[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


3 października 2015, 18:47:49 - elenril
I liga: Bełchatów 0-0 Pogoń S.

3 października 2015, 17:00 - Bełchatów (GIEKSA Arena)
GKS Bełchatów 0-0 Pogoń Siedlce

Bełchatów: 1. Paweł Lenarcik - 25. Piotr Witasik, 42. Seweryn Michalski, 5. Václav Cverna, 8. Lukáš Kubáň - 11. Łukasz Wroński (74, 10. Dawid Flaszka), 20. Patryk Rachwał, 21. Jakub Serafin, 16. Aghwan Papikjan (83, 9. Paweł Zięba) - 7. Bartłomiej Bartosiak (46, 15. Hieronim Gierszewski), 23. Cezary Demianiuk.

Pogoń: 12. Rafał Misztal - 93. Konrad Wrzesiński, 3. Rafał Zembrowski, 14. Mateusz Żytko, 8. Daniel Chyła - 21. Piotr Ceglarz (68, 27. Michał Ogrodnik), 7. Daniel Dybiec, 9. Krzysztof Bodziony (90, 19. Krystian Wójcik), 13. Kamil Dmowski (77, 4. Ernest Dzięcioł), 10. Mariusz Rybicki - 26. Dawid Dzięgielewski.

żółte kartki: Rachwał - Dybiec, Dmowski, Żytko, Chyła, Dzięcioł.
czerwona kartka: Daniel Dybiec (90. minuta, Pogoń, za drugą żółtą).

sędziował: Mariusz Korpalski (Toruń).
widzów: 1511.

adax - 3 października 2015, 18:49:19 - *.centertel.pl
Ulatowski jeszcze parę porażek i po Tobie. Ten mecz to dno i metr mułu.. Ci młodzi nic nie grają, nic

kibic - 3 października 2015, 18:54:44 - *.146.c85.petrotel.pl
smiem twierdzic, ze niemoc sprowadzonych za darmo nastoletnich anonimow + rachwała to raczej wina tego, ze nastolenie anonimy i rachwał nie potrafia grac dobrze w pilke, a nie ze ulatowski nie umie trenowac. moze nie umie, kto wie, ale na pewno nikt tego nie stwierdzi po bilansie 4-4-3

Robert - 3 października 2015, 18:59:52 - *.toya.net.pl
Jak donosi @adax dzisiaj GKS przegrał.
To dlaczego podano wynik 0 : 0 ?
Sędzia natomiast był wybitny!

luky - 3 października 2015, 19:00:17 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
dno to jest ilosc widzów jak zawsze na bełchatowie

pogongol - 3 października 2015, 19:00:30 - *.17-1.cable.virginm.net
Brawooo Pogoń!!! Ciężki punkt wydarty, najważniejsze,że nie w plecy...nast razem 3pkt!!!

yahooGKS - 3 października 2015, 19:05:33 - *.play-internet.pl
Nie ma co psioczyc na Ulatowskiego. Gdyby Demianiuk trafił jedno z dwóch sam na sam byłoby po sprawie... Pogoń zagrala nieźle, dobrze się bronili i groźnie kontratakowali. Remis sprawiedliwy. W GKS Papikyan najlepszy.

kamyk - 3 października 2015, 19:33:49 - *.play-internet.pl
Ulatowski zabieraj z sobą Prezesa i wylot z klubu.

1976 - 3 października 2015, 19:42:27 - *.opera-mini.net (*.146.70.196)
No to teraz w Legnicy sie szykuje mecz, prawdziwa petarda! Miedz ktora wedle Tarasiewicza gra cierpliwie, i czeka az rywal sam sobie bramke strzeli, bo sama Miedzianka praktycznie nie gra do przodu! i Bełchatow Ulatowskiego ktory napewno zadowolony bedzie z jednego pkt, wiec tikitaka z obu stron bankowa, z tym kazdy bedzie grał na swojej polowie! Powinni ten mecz pokazac na wszystkich kanalach by ludzie mogli zobaczyc Polska mysl trenerska?

- 3 października 2015, 19:59:06 - *.opera-mini.net (*.11.158.161)
Wooow, el analfabeta, to ty żyjesz?!
Nie podoba ci się gra Miedzi? WooooW!!
Przecież według ciebie Miedź miała jechać
każdego i byłeś pewny awansu po 2 kolejkach.
Tarasiewicza też całowałeś, a teraz neutralnie.
Widzisz, jakiś głupi ... i dlatego znikłeś.

hi-fi - 3 października 2015, 20:18:40 - *.net011-g2.isko.net.pl
no nie z taka słabą Pogonią nie wygrać to niezwykły wyczyn Bełchatowa a mowa o EKstraklapie utrata dwóch pkt u siebie praktycznie porażka

qxxz - 3 października 2015, 20:24:12 - *.146.5.123.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ulatowski to ma szczeście, że w razie nie powodzenia zgoni wszystko na młody zespół to samo prezes. Alibi już mają. Na Ulatowskim i prezesie nie ciaży żadna presja!!!! Żyć nie umierać.

Torfiorz - 3 października 2015, 22:25:23 - *.belchatow.vectranet.pl
@hi-fi Nikt tu nie mówi o Ekstraklasie i nie ma żadnego ciśnienia. Nie wiem skąd bierzesz takie farmazony człowieku. Prezes z trenerem GKS-u mówili wyraźnie, że o awans możemy powalczyć dopiero za 2 lub 3 lata najwcześniej. Teraz celem jest utrzymanie. Nie wiem skąd prasa, media biorą takie informacje, że GKS gra o awans, skoro wyraźnie było powiedziane na początku, że N I E. Tak tylko twierdzą nierzetelne media i naiwniacy, do których nie dociera, co w tym roku jestem celem tego klubu.

Petardon - 3 października 2015, 22:58:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Luky - sprawdź sobie frekwencje w Nowym Sączu, Ząbkach, Bytowie, Kluczborku, Chojnicach, Grudziądziu, Katowicach na Rozwoju, Głogowie, Bydgoszczy, czy Płocku. Frekwencji Pogonii Siedlce nie podaje, bo jak grają u siebie, to w Pruszkowie. Szczekasz do GKSu, że było 1,5 tysia z mało atrakcyjnym rywalem, a na innych stadionach czasem nawet 600 kibiców nie mogą uzbierać. Więc puknij się w łeb! GKS ma wyższą frekwencję, niż połowa tej śmiesznej ligi.

Pogongol - 4 października 2015, 2:13:15 - *.17-1.cable.virginm.net
Petadron kogo obchodzi frekwencja,w momencie kiedy ta "śmieszna liga" Was przerasta pod względem piłkarskim....

aro - 4 października 2015, 8:05:46 - *.siedlce.domtel.com.pl
Kiedyś po meczu sparingowym GKS Bełchatów Pogoń Siedlce 5:0 Żewłakow powiedział"jeżeli nie z Siedlcami wygrywać to z kim".
Dzisiaj ja się pytam Pogoń Siedlce,jeżeli nie z Bełchatowem to z kim.

mkp - 4 października 2015, 12:05:16 - *.siedlce.domtel.com.pl
Aro myslalem ze tylko ja to pamietam. Ale nie ma co wracac do przeszlosci, to byla inna Pogon i inny GKS.

Aro - 4 października 2015, 13:19:25 - *.play-internet.pl
Wszystko się zgadza mkp tylko w dalszym ciągu wszyscy nas chcą traktować jak za tamtych czasów.

Petardon - 4 października 2015, 23:08:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Drodzy kibice Pogoni, dla was gra w 1 lidze jest wielkim awansem sportowym, jest jak wygrana w toto lotka, dla nas to banicja, zsyłka i udręka. Taka jest między nami różnica. Nie kłóćcie się z rzeczywistością, bo w polskim futbolu jeszcze niczego nie osiagnęliście. A organizacyjnie wciąż nie pasujecie do 1 ligi po tej szopce z oświetleniem. Wasze miasto nigdy nie miało piłkarskich tradycji, a szczekacie w internecie, jakbyście trzęśli polską piłką. To, że z nami zremisowaliście, tak was podjarało? Proponuję zimny okład na czoło. Na szacunek trzeba sobie zapracować nie jednym sezonem, nie dwoma, tylko dwudziestoma. Możecie się kłocić z rzeczywistością, ale w żadnym mieście w Polsce nazwa Pogoń Siedlce nie przyciaga tłumów na stadion. W żadnym. Osiągnijcie coś w futbolu, a potem szczekajcie. Mimo wszystko pozdrawiam.

Legioniast - 5 października 2015, 7:38:10 - *.dynamic.chello.pl
Petardon. Za to nazwa GKS przyciąga tłumy co widać po Waszej frekwencji. Miasto kilkukrotnie większe od Siedlec a na trybunach tego nie widać. Po murawie również co odzwierciedla tabela także WASZA TRADYCJE ORAZ SZACUNEK którym tak namiętnie piszesz wsadzic sb w 4 litery i weźcie się do roboty bo za rok zamiast z Siedlcami przyjdzie Wam grać z Sokolowem Podlaskim w 2 lidze ;)

Robert - 5 października 2015, 10:14:58 - *.toya.net.pl
Zastanawiam się dlaczego Demianiuk w wywiadzie pomeczowym dla GKS.com, nie patrzył prosto do kamery i miał takie dziwne rumieńce. Czyżby miał jakieś wyrzuty sumienia, że nie wykorzystał dwóch "setek"?

aro - 5 października 2015, 10:50:31 - *.siedlce.domtel.com.pl
Legioniast kilka sprostowań chociaż generalnie się z twoją opinią zgadzam.
To Siedlce są prawie dwukrotnie większe od Bełchatowa piszę prawie bo 80tyś a 50tyś to bliżej w górę niż do dołu.
Byłem przejazdem i zanim się zorientowałem sądząc że to przedmieścia,to było już po mieście.
Z Sokołowem to Oni nie będą grać bo o ile spadek z taką grą mają pewny to o tyle Sokołów nie awansuje ale z Zambrowem np to jest pewne.Z całym szacunkiem dla Olimpii pozdrawiam Zambrów.
Potęgą nie byliście w piłce i nie będziecie po prostu się wam w głowach poprzewracało i każdy klub z ekstraklasy was traktował jak balast u nogi i kolejny wyjazd wioskę.
Na mecze w Siedlcach przychodziło średnio 25000 tyś ludzi a u Was grając w ekstraklasie mogliście o takim wyniku pomarzyć,wykluczając mecze z Wisłą Kraków,Legią bo wtedy byliście wspomagani przez Piotrków Tryb,Wieluń,Radomsko i inne miasta bo w wiosce wielkie wydarzenie.
Również pozdrawiam z Siedlec.

Petardon - 5 października 2015, 11:38:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - cały twój komentarz, to stek takich bredni, że aż zęby bolą. Pierwsza brednia jest taka, że Siedlce są 2 razy większe od Bełchatowa. Siedlce liczą 76 tys., a Bełchatów 65 tys. Różnica 11 tys. To jest 2 razy więcej? Gdzie do szkoły chodziłeś? Do tego obrzydliwego więzienia, który straszy ludzi w tym waszym smutnym i brzydkim miasteczku??? Druga bzdura jest tak głupia, że aż włosy dęba stają. Napisałeś, że na mecze GKSu jeżdżą ludzie z Radomska. Tylko człowiek obłąkany może coś takiego napisać, bo GKS największą kosę ma z rts-em i właśnie z Radomskiem. Napisać, że oba miasta się nie lubią, to jak nic nie napisać. W Bełchatowie za samo jeżdżenie samochodem na radomszczańskich blachach można w mordę dostać, a ty bredzisz, że Radomsko jeździ do nas na mecze. Ochłoń trochę. A co do Bełchatowa i Siedlec, to sorry, ale nawet jakby Bełchatów liczył 15 tys. to wolałbym w nim mieszkać, niż w Siedlcach. To jedno z najbrzydszych i najbardziej odpuchających, wschodnich miasteczek, jakie kiedykolwiek widziałem. W Siedlcach to już jest Azja człowieku, a nie Europa. Te drewniane chałupinki w centrum miasta. Żenada i wieś na całego! Nie tylko piłkarsko jesteście czarną dziurą na mapie Polski. Jesteście brzydkim , ruskim miasteczkiem, gdzie wsiowość widać na każdym rogu ulicy!

Petardon - 5 października 2015, 11:54:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - żeby nie bliskie sąsiedztwo Warszawy, to byście w tym smutnym i brzydkim miasteczku przymierali głodem. Codziennie o 6 rano, pociągami osobowymi Kolei Mazowieckich całe Siedlce wyjeżdżają do Warszawy za chlebem, bo w Siedlcach jedyna branża, jaka dobrze prosperuje, to sklepy z tanią odzieżą. Mnie Siedlce kojarzoą sie z typowym ruskim dziadostwem. Na dalekiej Syberii można spotkać równie brzydkie i odpychające miasteczka.

aro - 5 października 2015, 12:00:51 - *.siedlce.domtel.com.pl
Jeżeli masz problem z zębami to dentysta nie wiem czy tam u Was jest.
Bełchatów 65 tyś nie rozbawiaj mnie chyba że Wieluń doliczyłeś.59 tyś z małymi groszami na oficjalnej stronie miasta tak podają.
Co do Radomska to nikt nie ma napisane na czole że jest z Radomska i takie kluby jak Wisła czy Legia były magnesem,kosa nie kosa,nawet dla Radomska.
To są fakty z którymi zapewne nie będziesz się zgadzał.
Czarną dziurą jesteście Wy od tego węgla i kopalni dlatego zmień proszę klimat na zdrowszy np.Siedlce.

Petardon - 5 października 2015, 12:05:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - żeby strażnik więzienny mieżył do mnie z kałasznikowa, jak będę szedł do sklepu po bułki i mleko? No wybacz, ale w tych waszych Siedlcach to na ulice trzeba wychodzić w wojskowym hełmie. Wieże strażnicze w samym centrum??? Drut kolczasty??? To wygląda, jak wielki łagier, a nie miasto.

Petardon - 5 października 2015, 12:06:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
*mierzył

pogongol - 5 października 2015, 12:33:14 - *.17-1.cable.virginm.net
Petadron po pierwsze Bełchatów to miasteczko w którym większość jeździ na Widzew i w du...ie mają ten Wasz WIELKI GKS,wiem bo znam osoby z Bełchatowa, po drugie Siedlce wydało dużą kase na modernizacje ulic i miasta i to widać...przyjedź rozejżyj się,a nie rozwodzisz się nad jednym drewnianym domkiem..a Bełchatów?...cóż Bełchatów to komin hałda komin hałda....itp itd co w tym pięknego?każdy ma swoje poczucie piękna i brzydoty...a wydaje mi się,że przez Ciebie przemawia rozgoryczenie,że faktycznie Pogoń Siedlce(klub mało znany w Polsce)utarł Wam nosa,bo myśleliście,że będzie szybko,sprawnie i 3:0,a tu chodzi o drużynę,nie o wielkość miasta,czy kibiców...jest mecz i lepszy wygrywa...a jak jest remis to znaczy,że jesteśmy aktualnie na tym samym poziomie piłkarskim i nie należy nikogo lekceważyć.Rozumiem,że Wasz klub osiągnął wiele (więcej niż Nasz) i mamy zgoła inne "priorytety" i oczekiwania,ale proszę "SZANUJMY SIĘ"!!! ja ze swojej strony życzę powodzenia tak czy inaczej...

Petardon - 5 października 2015, 13:31:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@pogongol - jeżdżą na widzew??? Co ty możesz o tym widzieć? Kibice rts-u mieszkają w Bełchatowie raptem w 2 blokach (słownie dwóch) i jakoś tak się dziwnie składa, że oba te bloki, to bloki komunalne, czyli największy syf i patologia w mieście. A co do szanowania się, to zauważ kto pierwszy zaczął tę chorą napinkę. Ośmieliłem się napisać, że na mało atrakcyjnego rywala, jakim jest Pogoń Siedlce, przyszło 1,5 tys. i twoi ziomale po szalu mnie zaatakowali. To takie obraźliwe określenie - mało atrakcyjny rywal? No sorry, ale wasza drużyna jest mało znana, nie ma wyrobionej renomy w Polsce, Siedlce nigdy nikomu nie kojarzyły się z futbolem. A mnie osobiście nie kojarzą się z niczym! Takie są fakty, więc skąd to wasze oburzenie? Czepianie się frekwencji w Bełchatowie jest zwyczajnie głupie! Przecież więcej, niż połowa 1 ligi, ma gorszą frekwencję od nas. Za frekwencje mieli prawo nas krytykować, ale w ekstraklasie, a na pewno nie w I ldzie, gdzie zdarzają się mecze, że nawet 600 chłopa nie przychodzi na mecz. W 1 lidze jest kilka markowych drużyn: GKS Katowice, Arka Gdynia, Zawisza Bydgoszcz, GKS Bełchatów. Pogoń Siedlce nie zalicza się do tej grupy. No wybacz człowieku, ale historia waszego klubu nie powala na kolana. Poza tym zważ, jak na wasz wizerunek wpływają sprawy organizacyjne. Nie mam zamiaru nikogo obrażać, ale ta szopka, którą odstawili włodarze waszego miasta i klubu z oświetleniem powoduje, że TRUDNO WASZ KLUB TRAKTOWAĆ POWAŻNIE! Tyle w temacie. Koniec napinki. A kibice widzewa w Bełchatowie są jak yeti. Wszyscy o nich mówią, a nikt ich nigdy nie widział.

Petardon - 5 października 2015, 13:37:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@pogongol - a jak chcesz się przerzucać na takie słabe argumenty, to też ci mogę napisać, że jesteście tylko fan clubem Legii i nic więcej. Gdy Legia gra mecz w tym samym terminie, co Pogoń, to większość waszych kibiców wybiera Łazienkowską. Takich macie wiernych kibiców. Żal.pl!

pogongol - 5 października 2015, 15:48:24 - *.17-1.cable.virginm.net
ok masz racje,dlatego zajmijmy sie sprawą sportową ...i kij w to,że Bełchatów mniejszy a coś tam a coś tam...WYNIK SIE LICZY!!!

aro - 5 października 2015, 19:58:21 - *.siedlce.domtel.com.pl
Petardon przede wszystkim szacunek dla przeciwnika bez względu na to z kim się gra czy to będzie Izolator Boguchwała czy Wisła Kraków.
Te napinki zaczął wasz piłkarz prowokującą wypowiedzią że jeżeli nie z Siedlcami to z kim będziemy wygrywać.
Historia lubi być przewrotna i złośliwa i wcale nie wiele potrzeba było czasu żeby te słowa się zemściły.
Ale myślę że jak przyjedziecie na wiosnę do Siedlec to przy pełnych trybunach i oświetleniu
które tak nam wypominasz dostaniecie srogie lanie.
Klub ma swoją historię czy się to Tobie podoba czy nie.Pracowali w Pogoni tacy ludzie jak Henryk Apostel a wychowankowie to piłkarze którzy w polskiej piłce coś osiągnęli Artur Boruc,Jacek Kiełb czy Konrad Gołoś.
Na temat marki już Ci pisałem nie byliście i nie jesteście żadną marką mieliście epizod w ekstraklasie ale takich klubów w Polsce jest dużo,chociażby wspomniana Arka czy GKS Katowice.
Zawsze wymieniani w gronie faworytów i zawsze nie spełnione nadzieje.
Do tej grupy dołączyliście jeszcze i Wy.
O Niecieczy jeszcze 10 lat temu nikt nie słyszał a dzisiaj walczą jak równy z równym,czasami robiąc pośmiewisko z naprawdę znanych marek.
Takim klubom kibicuję,takie kluby szanuję i takie kluby mają moje uznanie.
Nie liczy się co kto kiedyś tylko co kto teraz.
Do zobaczenia w Siedlcach na wiosnę.

Petardon - 5 października 2015, 21:10:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@pogongol - no i zobacz. Przeczytaj sobie ostatni komentarz "aro". Powiedz, jak po takiej napince się nie wkur...? Porozmawiaj ze swoimi koleżką po szalu, bo tylko ośmiesza swój klub. Kto by pomyślał, że bezbramkowy remis z GKSem spowoduje, że twoi ziomale po szalu stracą kontakt z rzeczywistością? Rozumiesz coś z tego? Bo ja nic! To jest po prostu ŻENADA! Chłopak powołuje się na teraźniejszość, Twierdzi, że historia, przeszłość i osiągnięcia nie mają żadnego znaczenia. A przecież teraźniejszość jest taka, że GKS jest na 7 miejscu w tabeli, a Pogoń na 13. No więc co się z twoimi kolegami po szalu stało? Mózgi im wyparowały? Pogłupieli, bo Pogoń nie kibluje w strefie spadkowej? A wszystkich kompleksiarzy, typu "aro", informuję, że GKS nie zaliczył żadnego epizodu w ekstraklasie, tylko grał w najwyższej klasie rozgrywkowej 13 sezonów. GKS przezszedł 2 rundy Pucharu UEFA (dzisiejsza Liga Europy). GKS odpadł z P.UEFA w dwumeczu z DNIPRO Dniepropietrowsk. Tym samym DNIPRO, które niedawno pokazało miejsce w szeregu Legii Warszawa. GKS zdobył Wicemistrzostwo Polski, dwa razy grał w finale Pucharu Polski, raz w finale Pucharu Ekstraklasy. GKS wychował takich reprezentantów Polski, jak: Jacek Berensztajn, Jacek Krzynówek, Radosław Matusiak, Łukasz Garguła, Dariusz Pietrasiak, czy Dawid Nowak. O reprezentantach Polski kadr juniorskich nawet nie wspominam, bo w histori naszego klubu było ich setki, a ile nie tysiące.

aro - 5 października 2015, 22:15:11 - *.siedlce.domtel.com.pl
Szanowny kolego nie można wiecznie żyć historią.
Podaję Ci przykład Termaliki która w 2003 roku grała jeszcze w A klasie.
Wyciąg z tego odpowiednie wnioski.
Szacun należy się każdemu i nie wolno nikogo traktować w taki sposób jak zrobił to wasz piłkarz Żewłakow.
Tyle w temacie.

aro - 5 października 2015, 23:25:24 - *.siedlce.domtel.com.pl
Jeszcze jeden przykład Widzewa.
Zasługi historyczne nie podlegają dyskusji a w jakim dzisiaj Widzew jest miejscu.
Można by rzec niech sobie wspominają zasługi i niech wspominają sukcesy tylko co z tego.

Petardon - 5 października 2015, 23:47:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - tamta wypowiedż Żewłakowa, była jego prywatną opinią, a nie stanowiskiem klubu, czy stowarzyszenia kibiców. Masz pretensje, to miej do Żewłakowa. Marcin ani nie jest wychowankiem GKSu, ani nie pochodzi z Bełchatowa. Grał w GKSie zaledwie 2 sezony. Nie ma go w Bełchatowie od rundy wiosennej 2012 r. A ty siejesz ferment i zamieszanie za wypowiedź sprzed wieków?!?! No weź się zastanów! W Bełchatowie nikt tej wypowiedzi nie pamięta. Nawet nie wiem czy to było w 2010 r., czy 2012. Chyba nikt w Bełchatowie nie wie. To było sto lat temu! Ogarnij się człowieku! Żewłakow ma facebooka i twittera. Możecie go zapytać o tamten wywiad. Nas tamten wywiad nie obchodzi. Ale robienie zarzutu z jakieś wypowiedzi piłkarza sprzed lat, który grał u nas tylko 2 sezony, to są Himalaje absurdu! Nie widzisz tego? Rozumiem, gdyby to była wypowiedź z ostatniego obozu przygotowawczego, albo coś. Ale sprzed 4, czy 5 lat? Litości, człowieku! To nie jest nasz problem, że jacyś piłkarze nie szanują waszego klubu. Jak kiedyś Marcin Chmiest przeszedł z GKSu do Legii i wypowiedział się lekceważąco dla Naszej Legii o naszym klubie, to potem przez kilka lat witaliśmy go na stadionie faną "OD BOHATERA DO ZERA", gwizdaliśmy na niego i niemiłosiernie buczeliśmy. Każdy jego kontakt z piłką, to był ryk, buczenie i wyzwiska. Nie miał lekko Marcinek! Cisnęliśmy go, jak burą świnie! Wiemy jak rozprawić się z piłkarzem, którzy nie szanował naszego klubu. A wy nie wiecie?

aro - 5 października 2015, 23:51:20 - *.siedlce.domtel.com.pl
Poza tym to kolego Petardon jak już coś piszesz to pisz prawdę żaden z piłkarzy których wymieniłeś nie urodził się w Bełchatowie.
Żaden z nich nie był wychowankiem Bełchatowa no może z wyjątkiem Berensztajna który urodził się w Piotrkowie ale powiedzmy te profesjonalne kroki stawiał w GKS.
Matusiak ŁKS,Garguła Żagań,Krzynówek Chrzanowice po drodze jeszcze wiele klubów,Pietrusiak KSZO,Nowak Hrubieszów.
Ja wymieniłem Ci piłkarzy urodzonych i w Siedlcach którzy pierwsze kroki stawiali w pogoni.
Idąc tym tropem co Ty to mogę wymieniać dalej chociażby Jacek Kosmalski,Grzegorz Wędzyński tylko do kad to nas zaprowadzi.

Petardon - 6 października 2015, 0:19:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - twoje kryteria, kto dał danego piłkarza kadrze, są tak samo absurdalne, jak twoje zarzuty. Gdzie byłby Matusiak, Garguła, Pietrasiak, czy Nowak, gdyby nie GKS Bełchatów i trener Lenczyk? Powiem ci gdzie. Byliby w czarnej du... Przed GKSem i Lenczykiem, to byli piłkarze 2-ligowi. Nie łapali sie nawet na ekstraklasę, a GKS zrobił z nich reprezentatów Polski. Berensztajn od trampkarza trenował w GKSie, jest naszym wychowankiem. A Krzynówek? Gdyby nie oferta z GKSu, to zakończyłby karierę i poszedłby pracować do stolarni. Jacek rozważał zakończenie kariery, bo uznał, że w futbolu mu nie wyszło i wtedy zgłosił się GKS. Gdyby nie nasz klub, nigdy byś nie oglądał bramek Jacka strzelonych Realowi, Romie, czy Portugali. Z GKSu Krzynówek poszedł do Norynbergi. W GKSie Krzynówek zadebiutował w reprezentacji Polski, czyli u nas osiągnął poziom reprezentacyjny!. Pogoń nie może sobie przypisać żadnego reprezentanta, bo żaden piłkarz, będąc waszym zawodnikiem, nie trafił do kadry. Boruc do niej trafił tylko dlatego, że od was odszedł. Wszystkiego, co umie w fachu bramkarskim, nauczył się od trenera Dowhania w Legii. My mamy prawo przyznawać się do Matusiaka, Garguły, Pietrasiaka, Nowaka, Krzynówka, czy Berensztajna, bo oni w naszym klubie osiągnęli poziom reprezentacyjny. TO MY DALIŚMY ICH KADRZE!

Petardon - 6 października 2015, 0:26:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - no ale z tym, że podważyłeś nawet Berensztajna, bo urodził się w Piotrkowie, to już przeszedłeś samego siebie. Człowieku, jesteś jakimś kosmitą! Tylko ktoś obłąkany może sugerować, że Berensztajn nie jest naszym wychowankiem. Naprawdę chłopaku, odstaw prochy, które bierzesz, bo zlasowały ci mózg! On w naszym klubie przeszedł przez wszystkie drużyny juniorskie, od trampkarza młodszego, do kadry seniorskiej. U nas zaczął przygodę z piłką i nawet gdyby urodził sie w Kołobrzegu, to nie miałoby to żadnego znaczenia. Twoje komentarze to czyste szaleństwo!

aro - 6 października 2015, 0:50:53 - *.siedlce.domtel.com.pl
Znowu jesteś nie uczciwy i piszesz nie prawdę i na białe mówisz czarne.
Wszyscy których wymieniłem byli bądź są reprezentantami Polski.
Polemika z tobą polega na tym że piszesz na zasadzie co by gdyby a ja piszę o faktach i taka jest między nami różnica.
Wszyscy którzy mieli epizod w Bełchatowie muszą zawdzięczać GKSwi bo bez was nic by nie osiągnęli.
GKS Bełchatów miał taki wpływ na polską piłkę reprezentacyjną że cała Polska będzie wam na kolanach dziękować.
Zastanów się co piszesz bo robi się to trochę śmieszne.
Co do Boruca to pierwszym jego trenerem był jego własny Ojciec oraz brat Robert który zaprowadził go na Pogoń.Obaj byli zagorzałymi fanatykami sportu i oddanym kibicem Pogoni a w drugim etapie przejął go trener Św p. Józef Topczewski.
Wspomniany Dowhania nie widział go w składzie Legi dlatego został wypożyczony do Dolkanu na rok.
Takie są fakty szanowny kolego.
Wiesz że gdzieś w kościele dzwonią tylko nie wiesz w którym.

Petardon - 6 października 2015, 2:59:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - przeczytaj jeszcze raz mój ostatni komentarz, jeszcze raz, jeszcze raz, jeszcze raz i jeszcze raz, bo masz poważne kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem. Może za 30 razem go zrozumiesz, bo jak na razie napisałeś odpowiedź nie na temat. Pogoń Siedlce nie wychowała żadnego reprezentanta. To jest fakt bezdyskusjny. Bo to zbyt marny klub, zatrudniający zbyt miernych trenerów, którzy nie mają piłkarzom żadnej wiedzy do przekazania. Jak ma uczyć ktoś, kto sam nic nie umie???? Gdyby Boruc nie odszedł z Pogoni, nigdy nie wyszedłby poza III ligę. A fakty, na które się powołujesz, to są fakty, ale Andersena. Boruc spędził w Legii 8 sezonów i w 2-gim sezonie został wypożyczony do Dolcanu, bo to było z korzyścią dla jego rozwoju piłkarskiego. Rezerwy Legii grały niżej, niż Dolcan. Co nie zmienia faktu, że wszystko, co umie Boruc, zawdzięcza Dowhaniowi. Dzieciaku, nie masz elementarnej wiedzy, żeby dyskutować ze mną. Dlatego to jest mój ostatni komentarz pisany pod twoim adresem. Nie mam w zwyczaju dyskutować z kimś, kto wymyśla fakty z d... Dowhań tak odstrzelił Boruca, że po Dolcanie trenował go jeszcze 6 lat, a do Ząbek go wysłał tylko dlatego, że tam mógł się bardziej rozwinąć, niż w rezerwach Legii, które rywalizowały z wiejskimi klubami. Bez odbioru. Idź pleść te wyssane z du... brednie dzieciom w przedszkolu.

Petardon - 6 października 2015, 3:04:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@aro - tak go Dowhań odstrzelił, że spędził w Dolcanie tylko 1 rundę. Ogarnij się chłopaku, bo bredzisz, jak naćpany! Bez Dowhania, Boruc byłby w piłce nikim. To Dowhań wychował Boruca, Fabiańskiego, Szczęsnego, Muchę, Kuciaka. To najlepszy trener bramkarzy w tej części Europy. Bez Dowhania nie byłoby Boruca. Teraz zasuwałby w Belgii na rusztowaniach, gdyby nie Dowhań.

aro - 6 października 2015, 7:47:26 - *.siedlce.domtel.com.pl
Petardon znowu gdybasz a ja już ci pisałem różnicę między nami.
Krzynówek jakby nie odszedł z Bełchatowa to by dzisiaj grał w Miedzi Legnica razem pozostałymi emerytami jak ten niby wasz Garguła który ma tyle niby wam zawdzięczać czy Łobodziński i Gancarczyk.
Fakty fakty jeszcze raz fakty są niezaprzeczalne.
Otwórz się na argumenty.
Co do trenerów to również nie masz racji bo jeżeli uważasz Henryka Apostela z marnego trenera to gratuluję wiedzy piłkarskiej.
Obecny trener w miesiąc jeszcze raz podkreślę w 1 miesiąc stworzył drużynę z którą nie wygraliście u siebie a i przegracie jak przyjedziecie do Siedlec.Powiem więcej ta drużyna zbudowana w miesiąc utarła nosa GKS Katowice,Wiśle Płock czy Arce Gdynia z którą wprawdzie ni wygrali bo padł remis ,ale dla nich to było jak porażka a wiesz dla czego?
Bo wszyscy w 1 lidze włącznie z Polsatem chcą traktować Pogoń jak was w ekstraklasie,czyli wracamy do punktu wyjścia szacunek jeszcze raz szacunek dla każdego czy to będzie Izolator czy Wisła Kraków.

aro - 6 października 2015, 7:50:50 - *.siedlce.domtel.com.pl
A skoro macie tak dobrych trenerów to poczytaj we wcześniejszych postach piszą twoi ziomale po szalu adax czy kamyk.

Trakt - 6 października 2015, 11:40:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie to abym się czepiał. Ale pierwszym trenerem bramkarzy Boruca w Legii był Jacek Kazimierski. Dowhan został trenerem w 2001 roku. Boruc przyszedł do Legii w 1999 roki za czasów Smudy i to on go nie widział w Legii.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas