[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


15 lipca 2016, 16:24:02 - Adrian10
Komisja ds. Licencji Klubowych zezwoliła Górnikowi Łęczna na grę w Lublinie

Komisja ds. Licencji Klubowych PZPN rozpatrzyła w dniu dzisiejszym wnioski Legii Warszawa, Górnika Łęczna, Gryfa Wejherowo i Zagłębia Sosnowiec. Górnik Łęczna będzie rozgrywał swoje oficjalne spotkania w Lublinie.

Komunikat Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN:

1. Komisja zdjęła nadzór infrastrukturalny z Legii Warszawa oraz Zagłębia Sosnowiec w związku ze zrealizowaniem wszystkich zaleceń wynikających z raportów z wizytacji obiektów.

2. Komisja wyraziła zgodę na rozgrywanie meczów w roli gospodarza przez Klub Rozwój Katowice na stadionie Rozwoju w Katowicach przy ul. Zgody 28.

3. W związku z niezrealizowaniem zaleceń wynikających z raportu z wizytacji obiektu Górnika Łęczna, Klub wystąpił z wnioskiem o wyrażenie zgody na rozgrywanie meczów w roli gospodarza przez Górnik Łęczna SA na stadionie Arena Lublin w Lublinie. Po przeprowadzonej przez eksperta ds. Infrastruktury lustracji obiektu Arena Lublin, Komisja ds. Licencji Klubowych przychyliła się do wniosku Klubu.


źródło: PZPN

Lubelak - 15 lipca 2016, 16:27:13 - *.lublin.mm.pl
No i gitara .
Łęczna w końcu na ładnym stadionie pogra.

ostrygrzmo - 15 lipca 2016, 16:28:05 - *.85.249.110
No i elegancko,
Ładny obiekt , wejdzie 15 tyś narodu na trubunę ,
no i parking normalny , będzie gdzie stanąć pasuje
Juhhhuuuu- Do przodu Górnik GKS.

Kumaty - 15 lipca 2016, 16:29:43 - *.dynamic.chello.pl
Kibice Górnika mają ciągle pod górkę, co chwila zarząd wpada na świetne pomysły mające na celu niszczenie tozsamości klubu. Zmiana herbu, nazwy, teraz stadionu, boję się myśleć na jaki następny pomysł wpadną korporacyjne głowy z zarządu...
Kibicom Górnika życzę wytrwałości.

Oks - 15 lipca 2016, 16:30:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co na to kibice Motoru? Ich główny rywal w regionie zajmuje ich stadion

kl - 15 lipca 2016, 16:30:34 - *.static.ip.netia.com.pl
będzie jeszcze mniejsza frekwencja niż na meczach w Łęcznej ... Lublinianie oraz fanatycy Górnika zbojkotują mecze Górnika w Lublinie.

do Oks - 15 lipca 2016, 16:47:34 - *.olsztyn.vectranet.pl
nie wydaje mi się że Górnik to główny rywal Motoru w regionie

D... - 15 lipca 2016, 16:48:50 - *.10.241.152
No to kolejnym krokiem będzie zmiana nazwy na Górnik-Motor Łęczna, potem Górnik wyleci, a na końcu już tylko Łęczna zmieni się na Lublin i będzie spoczko :-p

ardito - 15 lipca 2016, 16:51:28 - *.ennet.pl
Brawo pseudokomisja, lepiej pilnujcie Ruchu Chorzów, który ma niewyobrażalne długi i nadal gra w ekstraklasie. Poza tym nie takie stadiony były dopuszczane do ligi np. ruiny stadionu w Łodzi.

NS - 15 lipca 2016, 16:55:03 - *.mmj.pl
ardito od Ruchu to dwa kroki w bok ok? Patrz lepiej na swój klubik. Ruch sobie poradzi

Kokos - 15 lipca 2016, 16:55:50 - *.static.ip.netia.com.pl
Do wszystkich to nie jest stadion Motoru tylko miasta Lublin. Motor ma stadion w podzamojskiej wsi Szarowoli.

jagafan - 15 lipca 2016, 17:05:00 - *.bialystok.vectranet.pl
Powiedzcie mi...o co chodzi z tym stadionem w Łęcznej???...czemu piłkarze nie chcą grać w domu???pozdrawiam z Białegostoku.

GKS - 15 lipca 2016, 17:06:55 - *.play-internet.pl
Górnik tylko w Łęcznej!!!

sdf - 15 lipca 2016, 17:10:01 - *.play-internet.pl
Sprytne posunięcie zarzadu ale kibice się na to nie nabiorą

jaro - 15 lipca 2016, 17:13:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Piłkarze chcą zostać, ale sponsorzy i zarząd niestety nie. Niestety tak z tą piłką na Lubelszczyźnie jest... wszystko do góry nogami.

Olo - 15 lipca 2016, 17:16:21 - *.internet-rejowiec.pl
Wspaniały zarządzie nie macie nawet odwagi napisać na oficjalnej stronie Górnika tylko tutaj dowiadujemy się o waszych kolejnych posunięciech w niszczeniu klubu...

GórnikFan - 15 lipca 2016, 17:21:21 - *.startechnology.pl
@Jagafan Piłkarze, kibice, trenerzy, związki zawodowe chcą grać w Łęcznej. U nas nie chce grać główny sponsor-Enea. Firma ta kupiła 66% akcji LW Bogdanka. Są z Poznania, a Górnika mają w du..e. Tak jak było mówione-bojkot. Kibice Górnika, Chełmianki i Motoru nie będą chodzili na mecze. Zaprzestano także wyjazdów. Ogółem oznacza to bojkot jak w przypadku Bydgoskiego Zawiszy. Kłamał Osuch, kłamie Kapelko. A to że za 10 mln nie da się grać(Arka ma 12, a Wisła Płock 11), za chwilę że stadion w Łęcznej za stary (15 lat), a to że sponsorzy chcą sponsorować klub grający w Lublinie, a w 25-tysięcznym mieście to nie, a za chwilę, że jako prezes nie ma nic do gadania. Pani Matejakowa się sprzeciwiała to ją odwołali. GÓRNIK TYLKO W ŁĘCZNEJ!

hejt - 15 lipca 2016, 17:24:02 - *.play-internet.pl
Ja sie cieszę. Albo idIesz do przodu albo sie cofasz. Stadion(jesli mozna tak napisac) w Łęcznej to juz epoka kamienia łupanego. Mysle ze jednak normalnych kibicow nie zabraknie. A patologii z motoru nie potrzeba.

jagafan - 15 lipca 2016, 17:24:43 - *.bialystok.vectranet.pl
do Jaro...skoro tak jest,to po co im drużyna w Górnika Łęczna w ekstraklasie ?????...może chcą doprowadzić do fuzji na linii Łęczna-Lublin????

jagafan - 15 lipca 2016, 17:27:04 - *.bialystok.vectranet.pl
do GórnikFan: dzięki bardzo już wszystko rozumiem...nie poddawajcie się!życzę powodzenia!!

&&&&& - 15 lipca 2016, 17:30:04 - *.play-internet.pl
25 lat kibicowałem Górnikowi, Kapelko zniszczył wszystko, jakim prawem stadion w Chorzowie sie nadaje a w Łęcznej nie?

futbolista - 15 lipca 2016, 17:32:23 - *.bois.qwest.net
raz na zawsze pozbyc sie ze swych lbow jakis tradycji,herbow,zaslug
itp.co inc nie ma wspolnego z miloscia do sport.to tylko podworkowy nacjonalizm prowadzacy do ruiny i widac to np.bardzo wyraznie w stosunkach miedzy ludzkich w obecnym swiecie,gdzie jeden drugiego by w lyzce wody utopil dla wyimaginowanego celu i to nie prowadzi do milosci blizniego,tylko do morderstwa;patrz Nicea.

autobus - 15 lipca 2016, 17:38:16 - *.dynamic-ra-11.vectranet.pl
Ale wał . . . .

as - 15 lipca 2016, 17:46:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O jakiej Ty erze kamienia gadasz? A Chorzów, Szczecin, Płock to niby lepsze? Stadion Górnika jest idealnie skrojony pod ten klub. Wystarczy parę poprawek ale w klubie widocznie mieli na to wywalone i poszli na łatwiznę. Po co się starać jak pod nosem jest gotowy stadion. Kapelko jeszcze się doigra. Pięknie się sprzedał.

GórnikFan - 15 lipca 2016, 17:49:11 - *.startechnology.pl
@Jagafan Walkę mamy we krwi. Zmienili nam herb, nazwę, a teraz stadion. Przetrwamy wszystko! Pozdrawiam

Lubelak - 15 lipca 2016, 18:32:02 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego państwowa spółka ma sponsorować klub z Łęcznej dla jakichś 3-4 tys kibiców? Miejsce takiego miasta jak Łęczna jest w 4 lidze (tam właśnie grają rezerwy Górnika). W końcu doczekaliśmy się ekstraklasy w Lublinie, na pewno wybieram się na Lechię Gdańsk.

hajajja - 15 lipca 2016, 18:39:21 - *.adsl.inetia.pl
jesce zminia nam nazwe na górnik lublin władze j.....

Olo - 15 lipca 2016, 18:48:52 - *.internet-rejowiec.pl
Lubelskie - nie chcemy takich pikników na meczu jak Ty mecie Ekstraklasę w Lublinie hehe....

Olo - 15 lipca 2016, 18:52:13 - *.internet-rejowiec.pl
Lubelak to do Ciebie pikniku.

qlty - 15 lipca 2016, 18:52:13 - *.opera-mini.net (*.254.145.94)
Gdy była Bogdanka S.A. to wiadomo klub jest reklamą. Niestety kopalnia bez kasy, stadion w Lublinie nowka-sztuka. Nie mam nic przeciwko małym miejscowościa w L-klapie ale przenosiny do Lublina i zmiana nazwy na Górnik Lublin jest jedyną szansą rozwoju. Jeśli przy okazji rezerwy połączą się z Motorem to w Lublinie będzie L-klapa a w Łęcznej będzie II liga pod nazwą Górnik II Lublin/Łęczna

rafalski - 15 lipca 2016, 18:53:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgadzam się tutaj z kibicem który napisał o stadionie przestarzałym i dopuszczonym na cichej w Chorzowie jakim to prawem tam można a w Łęcznej nie można i sprawa druga zobowiązuje się przywiezsc trzy taczki na arene-lublin 25 lipca w poniedziałek żeby panów szlage czerniaka i żuka wywiezsc ze sportu lubelskiego bo nie wykluczone ze oni kogoś w tej komisji przekupili by mieć eks w mieście!

fan - 15 lipca 2016, 18:55:14 - *.static.ip.netia.com.pl
co to za kibice którzy piszą że na stadion w lublinie wybierają się na lechię ciekawe czy cwaniaki przyjdą w grudniu po serii porażek na termalikę za 2 miesiące będzie was 500 osób kapelko=osuch byłem na spotkaniu z kłamcą=pinokiem kłamał w żywe oczy reszta też jeszcze pożałujecie tej decyzji życze wam jak najgorzej WGW

Lubelak - 15 lipca 2016, 18:57:36 - *.dynamic.chello.pl
Może jakby na mecze Górnika w Łęcznej chodził komplet widzów a nie 4-5 tys, to wtedy wpływy do budżetu byłyby większe. Wydawanie kilku mln zł po to żeby zaspokoić potrzeby kilku tys kibiców (w tym też trochę dojeżdżało z Lublina i okolic) jest bez sensu. Wydaje mi się, że w Lublinie frekwencja będzie wieksza.

Olo - 15 lipca 2016, 18:57:58 - *.internet-rejowiec.pl
Właśnie oglądam mecz Wisła Płock Lechia Gdańsk dziwne że taki kurnik został dopuszczony do gry a stadion Górnika nie, kpina...

Olo - 15 lipca 2016, 18:59:56 - *.internet-rejowiec.pl
Lubelak dzieciaku nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz zielonego pojęcia...

rafalski - 15 lipca 2016, 19:02:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lubelak jaka większą publika człowieku motor bojkot całkowity o Łęcznej nie wspominając chelmiance no chyba ze turbo promocja i bilety po 5 złotych o dopingu trzeba będzie zapomnieć i ten właśnie sukces bo to dla niektórych jest sukces te przenosiny no ja cóż mam zdanie takie ze to porażka regionu jest przenosiny do Lublina tego wszystkiego ten właśnie sukces powinien być zadedykowany trzem ludziom

rafalski - 15 lipca 2016, 19:08:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panu Żukowi panu wojewodzie i panu szladze bo tylko te osoby się upadły na przenosiny zamiast dawać Łęcznej tu różne są źródła od 2.5 do 5 milionów powinni wygospodarowac teren i zrobić za te pieniądze kompleks boisk naturalnych(jedno podgrzewane) wzorem akademii KGHM zagłębie Lubin żeby ta młodzież trenowała na naturalnych boiskach a nie na sztucznychi gwarantuje wam ze w 2020 roku zawita do Lublina ekstraklasa i pełen stadion drużyna oparta na młodych chlopakach najzdolniejszych plus paru wygow doswiadczonych

Fan piłki - 15 lipca 2016, 19:10:09 - *.dynamic.chello.pl
A kogo obchodzi bojkot motoru czy chełmianki, drużyn z 4 i 5 ligi. Na mecze Łęcznej w Lublinie przyjdą normalni ludzie spragnieni dobrej piłki, a jak nie będzie kibolstwa to tym lepiej.

fan - 15 lipca 2016, 19:13:58 - *.static.ip.netia.com.pl
rafalski masz rację ludzi tam nie będzie bo to nie są kibice tylko gapie którz przyjdą na legię , lecha i nic poza tym a komentator powiedział przed chwilą że stadion płocka stary ale ok bo został odmalowany trybuny ziemne i oni mogą grać u siebie a Górnik nie bo to zmowa i brak odwagi kłamcom i oszustom z klubu ja na Górnik chodzę 35 lat mój syn 5lat nie opuszczaliśmy żadnych meczów serie porażek też były moja noga nie postanie na arenie wszyscy których znam ze stadionu też tak twierdzą i nie jestem z Trybun B WGW

LEO - 15 lipca 2016, 19:15:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przynajmniej na jakiś czas Lublin posmakuje Ekstraklasy kto wie może to będzie motywacja dla Motoru
A o co chodzi z Gryfem?

hanys - 15 lipca 2016, 19:35:32 - *.adsl.inetia.pl
mój komentaż nie został wydany - kogoś obrażiłem ?

gadacik - 15 lipca 2016, 19:37:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
po rundzie jesiennej Spartakus Szarowola zostanie wycofany z 3 ligi a w rundzie wiosennej Motor Lublin juz oficjalnie w EX(pewne info)

rafalski - 15 lipca 2016, 19:38:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pamiętam rok był 2007 zameldował się w hotelu Mercure Lublin Widzew łódź przed meczem z motorem (0-0) trener Widzewa Paweł Janas odpala pod parasolami przed hotelem Marlboro miesza kawę i mówi do panów animuckiego i asystenta krzysztalowicza ale panowie w Arsenalu jest 20 boisk treningowych a tu na tej Ukrainie ile boisk jest teraz mamy 2016 rok w Arsenalu jest 30 boisk treningowych a w Lublinie takich z prawdziwego zdarzenia jedno przy arenie jutro o 18-00 sparing motor-polonia Warszawa

widz - 15 lipca 2016, 20:08:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
10 tysięcy z Lechią pęknie.

1976 - 15 lipca 2016, 20:13:59 - *.opera-mini.net (*.254.163.128)
A co jest niby nie tak z stadionem Górnika?, by musieli sie przenosic do Lublina, dziwne też że najpierw otrzymali pozwolenie na gre, bo moim zdaniem odrazu powinna byc podjeta decyzja o wszczymaniu licencji do momentu przystosowania obiektu lub podania obiektu zastepczego! Śmierdzi to na kilometr!

Huawei - 15 lipca 2016, 20:19:05 - *.customers.d1-online.com
Ja sie wybieram na mecz do Lublina bo jestem fanem futbolu w konfortowych warunkach i chce widziec dobra gre na lubelskim nowym stadionie :-) zapraszam normalnych kibicow i fanow futbolu .

Janusz - 15 lipca 2016, 20:21:16 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ja też się wybieram.

zenon - 15 lipca 2016, 20:23:59 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szanowni kibice Górnika Motoru to 99.9 procent miejcie pretensje do sponsora Enea i Szalgi ,który już kompinował zamiane Górnika Z kosztem Górnika Ł.ale obwiali się strajku związków i górników w kopalni za okradanie tych mieszkanców z funduszy na sport.Dlatego proponuje zgode kibiców Motoru i Łęcznej ,koszulki z prawej żółte z lewej zielone lub odwrotnie .W jedności siła .Blokowanie rrotest bojkot meczy to świadczy że kibicom nie zależy na widowisku lecz tylko kolor koszulki byle gdzie ale nasze najważniejsze

kolo - 15 lipca 2016, 20:26:01 - *.lublin.mm.pl
My z kumplami też oczywiście się wybieramy.
Kto chce bojkotować - jego sprawa.

Lubelak - 15 lipca 2016, 20:26:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
O co Wam chodzi, przecież Motor i Górnik mają zgodę. Więc mogą Motorowcy chodzić na mecze Górnika a za tydzień Górnicy na mecze Motoru i dopingować się wzajemnie.

xzc - 15 lipca 2016, 20:33:30 - *.dynamic.mm.pl
Wszystko to sprawa żuka, pseudoprezydenta z Lublina, koniec piłki w Łecznej

zomo1 - 15 lipca 2016, 20:40:08 - *.dynamic.chello.pl
hahaha już co najmniej od roku piszę, że przeniesienie Łęcznej do Lublina jest nieuniknione, ciekawe gdzie teraz są te wszystkie niedowiarki w przerwie zimowej nastąpi zmiana nazwy na Motor, zapamietajcie to sobie

Olo - 15 lipca 2016, 20:45:21 - *.internet-rejowiec.pl
zomo1 nikt już nie czyta Twoich wypocin powtarzasz się dzieciaku...

rafalski - 15 lipca 2016, 20:50:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swego czasu real.Madryt podkupił Arsenalowi człowieka odpowiedzialnego za same nawierzchnie w klubie z Londynu a u nas jak się będzie oszczędzać boiska to nic nie wyszkolony i nie dzieje się komorowi ze wysłał swojego syna na piłkarskie szlify do Chorzowa na prawdę jestem przekonany ze za 4 5 lat będziemy dumni z tego ze motor zagra w ekstraklasie na arenie przy publice rzędu 15 tysięcy

yolo - 15 lipca 2016, 20:50:47 - *.deblin.vectranet.pl
W Lublinie nie potrafią stworzyć zespołu, który może grac w wyższej lidze jak Górnik i na siłę próbują ściągnąć do siebie ekstraklasę kosztem łęcznian. Co niby ze stadionem w Łęcznej jest nie tak? Grano na o wiele gorszych obiektach. Rozumiem że stadion w Płocku spełnia wszelkie normy infrastrukturalne?

RKS1950 - 15 lipca 2016, 21:04:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przecież wiadomo, że specjalnie odpuszczono remont na stadionie w Łęcznej aby mieć pretekst do przenosin.
GÓRNIK TYLKO W ŁĘCZNEJ !! wybijemy innym chodzenie na ten nowy twór.

1976 - 15 lipca 2016, 21:06:36 - *.opera-mini.net (*.254.224.197)
To po byku z was kibice skoro wam nawet na reke by grac w Lublinie a nie na swoim stadionie i w swoim mieście! To pewnie wam też przeszkadzac nie bedzie jak nazwe zmienia na Motor Lublin? Miedz ma stadionik jaki ma i nie wyobrażam sobie byśmy mieli grac na stadionie Ślaska bo jest to piekny stadion! Ok w czasie remontu lub innej przyczyny, przez jakis okres tak. Bo Miedź to jest Legnica i ma własny stadion! Jaki by nie był ale własny!

rafalski - 15 lipca 2016, 21:21:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W 2003 roku pan Jacek.Zieliński miał w Łęcznej jednego piłkarza klasy wtedy reprezentacyjnej Pawła.bugale dokoptowal do niego młodych braci bronowickich,Piotra Jaroszyńskiego bramkarza mielcarza czy starego wyge i chyba największego cwaniaka wśród polskich piłkarzy Grzegorza skware i powstał zespół na miarę ekstraklasy a pal licho juz to ze wtedy było ustawione wszystko nie było możliwości nie ustawić nic jak Ryszard forbrich vel fryzjer w środę wiedział kto sędziuje dany mecz z weekend gdzie teraz w środę kolo 12 dopiero podają zestaw par

rafalski - 15 lipca 2016, 21:39:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W czwartek wiadomo jest dopiero jaki sędzia gdzie jest przydzielony po Jacku Zielińskim nastały czasy bobo Kaczmarka gdzie mój sąsiad Dariusz.Biernacki zaapelował do pana prezesa bobo tylko wyczyści kasę(11 milionów) Stefan Majewski idealny doszło do tego ze skwara odszedł do KSZO i przyjechał na mecz do Łęcznej jako kibic po meczu ze spuszczona głową idzie Paweł bugala a Grzesio się drze część bula dlaczego nie grales a bula nic a mówiłem ci chodź ze mną do Ostrowca bo u tego pana jest ciężko z wejście do skladu

oklep - 15 lipca 2016, 21:41:29 - *.lublin.mm.pl
Nie zwalajcie na Szlagę bo w tym przypadku nie miał nic do gadania. Nieprzypadkowo koszulkę z nr 12, od Kapelki, dostał wojewoda lubelski. Teraz wszędzie rządzi dobra zmiana i ekonomia się nie liczy. Od kwoty, którą Kapelko podaje, jako niezbędną do utrzymania ekstraklasy trzeba odjąć długi jakie do tej pory zrobił, i wtedy wyjdzie realna kwota potrzebna do utrzymania, myślę, że 10 mln wystarczy. Pewnie kapelko ma ciepło bo gdy niewypłacalności nie zgłosi się na czas, to później odpowiada się własnym majątkiem. Tak więc chłop chce Lublina, tam sypną mu trochę kasy, spłaci długi i s....i z Górnika. Ot taki pożytek z najemników, których nic nie wiąże z miastem. Ot dobra zmiana.

zenon - 15 lipca 2016, 21:42:49 - *.icpnet.pl
25 lipiec poniedzialek wszyscy na stadiondo Lublina -godz 18 Arena Lublin ul .Krochmalna

dominik - 15 lipca 2016, 22:37:50 - *.146.187.47.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kapelko sprzedał aby się utrzymać Matejakową a teraz Kibiców,Mamy drugiego po Osuchu Pinokia czyli Kapelke,Kogo on jeszcze sprzeda?

kibic KSG - 15 lipca 2016, 23:27:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam pytanie czy murawa nowego stadionu w Lublinie
wytrzyma eksploatowanie jej przez 3 zespoły:
Górnika, Lubliniankę i Spartakusa?.
Wobec powyższego gdzie Spartakus jako intruz lub bękart piłkarski będzie rozgrywał swoje mecze,
w Łęcznej, w Szarowoli czy jeszcze gdzieś indziej?

LU - 16 lipca 2016, 0:00:06 - *.free.aero2.net.pl
Lublinianka w tym sezonie gra na Wieniawie.

Motor King - 16 lipca 2016, 7:07:43 - *.play-internet.pl
Gornik Tylko w Łęcznej komu do głowy przychodzą takie absurdalne pomysły dla garstki kibiców bo bedzie bojkot w Lublinie Tylko Motor.

kibol - 16 lipca 2016, 7:20:14 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Apel do wszystkich ekip wyjazdowych w Polsce. Pokażmy wsparcie dla kibiców w ŁĘCZNEJ! Całkowity bojkot wyjazdów do Lublina.

max - 16 lipca 2016, 10:28:47 - *.dynamic.chello.pl
kibic KSG-marny prowokatorze,boli cię ten Motor-i dobrze Lublinianka nie bedzie juz grała na Arenie,nie mam nic do niej,ale mecze na takim stadionie dla 100-200 osob ,dla porownania 6 tys na Motor...
Górnik w Łęcznej,Motor w Lublinie...jak wladza ma gdzies zdanie kibiców,to na tłumy na meczach Górnika w Lublinie bym nie liczył

bazyli - 16 lipca 2016, 10:51:44 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Z jednej strony to dobrze, bo taki piękny obiekt, jak Arena Lublin będzie w pełni wykorzystany na mecze rozgrywane w najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce. Ponadto, jak kiedyś, może za 50 lat, Łęczna zostanie dzielnicą Lublina to "problem tożsamości klubu" zniknie i będzie to już GÓRNIK LUBLIN a nie Łęczna.
Z drugiej strony, kibice niebędący piknikami zbojkotują mecze Górnika Łęczna na Arenie Lublin, być może nawet na kilka dobrych lat, tak jak jest już od jakiegoś czasu z Zawiszą Bydgoszcz.
No i ostatnia sprawa. Być może właśnie "pikniki", rodzice z dziećmi, zapełnią stadion na mecze Ekstraklasy Górnika Łęczna i mimo oporu ULTRAS, interes ten będzie dochodowy. Szkoda tak pięknego stadionu na mecze w III lidze.
Poczekamy, zobaczymy!

kibic KSG - 16 lipca 2016, 12:05:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@max - skąd Ty na mecz IV poziomu rozgrywek znajdziesz 6 tys, kibiców jeśli magia nowo otwartego stadionu tak jak w całej Polsce szybko minęła. Nawet na derby Lublina tyle nie przyszło bo
było ~5100 widzów. Na Avię i Stal ~4000, na inne derbowe woj. ~2200, a również ~1500 kibiców na Tuczempy, Wólczankę czy Sieniawę!.
Jedyną chyba szansą na 6000 widownię będą derby ze
Spartakusem Daleszyce i Cosmosem Nowotaniec. Odliczając te mecze to dobrze się stanie jeśli 6000 będzie w całej rundzie, gdyż normalni kibice lubelscy nie utożsamiają się ze Spartakusem Szarowola.

Artur - 16 lipca 2016, 12:14:02 - *.play-internet.pl
Kapelko dziekujemy!!!!!!!!!!!

max - 16 lipca 2016, 13:58:54 - *.dynamic.chello.pl
kibic KSG -nie dodałeś 8 tysiecy na barazu z Olimpią...a o "normalnych" kibicach to ty masz spore pojęcie i o tym,z kim sie oni utozsamiają w Lublinie...swoimi sie zajmij,a nie jadem plujesz

kibic KSG - 16 lipca 2016, 14:22:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@max - mecz z Olimpią nie był zwykłym meczem ligowym, lecz jak sam napisałeś barażowym o III poziom rozgrywek, gdzie niemal połowa biletów była sprzedana w cenie promocyjnej po 1 złotówce.
Ta ilość widzów już się prawdopodobnie nie powtórzy
chyba,że na meczach z tak klasowymi zespołami jak wyżej Ci wymieniłem. Zejdź na ziemię i nie bujaj
w obłokach.

lukasz88 - 16 lipca 2016, 15:41:41 - *.116.244.45
@jagafan
Naucz się czytać ze zrozumieniem. Przecież w rozwinięciu wiadomości w punkcie 3. masz wyjaśnione W związku z niezrealizowaniem zaleceń wynikających z raportu z wizytacji obiektu Górnika Łęczna, Klub wystąpił z wnioskiem o wyrażenie zgody na rozgrywanie meczów w roli gospodarza przez Górnik Łęczna SA na stadionie Arena Lublin w Lublinie. Po przeprowadzonej przez eksperta ds. Infrastruktury lustracji obiektu Arena Lublin, Komisja ds. Licencji Klubowych przychyliła się do wniosku Klubu."

xyr - 16 lipca 2016, 15:47:08 - *.dynamic.chello.pl
Łęczna musi szybko budować nowy stadion. Drużyna powinna grać w swoim mieście

max - 17 lipca 2016, 6:28:37 - *.dynamic.chello.pl
KibicKSG,haha ty wiesz co było po 1zl i ile ludzi na to weszło?1 raz na Motorze,sprzedano ok 500 takich biletów na ponad 8tys ludzi,no ale wg ciebie to i tak nic,nie powtórzy się bla.bla...powtórzy się i to niebawem

ostrygrzmo - 18 lipca 2016, 10:12:38 - *.85.249.110
Będzie dobrze ,
prawdziwi kibice przyjdą na mecz na Arenę,
a jak Ultrasi mają z tym problem to już ich problem ,że sią tak napinają,
Trzeba patrzeć trochę dalej ,to jest szanasa na nowych sponsorów dla Górnika bo kasa z kopalni zanika - pozdrawia Lubelsko- Łęczyńska publika

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas