[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 kwietnia 2016, 12:01:30 - MichalMKS
Miasto Chorzów udzieli niższej pożyczki Ruchowi

Prezydent Chorzowa Andrzej Kotala zdecydował, że miasto może udzielić Ruchowi Chorzów pożyczki w wysokości 6 mln zł. Pierwotnie chorzowianie mieli dostać 18 mln zł.

- Nie udzielę pożyczki w wysokości 18 mln zł, na którą pan prezes Ruchu nie przedstawił zabezpieczeń. Na dzisiaj jedynym zabezpieczeniem jest mniejszościowy akcjonariusz, który dał zabezpieczenie do wysokości 6 mln zł - powiedział prezydent.


źródło: własne / chorzowianin.pl

pep - 28 kwietnia 2016, 12:11:55 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
UPss

se - 28 kwietnia 2016, 12:12:58 - *.42.180.234
I dobrze. A pan S... do jak najszybszej wymiany. Pozdro

kris - 28 kwietnia 2016, 12:14:41 - *.dynamic.chello.pl
Mam nadzieje że ten finansowy bankrut nie dostanie licencji w przyszłym sezonie

endRas1 - 28 kwietnia 2016, 12:20:31 - *.urkom.static.3s.pl
Zarząd do dymisji na czele ze Smagorowiczem.
I tak miasto przy braku spłaty pożyczki zostanie faktycznie właścicielem Ruchu.
Oddać niezadłużony klub w ręce dobrego nowego zarządu i żyć za transze z ligi.

Xd - 28 kwietnia 2016, 12:27:49 - *.adsl.inetia.pl
Śrutwa na prezesa!!!!a Kris to chyba żabol albo z Bielska, którzy częsą portkami przed spadkiem, licząc że Ruch nie dostanie licencji i w ten sposób się uratują. Co do Kotali nie dziwię się mu że nie chce udzielić (nie klubowi Ruch) tylko Smagorowi pożyczki nie ma porzyczki pod jego rządami, dlatego prezesem MUSI ZOSTAĆ MARIUSZ ŚRUTWA.

1212 - 28 kwietnia 2016, 12:34:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja nie wiem jak oni to robią że mają takie długi skład zawsze za pare groszy sklecony talentami co sie wybijają póżniej kontrakty zapewne niskie sprzedali visnakovsa i grabare przytulili za nich z 6 mln zł i bieda aż piszczy stępińskiego sprzedadzą pewnie z 8 mln zł wpadnie znowu sie gdzies rozejda pieniadze pomijam ze kuswika i starzynskiego sprzedawac nie chcieli to odeszli za darmo a tak nastepne z 6 mln zł by mieli ale tak to jest jak ma się przerost ambicji nad mozliwosciami

a - 28 kwietnia 2016, 12:38:50 - *.static.isp.enf.pl
nie trzeba być z bielska żeby uważać tak jak kris, wystarczy mieć trochę oleju w głowie

matadoR - 28 kwietnia 2016, 12:39:45 - *.adsl.inetia.pl
6 mln do licencja na nowy sezon wiec sie tak nie podniecejcie zabki. Nareszcie koniec smagora. Teroz kogos kery sie zno dejcie na prezesa i bydzie ok.

sss - 28 kwietnia 2016, 12:39:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
na razie nie udzieli, ale jak ten d... Prezes odejdzie i będą zabezpieczenia to kasa będzie

majk - 28 kwietnia 2016, 12:45:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
jakos PAn T.J> wierny kibic ruchu, ktory notoryczie atakuje Gornika, siedzi cichutko?? no panie hejt?

TheBill - 28 kwietnia 2016, 12:49:07 - *.dynamic.chello.pl
za numer z Podbeskidziem spadek do 4 ligi - karma wraca

Witkowski - 28 kwietnia 2016, 13:11:46 - *.uoks.uj.edu.pl
@TheBill
Tylko akurat to był numer Lechii, a nie Ruchu. Ruch tak samo byłby zrobiony w wała, gdy potoczyło się inaczej. ;)

bajlaga - 28 kwietnia 2016, 13:38:47 - *.jarsat.pl
W przyrodzie nic nie ginie.
Sprawiedliwość dziejowa "Zielonego Stolika" wraca...
Sezon 2012 / 2013- mówi wam to coś?

Smutny Rys - 28 kwietnia 2016, 13:41:36 - *.opera-mini.net (*.207.166.187)
Te 6 mln to i tak za dużo...Wyrzucić bankrutów do A-klasy. 300 hutników bez środków do życia, a Kotala daje tyle publicznych pieniędzy cwaniaczkom z C6

BarPulpet - 28 kwietnia 2016, 13:42:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Górnik i Ruch to symbole mitycznej "śląskiej gospodarności". Oczywiście tej socjalistycznej, gdzie wszystko stało na głowie, ale przynosiło dęte sukcesy i zadowolony z siebie i partii proletariat mógł je masowo oklaskiwać.
Na normalności nikt się w Górniku i Ruchu nie zna od 30 lat. Potrafią tylko mnożyć długi i dzielić się nimi z miejskimi kasami, na których pasożytują. Dzieje się to na zasadach swoistego szantażu wobec radnych i samorządowców, którzy po drodze na sesję przyznającą kolejne dziesiątki milionów zdegenerowanemu klubowi, muszą omijać wzrokiem bose dzieci i głodnych bezdomnych.
Przejaskrawiam? Na mapach Googla tego nie zobaczycie, ale trochę czasu spędzonego w Chorzowie czy Zabrzu rozjaśnia obraz, jakie to beztroskie metropolie.
Ruch przynajmniej podjął jakieś próby ubiznesowienia, niby jest giełdowy, niby ma prywatnego właściciela, ale przecież przed każdym sezonem i tak ten "prywatny właściciel" wstępuje na drogę szantażu i każe miastu płacić za dalsze istnienie w nim klubu. Górnik to cięższa patologia o megalomańskich manierach. Tam jest taki klimat dla przejścia na samofinansowanie, że za zdeptanie potężnego niemieckiego inwestora do dziś nikt nie czuje się winny... 50 milionów starych długów Górnika wzięło na siebie miasto Zabrze. Klub poczuł się zobligowany do szybkiego robienia nowych, póki miejscowy samorząd jest - delikatnie mówiąc - parafijalnej umysłowości.
Górnik i Ruch już dawno przestały mieć trupa w szafie. One tam mają całe cmentarze.

pep - 28 kwietnia 2016, 13:54:33 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
endRas1 -masz super wizję!!! Tylko że twoja wizja a apetyt prezesów się nie zgadzają.Bo większość z nich to drobne cwaniaczki typu Król,

kibic - 28 kwietnia 2016, 14:12:00 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mam nadzieje ze ktos madry czytaj odwazny usunie tego trupa do okregowki,w normalnym kraju i lidze jak to np.bylo w szkocji,anglii gdzie polecialy za dlugi kluby legendy glasgow czy leeds dawno taki ruch zaczynalby od 6 ligi no ale to Polska kraj ukladow wystarczy ze entliczek-pentliczek zadzwoni do rudego zbysia i jakims cudem dlug ruchu okaze sie nie istotny przy przyznawianiu licencji tylko wielka historia tego dogorywajacego trupa z miasta biedy i bezrobocia.

@Xd - 28 kwietnia 2016, 14:18:49 - *.play-internet.pl
Jak na razie to akurat Ruch gra w Ex dzięki braku licencji innego klubu - Polonii.

MK - 28 kwietnia 2016, 14:24:22 - *.134.65.192
Chorzowski bankrut nie uniknie swego losu kiedy powinien z hukiem spaść do I ligi w 2013

kibol - 28 kwietnia 2016, 14:26:27 - *.play-internet.pl
Każdy by chciał te 6 mln pożyczki .nie zgadzam się jako mieszkaniec aby nasze pieniądze zostały tam zmarnowane !!!!!

Hanys - 28 kwietnia 2016, 14:27:24 - *.dynamic.chello.pl
BarPulpet-- tylko że cała Polska żyła ze Śląska i teraz są tego efekty!1 Jakby Śląsk od lat 60 pracował tylko na siebie to reszta Polski byłaby daleko w tyle a po tylu latach wyzysku region Śląski został pozostawiony sam sobie , Lecia ,Śląsk ,Legia mają skąd stadiony?? Z budżetu państwa a i tak świecą pustkami ,Legia ma pełny stadion jak słoiki są w mieście a na mecze na Śląsku chodzi więcej ludzi niż w Warszawie ,Gdańsku czy Wrocławiu i licząc że mamy tu kluby jak Górnik,Ruch ,GKS czy nawet Podbeskidzie to samo za siebie mówi jakie jest zapotrzebowanie!!

mario - 28 kwietnia 2016, 14:27:44 - *.dynamic.chello.pl
Najlepiej powiedzieć że jak nie dadzą ruchowi 18 baniek to klub spadnie i długo długo nie podniesie sie z kolan

Hanys - 28 kwietnia 2016, 14:36:40 - *.dynamic.chello.pl
Lechia nie Lecia

lololololo - 28 kwietnia 2016, 14:39:04 - *.telpol.net.pl
aufwiedersehen Polonia Bytom i deRby w II lidze za jakieś 10 lat pozdro

JohnyKSG - 28 kwietnia 2016, 14:39:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
IV Liga wita!! To Górnik jednak siew utrzyma!

lololololo - 28 kwietnia 2016, 14:42:40 - *.telpol.net.pl
do Johny spuścić tych na czerwonych miejscach niech wejdzie Zawisza lub Chrobry bo cały sezon pracują a nie zbijają bąki licząc na cud spuścić dwie ekipy na spadkowych wyrzucic ruch a dodać 3 zepsoly z I ligi Panie Boniek

@Xd - 28 kwietnia 2016, 14:44:46 - *.dynamic.chello.pl
Gdyby Polonia nie pamiała pewnego spadku przed ostatnią kolejką, to Ruch by się spiął i wygrałby ostatni mecz na zgodzie z o nic nie grającą Jagą (coś jak Wisła - Śląsk z 2012) i się utrzymał. Taka prawda.

judasz - 28 kwietnia 2016, 14:49:45 - *.opera-mini.net (*.137.1.215)
piszecie chorzowski bankrut z zawisci gdzie wisla gornik maja ogromne dlugi slask legia lech tez maja a inne kluby w I II i nizszych ligach tez biede klepia to polska pilke toczy rak zlosliwy

Suseł - 28 kwietnia 2016, 14:51:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ignorantom ekonomicznym i dzieciaczkom na tej stonie przyda się podstawowa lekcja ekonomii. Otóż jeśli macie 40 mln długu i dostajecie 18 mln pożyczki, to nie znaczy że wasz dług do spłacenia spadł do 22 mln, tylko że wzrósł do 58 mln. Dziękuję za uwagę.

Remigiusz - 28 kwietnia 2016, 15:00:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Hanys akurat Legia ma stadion z budżetu Warszawy, a nie państwa.

Jo - 28 kwietnia 2016, 15:01:03 - *.29.197.114
Susel teraz to sie zblazniles niesamowicie! Skoro 18mln pozyczki mialo uregulowac czesc dlugu z tych 40mln to jakim cudem wychodzi 58? Z podstaw ekonomii moze i jestes orlem, ale z dodawania do stu(ucza tego bodajze w 1klasie podstawowki) to juz nie bardzo..jesli Ruch nie dostanie licencji to trudno-odbuduja sie i wroca mocniejsi! Ino Niebiescy!

bitels - 28 kwietnia 2016, 15:23:16 - *.rudaslaska.vectranet.pl
do johny ksg najpierw niech te twoje ciulstwo przed ostatnie miejsce zajmie

judasz - 28 kwietnia 2016, 15:23:23 - *.ihelse.net
Czyli co? Ten poprzedni sponsor czy wspolwlasciciel z Bydgoszczy chce kase z powroten ale klub nie ma tyle, wiec miasto mialo pozyczyc ale z kolei miasto nie chce dac 18mln. Kiedy jest posiedzenie komisji licencyjnej?

MK - 28 kwietnia 2016, 15:23:24 - *.134.65.192
"Skoro 18mln pozyczki mialo uregulowac czesc dlugu z tych 40mln to jakim cudem wychodzi 58?"
Co za kretyn . Myślisz że pożyczka to dobrowolna? Nic dziwnego że Śląsk to dajdaje.

Sopot - 28 kwietnia 2016, 15:23:24 - *.146.130.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Hanys Legia gra na stadionie miejskim i nic to ma do budżetu Państwa.
Na stadionach miejskich grają np w Mediolanie Monachium czy Rzymie
Myślisz typowo po slasku.
Z tym utrzymaniem to jest tak,ze cala Polska utrzymuje rodziny gornicze dopłacać 67 zł do każdej tony węgla. Kopalnia bankrut a płaci bonusy np deputat Barbórka
Z czego ?skoro bankrut .
Druga rzecz takiego brudu bałaganu rizwakonych chodników dziur w chodnikach śpiących się tynków to nie ma nigdzie takiego bałaganu w Polsce.
Np Katowice -Ulica Mariana i kilka odchodzących od niej Okey ale 3/4 miasta to brud i bałagan totalny .
Taki ten twój Śląsk .
O Bytomiu i innych juz nie napisze

Freddy - 28 kwietnia 2016, 15:24:03 - *.127.223.11
Czy w zwiazku z tych Ruchowi grozi degradacja?
Jaja by byly jakby zarzad Ruchu dzieki swojej nieudolnosci uratowal Gornika Zabrze.

Sopot - 28 kwietnia 2016, 15:28:08 - *.146.130.51.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ulica Mariacka
Sypiace się ulice a kasa dla piłkarskich najemników np ze Słowacji Bałkanów

Ssopot - 28 kwietnia 2016, 15:28:50 - *.play-internet.pl
Skonczy sie tak, ze Podbeskidzie bedzie przedostatnie i dzieki temu, że ruch nie dostanie licencji pdb się utzyma.

MichałKSG - 28 kwietnia 2016, 15:48:28 - *.adsl.inetia.pl
Można by rzec - i po balu panno lalu. Tych panów już żegnamy.

kopernik10 - 28 kwietnia 2016, 15:56:28 - *.sileman.net.pl
Sopot zaraz widac zes gorol czemu nie chcesz przyznac racji ile kasy ze Slaska szlo i idzie do Warszawy

lololololo - 28 kwietnia 2016, 15:57:50 - *.telpol.net.pl
marzenia się spełniają lecą i ruch i górnik ach miód na serce

Jo - 28 kwietnia 2016, 16:05:28 - *.205.252.42
MK: Kretyn?!? Spojrz w lustro albo na swego ojca.. Wtedy zrozumiesz kim jest kretyn. O dajdaje zapytaj matki- ona chyba wie kim jest?

MK - 28 kwietnia 2016, 16:10:05 - *.134.65.192
Tak, jesteście kretynami bo myślicie że pożyczka od miasta nie jest nowym zadłużeniem, ahahahaha. DAJDAJE, CAŁY RUCH CHORZÓW TO DAJDAJE, NIE ISTNIEJECIE BEZ DŁUGÓW, SPADACIE TRZY LIGI NIŻEJ JAK POWINNIŚCIE OD 2013.

MK - 28 kwietnia 2016, 16:11:24 - *.134.65.192
No i nic dziwnego że Śląsk wygląda jak trzeci świat skoro takie tumany myślą że nowe pożyczki to nie są nowe długi.

BarPulpet - 28 kwietnia 2016, 16:13:09 - *.centertel.pl
40 mln dlugu niebieskiego bankruta. W maju bez licencji.

pep - 28 kwietnia 2016, 16:21:53 - *.dynamic-ra-2.vectranet.pl
faktem jest to że na Śląsku większość żyje na kredyt. Tu "barbórką" spłaca się wakacyjne wczasy, w lutym 14-tką spłaca się święta i sylwestra.a na wczasy bierze się pożyczkę..... i tak w kółko.

Suseł - 28 kwietnia 2016, 17:14:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@MK: szkoda nerwów na nich, oni się zapierają nogami i rękami żeby tylko NIE zrozumieć. Albo inaczej - mieli jakiś przebłysk nędznych resztek świadomości i zrozumieli, ale nie przyznają się do błędu. Nic dziwnego że politycy to ekonomiczni dyletanci zadłużający kraj, a 2 miliony Polaków ma długi bo myślą że zapożyczanie się im pomoże. ZERO jakiejkolwiek wiedzy ekonomicznej, nawet gimbusy w szkole na Podstawach Przedsiębiorczości uczą się o tym!
Wam to trzeba jak krowie na rowie: jak pożyczyłeś 40 zł i nie oddałeś, a teraz pożyczasz kolejne 18 zł, to ile tłuku matematyczny masz długów do oddania? Matematyka na poziomie 3. klasy szkoły podstawowej.
Mało tego - jeśli to co pożyczyłeś wykorzystasz do spłaty poprzedniego długu, to ile ci zostanie? NIESPODZIANKA - nadal 40 zł! Więc po co było kombinowac i się zapożyczać ponownie? A wcale nie jest powiedziane, że Ruch tę nową pożyczkę wykorzysta do spłacania innych długów, hehe, już widzę jak oddają komuś te pieniądze, prędzej mi kaktus na dłoni wyrośnie. Mało tego - przez takie działanie jeszcze bardziej rosną odsetki, czyli władze Ruchu zachowują się jak przysłowiowy Głupi Jaś - mniej kosztowne byłoby nie branie drugiej pożyczki W OGÓLE! Czy ktoś im to próbował wytłumaczyć, czy też jak krowie na rowie trzeba?
ŻADEN rozsądny właściciel firmy nie przyjąłby takiej pożyczki która zwiększa koszty obsługi przedsiębiorstwa. Możliwości są więc dwie - albo władze Ruchu są kompletnymi ignorantami finansowymi i należy natychmiast zawiadomić prokuraturę w sprawie niegospodarności na szkodę firmy, albo jest to celowe działanie mające doprowadzić do upadłości klubu.
Co do tego że miasto przekazuje PUBLICZNE pieniądze prywatnemu klubowi na pożyczkę która wiadomo że nigdy nie zostanie spłacona, to już zupełnie inna sprawa i inny skandal - szczególnie w takim biednym mieście jak Chorzów. To by było na tyle.

LEON - 28 kwietnia 2016, 17:31:00 - *.dynamic.chello.pl
Ja bym im nic nie dał. Już dość zadłużania klubu.A płacimy my podatnicy bo ktoś roz....dala pieniądze na lewo i prawo .

LEO - 28 kwietnia 2016, 17:53:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyżby Chorzów dopadła (dobra zmiana)?

JohnyKSG - 28 kwietnia 2016, 17:58:13 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kolwjny pójdzie Śląsk,Wisła i Korona,,oni maja po kilkanaście do kilkudziesieciu milionów i nikt nie podkął takich działąń,jak Pani Prezydent Miasta Zabrze,która Klub uratowałą kosztem wyników sportowych! Ale Górnik Zabrze sie utrzyma! Zobaczycie.

omc - 28 kwietnia 2016, 18:12:45 - *.centertel.pl
@JohnyKSG Korona przed rundą wiosenną miała ledwie 4mln zadłużenia a wynik finansowy oceniono na 1mln lepszy od prognoz. Udało się to kosztem poziomu sportowego więc nie siej propagandy. Wystarczy przeczytać raporty nt poszczególnych klubów.

w - 28 kwietnia 2016, 18:29:35 - *.2.67.249
mam nadzieję,ze nie dostaną licencji,innych w takiej sytuacji degradowano

BarPulpet - 28 kwietnia 2016, 18:55:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnóżcie się, mnóżcie moi nędzni naśladowcy ;-)
JohnyKSG
Nieważne, CZY Górnik się utrzyma, ważne DLACZEGO ma przebywać w najwyższej klasie zawodowych rozgrywek w Polsce? Przecież od 30 lat dosłownie NIC nie wnosi od strony sportowej, za to nieustannie generuje zadłużenie i wymaga nadzwyczajnych interwencji w obliczu cyklicznie nadciągających katastrof ekonomicznych. Normalne ligi w Europie starają się spychać taki balast w dół, ku amatorszczyźnie, aplikując przed startem rozgrywek bezlitosne dawki ujemnych punktów.
Robią to dla dobra całości dyscypliny w kraju.
W Polsce zgraja połączonych socjalistycznymi koneksjami dziadów chroni takie sparszywiałe, kalekie i śmiertelnie chore "święte krowy" jak Górnik Zabrze i przepycha ich truchła z sezonu na sezon, wlecze za ogon z tabeli do tabeli. Zamiast wywieźć do Farmutilu, a na zwolnionym miejscu dać się rozwijać innym klubom, gdzie ludzie rozumieją, że sukcesy w sporcie to dzisiaj wyłącznie efekt ciężkiej ale sensownej pracy, a nie podarunków od władzy.

KraKus - 28 kwietnia 2016, 18:56:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy władze CHORZowa nie widza ,ze to czysty wałek.
Prezes nie da zabezpieczenia bo z wpływów z Canal plus i transferu np Stepinskiego chce utrzymać drużynę nie wkładając żadnych pieniędzy własnych .
Zero własnych .
Licencja za kasę miasta a kontrakty z Canal +
To jest tak czytelne i prymitywne .
Przecież zero wkładu własnego zero sponsorów

rr - 28 kwietnia 2016, 19:53:30 - *.strong-pc.com
szkoda...

qqryq - 28 kwietnia 2016, 20:15:14 - *.dynamic.chello.pl
W sezonie 2012/13 raz Ruchowi się udało uniknąć spadku do w EXTRAKLASY została relegowana POLONIA Warszawa która zajęła 6 lokatę. Myślę że RUCH powinien spaść i przejść katharsis na styl takich klubów jak ŁKS Łódź, POLONIA Warszawa czy WIDZEW Łódź.

tom - 28 kwietnia 2016, 20:40:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie, skoro Polonia Warszawa i drużyny z Łodzi nie dostały licencji na ekstraklasę, to czemu ma dostać Ruch, który od lat nie dbał o swoje finanse i teraz domaga się by miasto finansowało jego długi. Moim zdaniem z publicznych pieniędzy mogą co najwyżej powstawać stadiony, ale nie powinno być żadnych dużych dotacji dla prywatnych klubów, najwyżej niewielkie wsparcie na szkolenie młodych zawodników.

działpzpn - 28 kwietnia 2016, 21:27:53 - *.pub.webpod1-wdc1.one.com
Bez względu na wysokość pożyczki Ruch otrzyma licencje na sezon 16/17.

@@Hanys - 28 kwietnia 2016, 21:35:10 - *.215.192.236-internet.zabrze.debacom.pl
Bielsko leży na Śląsku Cieszyńskim czy Ci się to podoba czy nie

Hanys - 28 kwietnia 2016, 22:10:14 - *.dynamic.chello.pl
Wszyscy narzekają na Śląsk a po wojnie większość Polski z niego korzystało ,ciekawe czy tyłki grzaliście zimą i wasi rodzice ,dziadkowie , nikt nie jest za tym żeby kluby żyły na kredyt ale bez przesady z tą nagonką bo takie kluby jak Legia ,Śląsk ,Lech ,Wisła itd żyły w długach bądź żyją dalej i to jest chore bo w europie jesteśmy już nawet nie średniacy a ta wielka Legia to gra piłkę bardzo fatalną a aspiracje ma wielkie i widać to potem w pucharach

iiiiii@poc - 28 kwietnia 2016, 23:07:47 - *.telpol.net.pl
KKK...

tomco23 - 28 kwietnia 2016, 23:44:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
w przyszłym roku derby z forteca i górnikiem radlin

Jo - 29 kwietnia 2016, 1:36:19 - *.29.197.114
MK: ignorancie, dlaczego wiec wyzywasz od kretynow? Napisalem przeciez, ze nie bedzie to 58mln dlugu, ale wciaz 40..tylko, ze te pieniadze z miasta mialy byc pozyczone na dogodnych warunkach, nie takich jak z bydgoskiej firmy-z masakrycznym %odsetek. Miasto jest udzialowcem w klubie, wiec dlaczego ma nie pomoc? Skoro jestes takim ekonomicznym guru to startuj na premiera i uzdrow polska gospodarke..klaniam sie nisko, pod samo pi..sko

KATon - 29 kwietnia 2016, 6:46:30 - *.opera-mini.net (*.172.247.195)
Wystarczy połączyć dwa nazwiska i centrozapowskie powiązania "byznesmenów" Smagor-Król
CBŚ bezsilne wobec WSI ?

baraniuk - 29 kwietnia 2016, 6:53:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jest Nadzieja ...? że wpłynie pierwsza rata za wilimowskiego ... innego chyba wyjścia nie ma

needle - 29 kwietnia 2016, 8:47:08 - *.adsl.inetia.pl
Sporo racji ma ===> BarPulpet
Inne czasy, inne oczekiwania
@Hanys
Zastanawiam się czy jesteś nieświadomy prawdy czy specjalnie piszesz nieprawdę...?
Nikt rozsądny nie twierdzi, że praca górnika jest lekka, łatwa i przyjemna ale to nie znaczy, że każdy Ślązak ma rację i że ekonomicznie kopalnie są cudami współczesnego świata. Na świecie (również u nas)likwiduje się niejedną, gdyż często nie zarabiają na siebie; bądźże uczciwy!
Widać, że masz też sportowe kompleksy i w tym swoim zacietrzewieniu pomyliłeś stadion LEGII ze stadionem Narodowym!
Ja wiem; był czas, że na Śląsku żyło się lepiej niż w reszcie kraju gdy nastał tow. Edward ale musisz zrozumieć, że to nie było racjonalne.
Przyjeżdżając na Śląsk z centralnej Polski np w latach 80-tych człek dostawał oczopląsu od gatunków piwa, które spokojnie czekały w sklepie na klienta (jak w RFN!) gdy w Szczecinie, Łodzi, Warszawie czy Słupsku stało się godzinami po nie, pomimo, że były gorszej maści.
Pracując nad morzem widziałem śląskie rodziny, które dopiero trzeciego dnia po przyjeździe na wczasy interesowały się gdzie jest stołówka.
Dla odmiany przypomnę, że przed wojną górnictwo było jedną z gorzej opłacanych branż.
Proszę, nie żyj już przeszłością bo to Wy żyliście za moje a nie ja za Wasze, jeśli już.
Ale pal diabli komunistyczną przeszłość; byłby oszust Gierek murarzem to lepiej byłoby budowlańcom, byłby stoczniowcem to tamci by zyskali -to nie wina Twoja ani moja i pamiętaj: to przypadek, że mieszkasz na Śląsku a ja w centralnej Polsce, bo mogło być odwrotnie. Nie pisz zatem więcej głupot!
@XD
Śrutwa chciał być prezesem ale to chyba jeszcze nie jego czas. RUCH musi spaść wyjść ze złych długów i dopiero wówczas; lubię gościa to mu dobrze życzę
IGła

zarzeczny - 29 kwietnia 2016, 8:55:27 - *.dab.02.net (*.145.32.230)
Kibicow ruchu mozna zmiescic w 10 autobusow. Ten klub bez kibicow powinien grac w 4 lidze. Tylop prawdziwe hanysy moga mu kibicowac

Arek - 29 kwietnia 2016, 11:30:35 - *.free.aero2.net.pl
@zarzeczny, nie pij tyle. @hanys, tylko ciekawe kto regularnie przez kilka lat gra w pucharach. Fakt, z różnym skutkiem, ale w fazie grupowej się znajduje. Podpowiem nie jest to zadłużony klub z Chorzowa.

klopp - 29 kwietnia 2016, 13:36:20 - *.77.117.69
Najwyższy czas oczyścić ligę z finansowych trupów, klubów jak RCH, które za nic mają zobowiązanie wobec innych i mając kolosalne długi psują piłkarską piłkę.

ugabuga - 29 kwietnia 2016, 14:48:22 - *.dynamic.chello.pl
To która liga teraz będzie? Okręgowa?

Piast Gliw - 29 kwietnia 2016, 14:56:49 - *.torservers.net
Żabole to już nie powinno się w ogóle wypowiadać na temat kwestii finansowych w klubie bo sami siędzą w szambie finansowym Ruch Chorzów chociaż jest w strefie bezpiecznej i nie grozi im spadek wywalczony na boisku a jak już finanse moga ich pograżyć,ale mimo że jestem urodzonym Ślązakiem to uważam że kluby w przypadku złej rentowności czy złej finansjeri w klubie powinny być degradowane bo po coś są reguły i zasady a jeśli klub ich nie spełnia to powinno się pożegnać i zaczynać od zera bo jest to po prostu cyrk gdzie jednym się nagina pewne reguły a inni muszą spadać w dół tak jak Polnia Bytom a gdyby mój klub któremu kibicuję miał takie problemy to z gorzkim żalem musiałbym również przyznać że nalezy się spadek o kilka lig niżej i zaczynać od nowa.Albo jest ład i porządek i w klubach panuje stabilna sytuacja finansowa itd. albo dziękujemy i zaczynamy od B klasy czy niżej bo klub powinien zarabiać na siebie a nie żebrać od miast po pieniądze tak samo jak jest w Zabrzu czy Gliwicach bo to już jest kabaret w postaci ingerencji urzędów państwowych w sport bo jeszcze w Gliwicach idzie to zrozumieć to Piast jest wysoko w tabeli i najwidoczniej pieniądze dają jakiś zysk i korzyści a np w Zabrzu gdzie jest ciągła dokapitalizacja czy np w Ruchu gdzie się chce "jechać na pożyczkach" ? Klub nie ma pokrycia finansowego to żegnamy i od nowa.

Hanys - 29 kwietnia 2016, 15:30:07 - *.dynamic.chello.pl
Odpowiem wszystkim że ani nie jestem kibicem Ruchu ani górnikiem ale skończcie już z tą nagonką na Śląsk bo nikt was tak nie ugości jak prawdziwy Ślązak a ludzie są wszędzie i dobrzy i źli mam znajomych z różnych regionów Polski i są to super luzdie i akurat ja nie jestem za utrzymywaniem klubów z budżetu państwa jak i finansowaniem górnictwa czy innych nierentownych zakładów , pracownik powinien zarobić dobrze w każdym regionie Polski i każdej branży bez takich udziwnień jak 13-stki ,500+ itd

lolo - 29 kwietnia 2016, 23:20:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A kto spłacił długi Lecha?;-)Ot taki przykład.Nie podniecajcie się to tylko liga POLSKA.ZEROWY PRESTIż,nędzny poziom,patologie,ale i tak wszyscy ją kochają(zazwyczaj jest to miłość nieodwzajemniona).

needle - 1 maja 2016, 4:16:59 - *.adsl.inetia.pl
@Piast Gliw
W zasadzie mam tylko jedno zastrzeżenie do Twojego rewelacyjnego wpisu
Stwórz sobie niepowtarzalnego nicka [nie janek89, PGPŻ, Jestem kibolem Górnika czy antyruch]
Ma być ===> normalny
Warunek ma być taki, że czy chwalisz czy ganisz kogoś korzystasz tylko z niego; inaczej nie jesteś poważnym gościem, a z którym jest sens dyskutować ...
Nie możesz mieć nicka Jack Nicholson choć to świetny aktor ani Past Gliwice, choć klub daje radę nie od dziś... co będzie jak przyjdzie naprawdę bogaty sponsor i nazwę zmienią...???
IGła
PS1 Wiem, że się czepiam..., ale to dla Twojego/ naszego dobra :P
PS2 Przycisnąłem ==> Hanysa i co...? Okazał się klawym gościem, który w dodatku potrafi wydobyć z siebie rozsądne stwierdzenia...; zupełnie jak ci Ślązacy, u których gościłem onegdaj :P
...a oni u mnie

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas