[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


18 maja 2015, 19:04:52 - mogiel
Wisła Płock i Termalica Bruk-Bet bez licencji na Ekstraklasę

Na dzisiejszym posiedzeniu Komisja ds. Licencji Klubowych dokonała analizy wniosków licencyjnych klubów I ligi w sprawie licencji na grę w I lidze i Ekstraklasie. Pięć klubów I ligi otrzymało licencje - Zagłębie Lubin, Miedź Legnica, GKS Tychy, Dolcan Ząbki i GKS Katowice. GKS Tychy zgłosił stadion w Gliwicach, a Dolcan Ząbki - w Pruszkowie. Termalica Bruk-Bet zgłosiła stadion Hutnika Nowa Huta.

Licencję na grę w Ekstraklasie otrzymał Klub Zagłębie Lubin. W przypadku Klubów Wisła Płock oraz Termalica Bruk-Bet Nieciecza, ze względu na szereg uchybień, Komisja postanowiła wyznaczyć dodatkowy, ostateczny i nieprzekraczalny termin 22.05 do godz. 14:00 na uzupełnienie dokumentacji licencyjnej.

Licencję na grę w I lidze otrzymały następujące Kluby: Zagłębie Lubin, Miedź Legnica, GKS Tychy, Dolcan Ząbki oraz GKS Katowice. Na wszystkie Kluby za wyjątkiem Zagłębia Lubin nałożony został nadzór infrastrukturalny w związku z planowanym rozgrywaniem meczów w I lidze na stadionach zastępczych lub wskutek drobnych uchybień infrastrukturalnych. Kluby zostały zobowiązane do ich usunięcia w terminie do rozpoczęcia sezonu rozgrywkowego 2015/2016.

GKS Katowice objęty został również nadzorem finansowym, ze względu na podpisanie ugód z pracownikami, odraczając tym samym termin spłaty wymagalnych zobowiązań. Ponadto Klub został ukarany karą finansową w wysokości 2000 zł w związku z niezłożeniem kompletnej dokumentacji finansowej w wyznaczonym terminie.

Ponadto Komisja stwierdziła, iż znaczna część Klubów I ligi na dzień dzisiejszy nie spełnia minimalnych wymogów Podręcznika Licencyjnego z zakresu Personelu i Administracji. Większość Klubów I ligi nie posiada trenerów drużyn młodzieżowych oraz koordynatorów rozwoju młodzieży z Licencją UEFA A, co jest wymogiem kategorii A Podręcznika Licencyjnego i w konsekwencji stanowić będzie przesłankę do nieprzyznania Klubom Licencji na rozgrywki I ligi w sezonie 2015/2016.

W związku z licznymi brakami w dokumentacji licencyjnej, Komisja postanowiła ponownie wezwać Kluby I ligi do uzupełnienia dokumentacji w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 maja 2015 roku do godziny 14:00.

Na kolejnym posiedzeniu, zaplanowanym na dzień 26 maja 2015 roku, Komisja rozpatrzy ostatecznie wnioski klubów Termalica Bruk-Bet Nieciecza oraz Wisła Płock w zakresie przyznania licencji na udział w rozgrywkach Ekstraklasy.

Decyzje w sprawie pozostałych klubów I ligi zostaną podjęte na posiedzeniu Komisji w dniu 29 maja 2015 roku.


źródło: własne / PZPN

Fryzjer - 18 maja 2015, 19:08:07 - *.adsl.inetia.pl
jakby te kluby nie otrzymały licencji to spada jedna drużyna z ekstraklasy?

wer - 18 maja 2015, 19:09:15 - *.warszawa.vectranet.pl
Czyli z EXTRAKLASY spada tylko GKS Bełchatów.

fgfgfg - 18 maja 2015, 19:09:40 - *.dynamic.chello.pl
to są jaja.. to kto awansuje do ekstra i ile druzyn spadnie w tym wypadku z ekstra??

niebieski - 18 maja 2015, 19:10:25 - *.adsl.inetia.pl
Spadnie jedna i Ruch ponownie się wywinie przed I ligą. Paranoja.

miki - 18 maja 2015, 19:10:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spokojnie. Na kolejnym spotkaniu dostaną licencje.
Termalica będzie grał na Hutniku

Łodzianin - 18 maja 2015, 19:15:28 - *.eimperium.pl
nie widzę w tekście informacji, że WIDZEWOWI ODMÓWIONO przyznano licencji...więc poprzedni news chyba do wykasowania?

Oli - 18 maja 2015, 19:17:21 - *.static.system77.pl
remonty już trwają do rundy jesiennej się uwiną to jest informacja na tą chwilę .. mówiąc , że spadnie 1 z ex to nic innego jak bajki pozdro dla normalnych ;)

KSG - 18 maja 2015, 19:17:29 - *.dynamic.chello.pl
Jesteś głupi,albo nie znasz się na piłce.Jestem kibicem Górnika Zabrze,a przyznaje,że przy takiej grze jaką Ruch obecnie prezentuje to spokojnie się utrzymają ;)

@@@ - 18 maja 2015, 19:24:38 - *.dynamic.chello.pl
Że wynalazki typu Nieciecza się nie dostaną to akurat dobrze, już przykłady z Wronek i Grodziska pokazały, co to znaczy jak ktoś sobie robi klub dla zabawy bo ma pieniądze, dlatego taka Wisła miała wszystko w swoich rękach żeby do tego nie dopuścić, tylk o awansować razem z Zagłębiem.

zksfan - 18 maja 2015, 19:25:05 - *.adsl.inetia.pl
tutaj nie chodzi o stadiony bo Termalica będzie grała na Hutniku a Wisła albo na jakimś zastępczym albo na swoim warunkowo w czasie rozbudowy, która nie będzie ingerować w bezpieczeństwo imprezy masowej.

devlieger - 18 maja 2015, 19:27:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale dlaczego z ekstraklasy ma spadać 1 zespół? Niech awansuje najwyżej sklasyfikowany w tabeli 1 ligi, który ma przyznaną licencję.

zksfan - 18 maja 2015, 19:30:00 - *.adsl.inetia.pl
spokojnie wszystko się wyjaśni, kluby złożą odpowiednie dokumenty i dalej walczymy o awans tj. Zagłębie, Termalica i Wisła.

Mati - 18 maja 2015, 19:30:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Termalyka Brut-Bek rozgrywa swoje mecze na stadionie Hutnika. Zamiast kibiców na trybunach pojawiły się banery reklamowe.

aa - 18 maja 2015, 19:31:34 - *.dynamic.chello.pl
Jajco prawda.
Jak nie dostanie licencji Nieciecza i Płock, to awansuje czwarta drużyna z kolei.
Jedna drużyna mniej by leciała gdyby ktoś nie dostał licencji w ekstraklasie.

Mati - 18 maja 2015, 19:34:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aa - gdyby tak było to jeszcze by się okazało, że Arka awansuje bo reszta wynalazków także nie spełni wymogów licencyjnych.

jasnowidz - 18 maja 2015, 19:40:25 - *.uznam.net.pl
Czy dożyje czasów kiedy to PZPN nakaże drużynom extraklasy tworzenie akademii dla młodych piłkarzy,zakaże miastom finansowania klubów np wyznaczy limit zarobków itp a nie gnoi i hamuje sportowo rozwój klubów.

jackie - 18 maja 2015, 19:45:26 - *.adsl.inetia.pl
A Koseckiemu marzy sie extraklasa 18 zespołowa

tyski - 18 maja 2015, 19:55:07 - *.95.206.11
Ojgen, bo stadion w Tychach nie ma zrobionych odbiorów, więc jak można zgłaszać stadion do rozgrywek który tak na prawde jest jeszcze w budowie. Za 3tyg mamy zakończenie budowy, więc automatycznie zostaną przesłane dokumenty co do gry na nowym stadionie od 1 kolejki przyszłego sezonu. A stadionw Gliwicach został zgłoszony tylko po to, zeby Tychy otrzymały licencję, bo od sezonu 15/16 jest wymagane oświetlenie i podgrzewana murawa, a nasz zastępczy stadion w Jaworznie nie spałniał tych wymagań.

Vrillon - 18 maja 2015, 19:55:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Termalika nie powinna dostać tej licencji. Nie dość że cała ta wieś liczy 750 mieszkańców to jeszcze nie będą mogli grać u siebie co będzie skutkowało tym że kiedy będą grać jako gospodarz to na trybunach będzie więcej kibiców gości. Mało tego, zaraz pewnie zaczną sie przekręty ze sprzedażą licencji i za 2-3 lata klub przestanie istnieć tak jak swojego czasu Amica Wronki czy Groclin. Po co taki wynalazek w ekstraklasie? No po co?

Rafał - 18 maja 2015, 19:57:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powinna byc zamknięty 14 osobowy skład ekstraklasy bez żadnych śmiesznych awansów bo kluby i tak tam nie umieja spelnic wymogów.

gvvc - 18 maja 2015, 20:03:16 - *.066.c83.petrotel.pl
Klub w Krakowie bez własnych kibiców termaluca ludzie na co takie cos w exklapie boże widzisz i nie grzmisz

jb - 18 maja 2015, 20:03:58 - *.27.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl
@devlieger
Żaden z pozostałych nie ma takiej licencji. Na chwilę obecną jedyną drużyną pierwszoligową z licencją na grę w ekstraklasie jest Zagłębie Lubin.

zl - 18 maja 2015, 20:04:17 - *.185.158.123
No tak, bo tylko Zagłębie zasługuje na ekstraklasę. Stadion, kibice i dwukrotne mistrzostwo Polski zobowiązują

kiki@op.pl - 18 maja 2015, 20:05:32 - *.pppoe.covernet.pl
teraz zaczynam rozumiec grę czołówki klubow II ligi...zapedzili sie a i tak zaden z klubow pewnie nie spelnia tych wymogow licencyjnych...wogole to gdzie pomoc PZPN-u...chwala sie zyskami a powinni kazdy zarobiony grosz przekazywac na rozwój i pomoc klubom z I i II ligi aby mogly konkurowac z wiekszymi i bogatszymi.to PZPN powinien wspierac kluby w rozwoju mlodziezy ,wspomagac finansowo w budowaniu infrastruktury ,a wtedy moze przestaniemy slyszec wyzwiska pod adresem zwiazku...

beka - 18 maja 2015, 20:08:03 - *.1.31-121.dynamic.gprs.plus.pl
nieciecza po co wy gracie jak wy wymogow nie znacie

wer - 18 maja 2015, 20:08:04 - *.warszawa.vectranet.pl
Nieciecza powinna połączyć się z Tarnovią i grać pod szyldem TERMALICA TARNOVIA 1909 Tarnów.

max - 18 maja 2015, 20:14:08 - *.dynamic.mm.pl
Zamiast rozpatrzyć wszystkie wnioski o licencję tak jak w ekstraklasie to się bawią w przyznawanie na raty.

fgg - 18 maja 2015, 20:21:26 - *.205.18.98.dynamic.ip.windstream.net
co wy tak na ta nieciecze najezdzacie ? ludzie opamietajcie sie ! to jest business ! kogo to interesoje ile ludzi tam mieszka, jesli ktos z was mialby tyle kasy co wlasciciel tego klubu to tez pewnie by mial swoja druzyne pilkarska albo jakis inny interes , i nie siedzial by tylko przy komputerze i wypisywal te bzdury ze nie maja kibicow ze ze wsi itp. szkoda czasu na czytanie tych bredni 16 latkow ktorzy tu je wypisoja . Pozdrowienia dla normalnych.

do wer - 18 maja 2015, 20:32:42 - *.in.net.pl
A niby po co Termalica ma się łączyć z Tarnovia ? To się kompletnie nie opłaca .

cdnn - 18 maja 2015, 20:32:58 - *.play-internet.pl
Po raz tysięczny pytam się po co komu taki wiejski wynalazek jak Termalika w czołówce I ligi!? Nie dość że doszczętnie zgnoiłaby swoją obecnością i ośmieszyła Extraklapę, to jeszcze jakieś bezdomne występy pińcet kilometrów od własnej wioski... Warunkowe licencje na stadion zastępczy powinny być przyznawane wyłącznie w przypadku remontu lub przebudowy własnego stadionu nowoczesnego udokumentowanej oficjalnym pozwoleniem na budowę stadionu na minimum 7 tys. osób. Może wtedy takie oszołomy jak ten właściciel dałyby sobie spokój z kaprysami bogaczy... Mam nadzieję, że ten kaprys wieśniaka w końcu zakończy swój rozdmuchany byt i wróci tam gdzie jego miejsce - max III liga.

do cdnn - 18 maja 2015, 20:39:01 - *.in.net.pl
a teraz po raz tysięczny takiemu baranowi jak ty ktoś musi odpowiedzieć . Czemu niby Nieciecza ośmieszyła by ekstraklasę bo co bo jest to klub z wsi i nie może dlatego grać w najwyższej klasie rozgrywkowej. Czemu niby kluby z miasta mają być lepsze, skoro w nich panuje większy burdel niż w dobrze poukładanej finansowo Niecieczy. A poza tym Termalica ma grać na Hutniku tylko do pewnego czasu bo zaraz w razie awansu będzie przebudowa stadionu . Pozdro dla normalnych jak fgg .

@fgg - 18 maja 2015, 20:41:28 - *.legnica.vectranet.pl
Dlatego życzę Termalice awansu. Łyse głowy niech szczekają dalej, że 750 mieszkańców itd. Mają umiejętności na ekstraklasę, to niech w niej grają.

@up - 18 maja 2015, 20:49:23 - *.legnica.vectranet.pl
Nie zrozumiałeś określenia @cdnn odnośnie ośmieszenia ekstraklasy. Mu chodziło o to, że taki klub jak Termalica może ośmieszyć tysięczne miasta z dobrobytem. Stanie taka Termalica naprzeciw takiego Bigosu z Cracovii - różnica w pensjach widoczna gołym okiem, no i gładka wygrana Termaliki. To jest powód tych wszystkich płaczków: po co, na co.

@fgg - 18 maja 2015, 20:52:56 - *.play-internet.pl
Wszystkich obchodzi, bo... nie włazi się w gumowcach do teatru, chociażby powiatowego... A biznesem to jest akurat produkt pod nazwą T-Mobile Ekstraklasa mimo swoich ułomności i teraz zagadka- jak obecność czego takiego jak Termacośtam w Ex wpłynie wizerunkowo na wartość i medialność tego produktu. Przecież to totalna katastrofa. Gdybym był bogatym biznesmenem ze wsi to klub zbudowałbym w najbliźszym mieście/miasteczku żeby było jakiekolwiek chociaż zaplecze. Ale nie - uparł się i chłop żywemu nie przepuści...

Hattric - 18 maja 2015, 20:55:20 - *.skybroadband.com
cdnn dobrze gada polać mu No Chyba że zbudują stadion na 30 tysi jak TSG 1899 Hoffenheim i obsadzą kszesełka kukurydzą ;)

jdjd - 18 maja 2015, 20:59:37 - *.play-internet.pl
Rozwiązać komisję to psuję sport!!!!

cudny - 18 maja 2015, 21:00:41 - *.ds8.agh.edu.pl (*.168.150.214)
Nieciecza!!!oby im poszlo chce widziec niedaleko siebie nasza druzyne w ekstraklasie...bo ktoz zaprzeczy...Błekitni-Lech.(lech) mial swoj czas jak legia teraz w pucharze LE.ale zespol walczacy o 1 lige z szansami ogrywa lecha u siebie.lecha ktory walczyl o PP i walczy o mistrzostwo..takie druzyny jak niececza powiny grac bo w nich jest motywacja sila walki to jest historia dla klubu kariera dla mlodych pilkarzy...a z drugiej beczki:gram tez w nizszej lidze niz 4 i powiem wam ze czasem ogldajac zawodnikow jak graja itd to nie jeden by sie nadal nawet na ekstraklase...chcialbym powiedziec ze w tych nizych ligach sa goscie do grania ale przez to ze daleki dojazd brak kasy itd powoduja ze olbrzymia liczba grajacych w niskich ligach moze nadali by sie po dobrych treningach na dobre kluby nawet w europie...szkoda ze funkcjonalnosc naszej piki ciagle skupia sie na znajomosciach(z reszra:kto ma plecy ten ma ,,lecy,,

cdnn - 18 maja 2015, 21:00:56 - *.play-internet.pl
Po pierwsze to wychyl się przeze łokiennice, za miedze łokiem rzuć i tam sobie barana poszukaj... Eee, nie przecież tam tylko Krasule i Maliny same trowę ozorami mielą.
Na całym świecie jest tak, że w najwyższych i pewnie jeszcze na zapleczach grają tylko kluby z ośrodków miejskich (wszystko jedno z małych czy dużych) i Polska nie powinna być tutaj wyjątkiem. A ośmieszeniem Ex byłaby sama o b e c n o ś ć klubu ze wsi. Wolałbym żeby mój klub grał w II lidze niż w ex, w której gra wiejski klubik.

ebdus - 18 maja 2015, 21:09:51 - *.adsl.inetia.pl
Jak czytam te wasze wypociny i to że sami rozdajecie licencje, to mi jest was żal kibice z bożej łaski, jest klub w Niecieczy, chłopaki grają, wygrywają to i na awans zasługują, a od tego jest bogaty właściciel żeby im takie warunki gry dostarczyć że i licencja na ex będzie. jestem kibicem Wisły Płock od zawsze, jak wy wszyscy mądrale jeszcze w przedszkolu byliście i na dziś stwierdzam że moja Wisła piłkarsko nie spełnia warunków do ekstraklasy a nie licencyjnie, bo chyba byliście na stadionie i widzieliście tą żenadę z ich strony. Trzeba budować zespół i grać w I lidzie i godnie wywalczyć awans, a wtedy działacze i miasto mają zrobić wszystko aby spełnić wymogi licencyjne. Pozdrawiam tych co to rozumieją

guma - 18 maja 2015, 21:15:31 - *.uznam.net.pl
Widzew ma grać w Słupsku.......

Olsztyn - 18 maja 2015, 21:16:11 - *.olsztyn.vectranet.pl
Płock będzie grał w Byczynie, Widzew pozwolił swojemu fan clubowi tam grać, pewne info !

guma - 18 maja 2015, 21:16:51 - *.uznam.net.pl
...a Dolcan w Zielonej Górze.

@@fgg - 18 maja 2015, 21:21:48 - *.play-internet.pl
Kto ma umiejętności w tej Niecieczy?? Syn sołtysa czy może Jontek łode Kowola??
Gość się uparł naściągał chłopaków z całej Polski do tej nawet nie - pipidówy... Zenada

fgg - 18 maja 2015, 21:22:36 - *.201.18.98.dynamic.ip.windstream.net
do ebdus - masz racje ja tez nie jestem kibicem Niecieczy tylko Pogoni szczecin kiedys tez troche gralem w pilke , i nie rozumiem kompletnie tyh komentarzy ,Nieciecza ma najlepsza druzyne w pierwszej lidze mysle ze sa lepszym zespolem niz Zaglebie Lubin to dlaczego mieli by nie grac w ekstraklasie jesli sportowo i finansowo sa zabepieczeni, awansow sie nie wygrywa przy stolikach w kasynie tylko na boisku!!!

do cdnn - 18 maja 2015, 21:24:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Chyba dawno na wsi nie byłeś skoro myślisz że krowy wszędzie są. Poza tym lepiej krasule mieć za oknem niż betonowe ściany i powietrze pełne spalin . Poza tym niby dlaczego Polska m
a się w tym.nie wyróżniać skoro piłkarsko na ekstraklasę zasługują i mogą awansować normalnie a nie przy zielonym stoisku zaplecze ba ekstraklasę tez jest więc niby czemu nie ? Wiem że dla większość jest wielki ból dupy że klub z wioski może grac w ekstraklasie a klub z miasta nie może takiego awansu uzyskać .

fgg - 18 maja 2015, 21:26:23 - *.201.18.98.dynamic.ip.windstream.net
niema co sie wiecej odzywac do tycz zawistnych gamoni piszacych swoje wypociny

@@ffg - 18 maja 2015, 21:31:05 - *.opera-mini.net (*.37.160.43)
dlaczego dyskryminujesz ze względu na stan owłosienia na głowie faszysto?

1976 - 18 maja 2015, 21:33:45 - *.opera-mini.net (*.8.185.191)
Niech sobie i ta NIECIECZA awansuje ale pod warunkien ze bedzie spelniac warunki licencyjne! A nie wlasciciel glupa pali i nic nie dziala z stadionem. Warunkowo bym dawal licencje tylko tym klubom co sa w trakcie budowy stadionow. NIECIECZA od dwoch lat jest w czolowce i mysla o awansie a nie zrobili nic na stadionie jak to stadionem mozna nazwac dlatego bym chociaz nawet za to bym licencji juz nie dal

Wołoś - 18 maja 2015, 21:37:42 - *.103.98.172.dsl.dyn.forthnet.gr
Ruch Chorzów powinna zostać mistrzem Polski w 1939? bo ta tabela jest po półmetku.

Hattric - 18 maja 2015, 21:42:14 - *.skybroadband.com
"niema co sie wiecej odzywac do tycz zawistnych gamoni piszacych swoje wypociny" a to dobre
Ok powiedzcie mi dlaczego Witkowscy "mając kasy jak lodu" odwlekają od kilku lat rozbudowę stadionu ? trybuny,murawa,światło dlaczego ? Taki Drzymała zrobił jeden telefon i pyk już murawa w środku zimy jechała (robił też inne telefony ale mniejsza o to hehe) No czekam na sensowną odpowiedź bez wiejskiej napinki

juzek - 18 maja 2015, 21:49:35 - *.play-internet.pl
Jest jeszcze jedna opcja ratowania "twarzy" polskiej piłki kopanej. Natychmiastowo wcielić tą wieś w granice adm. Tarnowa i po kłopocie.

@juzek - 18 maja 2015, 22:02:19 - *.olsztyn.vectranet.pl
Prawdziwy "juzek"

juzef - 18 maja 2015, 22:20:34 - *.limes.com.pl
Zabki zglosily stadion w Pruszkowie
co za ironia

k@onet.pl - 18 maja 2015, 22:33:38 - *.svamberk.cz
tu się wszyscy martwią Niecieczą, a chore w tym systemie jest to że o awansach i spadkach przestają decydować umiejętności i np. to czy klub jest wypłacalny w stosunku do zawodników, trenerów, zusu, ma na organizację meczów i wyjazdy, szkoli młodzież, itp. , a najważniejsze jest to czy jest wstanie wyżebrać od samorządów kilka baniek na odpowiednią ilość żarówek i podgrzewaną trawkę, bo przecież tak naprawdę niewiele jest klubów, które są właścicielami stadionów na których grają i remontują je i utrzymują z własnych środków. No ale kto bogatemu zabroni, i my musimy grać mecze np. o 20. i koniecznie do grudnia. Klimat przecież mamy przyjemny jak we Włoszech i tłumy walą wtedy na mecze takie że igły nie wciśniesz. Gościom z PZPN chyba już zupełnie odbiło, i nieźle się bawią drenując kasę od samorządów. Zupełny przerost formy nad treścią. Nawiasem, skoro taki nacisk jest na te światełka i rurki pod trawką, to dlaczego finał PP grano w dzień i zaraz potem kolejny hit sezonu też w dzień.

Remle - 18 maja 2015, 22:42:03 - *.dmz.zamek.net.pl
@niebieski, nie dość że podszywasz się pod kibica Ruchu to jeszcze piszesz nieprawdę. 2 lata temu przed końcem sezonu PEWNE było, że Polonia będzie bez licencji. Zapewniam, że gdyby Ruch musiał wtedy w Białymstoku wygrać to by to zrobił i by zajął 14. miejsce. A poza tym teraz gra zespołu nie wskazuje na to, że RUch miałby spaść z ligi. Są zespoły słabsze od niebieskich

futbolista - 18 maja 2015, 22:49:57 - *.bois.qwest.net
jak to pieknie nalezec do UE[i tego przez lata polaczki chcieli].tylko nie zapominac,by sie do przepisow Unijnych dostosowywac[UEFA jest jej czescia].a przepisy sa z roku na rok coraz bardziej
konkretniejsze,a polaczki[czy to w polityce,czy religii]tego nie chca uznawac.ja sie ciesze z rygorystycznosci UE[UEFA a tym samym PZPN-u].za wczasu sie przygotowac,a nie patrzec potem blednymi
oczami na kieszen podatnikow.

mirasrzesz - 18 maja 2015, 22:56:54 - *.static.sl-net.pl
Większość zazdrości zawodnikom niecieczy zarobków bo Ci co tak bluzgaja pewnie 1500 mają ;)

laq - 18 maja 2015, 23:14:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@futbolista
Aleś zabłysnął! UEFA nie ma nic wspólnego z UE.
Szwajcaria na ten przykład jest w UEFie a w UE już nie. Nie mówiąc już o Ruskich czy Ukrainie np.

Mati - 18 maja 2015, 23:20:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@laq pewnie zaraz bredzić o kołchozach UEFA.

poker - 18 maja 2015, 23:26:06 - *.141.165.44
taka sytuacja cieszy wrogów polski w tym poroszenke bo to jest oznaka słabości polski i jej dalszego osłabiania,a w takiej sytuacji poroszenko będzie miał łatwiejszy łup do zebrania

futbolista - 19 maja 2015, 0:06:42 - *.bois.qwest.net
to,ze UEFA ma siedzibe w Szwajcarii nic nie znaczy.
znacza wytyczne,ktore wspolnie z UE prowadza do kontroli na ludzmi,a szczegolnie to bedzie odczuwalne,kiedy nastanie Nowa,Stara Europa[teraz to
tylko sa doswiadczenia].

@fgg - 19 maja 2015, 0:13:55 - *.play-internet.pl
Wszystkich obchodzi, bo... nie włazi się w gumowcach do teatru, chociażby powiatowego... A biznesem to jest akurat produkt pod nazwą T-Mobile Ekstraklasa mimo swoich ułomności i teraz zagadka- jak obecność czego takiego jak Termacośtam w Ex wpłynie wizerunkowo na wartość i medialność tego produktu. Przecież to totalna katastrofa. Gdybym był bogatym biznesmenem ze wsi to klub zbudowałbym w najbliźszym mieście/miasteczku żeby było jakiekolwiek chociaż zaplecze. Ale nie - uparł się i chłop żywemu nie przepuści...

Pixix - 19 maja 2015, 0:20:25 - *.adsl.inetia.pl
Co za rożnica gdzie się buduje klub ?Ważna jest infrastruktura i pieniadze jakie sie chce przeznaczyć. Niech ta miejscowośc liczy nawet 75 mieszkańców.I co z tego ? Kibice na Ekstraklase zjeżdzają sie z calego województwa. Jeśli ktoś tego nie wie niech wraca tam gdzie go poczeli ;)

lato - 19 maja 2015, 1:26:09 - *.toya.net.pl
dobrze boniek się w końcu wzial za ta bande zlodzieji.w końcu poprawi się poziem piłkarski w Polsce i poziom szkolenia młodzieży.przeciez ti co było przez ostanie lata jest nie do pomyślenia ba zacgodzie

nasa - 19 maja 2015, 2:14:26 - *.agencyphd.net
boniek to pochodzi z tej samej mafi co laty,piechniczki czy listkiewicze i wcale mu nie zależy na żadnym dobru polskiej piłki tylko na własnej dupie ale leming to leming,on już tak został tak odmóżdżony przez polszmaty i tuski vision networki że nic nie jest w stanie mu pomóc i przemówić do rozsądku

mesie - 19 maja 2015, 2:19:52 - *.agencyphd.net
oczywiście ma lepszą prezencje,obycie w świecie i lepiej się wysławia niż laty i piechniczke,ale na tym kończą się jego zalety lecz to i tak wystarczyło żeby ujarzmić i uspokoić fikające bydełko co nienawidziło pzpn,i pod tym względem wybór bońka był pijarowskim strzałem w 10-tke który pozwoli bez żadnych przeszkód nadal kręcić mafi pzpnowskiej lody i utrzymywać się przy korycie przez kolejne lata

Viking - 19 maja 2015, 5:35:59 - *.dhcp.centurylinkservices.net
Termalica? Ekstraklasa? Nonsens. Licencje powinne byc przyznawane na tym poziomie tylko klubom posiadajacym wlasne lub miejscowe stadiony o pojemnosci conajmniej 10 tysiecy. Zadnych "pozyczanych" stadionow.

timo - 19 maja 2015, 6:07:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to awans Zagłębie i Wigry

enKage - 19 maja 2015, 6:08:45 - *.toya.net.pl
Dlaczego tylko 2 tysie kary za niezłożenie dokumentacji w terminie? Powinno być 20 tysi (przy zarobkach piłkarzy drobna kwota), bo ta komedia toczy się już kolejny rok i dalej kluby proces licencyjny maja w głębokim poważaniu

bako - 19 maja 2015, 6:20:47 - *.hsd1.il.comcast.net
Jak termalica bruk bet nieciecza dostanie licencje na gre to az strach sie bac ich hooligans na wyjazdach !!! hi hi !!

parówkowys - 19 maja 2015, 7:33:34 - *.200.159.235.internetia.net.pl
@cdnn: Twój klub to bodajże Podbeskidzie BB... Większego folkloru niż u was na trybunach, to w Niecieczy się nie spodziewam.... Organizacyjnie też daleko wam do normalności...

ter - 19 maja 2015, 7:47:09 - *.068.c87.petrotel.pl
to jest poprostu kpina z ta Termalika - powinno byc nie masz wlasnego stadionu na gre w ekstraklasie to wypad, bo to juz staje sie zenujace, myslicie ze na tym polu kukurydzy nagle powstanie stadion na conajmiej 10-15 tys miejsc w niespelna rok hehe

snoop - 19 maja 2015, 8:02:11 - *.157.c94.petrotel.pl
Spokojnie, nie takie kluby licencje dostawały. Spójrzmy na Flotę;)

porto - 19 maja 2015, 8:10:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Tychy do ekstraklasy licencje dostały haha jak oni w 1 lidze się nie utrzymają śmiech na sali ;-P

xvz - 19 maja 2015, 8:37:03 - *.saint-gobain.com
bardzo bardzo daleko mi do Termaliki, ale jeśli awans zostanie wywalczony na murawie, to należy im się i koniec kropka. Każde inne rozwiązanie to dopiero patologia i nie myślę tu o sprawach licencyjnych.

serek - 19 maja 2015, 9:03:23 - *.play-internet.pl
wisła płock bez licencji to kpina.Miasto jest właścicielem klubu i nic przez 5 lat nie zrobili z poprawą inflastruktury ale bezmyślnie ładowali kase w bzdury.Politycy ręce precz od klubu.

polacy - 19 maja 2015, 9:10:33 - *.233.132.150
No niech graja w warszawie w poznaniu łodzi krakowie bialymstoku gdansku kto im zabroni ex tylko niech płaca piłkarza to by nie uciekali ti tak malych ale płynnych finansowo klubów i zobaczcie zadnych łysych debili nie zasiada na trybunach a w tych duzych miastach to spokojniena mecz nie pojdziesz z dziecmi bo łyse debile ci szybko wibija to z glowy piłka nozna dla wszystkich normalnych

ron - 19 maja 2015, 9:25:25 - *.static.ip.netia.com.pl
A ja podziwiam właściciela klubu - zdecydował się na budowę klubu i inwestycję tam, gdzie się wychował i gdzie mieszka, chociaż na bank do tego musi dopłacać. Na budowę stadionu go nie stać i co się dziwić, to są dziesiątki milionów złotych, żadnego właściciela na to nie stać, wszędzie gdzie powstają stadiony to z funduszów miejskich, kredytów (na miasto) i UE. Za to stać go na zbudowanie solidnej poukładanej drużyny piłkarskiej, co zresztą bardzo dobrze mu się udało. A jeżeli przyjmujemy założenie, że to, w jakiej lidze zespół gra zależy tylko od liczby kibiców tego klubu, to proponuję w ogóle zlikwidować coś takiego jak jakieś spadki i awanse, niech w ekstraklasie i w pucharach grają ci, co mają najwyższą frekwencje etc.Albo w ogóle niech żadni piłkarze nie biegają po murawie, tylko niech się przez 90 minut dwie kibicowski ekipy prześcigają w powtarzalnych oprawach i ksero-przyśpiewkach. Będzie ubaw na całego...

alianz - 19 maja 2015, 9:45:57 - *.static.system77.pl
jeszcze nikt nie awansował a wy się spinacie , ŻENADA !

/\ - 19 maja 2015, 10:11:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przestaliby się już wreszcie w tej Niecieczy wygłupiać i wracali do okręgówki - gdzie jest miejsce takich klubów.

kakaka - 19 maja 2015, 10:20:55 - *.class96.petrotel.pl
nie masz stadionu-nie grasz w ekstraklasie, co to za bzdury z wynajmowaniem obiektów, dlatego w tym kraju będzie zawsze patologia. Ktoś ma kaprys, żeby sobie zrobić klub piłkarski bez zaplecza, kibiców, szkółek juniorskich, po prostu nie ma co zrobić z pieniędzmi. skończą jak amica albo groclin

eren - 19 maja 2015, 10:58:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na tylu kibiców co przychodzi na niektóre mecze to o ile stadion termalici ma podgrzewaną płyte to powinni dopuścić go warunkowo na okres 1 sezonu czy coś i w międzyczasie powinien klub się zoobowiązać do stopniowej rozbudowy obiektu czy coś, a nie od razu zaczynamy od nie przyznawania licencji. Tym bardziej że chodzi tu o sportowe osiągnięcia a ten zespół jeszcze nie grał w najwyższej klasie także nie miał też potrzeby rozbudowy czy czegoś tam aby spełniać wymogi. Regulamin powinien być taki żeby można było go naginać a nie sztywno trzymać się zasad, bo każda sytuacja jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Nie można klubów typu Termalica i Zagłębie Lubin wrzucać do 1 kosza bo ten pierwszy dopiero się wspina po szczeblach ligowych, a ten drugi grał już w najwyższej lidze a nawet zdobywał tytuł Mistrza Polski

Piotr 456 - 19 maja 2015, 11:21:10 - *.n4.marinex.msitelekom.pl
Wszyscy psioczą na Niecieczę. A im po prostu należy się licencja na grę w ekstraklasie. Parę lat temu były machlojki jak Ruch Chorzów awansował do ekstraklasy. Też na ostatnią chwilę dostali licencję. Termalice należy się licencja. Podwyższą poziom tego polskiego piekiełka. Może Legia,Lech i inni wielcy ,zadufani w sobie i mające manię wielkości kluby ,spokornieją. Błękitni już utarli nosa Lechowi ,odpadli ,ale utarli nosa. Pokora i jeszcze raz pokora. Termalica nauczy te szastające kasą na prawo i lewo. Pokory i będą im się kłaniać w pas.

Pytajnik - 19 maja 2015, 11:24:30 - *.134.65.254
Pytanie do poinformowanych. Dlaczego Dolcan zgłosił stadion w Pruszkowie, a nie np. w Warszawie? Czyżby klub zamierzał się przenosić? A jeśli nie, to co dzieje się teraz na stadionie w Ząbkach, że nie mogliby tak grać. Z góry dzięki za odpowiedź. Miłego dnia.

polacy - 19 maja 2015, 11:26:03 - *.psd.vodafone.ie
Tylko ze zagłebie jest sponsorowa przez spółke panstwowa ijemu wolno awansowac a Termalicajest sponsorowana za prywatne pieniadze i pzpn pod stolem nic nie dostanie a ktoswie czy od podkarpackiego zwiazku mozna kupic bilety na polske z niemcami bo bym kupil pakiet dla kolegów

polacy - 19 maja 2015, 11:30:49 - *.psd.vodafone.ie
No niech graja w warszawie w poznaniu łodzi krakowie bialymstoku gdansku kto im zabroni ex tylko niech płaca piłkarza to by nie uciekali ti tak malych ale płynnych finansowo klubów i zobaczcie zadnych łysych debili nie zasiada na trybunach a w tych duzych miastach to spokojniena mecz nie pojdziesz z dziecmi bo łyse debile ci szybko wibija to z glowy piłka nozna dla wszystkich normalnych

Witkowski - 19 maja 2015, 11:41:49 - *.150.156.163
@eden
Z jednej strony masz rację, z drugiej strony trudno mi sobie wyobrazić, jak wielki byłby krzyk, gdyby Nieciecza dostała licencję warunkowo, zajęłaby, powiedzmy, 7. miejsce w Ekstraklasie, ale nie spełniałaby warunków licencyjnych i została relegowana...

gfgfg - 19 maja 2015, 11:45:37 - *.mtm-info.pl
graja pieniądze i nic więcej, kto ma ten gra, nie liczą się umiejętności tylko kasa i plecy

ss - 19 maja 2015, 11:52:15 - *.adsl.inetia.pl
chodzą pogłoski że termalica ma się połączyć z unią tarnów i grać w tarnowie na stadionie żużlowym kibice unii już świętują że będą w ekstraklasie nazwa drużyny ma być termalica unia tarnów

ania - 19 maja 2015, 11:53:08 - *.dynamic.chello.pl
Ciekawe czy komisja wymięknie. Że Orlen nie dostał w tym rzucie licencji na ex. Fiu fiu. Znowu jakiś klub z ex się utrzyma z 15 miejsca? Jeżeli tyle klubów z 1 ligi aż tak nie spełnia wymogów to raczej więcej niż 4 polecą. W 2 lidze tyle kandydujących klubów do 1 ligi, że chyba nie pogardzą tym, że więcej miejsc w tabeli będzie do awansu.

polacy - 19 maja 2015, 12:02:51 - *.psd.vodafone.ie
A czy to nie jest chore ze grupy młodziezowe musi prowadzic trener z takimi uprawnieniami przeciez takie papiery nie kosztuja dwa tyse tylko troszke wiecej a ile taki trener zarabia prowadzac grupy młodziezowy 20000 tys miesieqcznie zeby moģl oddac do pzpn

bawkom - 19 maja 2015, 12:03:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czy ktos sie orientuje czemu DOLCAN zgłosił stadion w Pruszkowie?

Ali - 19 maja 2015, 12:20:07 - *.156.83.30.static.turktelekom.com.tr
Ruch nie spadnie bo hanysy rządzą w PZPN i tyle....

bb - 19 maja 2015, 12:49:10 - *.adsl.inetia.pl
Dolcan zgłosił stadion w Pruszkowie bo u siebie nie mają oświetlenia i prawdopodobnie podgrzewanej murawy.

bawkom - 19 maja 2015, 13:05:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
podgrzewana murawa nie jest wymagana w tym sezonie

judasz - 19 maja 2015, 13:16:28 - *.ihelse.net
Ten wasz placz kto powinien grac w ekstraklasie jest zenujacy. kazdy kto przez chwile sie zastanowi to wie ze to Nieciecza jest absurdem, tylko reszta klubow, ktore bedac w duzych miastach, dostajac dofinansowania z miast, Maja duze lepsze mozliwosci pod kazdym wzgledem dostaja becki od Niecieczy. To nie Nieciecza jest patologia tylko reszta, bo tej Niecieczy nie potrafia przeskoczyc uczciwie na boisku, a ci co roku punkty rozdaja zeby nie awansowac. To jest dopiero patologia zeby w Lodzi czy Katowicach, albo Gdyni nie potrafili byc wyzej niz Nieciecza. Rzeszow prawie 200.000 mieszkancow i nie stac ich nawet na 1. lige. To jest patologia, bo bez wzgledu na to ile byscie kasy nie wlozyli to i tak wszystko straca.

petra - 19 maja 2015, 13:27:27 - *.079.c73.petrotel.pl
Wisła Płock informuje, że uzupełniła wszystkie brakujące dokumenty oraz wyeliminowała uchybienia, które skutkowały nie przyznaniem licencji naszemu klubowi na grę w przyszłym sezonie w ekstraklasie i pierwszej lidze. W związku z powyższym spodziewamy się korzystnego dla klubu werdyktu Komisji Licencyjnej Polskiego Związku Piłki Nożnej po ponownym rozpatrzeniu naszego wniosku.

as - 19 maja 2015, 13:39:57 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Dorobią dokumenty i dostaną licencję, spokojnie...

Bogdan - 19 maja 2015, 13:43:04 - *.centertel.pl
Dostaną licencję, a tutaj publika się jara...

max - 19 maja 2015, 14:28:13 - *.068.c87.petrotel.pl
odpowiedz z oficjalnej strony Wisły Płock
Wisła Płock informuje, że uzupełniła wszystkie brakujące dokumenty oraz wyeliminowała uchybienia, które skutkowały nie przyznaniem licencji naszemu klubowi na grę w przyszłym sezonie w ekstraklasie i pierwszej lidze. W związku z powyższym spodziewamy się korzystnego dla klubu werdyktu Komisji Licencyjnej Polskiego Związku Piłki Nożnej po ponownym rozpatrzeniu naszego wniosku.

pilacy - 19 maja 2015, 14:31:29 - *.psd.vodafone.ie
Mozecie mi napisac na meila czym no moze ja obraziłem kogos czy co bo ja juz was nie rozumiem

cdnn - 19 maja 2015, 15:49:55 - *.play-internet.pl
@parówkowys
To się niestety zdziwisz... BB to jednak miasto prawie 200 tys. a Nieciecza wioska z kilkuset mieszkańcami. Tak, nie mamy młyna na 1-2 tys. osób dlatego bardziej widać na meczach wszelkiego rodzaju pikoli i Januszy. Ale i pikników jest u nas w stanie przyjść 5-8 tys... A co w Niecieczy?

KKS - 19 maja 2015, 16:31:04 - *.nowysacz.vectranet.pl
Nie rozumiem tu czego dlaczego Nieciecza zglasza stadion hutnika i bedzie dojezdzac do krk na mecze?
jak maja w tarnowie stadion zuzlowy jesli on spelnia
wymogi bezpieczenistwa podczas meczow zuzlowych to dlaczego podczas pilki noznej by nie spelnia.
przeciez zawisza ma stadion lekkoatletyczny to mozna bylo by powiedziec ze tez nie spelnia wymogow.
stadion w bydgoszczy rozni sie tym ze tu jest bieznia a w tarnowie tor do zuzla

Kamyk - 19 maja 2015, 16:51:56 - *.158.222.248
Czyli awansuje Stomil!!

suporek - 19 maja 2015, 17:12:29 - *.160.125.44
czyli co spadkowicze szukają ratunku i blagają PZPN w tej sprawie

bis - 19 maja 2015, 17:30:27 - *.147.249.253.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Podajcie ile "Nieciecz" czyli malutkich klubów z kibicami,liczy się w ligach europejskich- Niemiec, Hiszpanii,Holandii, Francji, Portugalii itp.

cdnn - 19 maja 2015, 17:54:13 - *.play-internet.pl
@parówkowys
To się niestety zdziwisz... BB to jednak miasto prawie 200 tys. a Nieciecza wioska z kilkuset mieszkańcami. Tak, nie mamy młyna na 1-2 tys. osób dlatego bardziej widać na meczach wszelkiego rodzaju pikoli i Januszy. Ale i pikników jest u nas w stanie przyjść 5-8 tys... A co w Niecieczy?

LuBiN - 19 maja 2015, 18:02:22 - *.ssp.dialog.net.pl
awans:
Zagłębie Lubin i Termalica.

sobek - 19 maja 2015, 19:49:02 - *.180.193.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wisła Płock nie ma zakrytej trybuny od strony prawej ale często po meczu nie tylko w Płocku nawalonego siwego jak gołąb Prezesa.

radykalny - 19 maja 2015, 20:44:18 - *.158.221.53
Jakaś Cieczka ma grać w ekstraklasie to są normalne jaja. Klub bez twarzy i kibiców, wolałbym już oglądać Hutnika z Krakowa w najwyższej klasie rozgrywkowej przynajmniej coś by się działo na trybunach bo mają prawdziwych kiboli.

CWKS - 19 maja 2015, 20:59:40 - *.cust.tele2.se
Jestem kibicem lecha

ZL - 19 maja 2015, 21:00:13 - *.ssp.dialog.net.pl
@radykalny:
To nie koncert życzeń.
Tu trzeba zdobywać punkty na boisku,a Terma to robi.
Ja bym wolał w Lidze Mistrzów oglądać KGHM Zagłębie,a ty Hutnika w Ekstraklasie...za marzenia nie karają ;)

Paolo KKS - 19 maja 2015, 21:37:13 - *.centertel.pl
Czas skończyć z licencjami. Polska jest zbyt biednym krajem by bawić się w licencje na grę w de facto II lidze.

a - 19 maja 2015, 21:40:08 - *.adsl.inetia.pl
Wisła Płock uzupełniła braki do licencji, i ją dostanie bez problemu, a z tego co się słyszy Termalica nie koniecznie uzyska licencję.

kalost - 19 maja 2015, 22:37:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przed każdym nowym sezonem piłkarskim leśne Dziadki coś nowego wymyślają w sprawie licencji

B.T - 19 maja 2015, 22:45:22 - *.centertel.pl
Termalica powinna grac w Mielcu!
Tam bedzie miala doping!
A Stal Mielec powinna byc w 1 lidze. Tam jest miejsce dla takich drużyn!

Piw Paw - 19 maja 2015, 22:52:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do ekstraklasy awansuje kazda nastepna drużyna z 1 ligi która dostanie licencje na gre w e klasie.

PolskiGaff - 20 maja 2015, 6:54:42 - *.revip2.asianet.co.th
"Ponadto Komisja stwierdziła, iż znaczna część Klubów I ligi na dzień dzisiejszy nie spełnia minimalnych wymogów Podręcznika Licencyjnego z zakresu Personelu i Administracji. Większość Klubów I ligi nie posiada trenerów drużyn młodzieżowych oraz koordynatorów rozwoju młodzieży z Licencją UEFA A, co jest wymogiem kategorii A Podręcznika Licencyjnego i w konsekwencji stanowić będzie przesłankę do nieprzyznania Klubom Licencji na rozgrywki I ligi w sezonie 2015/2016."
Szanowna komisjo proszę podać które to Kluby - jestem trenerem UEFA A i musiałem wyjechać z Polski bo pracy nie miałem! Jest okazja by wrócić - zwłaszcza że Bronek znów będzie rządził! HAHA!

Stolper - 20 maja 2015, 7:32:02 - *.28.168.135.zetnet.slupsk.pl
Prawda jest taka, że Polski nie stać na 16 drużyn w Ekstraklasie. Powinni zredukować Ekstraklasę do 14 drużyn. Po zakończeniu rozgrywek zasadniczych podział na grupy: mistrzowską- 8 drużyn i spadkową 6 drużyn. Stawiać na jakość, a nie na ilość.

Nieciecza - 20 maja 2015, 10:13:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dodam rozmówcom że w klubie z Niecieczy rządzi pani prezes.Druga sprawa nie ma tam pieniędzy na więcej jak 1 sezon w ekstraklasie.Z tego co wiem klub z "kukurydzy" chce się zapisać w historii ekstraklasy jako klub ze wsi.

eren - 20 maja 2015, 21:20:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
piłka nożna dla piłkarzy! a nie dla kibiców, działaczy i sędziów. To że innym drużynom by nie leżało że muszą grać z wsią świadczy o tym tylko że się boją że w ekstraklasie dostaną bęcki od wsi, ale tam grają piłakrze jak: Plizga czy Paluchowski grali już w ekstraklasie i liczyć się powinien na 1 miejscu poziom i umiejętności drużyny, w ogóle kto wymyślił że zespół seniorski musi mieć jakieś młodzieżowe sekcje, kto to w ogóle wymyśla? czubki którzy za przyznawanie uprawnień do trenowania i innych rzeczy biorą sporą kasę i im to na rękę, im więcej sekcji tym więcej trenerów, tym więcej uprawnień i szkoleń za które ktoś musi płacić, a po co to komu wszystko potrzebne? Klub powinien mieć max 3 drużyny- seniorska (od 18roku) junior starszy (15-18) i junior młodszy (od 10-15). Do 10 lat nie powinno być lig a tylko turnieje, treningi i szkolenie młodzieży bo to nie ma najdrobniejszego sensu. Gdyby było normalnie to miasta mogły by inaczej rozdzielić kasę na kluby, te biedniejsze miały by większe szanse na jakieś pieniądze. Przede wszystkim gdyby inaczej to trochę wyglądało u nas to może było by na dzisiejszy czas więcej zespołów i inne podejście już od najniższych lig do sportu...

Dawidzio - 20 maja 2015, 23:55:34 - *.petrus.pl
Chojniczanka do ekstraklasy, chłopaki zrobili by z pseudogwiazdorami porządek.

RRR - 21 maja 2015, 3:47:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@KKS
Bo na stadionie Unii Tarnów nie ma podgrzewanej murawy
A tak wogóle podobno Nieciecza nie dostała licencji ze względu na błędy w prognozie finansowej, już się tym zajęli także raczej licencję dostaną, jeśli nie to się bardzo zdziwię.

Fiodor - 21 maja 2015, 13:05:52 - *.232.112.63
Zastanawia mnie tylko taki fakt.
Skoro nagle pół ligi nie spełnia wymogów licencyjnych to:
A) podniesiono standardy i się nie dostosowały
B) otrzymując licencję na obecne rozgrywki też ich nie spełniały
C) w klubach nastąpiło radykalne pogorszenie, pozwalniali trenerów grup młodzieżowych, stadiony im się pozwalały.
Pic na wodę

butt - 21 maja 2015, 15:42:16 - *.134.65.221
Będzie fuzja Dolcanu ze Zniczem. W Pruszkowie gdy grał Lewandowski stadion był za mały na 2 tys widzów, no i publika nieco inna niż za Wisłą.

straz69 - 21 maja 2015, 20:25:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do wszystkich: - po pierwsze - jeśli 5 klubów uzyskało licencję na grę w ekstraklasie i I LIDZE to czy PZPN zmniejszy I ligę do 5 zespołów(zakładam że 2 awansują wyżej ale spadkowicze z eks spełniają wymogi więc będzie 5)he he he - po drugie czemu wymóg wielkiego stadionu? (jeśli Nieciecza ma mieć na 7-10 tysięcy przy 750 mieszkańcach to Legia powinna pomieścić na Łazienkowskiej MILIARD chińczyków)hi hi hi - po trzecie sport polega na tym by wygrywać i piąć się coraz wyżej na szczeblach kariery... a więc Niecieczy życzę mistrzostwa Polski w sezonie 2016/17... ha ha ha i to tyle w waszej dziecinnej dyskusji

Andy - 21 maja 2015, 22:26:10 - *.90.160.132
Oj widać że wielkie miasta boją się gry z Termaliką :D Wisła Kraków już poczuła to na własnej skórze kiedyś ;)

Jarosław - 25 maja 2015, 1:13:47 - *.free.aero2.net.pl
Pytanie kiedy wszystkie kluby bez problemów będą dostawać licencje?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas