[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 maja 2014, 17:22:36 - mistico
T-Mobile Ekstraklasa: Korona 3-2 Podbeskidzie

11 maja 2014, 15:30 - Kielce (Stadion Miejski Arena Kielc)
Korona Kielce 3-2 Podbeskidzie Bielsko-Biała
Przemysław Trytko 18 (k), Jacek Kiełb 86, Pavol Staňo 90 - Dariusz Łatka 2, Mateusz Stąporski 71

Korona: 90. Wojciech Małecki - 44. Paweł Golański, 17. Pavol Staňo, 32. Radek Dejmek, 2. Kamil Sylwestrzak - 29. Paweł Sobolewski, 26. Kyryło Petrow (76, 27. Jacek Kiełb), 8. Vlastimir Jovanović, 19. Przemysław Trytko (62, 91. Siergiej Chiżniczenko), 5. Serhij Pyłypczuk (55, 10. Michał Janota) - 20. Maciej Korzym.

Podbeskidzie: 1. Richard Zajac - 21. Tomasz Górkiewicz, 6. Błażej Telichowski, 26. Bartłomiej Konieczny, 5. Frank Adu Kwame - 13. Piotr Malinowski (71, 22. Przemysław Pietruszka), 11. Anton Sloboda, 7. Maciej Iwański, 28. Dariusz Łatka (61, 99. Mateusz Stąporski), 8. Damian Chmiel - 20. Fabian Pawela (89, 77. Mikołaj Lebedyński).

żółte kartki: Staňo, Dejmek, Małecki - Konieczny.
czerwona kartka: Radek Dejmek (81. minuta, Korona, za drugą żółtą).

sędziował: Paweł Raczkowski (Warszawa).
widzów: 5967.

as - 11 maja 2014, 17:23:14 - *.dynamic.chello.pl
Jak PBB to przegrało to nie wiem...

ck seba - 11 maja 2014, 17:23:43 - *.181.131.190
jest korona

tom - 11 maja 2014, 17:23:45 - *.devs.futuro.pl
Ale jajca

tkr - 11 maja 2014, 17:23:47 - *.telpol.net.pl
Górole po czerwonej dla Scyzorów DNO powinni spaść.

DawidKSG - 11 maja 2014, 17:23:52 - *.adsl.inetia.pl
Ten mecz powinien być na niebiesko ! Wszystki drużyny uczyć się od Korony walki do końca ! Ino Górnik Zabrze ;)

Leon - 11 maja 2014, 17:24:05 - *.dyn.as47377.net
korona korupcja kielce znowu kupuje tak jak za czasow wdowczyka

M - 11 maja 2014, 17:24:12 - *.204.85.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Grając jednego więcej wygrywać do 86min i przegrać....coś się zacięło.

Ketald - 11 maja 2014, 17:24:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Łatka i Stąporski po bramce, czyli rzecz niebywała, a Bielsko nie wygrało, śmiech.

olo - 11 maja 2014, 17:24:22 - *.adsl.inetia.pl
i co ? beznadzieja 99% czasu, dwa gole fuksem, i trener zostanie ?

blah - 11 maja 2014, 17:24:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jutro Widzewek wygrywa we wROCŁAWIU (pozdro dla kumatych!), i wioska spada z ekstraklasy tam gdzie jej miejsce

Koruptor - 11 maja 2014, 17:24:52 - *.as13285.net
Karny z niczego koruptor szaleje.

STATYSTYK - 11 maja 2014, 17:25:34 - *.play-internet.pl
Strzelcem 300. bramki w historii występów Korony w Ekstraklasie jest Kiełb.

M - 11 maja 2014, 17:25:42 - *.204.85.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
4 ostanie druzyny powinny spaść do I ligi. Tam poziom jest taki sam.

biolyck - 11 maja 2014, 17:27:00 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Korona za walke do końca

cdnn - 11 maja 2014, 17:27:05 - *.play-internet.pl
Podbeskidzie zagrało końcówkę jak kompletni debile. Grając w przewadze dać sobie walnąć 2 bramki, to trzeba być frajerem do potęgi. Niczego się nie uczą - głupie kombinowanie w końcówce. To samo było w Poznaniu.

Rudi - 11 maja 2014, 17:27:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak się ma Ojrzyńskiego, to nietrudno przegrać.

M - 11 maja 2014, 17:27:21 - *.204.85.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A teraz Podbeskidzie będzie miało Śląsk, Widzew i Zagłębie....będzie ciekawie.

TLW - 11 maja 2014, 17:28:31 - *.adsl.inetia.pl
hehe no i elegancko Bravo KORONKO za walkę do końca!!!

lopez - 11 maja 2014, 17:29:01 - *.dynamic.chello.pl
Korona dziękuje Telichowskiemu za uchylenie głowy.

max - 11 maja 2014, 17:29:35 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Trzeba byc polskim trenerem ,zeby grajac w przewadze wycofywac zespol na gre z kontry.Nie chcesz chlopie zdobywac bramek to po co sie zajmujesz tym zawodem.

kur - 11 maja 2014, 17:31:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
jaka indolencja wiedzy.Bielsko-Biała ma 200 tysięcy mieszkańców.wioska przy nich to Kielce.tak to jest jak się w szkole na wagary chodziło

Kw2 - 11 maja 2014, 17:31:37 - *.range86-181.btcentralplus.com
Tak to jest TSP jak sie przestaje grać po zdobyciu drugiej bramki tym bardziej grając w przewadze. Gdyby mecz skończył sie kilka minut wcześniej pełno byłoby komentarzy ze Bielsko kupiło mecz. Teraz czytam ze Korona kupiła.... Smutne. A może by tak ktoś podziękował za walkę bo tej z dwóch stron nie brakowało. A to ze umiejętności są jakie są - taki poziom polskiej ekstraklasy. Tak przy okazji co sie dzieje z Robertem Ziebą, który grał w Podbeskidziu jakiś czas temu?

Tytus - 11 maja 2014, 17:31:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czeka nas ciężka walka o utrzymanie. Korona w II połowie bezdyskusyjnie lepsza. Przyda się taki zimny prysznic.
PS.Pawela mnie słabi.

wianek - 11 maja 2014, 17:32:02 - *.toya.net.pl
Grupa spadkowa dostarczy jeszcze wielu emocji. Coś czuję, że do ostatniej kolejki będzie się ważyło kto zostaje, a komu degradacja. Jutro Widzew powalczy ze Śląskiem i ci niby bezpieczni zaczną się nerwowo oglądać do tyłu ;)

pan piotr - 11 maja 2014, 17:32:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ojrzyński - talent trenerski Korona dziękuje chociaż to nie było celowe a po prostu zerowy warsztat. Nie ma to jak polska myśl szkoleniowa

fryzjer - 11 maja 2014, 17:32:33 - *.dip0.t-ipconnect.de
Strasznie mocne to Podbeskidzie ... Strach sie bac . Do niedawna lizaliscie Ojrzynskiemu rowa a teraz co , juz be ?Chyba pula na "wygrane" sie w Bielsku wyczerpala. Pozdrawiam.

kamil - 11 maja 2014, 17:34:00 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
brawo Koroniarze gratki od kibica BKS-STAL

tspfan - 11 maja 2014, 17:34:26 - *.7.25.72
No jak można???
No jak?
No jak?!!!
Karny dla Korony to była kpina z futbolu i sedziowania! Ale Podbeskidzia w końcówce nie usprawiedliwia nic! Po prostu nic!
Prowadząc w 85 minucie i mając przewagę jednego zawodnika przegrać mecz. Końcówka sezonu, utrzymanie wcale jeszcze nie pewne a tu taki cyrk, takie frajerstwo.
Kiedy ostatni raz TSP strzeliło dwa gole na wyjeździe? Jak można było zmarnować taką okazję na zwycięstwo???
Wystarczyło mądrze rozegrać te ostanie minuty meczu i byłaby taka piękna passa - 4 zwycięstwa z rzędu i 4 wyjazdowe zwycięstwa z rzędu. Wszystko szło tak pięknie a teraz wszystko się może odwrócić - taka jest polska ekstraklasa. Gdyby wygrali, mogliby sobie zapewnić może utrzymanie nawet po następnej kolejce. A jak we Wrocławiu przegrają, to dwa mecze u siebie będą już grali pod presją.

Pielgrzym - 11 maja 2014, 17:34:34 - *.adsl.inetia.pl
Pozostały do rozegrania jeszcze cztery-4 mecze,z tego dwa w Bielsku B.Wystarczy z tych meczy wygrać dwa ,lub jeden (z tym że musiały by być dwa remisy)Czyli Nic się nie stało Podbeskidzie i tak się utrzyma.

tomektsp - 11 maja 2014, 17:35:51 - *.adsl.inetia.pl
to prawda mecz piekny sam niewiem jakim cudem podbeskidzie ten mecz przegralo
mam nadzieje ze we wroclawiu pokaza klase

pogromca a - 11 maja 2014, 17:36:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kur hahahaha Bielsko-Biała ma 174 tys., a Kielce 201 tys. mieszkańców, więc nie gadaj bzdur, że przy B-B to wioska

koroniarz - 11 maja 2014, 17:36:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kamil dzięki za graty,a co to jest BKS???

max - 11 maja 2014, 17:37:18 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Ojrzynski pokazal ,ze ma wypaczony poglad na pilke nozna i nie osiagnie nigdy sukcesu.To po prosty jedynie pasjonat ,ktory morduje futboll .

tomscyzor - 11 maja 2014, 17:37:48 - *.77.127.160
Nareszcie mieliśmy "odrobinę" szczęcia.

kamil - 11 maja 2014, 17:38:09 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
zobaczycie komen Boreckiego po meczu przegralismy bo to wina kibicow BKSu BIELSKO tak sie tlumaczy zawsze jak im cos nie wyjdzie Borecki

Szyfrant - 11 maja 2014, 17:38:22 - *.public.telering.at
Kielce - 201 tyś ludności
Bielsko Biała - 174 tyś ludności
JAK KTOŚ JEST ZE WSI TO "GUROLE"...

Ceramed - 11 maja 2014, 17:41:23 - *.adsl.inetia.pl
i co znaFcy!!! i co znaFcy!!! idzie idzie PBB!

Wronescu - 11 maja 2014, 17:41:50 - *.telico.pl
Z tym że Kielce są otoczone małymi wsiami,a przy Bielsku-Białej jest sporo dużych miejscowości-potencjał ludnościowy regionu Bielsko-Biała bije na głowę region Kielc.Ekonomiczny również

TLW - 11 maja 2014, 17:43:14 - *.adsl.inetia.pl
@kur tyś facet chyba kamieniami w szkołę rzucał!jak bielsko jest większe od Kielc to ja dalaj lama jestem
Kielce 201 tyś
Bielsko 174tyś
idź na dwór i ochłoń trochę bo ci się fantazja udzieliła

tspfan - 11 maja 2014, 17:43:16 - *.7.25.72
Ojrzyński wpuszcza Lebedyńskiego na boisko chyba tylko po to, żeby szlag trafiał kibiców. Gdzie jest Bartlewski??!!

Leon - 11 maja 2014, 17:45:25 - *.231.55.116.koba.pl
Brawo Korona

100%BB - 11 maja 2014, 17:46:01 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Niestety TSPfan, popieram wój tok myślenia. Piłkarze z naszej ekstarklasy sa nie tylko słabi piłkarsko, ale maja problemy z logicznym myśleniem oraz ze zrozumieniem gry. Wiadomo było, że Korona gra bardzo dokładnie i taka głęboka defensywa TSP była wodą na młyn dla kielczan. Nie ważne że grali w "10" mieli w składzie 4-5 bardzo dobrych zawodników, którzy spokojnie ogrywali naszych piłkarzy czym sprawiali ogromne zagrożenie w naszym polu karnym. Jedynym sposobem było utrudnienie im rozgrywania piłki gdzie do jednego gościa juz na środku pola miało doskakiwać dwóch piłkarzy TSP, a przynajmniej Pawela i Stąporski, obowiązkowo.

max - 11 maja 2014, 17:47:50 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Poszukac dobrego trenera od przygotowania fizycznego na wyspach.Moze byc emerytowany i nie bedzie trzeba zatrudnia takich wynalazkow jak Ojrzynski.A chlop czeka na oferte z topowego zespolu.Po dzisiejszym meczu czlowieku zejdz z oblokow.Morduj futbol w drugiej lidze.

Gwardia Wa - 11 maja 2014, 17:50:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam pytanie. Czy istniał kiedy kiedykoliwiek taki klub "Stoczniowiec/Lechia Gdańsk",. Dajcie mi linka

Wronescu - 11 maja 2014, 17:50:43 - *.telico.pl
Aglomeracja bielska – cała aglomeracja (oprócz śródmiejskiej jej części, tj. Bielska-Białej i Czechowic-Dziedzic) obejmuje zurbanizowany obszar w otoczeniu strefy śródmiejskiej, tj. Kozy, Kęty, Jasienicę, Jaworze, Bestwinę, Wilkowice, Buczkowice, Żywiec[2]. Aglomerację zamieszkuje ok. 325 tys. osób[3]. Źródło wikipedia. A ilu mieszkańców ma aglomeracja kielecka?

a ż - 11 maja 2014, 17:53:17 - *.dynamic.chello.pl
Brawo KORONA !

jarecki69 - 11 maja 2014, 17:56:02 - *.play-internet.pl
Agro-co? Kielecki.Tam ludzi tylu co na beksie.

kolo - 11 maja 2014, 17:56:10 - *.adsl.inetia.pl
Tak się składa że w świętokrzyskim często bywam i jeśli chodzi o Bielsko to bije kielce na głowę pod każdym względem,dużo biedniejszy region od Bielska i to widać jak się jezdzi po tym regionie Piękny jest Sandomierz Bałtów ale kielce???Typowe Polska sypialnia i tyle i żaden fuksem wygrany mecz u siebie tego nie zmieni,kielce są lata za Bielskiem i co zmienią te 30 tysiecy wiecej ludzi w kielcach??????

brudny bod - 11 maja 2014, 17:57:01 - *.160.41.226
mecz drużyn które zawsze walczą, dziś Koronie chciało się więcej -> szacun za walkę i gratulacje;
a my: cóż przegraliśmy wygrany mecz, zrobiło się ciekawie i nerwowo, jutro będziemy wiedzieć więcej, jeżeli jutro Widzew nie wygra to wg mnie do utrzymania wystarczą remisy z Zagłębiem i Widzewem
PS Skończcie te głupie napinki kto jest wioską a kto aglomeracją, pozdrowienia dla kielczan od bielszczanina

max - 11 maja 2014, 18:01:44 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Przychodzi podrzedny trener z Chiszpani ,ustawia dwoch napastnikow i zageszcza druga linie i zespol wygrywa 5-1.Polski spec prowadzac 2-1 i grajac z przewaga jednego zawodnika wycofuje zespol do kontrataku.Niech czlowiek sie bawi futbolem amatorskim a niech tacy ludzie nie morduja futbol na poziomie ekstraklasy.

ja.ck - 11 maja 2014, 18:02:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3.054 tylu kibiców miała aglomeracja bielska na ostatnim meczu PBB biedny Wronescu

CK - 11 maja 2014, 18:03:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wronescu - co to jest i jak się mierzy "potencjał ludnościowy"? :D :D :D Chciałeś błysnąć powiatowy łoju, ale wyszło jak zawsze...

@koroniarz - 11 maja 2014, 18:03:37 - *.dynamic.chello.pl
jak nie wiesz co to jest BKS to idź spać.

Cekin - 11 maja 2014, 18:09:12 - *.dynamic.chello.pl
tsfan, kpiną to była bramka na 2-1 ze spalonego. Zawodnik "idzie-idzie" zgrywający piłkę do Stąporskiego był na ewidentnym spalonym. Poza tym to już wcześniej w 2 połowie Korona mogła i powinna strzelić 2 bramki ale wasz Zajac świetnie się zachował. Ponadto wszystkie statystyki dla Korony. Co do karnych to przypomnij sobie może ile otrzymaliście karnych w ostatnich kilku meczach bo akurat ten dla Korony nie był taki problematyczny.ecz trwa 90 minut a wy nie byliście w stanie zdominować grającej w 10 Korony a to ona was zdominowała !

kolo - 11 maja 2014, 18:11:24 - *.adsl.inetia.pl
tak się składa że stadion w Bielsku jest w przebudowie pozniej będzie miał pojemność dużo większą,wystarczy tylko poczytać trochę "ck" a aglomeracja to jest nie tylko same miasto Bielsko ale i okoliczne Miejscowości w których się osiedlają ostatnio mieszkańcy no ale skąd w kielcach mogą to wiedzieć???????

xxx - 11 maja 2014, 18:11:38 - *.free.aero2.net.pl
Jeśli Widzew nie wygra ze Śląskiem to Korona, tą wygraną zapewniła sobie utrzymanie. Brawo.

leon - 11 maja 2014, 18:12:45 - *.adsl.inetia.pl
Co z tego jak do tej wsi bielska przyjezdzaja z okolicznych miejscowosci jak do Kielc przyjezdza cale województwo????? Wystarczy przejsć sie po kieleckich galeriach cięzko tam znależć rejestracje TK.

Witkowski - 11 maja 2014, 18:14:10 - *.150.156.163
@Cekin
?
Proponuję jeszcze raz, drugi, trzeci, czwarty i piąty przejrzeć sobie powtórki z bramki Stąporskiego. Może ze zmęczenia linia spalonego się przesunie.

100%BB - 11 maja 2014, 18:14:54 - *.bielskobiala.vectranet.pl
@Cekin, nie było żadnego spalonego, potwierdziły to powtórki w telewizji oraz komentatorzy z Canal+ bramka na 2-1 dla TSP, była PRAWIDŁOWA!
Frajerstwo to zaprezentowali niestety Nasi piłkarze, ale to nasz powód do zmartwień, a zwłaszcza zarządu klubu oraz głównego udziałowca.
Główni winowajcy porażli to: Pawela, Staporski-niestety, oraz linia pomocy, którzy powinni podejśc do osłabionego rywala i nie pozowlić im na dokładne rozgrywanie piłki.

kolo - 11 maja 2014, 18:15:19 - *.adsl.inetia.pl
nie no cekin na jakim meczu ty byłeś????Który karny nie był problematyczny????Gdzie był ten spalony?????Ile to karnych to PBB otrzymało i od kogo????Kto spadł z e-klasy za korupcję??Przypomnij mi bo zapomniałem???

bolek1975 - 11 maja 2014, 18:15:23 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Brakło Sokołowskiego. Bez niego zaraz gorzej idzie.
Teraz Podbeskidzie bez Koniecznego pojedzie do Wrocławia. Później już z górki.

Mik - 11 maja 2014, 18:17:11 - *.dynamic.chello.pl
Jak "idzie-idzie" było lepsze od Korony /tak twierdzą chyba oni sami/ skoro zawodnikiem meczu został bramkarz Podbeskidzia, co za hipokryzja...

ja.ck - 11 maja 2014, 18:20:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kolo wyluzuj

ha -ha - 11 maja 2014, 18:23:24 - *.range86-153.btcentralplus.com
Idzie ,idzie podbeskidzie w dol tabeli gdzie ich miejsce! Mam nadzieje ze wiejski klubik w koncu spadnie bo juz nie da sie tego ogladac !

kamil - 11 maja 2014, 18:23:45 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
jutroWidzew wygrywa i Podbeskidziu znowu zaczynaja sie panikowac

qolo - 11 maja 2014, 18:25:03 - *.dynamic.chello.pl
Korona wygraną zawdzięcza fartowi, który chodzi za Ojrzyńskim, jak trenował Koronę to takie mecze non stop przegrywał, o wyjazdowych seriach bez zwycięstwa już nawet nie piszę bo weszły do księgi rekordów ligi.

max - 11 maja 2014, 18:25:12 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
No idobrze.Prezydent miasta ,prezesik i morderca futbolu niech sie przestana bawic za miastowe pieniadze.

kolo - 11 maja 2014, 18:28:35 - *.adsl.inetia.pl
Podbeskidzie przegrało mecz w Kielcach i nic tego nie zmieni ale jest dalej w formie,w gazie i dlatego wątpię żeby spadło,patrząc chłodnym okiem to ta "wioska" się utrzyma,wróci Blażek Sokół i bedzie GIT

max - 11 maja 2014, 18:29:26 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Niech sie bawia w futbol za wlasne pieniadze a nie za miastowe.

ZL - 11 maja 2014, 18:30:02 - *.dynamic.chello.pl
Korona zdecydowanie lepsza,przypadkowa bramka na 1:2 troche wybiła ich z rytmu ale ostatnie 10 minut- wyrwali zwycięstwo,gratulacje,my spadamy,pozdro dla Scyzorów!!!

LGFT - 11 maja 2014, 18:31:17 - *.200.159.235.internetia.net.pl
"kibice" podbeskidzia jak zwykle w formie....przed monitorem... Ale cóż: jaki klub tacy "kibice" !!!

kolo - 11 maja 2014, 18:34:02 - *.adsl.inetia.pl
Ale PBB nie spadło za korupcję tylko dostało punkty ujemne,nie można karać jednakowo bo jak wiadomo skala była zupełnie inna dlatego Korona poleciała a Bielsko dostało tylko ujemne punkty....

max - 11 maja 2014, 18:37:37 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Prezydent Bielska bawi sie w wlasciciela klubu za miejskie pieniadze atrener Ojrzynski w trenera ekstraklasy .Po spadku moze sie to uzdrowi.

cdnn - 11 maja 2014, 18:39:58 - *.play-internet.pl
@leon ha ha, akurat jeśli chodzi o galerie handlowe, to klepnąłeś kulką w płot... BB to na pewno miasto o jednej z najwyższych liczb dużych obiektów handlowych w Polsce. A tu chodzi o to, że liczba mieszkańców miasta spada, bo osiedlają się oni w otaczających miasto dużych miejscowościach. Moglibyśmy niektóre poprzyłączać, tak jak to zrobił np. Rzeszów i wtedy Bielsko liczyłoby minimum 250 tysiów. Aglomeracja miejska BB jest faktycznie większa niż Kielc. To tak gwoli wyjaśnienia ,ale napinka i tak jest bez sensu.

Cekin - 11 maja 2014, 18:40:06 - *.dynamic.chello.pl
100%BB, jak oni mieli podejść w 2 połowie do Korony po przypadkowej /twierdze dalej ze spalonego, nie Stąporski a podający/ bramce jak oni już sił nie mieli. A hasali w 1 połowie, hasali tylko, że się przeliczyli z siłami...

kolo - 11 maja 2014, 18:41:23 - *.adsl.inetia.pl
"lgft" do kielc jest coś około 200km z Bielska więc nie każdy jest w stanie pojechać i wrócić o godziwej porze,rano trzeba do pracy wstać o 4,jeśli będzie mecz w Bielsku albo gdzieś bliżej to i kibiców będzie więcej.....Sam też się wybiorę.Jak zawsze......

LGFT - 11 maja 2014, 18:44:07 - *.200.159.235.internetia.net.pl
@kolo: ktoś już tobie wyżej napisał "wyluzuj" - ośmieszasz nie tylko siebie, ale i innych kibiców pBB swoimi wypocinami....

cks - 11 maja 2014, 18:46:14 - *.77.117.9
Na chłodno po obejrzeniu powtórek. Pierwszy gol dla Podbeskidzia po spalonym. Reszta decyzji sedziego prawidłowa. Być może zbyt ochoczo karał jednak Korone - w podobnych sytuacjach Podbeskidzie wyraznie oszczedzał. Trzymam kciuki za Podbeskidzie i Koronę. Pozdro dla Leszka Ojrzynskiego.

zadi - 11 maja 2014, 18:46:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najlepszy reporter z TV. Łatka strzelił pierwszego gola w Ekstraklasie od debiutu w barwach Wisły w... 1998 roku i po rozegranych ponad 100 spotkań na najwyższym poziomie rozgrywkowym, a ten sie go pyta, CZY NIE ZA SZYBKO STRZELILI GOLA.

Mik - 11 maja 2014, 18:47:37 - *.dynamic.chello.pl
kolo, może pod względem ekonomiczno-gospodarczym tak, bo jest produkcja jakiś tam autek. Ale ani Bielsko nie większe ani nie ładniejsze a bynajmniej sportowo w tyle za Kielcami/3 drużyny w ekstraklasie w nożną, ręczną-hegemon i siatkową/ Czy macie taki amfiteatr jak w Kielcach, czy macie Targi takie jak w Kielcach ? Nawet toru wyścigowego-samochodowego nie macie pomimo produkcji aut....

Kie1973lce - 11 maja 2014, 18:48:59 - *.unknown.vectranet.pl
Aglomeracja bielska taka ze sie chwali a na wyjazd do wsi Kielce przyjeżdża ze 20 osób...

kamil - 11 maja 2014, 18:49:45 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
moglo by spasc to Podbeskidzie i Lubin

max - 11 maja 2014, 18:52:38 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
To moze tylko taki ekstraklasowy trener jak Ojrzynski stracic dwie bramki w 10 min. grajac w przewadze.Stop polskim trenerom w ekstraklasie.Bawic sie z amatorami.

kolo - 11 maja 2014, 18:54:45 - *.adsl.inetia.pl
Ale PBB nie spadło za korupcję tylko dostało punkty ujemne,nie można karać jednakowo bo jak wiadomo skala była zupełnie inna dlatego Korona poleciała a Bielsko dostało tylko ujemne punkty....

max - 11 maja 2014, 18:59:50 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Bielsko nie potrzebuje ani tego prezydenta ,ani tego prezesa ani tego trenera ani ligi dinozaurow.

ja - 11 maja 2014, 19:01:48 - *.adsl.inetia.pl
@Wronescu w roku 2010 347874osób - http://pl.wikipedia.org/wiki/Aglomeracja_kielecka

100%BB - 11 maja 2014, 19:03:21 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Mieli siły sa dobrze przygotowani do końcówki rundy, zwłaszcza rezerwowi mieli nękać obrońców Korony, którzy wrzucali piłki w pole karne. A wszyscy cofali się na linie 20-16 metrów od bramki. Nie mieli piłkarzy na kontrataki ponieważ Malinowskiego i Chrapka nie było już na boisku, wiec trzeba było wyjśc z pola karnego.
Cel Podbeskidzia był blisko, Korona musiłaby szarpac jeszcze z Piastem oraz z Cracovią i oto się boję,że na trzy kolejki przed końcem utrzymana Korona już nie bedzie taka zawzieta aby wygrywac mecze. Podbeskidzie, samo sobie rozwaliło system gry który zaczęli już kontrolować w rudznie dodatkowej.

smysio - 11 maja 2014, 19:07:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pozdrowienia dla Zagłębia z Kielc.Kto spadnie - to zobaczymy. Jeszcze nikt nie jest pewny utrzymania. Mam nadzieję że spotkamy się w ekstraklasie w przyszłym sezonie !

franio - 11 maja 2014, 19:08:43 - *.gdansk.vectranet.pl
Gwardia Wa
Nie takiego nie było. Był Polonia Gdańsk-Lechia Gdańsk.

kamil - 11 maja 2014, 19:09:24 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
ja sie pytam gdzie jest teraz tuba Podbeskidzia niejaki mordmier wspanialy

qolo - 11 maja 2014, 19:11:10 - *.dynamic.chello.pl
Gimnazjum sobie podyskutuje jutro w szkole na geografii, dzisiaj komentuje się widowisko sportowe, no chyba, że stwierdzacie, że nie ma co komentować to idziemy na lekcje do gimnazjum: Czy aglomeracja Bielska jest mono czy policentryczna, bo jak polo to już chyba będzie konurbacja? Nie odpaliłem mapy ale jeżeli połączycie się z jakąś pobliską równie dużą aglomeracją to utworzycie megalopolis. No a jak wiadomo, jak już będziecie w megalopolis to nawet Warszawa wam już nie podskoczy.

Witkowski - 11 maja 2014, 19:14:23 - *.150.156.163
@cks
Kolejny... jak mógł być Łatka na spalonym, gdy wbiegał z głębi pola karnego?

max - 11 maja 2014, 19:19:32 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
JAK sie pozbyc Krywulta,Boreckiego i Ojrzynskiego.Przez spadek.

B-B - 11 maja 2014, 19:28:50 - *.bielskobiala.vectranet.pl
jako kibic z Bielska nie mam żalu o stracone punkty ,bo taka jest piłka ,ale dlaczego piłkarze nie potrafili uszanować trenera Ojrzyńskiego i dla niego się spiąć i pozytywny wynik go końca dowieźć !!!!!!! tym bardziej grając w przewadze - żałosne !

KK - 11 maja 2014, 19:31:07 - *.unknown.vectranet.pl
@ZL nie spadniecie. Leci Widzew o Cracovia...

tomektsp - 11 maja 2014, 19:48:57 - *.adsl.inetia.pl
nie bylo zadnego spalonego przy drugiej bramce dla podbeskidzia bramka prawidlowa
zabraklo sokolowskiego
a Ci ktorzy chca by podbeskidzie spadlo to mam zla wiadomosc
w kolejnym sezonie podbeskidzie w ekstraklasie
jak obserwuje wyniki zaplecza to sobie mysle no bedzie ciekawie
skoro belchatow nie potrafil wygrac z czerwona latarnia row rybnik

Tytus - 11 maja 2014, 19:50:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dajcie już spokój Ojrzyńskiemu. Pozbierał tą naszą zbieraninę do kupy i naprawdę coś zaczyna już grać - druga połowa z Jagiellonią, pierwsza połowa z Koroną, aż miło było patrzeć. Dzisiaj zabrakło sił i koncentracji. Swoja drogą nie sądziłem, że brak starego Sokołowskiego tak osłabi drużynę. Napastnik obojętnie, który będzie grał to największe lewusy w lidze. To, że jesteśmy tak wysoko moim zdaniem to zasługa przede wszystkim Ojrzyńskiego. Zpustego to i Salomon nie naleje.

BBK - 11 maja 2014, 19:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy był Pietrasiak na ławce? Jeżeli tak to miał wejść przy stanie 2:1 p. Trenerze i to duży błąd! A plaster dla Golańskiego?Taktycznie słabo p.Trenerze.
Zrobił Pan duży prezent Swojej Koronie.Ale tak czy siak utrzyma PanPODBESKIDZIE.POWODZENIA. P.S.Sprawę geografii poruszają tylko zakompleksieni...

max - 11 maja 2014, 19:55:21 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Dzieki panie Ojrzynski jest szansa na spadek i pozdycie sie Krywulta,BORECKIEGO I PANA W PAKIECIE ORAZ POL ARMI DINOZAROW Z TEJ KADRY.

BBK - 11 maja 2014, 19:55:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy był Pietrasiak na ławce? Jeżeli tak to miał wejść przy stanie 2:1 p. Trenerze i to duży błąd! A plaster dla Golańskiego?Taktycznie słabo p.Trenerze.
Zrobił Pan duży prezent Swojej Koronie.Ale tak czy siak utrzyma PanPODBESKIDZIE.POWODZENIA. P.S.Sprawę geografii poruszają tylko zakompleksieni...

Bo-BaW - 11 maja 2014, 19:56:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Kamil i max nie ujadajcie tyle, bo gdyby nie
Podbeskidzie to Wasz BKS grałby w WILAMOWICACH.

max - 11 maja 2014, 20:16:40 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Pan Ojrzynski to pasjonat i blizej mu do WF-u niz trenerki,ale jezeli mawysadzic z sidla Krywulta i Boreckiego to jestem za.

... - 11 maja 2014, 20:25:47 - *.bielskobiala.vectranet.pl
... tak BkS potęga ... miasto 180 tyś mieszkańców i co widać na zdjęciach z trybun 200 osób na meczu o awans razem z piłkarzami Rekordu , Podbeskidzia II i zarządem Podbeskidzia ... ja Was proszę ... może niech każdy zajmie się swym podwórkiem ...

max - 11 maja 2014, 20:28:21 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Pan Ojrzynski pokazal w tym meczu ,ze powinien wrocic do rodzinnego domu w Kielcach i prowadzic jakis zespol spod KIELC.

max - 11 maja 2014, 20:38:31 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Swiat nie widzial ,Polska nie widziala ,ale pojawil sie taki spec i trener i swiat i Polska zobaczyli.Jak stracic dwa gole w 10 min . grajac w przewadze jednego zawodnika.Panie Ojrzynski pana mysl trenerska powala na nogi ,twarz.

bolo - 11 maja 2014, 20:55:25 - *.centertel.pl
BKS to Bialostocki Klub Sportowy,jak mozna tego nie wiedziec???

max - 11 maja 2014, 21:08:57 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Inna sprawa.ojrzynski kocha KIELCE.Telichowski POZNAN,Pietruszka SZCZECIN NA JAKIE G.... ZATRUDNIAJA TYCH LUDZI.

tspfan - 11 maja 2014, 21:12:43 - *.7.25.72
o rany ale macie akademickie dyskusje, naprawde nie potraficie leczyć kompleksow inaczej?
Co za róznica gdzie mieszka wiecej ludzi, aglomeracja, nie aglomeracja, zarówno Bielsko-Biała jak i Kielce to dwa duże, nawet jak na europejskie standardy miasta, spore centra przemysłowe i gospodarcze swoich regionów, oba z około 700-letnią tradycją praw miejskich. Ktoś kto wyzywa innego od wiochy jest burakiem i tyle.
A to jest portal o piłce.
Dziś lepsza była Korona i trudno, trzeba to umieć przyznać nawet bedąc kibicem TSP. Wyzywanie od wsioków niczego nie zmieni.
Swoją drogą Korona to zawsze był bardzo trudny rywal dla TSP. Przynajmniej w Ekstraklasie, bo w pierwszej lidze przecież te zespoły tez grywały, jesli dobrze pamiętam. Mam wrażenie, że Podbeskidzie ma z Koroną bardzo niekorzystny bilans i zawsze Góralom się grało ciężko ze Scyzorykami, nawet jak Korona dołowała a TSP miało lepszą passę. W odróżnieniu np. do Wisły na którą Górale mają patent.
Gratulacje dla Korony, grając w dziesiątkę wielką ambicją i umiejętnościami Kiełba i Golańskiego wygraliście wydawało się przegrany mecz. Choć po pierwszych 10 minutach meczu wydawało się dziś w Kilecach będzie pogrom i gra do jednej bramki.

max - 11 maja 2014, 21:26:16 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Skoncz z gratulacjami.Po prostu po Broszu okazalo sie .ze Ojrzynski to kolejny analfabeta.

Matto. - 11 maja 2014, 21:28:29 - *.41.157.104
Boze, jakie dyskusje...
Brawo Korona! Pokazaliscie walke do konca ktorej brakowalo nam w niektorych spotkaniach, wspaniale! Zwieksza nam sie przewaga i to rozumiem!
I troche szacunku dla trenera Ojrzynskiego bo on wam ulepil niezla druzyne z niczego.

tspfan - 11 maja 2014, 21:28:34 - *.7.25.72
@Cekin
Muszę obejrzeć powtórki, ale wydaje mi się, że bramka prawidłowa, tam był z boku jeszcze jeden Wasz obrońca. "Poza tym to już wcześniej w 2 połowie Korona mogła i powinna strzelić 2 bramki ale wasz Zajac świetnie się zachował. " No sorry, ale na tym chyba polega piłka? Świetne zachowywanie się bramkarza jest chyba przepisowe, z tego co wiem?
Statystyki dla Korony, ale niewiele, w zasadzie mecz dość wyrównany. Od totalnej dominacji TSP w pierwszych minutach do totalnej dominacji Korony w ostatnich. Podbeskidzie karnych nie "otrzymywało". Jeśli masz zastrzeżenia do jakiegoś konkretnego, to podaj. Wszystkie były moim zdaniem ewidentne. W przeciwieństwie do tego po "faulu" na Trytce. Zwykła walka, piłka to sport kontaktowy. Co do ostatniego zdania zgadzam się jak najbardziej. Jak i z tym, że Korona wygrała zasłużenie. Przecież napisałem, że Podbeskidzia nic nie usprawiedliwia. Więc bez takich nerwów kolego, pozdrawiam z Bielska-Białej. I gratuluję tak grającego w końcówkach zespołu, chciałbym, żeby Śląskiem mój zespół zagrał tak jak dziś Twój.

max - 11 maja 2014, 21:40:05 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
Polowa tej zgrai bierze pieniadze za marna robotei opowiada ,ze jest tutylko dlatego bo tak ulozyly sie ich losy(kpneli im w tylek), ale sercem sa tam gdzie kopneli im w ty...

kamil - 11 maja 2014, 21:48:53 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
jak Slask przegra jutro z Widzewem to napewno wam nie odpusci

VIP - 11 maja 2014, 21:49:00 - *.syrion.pl
Dla mnie Bielsko nie jest wiochą. Bo jeśli takie Bielsko jest wiochą, to czym jest np. Zabrze? Czy np Lubin, chociaż do Lubina nic nie mam.

urbi66 - 11 maja 2014, 22:02:18 - *.kielce.vectranet.pl
kolo: gdyby reszta kraju nie musiała łożyć z podatków na górników to inne regiony miałyby więcej kasiory. wydobywacie węgiel z dziury drożej niż ten importowany z Australii i wołacie dajcie więcej kasy!!!!

max - 11 maja 2014, 22:11:29 - *.lightspeed.cicril.sbcglobal.net
A w Bielsku kosztem dzieci i starcow zatrudniaja kopnietych w ty.. z KIELC,KRAKOWA,Poznania,szczecina byle pan prezydent mogl sie bawic w piaskownicy w wlasciciela klubu.

LuksTSP - 11 maja 2014, 22:24:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Podbeskidzie dało dzisiaj ciała w 11 na 10 daliśmy sobie strzelić dwie bramki.
Sprzedaliśmy mecz :-) kasa dojechała i poszło miejcie pasożyty pożywkę.

tomektsp - 11 maja 2014, 22:37:01 - *.adsl.inetia.pl
a ja postawie nastepujace pytanie jesli pewne osoby uwazaja miasto Bielsko-Biala za wioske to czym jest Nieciecza
mam na mysli termalice bruk-bet Nieciecza

tspfan - 11 maja 2014, 22:46:54 - *.7.25.72
@Mik
Akurat Bielsko-Biała ma CZTERY drużyny w ekstraklasach: piłka nożna, piłka siatkowa, piłka siatkowa kobiet (wielokrotny mistrz Polski) i futsal mężczyn (aktualny, świeżo upieczony mistrz Polski) więc tu jesteśmy lepsi ;-)
Wychodzi na to że dwie sportowe stolice Polski to BB i Kielce a cała reszta to wiochy :-)
Ale to naprawdę nie ma znaczenia, nikt nie wybiera sobie miejsca, gdzie się urodził. Najważniejsza jest piłka.
@Tysus pełne poparcie.

cdnn - 12 maja 2014, 1:11:30 - *.sferanet.pl (*.10.1.162)
@urbi66
Pomyliłeś regiony... MY niczego w BB nie wydobywamy... Owszem podbielskie Czechowice-Dziedzice mają 1 kopalnię, ale my ogólnie ze Śląskiem się nie utożsamiamy.

Kw2 - 12 maja 2014, 1:22:13 - *.range86-181.btcentralplus.com
Podobno wczoraj w Kielcach urodziły sie trojaczki a w Bielsku trzech dziadków umarło na zawał wiec liczba mieszkańców aglomeracji kieleckiej była większa o dwóch mieszkańców, dlatego wynik taki a nie inny. Idąc tym tokiem rozumienia Nieciecza powinna przegrywać z Arką Gdynia w każdym meczu wynikiem dwucyfrowym a każdy wie ze tak nie jest

Fajdek CK - 12 maja 2014, 8:28:57 - *.centertel.pl
Po raz pierwszy oglądałem i słuchałem komentatorów polsatu.
Jestem w szoku!!!.
To była żenująca amatorszczyzna.

scyzor - 12 maja 2014, 8:54:00 - *.adsl.inetia.pl
Takie kluby bez kibiców jak podbeskidzie powinny spaść z hukiem z ligi. Przyjechali z malutką flagą "Kozy", na cały mecz krzyknęli kilka razy pod nosem, trzeba było zostać u siebie na wiosce z takim potencjałem kibicowskim. Ale zabrakło mi okrzyku który zawsze mnie rozbawiał "idzie idzie podbeskidzie" - a gdzie? do 1 ligi

kosmo - 12 maja 2014, 9:05:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Przyznam szczerze że nie rozumiem tego zachwytu nad Ojrzyńskim, przecież przez jego błędne decyzje Podbeskidzie całkowicie zawaliło pierwszą część rundy wiosennej. Wracając do wczorajszego meczu trener ponownie przekombinował z niektórymi zawodnikami np Łatka jako ofensywny pomocnik??? Gdyby nie wepchnięta bramka zawodnik ten był do zmiany już po I połowie. Następnie Malina , wszyscy wiemy że jest przydatny tylko jako zmiennik na końcówki a tutaj w I składzie. Na koniec fatalna taktyka po zdobyciu bramki na 2-1.

kibic TSP - 12 maja 2014, 9:08:18 - *.ssp.dialog.net.pl
A mnie g.......... obchodzi ile aglomeracja bielska ma mieszkańców. Ważne aby drużyna się utrzymała w tzw. ekstraklasie choć poziom polskiej piłki jest tragiczny.Dla mnie nawet LKS Kozy może grać w ekstraklasie bylebym mógł na mecze ( jak na polską ligę ) dobre. A reszta mnie nie interesuje. Co do samego meczu .... moim zdaniem niezły jak na polskie możliwości a moja ukochana drużyna pokazała brak charakteru i że są raczej panienkami a nie zawodnikami, nie pierwszy raz zresztą. Reszty nie trzeba. Ojrzyński dobry trener, moim zdaniem jeden z najlepszych. On nam utrzymanie załatwił gdyż poukładał drużynę i z miernych grajków zrobił coś co na naszą ligę wystarczy.

judasz - 12 maja 2014, 11:28:12 - *.ihelse.net
A ja chce napisac o jeszcze jednej sprawie. Gdy tylko pojawia sie informacja o zamykanym stadionie czy trybunie to od razu 99% kibicow jest przeciw. Padsaja stwierdzenia zeby karac winnych, a nie wszystkich. A tu na mecz Korona- Podbeskidzie szefowie stowarzyszenia podjeli decyzje zeby na mecz nie przychodzic w ramach protestu. Po 1. sami ukarali swoich kibicow. Po 2. nie dali zadnego uzasadnienia, macie nie isc i juz. Zapewne burza sie za zakazy stadionowe, ktore dostali po meczu z Pogonia. Tyle ze gdy ktos decyduje sie na odpalenie rac i przerywa mecz, to musi liczyc sie z konsekwencjami, czyli zakazem stadionowych.

JamesB. - 12 maja 2014, 11:28:38 - *.internetdsl.tpnet.pl
Podoba mi się styl gry Korony. Ciekaw jestem jakby grała np. Legia pod batutą Pachety? To naprawdę dobry trener. Wróżę mu ciekawą przyszłośc.

judasz - 12 maja 2014, 11:31:11 - *.ihelse.net
W Polsce stowarzyszenia podejmuja walke w celu utrzymania kary zbiorowej dla wszystkich kibicow, takze tych co z ultrasami nie maja nic wspolnego. Daza do kontynuowania tego co bylo przez wiele lat, oni odwala szopke, klub dostanie zamkniety stadion, winne jest PZPN. Gdy okazalo sie ze klub chce cos z tym zrobic, czyli zakazy stadionowe dla tych co lamia prawo, to bunt. Stowazyszenie daje zakazy dla swoich kibicow. Jak dlugo bedziecie dawac robic sie w konia. Jak jestescie najwierniejszymi kibicami to jakim cudem moze was zabraknac na meczu? Kazdy czeka ten tydzien na kolejny mecz swojej druzyny. Ktos chce protestowac, mozna robic to na wiele sposobow, tylko pytanie o co wam chodzi w tym protescie? Myslicie ze klub odstapi od przyznawania zakazow? Nie stanie sie tak, bo takie sa tendencje na calym swiecie. Lamiesz prawo, a odpalenie racy w Polsce na stadionie jest zlamaniem prawa, to ponosisz kare. Proste i logiczne. Jesli wiec choc jedna osoba zastanowi sie nad tym i przemysli czy jest kibicem, czy tylko narzedziem w rekach stowarzyszenia to bedzie sukces. Super ze sa oprawy i doping, ale swiat sie zmienia i trzeba robic to w dopuszczalny sposob, albo beda zakazy stadionowe. I tak chce wiekszosc kibicow, bo wiekszosc chce chodzic na mecze a nie martwic sie czy stadion zamkniety. Albo zamykamy cale stadiony, albo dajemy zakazy stadionowe, bo w zmiane prawe i dopuszczenie rac nie wierze. Innego wyboru nie ma.

Tex - 12 maja 2014, 12:04:06 - *.dynamic.chello.pl
Race było, są i będą czy ci się to podoba czy nie, twoje modern podejście do tematu tego nie zmieni. Świat się zmienia ? A niech się zmienia, kibicowski świat się nie zmieni, get over it.

Kwas - 12 maja 2014, 12:46:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
niech spadnie te smieszne tsp bez kibiców !!!

conchita k - 12 maja 2014, 13:02:15 - *.83.249.40
Kocham Was Moi Widzewiacy
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/v
/t1.0-9/10153625_1433183330273101_4984891370538419
680_n.jpg?oh=f63e57ddc63f97bd6ed1531336a5f600&oe=5
3FCC59E

judasz - 12 maja 2014, 13:25:25 - *.ihelse.net
@Tex - tak sobie mozesz pisac, ale race sa zabronione i zadne protesty nic nie zmienia. Zeby to zmienic trezba zeby rzadzacy to zmienili, a kluby beda musialy sie dostosowac. Legia, Wisla, Korona kolejne kluby beda dawac zakazy stadionowe za pirotechnike, bo nie maja wyjscia. Jak klub bedzie przymykal oko, to bedzie placil kary i beda zamykane stadiony. Wiekszosc klubow dostaje dofinansowania ze srodkow publicznych, wiec kluby dostosuja sie do oczekiwan politykow. Tym bardziej w Kielcach, gdzie miasto jest wlascicielem. Marzenia o tym ze ultrasi z racami wygraja to miedzy bajki, chyba w 4 lidze.

wilq - 12 maja 2014, 15:20:22 - *.tktelekom.pl
Słuchajcie ludzie, co się w ogóle stało, że Sokołowski nie grał? Zagra w kolejnym meczu? Niestety nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat nigdzie, nawet na oficjalnej stronie TSP...

pawels - 12 maja 2014, 15:42:26 - *.135.163.136.static.kolnet.eu
Sokolowski kolego odchodzi po sezonie do Komorowic nie chce juz grac w takiej druzynie

wilq - 12 maja 2014, 15:49:33 - *.tktelekom.pl
Są na to papiery? Pierwsze słyszę o owym hicie transferowym. Czekam na rzeczową odpowiedź: CO SIE DZIEJE Z SOKOŁOWSKIM?

bb - 12 maja 2014, 16:00:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
komunię miał chyba....

wilq - 12 maja 2014, 16:15:07 - *.tktelekom.pl
Redakcjo, może chociaż wy odpowiecie?

zx - 12 maja 2014, 16:22:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ponoć wyjechał do irlandii i pracuje jako ogrodnik w zieleni miejskiej...

wilq - 13 maja 2014, 11:08:52 - *.tktelekom.pl
Słuchajcie ludzie, co się w ogóle stało, że Sokołowski nie grał? Zagra w kolejnym meczu? Niestety nie mogę znaleźć żadnych informacji na ten temat nigdzie, nawet na oficjalnej stronie TSP...

kielczanin - 14 maja 2014, 13:07:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
do niejakiego Leona:
twierdzisz, ze Korona znowu kupuje mecze, a ja sie pytam ZA CO ?? Nie mamy strategicznego (czytaj: bogatego) sponsora, wlascicielem klubu jest miasto, a jakbys uwazniej sledzil zmagania naszych kopaczy w tym sezonie (i nie tylko w tym) to zauwazylbys, ze arbitrzy ewidentnie sedziuja przeciwko nam, bo... Korona juz od dawna nie placi tej bandzie oszustow i zlodziei! Gdyby nie wola walki wpojona przez Leszka Ojrzynskiego to zapewne grozilby nam spadek, a Pacheta moglby sobie tylko rekami pomachac, bo i tak nikt go nie rozumie.
PZPN = Prawdziwi Zlodzieje Pilki Noznej

wilq - 21 maja 2014, 17:24:45 - *.tktelekom.pl
Dziękuję - przede wszystkim - administracji za udzielenie rzeczowej odpowiedzi na moje pytanie/nia. Nie ważne, że nawet administracja nie wie co z Markiem, ważne że w ogóle zadała sobie ten trud, żeby odpisać użytkownikowi. Doceniam zaangażowanie administracji. Naprawdę.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas