[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


29 lipca 2017, 19:48:54 - koofel
II liga: ŁKS 0-0 ROW 1964

29 lipca 2017, 18:00 - Łódź (Stadion Miejski)
ŁKS Łódź 0-0 ROW 1964 Rybnik

ŁKS: 25. Michał Kołba - 16. Paweł Pyciak, 24. Kamil Juraszek, 28. Maksymilian Rozwandowicz, 8. Kamil Rozmus - 13. Jakub Kostyrka (73, 23. Damian Guzik), 4. Tomasz Margol, 21. Filip Burkhardt (81, 17. Mateusz Gamrot), 7. Patryk Bryła, 18. Piotr Pyrdoł - 10. Jewhen Radionow (64, 11. Łukasz Zagdański).

ROW 1964: Kacper Rosa - Marek Krotofil, Dawid Bober, Szymon Jary, Dawid Gojny - Damian Koleczko (46 Dawid Kalisz), Mariusz Muszalik, Kamil Spratek (90 Bartłomiej Polok), Sebastian Siwek (76 Robert Tkocz), Paweł Jaroszewski (65 Sebastian Musiolik) - Przemysław Brychlik.

sędziował: Piotr Łęgosz (Włocławek).
widzów: 4848.


źródło: własne / lajfy.com

NoBody - 29 lipca 2017, 19:50:41 - *.centertel.pl
"Mamy trzy łatwe mecze z ogórkami na początek. Dziewięć punktów i lider". Coś ŁKS-owi pierwszy ogórek w gardle stanął.

Rodowity - 29 lipca 2017, 19:50:57 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
W Łodzi bez zmian. Tylko ŁKS.

JM - 29 lipca 2017, 19:51:56 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
A ap lks to co jakis potentat że nazywasz innych ogporkami?

normal - 29 lipca 2017, 19:52:33 - *.smrw.lodz.pl
miało być tak miło, łatwo i przyjemnie, 9 pkt z ogórkami w pierwszych trzech meczach, no cóż aż tak łatwo nie będzie

123 - 29 lipca 2017, 19:54:11 - *.icpnet.pl
Troszkę szacunku do przeciwnika apeciaki . Jak na razie za ogórki w tej lidze to wy robicie .

Rodowity - 29 lipca 2017, 19:54:31 - *.static.ip.netia.com.pl
W Łodzi bez zmiany. Tylko ŁKS w d... j..ny.

hhhhh - 29 lipca 2017, 19:54:39 - *.speedtransfer.pl
Jeszcze sedziego z Włocławka podstawionego mieli...

Kibic - 29 lipca 2017, 19:54:49 - *.146.69.207.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
GdZie jest ten koles co mowil 9 punktów ja sie pytam?mowilem ze ŁKS ma słaby skład gdzie sa wzmocnienia gramy bez skrzydłowych.Robaszek wez sie obudź bo zaraz cie nie bedzie,mam nadzieje ze Przytula zrobi wzmocnienia bo inaczej bedziemy walczyć ale o utrzymanie.

lomza - 29 lipca 2017, 20:01:20 - *.146.99.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
już sedzia ŁKS nie pomaga, bo awans był ustawiony. Prawie co mecz karny i kartki dla rywali ŁKS Łódź.

Henio - 29 lipca 2017, 20:01:21 - *.dynamic.chello.pl
Tylko Widzew !!! RTS !!!

... - 29 lipca 2017, 20:03:50 - *.146.4.39.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tylko nie cieszcie się z wyjazdowego punktu, rybniccy - bo daj-dajom zawsze mogą przyznac jakis walkower pod stolikiem.
Bo to albo za gorąco im było, albo coś innego...

balti1908 - 29 lipca 2017, 20:04:38 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Jak nie mozna wygrac to trzeba umiec zremisowac jak mawial klasyk. Wiadomo ze chcialoby sie wiecej ale trzeba byc realistami ze nie bedzie latwo z nikim. Faworycie u siebie tez po przegrwyali (Pulawy czy Belchatow). A do krytkantow z kurnika wy sie martwcie o swoj klubik zeby nie bylo placzu po meczu z sulejowkiem...i wracac juz do III ligi won.... ale fakt wy sie nie macie gdzie tu rozpisywac bo na tej stronce Was nie ma wiec bedziecie sie przyczepiac min. jeszcze sezon zeby sie pokazac ze istniejecie

kibic - 29 lipca 2017, 20:15:04 - *.adsl.inetia.pl
do balti,trochę pokory tym bardziej ,że awans tylko dzięki minimalizmowi Drwęcy , a co do kurnika to wy macie jedną grzędę,i o takiej frekwencji jak na Widzewie to możecie tylko pomażyć

amin - 29 lipca 2017, 20:15:14 - *.dynamic.mm.pl
widzewskie pały zajmijcie sie swoim ludkiem razenbaumem... a od ŁKSu 3 c h uje w bok...

balti1908 - 29 lipca 2017, 20:24:47 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
do kibic - a gdzie ty u mnie widzisz brak pokory???? chyba zajrzyj do slownika jp i poczytaj o znaczeniu tego slowa. Awans jest awansem przepisy mowia jasno...hipokryto ciekawe czy tak samo bys szczekal jakby twoj klubik zajal 2 miejsce w lidze... ale fakt nie ma co z tobna pisac bo bedziesz sie tylko prezyl bo nigdzie indziej nie mozesz

Kibic - 29 lipca 2017, 20:33:15 - *.insport.pl
Pytanie dla zorientowanych
Mecz otwarcia itp. Więc udało się zapełnić jedną trybunę?
bez ironii...

Janek - 29 lipca 2017, 20:36:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Frajerz.e łatwiej zapełnić stadion niż jedna trybunę

Mati - 29 lipca 2017, 20:38:51 - *.dip0.t-ipconnect.de
No coz, skoro nie dalo sie rady wygrac to trzeba zremisowac. Nie bedzie jusz 9 punktow po 3 meczach ale bedzie na pewno 7 a to rowniez moze dac nam po 3 kolejkach pozycje lidera a jak juz nim zostaniemy to nie damy sie z tego fotela zzucic. Z ligi awansujom 3 zespoly i jeszcze 4 bedzie gral w bararzach wiec o awans bedzie bardzo latwo szczegolnoe ze w tej lidze nie ma nikogo silnego ja myslalem ze tylko kluczbork i siarka ale kluczbork tak wysoko przegral ze nie bedzie sie liczyl w walce o awans wiec pewnie tylko my i siarka bedziemy bic sie o 1 miejsce ale 2 tez daje awans wiec nie ma sie co tym pszejmowac

Stefan - 29 lipca 2017, 20:41:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do Mati
Twoja stara daje

Widzew - 29 lipca 2017, 20:44:31 - *.dynamic.mm.pl
@Kibic Podobno było 4880 widzów

do stefan - 29 lipca 2017, 20:47:18 - *.dip0.t-ipconnect.de
A skat wiesz ze daje? Pewnie twoja daje i tak piszesz bo jest ci smutno

TylkoRTS - 29 lipca 2017, 20:48:05 - *.inm.net.pl
Prawda jest taka że ŁKS będzie walczył o utrzymanie, czego mu szczerze życzę. Ma wązką kadrę, nie zrobił wzmocnień. Sorry przykład Polonii to potwierdza. Radomiak pewnie wygrał 3 ligę , wzmocnił się i w pierwszym sezonie ledwo środek tabeli. Za rok derby. Pozdrawiam

x - 29 lipca 2017, 20:52:30 - *.elpos.net
Cienki ŁKS awans wywalczył pod zielonym stolikiem

kibic - 29 lipca 2017, 20:55:49 - *.insport.pl
Widzew
Licząc ludzi na dworcu Kaliska?

Mati - 29 lipca 2017, 20:56:12 - *.dip0.t-ipconnect.de
Jakie derby z kim przeciez my awansujemy do 1 ligi a wy co naj wyzej mozecie awansowac do 2 co wcale nie jest takie pewne.Bedzie nas dzielila co naj mniej 1 liga a mozliwe ze nawet 2 wiec o derbach mozecie se pomarzyc

Mati - 29 lipca 2017, 21:01:08 - *.dip0.t-ipconnect.de
Poczekajcie zreszta za tydzien jak ogramy gwardie koszalin to zrozumiecie ze nasz awans to tylko kwestia czasu. Za tydzien zaczyna sie nas marsz w gore tabeli po awans

kibic - 29 lipca 2017, 21:02:52 - *.insport.pl
Mati@
Masz rację,marzeń Tobie nikt nie zabierze

Bartek - 29 lipca 2017, 21:10:11 - *.228.243.156
Ilu kibiców? 2 tysiące pękło? :D

RTS - 29 lipca 2017, 21:20:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
kibicow na wiacie ok pincet w tym 450 przez dziure w plocie W Lodzi bez zmiany TYLKO RTS

mati - 29 lipca 2017, 21:28:15 - *.toya.net.pl
czerwono - różowe parówy, 5 kroków z dala od Łódzkiego KS

kibic - 29 lipca 2017, 21:34:18 - *.toya.net.pl
Przytuła chcemy wzmocnień a nie uzupełnień

Widzew - 29 lipca 2017, 21:34:25 - *.dynamic.mm.pl
@Kibic Info od kogoś kto był na meczu, i tak brakuje do 5700, a to otwarcie ligi, potem pewnie będzie gorzej ...

RTSLODZ - 29 lipca 2017, 21:34:50 - *.toya.net.pl
@mati renisowalisci z ROWem ogracie Koszalin bedzie awans>..to gratuluje wiedzy! do konca jeszce sezonu jeszcze jest 33 kolejki.nie podniecaj sie? za rok beda derby jak pierw nie padniecie,albo cudem sie utrzymacie! mam jeszcze pytanie apesiaki? kosztem Zawiszy tez byscie awansowali.jakby nie dostala licencji? czyims kosztem jest wejsc latywo..nie?..na waszej stronie piszecie DUMA LODZI POWRACA..przepraszam bardzo jaka DUMA! chyba d..a Lodzi..DUMA LODZT to Widzew chcecie porownywac sie z Widzewem wysmiewaliscie sie z nas ze Widzew pobije rekord zakupionych karnetow..pobilismy 15,5 tys a teraz robicie dokladnie to samo co Widzew karnety?..ile juz zakupiliscie karnetow 314 hehe..to chociaz pobijcie rekord trybyny 5,5 tys? niedorownacie nam nigdy!!! TYLKO WIDZEW

Widzew - 29 lipca 2017, 21:42:45 - *.dynamic.mm.pl
@Kibic Chyba było 4880, znalazłem ponizej info, że było ok. 5tys
http://www.dzienniklodzki.pl/sport/pilka-nozna/lks
-lodz/a/ii-liga-lks-lodz-row-rybnik-00-zdjecia,123
16987/

kibic - 29 lipca 2017, 21:49:47 - *.adsl.inetia.pl
balti1908 pomarzycie o I lidze ,zobaczycie jak to jest w drugiej i skończycie tam gdzie wasze miejsce w III ,a ile to karnetów sprzedaliście 500? czy 501?

EK09 - 29 lipca 2017, 21:50:01 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Pierwsze koty za płoty.Dobra frekwencja niestety gra nie powala.Klubem Łodzi jest ŁKS!!!

kibic - 29 lipca 2017, 21:54:03 - *.adsl.inetia.pl
wszyscy jesteście tacy sami ,pejsrze najlepiej to wejść na lewo ,żeby nic nie płacić a że klub nic z tego nie będzie miał to guzik was obchodzi,może znów się jakoś uda ,utrzymać i nie spaść ,bo ktoś znowu wam pomoże lub zrezygnuje,a do Widzewa nigdy nie dorównacie

fansport - 29 lipca 2017, 21:59:47 - *.dynamic.chello.pl
pechowy remis, ale w następnych meczach ŁKS zagra skuteczniej i wygra kilka razy pod rząd.

Ares1908 - 29 lipca 2017, 22:01:17 - *.toya.net.pl
Można było wygrać i przegrać.W mitomanii do reaktywacji nie dorównamy.To prawda.3 ligowcy z blaszaka spać.

ap bychlew - 29 lipca 2017, 22:07:40 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Znajac kreatywnosc akademickich,po niedzieli bedzie dogrywka przy zielonym stoliku. Podobno cisnienie w jednym z kol autokaru gosci mialo za niskie cisnieniei rodowici inaczej maja dostac trzy punkty.

Rapek - 29 lipca 2017, 22:21:38 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
oj boli ta 2 liga Widzewa, oj boli, pozdr z Bydgoszczy

RTSLODZ - 29 lipca 2017, 22:32:00 - *.toya.net.pl
@Ares1908 Stadion,Karnety,kibice

Szuwarek - 29 lipca 2017, 22:35:59 - *.146.34.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ilu kibiców na meczu ? I czy już jest ta druga trybuna ?

kibic - 29 lipca 2017, 22:58:34 - *.adsl.inetia.pl
Szuwarek ,a po co im druga trybuna ,przecież jednej nie potrafią zapełnic

Ares1908 - 29 lipca 2017, 23:02:47 - *.toya.net.pl
@RTSLODZ.Nie interesują nas ani wasz stadion,ani karnety ani tym bardziej "kibice".

NoBody - 29 lipca 2017, 23:07:25 - *.centertel.pl
@Mati - "Im wyżej skaczesz, tym bliżej dna" - mam nadzieję, że rozumiesz te słowa.

balti1908 - 29 lipca 2017, 23:14:44 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
kibic ale tam u was musi byc nudno i chyba musza toba poniewierac bo nie masz gdzie kompleksow leczyc. ale coz ... jaki klub tacy kibice

Szuwarek - 29 lipca 2017, 23:38:59 - *.146.34.158.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Matko co wy wygadujecie "blaszak" ? Zastanówcie się ??? Co wy macie ? Większa wiata przystankowa ... Ktora na pierwszym meczu po awansie nie jest zapełniona!!! No panowie z czym do ludu ? Albo Pan Ares1908 "Nie interesują nas ani wasz stadion,ani karnety, ani tym bardziej kibice " Dziecko zastanów się nad tym co napisałeś? Wy nigdy nawet się nie zbliżycie do naszego poziomu. Przypomnę pewne hasło "Zawsze nad wami ...."

Yogi - 30 lipca 2017, 0:44:31 - *.static.ip.netia.com.pl
Oj jak mi przykro zielony stoliczku. Jezeli nie potraficie wygrać u siebie z Rowem to marnie widzę wasze szanse na utrzymanie. Sędziowie mogą nie pomóc.

3cytryny - 30 lipca 2017, 2:16:27 - *.play-internet.pl
2 miejsce w 3 lidze o czymś świadczy, to nie potencjał Odry Opole by cyknąć awans po awansie, to raczej kaliber Polonii Warszawa czyli z wielkiej chmury żaden deszcz.

Viva ŁKS!! - 30 lipca 2017, 3:16:33 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Ja tylko czekam jak przy ale.Unii 2 powstanie cały stadion jak będziecie wyć i płakać że wy macie pseudo arenę z blaszki.Nie mówiąc o tym że jak trzeba będzie zagrać gdzieś wyżej to historia znowu zatoczy koło i będziecie chcieli grać na tym pięknym stadionie bo wasz blaszak nadaje sie...Tylko tym razem Łodzianie już nie dopuszcza do tego by podmiejski twór zwany Reaktywacja Trupy Satyrycznej zagościł w mieście Łodzi.A teraz liczcie tam sobie te karnety.I flagi policzcie czy znowu coś nie zginęło...Tylko Łódzki Klub Sportowy.I

kibic - 30 lipca 2017, 8:02:08 - *.adsl.inetia.pl
Viva ŁKS ,czekaj ,czekaj może się doczekasz ,a Ci twoi łodzianie ,znowu będą się zastanawiać ,jak wejść na krzywy ryj i nic nie dać od siebie dla klubu,a co do grania na waszym stadionie to tylko przypomnę ,ze rekord frekwencji był wtedy kiedy tam grał Widzew ,bo was wasza drużyna guzik obchodzi. balti1908 to jak widać ty masz kompleksy jaki twoi ziomkowie ,bo WIDZEWOWI nigdy nie dorównacie

Rado - 30 lipca 2017, 8:40:10 - *.retsat1.com.pl
Mecz wyrównany więc remis sprawiedliwy. Liczę że Robaszek po tym meczu zmieni skład i ustawienie drużyny bo grając jednym napastnikiem u siebie to słabo to widzę do tego Kocot za Margola.
Do kibiców ŁKS nie zwracajcie uwagi na tych zakompleksionych kibicow reaktywacji, ludzi chumoru. Mają wyc i będą wyc. Hehe he

Zydz cwel - 30 lipca 2017, 9:19:06 - *.dynamic.chello.pl
Macie racje ŁKS nigdy wam nie dorowna , nigdy nie bedziemy takimi parowami jak wy czerwone smiecie boli was dupa i dobrze bedzie jeszcze bardziej bolec

Balti1908 - 30 lipca 2017, 9:48:23 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Kibic weź zajrzyj znowu do słownika i zobacz znaczenie słowa kompleks. Cie tu widać najczęściej pod postem Łódzkiego K.S. wiec kto ma kompleksy i siedzi non stop przed kompem bo tylko pisanie tutaj leczy twoje bóle końcówki jelita grubego

bumar - 30 lipca 2017, 9:59:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ile kibicow Rowu???

Musztarda - 30 lipca 2017, 10:03:54 - *.play-internet.pl
Lks spadnie z hukiem z tej ligi

Wycior - 30 lipca 2017, 10:05:32 - *.as13285.net
Inauguracja sezonu za nami, remis na dobry początek należy uznać za sprawiedliwy.
Była walka na boisku, ale jest sporo do poprawy, do następnego meczu.
Podmiejscy z Armii Czerwonej 80 proszę poszukać swój wątek w tym serwisie i tam wypisywać swoje żale.

Timur - 30 lipca 2017, 10:21:38 - *.246.159.54.rev.vline.pl
Obiektywnie. Remis sprawiedliwy. ROW z sytuacji blizszy zwyciestwa choc gospodarze prowadzili gre. Na plus bardzo aktywny Margol. Poprawnie Kolba, Rozwandowicz, Juraszek, Pyciak. Jak widac o nikim z formacji ofensywnych powiedziec niczego pozytywnego nie mozna. Obym sie mylil ale wyglada na to ze 2 liga to juz za wysokie progi dla niektorych. Kibicow ROW-u okolo 70-80.

koniu - 30 lipca 2017, 10:54:12 - *.sta.asta-net.com.pl
kibiców było 4264 pozdro

RTSLODZ - 30 lipca 2017, 11:23:37 - *.toya.net.pl
Ares1908 widec ze kumasz co napisalem "Stadion.Karnety.Kibice" chcecie isc w slady Widzewa nawet na wazej stronie facebooka na zdjeciu w tle pisze DUMA LODZI POWRACA i o karnetach chcecie pobic rekord Widzewa? to ja sie pytam jaki rekord w karnetach! haha

RTSLODZ - 30 lipca 2017, 11:29:28 - *.toya.net.pl
najpierw pokazcie ze potraficie to zrobic,zapelnijcie trybune do konca,chodzi o samych szalikowcow,nie zwyklych kibicow ktorzy chodza na trybyne bez szalikow,dopiero zadajcie od prez.Zdanowskiej stadionu.Gdybyscie zostali kolejny sezon w 3 lidze,zadnej debaty o stadionie by nie bylo? czy wy nie potraficie uczciwie sportowo awansowac?

kumaty - 30 lipca 2017, 11:33:13 - *.toya.net.pl
Będzie cały stadion to będą rekordy widzewioczki wypad pisać w tematach o swoim klubie o ile tu takowe znajdziecie 8)

kibic - 30 lipca 2017, 11:41:43 - *.adsl.inetia.pl
Balti1908,kumaty,Viva ŁKS i inne pejsowskie pały ,w czerwcu okaże się jak to wszystko wygladało przez cały sezon ,bedziecie mogli podsumować waszą frekwencję i poziom sportowy

Mati - 30 lipca 2017, 11:55:43 - *.dip0.t-ipconnect.de
W czerwcu to my bedziemy sie szykowac do wystepow w innej lidze. Zobaczysz

Obserwator - 30 lipca 2017, 12:19:23 - *.retsat1.com.pl
Nie da się tego czytać!Kibice SRTS 2015 chwalą się ilością sprzedanych karnetów,wielkością stadionu i...no właśnie czym jeszcze możecie?kogo to interesuje?boli Was że ŁKS gra w 2 lidze?Piszecie że spadnie,że nie zapełnili trybuny?Zajmijcie się własną "super drużyną"milionem sprzedanych karnetów i milionami kibiców(wirtualnych)tylko że to Wam awansu nie zapewni.Pozdrawiam normalnych .

rts - 30 lipca 2017, 13:22:31 - *.centertel.pl
Do obserwatora pozdrawiasz normalnych ale sam chyba normalny nie jesteś.

rts - 30 lipca 2017, 13:26:51 - *.centertel.pl
Do obserwatora pozdrawiasz normalnych ale sam chyba normalny nie jesteś.

19RA65 - 30 lipca 2017, 13:33:08 - *.90.57.165.sttb.pl
do RTSLODZ a ty pejsie zapomniałeś o widzewskich machlojkach

Rado - 30 lipca 2017, 15:27:03 - *.retsat1.com.pl
"Widzew niesłusznie tradycją nawiązuje do założonego 5 listopada 1910 roku "Towarzystwa Miłośników Rozwoju Fizycznego w Widzewie" (wieś Widzew została przyłączona do Łodzi dopiero w 1915 roku przez władze niemieckie)" za 90 minut. Bez odbioru wypad tutaj się pisze o 2 lidze kumacie czy nadal flag szukacie? Gracie na luzie.
W Łodzi bez zmiany ŁKS Pany!!!

eryiop - 30 lipca 2017, 15:31:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze nie są dobrze zgrani,trzeba czasu.Tylko ŁKS ŁÓDŹ!

kibic - 30 lipca 2017, 16:12:32 - *.toya.net.pl
jak ten widzew martwi się o ŁKS nie mają swojego klubu kibuce cy co

luki - 30 lipca 2017, 16:25:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do Rado,Źródło Wikipedia:"Łódź dynamicznie się rozrastała i potrzebowała nowych terenów pod zabudowę, natomiast przedmieścia trwale związane z miastem mimo przemysłowego oblicza formalnie nadal pozostawały osadami wiejskimi. Istniejący problem rozwiązano dwukrotnie. Pierwszy raz w 1906, kiedy w granice Łodzi włączono (razem z innymi fragmentami przedmieść) zachodnią, przemysłową część Widzewa. Nowa granica Łodzi biegła wzdłuż dzisiejszej ulicy Widzewskiej. Kolejne włączenia miały miejsce w 1915, podczas I wojny światowej (tereny do trasy kolei obwodowej).

Widzewek - 30 lipca 2017, 16:42:06 - *.146.160.207.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Rado sprawdź kiedy do Łodzi przyłączono Karolew...

Rado - 30 lipca 2017, 17:04:07 - *.retsat1.com.pl
Co Wy wiecie o Łodzi jak was większość jest z poza i miliony 😉. Nie ma takiej dzielnicy jak Karolew to po pierwsze po drugie obiekt ŁKS jest na Polesiu. Bez odbioru. Wyc wyc wyc i skamlec dalej wszystko chcecie zmienić nawet historie brawo ... dlatego zero szacunku

kibic - 30 lipca 2017, 17:44:19 - *.adsl.inetia.pl
Mati masz rację ,w czerwcu będziecie przygotowywać się do gry w III lidze

NoBody - 30 lipca 2017, 18:22:48 - *.centertel.pl
@Mati - "W czerwcu to my bedziemy sie szykowac do wystepow w innej lidze. Zobaczysz" - ja jestem tego pewien. Tylko INNA LIGA rozumiemy troszeczkę inaczej.

NoBody - 30 lipca 2017, 18:30:34 - *.centertel.pl
@Rado - Karolew to osiedle. Ja wiem, że Wy próbujecie innym w Polsce wrzucić różne nieprawdziwe rzeczy. Wpisz słowo Karolew i zobaczysz co Ci wyjdzie. W wypowiedzi "Widzewek" nie widziałem słowa Dzielnica. Albo próbujesz oszukać innych, albo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

EK09 - 30 lipca 2017, 19:17:31 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Pierwszy stadion ŁKSu był w centrum miasta a siedziba klubu przy Piotrkowskiej(Także Kościuszki i Mielczarskiego dopiero po 80 roku to al.Unii.Ale co ludzie z Koluszek Łęczycy czy innych Łowiczów mogą o tym wiedzieć...

RTSLODZ - 30 lipca 2017, 19:17:55 - *.toya.net.pl
rado wszycy kibice Widzewa wedlug was sa z poza Lodzi,a w Lodzi jest tylko LKS...gratuluje wiedzy? Karolew to osiedle,Polesie to dzielnica wasza trybyna jest na Karolewie..jako klubik osiedlowy? za to wy jestescie Rodowici Lodzianie,przypomnij sobie dlaczego wykonaliscie ten trans,na przekorr Widzewowi pare lat temu staciliscie wpywy na rzecz Widzewa..FC do dnia dzisiejszego nie mozecie z tym pogodzic? to ja sie pytam po co wam stadion jak bedzie stal prawie pusty (cyhyba ze ny zapelnimy na derbach..moze beda za rok albo za pare lat)pokazcie ze potraficie tak jak my..na dzien dzisiejszy trybuna wam wystaczy nie potrafici jej zapelnic? Zdanowska wam obiecala bo ida wybory,zeby miec poparcie na 3 kadencje jak przegra wybory o stadionie mozecie zapomniec tyle

EK09 - 30 lipca 2017, 19:32:02 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Jesteś zupełnym ignorantem.Trybuna bez oświetlenia nie spełnia wymogów licencyjnych na pierwszą ligę.A jak wiesz mamy do niej bliżej niż klub spod miasta Łodzi.Sa czy nie są i tak będą nazywani wieśniakami.Nie u nas a u was był w latach 90 zjazd okolicznych wsi i fan cluby w gumofilcach.A także cały stadion flag większych czy mniejszych wsi,potem wygonili ścienne ich na Niciarke bo wstyd.ŁKS zawsze to będzie Łódzki klub.Na waszym blaszaku nawet nie ma wzmianki o Łodzi a ma stadionie przy Unii jak byk napisane ŁKS Łódź...

EK09 - 30 lipca 2017, 19:34:55 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Z tego co mi się zdaje to Karolew zaczyna się od Bandurskiego a stadion ŁKS jest przed więc raczej jest to jeszcze osiedle Stare Polesie a dzielnica Polesie.Ale to są bzdury gdyż przez większość część historii ŁKS miał siedzibę na Piotrkowskiej.Jak jesteś z Łodzi to wiesz gdzie to jest...Chyba.

Ares1908 - 30 lipca 2017, 19:35:59 - *.toya.net.pl
@RTSLODZ.I znowu ta propaganda.Jak dobudują trzy trybuny to zobaczymy czy będzie stał prawie pusty.Wy zawsze zapełnione miejsca mieliście na Milionowej?Albo na stadionie przed remontem gdzie baty dostawaliscie w 1 lidze przed upadkiem? Pożyjemy zobaczymy.Na razie zajmijcie się sobą,gracie ligę niżej a nikt się przed wami nie położy jak wy przed Parkietami.

EK09 - 30 lipca 2017, 19:36:14 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
To wytłumacz mi po co był wam stadion jak na SMS chodziło was w porywach 1900 osób???

zbych83 - 30 lipca 2017, 20:48:45 - *.ostrog.net.pl
Łks niech sie tak nie napina.Za ogorkow wy mozecie robic .Farcikiem sie wam udal,przeciez ten awans .

Tom - 30 lipca 2017, 20:59:44 - *.12-3.cable.virginm.net
Na smsie głąbie to był komplet i sprzedaliśmy ponad tysiąc karnetów ! Wy nawet nie potradicie zapełnić trybuny na żadnym meczu ! Nawet teraz gdy wróciliście na poziom centralny przychodzi Was 4tysiące przystankersów

NoBody - 30 lipca 2017, 21:29:05 - *.centertel.pl
@EK09 - masz rację. Pierwszy stadion/boisko ŁKSu był w centrum Łodzi. Były to tereny Pana Izraela Poznańskiego. Dla niewtajemniczonych - najbogatszy wyznawca Judaizmu w przedwojennej Łodzi. Pierwszym "sponsorem" ŁKSu była Fabryka Izraela Poznańskiego. Po wojnie, ta sama fabryka, która nosiła nazwę Zakładów Marchlewskiego.
No to tylko kilka faktów o ŁKSie.

ten typ - 30 lipca 2017, 22:04:00 - *.toya.net.pl
Tylko tyle ze czerwone końcówki na tym serwisie tematów o swoim klubiku wiejskim nie będą nigdy mieli

EK09 - 30 lipca 2017, 23:10:57 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
No wystarczy poczytać troszkę historii Łodzi i dowiedz się jak w tamtym czasie wyglądało łódzkie społeczeństwo...Najważniejsze jest to że ŁKS był założony jako klub Polski.A jak ssie zwał twórca Wielkiego Widzewa to powiedz czy przemilczysz???Podpowiem.Niedość że Lutek to jeszcze UBek.Jak budowa pomnika idzie??? Co na ten temat mowia Widzewscy patrioci z Lutkiem Rozenbauma klatach???Oczywiście w historii TMRFu nie ma co grzebać bo tam było grubo ale jak wiemy ten klub nie ma nic wspólnego z Widzewem.

Rado - 30 lipca 2017, 23:16:34 - *.146.105.194.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tak w temacie historii Łodzi i ŁKS wiec proponuje trochę wiedzy zanim będziecie chcieli wejść w dyskusje za wilkopedia
Po powstaniu klubu w 1908, ełkaesiacy rozgrywali mecze przeważnie na boiskach należących do klubów niemieckich[10]} i krótko przy al. Szulca (dziś: 1-go Maja). Sytuacja ta zmieniła się w kilka lat później. Dnia 16 maja 1912 oficjalnie otwarto pierwsze boisko ŁKS-u, które znajdowało się przy ul. Srebrzyńskiej. Zostało ono ofiarowane bezinteresownie władzom klubu przez Towarzystwo Akcyjne I. K. Poznański[11]. Wybuch I wojny światowej i działania wojenne spowodowały, że w 1918 łodzianie zostali ponownie bez obiektu, na którym mogliby rozgrywać mecze.
W 1922 z inicjatywy m.in. Józefa Wolczyńskiego[10], późniejszego prezesa ŁKS-u oraz Aleksego Rżewskiego, pierwszego prezydenta Łodzi po odzyskaniu niepodległości, powołano komitet, który miał na celu doprowadzić do wybudowania Parku Sportowego dla Łódzkiego Klubu Sportowego, w którego skład miał wchodzić także stadion. Jego budowa trwała do 1924. Pierwszym meczem jaki na nim rozegrano był mecz międzypaństwowy, Polska kontra Turcja[12].
Stadion przechodził kilka modernizacji[13]. Najważniejsze z nich miały miejsce na przełomie lat 60-tych i 70-tych ubiegłego stulecia, kiedy to wybudowano jupitery oraz trybunę na 10 tys. miejsc wraz ze znajdującą się pod nią halą sportową[10]. Od czerwca 2007 obiekt należy do Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi[14], spółki należącej do miasta. Itd
Tyle w temacie. Dobranoc w Łodzi bez zmiany ŁKS PANY

RTSLODZ - 30 lipca 2017, 23:48:44 - *.toya.net.pl
Ares1908 ja rozumie ze przemawiam was zazdrosc bo jak inaczej mozna o was was napisac..wysmiewacie sie z karnetow? sorry ale kazdy klub (kibice) kupuja karnety..wy tego nie zrobice bo byloby to ze szkoda dla klubu,bo klub tez moze zarabiac na builetacgh hahahaha? nie tylko na samycyh biletach? jesli chodzi stadion? co zrobicie jak Zdanowskka nie wygrac 3 kadencji ( ona wam obiecala trzy trybuny.Tylko zapomniala o jednym,ze w liscie intencyjny jest wyraznie napisane..od 2 poziomu (1 liga)nie od 3 poziomu 2 liga)liczy na wasze poparcie w wyborach.Skad jest pewnosc,ze Zdanowska wygra 3 kadencje,bo jak bedzie nowy prezydent Lodzi to mpozecie zapomiec stadionie tyle TYLKO WIDZEW

EK09 - 31 lipca 2017, 0:44:36 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Tylko od czasu podpisania tego listu wymogi ną 1 ligę się zmieniły widzewski tłumoku.Czy wy w tych małych prostych łebkach myślicie że ten stadion już tak po wsze czasy będzie straszył jedną trybuna.Miasto doskonale wie że jeżeli nie dobuduje reszty najzwyczajniej się zawali bo ściany boczne nie są dostosowane do walki z warunkami atmosferycznymi (śnieg,deszcz,mróz,wiatr,słońce).Ja wiem że większość z was to proste chłopaki po szkole rolniczej ale myślcie...Jeżeli chodzi o karnety to już było wałkowane milion razy.Tak jesteście mega.Szczegolnie jak jedna osoba kupuje np 200.Brawo.Za rok sprzedajecie i 30 tys.Nic tonie zmienia.My powoli pniemy się w górę.Bez długów z prawdopodobnie Meeega akademia dla młodzieży.A wy się zajmijcie tymi swoimi mega karnetami.Na Marsa parę podeślij cię przecież to czerwona planeta.

RTSLODZ - 31 lipca 2017, 11:03:05 - *.toya.net.pl
EK09 aha i bedziecie straszyc Zdanowska i cala rade miejska,wy tak potraficie...dziwie sie Zdanowskiej ze chce wam stawiac try trybuny za szkalowanie jej na otawciu wasej trybuny,miejcie to co macie najpiwer nauczcie sie jak zapelnic trybune pokazcie,ze potraficie,dopiero mozecie myslec o stadionie? mowisz,ze boczne sciany moga sie zwali..fuszerka? chyba ze sami dotego doprowadzicie ja zrobiliscie ze starym stadionem,ruine! bez odbioru

ANTY RED S - 31 lipca 2017, 13:22:16 - *.pl.177.41.31.in-addr.arpa
Albo jesteś dzieckiem albo totalnie głupi.Przypomnij jakwy przywitaliśmy Hanię na swojej blacha arenie.Kto robił manifestacje aby nie budować przy zł.Unii imbecylu???Stary stadion nie był remontowany latami.Zreszta przyłożyli do tego rączki ludzie od Towarzysza Millera remontując kosztem ŁKSu stadion przy Piłsudskiego.Ale tego też nie pamiętamy...I pamiętaj kto w tym mieście jest na szczeblu centralnym rozgrywek.Przed wami przynajmniej jeszcze rok,a coś myślę że może i dłużej.Tylko długów znowu nie róbcie.

Jantar - 31 lipca 2017, 18:57:49 - *.43.253.85.ipv4.supernova.orange.pl
Ludzie ocknijcie się ! Po co denne rozmowy z discopolowcami , my nie a my sie czego wstydzić. Na meczu było tylu kibiców, ile w całej lidze na innych stadionach,a stadion jest miejski i my nie mamy na to wpływu. Bądźmy na każdym meczu, dopingujmy z pokorą, a niech się Wstydzą inni, ci czerwoni na twarzy

Kolegen08 - 31 lipca 2017, 19:15:26 - *.8-1.cable.virginm.net
Te parówki znalazły sobie nowe miejsce na szlochy. Ave ŁKS!

xxx - 1 sierpnia 2017, 0:00:02 - *.dynamic.mm.pl
widzew koło łodzi tylko ŁKS

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas