[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


31 grudnia 2014, 15:13:02 - piter
Korona SA zgłosi wniosek o ogłoszenie upadłości

Zarząd Korona Spółka Akcyjna podjął dziś, zapowiadaną wczoraj decyzję o niezwłocznym złożeniu wniosku o ogłoszenie upadłości spółki.

"Analiza bilansu spółki na dzień 29 grudnia nie pozostawia wątpliwości, że powyższa decyzja jest w obecnej sytuacji spółki konieczna i w pełni uzasadniona" - głosi komunikat klubu.


źródło: Korona Kielce

tttt - 31 grudnia 2014, 15:15:33 - *.gdansk.vectranet.pl
czyli spada jedna drużyna?

Potok - 31 grudnia 2014, 15:16:11 - *.176.15.81.macrosat.pl
Czy to jest jednoznaczne z wycofaniem drużyny z rozgrywek Ekstraklasy?

ww - 31 grudnia 2014, 15:17:44 - *.gdynia-laczpol.mm.pl
Tak konczą kluby które opierają swoje funkcjonowanie tylko na pieniądzach od miasta

Piotrek - 31 grudnia 2014, 15:17:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie.
Śląsk też złożył taki wniosek a gra nadal w Ekstraklasie.

Zagloba - 31 grudnia 2014, 15:18:08 - *.dynamic.chello.pl
Nie mam nic przeciwko aby Korona spadla ale nie w ten sposob . Takiego spadku to nawet Gornikowi kibic Zaglebia nie zyczy .

gks - 31 grudnia 2014, 15:19:35 - *.multi-telekom.pl
ruchowi zas sie udo

Potok - 31 grudnia 2014, 15:20:04 - *.176.15.81.macrosat.pl
Piotrek:
Ale już licencji chyba nie dostaną zna następny sezon>

? - 31 grudnia 2014, 15:20:25 - *.gdynia.mm.pl
No to jak to będzie będą grać dalej e Ekstraklasie czy nie?????

Krzynu - 31 grudnia 2014, 15:21:18 - *.emfme.net
Cały czas do przodu..

Adam - 31 grudnia 2014, 15:22:04 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
Jeśli nie ogłoszą upadłości układowej to nie dostaną licencji...i bardzo możliwe że wycofaja klub z rozgrywek trzeba czekać na dalsze decyzje

emil - 31 grudnia 2014, 15:25:32 - *.185.39.191
czyli korona, górnik spadek i zaczynaja od 4 ligi bo licencji nie dostana

elloo - 31 grudnia 2014, 15:26:14 - *.centertel.pl
Hehe tyle gadki w mediach o Ruchu i Gorniku a tu prosze! Medialne hieny znalezli sobie pozywke na Gornym Slasku. Po Koronie predzej sie Wisla rozlozy niz Gornik czy Ruch ale w mediach dalej to samo

as - 31 grudnia 2014, 15:31:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
uważajcie żebyście wy nie ogłosili upadłości dzis w nocy ,o Korone badzcie spokojni

Leon - 31 grudnia 2014, 15:32:45 - *.239.125.190
Dla Zawiszy to wspaniała wiadomość. Korona upada, być może Ruch lub Górnik też nie dostanie licencji i w efekcie nawet ostatnia drużyna w tabeli się utrzyma w Ekstraklasie!

MattCK. - 31 grudnia 2014, 15:33:03 - *.b-ras2.srl.dublin.eircom.net
Ja mam wrazenie ze to wszystko dzieje sie po to aby Korone sprzedac za symboliczna zlotowke. Zobaczymy czy sie myle...

wened - 31 grudnia 2014, 15:35:43 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jedyni uczciwi działacze. Dzięki temu mogą uniknąć długów. Lepiej grać bez długów w niższej lidze niż kilka lat w ex co i tak się upadkiem i zmianą szyldu np. łks na akademia piłkarska.

ss88 - 31 grudnia 2014, 15:36:53 - *.play-internet.pl
pozdrowienia dla kielc z stalowej woli

ślązak - 31 grudnia 2014, 15:38:47 - *.adsl.inetia.pl
Ruch utrzyma się w Ekstraklasie... Ale farciarze...

maciej - 31 grudnia 2014, 15:40:13 - *.trustnet.pl
a ja mam wrażenie że to próba szantażu na władzach miejskich, taka próba na kolanach wyżebrania tych 8mln

DP - 31 grudnia 2014, 15:42:29 - *.play-internet.pl
Czuję, że to zwykłe straszenie, żeby miasto się opamiętało i jednak dali tę kasę na klub. Zresztą, ja tam za Koroną płakać nie będę, bo finansowanie zawodowych klubów z publicznych pieniędzy to patologia. To są normalnie funkcjonujące firmy, więc z jakiej racji podatnicy mają się do nich dokładać? Ekstraklasa powinna być profesjonalną ligą finansowaną w 100% z prywatnych środków, choćby nawet miało w niej grać tylko kilka drużyn. Dość już tej amatorki i wysysania miejskiej kasy na nic niewartych kopaczy i kiepskich działaczy.

maciej - 31 grudnia 2014, 15:44:42 - *.trustnet.pl
DP (lubię to!)

ss88 - 31 grudnia 2014, 15:48:20 - *.play-internet.pl
lepszego prezentun na nowy rok sobie nie mozna wymażyć bosko

slak - 31 grudnia 2014, 15:52:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wiele osob uwaza ze liga zlozona z 12 klubów bylaby zla bo Polska to duze panstwo, ale obecna sytuacja wskazuje ze nie jest to az taki zly pomysl. Zawisza to klub bez kibiców i z "dziwnym" dzialaczem, Korona, Górnik, Ruch a nawet Wisla kluby z duzymi problemami finansowymi.

ahhh - 31 grudnia 2014, 15:58:55 - *.bielskobiala.vectranet.pl
czyżby dalszy ciąg robienia z Podbeskidzia, Korony II?

se - 31 grudnia 2014, 16:01:34 - *.dynamic.chello.pl
Piłkarze za dużo zarabiają i tyle.Żaden klub nie wytrzyma tego na dłużej.Zawodnicy którzy zagrają tylko kilka spotkań chcą kontraktów na poziomie 15 - 20 tysięcy miesięcznie nie dając klubowi nawet pucharów,aby budżet się zbilansował.Górnik,Ruch czy GKS nie zbankrutują bo mają kibiców którzy wyjdą na miasto i postraszą władzę.Widocznie w Kielcach nich nie chce walczyć o Koronę.

judasz - 31 grudnia 2014, 16:04:23 - *.bb.online.no
Taka informacja mówi tylko pół prawdy. Złożą wniosek o upadłość układową i będą grać dalej. Jeśli sąd przychyli się do tego wniosku to i licencję dostaną by niby czemu nie skoro wykażą że klub może dalej funkcjonować. Klub jest zmuszony do złożenia tego wniosku bo traci płynność finansową i muszą zacząć podpisywać ugody z wierzycielami. A co do całej sytuacji, to dzieje się tak bo właśnie miasta finansują bez opamiętanie piłkarzy zawyżając im kontrakty. Rynek pokazuje na ile stać kluby i takie jak Korona muszą mieścić się w 15mln. a nie wydawać ponad 20mln. Inne zadłużone kluby też mają ten problem i Widzew wpadł w to samo, podpisywanie kontraktów bez rynkowej wyceny wartości piłkarza. rzez to piłka stoi w miejscu, bo nie można nigdzie znaleźć prywatnego inwestora, bo to nie inwestycja dać się po prostu doić. Można o tym dyskutować długo, ale koniec końców każdy kibic powinien oczekiwać że kluby będą się bilansować bez pompowanie publicznych pieniędzy, albo że one będą niewielkie a nie stanowiły o dalszej wegetacji, bo to zatrzymują całą piłkę nożną.

mustang - 31 grudnia 2014, 16:08:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak to ze Śkąskiem we wrześniu 2013 było :
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Slask-Wroclaw-zloz
yl-wniosek-o-upadlosc-2939815.html
Warto przeczytać ! Złożenie wniosku o upadłość to NIE jest automatyczne wycofanie klubu z rozgrywek Ekstraklasy !!!

JAchu - 31 grudnia 2014, 16:09:25 - *.238.159.176
Zwykły szantaż wobec radnych, żeby posypali kasą na klub i nic więcej. Nie dadzą 8 mln, to dadzą po targach 3. Ale news dla pismaków jak znalazł.

fan - 31 grudnia 2014, 16:16:56 - *.net131.okay.pl
a kto wymyślił że kluby sportowe mają być firmami? To największe zło futbolu. W Argentynie kluby są stowarzyszeniami i nadal oglądamy tam piękny futbol lat 80, na ogromnych, wypełnionych starych stadionach, z wieloma wychowankami w składzie. Prawdziwy futbol.

ss88 - 31 grudnia 2014, 16:25:56 - *.dynamic.chello.pl
wymarzyć to ty możesz sobie słownik

Paweł - 31 grudnia 2014, 16:29:22 - *.impium.de
Niech Polskie kluby nadal płacą graczom po 20 tys i żyją na łasce miast bez zarabiania na siebie to będzie jeszcze śmieszniej.

aaa - 31 grudnia 2014, 16:29:47 - *.dynamic.chello.pl
Zapowiada się cudowny Sylwester. Strzelają szampany! Pozdrowienia dla kibiców Korony z Krakowa!

Typ - 31 grudnia 2014, 16:30:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wydaje mi się że to typowa zagrywka albo miasto się zlituje albo niebawem klub obejmie były sponsor K. Klicki.

kibic - 31 grudnia 2014, 16:31:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nigdy nie zginie!!! KORONA nigdy nie zginie!!!

..... - 31 grudnia 2014, 16:32:36 - *.30.72.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Z tego co powiedział prezes Korony to jezeli dojdzie do upadłosci to automatycznie wycofana zostanie druzyna z Ekstraklasy wraz z wszystkimi innymi podmiotami.

efir - 31 grudnia 2014, 16:32:51 - *.185.35.245
KSG ma 50 baniek i sie bawią w nowy rok.

KrK - 31 grudnia 2014, 16:36:37 - *.dynamic.chello.pl
nie zabija się kury, która znosi złote jajka - tyczy się działaczy

joakim - 31 grudnia 2014, 16:43:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I to jest głupie. Jakiś klub, który nie zasługuje sportowo na grę w Ekstraklasie(vide Zawisza)utrzymuje się, bo ktoś ma problemy finansowe. Powinny spadać dwa najsłabsze zespoły plus ten, który nie spełnia wymogów licencyjnych. Ewentualnie baraże.

olopi - 31 grudnia 2014, 16:47:20 - *.ostrowiec-sw.vectranet.pl
Kupili sobie ekstraklase to niech teraz wracają do 3 ligi gdzie ich miejsce

Kk - 31 grudnia 2014, 16:47:39 - *.adsl.inetia.pl
Wprowadzić zakaz sponsorowania klubów przez miasto i bedą wreszcie wielcy działacze zabierać sie za robotę a nie tylko łapy po miejską kasę wyciągać

Pielgrzym - 31 grudnia 2014, 16:48:46 - *.adsl.inetia.pl
Szanowni Adwersarze-Kibice ilu z Was słyszało o Kielcach że tą mieścinę promował Klub Korona-Kielce.Bo najczęściej o Kielcach się słyszało:,,piździ jak na dworcu w Kielcach,Kielce to mieścina gdzie psy odbytem szczekają, Kielce Miasto scyzoryków itd.Nie jestem kibicem Korony ,ale jestem zdziwiony podstawą Radnych Miasta.Po prostu tylko idiota rezygnuję z darmowej reklamy. Jak do tej pory ,,sukcesy" PO + PSL w Kielcach :,,zamrożona" budowa lotniska w Obicach ,likwidacja Klubu Korona i co dalej ,,panowie" bez-RADNI można Tu jeszcze spieprzyć?

kitek - 31 grudnia 2014, 16:59:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co by nie było, ale 8 baniek to sporo kasy jak na miasto, które liczy ok. 200k ludzi i nie ma szczególnie wielkiego budżetu (w końcu Kielce nie są jakimś rozwiniętym miastem przemysłowym). Z tego co czytałem, to budżet Kielc na rok 2015 to niewiele ponad 1 mld zł, dziura budżetowa ma wynosić 67 mln zł.
Głupotą jest to, że żąda się od miasta co roku wielkiej kasy na utrzymanie drużyny piłkarskiej. Żadne miasto nie jest "dojną krową".
To nie Zabrze, gdzie władze miasta są wyjątkowo cierpliwe w dokładaniu wielkiej kasy do klubu.

patologia - 31 grudnia 2014, 17:01:13 - *.dynamic.chello.pl
kluby absolutnie nie powinny być utrzymywane z miejskiej kasy, bo to tylko rodzi patologie
ludzie oddelegowani przez miasto patrzą jak dorobić kasę na boku, oni nie dbają o dobro klubu (a jak dbają to nie wkładają w to całego serca, bo inwestują nie swoje pieniądze)
były prezes Korony Tomasz Ch. usłyszał wczoraj zarzuty wyprowadzania pieniędzy z klubu
zobaczcie co się dzieje w Górniku, tam to dopiero jest kabaret i przekręty od wielu lat, ile tam kasy bokiem wypłynęło, a teraz długi na 40mln, ale miasto dalej dokłada
zarządzenie klubem przez miasto prowadzi do patologii i korupcji, bo jak coś jest państwowe to jest niczyje
ci co piszą o Wiśle i Ruchu są w błędzie - te kluby akurat nie są sponsorowane przez miasto Wisła cierpi teraz za zbytnią rozrzutność i wysokie transfery sprzed kilku lat, natomiast Ruch to głównie problem stadionu czyli niskich wpływów z reklam i biletów od kilku lat

Koni - 31 grudnia 2014, 17:01:25 - *.free.aero2.net.pl
A kibice Korony nie potrafią zorganizować protestu albo złapać tych radnych i zamknąć w piwnicy do czasu aż zmienią decyzję

kibic - 31 grudnia 2014, 17:02:41 - *.adsl.inetia.pl
sprawiedliwości stało sie zadość. Poprzez korupcje awansowali kolejno do 2 ligi a potem do I ligi. Teraz wrócą gdzie ich miejsce do 4 ligi góra 3. Gdyby nie korupcja Korona w zyciu by nie grała w ekstraklasie!

xyr - 31 grudnia 2014, 17:17:52 - *.dynamic.chello.pl
Tak kończą kluby z bogatymi sponsorami, ale bez żadnej tradycji, jak kiedyś Heko Czermno.

1973 - 31 grudnia 2014, 17:25:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za podpisywanie wysokich kontraktów z zawodnikami
zarząd poprzedni powinien ich spłacić z własnych
funduszy, a jak ich nie mają to do pierdla.
Trzeba mierzyć siły na możliwości, jak nie ma strategicznego sponsora.
A gdyby akcjonariuszami Korony byli prawdziwi kibice z możliwością wybierania zarządu. 5 tys. takich akcjonariuszy po 1000zł/rok to jest 5 baniek.
A gdyby zespół grał ładną piłkę i był w czubie tabeli to może byłoby ich więcej. A sponsor na pewno by się znalazł.

obiektywny - 31 grudnia 2014, 17:27:17 - *.toya.net.pl
Bez napinki...ale jak KORONA dostała licencję,czy dalej ta komisja licencyjna to farsa ,tragikomedia czy kabaret!!!

----- - 31 grudnia 2014, 17:29:10 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
patologia -masz racje tylko że miasto też powinno mieć wpływ na takich Królów i Wojciechowskich i innych pseudo właścicieli.

judasz - 31 grudnia 2014, 17:31:51 - *.bb.online.no
@obiektywny o czym ty bredzisz??? Miasto nie przyznało kasy na kolejny rok, co to ma wspólnego z przyznaniem licencji na ten sezon??? Oczywiście nie sądzę że odpiszesz, bo najłatwiej napluć, to nic nie kosztuje.

matadoR - 31 grudnia 2014, 17:32:03 - *.adsl.inetia.pl
jak sie zas utrzymiemy przez upadlosc jakiegoś klubu to bydzie ganba.Mam nadzieje ze Korona jakos z tego wyjdzie.@gks a wom sie zas niy udo(awans)

@xyr - 31 grudnia 2014, 17:33:15 - *.b-ras2.srl.dublin.eircom.net
Korona ma 40-letnia tradycje.

PEP - 31 grudnia 2014, 17:34:01 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
Jeśli średnie wpływy z C+ to 8-10 mln rocznie do tego wpływy z transferów i sponsorów budżet klubu powinien oscylować na poziomie 11-13mln złotych. To niech nikt mi nie mówi że sie nie da utrzymać na takim poziomie drużyny w ekstraklasie.

Stal M. - 31 grudnia 2014, 17:43:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W stalowej woli niech się tak nie cieszą. Fortuna kołem się toczy.

judasz - 31 grudnia 2014, 18:04:51 - *.bb.online.no
Do PEP - korona zarobiła niecałe 6mln. z C+ a wydawali ponad 20 mln. W tym sezonie będzie mniej ale gdzie znikają te miliony to nikt nie wie, na kontrakty dla pilkarzy 8-9 mln.

j32@op.pl - 31 grudnia 2014, 18:07:22 - *.dynamic.chello.pl
Przeczytajcie sobie w dzisiejszym internetowym wydaniu "Echa Dnia" o zarzutach prokuratury względem byłego prezia Korony pana Ch.O to chodzi że zamiast szukać sponsorów i sposobów finansowania klubu to szukano jak by tu z klubu wydoić kasę.Nie mówcie mi że przez tyle lat nie można było znalezć sponsora strategicznego czy właściciela jeśli oficjalna wycena klubu to 6 baniek.Biorąc pod uwagę niezłą bazę - jak na polskie warunki-to taką kasę wyłożyłby buszmen z afrykańskiej dżungli albo bezdomny ze slumsów Rio. Dobrze by było żeby miasto przyznało tą kasę ze względu na pare setek dzieciaków trenujących w Koronie i dlatego bo jak teraz Korona upadnie to przez najbliższe 100 lat u nas nie będzie piłki- ale pod warunkiem żeby rozliczyć ludzi , którzy rozwalili klub.

Nilson - 31 grudnia 2014, 18:18:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Leon. Ty nie Licz na Kogos .Patrz na Swoj Klub pozdr z Glogowa.

JohnyKSG - 31 grudnia 2014, 18:33:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zabrze to nie Kielce.Czekamy na oddanie 3/4 Stadionu na 32 tysiace ludzi(na razie na 24500).Bedzie frekwencja,przyjda sponsorzy i reklamodawcy.Akurat Górny Śląsk tyle lat wykorzystywano,a teraz nikt tu nie chce powaznie inwestować...Miasto jeszcze pół roku dołozy,powołano prokurenta,trzeba porzadnego Prezesa,ale równiez ekonomisty.Kibice sa,jacy-widzieliście w Kielcach.Nikomu nie jest milo,gdy sie pisze o swoim ukochanym klubie-żle.Nikomu tego w Nowym Roku nie zyczę.Duzo Zdrowia i Wiary Panowie.Co niektórzy nie wiedza nawet co znaczy słowo"upadłość"

KOT - 31 grudnia 2014, 18:40:13 - *.255.139.119
Ibardzo dobrze niech wracaja tam gdzie ich miejsce czyli okregowka haha

PEP - 31 grudnia 2014, 18:42:35 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
judasz -i o tym właśnie mówie. Nikt nigdy nie wie gdzie sie rozchodzą pieniądze. winnych nigdy nie znaleziono.Tak jest w Zabrzu,Wrocławiu i w paru innych miejscach.W Górniku prezes który odszedł bo sobie nie dawał rady pozostaje dalej w radzie nadzorczej.Co to jest????

matadoR - 31 grudnia 2014, 18:44:18 - *.adsl.inetia.pl
@Johnyksg, widza,żeś już zaczon swietować sylwestra

zp - 31 grudnia 2014, 18:44:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
POZDROWIENIA OD KIBICÓW KSZO.
Nie tak dawno "koronierze" naigrywali się z innego
klubu z woj. świętokrzyskiego, który dał początek piłce w najwyższej klasie rozgrywek i był pierwszym który grał w ekstraklasie.
'NIE ŚMIEJ SIĘ DZIADKU Z CUDZEGO PRZYPADKU.

do ss88 - 31 grudnia 2014, 18:53:38 - *.dynamic.chello.pl
Rzeczywiście super prezent na nowy rok:
Korona zawija ze Stalowej Woli króla strzelców Łukasza Sekulskiego

przesmiewc - 31 grudnia 2014, 19:16:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
swego czasu pamietam jak za prowadzenie (klubu) pilkarskiego chcieli zabrac sie kibice! po kilku latach przylecieli do magistratu ze lzami w oczach twierdzac ze nie dadza rady i na kolanach zebrzac u prezydenta miasta blagali o pomoc! a teraz qiuz co to za marny klubik?

lubelak - 31 grudnia 2014, 19:18:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klicki tylko on jest ostatnia deska ratunku

antek - 31 grudnia 2014, 19:19:02 - *.ssp.dialog.net.pl
PATOLOGIA!!!!!!!
jakim prawem wszyscy podatnicy musza finansowac klub piłkarski czy jakikolwiek inny. nasze pieniądze z podatków maja iść na lepsze drogi, służbę zdrowia, rozwój miasta, place zabaw, darmowe światłowody na internet.....a tymczasem daje się kase na piłkarzy.......

zielonysto - 31 grudnia 2014, 19:23:07 - *.centertel.pl
W 2013 roku brak licencji dla Polonii Warszawa uratowal Ruch przed degradacja. Czy w tym sezonie ten scenariusz sie powtorzy? Przy 46 mln straty w budzecie?

paffa - 31 grudnia 2014, 19:28:51 - *.wroclaw.mm.pl
@mustang a co Ty porównujesz Śląsk do Korony ? to dwa inne przypadki w których chodziło o co innego. W Śląsku nie chodziło o brak pieniędzy tylko o walkę między ówczesnymi właścicielami, jak podajesz link z artykułem to najpierw go przeczytaj ... szkoda Korony nie życzę tego nawet Zagłębiu jako kibic Śląska.

dfdf - 31 grudnia 2014, 19:29:26 - *.icpnet.pl
i wkłady osucha się przypadkiem utrzymają

do Krzykac - 31 grudnia 2014, 19:31:34 - *.sta.asta-net.com.pl
Każdy klub w Ekstraklasie dostaje dotacje z urzędów miast i spółek skarbu państwa. Śląsk Wrocław np. 12mln rok 2013 (nie udało mi się znaleźć kwoty na 2014), Tauron to też spółka w której udziały ma państwo, Lechia Gdańsk ? Oczywiście też dostała dofinansowanie, w Białymstoku w tym roku nie tylko dofinansowanie na działalność, ale też na dokończenie stadionu, kolejny Piast Gliwice w sierpniu 4,5mln na ! PÓŁ ROKU - nie na rok jak chce Korona. Każdy bez wyjątku klub w e-klasie dostaję kilka milionów w ciągu roku kalendarzowego albo w formie gotówki, albo w formie ulg za wynajem MOSIRÓW. Plujecie na Koronę, ale kto doczytał że merytorycznie kwota o którą zabiegają to 1/3 przychodów? 1/3 to Canal+ a ostatnia część od sponsorów pozostałych, mniejszych firm.
Upadłość klubu związana jest z podpisanymi na przełomie 2013/14 kontraktów w sprawie dwóch podpisanych umów toczy się postępowanie wobec pana Ch. (nie wiem czy wobec pana Andrzeja K. też czy nie).
To koleś z Ostrowca był dyrektorem w okresie w którym doszło do podpisywania niekorzystnych umów. Kto teraz najgłośniej krzyczy na 90minut jeśli nie osoby z tego miasta. Zawiść.
Mam nadzieję, że miasto dostanie zgodę na audyt finansowy i przyzna pieniądze Koronie, może mniejsze. Jeśli upadłość to może może ugodowa jak w Śląsku Wrocław.
A ci co piszą bzdury o awansach korupcyjnych do ekstraklasy przez Koronę powinni być postawieni przed prokuratorem za szkalowanie tego klubu.
Na przełomie 2002/2003 "dzięki" Darkowi W. łapówki trafiały do sędziów, nie zawodnicy skracali sobie pensję. Za to "czysta wisła" i wiele innych klubów "dotknęła" cudowna abolicja i zaprzestano dochodzeń którymi meczami handlowali.

Giovanni - 31 grudnia 2014, 19:32:35 - *.opera-mini.net (*.243.65.171)
Szkoda

piszczel - 31 grudnia 2014, 19:35:43 - *.play-internet.pl
Nareszcie

StrzelecGG - 31 grudnia 2014, 19:39:20 - *.dynamic.chello.pl
Panowie od razu mówię,że Ruch za finanse już na pewno się nie rozłoży,bo długi zostały już prawie posplacan (o czym śwadczy fakt,że z ok.60mln długu zostało koło 15mln),a poza tym w 2015 roku na 90% rusza budowa nowego stadionu na Cichej.

stal38- - 31 grudnia 2014, 19:48:29 - *.abhsia.telus.net
do Stal M. - pamietam czasy jak Korone zacza sponsorowac Kolporter i jak kibice Stalowki wybiegli na boisko w ramach protesu z powodu stronniczosci sedzow na korzysc Korony. pierwszy razwidzialem taki mecz gdzie Stalowka dostala 3 czerwone kartki i z 7 zoltych.

KSZO - 31 grudnia 2014, 19:53:33 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda

Cracovsky - 31 grudnia 2014, 20:31:38 - *.196.214.230
To smutna wiadomość, ale jeśli dzięki temu ma być normalniej to tak trzeba. PS. Nie każdy klub ciągnie kasę od miasta. Cracovia odkąd jest Filipiak nie zyskała (poza wybudowaniem stadionu) ani grosza, więc piszcie z sensem.

KaRot - 31 grudnia 2014, 20:40:58 - *.158.218.162.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
O, dobry przykład dla GTS-u...

do ss88 - 31 grudnia 2014, 20:57:50 - *.smtvsat.pl
Masz bardzo niskie ambicje

DENIS - 31 grudnia 2014, 21:07:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to Zawisza uratowany wielka szkoda cóż trochę to z ich winny gdyby nie bawili się w ustawianie wyników to Klicki finansował by Koronę do dziś a tak kolejne Miasto znika z piłkarskiej mapy Polski Naprawdę wielka szkoda [*]

do Jasia - 31 grudnia 2014, 21:11:18 - *.dynamic.chello.pl
JohnyKSG masz racje: Zabrze to nie Kielce
w Koronie byly prezes zrobil walek na niecale 2 mln a Gornik w tym samym czasie zrobil minusa na 40 baniek
to na serio trzeba umiec

obk - 31 grudnia 2014, 21:14:24 - *.as13285.net
tymczasem na Widzewie:
Widzew zrealizował kolejną płatność wynikającą z układu sądowego zawartego z wierzycielami. Pod koniec grudnia klub zapłacił 1/3 wierzytelności z grupy VI. Obejmuje ona zobowiązania publiczno-prawne, powstałe wobec Skarbu Państwa statio fisci Urząd Skarbowy Łódź-Widzew z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych (PPR), podatku od towarów i usług (VAT) oraz Miasto Łódź - Prezydent Miasta Łodzi, z tytułu podatku od nieruchomości.
Wcześniej klub zgodnie z harmonogramem spłacił zobowiązania z I, II oraz V grupy. Kolejne płatności wynikające z układu sądowego przypadają na marzec. Wówczas trzeba będzie zacząć spłacać raty wobec wierzycieli z grup III i IV, a także spłacić grupę VII. Będzie to największa jak dotychczas rata w ramach układu, zawartego w listopadzie 2013 roku.

gienek - 31 grudnia 2014, 21:16:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
i bardzo dobrze dosyć utrzymywania tych grajków z pieniędzy podatników jak chcą kase od miasta to niech dostają tyle co wszyscy pracownicy budżetówki czyli 1300 złotych

wiking - 31 grudnia 2014, 21:20:50 - *.136.40.2
właścicielem Korony jest miasto więc nie chcą dać kasy na swoich pracowników

january - 31 grudnia 2014, 23:16:57 - *.unknown.vectranet.pl
To przepychanki polityczne sprawiaja, że Korona Kielce ma takie problemy.Nadchodzi czas aby badziew:
PO-SLD-PSL odeszła. My Kibice Korony- zapamiętamy !

WISŁA - 31 grudnia 2014, 23:43:46 - *.opera-mini.net (*.27.236.146)
Pięknie się kończy rok 2014,bye bye scyzoryczki

robin200 - 1 stycznia 2015, 0:18:18 - *.agg2.cgi.chf-qkr.eircom.net
Spokojnie nie upadną znajdą sponsora który w nich zainwestuje to tylko kwestia czasu!

jasnowidz - 1 stycznia 2015, 0:22:28 - *.uznam.net.pl
PZPN jest firmą niezależną wszystkie kluby tam należące też są firmami to czemu miasta finansują te firmy?

sdis - 1 stycznia 2015, 0:22:48 - *.31.126.35.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A jaki problem zatrudnić chętnych zdolnych graczy (np. najlepsi z orlików) na kontraktach amatorskich (czytaj wolontariat) myślę każdy z chętnych chłopaków by się na to zgodził bo to potężna forma promocji by znicości stać zawodowym piłkarzem, także Korona wzorem klubów futbolu Amerykańskiego w Polsce sprawdza całe miasto Kielce i okolice pod względem umiejętności piłkarskich i kompentluje kadrę amatorów na rundę wiosenną!!!!
Proponuję fanpage na faceboku pod tytułem "Zagraj w Koronie"- i utrzymają ją w Ekstraklasie w sezonie 2014/15 grając jako wolontariusz za darmo!!!!

witja - 1 stycznia 2015, 0:29:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
e tam, to tylko mały szantażyk w stronę radnych
zobaczycie za miesiąc dostaną te swoje 10 melonów, bo radni "zmienią zdanie"
i w ten sposób p.a.t.ologiczne zjawiska w polskiej piłce się utrwalą

do do Krzy - 1 stycznia 2015, 0:31:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
głupoty piszesz. Nie każdy klub w EX dostaje. Co najmniej cztery nie dostają. Dostają tylko ci, którzy łamią obowiązujące prawo

roro - 1 stycznia 2015, 0:49:51 - *.unknown.vectranet.pl
Poczytajcie trochę kielecką prasę. Nie piwrwszy raz takie wojenki w radzie miasta się toczą. Popłaczą, popłaczą i, trochę mniej, dadzą.

snaky - 1 stycznia 2015, 1:26:58 - *.158.222.134
Pora na kibiców!!!
Ppwinni wziąść sprawy w swoje ręce tzn. zorganizować drużynę z amatorów którzy będą grać za free dla wyników, a na mecze wyjazdowe robić zrzuty a klub powinien nieodpłatnie wypożyć koszulki ochraniacze skarpetki korki dla nowych zawodników amatorów którzy dograją rundę do końca trener też może być na kontrakcie amatorskim myślę że znalazłby się tabun chętnych chcących grać nawet za darmo w ekstraklasie!!!!
Dlaczego w futbolu amerykańskim czy hokeju na trawie można w ten sposób zklecić drużynę a tutaj nie!??!!!!

winoRyzowe - 1 stycznia 2015, 1:38:24 - *.dynamic.chello.pl
nie ma sianka nie ma granka

piotrków - 1 stycznia 2015, 1:44:35 - *.dynamic.chello.pl
nagle sytuacja finansowa sie pogorszyła? kto wydał im licencję na grę w ekstraklasie? pzpn to dno

mks - 1 stycznia 2015, 4:33:54 - *.uznam.net.pl
Tu miasto nie dalo siedmiu milionow a w Swinoujsciu maja sponsora ktory chce wykladac pieniadze a prezydent nie chce dac nawet 1,2 miliona zlotych na pierwsza lige ludzie nikt w dzisiejszych czasach nie udzwignie klubu sam polowe miasto bo jest to marka dla miasta a druga polowe niech da sponsor i kazdy powinien byc zadowolony polska pilka powinna sie rozwijac a takie kluby ktore maja stadiony kibicow zaczynaja znikac dajmy pilkarza eksraklasy mniejsze pensje niech ich celem jest ucieczka za granice za duze pienisdze postawmy na mlodych z ambicjami chcesz grubo zarobic trenuj tak zebys byl najlepszy i niech cie kupi zagraniczny klub a tu maja takie zarobki ze stary nie da wejsc mlodemu bo go psychicznie rozwali a i sam ma gdzies ruszsc sie z kraju bo zarabia wiecej niz w holandi czy belgi

Anty wisla - 1 stycznia 2015, 6:31:05 - *.as13285.net
Chociaż nie przepadamy za sobą...trzymajcie się i nie dajcie się. Hutnik z Nowej Huty

Paolo KKS - 1 stycznia 2015, 11:00:17 - *.centertel.pl
Nędza. W takiej sytuacji znajduje się obecnie kolonialne państwo polskie. Komisja ligi powinna przestać sie wygłupiać z licencjami a pozwalać grac w Ekstraklasie wszystkim, którzy w sposób sportowy sobie na to zasłużyli. Spaść też powinny te drużyny, które w wyniku sportowej rywalizacji zajęły dwa ostatnie miejsca w tabeli. Dziś tabela końcowa jest jedynie podpórką do posezonowych, pozasportowych działań komisji ligi. Bez sensu.

KSZO1929 - 1 stycznia 2015, 11:02:40 - *.16-1.cable.virginm.net
ogloszenie upadlosci to nie rozwiazanie klubu!!! ludzie ogarnijcie sie, przyjdzie sponsor i scyzory beda grac dalej, mimo nie nawisci PILKA NOZNA DLA KIBICOW!!! hej KSZO

Nilson - 1 stycznia 2015, 11:43:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Napewno w takiej sytuacji Odejda Najlepsi Pilkarze z Korony.

Trup - 1 stycznia 2015, 11:47:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jutro i tak będzię WOJNA!

newyear - 1 stycznia 2015, 11:48:48 - *.dynamic.vectranet.pl
cracovia juz wybiegła? czy w tym roku nie wstali

KSP Zetka - 1 stycznia 2015, 12:10:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie gdzie nasza kibicowska solidarność!!! Możemy rywalizować na stadionach ale nie życzmy problemów finansowych żadnej drużynie. Gdzie jest Boniek i PZPN że dopuszczają do klubów działaczy bez pieniędzy którzy rozwalają kluby z tradycją. My kibice powinniśmy zjednoczyć się i pogonić tych leśnych dziadków. Dzisiaj Twój klub może upaść a jutro mój. Bądźmy tutaj jednością. Kluby są silne swoimi kibicami i wzajemną jednością.

pomorzak - 1 stycznia 2015, 12:16:16 - *.piotrcentrum.pl
Prawdopodobnie Korona nie dostanie licencji na Ekstraklasę w sezonie 2015/2016

WyborcaPla - 1 stycznia 2015, 12:43:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
hahahahahaha

MKS 1973 - 1 stycznia 2015, 12:45:30 - *.adsl.inetia.pl
Przecież to zagrywka pod publiczke żeby radni dołożyli na Korone. Przewodnicząca rady miasta z PO już mówi o nadzwyczajnym posiedzeniu na którym jeszcze raz będą głosować nad dotacją.
KORONA nigdy nie upadnie!

Kubak - 1 stycznia 2015, 13:08:04 - *.223.4.205
Korna trzymajcie się !
hu.. z ekstraklasą scyzory zawsze z klasa !
Kibic Ruchu

roosevelt5 - 1 stycznia 2015, 13:42:21 - *.toya.net.pl
Widzew już to przerobił i jest w trakcie realizacji spłacania zobowiązań.
Jednak trwa to dość długo i może okazać się, że Korona bedzie ciąć koszty ile będzie można.
Z dużym prawdopodobieństwem zapałci za to sportowo.
Tak jak teraz sportowo płaci Widzew.

roosevelt5 - 1 stycznia 2015, 13:45:15 - *.toya.net.pl
Tylko pytanie.
Mowa o upadłości, czy upadłości układowej?
Jeśli to drugie, to tak jak napisałem powyżej.

MKS - 1 stycznia 2015, 13:48:47 - *.as13285.net
Nigdy nie zginie KORONA nigdy nie zginie!!!!

NS - 1 stycznia 2015, 14:47:50 - *.play-internet.pl
Niech sobie w Kielcach robią co chcą - przecież to idzie z podatków nie wszystkich podatników tylko z tych ,którzy płacą podatki w Kielcach więc jeżeli kielczanie uważają za słuszne finansowanie Korony to niech sobie finansują dalej i was to nie powinno obchodzić. Ich sprawa , chcą oglądać mecze na poziomie EX to niech miasto daje kasę nie chcą to nie będzie EX będzie 2 liga.
Zresztą bez samorządów już dawno nie istniało by 2/3 klubów w Polsce ponieważ lokalny biznesmen ma w d.... lokalny sport i wywala na lokalny patriotyzm. Zgoła inaczej niż na zachodzie.

do Krzykac - 1 stycznia 2015, 15:10:28 - *.sta.asta-net.com.pl
@do do Krzy - 1 stycznia 2015, 0:31:21 - abkp181.neoplus.adsl.tpnet.pl
to piszesz bzdury. jeśli masz na myśli Legię, to sprawdź BIP ile dostali na zbudowanie stadionu i infrastruktury wokół od UM Warszawa. ile dostali na grupy młodzieżowe dofinansowania. jasne, to pikuś w porównaniu do budżetu Legii, ale każdy klub bez wyjątku dostaje dofinansowania od U Miast. w postaci : gotówki, ulg, dofinansowań na rozbudowę instrastruktury klubowej lub zabezpieczenia przejazdów grup młodzieżowych. g. wiesz ile i jak wychodzą pieniądze z wydziałów promocji, sportu, edukacji. przeczytaj dokumenty z BIPów a nie z powietrza i wtedy tu wróć. każdy klub z ek-lasy dostał coś w roku 2014r. Korona jest teraz kozłem ofiarnym koalicji PO-PSL-SLD. ktoś w ogóle przczytał, że przegłosowali 400tys zł za jeden przystanek w Kielcach, a ma ich powstać 81 ? Korona od 2 lat około ma atakowanych kibiców na stadionie, tak żeby zniszczyć wizerunek klubu wśród mieszkańców, tak żeby nikt nie zauważył wyrzucania pieniędzy na przystanki autobusowe z wifi po 400tys za jeden. wszystkich punktów nie znam. wystarczy wejść na BIP UM Kielce i poczytać co oni w ogóle uchwalają.
wracając do klubów eklstraklasy, takie same informacje można wyszukać na BIPach miast gdzie one są. Ach i LOTOS przecież to też "mecenas" finansowy Lechii.

100noga - 1 stycznia 2015, 16:18:34 - *.as13285.net
W Kielcach tylko VIVE !

gienek - 1 stycznia 2015, 16:52:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czy korona jest przypisana do Ekstraklasy na zawsze?Nie maja kasy to wynocha niech wejdzie w jej miejsce kto inny

judasz - 1 stycznia 2015, 18:11:34 - *.bb.online.no
Nie podniecajcie się, będzie upadlość układowa, a w końcu radni i tak jakieś pieniądze dadzą, tak że te szampany za wcześnie, Korona jeszcze nie zniknie, prędzej mogą spaść do 1. ligi i tam już zostać na długo.

ss88 - 1 stycznia 2015, 18:16:44 - *.play-internet.pl
żal i rozpacz koronko

obserwator - 1 stycznia 2015, 18:32:52 - *.itvmedia.pl
A kto przyznaje licencje klubom, które nie są wypłacalne?
A swoją drogą to patologią jest utrzymywanie przez miasta marnych kopaczy, zamiast przeznaczać te mln zł na inwestycje potrzebne mieszkańcom.
A gdyby już miało tak być że Korona się wycofuje to z ligi i tak powinni spaść sportowo 2 ostatnie kluby + Korona. W końcu to jest rywalizacja sportowa i najsłabsi na boisku powinni być eliminowani, a najsłabsi organizacyjnie nie powinni być do tej rywalizacji w ogóle dopuszczani, ale to już inna para kaloszy.

Wiciu02 - 1 stycznia 2015, 18:35:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli Korona gdzie spadnie III ligi czy do Okręgówki

falcao - 1 stycznia 2015, 18:41:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Żeby nie ten gazeciarz z Kolportera .To Kielce by nigdy nie widziały ekstraklasy.A nawet 1 ligi.Cała prawda.

ss88 - 1 stycznia 2015, 19:01:45 - *.play-internet.pl
do falcao świeta prawda

Darek z Wa - 1 stycznia 2015, 19:37:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Potwierdzone info 2 inwestorów z Warszawy w tym jeden którego jestem pracownikiem

1910 - 1 stycznia 2015, 20:12:50 - *.slubice.vectranet.pl
i dobrze !! pozdro FOREVER WIDZEW FC KOŃSKIE.

Adaś - 1 stycznia 2015, 20:19:04 - *.play-internet.pl
Mam pytanko tylko bez napinki jakie są stosunki i relacje między kibicami Korony a Vive i Efectora? Bo podobno Korona nie lubi Vive i Efectora?

1929 - 1 stycznia 2015, 21:42:38 - *.centertel.pl
A żeby nie dostali licencji i rozwiązali ten klubik.

Phoenix(L) - 2 stycznia 2015, 7:49:22 - *.181.188.226
Mam nadzieję, że Korona nadal będzie grała... a spadną rzeczywiście najsłabsze zespoły

tt - 2 stycznia 2015, 9:06:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Śmieszny klubik

1929 - 2 stycznia 2015, 9:21:22 - *.adsl.inetia.pl
A żeby nie dostali licencji i rozwiązali ten klubik.

ten co wie - 2 stycznia 2015, 10:37:35 - *.dip0.t-ipconnect.de
Śląsk złożył wniosek o upadłość, ale wniosek został wycofany. To była zagrywka miasta przeciwko solorzowi.
Wniosek o upadłość układową złożył Widzew i nadal grał w ekstraklasie.

Aj Em - 2 stycznia 2015, 10:47:32 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Zrobić na wzór Holenderski, tylko z mniejszą ilością zespołów. 12 drużyn extraklasa, 18 zespolów zaplecze extraklasy. Grajazespoly na zasadzie koszykowki, tzn. te które stać i wykupujasobie miejsce w rozgrywkach. Mamy 2 ligi profesjonalne, reszta amatorskie i problem rozwiązany. Niestety takie czasy, gra tylko ten kogo stać.

Irishman - 2 stycznia 2015, 11:51:07 - *.dynamic.chello.pl
Jak mnie takie gadanie rozwala typu, że niby czemu podatnicy mają płacić na jakiś klub. Ano dlatego, bo przez ten klub promuje się miasto, co przyciąga inwestorów, zapobiega jego wyludnianiu się itp. A co lepiej dać kasę na (jak tu czytam) przystanki po 400 tyś każdy, albo może na premie dla urzędników??? Poza tym dzięki klubowi także młodzież zamiast palić, chlać albo nawet ćpać może zająć się treningiem dzięki swoim idolom ma jakieś pozytywne wzory. Tak więc ludzie, powiem... po naszymu - SKOŃCZCIE FANZOLIĆ!
Pozdro z Nowym Rokiem dla Kielc z trójkolorowych Katowic!
Trzymajcie się - niech o spadku decydują wyniki na boisku!

judasz - 2 stycznia 2015, 11:58:21 - *.ihelse.net
@Aj Em - wymien te 30 ktore maja dobre finanse, na to zeby grac. W ekstraklasie jest za malo druzyn, przez co mlodzi nie moga sie ograc. A jak sie mlodzi nie ogrywaja to ci doswiadczeni wymyslaja kontrakty z ksiezyca. Potem kolo sie zamyka i tyle. Ile masz transferow gotowkowych w Polsce? Tyle co na lekarstwo, bo nie ma konkurencji i jak juz ktos 2x kopnie pilke to wymagania z sufitu. W szkocji masz taka lige i widac co sie dzieje, z roku na rok coraz gozej.

Miedziowy - 2 stycznia 2015, 12:09:03 - *.ssp.dialog.net.pl
Zagłębie Lubin -Prezydent miasta prowadzi zaawansowane rozmowy z KGHM Polska Miedź SA w sprawie przejęcia klubu przez miasto Lubin...

bolo - 2 stycznia 2015, 13:13:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tak kończą kluby finansowane tylko z kasy samorządowej. Bajki w stylu "młodzież, wychowanie, szkolenie, reklama miasta" piszą chyba sami "działacze". Wątpię, żeby szkolenie młodych kosztowało 8 baniek. A więc oczywiście TAK na szkolenie młodych za kasę miasta, NIE dla kasy na "profesjonalistów". O tych muszą zadbać działacze pozyskując innych sponsorów. Nie ma sponsorów? Trzeba zmienić nieudolnych "działaczy". Często to oni są przeszkodą dla ew. sponsorów. Następna Siarka.

SCYZOR - 2 stycznia 2015, 13:29:25 - *.kielce.vectranet.pl
DO 9 stycznia pojawi się informacja że radni dali kasę na Koronę ,zobaczycie do 9 stycznia

znafca - 2 stycznia 2015, 17:33:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I co się podniecacie, do końca przyszłego tygodnia radni wyskoczą z kasy.
Takie tam rozgrywki polityczne. Miasto jest właścicielem i nie ma innego wyjscia.
Nasi politycy generalnie nie posiadają czegoś takiego jak cohones.

pomorzak - 2 stycznia 2015, 19:11:11 - *.piotrcentrum.pl
do @judasz - Judaszu, rozwiązanie tego problemu jest proste. Niech Ekstraklasa liczy 14 zespołów i będzie w 100% dla zawodowców, a młodzież niech ogrywa się w pozostałych ligach. Wprowadźmy limity przebywania zawodników do 23 roku życia przez cały mecz na boisku:
- w 1 lidze minimum 4 zawodników;
- w 2 lidze minimum 5 zawodników;
- w 3 lidze minimum 6 zawodników;
- w 4 lidze i niższych minimum 7 zawodników.
Takie rozwiązanie sprawi, że młodzież będzie w cenie, a mało utalentowani starsi wycofają się szybciej z futbolu.

dks - 2 stycznia 2015, 19:22:53 - *.adsl.inetia.pl
Od kiedy to 23 letni zawodnik to młodzieżowiec. Toż to dorosły byk. Skończcie z tymi młodzieżowymi podziałami , jak to są już dorosłe -fakt- młode ale dorosłe byki.

Fryzjer - 2 stycznia 2015, 22:22:20 - *.elblag.vectranet.pl
Teraz słynna piosenka wyjazdowa scyzorów będzie brzmiała tak
" Jeszczę za Tobą przez POWIAT
już tyle lat
dla ciebie obrałem ten kibicowski szlak
hej Korona " :D
Nie no to tak, żartobliwie, nie spadką i awansą przy zielonym stoliku, może znajdzie się ktoś kto wyłoży jakiś hajs, podobno Pinokio Osuch chce się przenieść z Bydgoszczy do Kielc :D

recenzent8 - 3 stycznia 2015, 1:08:42 - *.dynamic.chello.pl
Podoba mi sie to wlasnie, ze miasta dbaja o swoje o kluby, Kielce jak do tej pory fajnie wspieraly klub finansowo, a tak na marginesie na 25 radnych 12tu bylo za przyznaniem tych 8mln ,to ile zabraklo jednego glosu??? w Mielcu do tej pory byla zenada i kpina jak Kielce debatowaly nad 8mioma mln ,a miasto ma 5 razy wiekszy budzet od Mielca ,to w Mielcu przekazywali jakies 40 razy mniej , zenujace grosze , miesciny 3razy mniejsze daja 4 razy wiecej niz w Mielcu , miejmy nadzieje ,ze to sie zmieni i licze ,ze w Kielcach tez przekaza jednak spora kwote ostatecznie

Te de - 3 stycznia 2015, 12:20:12 - *.dynamic.mm.pl
Pozdrowienia dla braci od Mielca, Trzymamy kciuki za WAs.

- 3 stycznia 2015, 13:15:24 - *.dynamic.chello.pl
Spokojnie ! Między ustami a brzegiem pucharu 9 styczeń wyjaśni ?

lalalalkal - 3 stycznia 2015, 22:54:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
I zamiast Korony w ekstraklasie zbuduja przystanki autobusowe. I poco robili ten nowy stadion?

koroniarz - 3 stycznia 2015, 23:42:43 - *.bb.sky.com
tylko proszę aby pan Kubalski i pani Wojda nigdy ale to nigdynie byli na meczu KKorony Kielce ale nigdy zniszczyli wszystko

koroniarz - 3 stycznia 2015, 23:43:55 - *.bb.sky.com
tylko proszę aby pan Kubalski i pani Wojda nigdy ale to nigdynie byli na meczu KKorony Kielce ale nigdy zniszczyli wszystko

19R10 - 4 stycznia 2015, 10:16:27 - *.radom.vectranet.pl
Wstyd to w Kielcach sie urodzic i na stadion koRony chodzić! a niech degraduja ich do 4 ligii i niech tam na wieki zostana

olekxy - 5 stycznia 2015, 13:19:38 - *.142.citypartner.pl
i bardzo dobrze. Niech spadają gdzie ich miejsce. kupili sobie extraklasę, i żadnej kary nie było. korona powinna sie krzątac po niższych ligach, przecież to klub bez tradycji

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas