[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


25 listopada 2017, 22:21:29 - dyrovski
Deszczowy dreszczowiec

Po świetnym widowisku rozegranym w deszczu Korona Kielce wygrała u siebie z Legią Warszawa 3-2 (2-1) w trzecim sobotnim meczu 17. kolejki Ekstraklasy. Gole dla gospodarzy strzelili Elia Soriano, Ken Kallaste i Jacek Kiełb, zaś dla mistrza Polski trafili Jarosław Niezgoda i Kasper Hämäläinen. Korona traci teraz dwa punkty do zajmującej drugie miejsce Legii.

Spotkanie od samego początku było rozgrywane na wysokim poziomie, a goście nie mogli sobie wyobrazić lepszego startu - już w 2. minucie wyprowadzili szybki kontratak, który dał im prowadzenie. Guilherme na własnej połowie dobiegł do piłki szybciej od Jakuba Żubrowskiego, a następnie podał do Kaspera Hämäläinena. Fin precyzyjnie dośrodkował z prawej strony, a gola głową strzelił Jarosław Niezgoda. W następnej akcji Hämäläinen sam spróbował zaskoczyć Macieja Gostomskiego uderzeniem z dalszej odległości, ale bramkarz Korony zachował czujność.

W 10. minucie Korona mogła wyrównać po rzucie rożnym, lecz dobrą interwencją po główce Niki Kaczarawy popisał się Arkadiusz Malarz. Cztery minuty później w "szesnastce" Legii było jeszcze groźniej. Kaczarawa zagrał po ziemi z prawej strony pola karnego, a bliski strzelenia gola samobójczego był Iñaki Astiz. Futbolówkę po kopnięciu Hiszpana zdołał jednak odbić Malarz. Początkowo wydawało się, że dobiegnie do niej Elia Soriano i umieści ją w pustej bramce, ale golkiper gości uprzedził niemieckiego napastnika i ostatecznie wybił piłkę.

Kolejny raz Malarz uratował Legię w 27. minucie, kiedy Goran Cvijanović zacentrował z rzutu wolnego, a dobry strzał głową oddał Adnan Kovačević. Bramkarz warszawian popisał się jednak jeszcze lepszą obroną i wybił futbolówkę na rzut rożny. W odpowiedzi Adam Hloušek dośrodkował z lewej strony, a Guilherme trafił w poprzeczkę. Po chwili uderzył jeszcze Thibault Moulin, lecz został zblokowany.

W 39. minucie Korona wyrównała. Mateusz Możdżeń zagrał do Łukasza Kosakiewicza, a ten zagrał z prawej strony w pole karne, gdzie ładnym uderzeniem bez przyjęcia Malarza pokonał Soriano. Trzy minuty później gospodarze już prowadzili. Możdżeń oddał strzał, a Malarz zbyt lekko wybił futbolówkę, do której najszybciej dobiegł Ken Kallaste i z najbliższej odległości skierował ją do bramki.

Podobnie jak w pierwszej, tak i w drugiej połowie Legia szybko strzeliła gola. Świetnym podaniem do Hämäläinena popisał się Cristian Pasquato, a Fin w sytuacji sam na sam pewnie doprowadził do remisu. W 64. minucie Pasquato wykazał się jeszcze jednym dobrym podaniem, tym razem do Michała Kucharczyka. Skrzydłowy Legii trafił jednak w słupek.

Korona w tej części gry długo nie mogła przeprowadzić jakiegoś ataku. Dopiero w 71. minucie mocno kopnął wprowadzony na boisko kilka chwil wcześniej Jacek Kiełb, ale Malarz zdołał odbić piłkę. Trzy minuty później Możdżeń strzelił z rzutu wolnego, lecz bramkarz Legii pewnie złapał futbolówkę. Po drugiej stronie boiska Łukasz Broź zagrał płasko w pole karne, a bez przyjęcia uderzył Moulin. Piłka odbiła się jeszcze od stopy Bartosza Rymaniaka i poleciała obok słupka. W 78. minucie ponownie prowadzenie objęła Korona. Kosakiewicz z prawej strony zagrał mocno w "szesnastkę", a żadnych szans Malarzowi nie dał Kiełb.

25 listopada 2017, 20:30 - Kielce (Stadion Miejski Arena Kielc)
Korona Kielce 3-2 Legia Warszawa
Elia Soriano 39, Ken Kallaste 42, Jacek Kiełb 78 - Jarosław Niezgoda 2, Kasper Hämäläinen 52

Korona: 1. Maciej Gostomski - 21. Łukasz Kosakiewicz, 26. Bartosz Rymaniak, 5. Adnan Kovačević, 19. Ken Kallaste - 8. Mateusz Możdżeń, 14. Jakub Żubrowski, 6. Goran Cvijanović (54, 32. Radek Dejmek), 7. Marcin Cebula - 9. Nika Kaczarawa (82, 23. Elhadji Pape Diaw), 89. Elia Soriano (69, 27. Jacek Kiełb).

Legia: 1. Arkadiusz Malarz - 28. Łukasz Broź, 34. Iñaki Astiz, 5. Maciej Dąbrowski, 14. Adam Hloušek - 18. Michał Kucharczyk (83, 99. Armando Sadiku), 31. Krzysztof Mączyński, 75. Thibault Moulin, 6. Guilherme (45, 8. Cristian Pasquato), 22. Kasper Hämäläinen (59, 15. Michał Kopczyński) - 11. Jarosław Niezgoda.

żółte kartki: Żubrowski, Kaczarawa - Dąbrowski.

sędziował: Mariusz Złotek (Stalowa Wola).
widzów: 15 200.

sfvsvsf - 25 listopada 2017, 22:22:07 - *.dynamic.chello.pl
dwie bramki ze spalonych.

żabol - 25 listopada 2017, 22:22:19 - *.212.40.240-internet.zabrze.debacom.pl
auu

Nika - 25 listopada 2017, 22:22:21 - *.59.68.80 (2001:56a:6ffb:24d1:0:15:3525:a901)
Brawo Korona!

cono - 25 listopada 2017, 22:22:34 - *.ahdzr.com
brawo korona

jackowy - 25 listopada 2017, 22:22:42 - *.hsi13.unitymediagroup.de
Varowy do kryminalu za uznanie 2 bramek po spalonych

rafalski - 25 listopada 2017, 22:22:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jaja jak cholera Legia budżet 120 milinów albo i 150 A Korona 22

Boa - 25 listopada 2017, 22:22:58 - *.itsa.net.pl
Sory, ale po tym meczu Frankowskiego z tego wozu VAR powinni zawieźć prosto do prokuratury we Wrocławiu... Dwie bramki ze spalonego gdzie te 3 to na 10000 procent.

red - 25 listopada 2017, 22:23:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No taki meczyk i taki wynik to ja lubię :D

xxx - 25 listopada 2017, 22:23:14 - *.airmax.pl
Brawo Korona, wielki szacunek z Opola!
Odra&Korona

tom - 25 listopada 2017, 22:23:16 - *.play-internet.pl
jak można 2 bramki ze spalonego ?

Ja - 25 listopada 2017, 22:23:22 - *.play-internet.pl
Gdyby nie bramkarz Legii Korona mogła wygrać wyżej
Ale wygrał zespół lepszy

Srona - 25 listopada 2017, 22:23:27 - *.centertel.pl
Zlotek slepy czy gluchy? Korona slaba ze 2 bramki ze spalonego poszly !!! Wstyd aby z Varem takie gole uznawac.

Sy(L)wek - 25 listopada 2017, 22:23:31 - *.25.144.254
Korona 2 spalone, 2 bramki, po co ten var ?

OE - 25 listopada 2017, 22:23:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No frajerstwo komu pomagaja sedziowie.Dwa ewidentne spalone i uznane dwie niesłusznie bramki.jaka czarna owca siedziała na Varze.

Kocur - 25 listopada 2017, 22:23:57 - *.nwrknj.fios.verizon.net
Swietny mecz !!!

Wzll - 25 listopada 2017, 22:23:59 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Słaba ta Legia brawo Korona pozdrowienia z Lubina!!!!kibice legii parodia doping tylko po strzelonych golach....

wiśnia - 25 listopada 2017, 22:24:34 - *.dynamic-zab-07.vectranet.pl
Jadymy durs...teraz Wisła do golenia

Nika - 25 listopada 2017, 22:24:34 - *.59.68.80 (2001:56a:6ffb:24d1:0:15:3525:a901)
Teraz jeszcze tylko zwycięstwo nad Płockiem i Lech wraca do gry.

slaw - 25 listopada 2017, 22:24:47 - *.i11-5.onvol.net
Jak to możliwe że było 15.200 widzów? Stadion ma 15.700, troche miejsc wolnych za bramkami plus bufor, Legii tez nie było aż tak dużo. Realnie oceniajac bylo max 14.000

Ben - 25 listopada 2017, 22:24:48 - *.play-internet.pl
Brawo sedzia!
Dwie bramki ze spalnego. Tam poszla duża kasa.

tom - 25 listopada 2017, 22:24:51 - *.play-internet.pl
wygrał zespól który już raz płacił sędziom

Jac - 25 listopada 2017, 22:24:53 - *.dynamic.mm.pl
Zlotek dzięki z Kielc,szczególnie za trzecią bramkę, wiesz dlaczego!

Wzll - 25 listopada 2017, 22:25:12 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Sami jesteście spaleni był var? Był więc do domu i cisza :-)

Srona - 25 listopada 2017, 22:25:13 - *.centertel.pl
No i juz wiadomo ... frankowski - ekspert !!! W lecznej juz sie o tym przekonali ... co widza wszyscy a co widzi frankowski ... wstyd i taczka z gnojem

Beret - 25 listopada 2017, 22:25:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sędziowie oszukali legiunie!

Only KSG - 25 listopada 2017, 22:25:22 - *.xenosite.net
Brawo Kielce, ładny mecz. Jedno pytanie- kto wpuścił bydło ze wsi na mecz dla ludzi??? Przecież jest zakaz.

k - 25 listopada 2017, 22:25:27 - *.dynamic.chello.pl
przy golu Kallaste nie ma mowy o spalonym, przy bramce Kiełba być może spalony był. w pełni zasłużone zwycięstwo Korony

Ja - 25 listopada 2017, 22:25:29 - *.play-internet.pl
Wuj a nie spalony obejrzcie powtórki

Pira - 25 listopada 2017, 22:25:31 - *.dynamic.gprs.plus.pl
I wszystko wrocilo do normy - zmiana lidera

Jaro1516 - 25 listopada 2017, 22:25:33 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Bravo Korona gratki od kibica Górnika Zabrze
Życzę wam takiej frekwencji na każdym meczu

SGL - 25 listopada 2017, 22:25:40 - *.net.brewet.pl
hahaha Var, po co to komu, jak i tak kręcą po swojemu, dwie bramki po spalonych.....

F - 25 listopada 2017, 22:25:56 - *.dynamic.chello.pl
OJ. Nie wygrała Legunia. A taka piękna, amerykańska. Ups, hihi hihi.

zz - 25 listopada 2017, 22:25:56 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Legia nagle zaczyna się burzyć że innym niesłusznie bramki uznają? Zawsze jak było pod was to się kończyło na "oj tam oj tam", a teraz nagle sprawiedliwości się doszukują.

2. - 25 listopada 2017, 22:25:58 - *.206.c79.petrotel.pl
Czyżby wreszcie los obrócił się przeciwko Legii? Karma wraca.

cccc - 25 listopada 2017, 22:26:36 - *.72.244.167
brawo korona

kibic - 25 listopada 2017, 22:26:47 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Prawda że 2 bramki ze spalonego obiektywnie ale Legia też sobie winna sytuacje miała

tom - 25 listopada 2017, 22:26:57 - *.play-internet.pl
ciekawe czy teraz ser Boniek zawiesi sędziego bo przekręcili Legie ze aż miło

Wzll - 25 listopada 2017, 22:27:24 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Najwięcej szczekają Ci co wszystkie mistrzostwa zdobyli po uczciwej walce....przwstancie się kompromitować

YAC - 25 listopada 2017, 22:27:33 - *.146.102.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo sędzia! Dwie bramki że spalonego! Sram i sikam na Ciebie a Ty po Var-e stwierdzisz że lecą francuskie kasztany i złoty deszcz. Złoty deszcz- złotek, przypadek? Nie sądzę?

Marcin - 25 listopada 2017, 22:27:40 - *.adsl.inetia.pl
Nie było żadnego spalonego. Polecam warszawiakom udać się do okulisty.

GKsJ.Zdrój - 25 listopada 2017, 22:27:57 - *.ostrog.net.pl
a w 68 minucie jak schodził Soriano a wchodził Kiełb kibice krzyczeli Jastrzębie , Jastrzębie ....Jastrzębie ... Korona niech wywalczy gre w Europejskich Pucharach

Usmax - 25 listopada 2017, 22:28:03 - *.sub-174-197-12.myvzw.com
W koncu los I sedziowie oddali to co zawsze bylo atutem Legii...Brawo Korona

artuur,,, - 25 listopada 2017, 22:28:13 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Legiunisci nie beczcie.Mecz ,swietne widowisko dwoch ekip wiecej takich.

xd - 25 listopada 2017, 22:28:17 - *.dynamic.chello.pl
Nie Legia zaczyna się burzyć tylko hejt wywołuje hejt, Legia przegrała sędzia cacy już? XD Brak słów jak Was boli każda wygrana Legii

Walsiawili - 25 listopada 2017, 22:28:20 - *.3-1.cable.virginm.net
Legia Warwsiawia go po dośrodkowaniu ze spalonego...

ZACK - 25 listopada 2017, 22:28:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sami jestescie spaleni. Był VAR, więc chyba ciężko mieć pretensje dekle.

ramses - 25 listopada 2017, 22:28:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wszystkie bramki z duchem sportu
Nie każdy sędzia całuje pierścień Przesmyckiego...

Jesok - 25 listopada 2017, 22:28:29 - *.176.248.210
Brawo brawo brawo świetny mecz!brawo sędzia z duchem gry ! Var powinno się używać w naprawdę spornych sytuacjach.

Erxes - 25 listopada 2017, 22:28:50 - *.adsl.inetia.pl
Przedmeczowe pytania do trenerów: do Lettieriego - wszystkie o Legie, do Jozaka też wszystkie o Legie. Jakby grała tylko jedna drużyna. Komentarz w trakcie meczu jeszcze bardziej stronniczy.

Tomek - 25 listopada 2017, 22:28:54 - *.stansat.pl
Bardzo dobry mecz zepsuty przez skur. sędziego . Mieć VAR i uznać 2 ze spalonego ?? Zło(t) dziejstwo biały dzień

Eusebiusz - 25 listopada 2017, 22:29:09 - *.212.44.234-internet.zabrze.debacom.pl
Brawo Korona! Gratulacje z Zabrza!

Matt - 25 listopada 2017, 22:29:18 - *.136.43.105
Wygral zespol lepszy, brawo Korona!

@zz - 25 listopada 2017, 22:29:33 - *.hsi13.unitymediagroup.de
Nam niesluszne bramki ? Podaj JEDEN przyklad

rek - 25 listopada 2017, 22:30:06 - *.stansat.pl
Odszczekać buraki że Var sprzyja Warszawie

CK_MKS - 25 listopada 2017, 22:30:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo KORONA!!! Szacun dla Burenskiego za łezkę po 2 golu
Wszystkie bramki prawidłowe - nie było żadnych spalonych He, he, he...

Beret - 25 listopada 2017, 22:30:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet komentatorzy byli w swoim obiektywizmie za legiunią!

Ben - 25 listopada 2017, 22:30:48 - *.play-internet.pl
I po co ten VAR? 2 bramy ewidentny spalony. Brawo sędzia. Cała Polska widziała!

fan - 25 listopada 2017, 22:30:59 - *.19-1.cable.virginm.net
do placzkow w podwarszawskich wiosek pamietace jak dostawaliscie karne w 95 minucie karma wraca

R2d2 - 25 listopada 2017, 22:31:02 - *.centertel.pl
A płaczki z wawy tylko się spalonych doszukuja. Do domu. I przyjąć porażkę na klatę a nie płaczki. KORONA lepsza w każdym elemencie

ib - 25 listopada 2017, 22:31:25 - *.adsl.inetia.pl
Żadna z bramek Korony nie powinna być uznana. Po co ten VAR?

jackowy - 25 listopada 2017, 22:31:40 - *.hsi13.unitymediagroup.de
Slepi niech poczekaja na lige+ extra, choc spalone takie, ze przy jednym z nich nie trzeba zadnej powtorki...

kalbaro74 - 25 listopada 2017, 22:32:26 - *.dynamic.chello.pl
Złotek ze Stalowej Woli i wszystko jasne mecz bez VAR-u.

j noge - 25 listopada 2017, 22:32:34 - *.play-internet.pl
nie podawaj sie ukochana ma wisnio gumo zabrza do niedzieli

prok. - 25 listopada 2017, 22:32:59 - *.dynamic-ww-06.vectranet.pl
decyzją prokuratora z dnia 25.11.2017 pod sygnaturą akt ds 226;lg5 zostaje wszczęte śledztwo jako podejrzenie popełnienie przestępstwa przez przez sędziego tj. o czyn z art 231kk.

CK - 25 listopada 2017, 22:33:45 - *.184.61.177.ipv4.supernova.orange.pl
Dokładnie, zgadzam się z Marcinem, o jakich spalonych płaczki mówicie , przy bramce na 2:1, Soriano przepuścił piłkę między nogami i nie zrobił żadnego ruchu, przy trzecim golu Kosakiewicz stał w linii z obroną podając do Kiełba. Legia miała swoje szanse, które mogła wykorzystać, więc bez lamentów na sędziów bo wynik mógł być też i w drugą stronę, pozdro dla obiektywnych.

WZL - 25 listopada 2017, 22:33:55 - *.lubin.vectranet.pl
Brawo Korona,Zagłębie Lubin gratuluje i Pozdrawia

Olsztyn - 25 listopada 2017, 22:33:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla czystosci sportu powinien sedzia wykorzystać VAR
Dlaczego tego nie zrobił?
Trudno to zrozumieć

Nika - 25 listopada 2017, 22:34:10 - *.59.68.80 (2001:56a:6ffb:24d1:0:15:3525:a901)
Bramka Kallaste jak najbardziej słuszna - zobaczcie gdzie stał Hlousek.
Co do trzeciej - wydaje się że był spalony, ale jest jeszcze przełamanie kamery, więc nie można powiedzieć na 100%.
Tak czy inaczej, super mecz Korony.

pg - 25 listopada 2017, 22:34:10 - *.244.109.176
Korona gra najlepszą piłkę a EX. Nie szczewa i inne wynalazki. Koniec końców od wiosny i tak o mistrza będa walczyły Legia i Lech. Bedzie tak. 1 Legia. 2 Lech. 3 Korona.

wierny oks - 25 listopada 2017, 22:34:43 - *.centertel.pl
Brawo koroniarze,gratulacje!!!! Od Odry opole.

Zawiedziny - 25 listopada 2017, 22:34:49 - *.newfooddegree.com
No i zbanowalo mnie dziadostwo bo z DARIA pospiewac chcialem ;-(

artekketra - 25 listopada 2017, 22:35:01 - *.dynamic.chello.pl
Zdziwię się jeśli Guilherme podpisze nowy kontrakt z Legią, nie dziwię się Ofoe... Mam nadzieję że pan Złotek jest dumny ze swojej postawy.

Wlodar74 - 25 listopada 2017, 22:35:03 - *.16-4.cable.virginm.net
Nareszcie wydupczyli Legie

@R2d2 - 25 listopada 2017, 22:35:33 - *.adsl.inetia.pl
Przypomnij mi co miałeś do powiedzenia o kibicach Górnika, którzy tydzień temu się domagali walkowera na podstawie nieistniejacego przepisu. Bo nie pamietam. Mecz bardzo fajnie sieoglądało, porazki Legii szkoda, ale trudno, trzeba wziać na klatę i szykować się na Bytovię, a potem Sandecję.

Marcin - 25 listopada 2017, 22:35:55 - *.adsl.inetia.pl
@CK
Przy bramce na 2:1 Soriano stał na linii z Hlouskiem, który był przy linii bocznej pola karnego. Przy trzeciej się zgodzę z Tobą.

Nenad Bjel - 25 listopada 2017, 22:36:27 - *.ch-clienti.ro
to je circus

AntyPOiN - 25 listopada 2017, 22:36:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znowu zapomnieli w Legii ze Dabrowski to poziom okregowki no i maja za swoje

Żeberek - 25 listopada 2017, 22:37:06 - *.050.c67.petrotel.pl
Totalna kopanina zero gry piłką, same drewna te obie drużyny

YAC - 25 listopada 2017, 22:37:19 - *.146.102.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Poprzeczka, decyzja sędziego 1, słupek, decyzja sędziego 2 i 4 gole różnicy..

LuckyKSG - 25 listopada 2017, 22:37:25 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Brawo Korona! Lidera mamy za ..ja go nie oddamy!
Malarz uratował z 5 bramek dla Korony!

Wujek Wojt - 25 listopada 2017, 22:38:02 - *.sileman.net.pl
Wczoraj po zwycięstwie Górnika z Jagą w Internetach protestowano, że niesłusznie pisze się o Górniku jako o "nowym liderze", bo kolejka się nie skończyła. Niesłusznie było zakładać, że Legia już przed meczem ma 3 punkty i przegoni Górnika! Korona i Górnik grają najładniejszą piłkę. Nowa siła w lidze, brawo!

Marcin - 25 listopada 2017, 22:38:03 - *.adsl.inetia.pl
Do @Olsztyn
Przecież sędzia dwukrotnie skorzystał z VARu...

laguna - 25 listopada 2017, 22:38:19 - *.dynamic.gprs.plus.pl
a Zabrze dziękuję Koronie .....Zabrze mistrzem będzie ...aha dla tych nieudaczników z Warszawy znów musicie rzucić kilka rac zeby wybić przeciwnika z rytmu i wtedy może znów wygracie bo inaczej znów będzie kiepsko ...aha ciekawe czy w następnej kolejce meczy Górnika czy Korony nie będą prowadzić sprawiedliwi i obiektywni sędziowie z Warszawy

norman - 25 listopada 2017, 22:38:19 - *.netcity.pl
Warszawa, jakie spalone? I tak Korona była lepsza, gdyby nie Malarz byłoby 6:2. Pozdrowienia

kalbaro74 - 25 listopada 2017, 22:38:56 - *.dynamic.chello.pl
Złotek dobrze obłowił się po tym meczu.

admire - 25 listopada 2017, 22:39:42 - *.na5.pl
szacun od kibiców Piasta Gliwice dla Korony

@CK - 25 listopada 2017, 22:39:52 - *.adsl.inetia.pl
W 2012 taką samą bramkę strzelił Radović na Widzewie i nie uznano, bo Ljuboja przepuścił piłkę między nogami i sędzia uznał, że miało to wpływ na zachowanie bramkarza.
A przy trzeciej bramce nie chodzi o podanie do Kiebłba tylko wcześniejsze, do Kosakiewicza. Na powtórce po pasach zielieni raczej był bliżej bramki niż ostatni obrońca Legii, ale ok, może być przekłamanie kamery.

observer - 25 listopada 2017, 22:40:22 - *.249.224.47
Przy bramce na 2-1 spalonego nie było, ale w sumie nie powinno być całej akcji, bo wcześniej pod polem karnym faulowany był Guilherme. Sędzia o dziwo gwizdał wszystkie stykowe (i nie tylko) sytuację na korzyść Korony i to też była jego nadmierna pobłażliwość. Kolejna kompromitacja VAR. Chociaż sam nie wiem, czy nie poszły jakieś wytyczne, wiadomo, że ten klub nie ma już wielu sprzymierzeńców w PZPN czy Ekstraklasie SA. Trudno uwierzyć, że taka pomyłka jak przy bramce na 3-2 może być niezamierzona. Siedzi trzech ludzi w dziupli i nie widzi, chociaż widzą wszyscy, nawet na malutkich zdjęciach w mediach społecznościowych.

ROW - 25 listopada 2017, 22:41:02 - *.play-internet.pl
Korona ma moc.ale mam nadzieję że Górnik tam remis zrobi.

CK - 25 listopada 2017, 22:41:24 - *.184.61.177.ipv4.supernova.orange.pl
do Marcin: Nie przyglądałem się gdzie stał akurat Hlousek, bo nie brałem pod uwagę że Soriano był na spalonym, ponieważ jak pisałem nie dotknął piłki i nie zrobił ruchu. Także nawet jeśli tak było jak piszesz to nie ma tematu o spalonym.

dadu-67 - 25 listopada 2017, 22:41:40 - *.range5-81.btcentralplus.com
Brawo brawo brawo ... miod na serce.. pozdrowienia od kibica STALI MIELEC... Auuuuuuuu

Tbg - 25 listopada 2017, 22:42:19 - *.tsm.tarnobrzeg.pl
Mało ważne ale Tarnobrzeg z z Zabrzem

Olo - 25 listopada 2017, 22:43:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ci którzy widzieli dwa spalone proszeni są o wizytę u okulisty. Wszystkie gole zdobyte prawidłowo!!

Pseudonim - 25 listopada 2017, 22:43:35 - *.dynamic.chello.pl
Boli, co...? Ma boleć!!! 2 spalone haha. Ktoś tam napisał że cała Polska widziała... cała Polska to dzisiaj obleje ten mecz

SM39 - 25 listopada 2017, 22:43:42 - *.87.3.3
Gratulacje dla Korony - bardzo dobry mecz!

loko - 25 listopada 2017, 22:43:56 - *.205.179.37
Nie było spalonych wszystko na styku , bardzo dobry mecz.

robin - 25 listopada 2017, 22:43:57 - *.agg2.rus.blp-srl.eircom.net
Trzecia bramka jak najbardziej prawidlowa, Kossakiewicz jest w lini z Broziem co widac na pasach wyznaczonych przez trawe. Ps brawo Korona, graja naprawde fajna pilke jak na polskie warunki

MKS - 25 listopada 2017, 22:44:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
KOSAKIEWICZ twoja praca oraz zaangażowanie to wzór !!!!!
KORONAAAAAAAAAA

Slayer - 25 listopada 2017, 22:44:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Korona! Za umiejętności, ambicję i pomysł na gre. I brawa dla kibiców Korony - można wygrywać nie przerywając meczów swojej drużyny racami, czego prości kibice ze stolycy nie rozumieją....
A fanów Legii bolą te wątpliwości co do prawidłowości 2 zdobytych przez Koronę bramek? I dobrze, mają boleć, fani innych drużyn doświadczają takich emocji bardzo często, zwłaszcza gdy ich drużyny grają przeciwko warszawskiej ulubienicy sędziów.

żabol - 25 listopada 2017, 22:45:58 - *.212.40.240-internet.zabrze.debacom.pl
Z spalonej akcji padła tylko trzecia bramka dla Korony. Dwie pierwsze jak najbardziej prawidłowe. Nie lubię pomyłek sędziowskich, ale akurat Legii nie ma co żałować

jarock - 25 listopada 2017, 22:46:07 - *.free.aero2.net.pl
Brawo Bartek Rymaniak ! Jarota Jarocin pamięta i zyczy powodzenia !

norman - 25 listopada 2017, 22:46:12 - *.netcity.pl
Do "observer": Nie wypowiadaj się za wszystkich, ja tam żadnej nieprawidłowości nie widziałem. I tak 3:2 to szczęście Legii, mogło być gorzej z przebiegu meczu, co najmniej 6:2. Jak się gra na zero z tyłu...

@laguna - 25 listopada 2017, 22:47:22 - *.dynamic.chello.pl
Tak, tak. Będziecie takim samym mistrzem jak Piast albo Jagiellonia. Legia kryzys ma już za sobą i dziś nie zapunktowała głównie przez kabaret sędziowski. Znowu podnieta liderowaniem w 16 czy 17 kolejce zapominając, ile jeszcze zostało ich do końca. A jak Legia mistrzem nie zostanie, to łyknie was Lech, o ile szybko pozbędzie się Żenada Bjelicy, który marnotrawi duży potencjał tej drużyny. Na waszym miejscu bym się nie napalał. Jesienią dwa lata temu też wszyscy nabierali się na stałe fragmenty i kontry Piasta. Kiedy drużyny przygotowały się taktycznie na powstrzymanie wrzutek Mraza oraz kontr napędzanych przez Vacka i Badię, argumenty się skończyły i tak samo będzie w waszym przypadku, bo poza stałymi fragmentami i kontrami nie macie nic innego w zanadrzu.

irek - 25 listopada 2017, 22:47:37 - *.play-internet.pl
Zamiast nadawać na sędziego,zapytajmy trenera co robił na boisku niejaki Moulen i Dąbrowski.

Edward - 25 listopada 2017, 22:47:44 - *.stansat.pl
Płaczki z Zabrza - teraz VAR jest OK , nie krzyczycie już ZŁODZIEJE? Tak tylko obiektywnie pytam ?

haparoiden - 25 listopada 2017, 22:48:02 - *.dynamic.chello.pl
Brawo KORONA!!!

CK - 25 listopada 2017, 22:49:00 - *.184.61.177.ipv4.supernova.orange.pl
do @CK: Wiem, że nie chodzi o podanie od Kosakiewicza do Kiełba, bo tam bankowo nie ma spalonego, nie doprecyzowałem wypowiedzi. Moim zdaniem Kosakiewicz wg tzw pasów trawy na boisku stał w linii, a że niektórym się wydawało że był spalony to jaki kilka osób pisze - kąt ustawienia kamery czyli tzw przekłamanie kamery, pozdr.

CWKS - 25 listopada 2017, 22:50:36 - *.multimo.pl
gdzie korona nie może tam sędzia (var) pomoże

scyzor - 25 listopada 2017, 22:51:19 - *.play-internet.pl
Haha beka ze słoików, Korona wygrała z legią a legia przegrała z varem

CK - 25 listopada 2017, 22:56:08 - *.dynamic-ra-07.vectranet.pl
Wróciłem z meczu. Jakie spalone? Wygrał zespół lepszy. legia nie istniała na boisku i trybunach. Doping gości w porównaniu z innymi ekipami tragiczny a byli dzięki naszej uprzejmości

A,m - 25 listopada 2017, 22:57:35 - *.dynamic.tele-ag.de
Brawo Korona, brawo Kielce. Kocham was.
Gornik Zabrze 😀👍

żabol - 25 listopada 2017, 22:59:24 - *.212.40.240-internet.zabrze.debacom.pl
@Edward - tak, teraz VAR jest OK Legii nie ma co żałować Dziś wieczorem cieszę japę

YAC - 25 listopada 2017, 22:59:31 - *.146.102.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Najlepsze jest to, że przy takiej grze Legii się nie obawiam o mistrzostwo. Nie na każdym meczu będzie przecież sędziował złotek. Legia z taką grą wciągnie ligę nosem trzy kolejki przed końcem.

Miedziowy - 25 listopada 2017, 22:59:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Kielce w Koronie
Nareszcie dobre czasy dla Was.
Pozdro z Zagłębia Lubin

Marcinek - 25 listopada 2017, 23:00:29 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Moralność Ka(L)ego

norman - 25 listopada 2017, 23:01:33 - *.netcity.pl
Jaka korupcja, człowieku nie podszywaj się pod Lechię. Bramki zdobyte prawidłowo, czego nie można powiedzieć o wielu bramkach Legii z poprzedniego i tego sezonu. Legia i tak miała w tym meczu fart, powinna zdecydowanie wyżej przegrać. Pozdrowienia

adam - 25 listopada 2017, 23:01:34 - *.dynamic.mm.pl
hahaha dobrze tak dla Legii

MMz - 25 listopada 2017, 23:02:22 - *.wegrow.domtel.com.pl
Panu niewidomemu plus jego oczom Z wozu polecam okulistę, jest black weekend więc coś może tanio znajdą,

gregor13 - 25 listopada 2017, 23:02:48 - *.dynamic-ra-07.vectranet.pl
Widownia 15.200. Hmm, stadion mieści 15.700, a w meczach ligowych dopuszczalny max to 13.823. Widok stadionu z licznymi wolnymi miejscami. Kogoś tu poniosło z frekwencją. Może doliczono przechodniów koło stadionu??
Pan z Gorzyc lubi być w centrum uwagi. Dziś oczywiście nie mógł przejść obok meczu, puszczając Koronie sporo fauli, w tym w okolicach własnego pola karnego (efekt - wykluczenie z gry Guilherme bez żadnych konsekwencji poniesionych przez koroniarzy i wyeliminowanie Hamalainena) no i darując im zwycięskiego gola (tego pierwszego kontrowersyjnego jakoś można podciągnąć jako prawidłowego). Chociaż z drugiej strony, gdyby FATALNY strzelił na 3:2 dla Legii to kto wie...

kolo - 25 listopada 2017, 23:03:49 - *.dsi.3s.pl
I o co tyle hałasu??????
Zlikwidować spalone i po krzyku!!!!
Duch sportu , sprzyjanie ofensywnej grze powinny przyświecać sędziemu w takich sytuacjach.
I pewnie tym się kierował!!! Szacun!!!!
A Kobyłka i spółka nie lamentować!!!!
Kolejną partię rac zakupić i będzie gites.....

MMz1 - 25 listopada 2017, 23:04:25 - *.wegrow.domtel.com.pl
Skoro klub płaci za zachowanie kibiców, czy PZPN zapłaci za zachowanie sędziów??? Kilkunastu osbom niewidomi zabrali kasę!!!

kalbaro74 - 25 listopada 2017, 23:11:08 - *.dynamic.chello.pl
Rudy kupił dwa wozy VAR-u i nie widzi problemu, to Ja się pytam gdzie jest prokurator z Wrocławia? Przecież Złotek drukuje któryś mecz z kolei.

@MMz1 - 25 listopada 2017, 23:11:20 - *.dsi.3s.pl
Raczkowskiego masz na myśli????

kibic - 25 listopada 2017, 23:16:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jedna bramka ze spalonego (trzecia dla Korony).

Zyta - 25 listopada 2017, 23:17:00 - *.dynamic-zab-04.vectranet.pl
Legia myślała że zawsze sędziowie
benda pomagać z Górnikiem powinni
za zadymy przegrać walkowerem

Marcin - 25 listopada 2017, 23:18:41 - *.adsl.inetia.pl
@gregor13
Na mecz z Legią dostępne były sektory dolne za bramkami, więc do sprzedania było 15500 biletów. Taka jest nominalna pojemność stadionu.

Wzllg - 25 listopada 2017, 23:18:50 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Ile bramek Legia strzeliła ze spalonego??? Pytam tak sobie oczywiście o poprzednie mecze ..... ile razy wam pomagano?? Więc cisza i grzecznie do domku

Zyta - 25 listopada 2017, 23:22:16 - *.dynamic-zab-04.vectranet.pl
Legia myślała że zawsze sędziowie
benda pomagać z Górnikiem powinni
za zadymy przegrać walkowerem

Benson - 25 listopada 2017, 23:24:23 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
Można się zgadzać bądź nie. Ale jeśli mamy nie uznawać bramek jeśli asystujący ma stupę na spalonym problematycznym to ja jestem za gra ofensywną!Brawo Panie Sędzio. Popieram grę do przodu. Już widzę jak jutro warszawskie CanalPlusExtra będzie nie przychylne sędziemu.

Joker - 25 listopada 2017, 23:24:27 - *.dynamic.chello.pl
Sędziów WAR-u powinni obowiązkowo przed i po meczu badać alkomatem!

Nika - 25 listopada 2017, 23:26:57 - *.59.68.80 (2001:56a:6ffb:24d1:0:15:3525:a901)
Gdyby nie było VAR-u, Legia byłaby dziś za Lechem. Nie macie na co zatem narzekać.

needle - 25 listopada 2017, 23:29:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wydaje mi się, że nie uniknęliśmy goli ze spalonych [nie poddaję analizie ilu] ale i tak był to najlepszy mecz jaki widziałem w tym sezonie.
KORONA jak zwykle dynamiczna. Jak zwykle czyli od 1,5 roku. Nie wiem jakie preparaty zażywają ale im to służy :P
W LEGII bramkarz pokazał, że jest najlepszy w Polsce i to dzięki niemu LEGIA jest w czołówce a nawet była liderem natomiast obrońcy się nie popisują bawiąc się w takich warunkach na polu karnym.
Gdyby było więcej takich meczów to chciałoby się to oglądać, niestety wczoraj widziałem mecz na pięknym stadionie CRAXY niedawnego pucharowicza z drużyną mającą najlepszy skład w kraju i...zasnąłem
IGła
PS Zyta...pomyliłaś mecze; tu piszemy o innym ;)

KSG - 25 listopada 2017, 23:29:51 - *.dynamic.chello.pl
Brawo Korona!!!! Jeżeli Górnik nie zdobędzie mistrzostwa to życzę go Koronie!!! Jeżeli chodzi o VAR to pisałem dokładnie w wątku Górnika że zabija futbol to tu akurat preferuje futbol na tak. Za wpuszczenie "kibiców" Legii, kara dla Korony na 1 mecz wyjazdowy, a Legii zamknąć stadion do końca roku. No ale kto się odważy?

bleh - 25 listopada 2017, 23:31:44 - *.olsztyn.vectranet.pl
Nie było spalonych.

KLM - 25 listopada 2017, 23:33:16 - *.146.97.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przestańcie z tymi spalonymi. Tylko przy trzecim golu zawodnicy byli w jednej linii a sędzia nie gwizdał z duchem gry. Wszystkie inne gole bez spalonych!!

Zajmon Leg - 25 listopada 2017, 23:37:07 - *.146.32.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Piszcie dalej bzdury ze Pzpn Legii sprzyja a prawda taka ze to sędzia może wszystko. Dzisiaj Zlotek pokazał że jest słaby i za stary na szkolenia! !!! . Druga bramka po aktywnym spalonym a trzecia po podaniu ze spalonego.

luka - 25 listopada 2017, 23:39:32 - *.adsl.inetia.pl
Oglądam powtórki i nie widzę spalonych gdzie wy widzicie.

CK - 25 listopada 2017, 23:41:32 - *.dynamic-ra-07.vectranet.pl
legia dwa gole z kontry i malarz obronił hattricka i co jeszcze słoiki chcecie dalej varować

chocoboco - 25 listopada 2017, 23:42:23 - *.toya.net.pl
Spalone w piłce nożnej są bez sensu. Powinni je zlikwidować. Sens mają jedynie w hokeju na lodzie.

as - 25 listopada 2017, 23:43:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jak to w końcu? Korona spadek czy nie?

needle - 25 listopada 2017, 23:44:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A mnie by zainteresowało gdyby znani ze swoich wcześniejszych wypowiedzi kibice gospodarzy przyznali, że ze 2 razy był spalony gdy wpadło po ich strzałach do sieci oraz, że złoto-krwista ekipa dostała za mało kartek a z kolei kibice przyjezdnych napisali coś wręcz przeciwnego.
Niestety to kopana, która wysysa mózgi a z nimi obiektywizm i taka sytuacja nie może nastąpić. NIGDY!
Przybiegają tu tylko gimbusy albo 40-latkowie o mentalności gimbusów i wrzeszczą jeden na drugiego aż jeden z nich pójdzie spać albo komp mu padnie.
Szkoda; o meczu mało kto napisze
IGła

dhl - 25 listopada 2017, 23:48:10 - *.25.155.179.static.3s.pl
Nie jestem kibicem żadnej z drużyn, jednak rozgrywki moim zdaniem są wypatrzone. Prawo do korekty wyniku przysługuje KAŻDEJ DRUŻYNIE I W KAŻDYM MECZU, inaczej można wpływać na wyniki poprzez decyzje gdzie będzie VAR, a gdzie nie. Tym sposobem mistrza zdobędą ci co mają go zdobyć. Wyobraźcie sobie rozgrywki NHL i system zainstalowany w 3 meczach kolejki paranoja. BONIEK słuchaj jak was nie stać na sprzęt, to poczekaj 2 lata i instaluj go wszędzie. Do spalonego z ostatniej akcji wcale nie trzeba VAR-u wystarczy zwykła powtórka telewizyjna.

CK - 25 listopada 2017, 23:49:15 - *.dynamic-ra-07.vectranet.pl
Wchodzę na WP a tam nic na temat jednego z lepszych meczy w tym sezonie, łonet za to wielkie kontrowersje

lol - 25 listopada 2017, 23:52:56 - *.146.97.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Powtórki w C+ pokazały że spalonego nie było !!!

YYYYY - 25 listopada 2017, 23:56:47 - *.146.97.203.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bardzo dobry mecz i b.dobrze przygotowane boisko jak na taki deszcz. Na innych stadionach na boisku były kałuże.

Jaro_KSG - 25 listopada 2017, 23:56:54 - *.205.194.245
Górnik wrocil na swoje miejsce i oby tak juz zostalo!Torcida!!!

Jadymy dur - 25 listopada 2017, 23:57:27 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szacun Widelce. Dzięki

bambusek - 26 listopada 2017, 0:00:17 - *.adsl.inetia.pl
@CK
Tydzień temu órnik lepszy był tylko w ilości spalonych, a co się tutaj działo to chyba przypominać nie trzeba.

koeln1 - 26 listopada 2017, 0:01:43 - *.dynamic.chello.pl
do gregor13
od wtorku brak biletów a ten że nie było kompletu...mistrzu wielu kibiców stoi miedzy piętrami ...ale trzeba raz przyjechać zobaczyć...a nowego mistrza warto

deschain - 26 listopada 2017, 0:06:26 - *.dynamic.chello.pl
bramka na 2:1 nie było spalonego, brama na 3:2 spalony Kosakiewicza ,ale biadolącym kibicom Legii chciałbym przypomnieć mecz z maja i nieuznaną z niewiadomych powodów przez sędziego z Kluczborka prawidłową bramkę Kwietnia.Dzięki temu wyprzedzili scie Jagę i mieliście majstra, i jakoś wtedy nie biadoliliście na sędziego . Jak to się mówi - oliwa sprawiedliwa.

bambusek - 26 listopada 2017, 0:10:13 - *.adsl.inetia.pl
@dhl
Brakuje bodajże jednego wozu VAR, żeby był w każdym meczu. Teraz to teraz, ale dopiero będzie się działo w 30 kolejce, jak 8 meczy bedzie rozgrywane jednocześnie, a VAR tylko na trzech.
@KSG - Legia ma karę wyjazdową, ale dla zorganizowanych grup.

Zajmon Leg - 26 listopada 2017, 0:13:52 - *.146.32.31.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Piszcie dalej bzdury ze Pzpn Legii sprzyja a prawda taka ze to sędzia może wszystko. Dzisiaj Zlotek pokazał że jest słaby i za stary na szkolenia! !!! . Druga bramka po aktywnym spalonym a trzecia po podaniu ze spalonego.

Aloiz - 26 listopada 2017, 0:16:09 - *.dynamic.chello.pl
Niezgoda w ataku to jest dno. To jest kopacz na 1 ligę, a nie ekstraklape...

beto - 26 listopada 2017, 0:16:52 - *.dynamic-ra-05.vectranet.pl
Niesamowicie się to oglądało na trybunach! Cios za cios jak najlepsza walka bokserska. Korona wyprowadziła więcej ciosów i dlatego wygrała. Ale boisko było bardzo ciężkie. Co chwila piłkarze przewracali się na śliskiej murawie. Chciałoby się Koronę oglądać w soboty i w niedziele i frekwencja byłaby zapewniona a nie w poniedziałki jak to canalplusowcy ustalają. K
Pozdro dla Górników

Ja - 26 listopada 2017, 0:19:11 - *.play-internet.pl
Prosze o screany tych którzy mówią że był spalony

sas - 26 listopada 2017, 0:21:47 - *.dynamic.telkab.pl
Jak zwykle Legia centralnie wydymana przez Sędziego, Odpowiedzialny Varowy? a po co to komu, lepiej uznac 2 bramki ze spalonego, ktos tam musial mu hardo posmarowac

@Zawiedzio - 26 listopada 2017, 0:30:21 - *.cg.shawcable.net
Ten portal blokuje każdego, kto ośmieli się powiedzieć coś niedobrego o Legii. Nawet nie musi to być wulgarne.

@sas - 26 listopada 2017, 0:32:38 - *.bb.online.no
Nie bredz człowieku bo po meczu w C+ dali ujęcie z innej kamery przy 2 bramce i Hlousek bliżej bramki stał. Nie bredź.

Nick - 26 listopada 2017, 0:41:57 - *.cg.shawcable.net
Sam wrzeszczysz najwięcej. Pod co drugim artykułem można znaleźć jakieś Twoje wypociny, które w większości przypadków nie wnoszą nic do dyskusji.
Jako kibic wszystkich klubów poza Legią, powiem tak: przyznaję, że przy 3 bramce ja widzę kilkucentymetrowego spalonego podczas podania do Kosakiewicza. Lepiej Ci? Zauważ jednak że kamera, z której była pokazywana powtórka nie znajdowała się w jednej linii z obrońcami, więc sytuacja jest trudna do oceny. Co do bramki Kalliste, zwróć uwagę na lewą nogę Dąbrowskiego i na pozycję Hlouska. Moim zdaniem bramka uznana słusznie.
Opanuj zatem nerwy zanim następnym razem coś napiszesz.
Pozdrawiam,
Nick

sekstus - 26 listopada 2017, 1:03:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czy tu co poniektórzy mają coś z głową? O jakim ewidentnym spalonym można łgać przy trzeciej bramce, jeżeli są na murawie paski i widać jak byk, że obrońca sto na jasno zielonym, a skrzydłowy wychodzi z poprzedzającego ciemnozielonego paska? Przecież to chore
A przy drugiej ten spalony był raz minimalny na tyle, że przecież jest przepis, że stanie w linii interpretuje się na korzyść atkujących, który przy Varze może aktualny nie jest, ale to nie było podanie tylko strzał, gdzie stojący na linii strzału Soriano nie próbuje zmienić kierunku i wręcz uchyla się, żeby piłki nie dotknąć i bramka uznana słusznie przy jakiejś minimalnej kontrowersji do rozpatrzenia, jako materiał szkoleniowy dla sędziów z konkluzją, że prawidłowa bramka. Zaniżacie poziom komentarzy do poziomu pukania w dno od spodu i pewnie nikt poważny już od dawna komentarzy tu nie czyta.

deschain - 26 listopada 2017, 1:03:40 - *.dynamic.chello.pl
teraz pewnie do końca sezonu wszystkie mecze gramy w poniedziałki i piątki za karę, bo przecież w opinii znanych dziennikarzy sportowych Korona gra najbardziej "toporną"piłkę w ekstraklasie.

waldi - 26 listopada 2017, 1:07:53 - *.136.40.2
w canal+ narysowali linie na boisku i ewidentnie widać spalonego przy trzecim golu Korony

premo - 26 listopada 2017, 1:08:09 - *.172.86.87
legia zwyczaj po przegranych meczach płakać!JAK IM DRUKUJA I POMAGAJA TO JEST DOBRZE ,a jak sie pomyla na jej niekorzysc to krzycza placza

sekstus - 26 listopada 2017, 1:22:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A poza tym świetny mecz Korony. Na dziś gdyby Korona i Górnik miały w tych składach i z tą formą walczyć w pucharach, to spokojnie powinny osiągnąć IV rundę kwalifikacji LE/LM, a tam nie być bez szans. Legia po zmianie trenera jest dużo lepsza, niż w koszmarnych meczach z Astaną, ale jak chcą się zbliżyć do apogeum osiągniętego w meczu z Realem, to muszę się bardzo poważnie wzmocnić zimą.

inkoo - 26 listopada 2017, 1:32:16 - *.dynamic.chello.pl
2 bramka prawidłowa (obrońca był w linii), 3 ze spalonego, co robił sędzia varowy wie chyba tylko on sam.

ja - 26 listopada 2017, 1:34:38 - *.play-internet.pl
NA poniższych na screenach widać że wszystkie bramki zdobyte prawidłowo
zawsze było kilku zawodników przed Koroniarzami
Tylko przy trzeciej bramce jest tylko jeden zawodnik Legii na równi z zawodnikiem Korony (w głębi ekranu)
http://fotoo.pl/show.php?img=1223303_a-gol-1-1-kam
1.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=1223304_a-gol-1-1-kam
2.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=1223305_a-gol-2-1-kam
1.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=1223306_a-gol-2-1-kam
2.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=1223307_a-gol-3-2-kam
1.jpg.html
http://fotoo.pl/show.php?img=1223308_a-gol-3-2-kam
2.jpg.html

Jagry - 26 listopada 2017, 1:45:39 - *.dynamic.mm.pl
Sędziowie to jakaś paranoja .W tej lidze to chyba każdy wynik jest możliwy .Takich mamy sędziów .

kibic - 26 listopada 2017, 2:10:10 - *.dynamic.chello.pl
Legiunia miszcz przegrywa (zasłużenie) z zespołem typowanym przed sezonem do spadku. Wiem, że boli

kibic - 26 listopada 2017, 2:11:29 - *.dynamic.chello.pl
Typ 1X na ten mecz to był pewniak :D

kibic - 26 listopada 2017, 2:14:47 - *.dynamic.chello.pl
Gdyby nie Malarz i jego obrony z pierwszej połowy to byłoby jeszcze wyżej.

kolo - 26 listopada 2017, 2:27:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
BRAWO PZPN Sędzia nie wielbłąd zarabiać musi.

fakty - 26 listopada 2017, 4:01:26 - *.28.176.30
W tej lidze każdy wynik możliwy.Jaki poziom ligi takie wyniki.Klubowa piłka nożna to mizeria.

needle - 26 listopada 2017, 7:07:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Dhl
Wypatrzone przez Ciebie...? I innych kibiców...???
Albo nie znasz się na tej dyscyplinie albo na języku polskim a wówczas trzeba zapytać: kto za tym wszystkim stoi...?
@Sekstus
Mylisz się; czasami czyta i i czasami pisze np ja Widzę, że akurat Ciebie niekoniecznie warto
Jeśli uważasz że te 2 kluby to poziom na LM to wg mnie nie masz albo obiektywizmu albo skali porównawczej. Napisz nam wszystkim jak słabym kadrowo zespołem można być aby się do LM zakwalifikować...?
GÓRNIK wygra w dwumeczu z BENFIKĄ a KORONA z ANDERLECHTEM...grając w tych skłądach? A przecież aby tam do nich dojść trzeba jeszcze kilku innych rywali pokonać np MOLDE, ŁUDOGORCA czy kogoś takiego!
Jeśli uważasz, że można nie spłacać zobowiązań finansowych albo wyprzedawać pół zespołu ściągając z klubów zagranicznych graczy ich rezerw to na cholerę w ogóle wydawać cokolwiek...???
Wystarczy dotacja na młodzież i ich występy oraz kilku gastarbaiterów, którzy przyjechali za chlebem a grają w piłkę amatorsko i już.
Taka STEAUA, BORDOUX czy WEST HAM wydają miliony na jak najlepszych graczy bo mają inne zdanie ale to Ty jesteś ekspertem, nieprawdaż...? I z pewnością masz jakiś dorobek sportowy w zakresie menedżerskim ale nam jeszcze przez skromność nie wspomniałeś.
Twoje myśli strasznie błądzą: w jednym zdaniu piszesz, że był kilku cm spalony a później że stali w linii co się wzajemnie wyklucza i ===> pal sześć czy był.
@NIck
Kibic wszystkich poza LEGIĄ...?
To jak gra POGOŃ z PIASTEM to kogo dopingujesz...? ;) :D :P
IGła
PS Ci wyżej mają niespójne przemyślenia ale najbardziej rozbawił mnie niejaki Norman
Piszę, ze goście powinni przegrać 6 golami gdyby nie bramkarz.
No fajnie; a możesz przypomnieć kiedy ostatnio tyle wbito LEGII na polskich boiskach...?
A gdyby gospodarze nie mieli bramkarza to jaki byłby wynik :D

KSG - 26 listopada 2017, 7:23:52 - *.dynamic.chello.pl
PZPN może tak ale Canal+Legia? Przy drugiej bramce dla Korony Mielcarski chyba wyprzedził Murawskiego w podlizywaniu się Legii. Jaki spalony jeżeli piłkarz nawet nie dotknął piłki. Podobną bramkę Żurkowski strzelił Lechowi i też uznana była i nikt z Lecha nie miał jakoś pretensji. No ale to kanał canal+Legia. Po meczu Legia-KSG ani jednej powtórki gdzie Hlousek dotknął piłkę ręką. Przy trzeciej bramce Korony "milion" powtórek i nawet linia do spalonego się znalazła. W meczu z Górnikiem jak Wolsztyński strzelił oczywiście po co linia do spalonego. Po tym jak Mielcarski udzielał rad jak juniorowi Kądziorowi nie oglądam już ligi+extra więc nie będę już musiał oglądać ekspertyz z tego meczu i mam nadzieję że e-sę przejmie ELEvEN. Tam przynajmniej jest wyższy poziom komentowania a jak już ktoś za kimś kibicuje to mówi to otwarcie.

Piotr - 26 listopada 2017, 7:41:17 - *.opera-mini.net (*.146.37.67)
Legia w grudniu powinna wywalic wszystkich obcokrajowcow sadiku pasquato to oni nawet do 5ligi sie nie nadaja,legia miala sklad na lige mistrzow a po roku nie ma nic,Niezgoda jak dalej tak bedzie strzelal bramke co tydzien to pojedzie do Rosji w ataku z Wilczkiem i Lewym,wiec pozostanie jeszczevszukac 4napastnika,a trener legii hest daremny.

Polo - 26 listopada 2017, 7:43:40 - *.opera-mini.net (*.146.37.67)
Legia musi budowac sklad od nowa bo teraz polowa skladu nawet do drugiej ligi sie nie nadaje,wszyscy obcokrajowcy do niewypal.

KSG - 26 listopada 2017, 7:47:48 - *.dynamic.chello.pl
@needle
To Ty się właśnie mylisz. Tylko stawianie na młodzież ma sens i może umożliwić Polskim zespołom awans do Ligi Mistrzów. Podam Ci tylko jeden przykład. Legia jak wiemy awansowała w tamtym sezonie do LE po odpadnięciu z LM. Jakie było podniecenie ekspertów bo wylosowali Ajax który sprzedał pół składu i miał grać juniorami. Jak się to skończyło chyba nie muszę przypominać. Nie stać Polskich klubów na takie transfery jak kluby które Wymieniłeś. Ba nie stać nawet nas jakie robi Slavia Praga kupiona przez Chińczyków. Czy nie przypomina Ci ten przykład Górnika z tego sezonu (roku)? Górnik wywalił kapitana! Wziął z Gwarka i rezerw swoich juniorów. Mieli za zadanie nabierać doświadczenia i nie spaść do 3 ligi. Skończyło się awansem i jak do tej pory tytułem mistrza jesieni. Teraz pytanie lepsza Legia w eLM z najemnikami z rezerw Juwentusu czy młodzi Polacy którzy cały czas się rozwijają i już grają jak równy z równym gwiazdami tej ligi? Przynajmniej mam pewność że nie będzie takich widoków jak w tym sezonie jak Pazdan patrzy się na Mulina, Mulin na Jędrzejczyka a piłka w siatce z mistrzem Mołdawii!!! Mam pewność że Ci młodzi zawodnicy nie zagrają 50 ani na 100%. Oni zagrają na 150%!!!

KSG - 26 listopada 2017, 7:52:28 - *.dynamic.chello.pl
O widzę że nareszcie trzeźwo myślący kibce Legii. Legia z takim budżetem powinna z takim Górnikiem czy koroną wygrywać po 3-0na luzie a nie płakać na sędziego czy pomagać zadymiając stadion. Ten Niezgoda może się załapie w meczu z Górnikiem oceniam go (może prócz tego Brazylijczyka) jako najlepszego piłkarza Legii.

tw.bolek - 26 listopada 2017, 8:02:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Brawo Korona!!!!Złotek jesteś złoty!!!!!Najwiekszy kibic Legii Mielcarski !!!zakaz komentowania !!!!

Marynarz19 - 26 listopada 2017, 8:16:52 - *.dynamic-ra-11.vectranet.pl
Do Wzllg Jak wam Słupik przez lata drukował mecze to było OK? Kurza pamięć

JohnyKSG - 26 listopada 2017, 8:33:08 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie podniecajcie sie,spalonych nie było,jesli atakujacy jest na równi z broniacym domniemywa sie,żenie ma spalonego i 'idzie'z duchem gry..Tyle.Korona lepsza,walczaca!Brawo!

piotrek - 26 listopada 2017, 8:34:22 - *.dynamic.mm.pl
moze mi ktos powiedziec dlaczego niejaki wolski komentuje wszystkie mecze legii a inni komentatorzy ani razu tej druzyny, a jeszcze jak w duecie z mielcarskim to sie w pale nie miesci co za obiektywizm sluchac sie nie da,2 rzecz szanowna komisjo ligi ty chyba ostatni betonie rozwiaz sie i sie nie osmieszaj tak legie ukaralas ze jej kibice dalej moga jezdzic na wyjazdy tyle ze indywidualnie kupuja bilety i wtedy nie jest to wyjazd grupowy,ale juz jak sa w sektorze gosci pod wspolnym szyldem to jak to sie ma to waszych zakazow ,osobiscie jestem za tym zeby na meczu byli kibice obu druzyn mecz wtedy inaczej wyglada,takze szanowna komisjo paszla won

sakwaa2 - 26 listopada 2017, 8:35:01 - *.246.158.50.rev.vline.pl
http://fotoo.pl/show.php?img=1223308_a-gol-3-2-kam
2.jpg.html
Link źle się wkleił

Cesio - 26 listopada 2017, 8:50:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak wygrać z Legią??!!
1.wyznaczyć sędziego złotka.
2.skopać Gui i Hamę.
3.posadzić na Var Frankowskiego.
4.uznać dwie bramki po ewidentnych spalonych
5.głosić wszem i wobec, że sędzia sprzyja Legii.

vAr - 26 listopada 2017, 8:55:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Trzeba by było się zastanowić nad zasadnością stosowania sytemu Var?? skoro dwie bramki padają ze spalonych i panowie sędziowie oglądający sytuacje na powtórkach na tzw stop klatkach nie są w stanie ocenić prawidłowo spalonego to ja się zastanawiam o co w tym wszystkim chodzi?? Za taki numer Korona powinna podziękować sędziom, sama nie dała by rady...

Aeroflot - 26 listopada 2017, 9:02:01 - *.146.107.4.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
do sakwaa2: ty z perspektywy TV policzyłeś frekfencję?
W młynie na jedno krzesełko wypada 1,5 chłopa bo nikt tam nie pilnuje swojej miejscówy jak zresztą w innych klubach.

KSG - 26 listopada 2017, 9:13:31 - *.dynamic.chello.pl
@JohnyKSG
Według "ekspertów" z Canal+Legia jak jest napastnik na równi z obrońcą to po wdrożeniu Var-u ten przepis już nie obowiązuje.

Beret - 26 listopada 2017, 9:27:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
obiektywizm "ekspertów" canal plus poraża A najlepiej jest w niedzielnym studiu legia+ gdy legiunia przegrywa jest żałoba

MF - 26 listopada 2017, 9:36:10 - *.146.169.120.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A w następnym meczu Korony na trybunach w Kielcach będzie pewnie 4 tys. Najważniejsze, że Legia już prędko na kielecką wieś nie musi jechać.

m - 26 listopada 2017, 9:39:20 - *.play-internet.pl
Legia jak zapowiadała....wzięła sprawy w swoje ręcę :D

kakaes - 26 listopada 2017, 9:40:50 - *.play-internet.pl
Super mecz!

Expert08 - 26 listopada 2017, 9:41:44 - *.dynamic.chello.pl
Jaki sens ma mieć VAR jeśli nie ma go w A klasie albo lidze okręgowej? Po za tym po co te kłótnie o milimetrowe spalone jeśli rzuty z autu są przekraczane o 5 a nawet 10 METRÓW!!!

PrzemekiDz - 26 listopada 2017, 9:42:59 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Spalone 2 minimalne ale spalone to spalone sędzia wypaczył wynik

AdiKSG - 26 listopada 2017, 9:43:37 - *.212.45.192-internet.zabrze.debacom.pl
Dajcie chusteczki Mielcarskiemu bo plakal caly mecz

czarnystok - 26 listopada 2017, 9:45:36 - *.175.82.101
Szczekajcie, a mistrzem i tak będzie Legia przegonimy pupilków czerwonych sztandarów z ilością mistrzostw za 4-5 lat i będziemy władcami Po(L)ski

Expert08 - 26 listopada 2017, 9:51:08 - *.dynamic.chello.pl
@gregor13 Ja kupiłem bilet a na mecz nie pojechałem. Już wiesz dlaczego?

obiektyw - 26 listopada 2017, 9:52:04 - *.dip0.t-ipconnect.de
Legia byla zdecydowanie lepsza. sedziowanie no coz... rece opadaja, brak slow, ten mecz bez sedziego bylby lepszy spektaklem. szkoda ze korona grala w 12 na 11. troche nie fair

coten - 26 listopada 2017, 10:06:52 - *.internetdsl.tpnet.pl
Większość spalonych lub nie to były stykówki. Czy gwizdnie czy nie to i tak będzie źle.

VARszawa - 26 listopada 2017, 10:13:14 - *.skybroadband.com
Sędzia ślepy nie pomagał. ..

ja - 26 listopada 2017, 10:17:11 - *.play-internet.pl
@sakwaa2
Dobrze się wkleił tylko trzeba skopiować dwie linijki bo w 90minut nie wolno dawać tak długich linków czyli cały link musi być w jednej linijce bez spacji
http://fotoo.pl/ show.php?img=1223303_a-gol-1-1-kam1.jpg.html

Rest - 26 listopada 2017, 10:21:48 - *.centertel.pl
Kielb to oszust boiskowy a nie pilkarz. Przeciez ob to tylko aby karne wyaktorzyc albo cieszy sue z gola ze spalonego. Ten jego plod sie wstydzi za takie cos.

vec - 26 listopada 2017, 10:26:12 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Oj słoiki pokazaliscie jaka klasa legii , spalony na równi to nie spalony,

Expert08 - 26 listopada 2017, 10:35:42 - *.dynamic.chello.pl
W uczciwy sposób zdobyć mistrza Polski to jest niemożliwe. Dlatego Legia przeważnie jest mistrzem.

ja - 26 listopada 2017, 10:37:00 - *.play-internet.pl
@sakwaa2
Wszystkie screeny z 3 goli jeszcze raz w krótkich linkach żeby każdy mógł zobaczyć że o spalonych nie ma mowy:
1. Gol na 1:1 z dwóch kamer,
widać że w momencie podania dwóch zawodników Legii w środku pola jest przed zawodnikiem Korony i nie ma mowy o spalonym
http://tiny.pl/gl171
http://tiny.pl/gl17j
2.Gol na 2:1 z dwóch kamer,
widać że w momencie podania dwóch zawodników Legii (jeden tuż obok niego drugi bliżej linii bocznej) stoi bliżej bramki niż zawodnik Korony i nie ma mowy o spalonym
http://tiny.pl/gl17p
http://tiny.pl/gl17l
3. Gol na 3:2 z dwóch ujęć,
widać, że w momencie podania zawodnik Korony znajduje się na równi z zawodnikiem Legii znajdującym się w głębi pola,
widać że zawodnik Legii jest bliżej bramki niż stojący obok niego zawodnik Korony (który też już stoi na jaśniejszej trawie) w ten sposób można lepiej stwierdzić pozycje zawodnika Legii
więc nie ma mowy o spalonym
http://tiny.pl/gl174
http://tiny.pl/gl17n

ja - 26 listopada 2017, 10:43:45 - *.play-internet.pl
@Cesio
Wrzuciłem screeny z tych sytuacji, naprawdę trzeba mieć dużo złej woli żeby mówić wciąż o spalonych, mimo screenów które pokazują czarno na białym, że spalonych nie było
A jak wygrać z Legią:
1.mieć więcej strzałów
2.mieć więcej strzałów celnych
3.mieć więcej posiadania piłki
4.mieć więcej podań celnych
Korona była lepsza w każdym elemencie przyjmijcie to do wiadomości

Cesio - 26 listopada 2017, 10:48:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przepis mówi wyraźnie,że przed zawodnikiem atakującym musi byc dwóch piłkarzy drużyny broniącej w momencie podania a jak było w tych dwóch przypadkach każdy widzi. Sędziowie wypaczyli wynik meczu i tyle w tym temacie.

Aaaaa - 26 listopada 2017, 10:49:48 - *.dynamic.chello.pl
A pamiętam kibiców legii po meczu korona - wisla ... Kiedy to wisle przekręcono " kibic legii - dobrze tak milicyjnym, przecież nic się nie stało,błędy siedziowskie się zdarzają itd" a dziś co lement ? To też wam coś napiszę przecież nic się nie stało, błędy się zdarzają.... hahaha hipokryci

KSG - 26 listopada 2017, 10:51:19 - *.dynamic.chello.pl
Możecie sobie drukować te obrazki i z 10 kamer a przypuszczam że "eksperci" dzisiaj w Legia+extra uznają że paznokieć, palec, lub korek z buta wystawał przed obrońcę Legii. Szczególnie tutaj prym wiedzie "super expert" Pan Murawski. Chociaż widział podobną sytuację w innym meczu i karny był to Górnikowi w meczu z Pogonią i tak by nie podyktował.

@Aaaaa - 26 listopada 2017, 10:57:52 - *.dynamic.chello.pl
Dokładnie też pamiętam taki mecz Wisła-Legia gdzie było 5 sędziów i bramkę jak piłka przekroczyła końcową linię o jakieś 2 metry, a piłkarz Legii skosił prawie sędziego technicznego jak zagarnął tę piłkę. Po tym meczu zlikwidowano tych 2 dodatkowych sędziów co stali przy końcowej linii. Zobaczymy jak będzie z VAREM?

herhor - 26 listopada 2017, 10:58:57 - *.odramedia.pl
Oj jaki płacz legionistów. Zły sędzia bo uznał bramki dla rywali, nie dał legii żadnego karnego, oraz nie pokazał Koronie żadnej czerwonej kartki. Najgorsze jest to że warszawskie pismaki grillują sędziego, jednocześnie wywierając presję na innych arbitrów, by każdą stykową sytuację gwizdać na korzyść legii. Dlatego jestem ciekawy jakie cyrki będą wyprawiać sędziowie w najbliższych meczach, by dowartościować tych zakompleksionych mieszkańców podwarszawskich miejscowości.

Brawo Koro - 26 listopada 2017, 11:01:01 - *.dynamic-zab-08.vectranet.pl
A gdzie były legijne płaczki jak z Wisłą Płock obrońca legii zabawił się w polu karnym w siatkarza w 92 minucie meczu, a gwizdek milczał i do vara nikt nie podchodził. Szkoda, że tam i jeszcze w parunastu innych meczach tak nie płakaliście, a takich sytuacji mógłbym wyciągać bez końca.
Gratulacje dla Korony, zasłużona wygrana nad tymi pzpn-owskimi pupilkami

Cesio - 26 listopada 2017, 11:02:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ażeby wygrać mecz NIE TRZEBA
1.strzelać na bramkę więcej od przeciwnika.
2.mieć więcej strzałow celnych(strzał celny to nie gol)
3.posiadać więcej piłki od przeciwnika.
4 mieć więcej podań celnych.
No i kto napisał prawdę??!!

13sektor - 26 listopada 2017, 11:10:19 - *.proxnet.pl
Bardzo dobry wynik dla Górnika Zabrze.
Pozdrowienia dla wszystkich kibiców ''Trójkolorowych''

PogSz - 26 listopada 2017, 11:11:01 - *.254.135.31
Dobry wynik dla Górnika
pzdr dla GieKSy ze Szczecina

ktkmln - 26 listopada 2017, 11:15:44 - *.dynamic.chello.pl
Nie wiem dlaczego i kto, ale wklejanie screnów i tłumaczenie, że zawodnik Legii w głębi pola... jakiej głębi? Gdyby nie traf, to może i tłumaczenia o perspektywie wystarczyłyby, ale tutaj linie idealnie wyznacza przycięcie trawy, nawet nie trzeba kresek rysować. Zawodnik Korony jest wychylony na dodatek
Więc skończ gościu wklejać screny które interpretujesz na modłę Kalego.
Trzeba naprawdę wiele złej woli aby tam nie dojrzeć spalonego.

slawo - 26 listopada 2017, 11:17:28 - *.229.251.130
a zakaz wyjazdów dla wioski został anulowany???

Gerard - 26 listopada 2017, 11:19:51 - *.dyn.luxdsl.pt.lu
Przeciez to bylo do przewidzenia jak Legia wygrywala kursik na Korone 7zł dziękuje...

Wzll - 26 listopada 2017, 11:42:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Mielcarski gada o spalonych a później w studio mówią że nie było i wychodzi na slabiaka hahahaha

viking - 26 listopada 2017, 12:08:18 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Anglicy swoje jedyne mistrzostwo świata zdobyli przy dużej pomocy sędziego i jakoś mogło być, a jak w RPA sędzia nie uznał im bramki to się rzucali. Z Legią jest tak samo. Im sędziowie mogą pomagać, ale jak pomogą przeciwnikowi to jest skandal.

Neutral60 - 26 listopada 2017, 12:56:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Złotek "nie widział" dwóch zagrań piłki ręką obrońców gości we własnym polu karnym !!! Taki ochronny parasol nad zespołem przyjezdnym na niewiele się zdał !!! Piłkarze Korony ,to chłopy z jajami a przyjezdni ,to "gwiazdy" padalino. Brawo scyzoryki !!!!

Podha(L)e - 26 listopada 2017, 13:40:49 - *.adsl.inetia.pl
Trzecia bramka metrowy spalony troche obiektywizmu
http://legionisci.com/zdjecia2/2017/1511691520.jpg

q - 26 listopada 2017, 13:50:57 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
Legia poczuła na własnej skórze, jak to jest dostać bramkę ze spalonego.
Cała liga tak ma jak gra z nimi.
I co Legio? Fajnie jest?

Hgj - 26 listopada 2017, 13:53:54 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wlasnie pokazali linię przy każdej bramce z wozu var i co Panie komentatorze Mielcarski?? ? nie ma spalonych!!!!!

bambusek - 26 listopada 2017, 14:02:45 - *.adsl.inetia.pl
@q
Nie wiedziałem, że Śląsk Wrocław to "cała liga".
@viking
Odbijając piłeczkę: jak się sedzia pomyli na korzyść Legii to "cała Polska" drze mordę o drukowaniu, ale jak w drugą stronę to nagle wszystko ok.

bambusek - 26 listopada 2017, 14:10:22 - *.adsl.inetia.pl
@ja
Tydzień temu Legia byłą w każdej statystyce, oprócz spalonych, lepsza od Górnika. Po meczu co było tematem numer 1? Nieuznany gol na zmianę z racami.

KSG - 26 listopada 2017, 14:23:58 - *.dynamic.chello.pl
Tematem nr jeden było to co oczywiste. Natomiast o ręce Holuska cisza. Dlaczego nie było żadnych powtórek? Nie wiem co było w Legia+extra bo jak pisałem wcześniej Mielcarski skutecznie mnie zniechęcił do oglądania tego programu. Jak spalony na korzyść Legii linia się znalazła jak Górnik strzelił Lini brak. Tak cała Polska widzi że czasami(raz na rundę) jest sporna sytuacja na niekorzyść Legii, ale takie ewidentne sytuacje jak karny dla Wisły P oraz K czy dla Pogoni albo ostatnio dla Górnika Zdarzają się bardzo często na korzyść Legii. Nie piszę już o innych sezonach jak ewidentnie przekręcono Jagę itp.

aa - 26 listopada 2017, 14:29:24 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
Pamiętacie lipcowy mecz Legia - Korona (2 kolejka, 22.07.2017), gdzie przy stanie 1-1 Korona robi kontrę na wysokości połowy boiska 4 zawodnikami (!) w 93 minucie meczu, a sędzia Stefański (doliczono 3 minuty) kończy mecz w 93 min. 05 sekundzie…

TLW - 26 listopada 2017, 14:30:25 - *.centertel.pl
Widzę że mój wpis z 8:25 usunięto choć nic w nim złego nie było Brawo 90minut za obiektywizm I coś do jednego pana Mf - wieś to wy odprawiacie co mecz na Łazienkowskiej, a do Kielc,Zabrza czy Lubina do do pięt nie dorastacie w kulturze dopingu i kto tu jest prowincjonalnym januszkiem.

sekstus - 26 listopada 2017, 14:30:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzę, że zaatakował mnie główny moralizator portalu i jak widzę zawodowy ekspert, skoro tak zwalcza mają opinię, m.in. dlatego, że to opinia zwykłego kibica. Otóż powiem więcej, nie tylko z Molde i Ludogorcem, Korona i Górnik mają szanse powalczyć, ale nawet z samym Realem, a dowodzą tego rozmaite wyniki, a że przypomnę tylko pojedynki z samym Realem Legii i Górnika z 88 r.(do bodaj 70 minuty meczu w Madrycie mieli awans), kiedy już od dawna piłkarze mogli wyjeżdżać i być wyciągani za miliony. A ja tu tego czynnika wyciągania za miliony nie uwzględniałem, bo użyłem terminu: „na dzień dzisiejszy”. Jakie mechanizmy na to pozwalają? Mniejsza o dokładność liczb, które podam, ważny tu będzie jedynie szacunek proporcji między tymi liczbami. Powiedzmy, że 200 klubów w Europie ma większe możliwości sprowadzenia gwiazd na pozycję, dajmy na to napastnika, od klubów czołówki polskiej ekstraklasy. Ściągają do 600 kandydatów na gwiazdy, które nimi się stają lub nie, z grona powiedzmy 4 tyś pretendentów. Konkluzja jest taka, że istnieje wcale nie małe prawdopodobieństwo, że wśród tych 3,4 tyś pretendentów jest powiedzmy pięciu napastników z potencjałem na poziomie TOP 20. Oczywiście jest to znowu szacunek, może jest ich tam 3, a może dziesięciu, a 15 z potencjałem na poziomie TOP40(mam nadzieję, że się nie wiem czy zgadzamy, ale rozumiemy, przynajmniej na razie)... cdn, po jakimś czasie, bo musi być odstęp czasu

sekstus @n - 26 listopada 2017, 14:32:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciąg dalszy: I ja tutaj żadnej Ameryki nie odkryłem, bo przecież tylko dlatego, że tak jest, zawodnik formatu Angulo trafił nawet nie do klubu czołówki polskiej ekstraklasy, a do polskiej pierwszej ligi, a Lewandowski jeszcze w wieku 20lat grał w Zniczu Pruszków, skąd nie trafił do Bayernu, tylko do Lecha Poznań. Dlatego dla klubów niezwykle ważny, obok szkolenia, jest scauting, gdzie przecież o poziomie tego scoutingu nie decydują już żadne miliony, bo to że scauci z Polski nie pracują na Zachodzie, nie oznacza, że nie ma wśród nich bardzo dobrych, poza tym szuka się tam gdzie nie szukają rywale i tak jak w Lechu świetny sezon zagrał Estończyk sprowadzony z Węgier, tak zaraz może się okazać, że podobnie odpali Gruzin Kaszarawa. cdn
Po drugie na poziomie zawodowym zawsze po murawie biega 22 zawodników, którzy życie spędzają na boisku, w każdej drużynie po 11 i różnica od pewnego poziomu nie jest tak kosmiczna, jakby się to mogło wydawać, sądząc z różnicy między medialnością Realu i Korony. Najlepszym tutaj dowodem jest przykład Lecha, który eliminuje Azerów w karnych, żeby potem wyeliminować Juventus Tą różnicę oczywiście w niezwykle sprzyjających okolicznościach, można zminimalizować, jak udało się to Legii, a wcześniej Górnikowi, bo 11 to nie jest duża liczba i czasami obecność jednego czy dwóch zawodników może decydować o obliczu zespołu, tak jak Radovic i Ofoe decydowali o różnicy między Legią z pojedynku z Realem, a Legią z pojedynku z Astaną, kiedy w mojej opinii Legia zagrała na koszmarnym poziomie 12 miejsca w ekstraklasie...cdn

sekstus - 26 listopada 2017, 14:38:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@needle/IGła jest adresatem podobnie jak poprzednich dwóch komentarzy, ale chciałem to zaznaczyć obok nicku i za piewrwszym razem mi się źle klikło, a za drugim zrobiłem za długi nick. Ciąg dalszy:
Poza tym dochodzą takie czynniki jak duch zespołu, gdzie powstaje paka i kilku zawodników przysłowiowego kręgosłupa powoduje, że przeciętna reszta wznosi się na wyżyny swoich umiejętności. I ja uważam, że taka paka, nie wiem czy na Real, ale jak napisałem, na powalczenie w IV rundzie eliminacji LM/LE w Kielcach i Zabrzu jest, a nie widzę jej w Białymstoku i Poznaniu, które mogą odpaść z Kazachami, bo Kazachowie też starają się stworzyć swoją pakę. I ostatnia sprawa, a propo materiału porównawczego, to gdyby wczorajszy mecz podstawić pod mecz dajmy na to Roma- Fc Porto, to nikt by nie zauważył, że coś tu nie gra, co najwyżej, stwierdzono by że jakaś gwiazda zagrała słabiej, ale chwalono by grę zespołową zwycięskiej Korony, ale to tak na marginesie, mimo że wiem, że do takiej opinii najłatwiej się przyczepić.
Jeżeli chodzi o pozostałe wątki z tej krytyki, to błagam, odnosiłem się wyłącznie do poziomu sportowego i nic nigdzie o długach Górnika nie pisałem, a jeżeli chodzi o spalonego, to tłumaczyłem, że był na tyle minimalny, że podpada pod przepis, który mówi, że jak sędzia nie jest pewien, a nie mógł być pewien, bo jest spór po powtórkach, to ma puszczać, przepis który to co prawda odpada, jeżeli jest VAR, ale dochodzi tutaj czynnik czy Soriano miał wpływ na interwencję bramkarza, bo według mnie nie miał i pisał to po to, żeby podkreślić, że jest to podwójnie sporna sytuacja i rozdzieranie szat oraz bluzgi na sędziów są, w związku z tym, pukaniem w dno od spodu. Jako tutaj główny mentor i wirtuoz logiki, powinieneś to zrozumieć... cdn

Hgj - 26 listopada 2017, 14:39:53 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Wlasnie pokazali linię przy każdej bramce z wozu var i co Panie komentatorze Mielcarski?? ? nie ma spalonych!!!!!

Kibic - 26 listopada 2017, 14:39:55 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Swoją drogą to spalony jest wymyślony po prostu żeby ktoś nie był był tak zwanych ochłapach. A jak tam meczach jest spalony o długość buta to wielkie krzyki że spalony to śmieszne jest.

sekstus - 26 listopada 2017, 14:40:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@needle/IGła Ciąg dalszy:
Bardziej bym się czepił tego co tam napisałem o tym drugim spalonym, bo z tymi paskami przesadziłem, bo za wcześnie dałem pauzę, ale tak nie było i i tak bluzgi są pukaniem w to samo dno. I to by było chyba na tyle
PS. Nie miewam nie spójnych przemyśleń

sekstus - 26 listopada 2017, 14:53:10 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie wiem ile literówek narobiłem w tych swoich komentarzach, bo mi się nie chcę czytać co sam pisałem, ale w tym ostatnim komentarzu miało być "ale i tak nie było". Mam nadzieję, że wcześniej nie było podobnych błędów, a jeżeli, to do rozszyfrowania

@sekstus - 26 listopada 2017, 14:56:05 - *.dynamic.chello.pl
sekstus ja się z Tobą zgadzam (no może z tym Realem przesadziłeś) bo nie łudźmy się Real mecz z Legią potraktował jak sparing a Legia jak finał LM. Jak Real gra w finale pokazał z Juve natomiast oczywiście swoi zawodnicy + dobry skauting to klucz do sukcesu w dzisiejszej piłce. Ja w tym tygodniu oglądałem sobie mecz w LE Partizan ze Szwajcarami, i tak rzeczywiście sobie pomyślałem że Górnik i Korona nie byliby bez szans w starciu z tymi drużynami. Do tego o zaangażowaniu nawet nie wspomnę, a piłkarsko taż daliby by radę.

sekstus - 26 listopada 2017, 15:03:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgoda, ale braki w przygotowaniu mentalnym w postaci zlekceważenia rywala z jednej i optymalna mobilizacja z drugiej strony, to też są elementy gry w piłkę nożną

@@sekstus - 26 listopada 2017, 15:15:35 - *.dynamic.chello.pl
Dlatego napisałem że mamy szanse ze średniakami przy takim zaangażowaniu jakie prezentują zespoły Górnika i Korony. Bo nie wieżę że lepszy zespół typu Roma, Dortmund, czy wspomniany Real zlekceważy jakiś zespół o wejście do LM (za duże koszty). Chociaż są oczywiście wyjątki ale bardzo rzadko (przykład Celtic: Artmedia Petržalka)

KSG - 26 listopada 2017, 15:28:34 - *.dynamic.chello.pl
Na portalu 2x45!!! Boniek chce wprowadzić walkower za przerwę w meczu min. 5 minut. Czyżby o mistrzostwie w tym sezonie miły decydować forma i umiejętności a nie PZPN?

sekstus - 26 listopada 2017, 15:39:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zgoda, ale ja mówiłem na wstępie o potencjale na powalczenie w IV rundzie LE/LM, a Realu użyłem jako narzędzia na zbicie krytyki, że istnienie takiego potencjału jest niemożliwe. Natomiast przykład powalczenia w fazie pucharowej również mamy i pisałem o 1988 r., a później powalczyła jeszcze Wisła z Barceloną w dwumeczu 3-5, co jest tylko argumentem na zbicie gadania, że osiągnięcie poziomu tych IV rund przez Koronę/Górnika jest niemożliwe, bo na drodze stoją Molde/Ludogorec/Bordoux które mają być na kosmicznie wyższym poziomie. Możliwe, to jest, jeżeli nie wszystko, to prawie.

Kalbaro.74 - 26 listopada 2017, 15:40:57 - *.dynamic.chello.pl
Przekręt z VAR-em w tle i cała Polska szczęśliwa.

Scyzoryk - 26 listopada 2017, 15:45:53 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Żadnych spalonych nie było jak legia sędziowie pomagają to jest oki morda krawaciarze

as - 26 listopada 2017, 15:47:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Korona wygrała i tyle w temacie

@@sekstus - 26 listopada 2017, 16:07:07 - *.dynamic.chello.pl
Ok. Dzięki za wyjaśnienie wcześniejszych wpisów. Do tego bym dodał Legię z Kowalczykiem i GKS Katowice. Tylko że to już późne lata i trochę się w piłce zmieniło. Przede wszystkim też o tym Pisałeś wschód Europy bardzo poszedł do przodu. Tak jak wspominałem taka Slavia finansowo jest poza zasięgiem Polskich klubów i tu (zgadzam się z tobą kłania się scouting) kupiła z Turcji Necida który był niewypałem w Legii. Podałeś jeszcze jeden ciekawy przykład na budowę zespołu na LM. czyli Wisłę Kraków, a więc duża kasa na piłkarzy Polskich wracających z zachodu. Wiśle się nie udało awansować ale ze średniakami i nie tylko ładnie walczyła i ja też wcześniej pisałem że jeżeli Górnik kogoś sprzeda to marzył by mi się powrót Olkowskiego. Jeszcze na koniec o scoutingu. Legia czy Lech mając taką kasę kupują szrot za miliony a po sezonie była ciekawa impreza w Polsce ME-U21. Kto się wzmocnił jakimś zawodnikiem po tym turnieju? Nie liczę przpadku Cracovii. Ja byłem na meczu Cze-Ger i można było paru zawodnikom z Czech się przyjrzeć (np. Travnik kapitan tej rep. wartość ok. 200 000 euro) spokojnie do wyjęcia. Kiedyś Wisła interesowała się zawodnikiem Banika (nie pamiętam nazwiska) prawa obrona taka ulepszona wersja Olkowskiego, dzisiaj ten piłkarz jest mistrzem Czech i gra w Slavii.

offside - 26 listopada 2017, 16:13:20 - *.play-internet.pl
Dwie bramki Legii ze spalonego po farcie. Legia ma sedziow, gdzie Legia nie moze tam VAR pomoze.
Najlepszy mecz jaki widzialem w tym roku naszej ekstarklapy. Tylko mogl Zlotek nie przyjezdzac.
ONLY AMICA!!!

sekstus - 26 listopada 2017, 16:53:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Napiszę tu jeszcze, że przyszła mi do głowy taka refleksja po wypowiedzi Malarza w przerwie. Powiedział, że przy wyniku 1 : 0 wydawało się, że kontrolują mecz. Otóż gdybym był trenerem wyeliminowałbym pojęcie "kontrolowania meczu". Celem drużyny zawsze powinno być zdobycie, a dłuższe rozegranie z tyłu nie ma być elementem kontrolowania dla samego kontrolowania, tylko wynikać z decyzji, że w danym momencie będzie to lepszy sposób na rozegranie akcji, niż szybka gra do przodu. Natomiast, to można ostrożnie zacząć myśleć przy prowadzeniu dwoma bramkami w 85 minucie. Borrussia z Shalke, kontrolowała wczoraj mecz cztery razy bardziej niż Legia.

sekstus - 26 listopada 2017, 16:55:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powinno być zawsze zdobycie gola*

sekstus - 26 listopada 2017, 16:58:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"Natomiast o kontrolowaniu"* miało być, kurcze sory nie wiem czy klawiatura mi przestawała pisać czy jak.

Uogi - 26 listopada 2017, 17:22:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kapitalny mecz jak na nasza ligę !
Brawa dla obu drużyn !
Jak dla mnie wynik sprawiedliwy , bo z gry remis ze wskazaniem na Koronę (swoją drogą najładniejsza gra w lidze ) Korona wystraszona przez 20 pierwszych minut i trochę szarpania później , Legia grała i spała na zmianę w tym meczu . Co do kontrowersji to przy 2 bramce nie ma szans na spalonego - prawidłowa na 100% przy trzeciej minimalny (chyba) spaliny ale grajmy z duchem akcji ;)
Legia słupek i poprzeczka , ale z drugiej strony Malarz wyjmował niemożliwe !
Mecz BOMBA !
A co do płaczków - pokalkulujcie sobie te błędy - zawsze wychodzi na zero ;) raz plus dla Legii raz dla Korony .
Jak dla mnie mistrz i lider tabeli miał ciężka przeprawę co pokazuje , ze czasy Legia , Lech już są za nami - mam nadzieje , ze do końca lugi tak będzie bo KSG czy Korona , a nawet Wisła obecnie wnoszą BARDZO DUŻO do naszej ligi !!!

CK_Silnica - 26 listopada 2017, 17:36:21 - *.adsl.inetia.pl
http://pl.tinypic.com/r/etzm6w/9
Zobaczcie słoiki czym kierował się sędzia w wozie transmisyjnym przy trzeciej bramce. Przy drugiej Soriano był też na linii z obrońcą legii. Także dedykuje wam piosenke T.Love "Chłopaki nie płaczą"

kibic - 26 listopada 2017, 17:49:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Problem ze spalonymi wystarczy rozwiązać w bardzo prosty sposób.
W siatkówce, jeśli piłka ma styczność z linią, nawet minimalna, to jest w boisku. Dlaczego nie zrobić podobnie ze spalonym? Jeśli jakaś część ciała piłkarza atakującego jest w linii z piłkarzem obrony, to spalonego nie powinno być. Jeśli taką sytuacje trudno ocenić, powinno się iść z duchem piłki, czyli nie przerywać gry.
I skończyły by się jakieś idiotyczne komentarze kretynów z C+, że temu bądź temu piłkarzowi wystawała noga, czy nos za linie ostatniego obrońcy.
Bardzo minimalny spalony, to nie spalony.
Tydzień temu obrońca Legii zagrał ręką na własnym polu karnym, a komentatorzy zinterpretowali to jako przypadkowe nastrzelenie. Problem w tym, że przypadkowe nastrzelenie może wystąpić wtedy, kty piłka nastrzelona jest z bardzo bliskiej odległości, albo obrońca ustawiony jest tyłem do nastrzelającego. W przypadku o którym piszę takiej sytuacji nie było i wszyscy komentatorzy łącznie z mediami nabrali wody w usta. Bo dotyczyło to ewentualnego karnego przeciwko Legii?

Kalbaro.74 - 26 listopada 2017, 18:04:23 - *.dynamic.chello.pl
To jest kpina jakaś Frankowski sedziuje dziś derby we Wrocławiu i znów bez okularów.

Uogi - 26 listopada 2017, 18:46:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Takie coś znalazłem - opis i zdjęcie z wozu VAR :
http://www.cksport.pl/pokazWiadomosc/15298_czy_byl
_spalony_przy_bramce_kielba_mamy_zdjecie_z_wozu_tr
ansmisyjnego.html
Czyli spalonego nie było przy 3 bramce :-/

liga plus - 26 listopada 2017, 19:01:55 - *.centertel.pl
Sędziowie specjalnie czy nie specjalnie, ale pomogli Kielcom. Mecz dobry, ciekawe jak będzie na wiosnę

@kibic - 26 listopada 2017, 19:59:23 - *.dynamic.chello.pl
100 % poparcia. Jeżeli za obrońcę wychodzi palec, but itp. to nie powinno być dyskusji i preferować futbol na tak. Co do karnego na Legii wystarczy przypomnieć jakie były dyktowane przeciw Górnikowi np. w meczu z Lechią z metra nabili Wieteskę który już robił wślizg i nie mógł uciec z ręką. Piłkarz Legii miał ok. 5 sekund żeby uciec z ręką był jakieś kilka metrów w momencie podania no ale to Legia. Ewidentny błąd techniczny.

BartekNS - 26 listopada 2017, 20:33:04 - *.218.124.166
Gratki dla Korony z Nowego Sącza
Co do meczu to obejrzałem skrót i obiektywnie: przy bramce na 2:1 gość przepuszczający piłkę między nogami absorbuje uwagę bramkarza i to się kwalifikuje pod spalonego (nauczcie się przepisów gry w piłkę nożną i zasad spalonego!) ale czy był na tym spalonym? Jak był to naprawdę centymetry decydowały i takie sytuacje się rozstrzyga na korzyść drużyny atakującej, przy bramce na 3:2 już wyraźniej było widać bo tam mogło być z kilkadziesiąt centymetrów minimum... Co by nie mówić wy oglądamy dziesiątki powtórek i stopklatek mając przy tym wątpliwości, a sędzia ma decydować w ułamku sekundy więc pomyślcie trochę co piszecie... Jeszcze jak widzę kibiców Legii psioczących o krzywdzenie przez sędziów gdzie oni powinni być chyba ostatnimi w tym kraju na to narzekających :D

@BartekNS - 26 listopada 2017, 20:57:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
http://www.cksport.pl/pokazWiadomosc/15298_czy_byl

_spalony_przy_bramce_kielba_mamy_zdjecie_z_wozu_tr

ansmisyjnego.html
Tu był już kilka razy ten link wklejany, który rozstrzyga temat, a Ty tu o kilkudziesięciu centymetrach.
A jeżeli chodzi o te absorbowanie, to zawodnik zrobił co mógł, żeby uniknąć kontaktu, tyle że tam stał. Jak zawodnik na 40 metrze przepuszcza piłkę i pokazuje, że nie bierze udziału w grze, to też absorbuje obrońców i bramkarza. Według mnie nie przeszkodził, ale do tej sytuacji też ktoś dawał linka, że nie było.

CK - 26 listopada 2017, 20:59:17 - *.dynamic-ra-07.vectranet.pl
@BartekNS
Jak nie był na spalonym to co ty wypisujesz, że absorbował :D

zygfryd - 26 listopada 2017, 21:16:13 - *.dynamic-ra-05.vectranet.pl
Pan Sławek właśnie potwierdził: trzecia bramka dla Korony prawidłowa. Koniec tematu

kalbaro74 - 26 listopada 2017, 21:17:57 - *.dynamic.chello.pl
A Pan Sławek znów opowiada bajki dla dzieci. Dobranoc...

KSG - 26 listopada 2017, 21:20:30 - *.dynamic.chello.pl
Obejrzałem jednak kontrowersje na canal+Legia i brawa dla Pana Sławka. Miny "ekspertów" bezcenne! Najlepsze było tłumaczenie wczoraj linia gdzie nie było spalonego była źle narysowana dzisiaj ją zmieniliśmy i już jest spalony hahaha.

LEON - 26 listopada 2017, 21:39:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Legia ma wymówkę

grzechu - 26 listopada 2017, 21:44:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A jak Korona grala z Legia w Kielcach (28.05.2017) runda finalowa gdzie Górski strzela bramke na 1-0 a sedzia jej nie uznaje bo niby byl faul Kwietnia na Broziu później Korona dostaje bramke i 3ptk jada do Warszawy to tego juz nikt nie pamieta i tam nie byl wypaczony wynik tylko tu

Ja - 26 listopada 2017, 22:10:50 - *.play-internet.pl
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=etzm6w&s=9#.Whs
sNXStbqB
Dlaczego taka stacja jak canal+ nie dysponuje takim sprzetem i ilością kamer żeby bezspornie pokazywać takie sytuacje? I bezspornie komentować?
Przecież wystarczyła by jedna kamera na suwaku na wysokości ostatniego obrońcy.
Chyba czas canal plus z pokazywaniem ligi mija, czas na jakąś profesjonalną telewizję

Borek - 26 listopada 2017, 22:15:10 - *.play-internet.pl
Cała Polska widziała!
S P A L O N Y !!!

as - 26 listopada 2017, 22:16:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
płacz Legionistów jest żałosny....przegrali byli słabsi i tyle nie włorzyli tyle serducha co Korona

CK_MKS - 26 listopada 2017, 22:23:05 - *.play-internet.pl
Co by nie pisać, to fakty są niepodważalne. Super mecz obydwu drużyn - bardzo wyrównany, ze wskazaniem na Koronę. Wszystkie bramki zdobyte prawidłowo. Gdyby weszły wszystkie 100-tki, słupki i interwencje bramkarzy, to byłoby 6:4 dla Korony. Do kibiców Legii: rozumiem, że po tak dobrym meczy macie żal do całego świata i doszukujecie się nie wiadomo czego. Gdyby to Korona przegrała to spotkanie, to czułbym dokładnie to samo. Nie ma się co napinać, trzeba przełknąć gorycz porażki i patrzeć w przyszłość. Może spotkamy się w finale PP?

kalbaro74 - 26 listopada 2017, 22:28:56 - *.dynamic.chello.pl
Motanie Pana Sławka ciąg dalszy w dogrywce i jest coraz bardziej śmieszny i niech się weżmie lepiej za tego Radomiaka bo znów awansu nie będzie

needle - 26 listopada 2017, 22:51:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Byłem dziś na meczu siatkówki i spotkałem kolegę-fana LEGII i to takiego, który nierzadko siada na "Żylecie"; obu nam się podobał mecz ale luźno zauważyłem, że przynajmniej 1 gol gospodarzy był z niewielkiego spalonego.
Zaskoczył mnie grzecznie oznajmiając: takie rzeczy się zdarzają i zdarzać będą dlatego ja nie będę się krzywił na coś takiego. Dziś my straciliśmy może jutro zyskamy i nie trzeba dorabiać ideologii do tego co się stało.
Wydaje mi się, że dobrze iż są tacy kibice natomiast ciekawostką jest to co mi powiedział o innej sytuacji.
Gdy faulowany był Guilherme sędzia odwrócił się od akcji a mogło tam być zupełnie inaczej.
Kolega za młodu był sędzią piłkarskim dlatego warto zwrócić uwagę na jego spojrzenie.
IGła
PS Ja również nie uważam aby sędziowie chcieli kogoś promować i kogoś skrzywdzić a pomyłki się zdarzają i zdarzać będą. To że słabe głowy wykrzykują że sędzia ich świadomie oszukał co chwila nie świadczy źle o sędziach ale o nich właśnie.
PS2 Oby więcej takich meczów w naszej lidze...
...ale jak to zrobić...?

piotrek - 26 listopada 2017, 22:58:21 - *.dynamic.mm.pl
odpowiadam ci jak to zrobic zredukowac lige do 10 zespolow i grac 4 rundy mialbys wtedy mecz legii z korona 4 razy w roku a nie powiekszac jak chce rudy

needle - 26 listopada 2017, 23:17:28 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeszcze króciutki odzew
@KSG
LEGIA nie gra dobrze jesienią; widzę to od dłuższego czasu.
Zakładam, że to wynik zmęczenia letnimi treningami bo czegóż innego...?
Wczesne rundy w pucharach powygrywane fartem albo po strasznych męczarniach.
OK...ale były wygrane i rank rośnie od lat zatem pisanie takich bzdur jakie tu widzę, ze najbogatsza drużyna zamieszana jest w jakieś przekupstwa skoro może sobie kupić KAŻDEGO gracza z polskiej ligi to już jest nieuleczalna paranoja.
A czy ja nie mam racji odnośnie czego...GÓRNIKA...? Myślę, ze życzyłem mu dobrze wcześniej niż Ty :P
A jak nie wierzysz, że kibice GZ nie wierzyli w awans a obawiali się spadku to poczytaj choćby tu co pisali...
Dużo, dużo szczęścia
@Sekstans...
za dużo tekstu aby się odnieść
Spalonego nie ma jak jest w linii; poza linią...===> to wiadomo
dobranocka
IGła

@KSG - 26 listopada 2017, 23:39:13 - *.dynamic.chello.pl
@needle
Ładnie przekręcasz moje wypowiedzi. Zacytuj jedno zdanie gdzie napisałem że Legia przekupuje sędziów? Ja piszę o ewidentnych sytuacjach gdzie sędzia nie chce widzieć np. ręki Hlouska i tej całej otoczce jaką tworzy canal+ i media. Ty możesz pisać: "faulowany był Guilherme sędzia odwrócił się od akcji" ja nie. No właśnie cała Legia. Jeżeli chodzi o wiarę też nic o niej nie pisałem. Pisałem o założeniach w klubie kiedy trener Brosz postawił na młodzież. Jeżeli kibice by nie wierzyli w awans to Myślisz że przychodziło by po 20 000 na mecze drużyny której "eksperci" dawali 1% szans na awans do e-klasy?
Również życzę dobrej nocy

Kibic - 26 listopada 2017, 23:53:33 - *.dynamic-ra-08.vectranet.pl
Zatkało kakao po liga+extra??!! Jakie spalone warszawiaki??!! Fajny mecz i tyle. Wygrał lepszy.

sekstus - 27 listopada 2017, 0:57:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@@KSG
nawet nicki przekręca, ale to ze złośliwości, Sekstus to rzymskie imię, ale skąd on miał słyszeć o kimś takim jak Sekstus Pompejusz. To akurat nie zarzut, ale skądinąd fajna postać. Kontrolował Sycylię i morza i ogłosił się synem Posejdona.

sekstus - 27 listopada 2017, 1:04:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Potomkiem Posejdona, synem to był Pompejusza Wielkiego, to by go się nie wyrzekł. Tak z rozpędu pisałem.

BartekNS - 27 listopada 2017, 3:18:37 - *.218.124.166
Przecież napisałem wyraźnie, że przy drugiej bramce dla Korony jeśli coś było to jakieś małe centymetry, które się rozstrzyga na korzyść drużyny atakującej więc ta bramka jest jak najbardziej prawidłowa, czytajcie ze zrozumieniem, co do trzeciej to ja się zasugerowałem skrótem, a tu widzę, że pojawiają się nowe obrazki i ja już głupieję i pewnie nie tylko ja

Werk - 27 listopada 2017, 9:14:35 - *.219.210.250
Eksperci twierdzą, że wszystkie bramki w tym meczu prawidłowe, i mi też się tak wydaje.

Tomek - 27 listopada 2017, 9:32:58 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Skad ten komentator Grzegorz Mielcarski?
Caly czas kibicowal Legii.
Zenada.

BKS - 27 listopada 2017, 9:40:51 - *.static.ip.netia.com.pl
jak coś to jeden spalony (chociaż Pan Sławek ma swoją teorię). Przy 2 golu spalonego nie było, a przy trzecim był tak minimalny że liniowy mógł mieć wątpliwości (Pana Sławek z NC+ miał jednak swoją teorię z którą ja osobiście się nie do końca zgadza- o braku spalonego)....Przypomnę że w poprzednim meczu z z Koroną została nie uznana prawidłowo zdobyta bramka dla gospodarzy, jakby była uznana to Mistrzem Polski nie byłaby Legia o czym warto pamiętać....no i metrowy spalony w meczy z Lechem (to cała Legia)

kmda - 27 listopada 2017, 14:29:48 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To był Hit, a nie w ostatniej kolejce, gdzie Górnik myślał tylko o defensywie, można przegrać, ale po takim meczu to nie wstyd

needle - 27 listopada 2017, 18:51:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Sekstus
Omyłkowo zmieniłem nick; jeśli się nie wyśpię w ciągu dnia wieczorem jestem nie do życia.
Przepraszam
@KSG
Różnica między nami jest olbrzymia w każdym elemencie.
Ty będziesz kłamał w najlepsze jeśli tylko coś nie będzie pasowało do Twojej teorii. Masz tak omotaną głowę jednym klubem, że nawet nicka nie potrafisz stworzyć własnego [swoją drogą Sekstus także :P] a ja nie mam kluby, rozumiesz..?
Nie jesteś w tym szale nawet w stanie doczytać co napisałem tylko piszesz jakby ktoś Ci dyktował tekst albo jakbyś miał scenariusze rozpisane już i tylko je wklejał losowo.
Imputujesz mi rzeczy, których nie napisałem a sam kwilisz jak dziecko, że się przekręca Twój zapis.
Nie jesteś w stanie się zdobyć na roztropność.
Cokolwiek: czy robisz to świadomie czy nieświadomie nie świadczy o Tobie dobrze.
Życzę GÓRNIKOWI zdobycia ===> pucharu LM w maju przyszłego roku a najlepiej 3 x pod rząd a nam wszystkim, abyśmy nie musieli Ciebie czytać bo Ty po prostu kolaborujesz przeciw inteligencji a to zbrodnia większa niż jakbyś sobie szalikiem klubowym tyłek podtarł.
Jak nie rozumiesz co tekst wnosi to bezpieczniej jest nie wypowiadać się wcale; mniejszy wstyd będzie.
Poziom kibiców piłki klubowej jest constans od lat dlatego mnie tam nie ma; być może do zrozumienia potrzeba 4 ogolonych głów, tego nie wiem ale Ty sam z pewnością nie wystarczysz
IGła
PS Przykro mi, że się wzburzyłem a to dlatego, że wyglądasz mi na relatywnie miłego [choć niezbyt uczciwego w pewnych momentach] gościa a są tu przecież ZNACZNIE gorsi i ZNACZNIE głupsi od Ciebie - to pewne

sdh - 27 listopada 2017, 19:05:22 - *.dynamic.chello.pl
do sfvsvsf -----ty masz chyba mózg spalony.Było oglądać powtórki i analizy w programie liga+

KSG - 27 listopada 2017, 23:09:10 - *.dynamic.chello.pl
@needle
Tak jesteśmy na szczęście różni i ja nawet tego nie będę komentował bo co to ma wspólnego ze wcześniejszymi komentarzami dot. piłki nożnej? Jeżeli nie potrafisz odp. na zadane pytania Jaki Ty poziom reprezentujesz?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas