[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


16 stycznia 2018, 16:33:54 - koofel
Ruch i Stomil ukarane odjęciem punktów

Komisja ds. Licencji Klubowych PZPN ukarała Ruch Chorzów i Stomil Olsztyn odjęciem punktów w bieżącym sezonie za brak spłaty zaległych zobowiązań w wyznaczonym terminie.

Komunikat Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN:

W dniu 11 stycznia odbyło się posiedzenie Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN. Spotkanie poświęcone było sytuacji klubów I ligi w zakresie kryterium F09, tj. zobowiązań powstałych pomiędzy 1 stycznia a 30 czerwca 2017 roku, które należało zapłacić do 30 listopada 2017. Przeprowadzona przez ekspertów finansowych analiza złożonej dokumentacji wykazała, że dwa kluby I ligi nie spełniły wymagań stawianych przez kryterium F.09. W związku z powyższym na posiedzenie zaproszeni zostali przedstawiciele Stomilu Olsztyn oraz Ruchu Chorzów w celu złożenia dodatkowych wyjaśnień.

Komisja ds. Licencji Klubowych uznała, że 16 klubów I ligi spełniło wymagania kryterium F.09 Podręcznika Licencyjnego dla Klubów I ligi na sezon 2017/2018, zaś dwa kluby bezsprzecznie nie spełniły przedmiotowego kryterium. W tak ustalonym stanie faktycznym Komisja ds. Licencji Klubowych PZPN postanowiła:

1) Na podstawie pkt. 10.11.1 ust. 2 w zw. z pkt.5.3.2 ust. 4 Podręcznika Licencyjnego dla Klubów I ligi na sezon 2017/2018 nałożyć na Klub Stomil Olsztyn SA sankcję regulaminową w postaci 1 (jednego) ujemnego punktu w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2017/2018.

2) Na podstawie pkt. 10.11.1 ust. 2 w zw. z pkt.5.3.2 ust. 4 Podręcznika Licencyjnego dla Klubów I ligi na sezon 2017/2018 nałożyć na Klub Ruch Chorzów SA w restrukturyzacji sankcję regulaminową w postaci 6 (sześciu) ujemnych punktów w bieżącym sezonie rozgrywkowym 2017/2018, w związku z naruszeniem kryterium F.09 z poniższym zastrzeżeniem:

W przypadku spłaty wszystkich zobowiązań wynikających z kryterium F.09 w terminie do 28 lutego 2018 roku, powyższa kara zostanie ograniczona do 1 (jednego) ujemnego punktu w sezonie rozgrywkowym 2017/2018.

Od powyższych decyzji przysługuje Klubom odwołanie za pośrednictwem Komisji ds. Licencji Klubowych PZPN do Komisji Odwoławczej ds. Licencji Klubowych PZPN w terminie 5 dni.

Jednocześnie przypominamy, że 14 grudnia 2017 roku Komisja ds. Licencji Klubowych PZPN postanowiła zobowiązać klub Ruch Chorzów w restrukturyzacji SA do realizacji zobowiązań wynikających z zawartych porozumień z byłymi i obecnymi pracownikami, w szczególności zobowiązań wynikających z regulaminu premiowania na sezon 2015/2016 z tytułu zajęcia 8. miejsca w rozgrywkach oraz zobowiązań względem pracowników fundacji w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2018 roku pod rygorem automatycznego cofnięcia licencji.

W zakreślonym terminie Ruch Chorzów uregulował przedmiotowe zobowiązania.


źródło: PZPN

X7 - 16 stycznia 2018, 16:38:48 - *.dynamic.mm.pl
Ile można, kiedy w Stomilu będzie w końcu normalnie.

Jastrzębie - 16 stycznia 2018, 16:39:30 - *.internetia.net.pl
Nie ma siana co

keewin - 16 stycznia 2018, 16:41:05 - *.play-internet.pl
szkoda tego ruchu ciągle go tyko w d.pę kopią z każdej strony.

$$$ - 16 stycznia 2018, 16:41:08 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl
Przecież to są jaja ... Nie kibicuje Ruchowi, ale oni się przez to nie wygrzebią ze strefy spadkowej. PZPN PZPN ....

Xxxxxx - 16 stycznia 2018, 16:41:49 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Niestety ale te 6 pkt dla ruchu znaczy spadek bo będą mieli tylko 9 pkt i w obecnej sytuacji aż 11pt straty

kefir81 - 16 stycznia 2018, 16:42:14 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Już minus 11 się uzbierało...

warga - 16 stycznia 2018, 16:42:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To do bociana

do jastrze - 16 stycznia 2018, 16:43:01 - *.play-internet.pl
tak jak u was kilka lat temu!!!! pamięć odjęło? zapomniał wół jak cielęciem był!!!

adam - 16 stycznia 2018, 16:43:22 - *.dynamic.mm.pl
tzn ze maja -11? czy do tamtych 5 dodaja jeden i w sumie maja -6?

mister - 16 stycznia 2018, 16:44:06 - *.jmdi.pl
Gdyby nie mieli ujemnych punktów (nie liczę tych co są tutaj) mieliby 14 miejsce

haparoiden - 16 stycznia 2018, 16:45:25 - *.dynamic.chello.pl
@adam - jak zapłacą do 28 lutego to -6, a jak nie, to -11

GKS - 16 stycznia 2018, 16:46:06 - *.play-internet.pl
I dobrze, toną w długach, na Cypr jadą i ciągle ino piszą jak to wracają do żywych. Spadnijcie jak My do IV ligi i wróćcie na normalnych warunkach tam gdzie wasze miejsce czyli do najlepszych w kraju. Pozdrawiam kibic GieKSy

eustahy66 - 16 stycznia 2018, 16:47:36 - *.dyn.telefonica.de
Takie są konsekwencje zatrudniania na kierownicze stanowiska ludzi którzy totalnie nie znają się na robocie którą mają wykonywać, podejmują własne decyzje tylko po ty by światu pokazać że ja tu rządzę i wymiguje się od przestrzegania kontraktów które sam ustalał i sam się na nie godził. Szkoda że klub,nie winny piłkarze i kibice muszą na tym cierpieć ale niestety tylko tak można oczyścić to bagno. Kary powinny być drakońskie zeby kolejny Nowak czy Kowalski z innego klubu pomyślał sobie że nie ma sensu lecieć w kulki bo straci głowe. Mam nadzieję że Lechia za swoje zaległości też wkrótce zostanie solidnie ukarana zanim będzie za późno.

\G/ - 16 stycznia 2018, 16:48:33 - *.dynamic-ra-12.vectranet.pl
Miód na moje serce

bankier - 16 stycznia 2018, 16:52:39 - *.dynamic.chello.pl
Ruch ma spłacić 2,3 mln zł, wtedy zwrócą im 5 punktów. Wychodzi prawie pół miliona złotych za 1 punkt - trzeba się zastanowić, czy to w ogóle się opłaca, zwłaszcza że i tak są już jedną nogą w II lidze.

Miki - 16 stycznia 2018, 16:57:49 - *.19-2.cable.virginm.net
Lubie Ruch ale najlepiej jest zacząc od 4 ligi i wtedy wszystko poukładac tak jak Lks czy Widzew

Cicha -6 - 16 stycznia 2018, 17:01:06 - *.29.164.12.threembb.co.uk
A w Chorzowie ciągle przymrozki!

gosc - 16 stycznia 2018, 17:01:40 - *.play-internet.pl
Wszystko zgodnie z planem. Ruch spłaci swoje zobowiązania.Prawo związkowe ponad prawem krajowym mocno chore ale taki mamy klimat. Ci co tutaj piszą od zaczynaniu od zera wstydu nie mają. Ruch będzie pierwszym klubem, który wyjdzie z tak dużego zadłużenia i spłaci wierzycieli.

La_brujita - 16 stycznia 2018, 17:03:42 - *.dynamic.gprs.plus.pl
To juz jest kopanie leżącego normalnie. Szkoda tego zasłużonego klubu. PZPN powinien ala casus Tomasz Gollob (za zasługi) pomóc Ruchowi. Taki klub nie może na kolanach ciułać się po niższych ligach.
Stomilu też szkoda bo już od kilku lat tam wiatr w oczy im wieje.
Nie dajcie się!

laki - 16 stycznia 2018, 17:07:14 - *.dynamic.chello.pl
brawo i nie chodzi tu o Ruch i Stomil które darzę szacunkiem , chodzi tu o podstawową zasadę ,jeżeli podpisuje ktoś w imieniu klubów umowę z trenerem lub zawodnkiem to jego i klubu obowiązkiem jest go wypełnić ! nie wolno podpisywać umów nie mając na ich realizacje środków ! niech kluby teraz ścigają z powództwa cywilnego teych działaczy co narobili takiego dziadostwa !

eustahy66 - 16 stycznia 2018, 17:11:04 - *.dyn.telefonica.de
gosc - To nie Ruch spłaci wierzycieli tylko zrobi to miasto, czyli de facto jego mieszkańcy bo długi spłacane są z miejskiej kasy. Chorzów takich pieniędzy nie ma więc skąd sie wezmą ? Z większych podatków ! To oznacza ze wszystkie ceny pójdą w górę, ceny nieruchomości, żywności, gazu,prądu,wody itd itd...Dla mieszkańca to będzie mało odczuwalne bo będzie stratny - dajmy na to - 30 zł w skali miesiąca....Ale te podatki będą rosły i rosły az okaże się ze Chorzowianin traci na podatkach przykładowe 300 zł wiecej niz rok wczesniej. To samo będzie jak Chorzów wybuduje stadion dla Ruchu, i będzie musiał utrzymywać Stadion Śląski. To wszystko to efekt nieudolnych działań władz klubu i miasta. Prezes klubu pozycza miliony i nie interesuje go czy kiedys klub będzie w stanie te miliony oddac bo zanim minie termin zwrotu pożyczki to Prezes juz dawno bedzie pracował gdzie indziej, najlepiej w innym kraju i nie zostanie pociągnięty do odpowiedzialności, a cierpieć będą nie winni.....Tak wygląda w skrócie struktura działań prezesów klubów dlatego taką patologię nalezy tępić bo cierpimy na tym WSZYSCY, nie tylko klub

fansport - 16 stycznia 2018, 17:16:36 - *.dynamic.chello.pl
może lepiej było od razu zdegradować, po co bawić się w odejmowanie punktów, a tak swoją drogą, to kompromitacją było przyznanie tym klubom licencji.

Alpen - 16 stycznia 2018, 17:19:31 - *.146.67.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czyli Ruch już praktycznie w II lidze. Nie wiem czy gra była warta świeczki. Lepiej było się spokojnie odbudowywać od IV. Teraz będzie krócej, ale wyjdzie bardzo drogo.

Garbarnia - 16 stycznia 2018, 17:20:33 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Na miejsce bankrutów Garbarnia Kraków w 1 lidze nie widzę inaczej.

gosc - 16 stycznia 2018, 17:23:04 - *.play-internet.pl
Ruch spłacil 10 mln zł z prywatnych pieniędzy. Część spłaca miasto a część aktualny większościowy udziałowiec więc nie pisz bzdur. Do tego wszystkie bieżące koszty pokrywa prywatny właściciel od roku więc nie zaklamuj rzeczywistości. To zupełnie inny model niż w Katowicach i Zabrzu. Trudno żeby Chorzów o swój największy skarb nie dbał.

NIE waRto - 16 stycznia 2018, 17:23:35 - *.29.164.12.threembb.co.uk
Dwie i pół bańki za 5pkt.gRa nie jest waRta świeczki.Tyle kasy to budżet na cały sezon większości klubów w tej lidze, tRzeba się pogodzić z faktem ze dziś poznaliśmy pieRwszego spadkowicza!

hans - 16 stycznia 2018, 17:23:58 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Za sam stadion powinni dostać -10 tak samo jak Pogoń i Wisła P. A ulgowo bo 1 liga -5 powinien dostać Raków i kilku innych.

dino - 16 stycznia 2018, 17:25:42 - *.173.108.201
-11 aż mnie zabolało w Warszawie

bifer - 16 stycznia 2018, 17:29:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Ruchu to rozumiem bo tam bida aż piszczy,ale w Stomilu który ma sponsora firmę Budimex i jeszcze mają długi,przecież sponsor powinnien pomóc spłacić jakąś część tych długów i może teraz by tej kary nie było.

Alpen - 16 stycznia 2018, 17:29:39 - *.146.67.43.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ale fakt jest też taki, że takie dawanie licencji na kredyt zawsze kończy się tak samo. Trupa można pudrować w nieskończoność, tylko po co taka szopka? Komisja licencyjna to fikcja.

jo - 16 stycznia 2018, 17:32:15 - *.dynamic-zab-06.vectranet.pl
A jaką karę mają wymierzyć mieszkańcy Chorzowa za marnotrawstwo publicznych pieniędzy przez bankruta z cichej 6?

GK - 16 stycznia 2018, 17:39:18 - *.play-internet.pl
Ruch 2 liga !!!!!!!!!!!!

Pielgrzym - 16 stycznia 2018, 17:42:30 - *.ssp.dialog.net.pl
Moim zdaniem Ruch powinien wstrzymać WSZELKIE Spłaty. Ogłosić BANKRUCTWO.I rozpocząć rozgrywki od III ligi z czystym kontem. I tak spadną ,a ogłaszając BANKRUCTWO KASA zostaje ,PZPN-Komicja może IM rowek wylizać. Chcą upodlić Ruch i to zrobią.

Racovia - 16 stycznia 2018, 17:43:45 - *.4-2.cable.virginm.net
@hans
Rakow za stadion i traktowanie po macoszemu przez urzad miasta powinien dostac + 10 pkt.

Swit - 16 stycznia 2018, 17:44:23 - *.dynamic.chello.pl
Ruch 3 ligaa la la la

artikks - 16 stycznia 2018, 17:52:05 - *.play-internet.pl
Grubo...

za 44 dni - 16 stycznia 2018, 18:01:11 - *.29.164.12.threembb.co.uk
... histoRia dobiegnie końca!

under46 - 16 stycznia 2018, 18:04:37 - *.dynamic-ww-10.vectranet.pl
Ruch nie miałby dziś takiego problemu, gdyby komisja licencyjna PZPN była naprawdę obiektywna, a nie dawała licencję za nazwę klubu...

pablo - 16 stycznia 2018, 18:04:45 - *.play-internet.pl
Pamiętajcie,że Ruch jest klubem prywatnym tzn,że podatnicy płacą na Patermana . Do @gość ,Ruch nie spłacił 3mln miasu za 2017 r i nie spłaci bo z czego .To są bankruci.

KSG - 16 stycznia 2018, 18:13:06 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
Jak mi przykro .

naRa - 16 stycznia 2018, 18:13:15 - *.protonet.pl
Zrozumcie Ruch nie mógł spłącać bo jest układ .
Pzpn ma prawo w 4 literach.
Przypomnę ksg 120 mil długu za 3 lata 4 liga

@kevinn - 16 stycznia 2018, 18:15:29 - *.dynamic.chello.pl
A jak Ruch przez lata kopał w zad wierzycieli (wierzycielem może być Janek czy Zbigniew prowadzący lokalny biznes) i inne kluby (bo żył ponad stan i kupował opłacał piłkarzy lepiej, niż faktycznie było ich na to stać) to było ok? Poraża mnie wasza logika.

@Pielgrzym - 16 stycznia 2018, 18:23:54 - *.dynamic.chello.pl
Po pierwsze to, co prezentujesz to myślenie zwykłego złodzieja. Tak, złodzieja. Myślisz, że "wierzyciel" to tylko jakaś pozycja księgowa? To są zwykli obywatele, prowadzący firmy, zatrudniający ludzi. Jeżeli ktoś im nie płaci, to oni też mogą wpaść w problemy i może to się to skończyć na przykład tym, że takiego ciebie wyleją z roboty. A ty sobie mówisz "zacznijmy od nowa, niech nam wyliżą".
Druga sprawa, to zupełnie zupełnie abstrakcyjne myślenie. Jeżeli Ruch "zacząłby od nowa" to nie w III lidze, ale w A klasie.

KSG - 16 stycznia 2018, 18:31:28 - *.dynamic-zab-01.vectranet.pl
@naRa Górnik nie ma żadnych długów do obcych podmiotów. Mamy długi do właściciela a właścicielem jest miasto Zabrze i to oni są zobowiązani do spłaty tych wszystkich kredytów jak klub nie będzie wstanie ich spłacać. Co do długów w naszym klubie to zrobiło je miasto swoim nieudolnym zarządzaniem klubem plus wcześniejsze długi po Allianz.

Stachursky - 16 stycznia 2018, 18:33:01 - *.centertel.pl
To wszystko przed to że ruch i kibice ruchu nie wstydzą się pokazywać swoich sympatii Pro niemieckich kaj som ich korzenie i rzond ich gnębi
...sarkazm

vfv - 16 stycznia 2018, 18:35:14 - *.215.200.37-internet.zabrze.debacom.pl
naRa....te 120 mln to ci chyba mama wyczytała w bajce na dobranoc,a tak poza tym to och jak mi przykro.))))))

o`connor - 16 stycznia 2018, 19:05:12 - *.as13285.net
@ksg no to macie sie czym chwalic. 70 baniek od miasta w 3 lata, nie liczac stadionu. takiego wsparcia od sektora publicznego to chyba nawet polska nauka nie ma :D

cxb - 16 stycznia 2018, 19:16:58 - *.215.200.37-internet.zabrze.debacom.pl
o" connor powiem ci tak.mamy się czym chwalić,bo Zabrze jest W Ł A Ś C I C I E L E M,powtarzam WŁAŚCICIELEM Górnika Zabrze i daje 70 ,splaci jak to niektórzy zabawnie piszą 120 mln z bajki 1001 nocy wzięte, bo to jest rolą właściciela. I nie pisz tu głupopt o pieniądza na chodniki czy latarnie.Miasto utrzymuje klub na który przychodzi 22 tys kibiców z Zabrza i okolic na każdy mecz,wątpię czy to rozumiesz jak nie to przeczytaj jeszcze raz,a potem jeszcze raz..........

pershing - 16 stycznia 2018, 19:18:26 - *.dynamic.chello.pl
Ruch nie padnie bo jest potrzebny tym pseudo biznesmenom i pseudo politykom z magistratu. szkoda tylko kibiców ( tych prawdziwych i nawet tych psycholi) bo pseudoprezes powinien zająć się gloszeniem slowa bozego a nie kierowaniem tak zasluzonym klubem

kibic - 16 stycznia 2018, 19:43:37 - *.fiberway.pl
Ogladam w tej chwili program z prezesem Ruchu,mowi ze spłacą zobowiązania do 28 lutego,czyli zabiorą tylko 1 punkt ruchowi

kolo - 16 stycznia 2018, 19:50:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak się kończy dla Ruchu reanimowanie trupa

WalkaPB - 16 stycznia 2018, 19:53:45 - *.play-internet.pl
Niebiescy zycze wszystkiego dobrego . Pozdrawia kibic Polonii Bytom

max - 16 stycznia 2018, 19:59:17 - *.dynamic.chello.pl
To w końcu Ruch otrzymał -6 czy -11 jak piszą przy tabeli I ligi.

14 - 16 stycznia 2018, 20:01:00 - *.static.sitel.net.pl
Będzie dobrze.
Ruch to Ruch.
A tak przy okazji - można bramki strzelać ręką ? Co na to podręczniki licencyjne i inne przepisy PZPN ?

o`connor - 16 stycznia 2018, 20:06:37 - *.as13285.net
@cxb w ruchu i w praktycznie kazdym klubie w PL miasta sa w jakiejs czesci wlascicielami (posiadaja konkretny pakiet akcji). to nie powod, zeby w ciagu 3 lat utopic prawie 10% rocznego budzetu miasta w rozrywke, a klub, w ktorym jedynym wlascicielem jest podmiot publiczny nie powinien byc klubem zawodowym! ciekawe co bys pisal gdyby jedynym wlascicielem legii byla wawa i dawala im 100mln rocznie

partyzant - 16 stycznia 2018, 20:06:56 - *.mf.gov.pl
Boniek jest mściwy a PZPN to banda nieudaczników, która grzeje się przy kadrze. Arka utrzymała się kosztem Ruchu po bramce zdobytej ręką i gdzie był PZPN? Bałtyk Gdynia życzy Ruchowi utrzymania!

lol - 16 stycznia 2018, 20:21:18 - *.as13285.net
@cxb "miasto jest wlascicielem" - nie zmienia to faktu, ze w dalszym ciagu jest to pomoc publiczna
"glupoty o pieniadzach na chodniki czy latarnie" - razem ze stadionem ponad 300mln w kilka lat to chyb a wiecej nawet, niz miasto o budzecie rocznym ok. 800mln, wydaje na szkolnictwo - mysle, ze to robi roznice
"miasto utrzymuje klub na ktory chodzi 22tys mieszkancow miasta i okolic" - na Lech i Legie chodzi wiecej a tyle nie dostaja, poza tym mieszkancow Zabrza chodzi na mecze moze max 1otys. mysle, ze pozostale 170tys Zabrzan moze nie byc zachwycona taka niegospodarnoscia

Luki Star - 16 stycznia 2018, 20:24:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na stomil tylko 1 pkt a na Ruch 6.na stomil mogliscie sie nie wysliac pod publikę bo i tak z hukiem spadnie.Ilez lat mozna sie slizgac na naiwnosci ludzkiej.

Pielgrzym - 16 stycznia 2018, 20:32:18 - *.ssp.dialog.net.pl
@--Mylisz się.Sprawdź od jakiej grupy zaczynała Flota Świnoujście.taka sama sytuacja. Sprawdziłem Flota zaczynała od Okręgówki,ale z czystym kątem.A co do Kasy ,to powinno być UKARANE Byłe Kierownictwo Ruchu ,a nie Klub,piłkarze dziś i Kibice. Co Oni są wini ,że Klub nie miał GOSPODARZA.

Pielgrzym - 16 stycznia 2018, 20:37:34 - *.ssp.dialog.net.pl
Ps: Dlatego jestem za CAŁKOWITYM PRYWATNYM Klubem ,bez prawa dopłat. Albo Miasto jest właścicielem i płatnikiem.Czyli RADNI-MIESZKAŃ CY w 99% wyrażają na to zgodę.Ale takie Kluby mogą grać TYLKO Amatorsko i to do Ligi Okręgowej.Od IV Ligi to już Kluby PRYWATNE bez dopłat Miasta.

o`connor - 16 stycznia 2018, 20:46:30 - *.as13285.net
czy Ruch moze teraz oskarzyc KL o naklanianie do popelnienia przestepstwa gospodarczego? W koncu KL chciala zmusic Ruch do uregulowania zobowiazan, ktorych splata bylaby zlamaniem zasad postepowania ukladowego zatwierdzonego prawomocnie przez sad RP

jedrzej201 - 16 stycznia 2018, 20:55:11 - *.adsl.inetia.pl
A co z Olimpią Grudziądz?

Sałatka - 16 stycznia 2018, 21:33:55 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Kto pomoże Czarnym Słupsk? Potrzeba tylko pól miliona...

swce - 16 stycznia 2018, 22:14:28 - *.centertel.pl
Jako Niebieski chciałbym aby Ruch jednak zaczął od nowa z 4 ligi. Szkoda już tej wydanej kasy na zadłużenia oraz tej którą jeszcze trzeba będzie wyłożyć, a PZPN niech teraz pospłaca tych wszystkich rzekomych wierzycieli jak tak bardzo mają z nami nie po drodze. Wtedy nikt nic nie dostanie i będzie nagle wszystko OK.

Kiko - 16 stycznia 2018, 23:10:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jaja robicie 1 punkt te kluby powinny być wywalone z ligi już dawno

Judasz - 16 stycznia 2018, 23:16:21 - *.bb.online.no
Jakie od 4. ligii od zera po bankructwie. Jak nie spłaca zobowiązań to z kolejnymi ujemnymi punktami spadają do 2. I z długą i nie masz szans szybko się wykaraskac. Z 4. do 2. to można w 2 lata bo w tych ligach to amatorka

Km - 16 stycznia 2018, 23:19:25 - *.adsl.inetia.pl
Trzymajcie się Niebiescy 62

www - 16 stycznia 2018, 23:31:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za wieczne długi i problemy w OZOS Olsztyn, powinni ten amatorsko zarządzany klub już dawno wywalić z ligi.

LEON - 17 stycznia 2018, 1:18:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Gdyby w Ruchu mieliby choć minimum rozumu to już dawno powinni się wycofać a tak kompromitacja rośnie

Matt244 - 17 stycznia 2018, 1:24:19 - *.toya.net.pl
Piszecie Ruch w 2 lidze ale przecież licencji nie dostaną. Zaczną jak ich koledzy z Widzewa od 4 ligi i tak powinni zrobić bo z tych długów nigdy już wyjdą

Wisła P - 17 stycznia 2018, 3:41:04 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Szkoda, że Stomil tylko - 1 punkt :-(

S04 - 17 stycznia 2018, 5:51:41 - *.dip0.t-ipconnect.de
Bierzcie przykład z Ruchu jak się walczy o przetrwanie. Obecne władze nie odcinają się od spłacania długów zaciągniętych przez poprzedników. Jak z tego wyjdą to będzie mistrzostwo świata. To skandal, aby odjąć aż 11pkt spółce, która jest w restrukturyzacji, na bieżąco wypłaca wynagrodzenia i spłaca długi.
Ruch Chorzów - Nigdy Nie Zginie!

robchy - 17 stycznia 2018, 6:51:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PZPN to nie fundacja kktóra ma wspierać kluby. Ruch nieumiejetnie zzarządzanysam zzgotowal sobie taki los. Niech spadają i zzaczynają od IV ligi. Kasy nie mmają a na Cypr llecą. Druga sprawa dla Fiskusa skąd nagle i na jakich warunkach wwzięli kkasę na sspłatę premii i fundacji ??

pablo - 17 stycznia 2018, 7:18:06 - *.play-internet.pl
@so4 przecież oni to spłacają kolejnymi pożyczkami więc nie pisz bzdur.

Mass - 17 stycznia 2018, 7:48:58 - *.146.32.126.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stomil sobie poradzi, bo zostało 170 tysięcy zł do spłaty i wyjdzie na zero. Natomiast trudno wyrokować, co będzie z Ruchem...

qwe - 17 stycznia 2018, 8:09:49 - *.static.ip.netia.com.pl
Ruch spłaca zadłużenie w wyznaczonym terminie - KARA! Nie powinni tego robić

ok - 17 stycznia 2018, 8:19:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
S04 jak się nie odcinają. A czym jest restukturyzacja ? Szantażem powiedzieli, albo się zgadzacie, że oddamy wam 30% tego co jesteśmy wam winni albo wcale. To jest ok ?

Awaleib - 17 stycznia 2018, 8:26:56 - *.75.166.149
Za gwizdanie podczas Mazurka, za bandytow na trybunach, za proniemieckie hasla na ich szmatach, za lata chorych kombinacji - nadszedl zasluzony koniec Ruchu...

als - 17 stycznia 2018, 9:07:06 - *.117.151.22.static.3s.pl
Wreszcie ruch zmierza we właściwym kierunku :P Dość już ochrony dla bankruta ze strony Piechniczków!!! Nie ma kasy - won do A-klasy!!! :P

JohnyKSG - 17 stycznia 2018, 10:33:46 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Nie martwcie sie niebiescy,tylko minus 1 punkcik bedzie,bo ponoc rzutem na taśme zapłącili...Ponoć,zabraknie złotówki i będa jaja.Komisja licencyjna...POrz adek musi byc.A czemu Górnika sie czepiacie,Górnik nie ma długów ani w stosunku do Piłjaryz,trenerów ani Dzia kaczy,rówbiez nie ma po podmiotów Trzecich,To Masto jest Włascicielem,wszstko spłaca,rowniez budowe stadionu.Mamy spokój.Czedpcie sie np.Wisły Kraków,Śląska Wrocław,Lechii Gdańsk,lub kilku innych.Tam długi były w grube mimioly,a nikt nie czepia sie,jak Ruchu.W końcu tak jak Górnik Zabrze-Legendy polskiej piłki!

Tb - 17 stycznia 2018, 11:38:00 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mam nadzieję że Ruch zagra na nosie tym debilom i się utrzyma. Zobaczcie takie Koeln w Bundeslidze miało 3 punkty po 16 kolejkach, ale teraz wygrali 2 mecze z rzędu i mają spore szanse na utrzymanie. To samo Crotone w Serie A w poprzednim sezonie. Po połowie sezonu każdy ich typował do spadku, a o i się Utrzymali, wygrywając mecze m. in. z Interem i Lazio.

Kasza - 17 stycznia 2018, 11:39:43 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Jak można odjąć 11 punktów? Przecież to jest jak wyrok!

LaikSporto - 17 stycznia 2018, 11:57:32 - *.static.ip.netia.com.pl
@naRa
wykaż mi sprawozdanie finansowe gdzie jest napisane że Górnik ma 120mln :D przecież powielanie tej bajki jest nudne już od tylu miesięcy... długi się spłacają 120mln to tak na prawdę o dwie trzecie zawyżony dług tylko przez media. Część z prawdziwego długu już się spłaciła zeszłym i obecnym sezonem więc nie płacz za kilka lat Górnik wyjdzie na prostą, i wtedy zacznie się prawdziwa dominacja, dzisiaj to tylko skąpe przymiarki

Arek - 17 stycznia 2018, 12:05:18 - *.free.aero2.net.pl
To chyba klątwa Smagora. Wystarczyło, że wyszedł i znów jakieś ujemne punkty. A swoją drogą chociażby za to gwizdanie na hymnie, za szwabskie szmaty niech lecą. W razie czego zawsze jakieś kanapki mozna im pociągiem podrzucić hehe.

s - 17 stycznia 2018, 13:12:54 - *.183.14.105.pronet.static.t-mobile.pl
Odejmowanie punktów nie powinno by miejsca. Jeśli drużyna jest dopuszczona do rozgrywek, to na takich samych zasadach, jak pozostałe. O punkty walczy się na boisku, ich brak jest karą za brak sportowych umiejętności. I tylko za to. Za inne, niesportowe przewinienia, kary powinny być też niesportowe. A tak, patologia rodzi patologię...

Expert do - 17 stycznia 2018, 17:00:29 - *.play-internet.pl
dominacja ? może na zapleczu extraklasy , nie ma żadnych realnych przesłanek do żadnej dominacji poza marzeniami laików

zks - 17 stycznia 2018, 17:35:50 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Stal Stalowa Wola czeka już w drugiej lidze na Ruch , ależ to będą mecze kibicowski zapewne nowy stadion będzie w stalowej rozwalony . Kibicowsko wygra Stalowka !!!!!!!!!!!!

Tb - 17 stycznia 2018, 18:37:19 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
@s - zgadzam się w stu procentach, mimo że nie jestem kibicem Ruchu

max - 17 stycznia 2018, 18:53:13 - *.dynamic.chello.pl
Najgorsze w tej wysokiej komisjijest to ze każą piłkarzy danego klubu. Jak działacze nie potrafią rządzić to powinien za nich zabrać się prokurator i sąd.Działacze są na pensjach klubu i powinni odpowiadać jak normalny pracownik zakładu pracy jak coś popsuje.

S04 - 17 stycznia 2018, 20:17:30 - *.centertel.pl
@ok To powiedz mi co jest bardziej w porządku wobec wierzycieli, restrukturyzacja i próba przynajmniej cześciowego spłacenia należności czy upadek, żadnej spłaty długu i pokazanie wszystkim środkowego palca?

S04 - 17 stycznia 2018, 20:27:20 - *.centertel.pl
@pablo Bzdury to ty piszesz. Kto wziął pożyczkę na spłatę, bo na pewno nie klub?
Kolejna pożyczka zwiększyłaby zadłużenie spółki, więc to nie wchodzi w grę.
Nie masz wiedzy kto od kogo wziął, więc nie trolluj. Zajmji się lepiej twoją Chełmianką czy tam jakimś Bełchatowem

fazi - 17 stycznia 2018, 20:47:58 - *.9-3.cable.virginm.net
boli ma bolec ruch 2 liga GIEKSA FOREVER UK

gegol - 17 stycznia 2018, 21:06:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
jak nie idzie sportowo uwalić to dyplomatycznie, powinni rozwiązać tyn związek dziadków o nazwie PZPN

wwiieemm - 17 stycznia 2018, 23:48:34 - *.opera-mini.net (*.13.106.204)
rudy uwzial sie najpierw doprowadzil do spadku z ekstraklasy, a teraz odejmuje punkty i chce zaorac dume slaska 14 krotnego mistrza.

Iris - 21 stycznia 2018, 0:45:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dawno powinny te kluby dziady wywalone z ligi

eattroll - 21 stycznia 2018, 10:51:40 - *.icpnet.pl
Pytanie retoryczne . Dlaczego ruskie trolstwo tak lubi ten portal .

Rób - 23 stycznia 2018, 11:03:53 - *.centertel.pl
Jedni i drudzy mają fajne stadiony...wczesne lata siedemdziesiąte bez remontu..gumiaczki nic nigdy nie znaczyli natomiast ruszki gdyby nie układy całkiem zasłużony klub.

nfsda @wwi - 24 stycznia 2018, 11:24:46 - *.dynamic.chello.pl
gdyby "rudy się uwziął", to Ruch powinien był spaść kilka lat temu - a ściślej nie dostać licencji.
Co rok ta sama farsa z niepłąceniem, zaległościami, negocjowaniem z wierzycielami, kroplówką od miasta. Ile można?
Utrzymywanie Ruchu w Ex jest nie fair względem klubów, które utrzymują dyscyplinę finansową.
Popatrz na to inaczej: czy chciałbyś, aby Twój zakład pracy był na siłę ratowany przed niewypłacalnoscią, skoro i tak od roku Ci nie płaci?

mars - 24 stycznia 2018, 11:57:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Splaty ,juniorzy muszą grać, pieniędzy nie ma .Jakie splaty

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas