[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 listopada 2014, 17:52:28 - MichalMKS
II liga: Wisła Puławy 0-1 Stal M.

8 listopada 2014, 16:00 - Puławy (stadion MOSiR)
Wisła Puławy 0-1 Stal Mielec
Kamil Radulj 84

Wisła: 33. Michał Leszczyński - 2. Chris Edwards, 13. Michał Budzyński, 3. Mateusz Pielach, 29. Wołodymyr Fedoriw - 24. Rafał Lisiecki (72, 8. Tomasz Sedlewski), 9. Rafał Wiącek, 10. Cwetan Filipow (79, 19. Jason Gorskie), 11. Konrad Nowak - 14. Szymon Martuś (66, 27. Raphael Carioca), 6. Jarosław Niezgoda (83, 25. Konrad Szczotka).

Stal: 1. Wojciech Daniel - 3. Mateusz Załucki (90, 21. Wojciech Mącior), 5. Sebastian Duda, 14. Kamil Kościelny, 23. Krystian Getinger - 13. Damian Bożek (46, 24. Grzegorz Płatek), 6. Sebastian Głaz, 17. Jakub Żubrowski (57, 18. Mateusz Podstolak), 7. Kamil Radulj, 15. Mateusz Cholewiak - 11. Rafał Jankowski (67, 9. Maciej Domański).

żółte kartki: Pielach - Żubrowski, Głaz.

sędziował: Mirosław Górecki (Katowice).
widzów: 521.


źródło: własne / Wisła Puławy Online / Dziennik Wschodni

Stalowiec - 8 listopada 2014, 17:53:55 - *.3-1.cable.virginm.net
Dzięki za walkę, Stal Mielec, dzięki za walkę!!

max - 8 listopada 2014, 17:54:05 - *.flash-net.pl
BRAWO BRAWO BRAWO Oby tak dalej

Luk - 8 listopada 2014, 17:55:30 - *.dynamic.mm.pl
Dzieki kochana STALO !! POTEGA nasza kochana !!!!

Josh jj - 8 listopada 2014, 17:57:25 - *.dynamic.chello.pl
Aaaaaaaaa Stal mielecka gol gol gol

SM 1939 - 8 listopada 2014, 17:57:32 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jest pięknie.Oby tak dalej!!! AU AU AU

ss - 8 listopada 2014, 17:58:34 - *.cable.smsnet.pl
brawo STAL MIELEC wszystkie wyniki dziś na naszą korzyść

Andrzej - 8 listopada 2014, 17:59:01 - *.dyn.optonline.net
Stal Mielec brawo super tak dalej trzymac bo boju Stal Mielec.

foks - 8 listopada 2014, 18:05:18 - *.165.enf.pl
Brawo Stal!

pikolo - 8 listopada 2014, 18:05:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Stal ! Podziękowania z Wałbrzycha

nf-sm - 8 listopada 2014, 18:07:43 - *.136.246.176
nie pompować balonów, ale oby tak dalej i jedziemy ze wszystkimi. BIERZEMY WSZYSTKICH NA MECZE U NAS.

zielak69 - 8 listopada 2014, 18:09:09 - *.play-internet.pl
Brawo. Tak trzymać.

hary - 8 listopada 2014, 18:09:49 - *.icpnet.pl
Smutek w Puławach .Jeżeli mecz do 83 minuty ba ZERO to należy ten wynik szanować ,czli więcej uwagi na obrone ,a tu wyszło jak zwykle podobnie Górnik Łeczna kilka meczy przegrał w ostatnich 10 minutach

Borys - 8 listopada 2014, 18:10:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
tylko żeby nie było powtórki z zeszłego roku... nie pompować balonika bo wiadomo jak to się skończyło

MKS&FKS - 8 listopada 2014, 18:11:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo STAL... Czekamy na was w Ekstraklasie Korona i Stal

kolo - 8 listopada 2014, 18:15:15 - *.8.39.126
Kuzma ucz sie od Bialka

grass - 8 listopada 2014, 18:15:18 - *.play-internet.pl
Wisła Puławy była dziś lepszym zespołem a Stal zagrała kiepsko i miała sporo szczęścia, z taką grą nie wygramy z Kluczborkiem za tydzień ..

Fan - 8 listopada 2014, 18:15:55 - *.web.vodafone.de
Kluczbork teraz ulzy waszym cierpieniom

triton76 - 8 listopada 2014, 18:17:48 - *.mielec.mm.pl
ulzyl sobie juz dzisiaj poczekamy zobaczymy

hary - 8 listopada 2014, 18:19:04 - *.icpnet.pl
Smutek w Puławach .Jeżeli mecz do 83 minuty ba ZERO to należy ten wynik szanować ,czli więcej uwagi na obrone ,a tu wyszło jak zwykle podobnie Górnik Łeczna kilka meczy przegrał w ostatnich 10 minutach

antyzks - 8 listopada 2014, 18:20:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
[b]grass[/b]zachowaj opinie dla siebie tak sie gra na wyjazdach czad na poerot do mielca BRAWO stal , Gąsior , białek dziekujemy !!! jacki z rzeszowa uczcie sie ! pozdro dla kibicow RESOVii !!!

on - 8 listopada 2014, 18:27:30 - *.opole.hypnet.pl
Do Mielca przyjedzie najlepsza obrona w lidze tylko 9 straconych goli,6 ostatnich meczów bez porażki chyba typowy mecz na remis.

Stalowiec - 8 listopada 2014, 18:30:47 - *.3-1.cable.virginm.net
Kluczbork zweryfikuje, gdzie jesteśmy z aspiracjami. Rozwój, który jest wysoko w tabeli nie pokazał nic grając przeciwko Stali.

on - 8 listopada 2014, 18:36:11 - *.opole.hypnet.pl
MKS jeszcze nie był w tym sezonie niżej niż na 3 miejscu,a przez większość kolejek był liderem,więc szykuje się chyba najciekawszy mecz Stali w rundzie jesiennej.

? - 8 listopada 2014, 19:16:51 - *.dynamic.chello.pl
Ile widzów na stadionie ?

stalowiec - 8 listopada 2014, 19:27:39 - *.flash-net.pl
300 w tm 100 z mielca.

Piotrek - 8 listopada 2014, 19:30:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Około 600 kibiców w tym z Mielca około 60

prawda - 8 listopada 2014, 19:40:16 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Okolo 666 w tym 66 z Mielca.

obiektywny - 8 listopada 2014, 19:47:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szału nie ma władcy podkarpacia z mielca nie daleki wyjazd liczba słaba wasze ego was przerasta a liczą się fakty oprócz pikoli u siebie szału nie ma

greg239 - 8 listopada 2014, 20:14:59 - *.dynamic.mm.pl
do @obiektywny,masz racje szału nie ma bo wyjazd mało atrakcyjny,ciekawe co powiesz po Kolobrzegu gimbusie z obszernych okolic St.W ))))

obiektywny - 8 listopada 2014, 20:21:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do greg kumaczu jak już coś to po Stargardzie i powiem ci że będzie nas więcej tam niż was dzisiaj w Puławach i dlatego dużo dużo wam jeszcze brakuje do nas 2 tyś pikników u siebie nie świadczy o sile ekipy o czym Wisła Sandomierz was uświadomiła władcy swojego ego podkarpacia

greg239 - 8 listopada 2014, 20:25:50 - *.dynamic.mm.pl
czytaj ze zrozumieniem chlopcze,chodzi o wyjazd Mielca kumasz kumaczu ? haha,a i pozdrow panią od historii,bez odbioru

obiektywny - 8 listopada 2014, 20:31:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do greg zamiast siedzieć na 90 min ruszył byś się na wyjazd podbił liczbe a nie spina na 90 min nie strasz chłopie kołobrzegiem do Puław nie cała 100 to do Kołobrzega 20 incognito?

juras - 8 listopada 2014, 20:38:06 - *.play-internet.pl
Stalowa niech się zajmie swoim podwórkiem !! śmiejecie się że Mielec pojechał w 60-100 osób dziś do Puław a pochwalcie się ilu was dziś było w Młynie u siebie z Brzeskiem ... tydzień temu w Legionowie też was zbyt wiele nie było ...

kibic - 8 listopada 2014, 20:41:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w Legionowie w piątek więcej niż was dzisiaj w Puławach

StaryKibol - 8 listopada 2014, 20:52:19 - *.136.246.74
Jak Mielec jeździł na wyjazdy w ekstraklasie od połowy lat siedemdziesiątych po 8000-9000,to w takiej Stalowej Wólce czy Tarnobrzegu wasi rodzice dopiero bawili się w piaskownicy,a wasze drużyny przyjeżdżały na mecze do Mielca jako widzowie,by zobaczyć ektraklasę :D :D :D

ktos - 8 listopada 2014, 20:53:15 - *.free.aero2.net.pl
Jak wioski rusza du-pe to Stalówki faktycznie jest więcej gorzej jest jak są jakieś prace polowe wtedy bida

Biała Skór - 8 listopada 2014, 21:00:51 - *.136.246.74
ROR Rybnik(1 miejsce),Rozwój Katowice(2 miejsce)już przegrały ze Stalą Mielec.Teraz czas na Kluczbork ;)

Luk - 8 listopada 2014, 21:21:21 - *.dynamic.mm.pl
stalowa wola szmaciarze .. buraki

@luk - 8 listopada 2014, 21:31:09 - *.interblock.pl
kup koniecznie maść od bólu dupy!

abc - 8 listopada 2014, 21:45:28 - *.play-internet.pl
Boli Was Stalowka oj boli ;)

StaryKibol - 8 listopada 2014, 21:52:23 - *.136.246.74
Nikogo nie boli Stalowa Wólka,bo przy Stali Mielec ten klubik jest taki mały,że aż niewidoczny.Na wschód od linii rzeki Wisła,w województwach-warmińsko-mazurskim,podlaskim,mazowi
eckim,lubelskim,podkarpackim oraz w świętokrzyskim nie ma drugiego tak utytułowanego klubu jak Stal Mielec.To jasne.A w Stalowej Wólce na meczach jest po 500-600 osób.W Mielcu za tamten sezon średnia wyniosła ponad 3600 widzów.Stal dostała tydzień temu od PZPN puchar za największą widownię w całej II lidze.

StaryKibol - 8 listopada 2014, 22:05:04 - *.136.246.74
do bueheheheh-nie jesteś w temacie.Stal ma kosę z Wisłoką i Igloopolem Dębica.A to,że "miasto królewskie"nas bije u siebie-kogo masz na myśli?I którą ligę?W jakiej dyscyplinie nas bije,bo nie kumam?

hehe - 8 listopada 2014, 22:09:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A do Puław już za daleko było tym fanom władcą podkarpacia nowe zasady teraz świadczą o sile ekipy ilość pikoli u siebie hehe tak tak na Wiśle się mapa kończy ale Sandomierz o czym już się przekonała ta potęga mielecka 70 w Puławach 5000 u siebie to jest wymiar ekipy nagrodzonej przez pzpn tego się trzymajmy o sile świadczą pikole u siebie a nie wyjazdy hehehe

StaryKibol - 8 listopada 2014, 22:13:25 - *.136.246.74
do@hehe-No ale o co ci chodzi z tym Sandomierzem,bo nie kumam???Fakt,było po 5000 w Mielcu w tamtym sezonie.

futfan - 8 listopada 2014, 22:19:35 - *.dynamic.dsl.as9105.com
W stalowej woli srednia 600 z tendencja spadajaca.to troche przykre.no ale coz oj to boli boli.

szyderca - 8 listopada 2014, 22:23:30 - *.mielec253.tnp.pl
hahaha jak ja kocham te cotygodniowe napinki gimbusów i odbijanie pałeczek tymi samymi tekstami tydzień w tydzień.
ps. do osób z Mielca. Ruszcie tyłki na ten Kołobrzeg a nie na 90 minut się spinacie jakby was tam miało co najmniej 500 najechać, hahaha
ps2. do osób ze Stalowej Woli. nie reagujcie na te gimbusowe zaczepki małolatów z Mielca

hehe - 8 listopada 2014, 22:24:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To siła jest w 3600 a nie 5000 pikoli dodałem dla potęgi tak jak i 70 w Puławach a jak nie wiesz co to Wisła Sandomierz to zapytaj kogoś z tych co wrócili z Puław ktoś z nich wie bo z tych 3600 raczej nikt tak jak i ty. NOWE ZASADY pikole u siebie pamiętajcie i uczcie się to jest wymiar siły ekipy i wzór władców południa bo podkarpacia to za mały ranking ba taką potęgę

do StaryKi - 8 listopada 2014, 22:26:39 - *.mielec253.tnp.pl
włączyła się nieśmiertelność 14 osobom z Mielca które chciały przeorać cały autokar kibiców Wisły Sandomierz. Niestety dla nich, przeliczyli się a w eter poszło że Mielca było 40-50 osób i się napinka od roku ciągnie

StaryKibol - 8 listopada 2014, 22:33:38 - *.136.246.74
Wisła Sandomierz to chyba III liga,nie?Więc o co chodzi?Stal nigdy z nimi nie grała,chyba że towarzysko.

pompeczka - 8 listopada 2014, 22:47:15 - *.dynamic.mm.pl
Ty obiektywny kumaty typie jakbys byl osoba konkretna to napewno bys nie napinal na 90 min ale najwidoczniej tu mozesz sie dowartosciowac i swoj klubik bo o kibicowskim zyciu masz pojecie zapewne czytajac kibice.net Bylo nie bylo Stal Mielecka to najbardziej utytulowany klub na podkarpaciu i jak w kazdych ekipach bywa sa wzloty upadki psy niech szczekaja karawana jedzie dalej czas pokaze co nam przyniesie przyszlosc przypomne tylko ze na poczatku lat 90 kibicow z Mielca w SW uwazano za zakonnikow ......Pozdrawiam Cie hoooliganie !!

StaryKibol - 8 listopada 2014, 22:50:44 - *.136.246.74
do hehe-co ty wiesz o kibicach...Byłeś kiedyś w swoim krótkim zapewne życiu na meczu swojej drużyny,gdzie było 40 000 ludzi?Bo ja byłem.Słyszałeś kiedyś ryk tylu ludzi?Bo ja słyszałem.I nikt mi tego nie zabierze...

StaryKibol - 8 listopada 2014, 22:58:13 - *.136.246.74
do pompeczka-pamiętam te czasy,prawdę napisałeś!Jak nasi kibole pojechali do Stalowej Wólki czy Tarnobrzega z chustami klubowymi,to miejscowi"kibole" pytali się naszych,z jakiego są zakonu...Nic dodać,nic ująć :D:D:D I tacy ze St.Wólki czy Tarnobrzega piszczą teraz coś o kibolstwie...Żenada.Najpierw poczytajcie sobie dzieci,skąd się to wzięło,bo nie macie pojęcia,o czym piszecie...

juras - 8 listopada 2014, 23:12:25 - *.play-internet.pl
Stalowa wola leczy kompleksy, nazywa Mielec Piknikami bo w Mielcu na mecze przychodzi 3 tyś a w Stalowej 600 osób i nazywa '' Piknikami '' ale sama już nie widzi u siebie '' Pikników '' bo na meczu w środku tyg ze Śląskiem było sporo ludzi a dziś na ligowym stypa przy pustych trybunach... więcej dziś Mielca było w Puławach niż Stalowej w młynie u siebie z Brzeskiem.. i to jest ta wasza siła ?? kibicem być to nie tylko wycieczki na mecze ale i również wsparcie u siebie nie tylko dopingiem bo KUPUJĄC BILET WSPIERASZ SWÓJ KLUB !

marcin - 8 listopada 2014, 23:15:45 - *.free.aero2.net.pl
nie 14 tylko 17

wigry - 8 listopada 2014, 23:21:09 - *.auto.m2m.net.pl
go Mielec go!!! Pozdro i powodzenia

juras - 8 listopada 2014, 23:21:48 - *.play-internet.pl
hehe - rzeczywiście o sile ekipy decydują wyjazdy bo na nie wybierają się najwierniejsi z wiernych tylko Stalowej tej wiary brakuje bo jechać na drugi koniec Polski i na miejscu na widok plaży zapomnieć o swojej drużynie która walczy o utrzymanie to jest szczyt fanatyzmu.... prawda jest taka że gdyby nie rolnicy ze wsi to z wycieczkami było by gorzej jak w Mielcu...

taki jeden - 8 listopada 2014, 23:21:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dajcie na luz do stalowej nie tylko w necie nie mamy podbicia, wiecie ile mają układów? fan klubów?? To nie zaliczone ilości konkretnych kumatych gości co my mamy się porównywać jak ani jednego fc ,To potęga a że u siebie młyn jaki jest każdy dziś widział wspierają wyjazdami swój klub pikników Mogli by mieć tysiące ale wyganiaja ich ze stadionu bo to obora no czasem robią wyjątki jak z Śląskiem i stają z nimi na trybunie i pikole robią im za frekwencję w młynie i udają młyn żenada i tyle ...

sm-nf - 8 listopada 2014, 23:59:46 - *.adsl.inetia.pl
ej sarmaci uwaga na mielecką husarie, hehe

Goty - 9 listopada 2014, 0:18:02 - *.69.165.55.mobile.tre.se
Czy to prawda ze Mielec wygonił Sandomierz z własnego sektora i zabrał 3 flagi i sporo szali?tak zapytam????!!!

Raf - 9 listopada 2014, 1:16:07 - *.play-internet.pl
Kamil Radulj - niesamowity talent, szkoda ze kontuzje nie pozwolily na jego eksplozje... Do momentu odniesienia kontuzji zdecydowanie najlepszy zawodnik Hetmana Zamosc. Uwielbialem podziwiac jego gre. Zdrowia Panie Kamilu, bo o umiejetnosci pilkarskie nie smiem sie martwic.

placek - 9 listopada 2014, 1:37:02 - *.136.247.158
nas 100, 75 na liscie glownej i 25 dopisane pod stadionem, my w przeciwnieństwie do co niektorych ekip nie zawyżamy swoich liczb jak komus cos nie pasi niech kropkuje haha kabaret tutaj jest co kolejke jedna wielka spinka

recenzent8 - 9 listopada 2014, 4:34:10 - *.dynamic.chello.pl
Do Goty: ja wiem ze w czascah CHMK , Sandomierz dostal konkretne becki u siebie...byli jedni z wielu, ale najwazniejsze ,to kolejna wygrana , jesli bedzie okazja na wiosne , trzeba powalczyc o 1 lige , kasa na 2 czy 1 lige przeciez podobna nie udawajmy ,ze spora roznica , a organizacyjne -infrastrukturalnie ,to przeciez stadion i baze mamy praktycznie na poziomie ekstraklasy

grass - 9 listopada 2014, 8:19:14 - *.play-internet.pl
recenzent8 - 1 liga to koszty wyjazdów takie same ale dodatkowa kasa od tv ,problem w tym że my nie posiadamy podgrzewanej murawy która będzie wymagana w 1 lidze od sezonu 16-17... nie ma co pompować balonu ! pamiętamy co było w poprzednim sezonie

Stal Fks - 9 listopada 2014, 10:58:32 - *.static.wdm.pl
pompeczka nie pisz bzdur to o czym ty piszesz było w 1983r w 2 lidze a nie na początku lat 90

romio - 9 listopada 2014, 13:16:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Grass.Te bzdury co pociskasz,to wymyślasz sam na poczekaniu?Jakoś trudno mi sobie wyobrazić by w Nowym Sączu,Ząbkach,Świnoujściu,Chojnicach,Siedlacach i tak można by wymieniać,pomijając Zagłębie Lubin(chyba)inne kluby z pierwszej ligi bez podgrzewanej murawy.Zanim jednk odpisałem,zajrzalem nieco w temat.Takiego wymogu nie ma nawet w ekstraklasie..ba nawet w zachodnich ligach.Kluby po prostu w większości mają podgrzewane murawy,bo jest to u nich standatrt,ale nie wymóg ligii

Stal Fks - 9 listopada 2014, 13:35:21 - *.static.wdm.pl
romio niestety ale Grass ma racje
http://www.90minut.pl/news/212/news2120707-Wymogi-
infrastrukturalne-dla-klubow-I-ligi.html

romio - 9 listopada 2014, 13:46:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest mimo wszystko abstrakcja.Zwracam honor Grassowi,ale to nie ma prawa przejść

grass - 9 listopada 2014, 14:42:51 - *.play-internet.pl
również uważam że to abstrakcja i ciężko uwierzyć żeby choć połowa 1 ligi była wstanie sprostać tym wymaganiom... koszt podgrzewanej murawy to 2-4 mln zł.... władze Mielca popełnili błąd bo mogli tą instalacje zakładać podczas remontu przynajmniej tą instalacje pod murawą żeby nie trzeba było ściągać murawy..

lol - 9 listopada 2014, 14:52:53 - *.mielec253.tnp.pl
o ile mnie pamięć nie myli to część instalacji była robiona. tylko nie wiem czy pod murawą czy wszystko oprócz murawy. Co nie zmienia faktu, że dobry wymóg i nie powinno mieć miejsca w dla klubów "prowizorek" w ekstraklasie, 1 i 2 lidze. specjalnie dali 2-3 lata na spokojne remonty, żeby nie było później biadolenia że ktoś nie ma. Nie masz - nie grasz, prosta zasada

grass - 9 listopada 2014, 15:00:28 - *.play-internet.pl
lol -- w Mielcu zrobili tylko rury pod bieżnią a powinni od razu zrobić instalacje pod murawą żeby w razie potrzeby tylko dorobić resztę systemu grzewczego nie naruszając murawy bo jak kiedyś trzeba będzie to robić to stadion będzie zamknięty na kilka miesięcy...

winoRyzowe - 9 listopada 2014, 15:57:49 - *.dynamic.chello.pl
z kluczborkiem wygramy i awans jest nasz

StaryKibol - 9 listopada 2014, 20:06:13 - *.136.246.74
Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić,żeby od przyszłego sezonu wszystkie kluby w I lidze miały sztuczne oświetlenie,a od następnego-podgrzewaną murawę.To czysta abstrakcja dla większości klubów w I lidze...

StaryKibol - 9 listopada 2014, 23:07:20 - *.136.246.74
do taki jeden-co ty bredzisz o Stalowej Wólce?Mają na meczu 400-500 kibiców.U siebie(z Puszczą) ostatnio w młynie mieli ok.30 chłopa...(widziałem w TV Rzeszów urywki z meczu).Bez komentarza :D:D:D Nie mają stadionu,nie mają kibiców.

Stary Kibo - 9 listopada 2014, 23:28:53 - *.136.246.74
do taki jeden-pomyłka-Stalowa Wólka grała z Brzeskiem,nie z Puszczą.

do Stary K - 10 listopada 2014, 14:40:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie spinaj sie tak bo ci żyłka pęknie napinaczu Stalowa by się po was przebiegła jak po pionkach i każdy kumaty to wie jaraj się swoimi 3 tyś pikoli przyjdzie do wyjazdu ledwie 100 przyjdzie do bitki 14 atakuje autokar Wisły Sandomierz i oklep więcej nie mogliście zebrać ? może i u nas być 300 na meczu na was wystarczy

do Stary k - 10 listopada 2014, 14:41:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
rok temu też się tak sraliście z awansem a ledwie sie utrzymaliście troszke pokory

asd - 10 listopada 2014, 15:00:16 - *.dynamic.mm.pl
Proponuję mielczanom przestać się napinać, było co było, jest co jest, mamy świetnych pikników srać na opinie stalowej, kibicujmy swoim chodźmy na mecze namawiajmy znajomych i jak wszystko pójdzie ponad oczekiwania to awansujemy, ale bez podniety, najpierw trzeba punktować. Awans byłby wymarzony, choć będzie niesamowicie ciężko.

FKS - 11 listopada 2014, 12:24:45 - *.play-internet.pl
co z tego że Stalowa ma dobre liczby na wyjazdach jak większość z nich to statyści.. pokazali swój fanatyzm w poprzednim sezonie jak zapomnieli o swojej drużynie na widok plaży w Elblągu..
co do awansu to na to jeszcze za wcześnie ! nie mamy na tyle silnej drużyny żeby się tam pchać wiec nie ma co pompować balonu bo pamiętacie jak było w poprzednim sezonie... co będzie to będzie najważniejsze 3 punkty z Kluczborkiem.. Stalowa dała im radę wiec i my nie możemy być gorsi

do mielec - 11 listopada 2014, 12:54:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i na koniec waszym tokiem myslenia można wywnioskować że Łęczna jest lepsza od Motoru bo na Łęczną więcej chodzi ludzi

sm - 11 listopada 2014, 13:25:04 - *.centertel.pl
Stalowej wystarczy 300. Widzę że mieliście premierę filmu o 300 Spartan. Sami się musicie docenić. Podobnie jest z tabelą na Waszej stronie www. Skąd SSW na 4 miejscu? Może nowe zasady?

juras - 11 listopada 2014, 18:05:17 - *.play-internet.pl
Pod względem piłkarskim jest na pewno lepsza a to że na Łęczną chodzi więcej niż na Motor to zasługa ligi w której grają.. jak Motor będzie w jednej lidze z Łęczną to wtedy będzie można ich porównywać.

StaryK - 11 listopada 2014, 21:08:39 - *.dynamic.mm.pl
To,że Stalowa Wólka robi wyjazd na 200-300 chłopa to bez znaczenia dla klubu.Klub nie ma z tego ani złotówki.Ba,czasami ma straty,jak pojadą na wyjazd i narobią gnoju po pachy,a klub dostaje kary od PZPN.Ma natomiast bardzo duże znaczenie,ilu widzów jest na meczu domowym.Prosty przykład-w Mielcu jest ostatnio ok.3000 luda.Daje to ok.30-36 tysięcy z 1 meczu.Połowa idzie na koszt organizacji meczu,druga połowa to zysk klubu.A w takiej Stalowej Wólce przyjdzie na mecz góra 500 ludzi,wielki młyn na...30 luda,same straty dla klubu i żenada na całą ligę.A piłkarze Stalówki wychodzą w Mielcu z napisami na koszulkach i płaczą jak dzieci,że nie ma na ich pensje :D:D:D

sm - 11 listopada 2014, 21:29:23 - *.dynamic.chello.pl
Mielec - skończyć tą jałową dyskusje. U nas z kasą nie jest też super, a śmiać się z tego że inny klub ledwo przędzie finansowo - żenada, w szczególności gdy się ma w pamięci jak u nas było nie tak dawno. To samo dotyczy stadionu! Jyaki mieliśmy stadion kilka lat temu? Zająć się kibicowaniem swojej drużyny REALNIE a nie prowadzenie antydopingu innej drużyny wirtualnie. Wszyscy na Kluczbork zapełnijmy stadion.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas