[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


12 września 2014, 20:48:10 - zal10010
I liga: Zagłębie 1-0 Chrobry

12 września 2014, 19:00 - Lubin (Stadion Zagłębia)
Zagłębie Lubin 1-0 Chrobry Głogów
Krzysztof Piątek 74

Zagłębie: 12. Konrad Forenc - 24. Jakub Tosik, 5. Jarosław Jach, 33. Ľubomír Guldan, 3. Đorđe Čotra - 9. Arkadiusz Woźniak, 28. Łukasz Piątek (58, 8. Sebastian Bonecki), 6. Aleksander Kwiek (65, 26. Krzysztof Piątek), 20. Jarosław Kubicki, 15. Adrian Błąd - 27. Michal Papadopulos (85, 38. Damian Kowalczyk).

Chrobry: 12. Sławomir Janicki - 18. Michał Ilków-Gołąb, 24. Łukasz Bogusławski, 3. Michał Michalec, 22. Adam Samiec - 8. Karol Danielak, 7. Mateusz Hałambiec, 17. Damian Sędziak, 14. Krzysztof Ulatowski (69, 25. Damian Ałdaś), 23. Dominik Kościelniak (74, 26. Jakub Chrzanowski) - 2. Łukasz Szczepaniak (81, 10. Rafał Figiel).

żółte kartki: Ł.Piątek, Papadopulos, K.Piątek - Ilków-Gołąb, Ulatowski, Michalec.

sędziował: Jarosław Przybył (Kluczbork).
widzów: 8152.


źródło: własne / Zagłębie Lubin / Chrobry Głogów / ekstraklasa.net

aaa - 12 września 2014, 20:49:14 - *.stimo.net
Niestety...

diabeł - 12 września 2014, 20:50:11 - *.gdansk.vectranet.pl
...tak..niestety...

kalbaro74 - 12 września 2014, 20:50:14 - *.dynamic.chello.pl
Zagłębie powoli budzi się ze snu.

mupet - 12 września 2014, 20:50:44 - *.dynamic.chello.pl
Pięknie!!! Derby dla Zagłębia!! Przewaga Zaglebia znacznie duza . powinno byc z 4-0 . brawo

Pionier - 12 września 2014, 20:51:13 - *.pl
Derby dla Zagłębia! A bramkę strzelił chłopak z rocznika 95'!

76-76 - 12 września 2014, 20:51:54 - *.ssp.dialog.net.pl
Szkoda wielka szkoda tego meczu.
Mecz wyrównany z kilkoma szansami dla jednych i drugich.
Chrobry- gramy dalej!!!!!!!!!!!!

Kicuś - 12 września 2014, 20:52:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Balonik przywieziony przez głogówki pękł!!!

as - 12 września 2014, 20:53:40 - *.77.124.11
Chrobry z czym do ludzi najmniejszy wymiar kary

do 76 76 - 12 września 2014, 20:53:59 - *.lubin.vectranet.pl
Gdzie ty ten mecz wyrównany widziałeś, chyba jak graliście z rezerwami Zagłębia w Pucharze Polski i ledwo wygraliście.

Ivo - 12 września 2014, 20:54:35 - *.red-80-28-147.adsl.static.ccgg.telefonica.net
Brawo Zagłębie.

czarny - 12 września 2014, 20:55:02 - *.centertel.pl
a co to? Barcelona przyjechała!?

maro - 12 września 2014, 20:55:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a wy skąd wiecie jak was nie było na meczu? ja mam info telefoniczne, Chrobry mogl wygrac, bramka pechowa

Erick - 12 września 2014, 20:55:41 - *.dynamic.chello.pl
ej Chrobry KGHM ma siedzibę w Lubinie, historia górnictwa zaczęła się w Lubinie i to Lubińska firma, więc wara od kasy z KGHM-u to że kopiemy pod Głogowem, możemy jedynie sponsorować waszych trampakrzy, to że sobie nie radzicie to nie nasza wina, wybudujcie własną kpalnie i nara buraki. Jak bym był właścicielem KGHM-u to tych żebraków z legnicy i Głogowa pognał bym w piz.. Zagłębie to kawał historii w polskiej ekstraklasie pamietajcie o tym.

diabeł - 12 września 2014, 20:56:05 - *.gdansk.vectranet.pl
Które to kartki w Zagłębiu ???

czarny - 12 września 2014, 20:56:49 - *.centertel.pl
e, lamusy z lubinia, coś słabo jak tylko 1:0 z pewniakiem do spadku...?

kibic - 12 września 2014, 20:57:40 - *.30.198.215.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Podobno ten mecz byl dla ZL jak zwykly mecz ligowy z Nieciecza, tylko ponad 8 tys widzow w tym 1 tys z Glogowa na to nie wskazuje .

Erick - 12 września 2014, 20:58:05 - *.dynamic.chello.pl
Chrobry miał szczęście że tylko 1-0 gdzie widziałeś ten mecz wyrównany? może byłeś na innym stadionie

antyzl - 12 września 2014, 20:58:07 - *.183.178.1.dsl.dynamic.t-mobile.pl
"wielkie zaglebie" haha od Miedzianki dostaniecie takie baty że się nie pozbieracie

Kicuś - 12 września 2014, 20:59:53 - *.ssp.dialog.net.pl
@antyzl Następny gimbus!!!

antyzl - 12 września 2014, 21:00:39 - *.183.178.1.dsl.dynamic.t-mobile.pl
nie jestem gimbusem, ale lepszy gimbus niż kret z pięknego zabytkowego lubina hahaha, w którym sie tylko kasa liczy

do kibic - 12 września 2014, 21:00:39 - *.lubin.vectranet.pl
Nie kompromituj się takimi wpisami bo żałosny jesteś. Gdy na Zagłębie przychodzi 3 tysiące to szczekasz pewnie pierwszy gdzie ci kibice, a jak jest ponad 8 tysięcy to szczekasz że w Lubinie nie było ciśnienia, no nie było bo gdyby to Śląsk przyjechał to byłoby 12, 13 tysięcy.

bzzzz - 12 września 2014, 21:03:20 - *.bestgo.pl
z czego 6 tyś z Wrocka...

ktos - 12 września 2014, 21:05:33 - *.ip.telfort.nl
taa chrobry to zwykle ogorki, slask rowniez nie ma czym sie podniecac, nie rozumiem tylko dlaczego polska pilka jest ... zawodowa? przeciez graja amatorzy

maati - 12 września 2014, 21:05:45 - *.ssp.dialog.net.pl
Erick, poniosło ciebie i to bardzo, ale rozumiem ze fantazja jest od tego aby bawić sie na całego a teraz powaznie chłopcze, kawał historii polskiej ekstraklasy i wielka historia polskiej piłki to : Legia, Ruch, Widzew, ŁKS, Cracovia, Wisła, Polonia Warszawa, Górnik , Lech, i to by chyba było na tyle, wy jesteście imitacją taką jak np Wisła Płock z tym ze z troche większym pobytem w ekstraklasie bo sukcesami podobnymi

kibic - 12 września 2014, 21:07:05 - *.182.116.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tak,tak na Bytovii czy tez Stomilu 2,5 tys, teraz minus Chrobry 7 tys. Zwykly mecz jakich wiele dla Was.

Pionier - 12 września 2014, 21:07:11 - *.pl
Zagłębie powinno wygrać co najmniej 3:0. Papadopulos strzelił w słupek, a K. Piątek w sytuacji sam na sam strzelił w bramkarza.

do bzzzzz - 12 września 2014, 21:07:28 - *.play-internet.pl
Bo wiele ludzi z Lubina mieszka we Wroclawiu...

ins - 12 września 2014, 21:08:34 - *.dynamic.chello.pl
Z d..y a nie z Wrocka!!!

Zawisza - 12 września 2014, 21:09:14 - *.197.122.83.threembb.co.uk
Brawo Zaglebie!! Derby dla Zaglebia!! Zawisza Zaglebie zawsze razem!! WKS MKS

I - 12 września 2014, 21:09:23 - *.81.159.171
Jak Chrobry mógł przegrać z taką wichurką :-)

- 12 września 2014, 21:12:35 - *.dynamic.chello.pl
kopacze Chrobrego przyjechali przegrać w jak najmniejszym rozmiarze i to im się udało. Do 75 minucie dość skutecznie przeszkadzali przeciwnikom. Zagłębie jak zwykle wiele zmarnowanych sytuacji ale przynajmniej bez większych baboli w obronie.

Mupettt - 12 września 2014, 21:13:30 - *.opera-mini.net (*.22.69.44, 212.2.96.15)
Zagłębie o wiele lepsze mecz typowy druzyna awansująca (OCZYWISCIE ZAGŁĘBIE) ze spadkowiczem, papadopulos słupek, adi bład bliski strzelenia bramki itp itp, teraz czekamy na następnych ;-)

do kibic - 12 września 2014, 21:15:29 - *.lubin.vectranet.pl
Wichurką no fakt bo Głogów to metropolia, liczba mieszkańców pokazuje że Głogów w porównaniu z Lubinem to mieścina. Do kibic nie odzywaj się człowieku, zasiądź przed książkami bo w Poniedziałek klasówka. A jak tak wypominasz frekwencję pochwal się frekwencją w Głogowie.

diabeł - 12 września 2014, 21:16:01 - *.gdansk.vectranet.pl
...za tydzień następni w Grudziądzu....

kibic - 12 września 2014, 21:21:31 - *.158.217.45.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Rozumiem,.ze nie napisalem prawdy tak, mijam sie z nia? Nie pisze o Chrobrym tylko o Was. I nie obrazaj mnie, bo daleko Tobie do mnie,oj daleko...

historia - 12 września 2014, 21:24:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Lubin do połowy XX wieku słynął głównie z prostytucji. Gdyby nie kopania, wciąż byłby jedynie Zagłębiem przydrożnych pań.
Brawo Chrobry za walkę, w naszym piekiełku będzie lepiej!

do kibic - 12 września 2014, 21:25:03 - *.lubin.vectranet.pl
Nie kompromituj się kolego, bo jeśli piszesz o sobie i co sobą prezentujesz to może zostaw to innym. Co do frekwencji nawet nie piskaj, bo nigdy nawet podobnej frekwencji nie mieliście i mieć nie będziecie. A o ciśnieniu też się nie odzywaj bo z tego co pamiętam to Zagłębie spadło z ligi i właśnie z takimi wichurami jak Głogów musi grać, więc i kibiców przyjdzie więcej.

Preussen - 12 września 2014, 21:27:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłebie -,ich wielkość polega na tym że dali Chrobremu tylko 1000 biletów a głogowianie wnioskowali parokrotnie o 2000,Wielki to jest strach przed ty że przyjezdni ich rozniosą na trybunach.PS-takie niby miasto a autochtoni nie wiedzą co to kolej żelazna...

do histori - 12 września 2014, 21:27:40 - *.lubin.vectranet.pl
Właśnie było. Nie ma to jak żyć wielce historią, tak jak wasze koleżanki z Legnicy, one tylko żyją historią. I wam i im tylko to pozostało, my sezon w tej ogórkowej lidze i wracamy do ekstraklasy. A wy dalej chodźcie po tv i żalcie się że KGHM sponsoruje tylko Zagłębie.

znafca - 12 września 2014, 21:28:18 - *.dynamic.chello.pl
Chrobry głównie się bronił, czasami nieudolne kontrataki. Zagłębie mimo dużej przewagi beznadziejnie w ataku.

do preusse - 12 września 2014, 21:29:54 - *.lubin.vectranet.pl
już wróciłeś z meczu że tak szczekasz ? Ile to kibiców chciało przyjechać ? Ciekawe ile nam biletów dacie na wiosnę. Dobrze że macie ogórkowy stadion to może zagłuszycie 300 osobową grupę kibiców gości. Bo gdyby nie to byłoby "Zagłębie gramy u siebie"

- 12 września 2014, 21:30:34 - *.dynamic.chello.pl
Ej głogowiaczki, trochę godności, nie kompromitujcie się. Wasze żale i frustracja są żałosne.
Ale cóż... Widocznie inaczej nie potraficie.
Wasi kibole w rekordowej liczbie zaliczyli wyjazd życia i tego im nikt nie odbierze.

kibic - 12 września 2014, 21:31:11 - *.182.145.239.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pora zakonczyc dyskusje z osoba ktora mowi wies na Glogow, a sama mieszka w podobnej miescinie...

Preussen - 12 września 2014, 21:32:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłebie -,ich wielkość polega na tym że dali Chrobremu tylko 1000 biletów a głogowianie wnioskowali parokrotnie o 2000,Wielki to jest strach przed ty że przyjezdni ich rozniosą na trybunach.PS-takie niby miasto a autochtoni nie wiedzą co to kolej żelazna...

sfinks - 12 września 2014, 21:33:40 - *.adsl.inetia.pl
do pionier-ja jeszcze dodam,że w kadrze meczowej było 11wychowanków Zagłębia,w pierwszym składzie było 5,a mecz kończyło 8 wychowanków,z tego Jach-94r,a Kubicki,Bonecki,K.Piątek(strzelec gola),D.Kowalczyk-95r.Brawo Zagłębie za wynik i walkę,za coraz lepszą grę.Za tydzień kluczowy mecz w Grudziądzu,liczę na powrót Godala powrót do formy Przybeckiego.

zurafff - 12 września 2014, 21:36:26 - *.172.252.170
13 spotkań bilans 10-3-0 i wszystko jasne po co się napinacie :-D

dan - 12 września 2014, 21:36:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@maati - Zagłębie ma tyle samo tytułów mistrzowskich co wspomniany przez ciebie ŁKS czy Polonia, więc nie pleć bzdur.

M - 12 września 2014, 21:37:46 - *.master.pl
Śmieszny ten Lubin, miasto bez większej historii, klub z piętnem korupcji i kibicami z wiosek całego dolnego śląska. Skąd owi kibice czerpią dumę ? Z tego, że grali w ekstraklasie, że być może parę razy uratowali ligę pieniędzmi, że większe i mniejsze sukcesy były budowane przy współudziale możnego sponsora, ale każdy mógł być kupiony? Biedny jest los statystycznego kibica ZL z dolnośląskiej lub lubuskiej wioski, gdzie nie ma miejsca na dumę.

Kicuś - 12 września 2014, 21:40:53 - *.ssp.dialog.net.pl
@M Kolejny głogowski "geniusz" wylewający swoje żale!!!

Dolnośląza - 12 września 2014, 21:48:21 - *.ssp.dialog.net.pl
No ręce opadają,porównywać ZL do ŁKS,czy Polonii,przecież te kluby to legenda,ZL to hańba polskiej piłki,Korupcja to jedyne skojarzenie z tym pseudo klubem.Ludzie na jednym osiedlu ŁKS,mieszka więcej ludzi niz w tym Lubinie.Opanujcie się chłopaki bo za niedługo Nieczecza bedzie obijać Legie

maati - 12 września 2014, 21:49:31 - *.ssp.dialog.net.pl
Dan, ekstraklasa bez derbów łodzi czy np derbów warszawy jest czymś dziwnym a wy jak łęczna czy bełchatów jesteście w ekstraklasie to jesteście a jak was nie ma to nikt nie zauwaza, poza tym ŁKS czy Polonia to nie tylko mistrzostwa Polski czy Puchary Polski ale to po prostu legendy polskiej piłki a czym jest zagłębie?

szach - 12 września 2014, 21:50:40 - *.31.63.48.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
przyjechali w tysiąc a ekipy do zabawy nie potrafili zebrać ? jak wy wrócicie dziewczyny? A jak wy chcieliście dwa tys. biletów jak was tylu w Głogowie nie ma? DLA WAS TO DERBY DLA NAS TYLKO DO PRZERWy.

Dolnośląza - 12 września 2014, 21:52:47 - *.ssp.dialog.net.pl
Chrobry ma stadion na 3k i daje 500 biletów,stadion Zl ma 16k i daje tysiąc ,policz sobie kopidole jeśli umiesz.Mimo to byliśmy dziś u siebie.KSIĘSTWO GŁOGOWSKIE

Jagafan - 12 września 2014, 21:53:02 - *.elpos.net
Panowie z Głogowa - nic się nie stało ! Pozdrowienia od człowieka, który pamieta pierwszy wyjazd Jagi do Lubina w 88 i zawinięcie Waszych kolesi chcących nas wspierać przez ZOMOwnię !

tomek33 - 12 września 2014, 21:57:12 - *.25.114.124
eric przesadziłeś i to grubo . jaka historia eklapy ???

zdzich - 12 września 2014, 21:58:23 - *.adsl.inetia.pl
Maro, nie zapomnij dopisać wyjście Piatka sam na sam ,zmarnowana setka, i jeszcze słupek

maxim - 12 września 2014, 21:59:02 - *.7.77.96
Po co wam 2000 biletów jak was 1500 chodzi na mecze u siebie. Jesli Zagłębie to bieda czym wy jesteście? . łks za co spadł za korupcje? Pomyslcie zanim coś napiszecie. Od przyszłego tygodnia pozostanie szara głogowska rzeczywistość. Czyli 1000-1700 u siebie plus 50-70 na wyjeżdzie.

matt - 12 września 2014, 22:00:09 - *.play-internet.pl
@szach - jeśli to nie derby, to świadczy to że te 7tys waszych kibiców przyszło tylko po to by zobaczyć Chrobrego. W niedziele na Stomil było was niecałe 3 tys, a na Druteksie 2 tyś. A co do ekipy do zabawy, to pomyśl zanim napiszesz...

NS - 12 września 2014, 22:01:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ładna frekwencja!

Dolnośląza - 12 września 2014, 22:01:24 - *.ssp.dialog.net.pl
lubinki dla Nas zawsze będziecie wiochą.Królewski Głogów to 1000 lat historii.Wy macie gumiaki i 60 lat kopania dziur.Mamy w sobie dumę której nie kupicie.Dobranoc

swirlaz1 - 12 września 2014, 22:05:44 - *.dynamic.chello.pl
najwyższa frekwencja od początku rundy

żenady - 12 września 2014, 22:11:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poziom gry i styl gry Zagłębia..to WSTYD I HAÑBA.. byłem na meczu i żal było patrzeć na ta kopanine. .! Goście prezesi zrobili z rym klubem..! WSTYD I HAŃBA!

piesek - 12 września 2014, 22:27:15 - *.lubin.vectranet.pl
Chrobry co zostały wam napinki na necie. Zabawni jesteście z tekstami o korupcji, bo pewnie gdyby wasz klubik nie grał wtedy w 4 lidze i kopał się z Iłową i Mirskiem to pewnie też by wyszło na jaw ile meczów kupiliście a pewnie nawet tam niżej kupowaliście. Tyle tylko że my swoje odbębniliśmy i to podwójnie a wam zostaje napinka w necie. I oczywiście pisanie o pieniądzach że Zagłębie ratowało ligę pieniędzmi. Człowieczku w szanujących się ligach własnie kluby mają pieniądze a ten twój Chrobry na razie żebra po Orange Sport. Wam pozostała napinka, czekamy na wiosnę, gdzie wy się tam pomieścicie na tym kórniku jak Zagłębie przyjedzie ?

jk - 12 września 2014, 22:27:22 - *.zeelandnet.nl
Wy z Glogowa a co my mamy powiedziec jak Slask z takim stadionem dajem nam tylko 1300 biletow a chetnych bylo wiecej....Dostaliscie cala klatke i cieszcie sie bo mogli wam dac 500.

abc - 12 września 2014, 22:30:15 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Królewski Głogów? Statystyczny głogowianin (?) to typowy dres, ktòry ma problem ze skleceniem kilku zdań bez błędów typu "poszłem", "wziąść", "włanczać".
W Polsce Lubin kojarzony jest z Zagłębiem, z KGHM-em.
A kiedy zapytasz (np. na Mazurach) o Głogów, to z czym skojarzą? No tak, na pewno z różowym mostem i arystokracją z Królewskiego Głogowa.
Współczuję NORMALNYM mieszkańcom Głogowa, którzy muszą codziennie użerać się z takimi prymitywami...

Hahaha - 12 września 2014, 22:30:55 - *.dynamic.chello.pl
Hahahahaha

@dolnoslaz - 12 września 2014, 22:41:09 - *.dynamic.chello.pl
my mamy gumiaki i dobrze zarabiajacych pracownikow a wy macie rozowy most i zero osiagniec sportowych

chłobły - 12 września 2014, 22:42:44 - *.dynamic.chello.pl
i wyjazd zycia 35 km dalej :D

Chojniczan - 12 września 2014, 22:42:56 - *.petrus.pl
wyrazy wpółczucia,krety znow wygraly ale to sie niedlugo skonczy!

Nilson - 12 września 2014, 22:43:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Hm,jak na Derby Zaglebia i Chrobrego,to Fajna Ekipa z Glogowa Pozdr Widzewiak .

May - 12 września 2014, 22:48:29 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Fajubaz !

bezstronny - 12 września 2014, 22:50:34 - *.197.60.136
Obiektywnie, bez napinki. Chrobry kibicowsko poziom ekstraklasy gdyby nie kompletny brak oprawy. Nie ma co porównywać do Zagłębia. Trochę fantazji panowie. Co do spraw boiskowych - odradzający się Lubin i solidny Głogów. Wynik sprawiedliwy.

grant - 12 września 2014, 22:51:51 - *.31.105.224.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
fajna ekipa ChG 30 km wyjazd w tysiąc i nie potrafili zebrać ekipy wrażeń? kiedyś to byli sprinterzy kamień w pociąg i długa teraz to jest zwykły cykor ,napinka wszędzie i ...lipa jak co do czego.Zresztą wasi byli przyjaciele ,znasz te klimaty pejsie?

Mupett - 12 września 2014, 22:53:10 - *.opera-mini.net (*.217.70.15, 212.2.96.15)
Hahah pozostała wam tylko napinka, dostaliscie po raz kolejny, łamagi. Wasz poziom to 2-3liga. Dobranoc

czup - 12 września 2014, 22:54:01 - *.ssp.dialog.net.pl
Właśnie wróciłem z meczu - Chrobry lepszy w I połowie.W II Zagłębie zdominowało środek pola i miało zdecydowaną przewagę w posiadaniu piłki.Chrobry opadł z sił grając bardzo wysokim pressingiem pierwsze 45 minut.
Brawo za walkę i ambicję.
A teraz jak to mawia Jacek Krzynówek - "cały czas do przodu".

czup - 12 września 2014, 22:56:44 - *.ssp.dialog.net.pl
Mupett - tym właśnie jesteś.

d - 12 września 2014, 22:58:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Pamiętajcie Muminki nic nie trwa wiecznie kiedyś wam się skończy miłości z kghm.

AS - 12 września 2014, 22:59:34 - *.opera-mini.net (*.109.163.210)
Porównałem statystyki obu klubów - Zagłębie (2x mistrzostwo Polski, wicemistrzostwo Polski, 3x finalista PP, 2x mistrzostwo Młodej Ekstraklasy), Chrobry (8. miejsce w 2. Lidze). W dodatku bilans ogólny spotkań to 10 zwycięstw Zagłębia, 3 remisy i = wygranych Chrobrego. Nie wspomnę o bogatym właścicielu Zagłębia, pięknym stadionie i kibicach, którzy zapełniają w 100 % sektory gości nawet w marnej 1. Lidze.

zl - 12 września 2014, 23:00:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
chrobry - co to wogole jest !!!!
Tylko ZL !!!

grant - 12 września 2014, 23:01:20 - *.158.221.231
@dolnoślazak a z kim jest kojarzony głogów? pomiń ćpunów i łatwiutkie dziewczynki... no i piłkę nożną bo nic nie znaczycie-zaczynaj!

eddy - 12 września 2014, 23:02:20 - *.ssp.dialog.net.pl
balon pekl

d - 12 września 2014, 23:02:29 - *.ssp.dialog.net.pl
AS w Śedlcach zapełniliście.

DJA - 12 września 2014, 23:06:09 - *.opera-mini.net (*.109.163.210)
Głogów kojarzy mi się z Protektorem - tak, to nazwa... bieżnika w oponie z pijanymi małolatami, które hasają po klubie roznegliżowane, z wiecznym ogromnym kompleksem do Zagłębia i wieczną żebraniną o parę złotych na nowe piłki od KGHM.

bożek - 12 września 2014, 23:07:33 - *.legnica.vectranet.pl
Bożek prześpisz noc? Kolejny raz w ryj od Zagłębia. Tym razem wirtualnie. Ale taki to już twój marny los - ciągle w cieniu i ciągle z bolącą du...ą. ;) Dlaczego ciągle odmawiacie?

Miedź - 12 września 2014, 23:10:28 - *.21.90.92.rev.sfr.net
@do historii..a kto wam tą kopalnie wybudował??? Legniccy inżynierowie! i Twoja historia nie sięga dalej jak Twoich dziadków z końca lat 50, kiedy to przyjechali kopać dziury. Z Legnicą , Wrocławiem czy Głogowem łączy was tylko asfalt i resztki torów! Opowiedz mi o Twoim Wielkim Lubinie sprzed 100 lat...stały już tam, te kurniki koło torów? nie sądzę.

kike - 12 września 2014, 23:13:37 - *.158.221.231
zobaczymy SIEDLCE czy wy zapełnicie dużego fiata chociaż ? nakarm renifery i spać .

1976 - 12 września 2014, 23:18:02 - *.opera-mini.net (*.173.147.181)
to prawda lubinki sa historia kpin i smiechu bo jak zadna inna druzyna z taka kasa jaka mieli bo teraz o polowe mniej kghm przeznaczyl z czego 10mln tylko na seniorow plus dla was taki ze mniej hajsu w bloto idzie. Pozatym takich wpadek jak w pucharze na wsi jeszcze wiekszej niz wy nikt z historia o ktorej cos tam wymyslacie nie mial bo jeden kopacz wiecej miesiecznie zarabial niz roczny budzet tej wiochy to jaka z was historia lub zasluga do kopalni powinniscie sie zapasc wszyscy z wstydu na tej wichorze sciane do szczania postawili nazwali ja zaglebie bo kto chce to leja wasz wszyscy i na was tez dume polskich blaznow

kazik - 12 września 2014, 23:18:06 - *.master.pl
po
1. Jestem kibicem Chrobrego i jestem dumny ,że gramy w I lidze
2. Zagłębie spadło z Ekstraklasy , i powinno wygrać 5:0 jak są takie kozaki
3. Nie zrobiło tego bo są.... słabi sportowo
4. Chrobry skończy na wyższym miejscu na koniec ligi
NIŻ WY ZL czyli złotówek
zmarnowanych pracowników
K.G.H.M.

kike - 12 września 2014, 23:18:40 - *.158.221.231
@miedż naprawdę chcesz zacząć polemikę ? my przynajmniej znamy naszych ojców nie tak jak u was ? nie mówiąc kto budował małą moskwę ? dalej kładziesz kwiatki na pomnikach radzieckich ? nie nasza wina że u was nikt nic nie wybudował..Idż spać bo jutro łopata i zmiotka w winkelmanie .

kike - 12 września 2014, 23:21:42 - *.158.221.231
@1976 przeczytaj sam siebie i sam sobie odpowiedz dlaczego...jesteś analfabetą .

Miedź - 12 września 2014, 23:25:49 - *.21.90.92.rev.sfr.net
Tak jak stało wyżej, dla zagłąmbia to najlepszy sezon! Dwa razy rekord biletów (Chrobry i Miedź- piszę po kolejności meczów) i dwa wyjazdy życia:...Chrobry i Miedź. Zenada, że na takich "wioskach" bijecie (będziecie bić) rekordy. Nie zapomnijcie po drodze dopaść w 7 jakiegoś "hoolsa" w wieku max 14lat. Do zdeptania w L-cy...

Wroclaw - 12 września 2014, 23:27:07 - *.180.85.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Trochę przyzwoitości proszę.Tak poważnie mówiąc wielkość miasta nie mówi nic co do danego klubu
taka np.Legia obala Szczecin dla Sosnowca i Elblaga.Wiecie dlaczego?Bo dla Legii liczą się tylko chuligani a Szczecin miał kryzysy wiec W-wa ich obala.

Miedź - 12 września 2014, 23:29:15 - *.21.90.92.rev.sfr.net
@kike...polemikę z tobą??? Ja mam przynajmniej ten radziecki nagrobek, a ty??? niestety prawdopobnie mamy wspólne geny....mój stary woził piach na te wasze osiedla, więc spytaj mamy skąd jesteś.

Wroclaw - 12 września 2014, 23:29:36 - *.180.85.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Trochę przyzwoitości proszę.Tak poważnie mówiąc wielkość miasta nie mówi nic co do danego klubu
taka np.Legia obala Szczecin dla Sosnowca i Elblaga.Wiecie dlaczego?Bo dla Legii liczą się tylko chuligani a Szczecin miał kryzysy wiec W-wa ich obala.

Kicuś - 12 września 2014, 23:31:06 - *.ssp.dialog.net.pl
Kaziu.
1.Jeżeli Zagłębie jest "słabe sportowo" i wygrywa z Chrobrym, to gdzie jest Twój klub? Chyba na dnie!
2. Czy pieniądze z KGHM-u wydawane na klub piłki ręcznej Chrobry Głogów też są zmarnowane???

1976 - 12 września 2014, 23:32:08 - *.opera-mini.net (*.173.147.181)
pozatym ze na wsi lubin orange sport nie ma zasiegu to nie znaczy ze w miastach nie ma a na dzien dobry to CHROBRY mial dwie setki to z pewnoscia powinno byc 3:0 ale z tego jestescie znani ze sami sie oszukujecie LEGNICA miasto cyganow majac w swoim mlynie nie tylko popolarnych juz siwakow teraz cos o jakims pogromie marzyli i zas sie oszukuja dawajcie dalej moze o jakims dostepie do morza a co tam tak kopaliscie w kopalni ze sie do dostepu dokopaliscie a co za dwa kupione mistrzostwa nalezy sie wam wiejskie zaglebie bylo jest i bedzie

kike - 12 września 2014, 23:33:13 - *.31.50.227.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
popatrz kiepski najpierw w swoje gacie ...spartakus nie dogaduje sie z Olimpią ,którą olewa maczeta.l.l i wy po środku,nie masz bliżej ? Tak jak napisałeś TROCHĘ PRZYZWOITOŚCI! please.

pewne info - 12 września 2014, 23:39:45 - *.10.78.114
Jeżeli dla lubinków mecz z Chrobrym to nie derby,żaden rywal i w ogóle to skąd te 7 koła na trybunach i cały młyn prawie pełny?Odpowie ktoś mi bez napinki?

sfinks - 12 września 2014, 23:42:13 - *.adsl.inetia.pl
do siarka vel analfabeta-a ty byłeś na tym meczu,że widziałeś te setki.Podaj kłamczuszku chodz JEDEN kupiony mecz przez Zagłębie z sezonów mistrzowskich?I śmiałeś się z Zagłębia przed sezonem jak to będzie przegrywało,a dziś 8 wychowanków w składzie i....wicelider.

d - 12 września 2014, 23:45:24 - *.ssp.dialog.net.pl
sfinks jeszcze się kolejka nie skończyła tak że schamuj z tym viceliderem.

itam - 12 września 2014, 23:46:33 - *.icpnet.pl
Chrobry spadek - pewne info!

q@Q - 12 września 2014, 23:47:04 - *.master.pl
Niestety do Wsi Za Lasem nie można dojechać pociągiem, bo tam zaorali dworzec

napinacze - 12 września 2014, 23:48:41 - *.4.202.222
Wielkie Zaglebie jest w Sosnowcu, a wy napinacze z wioski pod Obora mozecie sie mierzyc z takim Chrobrym , badz Miedzia, bo to akurat wasz poziom. Jesli przesledzic wszystkie wpisy, to jesli ktos sie tu podnieca to raczej sa to lubinskie panienki. Nawet jak awansujecie dziewczyny to ile set baniek musicie wyzebrac od kghmu, by myslec o spokojnym utrzymaniu w extraklasie? Wzl powinno sie tlumaczyc jako wioska z lubina.

d - 12 września 2014, 23:53:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Co tam dworzec a gdzie mają rzeke albo rynek.

AS - 12 września 2014, 23:55:29 - *.opera-mini.net (*.109.163.210)
Kibice Miedzi i Chrobrego mają ogromne kompleksy do Zagłębia - bo mają najbogatszego właściciela w Polsce, a bo to mają nowoczesny stadion, bo na wyjazdach sektory gości zapełniają w 70-100% a oni nie mogą nawet w 20% itd.
Głogów kojarzy mi się z ehm... różowym mostem, klubem Protektor (nazwa od bieżnika w oponie) i żebrakami, którzy odczepić się nie mogą od KGHM.
Legnica? Miasto Cyganów, Mała Moskwa, zero sukcesów sportowych ani w piłce ani w żadnej innej dyscyplinie chociaż przecież to taka "metropolia"

d - 13 września 2014, 0:03:11 - *.ssp.dialog.net.pl
AS no tak przyjezdrzalo się do protka i pod mostem się stało.

do As - 13 września 2014, 0:05:11 - *.master.pl
Lubin kojarzy mi się z pastwiskami jakie na terenie tej osady istniały jeszcze 60 lat temu

marx - 13 września 2014, 0:05:50 - *.7.77.96
Ile frustracj, napinki z Głogowa i Legnicy :-) Smiech na sali kluby na których mecze przychodzi po 1500 mogą pokazać soją wielkość tylko na necie.
W Głogowie sprinterzy będą opowiadać o tym meczu przez najbliższych 30 lat. Od poniedziałku powrót do biednej Głogowskiej rzeczywistości.

matt - 13 września 2014, 0:15:12 - *.play-internet.pl
@marx -kolego nie zartuj o tych sprinterach ;-) Zwłaszcza pisząc to jako kibic ZL. Przecież to właśnie wy jesteście znani z szybkiego biegania. A ile to już razy wasze fajny Wschowa oraz Niechlow ratowala milicja? ;-)

bezstronny - 13 września 2014, 0:15:39 - *.197.60.136
Cała ta dyskusja wszystkich ze wszystkimi "kojarzy mi się" z dziecinadą.

do marx - 13 września 2014, 0:18:09 - *.master.pl
Lepsza "biedna" rzeczywistość, niż wasza korpucyjna

xen - 13 września 2014, 0:35:11 - *.158.221.231
co ja słyszę znowu sprinterki odmówiły? Nie pierwszy i nie ostatni raz .BRAWO ZL za klapsa dla cykora.

mix - 13 września 2014, 0:44:01 - *.172.252.91
Lubina 1300 reszta to wsie kupione za kiełbasę bilet i piwo. Patrz wschowa góra boleslawiec itd

1976 - 13 września 2014, 1:02:03 - *.opera-mini.net (*.243.98.157)
juz pisalem ze kozakowac i porownywac sie do biednych to wam wychodzi ponad stan. Miedz stanela na nogi pare lat temu dopiero i juz w jednej lidze gramy i to bez jakiegos wiekszego wysilku a teraz nawet i Chrobry od was gorszy nie jest choc nawet tych 10mln budzetu niema i nawet polowy z tego nie ma. A Miedz zdobywajac puchar bez kasy to przy wiejskim bogaczu w gumofilcach to mistrz Swiata. A mam pytanie ilu kibicow bylo na bytowi i Stomilu? A ty cos o 1500 wspominasz i szydzisz. W LEGNICY 2000 karnetow jest sprzedanych a ile uwas? Sto? Kto by tam wiecej kupil na ryzyk bo busy jak wycofali by to jak na ta wies do was dojechac

smt - 13 września 2014, 2:21:18 - *.204.240.3
w Legnicy 2000 karnetów? to jakiś żart? byłem na waszych dwóch meczach i tyle ludzi to było w sumie na stadionie. rozumiem, że sami karnetowcy? już nawet nie wspominając młynu, Chrobry to przy Was potęga...

hehe - 13 września 2014, 3:59:36 - *.wroclaw.mm.pl
krety żenada... wasze miejsce w okręgówce i prędzej tam traficie niż z powrotem do ekstraklasy

kumaty - 13 września 2014, 6:36:16 - *.ssp.dialog.net.pl
my bez mobilizacji ponad 8 tysięcy na stadionie. akurat grafik na kopalni pasował chłopakom naszym i dlatego przyszliśmy. nie było żadnej mobilizacji przed meczem, wiekszosc z nas dowiedziała się o nim około 17.45...

dgl - 13 września 2014, 6:46:49 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
z takim sponsorem jak KGHM , z taką kasą i stadionem Zagłębie powinno grać o mistrza polski i puchary a nie derby z Chrobrym w I lidze. Wczoraj Chrobry mimo porażki zaprezentował się całkiem dobrze szczególnie że jeszcze sezon temu Chrobry grał w 2 lidze a Zagłębie w ekstraklasie przy takiej różnicy drużyna aspirująca do awansu powinna takiego beniaminka z 6:0 ograć a tej różnicy wcale nie było widać można było sie spodziewac że po zwycięstwie swojej drużyny kibice ZL będą się napinać w necie i jazde robic ale czytając te ich komentarze to widzę że to przez was przemawia wielki żal i frustracja że tak "wielki" klub musi tułać się po I lidze zamiast grać w pucharach europy bardzo mi was żal mam nadzieje że na koniec sezonu bedziecie na najniższym miejscu ze wszystkich klubów dolnegośłąska

Edward - 13 września 2014, 7:01:58 - *.siedlce.vectranet.pl
Dzizaz, Lubin wygrał 1:0, a napinkę robi, jakby wynik był 10:0.

May - 13 września 2014, 8:18:12 - *.174.91.121
Do itam. ZL nie Awansuje do Extraklasy ! pewne Info .Zapamietaj moje slowa.

do d - 13 września 2014, 8:24:29 - *.77.124.52
Zobaczymy jak wy bedziecie zapelniac sektory gosci. Moze was 10 pojedzie do Chojnic albo Suwalk, kolejnu napinacz. Mala Moskwa tutaj jak zwykle aktywna, oni musza wylac swoje kompleksy bo tylko to im zostaje. Bawia mnie napinacze z Glogowa ze tylko 1:0 bylo a nie 6:0. Wasze dziennikarzyny klubowe wczoraj daly popis w Lubinie, popis wsiurstwa i buractwa tak tylko w Glogowie.

JohnnTherr - 13 września 2014, 8:33:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłębie kibicowsko wyżyny jak na 1 ligę. Doping i oprawa plus dobry wynik. A Chrobry ? Dobra liczbza i sredni doping. Za dużo bluzg a za mało wspierania piłkarzy. I bez oprawy a to trochę wtopa. I na koniec !!!!!! Bić się niechcecie a spinacie się w necie. Dlaczego ? Bo ekipe dobrą ZL uzbierało ? Teraz z kamieniami będziecie czekać w Gĺogowie ? Słabo wizerunkowo.

larsek - 13 września 2014, 8:41:13 - *.dclient.hispeed.ch
Widze, ze poziom wypowiedzi niektórych graniczy z dobrym wychowaniem.
Jestem głogowianinem i obiektywnie patrząc Chrobry ma o wiele za mały potencjał piłkarsko-organizacyjno-biznesowy by mieć większe szanse z Zagłębiem. Zagłębie o tym potencjale powinno grac w czołówce ekstraklasy.
Co do sponsorowania to Zagłębie jest drużyną KGHM-u i z tym faktem należy się pogodzić.
Inna sprawa to potencjał Chrobrego i Głogowa. De facto KGHM także sponsoruje Chrobrego, ponieważ większość wydatków miasta na Chrobrego to podatki głogowskich pracowników KGHM-u.
Niestety głogowskie rządy nic nie robią by ściągnąć firmy do Głogowa. Strefa gospodarcza stoi pusta. Patrząc na Nowa sol, Legnicę czy Zielona Gore głogowskie rządy wypadają blado. Tylko ściągniecie biznesu, firm do Głogowa może wzmocnić finansowo Chrobrego. Poprzedni rzad wybudował stadion lekkoatletyczny kiedy nie ma sekcji lekkiej atletyki w Głogowie. Obecny wydaje 700 tys. na odbudowę kościoła, kiedy KK ma 6 miliardów z tacy rocznie. To się nazywa gospodarność.
Ściągniecie firm do Głogowa, jak nie bezpośrednio to pośrednio (podatki) zapewni pełniejszą kasę miejska. Osobna sprawa galerii w Głogowie, Głogowianie jeżdżą m.in. do lubińskiej galerii na zakupy co pośrednio (podatki) napełnia lubiński budżet miejski.

doErick - 13 września 2014, 9:03:48 - *.55.81.173
Pozdrowionka z Wrocławia
Do wszystkich dzieciaków na necie, gdyby nie KGHM to nie byłoby w Lubinie ani stadionu (dali Wam 100 milinów na niego) ani drużyny. Więc przestańcie obrażać innych. To prawda, macie jedną nierentowną kopalnie, a wydobycie jest w okolicach Polkowic i Głogowa. Po drugie w Głogowie potężna huta miedzi To wszystko składa się na to, że Głogów, Legnica ani Polkowice nigdy nie dostało żadnej kasy. Patrząc na to z boku potrafię zauważyć tą niesprawiedliwość, bo skoro KGHM drenuje tereny na całym terenie LGOM to powinien dzielić te pieniądze po równo, żeby później nie było takich wpisów jak tu - że jedni mają stadion za 100 baniek i drużynę w ekstraklasie przez 20 lat z najwyższym budżetem w lidze a drudzy nic. Takie jest moje zdanie i wiem, że te wszystkie miasta są pod tym względem poszkodowane Mogliby w sumie przenieść hutę, kopalnie, itd do Lubina... ale jest małe ale:D W Lubienie jest już tylko biurowiec a złoża miedzi malutkie Albo ich już prawie nie ma

1908 - 13 września 2014, 9:11:33 - *.31.214.181.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zagłębię jęst w Sosnowcu Maati dobrze napisałeś

GRoVe - 13 września 2014, 9:42:57 - *.dynamic.chello.pl
Tu (internet)to jesteście wszyscy mocni a boisko wyniki sukcesy są jedyną odpowiedzią na wasze skomlenie korupcja klub słynący z tego że jako jedyny poniósł kare za korupcje Zagłębie kupowało OK ale kto sprzedał nie było winnych jaki to jest temat??

coolas - 13 września 2014, 9:59:38 - *.master.pl
8wychowankow hahahah padłem, co wy k swoich pilkarzy nie znacie, max 3. bonecki kubicki blad

- 13 września 2014, 10:36:36 - *.dynamic.chello.pl
W netownej napince na poziomie piaskownicy i trzepaka Głogów i Mała Moskwa górą. Brakuje tylko tego, że nie chwalicie się gdzie pracują wasi tatusiowie.
But live is brutal a wasza frustracja nieustająca

obiektywny - 13 września 2014, 10:38:51 - *.ssp.dialog.net.pl
prawda jest taka że były momenty gdy Chrobry(1100) przekrzykiwał lubiński przodek(2300) wiec nie piszcie mi tu że Zagłębie zniszczyło kibicowsko Chrobrego,przodek tylko słyszalny przez swoje bębny a tak to lipa:/

@doErick - 13 września 2014, 10:45:33 - *.dynamic.chello.pl
"przez 20 lat z najwyższym budżetem w lidze "?!?!?
Dziecko najpierw trochę poczytaj, popytaj dorosłych zanim się będziesz kompromitował w necie swoim dyletanctwem.

LUBIN - 13 września 2014, 10:53:26 - *.179.232.40
Chrobry glogów a co to ku... JEST ? =) nigdy z zaglebie na 11 meczy nie wygraliscie do protektora patalachy

hahahahaha - 13 września 2014, 10:57:20 - *.179.232.40
chrobry was slychac nie bylo . ziomek jestes zenada jak twoj wpis spotkajcie sie z zaglebiem prosze pogadamy grilowanko piknik z praowkami z glogowa buhahaha kim wy jestescie i gdzie byliscie ? w dupie

Fan - 13 września 2014, 10:58:18 - *.master.pl
Obsesja na punkcie wygranej przyzakładowego klubik KGHM-u z Chrobrym była we wsi pod Oborą tak duża, że po z trudem wygranym meczu, pod sektorem kibiców Chrobrego jeden z miejscowych dał upust swoim emocjom... pokazując gołe pośladki. Czy to typowy lubiński obyczaj?

@Fan - 13 września 2014, 11:08:09 - *.dynamic.chello.pl
i tak się żałośnie pocieszaj bo co ci innego zostało

do hahaha - 13 września 2014, 11:09:57 - *.10.78.114
wyobraź sobie że was też u nas nie było słychać

Lubin - 13 września 2014, 11:15:56 - *.179.232.40
temat kghm chrobry ! co ? nie dla psa kiełbasa ! Parówki bez złotówki=)

ccc - 13 września 2014, 11:18:31 - *.179.232.40
fan na drógi raz łap okazje =)

hahha - 13 września 2014, 11:22:30 - *.179.232.40
na kolana na kolana !

zaglebion - 13 września 2014, 11:47:26 - *.master.pl
Lubi nki bylismy wczoraj w waszej straówce kozacka 1 bar do 20czynny hahah konkret wioska z stadion z lampkami led Fajna macie tom wioske stadion 5bloków 2markety i ta KOZACKA STARÓWKA LUBINSKA ! HAHA

Gosc - 13 września 2014, 11:50:42 - *.172.252.219
Panowie pora zejsc z chmur na ziemie byly momenty ze Zaglebie sie cofneło i to wszystko zadajmy sobie pytanie czy chcemy ładnie przegrywac czy brzydko wygrywac ile Mamro wygral meczow z druzynami ktore sa juz dawno w 1 lidze 0 i boje sie ze stanie sie to reguła ciagle tylko gra ulubiencami reszta sie wypala i niszczy ludzi Pieczara Gancarczyk Janeczko Ciechan ci co graja sa tacy dobrzy ? Po co sciagal Chrzanowskiego zeby do zimy lawe grzał a Szczepaniak musi miec 20 setek to moze strzeli jedna co on tego nie widzi ile strat pilek w kazdym meczu bo to jest towarzystwo wzajemnej adoracji beda zawodnicy uciekac z Glogowa bo ten wrzód peknie i Mamrot z wazeliniarzami ligi nie utrzyma

- 13 września 2014, 12:18:03 - *.dynamic.chello.pl
"mały" Lubin po raz kolejny wygrał z "wielkim" Głogowem

PIASEK - 13 września 2014, 12:28:16 - *.ssp.dialog.net.pl
do marx........no i co że u nas 1500-2000 na każdym meczu...ale przynajmniej zapełniamy tak jak to mówią nasz ogródek do pełna, a nie jak wy... co to ma być ... przyjeżdża STOMIL a was niecałe 3000 tyś. następnie BYTOVIA A WAS 2000 TYŚ....Przyjeżdża CHROBRY a was wtedy 7000 tyś na stadionie(chłopaki z wioski w końcu się spięły bo BARCELONA przyjechała)...więc też wróćcie do rzeczywistości.

R - 13 września 2014, 12:32:25 - *.inet-siec.pl
Co się dzieje z Janoszką?? Czemu nie gra?

do ccc - 13 września 2014, 12:32:27 - *.master.pl
Nie jestem kibicem KGHM zagłębia żeby łapać takie okazje

@PIASEK - 13 września 2014, 12:42:42 - *.dynamic.chello.pl
Normalnie odkrywca ameryki...
Wszędzie tak jest, że mecze z lokalnym rywalem budzą większe zainteresowanie niż z drużyną z drugiego krańca Polski. Tak jest w Chorzowie, Zabrzu, Krakowie, Lubinie, Głogowie itd itp.
Ps. W słowie tysięcy nie ma litery Ś, w skrócie też.

B - 13 września 2014, 12:50:37 - *.bb.sky.com
Widze ze kompleksy glogowskie musza byc leczone. Ledwo 2 normalne wpisy,cala reszta napinka goni napinke.
Teraz sie zaczyna napinka o kghm,o zabytki,co bylo 60 lat temu.
To jest zenujace. Napiszcie sobie tez ze jestescie lepsi bo macie wieksza rzeke przeplywajaca przez miasto.
Jak juz jestescie tacy skrupulatni to na necie mozna znalezc liczby mieszkancow Legnicy,Lubina i Glogowa na przestrzeni ponad 100 lat.I to nie Lubin bywal najmniejszy...
Co do meczu...baty i tyle,wy sobie mozecie pisac ze tylko 1:0,wam to punktow nie daje.Fajna liczba Chrobrego i tyle. Nic poza tym panowie

eddy - 13 września 2014, 13:41:26 - *.ssp.dialog.net.pl
nie piszcie o lubinskim rynku popatrzcie na glogowski polecam piękny plac przed ratuszem

S.A> - 13 września 2014, 14:02:01 - *.ssp.dialog.net.pl
chrobry głogów...aco to kurna jest?!aco to kurna jest?!a co to kurna jest...?!
Zagłębie zawsze nad wami-głogowskimi burakami!

DoEddy - 13 września 2014, 14:18:02 - *.222.163.30
Eddy a jaki masz rynek w lubinie? Bo domyślam się, że jak w Księstwie Głogowskim urzędował przyszły Król Polski to w tym lubinku pasły się kozy na polach. Nie zapominaj, że Głogów tak jak Wrocław był twierdzą. I podczas walk został zniszczony w 95%. Tak, podczas walk, i nie bez powodu zamieniono go w twierdze ze względu na położenie.
Hej Wks! Przeglądnijcie trochę historię lubinki

fan_fan - 13 września 2014, 14:41:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lubinki nie napinajcie się tak. Tyle kasy, ile ładował w zagłębie KGHM - powinno skutkować walką o najwyższe cale w ekstraklasie. Tyle, że piłkarzom przez was kupowanym zwyczajnie nie chciało się grać dla takiego słabego klubiku bez żadnej historii jak wasz, a mieszkanie w waszym beznadziejnym zbiorze blokowisk to dla nich kara. Zdaje się, że i KGHM to widzi, bo ucieka w siatkówkę, a wasz cienki klubik pójdzie w odstawkę. A teraz napinajcie się, bo wyżygaliście w I lidze z Chrobrym (którego kibice to ekstraklasa) aż 1-0. Sami nie widzicie jacy żałośni jesteści

fan_fan - 13 września 2014, 14:44:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wyżygaliście celowo przez "ż" - taką kaleką grę prezentowaliście
bez odbioru

eneas - 13 września 2014, 14:51:18 - *.dynamic.chello.pl
Porównywanie Polonii Warszawa czy ŁKS z Zagłębiem Lubin jest obrazą dla tych klubów.
Trochę to przypomina Uniwersytety Przyrodnicze które powstały z Akademii Rolniczych (bez obrazy dla tych uczelni- w swoich dziedzinach bardzo zasłużone).

hshs - 13 września 2014, 14:51:30 - *.172.252.94
Ekstraklapa z tym się zgodzę

May - 13 września 2014, 14:58:04 - *.174.57.147
Do laptus. Idz do szkoly Analfabeto ,dobrze Ci to Zrobi !

zaglebie - 13 września 2014, 15:27:03 - *.ssp.dialog.net.pl
.....Cię
Tak będzie tak Będzie
Po życia kres Po życia kres

on - 13 września 2014, 15:29:15 - *.ssp.dialog.net.pl
Zaglebie skoro wam nie odpowiadaja przeciwnicy w 1 lidzewiec po co chodzicie w 2 tys na swoj stadion?? Zacznijcie chodzic dopiero jak bedzie awans do ekstraklasy! przeciez to dla was wstyd grac w 1 lidze! pajace

on - 13 września 2014, 15:38:11 - *.ssp.dialog.net.pl
kibice zaglebia sa wyjatkowi...zwykle sredniaki na mapie kibicowskiej ktorzy maja za duze mniemanie o sobie...zajdzie na ziemie panowie...albo lepiej wyjedzcie z pod ziemi slepcy hehe

fax - 13 września 2014, 15:38:43 - *.158.219.7.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
polowanie trwa głogowiaczki jak wietkong.Zagłębie -chrobry 1-0 znowu klaps.

ML71 - 13 września 2014, 15:55:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak lubinki. Jesteśmy mała Moskwą, cyganami, bez sukcesów, nie zapełniamy stadionu, nawet nie jeździmy na wszystkie wyjazdy, ale znamy swoje miejsce w szeregu, mamy swój honor i dumę. Nasi piłkarze wszystko wywalczają na boisku a nie pod stołem kopertą, albo złotymi zegarkami. Nie kupujemy meczy, i sukcesów, nie mamy darmowych, albo dofinansowanych biletów na mecze albo wyjazdy. Nasz klub nie rozdaje biletów za darmo po całym dolnym śląsku, bo prawdziwy kibić ma kochać klub z serca a nie za kasę. Kibiców się nie kupuje!. Was kupili. Zmienili wam nazwę na KGHM ZL, a kiedyś było MKS ZL. Nikt od was nie reaguje. Za czasów rządów SLD władze w klubie sprawowały osoby z LEWICY, - nikt od was nie zareagował. A nazywacie się prawicową ekipą ?? BZDURA! Boicie się wystąpić przeciwko KGHM-owi, bo DOBRZE WIECIE, że bez KGHM-u Was NIE MA!. I tyle. Wolę być biedny, i kopać w 1 czy 2 lidze przez 100 lat niż nie mieć własnego honoru, dumy i być kupionym jak świnia na rolnym targu, tak jak wy.
Obejrzyjcie sobie film "Skrzydlate Świnie".. Tam pokazana jest wasza historia.
Możecie zakłamywać rzeczywistość, ale w całej Polsce kojarzeni jesteście z kibicami sukcesu. I tyle.
ps: 30 osób w Siedlcach... hmm.. czyżby KGHM nie dofinansował autokarów.. ojejku.. jaka szkoda. tak mi przykro. heh.

@ML71 - 13 września 2014, 16:28:27 - *.dynamic.chello.pl
Widać nie znasz historii swojego klubiku albo masz dopiero 10 lat. Poczytaj sobie blog piłkarskamafia to się dowiesz ciekawych rzeczy o zakupach waszego legendarnego prezesa B.

@ML71 - 13 września 2014, 16:31:44 - *.dynamic.chello.pl
Zagłębie rozwiązywało kontrakty z zawodnikami podejrzanymi o korupcję a Miedź ich masowo zatrudniała. Do teraz gra u was co najmniej 2 takich

don huan - 13 września 2014, 16:34:12 - *.205.135.236.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ml rom skoro Zagłębia było trzydzieści osób was będzie trzech,zawrócą za wrocławiem z powodu braku paliwa.Mi nie jest przykro,szkoda tych trzech.

@ML71 - 13 września 2014, 16:35:22 - *.dynamic.chello.pl
27 lipca 2014 - sędzia Mariusz S. skazany za próbę ustawienia meczu Miedzi
5 listopada 2013 - sędzia skazany za korupcję w Miedzi Legnica
25 października 2013 - akt oskarżenia ws. ustawiania meczu Miedzi Legnica
24.05.2013 - b. obserwator skazany za ustawienie meczu Miedzi
17.08.2012 - b. sędzia ukarany za korupcję w Miedzi

don huan - 13 września 2014, 16:35:32 - *.205.16.15.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ml rom skoro Zagłębia było trzydzieści osób was będzie trzech,zawrócą za wrocławiem z powodu braku paliwa.Mi nie jest przykro,szkoda tych trzech.

DJ tiesto - 13 września 2014, 16:36:47 - *.13.106.72
Brawo Chrobry, świetna frekwencja, cygany z Wałbrzycha do pięt wam nie dorastają, mam nadzieję że w najbliższym czasie obijecie ich i skroicie z resztek flag.

@ML71 - 13 września 2014, 16:38:15 - *.dynamic.chello.pl
fragment zeznań "fryzjera"
""Mecze kupowała także Miedź Legnica. Mecze te załatwiał prezes tego klubu B. Oni kupowali prawie wszystkie mecze przed awansem do II ligi(...) "

ML71 - 13 września 2014, 18:04:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tyle były jego zeznania warte co kot napłakał. Jakoś nas nikt nie zdegradował i nie ukarał, więc to co fryzjer mówił, to sobie możecie w buty wsadzić, będziecie wyżsi.
Cieszy mnie to, że co do reszty się zgadzacie. :D

ztl - 13 września 2014, 18:08:19 - *.48.144.38
Gratulacje z Suwałk

grant - 13 września 2014, 18:43:34 - *.158.219.7.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ml tak sobie romku tłumacz.Jakim trzeba być cieńkim żeby kupować w trzeciej lidze i nigdy nic nie osiągnąć Wania szto ?

Pablo - 13 września 2014, 18:56:44 - *.dynamic.chello.pl
W Lubinie ok. 1100 kibiców Chrobrego, w tym 193 Stilon Gorzów.
MZKS & ZKS
Oficjalne info

g - 13 września 2014, 19:17:45 - *.205.33.74.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@pablo i co z tego skoro znowu cykor? Wyjazd życia i znowu osrani.

oks - 13 września 2014, 19:50:50 - *.opera-mini.net (*.68.9.222)
A co to jest ten sosnowiec? Czerwone pacholy co Legii siedza w du..ie od zawsze? Zagłębie tylko w Lubinie!!

ML71 - 13 września 2014, 19:52:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@grant, zabrakło argumentów to zaczęło się wyzywanie. No cóż prawda w oczy kole.
iesz już ktto jest twoim ojcem ?

ML71 - 13 września 2014, 19:54:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sosnowiec wchodzi w du..e Legii, Miedź Śląskowi, Chrobry to pachołki Widzewa... Wychodzi na to, że jedyne zgody ma ZL... Mania wyższości was ogarnęła, krecie syny.

Marek - 13 września 2014, 20:04:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zagłębie- najwyższy budżet w lidze, Chrobry jeden z niższych-- różnicy nie było widać, fajna oprawa meczu, wygrał zespół, który strzelił pierwszy bramkę. Chrobry zostawił serce na boisku. Brawo!
Pozdrowienia dla wszystkich.

oks - 13 września 2014, 20:46:30 - *.opera-mini.net (*.68.9.222)
@ML71 juz zamknij japone bo was cygany nawet ten chrobry wciaga nosem. Masz punkt odniesienia i zobaczymy w listopadzie ile znaczycie. @Fc Slaska

grant - 13 września 2014, 21:12:36 - *.158.222.100
Wania do spania.Już dawno po meczu przeŻuj to.KTTO? tak ci ze strachu romsko -radziecki plemniku ręce się trzęsą ? mocni w gębie -słabi jak zawsze .CHG mimo że cykor w dobrej liczbie w ilu wy przyczłapiecie pachołku śląska? KWIATY NA POMNIK i SAMURAJ.

grant - 13 września 2014, 21:14:07 - *.158.222.100
Wania do spania.Już dawno po meczu przeŻuj to.KTTO? tak ci ze strachu romsko -radziecki plemniku ręce się trzęsą ? mocni w gębie -słabi jak zawsze .CHG mimo że cykor w dobrej liczbie w ilu wy przyczłapiecie pachołku śląska? KWIATY NA POMNIK i SAMURAJ.

@Marek - 13 września 2014, 21:39:21 - *.bb.sky.com
Przestan z tym porownywaniem budzetow.Rok temu Miedz pokonala Lecha w PP, teraz Lech odpadl z LE z rybakami z Islandii.Uwazasz wiec,ze Lech to takie ogorki? To poprostu pilka,gdyby graly zawsze pieniadze to Real Madryt wygrywalby wszystko

wks@wks.pl - 13 września 2014, 21:59:09 - *.203.220.15
Oj lubinki, lubinki, za kogo wy się uwżacie? Niejaki grant pisze, że 1100 to dobra liczba. Jak na was lubinki to rewelacyjna, ilu was ostatnio było we Wrocławiu? Spinaliście się na 2500 a było was 600. I to ze wszystkimi zgodami jakie zdołaliście ogarnąć Więc przestańcie tu udawać i aspirować do ekip z ekstraklasy i zejdzie na ziemie. Hej Śląsk

- 13 września 2014, 22:18:09 - *.dynamic.chello.pl
Na Dolnym Śląsku bez zmian kompleks Zagłębia Lubin trwa!
I trwa mać!

cccc - 13 września 2014, 22:20:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Janoszka jeszcze zyje w zagłębiu ???

@cccc - 13 września 2014, 22:40:12 - *.dynamic.chello.pl
żyje ale coś nie może dojść do siebie po operacji przepukliny

@zeus - 13 września 2014, 23:03:32 - *.dynamic.chello.pl
nie czepiaj się malinowego, on chodzi na stadion tylko jak Borussia przyjeżdża ;)

553059 - 14 września 2014, 4:35:39 - *.dynamic.chello.pl
malinowe noski i chroberki piona!

mucha - 14 września 2014, 10:44:10 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Śląsk toleruje wszystkich ekipy wystarczy ze pluja na ZL hm czy to nie świadczy o slabosci malinowych 😊

obiektywny - 14 września 2014, 12:05:34 - *.master.pl
z ciekawości przeczytałem te wszystkie komentarze wiele z nich napisanych przez ZL jak i ChG nie maja w ogole zadnego sensu.. po pierwsze to nie wazne czy to 300 km czy 40 bo koszt wyjazdu do lubina wynosił 35 zl. bardzo czesto wiele osob nie jedzie na wyjazd bo ich zwyczajnie na to nie stac.. mają rodzine na utrzymaniu zarabiają grosze i np 50 zl ktore mogą przeznaczyć na wyjazd wolą przeznaczyć na kupno dziecku mleka.. zaglebie dostaje z kghm dofinansowania na wyjazdy oprawy itp a i tak w takich siedlcach bylo ich 30. Chrobry wyrasta na fajny klub piłkarsko i kibicowsko. od kilku lat nie zabrakło ich na żadnym wyjeździe.. mają dobrą ekipe kibicow ktorzy sa z nimi zawsze a nie tylko jak są sukcesy. z tego co sie orientuje to mimo tragicznych wynikow na poczatku sezonu jezdza za Chrobrym dobrymi liczbami a stadion na kazdym meczu jest prawie pełny.

obiektywny - 14 września 2014, 12:15:36 - *.master.pl
zaglebie jest teraz marnym klubem ktory chce pokazac swoja wyzszosc a tak realnie to Chrobry wcale od nich piłkarsko w tym meczu nie odstawał. mam znajomego z polkowic ktory byl na tym meczu i mowil mi ze Chrobry mial tez kilka 100% sytuacji na poczatku meczu gdyby choc jedna wykorzystal mecz by sie potoczyl inaczej i mógł sie zakonczyc nawet zwyciestwem ChG. zaglebie smieje sie z Chrobrego ze to biedny klubik i ze nie zasluguje na 1 lige a wiec zadajmy sobie pytanie.. skoro zaglebie zasluguje na wiecej niz ta 1 liga to co tu robią ?? ledwo wygrali z tym biednym klubikiem. jezdza tam grac sparingi bo u siebie takiej bazy nie maja. KGHM jeszcze nie wybudowal? mieszkam we Wrocku nienawidze Zl i ChG ale obiektywnie patrzac to lubin sie kompromituje piszac tu ze glogow to wies gdzie Głogów liczy 70 000 mieszkancow a lubin 74 000 .. piszac tak daja do zrozumienia ze lubin to tez jest wieś

obiektywny - 14 września 2014, 12:26:20 - *.master.pl
zaglebie pisze ze dla nich to nie derby tylko zwykly mecz jak z niecieczą a na stadion przychodzi 7 000 głów. więc chce zobaczyc jak na nieciecze czy jakis dolcan ząbki przychodzi te 7 000 . smiejecie sie z Głogowa a prawda jest taka ze w Polsce to wlasnie wy jestescie sprzedajnym pośmiewiskiem i każdy myli lubin z lublinem a Chrobry jest szanowany za zorganizowanie,Honor i dojscie do 1 ligi od 4 sportowo a nie gdzieś pod stolikiem. lepiej grac w 2 czy 3 lidze z HONOREM niz zdobywać mistrzostwo Polski za kase państwowego KGHM-u . wiec błagam was przestańcie tu pisać takie śmieci bo robicie z siebie jeszcze wieksze pośmiewisko..

obiektywny - 14 września 2014, 12:37:08 - *.master.pl
piszecie, że Chrobry zebrał sie na wyjazd a na stadion przychodzi 1500. a moze to wlasnie Ci ludzie ktorzy przychodza na stadion w Głogowie przyjechali do Lubina. ich jest na stadionie 1500 i są zawsze a wy u siebie z Widzewem co pokazaliście? obraziliście sie jak dziewczynki i nie przyszliscie.. Widzew był u siebie a wy pokazaliście wtedy że jesteście kibicami sukcesu.. rozpisałem sie kurcze bo tych waszych głupot to przeboleć nie idzie. mimo wszystko pozdro dla Chrobrego i wielki szacunek za liczbe;]a co do zaglebia powiem tylko tyle : kreci kuta.ie zapomnij o ekstraklasie !!!

ROW - 14 września 2014, 12:42:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takie miasto jak Głogów zasługuje na Ekstraklasę. Natomiast Lubin, sorry, ale to podobnie jak Łęczna czy Polkowice zbyt mała miejscowość, by grać na najwyższym szczeblu. Za wysokie progi, niestety.

mucha - 14 września 2014, 13:30:28 - *.dynamic.chello.pl
@obiektywny heheh no to pojechałeś komediancie nie wiem co ty bierzesz ale towar musi być wyjątkowy bo takiego błaznowania to dawno tu nie było. @ ROW dzieciaku pryszczaty o czym ty piszesz komedianci i dyletanci, do pięt nie dorastacie piknikom z Lubina a c o tu mówić o ogarniętych z Przodka.

@row - 14 września 2014, 14:25:55 - *.ssp.dialog.net.pl
Tak, szkoda tylko, że Lubin ma 90 tyś. mieszkańców a Głogów 65. Teraz to żeś zabłysnął, nie kompromituj się i lepiej nie pisz więcej postów.

@row - 14 września 2014, 14:27:43 - *.ssp.dialog.net.pl
PS. Na dane z wikipedii nie patrz, bo nie uwzględniają one pewnych spraw jeżeli chodzi o liczbę mieszkańców.

szach - 14 września 2014, 15:09:31 - *.204.28.165.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dajecie się podpuszczać jakiemuś trollowi ip z dolnego ślaska ,czy to takie trudne żeby się domyślić skąd ten czop jest? ROW to on ma zamiast mózgu.Sprinterki kiedy zbierzecie ekipę ?

VIP - 14 września 2014, 15:30:04 - *.play-internet.pl
Lubin ma 90 tyś mieszkańców? Haha, chyba licząc razem z bezdomnymi psami których pełno u was biega. Nawet liczbę ludności miasta sobie zawyżacie :-) Lubin ma 72 tyś, Głogów 69 tys i tyle w temacie. Jednne co prawdą tu napisana, to, to że mówią na was sprinterzy, bo już na sam widok szaliki Śląska uciekania gdzie pieprz rośnie

sfinks2 - 14 września 2014, 15:38:17 - *.adsl.inetia.pl
do obiektywny-tak słodko pierdziałeś jak to kibice Zagłębia wyzywają głogów od wsioków,ale jak szło dużo więcej bluzg w drugą stronę na ten sam temat to nawet się nie zająknęłeś?1000 osób przyjechało do Lubina tych co przychodzą zawsze na mecze w głogowie?To dlaczego za 2 tyg. będzie ich już tylko 20-30?I ty jesteś obiektywny?Chyba z nazwy.

mucha - 14 września 2014, 16:42:19 - *.dynamic.chello.pl
@VIP prawda to jest taka że o niczym pojęcia nie masz a tyle wiesz co na trzepaku powiedzieli dzieciaku.

@vip - 14 września 2014, 19:07:06 - *.google.com (*.180.25.98)
Idioto, dowiedz sie najpierw jak jest z ta liczba mieszkancow a potem mow kto tu czegos nie wie lub zawyza. Bo Lubin sie rozwija, powstaja nowe osiedla, nie to co u ciebie w tej smiesznej wiosce. Glogow... czym jest głogow?

ciawaZL - 14 września 2014, 19:16:57 - *.play-internet.pl
Vip nie unoś się ale taka jest prawda Lubin ma 90 tys. mieszkańców to że we wikipedii stoi inaczej to wcale nie musi oznaczać że tak jest naprawde otóż wikipedia ma dane oficjalne i nie obejmuje mniejszości romskiej zamieszkującej Lubin ponieważ ci mieszkają bez stałego zameldowania

AS - 14 września 2014, 20:01:45 - *.pl
Po pierwsze - Lubin ma więcej mieszkańców od Głogowa.
Po drugie - na wyjazd do Lubina przyjechało więcej kibiców Chrobrego niż zwykle chodzi ich na swój kurnik do Głogowa.
Po trzecie - Nie ma nawet sensu porównywać Chrobrego do Zagłębia. Zagłębie to 2x Mistrz Polski, 3x finalista PP, 2x mistrzostwo ME itd. a największym sukcesem Chrobrego jest... awans do 1. Ligi. Nie wspominając stadionów.

VIP - 14 września 2014, 20:26:07 - *.play-internet.pl
Haha, czyli co, u was w Lubinie mieszka 18 tysięcy Romów? :-) Czyli co 5 osoba to rom. To jest ewenement w skali kraju ;-) A dlaczego nie są zameldowani? Bo wynajmują mieszkania? Przecież bez stałego meldunku nikt by im niczego nie wynajął. Czy te 18 tyś Romów mieszka w namiotach w parku z krokodylami? @As - zapomniałeś dodać że te wasze sukcesy przeplatane są wielką korupcją. Ja już wolę te 9 sezonów Chrobrego na zapleczu ekstraklasy, niż gdy w moim mieście co piąty ludzik to rom bez stałego miejsca zamieszkania. A podejrzewam że niektórzy z nich mają jednak meldunek więc jest ich u was więcej niż te 18 tyś bezdomnych. Ale przynajmniej wasza giełda ma się dobrze, a i patelnie lub dywan można od nich tanio kupić

@vip - 14 września 2014, 21:11:35 - *.google.com (*.146.61.58)
Hahahahaha, ale ty pusty jestes!

VIP - 14 września 2014, 21:20:59 - *.play-internet.pl
Ja jestem pusty? To co w takim razie powiesz o wpisach powyżej o tych 18 tyś Romów bez zameldowania? Aby wymyślić takie bzdury to na prawdę trzeba być szeroko utalentowanym inaczej :-)

do as - 14 września 2014, 21:37:13 - *.master.pl
Masz rację, nie ma sensu porównywać Chrobrego do symbolu korupcji w polskiej piłce czyli Zagłębia. Po drugie, obecnie Lubin ma o 5 tys. mieszkańców więcej niż Głogów, ale historia obu miast to przepaść na korzyść Głogowa. Po trzecie, nie kłam że do Lubina pojechało więcej kibiców Chrobrego (1100) niż chodzi nas u siebie (1500-2000). To u was nasz przyjazd wywołał nagły wzrost frekwencji (7000 licząc bez nas) a we wcześniejszych meczach w Lubinie frekwencja to 2500 (Bytovia) czy 3500 (Stomil)

AS - 14 września 2014, 22:20:17 - *.pl
@VIP Nie zawyżaj sobie frekwencji bo normalnie chodzi was 1500-1600 osób. Pierwszego meczu nie liczę bo to był wasz pierwszy mecz po awansie.
Owszem, Zagłębie kupowało mecze ale wytłumacz mi dlaczego dwukrotnie (!) zostało ukarane a taki Śląsk czy Miedź nie zostali wcale ukarani? Wszyscy którzy byli zamieszani w korupcję natychmiast zostali wyrzucani z naszego klubu a warto zwrócić uwagę, że wielu z nich przyszło do... Miedzi Legnica.
W jaki sposób historia ma korzyść dla Głogowa? Rajcuje cię to co było kilkaset temu? Przypomnę tylko, że Lubin ma prawa miejskie od 1295 roku
Więcej osób przyszło bo nareszcie była dobra pora do grania (piątek, 19:00) poza tym część kibiców poszła się pośmiać z Chrobrego, dla którego był to wyjazd życia (aż 30 km!)

Terma - 14 września 2014, 22:38:21 - *.10.73.149
Dajcie spokój z tym Bobrym już :D :D :D

VIP - 14 września 2014, 22:48:56 - *.play-internet.pl
@as- oczywiście że kręci mnie to co było kilkaset lat temu, bo to piękna i chluba historia. Co do korupcji to ciesz się że twój klub już w tym nie uczestniczy, a że kiedyś tam nie ukarali innych winnych to też tego nie popieram. Uważasz że niedziela, czyli dzień wolny jest lepszą porą na mecz niż niedziela jak ostatnio ze Stomilem? :-) 🅰 jeśli przyszliscie się śmiać z Chrobrego to ciekaw ilu was by było po 15 latach w niskich ligach? Pewnie zero w ramach bojkotu na cały świat ;) Cieszy natomiast fakt że wywołujemy u was taką reakcję jak Śląsk, Legia i Lech na których też przychodzicie w podobnej liczbie co na Chrobrego by z nich się pośmiać ;-)

AS - 14 września 2014, 23:42:48 - *.opera-mini.net (*.109.163.210)
Ja w zasadzie się cieszę, że spadliśmy do 1. Ligi bo zadziałało to na nas jak zimny prysznic - wyrzucono przeciętnych obcokrajowców, zatrudniono Stokowca, który śmiało stawia na młodzież. Ba, wielu z nich gra w pierwszej "11" - Forenc, Stolarski, Jach, Kubicki, K. Piątek. W tej chwili mamy najmłodszą kadrę w całej 1. Lidze co jest powodem do dumy. Jeśli chodzi o frekwencję to zawsze mogłaby być lepsza ale i tak mamy najwyższą frekwencję w 1. Lidze.

CoZaLudzie - 15 września 2014, 8:01:58 - *.8.255.194
Jakie Lubin ma 90 tysięcy? Niedawno liczba spadła do 70 więc wpadli na pomysł aby włączyć okoliczne wioski i dało im to prawie 74. Ale jak widać dzieciaki piszą o nowych osiedlach! Chłopie, że Lubin miał 90 musiałoby powstać takie osiedle jak Kozanów we Wrocławiu. Jeżeli w takich sprawach oszukujecie to co dopiero w innych! Dzieciaki

beret - 15 września 2014, 12:00:09 - *.tktelekom.pl
Do "obiektywny" - ciekaw jestem dlaczego Twoje ip jest z Mastera i z Głogowa,a piszesz,że mieszkasz we Wrocławiu.

@beret - 15 września 2014, 19:42:17 - *.master.pl
bo jestem u dziewczyny w glogowie co wiąże się z tym że ze swojego komputera niestety nic nie napisze we wrocku tylko studiuje więc nie kojaż mnie ze śląskiem a pochodze z Wałbrzycha twoja ciekawość została rozwiana..

mat - 17 września 2014, 14:45:06 - *.205.98.83.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
ponawiam pytanie Szacha...sprinterki kiedy zbierzecie ekipę na Zagłębie?

ZL - 17 września 2014, 18:39:58 - *.ssp.dialog.net.pl
@CoZaLudzie
Hahaha, gościu, co TY GADASZ? Właśnie z 75 tyś liczba wzrosła do 90ciu, po włączeniu 4 wiosek i jednym nowym osiedlu. Zapoznaj się z tematem a potem komentuj.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas