[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 września 2016, 22:20:43 - dyrovski
Białostocki walec

W drugim piątkowym meczu 9. kolejki Lotto Ekstraklasy Jagiellonia Białystok pewnie wygrała na wyjeździe ze Śląskiem Wrocław 4-0 (2-0). Dwie bramki w pierwszej połowie zdobył Przemysław Frankowski, a po jednym trafieniu w drugiej części gry dołożyli Konstantin Vassiljev, dla którego był to siódmy gol w tym sezonie w lidze, i Taras Romanczuk.

Od samego początku spotkania Jagiellonia robiła na boisku wszystko, na co miała ochotę, a gospodarze nie potrafili poradzić sobie z jej atakami. Już w 3. minucie Dmytro Chomczenowśkyj otrzymał piłkę od Karola Świderskiego i zdecydował się na uderzenie, jednak ta próba była niecelna. Trzy minuty później Chomczenowśkyj zagrał z lewej strony boiska w pole karne, a strzał bez przyjęcia oddał Taras Romanczuk, ale futbolówka poleciała nad bramką. W 9. minucie goście objęli prowadzenie. Konstantin Vassiljev popisał się doskonałym podaniem do Przemysława Frankowskiego, a skrzydłowy Jagiellonii wbiegł w szesnastkę, minął Laszę Dwaliego i pewnym strzałem pokonał bezradnego Mariusza Pawełka.

Kolejny groźny atak został przeprowadzony przez białostoczan dziewięć minut później i również zakończył się golem. Po zespołowej akcji Jagiellonii z bramki wyszedł Pawełek i wydawało się, że będzie skutecznie interweniował, jednak do wybitej przez niego piłki dobiegł Vassiljev, który po chwili zagrał do Frankowskiego, a ten precyzyjnym uderzeniem bez przyjęcia zdobył swoją drugą bramkę w tym spotkaniu. W 33. minucie Vassiljev kopnął bardzo mocno z dalekiej odległości z rzutu wolnego, lecz bramkarz Śląska zdołał wybić futbolówkę. Trzy minuty później próbę z rzutu wolnego podjął Piotr Tomasik, ale nieznacznie się pomylił.

W 50. minucie goście podwyższyli swoje prowadzenie. Frankowski podał prostopadle do Świderskiego, a napastnik Jagiellonii wbiegł w pole karne i zagrał wzdłuż bramki do Vassiljeva, który strzałem z bliska pokonał Pawełka. W 57. minucie Vassiljev był bliski strzelenia drugiego gola, jednak jego uderzenie, po podaniu od Rafała Grzyba, było niecelne. Trzynaście minut później Jacek Góralski chciał zaskoczyć Pawełka strzałem z dalszej odległości, ale piłka na nieszczęście pomocnika gości odbiła się jedynie od poprzeczki. W 82. minucie Frankowski podał do Vassiljeva, a Estończyk kopnął bez przyjęcia, lecz ponownie nie trafił w bramkę. W ostatniej akcji tego spotkania sprytnym strzałem bramkę zdobył jeszcze Romanczuk. Śląsk przez cały mecz nie potrafił stworzyć sobie choćby jednej sytuacji do strzelenia gola.

16 września 2016, 20:30 - Wrocław (Stadion Miejski)
Śląsk Wrocław 0-4 Jagiellonia Białystok
Przemysław Frankowski 9, 18, Konstantin Vassiljev 50, Taras Romanczuk 90

Śląsk: 33. Mariusz Pawełek - 23. Paweł Zieliński, 3. Piotr Celeban, 20. Adam Kokoszka, 21. Lasza Dwali (59, 30. Kamil Dankowski) - 7. Joan Román (53, 9. Mario Engels), 32. Ostoja Stjepanović, 6. Filipe Gonçalves, 10. Ryota Morioka, 14. Alvarinho - 11. Bence Mervó (46, 22. Sito Riera).

Jagiellonia: 96. Damian Węglarz - 22. Rafał Grzyb, 17. Ivan Runje, 16. Guti, 77. Piotr Tomasik - 21. Przemysław Frankowski (90, 8. Łukasz Burliga), 4. Jacek Góralski, 6. Taras Romanczuk, 5. Konstantin Vassiljev (88, 13. Przemysław Mystkowski), 7. Dmytro Chomczenowśkyj - 28. Karol Świderski (69, 18. Maciej Górski).

żółte kartki: Morioka, Zieliński - Guti.

sędziował: Jarosław Przybył (Kluczbork).
widzów: 10 715.

spec - 16 września 2016, 22:21:48 - *.koba.pl
jagiellonia gra naprawdę świetnie, probierz dobrze poskładał zespół

lord - 16 września 2016, 22:22:11 - *.centertel.pl
Brawo Jaga!!!! Teraz albo nigdy

Olo - 16 września 2016, 22:22:40 - *.231.28.94.koba.pl
Brawo Jaga, brawo Nieciecza....a potem w Eurpejskich pucharach kompromitacja z pasterzami, kelnerami, listonoszami i spawaczami.
Porażająco słaba jest nasza Ekstraklasa.

Ancymon - 16 września 2016, 22:22:44 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Brawo Jadzia.

demon - 16 września 2016, 22:23:50 - *.routit.net
Śląsk się utrzyma,pewne info.Pewnie z bólem,ale nie spadną.

liteq - 16 września 2016, 22:24:31 - *.internetia.net.pl
@olo kompromitacją to można nazwać wyniki legii
brawo jaga tak trzymać

ds - 16 września 2016, 22:24:33 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Masakra zadnej bramowej sytuacji...chyba jestesmy w czarnej d... od meczu z Ruchem

Krezus1979 - 16 września 2016, 22:25:16 - *.internetunion.pl
Wstyd, ku... wstyd, brak mi słów.

joł - 16 września 2016, 22:26:34 - *.static.as9105.net
Ta liga jest tak cieńka jak Wysp Owczych zero biegania tylko stanie i czekanie!!

adamz - 16 września 2016, 22:26:36 - *.dynamic.chello.pl
bravvo Jaga, dobry poziom,

tak to wid - 16 września 2016, 22:27:49 - *.elektron.com.pl
Na naszą śmieszną lige taki Białostocki walec daje rade, ale w Europie w zderzeniu z walcem z Kazachstanu,Armenii czy Mołdawii nie bedzie co zbierać. Nawet Probieżinio nie pomoże.

cc - 16 września 2016, 22:28:21 - *.203.15.10
Jaga jak Borussia z Legią, a i ostatnia bramka jak Aubameyang na 6:0 z Legią. xD hahaha
Jagiellonia miażdżymy!

opel - 16 września 2016, 22:28:32 - *.adsl.inetia.pl
To jest drużyna którą można pokazać nawet w lidze mistrzów !!! Rozmawiałem z kolegą z Holandii tam z dużym szacunkiem kibice piłkarscy mówią o Jagielloni .

Kass - 16 września 2016, 22:29:00 - *.dynamic.chello.pl
z BVB by Jaga przegrała ale 2:1 a nie 6:0

sakso - 16 września 2016, 22:29:56 - *.tvk-net.pl
kibole śląska to bezczelne na maxa chłopy-drąc mordę "białoruś pokonamy" w mieście breslau

cc - 16 września 2016, 22:30:09 - *.203.15.10
6:0 a'la Aubameyang w końcówce z Legią xD Romanchuk widać, że oglądał Legiję z Borussią, chciał i powtórzył to samo ,co Aubameyang. xD i to dokładnie w tej samej części meczu xD

xxx - 16 września 2016, 22:30:28 - *.play-internet.pl
Koncert Jagiellonii, negatywne komentarze to zapewne Legioniści których bolą tyłki po środowym wieczorze.

WigryF - 16 września 2016, 22:30:33 - *.rev.pro-internet.pl
Jaga... Mecz coś pięknego .
Precyzja podań, na jeden kontakt, praktycznie bez strat, pewność zagrań. Bajka!
Dawno tak dokładnie i pewnie grającej Jagi nie widziałem. Panie Trenerze Probierz: fenomenalna robota. Szacunek!
Zawodnicy Jagi: szacunek!

spec - 16 września 2016, 22:32:22 - *.koba.pl
Z europejskimi pucharami problem jest też taki, że nasze kluby zdążą wyprzedać najlepszych z poprzedniego sezonu, a ci nowi nie zdążą się wkomponować do drużyny albo po prostu będą niewypałami. Mamy 37 kolejek (a nie jesteśmy Premier League, La liga czy Ligue 1) i później góra 2 tyg. przerwy i eliminacje.

Znawca - 16 września 2016, 22:32:51 - *.ssp.dialog.net.pl
A później i tak odpadną z Kzachstanem, czy Cyprem. Żenująca liga, żenujący poziom i ta Jaga też nie lepsza, nie zachwycajcie się bo 3 runda eliminacji to dla nich też jest max.

z0rd - 16 września 2016, 22:34:31 - *.175.158.198.koba.pl
Olo, po to gra się w piłkę, aby walczyć o jak najlepsze wyniki.
Serio, ten płacz o "kompromitacjach z kelnerami" jest słaby.
Co proponujesz, zamknąć Ekstraklasę? zlikwidować kluby? :D najlepiej to się rozpędź, ściana sama się znajdzie.

spec - 16 września 2016, 22:34:39 - *.koba.pl
Jagiellonia z sezonu 2014/2015 gdzie zajęła 3 miejsce, już nie była tą samą "drużyną" co 2 tygodnie później w sezonie 2015/2016.

malinowy - 16 września 2016, 22:35:02 - *.ssp.dialog.net.pl
Bilety za złotówkę i żur gratis że taka frekwencja?

BKS - 16 września 2016, 22:35:42 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Ludzie, kogo obchodzą jakieś puchary? W odbycie mam jakąś le, liczy się liga.

artuur,,, - 16 września 2016, 22:35:50 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Kibice Slaska co wy jeszcze robicie na Maslicach proponuje Oporowska zenada ten doping ( gdzie te chlopy) o meczu tylko tyle jaga przyjechali ,,latwo i przyjemnie,,i pojechali

krosmar - 16 września 2016, 22:36:34 - *.finemedia.pl
Przed meczem trener Rumak mówił,ze Śląsk będzie chciał pokazać kawał dobrej piłki w meczu z Jagiellonią.No i pokazał-jak Legia z Borussią.Żenada i kompromitacja.Frekwencja kibiców 10715 osób więcej się w tym sezonie nie powtórzy.Taka liczba widzów to tylko zasługa Jagiellonii.Na kolejnym meczu sśląska sukcesem będzie przekroczenie 4 tys kibiców w co wątpię po dwóch kompromitacjach wrocławian przed własna publicznością.

diobeł - 16 września 2016, 22:36:44 - *.routit.net
Jaga teraz jedzie do Kielc i tu będzie zderzenie z ambicją i wybieganiem.I chyba miny będą inne niż po tym meczu!

Fans - 16 września 2016, 22:37:38 - *.elpos.net
Jagiellonia na Mistrza Polski! Za tydzień kolejne zwycięstwo w Kielcach, a potem awans w PP!

@diobel - 16 września 2016, 22:38:05 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Ta, bo Jaga nie biega i nie ma ambicji.

ble ble - 16 września 2016, 22:39:27 - *.routit.net
Ta w drugą strone!

ok - 16 września 2016, 22:39:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pobierz do legii

rez - 16 września 2016, 22:42:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
przypomne ze ten bialostocki walec ktorym sie tak jaracie zremisowal z legia 1-1 gdzie w pierwszej polowie legia ich efektownoscia zmiazdzyla, w polskiej lidze to kazdy moze byc walcem

znawca - 16 września 2016, 22:43:20 - *.zabrze.vectranet.pl
Jak tam gwiazdor Madej - wielki ofensywny grajek z 10 bramkami co sezon ? Pan Piłkarz?

eee - 16 września 2016, 22:45:39 - *.interduo.pl
a dlaczego vassiliew nie w legii? chyba najlepszy obecnie piłkarz do wyjecia z pl ligi

mkjsb - 16 września 2016, 22:46:59 - *.tvsky.pl
raz...a w drugiej Jaga was zjadła i tylko dzięki sędziemu mieliście ten punkt

@rez - 16 września 2016, 22:47:18 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Każdy może mieć gorszy dzień, ostatnimi czasy remis w stolycy chluby nie przynosi.

krism - 16 września 2016, 22:47:50 - *.centertel.pl
Wielka Jagiellonia, cudowny Bialysto. Dziekuje Bogu ze urodzilem sie w Bialymstoku a nie warszawie cy tam wroclawiu

pipi - 16 września 2016, 22:48:37 - *.dynamic.gprs.plus.pl
olo,diobel, i ty znawca stulcie japy bo przykro was paczec. wam zawsze bedzie zimno zle i smutno. jagaonlyONE.

cc - 16 września 2016, 22:48:38 - *.203.15.10
@rez
Tylko że to były jedyne dobre 45. minut, które Legia zagrała w całej karierze Albańca przy Ł3. :}

ok - 16 września 2016, 22:49:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Reż nie bądź śmieszny

Olo - 16 września 2016, 22:49:26 - *.231.28.94.koba.pl
Probierz powinien prowadzić Legię - a nie jakiś Albańczyk

Lljn - 16 września 2016, 22:50:58 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Jagielonia za legie do ligi mistrzów

edd - 16 września 2016, 22:51:33 - *.dynamic.chello.pl
jak mnie denerwuje gadanie że Termalica czy Jagiellonia sobie by poradzili w LM lepiej od Legii, tylko dlatego bo po 8-9 kolejkach są wyżej (i po prostu na razie są zdecydowanie w lepszej formie). Bo jaką to oni nie są potęgą, tylko skoro są tacy super to czemu nie potrafią zdobyć mistrza, a nawet nie łapią się do grupy mistrzowskiej (od reformy tylko raz Jagiellonia w niej była)
Teraz by sobie "poradzili" w LM, a w lipcu dostają od Irtyszu Pawłodar czy jakiejś innej potęgi...

@edd - 16 września 2016, 22:54:12 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Z legia wygrać to nie problem, z sędziami trudniej. Potem wychodzi jak ciągnięta za uszy w kraju legiunia jest gwałcona w pucharach.

edd - 16 września 2016, 22:58:44 - *.dynamic.chello.pl
@@edd
gościu, już przestańcie z tymi sędziami, bo gdyby faktycznie pomagali, to by Legia teraz nie kręciła się na 13 miejscu, prawda?
Z resztą mistrza w tym roku zdobyli nawet odejmując punkty zdobyte dzięki sędziom (tak wyliczono)
Gwałcona w pucharach Legia. Aha, no przecież potęga z Białegostoku by rozwaliła BVB i Real w pył, co nie?

z0rd - 16 września 2016, 22:59:13 - *.175.158.198.koba.pl
@edd i inni - nikt z naszej ligi nie poradziłby sobie w LM. Legia ma 7 czy 8x większy budżet niż Jaga, a to i tak mniej niż kluby regularnie grające w LM potrafią wyłożyć za JEDNEGO zawodnika
liczy się liga, na niej należy się koncentrować. za wcześnie by gadać o tym, co będzie po sezonie.

artuur,,, - 16 września 2016, 23:00:05 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jasiu Sybis na boisko!!!! ratuj bo ci ze ,,,,spoldzielni inwalidow,,,, robia kabaret lepszy niz neonowka

dlnś - 16 września 2016, 23:00:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
Rumak jeżeli masz chociaż za grosz ambicji to podaj się do dymisji,to samo powinni zrobić prezesio i dyrektorek tego śmiesznego klubu.

jagafan - 16 września 2016, 23:02:59 - *.tel.tkb.net.pl
Brawo FRANKOWSKI należało mu się jak psu buda.Ma chłop dużo serca i napędu.

Myk - 16 września 2016, 23:04:03 - *.231.28.74.koba.pl
4-0 to najmniejszy wymiar kary dla Śląska.
A jako kibic Jagi, byłem w szoku co robili z rywalami (szczególnie w pierwszych 30 minutach meczu) - Brawo, brawo i jeszcze raz brawo dla piłkarzy i dla trenera Probierza. Oby ten san trwał i się nie kończył

mkjsb - 16 września 2016, 23:05:30 - *.tvsky.pl
edd...przypomnieć parę waszych wyników z Litwinami czy innymi ogórkami.Sam wiesz jak wasza potęga budowana była w PRL-u.Przeanalizuj jakie kluby miały wówczas wsparcie a gdzie dziś są i to dla tego że nie odnalazły się w wolnorynkowej rzeczywistości.Szombierki,Polonia B.,Górnik Z.,Stal Mielec,Wałbrzych,ŁKS,Widzew i kilka innych.Nawet Lech to nie ten prawdziwy bo zbankrutował

adamz - 16 września 2016, 23:05:31 - *.dynamic.chello.pl
dzisiaj z legią wygrać może każdy z 3 ligi, więc co tu porównywać, legia ma slabego prezesa, to przez niego wszystko zawalili, legia z pewnością nie zdobędzie mistrza w tym roku, więc nie dla was już puchary,

Saniol - 16 września 2016, 23:08:42 - *.ten.net.pl
Gramy obecnie naJlepszą piłkę w Polsce Jestem stąd Jaga Białystok 4ever

wks - 16 września 2016, 23:09:41 - *.10.208.121
Info dla Błońskiego, jeśli patataj będzie trenerem to Śląsk nie zobaczy mojej osoby i kilku kolegów na stadionie. wyniki w poprzednim sezonie to zasługa Szukiełowicza, który wstawił w piz..e piłkarzom w Zakopanym i tyle w temacie.

RuchRadz - 16 września 2016, 23:11:13 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
Niestety nigdy nie byłem w Białymstoku,ale kiedyś się wybiorę Idźcie na mistrza,powodzenia! Michał Probierz ,hanys z Bytomia,jesteś wielki! Pozdro dla was od kibica Ruchu Radzionków,albo Wy albo Lechia będzie mistrzem,tak czuję.

bartez - 16 września 2016, 23:13:41 - *.dynamic.chello.pl
Buhahhhaa tureckie sweterki znowu w łeb, LZS Wrocław piłkarsko kibicowska tragedia

cc - 16 września 2016, 23:14:05 - *.203.15.10
@RuchRadz
Lechia mistrzem? Z konia spadłeś? xD

J.N - 16 września 2016, 23:16:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na wstępie gratuluję wygranej, ładny wynik. Ale też muszę ostudzić wasze rozgrzane głowy. Już niektórzy widzą Jagę jak wygrywa LM. Weźcie się napijcie zimnej wody, gdy przyjdzie do konfrontacji z jakąś mocniejszą drużyną z Europy to tak łatwo nie będzie. To nie musi być Real starczą Szwedzi, Czesi czy Rumuni.

edd - 16 września 2016, 23:17:35 - *.dynamic.chello.pl
@mkjsb
no faktycznie, Legia była taką potęgą za PRL-u, że przez przeszło 40 lat zdobyła aż CZTERY mistrzostwa.
Wow jedyna jakaś kompromitacja była z Litwinami (i tu bardziej kibice się skompromitowali). Jakoś innej sobie nie przypominam, jeśli chodzi o mecz z BVB to raczej rozmiar porażki i styl był większą kompromitacją niż sam fakt przegranej.
A właśnie Górnik Z... To nie przypadek, że gdy upadła komuna, zaczęli się staczać, a jakoś "pupilek PRL-u z warszaffki" się trzyma dobrze, a po upadku komuny nawet ma zdecydowanie więcej sukcesów
@adamz Ekstraklasa to taki stan umysłu, że jeszcze mogą zdobyć mistrza (argumenty: podział punktów i... Hasi na wylocie)

moshe - 16 września 2016, 23:17:44 - *.sileman.net.pl
ten walec dostałby drużyne z Mołdawii bądź Azerbejdżanu i byłoby po walcu

@ cc - 16 września 2016, 23:19:17 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
No co? Patrzę obiektywnie. Mają niezły skład,mnóstwo kibiców,jest potencjał.szystko może się zdarzyć haha

spyrka27 - 16 września 2016, 23:19:24 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Moim zdaniem cały problem Legii, czy Śląska i jeszcze kilku polskich klubów leży w niestabilności składu. Po sezonie wyprzedają 5-6 podstawowych graczy, przychodzą nowi nie przygotowani, jak oni mają się zgrać w dwa tygodnie. W pucharach jest to samo, polskie ekipy zaczynają grę w momencie kiedy drużyny dopiero uczą się nowej taktyki i zachowań na boisku, bo przyszło kilku nowych i wszystko od nowa muszą wytrenować, wyćwiczyć itp.
Jak widać na przykładzie Jagielloni, czy Termalici, a nawet Lechii (bo tam też wielkich zmian nie było), ustabilizowanie składu z poprzedniego sezonu daje dużą przewagę. Zauważyc trzeba ze JAGA pozbyła się tylko Drągowskiego, a doszedł tylko ten Ukrainiec oczywiście z podstawowych graczy.
Zgadzam się z poprzednikami, ze JAGA dużo lepiej by wypadla z BVB w LM, zapewne by przegrała, ale na pewno po walce, nie do zera i nie tak wysoko.

adamz - 16 września 2016, 23:20:01 - *.dynamic.chello.pl
a po co Jagiellonii LM, to nie poziom polskich klubów to oczywiste, LE to już wysoko i w interesie calej polskiej pilki, więc nie straszcie, bo to śmieszne, jak ktoś chce grać w LM powinien się dobrze przygotować, a nie jak prezes korlaik bez glowy i na bosaka,

@ adamz - 16 września 2016, 23:21:46 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
A po co legii LM?

@ adamz - 16 września 2016, 23:24:05 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
W latach 70 Stal Mielec za głębokiej komuny powalczyła z Realem,a dzisiaj Legia się kompromituje haha,tu nie chodzi o kasę tylko o drużynę!

spyrka27 - 16 września 2016, 23:26:15 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
w Kielcach z Koroną nie będzie tak łatwo, scyzoryki są dużo silniejsi, ciekawe czy Sekulski może grać, czy ma klauzulę w umowie
Pamietajcie:
Białystok jest żółto-czerwony
Kielce to złocisto-krwiste

J.N - 16 września 2016, 23:26:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze jednego zapomniałem pogratulować-frekwencji na stadionie. Każdej drużynie ekstraklasy życzę takiej jak ma Białystok.

behe - 16 września 2016, 23:26:57 - *.203.15.10
Jagiellonia mogła to wygrać i z 7:0. Śląsk zagrał jak Legia z BVB - jak rasowe ogóry z okręgówki.

do spyrka - 16 września 2016, 23:27:52 - *.centertel.pl
Doszedl nie tylko Ukrainiec Chomczenowski, ale takze Runje i Kelemen. Wszyscy 3 graja w pierwszym skladzie. Jaga jest mocna, jest w formie. Kto wie, ile punktow zdobeda przed podzialem...

Rado - 16 września 2016, 23:28:11 - *.26.22.209
Dlaczego nie grał Madej?

spyrka27 - 16 września 2016, 23:30:27 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Probierz powinien w takich meczach przy wyniku 3:0 szybciej zmieniac, dac odpocząć lideromi dac pograć zmiennikom, taki Mystkowski, Górski, itp. potrzebują ogrania, bo tyle kolejek jednym składem nie rozegrają, a jeszcze PP

@ edd - 16 września 2016, 23:30:49 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
Legia wywalczyła tylko 4 mistrzostwa bo była nieudolna haha,z niewolnika nie ma pracownika,każdy swoje odsłużył i uciekał,dlatego nawet Szombierki was lały hahaha,nie naciągaj historii.

artuur,,, - 16 września 2016, 23:30:54 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
do Rado,,,nie pasowal do koncepcji,,,patataja,, jest za szybki!!

spyrka27 - 16 września 2016, 23:34:06 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
fakt doszło trzech, ale zauważ, że:
Chomczenowskyi gra dlatego że Mackiewicz nie może grac, Kelemen to naturalne, że jest na tyle dobrym bramkarzem że szybko z obroną się zgrał, a Runje to trochę dziwna sytuacja, bo moim zdaniem nie jest to zawodnik lepszy niż Burliga, ale to decyzja trenera.

BadBoy - 16 września 2016, 23:35:11 - *.hsd1.il.comcast.net
Obrona Slaska 5 goli w 8 meczach a teraz 4 w 1?

@edd - 16 września 2016, 23:35:12 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
Tylko ten zdrajca Brychczy z wami został,bo żonie się spodobał Pałac Kultury haha. Ale na Cieślika byliście za cieńcy.Haha legenda Legii jest ze Sląska a Deyna ze Starogardu,takie macie legendy wielcy warszawiacy hahaha

gg - 16 września 2016, 23:39:40 - *.blktn5.nsw.optusnet.com.au
Jaga, Jaga, Jagiellonia !!!!!!!!!
Jest moc, BIAŁOSTOCKA moc !!!!!!

spyrka27 - 16 września 2016, 23:42:51 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Nie sprzeczajcie się o historię, ani obecne drużyny ze Śląska, ani obecna Legia nie ma już nic wspólnego z PRL i nie miały wpływu na ten chory system władzy. Bardziej mnie martwi zachowanie kibiców Legii i to prawie na każdym czy to meczu w domu czy na wyjeździe w europejskich pucharach. Piekną wizytówkę dla polskich klubów i kibiców wystawiają. Zawsze mnie wkurzało warszawskie chamstwo, ale takie debilstwo to już żenada, chcą żeby klub miał jak najlepszych graczy, a narażają go na straty. Kary pieniężne plus zapewne kolosalne straty finansowe za pusty stadion, gratulacje dla tzw. /żylety, Wy podcinacie żyły dla klubu ta żyletą

taktak - 16 września 2016, 23:45:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krótko i bez owijania w bawełnę. Rumak musi odejść, kolejne wzmocnienia z tą pyrą nic nie dadzą. Rumak to taki Hasi pracujący we Wrocławiu, kompletny brak pomysłu na grę i kontaktu z drużyną. Dzisiaj gada ,że wystawił zły skład . Temu panu już podziękujemy to była ostateczna kompromitacja patataja !
Pozdrowienia z Wrocławia.

Bumar - 16 września 2016, 23:48:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Orest Leńczyk To jest wspaniały Trener Legenda!!! Pozdro Romek Zieliński Legenda Hools WKS!!! Warta Old Szacun 1912 OI!!!

ghettowzl - 16 września 2016, 23:53:41 - *.internetia.net.pl
ojojoj malinowe noski. zaciag z barcelony nie pomaga jak widac.

@ spyrka27 - 17 września 2016, 0:04:16 - *.tarnowskiegory.vectranet.pl
Masz 100% racji,jeszcze dojdzie do tego,że mecz Legia-Real będzie bez publiczności,zero wpływów do kasy haha,tak to jest jak klubem rządzą kibole.Patologia z warszawskich blokowisk.Mają metro i stolice a słoma im z butów wyłazi hahaha. Wstyd na całą Europę,gorzej niż w Bukareszcie.

dyworski - 17 września 2016, 0:06:49 - *.bialnet.pl
Białostocki walec ze Śląska zrobił zakalec.

gege - 17 września 2016, 0:18:41 - *.blktn5.nsw.optusnet.com.au
Zmiażdżone malinowe nosy przez białostocki buldożer. :D Totalna demolka. :D 4 celne strzały i 4 gole. :D Jaga mistrze. :D

ghettowzl - 17 września 2016, 0:26:50 - *.internetia.net.pl
"Rumak jest jak Hasi" hahaha niewdzieczne malinowe nosy - bez Rumaka w tym momencie bylby placz z przegranej z Wisla Pulawy lub Zaglebiem Sosnowiec. Troszke pomyslunku...

gett - 17 września 2016, 0:36:11 - *.blktn5.nsw.optusnet.com.au
Rumak (egzotyczny szrot) vs. Probierz (polskie młode talenty) 0:4 (miazga)

Bumar - 17 września 2016, 0:58:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ludzie po co ta npinka Sląsk i Jaga Lta 90s te 3-4 liga a Kibice Legenda !!! Pozdro zgoda WKS -Zagłębie Wałbrzych i Wisła-Jaga Lata 1984-1989 Pozdro !!!

Bumar - 17 września 2016, 1:01:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do spyrl 27 z po i nowoczesnek w;;;cha na wieś an real na pomidory do realu!!!!!!!!!! Pozdro Old WKS i Jaga Czykiera!!! W 1912 Poznań Wilda OI!!!

@bumar - 17 września 2016, 1:11:52 - *.dyn.novuscom.net
Ty masz ponad 50 lat, czy 12 lat? :]

hahahaha - 17 września 2016, 2:25:43 - *.serczer.pl
Te wasze komentarze, że taka silna, a dostałaby od ogórów, są chore. Jesteście chorzy ludzie. Jak drużyny nie mają ambicji - źle, jak mają - jeszcze gorzej. Po to jest liga, żeby podnosić kwalifikacje. Myślicie o LM, kiedy do LE Cracovia odpada w pierwszej rundzie. Spójrzcie na progres marketingowy i finansowy, jaki wykonała Jaga w chociażby ostatnich 5 latach. I to jest praca u podstaw, którą trzeba wykonywać.

luka - 17 września 2016, 6:10:22 - *.internetia.net.pl
czym tu sie jarac???pytam sie czym!!! to polska liga i taka jagiellonia zostanie np mistrzem bo kogo ma ogrywac trafili z najlepsza forma z najslabszych ot cala sensacja!! jaga to taki sam ogórkowy klub co sląsk czy Legia.w europie baty od kazdego taki sam efekt co cracovia czy piast!!

janosik - 17 września 2016, 6:34:58 - *.146.69.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wrocławskie skórokopy to zgraja nieudaczników. Panie trenerze musi pan tych nieudaczników pogonić lub puścić kilka piesków żeby poganiały za wkładami. Wstyd na całą Polskę. Napatrzyli się na Legie i sami pawiana odwalali na murawie.

Dgl - 17 września 2016, 7:22:06 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kibicowsko Slask na Stadionie,to jedna Wielka Szumowina !!!

Rado - 17 września 2016, 7:37:43 - *.26.22.209
Dlaczego nie grał Madej?

ZL - 17 września 2016, 7:49:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
"Białoruś pokonamy" - krzyczeli potomkowie Łemków przywiezionych zza Buga , w towarowych wagonach do Wrocławia w 1945 - żenada. Białystok zawsze był Polski a Breslau od 70 lat. Brawo Jaga.

or - 17 września 2016, 7:56:57 - *.rev.pro-internet.pl
Chyba nadszedł czas pożegnać KOnia bo Śląsk może nic nie ugrać w tych rozgrywkach a Koń ma patent jak spuszczać drużynę do I ligi.Sytuacja podobna jak była w Amice że KOń nie mógł sobie poradzić z kopaczami.

karabinek - 17 września 2016, 8:50:01 - *.lukman.pl
W połowie sezonu i tak Legia i Lech powykupują graczy Jagielloni i znowu będzie grała piach. Aczkolwiek za wynik gratki się należą.

@karabinek - 17 września 2016, 9:41:13 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Jeśli Jaga odrzuciła milion € za takiego grajka jak Romanczuk (moim zdaniem złoty interes), to Lech czy Legia mogą naskoczyć, a nie wykupywać. Jaga w tym sezonie się już obłowiła. Nie popełnią już błędu jak ze sprzedażą Grosika i stratę pewnego moim zdaniem MP.

wwwy - 17 września 2016, 9:43:06 - *.centertel.pl
polityka Legi Lecha wykupić rozwalić co dobrze funkcjonuje, nie ważne że dany piłkarz do nie pasuje do ich stylu gry, grunt ze się zburzyło.I wstyd ze takie kluby nie potrafią poszukać w niższych ligach i zbudować zespół od podst.To świadczy o jednym przypadkowi ludzie prowadzą kluby umieją burzyć i tak wygląda polska piłka w konfrontacji z prawdziwa piłką

wow - 17 września 2016, 9:46:44 - *.146.143.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Śląsk tak "krył" przy traconych golach, jak Legia z Dortmundem.
Ale taka jest właśnie obrona w polskiej amatorskiej lidze - pressing jeśli jest, to sił na niego starcza na pół godziny i to przy wolnej grze.
To co się dziwić, że potem w pucharach odpadanie z byle kim,'a do mocnych w ogóle nie ma co startować.

Volcan - 17 września 2016, 10:15:00 - *.olsztyn.vectranet.pl
proponuje wszystkim klubom nie sprzedawać najlepszych piłkarzy dla Legii.

0-6 trenin - 17 września 2016, 10:29:53 - *.centertel.pl
do Volcan ja gut Borusia

cywka - 17 września 2016, 10:36:10 - *.play-internet.pl
Przecież to wcale dziwne że Śląsk nie stworzył sytuacji przecież ten zespół to wieża Babel

pimpek - 17 września 2016, 10:37:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do bvb skoro celtic dostal 7 0 od barcy
legia od bvb 6 0
borusia od city 4 0
czy rostow od bayernu 5 0
to należy ich wywalić ??
warto dodac ze bvb wygralo z realem 4 0 wszystkie bramki wtedy zdobyl Lewandowski czy real czy slask czy celtic itp nie powinni grac w lm czy w lidze ??

asd - 17 września 2016, 10:40:53 - *.173.3.21.tesatnet.pl
Wy serio myślicie ze Jagiellonia będzie wysoko? Na koniec sezonu i tak o czołowe pozycje będą walczyć drużyny z największym potencjałem czyli Lechia i Lech z Legia (pierwsi zmienili już "trenera" na trenera a drudzy za chwile to zrobią).

Dgl - 17 września 2016, 11:13:37 - *.174.109.119
Ale Walec z BialegoStoku Rozjechal Ten Slask ! !

@asd - 17 września 2016, 11:17:23 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Serio. Szczególnie ta przeinwestowana Lechia, która zwykle psim swędem do górnej ósemki wchodzi.

sgd - 17 września 2016, 11:36:03 - *.146.130.173.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
czemu nies bronił kelemen ?

p - 17 września 2016, 11:48:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
prowincjonalne kluby mają swoje pięć minut w tym sezonie. Nieciecza, Jaga cóż ligowe podwórko .

@p - 17 września 2016, 11:57:08 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
O wielkomiejski Panie nie przynudzaj i daj się pocieszyć. Ci dwaj ligowi parweniusze na pewno trzęsą portkami przed pańskim wielkim klubiem :p

SPQR - 17 września 2016, 12:15:37 - *.dynamic.chello.pl
10 tys. to niezła frekwencja jak na Śląsk, co do Jagi i Probierza to jego zespoły zawsze dobrze grają na jesieni, za to wiosną zazwyczaj jest kompletny zjazd, kontuzje, wyprzedaż i krótka ławka.

fc Barcelo - 17 września 2016, 13:24:46 - *.centertel.pl
do P za to do waszych miast [stolic świata]kolejka klubów na trening a na stadionie kibice ze słomą z butów aż wstyd dla prowincji jakie mają o nich zdanie w świecie.Mam pytanie to taka tradycja czy wielkomiejska moda grać przy pustych trybunach bo my na prowincji przy pełnych gramy no ale my prowincja

adamz - 17 września 2016, 13:34:28 - *.dynamic.chello.pl
pożyjemy zobaczymy, ale w tym roku idzie nowe

adamz - 17 września 2016, 13:36:19 - *.dynamic.chello.pl
ten caly P to lublin, to ci dopiero metropolia, a jaki wielki club tam gra

rafalski - 17 września 2016, 13:42:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ten Vasiliev wcale taki dobry nie jest Spuchł by strasznie na treningach w Bundeslidze Wstyd jak cholera żeby Wrocław przegrywał z Białymstokiem

SLH - 17 września 2016, 14:20:29 - *.play-internet.pl
Jeżeli się przyjrzy mapom Polski, historycznym mapom, to wynika że Białystok od zawsze był środkowo-północną częścią Polski. Chwilowo faktycznie leży na wschodnich rubieżach. A zawsze, w przypadku Białegostoku sięga 1320 roku.
Mam prześledzić mapy Polski pod kątem Wrocławia ?

adamz - 17 września 2016, 14:26:56 - *.dynamic.chello.pl
Vasiliev robil co chcial ze Śląskiem, wstyd to stadion na 40 tys. a przychodzi 10 tys., bo ludzie przywizieni zza Buga nie wiedzą co to tradycja, tylko wypić lubią

adamz - 17 września 2016, 14:36:05 - *.dynamic.chello.pl
rafalski z lublina, a kto tam u was gra, Lęczna Lublin czy jak ???

rafalski - 17 września 2016, 14:39:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a z kąd ty wiesz ze ja z Lublina jestem co?????

rafalski - 17 września 2016, 14:42:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a niech sobie gra kto chce mnie to nie interesuje kto w Lublinie gra! Człowieku jak w Lublinie się Zamość panoszy na całego 30 km kwadratowych powierzchni miescina ma To człowieku A kiedyś Lublin Legie pogonił w Warszawie To o czym my mówimy

spyrka27 - 17 września 2016, 14:42:32 - *.175.152.33.koba.pl
Wy wszyscy znawcy i patrioci zamiast pisać głupoty na temat polskości miast i regionów, byście się lepiej za naukę zabrali. Bo idąc Waszym rozumowaniem to połowa klubów z ekstraklasy to jest z Niemiec, Białorusi, Czech, Austrii itp.
Mamy 16 województw i wszystkie są polskie + kilka jeszcze zagranicą (Chicago, Londyn itp.).
Popieram natomiast tezę że w lidze jest kilka drużyn z maleńkich miejscowości, które trochę psują sprawę frekwencji, ale czy to ich wina, że w takiej Łodzi, Lublinie, Opolu, Olsztynie, Rzeszowie, Katowicach itp. nie mogą stworzyć ekipy na ekstraklasę. Jeżeli znalazł się człowiek który taką Niecieczę wprowadził do ligi i wyłożył kasę to chwała mu za to. Jednakże nie porównujcie klubu z Białegostoku do Termalici czy łecznej. Białystok ma ponad 300 tys. mieszkańców i stadion na prawie 23 tys. Jest bodajże w 10 największych miast w Polsce. Trzoche obiektywizmu. A to że leży 60 km od granicy z Białorusią to nie świadczy o niczym, poza tym że jest wielokulturowy. Proponuje wszystkim piszącym Białoruś itp. przyjechać i zobaczyć jak wygląda.
Byłem praktycznie we wszystkich większych polskich miastach, sa ładne i brzydkie, ale na pewno Białystok jest wysoko w tej klasyfikacji.

adamz - 17 września 2016, 14:46:47 - *.dynamic.chello.pl
rafalski z lublina, może jesteś spod lublina, pochwal się więc, a skąd jesteś to pokazuje ip, w każdym razie daleko masz do wroclawia, a widać zazdrość jest, więc tak piszesz

spyrka27 - 17 września 2016, 14:47:15 - *.175.152.33.koba.pl
Proponuję co poniektórym dokładnie studiowanie mapy Polski (obecnej, z okresu międzywojennego oraz tej sprzed rozbiorów), może trochę wtedy zmienicie retorykę

Oks Odra - 17 września 2016, 15:01:58 - *.dynamic.kabel-deutschland.de
Jak tak czytam tych bialostockich napinaczy to smiech na sali.Co wyscie wogole osiagneli???Historia podobna z Piastem w zeszlym roku.Macie swoje piec minut.Legia i tak zdobedzie mistrza a wy znowu skompromitujecie sie jak wczesniej w pucharach a za rok walka o utrzymanie.Legia przegrala to smutne ale pokazuje poziom tej ligi

rafalski - 17 września 2016, 15:02:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a idz ty z tym niemieckim Wrocławiem

breslau - 17 września 2016, 15:15:34 - *.dip0.t-ipconnect.de
Bialorus pokonamy ? Bialystok nigdy nie byl bialoruski to 100% Polska. A poza tym powiedzcie co wam Bialorus zrobila ze jej tak nie lubicie ? Bialorusini bardzo lubia i szanuja Polakowi sporo ich tam mieszka, w niektorych miasteczkach nawet 30& ludnosci. A wracjac do meczu to Slaska ma problem z pilkarzami nie z trenerem. Za malo sie staraja.

adamz - 17 września 2016, 15:42:03 - *.dynamic.chello.pl
Oks Odra - a ta twoja Odra, w której bundeslidze gra ?

olop - 17 września 2016, 16:10:10 - *.dynamic.chello.pl
skoro od pomocy w gore w śląsku same szroty z zagranicy to co oni oczekują
jak chcą cos ograć to niech ogarną sobie polaka bo nie am tam komunikacji

KONRAD - 17 września 2016, 16:22:14 - *.centertel.pl
opel - 16 września 2016, 22:28:32 - 178-37-16-84.adsl.inetia.pl
To jest drużyna którą można pokazać nawet w lidze mistrzów !!! Rozmawiałem z kolegą z Holandii tam z dużym szacunkiem kibice piłkarscy mówią o Jagielloni.
@Opel:Chyba Twoi koledzy,którzy wyjechali z Twojego powiatu,pielić w Holandii tulipany lub siedzą tam na socjalu(-:Wrzuciłem na strony dot. piłki nożnej w Holandii frazę "Jagiellonia Białystok" ilość rekordów:"0".Tak ma się Twój post do prawdy w tej mierze.

SLH - 17 września 2016, 16:23:23 - *.play-internet.pl
A skąd mała frekwencja we Wrocławiu ? Banalna sprawa, po prostu mieszkańcy Wrocławia, Szczecina, Gliwic, Olsztyna itp. nie utożsamiają się z własnymi miastami bo nie czują się, że są u siebie. I to przekłada na utożsamianie się z klubami. To nawet widać w preferencjach wyborczych, np. wolne miasto Gdańsk to matnia Platformy Obywatelskiej. No a jak wiadomo Polskość to nienormalność wg standardów ludzi związanych i głosujących na PO (za jej liderem). Świat jest prosty.

mamrobaki3 - 17 września 2016, 16:30:46 - *.dynamic.chello.pl
Mówcie co chcecie jak dla mnie probierz jest słabym trenerem, co najwyżej przeciętnym. Jaga grałaby równie dobrze bez niego. Klub ma solidne podstawy i dobrą politykę, w tym kadrową itp. Gratulacje dla Jagi. Niech idzie jak burza.

@SLH - 17 września 2016, 16:55:34 - *.dynamic-ra-02.vectranet.pl
Mądrego to i dobrze posłuchać.

SLH - 17 września 2016, 17:12:41 - *.play-internet.pl
Oczywiście ja to piszę z dużym szacunkiem do kibiców z młyna z Wrocławia, Szczecina, Opola czy Gdańska. Brać kibicowska ma wspólne wartości. Ale to jest pewna grupa, a stadiony zapełnia kto inny. Jak widać po frekwencji mająca w d.pie i swój klub i swoje miasto. Rozumiem dlaczego.

zielok - 17 września 2016, 17:31:54 - *.toya.net.pl
Brawo Jaga.Tak trzymać.
Kibic ŁÓDZKIEGO WIDZEWA

LEO - 17 września 2016, 17:38:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie długo Nieciecza świętowała Lidera

bis - 17 września 2016, 18:16:54 - *.146.72.73.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Białostocki walec rozjechał malinowe nosy na miazgę...

Hetman Zam - 17 września 2016, 19:55:47 - *.zamosc.mm.pl
A w Zamosciu na IV lidze z Lada bylo ponad 2 tys widzow...KS HETMAN ZAMOSC 1934

K - 17 września 2016, 21:17:17 - *.centertel.pl
@SLH:To co piszesz to jakaś wydumana przez Ciebie pseudo teoria socjologiczna(-:U nas 70% kibiców wszelkich kategorii,którzy chodzą na mecze to tzw. kibice sukcesu.Jak zespół,któremu kibicują gra piach to po kilku meczach przestają przychodzić na stadion.Jak zaczyna grać dobrze to wracają.Wyjątkiem są mecze typu derbowego,lub ze zgodami itp.Jest to niezależne od regionu z jakiego pochodzi drużyna.Weź proszę przeanalizuj kilka poprzednich sezonów pod kątem frekwencji gdy dany zespół seryjnie wygrywał i kiedy seryjnie przegrywał(oczywiście tylko mecze domowe).Wnioski z tej analizy będą jak wyżej.Ponadto nie sądzisz chyba,że kibice Lechii stanowią w Gdańsku elektorat PO?Preferencje wyborcze w Polsce są zmienne np.Świętokrzyskie,które kiedyś było lewicowo-liberalne,a teraz głosuje na prawicę.

artuur,,, - 18 września 2016, 12:06:32 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
No faktycznie z ta historia Wroclawia to bylo roznie od 700 lat nie byl Polskim ale jest starym Piastowskim miastem ( Boleslaw chrobry) co w porownaniu z varsowiom to jeszcze laki Mazowieckie tam byly.Wspolczesny Wroclaw to mieszanka populacji ale nie tylko jak tu niektorzy sugeruja za Buga.I nie jest wina Polakow ze przemieszczali sie kto zna historie ten zrozumie Wroclaw sie nie wstydzi, bo jest pieknym Miastem Polskim wspanialych ludzi pozdrawiam

artuur,,, - 18 września 2016, 12:17:41 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
do ZL,, kolego nie obrazaj ludzi ktorzy zostali przywiezieni ,,w wagonach towarowych,, chyba ze do Lubina przyjezdzali 1 klasa,zafundowana przez,,,JALTE,,,

xen - 18 września 2016, 12:51:06 - *.146.139.22.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciagle bez zmian....kiepslie zycie,kiepskie sprawy,marne mecze i oprawy...nawet Carino patataj nic nie pomoze...

artuur,,, - 18 września 2016, 13:18:03 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nakoniecchcialbym przeprosic kibicow Jagi za ta ,,BIALORUS,,, gdzie ci kibole Slaska z lat 90

ZL - 18 września 2016, 13:42:50 - *.ssp.dialog.net.pl
@artuur,,, - mimo wszystko mój wpis o ludziach przywiezionych do Wrocka zza Buga w wagonach towarowych w 1945 jest bliższy prawdy historycznej niż to, że Białystok jest lub kiedykolwiek był białoruski.

KONRAD - 18 września 2016, 23:02:21 - *.centertel.pl
@ZL:Pierwsza wzmianka o Białymstoku(Bielszczany Stok)pochodzi z 1426.Białystok otrzymał prawa miejskie w ok.1692.Do ok.1255 teren Białegostoku był częścią księstw ruskich,później Wielkiego Księstwa Litewskiego.W 1569 po Unii Lubelskiej przeszedł do Polski.

Jagafan - 19 września 2016, 16:48:28 - *.play-internet.pl
Bierzecie w dupę Legioniści co się da, tu wypisujecie bzdury, a to nie był Wasz mecz, tylko nasz, Wasz żółć i rozgoryczenie beznadziejnością aż się wylewa ponad burtę, krzyżyk na drogę i zdychajcie na Waszej Błazen ...kowskiej

Jagafan - 19 września 2016, 16:51:59 - *.play-internet.pl
Dostajecie w jelito grube łegioniści, nie piszcie tutaj bo to nie jest wątek dla biorących od tyłu, klub z ulicy Błazenowskiej powinien zagościć wreszcie w niższej lidze i do tego dążycie, "pozdrowienia z więzienia" takie teksty na lidze mistrzów co za tumaneria

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas