[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


2 kwietnia 2016, 18:54:14 - euzi
II liga: Tychy 2-0 Stal St. W.

2 kwietnia 2016, 17:00 - Tychy (Stadion Miejski Tychy)
GKS Tychy 2-0 Stal Stalowa Wola
Mateusz Mączyński 2, Daniel Tanżyna 61

Tychy: 12. Paweł Florek - 13. Mateusz Grzybek, 27. Daniel Tanżyna, 20. Seweryn Gancarczyk, 5. Maciej Mańka - 28. Mateusz Mączyński (89, 23. Bartosz Rutkowski), 4. Mateusz Bukowiec (80, 6. Mariusz Zganiacz), 25. Stepan Hirśkyj, 8. Łukasz Grzeszczyk, 21. Marcin Radzewicz (86, 88. Marcin Wodecki) - 85. Adam Varadi (80, 19. Tomasz Górkiewicz).

Stal: 1. Tomasz Wietecha - 7. Mateusz Kantor, 4. Krystian Wrona, 21. Michał Bogacz, 15. Marcin Kowalski - 20. Przemysław Oziębała (72, 11. Dawid Przezak), 8. Michał Kachniarz (82, 9. Adrian Bartkiewicz), 13. Przemysław Stelmach, 10. Damian Łanucha, 24. Konrad Kołodziej (78, 14. Bartosz Maciąg) - 18. Tomasz Płonka (88, 22. Jakub Mażysz).

żółte kartki: Gancarczyk, Mączyński, Grzeszczyk, Hirśkyj - Bogacz.
czerwona kartka: Seweryn Gancarczyk (77. minuta, Tychy, za drugą żółtą).

sędziował: Sylwester Rasmus (Toruń).
widzów: 4563.


źródło: własne / GKS Tychy

stal - 2 kwietnia 2016, 18:54:59 - *.interblock.pl
Żenada

Tyski71 - 2 kwietnia 2016, 18:56:36 - *.e-sbl.net
Gancar dożywotni out, chłop tylko ferment robi i pewnie znowu będzie pauzował....

1938 - 2 kwietnia 2016, 18:57:40 - *.mtm-info.pl
Czeka kopaczy powaźna rozmowa bo ta ostatnia nic nie dała!!!

riko - 2 kwietnia 2016, 18:58:14 - *.42.30.77
Kasiak i Szymański out!!!

dionizy79 - 2 kwietnia 2016, 18:59:33 - *.opera-mini.net (*.54.108.172)
Jak się nie obudzą to wylądują w 3 lidze. Tragedia.

zły - 2 kwietnia 2016, 19:02:09 - *.mtm-info.pl
Szkoda tylko Stalowki On Tour

dionizy79 - 2 kwietnia 2016, 19:03:55 - *.opera-mini.net (*.54.108.172)
Jak się nie obudzą to wylądują w 3 lidze. Tragedia.

SarmataPoł - 2 kwietnia 2016, 19:09:58 - *.63.203.152
Spadną to spadną, jaka to różnica, skoro na mecze trzysta - czterysta osób chodzi

Tomek81 - 2 kwietnia 2016, 19:13:05 - *.63.110.20
Urodziłem się w Tychach, ale od 6-tego roku życia mieszkam w Stalowej Woli. Kibicuję zarówno GKS-owi, jak i Stalówce. Stali Stalowa Wola życzę utrzymania, a GKS-owi Tychy awansu; najpierw do I ligi, a później do ekstraklasy ! Gratuluję zwycięstwa w dzisiejszym meczu i podziwiam Wasz piękny nowoczesny stadion. Pozdrawiam serdecznie kibiców z Tychów i Stalowej Woli !
Z urodzenia tyszanin, z zamieszkania stalowowolanin

eryk - 2 kwietnia 2016, 19:13:22 - *.dynamic.mm.pl
Stalówki 25-270 osób.
Gra nie tragiczna ale co z tego....
Z przodu praktycznie nic, jedynie pojedyncze przebłyski.

zielu - 2 kwietnia 2016, 19:13:58 - *.play-internet.pl
SarmataPoł; super komentarz. myślę tak samo.

klocu - 2 kwietnia 2016, 19:19:59 - *.63.110.187
eryk skąd takie info jak na liście prawie 500 stów?

Kristof - 2 kwietnia 2016, 19:22:22 - *.opera-mini.net (*.254.129.172)
Brawo GKS dla kibiców stali szacun za przyjazd i dobry doping Piłka nożna dla kibiców !

tyski - 2 kwietnia 2016, 19:31:51 - *.dynamic.chello.pl
Brawo za wygraną brawa dla kibiców Stali, dobry doping w dobrej siłę. Ale za te race znów dostaniecie zakaz wyjazdów, po co to było? P.S do kibiców stalowki, jak Wam się podobał stadion i nasz doping! piłka nożna dla kibiców.

tyski - 2 kwietnia 2016, 19:35:08 - *.dynamic.chello.pl
Brawo za wygraną brawa dla kibiców Stali, dobry doping w dobrej siłę. Ale za te race znów dostaniecie zakaz wyjazdów, po co to było? P.S do kibiców stalowki, jak Wam się podobał stadion i nasz doping! piłka nożna dla kibiców.

stal - 2 kwietnia 2016, 19:46:50 - *.38.85.212
5 meczow - 0 zwyciestw, bramki 2 (obie z karnych). straconych 9, srednia o.2 pkt/mecz, 0,4 strzlonych bramek/mecz, 1,8 straconych bramek/mecz. brawo sztab szkoleniowy!!!

Cracker - 2 kwietnia 2016, 19:52:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Cieszy wygrana Tyszan.Szacunek dla Stalówki za godne reprezentowanie się na trybunach,od nich u nas tylko Raków był lepszy.
Tylko Tyski GKS !

ktos - 2 kwietnia 2016, 20:01:12 - *.dolsat.pl
Czemu nie grał Bartosiak ?

Okiem tren - 2 kwietnia 2016, 20:09:06 - *.rev.ndi.net.pl
Florek - bardzo dobry mecz, świetne interwencje, jest coraz pewniejszy w bramce.
Gancarczyk - wykopy piłki do przodu, nie przekonuje mnie i do tego głupie faule. Ten pierwszy to na pomarańczową kartkę (sędzia się zastanawiał co dać).
Tanżyna - pewnie i zdecydowanie + bramka. Podobał mi się jako obrońca. Może z Boczkiem na środku?
Grzybek i Mańka - bardzo solidny występ, zostawili kawał zdrowia na boisku. Podobnie Mączyński, starał się, robił rajdy, ładna ruleta no i bramka.
Hrinsky - bardzo dobry w odbiorze piłki, dosyć dobry w defensywie, zdarzały mu się straty. Występ na plus.
Bukowiec - słabiutko, dużo niedokładnych podań, pozoruje grę, snuje się po boisku. Lepiej jakby za niego grał Zganiacz.
Varadi - słabo, mało wygranych pojedynków o piłkę. Jak już miał piłkę to szybko tracił. Jakoś bez przekonania. Brakuje nam dobrego N. Może trzeba było dać szansę Pląskowskiemu od pierwszej minuty?
Grzeszczyk - potrafi grać w piłkę, dobry występ, choć stać go na więcej. Ładnie uderzony rzut wolny.
Radzewicz - dobre momenty przeplatał słabszymi.
Kiereś - przy 2-0 mógł zrobić już szybciej zmiany. Za mało szans i minut dostają młodzi. Trzeba było dać na skrzydło Szumilasa, do środka wcześniej za Bukowca wrzucić Rutkowskiego. Ogrywajmy młodych bo nigdy się nam nie rozwiną. Zobaczmy na przykłady Florka i Grzybka, że jak trochę pograli to są naprawdę solidnymi zawodnikami.

stw - 2 kwietnia 2016, 20:10:58 - *.38.88.131
Jacy kibice Stalówki? Gdy Stalówka gra u siebie to ich nie ma. Na stadionie pojawia się ok. 500 pikników, chyba, że są derby to więcej. Lansują się tylko na wyjazdach i tylko tam się pokazują. Jak Stalówka grała u siebie woleli pojechać na mecz Polonii Przemyśl w buraczanej 3 lidze. Tak jest prawda, która niestety boli.

stw - 2 kwietnia 2016, 20:12:37 - *.38.88.131
Jacy kibice Stalówki? Gdy Stalówka gra u siebie to ich nie ma. Na stadionie pojawia się ok. 500 pikników, chyba, że są derby to więcej. Lansują się tylko na wyjazdach i tylko tam się pokazują. Jak Stalówka grała u siebie woleli pojechać na mecz Polonii Przemyśl w buraczanej 3 lidze. Tak jest prawda, która niestety boli.

do ktoś - 2 kwietnia 2016, 20:20:44 - *.play-internet.pl
Bartosiak nie grał z powodu kontuzji.. tak samo Giel i Siudak

kibic były - 2 kwietnia 2016, 20:32:36 - *.dynamic.chello.pl
Żenada żenada dałbym każdemu po 1000 zł miesięcznie bądź robotę.gdzieś na terenach za ta gre panie gancarczyk zakoncZ już karierę bo giniesz w szarzyznie pwinnes robic różnice ....

qwerty - 2 kwietnia 2016, 20:40:05 - *.play-internet.pl
Jacy kibice takie wyniki w stalowej 25 osób

kwazi1938 - 2 kwietnia 2016, 20:48:28 - *.38.80.159
Franciszek Smuda trenerem Stalowki xD

Lechita192 - 2 kwietnia 2016, 20:49:43 - *.bb.sky.com
Stalowka po zakazie dobra liczba i znow piro oby nie kolejny zakaz. Szacunek dla was. Tylko Lech

Paniell - 2 kwietnia 2016, 20:54:21 - *.dynamic.chello.pl
Najlepszy na boisku Grzeszczyk bez dwóch zdań; dobry mecz Florka; Gancarczyk - jeździec bez głowy, ten się już chyba nie zmieni, chłop z takim doświadczeniem,szkoda gadać.....no i Bukowiec - dobre zagrania na palcach jednej ręki można policzyć (obawiam się, że chodzi o głowę). Niezły Grzybek, słabiej niestety nasze nowe nabytki Czech i Ukrainiec, choć Hirskij widać ze ma papiery na granie. Dalej wierzę w awans!

oli - 2 kwietnia 2016, 21:13:19 - *.play-internet.pl
kibicowsko st st wola III liga

konic - 2 kwietnia 2016, 21:17:11 - *.dynamic.chello.pl
Jako kibic GKS uważam że kibice Stalówki pokazali się OK ........w Tychach na + na razie 2 ekipy Raków i Stalówka jeszcze czekamy na Radomiaka i Mielec .........

konic - 2 kwietnia 2016, 21:19:33 - *.dynamic.chello.pl
zapomniałem jeszcze o Siarce i duży plus dla Kotwicy którzy tez się pokazali w Tychach

qwerty q - 2 kwietnia 2016, 21:20:43 - *.play-internet.pl
popieram oli III stalowa wólka jsk tam u siebie 600 widzów

diox - 2 kwietnia 2016, 21:26:30 - *.gdynia.mm.pl
GKS z taka frekwencja powinien grac w I lidze i bic się o ekstraklasę.

recenzent8 - 2 kwietnia 2016, 21:49:31 - *.adsl.inetia.pl
Jakson , ale ja tu widze wpisy osob ze Stalowej ,ze sie LANSUJECIE na wyjazdach tylko, wiec kogo Ty atakujesz?? wyjazd rzecz wazna kazdy wie, ale Wy to naprawde macie z tymi wyjazdami ,nie pij , nie jedz ,nie chodz nawet u siebie na mecz ,ale jedz na wyjazd niech zobacza nas, do Tyskich , szkoda ze ostatni mecz sezonu gramy u Was , dawno po wywalczonym zapewne awansie, ale mam nadzieje ze przyzwoita lczba bedzie , mimo braku cisnienia...

sm - 2 kwietnia 2016, 22:00:42 - *.dynamic.chello.pl
do mielczan - co was obchodzi Stalówka ? Nie wchodźcie na ich mecze, tematy itp i niczego nie komentujecie. To ich klubik, ich problemy, jak spadną na 16 lat, zamkną im stadion i pojeżdżą trochę do Grębowa czy Mokrzyszowa to pogadamy. Teraz pogadają z kopaczami i pewnie myślą, ze ci się cokolwiek tym przejmą

recenzent8 - 2 kwietnia 2016, 22:04:16 - *.adsl.inetia.pl
Wyjdzie na to ,ze sie spinam , no coz , konic Siarka w porownaniu do Stalowki i Mielca to nie ma co porownywac, kilka wyjazdow glownie 50 osob , mlynek u siebie czesto do sto osob albo do 50 ,czasami w ogole , o czym tu gadac i rozmawiamy o 2 lidze , myslalem ze w 2lidze pokaza cos , nie tylko na derbach ze Stalowka

Stal1938 - 2 kwietnia 2016, 22:06:37 - *.42.26.166
recenzent od kiedy się udzielasz na tej stronce?Od 3 sezonów jak twoja drużyna wróciła do powiedzmy wyższej ligi?Jedna podstawowa rzecz.Lansujemy się wyjazdami bo JESTEŚMY na tych wyjazdach.Powiedz w czym problem żeby drużyna która gra o awans i na której przychodzą tysiące ludzi u siebie,która szczeka przez telefon a póżniej już trochę gorzej nie miała konkretnej ekipy wyjazdowej?Chyba połowa tych waszych pikników ma karnety z zakładów pracy.Nie mając nic do Tychów ale grając na tym samym poziomie rozgrywek na ''stary ''stadion przychodziło na mecze u Was 500-1300 osób.

recenzent8 - 2 kwietnia 2016, 22:07:34 - *.adsl.inetia.pl
Malo tego, Siarka na ostatnim wyjezdzie derbowym , z tego co pamietam - na Stalowej nie potrafila nawet 300osobowej klatki wypelnic ...ale dosyc juz ,koncze ten watek

recenzent8 - 2 kwietnia 2016, 22:09:34 - *.adsl.inetia.pl
To zle trafiles , bo ja od 26lat chodze, chodzilem tez czesto na 4lidze i,gdzie gralismy m.inn z rezerwami Stalowej pamietasz???

recenzent8 - 2 kwietnia 2016, 22:16:02 - *.adsl.inetia.pl
Pamietam tez z lat 90tych w ekstraklasie deby ze Stalowka , gdzie grali u Was m.inn Wasz ukochany kapitan Mietek Ozog, czy niedawny Wasz trener Wieprzec

Stal1938 - 2 kwietnia 2016, 22:18:03 - *.42.26.166
I te kilka tysięcy z Tobą?Ja anie przypominam sobie żeby w ubiegłej dziesięciolatce kibice z Mielca udzielali się ostro bo po co?Grali w niższych ligach i ja to rozumiem że nie było parcia na piłkę bo była u Was bliska ku końcowi.Jedna rzecz.My spadliśmy niżej a kibicowsko na wyjazdach prezentujemy się porównywalnie jak nie lepiej.pierwszy mecz Stalówki 1984 rok...

recenzent8 - 2 kwietnia 2016, 22:31:26 - *.adsl.inetia.pl
Sluchaj nie neguje ekipy wyjazdowej od lat Stalowki , ale w 4tej lidze to nie bylscie 10 lat , owszem chcialbym, zeby w 4tej lidze zawsze bylo np 2tys jak w meczu z Sovia , na poczatku pamietam bylo okolo tysiaca na 4tej lidze ale ,pozniej tyle lat dno , gra nedza , rywale kozie wolki, prosze Cie zagrajcie w 4tej lidze ze 3 lata chociaz, czego Wam nie zycze, koncze , zycze dobrej nocy

OldSchool - 2 kwietnia 2016, 22:36:20 - *.dynamic.mm.pl
do@Stal1938-nie chcę nikogo obrażać,ale ci coś powiem-jestem kibicem średniego pokolenia,na mecze Stali Mielec chodzę od 1980 roku(może ciut wcześniej).I powiem tak-w Mielcu Stalowa Wola zawsze była przez nas traktowana z przymrużeniem oka,jak ubogi krewny...Nie mieliście nigdy jakichkolwiek sukcesów w piłce,nie mieliście i nie macie stadionu,oświetlenia,ani kibiców na meczach domowych...Jak Mielec był potęgą w latach 70-tych i na początku 80-tych,jeżził na wyjazdy,to wy graliście w ligach buraczanych,nie było was...Nawet teraz kompromitujecie się,bo zamiast dopingować swój klub u siebie,wolicie jechać na III ligę,żeby się tam lansować w burakach...Ale podobno taki u was w Stalowej W.klimat...Bez obrazy...

Stal1938 - 2 kwietnia 2016, 23:14:15 - *.42.26.166
Mam kilku znajomych którzy przeprowadzili się z Mielca do Stalówki i maja całkiem inne pojęcie niż Twoje.Nie obrażam się bo wiesz co,za bardzo nie wiem o czym piszesz.Mieliście sukcesy zbierając zawodników z innych klubów.My grając pierwszy sezon w ekstraklasie mieliśmy samych wychowanków.Szkolenie teraz u Nas podupadło i to jest fakt,w przeciwieństwie do Was,gdzie macie najlepsza szkółkę w Podkarpackiem i to teraz wykorzystujecie.Ja i moi znajomi co znają temat wcale nie uważamy się za ubogą krewną.Bardziej na pieńku mieliśmy z Siarką ale z Wami to było kilka lat,jeśli chodzi o sprawy kibicowskie i kwestia prymatu w regionie się rozstrzygnęła.Piszesz o tym że Mielec jeżdził na wyjazdy.No i gdzie ta tradycja?Z tych kilku tysięcy u Siebie nie możecie zebrać 300-400 stałych wyjazdowiczów?Ja i tak liczę że wejdziecie i na pewno będzie dobrze reprezentować nasz region.Macie stadion,kibiców domowych jak to napisałeś,na wyjazdy mam nadzieję że też się zbierze jakiś składzik ale lekko nie będzie bo spinka od Was jest nie licha a jak co do czego...I pamiętaj że 3 czy 4 liga to dla Tych buraków jak napisałeś to jest Champions League.Tak jak była dla 5-ciu chłopaków od Was których już niestety nie ma.A nie tak dawno graliście z Nimi jak równy z równym.

haha - 2 kwietnia 2016, 23:31:07 - *.101.121.182
Czyli co? Niższa liga i mielecki "fanatyzm" zanikł? Będziecie do końca świata jechać na fejmie z lat 70? Zebrać januszy i gimnazja na trybunach nie jest problemem jeśli są wyniki. Ale ruszyć 4 litery gdzieś dalej...

StalM71 - 2 kwietnia 2016, 23:45:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Stal1938. Zgadzam sie z Twoja opinia. Ja akurat cenilem zawsze szkolenie w Stalowej, chociaz rzeczywsicie nasza Stal czy rzeszowska mialy zawsze wiecej sukcesow druzyn mlodziezowych. Niestety obecne czasy To KASA, tak sie dzis szybko buduje druzyny. Ja uwazam, Jak Ty, ze to wychowankowie pownni stanowic podstawe. Ja akurat pamietam, ze chlopaki z regionu graja w roznych klubach Jak kiedys Getinger u was i nie Ma sensu zadna napinka, bo zycie jest jakie jest i dobrze aby bylo kilka mocnych klubow w regionie, rowniez z dobrym szkoleniem. Ale jednego Do dzisiaj zrozumiec nie moge, waszego wizyty w Mielcu i rzucanie petard Do sasiedniego sektora........slaby i malo inteligentny performance.

OldSchool - 2 kwietnia 2016, 23:59:37 - *.dynamic.mm.pl
do@Stal1938-Stać nas było na najlepszych zawodników w Polsce-czy to coś złego?Czy to źle,że sprowadzono do Mielca Szarmacha?Albo Domarskiego?Oni wybierali oferty najlepszych wówczas klubów w Polsce,a takim klubem była wtedy Stal Mielec,tu mogli się rozwijać,a że was nie było stać na takich zawodników,tylko graliście wychowankami,to nasza wina?Żalisz się?Co do kwestii prymatu w regionie-otóż ta kwestia nie ulegała nigdy wątpliwości,nawet najmniejszej:Stal Mielec jest najbardziej utytułowanym klubem piłkarskim w całej wschodniej Polsce(2 razy Mistrz Polski,1 raz v-ce Mistrz,3 razy brązowe medale,ćwierćfinał Pucharu UEFA-jako jedna z 2 polskich drużyn w historii),czyli w województwach:warmińsko-mazurskim,podlaskim,lubels
kim,podkarpackim-to jest oczywiste.Potem,za Stalą Mielec(25 lat spędzonych z sukcesami w esktraklasie) dłuuuuugo nie ma nic i potem dopiero jest Jagiellonia Białystok,Stal Rzeszów,Motor Lublin.Potem dłuuugo nie ma nic i na samym dole są:Igloopol,Siarka i Stal Stalowa Wola-zespoły,które powąchały ekstraklasę przez 2-4 sezony i zaraz wylatywały z niej z hukiem,jak Stal Stalowa Wola 3 razy-to tyle w temacie dominacji w regionie :D Co do wyjazdów-wyobraź sobie,że już w roku 1955,kiedy żył może twój dziadek,bo ojciec chyba jeszcze nie,w III lidze,na mecz do Lublina z Bzurą Chodaków,pojechało z Mielca pociągiem 2 tysiące kibiców-nie myśl sobie więc,że historia wyjazdowa kibiców zaczyna się z chwilą twoich urodzin albo kiedy sypnął ci się pierwszy wąs pod nosem...Albo wyjazd z Mielca do Krakowa 14 tysięcy kibiców Stali Mielec w latach 70-tych (nasz stadion był wtedy w remoncie).Co ty możesz wiedzieć o wyjazdach???I jeszcze jedno-pisałem o buraczanych ligach,a nie o piłkarzach-burakach.Nie przekłamuj mojej wypowiedzi,bo to różnica...Bo ja,podobnie jak i wielu kibiców w Mielcu,bardzo przeżyliśmy śmierć tych 5 naszych piłkarzy.To tragedia dla całego naszego środowiska w mieście...Bardzo jesteśmy tym wstrząśnięci...

sm - 3 kwietnia 2016, 0:01:31 - *.dynamic.chello.pl
@haha - nic nie zanikło. Były czasy, ze stadion był zamknięty dla publiczności. Był kryzys kibicowski. Wiele klubów (kibiców) w ogóle nie przetrwałoby 16 lat takiego dziadostwa. Jak na meczach być 1000 ludzi jak można było wpuścić 100 osob ? Kiedy 3 lata temu weszliśmy do II ligi wieszczyliście nam, że po roku-dwóch będzie 500-600 osób na meczach. U Was "fanatyzm" sprowadza się do meczów derbowych i pucharowych. Nie pouczajcie nas, zajmijcie się własnym podwórkiem. Niech na kolejny mecz u siebie przyjdą Ci wszyscy "fanatyczni" wyjazdowicze. Tylko tyle a pomożecie klubowi. Pozdrawiam.

sm - 3 kwietnia 2016, 0:10:53 - *.dynamic.chello.pl
Jeszcze jedno @haha - piszesz o fejmie lat 70-tych. To wykreśl z historii polskiej piłki Wembley, MŚw 74 czy inne sukcesy polskiego sportu. Oczywiście zapomnijcie też o swoim pobycie w Ekstraklasie i koszykówce. Nabierzcie trochę pokory.

kapusta - 3 kwietnia 2016, 0:45:56 - *.150.160.149
Do wszystich z Mielca:
Jak długo macie zamiar żyć jeszcze historią ? bylo, minelo i dlugo nie wroci. Wszedzie jest was pelno na internecie, i wszystkie wypowiedzi nawiazuja do jednego - lata 70. Obudzcie sie i patrzcie na to co jest. Jestescie zwyklymi kibicami sukcesu, byly wyniki byliscie i wy, nie bylo wynikow to i was nie bylo. Wiec bez rzucania frajerskich tekstow w kierunku innnch ekip. Dzisiaj kibicowsko cale podkarpacie jest w cieniu jednej ekipy. Wiec troche pokory.

rafal Rado - 3 kwietnia 2016, 1:39:25 - *.free.aero2.net.pl
szczerze to mam nadzjeje ze Radomiak pokaze się lepiej niż wy banda huliganow i nic więcej mam nadzjeje ze nie awansujecie

ksS - 3 kwietnia 2016, 7:54:06 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
@recenzent8 "Malo tego, Siarka na ostatnim wyjezdzie derbowym , z tego co pamietam - na Stalowej nie potrafila nawet 300osobowej klatki wypelnic ...ale dosyc juz ,koncze ten watek " Weszło tyle ile otrzymaliśmy biletów - Wy dostając te "300"... w relacji podaliście, że było was "400". No proszę ciebie.

Stal1938 - 3 kwietnia 2016, 8:37:34 - *.42.26.166
Tak jak napisał Kapusta.Żyjecie rokiem 55 czy 74 czy 75 a dziwnym trafem,ostatnio przez kilkanaście lat było cicho.Czy to nasza wina że nie stać Nas było na lepszych zawodników?My byliśmy,jesteśmy i będziemy dumni z tego że graliśmy przeważnie swoimi i w piłkę,w kosza i w ringu bokserskim bo to świadczy o sile tego klubu a nie o pieniądzach.Ale i tak trzeba Was ''pochwalić'' bo obecną politykę transferową jaką prowadzą najlepsze kluby w Polsce i za granicą Wy prowadziliście już w tamtych czasach podkupując też i Naszych(Hnatio czy Sajdak)ale nie wszystkich najlepszych.

Bolo - 3 kwietnia 2016, 10:44:40 - *.38.95.97
Marne wypociny jednych i drugich. Ważne jest co teraz, ale historia, tradycja też jest bardzo ważna. Jest powodem do dumy!

BRYGADA - 3 kwietnia 2016, 11:11:19 - *.bb.sky.com
Stalowka widziana przez kolegę na trasie ponoć dobra ekipa remontowa. Pozdrowienia z emigracji! Ave Racovia

Stal1938 - 3 kwietnia 2016, 11:53:22 - *.42.26.166
Historia to ważna rzecz.Tylko trzeba ją kontynuować.Przez ostatnie 15 lat był widoczny ,,rozbiór'' i zniknięcie z mapy sportowej.

Banan - 3 kwietnia 2016, 13:16:07 - *.146.137.118.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Poczekajcie, poczekajcie, bo jesteście na najlepszej drodze do czarnej d... Jak tam wpadniecie, to po 5-10 latach pogadamy. My coś na ten temat wiemy, ale teraz zmierzamy w przeciwną stronę. Jak kogoś w Polsce zapytasz o Stal, to każdy odpowie Ci Mielec i do tego ta cała dyskusja się sprowadza. A Wy zawsze możecie odstawiać Millwall dla ubogich, jak Was to kręci.

Stal1938 - 3 kwietnia 2016, 13:31:15 - *.42.26.166
Tak ,przyznaje,jesteśmy ubodzy i jakoś działamy,bez przerwy.Spytaj się w Polsce kibiców w Polsce o Stal to zobaczysz co Ci odpowiedzą.Kto odwiedzał Ich stadiony.

Stalówka - 3 kwietnia 2016, 13:52:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mielec fantazja was ponosi jak zawsze tyle lat was nie było tacy wierni jesteście . Szacun teraz za frekwencje tylko co z tego jak 80 procent to pikole przyciągnieci wynikami i nowym stadionem . A w innych wyjazdach lipa ekipa sportowa wasza słabiutka co udowodniła Wisła Sandomierz : ) Stalówka ostatnie lata najgodniej reprezentuje podkarpacie w Polsce na wyjazdach i w innych aspektach każdy kumaty o tym wie i wie kto rządzi na podkarpaciu

Lego - 3 kwietnia 2016, 13:57:21 - *.dynamic.mm.pl
Na Podkarpaciu rządzi tylko stal fks a nie jakas Wólka

eryk - 3 kwietnia 2016, 14:56:10 - *.dynamic.mm.pl
Lata 60-, 70-te i 80-te nie wspominajac o 90-tych to jedne wielkie układy. Chwaląc sie nimi chluby to nie przynosi. Nikomu. Kto ma pojęcie o piłce ten wie, że nie sport decydował o mistrzostwach, spadkach i awansach.
Widze ze poprzestawiały sie cyferki wczoraj, Stalówki ponad 500 chłopa.

asda - 3 kwietnia 2016, 15:05:56 - *.63.203.152
Gdybym nie wiedział o jakie kluby chodzi, to bym pomyślał że tu co najmniej fani Liverpoolu i Sheffield ze sobą dyskutują....
Oba wasze kluby - ten z Mielca i ten ze Stalowej Woli - to głęboka prowincja sportowa, kibicowska i mentalna.

Oba - 3 kwietnia 2016, 15:46:13 - *.play-internet.pl
Jak dzieci w piaskownicy. Z historii należy być dumnym i My jesteśmy. Narazie mamy słabsza ekipę wyjazdowa mam nadzieje za niedługo się to zmieni. Choć nie darze sympatią Stalowki i innych ekip. Życzę żebyśmy razem rywalizowali w wyższej lidze. Bo na to Zasługujemy przecież nie jesteśmy gorsza częścią polski i pokazujemy siłę Podkarpacia

artur2 - 3 kwietnia 2016, 15:50:02 - *.adsl.inetia.pl
Ostatni mecz Stalówka wygrała 7 listopada, jest lekki dramat. Co do kibiców z Mielca to temat meczu GKS:Stal - a nie historia mieleckiej drużyny. Kogo w Stalowej obchodzi Wasza historia.

hhhhh - 3 kwietnia 2016, 16:58:36 - *.adsl.inetia.pl
Stadion w Tychach fajny. Dobra akustyka. Doping Tyszan też dobry. Widać progres po finałach w hokeja.

Dexter - 3 kwietnia 2016, 20:53:17 - *.146.1.109.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@artur2, ojca zapytaj kogo interesuje, bo pewnie z kolegami na Stal do Mielca w młodości jeździł, jak całe Podkarpacie :-).

OldSchool - 3 kwietnia 2016, 21:55:14 - *.dynamic.mm.pl
do@asda-Stal Mielec to najbardziej utytułowany klub we wschodniej Polsce,czyli w województwach:warmińsko-mazurskim,podlaskim,lubels
kim i podkarpackim.2 razy Mistrz Polski,1 raz v-ce Mistrz,3 razy brązowy medal,ćwierćfinał Pucharu UEFA(jako jeden z dwóch polskich klubów w historii),25 lat występów w ekstraklasie.To my graliśmy o punkty z Realem Madryt w Lidze Mistrzów(wtedy to się nazywało Puchar Europy Mistrzów Krajowych),my występowaliśmy w europejskich pucharach.Twoje głupie teksty tego nie zmienią.Mamy tradycję,mamy historię,mamy sukcesy,mamy potencjał.Dlatego nie zginęliśmy po 1996 roku,kiedy po 25 latach gry w ekstraklasie,przyszło się z nią pożegnać.Wylądowaliśmy w V lidze(VI poziom rozgrywkowy).I wiesz dlaczego nie zniknęliśmy z piłkarskiej mapy Polski?Bo mieszkają tu tysiące takich kibiców jak ja-ludzi obecnie w średnim wieku,35-45 plus,my chodziliśmy na mecze nawet w V lidze,a nawet czasami jeździliśmy po wsiach za naszym klubem.Sam jeździłem w miarę czasu wolnego.Gdyby wasze kluby zaliczyły spadek z ekstraklasy do V ligi,już by was nie było w ogóle.My przetrwaliśmy właśnie dlatego,że mamy to,czego inni nie mają-mamy piękną historię,wielkie sukcesy,tradycję,ambicje i potencjał.I dzięki temu powoli odradzamy się

Oba - 3 kwietnia 2016, 21:56:10 - *.play-internet.pl
Nie o to mi chodziło. Możemy się nienawidzić, rywalizować ale powinniśmy się wzajemnie szanować. Nic nie wnoszą te wasze komentarze typu bo ten ma lepsze zabawki. Teraz Mielec mam nadzieje będzie miał okazję reprezentować podkarpacie ligę wyżej ale mam nadzieje ze i na Was przyjdzie czas.

greg - 3 kwietnia 2016, 22:22:48 - *.63.110.187
Do asda, a ty sam pewnie ze stolycy jestes.
Swiatowy chlopak z ciebie jak z wieska wszywki.
Mongole jeden. Idz spac bo jutro na zmywak nie wstaniesz .

ohah - 4 kwietnia 2016, 12:33:14 - *.les.net
@OldSchool, gdybyś faktycznie tak był, to byś widział, ze was nie było ;p "a nawet czasami jeździliśmy po wsiach za naszym klubem" - no włąśnie, bo przeważnie nie jeździliście nigdzie. Stadion i perspektywy dopiero rozdmuchały wydumane ego, na co w Sandomierzach do dzisiaj budzi wasza januszeria jęk politwania.

rocznik77 - 4 kwietnia 2016, 12:56:05 - *.play-internet.pl
Nie zabieram głosów tego typu komentarzach, ale od 3 sezonów scyzor sie otwiera od ocen pseudo expertów z całym szacunkiem 90% w d... była i G widziała.Mało kto wie że politbiuro PRL wzieła dla Stali Mielec od STalowej WOli słupy oświetlenieniowe ktore juz były gotowe do montarzu, te oświetlenie pojechało z transportem BWP z HSW ,oświetlenie na stadion poszło a BWP(Bojowe Wozy Pancerne) na poligon do Nowej Dęby,A Ci prawdziwi kibice(część działaczy) i z Mielca i Tarnobrzega cześciowo Krosna wiedza kto i czym sie przescidzigał.Grzegorz L. od cholery ma za pazurem i on sam wie o tym wie po co przyjmowal partyjna legitymacje (PZPR)
wielu bylo co nie przyjelo i bylo w zgodzie ze swoim sumieniem

rocznik77 - 4 kwietnia 2016, 13:03:07 - *.play-internet.pl
http://sport.wp.pl/kat,68874,opage,14,title,Grzego
rz-Lato-sprzyja-korupcji-oto-dowody,wid,10661621,w
iadomosc.html?ticaid=116c5d taka puenta

gosc - 4 kwietnia 2016, 15:41:37 - *.centertel.pl
Jak wygramy teraz na Rakowie to przeskoczymy Rakow w tabeli

Kuba - 4 kwietnia 2016, 21:29:19 - *.trans.net.pl
Ja uważam, że doping kibiców stali był całkiem spoko. Kultura w 100 procentach. Czasem się wydawało, że jest ich więcej niż u nas na młynie w gks-tychy. Herb z heinekena też fajny;-) pozdrawiam takich kibiców tychy

Lego - 4 kwietnia 2016, 22:16:17 - *.dynamic.mm.pl
Ale ta Wólka ma kompleksy wielkiej Stali Mielec i tak ma być i tak ma boleć tylko stal fks południa panem jest

do Lego - 5 kwietnia 2016, 10:02:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
gimbusie widać jaki z ciebie kibic nazwe własnej drużyny piszesz z małej litery tak szanujesz swoją wiejską druzyne wielka stal mielec buahaha w którym miejscu Stalówka by się po was przebiegła że nie było by co zbierać każdy o tym wie na podkarpaciu

Lego - 5 kwietnia 2016, 20:46:22 - *.dynamic.mm.pl
Boli wiesniaki z wolki boli...I ma boleć tylko Stal Fks południa panem jest

Lego - 5 kwietnia 2016, 20:48:15 - *.dynamic.mm.pl
Pobiegać sobie możecie u was na wiosce

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas