[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 maja 2014, 19:52:55 - jedrasf
T-Mobile Ekstraklasa: Widzew 1-1 Jagiellonia

16 maja 2014, 18:00 - Łódź (stadion Widzewa)
Widzew Łódź 1-1 Jagiellonia Białystok
Aléx Bruno 43 - Maciej Gajos 16

Widzew: 21. Patryk Wolański - 28. Povilas Leimonas, 18. Krystian Nowak, 4. Rafał Augustyniak, 6. Piotr Mroziński (72, 27. Yani Urdinov) - 29. Aléx Bruno (61, 17. Mariusz Rybicki), 8. Princewill Okachi, 33. Bartłomiej Kasprzak (85, 37. Patryk Mikita), 10. Mateusz Cetnarski, 9. Marcin Kaczmarek - 15. Eduards Višņakovs.

Jagiellonia: 1. Jakub Słowik - 2. Filip Modelski, 19. Ugochukwu Ukah (56, 15. Jakub Tosik), 18. Martin Baran, 7. Giorgi Popchadze - 99. Dani Quintana, 22. Rafał Grzyb, 4. Michał Pazdan, 14. Adam Dźwigała (62, 30. Roberts Savaļnieks), 20. Maciej Gajos - 27. Mateusz Piątkowski.

żółte kartki: Wolański - Quintana, Ukah, Modelski, Popchadze.
czerwona kartka: Rafał Augustyniak (79. minuta, Widzew, za faul taktyczny).

sędziował: Jarosław Przybył (Kluczbork).
widzów: 5000.

Biała RTS - 16 maja 2014, 19:53:24 - *.bc.lnet.pl
Gdzie karny na Kaczmarku?! Gdzie?!

ech - 16 maja 2014, 19:53:40 - *.181.105.187.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
szkoda post na 2 :/

Scalia - 16 maja 2014, 19:53:41 - *.hfc.dyn.abo.bbox.fr
Pierwsza liga czeka

ŁKS/IRLAND - 16 maja 2014, 19:53:43 - *.mysmart.ie
czy słowo Judasz jest obrazliwe?

wow - 16 maja 2014, 19:54:02 - *.ip.telfort.nl
w dup...

Boniek - 16 maja 2014, 19:54:12 - *.client.duna.pl
miał byc remis i był remis

CONFETTI - 16 maja 2014, 19:54:29 - *.174.115.243
Biała Łódz świętuje !

orzeł - 16 maja 2014, 19:54:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słabo, jakby Jaga mądrzej grała, to by spokojnie wygrała. Widzew tylko chaos i liczenie na stałe fragmenty gry. Fakt jednak, że chyba powinien być karny dla Widzewa po faulu Tosika. No nic. Jaga utrzymana, Widzew niestety nie ;(.

DW - 16 maja 2014, 19:54:38 - *.elpos.net
ŻAŁOSNY MECZ I ŻAŁOSNY POZIOM SĘDZIOWANIA.
Przez cały mecz sędzie Przybył robił co mógł aby pomóc Łodzianom, ale chyba starania PZPN'u o utrzymanie Widzewa okażą się bezskuteczne.

hehe - 16 maja 2014, 19:54:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to papa Widzewu:D

asaa - 16 maja 2014, 19:55:09 - *.ip.netia.com.pl
to już koniec Widzewa, niestety...
ile lat zajmie powrót do ekstraklasy?czy w ogóle to nastąpiwe wtorek film o Wielkim Widzewie , "na otarcie łez"kibic bez napinki

blah - 16 maja 2014, 19:55:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poziom gry Widzewa drugoligowy. Najsłabsza drużyna "ekstra"klasy zasłużenie spada.

bolek1975 - 16 maja 2014, 19:55:18 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Widzew spadek na 100% teraz ciekawe kto 2. Czy KGHM czy Cracovia.

thc - 16 maja 2014, 19:55:37 - *.piekary.net
jaki karny blaznie?spadacie ooooo spadacie ooooooo nikt nie bedzie plakac za wami zydy! TOrCIDA

bielsko-b - 16 maja 2014, 19:55:50 - *.ip.netia.com.pl
Szkoda mi tego wWidzewa,powinien zostac w lidze

kalisz - 16 maja 2014, 19:56:20 - *.adsl.inetia.pl
to mamy 1 spadkowicza wstydzew

Biała RTS - 16 maja 2014, 19:56:23 - *.bc.lnet.pl
DW jesteś żałosnym komediantem, nie podyktował ewidentnego karnego za faul na Kaczmarku, ale czerwone i karne przeciw Widzewowi chętnie serwują sędziowie...

polak - 16 maja 2014, 19:56:27 - *.adsl.inetia.pl
Yeah! Ficew out! Oby, bo nie chce ogladatakiej drużyny w ekstraklasie! Oby zaczęli od 4 ligi hehe. A od siebie dodam ze po ilości kibiców na trybunach śmiem twierdzić, ze w samej Lodzi jest bardzo mało kibiców ficewa.. A więcej jest kibiców białych.Ficew ma swoje fc i z tego żyje. Stadion dla Fucewa ? Hehe dobre sobie.. Nie jestem kibicem żadnej drużyny z Lodzi, pisze obiektywnie.

yahoo - 16 maja 2014, 19:57:08 - *.228.34.133
Obiektywnie rzecz biorąc Widzew jest zdecydowanie najgorszą drużyną w E-klasie. Jagiellonia pykała piłkę jak chciała a Widzewiacy mnóstwo niecelnych podań, jak dzieci we mgle i od 65 min. oddychanie rękawami. SPADEK

seboL - 16 maja 2014, 19:57:28 - *.play-internet.pl
Szkoda RTS ...

Biała RTS - 16 maja 2014, 19:57:30 - *.bc.lnet.pl
thc z całym szacunkiem ale tak odzywaj się do swojej starej ;-)

bolek1975 - 16 maja 2014, 19:57:43 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Może niedzielny mecz KGHM z Cracovią pokaże który z tych zespołów spada z Widzewem.

eric - 16 maja 2014, 19:59:35 - *.play-internet.pl
Kaczmarek przewrocil sie teatralnie, prawidłowa decyzja sędziego, Widzew nie walczył jak o życie, spadek na własne życzenie, zresztą z takim stadionem to gora w 1 lidze miejsce dla Widzewa. Polska ekstraklasa jest coraz bogatsza i silniejsza, Widzew to już nie to co 20 lat temu teraz to amatorszczyzna

KKS - 16 maja 2014, 19:59:49 - *.nowysacz.vectranet.pl
zaglebie remis z cracovia bedzie
Panie prezesie Boniek zrob cos z ta patologia sedziow

master - 16 maja 2014, 20:01:38 - *.adsl.inetia.pl
to juz koniec prosze panstwa I liga poznala spadkowicza

kibic - 16 maja 2014, 20:03:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
thc dziecko ułomne ...

pigment - 16 maja 2014, 20:03:15 - *.tel.tkb.net.pl
Co widzew spiewal? Drukarzy pokonamy? Znow będziecie musieli podrukowac, by awansować do ekstraklasy

1908 - 16 maja 2014, 20:04:09 - *.play-internet.pl
Gdyby punkty byly liczone normalnie to widzew by dzis leciał do 4 ligi a tak to trzeba 2 tygodnie poczekać

DarshKZN - 16 maja 2014, 20:04:33 - *.internetia.net.pl
Oby Craxa wygrała z Zagłebiem i po sprawie!!
Pozdro Dla wszystkich Ełkaesiaków !! Koziny Fans

Scalia - 16 maja 2014, 20:05:57 - *.dsl.dyn.abo.bbox.fr
Widzew pograj ze 2 3 lata na zapleczu i wtedy mysl o awansie:-/

tar - 16 maja 2014, 20:06:56 - *.dynamic.mm.pl
nie jestem kibicem Widzewa ale to w Polsce wielka firma, duże sukcesy, wielu kibiców....szkoda jak spadną.

wert - 16 maja 2014, 20:08:13 - *.dynamic.chello.pl
Widzew, Cracovia spadek

Góral - 16 maja 2014, 20:08:43 - *.ssp.dialog.net.pl
biała "inwazja" pod newsem o Widzewie. Patrze na te dolne ligi,a tam Paradyż na czele
Nieważne w której lidze,ważne że to Widzew!

spokocycu - 16 maja 2014, 20:09:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic nie pomogły chore pomysły bońka z dodatkowymi meczami.ficewu WON z ekstraklasy na wieki!!!!!

janekZ - 16 maja 2014, 20:09:43 - *.e-wro.net.pl
Widzów 5000 to żart. Z perspektywy TV trybuna na przeciw krytej ok 1200-1300, pod zegarem 500-600,
niciarka 200-300. 3000-3,5 tys. to max.

rodowiciło - 16 maja 2014, 20:10:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
widzew spadek hahahaha

Viking - 16 maja 2014, 20:11:30 - *.hsd1.il.comcast.net
Jeden spadkowicz poznany. Jutro poznamy drugiego. Stawiam na Pasy

alek - 16 maja 2014, 20:13:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gra Augustyniak to Wielka tragedia!!Skowronek jestes chyba sle go wystawiajac!!

franco - 16 maja 2014, 20:14:23 - *.172.252.176
Cała Polska dzisiaj śpiewa Ekstraklasa bez wsidzewa, ale macie wsidzewiaczki film na NC +

Waśka - 16 maja 2014, 20:16:09 - *.231.5.206.koba.pl
Obustronnie mecz padlina. sPOtkały się dwie równie słabe drużyny.

eric - 16 maja 2014, 20:17:07 - *.play-internet.pl
widzew raczej już bez szans jsk Cracovia wygra z Zagłębiem w niedzielę to świętujemy spadek Widzewa z ekstraklasy na długie lata, ciekawe ilu piłkarzy odejdzie po spadku...

berberith@ - 16 maja 2014, 20:19:41 - *.toya.net.pl
Cieszę się z wyniku,cieszę sie z gry mego Widzewa....mówiłem nie raz i powtórze ostatni:zacznijmy od ZERA!!!!!reszta bez komentarza....pozdro dla normalnych

jaga71 - 16 maja 2014, 20:20:40 - *.130.132.25
Szkoda Widzewa ze zgledu na stara zgode i zycze szybkiego powrotu .Karnego nie bylo bo sam Kaczmarek po meczu powiedzial ze jagby poczul dotkniecie reka a nie wymyslal zadnych glupot.Za to nalezy sie szacun

Biała RTS - 16 maja 2014, 20:23:40 - *.bc.lnet.pl
Do JanekZ
Zabolała dygresja komentatora, że na Widzew na stary stadion bez dachu chodzi więcej niż na Śląsk? To dobrze, że zabolało.

RTS - 16 maja 2014, 20:25:34 - *.superkabel.de
Widzew to MY KIBICE...a nam to mozecie buty wiazac TYLKO RTS

kolo - 16 maja 2014, 20:25:40 - *.adsl.inetia.pl
Kibic Podbeskidzia dziękuje Jadze za grę,do zobaczenia jesienią,pomogliście dziś nam dużo.Szkoda Widzewa bo obrali od początku taktykę stawiania na młodzież,oby wam to w przyszłości zaprocentowało.Powodzenia w 1 lidze

gregor1945 - 16 maja 2014, 20:26:08 - *.dip0.t-ipconnect.de
szkoda Widzewa pozdro z niebiesko-czerwonych Gliwic

luzik - 16 maja 2014, 20:28:33 - *.180.112.165.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Najważniejsze jest że gracie na luzie .... jeszcze kilka kolejek na luzie, tak jak kibice tego chcą.....

Bolek - 16 maja 2014, 20:34:13 - *.dynamic.chello.pl
kibicuje Pogoni więc Widzew jest mi obojętny ale...trzeba pamietać że Widzew w Polsce nie jest jakimś anonimowym klubem typu Piast czy Podbeskidzie,to właśnie Widzew ostatni z polskich drużyn gościł w Lidze Mistrzów,zdobywał mistrza itd,itd...po za tym meczem ze Śląskiem ostatnio radził sobie nienajgorzej i przyznam że Wam kibicowałem ale cóż zycie-trzymam kciuki dalej może pasiaki wtopią z Miedziową spólką skarbu państwa...

janekZ - 16 maja 2014, 20:35:10 - *.e-wro.net.pl
do Biała RTS
Zabolała BZDURA napisana powyżej,bo cenie sobie ten portal, a na Widzew na stary stadion bez dachu chodzi MNIEJ niż na Śląsk.
Nieważne, że zabolało.

Warszawiak - 16 maja 2014, 20:36:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i Łódź znowu będzie bez ekstraklasy.

naRa - 16 maja 2014, 20:39:25 - *.protonet.pl
Bracia Trzymajcie sie walczcie do końca

aneczka - 16 maja 2014, 20:41:23 - *.static.chello.pl
Dokladnie widzow 3000 tysia max kpina

Bred - 16 maja 2014, 20:42:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to jeszcze rok i znowu derby Łodzi w ...... 2 lidze

Jachu - 16 maja 2014, 20:48:56 - *.238.157.226
Teraz można gdybać, jakby zastąpili szybciej Mielcarza Wolańskim. Na pewno byłoby kilka punktów więcej... Szacun dla Jagi za uczciwą grę z Zagłębiem i Widzewem.

Vvv - 16 maja 2014, 20:49:22 - *.dynamic.chello.pl
Widzew , pamiętacie ostatni mecz w 1978 z Ruchem? Sprzedaliście się 2-4 . Znowu sprawiedliwość górą. Pa,pa. Mam nadzieję że szybko polecicie w dół. Licencji na 1 ligę też powinniście nie otrzymać.

kuras - 16 maja 2014, 20:57:06 - *.ssp.dialog.net.pl
niestety szans na licencje pierwszej ligi Widzew nie ma szans otrzymać

defo - 16 maja 2014, 21:03:33 - *.nplay.net.pl
Gratki Jaga.
Pozdr z Lublina.

1977 - 16 maja 2014, 21:03:52 - *.dolsat.pl
Sprawiedliwość was dopadła, rok temu podłożyliście się i Podbeskidzie się utrzymało, w przyszłym roku Widzew w X lidze a GKS BEŁCHATÓW w ekstraklasie, to się nazywa równowaga w przyrodzie.

Adaś - 16 maja 2014, 21:04:29 - *.toya.net.pl
Oj Boli was nasz Widzew? I dobrze,ma boleć! trudno lecimy z ligii i co ulży wam? Ponapinajcie się jeszcze wyzwiskami typu: Ficef,Wstydzew,Wsidzew itp... nasz klub to uznana marka nie to co jakieś podbeskidzia,co ich BKS leje czy piasty albo Kolejarze StróżeWidzew to my kibice a nie piłkarzyki.
P.S
Dzięki i pozdro dla Pogoni,widać,że tam się nie napinajażycze wam jak najlepszego miejsca w lidze,razem z Ruchem oczywiście

yoda - 16 maja 2014, 21:05:33 - *.toya.net.pl
Tu apforever poli co to jestesmy w 1lidze,a ty zapamietaj NIE MA los jest AP Nie wymyslaj

Adaś - 16 maja 2014, 21:07:46 - *.toya.net.pl
To co po dzisiejszym koniec układu z Jaga?

DENIS - 16 maja 2014, 21:10:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dziura w Łodzi się powiększa

blah - 16 maja 2014, 21:17:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Adaś: a co ma mnie boleć, mój klub jest najlepszy w Europie, a twój spada z ekstraklapy xD Jaka tam z was marka, nikt poza Polską o was nie słyszał xD

czerwony - 16 maja 2014, 21:21:19 - *.toya.net.pl
Skowronek zapowiadał piekło , niestety było to najgorsze spotkanie Widzewa od 5 kolejek ,uważam że naprawdę graliśmy dobrze z wisłą , pogonią ,koroną , z śląskiem i w tych meczach zabrakło piłkarskiego szczęścia a może technicznych umiejętności Wiśni /fizycznie gościu miażdży polską ligę/, niestety pomimo mojej miłości do Widzewa widzę to w czarnych kolorach

wawrzek - 16 maja 2014, 21:26:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nic się nie martwcie. W łódzkim w przyszłym roku nadal będzie ekstraklasa.

na_biało - 16 maja 2014, 21:31:58 - *.starogard.dialup.inetia.pl
Te 5 tys. widzów, to chyba łącznie z ilością pasażerów podróżujących taborem MPK wzdłuż Piłsudskiego. Kiedykolwiek by nie grali, zawsze jest "magiczne" 5 tys. Dzisiaj zabolało? Będzie boleć bardziej ....

aaa - 16 maja 2014, 21:36:04 - *.225.222.189.static.ttnet.com.tr
Bye Bye nie do zobaczenia

Adaś - 16 maja 2014, 21:39:51 - *.toya.net.pl
blah chłoptasiu,nikt w Europie o nas nie słyszał?
Dobry zawodnik jesteś Kto ostatni grał w LM? z Polskich drużyn?twoja legiunia,amica czy wisełka? Ja wam powiem tak Ten się śmieje,kto się śmieje ostatni...jeszcze karta się kiedyś odwróci .... Widzew & Ruch pozdro dla Pogoni

kks - 16 maja 2014, 21:47:37 - *.play-internet.pl
Ja sie ciesze ze widzew spada ich slawa juz dawno przeminela i nie wroci. Pozostaly tylko dlugi, garstka kibicow i zadnych perspektyw. Teraz maja im stadion robic tylko ciekawe po co. Zegnam bez zalu.

Fryzjer - 16 maja 2014, 21:48:30 - *.homenett.pl
Przybył Jarosław i zabrał ekstraklasę Widzewowi.
Karny niepodyktowany, czerwień dyskusyjna. Swoją drogą to Jaga żenująco nieskuteczna, ale i tak lepiej niż za 100kowca.

Adaś - 16 maja 2014, 21:49:04 - *.toya.net.pl
Ja wam mówie jeszcze,za naszym Widzewkiem zatęsknicie jak mówicie,że zaczniemy od 4tej ligi i to co my nie jesteśmy...i dobrze może i tak zaczniemy tego się nie wstydzimyWiem,że prawie wszyscy życza nam Wszystkiego Najgorszego a my się z tego śmiejemy Bez odbioru.... Miłego weekendu dla normalnych

Adaś - 16 maja 2014, 21:51:01 - *.toya.net.pl
Ty KKS ? z Poznania jesteś? w Poznaniu tylko KKS Kalisz

rebel - 16 maja 2014, 21:53:38 - *.gendns.com
dlaczego tak tu dużo kibiców nie istniejącego klubu? Nie możecie się napinac gdzie indziej? Gdzie tak świętujecie? w domciu przy dobranocce chyba. W Łodzi i tak nie istnejecie. A Widzew czy spadnie czy nie to będzie miał się dobrze. Skąd ten pesymizm że licencji na grę w I lidze nie dostaniemy? Bez porażki skończymy sezon pobijając swój własny rekord. U nas tragedii nie będzie.
Co do meczu to ewidentnie sędzia bohaterem. Nie mówię tylko o karnym ale ogólnie o poziomie sędziowania. Sędzia mylił się w obie strony i to bardzo dużo się mylił. Nic dziwnego że Wolański nie wytrzymał. Liniowy dawał niezły popis. Nie trzymał linii i kilka razy zawodnicy Jagi podawali po lewej stronie prostopadle w okolicy 5-7 metra a on stał na 16 metrze jak słup i nic nie widział. O przekroczeniu linii przez piłkę nie wspomnę.

aspius - 16 maja 2014, 22:01:36 - *.dynamic.mm.pl
I te dodatkowe 7 kolejek, jak obecnie w belgii , to super sprawa, bo jeszcze wszyscy nie sa pewni utrzymania , chocby matematycznie. Coby nie powiedziec,jest bardzo ciekawie i conajmniej 2 kolejki przed zakonczeniem ,moze rostrzygnie sie spadek , badz nie.Wielka szkoda Widzewa, ale cóz to jest sport i ktos musi spasc. Wielu kibiców zjeja nienawiscia na tym portalu, ale nie tylko, brak kultóry no i chyba obiektywizmu, a co za tym idzie i poziomu piszacych.

MAX - 16 maja 2014, 22:03:27 - *.gigainternet.pl
Cóż, obawiam się, że to koniec istnienia Widzewa w ogóle. I to nie jest jakakolwiek złośliwość z mojej strony, lecz obraz aktualnej sytuacji. W I lidze, też nic nie jest za darmo. Szkoda Widzewa. Ogólnie sytuacja gospodarcza w Łodzi - katastrofa...

Stal1938 - 16 maja 2014, 22:08:34 - *.tvkdiana.pl
szkoda Widzewa,szkoda kibicow.zespol walczy o utrzymanie i tylu widzow na meczu.ostatnio na Slasku i Wisle bylo odpowiednio 6 i 4 klocka.tak to jest, a w 1 lidze Stroze,Puszcza,Termalica,Brzesko.kluby z kibicami,oprawami,wyjazdami a LKS,Polonia W. Motor,Radomiak,Rakow,Stalowka,Bytom kisza sie w nizszych ligach...

dr - 16 maja 2014, 22:13:26 - *.teoc.pl
do rebel - licencji na I ligę raczej nie będzie ,gdyż w tej śmiesznej upadłości układowej Cacek zobowiązał się ,że z pieniędzy za transmisje TV będzie spłacał długi - w I lidze takich pieniędzy nie ma ,więc będzie musiał wskazać inne źródło finansowania ,nie sądzę aby tym źródłem była jego kieszeń - raczej IV liga hehe

nyrol - 16 maja 2014, 22:24:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Old Warta Pozdro Old Widzew !!! Szkoda że w Łodzi nie ma już Ektraklasy !!! ŁKS i Widzew powinny być w Ekrtaklasie i Derby by były tak jak wlatach 70-80-90 ych!! Warta Old Skins Team życzy szybkiego powrotu.

uledebuluz - 16 maja 2014, 22:25:02 - *.toya.net.pl
Szkoda że kibice Widzewa nie śpiewali jak na koniec poprzedniego sezonu żeby piłkarze grali na luzie Czemu ? Mam nadzieje że spadniecie za tą postawę.A co do karty , która ma się jeszcze odwrócić jak niektórzy piszą to właśnie się odwraca i sprawiedliwość was dosięgnie.Mam nadzieje że honorowi kibice Widzewa i w tym roku będą martwić się o budżet Łodzi i wykrzykiwać hasła "NIE DLA STADIONU DLA PIERWSZOLIGOWEGO KLUBU " .Bez pozdrowien

Nenad - 16 maja 2014, 22:35:38 - *.adsl.inetia.pl
Ładne wałki na Widzewie, ze Śląskiem karny z d..., a teraz faul Tosika też bez konsekwencji...

z1946 - 16 maja 2014, 22:53:41 - *.play-internet.pl
Zagadka: Od 3 lat konDonek chce być kobietą. Wielka krucjata przeciw fanatykom piłki nożnej i wielki upór w tej sprawie,choć z oryginałem próżno szukać realnego podobieństwa, a efekt to tylko tani,choć kupowany przez tvnowski elektorat "punkt". W sprawach jednak naprawdę ważnych dla kraju, czyli bycia prawdziwym premierem pro polskim i dla kraju wydajnym, porównanie żadne, wręcz takie, które nie przystoi tamtej damie, być porównywaną z tym pajacem. Pytanie: Kim chce być Kaczor Donald?

mati borek - 16 maja 2014, 22:55:41 - *.158.216.112.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Równe 4lata temu widzew świętował awans do ekstraklasy w Nowym Sączu podczas powodzi. Dziś na Sądeczyźnie też jest powódź a widzew jest w czarnej afrykańskiej du...

zanetti - 16 maja 2014, 23:45:57 - *.dynamic.mm.pl
Hej heja heja ŁKaeS mistrzem w hokeja. Warta Działoszyn Pany !

jagarudy - 17 maja 2014, 0:21:55 - *.stargardszczecinski.vectranet.pl
Jako kibic Jagi, mam nadzieje że Widzew wróci szybko i mocniejszy do Ekstraklasy.Powodzenia.

CV - 17 maja 2014, 0:36:12 - *.dynamic.chello.pl
A ja mam nadzieję, że długo was nie będę oglądał w ekstraklasie. Od lat dostawaliście licencje za friko. Kombinacje, prezenty punktów dla potrzebujących itp. Gracie padlinę - to widać bardzo dobrze. Wspominajcie lata 90-te bo tylko to wam zostało na dłuuuugie lata!

RTS - 17 maja 2014, 0:45:25 - *.156.186.30.dynamic.ip.euron.pl
dla wszystkich zawistników: Widzew, kocham Cie! Nie jest wazne w ktorej lidze

revi - 17 maja 2014, 2:05:01 - *.centertel.pl
@CV-Dokladnie
to samo czeka KSG za dlugi

ol - 17 maja 2014, 3:16:30 - *.10-2.cable.virginm.net
5 tysiecy to malo?praktycznie caly sezon na ostatnim miejscu-fatalny stadion itd..nadal uwazacie ze 5 tysiecy w deszczowy piatek to malo?
Nowsy kameralny stadion,walka o puchary i kibicow bedzie 2-3 razy wiecej.
To ze Widzew spadnie bylo wiadomo od dawna-nie zmienia to faktu ze Widzew jest byl i bedzie-niewazne w ktorej lidze,wazne ze to WIDZEW!

theman - 17 maja 2014, 5:35:29 - *.hsd1.il.comcast.net
Szkoda ,ze mecz tych druzyn to byc lub nie byc dla Widzewa.Odniose sie do Jagieloni,uwazam ,ze druzyna gra gorzej niz za Stokowca,a najwieksza bolaczka jest brak skrzydlowych ,Gajos jak juz powinien wystepowac tuz za Piatkowskim,warto pogadac z Arboleda,poszukac szybkich skrzydlowych typu Grosicki,Makuszewski,moze warto dac szanse Dragowskiemu w bramce ,bo Slowik niestety obnizyl loty,jak gra sie jednym napastnikiem pomoc powinna byc kreatywna i wlanczac maja sie wszyscy i pilka ma cieszyc (czyli trzeba strzelac wiecej ,wiecej wiary w siebie i praca,praca nad soba ,a przez to wiecej korzysci druzynie,powodzenia obu druzynom ps:Panie Trenerze mniej machania przy linni bocznej :P,wiecej mysli i stawianie na myslacych ,co z Bandrowskim?,taki pilkarz a poza kadra,ma jakies problemy to trzeba mu pomoc,wiecej kreatywnosci z przodu,a jak mamy grac z kontry to trzeba wystawuiac dwoch napastnikow

rafalski - 17 maja 2014, 5:35:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzew spadek Szkoda ja jako rodowity Lublinianin wole Łódz w Eks niż 1.Lidze Ale wchodzą te kluby które są stabilne finansowo Eksperyment z Jansaem i Probierzem plus 2 sezony Widzewa na zapleczu czyli dawna 2 Liga do dziś się czkawką odbijają To pochłoneło około 40 milionów albo i więcej Awans Bełchatówi i Górnik.Łęczna Spadek Widzew i KGHM.Zagłębie!!!

roy - 17 maja 2014, 7:04:50 - *.toya.net.pl
o meczu,który odbył się powiem tylko,że Pazdan nie musiał wbiegać do bramki-był spalony.Różnica w wyszkoleniu piłkarskim,zbyt widoczna.Widzew odstaje od poziomu ligi polskiej.Komentatorzy c+ Panowie Jagoda i Żyżyński byli na innym meczu.Opowiadali że WIDZEW miał przewagę przez pierwsze 15-minut-strzał Edka.Pan Jagoda jeszcze starał się tonować beznadziejny komentarz P.Żyżyńskiego.Pan Żyżyński,łodzianin,kibic Widzewa,trochę był mało obiektywny.Wpadki pana komentatora Żyżyńskiego,były tragiczne.Czerwona kartka dla Augustyniaka P Żyżyńki stwierdza-złe zachowanie sędziego by po chwili powiedzieć-po obejrzeniu powtórki,o czym myślał Augustyniak faulując gościa.Sytuacja w polu karnym podcinany Kczmarek-karny krzyczy P.Żyżyński.Po meczu dowiaduje się od P.Kaczmarka ,że poczuł rękę na ramieniu ale czy karny.Pan Żyżyński po tej wypowiedzi nie był już pewny swego zdania.Pytanie do C+ czemu powierzają komentarz P.Żyżyńskiemu..Ten Pan co najwyżej jakiś komentarz z płyty boiska.Panowie to jakieś nie porozumienie,rozmieniacie się.Pan Żyżyński,jeżeli chodzi o komentarz meczu,powinien słuchać Panów Surma,Twarowski,Smokowski,a szczególnie Rosłoń-Nanorny i uczyć się od mistrzów.Dziś P.Żyżyński jest najsłabszym komentatorem tej stacji.Proszę dajcie temu Panu odpocząć.

Menu - 17 maja 2014, 8:12:17 - *.adsl.inetia.pl
Rafalski,no i wejdzie Bełchatów,gdzie 2000 ludzi na mecze chodzi...

Świrek - 17 maja 2014, 8:25:29 - *.dynamic.chello.pl
Widzew widzimy się za rok znowu w ekstraklasie

or - 17 maja 2014, 8:42:38 - *.rev.pro-internet.pl
Slaby mecz,Jaga swoją grą rozczarowala!!.Patrzę na Jagę i Lechię to grają podobnie oczywiście za bytności Probierza!!.Do Lechii przyszedł zagraniczny trener i dużo się zmieniło a przede wszystkim Lechia nie traci bramek po rzutach rożnych i wolnych co przez dwa lata ne potrafili wyeliminować nasi trenerzy Kaczmarek i Probierz!!.Nasza myśl szkoleniowa jest skostniała,niedouczona i zaplątana w konflikty i uklady!!.

uLtra - 17 maja 2014, 8:51:00 - *.net09-g2.isko.net.pl
Szkoda że wyrównali mogło być jeszcze piękniej, ale i tak jest dobrze, spadek, spadek i jeszcze raz spadek. Tak adaś zgadzamy się co do jednego, cała Polska życzy wam degradacji, żałujemy tylko że nie zabierzecie ze sobą już w tym roku tych waszych śląskich analfabetów. No cóż, trzeba poczekać za rok sami polecą.

max - 17 maja 2014, 9:02:03 - *.tktelekom.pl
...do roy
wydaje mi się że oglądałeś inny mecz , ciekawe dlaczego nie piszesz o faulu Ukaha na Cetnarskim w 50 minucie , za takie faule - uderzenie łokciem w twarz jest bezpośrednio czerwona kartka , Ukah miał już żółtą na koncie , nawet gdyby sędzia pokazał tylko żółtko to Jaga powinna grać w 10-tkę , chcesz dyskutować o karnych , przypomnij sobie jakiego karnego przeciwko Widzewowi podyktowano w Bielsku i Wrocławiu lub za zagranie Bruno w Białymstoku , co do do komentatorów to czy Surma i Węgrzyn jak komentują mecz Widzewa są bezstronni ? zawsze punkt widzenia jest uzależniony od punktu siedzenia , odczucie zawodnika zaraz po meczu ( adrenalina ) jest inne od faktów , uderzenie-kopnięcie w nogę postawną powoduje upadek , kamery telewizyjne nie kłamią , wszystkie kontrowersje są rozstrzygane po obejrzeniu powtórek w telewizji.....

1977 - 17 maja 2014, 9:12:37 - *.dolsat.pl
Do Menu: w Bełchatowie 59 867 mieszkańców, gdy walczyliśmy o utrzymanie w meczu z Jagiellonią 2800 widzów, w Łodzi 715 360 mieszkańców, w meczu o utrzymanie 5000 widzów, zrób proporcje i zobacz gdzie jest większe zainteresowanie piłką. Oczywiście hipokryci będziecie pisać że wielkość miasta jest bez znaczenia to porównujcie się do Barcelony, Bayernu albo chociaż Lecha czy Legii. Nieważne w której lidze, ważne że nie Widzew.

FAZZY - 17 maja 2014, 10:06:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jakie 5000 tysięcy ? oczu nie macie?max to 3000 tysiące w meczu o życie i na ogólną liczbę kilku milionow kibiców widzewka to troszkę mało!

Sanders - 17 maja 2014, 10:41:02 - *.dynamic.chello.pl
Sam Kaczmarek w pomeczowym wywiadzie nie powiedział, że karny był ewidentny, coś mówił o ręce na jego ciele, w studiu mówili o nodze......??!

Kołłątaj - 17 maja 2014, 10:47:19 - *.dynamic.chello.pl
ile Jaga dała za ten remis? Brak karnego to "decyzja" roku sędziego

Redson - 17 maja 2014, 10:53:03 - *.dynamic.chello.pl
Co się martwić,spotkamy się w 1 lidze ew. w 2 ,GRANAT !

do menu - 17 maja 2014, 11:53:35 - *.228.34.133
Wolę Bełchatów, Łęczną, nawet Ząbki w E-klasie, niż klub z kibicami, który funkcjonuje prowizorycznie, nie ma kasy na pożądne odżywki, sprzęt sportowy i szkolenie młodzieży. Aby uzdrowić polską piłkę i wrócić do jako takich sukcesów na arenie międzynarodowej potrzebujemy profesjonalnie prowadzonych klubów z dobrą bazą treningową, ładnymi stadionami i programami szkolenia maluchów.
Widzew nie spełnia żadnego z powyższych założeń, jego miejsce jest zatem w niższych ligach.

Stadnicki - 17 maja 2014, 11:57:50 - *.dynamic.chello.pl
Żegnam was, już czas, nie spotkamy nigdy więcej się...

obserwator - 17 maja 2014, 12:03:45 - *.itvmedia.pl
Czyli niestety spadek. Oby za rok powrót ale ciekawe czy wogóle wystartujemy w I lidze? Coś czuję że nie prędko wrócimy, ale obym się mylił.
A co gorsza to jeszcze Legia mistrzem.
A swoją drogą to ciekawe co by było gdyby Mroczek z Pawlakiem poznali się na Wolańskim,jedynym zawodnikiem godnym gry w Ex.

CzapuR - 17 maja 2014, 12:05:02 - *.dynamic.chello.pl
Teraz kibice Widzewą będą winić sędziów za spadek.
Gra się cały sezon a nie kilka ost. meczy.
Staty na wyjeździe to nie są godne grania w Ekstraklasie.
Troszkę honoru panowie

szlezyng - 17 maja 2014, 12:36:30 - *.wsinf.edu.pl
pejsiki i co z tego ze spadniemy podniecacie sie a sami ledwo ledwo z 5 moze awansujecie gdyby nie my to byscie nie mieli od kogo sie uczyc !!!!!!1

Podbeskidz - 17 maja 2014, 12:59:27 - *.internetdsl.tpnet.pl
szkoda Widzewa ... cóż życie ... ale żeby w milionowym mieście rozp... oba kluby z taką historią i kibicami ... masakra ...

do Podbesk - 17 maja 2014, 13:12:25 - *.228.34.133
Łódź ma 720 tys. mieszkańców, ale zgadzam się przynajmniej jeden klub w Ekstraklasie na takie miasto to jest minimum. Widzew, gdy spadnie będzie startował pewnie od zera i stadionu im nie zbudują. ŁKS ma większe szanse na powrót do E-klasy w najbliższych 10 latach.

nikt - 17 maja 2014, 13:51:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jestem z Białegostoku i powiem że 9 punktów do zdobycia . Widzew z taką grą pewnie spadnie ale jak coś trener wymyśli to ma jeszcze małe szanse . Dla Widzewa w meczu między Z.L. a C.K. nie mogą wygrać beniaminkowie .

nikt - 17 maja 2014, 14:13:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie mówcie że Widzew spadnie do 4 ligi jak jego rezerwy grają w 3 lidze

jebacrts - 17 maja 2014, 14:36:51 - *.adsl.inetia.pl
b klasa czeka na fidsef

jaro - 17 maja 2014, 14:48:47 - *.play-internet.pl
Jestem kibicem Widzewa i piszę do tych kibiców Widzewa,którzy tak bardzo krzyczeli na stadionie nie raz o Panu Cycku że jest taki i owaki...a więc teraz Panowie módlcie się, żeby facet rozpruł znów kieszeń z kapuchą bo jak nie rozpruje to będzie IV liga i nikt tu nie pomoże, ani Rudy, ani Pan Potok z ŁZPN-nu, ani III ligowe rezerwy..nie będzie przez kogo płacić układu sądowego matoły i to będzie koniec Widzewa w takiej postaci jakiej znamy...wtedy też Pani piękna Hanka powie że po co budować stadion dla IV ligowego zespołu i kasa będzie skierowana gdzie indziej( w Łodzi jest tyle przecież jeszcze zapóźnień z okresu komuny), przypominam też że w tym roku na jesieni mamy wybory samorządowe więc wszystko jeszcze w sprawie stadionu, którego nie ma może się zdarzyć...oczywiście nie jestem i nigdy nie będę żadnym obrońcą Pana Cycka bo wiele można mu zarzucić,ale facet rozpruwał nie raz swoją kieszeń z kapuchą by wpakować pieniądze w ten klub więc choćby za to należy mu się odrobina szacunku( Pomijam w tym szacunku niejakiego Pana Szymańskiego,który doprowadził ten klub do dwukrotnej karnej degradacji)..bez pozdrowień i możecie na mnie wieszać psy za to co tu napisałem,wali mnie to na całej linii...bez odbioru..

uLtra - 17 maja 2014, 14:52:27 - *.net09-g2.isko.net.pl
najlepszy z możliwych wariantów może się spełnić, Legia Mistrz, ży.d.ki spadek

Boniek - 17 maja 2014, 15:01:17 - *.client.duna.pl
zaqgłebie i widzew zegnam zapraszam do 1 ligi

Judasz - 17 maja 2014, 15:10:58 - *.toya.net.pl
oby ten cienki widzew spadl...

roy - 17 maja 2014, 15:44:21 - *.toya.net.pl
do max mecz dokładnie widziałem.Widzew jest bardzo,ale to bardzo słaby.Wnioski moje opieram na obserwacji innch drużyyn naszej ligii.Czy teraz kibice Widzewa będą szukać błędów sędziów?Panie Max Widzew swoją szansę przegrał wcześniej,reorganizacja ligii pozwoliła Widzewowi myśleć o czymś.Max nie szukaj błędów sędziów,spójrz na swoje podwórko.WIDZEW ODSTAJE OD RESZTY DRUŻYN.Pewnie że jak bywało wcześniej,ktoś dupe klubowi ratował.Wszystkie wpisy o wielkim Widzewie schowajmy w bajki.Klub miał swój czas,wspierany ty mi i wiernymi,a póżniej niewypłacalnymi ludżmi.Nie pisz Max o szansach Widzewa-klub w 2004 powinien szukać pastwiska do gry.Jeżeli chcesz bronić Kaczmarka,mówiąc coś o adrenalinie,to nie o nim,i nie ten,gość.Kaczmarek dobrze po 30-dziesce lata gry w lidze i dla mnie pierwszy pajac.Pan Rybicki jest drugim.Wiem,że liczyliście na 15 pozycję,bo ktoś nie do stanie licencji.Dziś jest 16-punktów i modlicie się o porażkę Crakowi

roy - 17 maja 2014, 16:04:08 - *.toya.net.pl
Do MAX-nie Żelek Żeżyński podniesie formę C+,to C+ po winien Pana Żelka,usunąć.

Kutno Legi - 17 maja 2014, 16:15:06 - *.mpcnet.pl
wstydzew wypad z extraklasy

Wiszczu190 - 17 maja 2014, 16:47:50 - *.30.86.52.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Marzyciele spod miasta: zero techniki, zero taktyki, byle kopnąć i do przodu, zero kibiców, zero dopingu. Rozwiązanie klubu, rozgonienie zawodników, wyburzenie i zaoranie terenu. Mogiła na zapalenie świeczki nie bliżej jak w promieniu 20km od miasta gdzie rządy sprawuje i się panoszy oraz kroi niepoprawne barwy Łódzki Klub Sportowy. My gramy ciekawą piłkę więc już niedługo na salony nie tylko ekstraklasy ale i Europy.
Ave ŁKS!

m - 17 maja 2014, 17:44:21 - *.play-internet.pl
Jak mamy nie narzekać na sędziów, jak nas kręcą w większości meczów wypaczając wyniki? Ostatnie dwa mecze dobitnie temu dowodzą. Mam wrażenie, że już przed sezonem zostało ustalone, że mamy spaść i jak już się wszystkim wydawało, że jest pozamiatane, to żeby zdjąć z siebie gniew kibiców, odpowiedzialność, została dana pewna szansa, a kiedy niespodziewanie Widzew zaczął ją wykorzystywać, pojawiła się szansa, to znów zadziałała machina, mająca pokazać, kto ma racje i decyduje.
My i Cracovia jesteśmy najbardziej przekręcani przez sędziów w tym sezonie. Za to najwięcej dostają od sędziów pupilki z Łazienkowskiej. WIdać, bierzemy wzory z lig najsilniejszych, gdzie sędziowie mylą się na korzyść tych bogatych (Barcelona, Real, Juventus, Inter, Milan) i uchodzi im to płazem, zero konsekwencji, ludzie później zapominają i zostają tylko fakty, czyli wynik Do tego nikt nie słucha tych biedniejszych, bo przecież liczy się kasa, więc ci co mają jej mniej się nie przebijają.
I to w czasach, gdzie jest mnóstwo kamer, eksperci w studiach, mnóstwo dziennikarzy. Ale nikt nie pisze o skrzywdzonych klubach, bo każdy się jara tymi, co mają kasę. Taki jest ten Modern Footbal, pozbawiony uczciwości, moralności, gdzie liczy się tylko kasa. A kwestie sędziowskie, uczciwości, czynnika ludzkiego, błędu, działają na zasadach jak opisałem. Dopóki będzie przyzwolenie na takie działanie, a jest ciche przyzwolenie, to nic się nie zmieni i środowisko piłkarskie będzie zmanierowane, nieczyste i takie jak jest.
Nie twierdzę, że sędziowie są jedynymi winnymi sytuacji w jakiej znalazł się Widzew. Na to złożyło się kilka czynników. M.in. trenerzy, Maciej Mielcarz wpuszczający wszystko co szło w światło bramki, super dyrektor Wlaźlik. Natomiast ten, kto grał w piłkę, to wi jak się czuje zawodnik w meczu, kiedy sędzia wszystko gwiżdże jednej drużynie, a drugiej puszcza pewne sytuacje.

m - 17 maja 2014, 17:47:38 - *.play-internet.pl
Natomiast Widzew jeszcze nie spadł, jest 9 punktów do zdobycia i gdyby udało się tyle właśnie zdobyć, to z 25 punktami może się utrzymać. A jeśli nawet nie, to Widzew będzie dalej istniał, będzie grał w 1 lidze i za rok wróci do ekstraklasy, tam gdzie jego miejsce. Teraz, kiedy przesądzona jest budowa nowego stadionu, tylko głupi nie widziałby w tym interesu. A, że Cacek widzi interes, to nie da upaść klubowi. To jest proste, dla każdego, kto choć trochę się zna na ekonomii.
Zatem ku rozczarowaniu niektórych nic się nie dzieje z Widzewem, był, jest i będzie. A wy dzięki temu, dalej będziecie mogli wylewać tu swoje frustracje, leczyć kompleksy, a sens waszego marnego istnienia, będzie podtrzymany
Tylko Widzew!

joker - 17 maja 2014, 18:08:55 - *.wroclaw.mm.pl
Ja rozumiem, że boli wszystkich widzewiakó to, że we Wrocławiu karnego nie było... ale na Boga!! Tonący brzytwy sie chwyta sugerując faul na Kaczmarku (przewrócił sie teatralnie ponadto cwaniutko wykorzystał warunki atmosferyczne) a więc prawidłowa decyzja sędziego, zresztą Widzew nie walczył jak o życie, spadek na własne życzenie!!!! Cieszcie sie, że macie ten pkt. bo równie dobrze powinniście przegrać ten mecz w końcówce, i w ogóle wasza bramka na 1:1 przypadkowa i nie zasłużona!!
@rebel - nie istniejemy powiadasz? gdzie te zachodnie tereny prezejęte po naszym upadku (sportowym)?? YYY nawet Limanka miała być przejęta? bez odbioru, szukaj spinki gdzie indziej. Ja bynajmniej bez spinki, liczą sie fakty/czyny. To 5 kafla mocno naciągane (jak zawsze 5000, 6600, choć bywało równie dobrze 6124/5812 a wczoraj 4491. Zawsze u was w klubie muszą dodać.... wczoraj to nawet Niciarka pustawa co WYRAŹNIE było widać. 4 pękły pewnie, ale nic poza tym.

dr - 17 maja 2014, 20:50:03 - *.teoc.pl
do m - proszę Cię nie "wyskakuj" z tymi 9 punktami - Widzew nie wygrał do tej pory żadnego meczu wyjazdowego ,a tu nagle miałby wygrać dwa plus jeszcze spotkanie u siebie - poza tym musiałby liczyć na to ,że Craxa i Zagłębie "zawalą" swoje mecze - raczej mało realne ,tak jak i to ,że Cacek "rozpruje" swoją kieszeń w I lidze - kolejną sprawą jaką Cię zdołuję jest sprawa "przyklepanego stadionu" hehe - nic nie jest przyklepane ,na razie będzie wyłoniony (lub też nie) zwycięzca przetargu - przypominam ,że na ŁKS ,Budusowi nie udało się wybudować stadionu za 200 baniek ,a tu raptem ma powstać super obiekt za 140mln.(z czego 20 mln. idzie na przebudowę dróg ,ileś tam na zburzenie i wywiezienie gruzu po obecnym stadionie) - jak będzie okaże się ,ale ŁKS też już raz "witał się z gąską"

widzew10 - 17 maja 2014, 22:09:32 - *.toya.net.pl
szkoda tej straconej bramki przez Widzew w drgiej polowie padaka,prawie jestesmy jedna noga w 1 lidze zostaly jeszcze 3 kolejki musimy juz nie przegrac nawet zremisowac zeby jutro Zaglebie nie wygralo bedzie git za co Augustyniak dostal czerwien nie bylem na meczu:-) wiszczu09 przestan brac te dragi? @dr najtansza oferte zlozyla firma "MostyLódz" nie 140 mlnow tylko 120 mln z tegp 95 mlnow na stadion z trzema trybunami a kolejne 24 mlny na brzebudowe infrastruktury wokol stadionu a za nie cale 18 mlnow wycenila takze dobudowanie czwarej trybuny... czytaj ze zrozumieniem? widze ze boli was Widzew? ma bolec?

widzew10 - 17 maja 2014, 22:13:08 - *.toya.net.pl
a na Kalesie buduje sie trybunke za niecale 100 baniek nikomu nie potrzebna? takie rzeczy tylko w Łodzi!!!

dr - 17 maja 2014, 22:30:16 - *.teoc.pl
do widzew10 - niepotrzebny to jest stadion na Widzewie ,gdyż ten co macie z powodzeniem wystarczy tam gdzie zmierzacie - a co do kwot ,w przetargu na stadion ŁKS Mosty chciały ponad 100 mln za jedną trybunę - trzy trybuny na Widzewie zbudują za 95mln hehe - na pewno wyburzenie starego stadionu ŁKS kosztuje nieco więcej niż kurnika ,ale i tak widać ,że coś jest nie tak - albo te trybunki będą lipne ,albo cały ten przetarg zmierza do tego ,aby nic nie budować

widzew10 - 17 maja 2014, 23:01:03 - *.toya.net.pl
a co moze nie przeciez taki stadion na 18 tys jaki ma powstac na Widzewie nie musi kosztowac ponad 100 albo drozszy za 95 mlnow mozna zbudowac ladny kameralny stadion niz trybubne za 100 baniek najdrozsza w polsce,MostyŁodz zapropnowaly najnizsza oferte sposrod innych inwestorow... wiec nie gadaj jak nie wiesz? a co do samego stadionu mylisz sie wlasnie jest potrzebny zeby klub sie rozwijal,a wam narazie trybuna jest nie potrzebna dla klub ktory gra w 4-lidze nie wiadomo ile lat bedzie gral ten klub w nizszych ligach (bo jak by Widzew byl by na waszym miejscu,miasto nie podjelo by nawet rozmow ws.stadionu a co dopiero budowa) a wam sie stawia jeszcze najdrozsza za prawie 100 baniek,lepszy bylby remont Estadio da Gruz taniej wyszla by inwestycja niz budowa (przyklasd Warszawy stadion Polonii miasto wyremontowalo im stadion bo polonia gra w 4-lidze) a w Łodzi stawia sie na sile trybune za 100 baniek? bez urazy ale taka prawda... pozdrwaiam

widzew10 - 17 maja 2014, 23:23:56 - *.toya.net.pl
policz sobie ile kosztowac bedzie caly stadion na chojni w przyszlosci jak jedna trybuna bedzie kosztowac 100 mlnow to ile wyniosa trzy pozostale trybuny napewno 300 mlnow albo wiecej (a podobno stadion u was ma miec poj 20 tys po co wam tak duzy stadion przeciez nie zasilicie go nawet 2w polowie Widzew powinien miec taki stadion a wy mniejszy bylo by sprawiedliwie)jak lks awansuje do ex,po wyborach moze byc tak ze miasto powie niema kasy bo miasto jest zadluzoneprzez inwestycje: dudowa Nowego Centrum Łodzi - (Dw.Fabryczny)przebudowa Trasy WZ, trasa Gorna,remonty kamienic ulic

dr - 17 maja 2014, 23:42:27 - *.teoc.pl
do widzew10 - idę już spać ,ale odpiszę Ci jeszcze - trybuna budowana na ŁKS ma być tą najdroższą ,z miejscami dla VIP-ów i zapleczem dla piłkarzy i dlatego też jest taka droga (do jej ceny dochodzi wyburzenie starego stadionu ,wywiezienie gruzu i wybudowanie boisk treningowych) - w jakim stopniu nowy stadion będzie zajęty przez kibiców ŁKS czas pokaże ,ale o frekwencje raczej bym się nie martwił - patrząc na Waszą ,to również nie jest wam potrzebny stadion na te 18 koła - wystarczy na 10 ,a i tak go nie zapełnicie - piszesz o stadionie na al.Unii dla klubu IV ligowego ,a zapomniałeś dodać,że w chwili oddawania go do użytku ŁKS będzie już w III lidze ,a być może będzie zmierzał już do II - Widzew w tym czasie najprawdopodobniej będzie w odwrocie i widmo IV ,a może niższej ligi jest bardzo realne - tak więc nie "szafujcie" tak tymi ligami ,bo może to się obrócić przeciwko Wam - rzeczywiście miasto nadal będzie miało ogromne wydatki związane z trasą W-Z ,dworcem Fabrycznym itp. inwestycjami - więc może unieważnić przetarg na Widzewie i poczekać jak rozwinie się sytuacja - dla miasta i jego mieszkańców byłoby to najlepsze rozwiązanie

m - 18 maja 2014, 1:04:49 - *.play-internet.pl
dr, piszesz, byśmy nie szafowali ligami, a sam to robisz. Wróżysz Akademii Piłkarskiej 3, a może 2 ligę, a Widzewowi IV. Póki co, to Akademia nie ma sponsora i po awansie do 3 już tak łatwo nie będzie, zwłaszcza, że jest reorganizacja 2. A juniorami daleko nie zajedziecie. Szulc też nie ma tyle kasy, żeby was dźwignąć. Póki co to Widzew ma sponsora i jest wyżej. To są suche fakty.
Stadion potrzebny jest obydwu klubom, Widzewowi tym bardziej, skoro gra w wyższych klasach rozgrywkowych, a stanowi wymóg licencyjny. Jeśli Widzew spadnie i za rok awansuje, to stadion będzie konieczny. Klub chce się rozwijać, w dalszej perspektywie grać w pucharach, więc to jest niezbędne.
I może tak jednak, to nie budowanie jednej trybuny za blisko 100 mln dla klubu z niższych lig jest lepszym rozwiązaniem dla Łodzian, niż nie budowanie stadionu dla klubu z najwyższych rozgrywek, jednego z symboli Łodzi, jak zagłosowali Łodzianie jakiś czas temu.
A o naszą przyszłość bądź spokojny, nie jeden klub spadał. Taki jest sport Do tego w żaden sposób nie jesteś mnie w stanie ani zdołować, ani zasmucić. My mamy inaczej niż wy

Erick - 18 maja 2014, 1:52:48 - *.ssp.dialog.net.pl
nie lepiej 1 nowoczesny stadion w Łodzi dla 2 klubów/? nowoczesny zadaszony z miejscami parkingowymi 30 tysięcznik wiadomo i Widzew i Łks kiedyś znów będą w ekstraklasie a i reprezentacja też by u was grała pomyślcie o tym

24piastol - 18 maja 2014, 3:34:49 - *.alkom.static.3s.pl
gdzie ten gościu co miał piasta zjeśc czyżby już się udławił trochę szacunku bo z wami pojedziemy za te głupie wpisy

roy - 18 maja 2014, 5:08:38 - *.toya.net.pl
do m-o czym piszesz,jaki sponsor.Dziś nie płaci zawodnikom,spłaty długu też zagwarantuje on.C+ zero gotówki.Stadion jak największy życzę Wam,tylko Wy będziecie płacić za granie.Nie pisz o kasie w Widzewie,nie rób z siebie większego balona.Jeszcze Widzew nie spadł,ale jeżeli już-powiem wina działaczy jakich zimą sprowadzili zawodników.Ilu ich gra?Wszystko zło jakie spadło na Widzew,to wina układu sędziowskiego.Oni chcą nas zniszczyć.Powiem tylko tyle-sprawiedliwość (ogólnie mówiąc)_ dosięgnie Was i pasy.

roy - 18 maja 2014, 5:22:26 - *.toya.net.pl
Dziś słowa piosenki Elektrycznych Gitar pasują do Widzewa-TO JUŻ JEST KONIEC,NIE MA JUŻ NIC,JESTEŚCIE WOLNI MOŻECIE IŚĆ

dr - 18 maja 2014, 8:50:49 - *.teoc.pl
do m - jak to wróżę ŁKS III ligę ,przecież oni już praktycznie tam są ,nad trzecią drużyną mają 16 punktów przewagi (Zjednoczeni grają dzisiaj ,a ŁKS ma zaległe spotkanie - więc ilość spotkań jednakowa) - o II lidze napisałem ,że "być może ŁKS ,będzie tam zmierzał" - tymczasem wy nagminnie piszecie o tej IV lidze ,a w swoim przypadku o ekstraklasie ,gdy jesteście praktycznie w I lidze ,do tego z niepewną licencją - tak to już z Wami niestety jest - kiedyś powtarzaliście hasło "nie dla stadionu z publicznych pieniędzy" ,teraz sami chcecie "czerpać z tych pieniędzy pełnymi garściami" - aktualne Wasze hasło "nie dla stadionu ,dla drużyny IV ligowej" ,ciekawe co będziecie mówić ,gdy sami się tam znajdziecie

miedzycyce - 18 maja 2014, 9:36:05 - *.olsztyn.mm.pl
ostatni rok w ekstraklasie

m - 18 maja 2014, 10:06:18 - *.centertel.pl
Roy,czy Ty bywales na jez. polskim, bo z Twojego belkotu niewiele mozna zrozumiec. Nie potrafisz pisac pisac pelnym zdaniem? W poprzednim wpisie napisalem sponsor, chodzilo mi o wlasciciela z jakas gotowka i zapleczem. Co by nie mowic Akademia Pilkarska takiego jak Widzew nie ma. Dr, poki co fakty sa takie, ze jeden klub jest w ekstraklasie,drugi w IV lidze,a to w ktorych ligach beda graly w nowym sezonie okaze sie najpozniej w pierwsze kolejce nowego sezonu. Skoro Widzew dostal licencje na ekstraklase,to z pewnoscia nie dostanie na I lige.
Miedzycyce, masz racje Stomil nigdy nie wroci do ekstraklasy. Widzew to inna marka,symbol Lodzi,wiec sie odbuduje,tak jak Lodz,ktora przezywa slabszy moment. Na tym powinno zalezec wszystkim Lodzianom,aby jej symbol wrocil do lat swietnosci.

widzew10 - 18 maja 2014, 10:37:29 - *.toya.net.pl
do2dr mowisz ze trybuna budowana na chojni bedzie prenaczona dla vipow,zaplecze dla pilkarzy dlatego taka droga jest itd! mozliwe? wracajac do tematu stadionu po wybudowaniu na otwarcie przyjdzie was minimum 3 tys wiecej nie tak jak na kazdym meczu bedzie was tyle samo, bo niew wieze ze powstana nowe FanCluby lksiakow w miastach,miasteczkach,wsiach tylko po to zeby zapelnic otwarcie nowego stadionu... przeciez wy macie kibicow tylko w Łodzi,sami tak mowicie? nie to co Widzew? druga sprawa miasto powinno wam wyremontowac wasz niby stadion,dopuki gracie w 4 lidze (nikt nie mowi i nie jest przeciwny temu zeby lks nie mial nowego stadionu,czy trybuny,ale nie teraz jak gra w 4 lidze)koszt takiej inwestcji(remont)napewno bylby mniejszy niz budowa jednej trybuny za ok 100 mlnow 9tak jak zrobiono w Wawaie stadion Polonii)ale po co jak na sile stawia sie trybune i boiska trenigowe klubowi 4-ligowemu? a czy wiadomo ile lks bedzie lat gral w nizszych ligach ( naet gry awansujecie do 3 ligi,sa wieksze wymagania jak sie sponsor nie znajdzie to spadniecie znow do 4 ligi)po 3)mowisz ze to my powinnismy miec stadion o poj 10 tys niz 18 tys mylisz sie wlasnie taki stadion na 18 tys czy 20 tys jest w sam raz moze nie zasilimy go odrazu w calosci jest to nie realne ale te 12.15 tys przyjdzie nawet na otwarcie,beda inne warunki na nowym stadionie niz na obecnym wam wystarczy stadionik na 10 tys? tyle pozdrwaiam!!1

widzew10 - 18 maja 2014, 11:09:15 - *.toya.net.pl
@dr nikt niechce czerpac miejskich pieniedzy? jak Cacek milosciwie nam panujacy chcial sam postawic stadion jeszcze na poczatku,to miasto bylo przeciwne(a wam pieniadze dawalo za free,.bo lksowi sie nalezalo)mowilo nie? to niech teraz niasto stawia nam stadion? wiec o czy tu mowic:-) jak by tak Widzew gral zamiast was w 4 lidze? jak myslisz miasto podjelo by sie inwestycji na Pilsudskiego 138 budowa stadionu lub trybuny... nie? a wam buduje sie trybune chociaz lks gra w 4 lidze? wiec o czy tu mowic?

m - 18 maja 2014, 12:00:19 - *.centertel.pl
Miasto nie pozwolilo na wybudowanie stadionu poprzez ppp,odstraszajac firme z Niemiec,ktora chciala budowac,wolalo wziac caly ciezar na siebie,tak jak to jest w innych miastach w Polsce. Wolalbym aby stadion powstal z prywatnej kasy,ale sorry takie mamy wladze i klimat w Lodzi i Polsce. A jak bys mogl to przytocz kiedy bylo z naszej strony "nie dla stadionu z publicznej kasy"? Z naszej strony bylo Nie dla nierownego traktowania klubow z tej samej klasy rozgrywkowej,czyli publicznej kasy dla jednego klubu, a dla drugiego nic.

leon - 18 maja 2014, 12:48:30 - *.83.249.45
wielka pustke uczyniles w mym sercu widzewie,
miales byc mistrzem a juz nie ma ciebie.
z pamietnika mizernego koluszanina z koluszek

aaa - 18 maja 2014, 13:33:20 - *.play-internet.pl
zzz

widzew10 - 18 maja 2014, 17:22:56 - *.toya.net.pl
@m zgadza sie? w tedy Cacek chcial postawic stadion za swoja kase,miasto bylo przeciwne,teraz miasto ma prawo postawic stadion (firma budowlana) lks bral wiecej kasy od wszystkich klubow sportowych w Łodzi,teraz wypominaja nam ze czerpiemy (wyciagamy lapy do miasta od stadion) smieszne? prawda dwa kluby powinny miec nowe stadiony ale w obecnej sytuacji to Widzew musi miec stadion,a lks moze poczekac bo nie wiadomo ile lat bedzie gral lks w nizszych ligach,bo napewno nie za 4 lata? jeszcze buduje sie im najdrozsza trybune w polsce za nie cale 100 mlnow (gdzie w innym miescie w Polsce buduja trybune czy nawet stadion np; dla B-klasowego klubu lub 4 ligowego tylko w Łodzi) to caly stadion Widzewa ma kosztowac 95 mlnow zl ( jak cala trybuna na chojni) tak podaly MostyŁodz najtansza oferte sposrod innych potencjalnych wykonawcow.Pozdrawiam?

Pit - 18 maja 2014, 18:09:41 - *.toya.net.pl
Od teraz już wiemy , widzewu spadek 100 %

RTSiak - 18 maja 2014, 20:17:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dyskutujcie z ciemnota, Widzew był, jest i będzie ... i niech to ich boli!

lkszgierz - 18 maja 2014, 20:42:32 - *.42.13.48.alfanet24.pl
w Łodzi święto a w koluszkach chamy płaczą.Teraz to już żadna reforma wam nie pomoże.Na domiar złego wasz fc z Kalisza zebrał bęcki tuz przed swoim miastem.To był super weekend he

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas