:29 - *.dynamic.chello.pl
Frekwencja spoko !
4 tysiaki kibiców, znaczy że urosła ze 100% od ostatniego meczu, brawo dobry wynik.
Który klub moze sie pochwalic takim wzrostem?
Żaden, dziekuje do widzenia
Tylko Zawisza !

kalbaro74 - 5 maja 2014, 20:14:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Legia słaba,Lech jeszcze słabszy,gdzie Ci wierni kibice Zawiszy,co za bilet trzeba było zapłacic?

pawarotti - 5 maja 2014, 20:18:51 - *.124.190.164
słaby mecz zawisza jakna 120 min w pucharach całkiem niezle Lech chyba zniżka formy cieniutko,remis spreawiedliwy , sędzia do wrocławia karny z kapelusza a czerwień to kryminał jak nic.

Andrzej - 5 maja 2014, 20:19:29 - *.adsl.inetia.pl
zak: mój klub - Izolator Boguchwała, na poprzednim meczu było 40 kibiców, na ostatnim jakieś 200. Frekwencja urosła o 500%. Dziękuje do widzenia. KS Izolator!

SP - 5 maja 2014, 20:19:46 - *.dynamic.chello.pl
...kilka czy kilkanaście tys. z finału!
Czar prysł!

lol - 5 maja 2014, 20:20:07 - *.dynamic.chello.pl
gdyby nie sedzia lech by przegral... lech mial farta poprostu

zenadaz - 5 maja 2014, 20:20:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a gdzie sa Ci kibice sukcesu ? ale jaja ! frekwencja po zdobyciu pucharu Polski , bilety za pol ceny i dla dzieci za darmo a tu tylko 4 tysiace piknikow !!

kasztelan - 5 maja 2014, 20:21:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kibole zawiszy to zwykły żal

@klaps - 5 maja 2014, 20:22:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Naucz się liczyć, bo chyba nie wiesz ile to jest 40(czterdzieści) albo nie wiesz ilu piłkarzy gra w meczu!!!

Pawelinho - 5 maja 2014, 20:22:57 - *.dynamic.chello.pl
Nie zdziwię się jeśli w kolejnym meczu Lecha znowu wyślą "arbitra" z w-wy. Dobrze, że Lech wygrał bo był po prostu lepszy i skuteczniej a poza tym Kolejorzowi gra się bardzo ciężko niekiedy przeciwko 14-stu rywalom.

Pawelinho - 5 maja 2014, 20:25:11 - *.dynamic.chello.pl
*skuteczniejszy...

koliber72 - 5 maja 2014, 20:25:41 - *.173.2.2.tesatnet.pl
Lech,to w tej chwili najlepiej grająca drużyna w naszym kraju....Zawisza o dwie klasy słabsza,a o karnym i czerwonej kartce dla Wołąkiewicza,to nie ma co pisać,bo o czym???? Skandal po prostu i mam nadzieję,że ten pseudo sędzia poniesie jakieś konsekwencje...

Bomba (J) - 5 maja 2014, 20:27:48 - *.free.aero2.net.pl
Do SIODLO : masz rację że Poznań nie wprowadzi sędziego bo Legia musi być mistrzem - tak chce PZPN i władze Ligi

weger - 5 maja 2014, 20:28:28 - *.dynamic.chello.pl
Osuch odzyskał główną trybunę dla kibiców.
Kibole w Bydgoszczy ponieśli ostatecznie sromotną porażkę.

hamulec - 5 maja 2014, 20:36:03 - *.213.216.91.ip4.netico.pl
nie pompujcie tak tego Linettiego

wolf - 5 maja 2014, 20:36:29 - *.25.114.217
Zyczę Lechowi jak najlepiej niech zdobędą mistrza bo legia jest po prostu słaba , sędziowie im pomagają a w europejskich pucharach już nie pomogą. Wiem ,że to będzie trudne ale wierze w Lecha bo tylko oni mogą coś zwojować w europie. I nie jestem z Poznania tylko z pomorza. Po za tym za drukowanie w lidze a wcześniej za podkradanie piłkarzy nigdy nie będę kibicował legi, wszystkim innym klubom ,życze jak najlepiej w europejskich pucharach tylko legia jest wyjątkiem.

www - 5 maja 2014, 20:43:56 - *.30.108.163.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Widzów dokładnie 2778

Zibi - 5 maja 2014, 20:47:27 - *.kg.net.pl
Mecz słabiutki głownie z powodu słabiutkiej gry Zawiszy. Czego ta drużyna szuka w europejskich pucharach? Moga mieć problemy z drużynami z Malty, czy Mołdawii.Praktycznie cala drużyna do wymiany.
Lech lepszy, ale tez slaby.
W latach 80-tych dużo lepszy poziom był na meczach okręgówki, wiem bo chodziłem..

zak - 5 maja 2014, 20:47:43 - *.dynamic.chello.pl
Zabrakło tylko kibiców Lecha, wtedy atmosfera byłaby znacznie lepsza...
Niepotrzebnie Lech sie bał przyjechac - kibole Zawiszy przeciez bojkotują - to nic by sie im nie stało przecież ;-)
Kibolom dziękujemy za uwage :-)

zeta - 5 maja 2014, 21:00:40 - *.183.170.64.dsl.dynamic.t-mobile.pl
100 czy 4000 tys nie ma róznicy sa sami normalni nie ma zadym i wyzywania policji i jest normalnosc .Narazie nowa Zeta zakonzyła smieszna zgode z Lubinem teraz czas na ŁKS zgoda która tylko rozwala nam stadion ! KIBOLE KŁAMCY !

40 - 5 maja 2014, 21:05:16 - *.siec.alfa.pl
Kibice powinni szanować się wzajemnie. Zgoda miedzy wszystkimi normalnymi kibicami to powinna być norma.

zak - 5 maja 2014, 21:07:19 - *.adsl.inetia.pl
MImo przegranej wielki sukces Osucha. Kapitalny doping, mimo poniedziałku pełna trybuna B, kulturalne zachowanie kibców po meczu.

tyhc - 5 maja 2014, 21:08:39 - *.jmdi.pl
Za chwile kibiców będzie z 3 tyś, potem 2 itd. Niby tak miało być super, że się pozbyto psychofanów a tu frekwencja niska jak karzeł. Nie ma na to reguły, jest totalny brak zainteresowania naszą rodzimą.

sharpa7 - 5 maja 2014, 21:09:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co do karnego i kartki dla Wołąkiewicza: wyniku już się nie zmieni, ale od czerwonej kartki klub może się odwołać do PZPN. Żółta kartka dla Kotorowskiego - sam jest sobie winien, po co otwierał ten dziób.

tw. Bolek - 5 maja 2014, 21:14:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zawisza rozczarował, ale Lech bardziej

pinkfloyd - 5 maja 2014, 21:17:46 - *.opera-mini.net (*.231.200.95)
Kumaci z Bydgoszczy - tacy kibice niby a tu pustki, fajny doping, serio. Jeszcze się smieją z pikników co są na stadione i wspierają piłkarzy i klub, a sami mecze w nc+ oglądają.

zawisza - 5 maja 2014, 21:26:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
nawalka powolaj kownackiego.he he. beda pasowali z lewym.kownacki slepy by trafil lub kulawy.nadzieja polskiej pilki. jeszcze troche pogwiazdorzy w mediach i pogra sobie w 3 ligowych rezerwach lub juniorkach.

ps - 5 maja 2014, 22:06:28 - *.dynamic.chello.pl
Ci co śpiewali ze nigdy nie opuszczą Zawiszy ogladali mecz w TV :-) wytykają ze Osuch rozdaje bilety, ale sami za kase z kielbasy przychodzili... niestety ale coraz bardziej mi sie tak wydaje. Mam w d... kto na tym zarabia i kto płaci. Dal mnie liczy się Zawisza.

Ciekawy - 5 maja 2014, 22:12:08 - *.play-internet.pl
Witam. Jak Zetka zerwała zgode z Lubinem jak lubin na meczu morde drze za Zetką. Dziękuje za odpowiedź.

olaf - 5 maja 2014, 22:13:55 - *.master.pl
sędzia wyraźnie oszczędzał lechitów, Trałka powinien 2 żółte dostać, Wołąkiewicz już wcześniej powinien wylecieć. A Zawisza grała tak jakby im się nie chciało. Widać, że mocno świętowali puchar.

Pawelinho - 5 maja 2014, 22:16:19 - *.dynamic.chello.pl
olaf czy ty czytasz to co napisałeś? Oszczędzał Lecha? Bez komentarza można pozostawić twój wpis.

Pawelinho - 5 maja 2014, 22:18:25 - *.dynamic.chello.pl
A poza tym zawsze jak pan raczkowski sędziuje to można być pewnym tego, że dla rywali Lecha będzie karny. Więc olaf naprawdę przestań pisać takie "mądrości" bo to naprawdę nie wypada.

kibic z PO - 5 maja 2014, 22:19:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zawisza w Grupie Mistrzowskiej gra o nic i porażką się nie przejmuje a gdyby Lech przegrał to szansa na Mistrza by bardzo zmalała choć tak szczerze pisząc to Legia na Mistrza idzie a to oznacza że znowu Polska nie będzie miała nikogo w LM i może coś wskóramy w Lidze pocieszenia tzw LE Moja drużyna gra w Okręgówce od wielu lat i nie ma zamiaru żeby awansować wyżej i woli ponosić mniejsze koszta na dojazdy gdzie odległość między Miejscowościami wynosi około 40 km a tym Klubem jest Legia Chełmża

DENIS - 5 maja 2014, 22:52:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba za mocno świętowali w Bydgoszczy;)

wlkp - 5 maja 2014, 22:58:31 - *.icpnet.pl
trzymajcie się Zetka. oby pinokio odszedł

andyadam - 5 maja 2014, 23:16:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomysł wystawiania sędziów warszawskich na mecze Lecha jest pomysłem chorym. Chyba, że z założenia mistrzem ma zostać Legia. To co wyrabiał "arbiter" Raczkowski mnie wymaga komentarza.

Mariusz - 5 maja 2014, 23:45:49 - *.dynamic.chello.pl
Pinokio podał na konferencji że odchodzi 30 czerwca , teraz będzie feta na Wyspie Młyńskiej , a nie to posmiewisku po zdobyciu Pucharu Polski 3 tysiące wg kup bilet na Lechu , po największym sukcesie klubu , Radek znów nie zarobiłem hehhehheh

bumar - 5 maja 2014, 23:56:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sportowy Styl Zycia Polonia Bydgoszcz i Warta Skins 1912 Poznań !!!! Pozdro Edmund Szyc i Legenda Bydgoszczy Klan Gollobów!!!!

Kibol - 6 maja 2014, 0:01:23 - *.as13285.net
Hej kumaci kibole, śmiejecie się z pikników że chodzą na mecze kiedy mają bilety z free. A wy to co? Lepsi? SKWK kasowało klub z kasy z bilety. Jak Wisła powiedziała dość, to bojkot. Legia też bojkotowała waltera, bo im zabronił herbu na lewych pamiątkach używać. Lechia, Lech, Śląsk i pewnie reszta też, kroi z kasy ludzi na wyjazdach. A i przed meczem u siebie do puchy zbierają. W wielu klubach, kibole ze stowarzyszeń są zatrudnieni przez klub!!!! a w Lechii członkowie stowarzyszenia za swoją "pracę" biorą kasę!!!! A Osuch pewnie nie chce grosza dać i stąd protest. Piknik przychodzi, kiedy jest tanio lub za free. Kibol przyjdzie, kiedy mu za to zapłacą. No przecież bluzganie, to cholernie ciężka robota!!!!

jjo - 6 maja 2014, 0:19:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oglądam powtórki i nijak nie mogę dopatrzeć się karnego. W konsekwencji 2 żółta i czerwo dla Wołka , kartka dla Kotorowskiego czyli przetrzebione szeregi Lecha na next mecz . Sędzia chyba chciał zrobić komuś prezent. Urodziny czy co ? Staram się bronić sędziów bo to też ludzie i mogą się mylić, ale mylić się, a wymyślać cudeńka to zupełnie dwie rzeczy. Nie mogę tego zrozumieć. Jedyne wytłumaczenie to celowe osłabienie Lecha. A jak osłabienie to komu to potrzebne ? Legii ? Górnikowi ? Wiśle ? no nie wiem ? Czy jest może jakiś układ w STS ?

Leon - 6 maja 2014, 7:28:08 - *.239.125.190
Oglądałem mecz. To nie Zawisza był słaby, to Lech był bardzo mocny. Najlepszy wg mnie obecnie klub w Polsce- spokojnie miałby szanse wejść do fazy grupowej LM.

Zibi - 6 maja 2014, 7:34:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Leon, Lech bardzo mocny.Żartujesz..Chyba nigdy nie oglądałeś naprawdę mocnej drużyny. Z takim graniem nie utrzymali by się w drugiej lidze angielskiej.

Legia Wawa - 6 maja 2014, 7:37:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia Mistrz!!!

leiter84 - 6 maja 2014, 7:55:26 - *.volvo.com
Szykuje się powtórka z rozrywki. Legia, Lech a dalej długo, długo nic.
Zawisza i Lechia już po 2 kolejkach bez szans na mistrzostwo.

aaaa - 6 maja 2014, 8:26:04 - *.173.15.181.tesatnet.pl
W wyjściowym składzie Lecha 9 Polaków w tym o ile się nie mylę 6 wychowanków! Brawo i jeszcze raz brawo!

bb - 6 maja 2014, 8:59:44 - *.play-internet.pl
Gdyby urzędasy wraz z rodzinami zostali wysłani na stadion, to jeszcze ze dwa tysiące by się kibiców uzbierało na trybunach.

mirek - 6 maja 2014, 9:57:17 - *.dynamic.chello.pl
Mecz mily dla oka,widac bylo ze Zawisza niechce skrzywwdzic Lecha,co chcial to uzyskal,do konca mozna sie pobawidz w pilke a inni niech sie bija Zawisza i tak niemiala szns na trojke..

ZZ - 6 maja 2014, 10:31:17 - *.ipv4.simtech.pl
Zawisza traktuje teraz te mecze jak sparingi. Gdyby Zawisza grał o tzw COŚ i w pełnym składzie to Lech wywiózłby trójeczkę.

oo - 6 maja 2014, 10:34:53 - *.play-internet.pl
Zawisza nie ma dla kogo grać. Więc jest usprawiedliwiony.

asdf - 6 maja 2014, 11:07:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gdzie te tysiące co były w Warszawie? nawet bilet za pół ceny ich nie przyciągnął?tacy wierni kibice,śmiechu warte!

kZ - 6 maja 2014, 11:08:18 - *.ip.netia.com.pl
Chyba nie jesteś kibicem Zawiszy.Spoko jeszcze tą końcówkę pogramy.

Toruń - 6 maja 2014, 11:19:58 - *.play-internet.pl
Bydgoszcz jest za małym miastem na to ,by zgromadzić na swoim stadionie więcej niż parę tysięcy fanów. To jest maluśkie i ubożuchne miasteczko.

baraniuk - 6 maja 2014, 11:42:27 - *.tau.pl
że niby wołąkiewicz faul taktyczny ... ręce i nogi ( zaznaczam że nie jestem kibicem lecha )

1946 - 6 maja 2014, 11:55:21 - *.dynamic.chello.pl
Gdzie ten obiektywizm ? Z tego co słyszałem to komentatorzy canal+ nawet słowem nie wspomnieli o braku zorganizowanej ekipy KKSu na obiekcie Zawiszy.Tu wielcy "kibice sukcesu" też się do tego nie odnoszą.Można zatem wnioskować,że bojkot jednak jakiś oddźwięk odniósł,skoro nikt do Bydgoszczy na mecze nie przyjeżdża.A tak na marginesie.Określanie kiboli epitetami świadczy o niemocy i intelektualnym dnie.To co czytam po niektórych forach świadczy o braku podstawowych wiadomości,wiary we wszystko co podadzą media i hurraoptymizmie,który także jest oznaką niewiedzy.Zobaczcie,chociażby na bazie wczorajszej konferencji prasowej Osucha,jakimi metodami PO stara się o pozyskanie elektoratu.Boże,czego człowiek musiał dożyć.

ZS1906 - 6 maja 2014, 12:12:23 - *.as13285.net
Prawdziwi fanatycy Zawiszy trzymajcie się !! STOP propagandzie !! Pozdrowienia z Sosnowca.

pokn - 6 maja 2014, 12:16:59 - *.play-internet.pl
o

kas - 6 maja 2014, 12:35:00 - *.play-internet.pl
Propaganda,kłamstwa,itp itd? O czym wy nadajecie? Nie chce mi sie wierzyc jak Osuch mówi że to jest atak kiboli na władze w klubie ale to chyba do tego zmierza.Pszepraszam bardzo ale żaden normalny kibic sie tak nie zachowuje. Osuch nie zrobił nic takiego żeby go tak traktować możę poełnił kilka błedów ale nie pszesadzajmy! Mnie tez denerwuje jego gadanie że stworzył klub od zera ( bo tak nie było), ale to tylko jakies głupie farmazony to dlatego jest bojkot? Każdy kto chce to może sobie wejsc na zawiszafans i zobaczyc dlaczego jest bojkot (argumenty sa smieszne wyssane z palca. Kibice sa od kibicowania a prezes od zarzadzania i tyle w temacie. Zespół wygrał PP jest conajmniej 8 w ekstraklasie żadnych problemów , wspópraca z FC PORTO , znakomite transrery , to naprawde jest czas na jakiś durny bojkot który nic dobrego nie przyniesie? Dla Ultrasów 4 liga jest lepsza od ekstraklasy bilety tańsze , wyjazdy lepsze , władza w klubie, oni do tego dążą , NIE POZWÓLMY BY GRUPA NIE MYŚLĄCYCH LUDZI ZNISZCZYŁA NASZ UKOCHANY ZESPÓŁ!!!

tom - 6 maja 2014, 12:45:51 - *.olsztyn.vectranet.pl
do asdf i paru innych - ja np. byłem w pracy, kilkaset kilometrów od Bydgoszczy. Limit urlopu wykorzystałem na finał. Znajomy, z którym byłem podobnie. Zapewne Waszym zdaniem "prawdziwy kibic Zawiszy" powinien rzucić dla drużyny pracę i rodzinę, zatem przepraszam jeśli nie mieszczę się w definicji.

naz - 6 maja 2014, 13:50:35 - *.play-internet.pl
Czwarta porażka Zawiszy z rzędu Łącznie stracili 10bramek,a strzelili tylko jedną.Z taką skutecznością blado widzę tą drużynę!

T.Gollob - 6 maja 2014, 14:54:21 - *.play-internet.pl
W Bydgoszczy tylko Polonia !

ciekawski - 6 maja 2014, 14:56:21 - *.skierniewice.vectranet.pl
Osuch zapowiedział że odchodzi.
Kibolstwo znowu przejmie władzę nad klubem 4-ligowym? I kto tam będzie grał? Chyba kibole bo wszyscy zawodnicy Osucha odejdą.
Ciekawe w takim razie kto nas będzie reprezentował w pucharach?

kas - 6 maja 2014, 15:17:47 - *.play-internet.pl
do ciekawski: Osuch odchodzi? Nie siej panki. Nigdzie nie odchodzi gdybyś sie troche zainteresował tematem posuchał konferencji i jego wypowiedzi to byś wiedział. Powiedział że nie wytrzyma dłużej niż do 30 czerwca z SP które go obraża i jego wspópracowników. I że jeśli się to nie zmieni to odejdzie. Ale bez obawy Bruski już zapowiedział że SP musi opuscić obiekty Zawiszy. Więc po co taka napinka?

1946 - 6 maja 2014, 15:33:05 - *.dynamic.chello.pl
tak ciekawski i to ci wredni kibole są winni,że osuch odchodzi.Człowieku,włącz myślenie.

40 - 6 maja 2014, 15:45:16 - *.siec.alfa.pl
Kibolom pozostało tylko sianie propagandy. Przegrali na całej linii

1946 - 6 maja 2014, 15:54:36 - *.dynamic.chello.pl
to mamy zupełnie inne pojęcie na to kto sieje propagandę i zastraszenie.Patrz wczorajsza "konferencja".

40 - 6 maja 2014, 16:09:32 - *.siec.alfa.pl
Wszystko można widzieć po swojemu. To tak jak z policją - was ciągle prowokuje... Normalnemu kibicowi nigdy coś takiego nie zdarzyło się...

1946 - 6 maja 2014, 16:27:35 - *.dynamic.chello.pl
To się zapytaj matek z dziećmi jak uciekały przed gazem i kulami.Popatrz na zagazowane dzieci.Jest odpowiednia dokumentacja fotograficzna.Monitoring by to wyjaśnił,ale wredni kibole zapewne go ukradli.Z innej beczki.Do dziś SP nie może otrzymać od państwa Osuchów opinii biegłego w kwestii finansowej klubu za rok 2012.Taka sytuacja trwa od marca tego roku.Jak można rozumieć tę sytuację ? Nadmienię,że SP ma do tego niezbywalne prawo.Pan Osuch poruszył sprawy inwektyw skierowanych w jego kierunku.Sam kiedyś zbeształ ojca dzieci,który "ośmielił" się z nim polemizować.Jednemu nic nie wolno,drudzy są "out law".

40 - 6 maja 2014, 17:47:43 - *.siec.alfa.pl
Matki z dziećmi jeśli uciekały to nie dla tego, że policja prowokowała( siedziały w niewłaściwym miejscu z niewłaściwymi ludźmi). To kibole sprowokowali całą zadymę a potem udają skrzywdzonych. Monitoring nie ma nic do władz Zawiszy bo nie oni odpowiadają za realizację takich zadań. Jeśli SP ma do czegoś prawo to niech je realizuje. Do tego są kroki prawne. Nie słyszałem zbesztania ojca dzieci natomiast słyszałem wyzwiska na stadionie kierowane do niego i piłkarzy.

kas - 6 maja 2014, 18:02:45 - *.play-internet.pl
dO 1946 I innych kiboli: Powiedz mi czy to jest wina Osucha że policja strzelała do dzieci(jesli tak było)? Czy przez niego kolega z Inowrocławia stracił oko? Zastanówcie się czy to jest wina policji czy prezesa. Z tego co wiem to Osuch nie dał komendy strzelać! Może to on wpuścił policje na stadion ale musiał to zrobić czy wam sie podobało czy nie. Więc ten bojkot jest kompletnie bez sensu.
Powinicie miec pretensje do Policji a nie Osucha.
Ale sami wiecie że wy też nie winni jesteście.

ploi - 6 maja 2014, 18:31:05 - *.cdma.centertel.pl
Brawo Lech mistrzostwo już blisko

1946 - 6 maja 2014, 19:09:18 - *.dynamic.chello.pl
Słyszycie i widzicie to co chcecie widzieć i słyszeć.Nigdy nie twierdziłem,że kibole to anioły.
Policję wprowadził Osuch już przed meczem.Powiedział to przed dziennikarzami.Nawet nie potrafił uzgodnić równej wersji z rzeczniczką Chlebicz.Ona twierdziła,że policja pojawiła się bodajże około 65 minuty spotkania.Kas,tu nie chodzi o to,czy to się nam podobało,chodzi o wpuszczenie policji od początku meczu.Chodzi o to,że doszło do złamania prawa.Jeżeli tak konsekwentnie kara się kiboli za tak zwany "krzywy patrz" na ulicy to niech do ciężkiej cholery prawo działa też w stosunku do Osucha i jemu podobnych.Co do realizacji działań SP to powtórnie informuję o niemożności otrzymania przez w/w sprawozdania biegłego o sytuacji finansowej klubu z 2012 roku ! Zasłanianie się brakiem czasu uważam za co najmniej śmieszne.Jeżeli nie ma się nic do ukrycia nie robi się problemu z przekazaniem kilku kartek A4 kopi opinii tegoż biegłego.Czy wyrzucenie SP ze struktur nie ma w tym momencie innego aspektu niż ten omawiany przez właściciela większościowego czyli stricte sportowego(niekompetencje,słaba efektywność itp.) ? Czy może pan Osuch nie chce,aby zgodnie z prawem ktoś jeszcze oprócz niego miał wgląd w finanse klubu ? Jeszcze jest czas,aby zacząć myśleć bo potem będzie za późno i długi zapłacą podatnicy.Zaznaczam,że bardzo trudno będzie udowodnić działania na niekorzyść i celowe szkodnictwo.W takich wypadkach oskarżeni o złą wolę odpowiadają zgodnie:Chciałem,chcieliśmy dobrze,a wyszło jak wyszło.Przepraszamy.

1946 - 6 maja 2014, 19:23:10 - *.dynamic.chello.pl
40,człowieku.Na B niejednokrotnie przebywały całe rodziny nawet z dziećmi na rękach.Przestań bo takie rzeczy były na porządku dziennym i nikomu się nic nie stało.Uderzenie dziecka tarczą policyjną też uważasz za prowokację kiboli?Trochę więcej elastyczności.Ta sytuacja miała miejsce po zakończeniu spotkania Zawisza - Widzew,kiedy to ludzie poruszali się w labiryncie radiol oraz wszechobecnych stróżów prawa.Ścisk spowodowany właśnie przez nich mógł doprowadzić do prawdziwej tragedii.Co do zniknięcia monitoringu to wszyscy umywają ręce i kozła ofiarnego faktycznie nawet nie określają.Zagadka.

kas - 6 maja 2014, 20:04:12 - *.play-internet.pl
tak 1946 masz racje jak Bruski wyrzuci SP bedzie mały wgląd do finansów. Ale czy rzeczywiście Osuchowi chodzi tylko o kase watpie. Niezły z niego musiał by być aktor by odgrywać taka szopke. A nie uważasz że ciężko jest pracowac gdy członkowie SP wyzywają cię i robią wszystko by tobie zaszkodzić?
Osuch chciał z nimi sie dogadac ale oni z tego co wynika nie. A z tym sprawozdaniem to rzeczywiście dziwna sytuacja , ale cóz ja moge zrobic , nie bede z tego powodu bojkotował. Na pewno można zrobić jakieś kroki by dotrzec do tego sprawozdania bo SP jak narazie ma do tego prawo.
Być może jest tak jak mówisz bo to sie wydaje nawet logiczne że Osuch w tym 2012 roku coś porzekręcał , SP chce wgląd do druków a on żeby to ukryc chce wyrzucić je z struktór Zawiszy bo wtedy nie bedzzie miało takiego prawa. Mnie tez zastanawiaja kwestie finansowe. Ale to jest tylko gdybanie bez żadnych dowodów. Wojna trwa w nalepsze argument Osucha za argument kiboli obie wersje mają w sobie zalązek prawdy chociaż do wersji Osucha mi bliżej. Ja nie rozumiem jednego czemu nikt nie chce zrobić stanowczego kroku ani Osuch ani Kibole. Np. kibole z SP zadzwonić do Osucha i powiedzieć mu by pokazał to sprawozdanie a jesli nie poskotkuje rozgłosnic sprawe czy zgłosic to gdzies.Przeciez SP ma do tego prawo i mam nadzieje że tak sie stanie. Albo Osuch wypowiedziec sie stanowczo na temat a nie bzdety paplać jeśli jest niewinny to niech to w końcu udowodni (chodzi mi o kwestie finansowe) Ta wojna nikomu nie wyjdzie na dobre skończy sie tak że Osuch odejdzie a Zawisza wyląduje w 4 lidze chociaż jak pisałem dla ultrasów bedzie to najlepsze rozwiązanie.

k Z - 6 maja 2014, 20:05:42 - *.ip.netia.com.pl
do1946;proszę dzwonić po pogotowie ratunkowe.

1946 - 6 maja 2014, 20:31:00 - *.dynamic.chello.pl
Osuch zasłania się "brakiem czasu" w kwestii przekazania dokumentów.To jego argument,moim zdaniem dziwny jak dla tak prostej sprawy.Nic nie wiem,aby ktoś z członków SP publicznie znieważył Osucha.Nikogo nie chcę bronić.Naprawdę jest to dla mnie niewiadoma.Jak widzisz można porozmawiać w sposób merytoryczny nawet jeśli ma się zgoła odmienne biegunowo poglądy.Nie ruszają mnie osobiście takie wpisy jak ten "kZ" bo nie zniżam się nigdy do poziomu takich osobników.Nie chcę też komentować konferencji prasowej.Był to popis jednego aktora.Nieomylnego i bardzo zadufanego w sobie człowieka,który jak przychodził do Bydgoszczy jak to sam powiedział,lawirował.O definicję tego słowa nie trudno w internecie.Ciekawe czy w chwili obecnej też lawiruje ? Mam na myśli trudności z uzyskaniem już tu przytaczanej opinii biegłego.

1946 - 6 maja 2014, 20:41:00 - *.dynamic.chello.pl
Edit:Kas. Jeśli gra idzie o dużą kasę to nie takie szopki ludzie organizują.Tu naprawdę można wiele faktów połączyć.A argumenty o bezpłatnym użytkowaniu obiektów przez SP są hipokryzją Osucha,który także za nic nie płaci.

siwy - 6 maja 2014, 20:51:32 - *.as13285.net
Kupił was facet z teczką wypchaną pieniędzmi. Macie całkowity brak honoru oglądając i wspierając ten kabaret. Tradycja Zawiszy niszczeje. Piłka nożna dla fanatyków !! Pzdr z S-ca. Siwy.

kas - 6 maja 2014, 20:52:55 - *.play-internet.pl
Owszem , nie od dzisaj wiadomo że Osuch lubi być przy kasie. Ale taki jest sport niestety teraz. Każdy gra dla kasy. Powiedz mi gdzie prezes nie ma zysków ? Przykład Cupiała w Wiśle też zgarnia tyle kasy za nic a w dodatku zaduża klub na swoja firme.
Więc sam widzisz sprawa nie jest taka prosta i każda ze stron ma troche racji. Więc uważam że ten bojkot był troche nie potrzebny. Zastanawiam sie dlaczego nie widzieliscie problemu wczesniej tylko po feralnym meczu z Widzewem.

kas - 6 maja 2014, 21:02:18 - *.play-internet.pl
Siwy jak nie masz pojęcia o Zawiszy to się nie udzielaj! Gdybyś chciał wiedzieć to Osuch nigdy w tej teczce pieniedzy nie miał. Mam czelność chodzić na mecze Zawiszy bo gra on w ekstraklasie po 20 latach przerwy gra fajną piłka i tyle. Czemu ty obrażasz Zawisze nazywając go kabaretem? pszeskadza ci to że Osuch jest prezesem jaka tradycje niszczy? powiem inaczej pisze historie. A to że tradycja jest dla ciebie że kibole siedzieli na B czy SP było członkiem Zawiszy to nie tradycja. Jesli chcemy mieć silny zespół potrzebne są zmiany a nie będziemy sie obchodzić na 4 ligowych zasadach.

40 - 6 maja 2014, 21:10:07 - *.siec.alfa.pl
JA wszystko rozumiem i ubolewam ,że komuś stała się krzywda. Tylko inaczej to widzę niż Ty.
Nigdy nie usiadłem na B z dzieckiem bo bałem się, że możecie coś odwalić. To wasza wina a nie Osucha czy policji. Jeżdżę na mecze do Niemiec,Anglii i wszędzie czuje się bezpiecznie. W Polsce nie do końca i z całą pewnością nie z powodu policji. Polskie służby porządkowe bardzo cackają się z kibolami.

40 - 6 maja 2014, 21:15:32 - *.siec.alfa.pl
Piłka to normalny biznes. I jak w każdym biznesie chodzi o zyski. Co to za właściciel który ciągle musi dokładać do biznesu ? Kto wam broni kupić od właściciela klub... Wtedy będzie po waszemu

Mariusz - 6 maja 2014, 21:20:50 - *.dynamic.chello.pl
@40 , a gdzie Ty na tych meczach w Niemczech bywasz ,że się tam kiboli nie boisz , podaj nazwe klubu i kiedy tam byłaś , na jakim meczu ???

Mariusz - 6 maja 2014, 21:23:14 - *.dynamic.chello.pl
St. Pauli dymi , Hamburg ,dymi , Dortmund dymi, Hanowver dymi , Eintracht dymi itd , przecież w Niemczech jest ostatnio więcej akcji kibicowskich niż w Polsce, a race odpalone na każdym meczu

Mariusz - 6 maja 2014, 21:26:08 - *.dynamic.chello.pl
@Kas zgadzam się z Tobą zmiany są konieczne i nadejdą wkrótce , pierwsza z nich to odejście Osucha , co to za marketing gdzie na klasową druzynę jaka w Polsce jest Lech po historycznym sukcesie przyszło 3 tysiące widzów??? Kto za to odpowiada ,że zraża kibiców do klubu ???

40 - 6 maja 2014, 21:57:20 - *.siec.alfa.pl
Berlin, Dortmund,Monachium może i dymią ale na stadionach i wokół bezpiecznie.

40 - 6 maja 2014, 21:58:55 - *.siec.alfa.pl
Berlin,Dortmund,Monachium i jakoś spokojnie było na meczach i przy stadionie.

siwy - 6 maja 2014, 22:02:03 - *.as13285.net
@kas. Jakie zmiany są konieczne? Wywalić publikę ze stadionów? Kibice czy jak wolisz kibole sami nie odeszli, zostali w podstępny sposób wypieprzeni. W Sosnowcu w latach 80-90 mieliśmy koszykówkę w najwyższej klasie. Było zawsze Zagłebie, po latach posuchy w niższych ligach przyszedł sponsor, firma Sanco - Pol. Był awans. W czasie jednego z meczów do młyna przyszedł przedstawiciel sponsora i kazał śpiewać SANCO POL, zamiast ZAGŁĘBIE. Chłop został wyśmiany - potem sponsor się wycofał. Kasa to nie wszystko. Dziś Osuchy są, jutro ich nie ma, tak samo z pieniędzmi. Fanatycy zostają. Nie muszę być kibicem Zawiszy by to zrozumieć. Jednych wychowano w poczuciu honoru innych nie. Proste. Dopuki Osuch będzie rządził i wprowadzał swoje zasady nie licząć się z nikim doputy nie będzie prawdziwej piłki w Bydgoszczy. Pozdrawiam

Mariusz - 6 maja 2014, 22:05:00 - *.dynamic.chello.pl
Proszę Ciebie to za Co Borussia dostała kilkadziesiąt zakazów stadionowych na derbach z Schalke , za dymy na stadionie. Widzisz byłas/es na ilu meczach 20 , czy 30 w Niemczech , ja na Zawiszy przez ostatnie 5 lat na każdym i tylko na jednym było coś nie tak- Puchar z Widzewem. Jaki z tego wniosek.....???

Mariusz - 6 maja 2014, 22:07:45 - *.dynamic.chello.pl
Z kibolami nikt nie wygrał i nie wygra i to Was tak wszystkich boli , szalał Osuch szaleje Bednarz , a od tego ich szaleństwa w kasie pustki.

kas - 6 maja 2014, 22:29:14 - *.play-internet.pl
Mariusz widze że twoja osoba to też ciężki przypadek z kolega 1946 chociaz można normalnie podyskutować. Ale dobrze odpowiem ci.Pierwsza kwestia odejście Osucha , myślisz że jak Osuch odjedzie to klub dalej będzie grał w ekstaklasie i odnosił sukcesy? Możesz tylko pomarzyć jesli klub przejma tacy jak ty to zobaczysz Zawisza wylduje w niższych ligach z ogromnymi długami ; jedna opcja w sytuacji gdyby miał odejść Osuch jest taka że kupił by ten klub inny fachowiec który sie zna na rzeczy w przeciwieństwie do was. Osuch odejdzie i co dalej , problemy z policja jak były to będa dojdą jeszcze inne. Naprawde żeby zarzadzac klubem trzeba mieć ogromną wiedze i umiejętności a wy myślicie że przepędzicie Osucha przejmjecie klub i zarobicie kase i dalej Zawisza będzie grał w ekstraklasie i wygra w dodatku lige europy. To jest patologia! a marketing żal mi tego komentować powiem ci tak na wszystkich meczach Zawiszy za czasów kiboli średnia to 5000. Połowa to pikniki więc frekfencja jest prawie taka sama a bilety droższe i trzeba dodać że kibice przyjezdnych byli przynajmniej 400 osób .A jeśli chodzi o mecz z Lechem to mam ci pisać że był poniedziałek itp. dobrze o tym wiesz , tylko takie bzdury piszesz. Marketingu na Zawiszy nigdy nie było ale powoli sie to zmienia. Osuch nie może za wszystko odpowiadac za dużo obowiązkow sobie wzioł na głowe.Ale w przyszłym sezonie Skrzynia mam mu pomagać. A odp na pytanie kto zraża kibiców jest prosta...KIBOLE dzieki nim dużo ludzi boi sie przyjsc na stadion bo wiedza że jestescie nieobliczalni ; Powiem ci jeszcze jedno gdyby ci bokser powiedział teraz że masz lecieć na stadion to byś leciał jak pies taka jest niestety prawda że grupa rzadzacych kiboli manipuluje cała reszta.Wiadomo są tacy co mają swoje zdanie i widzą sens w tym bojkocie ale zdecydowana większość są to ludzie którzy ślepo podąrzają za kilkoma kibolami. Mam nadzieje że to sie zmieni

Mariusz - 6 maja 2014, 22:38:54 - *.dynamic.chello.pl
Jaka była frekwencja na Legii 13 tysięcy !!! Na takim spotkaniu jak Lech po zdobyciu Puchary Polski wyniosła 3 tysiące - rozumiesz różnice. Jak bilety są droższe wczoraj dla 15 tysięcy z narodowego była ulga 50 procent , na wcześniejsze mecze bilety po 1 grosz , a Ty piszesz ,że bilety droższe , to co mają dopłacać , ma być taniej niż jeden grosz- dlaczego więc piszesz nieprawdę ??? Na prezentacji druzyny robionej przez kiboli było około 8 tysięcy ludzi , na fecie po Pucharze Polski 2 tysiące, zauważasz róznicę ??? PIszesz ,że ślepo podążają ludzie za kilkoma kibolami, a moim zdaniem oni myślą , analizują - ja Tobie powiem ,że są takie niedobitki jak Ty którzy ślepo podążają za słowami Osucha. Mnie Osuch nie omami swoimi bajeczkami, Ty wierzysz w wygraną w Lidze Europy ,poważny jesteś ???

Mariusz - 6 maja 2014, 22:42:15 - *.dynamic.chello.pl
Widzisz wolę wierzyć Bokserowi , wiesz dlaczego , bo Osucha nie było w 5 lidze , a Bokser był , Osuch mówi ,że gdyby nie było awansu do 1 ligi to by go tu nie było , a Bokser by był , Osucha wkrótce nie będzie, a Bokser dalej będzie prowadził doping. Bo jeden z nich kocha ten klub bez względu na Ligę , a drugi jest tu tylko na wczasach.

kas - 6 maja 2014, 22:46:20 - *.play-internet.pl
Siwy mam dosyć dyskusji z takimi jak ty czy Mariusz czy ty wiesz co ty wogle piszesz i o czym? Jacy kibole zostali podstepnie wyrzuceni ... chyba nie Zawiszy. Nie opowiadaj mi tu jakiś historii z Sosnowca bo mnie to kompletnie nie interesuje , martw sie o swoj klub a nie wtykasz sie tam gdzie nie trzeba. Jakie zasady Osuch wprowadza że przeskadza to wy funkcjonowaniu bydgoskiej piłki?.
Bzdury , bzdury i jeszcze raz bzdury. To teraz przez to że w Bydgoszczy jest grupa fanatyków którzy oblewaja sie honorem ( pokazali ten honor np. w meczu z Cracovia) i wolą jezdzić na 4 lige nie bedzie nigdy ekstraklasy ? Weź sie zastanów.
Do fanatykow nic nie mam ale nie pozwole by zniszczyli nasz klub.
PS. wywiesiłes już w Sosnowcu przescieradło z napisem Osuch Pinkio? Jesli nie to to zrób bo kibole zawsze razem. Nie zdziwie sie jak niedługo w czerwonej czesci Łodzi pojawi sie taka szmata w geście solidarności z Zawisza. Do czego to dochodzi

Mariusz - 6 maja 2014, 22:53:48 - *.dynamic.chello.pl
Osuch wprowdził policję na stadion z Widzewem , a policja dokonała czynnej napaści na kibiców, monitoring znikł, Osuch z niewiadomych powodów nie chciał wyjaśnić tego wydarzenia. Krótko i na temat - nie ma możliwości kompromisu z takim człowiekiem. Czy będzie ekstraklasa po Osuchu to się okaże , jeżeli nie trudno, nie znamy pojęcia ekstraklasa za wszelką cenę , za cenę łamania praw obywatelskich.

kas - 6 maja 2014, 23:06:51 - *.play-internet.pl
Ja wiem ty chyba jesteś Mariusz ale Trynkiewicz tyle siedzałes w celi to nie dziwie sie ze nie masz pojecia co sie dzieje w Bydgoszczy. Bilety za 1 gr co ty pierdzielisz chyba na 2 meczach była taka promocja i to tylko na C. I wtedy nawet trybuna ta pustkami świeciła.i nie były za 1 gr tylko w promocji do kupionego biletu dostawałes drugi za 1gr. masz racje na Legii 13 tys ale wiekszosc to byli tacy co ich teraz wyzywasz kibice jednego meczu bo graliśmy z Legią. wiem bo byłem. B była zapełniona czyli nie wiem ile sie tam zmiesci 2000 kiboli? plus załóżmy koleje 2 3 gdzies indziej. Z Lechem mecz o pietruszke , ale co ja bede kłamał przecież wiadomo że frekwencja jest gorsza niż wczesniej, że pikniki chodza i wogle ale sami do tego doprowadziliscie.Ale uwierz mi zaczyna sie to zmieniac nawet twoi koledzy przychodza. Ja nie słucham Osucha jakbyś czytał uważnie to byś wiedział że jestem gdzies pomiedzy Osuchem a wami bo kazdy ma troche racji. Ale najbardziej irytuje mnie fakt w jaki w sposób działacie te wasze oszczerstwa. Np teraz czy ja pisałem że Zawisza wygra lige Europy? O czym ty gadasz , pisałem o tym ale w waszym konekscie i waszych wielkich planach ale jak już otym mówie to jeszcze jedno na stronie zawiszfans sa przyczyny bojkotu (śmieszne) ale zirytował mnie 7 punkt co to jest sie pytam? czy Osuch kiedyś obraził normalnych bydgoszczan, dzieci z SP czy ich rodziców? nazywając SP patologia miał na mysli cała strukture SP a nie dzieci tylko wy dobrze o tym wiecie tylko takie głupoty piszecie własnie poprzez takie działania wam nie ufam osmieszacie sie na całej lini

kas - 6 maja 2014, 23:09:11 - *.play-internet.pl
Odezwał sie ten który nie łamie prawa. Ile razy race w łapie trzymałes?

kas - 6 maja 2014, 23:13:24 - *.play-internet.pl
Powiem ci Mariusz też bym wolał gdyby prowdził klub bokser bo on rzeczywiście jest związany z Zawisza a Osuch to turysta ale musi miec pojecie jak to sie robi...a tego to niema

Mariusz - 6 maja 2014, 23:14:27 - *.dynamic.chello.pl
Na meczu z Legią sam młyn to 7 tysięcy ludzi , tyle w temacie obrażanie nie słyszałeś -to proszę cytat z weszło - "...Czasami nie dziwię się, że Bydgoszcz to niby ósme największe miasto w Polsce, a we wszelkich rankingach prawie ostatnie. Ludzie tutaj potrafią rozwalić wszystko. Nawet jak ktoś przyjdzie z zewnątrz i coś zbuduje – to oni rozwalą. Prawie dwa razy mniejszy Toruń jest we wszystkim chwalony, a Bydgoszcz oceniana jak najgorzej. Cóż, liczę, że Zawisza nie skończy jak lotnisko w Bydgoszczy, które – jak właśnie przeczytałem – odprawia dziennie jeden samolot...."

Mariusz - 6 maja 2014, 23:16:56 - *.dynamic.chello.pl
Kolejny cytat z weszło " ...miesięcy budowałem ten klub, to jest moje dziecko, ale tutaj poza firmą Solbet nikt mi w niczym nie pomógł. Kibice? Czy któryś przyszedł i spytał, czy płot pomalować albo trawę skosić?....

kas - 6 maja 2014, 23:19:18 - *.play-internet.pl
Ostatnie moje słowa do ciebie ty dlatego że Osuch nie chciał wyjasnic krótko i na temat sprawy bojkotujesz? Dobrze że sam zauważyłes ze to nie on z wami walczył tylko policja. A polcje wprowadził dlatego że był mecz z Widzewem chyba wiadomo dlaczego. (nie rozumiem czemu policja nie mogła byc na stadionie , a gdzie mieli byc w Fordonie?) Najlepiej pozwolić wam na rozrube z Widzewem i demolke stadionu a co tam ...

Mariusz - 6 maja 2014, 23:24:04 - *.dynamic.chello.pl
Race i zakazy to żadne prawo to głupota, w tym kraju w Sylwestra 60 procent społeczeństwa w upojeniu alkoholowym odpala fajerwerki , giną ludzie , część zostaje kalekami(tracą dłonie , palce u rąk itd) i to jest legalne to jest o.k , natomiast race od których w Polsce nie zginął nikt są nielegalne i oburzają społeczeństwo. Szkoda ,że to same społeczeństwo w 80 procentach przyznaje ,że przekroczyło prędkość na drodze stwarzając zagrożenie życia innych uczestników ruchu i tego nie potępia - to jest normalny kraj ???

kas - 6 maja 2014, 23:25:30 - *.play-internet.pl
Przecież on to mówił o kibolach którzy go wyzwali a nie o normalnych bydgoszczanch , dzieciach z SP i ich rodziców. kumaty człowiek może sie domyśleć a że bydgoszcz jest zacofana to ma racje.
Kolejna jego wypowiedz sensu nie miała przyznam ale nie mów mi że to onrażanie

Mariusz - 6 maja 2014, 23:26:55 - *.dynamic.chello.pl
Widzisz oburzasz się ,że kibice odpalili race , a to , że Twój guru wprowadził policje na stadion , łamiąc ustawę o imprezie masowej to rozumiem wszystko jest o.k???

Mariusz - 6 maja 2014, 23:30:51 - *.dynamic.chello.pl
kas on nie podał nigdzie w tej wypowiedzi ,że chodzi o kiboli tylko wypowiada się na temat ludzi mieszkających w Bydgoszczy , nie zaklinaj rzeczywistości - jeszcze raz cyt ..Czasami nie dziwię się, że Bydgoszcz to niby ósme największe miasto w Polsce, a we wszelkich rankingach prawie ostatnie. Ludzie tutaj potrafią rozwalić wszystko. Nawet jak ktoś przyjdzie z zewnątrz i coś zbuduje – to oni rozwalą. Prawie dwa razy mniejszy Toruń jest we wszystkim chwalony, a Bydgoszcz oceniana jak najgorzej. Cóż, liczę, że Zawisza nie skończy jak lotnisko w Bydgoszczy, które – jak właśnie przeczytałem – odprawia dziennie jeden samolot...."

kas - 6 maja 2014, 23:30:54 - *.play-internet.pl
tez jestem za legalizacja rac ale takie jest prawo i tego nie zmienisz i palac race je łamiesz.
Ja widze racje po waszej stronie to ty zauwarz też racje po stronie Osucha a nie tylko jedno... trzeba dązyc do kompromisu anie zaostrzac sytuacje. Mimo wszystko pozdro . koncze. Przemysl wszystko na spokojnie bo naprawde jest co.

kas - 6 maja 2014, 23:34:35 - *.play-internet.pl
Powiedział ludzie miał na myśli kiboli nie powiedział tego o wielka krzywda sie stała uważej po przyjdzie taki czas kiedy inni beda cie przesladować i intepretowac twoje wypowiedzi.

rzymianin - 6 maja 2014, 23:50:37 - *.tvkslupsk.pl
Piknikom potrzebni kibole (bo smutny ten stadion), a kibolom potrzebne pikniki (na Legii 13 tys, z tego 7-8 tys. to właśnie pikniki). Wszyscy wspólnie tworzą atmosferę widowiska i wydarzenia sportowego. Pikoli potrafi być i 15 tys. (patrz puchar) do tego fanatycznych 5 tys. i mamy komplet na trybunach. VIVA WKS!!!

1946 - 7 maja 2014, 7:30:08 - *.dynamic.chello.pl
Poruszany był tu wątek o łamaniu prawa przez kiboli.Chodzi o odpalanie rac.Zakazuje temu procederowi prawo.W myśl zasady DURA LEX AT LEX,kibole ponoszą konsekwencje swoich czynów.Dlaczego jednak prawo nie jest równe dla wszystkich ? Osuch wprowadzając na stadion policję od początku meczu Zawisza-Widzew,wbrew obowiązującej ustawie o BIM złamał je także.
Przepraszam,że zapytam.Poniósł konsekwencje tego czynu ?
Jeśli potrafi się kręcić sprawy za stanie na schodach to tym bardziej powinno się zająć czynem pana Osucha.A propos schodów.Sąd ostatnio uniewinnił kibiców Legii Wa-wa z podobnego zarzutu.Za sprawę zapłacą podatnicy.Śmieszne to i zarazem przykre jeśli taki banały są rozpatrywane przez Temidę.Prawdziwi oszuści i złodzieje natomiast,mają status dobroczyńców,a niektórzy nawet to im aureolę przypinają.

1946 - 7 maja 2014, 8:41:50 - *.dynamic.chello.pl
Kas.Jeśli chodzi o zyski z prowadzenia klubu to niech je Osuch ma.Jego prawo.Chodzi jednak o przejrzystość tych "zysków".Zobacz ile klubów miało kłopoty z powodu nieuczciwych właścicieli.Osuch argumentuje,że bandyci w kapturach chcą przejąć klub.Bandyci to w jego mniemaniu SP.Kto wierzy w tę teorię osuchową to powinien z miejsca udać się do lekarza.Osuch wymyśla bzdury,a nie potrafi przekazać dokumentów Stowarzyszeniu,które ma do tego niezbywalne prawo.Coś tu chyba jednak nie gra ?
Jednym zarzuca wszystko,a sam nie wywiązuje się z najprostszych spraw.
Z innej beczki.
Gdy na pierwszej konferencji powiedział takie słowa,wielu mu uwierzyło.Cytuję:Już dawno byłem zainteresowany Zawiszą(czyt.hydrobudowa),ale jak się dowiedziałem,że to sztuczny twór,bez prawdziwych kibiców to zrezygnowałem.
Dziś mówi,że to kibole wygonili i zniszczyli inwestora(hydrobudowę)tak jak jego chcą wygonić.Metamorfoza czy jak już mówiliśmy rasowe lawiranctwo ? Jak na filmie "Miś" :Ten człowiek w życiu słowa prawdy nie powiedział.

Leon - 7 maja 2014, 8:47:13 - *.239.125.190
do @1946 - ja myślę, że gdyby było to niezgodne z prawem, to kontrola by to wyłapała. A przecież miała być specjalna kontrola w związku z wydarzeniami z meczu z Widzewem. Tak przynajmniej napisali w internecie. Na stronie kibiców Zawiszy w artykule z 06.05.2014 znów spotkałem określenie ,,meczu wkładów z Lechem ". Liczyłem że po zdobyciu Pucharu Polski coś się zmieni i część kibiców przeprosi piłkarzy. Szkoda...

1946 - 7 maja 2014, 9:58:58 - *.dynamic.chello.pl
Żyjesz w Polsce jak mniemam.Kontrole wykazują wtedy nieprawidłowości jak już jest totalnie pozamiatane.
W tym kraju (nie mówię akurat o piłce)różne afery nie są odkrywane przez tych,którzy są do tego powołani.Przewałki i inne kombinacje w większości odkrywają dziennikarze.Gdy ci z Przeglądu Sportowego ośmielili się urazić majestat Osucha,ten zagroził odebraniem akredytacji dla całego PS.Jeśli chodzi o aferki w świecie polskiej piłki to większość dziennikarzy woli się nie narażać. To zbędne gmatwanie sobie życia.
Znałem takiego jednego,który za czasów hydrobudowy pisał jedno,a gadał przy wódce drugie.
Dla mnie przykładem determinacji dziennikarskiej w celu nagłośnienia prawdy są dwaj od afery Watergate z Washington Post czyli Carl Bernstein i Bob Woodward.Może to przykład z totalnie wysokiej półki,ale obrazuje co może zwykły dziennikarz gdy chce ukazać prawdę.Gdzie byli wtedy wszyscy "kontrolerzy",spec komisje i inne tego typu twory ?
W jednym ze swoich wpisów popełniłem lapsus.
Zamiast napisać Dura lex SED lex,napisałem AT.Przepraszam za pomyłkę.

kas - 7 maja 2014, 10:51:55 - *.play-internet.pl
Jak powiedziałem nikt nie jest święty , do spraw oranizacyjnych do Osucha nie mam kompletnie pretensji bo te oszczerstwa sa bez podstawne ale kwestie finansowe mnie niepokoja chociaz chyba kiboli akurat nie bo nie ma nic wspomnianego o tym na zf oprócz jednego zdania o SP. I rzeczywiscie jedynym racjonalnym powodem bojkotu moga byc kwestie finansowe chociaz sa to tez tezy nie potwierdzone dowodami. Ale myslicie ze odejscie Osucha bedzie najlepszym rozwiazaniem? Koles zna sie na prowadzeniu klubu jak mało kto. Nie lepiej najpierw wyjasic wszystkie niedociagłosci a potem oskarzac? Wasze oskarzenia sa tak samo teraz traktowane jak oskarzenia Osucha wiec w ten sposób nic nie osagniecie. Powiem tak ta wojne przegraliscie juz na meczu z Lechem i z przedewszystkim Cracovia zachowaliscie sie jak skonczone dupki i nikt was nie bedzie traktował powożnie. Gdybyscie sie inaczej zachowali z kulturą to może nawet by na Lechu było te 20 tys. osob. Wyzwiskami i podłymi metodami nic nie osiągniecie. Jedna droga by coś naprawić jest dialog chociaz nie wiem czy ktos bedzie chciał z wami jeszcze rozmawiac. K. Bess na konferencji zaproponował Osuchowi spotkanie tylko szkoda że tak późno , jak mineło pół roku od konfliktu ... Nie dziwie sie ze Osuch go wyśmiał tym bardziej że już wczesniej sie z nim umawiał

bekaaaa - 7 maja 2014, 11:41:16 - *.play-internet.pl
Tak,tak będą pultasy na nas pluć , strzelać , gazować , rozpierniczać fajnie działające drużyny młodych piłkarzy ...a my będziemy się uśmiechać i mówić :
-Dobry radzio, dobry, bo organizacyjnie to jest kolos ...tylko ,że na glinianych nagach . On odejdzie i nie ważne która będzie liga my wrócimy .Wy znowu będziecie czekać ileś lat aby obejrzeć "najlepszą" ligę na świecie z najlepszym poziomem piłkarskim w całym wszechświecie .Znowu minie Wam miłość do Zawiszy bo przecież kto będzie chodził np.na Spartę Brodnica - bez urazy ...
Po latach znowu się jakiś wyjazd ( JEDEN ) zaliczy i będzie co opowiadać wnukom.
NIE jesteście kibicami tylko oglądaczami i ŻADEN z Was nie ma moralnego prawa osądzać czy bojkot jest słuszny czy też nie słuszny .
Pinokio miał wyjaśnić jedną kwestię czyli atak na bezbronne rodziny chcące wyjść ze stadionu . Pies który wydał rozkaz do strzelania jak i sam pinokio bo pozwolił aby te bestie weszły sobie na stadion powinni iść pod sąd i poszliby tylko najlepiej ukraść czy schować jak kto woli taśmy z monitoringu i cisza ... bo to ci wstrętni kibice są winni .
Na koniec dodam ,że większa część z tych co bronią pinokia to na mecze chodzi od roku może półtora a wiedzę na temat tego co się dzieje w klubie czerpie od śmiesznych bydgoskich pismaków . Bardzo duża część tzw. pikników nie chodzi na mecze chodzą tylko oglądacze . Rozmawiałem z moim starszym sąsiadem czy idzie na mecz odpowiedział :
-bez Was ten stadion jest martwy a na dobrą piłkę to ja sobie w telewizji popatrzę jak włączę ligę angielską czy niemiecką.
Ostatnio nawet piłkarz Lecha przyznał ,że na murawie nie było czuć atmosfery stadionu piłkarskiego ale popcorn ... tyle o Was i waszej "dozgonnej" miłości do Zawiszy .

ZZ - 7 maja 2014, 12:10:59 - *.ipv4.simtech.pl
bekaaaa. Ale z ciebie beka. Nie ćpaj już bo sie jeszcze więcej pogrążysz. Ty i kibic. Ty jestes zwykłym bandytą, któremu zależy, żeby obrazić i nie tylko. Ciebie Zawisza interesuje jak zeszłoroczny śnieg. Nie ważne gdzie będziemy jexdzić czy na Ekstraklase czy na 4 lige hahaha.. ty wiesz co ty chociaz mówisz? to tak jakby ktos zarabiał 5 tys. a chciał zarabiać 2 tys. Was już nie ma. I mam nadzięję, że nie będzie.

bekaaaa - 7 maja 2014, 12:37:12 - *.play-internet.pl
ZZ ty za to do emerytury będziesz siedział na komisariacie i pisał na 90 minut .

1946 - 7 maja 2014, 12:51:24 - *.dynamic.chello.pl
Ty ZZ.Dlaczego ubliżasz komuś kto ma odmienne zdanie niż ty ? Wyzywasz od bandytów i nazywasz narkomanem ? Jakie masz podstawy do tego ?
Do Kas.Przesądzasz już przegraną kiboli? Żyję już kilka lat na tym świecie i z Zawiszą przeżyłem wiele.U siebie i na wyjazdach.To w tej chwili mało ważne.Jeśli mam być szczery to zawsze przez te wszystkie lata moglem liczyć na tych,których teraz nazywacie bandytami.Co do "zwycięzców" i "przegranych" to pozwól aby czas pokazał.
Jeśli chodzi o niektórych "pikników".Wielu z nich brakuje opraw meczowych i specyficznego klimatu nadawanego przez kiboli.Pamiętam kiedy chyba w II lidze kibole wykonali niebiesko-biało-czarną sektorówkę na całą B.Jeden ponad pięćdziesięcioletni kibic siedzący na A płakał ze wzruszenia jak bóbr.Konkludując.Nie przemawiajcie w imieniu wszystkich "pikników".Nie róbcie z siebie jedynych sprawiedliwych co daje wam możność obrażania kiboli.Osucha kibole znieważyli,lecz przedtem on używał również niecenzuralnych określeń w stosunku do nich.Najgorzej jak ktoś widzi tylko jedna stronę medalu.

ZZ - 7 maja 2014, 13:32:12 - *.ipv4.simtech.pl
A kto obrażał Osucha przez cały mecz jak grali tu z Lechem pod koniec roku? Kto publicznie w taki sposób obraża to jak go nazwać jak nie bandyta?

1946 - 7 maja 2014, 14:04:04 - *.dynamic.chello.pl
Przedtem jednak Osuch obraził tych których nazywasz bandytami.To Osuch też bandyta ?

40 - 7 maja 2014, 14:30:09 - *.siec.alfa.pl
Wszyscy przebijają się kto ma racje. A może ktoś z kiboli napisze jaki mają pomysł na wyjście z zaistniałej sytuacji. Czy chcą kibicować Zawiszy ?

1946 - 7 maja 2014, 15:05:29 - *.dynamic.chello.pl
40.Ale o co tobie w tej chwili chodzi ? Przecież Osuch co rusz gada,że kibole to zło nikomu nie potrzebne.

40 - 7 maja 2014, 15:09:40 - *.siec.alfa.pl
W każdym sporze do czegoś zmierza się... Więc napisz w jakim kierunku idziecie. Jeśli zrezygnowaliście z Zawiszy to co dalej...

1946 - 7 maja 2014, 15:47:53 - *.dynamic.chello.pl
ja z Zawiszy nigdy nie zrezygnuję.To,że teraz popieram bojkot nie znaczy,że przestałem być Zawiszakiem.Zawisza to nie obecne piłkarzyki(nie mam nic do graczy zagranicznych oraz Ciechana ,Sochania i innych wychowanków)czy właściciel.Zawisza to ci,którzy jeździli za klubem na zakazach i ponosili konsekwencje wydumanych oskarżeń.To ci,którzy będąc w kilku nie bali się wywieszać fany WKSu gdy nie było nawet żadnej ochrony.A były takie czasy,były.Zawisza to Brończyk,Śmiglewski,Łukaszewski i inni,którzy się nie ześwinili.Zawisza to między innymi Stefan Guzek,który nie brał pieniędzy za pracę gdy była totalna bieda.Co mam ci więcej napisać ? Mam klaskać Osuchowi,który siedząc przy jednym stole kłamał i jak on to powiedział LAWIROWAŁ dopóki się nie ustawił ? Lepiej powiedz co ty zrobisz gdy boss opuści to miasto bez najmniejszych skrupułów zwalając wszystko na kiboli ?

kas - 7 maja 2014, 15:51:25 - *.play-internet.pl
1946 a byłś na wyjezdzie do Krakowa? Chodzi mi o to że się bardzo głupio zachowaliście wyzywając piłkarzy. Naprawde myslisz ze tedy droga? a mówiec że przegraliście nie miałem na mysli koncowego efektu bo być może przepędzicie Osucha tylko co po tym ?, tylko że straciliscie jakie kol wiek szanse na kompromis . Bo jeśli ktos nie ukazuje szacunku to inni tez go szanowac nie będę.( Na tym polega tez wasza wieczna wojna z policja). Ja osobiście bardzo się zawodłem po meczu z Cracovia bo popierałem bojkot ale po tym co się tam stało nie chciałem dalej się z wami utożsamiać. Można prowadzić wojne z Osuchem ale kulturalnie bez wyzwisk oszczerstw itp. Nie trzeba wcale również bojkotować meczy bo to nikomu dobrze nie służy.Ale czasu sie nie cofnie , niestety ja widze tylko 2 wyscia albo kibole albo Osuch i ubolewam nad ty. I powiem wam nie dziwie się wcale waszym niektórym reakcja bo mnie tez szlak trafia jak czytam wypowiedzi pikników czy sezonowców którzy fanatykami Zawiszy zrobili sie po meczu z Polonia i traktuja Osucha jak Boga i pojecia o Zawiszy nie maja.

kas - 7 maja 2014, 16:01:46 - *.play-internet.pl
masz racje Osuch lawirował ale terz już nie bo z kibolami nie trzyma jedynie mu policja i miasto została . Ale zrozumcie jedno Zawisza to oczywiscie równiez wy którzy wspierali klub w ciezkich chwilach ale Zawisza to również Carlos , Goulon , Sochań , Brończyk , Osuch , Tarasiewicz taka prawda . Na ludzki rozum naprawde ciezko dojc kto czy co to jest naprawde Zawisza, Lech czy Piast. Wszycy tworzymy Zawisze. Wyobraz sobie Zawisze bez jakich kolwiek piłkarzy , wybraz Zawisze bez żadnego kibica i wyobraz sobie Zawisze bez prezesa ( niekoniecznie Osucha ) albo trenara. Wszyscy sa potrzebni by istniał klub i wszyscy tworzymy Zawisze więc powiniśmy dążyć do kompromisu. I Zawisza to nie tylko kibole

40 - 7 maja 2014, 16:03:37 - *.siec.alfa.pl
Ja tak jak byłem kibicem Zawiszy tak będę dalej.Piłkarze robią swoje czyli grają(tym najbardziej wygłupiliście się). Dlaczego mieszacie ich do konfliktu? Czasy kiedy ludzie robili coś bezinteresownie minęły bezpowrotnie.Jeśli masz Zawiszę w sercu to dlaczego wyśmiewacie się z pikoli i tego co robią? Każdy niech kieruje się własnym rozumem. Nie potrzeba nam w Bydgoszczy wzajemnie obrzucać się błotem.

1946 - 7 maja 2014, 16:07:26 - *.dynamic.chello.pl
ja w Krakowie wtedy nie byłem.Byłem natomiast na spotkaniu z zawodnikami i to mi wystarczy za wszystko.Chodzi jak się zachowali i wypowiadali.Przyjechało wtedy chyba 5 suk i jeden osobowy radiowóz.Media oskarżały nas o wyzwiska,a nawet próby pobicia.Dopiero R.Tarasiewicz musiał to zdementować bo przecież bandytom się nie wierzy.
Do momentu "lojalki" osuchowej,kibole stali murem za piłkarzami.Niejednokrotnie prywatnie bronili ich tyłków gdy zachodziła tego potrzeba.Dziwisz się zatem frustracji.Kibole po prostu poczuli się zdradzeni.Nie wszyscy są to w stanie zrozumieć,ale to zupełnie naturalne.

40 - 7 maja 2014, 16:13:56 - *.siec.alfa.pl
Nikt was nie zdradził. Sami doprowadziliście do takiej sytuacji,że co by nie zrobili piłkarze to i tak źle. Trzeba myśleć nad konsekwencjami własnych kroków. Zapętliliście się a teraz nie potraficie przyznać się do błędu.

kas - 7 maja 2014, 16:25:39 - *.play-internet.pl
tylko powiedz mi po co poszliscie do piłkarzy z tym durnym pismem którego żaden piłkarz by nie podpisał. Czemu mieli by takie cos podpisywać przecież to tylko piłkarze wiedza czy to była ich inicjatywa czy Osucha to pismo do kiboli. Żaden myślący piłkarz nie pogrążył by sie podpisujac takie cos a po meczu z Lechem to tez wam do konaca nie ufali dziwisz sie? I wedugł was fakt że nie podpisali tego oznacza że was zdradzili. A to że media manipulowały to inna sprawa. Przeciaż te szmatławce zawsze szukaja sensacji. A pomyśl czy piłkarze nie poczuli sie tez zdradzeni? Rozumiem mogliscie sie poczuc troche zdradzeni ale bez przesady. ja jak bym był piłkarzem to też bym sie podpisał pod tym co do was wyłali bo wole doping od bluzg i oto im chodziło. Nie szkoda wam tego czego budowaliśmy przez lata? Pamietam jak Vasco przyjechał do Bydzi był zachwycony powiedział że tak oddanych kibiców nigdy nie widział i co czy teraz to samo by powiedział. To porozmawiajcie z piłkarzami pszproscie ich za Cracovie pozwólcie sie im wytłumaczyć i bedzie ok.

1946 - 7 maja 2014, 17:00:55 - *.dynamic.chello.pl
Tylko,że NORMALNI piłkarze z Korony i Jagiellonii pytali ich personalnie jak można było podpisać coś takiego przeciwko własnym kibicom?W sporze ITI-kibole Legii,piłkarze CWKSu określili się jako bezstronni.Czyli niektorym zależy jeszcze na tych fanatycznych.

Lutnia - 7 maja 2014, 17:23:14 - *.dynamic.chello.pl
Ludzie. Pan Osuch won... Piłka w Bydgoszczy nie istnieje. !!!!
O to wam chodzi ??? Kurde,
Bydgoszcz wam nie wybaczy..!!! Dość demolki Naszego Stadionu, dość wpuszczania bez biletu, dość pseudo-braci..
Trwajcie w proteście, będzie zabawa, będzie się działo..

40 - 7 maja 2014, 18:12:26 - *.siec.alfa.pl
Piłkarze Korony i Jagielonii tak mówią bo nie byli w takiej sytuacji. A co do Legii to nie raz już były dymy między piłkarzami a kibolami.Chyba nie wiesz co to normalność...

Mariusz - 7 maja 2014, 18:19:36 - *.dynamic.chello.pl
Piłkarze Legii nie sprzedali się wtedy iti , podobnie jak kiedyś piłkarze Zawiszy Glińskiemu . i ci za comiesięczną wypłatę sprzedaliby własną rodzinę.

1946 - 7 maja 2014, 18:22:28 - *.dynamic.chello.pl
To przypomnij sobie Małkowskiego z Korony jak bronił swoich kibiców przed policyjnymi pałami.Normalność to pojęcie względne.

Mariusz - 7 maja 2014, 18:22:35 - *.dynamic.chello.pl
@ Lutnia tak będzie się - tysiąc biletów będzie się sprzedawało :-) Na Jagę kupiliście 500 , a na Lecha -markową drużynę 3 tysiące Macie mega frekwencja , nie ma kiboli nie ma frekwencji i mitycznych rodzin z dzieciakami

Mariusz - 7 maja 2014, 18:23:50 - *.dynamic.chello.pl
@1946nie porównuj Charakternych kibiców Korony do tych naszych przebierańców :-)

vsa - 7 maja 2014, 18:26:52 - *.adsl.inetia.pl
co wy o tych dzieciach ,sami jesteście obrzydliwi jakie wulgarności śpiewacie na meczach ,a teraz obrońcy dzieci ,rodziców ,nie róbcie jaj , ludzie to widzą ,napiszcie proszę co dalej ,Osucha wykończycie i co skąd kasa na Zawiszę no skąd ..

Mariusz - 7 maja 2014, 18:32:58 - *.dynamic.chello.pl
Osuch póki co złotówki nie dał , więc jaka kasa się skończy? Pytanie ile kasy w ten klub włozył Osuch, odpowiedź równe zero !!!

Leon - 7 maja 2014, 18:39:41 - *.239.125.190
Panowie, widzę możliwe następujące scenariusze:
1. Zaostrzacie protesty, działania mają charakter dokuczliwy, wreszcie Pan Prezes nie wytrzymuje, odchodzi z Bydgoszczy, pozostaje spalona ziemia, spadek do 2 ligi lub nawet do 4 ligi.
2. Kontynuujecie bojkot, taki jak teraz, z czasem wyklarowuje się nowy młyn przychylny Zawiszy i piłkarzom, odchodzicie po roku w zapomnienie - tak jak wszystko co kiedyś było i minęło w historii.
3. Udajecie się z przeprosinami i wyjaśnieniami do Prezesa i Piłkarzy, nawzajem się przepraszacie, wracacie na stadion w dobrej atmosferze.
Są więc 3 możliwości - macie wpływ na kształtowanie się rzeczywistości. Co wybierzecie, czas pokaże.

kas - 7 maja 2014, 18:41:22 - *.play-internet.pl
racja nie włożył kasy ale umiejetnie zarzadza klubem inny to dawno by z dłgami wyleciał. Myslisz że kibole talk samo by poprowadzili klub jak on, wiadomo że nie bo on zna sie natym...

Mariusz - 7 maja 2014, 18:51:35 - *.dynamic.chello.pl
OSUCH MUSI ODEJŚĆ - nie ważna jest cena jaką za nią zapłacimy.

Mariusz - 7 maja 2014, 18:53:32 - *.dynamic.chello.pl
Leon nic się nie narodzi wy po historycznym sukcesie na Lecha w 5 tysięcy nie potraficie przyjść , a co dopiero jak wyników nie będzie , będzie jak na Jadze 500 osób i koniec

40 - 7 maja 2014, 19:36:54 - *.siec.alfa.pl
Do wszystkiego potrzeba czasu. Z każdym dniem będzie pojawiać się coraz więcej normalności. A wy odejdziecie w niepamięć... Tu nie chodzi o Osucha tylko o budowanie czegoś pozytywnego. Możecie sobie paplać ale pikniki zorganizowali wyjazd na 15000 Zerknijcie ile było kibiców na pierwszym meczu po bojkocie. Wzrost procentowy jest bardzo duży.
Właściciel nie odejdzie z kilku powodów:
1 kasa za prawa telewizyjne
2 gra w europejskich pucharach, która każdego kręci
3 jeszcze lepsza możliwość wypromowania zawodników i większego zarobku na transferach
4 ma duże poparcie w ratuszu
A więc przynajmniej rok spędzicie przed kompami marudząc i łudząc się...
Przez ten okres z 4 tys może zrobić się 8 tys a dodatkowo sponsorzy mogą zacząć inaczej postrzegać klub.

Mariusz - 7 maja 2014, 20:24:21 - *.dynamic.chello.pl
Uwierz ,że odejdzie już się o to postaramy
Na półfinale Pucharu Polski kupiliście 500 biletów - jaki wzrost Ty widzisz ??? Do Warszawy pojechaliście na turystykę stadionową w większości za darmo zwiedzić nowy stadion- do Chorzowa w ilu jedziecie ???

ZZ - 7 maja 2014, 20:27:48 - *.ipv4.simtech.pl
To, że Osuch zostaje to wiadomo od kilku dni. Cytuję. W poniedziałek na konferencji prasowej prezydent Bruski przedstawił część tego pisma (bez drugiej części, gdzie pada groźba, iż Osuch wystosuje list otwarty) oraz oświadczył, że w związku z powyższym Stowarzyszenie Piłkarskie ,,Zawisza” zostanie wyrzucone z miejskich obiektów. Zatem oczekiwania Osucha zostały spełnione, stąd też groźba Radosława Osucha dotycząca odejścia z Bydgoszczy straciła na aktualności.

40 - 7 maja 2014, 20:31:12 - *.siec.alfa.pl
Nic nie możecie zrobić tylko gadać Pożyjemy zobaczymy Przyjdzie czas że nowy młyn pojawi się na stadionie a wy jak kamienie porośniecie mchem...
Zdziwisz się w przyszłym sezonie z wyjazdami też

1946 - 7 maja 2014, 20:59:43 - *.dynamic.chello.pl
To Stowarzyszenie...tu was boli.Trzeba było oglądać na regionalnej(prog.Samorządni)jaką retoryką posługiwał się "wysłannik" Osucha.Jakbym jego samego słyszał.Bojarowski chociaż był bezstronny.Mickuś i Bess zaginali go w każdym calu.Wychowankowie,wicemistrzowie Polski wzięli się z kosmosu,a nie ze szkolenia pod egidą SP.Na pytanie o długi i przedstawienie wspominanych już tu dokumentów motanie oraz cisza jak po śmierci organisty.Żałosne.

Mariusz - 7 maja 2014, 21:07:39 - *.dynamic.chello.pl
40 pomarzyć dobra rzecz pokaz klub który z kibolami wygrał ??? Dla kogo tu mają grać jak Was 500 chodzi za bilety , reszta po promocji. Juz dopłaca do dnia meczowego , mecz z tego powodu do Poznania chciał przenieść - Osuch zostanie pogoniony gdzie pieprz rośnie

Mariusz - 7 maja 2014, 21:10:43 - *.dynamic.chello.pl
1946 dobrze pisze chłopaki ze SP na regionalnej z dokumentami , a ten siedział nie wiedząc co mówi , zagięty w każdym względzie. Proszą o dokumenty tych brak , on coś mówi o sprzedaży roczników za 100 tysięcy , a tu dokumenty. Jak Osuch dużo gadał , ale udokumentować niczego nie musiał.

ZZ - 7 maja 2014, 21:14:18 - *.ipv4.simtech.pl
Osuch chciał mecz grać w Poznaniu bo przed meczem jakies słowne groźby dostał i z tego powodu chciał tam grać. Prędzej mchem porośniesz niz on zostanie pogoniony. Ty nie jesteś zresztą kibicem inaczej byś tu chciał Ekstraklase a nie 4 ligę. W 4 lidze możecie napadać nie tylko słownie na normalnych kibiców a tu sie nie da, co? Jesteście zwykłymi łobuzami a nie kibicami. Idźcie kroic 12 - latki

kas - 7 maja 2014, 21:17:16 - *.play-internet.pl
40 jestem za i też uważam że od nowego sezonu wszystko się zmieni powstania grupa zorganizowana to bedzie wogle inaczej wyjazdy sie tez zaczna kibiców bedzie wiecej pojawi sie prawdziwi dopnig flagi na pewno mam nadzieje że oprawy tez większosc kiboli tez wróci na gdańską już teraz wracaja. A na mecze uwieżcie mi nie przychodza tylko pikniki tylko w wiekszosci ludzie którzy Zawisze stawiaja na 1 miejscu. I ci ludzie sa naprawde w stanie poprowdzic Zawisza kibicowsko znam kilku takich których by sie nadawało ale czas pokaże ... a teraz możecie sie naśmiewać z nas , wyjazdów, i komentarzy, dopingu i wszystkiego co popadnie Macie swoją ideologie i żadne argumenty do was nie wtrafiają szkoda bo prawda leży po środku a wy tego nie widzicie cóż nawet argumenty nie do podważenia próbujecie podważać ... ale co mamy zrobić wolny kraj . Jak to się mówi czas leczy rany i zobaczycie że coś w tym jest już niedługo
Ps. możecie już sobie wykupić kablówke na 2 lata w przód skoro chcecie bojkotować a nie dązyc do kompromisu

Mariusz - 7 maja 2014, 21:21:46 - *.dynamic.chello.pl
ZZ jak byłyby groźby to są to czyny karalne i się idzie na policje !!! A ,że żadnych gróźb nie było to się zwołuje konferencje , gada się trzy po trzy , a znajdą się naiwniacy którzy mu uwierzą. Pogadaj z Matusiakiem , Borucem , Załuską i innymi jaki Osuch jest wiarygodny i prawdomówny

Mariusz - 7 maja 2014, 21:25:42 - *.dynamic.chello.pl
Kas - widzisz są tacy dla których ma znaczenie jak jeden z kibiców staje się kaleką przez działanie prezesa i policji , a sa tacy dla których policja może strzelać na stadionie do kogo popadnie, Taka jest między nami róznica, dla Was liczy się komfort ekstraklasy , a dla nas Zawisza to coś więcej , nawet w 4 lidze.

Mariusz - 7 maja 2014, 21:27:37 - *.dynamic.chello.pl
Kto zresztą przy zdrowych zmysłach pójdzie oglądać ekstraklasę polską jak nie ma atmosfery na stadionie , a Wy jej nigdy nie stworzycie.

Jachu - 7 maja 2014, 21:39:25 - *.238.157.226
Prawda jest taka, że albo RO wyciągnie do Was rękę do zgody, albo nie, a wtedy idziecie w rozsypkę. Zauważcie jedną rzecz: on gra z Wami poniżej pasa (zakazy stadionowe za duperele, wyrzucenie SP Zawisza, które ma realne sukcesy), a nikomu to przeszkadza. A wiecie dlaczego? Bo plujecie na wszystkich dookoła i nikomu nie zależy na Waszym powrocie na stadion.

Mariusz - 7 maja 2014, 21:46:18 - *.dynamic.chello.pl
Jakby nikomu nie przeszkadzało to byście na Lechu przynajmniej w 8 tysięcy przyszli , sam mam znajomych co chodzili na A , żadni kibole , ale mówią jasno bez dopingu nie chodzą , bo nie ma za co płacić. Lepiej przed blok wyjść na Orliki i za darmo pooglądać , atmosfera taka sama,poziom podobny , a przynajmniej wiecej bramek pada. Podaj przykład klubu który walczył z kibolami i wygrał ???

40 - 7 maja 2014, 21:46:22 - *.siec.alfa.pl
Kto wygrał z kibolami ? Anglia!!! tam nawet byś nie pierdnął bo już miałbyś zakaz W Polsce też tak będzie bo to jest nie do zatrzymania. Tak jak budowa dróg,stadionów itd... Świat idzie do przodu a wam zależy na zadymach. Po co tacy kibice którzy 70% czasu na meczu klną i wyzywają. Róbcie sobie swoje ustawki i bawcie się dobrze w swoim towarzystwie Ja chcę chodzić na mecze z dziećmi i uczyć ich tolerancji i przywiązania do barw klubowych.

Mariusz - 7 maja 2014, 21:49:50 - *.dynamic.chello.pl
ŁKS gra w 4 lidze i po 4 , 5 tysięcy ludzi chodzi , u nas najwyżej będzie podobnie. Prawda jest taka ,że Radek dzięki SP jeszcze może w tym mieście egzystować , jak nie będzie SP myślę ,że fanatycy są w stanie podjąć bardziej radykalne kroki by pogonić Osucha.

x - 7 maja 2014, 21:59:27 - *.icpnet.pl
w Poznaniu taka sytuacja byłaby niemożliwa. Gdyby kocioł zrobił bojkot to zamiast 15 tys. na meczu pojawiło by się może z 2. tutaj duża część ludzi z innych trybun kiedyś przewinęła sie przez kocioł i zdecydowanie staneła by za wiarą z dwójki. Może dlatego że Zetka długo grał w niższych ligach teraz tych prawdziwie fanatycznych kiboli nie ma procentowo tyle ile kibiców sukcesu ale życze prawdziwym fanatykom z Bydzi zeby pinokio odszedł

Mariusz - 7 maja 2014, 22:01:07 - *.dynamic.chello.pl
40 jakie Wy macie przywiązanie do barw klubowych , jak jeszcze dwa lata temu chodziliście na zużel na Polonie ??? Mówisz Anglia , tylko ,że tam masz trochę inny poziom ligi tam są mecze które można oglądać- ot cała różnica.

Mariusz - 7 maja 2014, 22:04:20 - *.dynamic.chello.pl
X o czym Ty piszesz pikniki procentowo są w zdecydowanej mniejszości , sprzedali w Bojkocie 500 biletów na Jagę , na meczu z Legią 13 tysięcy , to między 7 , a 8 tysięcy liczył młyn , osuch już teraz zamyka sektory i zgłasza mniejszą pojemność stadionu , a nawet chce przenieść mecze z Bydgoszczy do innych miast by nie ponosić kosztów meczowych

x - 7 maja 2014, 22:10:41 - *.icpnet.pl
Mariusz gdyby osuch przeniósł mecz do Poznania i tak by się pojawiło nie więcej niż 2-3 koła. Spoko, my jesteśmy też po waszej stonie. Nikt nie będzie strzelać do kibiców.

Jachu - 7 maja 2014, 22:18:40 - *.238.157.226
Ciekawa teza: może są tacy, którzy przychodzą na mecz dla opraw, ale ja do nich nie należę. Jak będę chciał obejrzeć sobie pokaz piromanii to sobie na You Tube obejrzę derby Belgradu. Frekwencja na Zawiszy była tylko lepsza od Podbeskidzia, także przy 80% zwyżce na trybunę B, Osuch traci od 700-1500 widzów. Rozumiem, że docelowo zmierzamy do modelu łódzkiego, zawsze dobrze widzieć dokąd zmierzamy. Co radykalnych środków to byłbym ostrożny, bo macie pełno "pasikowskich" ZF i na innych forach, którzy się z wami droczą i tylko czekają, żeby przylepić wam łatkę "kryminalistów".

Mariusz - 7 maja 2014, 22:23:41 - *.dynamic.chello.pl
Radykalne środki nie muszą być zaraz złamaniem prawa

Leon - 7 maja 2014, 23:42:22 - *.239.125.190
No, powiedzmy że hipotetyczny cel zostanie osiągnięty i Zawisza spadnie do niskiej ligi jak np. ŁKS. Myślę, że frustracja zwykłych kibiców byłaby ogromna. Bez porównania większa jak w 1998 roku, gdy rozwiązano zespół grający na zapleczu Ekstraklasy oraz w 2007 roku gdy rozwiązano lidera zaplecza Ekstraklasy. Zwykli ludzie mieliby już dosyć. Nigdy do tego nie dojdzie, bo to byłby koniec piłki nożnej w Bydgoszczy.

1946 - 8 maja 2014, 6:56:51 - *.dynamic.chello.pl
Kas wspomniał o powstaniu w przyszłości "zorganizowanej grupy".Przypomnę tylko,że podobną grupę już kiedyś ZORGANIZOWANO,a jej "szefem" był niejaki Kogut.Gdzie się nie pojawili byli wygwizdywani i ośmieszani.Bonzowie hydrobudowy podstawiali wspomnianej grupie autokary oraz Kogutowi płacili comiesięczną pensję.Typowe "Skrzydlate świnie".Totalna analogia.

bekaaaa - 8 maja 2014, 7:06:31 - *.play-internet.pl
Leon o jakich Ty kibicach piszesz? Toć jak my wrócimy na stadion to i wróci część pikników . Choćby dla zabawy i atmosfery na trybunach.
Nie piszemy tu o poziomie piłkarskim polskiej ligi bo jest on na poziomie Albanii .
Co Wy oglądacze możecie zafundować piłkarzom grającym w barwach Zawiszy ?
Frekwencja w Bydgoszczy bardzo słaba , doping dno , wyjazdy poniżej dna ,sprzedaż popcornu bardzo dobra.To są realia bo dalej twierdzę ,że nie o poziom piłkarski chodzi. Wy chodzicie bo przyjeżdżają dobre marki kibicowskie takie jak Lech,Legia,Górnik ...Już słyszałem jak paru "oglądaczy" płakało ,że znowu kibice gości nie przyjechali ...smutki,smutki.
Cztery mecze w tubę ...teraz dwa wyjazdy też w tubę . Później mecz z Lechią w niedzielę i ile Was będzie ? Max 2 tysiące ...tylko tych co na działki nie wyjadą przy ładnej pogodzie.
Oczywiście ,że wierni oglądacze będę między innymi milicjant z Szubina wraz z kolegami z bydgoskich komend. No i tych kilku burakiewiczów i tutaj Szanownych wpisujących się na 90 minut .
Dla mnie już bez odbioru i bez pozdrowień .

1946 - 8 maja 2014, 8:15:24 - *.dynamic.chello.pl
Zgadzam się Bekaa.Tu akurat nie chodzi o poziom piłkarski.Jednak tego co chcesz przekazać nie zrozumie żaden tak zwany "oglądacz".

40 - 8 maja 2014, 9:54:58 - *.siec.alfa.pl
do Mariusz. Nic o mnie nie wiesz człowieku więc nie wypisuj bzdur. Żużel nie ma nic wspólnego z piłką nożną. Kiedy ja chodziłem na mecze Zawiszy Ty pewnie nie byłeś nawet w planach

ZZ - 8 maja 2014, 11:48:47 - *.ipv4.simtech.pl
W piłce chodzi o wynik a nie o frekwencje. Także pozamykajcie te jadaczki i... dalej obrastajcie mchem.

1946 - 8 maja 2014, 11:56:00 - *.dynamic.chello.pl
No to ja ci odbiję Czterdziestko.Kiedy ty nie wiedziałeś co mieści się przy Al.1 Maja 163a ja już niejednokrotnie tam przebywałem.Takie licytacje to pozostaw prymitywom.

40 - 8 maja 2014, 12:06:30 - *.siec.alfa.pl
Ja tylko odpowiadam(zerknij co napisał do mnie Mariusz) bo ciągle słyszę o waszych zasługach.. Innych macie za nic. Masz racje nie trzeba się licytować więc proszę przestańcie pisać co robiliście w 4 lidze.

Jachu - 8 maja 2014, 12:38:03 - *.238.157.226
Jeżeli to, co pisał Mariusz jest głosem całego środowiska, to sprawa jest prosta. Tak naprawdę chcecie, żeby to był WASZ klub - niezależnie od ligi.Szczerość zawsze mile widziana. Jeżeli kopacz w barwach Zawiszy nie odstawia nogi i walczy o każdą piłkę, to jest wszystko czego chcę. Poziom gry, liga, oprawa nie ma znaczenia.
P.S. Ultrasem przestałem być w Wielką Sobotę 2000 r. Kumaci wiedzą z czym kojarzyć tę datę.

1946 - 8 maja 2014, 14:35:39 - *.dynamic.chello.pl
No to się tobie dziwię Jachu,naprawdę dziwię.Chodzi mi oczywiście o ten 2000 rok.

Leon - 8 maja 2014, 16:15:01 - *.239.125.190
Teraz jest dobrze, najlepiej w historii sekcji piłkarskiej. Lata w których Zawisza grał w 4 lidze - to był zwykły obciach dla miasta Bydgoszcz. 4 liga to dobra liga dla takich miejscowości jak Szubin, Osie, Sępólno Krajeńskie. Ale nie dla Bydgoszczy (mówię o najlepszym klubie z Bydgoszczy - z tradycjami). Jako 8 miasto w Polsce - miasto Bydgoszcz powinno mieć zawsze klub w Ekstraklasie.

lopez - 8 maja 2014, 16:18:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Podobno gościu z sp dogadał się już z komornikami , on zostanie trenerem a komornicy sponsorami.

Pomorzak - 9 maja 2014, 10:10:40 - *.multimo.pl
Kiedyś mieszkałem w Bydgoszczy i chodziłem na Zawiszę przez wiele lat. Nadal kibicuję Zawiszy (jako imigrant) -śledzę mecze w TV i necie. Myślę, że kibice chodzący teraz na mecze powinni zorganizować się w stowarzyszenie kibiców i aktywnie jeździć na wyjazdy. Jak mawiali starożytni rzymianie ,,natura horret vacuum" - natura nie znosi próżni. Trzeba pomóc Zawiszy.

Erich - 9 maja 2014, 16:53:38 - *.tktelekom.pl
Podobno do składu mają dojść dobrzy zawodnicy z FC Porto. Zawisza będzie jeszcze mocniejszy.

WKS - 10 maja 2014, 12:58:35 - *.dynamic.chello.pl
Erich jak ty wierzysz o jakiś zawodnikach z FC Porto to się trochę chłopcze zdziwisz Bez odbioru, kazdy dobrze gada tylko nie wiem czy wiesz, ale mają to być zawodnicy ze szkółki którzy przyjadą sobie na "wymianę"-ciekawe jaki rocznik 2003? :D

ZZ - 10 maja 2014, 13:46:47 - *.ipv4.simtech.pl
WKS. Nie pieprz głupot. To nie maja być zawodnicy ze szkółki z tego co wiem.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas