[ Strona główna ]

REKLAMA

Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2016/2017 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 MPJM
 
REKLAMA
 
 PZPN
RSSSF
 
REKLAMA
 

 


19 kwietnia 2017, 19:54:21 - koofel
Nice I liga: Sandecja 1-0 Stal M.

19 kwietnia 2017, 18:00 - Nowy Sącz (Stadion im. Ojca Władysława Augustynka)
Sandecja Nowy Sącz 1-0 Stal Mielec
Grzegorz Baran 66

Sandecja: 16. Łukasz Radliński - 3. Lukáš Kubáň, 5. Dawid Szufryn, 28. Michal Piter-Bučko, 24. Kamil Słaby - 37. Bartłomiej Dudzic (77, 9. Mateusz Wdowiak), 18. Michał Gałecki, 7. Grzegorz Baran, 10. Wojciech Trochim (84, 21. Charlie Trafford), 8. Maciej Małkowski - 11. Maciej Korzym (63, 26. Filip Piszczek).

Stal: 88. Marek Kozioł - 4. Robert Sulewski, 2. Sebastian Zalepa, 3. Krzysztof Kiercz, 5. Boris Milekić - 17. Krzysztof Drzazga, 13. Przemysław Lech, 14. Piotr Głowacki (86, 21. Szymon Urbaniak), 10. Wasił Panajotow, 31. Kamil Radulj (62, 6. Piotr Marciniec) - 18. Dorian Buczek (70, 26. Dominik Sadzawicki).

żółte kartki: Kubáň, Piszczek, Słaby - Milekić, Zalepa.

sędziował: Sebastian Tarnowski (Wrocław).


źródło: własne / lajfy.com

REKLAMA

haha - 19 kwietnia 2017, 19:54:57 - 109.77.59.147
git!

kolo - 19 kwietnia 2017, 19:55:08 - user-31-175-38-251.play-internet.pl
nowy lider tabeli pięknie

BYŚŚŚŚŚ - 19 kwietnia 2017, 19:55:36 - afox4.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nowy Lider! Gratulacje!

dex - 19 kwietnia 2017, 19:56:22 - user-94-254-224-113.play-internet.pl
No co ta Sandecja robi? Jeszcze awansują przez przypadek i co to będzie?????

REKLAMA

pablomks - 19 kwietnia 2017, 19:57:04 - 178235043148.dynamic-ww-08.vectranet.pl
ciekawe ile jeszcze razy będzie zmiana lidera hehe

alikris - 19 kwietnia 2017, 19:57:14 - afis122.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to teraz Koral, Wiśniowski, Fakro mają okazję się wykazać. Skoro Witecki w Nieciexzy sam ogarnia ekstraklasę to i Nowy Sącz na nią stać!

asd - 19 kwietnia 2017, 19:57:25 - cpc80951-perr17-2-0-cust940.19-1.cable.virginm.net
Kurczę, trochę zdziwiony jestem, aczkolwiek po skladzie można się było tego troszkę spodziewać. Po trzeciej zmianie tym bardziej. Gratulacje od kibiców Stali.

Tychy - 19 kwietnia 2017, 19:57:30 - 109.95.204.22
Pozdro dla Sandecji z Tychów . Nowy Sącz miasto lidera ;)

blady - 19 kwietnia 2017, 19:57:36 - abdt202.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wreszcie Sandecja wchodzi do ekstraklasy, zasługują na awans a nie jakieś chojniczanki piwniczanki

GKsJ.Zdrój - 19 kwietnia 2017, 19:57:58 - ipb21b3e11.dynamic.kabel-deutschland.de
ile fanousków ?

Tom - 19 kwietnia 2017, 19:58:03 - user-94-254-145-82.play-internet.pl
Ale Mielec ma przyjaciół. Śmiech :-D Tychom odpuścili innym też odpuszczą bo nie chcą awansować a was chcą spuścić do 2 ligi. Hehe

ttttt - 19 kwietnia 2017, 19:58:06 - 188.146.8.65.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stal oddała się koleżanką... życzę spadku

kkriss - 19 kwietnia 2017, 19:58:36 - public-gprs181768.centertel.pl
No to nam bracia z sącza pomogli

Musztarda - 19 kwietnia 2017, 19:58:54 - user-94-254-147-253.play-internet.pl
Mistrzem Polski jest Widzew Już gonimy mamy na wyciągnięcie ręki lidera W przyszłym sezonie już druga liga

REKLAMA

lider - 19 kwietnia 2017, 19:59:20 - 89-67-49-162.dynamic.chello.pl
Sandecja Nowy Sącz-Wisła Kraków już w przyszłym sezonie!

Chojniczan - 19 kwietnia 2017, 20:00:29 - 155-133-83-24.mikronet.org.pl
Lider dla Was. Gratulacje z Chojnic. Czub tabeli jest spłaszczony, ale cieszę się, że Chojniczanka opuściła fotel lidera. Dopóki nie zmienimy trenera trzecioligowego to nic nie zagramy. No chyba, że odgórnie chłopaki mają odpuszczać by nie awansować, bo ostatni mecz z Tychami to my kibice byśmy lepiej zagrali. Jeszcze raz gratki za liderowanie, ale wiąże się to niestety z ciśnieniem. Pozdrawiam

Musztarda - 19 kwietnia 2017, 20:00:33 - user-94-254-147-253.play-internet.pl
Nosem wciągamy na wiosnę ta 3 lige

ziom - 19 kwietnia 2017, 20:00:42 - user-31-175-38-251.play-internet.pl
sandecja zasługuje na ekstraklase teraz wszyscy na chrobry w sobote i piekny doping

Jh - 19 kwietnia 2017, 20:01:01 - host-89-231-241-215.dynamic.mm.pl
Mielec ewidentnie puścił mecz,takim składem to chyba nawet w sparingu by nie zagrali.Przypominam tylko że jeszcze się nie utrzymaliscie.

tsp - 19 kwietnia 2017, 20:01:04 - 037008230215.dynamic-zab-07.vectranet.pl
Gratulacje

pepe - 19 kwietnia 2017, 20:01:18 - agnb139.neoplus.adsl.tpnet.pl
bedzie extraklasa i nowy stadion huuuuurrra

Vert94 - 19 kwietnia 2017, 20:02:13 - host-89-230-66-106.dynamic.mm.pl
Skład nieco odmieniony- bez Getingera, Marcińca, Libery, dało się wyczuć kalkulację i oszczędzanie się na sobotę, a po stracie gola trener ściąga napastnika, wpuszcza obrońcę :D

fansport - 19 kwietnia 2017, 20:02:56 - 89-78-97-253.dynamic.chello.pl
takiego sezonu w 1 lidze to jeszcze nie było, żeby aż tyle drużyn walczyło o awans, poziom bardzo się wyrównał.

JohnyKSG - 19 kwietnia 2017, 20:04:16 - apn-95-41-49-39.dynamic.gprs.plus.pl
Znowu FUKS1 Ostatni tej wiosny.

ree - 19 kwietnia 2017, 20:04:34 - host-2-90.elwico.pl
Sandecja powinna awansować,to że mają stary stadion nic nie oznacza, Ruch Chorzów,Pogoń Szczecin,Wisła Płock też mają stare stadiony. Sandecja ma dobry skład i dobrego trenera,dlatego powinni awansować !

~do blady - 19 kwietnia 2017, 20:05:58 - 155-133-83-24.mikronet.org.pl
Piszesz jakby to była ostatnia kolejka i już posikujesz w majtki :D

sk - 19 kwietnia 2017, 20:06:46 - apn-31-0-41-225.dynamic.gprs.plus.pl
Dobry wynik dla Stali

aster - 19 kwietnia 2017, 20:06:55 - host-89-231-211-55.dynamic.mm.pl
Dzisiaj Sandecja lepsza ,bo potrafila ta jedna bramke strzelic.Nacieszcie sie liderem moze jeszcze ponad tydzien zakladajac ,ze wygracie w sobote.Mina jeszcze 2 k,3 kolejki i bedza sprzedawac tym co bede potrzebowac do utrzymania.Awans to mozna pomarzyc i nic sie za to nie placi.

Musztarda - 19 kwietnia 2017, 20:07:03 - user-94-254-147-253.play-internet.pl
A jeszcze mamy mecze u siebie z parkietami i z tymi słabymi jak babie lato sasiadami zza miedzy

REKLAMA

pepe - 19 kwietnia 2017, 20:08:22 - agnb139.neoplus.adsl.tpnet.pl
aster ales ty gupi

Sandecja - 19 kwietnia 2017, 20:10:25 - 188.146.131.75.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Quantanamera Nowy Sącz miastem Lidera!!!

max - 19 kwietnia 2017, 20:10:53 - user-94-254-226-26.play-internet.pl
MROCZKOWSKI to najlepszy trener na polskim rynku Prezesi w Ekstraklasie zatrudniające

Dam - 19 kwietnia 2017, 20:11:02 - host-176-221-123-127.dynamic.mm.pl
Co ten Smółka za skład wystawił?

Endriu - 19 kwietnia 2017, 20:13:46 - 77-255-81-118.adsl.inetia.pl
A gdzie będą grać w ekstraklasie? Na pastwisku czy na polu kukurydzy jak w Niecieczy?

aster - 19 kwietnia 2017, 20:15:39 - host-89-231-211-55.dynamic.mm.pl
Pepe nie podniecaj sie ,ze liderem zostaliscie napisze wprost,ze wam Stal ODDALA mecz i zabrala slabszym skladem ,bo oszczedzali sie na sobote na Katowice.Pepe obudz sie i mnie tutaj nie nazywaj glupim ,bo ty zobaczysz na koncu sezonu czy bedziesz mial Sandecje w Ekstraklasie twoje marzenie i nierealne.Pozdrawiam wszystkich normalnych.

judasz - 19 kwietnia 2017, 20:15:52 - ti0058a400-1254.bb.online.no
Sandecja u siebie gra z dołem tabeli, jak beda tylko wygrywac u siebie i remis na wyjeździe z bezpośrednimi kandydatami do awansu to mają ekstraklasę.

Endriu - 19 kwietnia 2017, 20:16:08 - 77-255-81-118.adsl.inetia.pl
A gdzie będą grać w ekstraklasie? Na pastwisku czy na polu kukurydzy jak w Niecieczy?

pepe - 19 kwietnia 2017, 20:19:49 - agnb139.neoplus.adsl.tpnet.pl
aster komu ty kibicujesz legi?

Sonic - 19 kwietnia 2017, 20:21:13 - public-gprs171323.centertel.pl
Zawsze Sączersi mogą grać w Mielcu ;) Pozdro! FKS&KKS

LuksTSP - 19 kwietnia 2017, 20:21:46 - 77-254-125-203.adsl.inetia.pl
Gratki lidera.Dumnie to wygląda.

aster - 19 kwietnia 2017, 20:24:00 - host-89-231-211-55.dynamic.mm.pl
Pepe zycze Sandecji awansu do Ekstraklasy do boju Sandecja jak tylo wam szczescia nie zabraknie i umiejetnosci to Ekstraklsa w W Nowym Saczu bedzie wasza.

Vert94 - 19 kwietnia 2017, 20:24:51 - host-89-230-66-106.dynamic.mm.pl
Coś czuję, że Mogiel będzie miał sporo roboty z obliczaniem prawdopodobieństwa awansu na kilka kolejek przed końcem ;P

StiepanBan - 19 kwietnia 2017, 20:25:37 - 87-207-132-15.dynamic.chello.pl
DO MUSZTARDA: Widzew, może za rok w tym roku awansuje Drwęca
Wracając do tematu, pewnie ktoś z trójki Górnik, Zagłębie, GKS, w polskiej piłce nie liczy się poziom sportowy, tylko hajs, znajomości i kto ile łapę posmaruje, tak więc tylko te 3 drużyny widzę w roli beniaminków. Ewentualnie Podbeskidzie jak podgoni, albo Miedź bo ma stadion.

BanderaPan - 19 kwietnia 2017, 20:27:28 - 87-207-132-15.dynamic.chello.pl
tka będzie
1.GKS Katowice
2.Górnik Zabrze
3.Sandecja
4.Zagłębie Gołębie
5.Chojniczanka
6.Miedź
7.Podbeskidzie
...
15.Stomil
16.Znicz
17.Bytovia
18.Kluczbork

Ukrainapan - 19 kwietnia 2017, 20:30:31 - 87-207-132-15.dynamic.chello.pl
A spadochroniarze - Arka, Łęczna.

Jesper - 19 kwietnia 2017, 20:31:43 - 188.146.66.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Smółce ten skład wróżbita Maciej podpowiedział, czy jak? Trochę ten lider w Sączu w biało-niebieskim prezencie .

Taiczo - 19 kwietnia 2017, 20:31:53 - 89-78-182-6.dynamic.chello.pl
Najlepsze jaja są takie, ze prawie żaden z liderów 1 ligi nie spełnia kryteriów ekstraklasy, wiec po co wy gracie jak wy licencji nie dostaniecie???

WłasowPan - 19 kwietnia 2017, 20:32:59 - 91.150.146.183.internetia.net.pl
A jakie będą numery dyscyplin sportowych w następnym totolotku?

jac - 19 kwietnia 2017, 20:40:41 - 185.188.117.2
@endriu. Nie masz pojęcia o przepisach. Sanda będzie grała w NS. Płot sie podniesie. Jest 1 sezon warunkowy. Po 1 spadnie i spoko.

WE - 19 kwietnia 2017, 20:41:47 - n14-06-04.opera-mini.net (37.47.44.243)
Brawo Sandecja! Gwardia Warszawa gratuluje lidera!

chester - 19 kwietnia 2017, 20:54:23 - host-46.174.212.12.novaia.pl
heh, ale lider, jakby Stal wygrała z nimi mieliby po równo punktów :P

cichy - 19 kwietnia 2017, 20:59:41 - 159-205-150-228.adsl.inetia.pl
buhahaha jednokolejkowy lider ....

Z Mielca. - 19 kwietnia 2017, 21:01:57 - 87-206-114-255.dynamic.chello.pl
@Chester. Jakby za przegrana odejmowali 3 pkt to tak.

xXx - 19 kwietnia 2017, 21:11:42 - public-gprs194431.centertel.pl
Zajefajny wynik dla Sandecji!!!
Bójcie się chamy do Extraklasy zasuwamy!!!

Morgen - 19 kwietnia 2017, 21:12:18 - user-94-254-224-248.play-internet.pl
Ciekawie by było, gdyby Sandecja awansowała. Zycze Wam tego, nie ma za bardzo mocnych kandydatów na awans, każdy ma szanse. Na papierze skład jest na ex, pytanie jak z licencja. Pozdro z Radomia.

bis - 19 kwietnia 2017, 21:12:40 - 188.146.19.3.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sandecja do E-klapy ? A... potem wraz z Niecieczą walka o LM. Tylko u nas takie cyrkowe kabarety...

fulko - 19 kwietnia 2017, 21:17:54 - staticline-31-182-215-222.toya.net.pl
brawo Mroczek
jeden z lepszych trenerów w historii Widzewa - skład miał żaden i utrzymywał ligę dla cacka 2 razy z rzędu...

rafalski - 19 kwietnia 2017, 21:18:05 - bel172.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie ma zdrowia Korzym dlatego tylko 63 minuty Nabiegać się czasem trzeba w tej lidze

jAA - 19 kwietnia 2017, 21:37:57 - host31-49-175-119.range31-49.btcentralplus.com
Jaka frekwencja na meczu ? I czy stadion Sandecji spełnia wymogi e-klasy? Z góry dziękuję za odp.

ergo - 19 kwietnia 2017, 21:38:35 - 46.101.74.197
tak będzie
1.Zagłębie
2.Olimpia
3.Sandecja
4.Katowice
5.Chojniczanka
6.Miedź
7.Górnik Z.
...
15.Tychy
16.Znicz
17.Bytovia
18.Kluczbork

Ramos - 19 kwietnia 2017, 21:47:14 - 188.146.8.42.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Drażni co poniektórych, że Sandecja ciułą sobie punkty po cichu i poza kamerami. A faworyci nie są liderami.

Wapno - 19 kwietnia 2017, 21:49:51 - apn-31-0-38-108.dynamic.gprs.plus.pl
Na chwile obecną Sandencja liderem ale gdyby przyznawano Bonusy za lepszy wynik dwumeczu w systemie pucharowym to tabela by była taka
1 Zag 44+21=65
2 Oli 42+22=64
3 San 45+16=61
4 Wig 41+19=60
5 Goir 39+19=58
6 Kat 43+15=58
7 Mie 41+16=57
8 Cho 44+12=56
9 Sto 32+16=48
10 Gło 32+15=47
11 Pog 36+10=46
12 Pod 37+8 =45
13 Sta 36+7 =43
14 Wis 24+18=42
15 Tyc 29+12=41
16 Byt 25+10=35
17 Zni 23+2 =25
18 MKS 16+ 0=16

zl - 19 kwietnia 2017, 22:04:00 - 188.146.11.164.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
życzę awansu!

max - 19 kwietnia 2017, 22:08:16 - 185.53.144.3
W tej lidze jest wszystko możliwe kto by pomyślał że sandecja będzie na 1. A tak nawiasem czy ktoś chce awansować do ex bo po ostatnich wynikach to dziwne tylko walka bedzie o utrzymanie.

Piotre - 19 kwietnia 2017, 22:14:51 - user-94-254-144-19.play-internet.pl
Byłem na meczu. Zdziwiła mnie sytuacja z rzutem wolnym dla Stali z 16 metra. Dlaczego strzelał Radulj a nie Sulewski. Przecież to była idealna sytuacja dla niego zreszta w Olsztynie bramkę strzelił. Szkoda. Mecz nudny i bez fajerwerk. W sobotę ciężka bitwa oby zwycięska.

Max - 19 kwietnia 2017, 22:55:22 - cmm217.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co robił bramkarz M.Kozioł przy bramce to pozostanie jego "tajemnicą" - na skrócie w TV to wygląda jak celowe przepuszczenie prostej wrzutki (facet ma 2 metry wzrostu, robi 20 cm podskok, nie wyciąga rąk do centry, przepuszcza łatwą piłkę i robi jeszcze jakiś dziwny rozkrok nogami aby udawać interwencje)? Dlaczego nie grał Libera - etatowy bramkarz - nie byłoby konfliktu "interesów" bo Kozioł to wychowanek Sandecji, który bronił 1 mecz w tej rundzie i jest wstawiany do składu właśnie w tym meczu. Po stracie bramki trener w 70 min. ściąga napastnika i wprowadza defensywnego pomocnika.

Zajmon - 19 kwietnia 2017, 22:59:05 - 188.146.71.66.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ale bym chciał żeby Sandacza weszła a i tak mówią ze oni nie mają kasy na awans. Szkoda.

Max - 19 kwietnia 2017, 23:05:56 - bya89.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sączowi się należy EX jak psu zupa!!!Czas zadebiutować w najwyższej lidze!!!Pozdrawiam z Zabrza!!!

Stal - 19 kwietnia 2017, 23:11:34 - 209.95.56.222.static.midphase.com
Jedno jest pewne ze nie wejdą bankruci z Zabrza - komuna sie skończyła do widzenia !!

keisyr - 19 kwietnia 2017, 23:13:48 - 83.218.117.147
Wynik meczu był z góry ustalony. Stal nie przeszkadzała Sandecji w odniesieniu zwycięstwa. W tym roku Sandecja wchodzi do ekstraklasy za rok Stal Mielec. I znowu mecz przyjaźni !!!

Utopia - 19 kwietnia 2017, 23:36:13 - 91.218.158.62
Czterech bylych zawodnikow GKS Bełchatów w 11 Sandecji.

Niki - 19 kwietnia 2017, 23:36:43 - 178-37-57-147.adsl.inetia.pl
Graty Sączersi. Tak trzymać do końca 😉.
Pozdro z Tychów!

Witkowski - 19 kwietnia 2017, 23:41:27 - host_38_255.compower.pl
I liga w tym sezonie to komedia i żart. Całkiem możliwe, że mistrz nie zdobędzie nawet 60 punktów! A Flota nie weszła kiedyś do Ekstraklasy, choć miała aż 66...

StalM71 - 19 kwietnia 2017, 23:49:13 - host-89.25.157.34.static.3s.pl
Strasznie smutny mecz! Sorki, ale atmosfera na stadionie drużyny marzącej o awansie dramat. Lubię Was i życzę awansu ale na miejscu właścicieli Szubryta, Fakro, Wiśniewskiego czy Korala zadałbym sobie pytanie czy chce aby moja marka była łączona z wydarzeniem tak smutnym?! Zapraszam panów właścicieli tych firm na mecz do Mielca nie po to aby Sandecji sponsorów podbierać ale aby zobaczyli, że markę się buduje również emocjami, ciekawymi wydarzeniami. A siedząc na cichych znudzonych trybunach nie mogłem uwierzyć , że to miasto drużyny marzącej o ekstraklasie. Musicie coś z tym zrobić, bo to nie jest tylko sprawa infrastruktury stadionowej. Powodzenia w następnych meczach ale uważajcie na Chrobrego!

recenzent8 - 19 kwietnia 2017, 23:50:25 - public-gprs388714.centertel.pl
Komenty śmiechu warte haha, jakby 00 było to dopiero by było ze ustawione,jakby Sanda wtopila to ze puściła, przegrali i tyle wy jestescie madrzy inaczej, to juz Stal nie może przegrać? Utrzymanie blisko nie płaczcie , nie grał Kolev za kartki to go Buczek zastapil, wrócił Panajotow i Radulj, nie wiem co z tym Cholewiakiem to jest zenada ze nic dalej nie wiadomo co z piłkarzami, wiek ktoś do ch. co z Cholewiakiem, Sobczakiem??

recenzent8 - 19 kwietnia 2017, 23:54:39 - public-gprs388714.centertel.pl
Gadaja wielcy redaktorzy o d.marynie zamiast zadać pytanie co z kapitanem Cholewiakiem? Kiedy wróci? Albo co z Sobczakiem? Ile potrwa kontuzja Aldasia i Bierzalo

cwks - 19 kwietnia 2017, 23:56:55 - pool-71-183-225-125.nycmny.fios.verizon.net
ktps niedawno ze stali cos mowil o awansie ale bzdura mielelc powinien najwyzej byc w I lidze za mala wioska aby tam sie cos duzego zdarzylo macie 2 mistrzostwa ale to za komuny takie zaklady otrzymywaly takie bonusy

Sączers - 19 kwietnia 2017, 23:59:39 - 243.51-175-79.customer.lyse.net
Ale mam smiechawe z was powyzej komentujacych ktorzy piszą 'gdzie wy sie pchacie' .
1. 1 liga w tym sezonie jest tak nieprzewidywalna że na tą chwile 9 w tabeli Podbeskidzie może nawet awansować.
2. Nikt oficjalnie w Sączu nie mówi o awansie, jedynie prezydent N. Sącza przed rundą wiosenną powiedział że chciałby Sandecje widzieć teraz w ekstraklasie co wywołało uśmiech na twarzach piłkarzy i kibiców.
3. Czy to Sandecji wina że jesteśmy liderem ? Pretensje miejcie do jakże wspaniałego Górnika, bo ma stadion i kibicow, za zaslugi bo 100 lat temu grał w pucharach i ma 150 tytułów mistrza Polski. Ale ma drewnianych pilkarzy co sami potwierdzają kibice i dlatego patałachy z Zabrza jestescie gdzie jestescie.
4. Jak pilkarze Sandecji zwietrzą szanse na awans to nie odpuszczą, bójcie sie krzykacze.
5. Stadion? Nie bójcie sie, miasto zadba o to stadion bedzie przystosowany i z tym to najmniejszy problem. Zastępcze stadiony na 3-4 miesiace to przyjacielskie Mielec lub Cracovia , ew Hutnik ale tego nie jestem pewien.
6. Sponsorzy ? Pieniądze ? Przy ewentualnym awansie przybędzie ich cała masa. Nowy Sącz jest miastem bogaczy których jest tu cała masa. Firmy Koral Fakro Wiśniowski Szubryt Newag Dako, przykryli bysmy czapką finansowo takie kluby jak Wisła Płock , Piast , Nieciecza ,
Filipiaka , Korona , Ruch , Arka , Łęczna...
7. Jeszcze 8 kolejek , wszystko może sie zdarzyć , może być tak że zajmiemy 1 miejsce lub 10 , nikt sie nie przypala na awans choć niezwykle miło jest widzieć swój klub na 1 miejscu.
8. Kibice ? Tak jak wszędzie , będzie awans będzie ich więcej , nie będzie awansu będzie ich tylu ile teraz.
9 . Dobranoc.

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:00:08 - public-gprs388714.centertel.pl
Bonusa to ty otrzymałeś ze tutaj piszesz te pocieszne przemyslenia

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:02:47 - public-gprs388714.centertel.pl
Sandecja życzę awansu! StalM71 nie przesadzaj co mieli się podniecać zgodowym meczemu i miało wrzec na trybunach w tą śliczną pogodę? U nich też potrafi być nieźle...

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:06:23 - public-gprs388714.centertel.pl
Awans będzie ( wierzę w to) wszyscy albo prawie wszyscy na to czekają , lecz nie w tym sezonie rzecz jasna ,to wszyscy normalni wiedzą

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:09:39 - public-gprs388714.centertel.pl
Koles cwks pisze ,ze za mała wioska haha ,żeby coś się zdarzyło ,a zapomina ze wioska i to prawdziwa gra w ekstraklasie

Sączers - 20 kwietnia 2017, 0:11:38 - 243.51-175-79.customer.lyse.net
@ StalM71 . Posiedzisz 9 lat na zapleczu ekstraklasy tak jak my to zobaczysz jak to jest. W pierwszym sezonie 9 lat temu u nas non stop komplet ludzi i atmosfera jak na najlepszych stadionach. Potem było juz gorzej a w ostatnich sezonach to był dramat i ciągła waka o utrzymanie . Ileż można tak wegetować ? Ludziom sie znudziło, marazm cały czas walka o utrzymanie . Jest światełko w tunelu, jak tak dalej będzie jak w tej rundzie to wszystko co najlepsze wróci.
Pozdrowienia i powodzenia w kolejnych meczach.

TSW - 20 kwietnia 2017, 0:12:10 - 91-233-157-54.interkonekt.pl
No proszę !.
A w Rakowie Częstochowa, Mroczkowski sobie nie poradził...skłócił szatnie, zwyzywali go od łamagi, nieudacznika, amatora, idioty, imbecyla, szkodnika a z Sandecją ?!
proszę bardzo...
wytłumaczy mi to ktoś ?

Sandecja - 20 kwietnia 2017, 0:14:04 - 188.146.130.10.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nas nie dogonyat

Awans - 20 kwietnia 2017, 0:16:16 - public-gprs383103.centertel.pl
Oj boli was ta Sandecja boli... Ale to dobrze bo ma boleć, Sandecja przegrywa to zle i śmiech bo grali o czołówkę może o awans, wygrywa też źle bo może awansować i prowadzi w tabeli,nikt w Sączu nie przypala się na awans (wiadome że każdy by chcial takie marzenie każdego kibica) bo zdajemy sobie sprawę jakie to są koszty itp ale z drugiej strony czemu nie skoro jest na to szansa napewno jak nie awansujemy to nikt płakał nie będzie bo wiemy na czym stoimy ale co mamy powiedzieć zawodnikom przystopujcie bo mamy za dużo punktów chcą grać wygrywać niech to robią reszta będziemy martwić się później, a czemu mamy awansować może dlatego że po GKS Katowice jesteśmy drużyna która gra najdłużej na zapleczu ekstraklasy... Żegnam

SMsenior - 20 kwietnia 2017, 0:18:32 - host-31-6-163-147.dynamic.mm.pl
@cwks-mówisz że dwa mistrzostwa to mało bo sponsorował nas zaklad za komuny,ale my nie kradliśmy zawodników do niby wojska jak pos...a Legia to wam powinni odebrać wszystkie mistrzostwa ukradzione za komuny

do sączers - 20 kwietnia 2017, 0:19:11 - rt170bb44-46-66.routit.net
6. Sponsorzy ? Pieniądze ? Przy ewentualnym awansie przybędzie ich cała masa. Nowy Sącz jest miastem bogaczy których jest tu cała masa. Firmy Koral Fakro Wiśniowski Szubryt Newag Dako, przykryli bysmy czapką finansowo takie kluby jak Wisła Płock , Piast , Nieciecza ,
Cracovia , Korona , Ruch , Arka , Łęczna.
ALE SIĘ ROZPĘDZIŁEŚ,KASA MUSI BYĆ NA POZIOIMIE 20 MLN/ROCZNIE JAK WYMIENIONE KLUBY.WIĘC NIE ZA BARDZO TAM WAS WIDZE,ALE PRÓBUJCIE

Golbi - 20 kwietnia 2017, 0:20:45 - 178235146074.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Sandecja gra w kratkę. Leśnodarski i Wandzel przejmują Zagłębie Sosnowiec. GKS gdzie chcecie grac po awansie w ..... Sosnowcu? Jaworznie?
Tak będzie
1. Zagłębię Sosnowiec
2. Górnik Zabrze
3. GKS Katowice
4. Miedz Legnica
5. Sandecja
6. Chojniczanka

Sączers - 20 kwietnia 2017, 0:26:27 - 243.51-175-79.customer.lyse.net
@ do sączers - 20 kwietnia 2017, 0:19:11 - rt170bb44-46-66.routit.net
W tej chwili jak na takiego ligowego średniaka jak my jest lekko ponad 7 mln, a wyzej wymienione firmy -nie wszystkie- dają ochłapy , więc 20 baniek nie będzie problemem, uwierz

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:26:44 - public-gprs388714.centertel.pl
Dokladnie Saczers tak wszędzie jest i będzie, u nas tez po upadku w 4 lidze poczatkowo pamiętam średnia około 1000 ,ale 10 lat gry w takiej lidze sprawiło ze bez wyjatkowych meczy jak np z Resovia to z każdym rokiem co raz mniej i mni ej... Jeszcze raz życzę Sandecji awansu,fajne miasto i region, chciałbym Was widzieć w ekstraklasie

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:32:33 - public-gprs388714.centertel.pl
Pamieta na Sandecji w starej 3 lidze , dawne czasy dobrą frekwencje , siedzicie w tej 1 lidze 9 lat tak samo niemal jak Katowice, które rzygaja juz tą 1 ligą i tak już taka zła nie jest ta 1 liga z 4 -5 lat temu w 1 lidze w jednym roku grały takie ekipy jak Stróże ,Nieciecza, Ząbki ... dramat

westham - 20 kwietnia 2017, 0:37:08 - 87-206-100-225.dynamic.chello.pl
Sacz i tak nie wejdzie wiec nie wiem po co ta farsa ze strony Stali

Oli - 20 kwietnia 2017, 0:37:28 - dynamic-62-87-214-184.ssp.dialog.net.pl
Gratulacje dla Sandecji!, może to będzie lider z jajami,a nie te cudaki, co były dotąd na szczyciechoć mam nadzieję, że Chrobry urwie przynajmniej punkt

SMsenior - 20 kwietnia 2017, 0:49:17 - host-31-6-163-147.dynamic.mm.pl
@westham-farsa to była jak cię ojciec spłodził

recenzent8 - 20 kwietnia 2017, 0:50:47 - public-gprs388714.centertel.pl
Pytam po raz dziesiąty czy ktoś ma pojęcie co się dzieje z kapitanem Cholewiakiem i Sobczakiem? Polityka informacyjna o tym co się dzieje z danymi zawodnikami kontuzje ile ,kto kiedy wroci? Śmiech na sali , kpina

STALOWY - 20 kwietnia 2017, 1:09:38 - host-31-6-163-147.dynamic.mm.pl
@recenzent8-powiem ci ,jeden jest na testach w barsie drugi w bajernie tylko nie mów nikomu bo pomyślą że zwariowałeś a to prawda

Kadłub - 20 kwietnia 2017, 4:28:34 - aen12.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dawid szufryn jak dla mnie gość na ekstraklase, szkoda ,że nie rozwinął skrzydeł , z Arkiem Głowackim to by była para stoperów nie do przejścia =D

Fryzjer - 20 kwietnia 2017, 6:11:32 - afpk125.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na koniec 1.Miedz 2.Górnik równo z Chojniczanką 3.Zagłębie 4.GKS.Katowice

dies - 20 kwietnia 2017, 6:47:20 - apn-31-2-27-186.dynamic.gprs.plus.pl
Życzymy awansu Sandecji i pozdrawiamy Mielec. GKS Tychy.

hej - 20 kwietnia 2017, 7:01:35 - 195.205.221.231
Brawo Stal

bolec - 20 kwietnia 2017, 7:01:58 - staticline-31-182-231-41.toya.net.pl
Sandecja awans..ze stadionem dadza rade..Nieciecza dała..i jest.a reszta niech goni..

kibic NS - 20 kwietnia 2017, 8:14:19 - 031011129045.dynamiz-zab-04.vectranet.pl
widać gołym okiem jak co niektórzy mają " ogromny ból d... " Ze Sandecja wygrałą wczoraj mecz i jest liderem.
temat Sandecja-Stal a większość komentarzy tutaj to frustraci z innych miast.Plujcie jadem gryźcie ,szczekajcie nic wam to nie da niech wam się Sandecja śni po nocach ;).My cisnienia na awans nie mamy,będzie to super nie będzie to trudno możemy grać i 10 rok w lidze dalej ale śmiać mi się z was frustraci chce ...
No po takie potentaty jak Zagłębie,bankrut Zabrze,lub gwiazdki z Legnicy to faworyci nie tylko do awansu ale do klubowych Mistrzostw Świata ;)nie wspominając o polsacie bo oni by się zapłakali jak by nie weszli ,w końcu trzeba ich co tydzień pokazywać,lansować medialnie :D.
nie martwcie się o Nas w Nowym Sączu mieszka najwięcej milionerów w polsce jeżeli chodzi o miasta , igwarantuje wam że każdy by pare zł dał na drużyne w ekstraklapie a i miasto spełni wymogi licencyjne bo zawsze w pierwszy rok jest warunkowa.
co do meczu pogoda wczoraj była paskudna a na trybunach święto kibiców ,mecz walki i brzydkiej gry chociaż i jedni i drudzy chcieli wygrać,było widać ogromną presję w Sandecji i tak do 60 minuty sam myslałem ze to mecz na 0-0.
Co do Kozioła fakt on takie bramki lubi wpuszczać to samo robił u nas jak grał ,przez niego duzo meczy przegraliśmy,to że chłop ma 2 metry nic nie znaczy,ale żeby być sprawiedliwym to dwie sytuacje Stali wybronił bo było by z 3-0
to tyle z mojego punktu widzenia i na koniec życze wam aby się wam Sandecja śniła po nocach ;).
ALLELUJA >>>>

Witkowski - 20 kwietnia 2017, 9:07:50 - host_38_255.compower.pl
MISTRZOWIE I WICEMISTRZOWIE DRUGIEJ LIGI Z NAJLEPSZYM DOROBKIEM przy 18 drużynach
77 – Gwardia Warszawa, 1961 (1., awans)
77 – Widzew Łódź, 2010 (1., awans)
77 – Zagłębie Lubin, 2015 (1., awans)
76 – Górnik Polkowice, 2003 (1., awans)
73 – Nieciecza, 2015 (2., awans)
72 – Widzew Łódź, 2009 (1., awans uchylony przez PZPN)
71 – ŁKS, 2011 (1., awans)
69 – Arka Gdynia, 2016 (1., awans)
69 – Lechia Gdańsk, 2008 (1., awans)
69 – Ruch Chorzów, 2007 (1., awans)
69 – Podbeskidzie Bielsko-Biała, 2011 (2., awans)
69 – Zagłębie Lubin, 2009 (2., awans)

Witkowski - 20 kwietnia 2017, 9:09:27 - host_38_255.compower.pl
NAJWIĘKSI PECHOWCY – BEZ AWANSU – W DRUGIEJ LIDZE przy 18 drużynach
69 – Wisła Płock, 2015 (3.)
66 – Flota Świnoujście, 2011 (3.)
64 – GKS Bełchatów, 2003 (4.)
63 – Nieciecza, 2013 (3.)
63 – Flota Świnoujście, 2013 (3.)
62 – Naprzód Lipiny, 1961 (3.)
62 – Znicz Pruszków, 2008 (5.)
61 – Pogoń Szczecin, 1961 (4.)
A teraz całkiem możliwe, że nawet 60 pkt nie będzie miał nikt...

Rafel - 20 kwietnia 2017, 9:58:00 - wifin01-192.telbeskid.com.pl
Ci co źle życzą Sandecji to są z innych miast zapewne, ale jakby byli z Nowego Sącza to by już gratulowali czyż nie? :D

Y - 20 kwietnia 2017, 10:17:44 - user-94-254-145-243.play-internet.pl
Kozioł jest rezerwowym nagle wychodzi w pierwszym składzie co ciekawsze do Stali przyszedł z Sandecji,druga sprawa to to że Stal wychodzi w mocno eksperymentalnym skladzie.Zobaczcie jak Kozioł robi wszystko byle tylko nie dotknąć tej piłki,według mnie mecz ustawiony.To się zemści na Stali i spadna,zobaczycie.

ZIENIU - 20 kwietnia 2017, 10:25:09 - 77-253-67-125.adsl.inetia.pl
Oczywiście ilość widzów: BRAK !!!!

ssskkk - 20 kwietnia 2017, 10:27:56 - 188-125-136-42.petrus.pl
Bardzo dobrze,zasłużone 1 miejsce. Wszyscy czekamy na zmianę trenera w Chojnicach, nie wiem na co czekają ludzie z zarządu.Awans ucieka, z Wf-istą Gruszką zajmowalibyśmy miejsce w strefie spadkowej w tej rundzie. Niech awansuje leszy, ciekawa rywalizacja się zapowiada.

stal m - 20 kwietnia 2017, 10:53:42 - public-gprs376727.centertel.pl
Pilka nozna to naj bardziej nie czysty sport z wszystkich dyscyplin w kraju wygrywaja ci co musza a ci co nie musza to przegrywaja lubilem pilke nozna od lat ale od wczoraj nie chce znac tej dyscypliny

Rafel - 20 kwietnia 2017, 11:43:13 - wifin01-192.telbeskid.com.pl
Stal m. Zawodnicy mają premie za wygrane mecze to jak sobie wyobrażasz że zawodnicy odpuszczą wygrana?

keisyr - 20 kwietnia 2017, 12:03:22 - 83.218.117.147
Na końcu meczu jak piłkarze Stali podeszli do kibiców to fani Sandecji powinni skandować Stal ! Stal ! na cześć przyjaznych gości. Ale tak nie było Buractwo !Dopiero Szufryn musiał interweniować

stal m - 20 kwietnia 2017, 12:08:32 - public-gprs376727.centertel.pl
Mam dosc pilki noznej widzieliscie co bylo w madrycie i nowym saczu wole juz wrestling kobiet przynajmniej jes t sie czym podniecic a w kopanej nie ma nic podniecajacego w olsztynie bylo pach pach pach bramki a w nowym zaczu pach pach pach nad popszeczka o to nozna

Y - 20 kwietnia 2017, 12:16:09 - user-94-254-145-243.play-internet.pl
Gdy dostaną więcej

stal m - 20 kwietnia 2017, 13:15:50 - public-gprs376727.centertel.pl
Z Gks katowice tez zapewne przegramy bo mecz jest w tv a tv stali szkodzi :P

TomaszFKS - 20 kwietnia 2017, 13:40:09 - 91.108.68.215
@ stal m kolego nie wiem ile masz lat i czy naprawdę jesteś kibicem Stali ale to co tu piszesz to ręce opadają ,Zgoda Stali z Sandecją to kilkadziesiąt lat byłem wczoraj na meczu warunki do gry były trudne uwierz mi była walka ale ciężko się gra jak wiatr wieje naprawdę mocno .Atmosfera na meczu i ugoszczenie kibiców Sandecji było fantastyczne Dzięki bracia .Wczoraj Sączersi byli o tą jedną bramkę lepsi choć mogli strzelić jeszcze z dwie,i jakoś nie przeszkadza mi to czy odpuscili mecz czy nie jeżeli miało by im to pomoc w awansie to jestem na TAK ,kiedyś mogą i pomóc nam.Powtarzam wczoraj Sandecja była po prostu lepsza .I jestem sercem i trzymam kciuki aby awansowali 9 lat gniją w tej lidze należy im się awans ,co do Stali my gniliśmy przez tyle lat w niższych ligach w tym roku jesteśmy beniaminkiem wystarczy,w przyszłym mozemy walczyć o elite.

RMI1939 - 20 kwietnia 2017, 13:45:30 - host-31-6-173-208.dynamic.mm.pl
..."Już teraz wiemy, że ewentualne spotkania ekstraklasy rozgrywalibyśmy na początku na stadionie w Niecieczy, Mielcu lub na obiekcie Cracovii – tłumaczy dyrektor klubu Paweł Cieślicki..."

H - 20 kwietnia 2017, 14:00:46 - user-94-254-145-243.play-internet.pl
TomaszFks-"nie przeszkadza mi to że odpuścili mecz" co za mul,ważne że go saczersi ugoscili a to że mogą spaść to ch..

RMI1939 - 20 kwietnia 2017, 14:10:15 - host-31-6-173-208.dynamic.mm.pl
Nasza Stal nie jest jeszcze pewna utrzymania,więc w tym kontekście ewentualne"odpuszczenie meczu" byłoby nieodpowiedzialnym aktem sabotażu...

keisyr - 20 kwietnia 2017, 14:11:11 - 83.218.117.147
Przyjaźń Sandecji i Stali jest ponad wszystko Wynik na boisku jest na drugim miejscu

keisyr - 20 kwietnia 2017, 14:15:36 - 83.218.117.147
A przyjaźń to wzajemna pomoc. Tym razem Stal pomogła Sandecji

RMI1939 - 20 kwietnia 2017, 14:23:47 - host-31-6-173-208.dynamic.mm.pl
Tuz po stracie bramki przez Stal,gdy przegrywamy 0-1,w 70 minucie nasz trener ściąga z boiska...napastnika,a wpuszcza...obrońcę(!).Ludziom inteligentnym nie trzeba chyba dalej tego tłumaczyć...

sm - 20 kwietnia 2017, 16:13:31 - 77.87.3.1
Odwalcie się od Sandecji i Stali. Z komentarzy wynika, że Stal nie miała prawa przegrać, bo innym to nie pasuje. Niech te wszystkie gieksy, żabole i podobne dziady wygrywają swoje mecze, a nie ciągle biadolą, że inni wygrywają i graja przeciwko nim. Jeśli to zwycięstwo ma pomóc Sandecji w awansie, to super. Mogą grać u nas pierwsze mecze, na pewno będą mieli porządne wsparcie. Podziękowania dla Braci za przyjęcie i powodzenia

G - 20 kwietnia 2017, 16:36:28 - host-89-231-240-151.dynamic.mm.pl
No i git,dzięki że zezwoliłes rozegrać pierwszy mecz w Mielcu.

cwks - 20 kwietnia 2017, 17:59:34 - cpc101066-sgyl37-2-0-cust222.18-2.cable.virginm.net
Same " Eksperty " hehe

LEON - 20 kwietnia 2017, 21:15:30 - esj110.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sandecja tworzy historie

Bod - 21 kwietnia 2017, 0:53:21 - apn-31-0-32-132.dynamic.gprs.plus.pl
Jeśli Sandecja wejdzie do Ex,z chęcią będziemy gościć ich jako gospodarzy na stadionie w Mielcu. Na pewno przyjdzie wielu kibiców. Później poczekamy następny rok i Stal zagra z nimi w tejże lidze. Pozdrawiam wszystkich niedowiarków!

Gks Tychy - 21 kwietnia 2017, 15:14:51 - public-gprs185620.centertel.pl
Pozdro dla Sandecji i Stali.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

REKLAMA

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas