[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


19 lipca 2014, 13:57:41 - mogiel
Flota rezygnuje z gry w I lidze

Dziś odbyło się nadzwyczajne zebranie zarządu Floty Świnoujście, na którym podjęto decyzje odnośnie przyszłości klubu. Flota zrezygnowała z gry w I lidze i zdecydowała się przekazać sekcję piłki nożnej trzecioligowej Stali Rzeszów.

Na przejęcie sekcji i w konsekwencji grę Stali w I lidze musi jeszcze zgodę wyrazić PZPN.


źródło: własne / Flota Świnoujście

awer - 19 lipca 2014, 13:58:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda

qwerty - 19 lipca 2014, 13:59:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śmiech na sali... NIE dla kupowania miejsc w wyższej lidze !

marcin - 19 lipca 2014, 14:00:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja jestem z Rzeszowa i sie ciesze.

P - 19 lipca 2014, 14:00:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Flota Rzeszów? Miejmy nadzieję, że leśne dziadki na to nie pozwolą!

maguś - 19 lipca 2014, 14:01:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytania do redakcji:
1) Czy w PP miejsce Floty zajmie Stal, a miejsce Stali jej rezerwy?
2) Przeniesienie klubu do Rzeszowa sugeruje, że będą tam grali piłkarze z floty?

ziomek - 19 lipca 2014, 14:01:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo PZPN i Boniek który jak płemieł sieje cały czas propagandy sukcesu Polskiej piłki pierdząc w stołek. Nawet za Laty było lepiej tylko różnica jest taka że Lato nie miał takiego poparcia kłamliwych mediów.

mis - 19 lipca 2014, 14:02:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zenua! Wstydzcie sie Rzeszowiacy!

wicek - 19 lipca 2014, 14:05:55 - *.opera-mini.net (*.47.85.143)
trzymajcie sie kibice Floty. Pamietajcie - wierny kibic pojdzie za swoją drużyną nawet w ogień. Bez wzgledu na lige. Trzymajcie sie
pozdrowienia z Wielkopolski

@ - 19 lipca 2014, 14:06:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech cały czas gra na licencji Amiki Wronki, w rejestrach istnieje jako Amika Wronki - to wam nie rpzeszkadza?

barto000 - 19 lipca 2014, 14:06:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hahahah Stal sportowo spada do III Ligi by w kolejnym sezonie grać w I Lidze hahahahhah tego jeszcze chyba nie było

Vert76 - 19 lipca 2014, 14:07:24 - *.87.0.1
Podpisanie umowy to jedno. Jeszcze PZPN musi wyrazić na to zgodę to raz, a dwa nie jest powiedziane, że Stal Rzeszów dostanie licencję na grę w 1.lidze. Więc, spokojnie z tą przedwczesną radością w Rzeszowie.

flota - 19 lipca 2014, 14:07:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie będą grali piłkarze Floty. Ewentualnie kilku, którzy mają ważne kontrakty. Reszta ma szukać sobie miejsca ponieważ w Stali ponad dwudziestu ma ważne kontrakty. Czyli nie ma Floty a Stal będzie pewnie meteorem w I lidze ze swoim slabiutkim składem. Gratulacje Panie Dunajko! Oby sprawdzono co tam Zarząd miał do ukrycia, że nie pozwolono na audyt Kucharowi.

tellchar - 19 lipca 2014, 14:10:18 - *.nplay.net.pl
@ziomek - a co ma PZPN do tego, że miasto Świnoujście nie chciało dać kasy na klub? Zastanów się nad tym co piszesz.
@maguś - rezerwy Stali i tak grają w PP. W PP nie ma żadnego przejęcia miejsca, więc pewnie będzie walkower dla przeciwnika

tellchar - 19 lipca 2014, 14:11:23 - *.nplay.net.pl
Poza tym nikt nie mówi, że Flota w PP nie zagra

zazenowany - 19 lipca 2014, 14:11:24 - *.adsl.inetia.pl
:\/ i po co komu takie coś jak Flota w polskiej lidze? gra to, może awansować a nie chce, i teraz jeszcze takie coś :|

kkrzysiekk - 19 lipca 2014, 14:11:47 - *.181.241.96
Kuchankarz moze to dlaczego nie Stal ??

kasia_3207 - 19 lipca 2014, 14:13:08 - *.95.237.20
ja jestem za tym, że PZPN nie powinien wyrażać zgody na sprzedaż licencji bo jest to nie fer powinien utrzymać się najwyżej sklasyfikowany spadkowicz z I ligi

stalowiec - 19 lipca 2014, 14:15:09 - *.dynamic.mm.pl
jestem zainteresowany kupnem mistrza polski,albo pójdę dalej prawa do ligi mistrzów czy ktoś z Rzeszowskich wieśniaków powie mi jak to można załatwić

FKS39 - 19 lipca 2014, 14:15:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
oj jacki jacki, tonący sie brzytwy ...., w mielcu macie posmiewisko juz hahahaha

CrossRhode - 19 lipca 2014, 14:15:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Info na niebiesko powinno być

Kibic - 19 lipca 2014, 14:18:21 - *.play-internet.pl
Najpierw Lech na licencji Amici, potem Polonia na licencji Dyskobolii, następnie Motor na licencji Spartakusa, a teraz kmioty z Rzeszowa na licencji Floty. Jak długo jeszcze PZPN będzie tolerował taką żenadę?

wojtek - 19 lipca 2014, 14:19:06 - *.231.12.186.koba.pl
a co to kogo obchodzi komu oni przekazują sekcje ? w pierwszej lidze należy się miejsce dla Puszczy Niepołomice

trenerkrvp - 19 lipca 2014, 14:19:41 - *.204.104.15.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To bardzo nie dobra informacja.

DENIS - 19 lipca 2014, 14:21:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda i po raz kolejny przekonujemy się że kasa jest niezbędna do życia a miał być awans [*]

TyskiGKS - 19 lipca 2014, 14:23:04 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
SPRZEDAWCZYKI!!!!!Liga dla zaradnych a nie dla kupujacych.Klub co od bidy sie umie utrzymac w 2lidze!!!!!!STAL RZESZOW!!!!

golwes - 19 lipca 2014, 14:23:37 - *.static.sl-net.pl
Nie obrażajcie Rzeszowian, bo to stal kupiła licencje, czyli klub mający kibibów :-) i prezesa nie z Rzeszowa, tylko z kilku wiosek pod Rzeszowem.

ż-n - 19 lipca 2014, 14:24:55 - *.gdynia.mm.pl
Narzekaliśmy na Dziurowicz,Latę a to za Bońka polska piłka przebiła dno i spada dalej. Nasza liga to już poziom niższy od Irlandii Płn.,Estonii itp. Reprezentacja ma olbrzymie kłopoty z rezerwami Litwy. Boniek to mistrz marketingu własnej osoby. Za piłkarza płacił dziennikarzom za pozytywne pisanie o własnej osobie. Taka ruda istota...

Kumaty - 19 lipca 2014, 14:25:36 - *.master.pl
Mam nadzieje że kibice Stali tego niezakceptują i wezmą sprawy w swoje ręce.Pozdrawiam tych wszystkich honorowych kibiców.Flota trzymajcie się walczyc i w urzedzie boruty narobić!!,

jedrzej201 - 19 lipca 2014, 14:26:10 - *.adsl.inetia.pl
Już myślałem, że będzie duży sponsor u Floty. Miejsce Floty powinna zająć Puszcza Niepołomice, ew. Energetyk ROW Rybnik. Wtedy w 2.lidze zostałby Gryf Wejherowo lub Olimpia Elbląg. W 3. lidze zostanie Stal Sanok. Na moje mógłby ew. pozostać najlepszy spadkowicz z grupy pom zachpom lub podl warm mazur.

@Vert76 - 19 lipca 2014, 14:27:27 - *.183.225.161.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Jeśli PZPN wyrazi zgodę to Stal Rzeszów na pewno dostanie licencję na grę w I lidze. Mają duży stadion który spełniłby wymogi ekstraklasy a przede wszystkim kibiców

anty rzesz - 19 lipca 2014, 14:27:43 - *.free.aero2.net.pl
hola hola jeszcze pzpn tego nie zatwierdził i mam nadzieję, że nie zatwierdzi

DO KIBIC - 19 lipca 2014, 14:28:12 - *.dynamic.chello.pl
Motor tutaj jest całkowicie innym przypadkiem, bo Motor spadł do 2 ligi i wykupił licencje drużyny 2 ligowej więc nie powinno się tego porównywać

ZKS1944 - 19 lipca 2014, 14:28:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jako kibic Stali czuję niesmak i sam nie wiem co o tym myśleć. Z drugiej strony denerwują mnie wpisy hipokrytów. Lech, Polonia, Motor, Lechia to pierwsze z brzegu przykłady takiego samego kupowania licencji. Poza tym Stal to zdobywca Pucharu Polski z 1975 roku, drużyna która 11 sezonów spędziła w ekstraklasie a Rzeszów ma prawie 200 tys. mieszkańców, więc tak już nie płaczcie. Rozumiem ścisk dupy i gul w gardle resoviaków, ale cóż...życie.

uyu - 19 lipca 2014, 14:32:45 - *.free.aero2.net.pl
Radzio O. też niech przeniesie Ekstraklasę z Bydgoszczy do Lublina. Nowy stadion jest, kibice sa. Brakuje tylko sponsora i dobrych piłkarzy...

Pawlik - 19 lipca 2014, 14:32:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wy sie napinajcie ,a ja nareszcie bede ogladał piłke na poziomie 1 ligi

ciekawski - 19 lipca 2014, 14:33:41 - *.252.229.smslowianin.pl
pytam dlaczego PZPN pozwala a takie absurdy w naszej piłce!!!!!!!!!!

Kibic - 19 lipca 2014, 14:33:51 - *.play-internet.pl
Stal to niszowy klub, przypadkowe zdobycie PP niczego tutaj nie zmienia. Nie potraficie sportowo awansować, pałętacie się gdzieś po IV-tych ligach... Poczytaj chłopie, jak zareagowali kibice katowickiej "gieksy", czy nawet wrocławskiego Śląska na próby fuzji (kupna) licencji klubu w wyższej lidze. Trzeba mieć honor. Po prostu honor.

0xKibicx0 - 19 lipca 2014, 14:35:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak oni zrezygnowali to kto zostaje tej w lidze

Pytek - 19 lipca 2014, 14:39:16 - *.ssp.dialog.net.pl
Gdybym mieszkał w Rzeszowie raczej bym się nie cieszył z takiego "awansu"!
W nawiązaniu do Lecha. Gdy trzeba było odpokutować za korupcję to "tamtego" Lecha już nie ma. Kogo zatem karać? Ale jeżeli ktoś pisze o historii to Lech powstał w 1922r. Dziwne. Nawet 90minut podaje datę powstania klubu jako 19 marca 1922r.
Pytania do Redakcji: Kiedy powstał klub piłkarski Lech Poznań, ten klub, który gra obecnie w ekstraklasie? Czy powstały w 2006r. KKS Lech Poznań Spółka Akcyjna kontynuuje tradycje wcześniejszego Lecha?

rafalski - 19 lipca 2014, 14:40:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lublin

miki - 19 lipca 2014, 14:41:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wyraźnie napisane :
Flota zrezygnowała z gry w I lidze i zdecydowała się przekazać sekcję piłki nożnej trzecioligowej Stali Rzeszów.

F1957 - 19 lipca 2014, 14:42:15 - *.dip0.t-ipconnect.de
Nie bedzie niczego, niczego nie bedzie....to muwilem ja prezydent miasta Swinoujscia...

zutek - 19 lipca 2014, 14:42:44 - *.252.229.smslowianin.pl
czy działacze ostatniego spadkowicza Puszczy nie zareagują na takie próby handlu???

adr. - 19 lipca 2014, 14:43:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciśnie się na usta podstawowe pytanie. Jakim cudem Flota dostała licencję, skoro nie stać jej na grę w I lidze? Ponadto, gdzie teraz Flota będzie grała? W II lidze za Puszczę, w III regionalnej (co z Chemikiem Police?), czy w IV wojewódzkiej?

nn - 19 lipca 2014, 14:44:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Prawidłowo powinna się utrzymać Puszcza a co za tym idzie klub z nad morza OE. Ale w 1 lidze będzie Stal bo sobie kupi licencje. Po kiego grzyba chodzić na mecze ? Gdzie rywalizacja sportowa ? Nie ma co sie dziwić, że nasz futbol wygląda jak wygląda. Jeśli PZPN się na to zgodzi to bedzie oznaczalo, że obracamy się w kółko. Przyszedł Z.Boniek miało wszystko zacząć isć w dobrym kierunku a jest .... No cóż szkoda Floty szkoda kibiców. Za jakiś czas i ekstraklasa pojdzie na przetarg

goro - 19 lipca 2014, 14:48:07 - *.static.ip.netia.com.pl
Flota Rzeszów. Jak to dojdzie do skutku będzie mi wstyd że tyle razy chodziłem na Stal a teraz zrobią z zespołu jakis potwór.

Baca - 19 lipca 2014, 14:55:12 - *.bb.sky.com
ale jaja , dantejskie sceny. Limanovia a teraz Stal Rzeszów. Takie fuzje i przejęcia nieraz miały miejsce w polskiej piłce i zawsze kończyło się to źle.

ciekawski - 19 lipca 2014, 14:57:30 - *.252.229.smslowianin.pl
adr. w tej której ma obecnie rezerwy ;-)

Kilowat - 19 lipca 2014, 14:59:00 - *.240.130.23
@ZKS1944
zgadzam się z tobą niemal w pełni. Jako kibic STALI jestem zażenowany tym co się dziś stało. Z drugiej zaś strony Piszesz o hipokryzji? - uwierz mi, jeśli STAL przetrwa to już NA ZAWSZE będzie do niej przypięta łatka licencyjnego handlarza! Dziś jest mi wstyd, że jestem za Stalą, bo działania ludzi związanych z klubem wystawiają nas na pośmiewisko, i nie ma tu znaczenia, że obok takich firm piłkarskich jak Lech czy Motor Lublin. Każdy będzie mógł napisać / powiedzieć "flotostal / Flota Rzeszów" i wiesz co? - będzie miał rację!
Pozostaje jedynie wierzyć, że:
a: PZPN tego nie przepuści (wątpliwe)
B: klub tego nie udźwignie i za jakieś 3 sezony zaczniemy wszystko od nowa.
Była kiedyś taka piosenka Pawła Kukiza Nie gniewaj się Janek. Jest tam taki tekst, który bardzo do dzisiejszej sytuacji pasuje:
"Będzie nowa flota, a lojalność j***ł pies. Wyluzuj Janek, bo tutaj jest jak jest".
FLOTA Trzymajcie się! To jest czarny dzień dla rzeszowskiej i świnoujskiej piłki.

zzkkss - 19 lipca 2014, 14:59:19 - *.rzeszow.vectranet.pl
Wygląda to na początek końca Stali Rzeszów Ferenc dziadu odpieprz się od naszej STALI !

Loza S. - 19 lipca 2014, 14:59:29 - *.255.232.111
Ale obuzenie ;) pamiec ludzka jest krotka jeszcze 15 miesiecy temu 90% krzyczalo w tym miejscu ( raczej pisalo gwoli scislosci) Flota w ekstraklasie byleby nie Cracovia dzis Flota jest bankrutem, chce sprzedaz licencje dla mnie osobiscie git! W Rzeszowie bedzie wiecej ludu niz w porywach 1300 w Swinoujsciu, chcecie dalej antymodernistyczny futbol? Mieliscie jego dawke w srode i czwartek nie wyczyalem tutaj aby wszyscy z tego powodu sie zachwycali dzisiaj futbol to kasa i jeszcze raz kasa- nie ma kasy jak na mecze chodzi garstka ludzi bo kto by lozyl na taki klub? Szaleniec albo zapaleniec! Stroze juz polecialy i dobrze! Niech samorzadowcy zaspakajaja swoje ambicje dajac cos spoleczenstwu a nie topic publiczna kase dla 300 osob ktore sa na mecze - to niewymierne korzysci! Gdyby ta kasa poszla na szkolenie mlodzierzy moze za 10 lat mogliby byc dumni ze X byl ich wychowankiem a dzis zaklada trykot reprezentacji! Niestety w naszym kraju 95% ludzi zyje dniem dzisiejszym nie mysli nic o przyszlosci! Skutki tego widac na kazdym kroku!

obiektywny - 19 lipca 2014, 14:59:57 - *.olsztyn.vectranet.pl
w takim razie w lidze powinien grać najwyżej uplasowany spadkowicz z zeszłego sezonu tj.Puszcza Niepołomice a nie jakieś odsprzedawanie! NIE dla przekrętów!!!

jabolo - 19 lipca 2014, 14:59:59 - *.static.sl-net.pl
Witam,
Jako kibic Stali, oczywiście, że nie w pełni się cieszę z takiego "awansu", ale mam też w pamięci lata 2002, 2003, 2004, kiedy to Stal już wtedy powinna awansować czysto sportowo. Szczególnie w pamięci mam rok 2003 i awans koruptora Korony Kielce, pana wdowczyka... na 23 mecze, 3 niekupione w tym dwa ze Stalą. Ja osobiście w pełni zaakceptuję tą drużynę i cieszył się będę z pierwszej ligi, zobaczymy jak długo...
Pozdrawiam!

Sajmon - 19 lipca 2014, 15:04:26 - *.dynamic.chello.pl
I dobrze

zoledz - 19 lipca 2014, 15:04:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja się cieszę, że Stal bedzie w I lidze.
Rzeszów to 200 tysięczne miasto z stabilnością finansową. Oby tylko nie było KP Rzeszów.
Mówicie, że powinien utrzymać się spadkowicz? A czemu niby? Stal wchodzi za Flotę, więc gra na jej licencji.
Mówicie, że Polska gra słabo w pucharach, a powiedzmy sobie szczerze, że do pucharów potrzebne są transfery, a więc pieniądze. Jedni mają, drudzy nie.
Ja się wybieram na mecz Stali do Rzeszowa. :D
Flota - odbuduj się. :>

KING KONG - 19 lipca 2014, 15:05:40 - *.77.124.130
To smutne że taki los spotkał Flotę. Powinni byli jakiś czas temu iść na całość i awansować do Ekstraklasy a tu taka historia. Fajne miasto i wydawałoby się, że powinien znaleźć się się sponsor i dalej zadziwiać. piłkarską Polskę. Koniec Floty smutny jednak odsprzedawanie licencji przy akceptacji PZPN to raczej moralna porażka. Kasa to nie wszystko. Przy sympatii dla Stali Rzeszów uważam że to grania.

york - 19 lipca 2014, 15:07:01 - *.dynamic.chello.pl
A może niech zagrają o miejsce w I lidze drużyny , które zajęły 3 miejsca w II lidze? Byłoby ciekawiej.

pzpn - 19 lipca 2014, 15:07:16 - *.static.ip.netia.com.pl
Odsprzedam miejsce w zarządzie PZPN. Kwota do uzgodnienia.

edek - 19 lipca 2014, 15:10:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Co za cyrk w tym PZPN-ie, Boniek miał wnieść nową jakość, a okazał się takim samym gamoniem jak poprzednicy. Wstyd i tyle. Po co grac i zbierać punkty jak za kilkaset tysięcy można kupić awans. Co ma powiedzieć teraz Prezydent Tarnobrzega Mastalerz który wydał prawie 3 miliony na Siarkę i z awansu nici. Lepiej było wycofać się w połowie sezonu z rozgrywek i kupić teraz licencję za 700 tysiaków Cyrk na kółkach Ciekawy jestem teraz postawy kibiców Stali bo coś mam przeczucie że z Motoru darli łacha, ale teraz nabiorą wody w usta...

Cracoviak - 19 lipca 2014, 15:11:11 - *.bj.uj.edu.pl
Kibice Floty powinni podziękować należycie w następnych wyborach radnym i prezydentowi miasta Świnoujścia

bydgoszcz - 19 lipca 2014, 15:13:05 - *.adsl.inetia.pl
szkoda takie piękne miasto pozbyło się drużyny,przecież to bogate miasto ,ogromne pieniądze z turystyki,duży port ,nie rozumię ,jacyś tępaki zasiadają we władzach tego miasta,szkoda.....

Rafał - 19 lipca 2014, 15:17:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po co grac caly sezon i jakies baraze jak mozna odkupic licencje. Brawo Boniek.

f - 19 lipca 2014, 15:17:38 - *.maverick.com.pl
Ciekawe na jakiej podstawie otrzymali licencję. Miało nie być żadnego kupczenia miejscami w ligach.

Kilowat - 19 lipca 2014, 15:18:04 - *.240.130.23
@jabolo
Super logika. Inni robili źle, to my też "poróbmy źle", bo przecież co to szkodzi?! - ręce opadaja.
Żegnam. Nie pozdrawiam.

bartek mie - 19 lipca 2014, 15:20:14 - *.mielec.mm.pl
Nie spinajcie sie flota rzeszow prawdopodobnie spadnie...no bo co oni pokazali w tamtym sezonie? Tylko i wylacznie PADACZKE

pwls - 19 lipca 2014, 15:20:47 - *.euro-net.pl
Piłka nożna (ta zawodowa) to biznes, więc nie bardzo rozumiem oburzenie na możliwość kupienia licencji od Floty. W ogóle, w Polsce nie ma często perspektyw dla piłki w dużych miastach (np. Łódź), ponadto wciąż zbyt dużo zespołów żyje tylko dzięki kroplówce z miasta, gminy itp. Dlatego, może poza ekstraklasą powinno być półzawodowstwo oparte na stypendiach i ew. kontraktach dla najlepszych graczy, skoro tak trudno o prywatnych sponsorów.

KP FLOTA - 19 lipca 2014, 15:21:59 - *.165.enf.pl
19.07.2014r. zlikwidowano po 70 latach klub ZKS STAL RZESZÓW 19.07.2014. POWSTAŁ KLUB KP FLOTA RZESZÓW ...dziękuję panie prezydencie Miasta Rzeszowa

kosa - 19 lipca 2014, 15:22:45 - *.hsd1.il.comcast.net
Brawo dzialacze macie zaplecze stadion i 200 tysieczne miasto ,ogromne tradycje tak trzymac ,wy dzieciaki pakowac tornistry do szkoly bo wakacje sie koncza...Jestem dumny z RZESZOWA.

wald2 - 19 lipca 2014, 15:23:02 - *.lublin.mm.pl
Fakt, ze to nie sprawdiedliwe, ale nie wyjezdzajcie z argumentami ze to zle dla polskiej pilki. Lepsza druzyna z Rzeszowa niz ze Swinoujscia, inny potencjal.

borek - 19 lipca 2014, 15:27:34 - *.11.184.43
Stal-2 odpadła ze Świtem. Stal-1 możliwe że odpadnie z Concordią ale w myśl powiedzenia "do 3 razy sztuka" zagra za Flotę w 1 rundzie PP

ggg - 19 lipca 2014, 15:28:30 - *.play-internet.pl
Najwieksza zenada w historii polskiej pilki. Flota rzeszow dno, dna.

kibic - 19 lipca 2014, 15:29:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Rzeszów - brak szacunku na stadionach w Polsce . To was czeka po kupczeniu licencjami.

Kumaty - 19 lipca 2014, 15:33:29 - *.master.pl
Mam nadzieje że kibice Stali tego niezakceptują i wezmą sprawy w swoje ręce.Pozdrawiam tych wszystkich honorowych kibiców.Flota trzymajcie się walczyc i w urzedzie boruty narobić!!,

Aras - 19 lipca 2014, 15:33:56 - *.polsystem.net.pl
he he taka jest kolej rzeczy ale kolego kosa z czego ty jesteś taki dumny ?

biustonosz - 19 lipca 2014, 15:36:17 - *.dynamic.chello.pl
Stal Rzeszów z II "spadła" do I ligi... hahaha :D polskie szambo zwane piłką

jabolo - 19 lipca 2014, 15:36:25 - *.static.sl-net.pl
@Kilowat
Nie tak to do końca pojmuje. Weź pod uwagę, że nawet gdy winnych ukarano, nikt nam awansu nie wrócił. Mimo wszystko Pozdrawiam!

dawoss - 19 lipca 2014, 15:36:40 - *.224.193.159
ferenc stary dzadu , dopiołeś celu tylko nie taka droga ...wstydzę się za takiego prezydenta

Piotrek - 19 lipca 2014, 15:38:03 - *.warszawa.vectranet.pl
Jeżeli Floty nie stać na grę w I lidze a Stal stać to nie ma nawet o czym gadać i czym się bulwersować.

ZKS Flota - 19 lipca 2014, 15:39:59 - *.rzeszow.mm.pl
Flota Rzeszow aejaejao!
Caly Rzeszow za Flota!! Co tam Rzeszow. Cala Polska za Flota!!
ZKS Flota 1944 Rzeszow king!!

GKS - 19 lipca 2014, 15:40:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
GKS kupił licencje POLONI Warszawa i kibice nie przyjeli tego tworu a jak się mają do tego kibice STALI

tratatata - 19 lipca 2014, 15:42:12 - *.57.146.47.internetia.net.pl
Najwieksza wies w Polsce bedzie mieć 1 lige a jej "rodowici" juz zapieprzaja po szale żeby moc sie pokazac na trybunie hehe....zenda.Kibice Floty trzymajcie sie a Zmurkiewiczowi zrobcie jesien sredniowiecza...fernec robi Stali dobrze na 2 sezony.Nie awansuja bo brak kasy a granie tylko o utrzymanie skonczy sie dokladnie jak na Flocie....ktos odetnie kurek z kasa a licencja pojdzie na inna wies.tak oto Stal i jej hostoria i tradycja przestaja istniec.Od dzis data powstaniaklubu to 2014.Boniek i pzpn to rude tanie panie...polska pilka to dno dzieki takim akcjom.

Arekkk - 19 lipca 2014, 15:45:38 - *.centertel.pl
Nie dla kupowania miejsc w wyższej lidze! Wstyd dla Rzeszowa.

mario* - 19 lipca 2014, 15:48:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie dorośliśmy do pewnych standartów. Tylko narzekania , ambicje małomiasteczkowe , obużenia że ktoś jest bardziej zaradniejszy niż ja !
Jestem dumny z Prezydenta Ferenca , jestem dumny że jestem z Rzeszowa . Nie będzie to jak piszą szydercy Flota Rzeszów - lecz STAL RZESZÓW !!
20 września mecz w Łodzi . Pozdrawiam Widzew !!!

KP FLOTA - 19 lipca 2014, 15:49:07 - *.165.enf.pl
https://www.facebook.com/pages/KS-Flota-Rzesz%C3%B
3w/279800935543774

ko - 19 lipca 2014, 15:53:56 - *.57.146.159.internetia.net.pl
http://i58.tinypic.com/2vwihhs.jpg

Kilowat - 19 lipca 2014, 15:56:24 - *.240.130.23
@Jabolo:
"nawet gdy winnych ukarano, nikt nam awansu nie wrócił". Cóż. Widocznie mamy inne poczucie sportowej sprawiedliwości. Twoim zdaniem, skoro "nikt nam awansu nie wrócił" powinniśmy sami wymierzyć sprawiedliwość dziejowa i kupić licencję od kogoś w 1.lidze tak, żeby się wszystko zgadzało. W mojej z kolei opinii STAL powinna sobie ten awans wywalczyć na boisku. Jeśli jesteś kibicem Stali i śledzisz jej wyniki do doskonale wiesz, że na wiosnę były wzmocnienia i stonowane, ale jednak deklaracje, ze można powalczyć o coś więcej. I co? - i nic. Frajerstwo pierwszej próby dokończone dzisiejsza farsa. Gość o nicku KP FLOTA ma całkowita rację.

blah - 19 lipca 2014, 15:56:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Komuchom przypominam, że PRYWATNA firma ma prawo odsprzedać się komu chce. I wam nic do tego. Przypominam też że PZPN to również PRYWATNA organizacja, i jeśli się komuś coś nie podoba, to zawsze może założyć swój własny związek i zorganizować własne rozgrywki na swoich zasadach.

Resoviak - 19 lipca 2014, 16:06:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeszów,19,07,2014 rok
Resoviak do kasia_3207@wp.pl ja się z tobą zgadzam. Ferenc prezydent Rzeszowa był w Świnoujściu na towarzyskim turnieju tenisa ziemnego i on to ukartował żeby zgnębić Resovię Rzeszów która w 2015 rok będzie obchodzić 11o - lecie klubu (Resovia powstałą w 1905 roku to jest prawda na 100 %) i on zrobił prezent Stali Rzeszów na 70 - lecie klubu i ona będzie chciała dostawać dotacje pieniędzy z miejskiej kasy jak najwięcej jakby stal grała w I lidze w sezonie 2014/2015 moje marzenie jest żeby spadła n koniec sezonu 2014/2015 zajęła 18 miejsce z dorobkiem 0 punktów na 34 mecze z hukiem do nowej II Ligi. W Rzeszowie kibice Resovii już mówią Prezydent Miasta Rzeszowa Tadeusz Ferenc jest wrogiem numer 1 publicznym kibiców Resovii Rzeszów!

abc - 19 lipca 2014, 16:06:20 - *.free.aero2.net.pl
takie gierki powinny być zabronione. ew. mogą się połaczyć 2 kluby z tego samego miasta (albo kluby których odległść np nie przekracza 50 km)

jasnowidz - 19 lipca 2014, 16:08:41 - *.uznam.net.pl
Flota Rzeszów a płynie tam jakaś chociażby rzeczka że nazwaliście ten twór Flota ?

Litttt - 19 lipca 2014, 16:13:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Uczciwie byłoby jednak, gdyby nie było zgody PZPN. Skutki wycofania się Floty mogłyby być następujące:
- Puszcza - 1 Liga
- Olimpia Elbląg - 2 liga w miejsce Puszczy i ewentualnie Limanovia - 2 liga po rezygnacji Kolejarza i tu też wtedy obyłoby się bez kupowania licencji.

asf - 19 lipca 2014, 16:15:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pytanie do resoviak:
Będziesz typował na tej stronie w komentarzach mecze pierwszej ligi w przyszłym sezonie na 100%?

FAN MIEDŹ - 19 lipca 2014, 16:28:39 - *.ssp.dialog.net.pl
Awanse i spadki przy zielonym stoliku.To typowe dla naszego podwórka.Flota się wycofuje,powinna utrzymać się Puszcza a nie jakieś sprzedawanie licencji komuś kto nawet nie utrzymał się w 2 lidze.

mario* - 19 lipca 2014, 16:29:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Resoviak .
Ale wam "gul chodzi". Idę na Concordię.

Flota - 19 lipca 2014, 16:29:57 - *.15.178.130
Brawo DUNAJKO !!!!!!!!! Brawo

Gryfita - 19 lipca 2014, 16:30:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Flota się wycofuje, bo Rada Miejska postanowiła zlikwidować piłkę nożną w Świnoujściu. Na to PZPN wpływu nie ma. Mieszkańcy Świnoujścia - pamiętajcie, kto likwiduje sport w waszym mieście. Niedługo wybory. Idźcie i głosujcie.
Ale sprzedaż miejsca w lidze powinna albo być zabroniona, albo po każdym sezonie otwieramy oficjalne okienko transferowe i sprzedajemy: miejsca w ekstraklasie, miejsca w I lidze, miejsca w II lidze... Licytacja. Kto ma kasę, ten kupuje. 16 klubów, które najwięcej zapłacą, tworzą ekstraklasę, 18 następnych I ligę... Potem kluby grają sobie dla zabawy przez cały sezon (nieważne, jakie będą wyniki, o tym, kto spadnie, decyduje licytacja) i na koniec znowu handelek.
PZPN - takiej Ligi Polskiej chcecie?!?!?!

Z(Z) - 19 lipca 2014, 16:31:39 - *.ipv4.simtech.pl
I dobrze, bo jak mieli szanse awansowac to olewali potem mecze. Zreszta do Swinoujścia daleko, żeby jeździć. Niech se teraz zrobia jakąś drużynkę i zaczna od B klasy.

bolszewik - 19 lipca 2014, 16:32:22 - *.rudcom.pl
Wystarczyłby zapis w statucie PZPN, że handel licencjami jest zabroniony, a liga gra w zmniejszonym składzie (ewentualnie jakiś baraż). W razie fuzji drużyna gra w tej lidze, w której występował niżej sklasyfikowany zespół z tych, które się łączą. Nie jestem obiektywny, bo piszę to jako kibic Karpat, któremu nie podoba się to całe wąchanie z rzeszowskimi. Szkoda, że reszta Karpaciarzy zapomniała czyim znakiem jest mewa biała, choć jeszcze kilka lat wstecz głośno o tym śpiewaliśmy przy okazji derbów.

SD - 19 lipca 2014, 16:34:49 - *.free.aero2.net.pl
a na co pójdzie kasa którą dostanie Świnoujście od Rzeszowa?

Lambo - 19 lipca 2014, 16:35:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN to wielki burdel, w którym panują układy. Ludzie muszą w końcu przejrzeć na oczy, bo to co się dzieje w polskim futbolu to DNO
Oto kilak dowodów - Odebranie licencji Kolejarzowi Stróże - klub bez złotówki długu został wyrzucony z 1 ligi - a tak iWidzew z 5 milionami długu (!!) gra sobie dalej. Klub ze Stróż został , którego prezesem był senator PiS-u został załatwiony pod stolikiem przez przestępców z PZPNu
Po drugie - lista sędziów na nowe rozgrywki - wśród 22 nazwisk są aż 3 osoby z Żywca. Jak to możliwe? Czyżby we Żywcu była kopalnia polskich diamentów sędziowskich? Myślę, że nie. Sprawa leży zupełnie na innych torach. Ską pochodzi Boniek? Z Łodzii. A skąd pochodzi pijak i gbur o nazwisku Kręcina? Z Żywca, 50 tysięcznej niewielkiej miejscowości.
UKŁADY UKŁADY KORUPCJA BURDEL - To jest właśnie polska piłka i PZPN.
A kluby niech dalej płacą po 100 tys na miesiąc ''kopaczom'', którzy nie potrafią kopnąć piłki, którzy dostają baty od amatorów Estonii czy Irlandii. Oczywiście ogromnym sukcesem może pochwalić się Ruch, który ogrywa światowego potentata z Linchenstainu ...

wox - 19 lipca 2014, 16:36:48 - *.maverick.com.pl
Czyli co? Działacze Floty wypełniając wniosek o licencję dokonali oszustwa, podali fałszywe dane o swojej potędze finansowej. To jest karalne. W tej sytuacji licencja powinna być cofnięta a oszuści ukarani, bo tak to jeszcze za swiją perfidię zarobią kasę.

gość - 19 lipca 2014, 16:39:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ciekawe kto i kiedy ukróci handel licencjami?
Jeśli tzw. pzpn zatwierdzi ten wałek - to będzie pewne, że S.al nie tylko Flocie zapłaciła
A Flocie Rzeszów życzę spadku z ligi z hukiem, który będzie słychać w Tarnowie

Konrad89 - 19 lipca 2014, 16:41:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Stal Rzeszów - kolejna na liście hańby po Lechu Poznań, Polonii Warszawa i Motorze Lublin. Mam nadzieję, że kibice Stali nie sprzedadzą się tak jak kibice Lecha i Polonii. Choć frekwencja na tym śmiesznym klubiku może być spora bo Rzeszów to miasteczko lemingów, którzy pójdą na wszystko co się im sprzeda.

podkarpack - 19 lipca 2014, 16:42:03 - *.dynamic.chello.pl
Profesjonalną piłką nożną w dzisiejszych czasach kierują zasady biznesowe. Bez sponsorów i sprawnego zarządzania nie da się utrzymać zespołu na poziomie krajowym. Wcześniej licencje kupiło wiele klubów, w przyszłości tez tak będzie. Dobrze się stało, że Zarząd Stali, a przede wszystkim Prezydent Ferenc podjęli się zadania wykupienia licencji i zakończyli negocjacje sukcesem. Podkarpacie przestanie być białą plamą na mapie Polski. Rzeszów zasłużył na piłkę nożną na I-ligowym poziomie.
Dla przypomnienia – Stal przed laty rywalizowała z Koroną Kielce, która kupowała mecz za meczem, a kupowaniem kierował p. Wdowczyk, aktualnie trener ekstraklasowej Pogoni Szczecin. I co – Korona gra od wielu lat w ekstraklasie. Osobiście wolę kupienie licencji niż kupowanie meczów.
Pozdrawiam kibiców (obecnych i przyszłych) ZKS Stal Rzeszów i życzę wielu fajnych sportowych wrażeń.

Resoviak - 19 lipca 2014, 16:42:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Rzeszów,19,07,2014 rok
Resoviak do asf będę typował wyniki stali rzeszów na 1 kolejkę teraz typuję na dzień 02 lub 06 sierpnia Zagłębie - stal rz 1 zwycięstwo lubinian na 100 %!!!!!

obiektywny - 19 lipca 2014, 16:42:57 - *.dynamic.chello.pl
...,ale tu się resovia produkuje i podszywa wystarczy popatrzeć po ip. Nie źle im gula skoczyła:D Zapomnieli już jak grali na kredyt w II lidze, wynajmowali złośliwie stadion Stali i potem nie mieli na ZUS przez co stracili licencje. Swoją drogą najwięcej na tym stracą, bo już w ogóle przestanie się ktoś nimi interesować. Więc próbują jakoś zaistnieć, bo przecież nie wynikami czy zakłamaną historią.

fedek - 19 lipca 2014, 16:43:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skandal powinie wejść zespół 3 z 2 ligi po barażach

Rz-ow - 19 lipca 2014, 16:43:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja sie na to nie zgadzam. Tak sie wlasnie zastanawialem bedac teraz na wakacjach w Swinoujsciu , gdy zobaczylem na budynku odprawy promowej wywieszona flage z napisem "Flota nigdy nie zginie" o co chodzi. A tu taki numer, nie potrzebujemy takiego awansu!

liban - 19 lipca 2014, 16:44:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w 2 lidze jest to samo Kolejarz Stróże który nie dostał licencji na 1 tylko na 2 bedzie teraz Limanovią Limanowa która spadła do 3 co wy robicie pzpn i czemu w ogóle nie ma już pocisku na pzpn? zauważył to ktoś?

100%BB - 19 lipca 2014, 16:45:32 - *.bielskobiala.vectranet.pl
PZPN, da znak jaką droga idzie prezez związku i urzędnicy tej organizacji. Sport czy biznes co zwycięży?
Jeżeli Stal Rzeszów ma pieniadze to czemu nie zbudowała za nie drużyny, która zamiast awansu na zaplecze, spadli z II klasy rozgrywkowej.
Skąd Stal Rzeszów zebrali pieniądze i czemu zamiast w klub zainwestowali ją kupno licencji, co to ma ze sportem i uczciwą rywalizacją z innymi druzynami? A gdyby innym klubom zależało na uczciwości, to zaprotestowali by, zwłaszcza III liga lubelsko-podkarpacka i kluby z II ligi. A tak wszyscy siedzą cicho i dają kombinatorom zielone światło, niestety!

janko1944 - 19 lipca 2014, 16:45:51 - *.165.enf.pl
wstyd... jakim cudem Flota otrzymuje licencje na gre w 1 lidze i zaraz ją sprzedaje ?! niedługo na allegro będą kluby wystawiały ogłoszenia z informacją po ile i na jakich warunkach sprzedadzą swoje miejsce w lidze ! ŻENADA !!

do Resovia - 19 lipca 2014, 16:46:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to że Serovia powstała w 1905 to jest prawda. Trzecia prawda ks. Tischnera.
.
Niejaki dr. Z. wypił kiedyś za dużo i wymyślił bajeczkę. To, że być może w Raisze jakieś Żydki kopnęły w 1905 piłkę - nie oznacza, że robiły to w Serovii. We Lwowie kopano piłkę już w 1889 i jakoś nikt nie mówi , że Czarni czy Pogoń powstały wtedy.
Liczy się data rejestracji klubu. To JEST DOWÓD. Było to we wrześniu 1911. I to jest PRAWDZIWA DATA powstania Serovii a nie jakieś bajki doktorka od zaborniaków.

benny - 19 lipca 2014, 16:48:34 - *.165.enf.pl
kiedy będą do kupienia gadżety Floty Rzeszów ?

ggg - 19 lipca 2014, 16:51:55 - *.szczecin.mm.pl
wreszcie postęp - tak jak w koszykówce - kto ma szmal ten gra - dla tych co sądzą inaczej pozostaje oglądanie legii i lecha przegrywających z cieniasami !! PIŁKA TO BIZNES, KTO TEGO NIE KUMA PRZEGRYWA U buków

Dolcan - 19 lipca 2014, 16:54:11 - *.48.144.38
Żałosne, żałosne i jeszcze raz żałosne. Miejsce Stali jest w III lidze, do której spuściły ją Wigry Suwałki. Stanowcze NIE dla kupowania licencji. Walka o miejsce w czołowych polskich ligach powinna rozgrywać się na boisku, a nie przy stole. Już o wiele sprawiedliwszym rozwiązaniem byłoby, a gdyby miejsce Floty otrzymała np. Siarka Tarnobrzeg, która znalazła się za Pogonią Siedlce na 3-cim miejscu niepremiowanym awansem. Dlatego szkoda mi Zagłębia Sosnowiec i Siarki Tarnobrzeg, bo to którejś z tych drużyn powinno przysługiwac miejsce w I lidze (odpowiednio 3-cie miejsca w gr. zachodniej i wschodniej)

audi - 19 lipca 2014, 16:58:01 - *.maverick.com.pl
Tylko baraże, skończyć ze szwindlami. Boniek powiedział, że nie będzie handlowania miejscami w ligach. Czy jeszcze pamięta co powiedział, czy już zapomniał? Kolejarz Strórze teraz Flota. Jakaś epidemia. Potrzebna szczepionka.

podporek83 - 19 lipca 2014, 16:58:48 - *.skybroadband.com
szkoda floty ,zawsze jej zazdrościliśmy my z Bytova

Wit - 19 lipca 2014, 16:59:30 - *.230.91.213.rzeszow.mm.pl
Jestem kibicem Stali Rzeszów od 25 lat. Niestety także uważam, że nie powinno się w ten sposób "awansować" zespołów. Pamiętam czasy, gdy najpierw skorumpowana Cracovia a potem Korona zabrały Stali pewny awans. Pamiętam ten ból i złość wówczas. Dlatego właśnie wiem, że na krzywdzie innego klubu (Floty) nie można zbudować potęgi piłki. Nie tędy droga. Tak, to prawda, że była to suwerenna decyzja działaczy Floty, ale szkoda mi klubu i kibiców. Gdybym miał doszukać się choć jednego pozytywu z całego tego zdarzenia, na które nie mam wpływu, to chyba tylko tyle, że wreszcie będę mógł w Rzeszowie zobaczyć dobre polskie kluby (Widzew, GKS Katowice ...). Szkoda tylko, że w takich okolicznościach. Pozdrowienia dla wszystkich, dla których ważny jest Fair-Play.

Wrocławiak - 19 lipca 2014, 17:03:24 - *.free.aero2.net.pl
to jak flota się wycofuje,to jej miejsce powinna zająć 3 drużyna 2 ligi zachodniej czyli Zagłębie Sosnowiec

1player - 19 lipca 2014, 17:11:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie, Stalówka nie zmienia nazwy, pozostaje ta sama tylko licencja idzie do Rzeszowa. Ja się cieszę, bo takie miasto jak nasz (Rzeszów 200k) bardziej zasługuje na I ligę niż jakieś Świnoujście czy Nieciecza. Życzę aby Lublin w niedalekiej przyszłości też się doczekał. PS. Jak się utrzymamy w I lidze to będzie wam łyso hehehe W RZESZOWIE TYLKO STAL!

Wikor - 19 lipca 2014, 17:11:24 - *.adsl.inetia.pl
UWAGA! Wczoraj na meczu Górnik Łęczna- Wisła Kraków dostrzegłem samochód kibiców z Rzeszowa! Pamiętam ich sprzed 10 lat. Teraz znowu przyjechali. Jednym zdaniem- Po co Rzeszowowi robienie z siebie sprzedawczyków, skoro kibice z ich miasta jeżdżą do Łęcznej?!

a - 19 lipca 2014, 17:12:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli dalej handlowanie licencjami - absurd rodem z krajów III świata, podtrzymywany w najlepsze przez związek dalej działający według standardów rodziny mafijnej.
A drugi absurd jest taki, że Stal Rzeszów od lat pęta się po niższych ligach i nie stać jej na zbudowanie drużyny na miarę awansu do I ligi, ale stać ją na kupno licencji...

@resoviak - 19 lipca 2014, 17:13:10 - *.dynamic.chello.pl
,, W Rzeszowie kibice Resovii już mówią Prezydent Miasta Rzeszowa Tadeusz Ferenc jest wrogiem numer 1 publicznym kibiców Resovii Rzeszów!,, To dużo w sondażach nie straci jak ma 96% poparcia;) jak was ledwo 500 chodzi na mecze :D

dgt - 19 lipca 2014, 17:19:16 - *.204.205.186.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Skandal!!!!
Hańba!!!
Równie dobrze bogaty właściciel klubu z okręgówki może kupić miejsce w ekstraklasie od biedaków!!!
UEFA powinna zająć się tą farsą rodem z skorupowanych państw 3-ciego świata!!!

Kibic - 19 lipca 2014, 17:30:40 - *.play-internet.pl
@1player,
A niby to na jakiej podstawie Rzeszów (np. Stal) bardziej zasługuje na 1. ligę? Trzeba było sportowo awansować, mieliście tyle lat na to. I co? I nic. Jesteście zaściankiem. Sportowo i mentalnie zdecydowanie wam bliżej do Ukrainy. I jeszcze jedno - do liczby 200 000 mieszkańców sporo wam brakuje...

wyjadacz - 19 lipca 2014, 17:34:00 - *.198.184.87
do kibic a sportowo pilkarsko jestesmy lepsi od ukrainy?

prawnik - 19 lipca 2014, 17:35:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wit,
jak masz dowody na korupcję to poinformuj prokuraturę. Daję ci na to 48 godzin. Jeśli tego nie zrobisz w tym czasie, to do prokuratury pójdzie informacja, że z komputera o IP 89.230.91.213 dopuszczono się przestępstwa z paragrafu 212.
.
Nie żartuję.
.
Nie myśl, że jak twój idol prezes może bezkarnie szkalować innych to ty też możesz. Jego chroni immunitet - ciebie nie.

Kibic - 19 lipca 2014, 17:38:16 - *.play-internet.pl
@wyjadacz,
To był skrót myślowy, miałem na myśli wioskowe drużyny i ich klimaty.

Wit - 19 lipca 2014, 17:41:17 - *.230.91.213.rzeszow.mm.pl
prawnik : nie muszę Ci nic udowadniać. Wystarczy, że odkopiesz akta istniejące w prokuraturze m.in. wyrok skazujący dla Wdowczyka. Przeczytaj sobie uzasadnienie tego wyroku.

futbolista - 19 lipca 2014, 17:46:33 - *.bois.qwest.net
ludzie[szczegolnie kibolstwo]nie rozumie obecnego
swiata.zarzucaja,ze takie rzeczy to tylko w Polsce.
w kapitalistycznym systemie to rzecz normalna
sprzedac i kupic,a nawet przeprowadzic klub do innej czesci kraju[w tym wypadku,przeprowadzki nie wolno tylko wtedy zmienic nazwy klubu].zas tego,kto
pod czyjas licencja bedzie gral to tylko i wylacznie
sprawa obu podmiotow[a kibic? do niego i tak nalezy tylko i wylacznie kibicowanie,a nie wtracanie sie w sprawy klubowe].kibole zmiencie swa mentalnosc na miare XXI wieku,a nie tylko miec na uwadze
zachodnia kase.wiec brawo za odwage tak FLOCIE jak i STALI,a PZPN juz to zatwierdzi,bo mamy nadzieje,ze p.Boniek reprezentuje soba mentalnosc
i zachodu i kapitalizmu.

Kibic - 19 lipca 2014, 17:47:18 - *.play-internet.pl
Po prostu wziąć przykład z kibiców katowickiej "Gieksy", a nawet wrocławskiego Śląska. U nich temat fuzji/odkupienia licencji nie przeszedł...

hxgd - 19 lipca 2014, 17:47:32 - *.158.218.130.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ta stal to przypadkiem nie będzie flota pod nazwą stal?
Tzn. grajki z floty pojadą grać do rzeszowa pod nazwą stal?

jffj - 19 lipca 2014, 17:49:15 - *.158.218.130.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Takie wielkie miasto a oni wciąż wychodzą na pole a nie na dwór tak jak to się mówi w całej Polsce

Roberto - 19 lipca 2014, 17:50:03 - *.centertel.pl
brak słów,to co się wyrabia,to po prostu skandal i żenada!!!

fakius - 19 lipca 2014, 17:50:43 - *.227.117.236
Wiele zespołów musiało przejść kilka strzebli ligowych aby zagrać w Pierwszej Lidze a tu za pieniądze a nie na boisku można grać w tej Lidze tak być nie powinno

zalafganis - 19 lipca 2014, 17:51:03 - *.us.unmetered.com
Teee XXI wiek @futbolista, obyś się doczekał aż sprzedajatwój klub i zostaniesz z niczym.

wyjadacz - 19 lipca 2014, 17:53:42 - *.198.184.87
do jffj bo panowie wychodzili na pole aby sprawdzic co robia ich poddani a chlopi szli na dwor do swoich panow

do prawnik - 19 lipca 2014, 17:54:01 - *.ssp.dialog.net.pl
przestępstwo określone art. 212 kk jest ścigane z oskarżenia prywatnego.Także prokurator działając na podstawie art. 60 par.1 kpk a contrario wyda postanowienie o odmowie wszczęcia dochodzenia.A tak na marginesie kogo Wit zniesławił?

SM - 19 lipca 2014, 17:57:17 - *.dynamic.mm.pl
do tych rzeszowiaków którym się podoba kupczenie WALI Z WAS CAŁA POLSKA

Jawor - 19 lipca 2014, 18:00:40 - *.superkabel.de
Jak nigdy nie komentuje tak teraz nie wytrzymuje!co to kur.. jest walne zgromadzenie pare tyg przed rozpoczęciem ligi dochodzi do wniosku..boże tu prokurator się nadaje śmierdzi korupicią jak może zespół z 3 ligi grac co będą grali ludzie co są przygotowani na 3 ligę czyli co najmniej 3-0 przegrają,to są naprawdę kpiny

hehe - 19 lipca 2014, 18:04:08 - *.dynamic.chello.pl
@jffj gamoń
miałem to pisać :D wyjadacz

jffj - 19 lipca 2014, 18:10:11 - *.204.8.219.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Na terenach dawnej Galicji mówią na pole co brzmi śmiesznie bo na pole to rolnik chodzi sadzić ziemniaki, w pozostałych rejonach wszyscy wychodzą na dwór np. pograć w piłkę, zawsze studenci z Podkarpacia byli zlewani przez reszte u nas bo tak mówili ale szybko się odzwyczalili

Stomilowie - 19 lipca 2014, 18:12:25 - *.olsztyn.vectranet.pl
Ogromnie współczuję Flocie. Jestem kibicem Stomilu. U nas też miasto ma nasz klub w głębokim poważaniu i niewykluczone, że w przyszłym sezonie nie dostaniemy licencji i podzielimy los Floty. Trzymajcie się. Za parę lat się odbudujecie. Głowa do góry!

hehe - 19 lipca 2014, 18:21:21 - *.dynamic.chello.pl
@jffj
Ja jestem z Krakowa i mówię na pole, a to nie koniec Polski ;)

RR - 19 lipca 2014, 18:33:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wit zapomniał skąd sie wzięli w walce w latach 2002-2004 - pan D. obecnie w usa na CPN z sędziami się spotykał, napracował się chłop, ale na awans to za krótki był. Szymański trener...własnie...czego...ok, tego czegoś, też 3 na 5 za korupcje ukarany. W stali po prostu NIGDY nie było czasów grania, tylko wszystko załatwiano.szkoda takich kibicow jak kilowat, mimo że wrog

Kibic - 19 lipca 2014, 18:35:39 - *.hsd1.ct.comcast.net
Drodzy kibice nie pierwszy byl lech tylko pierwsza byla legia
Kub rozwjazany pszed wojna po wojnie dostaje licencje od wladzy czrwonej na gre w barazach o extrklase ta jest po pierwsze czy sie komus podoba czy nie Potem bylo sporo takich kupczen ... Lechia z olimpia Poznan ,pogon z piotrkowia miliarder pniewy itp takze to tnic nowego aby byla kasa w klubie Bo to jest prawo ekonomi....

Niezależny - 19 lipca 2014, 18:41:21 - *.opera-mini.net (*.173.146.15)
żenująca wiadomosc

gregor102 - 19 lipca 2014, 18:48:31 - *.7-4.cable.virginm.net
Jesli Flota nie chce grac w I-wszej lidze, to jej miejsce powinna zajac druzyna z trzeciego miejsca,...po uprzednio DOGLEBNIE sprawdzonej licencji...;) (czyt. mozliwosciach).
W drugiej lidze zostalby rozegrany baraz pomiedzy najwyzej sklasyfikowanymi spadkowiczami. o pozostanie..to w/g mnie bylo by bardziej sprawiedliwe. W nizszych ligach jak wyzej, czyli baraze.
Napisalem to bedac kibicem Floty, i choc nie jest mi "w smak" to co sie dzieje z Flota, to i tak juz chyba wszystko stracone w Swinousciu..
Co do Stali, to wcale zle im nie zycze, wrecz przeciwnie tak samo Resovii, dobrze by bylo ogladac ktorys klub z Rzeszowa w wyzszych ligach jak to juz kiedys bywalo.

futbolista - 19 lipca 2014, 18:51:09 - *.bois.qwest.net
kibole,problemem jest mentalnosc zaszlego systemu,kiedy to w taki czy inny sposob kluby na
powierzchni utrzymywano.teraz jest kapitalizm,ale mentalnosc w ludziach nadal socjalistyczna.jak nie
potrafisz nie pchaj sie na afisz.kluby musza sie utrzymac same[z pomoca co najwyzej sponsorow,ktorzy tez na tym sponsorowaniu zarobic musza],a nie z
podatkow zwyklych zjadaczy chleba jak dawniej bywalo.dobrze wiec to,co Flota uczynila ze Stala,
problem tylko w tych co dludzy jak miesiac i chudzi jak wyplata.zrozumcie kapitalizm i jego prawa,w tym wypadku EKONOMICZNE.powodzenia w transformacji umyslow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

golman - 19 lipca 2014, 19:01:28 - *.play-internet.pl
Mam nadzieję, że tak jak szybko Stal awansowała przy zielonym stoliku,tak szybko sportowo spadnie.

foks - 19 lipca 2014, 19:01:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja akurat sie ciesze ze stal zagra w 1 lidze chociaz nasze kluby sie nienawidza.. i nie rozumie pretensji do rzeszowa, skoro to wladze w swinoujsciu sa wszystkiemu winne doprawadzajac flote do upadku! Nalezy sie tylko cieszyc ze ta licencje wykupil rzeszow bo to miasto zasluguje na ta lige, a nie jakas druga Nieciecza bo 700tys w dzisiejszym sporcie to napraqde nie wiele.. oby Stal to tylko wykorzystala i nir spadla po sezonie bo poparcie w wladzach miasta ma ogromne

prawda - 19 lipca 2014, 19:05:56 - *.181.141.121.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A mi floty za wiosnę 2012 nie żal. Dobrze się stało że tak drwiący z kibiców i sportowej rywalizacji klub znika z mapy

RR - 19 lipca 2014, 19:08:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@futbolista nie zgodzę się co do prawa zakupu. Ci co ich stac wchodzą sportowo nawet z 3 miejsca jeżeli 2 kluby wyżej nie mają kasy. Wygrały ligę, ale nie ma licencji i już. A nie że kupuje się awans bo to już tylko kapitalizm. Bez sportu

teo - 19 lipca 2014, 19:10:21 - *.dsl.comwave.net
Korupcja w najlepsze, sprzedaz, handlowanie jak w republice afrykanskiej, co to za sportowa rywalizacja.Dlatego polska pilka nigdy sie nie podniesie z dna .Amen

futbolista - 19 lipca 2014, 19:10:53 - *.bois.qwest.net
nie zazdroscic Stali,tym bardziej,ze czuje ze da rade na afisz sie zalapac.nie tylko ze ma kase na
kupno to i ma tez na splate dlugow.jak to zrobila,jej sprawa,tylko zeby nie kosztem podatnika,bo wtedy bedzie po czasie jak z Flota.

gru - 19 lipca 2014, 19:13:56 - *.dsl.comwave.net
korupcja, handel , znajomosci kwitna w Polsce.Jezeli tego lobuzersrwa i talatajstwa sie nie ukruci to Polska pilka bedzie na dnie.Co to za sposob sportowej rywalizacji.Wstyd Stal Rzeszow

PLNY - 19 lipca 2014, 19:15:30 - *.mobile.cosmote.net
Ja p.....le a co teraz z Flotą się stanie????

porzadek - 19 lipca 2014, 19:16:02 - *.dynamic.chello.pl
Jest to denerwujące-licencje,zebrania,decyzje...
Wreszcie powinno się zrobić porządek-ustalić kryteria finansowo-infrastrukturalne dla poszczególnych lig i zrobić nabór z chętnych klubów, wtedy nie będzie ciągłych rezygnacji,fuzji itp.
swoją drogą niech lepiej gra wypłacalna Stal Rzeszów niż bankrut, choć lubię klub ze Świnoujścia.

haha - 19 lipca 2014, 19:23:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy teraz nad morze mamy jechać do Rzeszowa.Bo Cymbałoujście jest żałosne .

cytrus - 19 lipca 2014, 19:30:29 - *.160.125.44
powiem tak - takie sprzedaże nikomu na dobre nie wyszły

Bart - 19 lipca 2014, 19:42:01 - *.ssp.dialog.net.pl
Do PLNY. Flota skończy jak Groclin Grodzisk Wielkopolski w "a" klasie.

Dawid - 19 lipca 2014, 19:44:05 - *.petrus.pl
Ale ludzie otwórzcie oczy to jawny przekręt dlaczego? Już mówię : miesiąc temu PZPN przyznał ową licencję Flocie na gre w I lidzę, nawet bez NADZORU FINANSOWEGO ? Jakim prawem skoro oni już wtedy mieli dług który im uniemożliwiał grę w I lidze. Więc o co chodzi? Flota wogóle nie powinna dostać licencji (tej licencji którą właśnie sprzedają) Przecież jest regulamin licencji i wymogi? Dziwne to dla mnie. Według mnie już wtedy PZPn wiedział że zarobi coś dodatkowo od Stali. Dziwne ale prawdziwe this is POLAND

Dawid - 19 lipca 2014, 19:46:29 - *.petrus.pl
Stróże nie dostały licencji i tym sposobem nie mogły jej sprzedać...Czemu Flota dostała?

Yuki - 19 lipca 2014, 19:53:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeżeli ktoś wierzył że po odejsciu Laty a przyjsciu Rudego Zbyszka zmieni sie w pzpn.To albo ślepiec albo głupiec.Przeciez w tym pzpn rzadzi lepsza sitwa niż ci co rządzą krajem.jak najwiecej klubów z wszystkich klas powinni zbojkotowac ten cały dziadoski pzpn i załozyc własna organizację.

zych - 19 lipca 2014, 20:40:39 - *.play-internet.pl
Wyszyscy piszecie o nas zle ze nie mamy honoru itp. Ja sie pytam gdzie honor maja kibice korony kielce crakovi jak kupowali mecze i wchodzili lige wyzej gdzie sportowo bylismy najlepsi pomijam heko czeremno ktore tez nas przekrecilo. Kto nam cos zrekompensował? Nikt! ponieslismy w cholere straty finasowe i tyle. Kolejna sprawa to szkolenie mlodziezy mamy na poziomie ekstraklasy ( pierwsza ósemka). całej lidze wyjdzie to na lepsze niz gra bankrutującej korony lub w trakcie sezonu wycofanie sie z ligi. Ogarnijcie sie ludziska!

Giovanni - 19 lipca 2014, 21:12:06 - *.play-internet.pl
DyskoPolo

jedrzej201 - 19 lipca 2014, 21:51:39 - *.adsl.inetia.pl
Stal Sanok jednak nie zagra w III lidze, miejsce Stali Rzeszów zajmie w III lidze najprawdopodobniej Polonia Przemyśl.

Kibic - 19 lipca 2014, 22:05:52 - *.air-net.gda.pl
@zych
Czy jedli ktoś z twojej klasy jest złodziejem a inny oszustem oznacza ze mamy akceptować to ze ty zaczynasz kraść i oszukiwać? O szkoleniu piszesz? Ósemka? A co to ma znaczyć? Za to nie daje się awansów tak samo jak za taniec na rurze nie dostaniesz matury z matematyki. Ze tez dzieciom trzeba takie oczywistości tłumaczyć...

mario* - 20 lipca 2014, 0:10:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Dawida : Stróże nie dostały licencji ( I liga )_ , ale mogły ją w odpowiednim czasie odsprzedać ,za większe pieniądz niż Flota. Senator jednak zdecydował że na poziomie II Ligi odda licencję Limanovii .

marcin - 20 lipca 2014, 3:24:36 - *.icpnet.pl
Stal niczego w tym wieku nie wygrała ligi 3i4 stal powinna się stydzić ze będą grać w 1.lidze.A właściciel stali nie ma honoru.Głównie Rzeszów to nie miasto piłki nożnej, a to miasto ceni siatkarzy resovii

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas