[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2018/2019 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 lutego 2017, 23:14:38 - dyrovski
Kamil Mazek zawodnikiem Zagłębia Lubin

Kamil Mazek został nowym zawodnikiem Zagłębia Lubin. Z klubem związał się kontraktem do końca czerwca 2020 roku.

22-letni pomocnik przez ostatnie dwa lata reprezentował Ruch Chorzów. W tym sezonie zagrał w 18 meczach Lotto Ekstraklasy.


źródło: Zagłębie Lubin

sieciech - 28 lutego 2017, 23:17:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jest i Polski transfer last minute w Angielskim stylu

żołądź - 28 lutego 2017, 23:21:21 - *.tktelekom.pl
szkoda że inne kluby śpią i grosza żałują tylko Jaga i Zagłębie się popisały w ostatnim dniu okienka

nRśl - 28 lutego 2017, 23:30:25 - *.northghost.com
Poza szybkością nie ma nic. Jeździec bez głowy. Lubin skupuje wszystko z Ruchu za państwowy hajs. ;-)

ghettowzl - 28 lutego 2017, 23:33:57 - *.internetia.net.pl
do nRśl -tak jasne dziekujemy calej Polsce ze zaplacila nam za Kamila Mazka. Dzieki raz jeszcze wszystkim, ze ten panstwowy hajs poszedl wlasnie do Ruchu, ktory jest rowniez utrzymywany za panstwowa kase czyli za hajs z urzedu miasta. Dobranoc

mr - 28 lutego 2017, 23:34:02 - *.telpol.net.pl
Bardzo ciekawe czy nagle po przejściu do Zagłębia zacznie grać na miarę możliwości czy faktycznie popadnie w przeciętność. Ten sezon tragiczny 0 bramek 0 asyst, jedno spotkanie, w którym faktycznie zagrał obiecująco, potem żenująca postawa z Cracovią. Jak nie odpali to mistrzostwa u-21 zobaczy z kanapy.

Gruby - 28 lutego 2017, 23:36:12 - *.dynamic.chello.pl
Wiadomo ile dali za niego?

Elo - 28 lutego 2017, 23:43:08 - *.dynamic.chello.pl
Ktos wie za ile plus minus go wykupili ?

Kibic - 1 marca 2017, 0:02:23 - *.play-internet.pl
Brawo Zagłębie dobry transfer i do ostatnich minut walczyli o niego

Kriss - 1 marca 2017, 0:05:46 - *.dynamic.chello.pl
Grał padline żeby obniżyć swoją wartość...klasyka niestety :/

BatoRy - 1 marca 2017, 0:06:34 - *.inet-siec.pl
Człowiek jednej rundy/sezonu. Najlepszą miał jesień poprzedniego sezonu, później bywało w kratkę. Ten sezon stracony. Gdyby Gigo nie robił głupot i nie musiał odejśc z Ruchu, to Mazek nie wywalczyłby sobie na stałe podstawowego składu.

tomas - 1 marca 2017, 0:32:37 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Co do walczenia o Mazka przez Zagłębie to tak trochę pojechałeś. Ruch faceta wywalił z 18 meczowej a prezes Zagłębia wypowiadał się że nie widzi potrzeby wykupywania Mazka z Ruchu skoro i tak będzie on do wzięcia w czerwcu za darmo. Podejrzewam że warunkiem jakiejkolwiek umowy z Zagłębiem było zabranie go już teraz i widzę tu sporą zasługę menadzera Cezarego Kucharskiego że jednak Zagłębie zechciało zapłacić cokolwiek. Wiadomo Mazek poza kadrą meczową to praktycznie żadnych szans na Euro U-21 a na tym mu prawdopodobnie najbardziej zalezalo. Tyle że nie wiadomo czy w Zadłębiu bedzie grał... ale to już jego zmartwienie...

hanys - 1 marca 2017, 0:44:11 - *.adsl.inetia.pl
za ile? znowu nic nie wiadomo. kto skasuje fundacja Mirosława M.

6kibic - 1 marca 2017, 0:50:40 - *.play-internet.pl
caly hajs pojdzie do policjanta nogi z bielszowic

Kris - 1 marca 2017, 0:57:17 - *.146.131.111.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wiadomo ile długu ma ruch wobec miasta wierzycieli? Wiem że spłacił zobowiązania wobec starych zawodników z transferu Mariusza stepinskiego czego dowodem jest brak kolejnych czterech punktów ujemnych

Hanys - 1 marca 2017, 4:52:40 - *.dynamic.chello.pl
Kris--W grudniu było ok 38 milionów długu

sese - 1 marca 2017, 7:37:56 - *.dynamic.chello.pl
Kris-18 mln.w mieście i zapewne ok.2-3 jakiś starych spraw. Miasto wiadomo ze łagodnie podejdzie do sprawy.
Dziwniel-Mazek-Starzynski-Janoszka,taka ciekawostka.

qwe - 1 marca 2017, 8:05:13 - *.static.ip.netia.com.pl
Smutna prawda, która się przejawia nieraz:
Piłkarz dostaje ogromną szansę od klubu, gra regularnie, sprawdza się, rozwija się, osiąga coraz więcej, a w pewnym momencie dochodzi do wniosku, że wszystko fajnie, wszystko ok, ale kasiura nie ta! Przecież można trenować dla jaj, a grać na 50% by wymusić coś od klubu... Kto nie kombinuje?

ano - 1 marca 2017, 9:12:24 - *.adsl.inetia.pl
dobry ruch klubu z Chorzowa.
No cóż. Mazek i tak na MME nie zagra, bo jest za słaby by wygryźć choćby Ecika.
A z drugiej strony: Kucharski "odzyskał dla polskiej piłki" talent nie z tego świata, więc zapewne przez najbliższe 6 miesięcy odbędzie sie niszczenie tego polskiego talentu w Lubinie. Bo oczywiście chłopak jest zdolny, ale psychika u niego to bardzo słaby punkt.
Stawiam, że więcej niż 180min. w tej rudndzie nie zagra.
Ktoś przeciw?

lol - 1 marca 2017, 9:32:27 - *.eltronik.net.pl
bardzo podobny do Miłosza Przybeckiego jeżeli chodzi o styl gry, jeździec bez głowy...

do lol - 1 marca 2017, 9:59:25 - *.dynamiz-zab-04.vectranet.pl
Tylko, że Przybecki już swoją bramke i asyste zaliczył, a miał mniej szans niż Mazek.

ZIENIU - 1 marca 2017, 11:01:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Dobry "ruch" Zagłębia
Jeśli kończył mu się kontrakt w czerwcu to przeszedł do miedziowych myślę ok 100-150 tys euro...

eskimos - 1 marca 2017, 13:45:48 - *.227.79.10
To już czwarty zawodnik z RUCH tak to jest jak klub nie umie wyszkolić sam, może łatwiej kupcie cały RUCH. Jedno co cieszy to to że już nigdy nie mają takie formy jaka mieli w RUCH-u

ilon - 1 marca 2017, 15:54:21 - *.dynamic.chello.pl
niedługo to bedzie mecz przyjazni między Ruchem Lubin a Ruchem CHorzow kase maja to kupuja kogo chcą a tak moze postawic na wychowankow Lubin a nie osłabiac druzyny ktora i tak juz wycierpiała w tym sezonie

ilon - 1 marca 2017, 15:55:56 - *.dynamic.chello.pl
Starzynski Janoszka Mazek kto nastepny lubin?????

ilon - 1 marca 2017, 15:58:31 - *.dynamic.chello.pl
brawo Lubin tylko kupowac

25 lot na - 1 marca 2017, 17:20:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
naReszcie sie go pozbyli .
Paterman zrób to co obiecałeś !

RaV - 1 marca 2017, 18:02:02 - *.dynamic.chello.pl
@eskimos - nigdy nie mieli takiej formy i nigdy takiej nie osiągną, bo poszli do Lubina tylko i wyłącznie po kasę

LEO - 1 marca 2017, 19:04:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powodzenia Kamil

andRzej - 1 marca 2017, 19:50:09 - *.dynamic.chello.pl
MAZI dzięki i powodzenio!!!

wolf - 1 marca 2017, 20:42:29 - *.dynamic.chello.pl
I git.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas