[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


27 sierpnia 2015, 23:13:04 - maciejko
Przed losowaniem Ligi Europy

W piątek w Monako (13:00) odbędzie się losowanie fazy grupowej Ligi Europy z udziałem dwóch polskich drużyn. Lech Poznań i Legia Warszawa w losowaniu znajdą się w trzecim koszyku - przedstawiamy ich potencjalnych rywali. Pierwsze mecze fazy grupowej zostaną rozegrane 17 września, ostatnia kolejka odbędzie się 10 grudnia.

Drużyny z tej samej federacji nie mogą trafić na siebie w losowaniu. Dodatkowo z przyczyn politycznych drużyny z niektórych krajów nie mogą trafić na siebie w losowaniach (np. Rosja-Ukraina).

Liga Europy

FC Schalke 04                     GER    111,883
BV Borussia 1909                  GER     99,883
FC Basel 1893                     SUI     84,875
SSC Napoli                        ITA     84,102
Tottenham Hotspur FC              ENG     84,078
AFC Ajax                          NED     66,195
Villarreal CF                     ESP     58,999
Rubin Kazań                       RUS     57,099
Athletic Club de Bilbao           ESP     56,999
Sporting Clube de Portugal        POR     56,276
Olympique de Marseille            FRA     55,483
Dnipro Dniepropietrowsk           UKR     52,033
------------------------------------------------
SC Braga                          POR     51,776
ACF Fiorentina                    ITA     49,102
SS Lazio                          ITA     49,102
RSC Anderlecht                    BEL     47,440
Liverpool FC                      ENG     47,078
AZ Alkmaar                        NED     46,695
FC Viktoria Plzeň                 CZE     41,825
Club Brugge KV                    BEL     41,440
PAÓK                              GRE     40,880
Celtic FC                         SCO     39,080
Beşiktaş JK                       TUR     36,520
APÓEL                             CYP     35,460
------------------------------------------------
AS Monaco FC                      FRA     31,483
AC Sparta Praga                   CZE     30,825
Fenerbahçe SK                     TUR     30,020
LEGIA WARSZAWA                    POL     24,800
FC Girondins de Bordeaux          FRA     24,483
Łokomotiw Moskwa                  RUS     23,099
LECH POZNAŃ                       POL     17,300
AS Saint-Étienne Loire            FRA     16,983
FC Slovan Liberec                 CZE     16,325
FC Augsburg                       GER     15,883
SK Rapid Wiedeń                   AUT     15,635
FK Krasnodar                      RUS     15,099
------------------------------------------------
FK Partizan                       SRB     14,775
AGS Astéras Trípolis              GRE     13,380
CF "Os Belenenses"                POR     12,276
Rosenborg BK                      NOR     11,875
Qarabağ Ağdam                     AZE     11,500
Molde FK                          NOR     10,375
Dinamo Mińsk                      BLR      9,650
FC Groningen                      NED      8,695
FC Sion                           SUI      8,375
FC Midtjylland                    DEN      7,960
Skënderbeu Korçë                  ALB      5,575
Qəbələ FK                         AZE      2,750


Terminarz

Kolejka 1 - 17 września
Kolejka 2 - 1 października
Kolejka 3 - 22 października
Kolejka 4 - 5 listopada
Kolejka 5 - 26 listopada
Kolejka 6 - 10 grudnia

Kody krajów: ALB - Albania, AND - Andora, ARM - Armenia, AUT - Austria, AZE - Azerbejdżan, BEL - Belgia, BIH - Bośnia i Hercegowina, BLR - Białoruś, BUL - Bułgaria, CRO - Chorwacja, CYP - Cypr, CZE - Czechy, DEN - Dania, ENG - Anglia, ESP - Hiszpania, EST - Estonia, FIN - Finlandia, FRA - Francja, FRO - Wyspy Owcze, GEO - Gruzja, GER - Niemcy, GIB - Gibraltar, GRE - Grecja, HUN - Węgry, IRL - Irlandia, ISL - Islandia, ISR - Izrael, ITA - Włochy, KAZ - Kazachstan, LIE - Liechtenstein, LTU - Litwa, LUX - Luksemburg, LVA - Łotwa, MDA - Mołdawia, MKD - Macedonia, MLT - Malta, MNE - Czarnogóra, NED - Holandia, NIR - Irlandia Północna, NOR - Norwegia, POL - Polska, POR - Portugalia, ROU - Rumunia, RUS - Rosja, SCO - Szkocja, SMR - San Marino, SRB - Serbia, SUI - Szwajcaria, SVK - Słowacja, SVN - Słowenia, SWE - Szwecja, TUR - Turcja, UKR - Ukraina, WAL - Walia.

Cacilier - 27 sierpnia 2015, 23:17:49 - *.dynamic.chello.pl
Basel i Celtic najlepiej wylosować z 1 i 2 koszyka. Najgorzej Borussię i Liverpool.

Super - 27 sierpnia 2015, 23:18:08 - *.wroclaw.mm.pl
Jest moc

Wiesiek - 27 sierpnia 2015, 23:19:12 - *.leczyca.vectranet.pl
1 koszyk: Ajax, Rubin
2 koszyk: APOEL, Celtic
4 koszyk: chyba każdy może byc

nachez - 27 sierpnia 2015, 23:20:47 - *.11-1.cable.virginm.net
z pierwszego koszyka Dniepropetrowsk i Basel z drugiego Późno i Celtic z czwartego Korce iDinamoMinsk dla Polskich klubów. najlepsi przeciwnicy

penny - 27 sierpnia 2015, 23:20:49 - *.dynamic-ra-4.vectranet.pl
Grupa śmierci Bilbao, Lazio, polska ekipa, Belenenses

Zks - 27 sierpnia 2015, 23:20:53 - *.8-4.cable.virginm.net
Obsawiam Dortmund-PAOK-Lech-Molde
Ajax-Liverpool-Legia-Partizan

kubusbrb - 27 sierpnia 2015, 23:20:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę że trzeci koszyk jest mocniejszy od drugiego: AS Monaco, Fenerbace, Bordeaux, Saint Etienne czy FC Augsburg są bardzo mocne i dobrze że z nimi nie zagramy. Braga, Fiorentina,APOEL czy Alkmaar do pokonania z drugiego koszyka więc na nich można trafić. Z pierwszego na pewno Basel, Dnipro czy Rubin Kazań. Z czwartego na pewno ciężko będzie z Partizanem i Dinamo Mińsk...

AZU - 27 sierpnia 2015, 23:21:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Schalke, Liverpool, Lech, Rosenborg
Rubin Kazań, Apoel, Legia, Skenderbeu

Zks - 27 sierpnia 2015, 23:21:07 - *.8-4.cable.virginm.net
Obsawiam Dortmund-PAOK-Lech-Molde
Ajax-Liverpool-Legia-Partizan

KX Keytinh - 27 sierpnia 2015, 23:22:09 - *.26.220.95
No cóż, będzie ciężko, ważne żeby można było chociaż powalczyć, interesuje nas tylko awans, nawet z drugiego miejsca, więc warto tam wylosować Celtic, PAOK czy APOEL

jurek - 27 sierpnia 2015, 23:22:13 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Schalke, Celtic, Legia, FC Sion
Athletic, Brugge, Lech, Karabach

barti - 27 sierpnia 2015, 23:22:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A czemu nie Vdrojlak nie trafiał karnego

lesiu2802 - 27 sierpnia 2015, 23:22:55 - *.dynamic.chello.pl
Moje typy:
BVB, Liverpool, Legia/Lech, Rosenborg
Ajax, Celtic, Legia/Lech, Qarabag

nachez - 27 sierpnia 2015, 23:23:00 - *.11-1.cable.virginm.net
z pierwszego koszyka Dniepropetrowsk i Basel z drugiego Późno i Celtic z czwartego Korce iDinamoMinsk dla Polskich klubów. najlepsi przeciwnicy

jerry - 27 sierpnia 2015, 23:24:19 - *.dynamic.mm.pl
Z 1 koszyka najlepiej by było Basel i Ajax,z 2 koszyka Alkmaar i Celtic,a z 4 koszyka Asteras i Dinamo Mińsk.

alex - 27 sierpnia 2015, 23:25:09 - *.dynamic.chello.pl
Skoro Dnipro mogło grać w finale LE to i Legia z Lechem mogą !!! Trzeba tylko gryźć trawę w każdym meczu!

grafite - 27 sierpnia 2015, 23:25:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marsylia celtic Lech Sion
Rubin Paok Legia Groningen

barti - 27 sierpnia 2015, 23:26:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia-Rosenborg-Liverpool-Athletic Bilbao

Wronescu - 27 sierpnia 2015, 23:28:29 - *.telico.pl
Dzięki awansowi Legii i Lecha otwiera się niepowtarzalna szansa przed polską piłką na awans z 19 obecnie miejsca w rankingu UEFA na miejsce 15,premiowane dwoma zespołami w el. LM i piątym zespołem w pucharach.Kraje bezpośrednio nas wyprzedzające poniosły sromotne lanie w tej rundzie,Rumuni stracili wszystkie drużyny,Austrii zostanie jeden zespół,podobnie jak Chorwacji i Cyprowi(te dwa ostatnie kraje mogą wiele nie nawojować w LM).Legii i Lechowi wystarczy wygrać jak najwięcej meczów w grupie i awansować dalej i będzie ciekawie

pączek - 27 sierpnia 2015, 23:28:56 - *.range86-191.btcentralplus.com
A bedzie tak:
Grupa C: Shalke, Braga, Legia, Qarabag
Grupa F: Tottenham, Celtic, Lech, Groningen

Maxxxx - 27 sierpnia 2015, 23:29:12 - *.dynamic.chello.pl
Najciekawsze grupy:
1. Ajax 1. Borussia Dortmund
2. Celtic 2. APOEL Nikozja
3. Legia 3. Lech
4. Qarabag 4. Rosenborg

Bux - 27 sierpnia 2015, 23:29:56 - *.dynamic.chello.pl
Basel, PAOK, Lech, Sion
Sporting, Celtic, Legia, Rosenborg
xDDDD

pwls - 27 sierpnia 2015, 23:31:15 - *.euro-net.pl
Z 1. koszyka najgorzej chyba Rubin i Dnipro, bo dość silne, a zarazem niemedialne drużyny. Najlepiej chyba Ajax i (znając podejście anglików do LE) Tottenham.
2: koszyk dośc wyrównany, najlepiej chyba Celtic i (mimo wszystko) Basel
4: Oby uniknąć Azerów, najlepiej chyba Skenderbeu.

Bux - 27 sierpnia 2015, 23:31:16 - *.dynamic.chello.pl
@ Poprawka zamiast Sion>Karabach

alex - 27 sierpnia 2015, 23:31:31 - *.dynamic.chello.pl
Dnipro -- Club Brugge -- LEGIA/LECH -- Qəbələ FK
Rubin Kazań -- APÓEL Nikozja -- LEGIA/LECH -- Skënderbeu Korçë

Gyurcso - 27 sierpnia 2015, 23:31:55 - *.google.com (*.175.178.227)
Czy nie uważacie że wasze jakieś typowania grup to dziecinada?
Nie lepiej iść zagrać w totka?
Aaa fakt, komentarz jest darmowy a totek kosztuje...

szymaxxx - 27 sierpnia 2015, 23:31:56 - *.wroclaw.mm.pl
Schalke, Liverpool, Legia, Qabala
Rubin, AZ, Lech, Dinamo Mińsk

kkk - 27 sierpnia 2015, 23:31:59 - *.42.25.213
FC Basel 1893 FC Viktoria Plzeň LEGIA WARSZAWA FC Groningen
Olympique de Marseille PAÓK LECH POZNAŃ Skënderbeu Korçë takie tam typy na jutrzejsze losowanie

Gyurcso - 27 sierpnia 2015, 23:33:07 - *.google.com (*.175.178.227)
Mnóstwo tu dzieci

pwls - 27 sierpnia 2015, 23:33:10 - *.euro-net.pl
Z 2 Celtic i APOEL, bo Basel to oczywiscie 1

plomk - 27 sierpnia 2015, 23:34:01 - *.146.4.159.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ajax!

pipek - 27 sierpnia 2015, 23:35:06 - *.zamosc.mm.pl
ma być jakoś w tych grupach i moooc więc chciałbym by były takie grupy:
Borussia - Liverpool - Lech - Fc Sion
Tottenham - Besiktas - Legia - Partizan i to by był czaaad!

FATUM - 27 sierpnia 2015, 23:35:13 - *.kalisz.mm.pl
Raczej nie w tym sezonie,potrzeba jeszcze z jednego sezonu oczywiscie zakladajac ze w tym nasi gwiazdorzy nastukaja sporo punktow do rankingu i wyjda z grupy...

Omega - 27 sierpnia 2015, 23:35:20 - *.range109-155.btcentralplus.com
Moje typy :
1 Olympique de Marseille
2 AZ Alkmaar
3 Lech Poznań
4 Skënderbeu Korçë
------------------------
1 BV Borussia 1909
2 PAÓK
3 Legia Warszawa
4 FK Partizan
stawiam piwo jak trafie

zaglebiak - 27 sierpnia 2015, 23:35:23 - *.dynamic.chello.pl
Dnipro Dniepropietrowsk, Viktoria Plzen, Legia Warszawa, Dinamo Mińsk

Czesio - 27 sierpnia 2015, 23:35:49 - *.0.fullrate.dk
Mam marzenie... mówił pewien wielki człowiek...
Ja mam marzenie... nazywa się, CELTIC...
Niesety, dajmy im kolejne 6-1... i zawrzyjmy pakt z Rangersami :D
pozdrawiam z Danii... licze na Midjylland... (dunskie druzyny slabe, bylem na Randers - cos z Andory...)... Dla Legii albo Lecha.. zawsze wpadne...

simmering - 27 sierpnia 2015, 23:36:34 - *.32.11.vie.surfer.at
Tottenham,Viktoria Pilzno,Legia,Groningen O.Marseille,Fiorentina,Lech,Qarbach. PEWNE INFO.

MKS1973 - 27 sierpnia 2015, 23:37:40 - *.146.137.136.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
1.Legia
2.Marsylia
3.Celtic
4.Dinamo Mińsk
1.Lech
2.Sporting L.
3.APOEL
4.Skenderbeu

nachez - 27 sierpnia 2015, 23:37:50 - *.11-1.cable.virginm.net
z pierwszego koszyka Dniepropetrowsk i Basel z drugiego Późno i Celtic z czwartego Korce iDinamoMinsk dla Polskich klubów. najlepsi przeciwnicy

kdkfk - 27 sierpnia 2015, 23:40:22 - *.dip0.t-ipconnect.de
Ajax ,celtik ,legia ,rosenborg

Gr.Śmierci - 27 sierpnia 2015, 23:41:47 - *.dynamic.chello.pl
GRUPY ŚMIERCI:
Borussia Dortmund -- Liverpool FC -- LEGIA/LECH -- Partizan Belgrad
Schalke 04 -- SC Braga -- LEGIA/LECH -- Rosenborg Trondheim

jskskks - 27 sierpnia 2015, 23:42:14 - *.dip0.t-ipconnect.de
Basel,braga,lech ,sion

dee - 27 sierpnia 2015, 23:43:47 - *.marsoft.net
Rubin Kazań, FC Liverpool, Legia, Rosenborg BK
BVB Borussia, PAOK, Lech, Dinamo Mińsk

xxx z - 27 sierpnia 2015, 23:44:05 - *.free.aero2.net.pl
Teoretycznie to tu więcej znanych marek gra niż w Lidze Mistrzów, świat upada, niestety.

pipek - 27 sierpnia 2015, 23:47:11 - *.zamosc.mm.pl
A czemu nie miały by być to grupy śmierci, niech nasi się tak potężnie wykażą a nie spodziewają się łaskawości losu ;) A będzie to tak wyglądało:
BORUSSIA - LIVERPOOL - LECH - SION
TOTTENHAM - BESIKTAS - LEGIA - PARTIZAN a więc walka do ostatniej sekundy ołłł yeahhh ;)

pff - 27 sierpnia 2015, 23:47:16 - *.sinusnet.pl
Moim zdaniem najlepsze warianty, to:
1: Basel/Ajax/Rubin
2: APOEL/Celtic/Braga
3: -------
4: w zasadzie każdy z wyłączeniem Azerów

Gilgamesh - 27 sierpnia 2015, 23:47:16 - *.dynamic.chello.pl
Azerbejdżan też ma 2 zespoły w fazie grupowej Ligi Europy, więc czym my się podniecamy...

Kinley - 27 sierpnia 2015, 23:49:38 - *.centertel.pl
Ogólnie w tym sezonie praktycznie niemożliwe żeby trsfić do w miare łatwej grupy (jak Legia rok temu). Strasznie mocne firmy w tej edycji Ligi Europy. LE zapowiada sie bardzo ciekawie w tym sezonie. Niewiele będzie odbiegać poziomem od LM... Będzie piekielne trudno wyjść z grupy i Lechowi i Legii.

hsv - 27 sierpnia 2015, 23:49:49 - *.dip0.t-ipconnect.de
0 szans dla polskich druzyn. ostatnie miejsce legia i lech. wszystkie druzyny z grup 1 i 2 sa poza jakimkolwiek zasiegiem. jezeli chca wygrac jakis mecz musza sie wzmocnic ale po co nikt tego nie zrobi. za drogo

klimczok - 27 sierpnia 2015, 23:50:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jestem prezesem Lech dla mnie liczy się kasa nie wyniki, chcę: Borussię Liverpool i Partizan tylko mi tu nie wywieszać flagi Piła biała siła bo zayebię

kyniu - 27 sierpnia 2015, 23:50:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma szans awansować z grupy ani legia i lech nie są wstanie awansować nawet jak bedzie dobre losowanie

Jiri - 27 sierpnia 2015, 23:52:32 - *.adsl.inetia.pl
Ominiemy parę solidnych drużyn z trzeciego.

Wronescu - 27 sierpnia 2015, 23:53:17 - *.telico.pl
15 miejsce i 2 miejsca dla Polski w el. LM są realne już w tym sezonie,pod warunkiem że Legia i Lech zagrają w grupach wybitnie i wygrają łącznie 9 meczów i jeden zremisują(w grupach lub dalszej fazie rozgrywek)

Kaznodziej - 27 sierpnia 2015, 23:55:17 - *.matcom.com.pl
Najlepiej uniknąć Borussii Dortmund, Napoli, Tottenhamu, Villarealu, Athleticu Bilbao z koszyka 1, Fiorentiny, Lazio, Liverpoolu z 2, Rosenborga z 4.
Dla Lecha grupa marzeń: Ajax, APOEL, Lech, Sion.
Dla Legii grupa marzeń: Rubin, Pilzno, Legia, Dinamo Mińsk

Leon - 27 sierpnia 2015, 23:55:29 - *.239.125.190
Najłatwiejsi rywale:
Basel, APOEL, Skënderbeu

BlackCat - 27 sierpnia 2015, 23:56:14 - *.dynamic.chello.pl
Masakra. W 1 i 2 koszyku to nie widzę nikogo dla Legii i Lecha. Nazwy znane raczej z Champions League niż Europa League. Kolejna masakra że nawet w 4 koszyku są takie firmy jak Partizan albo Rosenborg, niewspominająć już o azerskim postrachu polskich klubów - Karabachu...

(L) - 27 sierpnia 2015, 23:58:33 - *.lublin.mm.pl
DLA LEGII PARTIZAN BESIKTAS OM kibicowsko bylo by super ale i tak beda grac przy pustych trybunach

hsv - 28 sierpnia 2015, 0:03:51 - *.dip0.t-ipconnect.de
jakie kibicowsko ? znowu chcecie patalachy antypolacy narazic klub na straty i robic zadymy? kibice patrioci sabotazysci - co za dzicz

emsi - 28 sierpnia 2015, 0:04:34 - *.opera-mini.net (*.146.129.247)
Od ktorej rundy moga na siebie trafić zespoly z jednego kraju? Pojedynek w dwumeczu Legia-Lech na poziomie europejskich pucharów to by było coś...

kibic - 28 sierpnia 2015, 0:06:04 - *.239.246.231
Rubin, Celtic, Legia, Asteras
Basel, APOEL, Lech, Skenderbeu

Kinley - 28 sierpnia 2015, 0:08:46 - *.dynamic.chello.pl
Dokładnie.. Btw żeby sie nie okazalo że Legia rozpocznie faze grupowa na pustym stadionie przez tych idiotow co czyms rzucali z trybun w meczu z Zoria. Debile wiedza czym to grozi i jak to sie skonczylo dla albancow a robia to samo...

MatiLechia - 28 sierpnia 2015, 0:12:03 - *.iwkd.net
Polskie drużyny otrzymają kogoś z koszyka nr
1: Rubin, Bilbao, Marsylia
2: Alkmaar, Club Brugge, Lazio
4: Qarabag, Dinamo Mińsk, Midtjylland
Oby z czwartego koszyka nie trafić Qarabagu, Asterasi i Rosenborga, wtedy można porobić punkty i pobić się o awans

gdd - 28 sierpnia 2015, 0:15:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia z Rubin/Ajax, Celtic, Dinamo Mińsk
Lech z Rubin/ Tottenham, Apoel i np. Qarabach

Guć - 28 sierpnia 2015, 0:17:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byleby któraś z polskich drużyn, najlepiej Legia, trafiła na Skënderbeu Korçë- Gang Albanii znów będzie miał wtedy pole do popisu :D

maxs8 - 28 sierpnia 2015, 0:25:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dla Legii :
- grupa śmierci: BVB ,SS Lazio , Dinamo Mińsk
- grupa szczęścia : Dniepro Dniepropietrowsk , FC Celtic , FK Molde
dla Lecha
- grupa śmierci: FC Basel , Liverpool FC , FC Sion
- grupa szczęścia: Rubin Kazań , Club Brugge , Qarabag Agdam

hmmmm - 28 sierpnia 2015, 0:31:08 - *.centertel.pl
A gdzie Śląsk i Jaga?

Mackan (L) - 28 sierpnia 2015, 0:33:14 - *.dynamic.chello.pl
Dnipro, Pilzno, Legia, Sion
Villarreal, Fiorentina, Lech, Partizan
Pewne info. Siedzę z Łysym z UEFA na skajpie, pijemy wódkę i mi wszystko wychlapał.

Arkadiusz - 28 sierpnia 2015, 0:35:24 - *.dynamic.chello.pl
Schalke, Viktoria, Lech, Groningen
Ajax, Celtic, Legia, Partizan

Obywatel R - 28 sierpnia 2015, 0:39:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do Redakcji: Gdzieś dopatruję się błędu.
Tu piszecie - pewnie za UEFA - że Legia ma współczynnik 24,800 a Lech 17,300. Z kolei na Waszej podstronie nt. ratingów klubowych czytam, że Legia ma współczynnik 26,150 a Lech 8,650. Przyznam, że zgłupiałem! Różnice odchylają się w obie strony, nie jest to więc problem nie doliczenia na stronie 90minut punktów z ostatnich spotkań. Co gorsza, według Waszej podstrony Legia ma 1,350 przewagi nad opublikowanym tu ratingiem, zaś Lech jest na minusie dokładnie o połowę swoich punktów. 2 * 8,650 = 17,300
Skąd wzięły się te różnice i to w obie strony? I które statystyki mówią prawdę?

F.J - 28 sierpnia 2015, 0:41:18 - *.dynamic.chello.pl
Najbardziej bym chciał
Legia-Celtic-Rubin-Skënderbeu Korçë i
Lech-Dnipro-Apoel-Qəbələ FK
ale pewnie bedzie tak:
Borussia-Legia-Liverpool-Partizan
Bilbao-Fiorentina-Lech-Os Belenenses

Mackan (L) - 28 sierpnia 2015, 0:41:52 - *.dynamic.chello.pl
Pierwszy ranking jest na rok 2015, drugi ma 2016. Amica traci mnóstwo punktów po tym sezonie.

shawn - 28 sierpnia 2015, 0:42:30 - *.dynamic.chello.pl
Obywatel R - 24.800 to współczynnik Legii obowiązujący w tym sezonie. 26.150 (póki co) to współczynnik na przyszły sezon. Analogicznie z Lechem.

qazax - 28 sierpnia 2015, 0:45:38 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Pamiętam grupę śmierci
MC, Juve, Lech, Salzburg.
Z każdej grupy możemy spokojnie wyjść

Jatu - 28 sierpnia 2015, 0:45:53 - *.dynamic.chello.pl
Najlepsze grupy obojętnie dla kogo:
Tottenham, APOEL, Skenderbeu
Borussia, Celtic, Sion
Tottenham to zdecydowanie najlepsza opcja z 1 koszyka. Super marketingowo, a nie dość że angielskie ekipy są słabe, to jeszcze LE olewają. Najlepszą marką w 1 jest Borussia, najsłabsze sportowo Dnipro. 2 i 4 chyba nie trzeba tłumaczyć.

kibo(L) - 28 sierpnia 2015, 0:54:01 - *.centertel.pl
Dnipro Celtic Skenderbau taka grupę życzę Legii - będzie będzie zabawa będzie się działo

pytanie - 28 sierpnia 2015, 1:01:45 - *.warszawa.vectranet.pl
Skąd się wzieli ci Albańczycy? przecież w czwartek nie grali ...

@pytanie - 28 sierpnia 2015, 1:26:33 - *.centertel.pl
Odpadli w ostatniej rundzie eliminacji LM z Dinamo Zagrzeb.

Bartt - 28 sierpnia 2015, 1:28:43 - *.biznes.mm.pl
Jeśli nie liczyć Fiorentiny, Lazio i Liverpoolu, trzeci koszyk wydaje się być mocniejszy od drugiego...

judasz - 28 sierpnia 2015, 1:53:14 - *.opera-mini.net (*.13.106.67)
Dodatkowo z przyczyn politycznych drużyny z niektórych krajów nie mogą trafić na siebie w losowaniach (np. Rosja-Ukraina).
---------------------------------
uefe mocno popiescilo bo dawniej kluby z bloku wschodniego graly w pilke nozna z wrogimi panstwami zachodnimi z ewg i nikt przeciwskazan nie robil z kim moze grac a z kim nie

enKage - 28 sierpnia 2015, 3:07:30 - *.toya.net.pl
Marzenie:
Z pierwszego koszyka:
najsłabszy jest Kazań, to już nie ten Rubin co kilka lat wcześniej. Znając angoli dobry byłby Tottenham, Schalke w ostatnich latach absolutnie nie ma jaj, Athletic puchary gra słabo.
Zdecydowanie niefajnie trafić na Villareal, Napoli i BVB, złe losowanie to także Sporting, nie tylko dlatego, że odpadł z LM na własne życzenie. Jest mocniejszy niż rok temu, a poza tym wylosowanie Sportingu zablokuje wylosowanie Bragi z drugiego koszyka.
Drugi koszyk:
Marzenie to Braga, która aktualnie nie za bardzo ma możliwość rotacji z przodu. Pech, że Sporting zepchnął ją do drugiego koszyka. Tu w zasadzie trzeba ominąć Włochów i PAOK. Reszta zdecydowanie do ogrania nawet dwa razy.
Czwarty koszyk:
Poza dwoma norweskimi zespołami oraz upierdliwie grającymi lizbończykami wszystko przyjmiemy z radością. No może jeszcze poza bach bachem i Dinamo Mińsk

enKage - 28 sierpnia 2015, 3:15:55 - *.toya.net.pl
A jeszcze moje życzenie jako kibica Legii
1) Athletic Club - bo chcę wreszcie zobaczyć Basków na żywo
2) Celtic z wiadomych względów
4) Groningen - medialna liga, a rywal nie najwyższych lotów
dla Lecha, by miał jakiekolwiek szanse:
1) Rubin, bo najsłabszy z 1. koszyka
2) Braga, tak tez w ramach rewanżu za kilka lat wstecz
4) Karabach, bo go wszyscy w PL uwielbiają

@Wiesiek - 28 sierpnia 2015, 3:47:05 - *.wroclaw.mm.pl
"4 koszyk: chyba każdy może byc"
chociaż by takie FC Midtjylland wyeliminowało Southampton więc nie wiem czy tak bardzo "może być"

sdf - 28 sierpnia 2015, 7:10:23 - *.play-internet.pl
Najłatwiejsza grupa:
1.Bilbao/Sporting Lizbona (straszne męczarnie w qwali/Portugalczyków wstyd w meczu z CSKA aż żal było patrzeć)
2.APOEL/Celtic- (wyjątkowo słaby w tym sezonie przegrana walka o LM ze średnią Astaną, przerypane sparingi nawet z .... Arką Gdynia /to co pokazał w rewanżu z Malmoe to byłoa masakra niegodna mistrza Szkocji
3. Legia/Lech
4. Gabala/Shekenburcu Korce-wydaję się rzeczywiście słabiutka, co do Albańców też na tuzów nie wyglądają mimo podjętej walki z Dinamem Zagrzeb
Najtrudniejsza grupa dla polskich drużyn:
1.Schalke/Dnipro
2.Liverpool/Fiorentina
3.Legia/Lech
4.Partizan/Karabach

abo - 28 sierpnia 2015, 7:19:40 - *.static.isp.enf.pl
jeśli obie polskie drużyny będą losowane z tego samego koszyka to także mecze będą rozgrywały o tych samych porach???

ytrewq - 28 sierpnia 2015, 7:44:39 - *.net.pl
Z III koszyka większość klubów życzy sobie wylosowania Lecha albo Legii

G - 28 sierpnia 2015, 7:46:13 - *.echostar.pl
To zależy do której grupy trafią. Grupy A-F grają o jednej godzinie, a G-L o drugiej. Chociaż znając "zasady" rządzące losowaniami jestem pewien, że wylądują w osobnych zestawach.

Fokz - 28 sierpnia 2015, 8:07:38 - *.d-com.pl
Może jestem niepoprawnym opytmistą ale 15 miejsce jest w naszym zasięgu w tym sezonie. Wszystko zależy od tego losowania. Jeżeli trafimy na "grupy w naszym zasięgu" albo obie drużyny będą prezenować taką formę jak Legia w tamtym sezonie jest szansa... brakuje nam 4,633 punkta do Rumunii która już w tym sezonie straciła wszystkich reprezentantów. Np 6 zwycięstw i 3 remisy. O ile sama grupa może nie wystarczyć, to jeśli obie awansują może się to udać. A pomiędzy Rumunią i nami Chorwacja, Austria, Cypr. Dinamo w LM za wiele punktów nie ugra. Rapid Wiedeń - całe szczęście to nie Salzburg. No i Apoel, ale do Cypryjczyków nie tracimy za dużo. Tak więc panowie trzymać kciuki i walczymy o piąta drużynę w europejskich pucharach.

Sopot - 28 sierpnia 2015, 8:10:57 - *.146.8.138.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W tym roku Polska całkiem przyzwoicie w pucharach
Nie ma już
Rumunii ( zawsze byli od nas lepsi)
Bułgarii
Węgier
Słowacji
Austrii
Lech Legia dostaną dobra kasę z uefa to być może wzmocnią się solidnym zawodnikami

michcic - 28 sierpnia 2015, 8:28:16 - *.komputersat.pl
@Wronescu niestety nie jest tak kolorowo. Żeby zanotować taki awans polskie drużyny potrzebują około 9-10 zwycięstw (gdzie 2 remisy = 1 zwycięstwo). To oznacza, że każda z naszych drużyn musiałaby wygrać po 5 meczów, albo np. wygrać 3 i 4 zremisować. Mało realne, nawet przy założeniu, że którejś z nich uda się pograć trochę dłużej niż w fazie grupowej. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze inne kraje, a zwłaszcza Chorwację. Dinamo, które gra w LM nie może wygrać więcej niż 4 meczów (=8remisów). W samej LM raczej to niemożliwe, ale jeśli z trzeciego miejsca wejdą to LE to już wygląda całkiem realnie. Pozdrawiam.

michcic - 28 sierpnia 2015, 8:31:27 - *.komputersat.pl
@Fokz 6 zwycięstw i 3 remisy dają 3,750 punktów. Tak jak pisałem wyżej potrzebne jest 9-10 zwycięstw.

khird - 28 sierpnia 2015, 8:43:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wronescu pamiętaj jeszcze o tym że za rok odchodzi nam wysoki współczynnik 6,25 więc wskoczenie na 15 miejsce jest raczej nierealne.

khird - 28 sierpnia 2015, 8:45:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
myślicie że Lech kupi wreszcie napastnika, bo ja nie wiem jak w profesjonalnym klubie wyobrażają sobie walkę w LE i grę o mistrza bez choćby jednego napastnika, a potem się dziwić że wyniki totalna miernota

(L)ubiePiw - 28 sierpnia 2015, 8:45:41 - *.11.222.148
Idealna grupa: Ajax, Celtic, Legia, Rosenborg 😀

CwkS - 28 sierpnia 2015, 8:46:02 - *.18-2.cable.virginm.net
Marsylia, Celtic, Legia, Sion
Napoli, Besiktas, Lech, Groningen

Kuba - 28 sierpnia 2015, 8:46:17 - *.96.59.105
Na top15 nie ma żadnych szans(jesli ktoś zna realia). Na pewno nie przekroczą 25 pkt. Na 100%. Poza tym po co wam 5 klubów na puchary jak na pewno 3 odpadną. Lech wg mnie zrówna się w rankingu z Wisłą i za rok nie będzie rozstawiony w Q4(o ile tam dojdzie).

Rapid - 28 sierpnia 2015, 8:47:05 - *.adsl.inetia.pl
@michcic
Rapid Wiedeń z Austrii wciąż w grze

LukaszGKS - 28 sierpnia 2015, 8:51:09 - *.leon.com.pl
Villareal Pilzno Legia Minsk
Dnipro Brugia Lech Korce

slazak - 28 sierpnia 2015, 9:00:22 - *.adsl.inetia.pl
Tych zespołów trzeba bezwzględnie uniknąć: BV Borussia 1909, FC Schalke 04, Athletic Club de Bilbao, Villarreal CF, ewentualnie Sporting Clube de Portugal. Na boisku będzie kompromitacja.

michcic - 28 sierpnia 2015, 9:15:34 - *.komputersat.pl
@Rapid tak, mam to na uwadze. Z tym, że ich punkty dzielone są przez większą liczbę drużyn (5 zamiast 4), co wymaga od nich około 5-6 zwycięstw lub odpowiedniej liczby remisów. Sytuacja więc nawet gorsza niż Polski.

Wronescu - 28 sierpnia 2015, 9:27:46 - *.telico.pl
Khird,po odejściu współczynnika 6,625 sytuacja Polski wcale się nie pogorszy - wciąż będzie nam brakować około 5 punktów do 15 miejsca,bo innym krajom też odpadną współczynniki i np.bardzo się zbliżymy do Holandii.Po co nam 15 miejsce?Po to,żeby mistrz Polski zaczynał el.LM od 3 rundy,a CW i N3 od 3 rundy,a nie tak jak teraz od 1(w praktyce oznacza to początek eliminacji o miesiąc później,mniej rywali na drodze do fazy grupowej i co za tym idzie większe szanse na dotarcie do grup).Miejsce 15 po tym sezonie nie jest niemożliwe,ale trzeba zagrać b.dobrze w grupach-sytuacja nam sprzyja bardzo,kraje od 15 do 18 mają bardzo nieudany sezon.Nawet jak nie wskoczymy do 15,to przy dobrej grze naszych klubów bardzo się zbliżymy do celu i dopniemy celu w kolejnym sezonie

Futi - 28 sierpnia 2015, 9:31:52 - *.254.65.9
111

tanytany - 28 sierpnia 2015, 9:34:24 - *.146.2.208.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
skończyły sie tańce sporne, czas na kasy wieczorne .
Olimpique Marsylia i Liverpool dawno w Polsce nie byli.
Poznaniaki jakby mieli wygrac grupe i wypaść odrazu po wyjsciu to przynajmniej przyjadą z miast i zapełnią stadion cały

Wronescu - 28 sierpnia 2015, 9:35:20 - *.telico.pl
I jeszcze jedna ciekawostka-licząc obecny ranking na sezon 2018,do 12 miejsca w rankingu dającego grę mistrzowi kraju w Lidze Mistrzów bez eliminacji,tracimy w tym momencie zaledwie 3 punkty!Czyli ten sezon dobry i następny i możemy bardzo poważnie myśleć o grze mistrza Polski w Lidze Mistrzów bez eliminacji.Na razie to fantazja,ale jeśli ten sezon będzie dobry,to cel stanie się jak najbardziej realny.Klucz tkwi w tym,że mamy 2 drużyny,a kraje nas wyprzedzające mają po 1 drużynie

Futi - 28 sierpnia 2015, 9:38:27 - *.254.65.9
Wreszcie wróciłem! Dostałem wcześniej bana totalnie bez żadnego powodu. Po prostu od tak mnie zbanowali i nawet nie mieli jaj, żeby to uzasadnić. Pisałem do redakcji nawet kilka maili w tej sprawie, ale oni lubią olewać swoich czytelników i notorycznie mnie ignorowali. Żałosne zachowanie droga redakcjo...
Wracając do tej właściwej części komentarza:
Grupy marzeń dla naszych zespołów:
1. Dnipro, Celtic, Lech/Legia, Qəbələ FK
2. Rubin Kazań, APOEL, Lech/Legia, Skënderbeu Korçë

Grupy śmierci dla naszych zespołów:
1. Borussia, Fiorentina/Lazio, Lech/Legia, Partizan
2. Napoli, Liverpool, Lech/Legia, Rosenborg

Pozdrawiam wszystkich normalnych czytelników tego portalu i prośba do redakcji: liczę, że w przyszłości nie wytniecie podobnego i równie żenującego numeru.

janek - 28 sierpnia 2015, 9:42:41 - *.adsl.inetia.pl
Co wy z tym Lazio? Nie dosc ze sa slabi w tym sezonie, oleja LE po odpadnieciu z LM, brak motywacji, drugi sklad i duzo pieniedzy z biletow. Nic tylko brac.

johnnyB - 28 sierpnia 2015, 9:50:32 - *.lhsystems.com
Bilbao, Celtic, Lech, FC Groningen.
Tottenham, PAOK, Legia, CF "Os Belenenses"

Futi - 28 sierpnia 2015, 9:57:08 - *.254.65.20
Fajną grupą dla Legii byłyby: Borussia (spore zainteresowanie medialne + duże wpływy z biletów i transmisji itp), Celtic (wiadomo), Skënderbeu Korçë (Legia znowu w Albanii! może ponownie dostaliby walkower)
Fajną grupą dla Lecha byłyby: Basel (możliwość rewanżu), Liverpool (spore zainteresowanie medialne + duże wpływy z biletów i transmisji itp), Qarabağ Ağdam (ostatnio nasze zespoły kilka razy z nimi odpadały, więc jest możliwość "odwetu" i udowodnienia wyższości na boisku)

Sebiu - 28 sierpnia 2015, 9:58:01 - *.iwacom.net.pl (*.18.5.218)
Ja bym powiedział, że w 4 koszyku
i Partizan i Astéras są mocnymi zespołami.
Obawiałbym się też Belenenses
Natomiast Rosenborg już kiedyś nam pokazał tyły.

Miko - 28 sierpnia 2015, 10:07:12 - *.088.074.pools.vodafone-ip.de
Przypadkowe losowanie :
FC Basel
AZ Alkmaar
Legia Warszawa
Fc Sion
---------------
Tottenham Hotspurs
RSC Anderlecht
Lech Poznan
Midtjylland
Losowanie marzeń :
Rubin Kazań
Celtic FC
Legia Warszawa
Skënderbeu Korçë
--------------
FC Basel
APOEL
Lech Poznan
Dinamo Mińsk

Torfiorz - 28 sierpnia 2015, 10:08:17 - *.belchatow.vectranet.pl
Grupa marzeń: 1. Rubin 2. Celtic / PAOK 4. Skenderbeu

Grzyw - 28 sierpnia 2015, 10:17:04 - *.181.155.152
@Wronescu, przecież Ty nie masz pojęcia, jak się punkty liczy do rankingu krajowego..
Nie, fakt, że mamy 2 drużyny, nie kumuluje punktów w sposób, w jaki przyjąłeś.

kempes - 28 sierpnia 2015, 10:17:31 - *.dynamic.chello.pl
kubusbrb - 27 sierpnia 2015, 23:20:56 - ako55.neoplus.adsl.tpnet.pl
Myślę że trzeci koszyk jest mocniejszy od drugiego: AS Monaco, Fenerbace, Bordeaux, Saint Etienne czy FC Augsburg są bardzo mocne i dobrze że z nimi nie zagramy. Braga, Fiorentina,APOEL czy Alkmaar do pokonania z drugiego koszyka więc na nich można trafić. Z pierwszego na pewno Basel, Dnipro czy Rubin Kazań. Z czwartego na pewno ciężko będzie z Partizanem i Dinamo Mińsk...
ale ty jesteś głupi

barczeski - 28 sierpnia 2015, 10:17:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@miko
Sion nie może być w grupie z Basel;)

Kuba - 28 sierpnia 2015, 10:20:59 - *.96.59.105
Nie ma czegoś takiego jak grupa śmierci i grupa marzeń. To jest rozrywka i nikt poza nienormalnymi nie traktuje tego jako śmierci. Sa tylko dwa podziały: grupa medialna i grupa no-nejmów.

Znawca - 28 sierpnia 2015, 10:21:29 - *.168.234.250
Lech, Partyzant Komorniki, CC Sporting 1100 FC, FK Dinamo Roverove.
Legia, AC Pedo Church Hill, Pomorzanka Bielsko-Biała, GKS Nigeria Płn.
Kicha, nie kluby, polskie nawet punktu nie zdobędą. To, co wczoraj pokazali to dramat i 10 kilo trawy.

dfd - 28 sierpnia 2015, 10:24:38 - *.adsl.inetia.pl
pytanie tylko czy Liverpool potraktowałby poważnie te rozgrywki

Wiesiek - 28 sierpnia 2015, 10:29:32 - *.leczyca.vectranet.pl
15 miejsce w rankingu realne tylko czy stać na to polskie kluby. Potrzeba do tego 4,750 czyli 9 zwycięstw i 1 remis albo 8 zwycięstw i 3 remisy. A wtedy w sezonie 2017/2018 2 kluby w eLM i 3 eLE.

wichura - 28 sierpnia 2015, 10:29:51 - *.146.80.26.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
LE i tak wygra "spadkowicz" z LM...
Chciałbym grupy: Ajax, Celtic, Legia, Rosenborg - fajny, sentymentalny zestaw. I spora szansa na awans.
Druga grupa: BVB, Liverpool, Lech, Belenenses. Bez szans na awans, za to medialnie super.

kiciakks - 28 sierpnia 2015, 10:37:03 - *.adsl.inetia.pl
Po co nam 15 miejsce i 2 zespoły w LM jak jeden z nich będzie grał w grupie niemistrzowskiej i zbierze baty od każdego, a i ten z grupy mistrzowskiej patrząc na ostatnie lata nie miałby większych szans na awans

Kuba - 28 sierpnia 2015, 10:38:36 - *.96.59.105
Może przesadziłem z tymi no-nejmami. Po prostu medialna i niemedialna. Dnipro mimo udziału w finale należy do niemedialnych bo nie gra u siebie i nie budzi to zainteresowania. Medialne to kluby z Niemiec,Hiszpanii,Anglii,Włoch. No wiadomo ta czołówka rankingowa.

fan - 28 sierpnia 2015, 10:40:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia: Villareal, AZ, Asteras
Lech: Rubin, PAOK, Skenderbeu

mr xxx - 28 sierpnia 2015, 10:40:47 - *.162.60.16.ip.interplus.com.pl
Napoli PAOK Legia Partizan
Marsylia Besiktas Lech Skenderbeu

szymens - 28 sierpnia 2015, 10:45:29 - *.grakom.pl
Na kogo byśmy nie trafili to jeżeli czy Legia czy Lech będą w formie to spokojnie będzie można powalczyć o awans. W pierwszym koszyku b mocny jest Dortmund i im nie damy rade bez względu na formę. Ale reszta? Midtjylland wyeliminował Southampton, Ajax ledwo wyeliminował Jablonca (4 siłe dopiero średniej ligi czeskiej), Żilina grała jak równy z równym z Bilbao. Nie ukrywajmy, drużyny z najlepszych lig nie rzucają wszystkich sił na LE i tutaj bym upatrywał naszych szans.Kluczem do dobrej gry w kolejnych sezonach naszych drużyn jest ciułanie punktów przez Legię i Lecha by utrzymać swoje rozstawienie. W ten sposób możemy mieć 2 drużyny w grupach co roku. 3 czeskie drużyny awansowały do grup właśnie przez swoje rozstawienie.
Co do awansu naszej ligi do pierwszej 15 w tym sezonie to powiem jedno - mrzonki. Trzeba by chyba zakazać innym ligom zdobywania punktów, licząc na same zwycięstwa naszych ekip. Zgadzam się z Wronescu, że szansy należy upatrywać w niezłym ostatnim sezonie oraz zdobywać kolejne w tym. Na tym można zbudować podwaliny pod awans do 15 za 2-3 lata. Zresztą taki kraj jak Polska ze swoim potencjałem, już dobrą infrastrukturą sportową, przy jeszcze lepszym szkoleniu musi prędzej czy później wyprzedzić ligi z takich krajów jak Grecja, Czechy czy nawet Holandia. Uważam, że za kilkanaście lat będziemy regularnie w pierwszej z 12 lig europejskich.

Scott - 28 sierpnia 2015, 11:00:34 - *.lodz.mm.pl
SSC Napoli
APOEL
Legia Warszawa
Skënderbeu Korçë
BV Borussia 1909
RSC Anderlecht
Lech Poznań
FC Groningen

marcin - 28 sierpnia 2015, 11:00:38 - *.devs.futuro.pl
Losowanie będzie następujace:
Ajax,Celtic,Legia,Rosenborg
Basel,Braga,Lech,Qarabağ Ağdam

Kuba - 28 sierpnia 2015, 11:02:18 - *.96.59.105
A ja uważam, że nie muszą wyprzedzić i nie wyprzedzą. Czesi są znacznie lepsi w szkoleniu. Zero realizmu. Polska już tak się błaźniła, a wy wierzycie w profesjonalizm hehe A kilkanaście lat to jest żałosny taki wpis. Kto to zweryfikuje? To ja napiszę, że w 2025 mistrz Kazachstanu wygra LM. No i w 2025 wypomnijcie mi to hehe

puncho - 28 sierpnia 2015, 11:09:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja obstawiam:
Tottenham alkmaar legia belenenses
sporting lazio lech qarabach
moje marzenie:
ajax apoel legia qbala
basel paok lech asteras
grupa smierci le:
borussia liverpool bordeaux partizan

majo - 28 sierpnia 2015, 11:23:12 - *.220.176.190
Dnipro-Lazio-Lech-Midtjylland
Borussia-PAOK-Legia-Qabala
Pewne info!

Scott - 28 sierpnia 2015, 11:32:44 - *.lodz.mm.pl
Wnioski po losowaniu:
Najmocniejsze grupy: D,I,L
Najbardziej wyrównane: G,K
Grupa A
Sporting Clube de Portugal POR
FC Viktoria Plzeň CZE
Fenerbahçe SK TUR
Molde FK NOR
Grupa B
SSC Napoli ITA
APÓEL CYP
LEGIA WARSZAWA POL
Skënderbeu Korçe ALB
Grupa C
BV Borussia 1909 GER
RSC Anderlecht BEL
LECH POZNAŃ POL
FC Groningen NED
Grupa D
AFC Ajax NED
ACF Fiorentina ITA
SK Rapid Wiedeń AUT
Rosenborg BK NOR
Grupa E
FC Basel 1893 SUI
SC Braga POR
Łokomotiw Moskwa RUS
AGS Astéras Trípolis GRE
Grupa F
Villarreal CF ESP
PAÓK GRE
FC Girondins de Bordeaux FRA
Qarabağ Ağdam AZE
Grupa G
Dnipro Dniepropietrowsk UKR
AZ Alkmaar NED
FC Slovan Liberec CZE
FK Partizan SRB
Grupa H
FC Schalke 04 GER
SS Lazio ITA
AC Sparta Praga CZE
Dinamo Mińsk BLR
Grupa I
Athletic Club de Bilbao ESP
Liverpool FC ENG
AS Monaco FC FRA
CF "Os Belenenses" POR
Gtupa J
Olympique de Marseille FRA
Celtic FC SCO
FK Krasnodar RUS
FC Sion SUI
Grupa K
Rubin Kazań RUS
Club Brugge KV BEL
AS Saint-Étienne Loire FRA
Qəbələ FK AZE
Gtrupa L
Tottenham Hotspur FC ENG
Beşiktaş JK TUR
FC Augsburg GER
FC Midtjylland DEN

kks - 28 sierpnia 2015, 11:39:01 - *.icpnet.pl
Pewne info: Tottenham Hotspur FC (medialny rywal) - Celtic FC (rewanż za niesłuszny awans rok temu) - Legia - Dinamo Mińsk (blisko by miała Legia)
BV Borussia 1909 - Liverpool FC - Lech Poznań - Partizan Belgrad -> rywale mocni, także kibicowsko, można byłoby się pokazać w Eurpie, a może i nawet dwie pierwsze by trochę odpuściły/nie doceniły jak Juve i MC swego czasu.

dario - 28 sierpnia 2015, 11:45:41 - *.146.6.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Korzystne losowanie:
z koszyka 1:
- Tottenham (Anglikom nie opłaca się finansowo gra w LE)
- Marsylia- bez Bielsy nie powalczą w Europie
- Basel, Ajax- drużyny mające dobrą markę i niski obecnie poziom sportowy, zwłaszcza Ajax
z koszyka 2:
- Liverpool (patrz Tottenham)
- Alkmaar, Club Brugge, Celtic, APOEL- jak Basel/Ajax
z koszyka 4:
- nikt tutaj nie spędza snu z powiek, najlepsze opcje: Groningen, Sion, Asteras, Skanderbeu (brak dalekich podróży)
Warto uniknąć:
z koszyka 1: drużyn z Niemiec, Hiszpanii, Włoch oraz Wschodu (potraktują LE poważnie)
z koszyka 2: jak wyżej
z koszyka 4: Midtjylland i Karabach to mało medialni rywale o dużych możliwościach, ale wszyscy w tym koszyku w zasięgu naszych drużyn

Shaq - 28 sierpnia 2015, 12:10:36 - *.warszawa.vectranet.pl
Dobrze byłoby trafić, jak Legia w sezonie 11/12, czyli jeden mocny i reszta na poziomie. Np. Dla Lecha Tottenham lub Ajax, dla Legii Basel lub Schalke. Z drugiego koszyka dla Lecha Braga lub Brugge, dla Legii Celtic lub Apoel. Z czwartego Belenenses dla Lecha i Sion dla Legii.

Shaq - 28 sierpnia 2015, 12:16:38 - *.warszawa.vectranet.pl
Tak na marginesie - Fenerbahce i Atromitos są, mimo że grali przeciwko sobie? WTF?

do Shaq - 28 sierpnia 2015, 12:26:57 - *.petitforestier.fr
Atromitosu nie ma, jest Asteras Tripolis

Racjonalny - 28 sierpnia 2015, 12:29:08 - *.skybroadband.com
Bilbao, Celtic, Legia, Asteras ||| Villarreal, Paok, Lech, Dinamo Minsk

@ scott - 28 sierpnia 2015, 12:33:12 - *.leczyca.vectranet.pl
Prawa telewizyjne są jeden polski klub trafi do grup A-F a drugi zagra w grupie G-L.

BlackCat - 28 sierpnia 2015, 12:34:38 - *.dynamic.chello.pl
Dla większości osób Polsce to już jest szczyt piłkarskich aspiracji i 99% ludzi(niestety wraz z prezesami klubów i piłkarzami którzy sami znają swoje możliwości) chce trafienia silnych medialnych rywali, zgarnięcia kasy za bilety, prawa tv i tyle. A prawda jest taka że do tej pory graliśmy tylko śmieszne eliminacje i nic nie osiągnęliśmy bo dopiero teraz zaczynają się właściwe rozgrywki i powinniśmy myśleć o tym aby jak najdalej zajść, a nie o tym żeby rozegrać z każdym po 2 mecze w grupie i na tym zakończyć... :-/

Stańczyk - 28 sierpnia 2015, 12:36:16 - *.dynamic.chello.pl
Ktoś z naszych może trafić na Marsylię. Aż 3 francuskie drużyny z trzeciego koszyka nie będą brane wówczas pod uwagę w losowaniu.

areq - 28 sierpnia 2015, 12:47:00 - *.swkeurope.com
Zobaczymy kto będzie najbliżej:
Dla Lecha stawiam
1. Athletic Bilbao
2. Club Brugge
3. Lech Poznań
4. Rosenborg Trondheim
Ale grupa marzeń to
1.Dortmund
2.Liverpool
3.Lech
4.FC Groningen
Dla Legii:
1.Dnipro 2.Celtic 3.Legia 4.Karabach
Grupa marzeń...nie mam marzeń w stosunku do Legii

Alfons - 28 sierpnia 2015, 12:54:13 - *.com
Znając życie, to pewnie będzie grupa lub grupy śmierci.

melon - 28 sierpnia 2015, 12:55:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moje typy:
Rubin, Lazio, Lech, Sion.
Tottenham, Celtic, Legia, Partizan.

Kinley - 28 sierpnia 2015, 12:58:49 - *.centertel.pl
Dolkladnie. Przebrnelismy ledwie eliminacje a w Polsce orgazm jakbysmy do finalu doszli... :-/

areq - 28 sierpnia 2015, 13:03:13 - *.swkeurope.com
@Kinley Mam taka radę... Ciesz się każdym drobiazgiem to będziesz zadowolony z życia...
Malkontentowi byłoby mało nawet gdyby do finału doszli i przegrali

pan piotr - 28 sierpnia 2015, 13:14:09 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Basel, PAOK, Legia, Qebele
Dnipro, Celtic, Lech, Sion

Janusz - 28 sierpnia 2015, 13:19:24 - *.1000lecie.pl
Basel,PAOK,Legia,Rosenborg
Partizan,Lech,Lazio,Rubin

Dominik_S - 28 sierpnia 2015, 13:25:35 - *.beskidmedia.pl
Ale jaja. Co ja widzę-2 kluby z Azerbejdżanu.
Co do losowania (tak na szybko, bo lada chwila): Dla Legii z I koszyka chciałbym Ajax. Raz-byłaby okazja do rewanżu, a dwa-oni wygrali ledwo 1-0 w dwumeczu w play-off. Ewentualnie Basel. Tylko kto byłby dla Lecha?
Ani dla Lecha, ani dla Legii nie chciałbym Bilbao/Villarreal (z Hiszpanami nie umiemy grać-tak mi się przynajmniej wydaje). Wolałbym uniknąć też BVB. W zasadzie tam na większość nie chciałoby się trafić-oprócz wspomnianych Ajaxu i Basel.
Z II uniknąć Fiorentny, Lazio, Live lepiej też, i podróży do Turcji. Całkiem przyzwoicie byłoby chyba trafić na Brugge, APOEL (Legia), Alkmaar w sumie chyba też. Nie wiem jak tam teraz Anderlecht, czy Celtic-ale chyba oni akurat lepsi niż rok temu. Niewiadomą jest dla mnie PAOK, ale tam to byłby gorący wyjazd.
Z IV uniknąć Azerów (ze względu na wyjazd) i chyba Norwegów (Rosenborg-chociaż w play-off myślałem,ze nienajgorzej byłoby ich trafić, ale teraz nie wiem, ze względu na tą wyeliminowaną Steauę).
Chciałbym Dinamo Mińsk-raz, ze wyjazd nie taki daleki, a dwa: ze względu na gadki Kuby.
Typuję dla Lecha(ale nie jest to zbieżne, z tym co bym chciał): Dnipro, Braga, Dinamo Mińsk
Legia: Basel, Pilzno, Groningen lub Alkmaar z II,ale wtedy Molde z IV

F - 28 sierpnia 2015, 13:34:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyzby Legia trafila do Ajaxu i Celticu? Szansa na zemste za wczesniejsza edycje.

mikrob - 28 sierpnia 2015, 13:39:35 - *.212.145.215.siec.idealan.pl
Lech z Basel hahaha

Dominik_S - 28 sierpnia 2015, 13:39:50 - *.beskidmedia.pl
Lech znowu z Basel

geg - 28 sierpnia 2015, 13:40:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Legia z Nsapoli i Brugge
Lech Z Fiorentiną i Basel

vic - 28 sierpnia 2015, 13:45:31 - *.swiatowid.elblag.pl
Legionisci moze nawet sprawic niespodzianke i awansowac jako 2,
ale Lechici jak uporaja sie z Bazel to bedzie sensacja

Hanys - 28 sierpnia 2015, 22:26:33 - *.dynamic.chello.pl
F--zemsta?? Legia w tej formie to formie to może pograć z Łęczną a nie z Ajaxem czy Celtikiem.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas