[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 kwietnia 2016, 18:19:34 - MichalMKS
Kara ujemnego punktu dla Lechii wstrzymana

Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu przy Polskim Komitecie Olimpijskim wstrzymał wykonalność orzeczonej decyzji Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych PZPN i poprzedzającej jej decyzji Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN, która nałożyła na Lechię Gdańsk karę jednego punktu ujemnego w bieżącym sezonie rozgrywkowym.

Pełna treść komunikatu:

31 marca 2016 roku Lechia Gdańsk złożyła skargę do Trybunału Arbitrażowego ds. Sportu przy Polskim Komitecie Olimpijskim na decyzję Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych PZPN z dnia 5 lutego 2016 roku utrzymującą w mocy decyzję Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN z dnia 25 stycznia 2016 roku w postaci jednego ujemnego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2015/16 wraz z wnioskiem o wstrzymanie wykonania zaskarżonych decyzji.

Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu przy Polskim Komitecie Olimpijskim na posiedzeniu niejawnym w dniu 8 kwietnia postanowił wstrzymać wykonanie punktu pierwszego decyzji Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych PZPN oraz poprzedzającej jej decyzji Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN w zakresie, w jakim nakłada na Lechię Gdańsk sankcję regulaminową w postaci ujemnego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2015/16.

"Skarżący uprawdopodobnił, że brak wstrzymania wykonania decyzji w zakresie w jakim nakłada ona na Skarżącego sankcję ujemnego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2015/16 może spowodować nieodwracalną szkodę po stronie Skarżącego.

Nie przesądzając w żadnym razie wyniku niniejszego postępowania, wskazać należy, że Skarżący uprawdopodobnił zasadność podniesionych w Skardze zarzutów, w szczególności w zakresie dokonanej przez Komisję Odwoławczą ds. Licencji Klubowych PZPN błędnej wykładni punktu 10.11.1 ust. 2 Podręcznika Licencyjnego PZPN na sezon 2015/16 oraz wymierzenia kary rażąco niewspółmiernej do stopnia winy, co może spowodować daleko idące negatywne konsekwencje dla Skarżącego"
- czytamy m.in. w uzasadnieniu Trybunału Arbitrażowego ds. Sportu przy PKOl.


źródło: Lechia Gdańsk

sss - 8 kwietnia 2016, 18:20:59 - *.adsl.inetia.pl
buahahaha

Małpa - 8 kwietnia 2016, 18:21:56 - *.gdynia.mm.pl
Ale jaja

xyz - 8 kwietnia 2016, 18:22:41 - *.adsl.inetia.pl
A Wisla sie nie odwolala? Niezle jaja...

RuchFan - 8 kwietnia 2016, 18:22:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czytam i wogole nie rozumiem tego co jest napisane.... rozumiem ze maja plus 1 ale dlaczego? Wsumie nie dziwi mnie to. Do jutRa na tRybunach! W&R

or - 8 kwietnia 2016, 18:24:28 - *.rev.pro-internet.pl
Pisałem wcześniej że coś w Lechii wymyślą aby drużyna znalażła się w grupie mistrzowskiej.Mają dobre wejścia Komitecie Olimpijskim.

syku - 8 kwietnia 2016, 18:25:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja pier. czy oni mogą to napisać w języku polskim ?? To jest napisane tak żeby nikt nic z tego nie rozumiał...

Robin - 8 kwietnia 2016, 18:27:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na dzień przed ostatnia kolejką dodaja Lechii tak ważny jeden punkt. To są jaja !!! Rozumiem gdyby to zrobili miesiąc temu, ale teraz ? Kompromitacja !

PANG - 8 kwietnia 2016, 18:28:25 - *.adsl.inetia.pl
Czyli jakby Wisła odwołała się w sprawie Cierzniaka to pozostałby on piłkarzem krakowskiego klubu?

Ej - 8 kwietnia 2016, 18:29:39 - *.b-ras2.cld.dublin.eircom.net
Co to ma byc?

p - 8 kwietnia 2016, 18:30:05 - *.opera-mini.net (*.215.106.96)
pewnie im tusko załatwił...ale mam nadzieje że nie wygrają z Ruchem i nic im to nie da,bo Ruch też pod ścianą,jak przegra to raczej odpada z grupy mistrzowskiej...

gość - 8 kwietnia 2016, 18:30:09 - *.static.ip.netia.com.pl
to wszystko nie ma sensu

capone - 8 kwietnia 2016, 18:32:13 - *.dynamic.chello.pl
W ramach odszkodowania +3 pt i więcej bez takich numerów.

45rfgfg - 8 kwietnia 2016, 18:32:52 - *.as13285.net
Sprawą powinno zająć się CBA!

Wheeler - 8 kwietnia 2016, 18:32:55 - *.ssp.dialog.net.pl
W takim razie Wiśle i Ruchowi też oddać!

Peja - 8 kwietnia 2016, 18:34:15 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
I nie zmienia się nic, dalej trzeba wygrać by być w "ósemce"... i nie zmienia się nic

do or - 8 kwietnia 2016, 18:34:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
or,
jak nie Bolek, to Tusk, jak nie Tusk to Kur.ski. Wiedzą jak się umocować ze wszystkich stron.
Na miejscu rywali odwołałbym się, bo dodanie punktu w tym momencie śmierdzi i to mocno
Choć nie lubię Ruchu - to mam nadzieję, ze Niebiescy sportowo wybiją im ósemkę z glowy.
Raz się dostać psim swędem w ostatniej kolejce (2 lata temu)... hmmm - przypadek
Drugi raz znów się dostać psim swędem w ostatniej kolejce (rok temu)... podejrzane
Trzeci raz jak wyżej pod rząd - no to jest już ewidentnie przyrząd do ciasta zwany nudelkulą.

Leon - 8 kwietnia 2016, 18:35:40 - *.dynamic.chello.pl
Ehh nie rozumiecie, ze komisja tylko uciekla ta zagrywka od.sadu? Lechii ten punkt i tak nic nie daje, i tsk musi wygrac. Komisja wiec oddala ten punkt, zeby uniknac biegania po sądach. Inaczej ny nie oddali.

Wheeler - 8 kwietnia 2016, 18:36:00 - *.ssp.dialog.net.pl
Sorry. Górnikowi nie Ruchowi.

naRa - 8 kwietnia 2016, 18:38:10 - *.protonet.pl
piłkarski poker trwa

do Leon - 8 kwietnia 2016, 18:40:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leon, może i masz rację, ale tego się nie robi \po poołudniu w dzień poprzedzający ostatnią kolejkę, tak aby nikt nie mógł już tego zaskarżyć
a "uzasadnienie"
Skarżący uprawdopodobnił, że brak wstrzymania wykonania decyzji w zakresie w jakim nakłada ona na Skarżącego sankcję ujemnego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2015/16 może spowodować nieodwracalną szkodę po stronie Skarżącego.
to kabaret, a nie uzasadmnienie.
ale Kur.ski zadziałał

Scott - 8 kwietnia 2016, 18:43:49 - *.gdynia.mm.pl
Obawiam się, że w następnym sezonie żeby zrozumieć tabelę ekstraklasy na 90minut.pl trzeba będzie najpierw uważnie przeczytać kilkadziesiąt strzałek znajdujących się pod nią.

edward100 - 8 kwietnia 2016, 18:44:19 - *.adsl.inetia.pl
ten punkt nic nie daje tak muszą wygrać z Ruchem

luk - 8 kwietnia 2016, 18:46:57 - *.gdansk.vectranet.pl
strata dla polskiej piłki byłoby gdyby Lechia nie zagrała w pucharah

SF - 8 kwietnia 2016, 18:48:38 - *.free.aero2.net.pl
Nie karają więc mozna dalej nie płacić za zawodników. Gdzie są pieniądze za Flavio?

Chrobry! - 8 kwietnia 2016, 18:49:14 - *.play-internet.pl
I bardzo dobrze, a w ramach przeprosin że przez tyle kolejek byli bez tego punktu, powinni im dodać jeden gratisowy

Lopez - 8 kwietnia 2016, 18:53:48 - *.dynamic.chello.pl
Jutro się okaże, że Ruch ma też o jeden punkt więcej i podkładając się Lechii obie awansują do górnej ósemki.
Po cholerę te przekręty?

lloll - 8 kwietnia 2016, 18:54:56 - *.centertel.pl
Co Wy piszecie? Jak zwrocony punkt nic nie daje Lechii? Daje i to duzo.
Obecnie i tak musi wygrac z Ruchem aby wejsc do osemki ale UNIKA malej tabelki w przypadku druzyn z 38 pkt.
Tak tak Panowie. Wal jak ch
..

Kibic - 8 kwietnia 2016, 18:55:06 - *.as13285.net
Lechia ma wirtualne pieniądze. Zalegają z wypłatami dla zawodników i innym klubom. Jadą na obietnicach. Piekario wszystkich swoich graczy zabiera z Lechii bo intetes się urywa,następny w kolejce jest Gerson. Oby Ruch nie dał plamy i zrobił swoją robote.

hanys - 8 kwietnia 2016, 18:57:35 - *.adsl.inetia.pl
rozwalić ten cały bajzel i dać wszystko legi
najbardziej skorumpowany związek ŚWIATA
ale przykład idzie z góry ( FIFA )

pewniak - 8 kwietnia 2016, 18:58:49 - *.play-internet.pl
Czekamy na nowe analizy 90 minut

adj - 8 kwietnia 2016, 18:59:56 - *.opera-mini.net (*.61.140.224)
@lloll ale w tej małej tabelce Lechia jest najlepsza i tak

@lloll - 8 kwietnia 2016, 19:00:04 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
W małej tabelce, w każdej kombinacji Lechia wygrywa

Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:00:37 - *.promobaris.com
Niezły wałek! Ile Lechia dała w łapę PZPNowi?

haha - 8 kwietnia 2016, 19:01:13 - *.elpos.net
Lechia wchodzi do ósemki przy zielonym stoliku. WSTYD !!!

lol - 8 kwietnia 2016, 19:01:42 - *.255.142.12
co oznacza "wstrzymana"?
do kiedy wstrzymana?
awansuja do osemki i zabiorom ?

Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:03:09 - *.promobaris.com
ale to dobrze dla polskie skopanej. Miejmy nadzieję, że i Lechia i Wisła awansują do Grupy Mistrzowskiej, bo jak taki mierny Ruch się dostanie albo Jaga to będzie niski poziom.

haha - 8 kwietnia 2016, 19:05:46 - *.elpos.net
mierna to jest Wisełka z Lechią, która cały sezon siedzi w grupie spadkowej, a pod koniec rundy wiosennej wygrywają kilka meczy i chcą o 8 walczyć...
Jaga i Ruch grała sto razy lepiej od Wisły i Lechii.

LG - 8 kwietnia 2016, 19:05:48 - *.play-internet.pl
Jaki wałek.. oddają punkt który niesłusznie zabrali.

czesiek - 8 kwietnia 2016, 19:08:43 - *.75.98.84.rev.sfr.net
Juz w meczu z Legia sie wiedzialo,ze nie przegraja.Ostatnia kolejka tez pod Lechie sie tak ulozyla!Dla pewnosci ten punkt wiele pomoze,lecz pietno w kraju odcisnie.Na luzaku mozna wyplate stawic u buka.

edward100 - 8 kwietnia 2016, 19:09:07 - *.adsl.inetia.pl
illol, ale oni tak są najlepsi w małe tabelce

pan - 8 kwietnia 2016, 19:11:04 - *.stargard.vectranet.pl
ale dziadostwo kropka

lloll - 8 kwietnia 2016, 19:11:56 - *.centertel.pl
Dalej twierdze ze pkt oddany ma wplyw.
Wisla, Jaga, Korona ,Lechia przegrywaja a Podbeskidzie z Termalika remis.
Wisla 35 pkt, Jaga 35 pkt, Korona 34 pkt, Podbeskidize 36 pkt, Lechia 36 pkt.
Mecz bezposredni pomiedzy Lechia i Podbeskidziem to na plus dla Lechii i znow awans dzieki temu 1 pkt.
Tak samo jest jak Lechia i Nieciecza maja po 36 pkt. Czyli awans Lechii dzieki 1 pkt.

adi4567 - 8 kwietnia 2016, 19:16:34 - *.stargard.mm.pl
No to oznacza chyba , że Termalica Bruk-Bet Nieciecza jednak dołączyła do Górników i Śląska . Czemu teraz dali, bo grają w Lechii gwiazdy, bo mieli być kandydatami na Europejskie Puchary?

batoRy - 8 kwietnia 2016, 19:17:14 - *.inet-siec.pl
Wał niesamowity, Polnishe Ordnung. Polaczkowatość wychodzi w piłce mkolach pzpnach trzeba wymienić pokolenia żeby wróciła sprawiedliwość...

kolo - 8 kwietnia 2016, 19:18:32 - *.hfc.comcastbusiness.net
Pilkarski poker trwa nadal.

Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:19:26 - *.static.edis.at
@haha - Obiektywnie patrząc to Wisła i lechia w tym momencie bardziej zasługują na ósemkę, a nie tragiczna jaga czy nielepszy Ruch. Ósemka będzie z wyższym poziomem, jak Wisła i Lechia awansują.

Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:21:52 - *.97.241.185
A ja jestem z Borysowa i mam na was wywalone. xD

sparky - 8 kwietnia 2016, 19:22:32 - *.dynamic.chello.pl
Prosimy mogiela o zaktualizowanie analizy po 29 kolejce i rozwianie wszelkich wątpliwości zaistniałych po tym przekręcie.

Gliwice - 8 kwietnia 2016, 19:23:20 - *.net.brewet.pl
Czytam i nie wierzę, na jeden dzień przed ostatnią kolejką gdzie będą ważyć się losy klubów i wejście do pierwszej ósemki podają taką wiadomość, 2-3 miesiące temu--rozumiem, ale teraz !!!! to wszystko jest szyte grubymi nićmi, dwa kluby są jawnie forowane tej wiosny, kompromitacja i korupcja chyba.

Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:26:05 - *.net
gliwice - ja jestem z Borysowa. xD

do Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:27:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kuba
za zasługi to ma się medal, lub honorowy pogrzeb.
mam nadzieję że sport zwycięży i wałkarze do "8" nie wejdą

Adam - 8 kwietnia 2016, 19:27:46 - *.play-internet.pl
Poprosimy jeszcze raz analizę przed 29 kolejką.

bbb - 8 kwietnia 2016, 19:29:03 - *.dynamic.chello.pl
Ale jaja

Seba - 8 kwietnia 2016, 19:30:11 - *.centertel.pl
Życzę im aby grali w grupie spadkowej

Kuba - 8 kwietnia 2016, 19:35:10 - *.net
Jest ktoś z Białorusi ??

PO - 8 kwietnia 2016, 19:47:17 - *.dynamic-ra-11.vectranet.pl
Nie, nie wierzę . Super , udało się załatwić Pozdrawiam PO

malik78 - 8 kwietnia 2016, 19:56:55 - *.e-wro.net.pl
Cała 30 kolejka powinna wobec tego, być wstrzymana do czasu podjęcia ostateczniej decyzjii trybunału.

korupcja - 8 kwietnia 2016, 19:57:05 - *.146.72.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Miałem wiarę ze skończone z cczęściowa korupcją w piłce ale jednak dalej to trwa, tylko teraz bardziej oficjalnie jak kiedyś. .. Piłkarski poker trwa dalej.... teraz jeszcze wisle trzeba wcisnąć do 8 i później płacz ze liga Europy nie dla nas, skoro takimi drogami otrzymujemy awans to sięnnie dziwie i przez najbliższe 15 lat nie zaistnieje my powodzenia awansu Lechii jak i pewnie Wiśle to czołowej 8 a szkoda Ruchu którego dziadki przekraca w nnajbliższym meczu

ciekawy - 8 kwietnia 2016, 19:57:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN może im zawiesić ale nie musi. Trybunał nie stwierdził, że Lechia ma rację. Dlatego radziłbym się skupić na meczu z Ruchem. Brak wygranej ich pozamiata do grupy spadkowej. Ciekawe czy dzisiaj PZPN otrzymał pismo czy to tylko Lechia wywiera presję postanowieniem, które może mailem otrzymała.

kamil - 8 kwietnia 2016, 19:58:40 - *.dynamic.chello.pl
Moderator co to jest u lloll to ch. Jak innych to banujesz za nic. Zastanów się.

ŚW - 8 kwietnia 2016, 19:59:16 - *.dynamic.chello.pl
ten punkt przecież nic im nie daje, komisja bedzie mieć tylko spokój, tym bardziej że Ruch ich powiezie

ciekawy - 8 kwietnia 2016, 20:01:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze uwaga do prowadzących 90minut. Nie można podawać, że Lechia ma 36 punktów anie jak dotychczas 35. Bez jaj. To dopiero się stanie jak PZPN zdecyduje o tym a nie Mogiel. Proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.

korupcja - 8 kwietnia 2016, 20:03:19 - *.146.72.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Miałem wiarę ze skończone z cczęściowa korupcją w piłce ale jednak dalej to trwa, tylko teraz bardziej oficjalnie jak kiedyś. .. Piłkarski poker trwa dalej.... teraz jeszcze wisle trzeba wcisnąć do 8 i później płacz ze liga Europy nie dla nas, skoro takimi drogami otrzymujemy awans to sięnnie dziwie i przez najbliższe 15 lat nie zaistnieje my powodzenia awansu Lechii jak i pewnie Wiśle to czołowej 8 a szkoda Ruchu którego dziadki przekraca w nnajbliższym meczu

BelmontoAG - 8 kwietnia 2016, 20:06:53 - *.58.136.166
Telefon do Tuska byl

... - 8 kwietnia 2016, 20:11:31 - *.185-18-141.tkchopin.pl
Bawi mnie ten fragment o nieodwracalnych szkodach... Przecież właśnie na tym polega kara, jaki sens byłoby odbieranie punktów, jeśli miałoby być ono nieszkodliwe... Lechia w tej chwili jest żałosna.

fih - 8 kwietnia 2016, 20:12:16 - *.free.aero2.net.pl
Podział na grupy a tym bardziej dzielenie punktów na pół doprowadzi do podobnej sytuacji jak sprawa Trybunału Konstytucyjnego.......Będą obowiązywały dwa równoległe porządki prawne.Drużyna x utrzyma się w extraklasie,i równocześnie ta sama ekipa spada do 1 ligi.....

Dajiw - 8 kwietnia 2016, 20:14:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
zabawa przy zielonym stoliku

Jeremi - 8 kwietnia 2016, 20:14:14 - *.dynamic.chello.pl
Weźcie policzcie punkty w małej tabeli tych po 38pkt. W każdym układzie i z każdym, Lechia wygrywa, więc nie opowiadajcie bajek, że Lechii ten punkt coś daje. Dlatego go właśnie teraz oddali, bo klubowi on nic nie daje. Gdyby przed meczem z Legią to zrobili, to dopiero zwycięstwo w tym meczu załatwiało by sprawę. No to wieczni malkontenci, którzy wciąż widzą faworyzowanie Lechii do roboty i do liczenia do 17, bo tyle punktów ma Lechia w małej tabeli

repi - 8 kwietnia 2016, 20:16:05 - *.adsl.inetia.pl
Jakby tak zrobili z Legią to by ich zlinczowano

harry - 8 kwietnia 2016, 20:17:40 - *.dynamic.chello.pl
Ten klub zawsze jechał na oszustwie i kłamstwie. Zakała polskiej piłki, co za zakłamanie i oszustwo...

polak - 8 kwietnia 2016, 20:20:06 - *.strong-pc.com
Tym powinien się zająć minister odpowiedzialny za sport!! Przecież tak nie może być!

Jeremi - 8 kwietnia 2016, 20:21:25 - *.dynamic.chello.pl
Poziom tu wielu piszących jest żałosny. Nie potrafią policzyć, że 36+1=37 (remis z Ruchem Lechii), a 35+3=38(zwycięstwa Wisły i Podbeskidzia) i ich awans. Dalej 34+3=37 (zwycięstwo Korony) i jej awans przy lepszych bezpośrednich spotkaniach. Tak, że nie znęcajcie się już nad Lechią, tylko trochę pomyślcie

Beret - 8 kwietnia 2016, 20:25:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pomroczność jasna?

tur - 8 kwietnia 2016, 20:26:12 - *.183.197.17.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Czy jeśli uwzględnią protest Wisły ws. Cierzniaka ,to anulują wszystkie stracone bramki przez Wisłę na wiosnę ?

ja - 8 kwietnia 2016, 20:28:26 - *.adsl.inetia.pl
Panie Ziobro działaj!
Bo oprócz trybunału, sądów i prąkuratorów takie wały jak powyższy też trzeba weliminować

... - 8 kwietnia 2016, 20:29:13 - *.146.4.49.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jutro Ruch moze przegrac w poniedzialek sie odwola oddadza mu 1 pkt i tez zostanie w 8 !
Fajny ten pzpn pkol co tam jeszcze.jest bo juz zapominam ZUS tez z nimi trzymie haha

lloll - 8 kwietnia 2016, 20:29:58 - *.centertel.pl
A przypadki o ktorych ja pisalem. Przegrywa Lechia, Wisla,Jaga i Podbeskidzie remis lub przegrana? To daje cos ten pkt czy nie? No Tuskowicze?

JanCor - 8 kwietnia 2016, 20:38:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W cywilizowanym kraju by jeszcze dołożyli minus za samą czelność odwołania się.
Sztuczne emocje są fajne jak nikogo nie krzywdzą. Pomijam zbójnickie okradanie z połowy punktów, ale to dotyczy wszystkich po równo choć nie do końca, jednak to dziś powoduje ze po emocjach związanych z 30 kolejką, nastąpią następne. Ma Lechia ten punkt czy nie.
@jeremi liczysz Lechię ale czy liczyłeś jak Lechia wygra kto przy małej tabelce z 38 pkt zyska.

Fiflak - 8 kwietnia 2016, 20:40:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mafia i korupcja! Polską piłką rządzą układy i układziki! Tabela Ekstraklasy jest już dawno ustalona!

Michał - 8 kwietnia 2016, 20:43:12 - *.internet.jettel.pl
Tym sposobem Słoniki straciły iluzoryczną szansę na pierwszą ósemkę. Także się pogarsza sytuacja TSP, bo teoretycznie przy remisie z Niecieczą mogliby awansować do grupy mistrzowskiej. Punkt dla Lechii poprawia sytuacje samych zainteresowanych oraz Jagielloni. Gdyby TSP wygrałoby z Niecieczą, Wisła straciła punkty z Zagłębiem, a Jaga wygrałaby z Piastem to ci ostatni awansowali by do grupy mistrzowskiej kosztem Podbeskidzia i kogoś z meczu Lechia-Ruch. Także ten punkt dla Lechii dużo daje w ostatecznej rozgrywce.

Jeremi - 8 kwietnia 2016, 20:48:40 - *.dynamic.chello.pl
@JanCor, tak liczyłem, jakby nawet Lechii nie oddali tego punktu, to przy małej tabeli z 38pkt. (zwycięstwa Lechii, Wisły, Jagi i Podbeskidzia), w każdym układzie wchodzą Lechia i Wisła. Więc nikt z 38pkt. nie zyska, ani nie straci. Dopiero, jak Lechia wejdzie do ósemki z 39pkt. to zyska 1 punkt., bo 38/2=19, a 39/2=19,5=20
Żałosne jest to, o czym nie piszecie, że3 komisja odwoławcza dopiero na dzień przed ważnymi meczami ogłasza swoją decyzję. To jest dopiero wał.

ja - 8 kwietnia 2016, 20:53:50 - *.adsl.inetia.pl
Walek jak
pzpn moze jedynie:
1.nie uznac decyzji pkol ze wzgledu ze decyzja przyszla za pozno
Lub
2.wstrzymac rozegranie calej kolejki do momentu ostatecznego wyroku pkol

max - 8 kwietnia 2016, 20:55:12 - *.play-internet.pl
Organ niezwiazany z pilka nożna orzeka anulowanie odjęcia punktu argumentując to tym, ze klub może odnieść nieodwracalne negatywne skutki w razie pozytywnego rozpatrzenia odwolania. Jednak gdy odwolanie nie przyniesie skutku to ta decyzja może przynieść skutki odwrotne od zamierzonych. Teoretycznie - bo chodzi tu tylko o jedno. Równie dobrze można byli anulować walkower Celticu z Legia na podobnie to argumentujac. Sport przegral. My wszyscy pozwalając na takie praktyki przegralismy.

ja - 8 kwietnia 2016, 20:55:13 - *.adsl.inetia.pl
Walek jak
pzpn moze jedynie:
1.nie uznac decyzji pkol ze wzgledu ze decyzja przyszla za pozno
Lub
2.wstrzymac rozegranie calej kolejki do momentu ostatecznego wyroku pkol

Jeremi - 8 kwietnia 2016, 21:02:32 - *.dynamic.chello.pl
Lechia odwołała się od decyzji odebrania tego punkt, natychmiast po jej ogłoszeniu, ale te wały (powinienem gorzej, ale skasują) z komisji odwoławczej czekały z decyzją do dzisiaj, chyba tylko po to, żeby wkurzyć kibiców, którzy dalej nie wierzą w czystość naszej piłki. To jest dopiero skandal, a nie działanie Lechii, która wpłaciła wtedy kasę trzy dni z a późno

do belicoś - 8 kwietnia 2016, 21:02:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chłopcxzyku z ejsmonta jestreś do tyłu
teraz Tusk nie ma nic do gadania. Rządzi Kur.ski - tyż kibol Lechii

Szczęsny - 8 kwietnia 2016, 21:03:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Cała Polska życzy Ruchowi remisu!

ja - 8 kwietnia 2016, 21:04:04 - *.adsl.inetia.pl
@max
Dokładnie!
A co będzie właśnie jak jednak uznają ten minus jeden punkt za zasadny?
Czy wtedy wszystkie kluby których ta decyzja dotyczy czyli Ruch,Jagiellonia, Wisła, Podbeskidzie, Korona, Termalica będą się domagać odszkodowania od PZPN i PKOL bo zawieszenie tego punktu też przynosi konsekwencje

majk - 8 kwietnia 2016, 21:05:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Karawana jedzie dalej a psy szczekają :D
Nic wam to nie da napinacze ze bedziecie tu wylewać swe zale Odwolala sie to odwolala miala do tego prawo, ciekawe co wy byscie zrobili jakby to wasz klub spotkalo ?

St - 8 kwietnia 2016, 21:06:39 - *.dynamic.chello.pl
Jestem kibicem Lechii i twierdzę że to oddanie pkt to paranoja. Tylko że zabieranie pkt też. Jeśli coś zabieram to muszę mieć pewność że nie będę musiał oddawać. Teraz mamy zamieszanie. Może przecież zdarzyć się że Lechia dzięki temu pkt dostanie się do ósemki. Potem jednak okaże się że pkt zabrany był słusznie i co wtedy. Gra w ósemce, może nawet załapać się do pucharów a powinien walczyć utrzymanie. Takie to niuanse prawne. Mnie to nie dziwi, ostatnio sąd wypuścił tramwajarza który po pijanemu zabił trzy kobiety.

Rurach - 8 kwietnia 2016, 21:07:19 - *.centertel.pl
To jest skandal! Dzień przed decydującą kolejka. Kasa misu kasa!

ja - 8 kwietnia 2016, 21:11:15 - *.adsl.inetia.pl
@st
Dokładnie, dlatego mam nadzieje że zacznie się coś w tym kraju zmieniać i wały kiedyś się skończą

pruszkowia - 8 kwietnia 2016, 21:13:58 - *.134.65.240
To wracamy do starego, za rok Wrocław i degradacje.

garcia - 8 kwietnia 2016, 21:21:41 - *.toya.net.pl
1. Kara ujemnych punktów powinna być zlikwidowana bo rodzi tylko kłopoty, które przy uchyleniu kary, w kontekście podziału punktów po rundzie zasadniczej, robią się kosmiczne.
2. ESA37 jest dobra dla telewizji, bukmacherów i krętaczy. Pole do wałków wcale się nie zmniejszyło.
Jest więcej kombinacji

garcia - 8 kwietnia 2016, 21:24:38 - *.toya.net.pl
1. Kara ujemnych punktów powinna być zlikwidowana bo rodzi tylko kłopoty, które przy uchyleniu kary, w kontekście podziału punktów po rundzie zasadniczej, robią się kosmiczne.
2. ESA37 jest dobra dla telewizji, bukmacherów i krętaczy. Pole do wałków wcale się nie zmniejszyło.
Jest więcej kombinacji bo są dwa krytyczne okresy: koniec rundy zasadniczej i koniec sezonu.
3. Statystycznie punktów o tzw. pietruszkę w ESAnie jest wcale mniej.

St - 8 kwietnia 2016, 21:26:25 - *.dynamic.chello.pl
Dlatego ujemne pkt jako karę należy stosować od nowego sezonu w takim terminie kiedy wszelkie odwołania zostaną wyczerpane.

garcia - 8 kwietnia 2016, 21:27:47 - *.toya.net.pl
sorry za dwa komentarze wyżej, ale wiesza mi się komputer i jakoś samo poszło w trakcie pisania

Kaszub - 8 kwietnia 2016, 21:31:19 - *.centertel.pl
Bardzo dobrze, jest przynajmniej jakaś sprawiedliwość.

Kaszub - 8 kwietnia 2016, 21:32:57 - *.centertel.pl
Do Redakcji - trzeba zatem uzupełnić tabelę i dodać Lechii 1 pkt.

Leos - 8 kwietnia 2016, 21:34:59 - *.146.128.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Znaczy to, że teraz druga strona się może odwołać. Lechia obojętnie z kim byłaby liczona w małych pkt.jest najlepsza, więc zwycięstwo i tak daje jej 8, a ten pkt. w rundzie zasadniczej nie ma żadnego znaczenia. Dopiero w finałowej, bo z 38 wchodzą na 39 czyli z 19 na 20.

ja - 8 kwietnia 2016, 21:36:01 - *.adsl.inetia.pl
Albo żeby bylo uczciwie dodać wszystkim drużyną oprócz lechii jeden punt.
:/
ale chyba najlepszą decyzja jest wstrzymanie 30 kolejki do czasu ostatecznej decyzji PKOL gdyż cieżko jest grać nie znając ostatecznej decyzji i sytuacji w jakiej się znajdują grające kluby

EŁKaesiak1 - 8 kwietnia 2016, 21:52:03 - *.static.chello.pl
Po co wy wogółe gracie tą śmieszną ekstraklapę przecież to jest jedna jawna korupcja i nic więcej !!!!!!!!!!!

LEO - 8 kwietnia 2016, 21:57:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To są jakieś jaja!

Portowiedz - 8 kwietnia 2016, 21:57:52 - *.dynamic.chello.pl
Zrobili wała jak Polska cała...

blekit - 8 kwietnia 2016, 21:59:36 - *.cheeloo.net
To chyba jakieś jaja są. Nigdy jakoś nie lubiałem tej Lechii

ja - 8 kwietnia 2016, 22:23:27 - *.adsl.inetia.pl
Przez ta decyzje szanse na awans stracila termalica i tego pkol nie uwzględnia?
Po co pkol niszczy rozgrywki?

jasnowidz - 8 kwietnia 2016, 22:24:00 - *.uznam.net.pl
Mila i Peszko najsłabsi ale na bank pojadą na Euro,tu jest przykład jak pzpn robi sobie jaja z ywalizacji a karają innych hahaha,ale cóż to prywatna firma jedynie można im odebrać prawa do reprezentowania naszego kraju.

ja - 8 kwietnia 2016, 22:28:20 - *.adsl.inetia.pl
Co będzie gdy lechia przegra a termalica wygra?
Do ósemki wejdzie lechia.
A za dwa trzy tygodnie odejma punkt lechi i co wtedy anuluja wejscie lechi do ósemki? Anuluja mecze?

garcia - 8 kwietnia 2016, 22:29:32 - *.toya.net.pl
do St 21:26:25
trafna uwaga

KibicTSP - 8 kwietnia 2016, 22:29:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nadal wierzycie w to ekstrabagno? Farsa! Niech im Batory pokaże, że hajsy to nie wszystko. Ja do tego procederu nie przyłożę ani złotówki. Obejrzę sobie jeszcze raz film...

123... - 8 kwietnia 2016, 22:32:12 - *.192.88.30
Decyzja, jak i jej termin budzą ogromne negatywne emocje. Większość z nas lub wręcz wszyscy nie ma wglądu w dokumenty będące jej podstawa. Może Lechia rzeczywiście ma mocne argumenty. Może ujemne punkty powinny obowiazywać od następnego sezonu po podjęciu decyzji. Będzie czas na odwołania. A jak życie pokazuje procedura trwa długo. Dlaczego inne kluby sie nie odwołały? Zabrakło odwagi, wyobraźni, czy argumentów? Dlaczego linczuje sie klub? Bo prawnik ma argumenty? A może Trybunał uratował PZPN od dużego odszkodowania? Jest tu duzo pytań i watpliwości. Decyzja budzi niesmak z uwagi na termin jej podjęcia, ale PZPN musiał liczyć sie z takim finałem jak podejmował decyzje w środku sezonu, i jak pokazał wyrok, nie miał racji w 100%. Nie rozstrzygając kto ja ma.

A - 8 kwietnia 2016, 22:33:12 - *.dg-net.pl
To nie sa jaja tylko burdel .

lloll - 8 kwietnia 2016, 22:34:08 - *.centertel.pl
No Tuskowicze czemu nie odpowiadacie na pytanie czy punkt cos daje?
W przypadku wygranej nic ale w przypadku przegranej Lechii (36 pkt), Wisly (35), Jagi (35) i remisu Korony (35) albo remisu Podbeskidzia (36) lub wygranej Termaliki (36) jednak daje duzo czyli awans.

hetman - 8 kwietnia 2016, 22:34:13 - *.static.isp.enf.pl
może kto wrzucić jaka prowizoryczna symulacje, bo po tych ekscesach z oddawaniem ponktow to k.... juz nic z tego nie wiem

Ja - 8 kwietnia 2016, 22:46:08 - *.hsi13.unitymediagroup.de
Dzieci...co wy macie za problem,Lechia spóźniła się 3 dni z płatnościami,odjeli jej 1 punkt.Odwołała się od tej decyzji do odpowiedniej komisji w PZPN-ie i nic to nie dało.Odwolala się wyżej bo miała do tego prawo jak każdy inny klub.Z tym,że hipokryci tu nazywacie to wałkiem,ale jak by to zrobili włodarze Waszych klubów to gwarantuje Wam,że byście się posikali w majty z zachwytów jakich to macie super operatywnych działaczy.To nie wina klubu z Gdańska,że orzeczenie wyszło w tak niefortunnym momencie.Lechia i tak musi jutro wygrać, a jeśli miałaby tyle samo punktów co inni zainteresowani to wygrywa ze wszystkimi w małej Tabeli.Troche obiektywizmu,a mnie płaczu...dzieciaki.

adf - 8 kwietnia 2016, 22:50:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
DO REDAKCJI: Będzie uaktualniona analiza, czy nic się nie zmienia po mimo tego dodanego punktu?

mhr - 8 kwietnia 2016, 22:51:34 - *.dynamic-ww-12.vectranet.pl
Mam pytanie do redakcji, czy uwzględniła takie rozstrzygnięcie podczas swojej analizy matematycznej?

E - 8 kwietnia 2016, 22:55:01 - *.play-internet.pl
Takie rzeczy (w ramach naciągniętego bo bólu prawa (?) to tylko w Polsce . Niebiescy i tak w ósemce. Do zobaczenia w Gdańsku.

Lopez - 8 kwietnia 2016, 23:05:39 - *.dynamic.chello.pl
Czekam na stanowisko Ekstraklasy S.A.
I PZPN.

kield - 8 kwietnia 2016, 23:13:55 - *.dynamic.chello.pl
szczyt wszystkiego

patologia - 8 kwietnia 2016, 23:15:45 - *.dynamic-ra-8.vectranet.pl
Ten sezon to jakaś totalna kpina.

wallek - 8 kwietnia 2016, 23:41:36 - *.dynamic.chello.pl
I co? mówiłem ze politykiery z Danzig coś wymyslą. Kpina mamy 2016 rok a wałki jak za fryzjera.

S K L - 8 kwietnia 2016, 23:54:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jutro się okaże że lechia oprócz tego punktu załatwiła sobie, że w rundzie mistrzowskiej jej punkty nie są dzielone przez 2.

Postaram s - 9 kwietnia 2016, 0:16:06 - *.dynamic.chello.pl
Lechia Jezusem polskiej piłki. Trybunał Arbitrażowy niczym Piłat wydał na śmierć w oczach polskiego kibica zespół z Gdańska. Ale czy słusznie?

qwert - 9 kwietnia 2016, 0:39:14 - *.dynamic.chello.pl
PZPN dostarczył do klubów pisemną decyzję o odjęciu punktu 47 dni po ogłoszeniu kary. Lechia odwołała się od razu do trybunału. To, że ten komunikat jest dzisiaj, a nie miesiąc wcześniej jest spowodowane nieudolnością PZPN, który czekał z rozesłaniem pisemnych decyzji nie wiadomo na co. Więc skończcie bambaryły odpluwać Lechię.

@ja - 9 kwietnia 2016, 0:41:06 - *.211.171.164
Skoro jesteś taki zorientowany to podaj mi czy to prawda, że pewna sprawa wisi za granicą w pewnej xxFA w sprawie Lechii? Prawda to czy nie? Wszystko w płatnościach i sprawach właścicielkich transparentne? Moim zdaniem PZPN podejmie decyzję po tej kolejce. By może kłopot się sam rozwiąże na najbliższy czas. Jeśli nie to będzie miał problem z ewentualnymi roszczeniami że strony zainteresowanych klubów.

Arek - 9 kwietnia 2016, 0:57:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Niezły wał i to w takim momencie. Ale jakby coś podobnego przydarzyła się Legii, większość pewnie miała by już monitory zaplute. Trzeba tylko mieć nadzieję, że Chorzów jednak coś powalczy.

faz - 9 kwietnia 2016, 1:20:10 - *.243.183.93
Nic nie rozumiem z tego co wy tu gadacie jak to nic nei daje Lechi ten 1 punkt ?
Przciez Lechia ma teraz 36 punktow - reszta stawki pod nia po 35 punktow wiec jak Lechia wygra to ma pewne 8 miejsce. - Żadne male tabelki i liczenie puntkow - Dodatkowo jak Lechia wygra to Wisla nie awansuje nawet jak wygra z Zagłebiem.

Daniel - 9 kwietnia 2016, 1:34:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
To jest jakaś śmieszna sprawa.
Po 1. Co to są w ogóle za kary po 1 pkt? Niech zabierają po 0,25
Po 2. Po co nakładać karę jednego punktu skoro potem, gdy Lechii ten punkt jednak się przyda, oddaje się go?
Ta decyzja to szczyt głupoty i pokazanie, że w naszej piłce nożnej nie wszystko idzie w dobrym kierunku, co próbują nam wmówić przez pryzmat tego, że nasza reprezentacja dobrze gra.
Wał, wał i jeszcze raz wał!

hahe - 9 kwietnia 2016, 2:35:54 - *.hsd1.il.comcast.net
hiihii

ja - 9 kwietnia 2016, 6:56:30 - *.adsl.inetia.pl
Jak możecie pisać że ten punkt nic nie daje daje i to dużo.
Przy remisach Wisly i Jagielloni i przegranej Lechi to Wisla by weszla a Lechia byłaby 10. A po dodaniu punktu bedzie 8.
Przy remisie Jagi i przegranej Wisly i podbeskidzia to Termalica weszla by do ósemki a tak wejdzie Lechia

19tsp95 - 9 kwietnia 2016, 7:19:14 - *.beskidmedia.pl
wszystko ustalone--- chyba że wygramy wysoko!!!

tur - 9 kwietnia 2016, 8:11:42 - *.183.195.247.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Jaja to dopiero mogą być jak jednak odejmą ten jeden punkt Lechii po rozgrywkach ,a Lechia załapie się do pucharów albo zdobędzie MP i ten punkt będzie decydujący.

Olo - 9 kwietnia 2016, 9:34:04 - *.play-internet.pl
Zrozumcie barany ze ten punkt nie daje awansu do 8semki!

meg - 9 kwietnia 2016, 9:39:14 - *.146.3.212.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Oby spadli , śmierdzi przekrętem na kilometr , miały być emocje a wyszedł brak honoru

ddt - 9 kwietnia 2016, 10:47:22 - *.dynamic.chello.pl
Lechujka znów kupczy - Fryzjer przewraca się w grobie

Al - 9 kwietnia 2016, 10:50:17 - *.dynamic.chello.pl
"Skarżący uprawdopodobnił, że brak wstrzymania wykonania decyzji w zakresie w jakim nakłada ona na Skarżącego sankcję ujemnego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2015/16 może spowodować nieodwracalną szkodę po stronie Skarżącego."
CZYTAJ: Potencjalna nieodwracalna szkoda to brak awansu do grupy mistrzowskiej.
Nie spodziewaliśmy się że przy takim budżecie można tak s******** i będą kłopoty z awansem do lepszej grupy, ale skoro są to na wszelki wypadek uruchomiliśmy nasze znajomości.

leo - 9 kwietnia 2016, 10:50:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
te trybunały....poletko do szwindli,w sporcie jak w polityce

andy - 9 kwietnia 2016, 10:57:26 - *.jmdi.pl
bandycki kraj, bandycka liga. zauważcie, że ten dodatkowy punkt da ... dodatkowy punkt punkt w dogrywce, jeśli lechija wygra z ruchem. normalnie po zwycięstwie mieliby 38pkt/2 = 19. Teraz będą mieli 39/2 = 19.5 = 20 pkt. tak się robi przewały w tym bandyckim kraju.

Hej - 9 kwietnia 2016, 11:03:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za banda!
Kibice w całej Polsce powini dać znać dziś co sądzą o takiej decyzji!

Hehe - 9 kwietnia 2016, 11:19:02 - *.play-internet.pl
Gdyby to Legii oddali dopiero byłby lament

Ja - 9 kwietnia 2016, 11:42:55 - *.web.vodafone.de
A płacz trwa dalej w najlepsze,pretensje do PZPN-u za opieszalosc i głupotę.Lechia walczyła o swoje i chwała jej za to.Wy pewnie byście przytakiwali z pokorą PZPN-owi jak karalby namiętnie i bez skrupułów Wasze kluby.

AGKŚ - 9 kwietnia 2016, 12:24:50 - *.play-internet.pl
tepe dzidy skonczcie lament...
pilka w grze...

neo - 9 kwietnia 2016, 12:51:30 - *.rev.pro-internet.pl
90% wpisujących to sprawni inaczej!!!

poswojemu - 9 kwietnia 2016, 14:29:33 - *.175.65.243
Po tych przekrętach mam nadzieję, że Lechia będzie poza 8 i wszystkie odwołania nic im nie dają. Klub robiony na przekręcie cały czas.

a - 9 kwietnia 2016, 14:37:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jaki jest sens chodzic na mecze, jak pkt sa rozdawane przy zielonym stoliku, czlowiek przed tv czasem sie meczy ogladajac ta cienka lige, a idac na stadion musi za to o wiele placic, a ktos na gorze i tak pomajstruje przy pkt itp. I dlaczego sie dziwic ze LM tylko w tv, zenada!

do andy - 9 kwietnia 2016, 14:41:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
andy,
za Ruchem nie przepadam, ale oni przynajmniej grają uczciwie, więc życzę im dziś aby wygrali 3:0
a pzpn właśnie stwierdził, że zgodnie z regulaminem rozgrywek Lechia nie miała prawa odwoływać się w ten sposób - więc decyzja jest nielegalna.
ciekawe kto okaże się silniejszy: Kur.ski czy Antoni (ale nie Macierewicz ;)

adambb66 - 9 kwietnia 2016, 14:43:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale wałki - i po co chodzić na mecze jak pozycje w tabeli ustala się przy zielonym stoliku .

do Ja - 9 kwietnia 2016, 14:54:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
panbie Ja,
pzpn był opieszały? A dlaczego Lechia nie złożyła odwołania w REGULAMINOWYM terminie 14 dni od otrzymania decyzji (czyli do 19 lutego), tylko czekała z tym do 31 marca?
megaprzekręt działaczy Lechii. C

@ do Ja - 9 kwietnia 2016, 14:58:08 - *.dynamic.mm.pl
bo nie otrzymała uzasadnienia. Radzę doczytać, przepisy....

do @ do Ja - 9 kwietnia 2016, 15:08:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
obrońco wałkarzy,
skoro już piszesz - to napisz całą prawdę.
Lechia nie dostała uzasadnienia, bo wniosek miał błędy formalne. Widać działacze Lechii też nie potrafią doczytać przepisów :P
PS: jeśli bym się dowiedział, że moje odwołanie zawiera braki formalne i należy je poprawić (na co przepisy też dają 14 dni, a czasem nawet i 7), to zrobiłbym to szybko, bo to w moim interesie, a nie czekałbym, z tym od 19 lutego do 31 marca, nespa?

TomTom1916 - 9 kwietnia 2016, 15:32:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Hehe przecież przekręty i pomaganie jest zarezerwowane dla Legii Warszawa .Żenująca Lechia Gdańsk w grupie mistrzowskiej bo dużo pieniążków poszło z lotosu więc trzeba za uszy ciągnąć mam nadzieję że dziś Ruch Chorzów wybije im to z głowy.Kiedy ta liga będzie normalna?nie wierze już w to.

Ja - 9 kwietnia 2016, 15:46:03 - *.hsi13.unitymediagroup.de
Do filozow powyżej,odwołać się można po otrzymaniu pisemnego uzasadnienia o karze,dostali pismo po 47 dniach.Dalej nie możecie zrozumieć.
Miałbym dokładnie tako samo zdanie jeśli by chodziło o każdy inny klub.
Debilizem jest karanie klubów w trakcie sezonu,co innego korupcja.
Jest kara,uprowomocnil się wyrok to sru,minusowe punkty na dzień dobry w nowym sezonie.
Proste.

bolek - 9 kwietnia 2016, 16:14:12 - *.dynamic.chello.pl
Trybunał Arbitrażowy ds. Sportu przy Polskim Komitecie Olimpijskim-a co to k..wa jest?Co to za twór i kto tam zasiada?Myślałem że ponad PZPN-em jest już tylko UEFA i dalej FIFA-no i oczywiście wszechmogący Jahwe.To są kpiny po raz kolejny z naszej ekstrakopanej.Nie dość że nasza liga sama w sobie bywa absurdalna to widocznie mało i trzeba dodać jej kolorytu i wyrazistości."Wielcy i Bogaci"kolejny raz udowadniają że są lepsi i lepsiejsi-są też tacy którzy wszystko i wszystkich mają za nic robiąc sobie szopkę z zasad(lepszych lub gorszych)stworzonych jednak dla wszystkich klubów.Czy też nie dla wszystkich???Powiem tyle Ku...a Mać!

FTP - 9 kwietnia 2016, 17:01:31 - *.warszawa.mm.pl
skandaliczna decyzja!

jackowy - 9 kwietnia 2016, 20:58:37 - *.unity-media.net
Proponuje nalozenie kary na Legie, Piast, Pogon, Zaglebie, Cracovie, Lech i Podbeskidzie po 20 punktow na ostatnie 7 kolejek.

judasz - 9 kwietnia 2016, 21:28:30 - *.opera-mini.net (*.13.106.219)
sprawe zielonego stolika dla lechi oddac do komisji weneckiej

sparky - 10 kwietnia 2016, 13:17:20 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gdyby Lechia miała choć odrobinę honoru, to w imię sprawiedliwości i widząc co ten 1 punkt "nawyrabiał" powinni odwołać swój protest i dobrowolnie oddać ten punkt.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas