[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


13 maja 2015, 21:01:42 - mogiel
Flota wycofała się z I ligi

Flota Świnoujście wycofała się z rozgrywek I ligi - poinformował PZPN. Wszystkie nierozegrane mecze z udziałem Floty zostaną zweryfikowane jako walkowery 0-3 na niekorzyść świnoujskiego klubu. Decyzja ta oznacza także, że jeśli Flota zajmie miejsce powyżej szesnastego, nie będzie meczów barażowych pomiędzy zespołami z I i II ligi. Z I ligi spadną trzy ostatnie zespoły w tabeli, a z II ligi awansują cztery zespoły.

Departament Rozgrywek Krajowych PZPN informuje, iż w dniu dzisiejszym klub MKS Flota Świnoujście podjął decyzję o wycofaniu drużyny seniorów z rozgrywek o Mistrzostwo I ligi w sezonie 2014/2015. Oznacza to, iż wszystkie nierozegrane mecze z udziałem tej drużyny zostają odwołane.

Zgodnie z § 14 ust 4 lit. b Regulaminu Rozgrywek Piłkarskich o Mistrzostwo I ligi na sezon 2014/2015, do punktacji zalicza się wyniki uzyskane na boisku we wszystkich rozegranych dotychczas meczach z udziałem drużyny MKS Flota Świnoujście, natomiast pozostałe nierozegrane zawody zostają zweryfikowane jako walkower 0:3 na niekorzyść tej drużyny.

Wycofanie się drużyny MKS Flota Świnoujście z rozgrywek nie powoduje anulowania żółtych i czerwonych kartek otrzymanych przez zawodników w meczach przeciwko tej drużynie - bilans żółtych i czerwonych kartek otrzymanych przez zawodników pozostaje bez zmian.

Jednocześnie Departament Rozgrywek Krajowych PZPN wyjaśnia, iż zgodnie z § 9 Uchwały nr V/70 z dnia 21 kwietnia 2015 roku zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie szczegółowych zasad uzupełnienia składu Ekstraklasy, I ligi, II ligi, III ligi i niższych klas rozgrywkowych oraz Centralnej Ligi Juniorów, w sytuacji braku uzyskania licencji lub rezygnacji z udziału w rozgrywkach:

"W sytuacji, gdy przed rozegraniem meczów barażowych, klub występujący w danym sezonie w rozgrywkach Ekstraklasy lub I ligi nie otrzyma licencji uprawniającej do udziału w rozgrywkach I ligi lub zrezygnuje z udziału w rozgrywkach w następnym sezonie, skład I ligi zostanie uzupełniony o kluby uprawnione do udziału w meczach barażowych, o ile otrzymają licencję uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi".


źródło: własne / PZPN

liliam - 13 maja 2015, 21:03:28 - *.ssp.dialog.net.pl
Należało dopuścić STAL RZESZÓW może nie było by takiego dna

wer - 13 maja 2015, 21:03:41 - *.warszawa.vectranet.pl
Czyli Hajto utrzymał Tychy w 1 LIDZE.

pilkaNOZNA - 13 maja 2015, 21:06:19 - *.master.pl
powiem tak jestem kibicem Chrobrego Głogów - bardzo chcę żeby ChG się utrzymało ale nie w taki sposób. Szkoda Floty.

Napa - 13 maja 2015, 21:08:04 - *.olsztyn.mm.pl
Najbardziej mi szkoda kibiców. Wiem po samym sobie gdy mój STOMIL miał problemy. Tu spadek, zaraz zostajemy, nie ma sponsora, zaraz on się wycofuje .. widmo okręgówki .. straszne. Współczuję kibicom Floty.

dsdsds - 13 maja 2015, 21:08:32 - *.42.27.114
z regulaminu PZPN wynika więc, że zarówno 15. drużyna I ligi, jak i 4. zespół II ligi zagrają w przyszłym sezonie w I lidze

kiki - 13 maja 2015, 21:08:53 - *.dynamic.chello.pl
Kpina. Takie drużyny powinny zostać dożywotnio wyrzucane ze struktur PZPN. Kilka kolejek do końca, a ci wycofują się i robią syf w lidze. No masakra...

frijok - 13 maja 2015, 21:09:17 - *.tktelekom.pl
O w dupę...widzew awansował :D

rzezio - 13 maja 2015, 21:09:20 - *.134.65.253
Rozwałka,Dunajko do dyspozycji prokuratora.Prezydent i SLD do dyspozycji kibiców.Pani Dorosz do pracy.Pan Wożniak na Służewiec-Kłobucka 5

perpi - 13 maja 2015, 21:11:20 - *.play-internet.pl
Dlaczego niby Hajto utrzymał Tychy ? Życze mu tego ale 15 miejsce nic mu nie daje, tak czy siak musi wyprzedzić jeszcze jedną drużynę, (a ma na to mało czasu), tylko że teraz po spadku Floty już nie będzie musiał grać w barażach, gdyby tak się stało. Choć oczywiście życze mu tego bo to niezły trener z pomysłem na grę choć trochę pechowy (na co wpływ ma jego zarozumiałość)

bytovia - 13 maja 2015, 21:15:29 - *.centertel.pl
Szkoda. Współczuje kibicom.

ronay - 13 maja 2015, 21:16:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hajto jest w tyłku...spadają trzy zespoly a awansują z II ligi cztery wesoło

wer - 13 maja 2015, 21:16:30 - *.warszawa.vectranet.pl
@PERPI / Bo z 2 LIGI nie chcą awansować ze względu na wymogi licencyjne w następnym sezonie 1 LIGI.

perpi - 13 maja 2015, 21:19:49 - *.play-internet.pl
@wer
Może się tak zdarzyć ale PZPN już określił się że inaczej wymogi licencyjne będą stosowane dla drużyn obecnie grających w I lidze, a inne dla beniaminków Np. kwestia oświetlenia, jeśli beniaminki pokażą papiery że coś w tej sprawie działają choć nie zdążą na start ligi to zostaną dopuszczone

rzezio - 13 maja 2015, 21:19:57 - *.134.65.253
kiki-syf to ty jesteś

normalny - 13 maja 2015, 21:20:05 - *.dynamic.chello.pl
Tylko że Flota nie zrezygnowała z udziału w rozgrywkach w następnym sezonie, tylko zrezygnowała z z udziału w rozgrywkach w tym sezonie, tak więc ten przepis chyba nie dotyczy tej sytuacji. Flota powinna być przesunięta na ostatnie miejsce w tabeli i tyle.

rzezio - 13 maja 2015, 21:21:04 - *.134.65.253
Latarki sobie kupią

Led - 13 maja 2015, 21:22:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do wet. Koles nie Ciesz sie za wczasu,trzeba grac do konca,a nie na kogos liczyc !

mike - 13 maja 2015, 21:30:50 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
nie rozumiem, nie mogli dograć tych 5 spotkań honorowo? wyjazdówki poddać walkowerem a u siebie godnie się pożegnać?

wer - 13 maja 2015, 21:31:03 - *.warszawa.vectranet.pl
@PERPI / W przyszłym sezonie 1 LIGI wszystkie zespoły muszą grać na stadionach z oświetleniem o natężeniu minimum 1700lx. Polsat kupił prawa do 1 LIGI i PZPN oświetlenia nie odpuści. Problemy z oświetleniem mogą mieć DOLCAN i BYTOVIA. A w 2 LIDZE w czubie same tuzy jak ROZWÓJ, Kluczbork, Raków, BŁĘKITNI Stargard Szczeciński czy Stalowa Wola.

do redakcj - 13 maja 2015, 21:32:27 - *.dynamic.chello.pl
dlaczego cytujecie przepis nie odnoszący się do tej sytuacji?

pilkaNOZNA - 13 maja 2015, 21:34:35 - *.master.pl
dużo nie mówiąc czy Flota czy Tychy są to kluby które zasługują na pierwszą ligę choćby na struktury klubów i tradycje- są tu kluby które Mniej na to zasługują choćby Bytovia,Termalica,Chojniczanka,Dolcan,Pogoń Siedlce - nie urażając ich kibiców , większość z pozostałych klubów ma wielkie tradycję - chociaż dla Mnie najbardziej szkoda mi Widzewa- klub który tak wiele zrobił w Europejskich Pucharach - jak dla Mnie Widzew jest w pierwszej piątce klubów z największymi tradycjami i sukcesami - a tak naprawdę jestem przerażony sytuacją klubów w Łodzi - na takie mecze w Ekstraklasie jak Widzew - ŁKS czekało pól Polski - ale prawda jest taka - jaka władza w mieście taka sytuacja sportowa- takich zniszczonych klubów jest wiele np. Polonia W-wa, Stilon Gorzów, Pogoń Szczecin ile czasu się zbierała po panu ptaku- to samo dotyczy ŁkSu, ech tragedia,kurczę kończę pisać bo braknie strony z tych nerwów

roro - 13 maja 2015, 21:36:36 - *.icpnet.pl
Jeszcze dwa i Widzew się uratuje, albo jeszcze 16 i Widzew awansuje ;)

zdzich659 - 13 maja 2015, 21:38:52 - *.adsl.inetia.pl
No to Chrobry jest zadowolony nie będzie barazy

artikks - 13 maja 2015, 21:41:04 - *.piastlan.net
widzew z lksem i tak się podniosą wcześniej czy później......brakuje tych derbow....

bolak - 13 maja 2015, 21:41:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Teraz powinni wycofać pajaców co im licencję wydali na 1 ligę mimo katastrofalnej sytuacji finansowej i próbie sprzedaży licencji.

retro - 13 maja 2015, 21:42:06 - *.107.34.104
jak już ktoś powiedział: szkoda, że nie wyszło ze stalą...

1976 - 13 maja 2015, 21:45:05 - *.ssp.dialog.net.pl
Flota rezygnuje z gry w lidze, to z atomatu jest przesunieta na ostatnie miejsce w tabeli i traktuje sie taka druzyne jako spadkowicza, czyli z 1 ligi leca jeszcze dwie i jedna zagra w barazu! A ze flota sie wycofala z rozgrywek w nastepnym sezonie musi wystartowac od b klasy

anti viola - 13 maja 2015, 21:47:43 - *.32.11.vie.surfer.at
I tak szacun,że tak długo grali mimo tak wielkich problemów finansowych.Co jak co ale teoretycznie się utrzymali ,powodzenia w 2 lidze,

nrt - 13 maja 2015, 21:48:27 - *.dynamic.chello.pl
90 minut chyba zły przepis przedstawił Flota musi spaść na ostatnie miejsce ....tak zawsze było .........

wer - 13 maja 2015, 21:54:03 - *.warszawa.vectranet.pl
FLOTA jest obecnie na 18 pozycji w 1 LIDZE bo do końca sezonu będzie przegrywać walkowerami. Czyli na dzisiaj GKS Tychy zajmuje 15 pozycję.

remol - 13 maja 2015, 21:54:54 - *.legnica.vectranet.pl
Siarka czytaj ze zrozumieniem!!! nie ma barazy!!!!! 3 leca!!!! 4 awansuja!!!!!

bolak - 13 maja 2015, 21:55:51 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nie jestem za wioskami typu Nieciecza w EX ale nie przesadzajcie z historycznymi tradycjami klubu typu Widzew, ŁKS bo zmienia się finansowanie regionalne a słabi upadają bez względu na historię. Gdyby biorąc historyczne osiągnięcia to np. Stal Mielec czy np. Szombierki Bytom powinni dożywotnio grać w EX bez względu na wyniki.

mac - 13 maja 2015, 21:55:55 - *.dynamic.chello.pl
no tak ale z komunikatu to nie wynika ?

W.Jarząbek - 13 maja 2015, 22:01:06 - *.217-171-60.tkchopin.pl
I tak długo ciągnęli zapowiadało się że już mecz z Widzewem się na sto procent nie odbędzie.
Teraz zacznie się polowanie na co lepszych zawodników.

kibol - 13 maja 2015, 22:01:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To czy Flota by się wycofała czy nie Chrobry i tak by się utrzymał bo spokojnie wyprzedzi Sandecje bo nad Tychami ma 5 pkt przewagi. Szkoda kibiców z Świnoujścia.

jdjd - 13 maja 2015, 22:02:36 - *.centertel.pl
Jakiej 2 lidze zespol die wycifal walkowery a 3 walkowery to degradacja do 4 ligi wozniak juz oznajmij ze weźmie flotę od B jlasy

joakim - 13 maja 2015, 22:02:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Supermanipulacja - pięć drużyn dostanie punkty za darmo. W tym walcząca o awans Wisła Płock... dlaczego nie można anulować wszystkich wyników Floty, tak byłoby uczciwie dla reszty stawki. A nie że większość drużyn traci punkty a kilka ekip dostanie punkty za darmo...

bolak - 13 maja 2015, 22:04:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
"jeśli Flota zajmie miejsce powyżej szesnastego, nie będzie meczów barażowych pomiędzy zespołami z I i II ligi" Ale bezsens. Drużyna która się wycofała w trakcie rozgrywek powinna być przesunięta na ostatnie miejsce a wyniki rundy powinny być uznane jako walkower dla wszystkich którzy grali w tej rundzie z zespołem który się wycofał, bo to niesprawiedliwe że ci co mieli z nimi grać mają 3 pkt. z urzędu a inni musieli je wywalczyć.

alty - 13 maja 2015, 22:04:51 - *.dynamic.mm.pl
Hahaha. I nie są przesunięci na ostatnie miejsce. FC Byczyna II LIGA

sebinho - 13 maja 2015, 22:05:29 - *.adsl.inetia.pl
W takim więc razie prawdopodobnie 15 zespół 2 ligi się utrzyma(w tej chwili Kotwica Kołobrzeg), gdyż z 2 ligi awansują 4, a spadną tylko 3 zespoły z 1 ligi. Wer, Hajto jeszcze nie utrzymał GKS-u Tychy w 1 lidze, bo tracą teraz 5 punktów do 15 w tabeli Chrobrego Głogów, a zostało już tylko 5 kolejek do rozegrania. Nie będzie łatwo się GKS-owi utrzymać.
Swoja droga zgadzam się z normalnym. Flota powinna zostać przesunięta na ostatnie miejsce w tabeli. Chyba zawsze tak się działo z klubami w takich sytuacjach. Ale jak widzę zostały wprowadzone jakieś nowe zasady przez PZPN.

do joakim - 13 maja 2015, 22:06:00 - *.dynamic.chello.pl
bo taki jest regulamin, i czy się z tym zgadzamy czy nie, to kluby przystępując do rozgrywek wiedzą że taki jest. Natomiast sprawa bezpośredniego awansu drużyny z miejsca barażowego już nie jest taka prosta, bo zwyczajnie ten zapis odwołuje się do innej sytuacji, a sytuacja która następuje nie jest tak szczegółowo opisana.

alty - 13 maja 2015, 22:10:51 - *.dynamic.mm.pl
W najgorszym razie Flota zajmie 15 miejsce A jeszcze Pogoń i Bytovia mają + 3 pkt za walkowery I LM dla FC Byczyna się oddala :D

altern - 13 maja 2015, 22:18:17 - *.207.101.63
dziwny ten regulamin bo z punktu widzenia drużyn które do tej pory grały z flotą zyskują ci co dostaną walkowery...

piotr - 13 maja 2015, 22:19:53 - *.awacom.net
Poco wogóle flociarze wystartowaliście?,teraz to tylko zamieszanie jest

lukas - 13 maja 2015, 22:20:39 - *.play-internet.pl
Do wer. Ty juz lepiej nic pisz bo jeszcze nic madrego nie napisales. Skad ty wiesz kto ma problemy z oswietleniem? Stomil i Olimpia w trakcie budowy Chojniczanka i Bytovia juz po przetargach. Zejdz na ziemie bo twoja polonia jeszcze musi sie postarac ale na razie na awans do 2 ligi.

Zagloba - 13 maja 2015, 22:36:07 - *.dynamic.chello.pl
Nic z tego nie rozumiem . 3 walkowery , ostatnie miejsce . A tu jakieś rozważania które miejsce zajmie Flota

net - 13 maja 2015, 22:41:11 - *.dynamic.chello.pl
spada na ostatnie miejsce tak zawsze było .... coś portal chyba zamieszał

hybny - 13 maja 2015, 22:51:03 - *.dynamic.chello.pl
Potwierdzam, flota rezygnuje. 5 walkowerów. Ostatnie miejsce _ i 4 liga kl b

pilkaNOZNA - 13 maja 2015, 22:51:34 - *.master.pl
chociaż mam jeszcze nadzieję że Sandecja się uratuję bo u nich też krucho z Tego co pamiętam

wykpiasz - 13 maja 2015, 22:54:33 - *.252.229.smslowianin.pl
bójcie się chamy do A klasy wracamy!!! a i o licencje w możemy być spokojni. takiego mega stadionu mogą mam zazdrościć;--)

zksfan - 13 maja 2015, 23:00:49 - *.adsl.inetia.pl
na ten czas Wisła pierwsza w tabeli :D

bolak - 13 maja 2015, 23:01:55 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Do Redakcji. Prosimy o komentarz jakim cudem są rozważania które miejsce zajmie Flota po wycofaniu się w trakcie rozgrywek.

mati - 13 maja 2015, 23:03:04 - *.toya.net.pl
Ale "uwalili" Widzew
Nie ma meczu barażowego bo Flota ma 36 pkt więc zamjie raczej 15 miejsce bo Tychy nie ugrają 10 oczek (tyle muszą bo 9 nic im nie, daje Flota jest lepsza w bezpośrednich meczach) a Chrobry i Sandecja na spokojnie po 4-5 pkt minimum zdobędą (bronią się przed spadkiem, więc zdobędą)
Jeśli nawet 5 meczy Widzew, wygra to nic im to nie daje bo będzie wtedy 35 pkt. Chyba, że Chrobry i Sandecja wszytsko przegrają ale raczej awykonalne. O Bytovi nie piszę bo dostają już z automatu 3:0 więc są bezpieczni.
Z prostej analizy: spada Widzew, Pogoń i Tychy (chyba, że zdobędą minimum 10 pkt) wówczas będą grali baraż bo Flota zajmie 16 miejsce. wentualnie baraż w sytuacji gdy Flota zajmie 16 miejsce będzie grała Sandecja lub chrobry ale tylko wtedy gdy nie zgobęda minimum 5 pkt a Tychy zdobędą minimum 10.
W sytuacji gdy musi być spełnionych tyle warunków rzczej cięzko inaczej analizować jak spadek Widzewa, Pogoni i Tychy (ewentualnie Sandecja lub Chrobry baraż)

1976 - 13 maja 2015, 23:05:41 - *.ssp.dialog.net.pl
Remol a ja ci mowie ze normalnie baraz sie odbedzie!!!! Bo Flota zostanie potraktowana jak spadkowicz zajmie ostatnie miejsce i to znaczy ze leci na ta chwile jeszcze Widzew i Siedlce a na ta chwile Tychy graja w barazu!!!!

normalny - 13 maja 2015, 23:07:12 - *.dynamic.chello.pl
Ale wy głupoty wypisujecie, jak Flota może zająć jakiekolwiek miejsce skoro zostaje po 3 meczach oddanych walkowerem automatycznie wykluczona z rozgrywek (zgodnie z regulaminem 1 ligi), czyli jest wyrzucona z rozgrywek, ale dalej się liczy. Czyli teoretycznie jak ktoś będzie miał 1 miejsce i 10 pkt przewagi na 3 mecze przed końcem ligi, dostanie 3 walkowery to zostanie wykluczony z rozgrywek ale zdobędzie jednocześnie mistrzostwo 1 ligi? Czasem na prawdę warto przeczytać to co się cytuje i odnieść do konkretnej sytuacji, przepis cytowany przez tego osła z PZPN-u odnosi się do kompletnie innej sytuacji.

mati - 13 maja 2015, 23:09:28 - *.toya.net.pl
do Bolak: jakim cudem ?
Flota nie zostanie przesunięta na ostatnie miejsce w tabeli już tego zapisu nie ma. Zajmie takie miejsce ile zagwarantuje mu ilośc zdobytych punktów w trakcie całego sezonu.

1976 - 13 maja 2015, 23:13:22 - *.ssp.dialog.net.pl
Ogarnijcie sie ludzie po trzech walkowerach druzyna z atomatu wylatuje z ligi i wtedy by byla potraktowana tez jako spadkowicz, a ze sama sie wycofuje nic tego nie zmienia moga miec wiecej niz niektore druzyny pkt. to i tak zostaja przesunieci na ostatnie miejsce! A podam taki przyklad, jakby wycofala sie druzyna z czolowki ligi i pkt by jej wystarczyly do utrzymania, to co w nagrode za wycofanie sie z ligi traktowano by taka druzyne ktora nadal moze grac w 1 lidze? Skoro pkt sie utrzymala?!!

D. - 13 maja 2015, 23:13:50 - *.suwalki.vectranet.pl
Szkoda , że to tak się musiało skończyć trzymajcie się Flota ! Miło będzie wspominać najdalszą wyprawę pozdro z Suwałk

do mati - 13 maja 2015, 23:14:41 - *.dynamic.chello.pl
Ale jest zapis o wykluczeniu z rozgrywek, za to nie ma żadnego zapisu o odwołaniu baraży w przypadku kiedy drużyna wycofa się w TRAKCIE AKTUALNYCH rozgrywek, jest tylko i wyłącznie w przypadku kiedy po ukończonym sezonie nie dostanie licencji, albo się wycofa z rozgrywek na następny sezon. Problem tkwi w tym że Flota nie ukończy rozgrywek, a skoro zostanie wykluczona to nie powinna być klasyfikowana, nawet jeśli regulamin jasno tego nie precyzuje.

kuba - 13 maja 2015, 23:15:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jak 3 lecą a 4 awansują to liga będzie miała 19 zespołów?

niepewny - 13 maja 2015, 23:18:01 - *.pl35.fiberway.pl
Czyli co z II ligi zlecą tylko trzy zespoły, skoro Flota automatycznie leci dwie ligi niżej?

sandecja - 13 maja 2015, 23:19:11 - *.ds16.agh.edu.pl (*.168.222.133)
uff...

1976 - 13 maja 2015, 23:24:23 - *.ssp.dialog.net.pl
Przez to ze Flota sie wycofala z ligi nie oznacza zniany spadkow i barazy!!! Poprostu traktuje sie taka druzyne jako spadkowicza i tyle 18 Flota 17 Widzew 16 Pogon 15 Tychy, takie to trudne do zrozumienia!!! Druzyny z miejsc18-16 sa spadkowiczami, a druzyna z 15 gra w barazu z 4 druzyna z 2 ligi koniec tematu!! Kto uwarza innaczej niech nadal tak mysli to mu mina zrzednie na joniec sezonu!!

abcd - 13 maja 2015, 23:24:24 - *.ksiezyc.pl
Ale jak to? przecież widzew już nie jest ostatni bo się flota wycofała hahahha

der - 13 maja 2015, 23:25:25 - *.static.chello.pl
@niepewny Tak możesz być pewny, z II ligi lecą 3 zespoły.

k - 13 maja 2015, 23:26:09 - *.228.35.8
Flota nie będzie sklasyfikowana jako ostatnia drużyna. Jej mecze będą rozstrzygane walkowerem na korzyść drużyn przeciwnych.
Jeżeli flota zajmie miejsce powyżej miejsca barażowego, to na jej miejsce z automatu wejdzie drużyna z II ligi uprawniona do barażów.
"Są to zmiany wprowadzone poprzez:
Uchwała nr V/70 z dnia 21 kwietnia 2015 roku Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w
sprawie szczegółowych zasad uzupełnienia składu
Ekstraklasy, I ligi, II ligi, III ligi i niższych klas rozgrywkowych oraz Centralnej Ligi
Juniorów w sytuacji braku uzyskania licencji lub rezygnacji z udziału w rozgrywkach"
Punkt III, paragraf 9 stanowi:
W sytuacji gdy, przed rozegraniem meczów barażowych, klub występujący w danym sezonie w
rozgrywkach Ekstraklasy lub I ligi nie otrzyma licencji uprawniającej do udziału w rozgrywkach I
ligi lub zrezygnuje z udziału w rozgrywkach w następnym sezonie, skład I ligi zostanie
uzupełniony o kluby uprawnione do udziału w meczach barażowych, o ile otrzymają licencję
uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi."
Ilość walkowerów nie ma znaczenia dla kształtu tabeli w obecnym sezonie a jest jedynie karą dla zespołu, który nie dokoczył rozgrywek na przyszłe sezony.

mati - 13 maja 2015, 23:26:40 - *.toya.net.pl
Pokaż gdzie widzisz w regulaminie że drużyna zostaje przesunięta na ostatnie miejsce ?
ART 14 (wszystkiw punkty, innych nie ma):
1. W przypadku niestawienia się drużyny na zawody, klub, niezależnie od sankcji określonej w § 11 ust 2 pkt b, zostanie ukarany karą finansową w wysokości 3.000,00- zł (trzy tysiące złotych).
2. Drużyna klubu, która przed rozpoczęciem lub w czasie trwania rozgrywek mistrzowskich zrezygnuje z dalszego uczestnictwa zostanie przesunięta w następnym cyklu rozgrywek o dwie klasy niżej i ukarana karą finansową w wysokości 8.000,00- zł (osiem tysięcy złotych).
3. Drużyna klubu, która w trakcie rozgrywek nie rozegra z własnej winy trzech wyznaczonych spotkań, zostaje automatycznie wyeliminowana z rozgrywek i zdegradowana o dwie klasy niżej bez względu na liczbę zdobytych punktów, a ponadto ukarana karą finansową w wysokości 8.000,00- zł (osiem tysięcy złotych).
4. Weryfikację spotkań drużyn wycofanych przeprowadza się następująco:
a) w przypadku rozegrania mniej niż 50 % spotkań, anuluje się wyniki dotychczasowych spotkań tej drużyny.
b) w przypadku rozegrania 50 % lub więcej spotkań, zalicza się do punktacji wyniki uzyskane na boisku, natomiast w pozostałych nierozegranych meczach przyznaje się walkowery dla przeciwników.

do k - 13 maja 2015, 23:28:35 - *.dynamic.chello.pl
"lub zrezygnuje z udziału w rozgrywkach w następnym sezonie" mówi Ci coś wyraz NASTĘPNYM czy nie bardzo? Ten przepis ma zastosowanie po zakończeniu rozgrywek, nie w trakcie ich trwania, sytuacja z flotą nie jest opisana w regulaminie i skończcie się już powoływać na ten przepis.

k - 13 maja 2015, 23:29:04 - *.228.35.8
1976, nie masz racji i brniesz.

1976 - 13 maja 2015, 23:29:16 - *.ssp.dialog.net.pl
Jak najbardziej z 2 ligi leca trzy druzyny! Napewno gdyz 4 druzyna zostaje Flota

Geddeon - 13 maja 2015, 23:29:26 - *.dip0.t-ipconnect.de
Brawo Flota

do mati - 13 maja 2015, 23:31:48 - *.dynamic.chello.pl
Wykluczenie z rozgrywek jest jednoznaczne z tym że drużyna jest nieklasyfikowana, nie kończy rozgrywek więc nie może być sklasyfikowana powyżej drużyn które je kończą, to jest dużo logiczniejsze niż powoływanie się na przepis odnoszący się do innej sytuacji.

mati - 13 maja 2015, 23:34:08 - *.toya.net.pl
Pokaż gdzie widzisz taki zapis w Reulaminie o jakim piszesz: "lub zrezygnuje z udziału w rozgrywkach w następnym sezonie" ???
Jest tylko, że: "zostanie przesunięta w następnym cyklu rozgrywek o dwie klasy niżej"

1976 - 13 maja 2015, 23:36:52 - *.ssp.dialog.net.pl
Jak ja nie mam racji to sorki. Wytlumacz mi w takim razie jak druzyna ktora rezygnuje z grania dalej jest klasyfikowana w tabeli jako uczestnik ligi!! Pomysl gdzie by byla kara dla takiego klubu?!!! To co powiesz mi mi ze jeszcze ma szanse na utrzymanie? Bo skoro jej miejsce nadal jest obowiazujace to i na koniec tego zmienic nie mozna!!

do mati - 13 maja 2015, 23:39:08 - *.dynamic.chello.pl
A artykuł który komentujesz przeczytałeś? To jest fragment z cytowanego przepisu który niby ma mieć zastosowanie, a jest sprzeczny ze stanem faktycznym co sam zresztą zauważasz, bo jak drużyna która w przyszłych rozgrywkach ma być przesunięta o dwie klasy niżej, może rezygnować z gry w klasie z której jest degradowana. Po prostu ta sytuacja nie jest w regulaminie, ani żadnym innym przepisie przewidziana i PZPN musi ustalić co robić, a nie powoływać się na jakieś przepisy dotyczące innych sytuacji. Flota nie musi być przesunięta na ostatnie miejsce, ale w takim przypadku na jakiej podstawie zostaje odwołany baraż?

mati - 13 maja 2015, 23:51:55 - *.toya.net.pl
Niestety Regulami to Regulamin, nie okresla on przesunięcia drużyny, która zrezygnowała na ostatnie miejsce a tym samym określa się to mianem "zachowuje dotyczcasową ilośc punktów"

k - 13 maja 2015, 23:53:00 - *.228.35.8
@do mati
To może szerszy zakres uchwały na którą się powołałem.
"III. I liga
§ 8
W sytuacji, gdy klub występujący w danym sezonie w rozgrywkach I ligi nie otrzyma licencji
uprawniającej do udziału w rozgrywkach I ligi w następnym sezonie, klub ten zostanie
sklasyfikowany w rozgrywkach I ligi w bieżącym sezonie, zgodnie z liczbą zdobytych punktów,
jednakże zostanie przesunięty do II ligi.
§ 9
W sytuacji gdy, przed rozegraniem meczów barażowych, klub występujący w danym sezonie w
rozgrywkach Ekstraklasy lub I ligi nie otrzyma licencji uprawniającej do udziału w rozgrywkach I
ligi lub zrezygnuje z udziału w rozgrywkach w następnym sezonie, skład I ligi zostanie
uzupełniony o kluby uprawnione do udziału w meczach barażowych, o ile otrzymają licencję
uprawniającą do udziału w rozgrywkach I ligi."
Flota, rezygnuje z rozgrywania spotkań, za co otrzyma walkowery i zostanie zdegradowana. To fakt.
Natomiast samo wycofanie się z rozgrywek w obecnym kształcie przepisów nie ma wpływu na układ tabeli. Zgodnie z paragrafem 8 - Flota poprzez rezygnację w tym sezonie, traci prawo do ubiegania się o licencję w I lidze w kolejnym sezonie. Wobec tego zastosowanie ma paragraf numer 9. Wobec czego Flota zostanie zastąpiona (na ten moment) przez drużynę z II ligi uprawnioną do gry w barażach.
Odwołując się zaś do regulaminu rozgrywek (cytowany przez mati), nie ma tam aktualnie mowy o przesuwaniu na ostatnie miejsce w przypadku wycofania się drużyny. Następstwem takiej decyzji są walkowery.
Dalsze sankcje w postaci degradacji o 2 klasy rozgrywkowe, etc. mają już charakter indywidualnego zastosowania wobec danego klubu.
Pozdrawiam

mati - 13 maja 2015, 23:53:25 - *.toya.net.pl
Jasne nie ma w Regulaminie i PZPN musi zdecydować...
skończył się "zielnoy stoliczek leśnych dziakdów"
Wszytsko jest w Regulaminie i dodatkowych uchwałach.

Koniec i k - 13 maja 2015, 23:58:14 - *.adsl.inetia.pl
Jeśli Flota będzie w najgorszym wypadku 15-ta na koniec sezonu, to leci na dziś dzień: Widzew, Pogoń i GKS. Chrobry nie gra baraży, wchodzą cztery pierwsze z II ligi. Jak Flota zajmie miejsce 16 na koniec sezonu, leci na dziś dzień: Widzew, Pogoń i GKS i wchodzą cztery pierwsze z II ligi. Jak Flota zajmie miejsce na koniec sezonu w strefie spadkowej, leci na dziś dzień: Widzew, Pogoń, a GKS gra baraże z 4 drużyną II ligi, wchodzą trzy pierwsze z II ligi. Oczywiście w każdym z przypadków Flota uzupełnia stawkę spadkowiczów.

mati - 13 maja 2015, 23:59:49 - *.toya.net.pl
dokładnie tak będzie Flota nie zakończy na ostatnim miejscu

... - 14 maja 2015, 0:27:28 - *.205.158.248.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Szkoda. To naprawdę chore, że tyle klubów wycofuje się z rozgrywek, takie przypadki powinny być incydentalne, a u nas to niemal norma.

Paw - 14 maja 2015, 0:30:15 - *.skomur.pl
FC Byczyny już nic nie uratuje

roman89 - 14 maja 2015, 0:32:08 - *.devs.futuro.pl
no cóż najwięcej zyskuje na tym Bytovia i Wisła Płock. Bytovia wygrywa z Widzewem plus walkower z Flotą i utrzymanie pewne, a Wisła wystarczy wygrać z Niecieczą i sprawa awansu załatwiona

ar21 - 14 maja 2015, 0:36:32 - *.warszawa.vectranet.pl
Nie ma co bić piany... Na razie to wstępne info od PZPN po przeanalizowaniu postanowień (z swoją argumentacją przyjdą prawnicy kilku wspomnianych powyżej zainteresowanych klubów I ligi)i zobaczymy jaka będzie interpretacja. Moim zdaniem cytowana uchwała nie ma zastosowania do tego przypadku. Flota powinna po 5 meczach zostać zdegradowana. Nie ma podstaw,aby nie zastosować art.14 ust.2 regulaminu rozgrywek

jarek oko - 14 maja 2015, 0:36:51 - *.ias.bredband.telia.com
Czyli ze zgoda z Kotwica Kolobrzeg zostaje tez przerwana?

alty - 14 maja 2015, 1:06:01 - *.opera-mini.net (*.127.148.113)
Spada Byczyna, Pogoń i Głogów.
A co do licencji. Np. Raków jeśli awansuje pierwszą rundę będzie grał w Gliwicach albo Bełchatowie . Z II ligi licencji na grę w I lidze może nie dostać Kluczbork i Blekitni (nie wiadomo czy wystąpią). Reszta drużyn które mają szanse na awans ma już wstępnie dogadane stadiony a i finanse też ok.

leon - 14 maja 2015, 1:37:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A wystarczyło w lecie siąść, spokojnie się napić, pomyśleć i wybrać mniejsze zło. A tak nie ma I ligi, dług pozostał, a i emocji pozasportowych co niemiara. Współczuję Flocie. Brawo dla prezia i takiego jednego portaliku.

futbolista - 14 maja 2015, 2:58:44 - *.bois.qwest.net
gdyby byly lepsze relacje na linii klub,jego wladze
oraz miasto-a sponsorzy,to nie bylo by takich bajzli.wogole,to powinno sie szanowac ludzi,ktorzy
pragna wydac ze swej kieszeni.ale tu w wielu wypadkach wchodzi w gre polska lakomosc oraz cwaniactwo.ma,to doic i to jeszcze w imie dobra pilki,a tak naprawde,to chodzi tylko o wykorzystanie i wykiwanie.wielu do czasu daje sie na
piekne slowka nabierac.ale kiedy sie ockna,to katastrofa.wspolprace buduje sie na milosci bliznich
a nie na cwaniactwie.miec pretensje do swej polityki

miki - 14 maja 2015, 6:23:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdyby uchwała PZPN była z 2014 i 2015 to wszystko byloby jasne.
A tak - jasne nie jest.
Choć praktyka dowodzi, że baraży nie bylo w takich sytuacjach.
W tym roku nie jest to glupie II liga jest wyrównana,
ale gdyby trzeci miał 70 pkt, a czwarty 42 pkt, to wniosek byłby inny

myślący - 14 maja 2015, 7:04:46 - *.158.216.208.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ludziska! Zacznijcie myśleć a nie wypisywać bzdury. Jeśli Flota zajmie miejsce pomiędzy 1 a 15 to barażu nie ma. Jeśli będzie na pozycji 16-18 to baraż jest. Przecież to logiczne.

do myslacy - 14 maja 2015, 7:37:12 - *.068.c87.petrotel.pl
juz jest podane co i jak tak jak mowi myslacy tak podal i PZPN

... - 14 maja 2015, 7:42:49 - *.158.219.159.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Paw - twojego rozumu też nie, bo czegoś takiego nie ma.

do myślący - 14 maja 2015, 8:11:49 - *.150.150.134.internetia.net.pl
To wytłumacz mi alfo i omego jak drużyna która została wyrzucona z rozgrywek/ sama z nich zrezygnowała, może być sklasyfikowana wyżej od którejkolwiek drużyny która kończy rozgrywki. Chyba nie do końca taki myślący.

F 1957 - 14 maja 2015, 8:28:19 - *.251.123.smslowianin.pl
Tak właśnie niszczy się nasz kraj i naszą tożsamość , zostaną tylko wspomnienia !

AdoDenHaag - 14 maja 2015, 8:28:33 - *.cm-7-2a.dynamic.ziggo.nl
@do myślący
Najprawdopodobniej jest to związane z karą dodatkową czyli karną degradacją o dwie klasy rozgrywkowe tzn- jeśli utrzyma się nad kreską Flota będzie mogła rozpocząć przyszły sezon od 4-ej ligi jeśli zaś będzie pod kreską od klasy okręgowej

myślący - 14 maja 2015, 8:34:28 - *.30.199.243.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wystarczy pomyśleć. Jeśli zdobędzie większa liczbę punktów to jest sklasyfikowana wyżej - z wyjątkiem sytuacji, kiedy wycofa się w trakcie rundy jesiennej lub przed rozpoczęciem rundy wiosennej. Jeśli skończyliby rozgrywki na miejscu spadkowym to tutaj wszystko jest logiczne i jest jasne, że spadają i nikt inny na ich miejscu nie zostaje w lidze. Natomiast jeśli uzbierali więcej punktów od miejsc spadkowych to powinna zostać drużyna z miejsca barażowego oraz awansować drużyna z 4 miejsca z 2 ligi. Gdyby pojawił się kolejny "wycofywacz" to byłby baraż kolejnej drużyny z miejsc spadkowych z 5 drużyną II ligi. Wszystko z duchem sportu.

AdoDenHaag - 14 maja 2015, 8:42:05 - *.cm-7-2a.dynamic.ziggo.nl
@myślący
Nie ma takiej możliwości by 5 drużyna drugiej ligi grała baraż, w takiej sytuacji spadłyby dwie drużyny które się wycofały plus dwie ostanie zaś awansowały by 4 drużyny bez rozgrywania baraży

62 - 14 maja 2015, 8:50:53 - *.internetia.net.pl
Tony Vegas utopił kolejny klub.Mistrz. Mnie zastanawia tylko jak długo ludzie będą mu wieżyc...

do myślący - 14 maja 2015, 9:09:13 - *.150.150.134.internetia.net.pl
Tak z duchem sportu jest to że drużyna która nie dotrzymała regulaminu rozgrywek i została z nich karnie relegowana będzie wyżej sklasyfikowana od drużyn które te rozgrywki ukończą zgodnie z przepisami. A już w ogóle z duchem sportu jest to że drużyny które mają taki terminarz że jeszcze nie grały z Flotą, dostaną za nic 3 pkt dodatkowo.

dasko - 14 maja 2015, 9:13:59 - *.dynamic.chello.pl
Dla mnie logiczne jest to:
Flota jest na miejscu 1-15 spada o dwie klasy nizej z powodu wycofania i przesuwana jest na 18 miejsce.
Flota zajmuje 16-18 spada o 3 klasy nizej i przesuwana jest na 18 miejsce na koniec sezonu

ultra - 14 maja 2015, 9:51:46 - *.adsl.inetia.pl (*.168.206.6)
Sprawa jest prosta. Zalezy, ktore miejsce zajmnie Flota z 36pkt na koniec sezonu. Jesli bedzie na 15 miejscu (teoretycznie barazowym)lub wyzej baraz sie nie odbedzie bo niby z kim? Jesli zajmie 16 miejsce (na 17 i 18 lokate juz nie ma matematycznych mozliwosci) baraz z drugoligowcem rozgrywa druzyna z miejsca 15. @ 1976 mylisz sie, Flota nie bedzie automatycznie przesunieta na ostatnie miejsce w tabeli. Nie ma juz takiego zapisu, pozatym ogromna wiekszosc sezonu rozegrala. Tak czy owak nic nie pomoze podlodzkiemu widzewowi przed rychlym upadkiem. Odliczamy...

Pseudonim - 14 maja 2015, 9:53:09 - *.dynamic.mm.pl
To co Stal vel Flota Rzeszów Świnoujście, w tym roku uda się kupić po żydowsku miejsce w I lidze? Pewnie papa Ferenc rzuci kaską i będziecie mieli zaplecze Ekstraklasy. Hej ho wiśta wio Stal Rzeszów w piłke gro.

AdoDenHaag - 14 maja 2015, 10:08:11 - *.cm-7-2a.dynamic.ziggo.nl
@Pseudonim
Oczywiście że Stal może grać na licencji Floty z tym że na chwilę obecną rozpocznie sezon dwie klasy niżej

oszust - 14 maja 2015, 10:13:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
panie dunajko! oddaj pan kase do klubu bo setki ludzi pan oszukał!

Stal 1944 - 14 maja 2015, 10:20:58 - *.ostnet.pl
W tej chwili nie ma opcji wykupienia licencji Floty przez Stal Rzeszów - tak, jak napisał "AdoDenHaag" - byłoby to bez sensu, bo licencja będzie na 2 klasy niżej. I bardzo dobrze, że się tak nie stanie. Jeśli moja drużyna ma awansować, to tylko na boisku, a nie przy stole. Chociaż nie do końca tak jest, bo teraz i tak awansuje się tylko pieniędzmi - tam, gdzie pojawi się jakiś sponsor, to od razu ściąga zawodników i awans sam się robi (Nieciecza i inne wynalazki).
Szkoda kibiców Floty, którzy do samego końca walczyli o tą ligę, ale przede wszystkim szkoda mi piłkarzy, którzy, jak się okazało, grali prawie pełny sezon o nic...
Pozdrawiam

Falafela - 14 maja 2015, 10:38:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gdzie był biznes plan? Dlaczego klub dostał licencję na obecny sezon nie mając pokrycia finansowego na wynagrodzenia, organizację meczów, etc.?

Dark - 14 maja 2015, 10:47:51 - *.dynamic.chello.pl
Dlatego w ligach centralnych powinno być po 16 klubów.

wer - 14 maja 2015, 10:52:55 - *.warszawa.vectranet.pl
Moim zdaniem system rozgrywek powinien wyglądać następująco:
Poziom 1 - ogólnokrajowa EXTRAKLASA 18 drużyn
Poziom 2 - ogólnokrajowa 1 LIGA 18 drużyn
Poziom 3 - ogólnokrajowa 2 LIGA 18 drużyn
Poziom 4 - 3 LIGA (4 grupy po 18 drużyn)
Poziom 5 - 4 LIGA (8 grup po 18 drużyn)
Poziom 6 - 1wsza LIGA WOJEWÓDZKA (16 grup po 18 drużyn)
niższe poziomy rozgrywek w gestii wojewódzkich ZPNów.

jupek77 - 14 maja 2015, 10:53:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
To mam rozumieć,że Keon Daniel wraca do Miedzi?
Żal...wobec tego Floty...

Piotr - 14 maja 2015, 10:55:26 - *.n4.marinex.msitelekom.pl
Wielka szkoda Floty. Pamiętam jak Flota w sezonie 2012/13 grali kapitalnie.Jesienią zdobyli 40 punktów m.in. po zwycięstwie z ŁKS-em na wyjeździe 7:1 i do końca walczyli o awans do ekstraklasy. Jakby wtedy, weszli do ekstraklasy to by nie zbankrutowali wtedy.

ivo - 14 maja 2015, 11:03:32 - *.net.tauron-pe.pl
jak można zmienić regulamin w czasie rozgrywek pora na protest klubów i kibiców!!!

Futi - 14 maja 2015, 11:04:19 - *.rzeszow.vectranet.pl
Po tym sezonie nie będzie już drużyn zainteresowanych licencją Floty.

jerzy woźn - 14 maja 2015, 11:15:36 - *.devs.futuro.pl (*.168.70.64)
Moto Jelcz Oława, GKS Jastrzębie, Czarni Żagań, a teraz Flota. Pod szyldem tych klubów narobił sporych długów

1961 - 14 maja 2015, 11:19:02 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Flota trzymajcie się!

jk - 14 maja 2015, 11:19:44 - *.adsl.inetia.pl
Jak mogl narobic dlugow we Flocie jak nie pelnil tam zadnej funkcji ? Problemy finansowe klubu zaczely sie wraz z jego pojawieniem czy znacznie wczesniej ?

ł - 14 maja 2015, 11:58:00 - *.nowaruda.mm.pl
Popsuli całe żałożenia i teraz z 2 ligi spadną 3 zespoły a nie 4, i tym samym z 3 ligi doln.lubuskiej spadną 4 zespoly zamiast 5.

ł - 14 maja 2015, 12:02:51 - *.nowaruda.mm.pl
Jest to skandal - powinni zapłacić karę finansową i zakaz w najbliższych 5 latach na awans do 1 ligi.

ł - 14 maja 2015, 12:28:58 - *.nowaruda.mm.pl
ze strony Floty .."Oznacza to, że ewentualny powrót do I ligi może nastąpić najwcześniej w roku 2023.... "

cencio - 14 maja 2015, 12:34:50 - *.tor-proxy.net.ua
Tylko jeszcze jeden zespół się wycofa ( a ja wiem jaki ) i Widzew się utrzymał.

olo - 14 maja 2015, 12:44:44 - *.158.221.61
Pamietajcie klub zadluzyl stary zatrzad. w przegladzie sportowym mozna wyczytac ze zespol za starego zarzadu jadl obiady w restauracji jednego z dzialaczy placac 2 razy drozej niz na promenadzie.hotele wyjazdy tez dwa razy drozej niz ceny rynkowe. Bardzo to ciekawe tylko dlaczego nikt nie rozliczyl do konca starego zarzadu

k - 14 maja 2015, 12:56:06 - *.228.35.8
cencio, Widzew nie da rady wyprzedzić Floty, więc nie licz na takie utrzymanie.
Pozycje Floty okreslać będą punkty, które zdobyła i nie jest przesunięta na ostatnie miejsce.

Kaszopomer - 14 maja 2015, 13:35:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przez wycofanie się na pięć kolejek z rozgrywek Floty Świnoujście najbardziej skorzysta chyba Wisła Płock która załapała się na podarunek od Floty no a pechowcem chyba Termalica i jeżeli chcę zachować szansę na zagranie w przyszłym sezonie z Legią,Lechem,Śląskiem czy te najbardziej oczekiwane z Białą Gwiazdą z Krakowa nie może sobie pozwalać na żadne remisy i porażki ale jak to bywa od kilku sezonów Termalica zaczyna pasować

baxzyli - 14 maja 2015, 13:50:34 - *.CNet.Gawex.PL
Nwaogu, Stasiak i Brud do końca sezonu w Kołobrzegu...

jk - 14 maja 2015, 14:09:22 - *.adsl.inetia.pl
Jezeli bedzie ten baraz(a na to sie zanosi) to co dalej ? Bez wzgledu na wynik i tak obydwa zespoly z barazu zagraja w 1 lidze ?

k - 14 maja 2015, 14:31:06 - *.228.35.8
Matematyka sie klania.
Jezeli bedzie baraz - czyli Flota zajmie miejsce spadkowe - to spada Flota oraz 2 inne druzyny (na ten moment Widzew i Pogon). Druzyna z miejsca barazowego walczy o utrzymanie z zespolem z II ligi.
Co tu takiego trudnego do ogarniecia?

1948 - 14 maja 2015, 14:38:35 - *.saint-gobain.com
Szkoda . pzdr. ze Szczecina.

Kris - 14 maja 2015, 15:03:18 - *.183.3.229.pronet.static.t-mobile.pl (*.48.68.110)
I liga. Flota Świnoujście na pewno spadnie na ostatnie miejsce
- Uchwała, o której była mowa, ta z 21 kwietnia, dotyczy sytuacji już po zakończeniu obecnego sezonu, np. jeśli jakiś klub nie dostanie licencji, albo po prostu nie przystąpi do kolejnych rozgrywek - mówi Łukasz Wachowski, dyrektor Departamentu Rozgrywek Krajowych PZPN. - W tym sezonie Flota będzie na ostatnim miejscu w tabeli, więc tabela się podniesie. Baraż będzie utrzymany. Zagra w nim drużyna 15. miejsca w pierwszej lidze z czwartym zespołem z drugiej.

adr. - 14 maja 2015, 15:08:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Katowicki Sport podaje informację o reinterpretacji przepisów i przesunięciu Floty na ostatnie miejsce w tabeli.

Wołoś - 14 maja 2015, 15:13:07 - *.103.98.172.dsl.dyn.forthnet.gr
Flocie powinno zostac usunięte na ostatnie miejscie, ponieważ bez występy meczów to dostają kary ujemnie po 1 lub 2 punkty na kazdy mecz.

MALKOLMx - 14 maja 2015, 15:17:10 - *.dynamic-ra-4.vectranet.pl
Szkoda. WZL

Cellejon32 - 14 maja 2015, 15:17:25 - *.adsl.inetia.pl
Panowie, Flota się wycofała, wiec spada automatycznie o dwie ligi niżej, czyli do III ligi. Dlatego w tedy awansuje więcej drużyn z II ligi jak i trzeciej by zrobić miejsce

holo - 14 maja 2015, 15:38:40 - *.205.179.37
wreszcie

KSP - 14 maja 2015, 15:40:55 - *.play-internet.pl
Kibiców żal! Trzymajcie się w Świnoujściu!

max - 14 maja 2015, 15:43:44 - *.dynamic.chello.pl
okazało się, że dokonana wczoraj ich interpretacja była niewłaściwa! - Spadek dotknie zespoły z miejsca 16, 17 i 18 - mówił nam w środę Łukasz Wachowski, dyrektor Departamentu Rozgrywek PZPN. - Wycofanie się Floty spowoduje natomiast, że bezzasadne będzie rozgrywanie barażu o miejsce w pierwszej lidze. Po prostu w jej miejsce awansuje czwarty zespół w tabeli II ligi.

Związek opublikował nawet w środowy wieczór oficjalny komunikat, potwierdzający powyższą opinię dyrektora Wachowskiego. On sam jednak raz jeszcze przeanalizował wszystkie stosowne przepisy, regulujące tę kwestię. I... uderzył się w piersi. - Taka interpretacja byłaby właściwa w momencie, w którym Flota w przerwie letniej zrezygnowałaby ze startu w nowych rozgrywkach lub nie uzyskała licencji na nowy sezon. Tymczasem obecnie mamy zupełnie inną sytuację; klub wycofał się z bieżących rozgrywek, co - w myśl przepisów z 2006 roku - oznacza przesunięcie go na ostatnie miejsce w tabeli - wyjaśnia Łukasz Wachowski.

MAX - 14 maja 2015, 15:47:19 - *.dynamic.chello.pl
I wszystko jasne panowie. Dla mnie najlepsze by bylo spadek byczyna, Flota i Siedlce . Baraż Tychy z Rozwojem. Awans bezpośredni Zagłegie, ROW i Raków. To tyle z piwnego miasta. Pozdr

d - 14 maja 2015, 15:58:19 - *.play-internet.pl
Flota została przesunięta na ostatnie miejsce.

Długi - 14 maja 2015, 16:01:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Floty pewnie iwowezdiW uda sie utrzymac tej
starej k..... Szkoda tylko kibicow

R K S R A K O W

DDD - 14 maja 2015, 16:03:19 - *.free.aero2.net.pl
Po prostu ktoś przez przypadek powołał się na nie tą uchwałę, co trzeba. - Uchwała, o której była mowa, ta z 21 kwietnia, dotyczy sytuacji już po zakończeniu obecnego sezonu, np. jeśli jakiś klub nie dostanie licencji, albo po prostu nie przystąpi do kolejnych rozgrywek - mówi Łukasz Wachowski, dyrektor Departamentu Rozgrywek Krajowych PZPN. - W tym sezonie Flota będzie na ostatnim miejscu w tabeli, więc tabela się podniesie. Baraż będzie utrzymany. Zagra w nim drużyna 15. miejsca w pierwszej lidze z czwartym zespołem z drugiej.
90MINUT WYMYŚLANIE.PL

DENIS - 14 maja 2015, 16:09:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lepiej wycofać się z resztką godności niż dać się wywalić bez honoru cóż tego można było się spodziewać już w tedy kiedy Flota chciała sprzedać licencje Stali Rzeszów gdyby to w tedy wyszło Flota nie musiała by się teraz wycofywać szkoda [*]

abra - 14 maja 2015, 16:59:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Gdyby Boniek nie zablokował Stali Rzeszów to dzisiaj wszyscy wierzyciele Floty byli by zaspokojeni a Klub spokojnie mógł funkcjonować. W Rzeszowie była by pierwsza liga i kilka tysięcy ludzi na trybunach. A tak nie ma nic ani w Rzeszowie ani w Świnoujściu.Dziękujemy prezesie za pomoc w rozwiązywaniu problemów klubowych i za troskę o dobro futbolu. Pewnie nikt Panu "działki" nie zaproponował jak w przypadku Limanovii, więc nie było warto i trzeba było zablokować fuzję Stali z Flotą. Mam nadzieję że odbije Ci się to czkawką w następnych wyborach. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia Panie Prezesie Nieudaczniku.

brasidas - 14 maja 2015, 17:02:25 - *.static.dsl.dodo.com.au
Szkoda Floty, kiedys to byla ekipa z ktora trzeba bylo sie liczyc. Po/Z/drawiam z Bydgoszczy.

tyski - 14 maja 2015, 17:10:10 - *.dynamic.chello.pl
W Nowym Sączu i Głogowie mogą więc głośno odetchnąć: mają pięć punktów przewagi, choć nie miały ani jednego nad barażami, a w Bytowie luz wzrósł z dwóch do siedmiu „oczek”. GKS Tychy już zajmuje pozycję barażową, a w Łodzi i Siedlcach nie mają już bilansu -12, lecz -7 do bezpośredniego meczu o utrzymanie.
Co teraz czeka trójkę najbardziej zagrożoną spadkiem? Widzew ma przed sobą dwa trudne wyjazdy, do Lubina i Grudziądza, ale też mecze u siebie z ekipami z dołu: Bytovią, Chrobrym i przede wszystkim Pogonią. Samą Pogoń, oprócz wyjazdu do Byczyny (i meczu z Flotą), czekają domowe mecze z Arką i Miedzią, a także w Niecieczy. Z kolei GKS Tychy już teraz jedzie do Lubina, a potem mierzy się z Chrobrym (dom), Olimpią (wyjazd), GKS-em Katowice (dom) i Dolcanem (wyjazd). Najłatwiej z tej trójki – trzy mecze u siebie z rywalami w zasięgu – ma chyba Widzew.

kson - 14 maja 2015, 17:24:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szkoda bo to były najlepsze wyjazdy w 1 lidze... nad morze....

Aro - 14 maja 2015, 17:29:58 - *.uznam.net.pl
Piszecie, że skandal, że to, że tamto a myślicie, że Flota zrobiła to dla zabawy, czy dla GKSu Tychy? Pieniądz rządzi światem, WY kibice tego nie wiecie...?? Nie takie kluby upadały.. niestety. Życzę WAM kibice, żebyście nigdy nie musieli przeżywać tego co my - kibice Floty.

ss - 14 maja 2015, 17:35:28 - *.promontel.net.pl
- Uchwała, o której była mowa, ta z 21 kwietnia, dotyczy sytuacji już po zakończeniu obecnego sezonu, np. jeśli jakiś klub nie dostanie licencji albo po prostu nie przystąpi do kolejnych rozgrywek. W tym sezonie Flota będzie na ostatnim miejscu w tabeli, więc tabela się podniesie. Baraż będzie utrzymany. Zagra w nim drużyna z 15. miejsca w pierwszej lidze z czwartym zespołem z drugiej ligi - mówi Łukasz Wachowski, dyrektor Departamentu Rozgrywek Krajowych PZPN.

M - 14 maja 2015, 18:08:08 - *.play-internet.pl
gdyby Flota Ferenc Rzeszów wypaliła to dziś by Flota nie musiała wycofywać się z ligi to fakt ale jaki sens miały by rozgrywki ligowe skoro łatwiej było by kupić awans niż wywalczyć na boisku ?.. bardzo dobrze że to nie wypaliło bo gdyby było inaczej to rozgrywki ligowe straciły by sens ..

Raus - 14 maja 2015, 18:11:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłkarze...Powiem krótko!!!Na kutry i na szproty,bo nigdy nie było,nie ma i nie będzie FLOTY!!!

slazak - 14 maja 2015, 18:14:24 - *.adsl.inetia.pl
GKS Tychy nic nie daje wycofanie Floty. Nawet punktów nie będzie, bo oba mecze rozegrane. Do 15 miejsca brakuje 5 pkt. Zespołowi brakuje umiejętności, sama ambicja i determinacja to za mało.

handy - 14 maja 2015, 18:43:33 - *.dynamic.chello.pl
@do redakcji zaktualizujcie tą wiadomość skoro PZPN już się przyznał do błędu, wprowadzacie innych w błąd.

Tarnovitz - 14 maja 2015, 18:56:48 - *.31.89.127.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
GKS Tychy bliższy utrzymania w pierwszej lidze. Flota Świnoujście wycofała się z rozgrywek pierwszej ligi i w związku z tym spadnie na ostatnie miejsce w tabeli.
GKS jest obecnie szesnasty ze stratą pięciu punktów do bezpiecznej pozycji. Po tym jak z rozgrywek wycofała się Flota (12. obecnie zespół pierwszej ligi), pojawiła się informacja, że wszystkie nierozegrane mecze z udziałem zespołu ze Świnoujścia zostaną zweryfikowane jako walkowery na niekorzyść klubu. A to oznacza, że jeśli Flota zajmie miejsce powyżej szesnastego, nie będzie meczów barażowych pomiędzy zespołami z I i II ligi. Z I ligi spadną trzy ostatnie zespoły w tabeli, a z II ligi awansują cztery zespoły.
-Okazało się jednak, że była to pomyłka. Po prostu ktoś przez przypadek powołał się na nie tę uchwałę co trzeba.
-- Uchwała, o której była mowa, ta z 21 kwietnia, dotyczy sytuacji już po zakończeniu obecnego sezonu, np. jeśli jakiś klub nie dostanie licencji albo po prostu nie przystąpi do kolejnych rozgrywek. W tym sezonie Flota będzie na ostatnim miejscu w tabeli, więc tabela się podniesie. Baraż będzie utrzymany. Zagra w nim drużyna z 15. miejsca w pierwszej lidze z czwartym zespołem z drugiej ligi - mówi Łukasz Wachowski, dyrektor Departamentu Rozgrywek Krajowych PZPN.

iro - 14 maja 2015, 19:43:19 - *.connect.netcom.no
Awans Zaglebie i Raków pozdro dla normalnych

DPP - 15 maja 2015, 6:41:51 - *.play-internet.pl
Szkoda Floty, ale dość już tej amatorki w polskiej lidze.

Ruch - 15 maja 2015, 9:17:12 - *.229.84.74.masterit.cz
Dzieki temu WIDZEW sie utrzyma, tylko 7 pkt. jest to do zrobienia.

andrew - 15 maja 2015, 17:48:32 - *.belchatow.vectranet.pl
Brawo Widzew!!!! :D jeszcze 3 kluby i się utrzymacie ;D

do raus - 15 maja 2015, 22:25:57 - *.uznam.net.pl
aleś pusty osobnik płci niewiadomej aleś pusty........

jawor - 16 maja 2015, 8:15:27 - *.dynamic.chello.pl
A jak niby Flota może zająć miejsce powyżej 16 (czyli 15 lub wyższe), kiedy została przesunięta na ostatnie miejsce. Z tego bełkotu wynika, że baraż jednak będzie.

hiu1 - 16 maja 2015, 12:02:47 - *.net-com.net.pl
Strasznie szkoda floty. Kibicowalem im w 1 lidze....

babalas - 16 maja 2015, 16:54:47 - *.adsl.inetia.pl
Świnoujściem rządzi niejaki Brudziński i wszystko jasne.Szkoda Floty i jej kibiców.

Yuki - 16 maja 2015, 17:11:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
STOMIL to dopiero po utworzeniu SA bedzie miał problemy i długi. Poczytaj jak działa SA.To zobaczyc.SA jest dobre dla tych którzy chcą i szanuja piłkę.

Yyy - 16 maja 2015, 21:14:08 - *.adsl.inetia.pl
Olewam to.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas