[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


5 grudnia 2015, 19:49:51 - dzyndzej
Ekstraklasa: Podbeskidzie 1-1 Ruch

5 grudnia 2015, 18:00 - Bielsko-Biała (Stadion Miejski)
Podbeskidzie Bielsko-Biała 1-1 Ruch Chorzów
Dariusz Kołodziej 14 (k) - Mariusz Stępiński 65 (k)

Podbeskidzie: 1. Emilijus Zubas - 32. Adam Pazio, 92. Celestine Lazarus, 3. Krystian Nowak, 5. Frank Adu Kwame - 20. Mateusz Szczepaniak, 6. Kōhei Katō, 9. Dariusz Kołodziej, 7. Mateusz Możdżeń, 8. Jakub Kowalski (70, 17. Kamil Jonkisz) - 23. Róbert Demjan.

Ruch: 30. Matúš Putnocký - 15. Martin Konczkowski, 51. Rafał Grodzicki, 2. Mateusz Cichocki, 23. Paweł Oleksy - 27. Kamil Mazek, 4. Łukasz Surma, 7. Maciej Iwański, 10. Patryk Lipski, 19. Tomasz Podgórski (59, 5. Marek Zieńczuk) - 18. Mariusz Stępiński (82, 11. Michał Efir).

żółte kartki: Pazio - Zieńczuk.

sędziował: Paweł Raczkowski (Warszawa).
widzów: 5372.

stes - 5 grudnia 2015, 19:54:44 - *.dynamic.chello.pl
Ruchu tyle co 2 razy tsp : )

judasz - 5 grudnia 2015, 19:55:09 - *.opera-mini.net (*.137.1.210)
pilka nozna dla kibicow

aliLG - 5 grudnia 2015, 19:55:45 - *.200.159.235.internetia.net.pl
każdy punkt stracony przez to "coś" z B-B cieszy...

nnb - 5 grudnia 2015, 19:58:00 - *.play-internet.pl
Czemu tu komentuje takie coś jak jakieś AliLG. Co to jest?

skanseniak - 5 grudnia 2015, 19:59:10 - *.bb.sky.com
KArNE z kapelusza !

max - 5 grudnia 2015, 20:04:41 - *.play-internet.pl
Podbeskidzie lepsze ,więcej sytuacji pod bramką .
A niePolacy mieliście wizy ,że Was wpuścili na swe sektory ?

Pl - 5 grudnia 2015, 20:07:13 - *.dynamic.chello.pl
TSP spadek.

cdnn - 5 grudnia 2015, 20:11:52 - *.play-internet.pl
Temat frekwencji bez sensacji. Ruch się spiął i grupowo wykupił sektory przy klarce zanim zrobiły to pikniki, a ci olali wejście na gorsze miejsca po ostatnich słabych meczach. Jak jest różnica organizacyjna kibicowska między TSP a takim Ruchem wiadomo.

zorro - 5 grudnia 2015, 20:12:09 - *.adsl.inetia.pl
Niestety to co robi na meczu ochrona to jest skandal ludzi którzy maja karnety sprawdza się przegania z ich sektorów a młodziki niebieskich biegają gdzie chcą.

tsfun - 5 grudnia 2015, 20:19:40 - *.33.77.47
Brawo Panie Borecki! w poniedziałek zwrot za karnety! proszę sobie obejrzeć monitoring co działo się na sektorze 19G! W ten sposób wpłynął pan na zgrożenie życia i więcej na ten stadion nie przyjdę... Od 15 lat wierny kibic TSP

xsx - 5 grudnia 2015, 20:23:35 - *.play-internet.pl
Borecki weż tego pajaca Czyża i zabierajcie zabawki! To jest skandal.

Guti - 5 grudnia 2015, 20:27:41 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Ruch to najlepsza ekipa kibicowska jaka była w tej rundzie w stolicy Podbeskidzia

pioterbb - 5 grudnia 2015, 20:33:55 - *.bielskobiala.vectranet.pl
może nie ogarniam tematu "kibicowsko" ale chyba piłka nożna to piłkarze na boisku a nie pajacyki z szalikami tańczące na trybunach i liczące ilu ich było i gdzie...

Guti - 5 grudnia 2015, 20:40:36 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Tak zdecydowanie nie ogarniasz tego tematu ..... żal.pl

anton - 5 grudnia 2015, 20:42:54 - *.dynamic.chello.pl
zorro i tsfun wyluzujcie troche
wiadomo bylo ze Ruch przyjedzie w duzej liczbie okolo 1500-2000 i gdyby kazdy siadl na miejscu ktore wykupil w necie to by byl jeden wielki misz-masz na trybunie
lepiej posadzic kibicow wg klubu, a samemu raz w zyciu obejrzec mecz dwa sektory dalej niz doprowadzac do potencjalnych niesnasek
zadna inna ekipa nie wparuje juz w takiej liczbie wiec darujcie sobie oddawanie karnetow

K - 5 grudnia 2015, 20:45:35 - *.235.185.57
pioterbb jak nie ma wyników wybitnych to chociaż pochwalą się jaką mają ekipe turystów z sektorówkami/flagami. To powinna być tylko okrasa do futbolu, ale dla niektórych to danie główne.

pioterbb - 5 grudnia 2015, 20:45:59 - *.bielskobiala.vectranet.pl
@Guti
czyli piłka nożna to nie piłkarze walczący na boisku..?? A może coś o grze piłkarzy Ruchu napiszesz (jeśli patrzałeś na boisko,oczywiście...) - z szacunkiem dla wszystkich kibiców oglądających wydarzenia na murawie

Stosiek - 5 grudnia 2015, 20:46:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odnośnie kibiców ultrasów. Wytłumaczcie mi proszę jak to jest że w takiej ekipie kibiców jaka przyjechała dzisiaj z Chorzowa (ale również innych zasłużonych klubów) 99.9% to bezmózgowia które nie mają własnej woli tylko klepią to co ich młynowy wywrzeszczy przez megafon. Doping super tylko dlaczego przy tym też te ku..wy itp. obrażanie. Dokładnie to samo macie pod tymi waszymi kopalniami - debile Wami kierują a swołocz pali opony i drze ryje.

pioterbb - 5 grudnia 2015, 20:48:07 - *.bielskobiala.vectranet.pl
@K i @Stosiek - i tyle w tym temacie

tsfun - 5 grudnia 2015, 20:48:10 - *.33.77.47
@anton
powiedz to jednemu piknikowi z sektora 19G, który został dotkliwie pobity!!!

znawca - 5 grudnia 2015, 20:51:38 - *.137.1.213
W BB tylko STAL!

Stosiek - 5 grudnia 2015, 20:51:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
aaa, dodam że też na 19G mam miejsce i nie mam nic przeciwko przyjezdnym dopóki nie siedzą w klatce a nie jak banda nawalonych idiotów gania miedzy NORMALNYMI ludziami i straszy że wszystkich zapier..lą.

@anton - 5 grudnia 2015, 20:53:33 - *.play-internet.pl
@anton nie pier... ja cię proszę. Jeśli koniecznie chcieli wpuścić chorzowskich, to mogli na puste trybuny.

Men in Blu - 5 grudnia 2015, 21:04:12 - *.ewttruck.static.3s.pl
Podbeskidzie to taki "obojętny" dla nas klub. Ja tam specjalnej niechęci nie czuję, choć nie raz czytałem ich prozabrzańskie wpisy - nie wiem, może z racji barw. Mimo to samemu nie spodobało mi się kiedy w odpowiedzi na "Chorzów pokonamy", nasi zaczęli "jazda z k....". To, że gospodarze nie są elitą kibicowską nie znaczy, że trzeba ich równać z gnojem - tym bardziej, że nie sprowokowali gości wulgaryzmami. Każdy ma swój rozum i kto nie chce ten nie musi ślepo śpiewać za młynowym. Z kibicowskim pozdRowieniem dla normalnych.

PiknikBB - 5 grudnia 2015, 21:04:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Po tym co się działo dzisiaj na trybunach jako wierny kibic Podbeskidzia, który na mecze chodzi od 2008 roku, a regularnie od 2010 więcej już nie przyjdę. Życie jest dla mnie ważniejsze niż mecz. Z bólem serca będę oglądał mecze w domu, ale wolę juz tak niż jak banda bezmozgich debili będzie mnie straszyc. Może jestem dziwny, ale na mecz przychodzę oglądać mecz, a nie się bić.

zorro - 5 grudnia 2015, 21:05:38 - *.adsl.inetia.pl
@anton nie pieprz bo w ten sposób można wszystko uzasadnić, to co ze jest ich dużo to mogą robić co chcą, skakać do kobiet, palic na trybunach odpalać petardy, biegać pomiędzy sektorami , bo co bo są z Chorzowa?

wetfinger - 5 grudnia 2015, 21:08:11 - *.interserver.net
Płaczki płaczki Podbiedzskidzie idźcie się przytulić do mamusi

lux - 5 grudnia 2015, 21:10:57 - *.c0.msk.pl
Gdyby mecz skończył się porażką Chorzowa, różnie się ten eksperyment mógł potoczyć...

leon - 5 grudnia 2015, 21:14:03 - *.play-internet.pl
Co to za cyrki w przerwie meczu działy się na 19G,z 8G było widać jakąś szarpaninę ,chyba jacyś kibole Ruchu tam wtargneli,gdzie była ochrona,i jeszcze to rzucanie petard hukowych.organizator powinien za to nieźle beknąć jeżeli jeszcze wpuścił kiboli Ruchu na miejsca które były wykupione przez kibiców Podbeskidzia to kpina z normalnych kibiców.

tomektsp - 5 grudnia 2015, 21:14:38 - *.237.91-rev.victor.pl
Ja powiem pare słów o meczu Według mnie widoczny był brak Adama Mójty gdyby grał to może było by zwyciestwo

Laguna - 5 grudnia 2015, 21:16:42 - *.adsl.inetia.pl
w Bielsku sprawdzają miejsca tylko swoim wszystkie bandy kibicowskie wpadajcie będziecie mogli robić co chcecie chulaj dusza piekła nie ma.
Mam nadzieje PZPN dopier..li taką karę że się na Widoku obsra,ą

Laguna - 5 grudnia 2015, 21:21:13 - *.adsl.inetia.pl
druga sprawa proszę ludzi z biletami o protest nie pokazujcie biletów przy wejsciu na sektory

Blue - 5 grudnia 2015, 21:24:42 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Jestescie zalosni. Biedacy, ktos ich dzisiaj pogonil. Nawet komentatorzy sie z was smiali Ta wasza druzyna, kibice i te miasteczko.

leon - 5 grudnia 2015, 21:26:05 - *.play-internet.pl
I jeszcze jedno tam gdzie siedzieli kibice Ruchu były zablokowane wszystkie wejścia ewakuacyjne po prostu stali na schodach a ochrona nie reagowała myślę że delegat PZPN to opisze i coś komisja ligi z tym zrobi.

zorro - 5 grudnia 2015, 21:42:32 - *.adsl.inetia.pl
Blue nie jesteśmy żałośni - mamy pretensje do organizatorów spotkania którzy żyją z naszych podatków, którzy wybudowali stadion i utrzymują drużynę z naszych podatków że kibicom naszego klubu nie potrafią zorganizować bezpiecznego oglądania meczu za karnety które zapłaciliśmy. To ze jesteście silna ekipą, nie zmienia oceny organizatorów spotkania.

vince1974 - 5 grudnia 2015, 21:43:38 - *.telpol.net.pl
napisz może o tym do wojewody, PZPN i ONZ...

zorro - 5 grudnia 2015, 21:45:57 - *.adsl.inetia.pl
Blue Chorzów 111 tys. mieszkańców Bielsko-Biała 174 tys. mieszkańców to odnośnie miasteczka.

anton - 5 grudnia 2015, 21:48:20 - *.dynamic.chello.pl
kazdy bez zakazu stadionowego ma prawo przyjechac na mecz, nawet ostatnio znacznie zlagodzono przepisy prawne w tym aspekcie (ustawa o kartach kibica)
wiadomo ze chorzowskie to nie sa chlopcy z kolka rozancowego, a klub z dokladnoscia do +/- 100 osob wiedzial ilu ich przyjedzie dlatego pewne kroki mozna bylo podjac wczesniej
kazdemu karnetowiczowi i piknikowi z trzech kluczowych sektorow dac kupon na piwo i hot-doga i poprosic aby w dniu dzisiejszym zasiedli 20 metrow dalej
chorzowscy i tak wpacili do kasy klubu kilkadziesiat tysiecy, wiec te 500 piw i hot-dogow bylo z czego oplacic
wystarczy troche pomyslec - to nie boli

Kkk - 5 grudnia 2015, 21:52:05 - *.adsl.inetia.pl
Dzisiaj kibiców z Chorzowa więcej niż miejscowych, ale to nie dziwota przy tych wynikach... Doping, trzeba przyznać, niesamowity. Po tym meczu jestem niemal pewny, że spadniemy :/

judasz - 5 grudnia 2015, 21:56:07 - *.opera-mini.net (*.137.1.196)
tsp na wyjazdy jezdzi gorzej od wioski nieciecza a u siebie nawet mlyna nie wystawiaja co to za dziura zabita dechami nie to co stolica katowice

MichałKSG - 5 grudnia 2015, 21:57:29 - *.adsl.inetia.pl
To se poszaleli chopy z Batorego. A może by tak przyjechać do Zabrza dziewczynki i se pobiegać po naszych sektorach?

Góral - 5 grudnia 2015, 21:58:28 - *.dynamic.chello.pl
i bardzo dobrze przynajmniej zarobili trochę kasy na brudnych niemieckich paznokciach . BIELSKO-BIAŁA POLSKA

Góral - 5 grudnia 2015, 22:01:01 - *.dynamic.chello.pl
Gdyby grali z BKS-em to byłoby to nie dopomyślenia w bielsku tylko BKS

vince1974 - 5 grudnia 2015, 22:05:32 - *.telpol.net.pl
kolego odkąd za Ruchem jezdze od kilku lat do BB jeszcze zadnego z tych całych 30 kibiców BKS nie widziałem

hm - 5 grudnia 2015, 22:08:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Men in Blu - w 100% zgadzam się z Tobą.. też bardzo mi się nie spodobało jak nasi wyskoczyli z hasłem "jazda z kur.." i nie śpiewałem tego.. pozdR

Niebieskie - 5 grudnia 2015, 22:12:50 - *.opera-mini.net (*.177.28.62)
Jesten z miejscowosci na podbeskidziu od zawsze kibicuje Ruchowi dzis byłem na sektorze podbeskidzia mimo barw nikt mnie nie szykanowal za to nic mi nie grozilo i przykro mi tego jak niektorzy sie zachowywali co fo bks pks czy jak im tam po 100ludzi chodzi na ich mecze to margines na podbeskidziu kilka tysiecy fakt kibicowsko kiepsko ale ogarna temat za krotko w EX ..Ino Ruch niebieskie beskidy

@judasz - 5 grudnia 2015, 22:13:59 - *.play-internet.pl
Nie pitol, bo młyn zawsze jest 100-200 osób, ale jest. Właśnie dziś obronił flagę. A trybuna wchodnia to trybuna piknikowa i siedzą tam zwykle normalni widzowie z kobietami i dziećmi.

... - 5 grudnia 2015, 22:36:59 - *.dynamic.chello.pl
jestem Niebieski i mam już trocha lot po szkole żeby nie było i nie podoba mi sie to co tu sie pisze o zachowaniu naszych kibiców,tym bardziej jak nie ma zorganizowanego wyjazdu i korzysta sie z "gościnności" miejscowych. potem sie wszyscy dziwią,że trzeba sie prosić o wejście na stadion jak to było na Łęcznej-robią sie problemy ze strony władz klubu (organizatora)- ,jak to sie mówi: "jak Cie widzą tak Cie piszą" , po co te problemy... pozdRawiam normalnych kibiców

SzeRvezo - 5 grudnia 2015, 22:40:03 - *.play-internet.pl
Co do wyzwisk w str gospodarzy zaczęło sie od tego ze jakiś idiota z Bielska rzucił odpaloną petardę w kibiców Ruchu i od tego cala awantura sie zaczęła wiec co do petard to miejscowi zaczęli !!

.... - 5 grudnia 2015, 22:42:19 - *.play-internet.pl
Hahaha ale to jest patologia chorzowska ,mogli was nie wpuścić i byście stali za stadionem ,ale Podbeskidzie nie staje okoniem w tych tematach ,w I lidze wpuściło Widzew na zakazie i załatwiło catering ,a po meczu transport na dworzec ,ci co piszą ,że Bielsko to dziura są matołami ... poczytajcie o historii tego miejsca i o klubie który grał jako pierwszy mecz z reprezentacją Polski ,a co do Bksu to ich mecz z taką ekipą jak dziś była w gościach na sektorze wyglądałby tak ,że ta 100 Bksu w przerwie pozamykana przez Ruch w toytoyach

tsfun - 5 grudnia 2015, 22:52:18 - *.33.77.47
@szeRvezo Dobrze, że na stadionie jest monitoring...prowokatorze...

KSG - 5 grudnia 2015, 22:57:02 - *.silesnet.pl
Brawo Ruch! dziękujemy!!!

Batory - 5 grudnia 2015, 23:36:22 - *.inet-siec.pl
No niestety zrzucono jedną hukową na kibiców Ruchu. Dlatego niektórzy poszli w przerwie do miejsca, z którego ona przyleciała. Żałuję, że Niebiescy tak się zachowali. Szkoda, że TSP nie potrafiło oddzielić Niebieskich od TSP, wtedy nie byłoby żadnych problemów.

19R20 - 5 grudnia 2015, 23:37:19 - *.dynamic.chello.pl
Czytam te wpisy i oczom nie wierzę, jeden pisze o przyśpiewkach... kto chce to śpiewa kto nie to ignoruje pewne przyśpiewki. Następny, że dostał klapsa... jesteś na stadionie a nie w teatrze, Bielsko to super urokliwe miasto, ale jesteście kibicowskimi przedszkolakami, którzy mogą pobawić się na festynie. Nawet we własnym mieście nie możecie chodzić w barwach. Przyjechała dzisiaj do was czołowa ekipa w kraju i po prostu przegoniła, takie życie.

Sdcm - 6 grudnia 2015, 0:03:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z sektora 9g to raczej Podbeskidzie przegonilo rUch, gościu co skulał się po schodach pewnie odczuł to...

zbb - 6 grudnia 2015, 0:13:34 - *.play-internet.pl
Wschodnia trybuna stadionu to pełny piknik i wpuszczanie tam fanatyków Ruchu to masakra dla zwykłej obsady tych sektorów. Gwoli sprawiedliwości dodać należy, że co najmniej jeden kibic Ruchu też wyłapał kilka "klapsów" na sektorze TSP. Oczywiście nie za nic. Generalnie, jak pisał @Niebieskie, jak ktoś z R nie kozaczył nie było tam większych problemów.

west - 6 grudnia 2015, 0:20:04 - *.adsl.inetia.pl
Pełna porażka organizacyjna klubu tak można organizować mecze w pierdzikurowicach dolnych a nie w extraklasie. Nie po to kupuję się karnety aby klub wpuszczał na sektory wykupione szczyli lub niebieskich misiów bo co bo weszli grupa i ochrona nawet nie mrugnęła. A gdyby faktycznie doszło do zadymy to co ta ochrona by coś zrobiła czy zrobiłby coś ten prześmieszny dowódca odcinka.Pełna kompromitacja klubu!
Co do meczu wyrównany ale jak się tylko zaczyna bronić na swojej połowie to w końcu jakiś karny zawsze może się trafić.

BB 1907 TS - 6 grudnia 2015, 0:56:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co to znaczy że stadion to nie teatr? Dosłownie to oczywiście nie jest, ale w przenośni jest. To że ktoś idzie na stadion to nie znaczy że ma być pod krawatem jak w teatrze, ale też nie znaczy że ma dostać po ryju, bo jakby tak chciał to by się zapisał na walkę mma a nie na mecze chodził. I dopóki tobie i tobie podobnym nie wbije się tego do tych pustych łepetyn to ten kraj zawsze będzie na piłkarskich kolanach w Europie. Karą za takie myślenie i zachowanie powinna być publiczna kastracja, żeby tacy "mędrcy" nie płodzili kolejnego pokolenia przygłupów.
A gość mianujący się dowódcą ochrony to kolejne potwierdzenie na szeroko rozumianą organizację w naszym klubie. Facet, który jest typowym Nikodemem Dyzmą i został ostatnio wyrzucony z pracy na stacji benzynowej dowodzi dziś ochroną, która ma takie same kompetencje jak on sam czyli żadne. Zadyma w dwóch częściach stadionu a gość kłoci się ze mną że mam palić papierosa o 1 metr dalej niż paliłem i jak przekroczę linię pomiędzy kostką brukową, a betonem to mnie wyrzuci ze stadionu. Borecki zastanów się co ty robisz, bo ten klub to są himalaje amatorszczyzny i nie ja pierwszy to mówię. Wstyd jak hu.

skanseniak - 6 grudnia 2015, 1:11:30 - *.bb.sky.com
+1000 do ligi chuliganów (czolowa ekipa w kraju)jak o sobie pisza,przegonila z sektora kilku pikników i zabrala dziecku lizaka ... sorry szalik !

skanseniak - 6 grudnia 2015, 1:18:46 - *.bb.sky.com
patologia z Batorego nie potrafila zabrac flagi tym kibicowskim przedszkolakom. Wstyd !

krk - 6 grudnia 2015, 7:00:34 - *.27.160.35
Widzę, że Pan Robert Podoliński próbuje kolejny klub spuścić z ekstraklasy, nie wyszło mu z Cracovią bo się tam w porę obudzili, oby w B-B też nie zaspali, pozdrawiam!

maRko - 6 grudnia 2015, 7:17:40 - *.126.164.82
do michał ksg . Już zapomniałeś jak przed Widzewem uciekaliście z własnego stadioinu.

:) - 6 grudnia 2015, 7:26:52 - *.146.64.131.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
michalksg -dziewczynki ? hhaha widza ze juz sie pozapominalo jak na bymowinie sie uciekalo ... lepienie balwana
Ktos pisze ze ochrona czemu wpuscila nas ... a czemu mieli nas nie wpuscic skoronkupilwm bilet na sektor Podbeskidzia a nie sektor gosci ?
Dzieki Niebiescy za remis chodz Stepinski mogl strzelic wczesniej na 1-1 a karny tylko by byl kropka na i ale lepszy remis niz jak by nic nie bylo
pyRsk

Guti - 6 grudnia 2015, 7:35:42 - *.bielskobiala.vectranet.pl
krk zajmij się swoją Cracovią, pioterbb jeśli nie rozumiesz kwestii kibicowskiej to nie ośmieszaj się, ja siedziałem w centrum kibiców Ruchu, nic mi się nie stało, nawet można było pogadać na poziomie z kibicami Ruchu. Wracając do tematu: przy karnym dla TSP jakoś nie słyszałem z ust kibiców Ruchu Konczi ty ch...u jesteś daremny itp. natomiast pewnie tacy jak Ty potraficie tylko wyzywać niejakiego Pazio, chłop zapinkala na boisku, daje z siebie 120% dla nas kibiców ale w zamian non stop otrzymuje opierdziel. Fakt są momenty gdzie coś zawali ale na miłość boską, takie "wsparcie" własnych kibiców nie pomaga ani jemu ani drużynie. Co do meczu to powiem Ci tylko tyle: mecz walki i nic więcej, z przebiegu gry sprawiedliwy wynik aczkolwiek w 2 połowie powinien być karny dla TSP za pchnięcie zawodnika wyskakującego do centry.

tomektsp - 6 grudnia 2015, 7:49:28 - *.237.91-rev.victor.pl
KRK Warto zauważyć ze trener Podoliński nie ma zabardzo kim grać.Poza tym jest znaczna poprawa od czasu gdy trenerem Podbeskidzia był Kubicki.
Myśle jak wróca piłkarze Deja,Kolcak,Sokołowski, Chmiel no i oczywiście Adam Mójta to gra bedzie lepiej wyglądała.Warto Dodać ze Podbeskidzie gra o wiele lepiej od Śląska Wrocław

ryba - 6 grudnia 2015, 8:11:29 - *.centertel.pl
Kto tą niemiecką hołotę wpuścił do mojego miasta???

rybcia - 6 grudnia 2015, 9:05:50 - *.centertel.pl
ale sie ........ na ten ruch. a nic poza liczba nie prezentuja ;)

loko - 6 grudnia 2015, 9:48:09 - *.146.130.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Podoliński znowu kombinuje ze SZczepaniakiem
widać ze lepiej to wygląda jak grają z Demjanem z przodu ,
Możdzeń gra piach ,ale gra nie dziwię sie

@BB 1907 T - 6 grudnia 2015, 9:53:01 - *.dynamic.chello.pl
A kiedy ty wbijesz sobie do tego pustego łba, że palenie szkodzi zdrowiu? dopóki tego nie zrobisz, będziesz płodził kolejne pokolenie przygłupów ta, polska piłka jest na peryferiach, bo raz na rok kilku małolatów da sobie po mordach. Co za bełkot. Przecież teraz na stadionach jest mega spokojnie i do takich incydentów dochodzi bardzo rzadko.

19R20 - 6 grudnia 2015, 10:16:50 - *.dynamic.chello.pl
płacz jak w przedszkolu.

olek - 6 grudnia 2015, 10:18:18 - *.146.130.40.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
do tomrktsp
co ty piszesz za bzdury zę nie ma kim grać ,
cytuję twoje słowa
Myśle jak wróca piłkarze Deja,Kolcak,Sokołowski, Chmiel no i oczywiście Adam Mójta to gra bedzie lepiej wyglądała.
trener lubi lizusów , przykład masz w Cracowi
Cetnarski za niego nie grał a teraz najlepszy
dla kumatych

@judasz - 6 grudnia 2015, 10:27:27 - *.play-internet.pl
@judaszku przestań już kompleksy leczyć, Te twoje zasyfiałe Katowice przy Bielsku to hasiok.

Juras92 - 6 grudnia 2015, 12:08:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile Ruchu w Bielsku? I to raczej nie w klatce, tylko na trybunie. Jak oni to załatwili?

robercik - 6 grudnia 2015, 12:30:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Witam Wszystkich. Nie byłem pierwszy raz na meczu TSP w tym sezonie, ze względu na Barbarę, imieniny mojej żoneczki. Piszecie o górnikach, ale ruch to hutnicy. Teraz trochę historii dla nie kumatych.
Pracowałem wiele lat na ŚLĄSKU, GÓRNYM ŚLĄSKU i miałem nieprzyjemność chodzić parę razy na mecze Ruchu Chorzów. Był to jedyny klub piłkarski na GŚ, który jawnie manifestował sympatie do hitlera i niemiec( napisy w języku niemieckim obrażające POLAKÓW, swastyki, tak swastyki wywieszane na stadionie itp). Zrobili z nimi porządek dopiero jak ustawa pozwoliła udupić tych faszystowskich pajaców.Jeżeli miałbym na to wpływ, nie wpuścił bym tą bandę na żaden POLSKI stadion, jeszcze przez parę ładnych lat. PODBESKIDZIE BB, to nie Śląsk, tylko FANTASTYCZNY klub piłkarski Z województwa śląskiego. IDZIE, IDZIE...

@Juras92 - 6 grudnia 2015, 12:31:29 - *.play-internet.pl
Około 1900-2000 jak sami się określają. Po prostu wykupili bilety wcześniej od pikników na trybunę wschodnią, dodatkowo organizator podepchnął ich do kupy w jedno miejsce. Obiektywnie trzeba przyznać że organizacyjnie ze strony Ruchu kozak.

@rocbercik - 6 grudnia 2015, 12:33:10 - *.play-internet.pl
Po prostu z Podbeskidzia. To tzw. "województwo" to farsa i porażka.

robercik - 6 grudnia 2015, 12:54:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam taki mały apel do kibiców i ultrasów UNII OŚWIĘCIM, panie i panowie zmieńcie orientacje przynależności, gdyż to się nie ma nijak do wartości, które wyznajecie i macie wyryte na WASZYCH czarnych koszulkach. Olejcie tą ANTYPOLSKĄ bandę. Na szacunek i strach trzeba zasłużyć.

Ruch - 6 grudnia 2015, 12:55:23 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pikniki z Podbeskidzia mają ból zupy bo przyjechał Ruch i zrobił doping którego ich stadion nie widział i pewnie więcej nie zobaczy.

kkk - 6 grudnia 2015, 13:04:18 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
brawo Podbeskidzie za to,że wiedząc ,iż kupujący koło klatki bilety legitymując się adresami dziury miedzy hałdami Chorzów ,Siemianowic etc. itd . nie blokowaliście tej możliwości ,bo piłka nożna dla kibiców ! ( oni myślą,że nikt się nie domyślił w klubie kto kupuje te bilety ) co już pokazaliście kiedyś np. goszcząc Widzew na zakazie ,ale cóż okazało się jednak, że buractwo tego nie potrafi docenić terroryzując miejscowych pikników ! a co do samego ujadania na piękne Bielsko przez nieuków ,to żal mi Was ,do książek gamonie i poczytać o historii tego miejsca na mapie ,a Chorzów ze swa historia miasta i obecnym potencjałem ma się do Bielska tak jak i do Wiednia
jeśli chodzi o mecz to Podbeskidzie lepsze - Waldemar słabo to wyglądało jak na miejsce w tabeli.

janek - 6 grudnia 2015, 13:07:09 - *.adsl.inetia.pl
kupowałem karnet kilka lat ten z tego roku jest ostatnim panowie Borecki i Czyż proponuje włączyć myślenie

... - 6 grudnia 2015, 13:09:38 - *.dynamic-ww-2.vectranet.pl
Ruch@ nie branzluj się tam ,bo byliście już na Podbeskidziu w półtora tyś kiedyś też was wpuścili obok klatki i słuchali już tych bluzgów na Bielsko ... chodzi o to,że jesteście prości w obejściu i zachowaniu jak orangutany na haju ...

Ruch - 6 grudnia 2015, 13:09:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ból trwa dalej kto to powstrzyma? Dowiecie się w następnym odcinku hahahaha

robercik - 6 grudnia 2015, 13:15:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie chcę wyjść na mentora, ale trzeba kupować bilety, karnety, trzeba chodzić na mecze i kibicować tej drużynie, a brak szacunku dla kibiców TSP, WCZEŚNIEJ , CZY PÓŹNIEJ WYJDZIE CO NIEKTÓRYM SRACZKĄ, TYLKO TSP......

kibic@op.p - 6 grudnia 2015, 13:16:01 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mieszkałem w Chorzowie , mieszkam w Bielsku.Porównywać obu miast nie ma sensu zarówno o ilość mieszkańców ,historie ,gospodarkę ,bezrobocie,ekonomie bo to jest jak porównywać Bielsko do Berlina,porównanie na korzyść Bielska oczywiście co podkreślam bo patologia z Chorzowa może tego nie pojąć.Chorzów brudne,smierdzącę,nacjonalistyczno-patologiczne miasto bez perspektyw nie mówie juz o położeniu miasta jak jest piękne ,czyste otoczone górami , nie dziwota że pół brudnego śląska sie tu przeprowadza i mieszka na górniczej emeryturce.co kibicow to oczywiście Ruch to ekstraklasa najlepsza ekipa w Polsce bez dwóch zdań,Podbeskidzie to niestety okręgówka i długo się to nie zmieni to jak w przypadku porównaniu obu miast decuduje historia istnienia obu klubów.Pozdrawia Bielszczanin z krwi i kości i mieszkaniec Chorzowa przez jakiś czas gdzie poznałem wielu fajnych ludzi.Remis sprawiedliwy.

Ruch - 6 grudnia 2015, 13:30:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
Spoko odlaczcie sie od Śląska co tam macie w tym Bielsku parę Hoteli i restauracji? Moim zdaniem to to wystarczy na swoje województwo ale powodzenia

xp25 - 6 grudnia 2015, 13:35:21 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Do West.Przecież na Podbeskidziu kierownikiem d/s bezpieczeństwa jest gościu który dostaje nagrody od PZPN i Dolińskiego za wzorową pracę.Ten facet po mimo nie przyjmowania kibiców gości ze względu na budowę dostawał nagrody a teraz przyjechali po mimo zakazu kibice Ruchu i od razu zawierucha.Co ten facet zrobił zeby do tego nie doszło.Czy była wystarczająca ilość ochrony.Czy mecz był meczem dużego ryzyka. Jak wyglądała kontrola na bramkach.Co zrobiła policja żeby nie dopuścić kibiców Ruchu na stadion,przecież oni nie byli anonimowi tylko musieli gdzieś się spotkać i wyjechać z Chorzowa.

robercik - 6 grudnia 2015, 13:45:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ryba

do xp - 6 grudnia 2015, 14:29:59 - *.multi-net.eu
widać jesteś albo głupi albo niedoinformowany, zakładam że to drugie, dlatego spróbuję Cię uswiadomić: zmieniła się ustawa i każdy kto nie ma zakazu stadionowego może indywidualnie kupić bilet i wejśc na mecz w dowolnym miejscu w Polsce bez względu na miejsce zamieszkania i ani Policja ani klub gospodarza nie mają nic do tego i nie mogą temu przeszkodzić i tak zrobili niebiescy, co do pozostałych zarzutów sądząc po ilości ochrony raczej wszystko było zgodne z ustawą;
teraz minusy na pewno można było przewidzieć sytuację i spróbować dotrzeć do i dogadać się z miejscowymi którzy mieli bilety i karnety na sektorach obok klatki, proponując im miejsca w sektorach bezpieczniejszych, rekompensując im to w jakiś sposób albo biletem na kolejny mecz, albo gadżetem klubowym, albo jak ktoś napisał wyżej kuponem na kiełbasę, możliwości było kilka; wtedy można było zrobic kordon odzielający kibiców nie byłoby problemu, tego nie zrobiono tak jak i można mieć zastrzeżenia co do pracy części ochrony która nie reagowała wtedy kiedy powinna i to zdecydowanie obciąża zarząd TSP

cyngiel - 6 grudnia 2015, 14:53:51 - *.dynamic.chello.pl
@robercik
powiedz kiedy to było, zapewne lata '90, dzikie lata kiedy na ulicach dominowali skini a kibolstwo w całej Polsce przejawiało skrajne prawicowe zapędy: swastyki i tematy typu white power, A.H., 88
kibice Ruchu nie są nastawieni anty-polsko tylko pro-śląsko, a to duża różnica
nikt z nich nie depcze polskich flag ale większość woli żółto-niebieskie Górnego Śląska
kibice Ruchu są jak Szkoci, Katalończycy albo Bawarczycy, tzn. region z którego się wywodzą jest dla nich najważniejszy i z nim się utożsamiają w pierwszej kolejności
łatka anty-polskości jest po prostu chętne przyszywana aby podsycać nastroje
przyjedź do Chorzowa i poszukaj tych niemieckich napisów, flag czy haseł anty-polskich - nic takiego nie znajdziesz
twierdzisz, że tylko Ruch ma takie nastawienie to obejrzyj ten filmik z 2008 gdzie gdzie kibice GKS Katowice gwiżdżą na polski hymn
https://www.youtube.com/watch?v=eW0MMbuTFqA
nie pochodzisz z Górnego Śląska więc nie rozumiesz specyfiki tego regionu

ala - 6 grudnia 2015, 15:09:50 - *.play-internet.pl
robercik ogarnij sie bo mi sie zdaje ze ci sufit na gowa spot

freddik - 6 grudnia 2015, 15:22:11 - *.play-internet.pl
G... się stało, ale mogło znacznie więcej. Komuś tam poparzyło palce, wyłapał ktoś z TSP, a gdzie indziej ktoś z Ruchu. Pikniki ze wschodniej niech mają pretensje do samych siebie.

robercik - 6 grudnia 2015, 16:18:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@cyngiel
Dobrze, że ripostujesz(kuźwa trudne słowo) pragmatycznie. Jednak ja nie jestem informatykiem, ale myślę zero - jedynkowo. Widzę, że próbujesz bronić swoich. To bobrze. Dobrze wiesz co miałem na myśli, młodzi ludzie z Waszego miasta utożsamiają się z Oberschlesien , więc powołując się na przykład Szkocji, Kataloni itp. podajesz złe przykłady. Oni swoje regiony nazywają we własnym języku. Oberschlesien niestety nie jest Śląską nazwą Waszego regionu. Znam wielu ludzi z GŚ i ich szanuje. Nigdy nie słyszałem aby prawdziwy Hanys mówił, że jest z Oberschlesien a kibice Ruchu niestety tak mówią. Jeszcze jedno ulubioną obelgą kibiców Ruchu Chorzów jest-TY YEBANY POLOKU, NIE GOROLU, POLOKU!
Znam te zagadnienia lepiej niż Ci się wydaje.

robercik - 6 grudnia 2015, 16:34:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@cyngiel
https://www.youtube.com/watch?v=eW0MMbuTFqA
Mam ten film, cały film na pendku. Niestety to tylko udowadnia moją tezę. To jest Twój kolejny nietrafiony przykład ratowania swoich. Hymn narodowy podlega szczególnej ochronie!

cyngiel - 6 grudnia 2015, 17:14:47 - *.dynamic.chello.pl
@robercik
1. próbuję rzetelnie opisać sytuację, którą Ty przedstawiasz na własną modłę
2. nie jestem z Chorzowa
3. podane przykłady są jak najbardziej na miejscu: w Szkocji wszyscy mówią po angielsku ale w nawiązaniu do tradycji historycznych często używana jest historyczna nazwa "Alba" która oznacza Szkocję w ich ojczystym jęz. gelickim (dziś prawie wymarłym), Katalończycy używają jęz. katalońskiego a niechętni są hiszpańskiemu (nawet facebook Barcelony na wyższym miejscu stawia kataloński), Bawarczycy w pierwszej kolejności chcą być nazywani Bawarczykami a dopiero potem Niemcami, poza tym ich dialekt jest prawie niezrozumiały dla przeciętnego Niemca
4. Oberschlesien pochodzi z jęz. niemieckiego jak pozostałe 5-10% słów w gwarze śląskiej, a czy nie przeszkadza Ci jak inne kluby (np. Legia) tworzą oprawy i mają transparenty w jęz. angielskim? przecież to takie nie-polskie
5. wg Ciebie kibice Ruchu to nie prawdziwi hanysy? a czy kibice Ruchu z Kęt też mówią Oberschlesien?
6. ile razy usłyszałeś od kogoś ty yebany Poloku i skąd ta pewność że za każdym razem był to kibic Ruchu? p.s. byłeś kiedyś na opolszczyźnie?
akurat tematy Górnego Śląska znam dobrze, a to co opisujesz to zwykła demagogia, bo być może jako przyjezdnego bielszczanina spotkało Cię 20 lat temu coś przykrego i do dziś masz żal do wszystkich hanysów, a że akurat Ruch jest najbardziej 'hanyską' drużyną to dokonujesz skrótów myślowych, choć sam widzisz na podstawie tego filmiku, że popełniasz błąd

robercik - 6 grudnia 2015, 17:23:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@cyngiel
W Krapkowicach, wiele razy
W stwierdzeniu Hanys nie ma nic obraźliwego, wręcz przeciwnie.

robercik - 6 grudnia 2015, 17:30:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oberschlesien, to niemiecka nazwa GORNEGO ŚLĄSKA, jest jeszcze Ślunsk,Silesia. Mimo wszystko wszystkiego dobrego dla Ciebie.

AGKŚ - 6 grudnia 2015, 17:32:05 - *.play-internet.pl
pieprzenie jak cholera...
na hymn Polski gwizdzecie.to takie pro slaskie?
daruj sobie...

cyngiel - 6 grudnia 2015, 17:33:25 - *.dynamic.chello.pl
i jest jeszcze nazwa Horni Slezsko
również pozdrawiam

Dyspo - 6 grudnia 2015, 21:12:09 - *.protonet.pl
Moze ktos z bielskich beksiarzy w koncu powie prawde o petardach.
Bo caly burdel na gornych sektorach zaczal sie od tego,ze bielskie pikniki odpalili petarde i z gory rzucili ja w sektor kibicow Ruchu,druga petarda wybuchla debilowi w rece.Po tym zaczely sie bluzgi i wizyta ekipy na gornych sektorach.

bodek - 6 grudnia 2015, 21:34:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Dyspo- marna ta twoja wersja wydarzeń, jakoś przez kilka sezonów żadnemu piknikowi w Bielsku nie przyszło do głowy odpalać petard, aż tu przyjechała miłująca pokój i poszanowanie prawa, zachowująca się jak baranki ekipa z Chorzowa i te złe pikniki zaczęły rzucać petardami w biednych pokojowo nastawionych gości, no po prostu nic tylko policyjna prowokacja.
Puknij się gościu w łeb albo miej jaja i przyznaj że przyjechaliście zrobić zadymę i pokazać siłę a nie ośmieszaj się zwalaniem na gospodarzy,

bodek - 6 grudnia 2015, 21:40:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jakbyś jeszcze miał wątpliwości to nawet jeżeli petardy wpadły między kibiców Ruchu stojacych w dolnych rzędach, to z tego co zauwazyłem rzucali ci co byli w górnej części klatki, gdzieś tak ze środkowych rzędów

Dyspo - 6 grudnia 2015, 22:13:24 - *.protonet.pl
Takie placzki jak z Bielska to dawno tu nie goscily.
Bodek nie byles,nie widziales wiec pyszczek w kubel.Najlepiej zdaj karnet w klubie i siedz przy cieplym kominku.
Kibicowsko jestescie dnem i nic tego nie zmieni,nawet 100 lat.

olo - 6 grudnia 2015, 22:55:15 - *.dynamic.chello.pl
jedno jest pewne .Jestech Hanysem z krwi i kosci ale ruch niech sie juz nie pucuje pod hanysowo bo ino ganba robi niestety(:

bodek - 7 grudnia 2015, 3:36:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@dyspo -wolimy byc kibicowskim dnem, niż kibicowską czołówką w waszym wykonaniu, czyli pokazywaniem siły tam gdzie bezpiecznie, kolejny cel gdzie nie może spotkać was krzywda to Nieciecza ( choć mam nadzieję że do tego nie dojdzie)

... - 7 grudnia 2015, 11:06:15 - *.146.135.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nie ma to jak rzucać petardy z gory na chorzowskich a potem plakac ze bydlo przyjechalo z chorzowa ze bluzgi

:) - 7 grudnia 2015, 11:09:28 - *.146.135.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bodek co ty piszesz zobacz byles ? Watpie ale masz szanse zobaczyc na filmikuu gdzie klatka gdzie petarda ... masakra ciepiom petardami a potem lamynt i placz
olo jak tys je taki hanys a matka i fater gorol pra

petarda - 7 grudnia 2015, 12:44:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
kibice Podbeskidzia teraz płaczą a sami sprowokowali
na filmie widać jak wybucha petarda, którą wrzucili z góry na sektor Ruchu
11m:15s
https://www.youtube.com/watch?v=URCrTlMXH_Q

bodek - 7 grudnia 2015, 16:43:39 - *.multi-net.eu
na filmie widać to co miało byc widać; ja byłem widziałem jak z górnej częsci klatki rzucali petardami w sektor gospodarzy na tym samym poziomie, nie wiem kto rzucił petarde którą widac na filmie , może nawet spadła z góry, bo nasi kibice je odrzucali i dlatego ten jeden gościu ma poparzone czy tez poranione palce

bodek - 7 grudnia 2015, 18:04:32 - *.multi-net.eu
a własciwie po co ja się produkuję? napadliśmy na was , a wy przyjechaliście w umiłowaniu pokoju, niech i tak będzie ,

BB 1907 TS - 7 grudnia 2015, 20:38:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Dyspo Czy ty człowieku naprawdę liczysz na to że ktoś uwierzy w twoją wersję wydarzeń? Mam nadzieję że tym zachowaniem załatwiliście dla swojego klubu taką karę, ze trzeba będzie pół Ruchu sprzedać żeby ją zapłacić.

andRzej - 7 grudnia 2015, 21:24:11 - *.dynamic.chello.pl
@BB 1907 TS karę? za co? ha ha! przestań mnie bawić-sprzedać pół klubu-a może to organizator powinien zapłacić za swoją nieudolność-głupotę?! dej sie siana...

Ruch - 8 grudnia 2015, 13:21:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie ma sensu gadac z pikolami z Podbeskidzia na necie wszedzie ich pelno a na meczu 3 tysie. Ruch mogl wsadzic w dupe te petardy i butelki ktore rzucali z gory.

Dyspo - 9 grudnia 2015, 15:06:16 - *.sileman.net.pl
@Ruch, masz racje, mlyn jak na niektorych meczach druzyn lig okregowych a napinka jak Barcelona.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas