[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 grudnia 2017, 19:51:57 - dyrovski
Ekstraklasa: Sandecja 0-1 Jagiellonia

8 grudnia 2017, 18:00 - Nieciecza (stadion Bruk-Betu Termaliki)
Sandecja Nowy Sącz 0-1 Jagiellonia Białystok
Arvydas Novikovas 67 (k)

Sandecja: 1. Michał Gliwa - 17. Adrian Basta (88, 7. Grzegorz Baran), 5. Dawid Szufryn, 6. Płamen Kraczunow, 70. Tomasz Brzyski - 26. Filip Piszczek, 33. Bartłomiej Kasprzak (71, 21. Mateusz Cetnarski), 28. Michal Piter-Bučko, 10. Wojciech Trochim (58, 20. Adrian Danek), 8. Maciej Małkowski - 92. Aleksandyr Kolew.

Jagiellonia: 25. Marián Kelemen - 8. Łukasz Burliga, 17. Ivan Runje, 5. Nemanja Mitrović, 12. Guilherme - 21. Przemysław Frankowski, 22. Rafał Grzyb, 99. Bartosz Kwiecień (86, 23. Piotr Wlazło), 28. Karol Świderski (70, 10. Fedor Černych), 9. Arvydas Novikovas (79, 26. Martin Pospíšil) - 44. Łukasz Sekulski.

żółte kartki: Szufryn, Brzyski - Grzyb, Sekulski, Burliga, Frankowski.

sędziował: Daniel Stefański (Bydgoszcz).
widzów: 724.

W 77. minucie Aleksandyr Kolew (Sandecja) nie wykorzystał rzutu karnego (Marián Kelemen obronił).

lol - 8 grudnia 2017, 19:52:45 - *.255.187.230
Dobry wynik dla Jagi

mixu - 8 grudnia 2017, 19:52:45 - *.play-internet.pl
Brawo Jaga!

Mummipeikk - 8 grudnia 2017, 19:53:10 - *.dynamic.chello.pl
tłumy na trybunach

Ce - 8 grudnia 2017, 19:53:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
1szy!;)

kubot - 8 grudnia 2017, 19:53:33 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Ci to zawsze na farcie. Choć jedno jest niezmienne - wypruwasz się z Legią, w następnej kolejce "chorujesz" tj. nie wygrywasz.

Rafel - 8 grudnia 2017, 19:54:34 - *.play-internet.pl
Jestem z nowego Sącza ale nie chce mieć tak słabej drużyny w ex wolalem juz 1 ligę i pełne stadiony w swoim mieście

D - 8 grudnia 2017, 19:55:12 - *.astral.lodz.pl
z Tv wygladało, ze grają przy pustych trybunach.

KKS - 8 grudnia 2017, 19:55:27 - *.146.162.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
brawo dla kibicow wkoncu wyzwiska dla tych pseudopilkarzykow i szykujcie się jutro na miascie nie wpuscie tych matolow do zadnego klubu bo na pewno szukuje się impreza w bohemie czy studio

spec - 8 grudnia 2017, 19:55:45 - *.koba.pl
Kelemen po raz kolejny MVP, gość jest nieśmiertelny

Bartek - 8 grudnia 2017, 19:56:27 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Trener Sandecji Nowy Sacz powinien podać się do dymisji po meczu z Lechią Gdańsk.

zz - 8 grudnia 2017, 19:57:16 - *.43.108.150.ipv4.supernova.orange.pl
Szufryn w roli głównej jak zawsze

krasty - 8 grudnia 2017, 19:58:08 - *.centertel.pl
CO robi Kwiecień i Wlazło w Jagiellonii? Przecież to są jakieś ogórki. Pożegnać się z nimi.

andRzej - 8 grudnia 2017, 19:58:16 - *.dynamic.chello.pl
bRawo Jaga!

czarny - 8 grudnia 2017, 19:58:28 - *.197.120.98.threembb.co.uk
@Rafael
Teraz się obudziliście.Po co było wchodzić? wiadomo było, że wasi radni obiecają wam gruszki na wierzbie - czytaj stadion, aby nie stracić wyborców.Lepsza I liga niż tułaczka. Pozdrowienia dla Odry Opole i Chojniczanki.

Kangoor - 8 grudnia 2017, 19:58:29 - *.146.39.240.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
724 osoby na meczu w 37 mln. państwie. Na meczu najwyższej klasy . Przepraszam, ale za takie coś powinny być odejmowane punkty. Ja wiem, że nie ich stadion nie spełnia wymogów. Niestety, nie masz stadionu grajcie w niższych ligach. To przecież nie jest wstyd i hańba. Wstydem i hańbą są 724 osoby na meczu.

RS - 8 grudnia 2017, 20:00:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Obiecywałem sobie po poprzednim meczu Sandecji, że nie będę już tracił czasu na oglądanie tej koszmarnej kopaniny w ich wykonaniu. Podkusiło mnie żeby jednak zobaczyć ten mecz ze względu na Jagę.
No to znów kopanina niewyobrażalna była. Jaga do poziomu Sandecji dostosowała się a Sandecja nawet karnego z dwoma dobitkami nie zamieniła na bramkę. Myślę, że aby Sandecja wygrała jakikolwiek mecz to jedynie przez walkower - innej możliwości nie ma. W zeszłym tygodniu pisałem, że Sandecja spadek na 99% to teraz uważam, że na 99,99%.

zz - 8 grudnia 2017, 20:00:52 - *.gtnet.net.pl
Czy PZPN i Ekstraklasa myślą trochę? Tylko to gadanie o profesjonalizacji rozgrywek a dopuszcza się takie trzecioligowe klubiki do najwyższej klasy rozgrywkowej gdzie do tej pory w Nowym Sączu nawet nie ma rozstrzygnięcia w sprawie stadionu. Ta frekwencja to jest obciach totalny że się pojawiła na meczu w najwyższej klasie rozgrywkowej i nawet uwzględniając to że mecz w piątek i mecze domowe na wyjazdach.

zz - 8 grudnia 2017, 20:01:45 - *.43.108.150.ipv4.supernova.orange.pl
przykre ale już nie widzę Sandecji w EX w nowym sezonie tak jak nie widać stadionu, żenada

y - 8 grudnia 2017, 20:02:05 - *.146.35.129.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Sandecja od półtora miesiąca wygląda, jakby nie miała sił na całą jesień.
Rzut karny Koleva wykonany BEZNADZIEJNIE - ani precyzji ani siły.

kkk - 8 grudnia 2017, 20:02:11 - *.play-internet.pl
Frekwencja kompromitacja sandencja kompromitacja stefanski wszystkie kartki za nic dla jagiellonii i karny gdy zawodnik jagiellonii najpierw trafil w pilke.

Tb - 8 grudnia 2017, 20:02:36 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
724 widzów. Brak mi słów. Po prostu brak mi słów. Do drugiej ligi, gdzie wasze miejsce.

KKS - 8 grudnia 2017, 20:04:04 - *.146.162.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
tak po zatym to sandecja jest druzyna która nigdy nie grala poza swoim miastem dobrze wiec jeśli nie będzie grac u siebie to nigdy dobrze nie będzie.

Rafel - 8 grudnia 2017, 20:04:38 - *.play-internet.pl
@czarny ja nie jasnowidz. Szkoda tylko że 60mln idzie na stadion gdzie takiej potrzeby nie ma. Kupić nowe krzesełka i grać ewentualnie zadaszenie na trybuny żeby po czerpie nie padało i tyle.

janek09@on - 8 grudnia 2017, 20:05:34 - *.56.34.28
ktoś powiedział prawdę przed tym meczem ze drużyny po meczu z legia są słabe i to prawda niby nikt nie kocha tu legii ale każdy stadion się zapełnia jak nigdy jak grają z legia co za obluda

fr - 8 grudnia 2017, 20:06:12 - *.dynamic.chello.pl
Jadze znów sędzia pomógł? A napinacze z Nowego Sącza tylko na Legię się mobilizują?

ra - 8 grudnia 2017, 20:09:03 - *.icpnet.pl
A tak się śmieli kibole z Polski z Górnika Łęczna na Arenie Lublin pomimo bojkotu kiboli z Łęcznej ,Lubelski region zasługiwał i zasługuje na ekstraklse ,a nie w jednej Małopolsce uwaga 4 zespoły czyli 25 procent tabeli .

kurozwadze - 8 grudnia 2017, 20:09:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
żenujący poziom meczu, podobnie zresztą tak te w 3
ostatnich dodatkowych kolejkach. Komu potrzebna jest
głupia Bońkowa reorganizacja rozgrywek sprowadzająca
się do 7 dodatkowych kolejek. Jakim trzeba być desperatem, żeby chodzić na mecze w II połowie listopada i w grudniu, narażać swoje zdrowie oraz
płacić za bilety. Wstęp powinien być darmowy, a PZPN
powinien klubom pokryć koszty organizacji meczów!.
Średnia kibiców na mecz w dodatkowych 6 kolejkach br
nie zbliży się nawet 4000. Spadek z ekstraklapy obie
wiejskie drużyny z Niecieczy, co będzie dobre dla EK

czarny - 8 grudnia 2017, 20:10:29 - *.197.120.98.threembb.co.uk
@ Rafel
Nie trzeba było być jasnowidzem aby wiedzieć, że nowy stadion to ściema. Za 60 mln nie wybudujesz teraz stadionu, co najwyżej 2 trybuny aby dostać licencję. Poza tym jak czytałem wywiady z możnowładnymi Sandecji o planach budowy stadionu w rok, gdzie nie było nawet przetargu to śmierdziało to na kilometr KITEM.

dd - 8 grudnia 2017, 20:12:57 - *.205.170.217.stwvps.net
@janek09 Żadna obłuda. Mecze z nielubianymi rywalami zawsze przyciągają najwięcej widzów.

Max - 8 grudnia 2017, 20:16:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Gratulacje z Glogowa👍

pepe - 8 grudnia 2017, 20:18:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
panie trenerze k.....a mroczek niech pan sie wynosi z nowego sacza .nie sadzi pan ze to najwyzszy czas skonczyc te pana gierkiz z klubem.wstyd!!!!!!!jak morzna nie strzelac karnych.nie polozy pan na glebe tak wielkiej firmy jaK SANDECJA
dziala pan na szkode firmy sssspppaadddaaajjjj!!!!!!!

Juras - 8 grudnia 2017, 20:19:24 - *.dip0.t-ipconnect.de
dOBRA WSZYSCY MAJĄ RACJĘ ,ale nowy stadion w Nowym Sączu jak stary nigdy nie był zapełniony.......PO CO? Komu?

lajkonik - 8 grudnia 2017, 20:21:03 - *.dynamic.chello.pl
Na takiej murawie to samemu by się chciało grać

JoiTy - 8 grudnia 2017, 20:23:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ekstraklasa dla 700 kibiców. Weźcie sączersi nie róbcie se jaj

WISŁA TS - 8 grudnia 2017, 20:25:02 - *.net.cybernetwmw.com
724!!! ahahahahhahahahahaha
Frekwencyjnie patrząc to Pięc razy słabsi od Niecieczy

needle - 8 grudnia 2017, 20:26:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Włączyłem sobie ten mecz. Nie widziałem SANDECJI w tym sezonie i chciałem porównać do GÓRNIKA, którego przegoniła w rozgrywkach zaplecza. No i nie ma porównania, ale to każdy już wie.
Prawdopodobnie grali lepiej ale JAGA pokazała, że można grać lepiej nawet gdy nie ma widzów na stadionie i deszcz pada. Odniosłem wrażenie, że różnica w tzw kulturze gry na korzyść JAGI była taka jakby białostocka drużyna przyjechała do lidera III ligi 10 lat wstecz
Co do karnych to mam wątpliwości ale one znikają gdy przeczytałem co nabazgrał ===> kkk. Co Ty sobie chłopie myślisz...?
Natomiast w 75, bodajże, minucie sędzia zastosował prawo korzyści i wydaje mi się, ze z tej akcji nie mogło nic wyniknąć i JAGA straciła pozycję do groźnej sytuacji.
Tak czy owak gdyby qyasigospodarze zremisowali to byłoby krzywdą dla sportu. Na dziś najpewniej najsłabsza drużyna w ekstraklasie i w dodatku wszystkie mecze na wyjeździe. Swoją drogą zwrócę uwagę, ze np w snookerze jak wejdziesz do grona zawodowców to masz gwarantowany udział w rozgrywkach przez 2 lata, to po 10 msc możesz wylecieć i możesz nigdy nie wrócić!
IGła
PS @Czarny
Ty naprawdę sądzisz, że radni są uzależnienie od głosów kibiców...? i ich wynik...?
To nie jest Nieciecza aby rozliczyć radnego albo nagrodzić realekcją, chyba pomyliłeś
W miejscowościach >40000 mieszkańców są wybory proporcjonalne i raczej zależy od poparcia partyjnego dalsza kariera.
Zakładam, że w NS rządząca partia będzie miała większość albo po prostu wygra i nie przeszkodzi im to, że byli oporni aby usunąć pomnik "braterstwa". Wygrają i radny mający poparcie lidera powiatu może się wypiąć na szalikowców. Widać, że nie znasz mechanizmów

KKS - 8 grudnia 2017, 20:29:55 - *.146.162.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tylko teraz to już musimy mieć stadion spelniajace standard na 1 lige wiec budowa sdadionu to konieczność wiec i tak jeśli nawet spadniemy to będziemy dojezdzac

pebe - 8 grudnia 2017, 20:29:56 - *.dynamic.mm.pl
ciekawe jak by wasze druzuny graly mecze domowe w innym miescie czy byly by takie tłumy. nie jestem kibicem sandecji

Olaf - 8 grudnia 2017, 20:30:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaki wstyd? Piątek, godzina 18.30 Ilu z Was by przyjechało?! Niezależnie od miasta? Przykre, że Sandecja gra na wyjeździe, ale jednak tych siedem stów było - prawda?! Opole pozdrawia wiernych!

zz - 8 grudnia 2017, 20:33:24 - *.gtnet.net.pl
Jeszcze tak patrze na średnią frekwencje Sandecji z poprzedniego sezonu i było to uwaga całe 1500!!!
12 frekwencja w lidze. Że też tak PZPN nie ma ostrzejszych rygorów co do finansów w klubach i odpowiedzialności działaczy (choć tutaj to powinno to być uregulowane przez ustawodawce) bo często zasłużone klubu z kibicami i ostatnio już z obiektami przez upadłości grają zbyt nisko. PZPN jeszcze dokłada reformy przez co z tych lig jest ciężko się wygrzebać. Popatrzcie na III ligę gr.IV. Jakie tam firmy grają!!! Normalnie takie kluby jak Sandecja nie grałyby nawet w II lidze bo ich miejsce zajęłyby Widzew, Motor, Zawisza, ŁKS Łódź, Elana, Stal Rzeszów, Resovia, Stal Rzeszów itp. czy kluby z wywodzące się z miast podobnych pod kątem ludności do Nowego Sącza jak Hetman Zamość, ŁKS Łomża, Górnik Konin, KKS Kalisz, Stilon Gorzów, Unia Tarnów a mające znacznie więcej kibiców. Nowy Sącz nie jest małym miastem ale tam nigdy nie było klimatu na piłkę. Już tak często krytykowany Górnik Łęczna wypada dużo lepiej a miasto 4 razy mniejsze!!! Tak wiem głównym aspektem decydującym o tym gdzie gra danych klub jest aspekt sportowy. Ale trzeba mieć też dla kogo grać. I chyba lepiej by wyżej (w odpowiednich ligach) grały wyżej wymienione drużyny. Wyobraźcie sobie że zamiast tych najmniej ciekawych drużyn w ekstraklasie z najniższą frekwencją grają Widzew, Motor, Zawisza. Już inaczej by to wyglądało. Wyższa frekwencja na stadionach, więcej sponsorów, więcej ludzi przed TV i wszystko to się nakręca w dobrym kierunku.

czarny - 8 grudnia 2017, 20:35:13 - *.197.120.98.threembb.co.uk
@igla
niby masz rację, niby ja jej nie mam, ale poczytaj o stadionie dla Szczecina, który jest obiecywany przed każdymi wyborami, to samo tyczy się Częstochowy. Zgodzę się, że kibice piłkarscy to w skali NS może 5% wyborców, aczkolwiek ten kit jest wciskany przez polityków przy każdej okazji zawsze i wszędzie.

kibic. - 8 grudnia 2017, 20:36:48 - *.play-internet.pl
oczy mi spuchly z paczenia

WisełkaTS - 8 grudnia 2017, 20:38:36 - *.146.102.55.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Kibiców nie mają, fartem po karnych wygrywają, spadajcie do niższej ligi Białostockie...

kw - 8 grudnia 2017, 20:49:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ZAWSZE MÓWIŁEM NAJPIERW STADION A POTEM LIGA ,ale rządzący myślą że mają racje tak samo jak w polityce

KCH - 8 grudnia 2017, 20:49:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja wiem że nie swoja miejscowość, nie swój stadion, piątek wczesny wieczór (lub późne popołudnie jak kto woli), pogoda nie zachęca, drużyna nie wygrała od 8 czy 9 spotkań, ale 724 ludzi na meczu to jest naprawdę DRAMAT. Do tego drużyna grająca brzydką anty-piłkę, licząca na stałe fragmenty tylko i na jakieś farfocle ze strony rywali, prowokująca ostrą grą jak nie idzie.. Ten mecz dedykuję wszystkim orędownikom powiększania ekstraklasy do 18 drużyn.

JoiTy - 8 grudnia 2017, 20:53:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oczywiście, najpierw stadion a potem awans a nie odwrotnie.jak to potem wygląda?700 osób na meczu? po prostu wstyd i nie ma żadnego usprawiedliwienia. mecz nie był z Łęczną czy innym Podbeskidziem tylko z dobrym w ostatnich czasach zespołem.

ok - 8 grudnia 2017, 21:00:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To Wisełka zamelduj gdzie trzeba

Keisyr - 8 grudnia 2017, 21:04:52 - *.dynamic.chello.pl
Sandecja jest juz w 1 lidze !!! Sprawiedliwości stalo zadość za brak stadionu i frekwencję na trybunach
Władze Nowego Sącza myslaly ze się im uda i beda robić sobie poparcie wyborców bez zadnego wkladu pracy Nic z tego, za spadek Sandecji rzadzaca formacja w Nowym Sączu straci wladze

gggg - 8 grudnia 2017, 21:10:13 - *.play-internet.pl
Publika niczym jedna mateja

dam - 8 grudnia 2017, 21:18:27 - *.dynamic.mm.pl
Drużyna bez kibiców bez stadionu bez niczego

Keisyr - 8 grudnia 2017, 21:24:33 - *.dynamic.chello.pl
Mam jedną satysfakcję Na Sandecje w ekstraklasie nie wydalem ani złotówki Nigdy nie byłem w Niecieczy Nie będę jeździł po wsi za swoją drużyną

futbolek - 8 grudnia 2017, 21:24:41 - *.centertel.pl
Boże po co takie miasta jak Nowy Sącz w ekstraklasie już na 3 lidze jest więcej kibiców

ico - 8 grudnia 2017, 21:26:01 - *.dynamic-ra-11.vectranet.pl
Jaga jak zawsze na farcie,bo z gry to srodek tabeli!

Greg - 8 grudnia 2017, 21:26:11 - *.adsl.inetia.pl
Żenada i wstyd dla Nowego Sącza!! Proponuję oddać krzesełka i zgłosić drużynę od 4 ligi tak będzie lepiej bo tego się nie da oglądać a później pretensje że na meczu 700 osób

Zajmon Leg - 8 grudnia 2017, 21:29:10 - *.146.2.70.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Pogoń i Sandecja. Domyslcie się co....

RS - 8 grudnia 2017, 21:32:36 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z tą frekwencją to też ludzie nie przesadzajcie aż tak - grudzień, zimno, zespół który gra typową antypiłkę. Pamiętajcie, że ileś osób ogląda mecze w TV a do tego są dziesiątki strumieni w internecie. Kiedyś oglądałem na pierwszej lepszej stronie mecz to było 5500 widzów a tych stron jest mnóstwo. Tak więc to nie jest tak że piłkarze grają dla kilkuset osób. To jedynie problem jest taki, że Sandecja to żywa antyreklama piłki nożnej.

KrkWisla - 8 grudnia 2017, 21:42:22 - *.centertel.pl
Sandecja to wiadomo nisko w tabeli... Ale jaga na podium, a ile ich było na wyjeździe i w ogóle na ostatnich wyjazdach ??

y - 8 grudnia 2017, 21:46:01 - *.146.3.77.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Bez sensu jest zezwalanie na grę w lidze klubom, które nie mają stadionu spełniającego wymogi licencyjne i tułają się po kraju.
Wiadomo, że nie ma tu kultury kibicowania dyscyplinie, tylko kibicuje się sukcesowi - a i ten szybko się Polakom nudzi.

Wiesniak - 8 grudnia 2017, 22:01:19 - *.184.255.88.ipv4.supernova.orange.pl
A tak się napinali, muskuły preżyli, a tu przyjedzie że sledziami wrócić tam skąd przyszli... 1 liga wita wioskę. Później 2 liga... A dalej to już szybko pójdzie. I co? Boli? Ma boleć to wasze słowa hahaha

Seba42 - 8 grudnia 2017, 22:01:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mam pytanie do wielkomiejskiego. Czy ktoś zabrania widzowi, ŁKS, Zawiszy itp gry w ekstraklasie? Niech sobie awansują to będą w niej grać. Na razie gra termalnych i Sandecja bo wywalczyły awans. Jak się jest bankrutem, żyje ponad stan to się gra w 5 lidze, do kogo macie pretensje. Aha, jakby nie takie jak mówicie wioski jak Amica czy Groclin to Lecha czy Polonii Warszawa też nie byloby w ekstra. Zastanówcie się jak to jest ze małe dobrze zarządzane kluby muszą ratować wielkie miasta i zostawcie nas w spokoju

Wiesniak - 8 grudnia 2017, 22:15:14 - *.184.255.88.ipv4.supernova.orange.pl
O czym ty mówisz? Jakie zarządzanie? Bo miasto jeszcze daje kasę? Chciała wieś się pokazać to kupili sobie extraklape. Termalica ok. Tam gość zarządza.

Wiesniak - 8 grudnia 2017, 22:21:15 - *.184.255.88.ipv4.supernova.orange.pl
2.5 miliona rok w rok od miasta... Bez urazy ale nawet z takim budżetem bez wsparcia dodatkowych sponsorów 76 klubów z A klasy bez problemów też by grało.... Tylko po co to nie bardzo wiemy.

fansport - 8 grudnia 2017, 22:24:01 - *.dynamic.chello.pl
Tylko w meczach z Legią pełna mobilizacja, wstyd.

pitt - 8 grudnia 2017, 22:34:22 - *.146.43.149.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Nowy Sącz ma więcej mieszkańców od Lubina,tyle że nie ma stadionu, ale to nie powód by tylko duże miasta grały w ekstraklasie, a mniejsze to już nie.

WisełkaTS - 8 grudnia 2017, 22:44:43 - *.146.32.22.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Do ok: a żebyś wiedział że trzeba by to zgłosić gdzieś bo jak można tak na farcie zdobywać punkty co mecz! Kibice w Białym widzą że jaga brzydko gra i fartem jest tak wysoko więc na meczu w Białym zaledwie 4tys. o wyjazdach już nie wspomnę.

chipek - 8 grudnia 2017, 22:45:50 - *.dynamic.chello.pl
Brawo dla kibiców sandecji tlumy na trybunach !! jakby nie przyjezdni z Bialegosoku bylo by was 500 kibicow...haha sandecja nie ma kibicow!

do pitt - 8 grudnia 2017, 22:54:40 - *.gtnet.net.pl
Nikt nie mówi, że Ekstraklasa ma być tylko dla klubów z dużych miast. Chodzi o to żeby była jakaś przyzwoita frekwencja. Poza tym Nowy Sącz nie jest takim małym miastem. I tu jest problem. Bo są mniejsze miasta w niższych ligach ale z większą frekwencją.

janek09@on - 8 grudnia 2017, 23:06:34 - *.58.225.73
ktoś powiedział prawdę przed tym meczem ze drużyny po meczu z legia są słabe i to prawda niby nikt nie kocha tu legii ale każdy stadion się zapełnia jak nigdy jak grają z legia co za obluda

Se - 8 grudnia 2017, 23:13:45 - *.10.208.93
Spokojnie w niedzielę Szczecin będzie próbował odzyskać rekord

Olaf - 8 grudnia 2017, 23:28:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
O co Wam chodzi dokładnie?! Jak klub awansuje przez pieniądze z adekwatnym na EX stadionem, to źle! Gdy Sandecja awansuje bez stadionu, ale w sportowym stylu, to też źle?! Kto pisze na 90siątce? Same gnoje z gimnazjum? Nie jestem kibicem Sandecji, ale nie cierpię wynaturzeń młodych socjopatów którzy piszą aby przylać i mieć satysfakcję!!!! Patrzcie na to z perspektywy fanów Sandecji! To jest trudny dla nich czas i nie jest to ich wina przecież! Życie kurna! Tak się złożyło i tak jest, i trzeba wierzyć, że władzom Nowego Sącza autentycznie zależy na Sandecji... Kibice mogą tylko protestować i głosować w przyszłości, ale co to zmieni na teraz?! ...

Sebek - 8 grudnia 2017, 23:31:01 - *.dynamic.mm.pl
do Pitt... Mielec dwa razy mniejszy od Nowego Sącza.. na każdym meczu 3200,a będzie więcej ej

bigos - 8 grudnia 2017, 23:44:22 - *.dip0.t-ipconnect.de
Nowy Sącz po co to wszystko? Nie męczcie już siebie i tej garstki wiernych kibiców Ekstraklasy. Spadajcie razem z tym tworem z Niecieczy jak najniżej,aby nawet przez moment nie pomyśleć o najwyższej klasie rozgrywkowej w Polsce. Jaga też żenada ,ale żenada o jedną bramkę więcej od "gospodarzy".

lototo - 8 grudnia 2017, 23:47:13 - *.220.254.219 (*.17.100.121)
ilu kibicow Jagi?ponoc z przygodami na trasie

Cd - 8 grudnia 2017, 23:49:14 - *.play-internet.pl
Dzieki Olaf. Chylimy czola przed lepszymi i bogatezymi. I zapewniam ze bedziemy walczyc i niejefen punkt urwiemy czolowce. Nawet jak trzeba bedzie odejsc to z honorem!

BartekNS - 9 grudnia 2017, 0:42:37 - *.218.124.166
@lototo
Kibiców Jagi w klatce ok. 30-35 jak próbowałem policzyć siedząc na przeciwko
Co do meczu kilka spostrzeżeń albo jak kto woli pytań:
1) Dlaczego karnego nie strzelał Mały, który w tamtym sezonie miał skuteczność na poziomie R. Lewandowskiego?
2) Dlaczego tak wcześnie z boiska schodzi Trochim zakładając, że to nie żaden uraz?
3) Co na boisku już kolejny mecz robi Basta?
4) Kiedy Ciufa będący takim sądeckim Ramosem, praktycznie w każdym jednym meczu odwalającym coś na niekorzyść drużyny się ogarnie?
5) Kiedy futbolowi znawcy z tej strony zajarzą w tych swoich mózgach, że Sandecja gra każdy mecz na wyjeździe? Nie usprawiedliwiam dzisiejszej frekwencji bo to wstyd jak na najwyższą klasę rozgrywkową w Polsce ale w/w wyjazd na pustkowie, gdzie masz 1,5 godziny drogi w jedną stronę + godz. 18 w piątek gdzie ludzie są jeszcze w pracy + grudzień + forma zespołu = efekt jak na załączonym obrazku, to było pewne, że dzisiaj na meczu w najlepszym przypadku będzie max. 1000 osób
Wzmocnienia, wzmocnienia i jeszcze raz wzmocnienia bo bez tego będzie spadek z hukiem, o stadionie nie wspominam bo to jest za oczywiste...

Rozbawiony - 9 grudnia 2017, 3:43:36 - *.centertel.pl
Nie wiem gdzie to napisać,chyba już jest za pozno żeby dużo osob to przeczytało.Obejrzałem sobie skrot na ekstraklasa.tv i dochodze do wniosku ze w ostatniej akcji mielismy podanie do wlasnego bramkarza i powinien być rzut wolny z lini bramkowej praktycznie.

hans - 9 grudnia 2017, 7:25:49 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Co wy chcecie od frekfencji ? Przecież więcej ludzi w Niecieczy nie ma - to i tak dobrze że wszyscy przyszli.

greg239 - 9 grudnia 2017, 9:09:11 - *.dynamic.mm.pl
Sebek@,skad Ty czerpiesz informacje ?z rosyjskiej encyklopedi ? P

luka - 9 grudnia 2017, 9:47:36 - *.adsl.inetia.pl
Pytanie do kibiców Sandeji na waszym stadionie jest coś w ogóle robione żeby nadawał się do ekstraklasy?

matiOKS - 9 grudnia 2017, 9:52:39 - *.dynamic.mm.pl
Sandecja spadek pewny

typ - 9 grudnia 2017, 10:12:04 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl
jaka liga taki Buffon

kibic - 9 grudnia 2017, 10:28:45 - *.231.6.69.koba.pl
kolejna kolejka i znów WisełkaTS ma ból dupy o Jagiellonie...

greg - 9 grudnia 2017, 10:41:58 - *.adsl.inetia.pl
poczekajcie szczekacze będzie Sandecja miała stadion to nie jeden się zdziwi jak zobaczy frekwencje Sądecczyzna ma pona 200 tyś mieszkańców i wszyscy kibicują Sandecji nie życze nikomu takiej sytuacji w jakiej są kibice Sandecji dojazdy do tej wsi nieciecza prowadzą drogi przez mękę i ciągłe korki a czas przejazdu ok 2 godz

Rafel - 9 grudnia 2017, 10:42:50 - *.play-internet.pl
Przez ilość kibiców i wielkość miast się nie awansuje do ex tylko trzeba wywalczyć to w Ilidze i co z tego ze polonia warszawa czy Odra Opole ma więcej mieszkańców od NS
Śląsk Wrocław tez kiepsko gra i 8 tys kibiców w takim mieście na meczach? Ponadto do końca rundy jeszcze dużo meczy zobaczymy co potem czyli w lutym jak będzie nowy trener a tabela jest tak "płaska" ze dwa mecze wygrane i 3 pozycję w tabeli do góry lekko można wyjść. Tylko niech coś się dzieje z tym stadionem bo nawet możemy spaść z 3 miejsca za brak infrastruktury!

Sharks - 9 grudnia 2017, 11:51:22 - *.centertel.pl
Można powiedzieć że oba zespoły grały na wyjeździe i teraz porównajmy ile było kibiców którego klubu. Dla mnie kibice Jagi to porażka tak samo jak Sandecji.

WisełkaTS - 9 grudnia 2017, 12:02:16 - *.146.68.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jedziecie po kibicach Sandecji i słusznie (chociaż u nas w Kraku byli w 1.000), ale kibice Jagieloni nie są lepsi. Na meczach u siebie 4.000 (mimo że stadion w swoim mieście!), a na wyjazdy po kilkadziesiąt osób - DNO!

Only KSG - 9 grudnia 2017, 12:32:40 - *.xenosite.net
Wiele osób tu pisze bzdury o tym że na legię się zespoły spinają, a po legii są słabe. Jakoś w Zabrzu z tym nie ma problemu, spytajcie pod Wawelem...

Only KSG - 9 grudnia 2017, 12:33:56 - *.xenosite.net
Albo w Białymstoku....

Greg - 9 grudnia 2017, 12:34:54 - *.adsl.inetia.pl
Wisełka ts popatrz na siebie ilu was jeździ na wyjazdy a potem czepiaj się innych bo z tego co widzę to nie jesteście lepsi od Jagi

WisełkaTS - 9 grudnia 2017, 14:04:41 - *.146.68.216.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Od baby jagi to jest większość zespołów w tej lidze lepsza pod względem wyjazdów i nie tylko...

kibic - 9 grudnia 2017, 15:32:38 - *.231.6.69.koba.pl
i bez baby Jagi żyć nie możesz...

needle - 9 grudnia 2017, 17:21:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Czarny...
Tak, mataczą...to prawda.
I w Szczecinie i gdzie indziej. Szkoda, że kluby nie są prywatne ale widocznie się inaczej nie da skoro i w bogatszych krajach stadiony należą do Miasta albo nawet są państwowe.
Co do Szczecina to mieszkający tam mój przyjaciel powiedział mi kiedyś, że to miasto nie ma szczęścia do prezydentów i tu wówczas nie chodziło o stadion ale zastanówmy się chwilkę...
Czemu są takie rygory odnośnie stadionów skoro to nie filharmonia i klientela zupełnie inna a co i raz wypada jakiś klub za długi czy nie ma na bieżące wydatki i wypłaty dla ludzi.
Kibic stołecznej POLONII rzekł mi niedawno: jak to jest że ani ustawodawca ani PZPN jako dominujący związek ani Ekstraklasa SA nie zrobiły nic jak PW czy później ZAWISZA były okradane dostając kasiorkę z transmisji a takiemu Ruchowi daje się kolejne szanse choć swąd stamtąd aż do Łodzi dociera.
A radni to tacy ludzie jak Ty czy ja; tym bardziej, że ja radnym już byłem. Gdy tylko skończyłem swoją misję zlikwidowali stadion [sprzedając część terenu] gdzie zaczynał swoją przygodę Stachurski i do dziś nie działa choć 2 dekady mijają
Sytuacji w Częstochowie nie znam; zresztą jeszcze w czerwcu grali niżej
IGła

needle - 9 grudnia 2017, 17:30:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Znowu mamy sytuację kibica w kapciach tzn interesującym się tylko wynikami i oficjalnymi informacjami...
Kurski dałby Ci pracę od ręki
@Zz
Ciekawą statystykę podałeś z tą relatywnie niską frekwencją SANDECJI pomimo, że wygrywała!
Jednak z Twoim przesłaniem dalej wypisywanym nie sposób się zgodzić bo sponsoring to jedno, budżet drugie, kontroferta (co w zamian dla dla mieszkańców) trzecie, przychylność miasta [radni większościowi! ] czwarte; dobra praca z młodzieżą piąte; właściwa formuła pracy i dobór odpowiednich ludzi szóste i na koniec odrobinka szczęścia.
Używasz sformułowań, że zasłużone kluby grają "zbyt nisko" . Wybacz, to Ty będziesz ustalał kto gdzie ma grać czy uczciwie prowadzone rozgrywki...?
Nazywanie SANDECJI klubem III ligowym to jest coś takiego jakby ktoś Ciebie nazwał małpiatką... Pasuje Ci...??? No właśnie!
Jeśli grają w ekstraklasie to klub extraklasowy; o KORONIE mówisz ekstraklasa a wiadomo, że awanse kupione, tak...? A tu nic nie wskazuje na to aby weszli nieuczciwie.
O GieKSie mówisz, że zasłużona jak podium i puchary osiągała kupując- nie tylko swoje- mecze...
Ech, Wy
Kiedy wytrzeźwiejecie...?
A nie może być tak, że ktoś miał więcej szczęścia i awansuje o dwie klasy rozgrywkowe w krótkim czasie a później spadnie o jedną...?
Widać, że usunięcie logiki ze szkół średnich po wojnie i nieboszczka czerwona partia ze wszystkimi swoimi błędami zadbały aby lemingi były na topie i narzekały na "niewiadomonaco"
IGła

Karaś - 9 grudnia 2017, 18:50:54 - *.centertel.pl
Jaga trafiona przez Stomil, z jednej strony jak i z drugiej ok 30 osob. Wygrana Stomilu.

LEON - 10 grudnia 2017, 2:24:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spodziewałem się więcej goli ale spoko

Dark - 10 grudnia 2017, 4:14:33 - *.dynamic.chello.pl
Pomyśleć, że jedni chcą jeszcze powiększać ligę. Niemcy, kraj dwa razy ludniejszy pod Polski, ma ligę, w której gra tylko 18 (a nie 20) klubów.

Kibic - 10 grudnia 2017, 22:51:38 - *.58.142.221
Jaga trafiona ale nie przez Stomil ale blisko bo przez ich ukladowicza z miasta ze znanym browarem.

Miro - 11 grudnia 2017, 0:04:57 - *.lightspeed.chcgil.sbcglobal.net
ŁKS Łomża trafia Jagę na powrocie.

BKS - 11 grudnia 2017, 16:41:11 - *.219.210.250
Ktoś napisze coś więcej na temat tego starcia ??

do bks - 12 grudnia 2017, 7:46:51 - *.7bulls.com
nic tam nie było wielkiego

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas