[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 kwietnia 2016, 20:00:17 - euzi
Lechia i Podbeskidzie w grupie mistrzowskiej

Lechia Gdańsk i Podbeskidzie Bielsko-Biała są ostatnimi drużynami, które awansowały do grupy mistrzowskiej Ekstraklasy. Gdańszczanie potrzebowali do tego zwycięstwa i pokonali 2-0 (2-0) Ruch Chorzów. Z kolei bielszczanie wygrali z Termalicą Bruk-Betem Nieciecza 2-0 (0-0) i wykorzystali potknięcia Ruchu, Wisły oraz Jagiellonii. Podbeskidzie zrównało się z chorzowianami bramkami i wyprzedziło w klasyfikacji Fair Play.

Wisła przez blisko godzinę meczu z Zagłębiem Lubin miała awans do grupy mistrzowskiej, ale ostatecznie tylko zremisowała 1-1 (1-0). Z kolei rundę zasadniczą wygrała Legia Warszawa, a kolejną fazę rozpocznie z przewagą jednego punktu nad Piastem Gliwice. Legioniści zremisowali bezbramkowo na wyjeździe z Pogonią Szczecin, a Piast wygrał 2-0 (1-0) u siebie z Jagiellonią Białystok.

Na piąte miejsce w tabeli spadła Cracovia, która przegrała 1-2 (1-0) na wyjeździe ze Śląskiem Wrocław. W pozostałych dwóch spotkaniach wygrali faworyci. W Kielcach Korona pokonała 2-1 (1-1) Górnika Zabrze, a w Łęcznej Lech Poznań zwyciężył Górnika Łęczna 0-1 (0-1).

Piast Gliwice 2-0 Jagiellonia Białystok
Bartosz Szeliga 37, Martin Nešpor 66

Wisła Kraków 1-1 Zagłębie Lubin
Rafał Boguski 11 - Michal Papadopulos 68

Podbeskidzie Bielsko-Biała 2-0 Termalica Bruk-Bet Nieciecza
Adam Mójta 54, Mateusz Możdżeń 80

Korona Kielce 2-1 Górnik Zabrze
Vlastimir Jovanović 4, Serhij Pyłypczuk 77 - Mariusz Przybylski 40

Lechia Gdańsk 2-0 Ruch Chorzów
Sebastian Mila 8 (k), Flávio Paixão 34

Śląsk Wrocław 2-1 Cracovia
Bence Mervó 71, Ryota Morioka 90 - Mateusz Cetnarski 12

Pogoń Szczecin 0-0 Legia Warszawa

Górnik Łęczna 0-1 Lech Poznań
Nicki Bille Nielsen 41

Ekstraklasa 2015/2016 - wyniki, strzelcy, terminarz

majn najn - 9 kwietnia 2016, 20:20:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaja z tym fair play. Piwinni sie jutro spotkac i w karnych rozstrzygnac !!!

M - 9 kwietnia 2016, 20:21:12 - *.dynamic.mm.pl
A dlaczego twierdziliście,że Lechia musiała przegrać aby Podbeskidzie awansowało?

tspfan - 9 kwietnia 2016, 20:22:09 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
HAHAHAHAHA!!!! I gdzie ci, co krzyczeli, że Podbeskidzie spadnie? Górale rycerzami wiosny! Zimowali na ostatnim miejscu, pierwszy mecz przegrali 5-0 a i tak awansowali do górnej ósemki!!!
Idzie! Idzie! Podbeskidzie!

TylkoLEGIA - 9 kwietnia 2016, 20:25:21 - *.centertel.pl
Legia 30
Piast 29
reszta gra o coś, co na pewno mistrzostwem się nie zwie ;-)
Hmmmm, ale czy aby na pewno? Pamiętając jak Górnik się zhańbił rok temu tracimy tą pewność i reszta jednak może zawalczyć o mistrza. Dla Piasta...
Ale tak czy inaczej - na chwilę obecną wszystko w nogach legionistów!

ster - 9 kwietnia 2016, 20:25:38 - *.106.rewolucja-net.pl
powinien byc rzut Moneta!tylko czy to ten chłopak wytrzyma

Han Solo - 9 kwietnia 2016, 20:26:13 - *.59.243.115
wydaje mi sie ze jednak ruch awansuje...
ten trybunal to jakis pic na wode...

MoLo - 9 kwietnia 2016, 20:26:53 - *.dynamic.chello.pl
Paranoja co to ma byc powinni zagrac na neutralnym terenie dodatkowy mecz!!!! Wiecie ze tabela fair play to nie tylko kartki ale zachowanie zawodnikow, sposob gry, zachowanie kibicow.

jqs - 9 kwietnia 2016, 20:27:35 - *.toya.net.pl
Czyli kibole Ruchu rzucając race w meczu z Wisłą sprawili, że w tym meczu dostali bardzo mało punktów Fair Play (zachowanie kibiców też jest oceniane) co sprawiło, że są po za ósemką? HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

mark - 9 kwietnia 2016, 20:27:51 - *.175.65.243
Jeszcze nic nie jest takie pewne. Podbeskidzie może zająć 9 miejsce.

super - 9 kwietnia 2016, 20:28:23 - *.centertel.pl
Ale kartki są podliczone do 29 kolejki, tymczasem Podbeskidzie dostało sporo żółtych w ostatnim meczu i no czerwień, czy ktoś może to przeliczyć ?

Thor - 9 kwietnia 2016, 20:29:55 - *.dynamic.mm.pl
chyba raczej Ruch wejdzie. Podbedskidzie dostało 7 ż.k.!!!

Gutek - 9 kwietnia 2016, 20:30:16 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Szef 90minut.pl mówił że nawet to nie jest w stanie zniwelować tej przewagi

kibic - 9 kwietnia 2016, 20:30:22 - *.215.195.64-internet.zabrze.debacom.pl
Zamieszczacie zawsze bardzo interesujące analizy. Może podalibyście informację czy Ruch ma szansę na 8 miejsce albo klasyfikacja fair play po 29 kolejce (jest gdzieś dostępna?) wyklucza taką możliwość.

ja - 9 kwietnia 2016, 20:30:24 - *.adsl.inetia.pl
do redakcji:
jak liczone są te punkty fair play?

Bogi - 9 kwietnia 2016, 20:31:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bielsko-Biała Nasza Duma Nasza Chwała... Coś pięknego wa.ic tych co byli przeciwko nam. Najlepszy wynik to jest to :-)

gp - 9 kwietnia 2016, 20:31:41 - *.dynamic.chello.pl
Podbeskidzie 5 żółtych plus czerwona za dwie, Ruch bez i Ruch w ósemce.

Qwacki - 9 kwietnia 2016, 20:32:25 - *.protonet.pl
Należy zastanowić się jeszcze nad wariantem zwrócenia punktu Lechii:
Jeżeli punkt ten zostanie odebrany decyduje mała tabelka między Podbeskidziem, Lechią oraz Ruchem.
Wyniki
Podbeskidzie - Lechia 0:5, 1:1
Podbeskidzie - Ruch 1:1, 1:1
Ruch - Lechia 3:2, 0:2
Czyli tabela wygląda:
Lechia 7pkt
Ruch 5 pkt
Podbeskidzie 3 pkt

Bart - 9 kwietnia 2016, 20:33:30 - *.bb.isp.sky.com
Przewaga 0.107 pkt. Ruch żadnej kartki Podbeskidzie 4ż w tym 1ż/cz w tej kolejce. Ja was proszę. Jak niby to fair play jest liczone?

provident - 9 kwietnia 2016, 20:35:40 - *.skybroadband.com
niebiescy co ? Grupa spadkową ! Boli ? ma boleć !

Bogi - 9 kwietnia 2016, 20:36:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest to Bielsko-Biała w 8 kogo to boli? My wygraliśmy a wspaniały na przełomie czasu ruch dał d.py i to jest ważne historia nie gra
Tylko TSP

1PKT - 9 kwietnia 2016, 20:36:39 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
Czy mi się wydaje, że gdyby Lechii nie oddano zabranego 1pkt to w małej tabeli LECHIA-RUCH-PODBESKIDZIE to 8 miejsce ma RUCH??? Czyli ten 1pkt zdecydował o wszystkim !!!

TSPFun - 9 kwietnia 2016, 20:45:15 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Ruch jednak jestescie fraje.... wystarczyło zdobyć punkt w ostatnich dwóch meczach. Podbeskidzie zdobyło ich 6.

1PKT - 9 kwietnia 2016, 20:46:26 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
Czy mi się wydaje, że gdyby Lechii nie oddano zabranego 1pkt to w małej tabeli LECHIA-RUCH-PODBESKIDZIE to 8 miejsce ma RUCH??? Czyli ten 1pkt zdecydował o wszystkim !!!

Robmax1214 - 9 kwietnia 2016, 20:48:12 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
Wyciąg z regulaminu:
Zasady ustalania kolejności: 1. liczba zdobytych punktów w całym cyklu rozgrywek; 2. liczba zdobytych punktów w rundzie zasadniczej; 3. liczba punktów zdobyta w meczach bezpośrednich w rundzie zasadniczej; 4. różnica bramek w meczach bezpośrednich w rundzie zasadniczej; 5. różnica bramek w meczach bezpośrednich w rundzie zasadniczej – bramki zdobyte na wyjeździe liczone podwójnie; 6. różnica bramek w całym cyklu rozgrywek; 7. liczba zdobytych bramek w całym cyklu rozgrywek; 8. wyższe miejsce w klasyfikacji Fair Play[3].
Pkt RZ: stosowane, gdy dwie lub więcej drużyn mają identyczny dorobek punktowy.
W tej sytuacji chyba Podbeskidzie na miejscu ósmym.

adambb66 - 9 kwietnia 2016, 20:49:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bielsko Pisze Nową Historie - gdzie Ci którzy pisali przez cały sezon że Bielsko pewny spadek Boli Was - ma boleć - IDZIE IDZIE PODBESKIDZIE

Elek - 9 kwietnia 2016, 20:49:55 - *.belchatow.msk.pl
2 + 2 = 4
4 - 2 = 2
Przypadek ? Nie sądzę..

Tomek - 9 kwietnia 2016, 20:51:11 - *.telekomunikacjawschod.pl
Ta reforma to kpina jeśli się karze kluby za kibiców,co byście powiedzieli jakby o końcowej tabeli decydowało to kto wypluje więcej ziarek ze słonecznika na ziemie

Elek - 9 kwietnia 2016, 20:52:25 - *.belchatow.msk.pl
2 + 2 = 4
4 - 2 = 2
Przypadek ? Nie sądzę..

matadoR - 9 kwietnia 2016, 20:52:25 - *.adsl.inetia.pl
decyzja z oddaniem punktu Lechii jeszcze ostateczna nie jest.

sjk - 9 kwietnia 2016, 20:52:25 - *.dynamic.chello.pl
Z jednej strony jestem smutny bo chciałem Wisełkę, a z drugiej fajnie że Podbeskidzie bo lubię Zubasa i liczę że nazbiera czystych kont w tych kolejkach i dostanie jskis dobry klub na Zachodzie!

Szatan - 9 kwietnia 2016, 20:57:09 - *.adsl.inetia.pl
Powinni po prostu zrobić bezpośrednie spotkanie na neutralnym terenie i po prostu z dogrywką i karnymi nie Fair Play to jest po prostu złodziejstwo ale Ruch mimo wszystko na własne życzenie nie awansował do pierwszej ósemki ale naprawdę jeśli Lechii odejmie się ten punkt to dla mnie to będzie Parodia Ekstraklasy

ŚF - 9 kwietnia 2016, 20:57:09 - *.free.aero2.net.pl
Na murawie Flavio, który strzela bramke i wyrzuca Ruch z pierwszej ósemki. Lechii oddaja punkt chociaz nie spłaciła w terminie portugalczyka. I jescze o pierwszej ósemce maja decydowac punkty FP, kótre nie są przyznawane na tylko i wyłacznie za to co się dzieje na boisku.

sjk - 9 kwietnia 2016, 20:57:12 - *.dynamic.chello.pl
Z jednej strony jestem smutny bo chciałem Wisełkę, a z drugiej fajnie że Podbeskidzie bo lubię Zubasa i liczę że nazbiera czystych kont w tych kolejkach i dostanie jskis dobry klub na Zachodzie!

Stradamus - 9 kwietnia 2016, 20:57:53 - *.dynamic.chello.pl
kibole Ruchu V kolumną dla klubu

mike400512 - 9 kwietnia 2016, 20:58:16 - *.95.235.67
zatem o tym kto zagra w 1 lub drugiej grupie ma decydować Szef 90minut.pl ???? Bo "szef" najlepiej wie ? W jakim my państwie żyjemy , co jest do jasnej cholery i tutaj jakiś kolejny TK, złożony z dawnych ubekow, esbeków i tajnych współpracowników ma decydować ?Przecież ci eksperci to takie dawne komuchy , rożne Sławki, "fryzjery" itp.

Fanatyk - 9 kwietnia 2016, 20:58:21 - *.centertel.pl
Fair play mierzone było przed 30 kolejką. W 30 Podbeskidzie dostało 1 czerwoną i 5 żółtych kartek. Ruch rano może obudzić się w pierwszej 8!!!

look - 9 kwietnia 2016, 20:59:37 - *.internetia.net.pl
Do szpeców z 90minut: jaka jest szansa żeby dwie drużyny na koniec rozgrywek miały identyczne te siedem napisanych wyżej statystyki?
0,000000001%?

ssdassa - 9 kwietnia 2016, 20:59:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
podbeskidzie 5 czk, ruch 6 czk i wszystko jasne

kibic - 9 kwietnia 2016, 21:00:05 - *.dynamic.chello.pl
Kto jest największym frajerem i przegranym ruch ta drużyna powinna zawszę grać o utrzymanie

Grzesiek - 9 kwietnia 2016, 21:00:07 - *.play-internet.pl
To jest skandal !!!! Jak można na kolejkę przed końcem przyznawać 1 pkt. Lechii Gdańsk. Ogromny skandal !!!!!!!!

AAbb - 9 kwietnia 2016, 21:00:07 - *.dynamic.chello.pl
A na stronie ekstraklasy jak sprawdzałem co decyduje o kolejności to kolejnym punktem było, że klasyfikacja fair play ale sezonu 13/14;);););)

ssdassa - 9 kwietnia 2016, 21:00:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ruch 6 czk, podbeskidzie 5 czk i wszystko jasne

ron - 9 kwietnia 2016, 21:00:21 - *.dynamic.chello.pl
Za kartki(wg moich obliczeń) Ruch odrobił w tym meczu 0,058 punktu, za pozostałe czynniki raczej nie odrobi, a prawdopodobnie straci, wiec na 99% Podbeskidzie gra dalej.

luluś - 9 kwietnia 2016, 21:00:55 - *.adsl.inetia.pl
w normalnych ligach liczyła by sie pewnie liczba zwycięstw a ty jakas klasyfikacja fair play gdzie oprócz kartek cos ma jeszcze wiekszy wpływ na jej wygląd. Paranoja tak jak w plus lidze skra kilka zwycięstw więcej a nie zagra w finale i tutaj też wedle zdrowego rozsądku to ruch ma wiecej zwycięstw i powinien byc wyżej...

ron - 9 kwietnia 2016, 21:02:07 - *.dynamic.chello.pl
Ruch odrobił do Podbeskidzia kartkami 0,058 punktu. (1,75 pkt więcej w meczu, tę różnicę trzeba podzielić przez 30 - liczba kolejek) Za mało. Nie ma szans na awans.

@ron - 9 kwietnia 2016, 21:03:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skąd wiesz ile Ruch i PBB dostali za fair-play w tej kolejce? Da się gdzieś to sprawdzić?

Golbi - 9 kwietnia 2016, 21:03:58 - *.czeladz.vectranet.pl
No to mamy nudna 8 mistrzowska zamiast derbow Krakowa, Wisła z Legia i Lechem beda pojedynki Legii z Piastem i Podbeskidziem!!! Jest nie mal pewne ze Craxa, Piast, Pogon i Podbeskidzie beda grac kaszane bo cel zrealizowanu!!!!! Zagłebie wicemistrzem chyba ze sie Lech obudzi ale raczej kolejorz powalczy z Lechia o brąz!!!!

Szatan - 9 kwietnia 2016, 21:04:41 - *.adsl.inetia.pl
Ja niewiem co ta durna zasada a jeśli okaże się że Trybunał ds. Sportu przyzna awans do Ruchu to ja już nie mam pytań bo piłkarsko wiosną Bielsko po prostu zasłużyło na awans a jeśli Lechia będzie miała odjęty punkt to jest już dla mnie patologia i Porażka PZPNu ..

Kibic - 9 kwietnia 2016, 21:05:18 - *.static.ip.netia.com.pl
Takie rzeczy tylko w Polsce, za mało było czasu by zamknąć komedię z pkt zabili dziś sport wszystko dalej przy zielonym stoliku i jeszcze nieroby biorą za to ciężkie pieniądze K O M P R O M I T A C J A

sdf - 9 kwietnia 2016, 21:06:57 - *.dynamic.chello.pl
Myślę że mecz powinen odbyć się na neutralnym terenie podniesmy atmosfere i niech baraż o 8-mkę Ruch-Podbeskidzie będzie na Narodowym w Wa-wie z transmisją TVP np. w środę o 20.30

Grzesiek - 9 kwietnia 2016, 21:07:03 - *.play-internet.pl
To jest skandal !!!! Jak można na kolejkę przed końcem przyznawać 1 pkt. Lechii Gdańsk. Ogromny skandal !!!!!!!!

leon - 9 kwietnia 2016, 21:08:28 - *.play-internet.pl
Ruch leci do pierwszej ligi.

kollo - 9 kwietnia 2016, 21:08:33 - *.207.106.43
poczekajcie

piknik410 - 9 kwietnia 2016, 21:09:07 - *.bielskobiala.vectranet.pl
jeśli Lechia dostanie ten punkt to Podbeskidzie w 8 ale leśne dziadki zadecydują w poniedziałek

soyloco - 9 kwietnia 2016, 21:10:13 - *.as13285.net
haha ale was boli że Podbeskidzie zasłużenie awansowało, ma was boleć

TylkoLEGIA - 9 kwietnia 2016, 21:11:37 - *.centertel.pl
Przez cały sezon Ekstraklasy prowadzona jest tabela fair play. Niewielu kibiców zdaje sobie z tego sprawę, ale podczas meczu ocenie Fair Play podlega sześć czynników - zachowanie zawodników na boisku (ocenia się żółte i czerwone kartki), tzw. grę pozytywną (preferowanie taktyki ofensywnej, przyspieszania tempa gry, zachowanie płynności akcji, widowiskowość, zachowanie wobec przeciwników i sędziów, a także zachowanie osób przebywających na ławce rezerwowych i publiczności.
A podobno dziś kibice Ruchu rzucali racami. Jeśli się potwierdzi i taki szczególik zadecyduje o miejscu Ruchu to tylko pogratulować ;-)

benek - 9 kwietnia 2016, 21:12:07 - *.dynamic-ra-9.vectranet.pl
W C+ podali że Podbeskidzie jest wyżej w fair play, tak więc czekamy na poniedziałek. Ale powiem tylko jedno że to co się teraz dzieje to jest po prostu komedia i gierki przy zielonym stoliku.

edward100 - 9 kwietnia 2016, 21:12:25 - *.adsl.inetia.pl
jest decyzja pzpn ,dzięki fair-play Podbeskidzie ósme i nie wierzę ,że to samo pzpn odejmie punkt Lechii dla świętego spokoju

ŚF - 9 kwietnia 2016, 21:12:45 - *.free.aero2.net.pl
Co by nie zrobili to będzie skandal. Tak to jest jak się majstruje przy systemach gry. PZPN jak najszybciej powinien zwiekszyc lige do 18 zespołów tak aby nie było mozliwosci spadku Ruch lub Podbeskidzia

Golbi - 9 kwietnia 2016, 21:15:18 - *.czeladz.vectranet.pl
Dziwie sie ze Lubin nie wolał u siebie miec Lecha, Lechii i Cracovii potencjalnych rywali do LE!!!!

ZKS - 9 kwietnia 2016, 21:16:01 - *.adsl.inetia.pl
1- Wczoraj anulowano punkt Lechi Gdańskiej
2- Udziałowcem są Szwajcarzy powiązani z bankami
3- Donald T. jest tym który ratuje grecje poprzez spłatę ich zadłużenia w bankach Szwajcarii
4- Zbysiu K ps Kręcina ten co ma głosować jest działaczem Podbeskidzia.
5- PO "świętuje" rocznicę katastrofy smoleńskiej w Gdańsku
5a- Pamiętacie jaki był krzyk, że PIS świętuje osobno- Przypadek czy ja bredzę manipuluje... Sami oceńce

Szatan - 9 kwietnia 2016, 21:16:19 - *.adsl.inetia.pl
ŚF ma rację 18 zespołów i 34 kolejki jak dawniej to pasowało bo kiedy były 34 kolejki i 18 zespołów by było sprawiedliwie bo te podziały punktów to po prostu jest złodziejstwo i nawet Górnik z taką stratą może się spokojnie utrzymać a Lechia grać nawet o podium Ekstraklasy co na jesień wydawało się Mission Imposible

Szatan - 9 kwietnia 2016, 21:19:34 - *.adsl.inetia.pl
Nawet Trener Waldemar Fornalik miał racje i w pełni się z nim zgadza że to po prostu Kabaret żeby aż do Poniedziałku czekać przecież tak nie może być albo anulowują punkty szybko albo bezpośredni mecz na neutralnym boisku a nie "Fair Play" żenada ogromna i tak będzie co by nie było w Poniedziałek aha i gdy były 34 kolejki i 18 zespołów Polska miała zespół w LM czemu nie warto tego spróbować ?

Golbi - 9 kwietnia 2016, 21:19:46 - *.czeladz.vectranet.pl
Przywrocili Lechii 1 pkt bo szykuja sie do degradacji Ruchu!!!!! Ruch i Górnik Z. Spadek

sese - 9 kwietnia 2016, 21:20:38 - *.dynamic.chello.pl
skandal nastapil wczoraj, punkt dla Lechii. Nie byłoby teraz zamieszania gdyby TA nie wyszedl przed szereg. Nie ma tego złego.....
Niebiescy moga sie znacznie przyczynic do spuszczenia Gornika do 1 ligi

judasz - 9 kwietnia 2016, 21:23:16 - *.opera-mini.net (*.13.106.219)
ruch w 8 a oddawanie punktu lechi w tym momencie to zielony stolik pzpn i bonka

piknik410 - 9 kwietnia 2016, 21:24:01 - *.bielskobiala.vectranet.pl
ZKS Kręcina jet w Piaście ale ty jako pisak musisz kłamać

Golbi - 9 kwietnia 2016, 21:24:07 - *.czeladz.vectranet.pl
Szatan - a dlaczego mission imposible gdyby były 17 kolejek nie graliby 21 jesienia/zima czyli graliby wiosna nawt wiecej niz dodatkowymi 7!!!!

kollo - 9 kwietnia 2016, 21:24:15 - *.207.106.43
poczekajcie

luk - 9 kwietnia 2016, 21:24:28 - *.internetia.net.pl
A co jak Lechia powie: zastanawiamy się nad WYCOFANIEM SKARGI i czekamy na oferty z Chorzowa i Bielska?

@ZKS - 9 kwietnia 2016, 21:26:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2+2=4 a 4-2=2, przypadek czy ja bredzę manipuluje... Sami oceńce

ron - 9 kwietnia 2016, 21:29:43 - *.dynamic.chello.pl
@ron ile dostali za fair play to nie wiem, ale ile odrobił za same kartki można wyliczyć. Baza to 10 pkt. Zółta to -1pkt, czerwona (również dwie żółte jednego piłkarza) to -3pkt. Wynika z tego, że Ruch dostał za same kartki 10 pkt, a Podbeskidzie 3 pkt. Tyle, że to wszystko dzieli się jeszcze przez 40, zaokrągla do 3 miejsc po przecinku i mnoży razy 10. Wynik w rankingu to średnia za wszystkie kolejki, więc różnicę odrobioną trzeba podzielić jeszcze przez 30 (liczba kolejek).

do ZKS - 9 kwietnia 2016, 21:31:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Kręcina jest działaczem Piasta,a nie Podbeskidzia.

he-man - 9 kwietnia 2016, 21:31:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Burdel na kółkach. Liga nie powinna być dzielona. Teraz połowa części mistrzowskiej o nic nie będzie grała, bo mistrz dla nich to byłby wielki problem. Wiec Legia nie ma przeciwnika.
PS. Super by było jak by Podbeskidzie wygrało ligę. Rok stracony ale śmiechu było by co nie miara

Wertin - 9 kwietnia 2016, 21:31:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ja wcale się nie zdzwię,jak w poniedziałek Ruch odzyska punkt i nie zdziwiłbym się jak Wisła też,tak dla formalności

edward100 - 9 kwietnia 2016, 21:32:26 - *.adsl.inetia.pl
tylko,że Ruch ma 3pkt przewagi nad Łeczną i po 1-2 nad resztą [nie liczę Górnika Z.],A GRAJĄ ostatnio straszną padakę 7 meczy 4 pkt

gp - 9 kwietnia 2016, 21:33:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
kompromitacja ekstra złodziei przed ostatnim meczem , oddaja punkt lechii , gra psychologiczna się opłacała,,, po prostu WSTYD !!! WSTYD !!!WSTYD !!! takie rzeczy tylko w Polsce...

ja - 9 kwietnia 2016, 21:33:45 - *.adsl.inetia.pl
BRAWO ZA TEN SYSTEM 30 plus 7!

Chyba jeszcze nigdy kolejka piłkarska nie wzbudziła takiego zainteresowania.

Zaraz po meczu nie dało się wejść na 90minut serwery się przegrzały, chciałby zobaczyć statystyki wejść

i do tego takie emocje do samego końca
na początku do ósemki wchodziły Ruch i Korona bo pierwsza strzeliła, później Lechia i Wisła, później Lechia i Ruch, aż w końcu Lechia i Podbeskidzie

do tego w takich warunkach w jakich sam Alfred Hitchcock by nie wymyślił bo gdzie możliwe żeby dwie drużyny po 30 kolejka miały po tyle samo punktów bramek straconych i strzelonych i identyczny bilans meczów bezpośrednich

normalnie najbardziej ekscytująca liga na świecie

edward100 - 9 kwietnia 2016, 21:40:02 - *.adsl.inetia.pl
Sąd Arbitrażowy jest ponad PZPN ,więc tu nic się nie zmieni

znawca - 9 kwietnia 2016, 21:40:09 - *.13.106.222
Takie wałki tylko w Polsce z tego co liczą fachowcy Ruch ma mniej czerwonych to jak z klasyfikacja medalowa złoto jest wyżej od srebra tym samym 8 należy sie dla Niebieskich.

Kapu - 9 kwietnia 2016, 21:43:03 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
No i juz wszystko jasne. Lechia oddaje punkt. Ruch w pierwszej osemce. Kogo obchodzi taki klub jak podbeskidzie ? Klub bez kibicow i historii

ja - 9 kwietnia 2016, 21:44:44 - *.adsl.inetia.pl
i do tego nikt się nikomu nie podłożył jak tu na portalu sugerowano, że Zagłębie odda punkty Wiśle a Piast Jagielloni

@Kapu - 9 kwietnia 2016, 21:46:25 - *.c0.msk.pl
ip4d141f8a.dynamic.kabel-deutschland.de - Spadaj folskdojczu!

hks krak. - 9 kwietnia 2016, 21:48:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zobaczycie że między Wisła, Górnikiem i Śląskiem rozegra się kto spadnie, nie wiem o co tyle szumu na koniec będzie tak 1 legia 2 piast 3 pogoń 4 lech. Legia będzie miała podwójną koronę na koniec to już wiadomo było lipcu 2015 roku

ruch - 9 kwietnia 2016, 21:49:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
podobnie jak lechi niech oddają nam punkt, ta cała liga jest śmieszna zabierają oddają punkty patologia

Brecken - 9 kwietnia 2016, 21:52:26 - *.104.hitech-net.pl
Jak można być takim debilem żeby 1 dzień przed meczem oddać punkt lechii Chorzów w ósemce i tak ma byc

listkiew - 9 kwietnia 2016, 21:52:32 - *.pub.webpod1-wdc1.one.com
Należy zastanowić się jeszcze nad
wariantem zwrócenia punktu Lechii:
Jeżeli punkt ten zostanie odebrany
decyduje mała tabelka między
Podbeskidziem, Lechią oraz Ruchem. Wyniki
Podbeskidzie - Lechia 0:5, 1:1
Podbeskidzie - Ruch 1:1, 1:1
Ruch - Lechia 3:2, 0:2
Czyli tabela wygląda:
Lechia 7pkt Ruch 5 pkt
Podbeskidzie 3 pkt
...TAK WŁAŚNIE PZPN JEŚLI NIE COFNIE DECYZJI SPRAWE TRZEBA ODDAĆ DO ARBITRAŻU UEFA

@kapu - 9 kwietnia 2016, 21:59:02 - *.adsl.inetia.pl
Tak tak bo bez kibiców typowy płaczek z Jakiegoś Miasteczka które się pewnie tuła po 3,2,lub 1 lidze a właśnie to Podbeskidzie jest ustabilizowane finansowo czego mogą zazdrościć szczególnie w Łodzi ..

Golbi - 9 kwietnia 2016, 21:59:15 - *.czeladz.vectranet.pl
Piast i Pogon to najsłabsze druzyny w 8!!!!! Obie w tym roku graja słabiej!!!
1. Legia 2. Zagłebie 3. Lech 4. Lechia

LuksTSP - 9 kwietnia 2016, 22:00:37 - *.adsl.inetia.pl
Nie takie wały już widziałem

LuksTSP - 9 kwietnia 2016, 22:01:43 - *.adsl.inetia.pl
decyzje weekendowe dla potrzeb ustawienia ligi ??
jeśli TSP spadnie do 9 czas gasić światło tylko po co te stadiony itd ... gdzie sens gdzie logika

Golbi - 9 kwietnia 2016, 22:02:55 - *.czeladz.vectranet.pl
Ruch w 8? Ten klub powinien byc zdegradowany za długi!!!! Ujemnych to powinien miec 3 nie jeden. Nie spłaceni byli piłkarze!!!!

CRACOVIA - 9 kwietnia 2016, 22:03:15 - *.centertel.pl
To jest piłkarski poker. Podbeskidzie jest w ósemce ale zaraz będzie Ruch z tym, że może się okazać że nie dostanie za długi licencji... Jedyna pewność to to że Wisły nie będzie w grupie mistrzowskiej

Golbi - 9 kwietnia 2016, 22:05:31 - *.czeladz.vectranet.pl
Cracovia sie boi derbow i nie chce Wisły w 8????? I tak Pucharow nie bedzie!!!!

pewniak - 9 kwietnia 2016, 22:05:56 - *.dynamic.chello.pl
Lechia Ruch w 8

kolejka cu - 9 kwietnia 2016, 22:05:57 - *.play-internet.pl
Gdyby nie zawieszenie 1 pkt nie byłoby możliwości, żeby i Lechia i Podbeskidzie miały miejsce w górnej połówce.

czesiek - 9 kwietnia 2016, 22:06:07 - *.75.98.84.rev.sfr.net
Lechia od 3 ligi kombinowala. W tym sezonie ma takze kupe na butach.Czas,aby Arka reprezentowala te czesc kraju.Zielony stolik aut.

działacz p - 9 kwietnia 2016, 22:10:16 - *.prod.iad2.secureserver.net
PZPN stoi na stanowisku, iż Trybunał
Arbitrażowy w ogóle nie ma prawa
mieszać się w tę sprawę, ponieważ on
może reagować tylko w kwestiach
dyscyplinarnych, a nie
regulaminowych. Natomiast kara dla Lechii miałaby być regulaminowa, a nie
dyscyplinarna (ponieważ zgodnie ze
statutem PZPN organami
dyscyplinarnymi są Komisja
Dyscyplinarna oraz Najwyższa Komisja
Dyscyplinarna, a nie Komisja Licencyjna). Dodatkowo Lechia nie
wystąpiła o zgodę na arbitraż, który
jest w takich sytuacjach wymagany.
Trochę mogliście o tym usłyszeć w
naszym nowym programie „Stan
Futbolu”, a początek prawnej batalii szykowany jest na jutro. Będzie
interesująco.
Przesądzić tej sprawy nie sposób, ale
wiele wskazuje na to, że Lechia tego
punktu finalnie nie odzyska. Czyli przez
kilka dni w pierwszej ósemce będzie Podbeskidzie, ale potem już Ruch. Ale
na to trzeba zaczekać. Na razie decyzję
w PKOl-u dość frywolnie,
jednoosobowo podjął pan Piotr
Graczyk. Wziął pismo, przeczytał –
hmm, trzeba przeanalizować, wstrzymujemy! Tylko sam nie miał
świadomości, do jakiego burdelu
właśnie doprowadził.

luk - 9 kwietnia 2016, 22:17:59 - *.internetia.net.pl
@dzialacz - przestańcie już cytować tekst z weszlo tego ślicznego żelusia Stanowskiego, jakby to był jakiś działacz albo prawnik. Dupek coś tam szkrobnął a wy to cytujecie po całym necie jak jego przydupasy. Szanujcie się.

Abel - 9 kwietnia 2016, 22:22:29 - *.play-internet.pl
By sie prezes Ruchu odwołał to by Ruch tez dzis punkt odzyskał, by prezes nie przespał terminu i spłacili by co trzeba było w terminie punktu by nie zabrali, sami jesteśmy sobie winni, dramat organizacyjny logistyczny finansowy i bałagan w klubie.Waldek Fornalik robił co mógł, niestety fatalna końcówka w 7 meczach 4 pkt brak zwycięstw u siebie, trzeba było grać a nie teraz. Marudzić, jestem kibicem Ruchu , zal mi ale nie lubie sie użalać i marudzić , punkt oddany Lechi to farsa ale mnie to nie dziwi nie takie rzeczy juz sie działy , trzeba było dzis pokazać charakter i walczyć i wygrać lub zremisować na boisku nie udało sie wiec zamykamy temat i walczymy o utrzymanie, tyle w temacie...

als - 9 kwietnia 2016, 22:22:42 - *.silesialan.eu
alez wspaniale wiadomosci!!! Bielsko w 8 a chorzow ma realne szanse na spadek :P Swietnie :D I jeszcze ten szloch dziewczat z chorzowa - miod na me serce :P

Pablo - 9 kwietnia 2016, 22:24:29 - *.play-internet.pl
Chory jest ten cały podział po 30.kolejce. Życie i psikus, jaki spłatał los w tabeli - szybko to pokazały...
A jeszcze to dzielenie punktów zdobytych dotychczas przez 2...
Bez sensu...

znafca - 9 kwietnia 2016, 22:24:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie ma co się podniecać Ruch będzie w ósemce, żal tylko że taki burdel w naszych przepisach że można w sobotę zabrać 1 pkt w poniedziałek 1 pkt oddać a międzyczasie zrobić podział na ósemki

aborygen - 9 kwietnia 2016, 22:37:47 - *.members.linode.com
Jeden koleś z pkol wydał jednoosobowa decyzję blokujac cały zwiazek PZPN co on wcielił sie w rolę rzeplińskiego z trybunału konstytucyjenego i chce blokować cała władze państwową my przecież nie jesteśmy republiką bananową!

robercik - 9 kwietnia 2016, 22:40:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kiedyś napisałem, że bandę kiboli z Ruchu nie powinno się wpuszczać na żaden POLSKI stadion. Cofam zdanie. Warto było ich wpuszczać
IDZIE, IDZIE....

Gonzi - 9 kwietnia 2016, 22:48:58 - *.20.ktmtelekom.pl
Jest gdzieś ta tabela fair play kolejka po kolejce??

Kapu - 9 kwietnia 2016, 22:49:58 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Idzie, idzie do grupy spadkowej. Ale bedzie placz 😂😂

jjo - 9 kwietnia 2016, 22:50:09 - *.net.hawetelekom.pl
Ja bym to utrzymał dzielenie na grupy, ale punkty powinny zostawać te które się zdobyło z drużynami z którymi wchodzi się do grupy , tak jak w piłce ręcznej na ME. Wygrywasz z patałachami - ok, ale wchodzisz do górnej ósemki z zerowym kontem. Nie ma wówczas meczów o nic. Grając, masz świadomość , że jak wygrywasz z Legią a przegrywasz z GZ a lądujesz w dolnej tabeli to GZ wyprzedzi ciebie w tabeli. Legia nie odpuści bo jak okaże się że wejdziesz do górnej Ósemki to jej pkt zgobyte z patałachami odpadną a ty ją wyprzedzasz. Nic nie dzielić i dogrywać mecze prawdy. Ktoś kto wypracował sobie przewagę w rundzie zasadniczej praktycznie ma łatwą drogę do tytułu i nic mu się nie dzieli i nie odbiera. To by było sprawiedliwsze. Co do wymogów licencyjnych to musi być karanie. Nawet odbieraniem pkt z relegowaniem włącznie. Nie może być tak że klub bierze zawodnika z górnej półki obiecuje bajeczne wypłaty , gra tym zawodnikiem , wygrywa a potem okazuje się że mu nie płaci. Tak można i zatrudnić Ronaldo i Messiego. Ja bym jeszcze wprowadził do licencji tzw barierę budżetową gdzie wynagrodzenia piłkarzy nie mogą przekraczać 50% budżetu klubu. Dziś mamy nawet 90 % .

Pogoń Sta - 9 kwietnia 2016, 22:55:41 - *.prod.iad2.secureserver.net
Mam nadzieję, źe jutro zatriumfuje sprawiedliwość i Ruch zagra w pierwszej ósemce.
Pogoń&Ruch

adr. - 9 kwietnia 2016, 22:55:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bardzo się cieszę z tego, że decyduje klasyfikacja "Fair Play". To nam pokazuje, że kibice są uczestnikami meczów i mają wpływ na ważną kwestię, jaką jest miejsce w tabeli w kluczowym momencie rozgrywek. W ten sposób rośnie, wśród kibiców, zrozumienie jak ważną sprawą w życiu jest sport oraz właściwe i kulturalne zachowanie na meczu (np. pączki dla kibiców Termaliki). Chwała tym, którzy wprowadzili takie rozwiązania. Sport ma zadania wychowawcze. Przez sport szybciej się cywilizujemy.

JanCor - 9 kwietnia 2016, 23:07:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To co nastąpiło pokazuje ogólny fajans jakie reforma niesie ze sobą, próba wywoływania sztucznych emocji powoduje, że gra toczy się zamiast o najwyższe cele, tylko o doczłapanie do górnej ósemki niczym na równi jak zdobycie MP.

Jaka jest różnica miedzy doczłapaniem a zajęciem 8 czy 9 miejsca w normalnych rozgrywkach.
Jest, bo w normalnych zaistniała sytuacja przeszła by bez echa a u nas powoduje nie kolejny niesmak a już wymioty.
Zróbcie 18 zespołowa ligę na normalnych zasadach.

pioterbb - 9 kwietnia 2016, 23:19:58 - *.bielskobiala.vectranet.pl
@Kapu - jesteś przykładem żenady i frustracji

edward100 - 9 kwietnia 2016, 23:20:35 - *.adsl.inetia.pl
skoro EX ogłosiła już terminarz 31 kolejki to już pozamiatane

Sao Paulo - 9 kwietnia 2016, 23:20:42 - *.dsl.telesp.net.br
Jest Podbeskidzie!!! Wszyscy spadek nam wróżyli. Liczy się walka do końca. Pozdro z Sao Paulo

KibicTSP - 9 kwietnia 2016, 23:58:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dalej race rzucajcie... xD

Spadek dla - 9 kwietnia 2016, 23:59:55 - *.dsl.telesp.net.br
Do kukiz. Wieś to z Chorzowa jest. Takie piękne zielone miasto buhehe. Frajerzy grali jak łamagi to teraz sobie będziecie z innymi hanysami z Zabrza o utrzymanie grać. Idź se tam na hałdę lepiej widoki podziwiać

bf - 10 kwietnia 2016, 0:14:29 - *.sileman.net.pl
Ruch na boisku zdobył awans to i tak awans im się należy!!!! Odebrali punkty za to samo to powinni sprawiedliwie oddać lub zostawić tak jak było!!!! Pikniki!!!!

Pioteerr - 10 kwietnia 2016, 0:26:05 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Porownywac chorzow do Bielska to jak szambo do kremu Dior.

Thrud - 10 kwietnia 2016, 0:29:38 - *.215.198.212-internet.zabrze.debacom.pl
Powinno się utworzyć 10-zespołowe: ekstraklasę i 1. ligę. 4 rundy, 36 spotkań. Ostatnia drużyna spada, pierwsza awansuje. Baraż przedostatniej z drugą na Narodowym. Zero kontrowersji.
Obecnie nie mamy wystarczającej ilości dobrych piłkarzy na 16-zespołową ekstraklasę, nie mówiąc już o powiększeniu ligi.

TSP - 10 kwietnia 2016, 0:40:51 - *.ssp.dialog.net.pl
ruch - 7 meczy = 4 punkty, TSP tylko ostatnie dwa 6 pkt;] poza tym rzucajcie dalej race i toncie w długach, na pewno licencje dostaniecie hahaha;]

@kukiz - 10 kwietnia 2016, 0:44:17 - *.play-internet.pl
"wieś bielsko" napisał roztropek z... chorzowa hahaha. Niezłe masz chłopaku poczucie humoru.

max - 10 kwietnia 2016, 0:45:34 - *.play-internet.pl
a teraz liga się zgada i zagra na Piasta.... i po tytule ha ha ha

Jo - 10 kwietnia 2016, 1:08:33 - *.29.197.114
Coz..jesli takie sa zasady to trzeba na klate brac i jedziemy dalej, gratulacje dla TSP. Ruch bedzie mial szanse dobic Gornikow z Zabrza Niebieska spolecznosc powinna "podziekowac" panu Smagorowiczowi-to przez jego niekompetencje ten caly rozgardiasz jest! Glowy do gory Niebiescy i do boju!! Ino Ruch!

FAIRPLAY - 10 kwietnia 2016, 2:39:51 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ktoś wie gdzie w końcu jest ten ranking fairplay? Jedyne miejsce gdzie go znalazłem to oficjalna strona ekstraklasy.
Problem w tym, że tamta tabela jest
niezaktualizowana i przedstawia sytuację po 29 kolejkach.
Różnica między Ruchem a TSP wynosiła 0,107 pkt, co jest możliwe do nadrobienia w jedną kolejkę.

needle - 10 kwietnia 2016, 2:59:16 - *.adsl.inetia.pl
Ucieszyłem się, że PODBESKIDZIE awansowało; były tam personalne kłopoty, odszedł prezes, później dwóch czołowych graczy, niemal wszyscy "wieszali na nich psy" a tu wyprzedzili wiele znanych firm...i to uczciwie; natomiast co LECHII to sprawa tego punku nie daje mi spokoju; nie chodzi o to czy to cos dało czy nie ale o zasadę. Przykro to pisać ale śmierdzi z daleka
IGła

kukiz - 10 kwietnia 2016, 7:08:40 - *.centertel.pl
nie porownuje miast tylko kibicow i bielsko zawsze pod wzgledem kibicowskim bylo jest i bedzie na dnie, same bajtle i emeryty, padlina i tyle. My obok lecha mamy najlepszych kibicow w Polsce, o czym wy farfocle z bielska mozecie tylko pomarzyc, nawet na zakazie na wyjazdach jest nas wiecej niz was u siebie przez caly sezon

he-man - 10 kwietnia 2016, 7:20:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak płaczecie, że wasze klubu nie są w 8. A dlaczego? Przecież wtedy byliby tylko statystami. Cieszylibyście się że już na pewno nie spadniecie. Z tych ośmiu drużyn, tylko Legia (niestety ale obiektywnie tak jest) ma jakieś szanse na dobre wyniki w pucharach. Może jeszcze Lech, bo na dobry stan punktów w pucharach. A pozostali? Cieszą się, że nie spadną, a teraz będą grali o pietruszkę. Może nawet kombinują, że coś na boku dorobią (oby nie). Więc obiektywnie patrząc kolejny sezon w pucharach stracony bez szans na więcej punktów by w przyszłości mieć lepszy start.

lg - 10 kwietnia 2016, 7:37:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Herman jakoś ostatnio jak Lechia do was zawitała nie wyglądaliście jak byście tylko Wy mogli grac w Pucharach Mak robił z waszą obroną co chciał.

deschain - 10 kwietnia 2016, 7:44:24 - *.dynamic.chello.pl
a co będzie ,jeśli np. po trzech kolejkach drugiej rundy okaże się ,że jednak Ruch ma grać w pierwszej ósemce?Cofną rozgrywki do tyłu i wystąpią do uefy o przesunięcie terminu Euro?A może w pierwszej ósemce będzie 9 drużyn a w drugiej siedem? dlaczego takie bzdury zawsze wychodzą u nas , a potrafią zorganizować rozgrywki w Kazachstanie, Uzbekistanie , na Molukach albo w Burkina Faso?

fakt - 10 kwietnia 2016, 7:52:26 - *.28.176.30
Badziewiana ekstraklasa
Badziewiane pomysły
To pewnie pomysły z piosenki :
Jeśli sie da podziel na dwa. Jeśli ......podziel na
trzy Bez namyslu dziel

@kukiz - 10 kwietnia 2016, 7:55:49 - *.adsl.inetia.pl
Super czyli nie liczą się punkty tylko frekwencja i kibice i tzw. "Tradycja" oby to jednak Bielsko-Biała weszła by zamknąć twarze temu Niemcowi Kapu który myśli że jest fajny ale nie jest i tobie Panie Kukizie za przypomnienie o nowej zasadzie wprowadzonej przez kibiców Miasteczek czyli liczy się Frekwencja na trybunach nie punkty ..

taran - 10 kwietnia 2016, 8:22:02 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
lechia wygrała punkt można cofnąć bezsens trochę jak w skokach kto awansował dowiemy się w ponbiedziałek

Ranceo - 10 kwietnia 2016, 8:23:56 - *.mtk-tv.pl
Nie ogarniam was trochę ruch ma historie a nie jakieś Podbeskidzie

oley - 10 kwietnia 2016, 8:37:32 - *.centertel.pl
Podoba mi się jazgot ślunska. A czemu? A dlaczego? A po co? Głupie FairPlay. HaHaHaHa trzeba było grać! Ja by to Ruch był wyżej to byście pisali, że oczywiście, tak tak klasyfikacja to klasyfikacja.

Toro - 10 kwietnia 2016, 8:40:48 - *.warszawa.vectranet.pl
Lechia do księgi rekordów Guinnessa, 5 punktów w jednej kolejce z czego dwa przy nomen omen zielonym - stoliku

Kali - 10 kwietnia 2016, 9:05:16 - *.dynamic.chello.pl
Ale to "Idzie-idzie" ma szczęście, przecież oni nic nie grają, kopciuszek- dostarczyciel punktów w tej grupie...

Roy - 10 kwietnia 2016, 9:09:18 - *.dynamic.chello.pl
Aż żal było słuchać w tej Całej Liga+Extra nad roztkliwianiem się na Lechią, mało z Legią nie przegrali grając w przewadze. Przereklamowana drużynka z silnym jak widać Lobby, Nowak-Donald....

Szyna - 10 kwietnia 2016, 9:18:42 - *.play-internet.pl
Ok, Rozumie to fair play, napewno lepiej niz rzut moneta, czy dodatkowe spotkanie. Ale co to za ustawianie ligi przy zielonym(zielono-bialym) stoliku? Najpierw zabieramy punkty kilku druzynom (przypadkowo bedacym w srodku tabeli), a potem zwracamy jednej z nich (czyzby niejawny przetarg na punkty)?!
Chyba PZPN robi z kibiców idiotów, szkoda ze poziom tej ligi spada coraz nizej...

sempo - 10 kwietnia 2016, 9:26:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nikt, kto gra do to tyłu, nie może grać o majstra?!

sempo - 10 kwietnia 2016, 9:32:38 - *.dynamic.gprs.plus.pl
O jeszcze chciałem podać - przy 3. pkt za zwyciestwo wygrywa ten , który ma więcej wygranych ! (przy wszystkich równych wynikach).

Kiki - 10 kwietnia 2016, 9:39:38 - *.dynamic.chello.pl
O ostatecznej tabeli zadecyduje Prezes TK Rzepliński ale cóż, tej tabeli i tak nie opublikują....

Rodowity - 10 kwietnia 2016, 9:44:52 - *.teoc.pl
Bardzo ładnie, bankruci z ruchu wypad z ligi - mam nadzieję że spadną, a później zbankrutują i cały Świat o nich zapomni

sempo - 10 kwietnia 2016, 10:02:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
re Rodowity -
chociaż piłkarze się starają

eR - 10 kwietnia 2016, 10:04:49 - *.2.fiber-media.pl
przed 30 kolejka skrzywdzili termalice bo dodali pnk lechi i termalica odpadła o górną ósemke, później teoretycznie wisłe (lechia i wisła remisują w ost kolejce i lechia w mistrzowskiej)teraz krzywdzą ruch a mogą jeszcze skrzywdzić podbeskidzie.... szkoda, że zamiast ruchu nie jest to termalica...jakby fair play z żółtymi i czeronymi było na remis to co by było brane pod uwagę? ubiór? ułożenie fryzury? małe przekleństwa? bo przecież oni nie klną jak ruch legia lech czy craxa to pytanie do redakcji hehehe

judasz - 10 kwietnia 2016, 10:14:43 - *.opera-mini.net (*.137.1.221)
do edward
ostatnio 90minut szuka fachowcow i sie wychylili przed szereg kto bedzie w grupie mistrzowskiej trzeba czekac na decyzje pzpn do poniedzialku

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 10:14:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Kukiz widać po twojej wypowiedzi że jesteś jeszcze bardzo młodym człowiekiem. Musisz zrozumieć że chwalenie się faktem, że jest was na wyjazdach na zakazie więcej jest w tym momencie nie na miejscu, bo właśnie z tego powodu jesteście w dolnej części tabeli. Może jakby Ruch spadł (czego wam nie życzę) to by dotarło do twojej głowy, że chyba gdzieś pobłądziłeś w swojej logice. I nie pleć bzdur że Chorzów ma dłuższą historię, bo jak my zaczynaliśmy grać w piłkę to w Chorzowie jeszcze nie wiedzieli że mają węgiel pod ziemią. Bielsko było drugim rywalem reprezentacji Polski (przegraliśmy 1-3) po Lwowie, który przegrał 1-12. Reprezentacja przygotowywała się wtedy do swojego pierwszego meczu międzypaństwowego z Węgrami. To było lata przed tym zanim w Chorzowie powstał klub. Nasze boisko treningowe "na górce" jest najstarszym istniejącym boiskiem w Polsce. W 1909 graliśmy z Admirą Wiedeń i Wisłą Kraków a wy jak się nie mylę macie na flagach 1920 wiec coś ci się chyba pomyliło z ta historią. Jakbyś chciał się trochę douczyć to polecam książkę:
http://www.sendsport.pl/product-pol-554-BBTS-1907-
TS-Podbeskidzie-2008-ponad-100-lat-historii-sekcji
-pilki-noznej-Bielsko-Bialskiego-Towarzystwa-Sport
owego-i-Towarzystwa-Sportowego-Podbeskidzie.html

Niebieski - 10 kwietnia 2016, 10:19:32 - *.dynamic.chello.pl
Szkoda ze nie ma pewnego utrzymania ale kibicowsko bomba Slask ,Wisla u siebie Jaga i szczewa wyjazd.Elegancko

Roy - 10 kwietnia 2016, 10:24:01 - *.dynamic.chello.pl
O czym ty piszesz "BB" ? Dorabiasz własną historię, przecież to całe towarzystwo Podbeskidzie to całkiem inny twór a Ty doszukujesz się protoplastów niczym w drzewie genealogicznym...

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 10:34:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A na jakiej podstawie twierdzisz że to jest inny twór? Od 1997 roku BBTS jest częścią Podbeskidzia więc to ten sam twór. Jakby przyjąć twoje kryteria to trzeba by było powiedzieć że Ruch powstał w 2008, bo wcześniej to był:
KS Ruch Wielkie Hajduki, KS Ruch BBC Wielkie Hajduki [fuzja z Bismarckhütter Ballspiel Club], KS Ruch Wielkie Hajduki, KS Ruch Chorzów, ZKS Ruch Chorzów, KS Chemik Chorzów, Zrzeszenie Sportowe Unia Chorzów [fuzja Chemika, Leśnika i Drzewiarza],ZKS Unia-Ruch Chorzów, Klub Sportowy Ruch Chorzów, Klub Sportowy Ruch w Chorzowie,Ruch Chorzów SSA,Ruch Chorzów SA

laki - 10 kwietnia 2016, 10:37:19 - *.dynamic.mm.pl
jutro komisja arbitrażowa uzna zasadność odjęcia 1 pkt i Lechia grupa spadkowa a utrzyma się i Podbeskidzie i Ruch !

judasz - 10 kwietnia 2016, 10:38:34 - *.opera-mini.net (*.137.1.209)
do hihstoryk tsp
podbeskidzie rok zalozenia 1995
wisla i cracovia rok zalozenia 1906 a w galicji i na gornym slasku istnialy kluby juz pod koniec XIX wieku

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 10:46:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@judasz A ten rok założenia 1995 ma być taki tylko dlatego że ty tak napisałeś, czy masz jeszcze jakieś inne racjonalne argumenty? Wpisz w Google TS Podbeskidzie i spójrz na prawą stronę ekranu jaki tam pokazuje rok założenia.

perth - 10 kwietnia 2016, 10:49:47 - *.anonymouse.org
do max: już w zeszłym sezonie był taki klubik ze wsi, który przegrał mecz 1:6, ku uciesze własnych kibiców, żeby Legia nie zdobyła tytułu. Wiesz na którym ten klubik jest teraz miejscu w tabeli? Karma wraca, a twój komentarz świadczy, ni mniej, ni więcej, o tym, że mentalnie nie wyrosłeś z pola ziemniaków, na którym zostałeś znaleziony ;)

sempo - 10 kwietnia 2016, 10:56:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
do: Niebieski
Ty masz szczęście,
ja mam dalej

sparky - 10 kwietnia 2016, 11:01:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gdyby Lechia miała choć odrobinę honoru, to w imię sprawiedliwości i widząc co ten 1 punkt "nawyrabiał" powinni odwołać swój protest i dobrowolnie oddać ten punkt.

zły regula - 10 kwietnia 2016, 11:06:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Moim zdaniem to fair play to głupota, nawet UEFA już bagatelizuje to, bo nie będzie przyznawać dodatkowych miejsc w LE drużynom z czołówki tej klasyfikacji. Według mnie w sytuacji, gdy 2 zespoły na koniec mają taką samą liczbę punktów o kolejności powinny decydować: 1.mecze bezpośrednie, 2. bilans bramkowy, 3. liczba zdobytych goli, 4. liczba goli w we wszystkich meczach wyjazdowych, 5. większa liczba zwycięstw, 6. liczba zwycięstw wyjazdowych, 7. liczba punktów zdobytych na wyjeździe, 8. korzystniejsza różnica bramek w meczach wyjazdowych, 9. dogrywka i rzuty karne (jeśli ostatnie spotkanie); dodatkowy mecz lub losowanie (jeśli to nie ostatnie spotkanie). Warto też nadmienić, że można zastosować dawne sposoby liczenia punktów: a) zwycięstwo 2 pkt., remis 1, porażka 0., b) zwycięstwo co najmniej różnicą 3 goli - cztery punkty, zwycięstwo różnicą 1 lub 2 goli to trzy punkty, remis jeden punkt, porażka różnicą 1 lub 2 goli zero punktów, porażka różnicą co najmniej trzech goli minus 1 pkt.

Do laki - 10 kwietnia 2016, 11:07:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ogarnij się gościu. Jeśli Lechii zabiorą punkt to i tak nie ma znaczenia bo jeśli chodzi o bezpośrednie mecze Lechia ma najlepszy bilans. Ile to jest idiotów na tym świecie. Była analiza a oni i tak swoje. Pozdro dla normalnych

Kiki - 10 kwietnia 2016, 11:09:54 - *.dynamic.chello.pl
Co ty porównujesz tradycje Bielska do Chorzowa ? Są w Polsce kluby-klubiki/ LZS i inne Towrzystwa/, które mogą doszukać się idąc wygodną dla siebie drogą również ponad 100 letnich tradycji kopania gały tylko na jakim poziomie ? GAŁĘ każdy kopać może, czy to lepiej czy o gorzej....

cdnn - 10 kwietnia 2016, 11:21:00 - *.play-internet.pl
Jakim trzeba być ćwierćinteligentem, żeby pisać, że ruch ma awansować, bo ma... historię hehehe! Historię miały też np. ŁKS i Garbarnia. Gdzie dzisiaj są.

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 11:22:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się bezdyskusyjnie że Ruch ma więcej osiągnięć i sukcesów, ale na pewno nie ma dłuższej historii.

@KiKi - 10 kwietnia 2016, 11:29:31 - *.play-internet.pl
Tyle, że trzeba się zdecydować. Bo jak, bo jak się ma tyle MP i lat w Ekstraklasie, to jest jasne, że się ma większą rzeszę kibiców (sukcesu?? ;))

bioła - 10 kwietnia 2016, 12:22:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie do wiary! Takie cieniutkie bielsko w ósemce!!! Koniec świata!

zico - 10 kwietnia 2016, 13:03:05 - *.dynamic.chello.pl
PZPN stoi na stanowisku, pzpn to pzpn tamto. Pzpn chce rządzić i robić co chce a taki nie ma! Po pierwsze Lechia wystąpiła do Trybunału przy PKOL z mocy samej ustawy o sporcie i pokazała całej Polsce gdzie ma pzpnowskie gierki uliczne. Kompromitacja Bońka i jego bandy, którzy myśleli, że po raz kolejny się zabawią.

majki - 10 kwietnia 2016, 13:12:15 - *.adsl.inetia.pl
wielu z Was pisze, że powinno się rozegrać dodatkowy mecz.
Dlaczego teraz wszyscy płaczą i narzekają? Przecież od początku było wiadomo co będzie decydowało o końcowej kolejności w tabeli.
jak zatwierdzano rozgrywki, to wtedy nie było głosów sprzeciwu. teraz nagle, bo wydarzyła się prawie niemożliwa sytuacja, słychać lament że to jest niesprawiedliwe.
Wszyscy wiedzieli jak będzie i właśnie tak jest.

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 13:22:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@majki - Święte słowa, niestety jestem na 90 % przekonany że nas wydudkają przy zielonym stoliku i będziemy grać o utrzymanie. Ruch ma dobre układy w pzpnie, a my żadnych. Odpowiedź kto będzie grał w pierwszej 8-ce nasuwa się sama.

gorol - 10 kwietnia 2016, 13:24:07 - *.rudaslaska.vectranet.pl
@majki ból wiadomoczego chorzowskich. Jakby oni w ten sposób awansowali, to wtedy na pamięć cytowaliby zapisy regulaminu dotyczące ustalania kolejności.

..... - 10 kwietnia 2016, 13:31:14 - *.bielskobiala.vectranet.pl
brawo Podbeskidzie - lekcja pokory dla napinaczy i ujadaczy ... szczególnie zza miedzy
walka do końca !!!! ambicja w dziesięciu bramka na 2:0 !!!

olek - 10 kwietnia 2016, 14:03:57 - *.dynamic.mm.pl
jutro o 15.00 Podbeskidzie będzie w strefie spadkowej ...... przykre , ale taka jest prawda .

piknik410 - 10 kwietnia 2016, 14:09:39 - *.bielskobiala.vectranet.pl
olek jeśli tak to my sobie damy radę nie będziemy płakać tak jak Ruch

cdnn - 10 kwietnia 2016, 14:11:33 - *.play-internet.pl
No i ch... I tak się utrzymamy. Ale dla porządku, przypominam, że na boisku, to Ruch spadł z ligi kilka sezonów temu. Utrzymał się tylko przez Polonię. Kij wie, czy w ogóle teraz by grał w Ex

dam - 10 kwietnia 2016, 14:27:34 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
Nasza liga zawsze bedzie slaba jesli beda grac takie druzyny jak podbeskidzie termalica i łęczna.Najgorsza frekwencja w tym sezonie

@dam - 10 kwietnia 2016, 14:37:43 - *.play-internet.pl
Na Podbeskidzie od dwóch kolejek u siebie biletów nie było już 2-3 dni wcześniej. Nie bredź, tylko popatrz jaką daremną frekwencję mają proporcjonalnie kluby, które nie mają ograniczonej ilości miejsc, np. Śląsk czy Piast. Gdyby Podbeskidzie było na miejscu Piasta w tabeli, na meczu byłoby spokojnie +10000 widzów.

antydam - 10 kwietnia 2016, 14:46:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@dam sp...laj

eR - 10 kwietnia 2016, 14:59:58 - *.2.fiber-media.pl
kolego bb, majki i inni...regulamin ok a problem polega na tym ze w piatek przed ost kolejka jedna z druzyn dostaje 1 pnk. obojetnie czy bielsko czy ruch bedzie w dolnej osemce to spokojnie te ekipy powinny sie utrzymac

OKS - 10 kwietnia 2016, 15:30:21 - *.dynamic-ra-1.vectranet.pl
po co piszecie takie brednie że ktoś tam płacze o to że przy zielonym stoliku komuś przyznali punkt ! przecież to był szwindel poza tym jeszcze ostateczna decyzja nie zapadła co do tego punktu dla Lechii ! tylko to zostało zawieszone przez instytucję która tego nie mogła zrobić ! wyobrazcie sobie jakie potężne odszkodowanie pzpn musiałby wypłacić Ruchowi za to że nie słusznie przyznali punkt Lechii przez co nie mógł walczyć o medale !!

nie potrze - 10 kwietnia 2016, 15:50:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
PODBESKIDZIE vs. Ruch Chorzów: a) gole wyjazdowe 18-17, b) zwycięstwa wyjazdowe 6-5, c) punkty wyjazdowe 22-19 (nawet zakładając, że Ruch nie ma odjętego punktu, bo tak 22-18), d) punkty we wszystkich meczach przyjmując, że za zwycięstwo są 2 pkt. 29-28 (lub 29-27, jeśli uwzględnić odjęty punkt). I nie potrzeba żadnego fair play!

zico - 10 kwietnia 2016, 16:08:03 - *.dynamic.chello.pl
Odszkodowanie dla ruchu? hahah no pewnie 18mln zł może?

Znafca - 10 kwietnia 2016, 16:08:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do eR masz rację to jest główny problem i ani Ruch ani Tsp nie ma na to wpływu i dlatego nie mam zamiaru się spinac. I tak zakładam że Ruch będzie w ósemce. Tylko szkoda, że KL nie walczy z finansowymi oszustem na poważnie czyli np po -10, -20
pkt. Takie podejście jest nieuczciwe dla biednych ale uczciwych

Akaesiak1 - 10 kwietnia 2016, 16:27:55 - *.dip0.t-ipconnect.de
Gdzie dwóch się bije tam trzeci korzysta,Korona do ósemki.

tspfan - 10 kwietnia 2016, 16:32:30 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
Najbardziej dał ciała PZPN wymierzając Lechii karę w trakcie trwającego sezonu. Czysta głupota. Nie bez powodu kary za korupcję czy niespełnianie wymogów licencyjnych są wymierzane najczęściej na przyszły sezon. Pozwala to rozwikłać wątpliwości i wykorzystać spornym stronom wszelkie środki odwoławcze, zanim kara zacznie działać. Nie wiem, czy Lechia została ukarana słusznie, czy niesłusznie, niech to rozstrzygnie kompetentne ciało, ale kara powinna obowiązywać w przyszłym sezonie, wtedy nie ma żadnego galimatiasu wątpliwości i chaosu.
Zresztą - co nagle to po diable. Teraz wszyscy chcą, by Trybunał rozstrzygnął sprawę w tempie błyskawicznym, no bo przecież liga nie może czekać. A jak się sądy, trybunały czy komisje spieszą, to łatwo o pomyłkę i wydanie złej decyzji. Zgodnie z dobrym, praktycznym, efektywnym zwyczajem orzekać kary na przyszły sezon. Tak jak w tym roku Górnik i Wisła zaczynały z -1 punktem, tak Lechia powinna w przyszłym.

Barett - 10 kwietnia 2016, 17:09:27 - *.net182021137.tokai.or.jp
A ja proponuje żeby Trybunał Konstytucyjny wypowiedział się na ten temat. Wyroki trybunału mają moc powszechnie obowiązującą i są ostateczne

jjo - 10 kwietnia 2016, 17:21:15 - *.net.hawetelekom.pl
ja tam jestem za surowszym podejściem do karania za niespełnienie wymogów licencyjnych. Każdy wie co ma zrobić aby grać w lidze. Do ostatniego dnia zbierają karteczki i jakieś podpisy. Nie powinno być żadnego odwołania. Nie spełniłeś wymogów - cześć. A co to wczoraj te przepisy wprowadzili? Ruch bez przerwy wisi na granicy spełnienia (nie tylko), ciągle piszą jakieś odwołania i donoszą karteczki. To jest przedszkole czy poważna liga? Powinno się jeszcze kaucje wprowadzić jakieś 5 mln zł na ewentualne zaległości klubowe w stosunku do piłkarzy i trenerów i jak wyżej wspomniałem bariera budżetowa - max 50 % budżetu można przeznaczyć na pensje piłkarzy. Reszta to infrastruktura , szkolenie młodzieży i ewentualnie zakupy. Zdrowe finanse - zdrowa piłka i rozwój. Ciemne interesy - korupcja i degradacja w rankingach światowych.

tspfan - 10 kwietnia 2016, 17:24:17 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
Serdecznie dziękujemy za waszą porażkę w Gdańsku, dzięki której to my awansowaliśmy, nie wy. Wy mieliście wszystko w swoich rękach i przed meczem byliście w górnej ósemce. Wystarczyło po prostu wygrać, ale wy grzecznie wypięliście pupcie i daliście się złoić Lechii. My musieliśmy czekać na inne wyniki, w dodatku grając w "10" potrafiliśmy w końcówce strzelić gola, żeby doprowadzić do korzystnego dla nas wyniku. Wy w przerwie zimowej byliście w czubie, my na samym dnie, bo poprzedni dyletant udający trenera zawalił nam początek sezonu. Ale wy spadliście w dół a my zrobiliśmy postęp wbrew ekspertom, którzy wieszczyli nam pewny spadek i ostatnie miejsce w tabeli.
Więc rozumiemy waszą frustrację drogie Hanysy i wściekłość i nie żywimy urazy za te bzdury które wypisujecie w necie o naszym klubie. Nie tylko się nie złościmy ale z szerokim uśmiechem raz jeszcze dziękujemy. Że się tak ładnie ukłoniliście w ostatniej kolejce i grzecznie nas przepuściliście do górnej ósemki. Pozdrawiamy z naszego pięknego Podbeskidzia :-)

boniek - 10 kwietnia 2016, 18:08:55 - *.dynamic.chello.pl
@tspfan Mam nadzieję, że Lechii odbiorą ten punkt i zniknie Wam ten szeroki uśmiech z twarzy

sempo - 10 kwietnia 2016, 18:38:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Po tych wielu komentarzy przyczyniam się do im więcej do góry tym w przodzie \\\\\lublin

przeciek - 10 kwietnia 2016, 19:23:49 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Podobno mają grać na neutralnym (Gdańsk żeby było blisko) terenie do 7 zwycięstw.

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 20:02:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bez względu na to w której połówce będziemy grać, muszę przyznać że coraz bardziej podoba mi się ta reforma. Sami przyznajcie, czy byłoby tyle emocji na starych zasadach? Już od kilku kolejek byłaby nuda. A teraz 7 drużyn (i co ważne z tej części tabeli gdzie było zawsze najnudniej) walczy w ostatniej kolejce jak lwy.
Może jedynie zastanowiłbym się czy dzielenie pkt. przez 2 to czasem nie jest za ostre. Żeby zadowolić krytyków, którzy twierdzą że to niesprawiedliwe, zastanowiłbym się nad współczynnikiem pomiędzy 1,4 a 1,6. W wielu dyscyplinach są play offy (z NBA i NHL na czele) i nikt nie narzeka że przez 1 mecz stracił dorobek sezonu. Na tym to właśnie ma polegać, że każdy (bez wyjątku) mecz to ma być walka na maxa.

tspfan - 10 kwietnia 2016, 20:09:53 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
@boniek
Nawet gdyby, to uwierz, że nie zniknie. Przynajmniej mi nie. Na boisku na dzień dzisiejszy zgodnie z przepisami Podbeskidzie okazało się lepsze a przynajmniej pokazało charakter w ostatnim meczu i udowodniło że ma jaja. A Ruch w decydującym momencie pękł. Jeśli teraz po zakończeniu przy zielonym stoliku zrobią jakieś machniom, to nie odbierze nam to satysfakcji. W dolnej części tabeli z taką grą i tak sobie spokojnie poradzimy :-)
Zresztą zdroworozsadkowo to nawet jakby Lechii ten punkt zabrali, to powinni to zrobić w przyszłym sezonie i kto wie, czy to się też właśnie w taki sposób nie skończy.

LEO - 10 kwietnia 2016, 20:14:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sposób w jaki Lechia (zdobyła) miejsce o mistrzostwo jest prawdziwym skandalem

meg - 10 kwietnia 2016, 20:16:11 - *.dynamic-ra-3.vectranet.pl
Nie fair play ale wyższa pozycja w poprzednim sezonie powinna decydować i tyle.

... - 10 kwietnia 2016, 20:18:24 - *.dynamic.chello.pl
@tspfan " W dolnej części tabeli z taką grą i tak sobie spokojnie poradzimy." a co Wy to gracie za "kosmiczny"futbol?! przestań mnie bawić! na Jadze cufal,wczoraj nie lepiej;powinno być 3:6 więc przestań gwiazdorzyć i zjedź snikersa a najlepiej cały kartonik i nie pij wody sodowej,bo bąbelki szkodzą

tspfan - 10 kwietnia 2016, 20:47:43 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
@...
Jeśli Twoim zdaniem jest potrzebny "kosmiczny futbol" by poradzić sobie w dolnej połówce polskiej ekstraklasy to Ty niczego już nie jedz bo najwyraźniej ci zaszkodziło, a tym bardziej nie pij ;-)
A co do przypadków czy tego co być powinno, to taki właśnie jest sport. Nie liczy się co "powinno być" tylko co jest. Pożyjesz trochę, to zrozumiesz ;-)
pozdrawiam po kibicowsku

Miruś - 10 kwietnia 2016, 21:06:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Najsprytniejsza Lechia zrobi swoje, prawnicy zrobili swoje, Podbeskidzie zrobiło swoje tylko biedny Ruch Chorzów został w czarnej du.... Bo zapomnieli że mają taką samą wolna drogę co Lechia hahaha żal mi was Chorzowscy

jasnowidz - 10 kwietnia 2016, 21:16:03 - *.uznam.net.pl
Kręcina na prezesa,niech robi porządek.

... - 10 kwietnia 2016, 21:49:44 - *.dynamic.chello.pl
@tspfan nie do końca zrozumiałeś moją aluzję co do "kosmicznego futbolu" ale mniejsza o to a co do mojego życia,to nie chce sie z Tobą targować o lata życia,bo nie wiem jak Ty,ale ja już ich mam i to dość sporo,bo powiem Ci,że na mecze jeżdżę od 35 lat to i życia mam więcej i wież mi,że już nie jedno w piłce "przerabiałem" pozdrawiam

BB 1907 TS - 10 kwietnia 2016, 22:29:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja też ciebie kolego nie za bardzo zrozumiałem. Wczoraj byliśmy zdecydowanie lepsi, bo nie dość że wygraliśmy, to jeszcze strzeliliśmy na 2-0 w osłabieniu. Nie wiem co jeszcze powinna zrobić drużyna, żeby zdobyć uznanie tak zacnego fana jakim ty jesteś. W Białymstoku wygraliśmy 3-0 ale wg. ciebie Jagiellonia była lepsza. Jakbyśmy wygrali 4-0 to pewnie Jagiellonia byłaby jeszcze lepsza. A jak 7-0 to pewnie byś napisał że Jagiellonia nas zdemolowała, tylko pechowo przegrała. Przecież nasza drużyna nie stała we własnej bramce kiedy Jaga strzelała sobie samobóje. A poza tym każda taktyka która prowadzi do celu jest dobra. Wolę żeby moja drużyna była ze słabą grą mistrzem Polski, niż spadła grając kosmiczny futbol. I też dla swojej drużyny tak byś wolał, choćbyś tu teraz zaprzeczył.

Abel - 10 kwietnia 2016, 22:48:13 - *.play-internet.pl
By sie prezes Ruchu odwołał to by Ruch tez dzis punkt odzyskał, by prezes nie przespał terminu i spłacili by co trzeba było w terminie punktu by nie zabrali, sami jesteśmy sobie winni, dramat organizacyjny logistyczny finansowy i bałagan w klubie.Waldek Fornalik robił co mógł, niestety fatalna końcówka w 7 meczach 4 pkt brak zwycięstw u siebie, trzeba było grać a nie teraz. Marudzić, jestem kibicem Ruchu , zal mi ale nie lubie sie użalać i marudzić , punkt oddany Lechi to farsa ale mnie to nie dziwi nie takie rzeczy juz sie działy , trzeba było dzis pokazać charakter i walczyć i wygrać lub zremisować na boisku nie udało sie wiec zamykamy temat i walczymy o utrzymanie, tyle w temacie...

olo - 10 kwietnia 2016, 22:48:58 - *.lublin.mm.pl
Górna ósemka ustawiona przy zielonym stoliku.
Chyba za zielone

tspfan - 10 kwietnia 2016, 22:58:56 - *.b-ras1.bdt.dublin.eircom.net
@...
No faktycznie nie zrozumiałem - ani do końca, ani nawet od początku. Może dlatego że nie miała sensu. Może nie miała, bo Ty nie zrozumiałeś, co ja napisałem. Nie miałem na myśli jakiegoś kosmicznego futbolu, po prostu uważam, że z taką grą jak na wiosnę, Podbeskidzie spokojnie by się utrzymało a miało by spore szanse na zajęcie 9 czy 10 miejsca. Skoro awansowali z 16. na 8. to raczej nie spadną z powrotem na 15. czy 16. przez ostatnie 7 kolejek i tyle. pozdrawiam
@BB 1907 TS - pełna zgoda. Jasne, że najbardziej cieszy serce i oko piękna gra zakończona efektownym zwycięstwem. Takie mecze zresztą też były - choćby 4-1 z Lechem. Ale wolę takie 3-0 z Jagą zagrane słabo i brzydko niż mecze takie jak z Piastem. Piękne, efektowne i przegrane 2-3. pozdrawiam

bolek - 10 kwietnia 2016, 23:04:21 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jakie baraże co to ma być ?? Podbeskidzie wygrało decydujący mecz i jest lepsze w Fair Play - Ruch przegrał jest gorszy w Fair Play to jakie baraże ???? I jaka zmiana decycji o odwołaniu -1 pkt dla Lechii ??? Jaja se robią ????

eR - 10 kwietnia 2016, 23:09:49 - *.2.fiber-media.pl
do kibicow tsp, ruch pilkarsko zdobyl o jeden punkt wiecej niz wy to raz, dwa to ze wy wygrywacie 2 ost mecze w tym jeden w oslabieniu nie upowaznia do tego ze wam sie nalezy, gornik w tym sezonie tez mial fajna serie i nawet wysoko z piastem wygral i co z tego?

sparky - 10 kwietnia 2016, 23:19:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Żadne jaja panie bolek. Barażu nie będzie, ale trzeba w końcu wyjaśnić sprawę "magicznego" punktu. Jak zwykle wszystko dzieje się zbyt późno, bo zebranie ''szanownego'' trybunału jest planowane na środę... 2 dni przed rozpoczęciem kolejki. Niestety co by nie zdecydowali, to jedna z drużyn RCH-POD będzie poszkodowana w większym lub mniejszym stopniu.

xyzzyx - 10 kwietnia 2016, 23:46:32 - *.play-internet.pl
Jakoś nikt nie zauważa w tym natłoku pomysłów i interpretacji, że taka dodatkowa tabelka z drużynami o tej samej liczbie puktów to nie jest za bardzo sprawiedliwe rozwiązanie...
Powinie się liczyć PO PIERWSZE stosunek bramek, a tu Lechia jest zdecydowanie lepsza, więc po co ma w jakichś tabelkach jeszcze występować. Jeśli TSP i Ruch mają taki sam stosunek wszystkiego (II kolejność) to powinien być albo baraż albo jakieś inne rozstrzygnięcie (fair play, wyższa pozycja z zeszłego sezonu, mecze z drużynami z czołówki itp).

R. - 11 kwietnia 2016, 4:49:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Regulamin to regulamin. Decyduje tabela fair Play, tak bylo ustalone wiec niech tak będzie (nie bardzo rozumiem piszących,ze powinno być tak, albo srak). Jedyna kwestia to punkt Lechii, z ktorym sprawa powinna byc dawno zalatwiona. A ze jeszcze przypomnę, ze Podbeskidziu odjęte pkt kilka sezonów temu odebraly awans do EK, chociaż pilkarsko awans wywalczyli. Tak czy owak czytanie płaczu Niebieskich jest miodem na me serce;)chce więcej

MAXI - 11 kwietnia 2016, 10:00:15 - *.092.076.pools.vodafone-ip.de
Tym szczekaczom z zagłębia niech poblokuje konta admin bo prowokują ile wlezie! Co to po IP nie widać kto skąd jest i do czego prowokuje?!

Witkowski - 11 kwietnia 2016, 10:30:24 - *.150.156.163
@eR
Myślę, że to z tego, że Górnik do górnej ósemki stracił kilkanaście punktów...

eR - 11 kwietnia 2016, 11:05:49 - *.2.fiber-media.pl
...no właśnie ale mieli fajną serie to może im też się coś należy?;)

greg - 11 kwietnia 2016, 14:19:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A CO NA TO jarek i antek,komisja ,zamach.

damian - 11 kwietnia 2016, 16:13:23 - *.zabrze.vectranet.pl
w sumie fajny ten regulamin i wytyczne fairplay. Może (pomijając inne aspekty regulaminu w tym ujemne punkty) kibole zrozumieją że od ich zachowania może zależeć awans a i co ważniejsze utrzymanie w Ekstraklasie. W sumie wcale bym się nie zdziwił gdyby Ruch spadł. Pamiętam jak dziś w sezonie 2001/02 z podobnym systemem podziału ligi to Śląsk i Ruch walczyli o awans do gr mistrzowskiej. Ruch na 2 połowę wyszedł z opóźnieniem i znał wynik Śląska, potrzebował 1 bramki - z determinacją ją strzelił i wyprzedził Śląsk w tabeli swojej grupy. W tym sezonie Śląsk spadł i a potem spadał coraz niżej. Teraz czas na Ruch ...

judasz - 11 kwietnia 2016, 16:26:32 - *.opera-mini.net (*.13.106.212)
do damian
martw sie o swoj gorniczek bo jestescie na ostatnim miejscu i gracie nedze chyba ze sedziowie pomaga tak jak legi

damian - 11 kwietnia 2016, 16:31:23 - *.zabrze.vectranet.pl
do judasz - nie kibicuję Górnikowi w utrzymaniu, a wręcz przeciwnie spadek dobrze by zrobił, może oczyści atmosferę

Gutek - 11 kwietnia 2016, 17:45:15 - *.bielskobiala.vectranet.pl
Największym frajerem jest prezes Ruchu, mógł się odwołać ale tego nie zrobił! Być może wiedząc że mają problemy z zadłużeniem nie chciał drażnić PZPN i nie odwołał się myśląc że i tak bez tego punktu mają awans do ósemki pewny ... a tu ZONK

RUCHORZOW - 11 kwietnia 2016, 18:46:04 - *.146.72.230.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
R. jak tam ?? Dalej miod ci ucieko uszami heheh
RUCH W 8 GORNEJ

Lestat - 11 kwietnia 2016, 18:56:11 - *.201.223.197
Już nie Podbeskidzie.

Ricardo - 12 kwietnia 2016, 9:05:06 - *.43.137.103
Mam wątpliwość w jakim celu organizuje się ostania kolejkę w jeden dzień i o tej samej godzinie jeżeli ta idea jest po prostu nic nie warta.

PijanyMist - 12 kwietnia 2016, 15:31:01 - *.146.68.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Gdyby nie odejmowanie pkt w trakcie sezonu to Lechia jak i Ruch mieli by 39 pkt a Podbeskidzie 38 wiec i tak awans na miejsca 7,8 odpowiednio Lechia Ruch a Podbeskidzie na 9 miejscu.wiec Lechia postąpiła dobrze wracając do statusu zanim ukarala obydwa kluby a podbeskidzie zamiast grać cały sezon teraz płacze...

PijanyMist - 12 kwietnia 2016, 15:33:26 - *.146.68.63.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I pretensje teraz miejcie do TA i PZPN za burdel

fair play - 26 września 2016, 13:29:05 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Klasyfikacja fair play: Podbeskidzie 67 żółtych i 2 czerwona kartki, razem 71 pkt. Ruch 46 żółtych i 3 czerwone kartki, razem 52 pkt. Czyli to Ruch powinien być wyżej w rankingu Fair Play!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas