[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


31 marca 2018, 20:18:51 - dyrovski
Dwa gole Roberta Lewandowskiego

Robert Lewandowski zdobył dwie bramki dla Bayernu w wygranym 6-0 (5-0) meczu 28. kolejki niemieckiej Bundesligi z Borussią Dortmund. Kapitan reprezentacji Polski, który rozegrał całe spotkanie, zanotował ponadto asystę przy czwartym trafieniu. 29-letni napastnik w obecnym sezonie ligowym strzelił już 25 goli.

31 marca 2018, 18:30 - Monachium (Allianz Arena)
FC Bayern München 6-0 BV Borussia 1909 (Dortmund)
Robert Lewandowski 5, 87, James Rodríguez 14, Thomas Müller 23, Franck Ribéry 45, 45

żółte kartki: Franck Ribéry - Julian Weigl.

sędziował: Bastian Dankert (Meklemburgia-Pomorze Przednie).
widzów: 75 000.

Pełne 90 minut w barwach gości rozegrał Łukasz Piszczek.

Bayern jest liderem z 69 punktami na koncie, z kolei Borussia ma 48 "oczek" i zajmuje trzecie miejsce.

Trzy - 31 marca 2018, 20:21:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
3 gole.

Haha - 31 marca 2018, 20:21:07 - *.136.20.155
Znowu Lewemu nie zaliczycie bramki?

Rd - 31 marca 2018, 20:21:18 - *.dynamic.chello.pl
Trzy

ccc - 31 marca 2018, 20:22:26 - *.eaw.com.pl
trzy strzelił ;)

Danlix - 31 marca 2018, 20:23:57 - *.as13285.net
Oczywiście że 3 bramki a jak nie 3, to napewno nie Ribery ponieważ po jego podaniu/strzale piłka nie szła w stronę bramki

smoliwąs - 31 marca 2018, 20:24:26 - *.dynamic.mm.pl
3 gole jakie 2 ?

zdziwiony - 31 marca 2018, 20:24:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla mnie to dziwne, skoro wszystkie portale zaliczają bramkę Lewandowskiemu, w tym ten oficjalny Bundesliga.de oraz niemiecka federacja.
Przejrzałem portale "livescorowe" i wszędzie jest 3xLewy.
To już druga bramka zabrana przez 90minut.pl Lewandwoskiemu, dziwne, naprawdę dziwne...

Fg(L) - 31 marca 2018, 20:24:36 - *.unknown.vectranet.pl
3 brameczki ;)

Borubar - 31 marca 2018, 20:25:22 - *.146.177.93.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Przecież grając na ataku w Bayernie, to nawet Eduardo strzelił by te dwa gole. Żadna mi to sztuka, strzelić 2 bramki w wygranym meczu 6:0. Niech udowodni swoją siłę na Mundialu, bo na dwóch Euro (w 2012 i 2016) Lewandowski strzelił po jednej bramce, a i tak tych meczów nie wygraliśmy.

CIUPAK1 - 31 marca 2018, 20:26:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na powtórce ewidentnie było widać że to Robert strzelił, ale 90minut.piel oczywiście wie lepiej...
Jak w sezonie 2012/2013.

Sese - 31 marca 2018, 20:27:58 - *.dynamic.chello.pl
2 bramki ? Acha, proponuje przed pisaniem ogladac mecz .

arek - 31 marca 2018, 20:27:58 - *.dynamic.chello.pl
Znowu redaktorzy tego portalu chcą być mądrzejsi od calego swiata. Okulary na nos i przyjrzyjcie się tej bramce dobrze. Tam Ribery to podawal, pilka nawet nie szła w swiatlo bramki i kwestia tylko czy Lewy, czy samobój, ale widac, ze Lewy.

maciejko - 31 marca 2018, 20:28:42 - REDAKCJA
Danlix - nie chodzi o zgranie Ribéry'ego - piłka odbiła się od niego potem jeszcze przed linią. Tu jest dobra powtórka - https://twitter.com/MaciejKusina/status/980134797606563847

Osk - 31 marca 2018, 20:30:28 - *.centertel.pl
Ribery nie mógł strzelić w 90min bo wcześniej został zmieniony!

jarcio5 - 31 marca 2018, 20:31:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
szkoda ze 4 bramki nie uznali lewego

kupa - 31 marca 2018, 20:31:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Borubar, 100% racji! Lewy pokaże klasę dopiero wtedy jak strzeli chociaż jedną ważną bramkę na mundialu, która zapewni nam wyjście z grupy. Wtedy powiem, że jest dobry. Może nawet strzelić 10 bramek przeciwko średniaków z Bundesligi i nie zrobi to na mnie żadnego wrażenia. Przypuszczam, że gdyby moja babcia byłaby młodsza o 10 lat, też dałaby radę.

Darek - 31 marca 2018, 20:31:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież widać dobrze, że piłka poszła po plecach Riberego więc skąd te pretensję do portalu?

wesolychja - 31 marca 2018, 20:32:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aleeee to już było nanananan i znów wróciło lalal cały świat widział 3 lalalalal, a na 90minut będą dwie jejejeje

Karwi - 31 marca 2018, 20:33:24 - *.centertel.pl
Hatrick Lewego ogarnijcie się

Wax - 31 marca 2018, 20:33:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odbila sie od tego, od tamtego... Wy to mozecie napisac napisac tutaj ze jedna albo wcale nie strzelil zadnej bramki w tym meczu. Zdajecie sobie sprawe ze wazniejsze od waszego zdania droga redakcjo jest to co w protokole meczowym wpisane.

pippin - 31 marca 2018, 20:37:17 - *.dynamic.chello.pl
@maciejko - Piłka po strzale Lewandowskiego otarła się o Riberrego. Czyli bramka Lewandowskiego.
Była już sytuacja podobna w meczy Bayernu gdy piłka bardziej zmieniła tor tylko, że po odbiciu od Lewandowskiego i nie została mu zaliczona a strzelcowi.
To nie 90 minut zatwierdza bramki tylko niemiecka federacja.

^Darek - 31 marca 2018, 20:37:42 - *.146.237.94.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stąd że w protokole meczowym, a zatem w oficjalnych statystykach federacji Lewy ma 3 gole. Jeśliby jedna z bramek padła ze spalonego to napisaliby że mecz skończył się wynikiem 5:0? Albo gdyby jedna bramka decydowała o tytule króla strzelców to portal by nie uznawał tej korony?

chester - 31 marca 2018, 20:38:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Wax, a po kiego mi protokół meczowy, skoro mam zdrowe oczy. Tutaj żadnych wątpliwości nie ma, poza tym, że był ewidentny spalony Ribery'ego i bramka nie powinna zostać uznana (podobnie jak pierwsza w tym meczu)

babangida - 31 marca 2018, 20:39:14 - *.76.86.25.ipv4.supernova.orange.pl
Hehe, znów to samo. Najmądrzejsi z najmądrzejszych.

polgks - 31 marca 2018, 20:40:12 - *.play-internet.pl
I co z tego, że się odbiła od Riberego??? Strzał w kierunku bramki oddał Lewy, a francuz jej lotu nie zmienił!!

Poodel - 31 marca 2018, 20:40:21 - *.e-sbl.net
Ciekawe, czy jak Polak trafia w Pucharze Norwegii albo w drugiej lidze północnoirlandzkiej to też analizujecie osiem powtórek czy po prostu wierzycie oficjalnym portalom...

stefek - 31 marca 2018, 20:40:37 - *.toya.net.pl
Zasada przyznawania bramek powinna być jakoś ujednolicona odgórnie, żeby nie było takich niespójności między różnymi portalami. Gdy Zieliński tylko musnął lekko piłkę lecącą w światło bramki w meczu z Lazio też był problem. Jedni podawali, że to on jest strzelcem a inni, że Mario Rui.

Nudle - 31 marca 2018, 20:41:33 - *.dynamic-ww-08.vectranet.pl
Przecież 3 gole Lewy strzelił.
NAparstek

arek - 31 marca 2018, 20:43:01 - *.dynamic.chello.pl
Ribery się wywalał, nie wiedział co się dzieje, a piłka i tak leciała w światło bramki. Zaliczanie mu gola to nadgorliwość.

Olfen omni - 31 marca 2018, 20:44:07 - *.dynamic.gprs.plus.pl
3 gole polskiej gwiazdy.Nie umniejszajcie zaslug najlepszego napastnika na swiecie

Mav - 31 marca 2018, 20:45:56 - *.bb.sky.com
https://www.bundesliga.com/de/bundesliga/spieltag/
2017-2018/28-fc_bayern_muenchen-borussia_dortmund.
jsp?statistics

Parodia ni - 31 marca 2018, 20:49:08 - *.sileman.net.pl
To z Nigeria trzeba bylo napisac 1-1 bo przecież widzielisie bramke...

787 - 31 marca 2018, 20:50:17 - *.dynamic.chello.pl
Strzelców bramek powinno się podawać tak jak liczą to oficjalnie federacje.

m. - 31 marca 2018, 20:51:13 - *.dynamic.chello.pl
Jeśli coś nie pasuje do świata aspergerowców, to prędzej są gotowi winić swoje zmysły, niż system.

zawiedzony - 31 marca 2018, 20:53:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przecież to niemiecka federacja ustala czy był gol czy nie i kto go strzelił, a nie wy. Dlaczego uznajecie bramki strzelone ze spalonego i podajecie oficjalne wyniki z protokołów meczowych pomimo błędów sędziowskich (np gdy piłka nie przekroczyła linii bramkowej)? Czy analizujecie wszystkie strzelone bramki Polaków z innych lig bądź zespołów z niższych polskich lig i również dajecie sobie prawo do własnej interpretacji? Jako rzetelny portal statystyczny powinniście podawać oficjalne statystyki, w tym przypadku oficjalna strona Bundesligi jest punktem odniesienia.

Many - 31 marca 2018, 20:54:43 - *.dynamic.chello.pl
Już raz uporem maniaka to przerabialiści wszędzie piszą 3 gole Lewego ale nie 90minut musi być mądrzejsze

Hahaha - 31 marca 2018, 21:00:29 - *.retsat1.com.pl
90minut wie lepiej zawsze xD

D... - 31 marca 2018, 21:10:58 - *.adsl.inetia.pl
Drobiazg, ale robi różnicę...
Robert Lewandowski zdobył trzy bramki dla Bayernu w wygranym 6-0 (5-0) meczu 28. kolejki niemieckiej Bundesligi z Borussią Dortmund. Kapitan reprezentacji Polski rozegrał całe spotkanie. 29-letni napastnik w obecnym sezonie ligowym strzelił już 26 goli.

polgks - 31 marca 2018, 21:12:24 - *.play-internet.pl
Tak, dla redakcji!! http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spie
ltag/1-bundesliga/2017-18/28/3827831/spielbericht_
bayern-muenchen-14_borussia-dortmund-17.html

Weryfikacj - 31 marca 2018, 21:21:25 - *.146.239.183.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Oficjalnie przyznano Lewandowskiemu 3 gole, trochę wtopa 90minut ;)

Kibic - 31 marca 2018, 21:28:52 - *.as13285.net
Pewnie pisał to jakis odpowiednik Antka M. On wie lepiej i ch..j!

John - 31 marca 2018, 21:37:17 - *.ssp.dialog.net.pl
To się nazywa nieprawdziwa informacja i brak rzetelności dziennikarskiej!
"Artykuł" nie podaje źródła informacji kiedy organizator rozgrywek czyli Bundesliga podaje, że Lewandowski strzelił 3 gole - jeśli piszący wie lepiej niż organizator rozgrywek to niech poda źródło albo napisze, że to jego przemyślenia nie mające pokrycia w oficjalnych statystykach.

dom - 31 marca 2018, 21:40:11 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Portal juz od jakiegos czasu probuje jakas rownolegla rzeczywistosc tworzyc. Jedynym zadaniem powinno byc podanie oficjalnych informacji wedlug sprawozdania sedziego i samej bundesligi. Bramki uznane/anulowane przez 90minut.pl nikogo nie obchodza , a sprawiaja ze niegdys powazny portal staje sie powoli kabaretem.

John - 31 marca 2018, 21:53:57 - *.ssp.dialog.net.pl
Tylko jaki jest cel takiego działania? Co chce osiągnąć autor oprócz zwrócenia na siebie uwagi? Działanie totalnie podważa wiarygodność portalu
A humorystycznie: Breaking News! Bundesliga postanowiła zweryfikować statystyki strzelców powołując się na portal z alternatywnej rzeczywistości: 90minut.pl

Borubar - 31 marca 2018, 21:58:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Redakcja 90minut i Borubar chyba prezentują poziom mądrości podobny do poziomu naszej ekstraklasy

Angry - 31 marca 2018, 21:58:23 - *.146.100.122.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Redakcja 90minut - jaja sobie robicie? To nie pierwszy raz kiedy próbujecie trzymać się jakiś własnych ustaleń nijak mających się do oficjalnych faktow. Jesteście żałośni..

John - 31 marca 2018, 22:08:40 - *.ssp.dialog.net.pl
żałosne to będzie dopiero jak napiszą z iloma trafieniami na koniec sezonu Lewandowski zdobył króla strzelców
ciekawe czy odejmą mu dzisiejszą bramkę czy będą udawać, że tematu nie było
......panowie internet niezapomina!

znawca - 31 marca 2018, 22:09:25 - *.dynamic.telkab.pl
Wszystkie portale niemieckie podają :
Bayern Munich 6-0 Borussia Dortmund
(Lewandowski 5', 44', 86', Rodriguez 14', Müller 23', Ribery 45')

ciekawski - 31 marca 2018, 22:10:51 - *.92.249.2
Sprawdziłem Lewy 26 meczy-26 goli. Co wy podajecie? Nie ośmieszanie się kolejny raz.
Idąc tym tropem jak ktoś wcześniej napisał dlaczego Polska-Nigeria nie napisaliście 1:1?

Bolo - 31 marca 2018, 22:11:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Powiedzcie Ribery`emu, że 2 gole strzelił. Ucieszy się, bo nie ma pojęcia o tym! Oglądam teraz PSG - Monaco i tam Cavani nie strzelił karnego! Subasić strzelił swoją ręką. Musicie zmienić historię piłki nożnej i uwzględnić wszystkie rykoszety. Wyjdą jaja bo pozmienia się gdzie niegdzie królów strzelców. Kabaret!!!

dam - 31 marca 2018, 22:12:38 - *.dynamic.mm.pl
Redakcja 90 min wie lepiej niz DFB i niemieckie portale. Żałosne

Leszek - 31 marca 2018, 22:15:01 - *.play-internet.pl
Trzech jednocześnie dotknęło tą piłkę. Kwestia sporna napewno nie samobój. Ale po po strzale Lewego piłka rykoszetem po plecach Riberego wpadła do bramki. Mimo wszystko uważam że Robertowi powinno się przypisać ponieważ strzelił w światło bramki. Co innego gdyby taki rykoszet miałby miejsce po tym jakby Lewy nie trafił w bramkę. Z drugiej zaś strony już widziałem takie samobóje jak piłka odbiła się od pleców obrońcy. Więc można to interpretować różnie ale fakt jest jeden gdyby Lewy nie strzelał nie było by gola.

Leszek - 31 marca 2018, 22:21:09 - *.play-internet.pl
Obejrzałem właśnie bardzo wnikliwie tą powtórkę Panie Macieju nie ma pan racji. Lewandowski strzelił tego gola bez dwóch zdań. Zupełnie nie słusznie przypisuje Pan ją Lewandowskiemu. Pamięta Pan gola którego Krzynowek strzelił Realowi jak grał w Bayerze Leverkusen. Tam jeszcze większe wątpliwości można było mieć komu ja uznać.

voyt - 31 marca 2018, 22:22:30 - *.cm-5-1b.dynamic.ziggo.nl
Tak samo jak 90minut jest jedynym portalem, ktory zalicza Angulo 19 goli, a nawet oficjalna Ekstraklasa daje mu 20. Czy jak bedzie ogloszenie wynikow na Krola Strzelcow to 90minut sie wylamie?

fansport - 31 marca 2018, 22:23:45 - *.dynamic.chello.pl
wszystkie z bliskiej odległości i mało zachwycające, a na mundialu pewnie postrzela tak samo jak na euro, czyli nie postrzela, chyba jednego strzeli i to w meczu, po którym odpadniemy, realistycznie tak to wygląda, bo liczyć umiem i wiem, ile strzela goli na wielkich imprezach.

MM - 31 marca 2018, 22:24:03 - *.105.142.248.tvsat364.lodz.pl
https://www.bundesliga.com/en/bundesliga/matchday/
2017-2018/28-fc_bayern_muenchen-borussia_dortmund.
jsp?ticker

? - 31 marca 2018, 22:24:26 - *.146.107.101.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Dwa gole w jednej minucie?

Leszek - 31 marca 2018, 22:24:41 - *.play-internet.pl
Strzeliłem gafe przepraszam. Przypisuje Pan ją Ribery

gadu44 - 31 marca 2018, 22:25:20 - *.net138.okay.pl
90minut.pl chyba nie przepada za Lewym skoro znowu odbieracie mu gola w statystykach ... Co z wami ?

s - 31 marca 2018, 22:38:43 - *.interduo.pl
ribery lezał i nie wykonał zadnego ruchu to jak mogł strzelic gola? strzał oddał lewy i to on zdobył gola, wszyscy tak podaja tylko 90minut musi tworzyc alternatywna rzeczywistosc. ciekawi mnie co by redakcja napisała gdyby odebrala jeszcze jednego takiego gola lewemu a lewy wygrałby korone krola strzelców z innym piłkarzem roznicą jednego gola - nie uznawalibyscie mu tytułu?

m - 31 marca 2018, 22:42:41 - *.dynamic.gprs.plus.pl
strzal oddal obronca bvb po czym pilka odbila sie od plecow ribery. byl by samoboj ale liczy sie to kto ostatni dotknal pilki! Lewy i tak ma 2 gole i krola strzelcow :D

krzychu - 31 marca 2018, 22:43:35 - *.1.81.74
Nie pomyślał nikt z was, że to żart na prima aprilis?

max - 31 marca 2018, 22:46:27 - *.tktelekom.pl
nieźle 90 minut wie lepiej to już kabaret nie ośmieszajcie się

Czarny - 31 marca 2018, 22:46:49 - *.centertel.pl
Wichniarkowi też kiedyś gola ukradli, bodajże w sezonie 2008/2009

m - 31 marca 2018, 22:49:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
ludzie ogarnijcie sie! na powtorkach widac ze to obronca bvb zagral pilke! choc nie lubie bayernu to kibicuje lewemu zawsze ale trzeba sie trzymac faktow ;)

Zdziwiony - 31 marca 2018, 22:49:44 - *.sileman.net.pl
Kim wy jesteście zeby decydowac o strzelcu?!?!

Hh - 31 marca 2018, 22:55:18 - *.net.media.pl
To już przestaje być śmieszne .Jajko mądrzejsze od kury, jak w 2013 .Takimi zagrywkami tylko się kompromitujcie.

90minut - 31 marca 2018, 22:55:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No już dobrze, żartowałem z tym Lewym ! Chciałem sprawdzić Waszą reakcję na tę sytuację. Jesteście czujni i ......wierni. Pozdrawiam !

Leszek - 31 marca 2018, 23:10:36 - *.play-internet.pl
90minut jeśli to faktycznie dowcip, to udany😀 dałem się nabrać. Polacy są jednak turystami w tym ja i od razu wszystkim ciśnienie skoczylo. Dobre 😂

sbn - 31 marca 2018, 23:16:29 - *.play-internet.pl
90minut ma racje Lewus 2 gole, a już miałem ochote Bayernowi nakopać za to że długo nic nie było w 2 połowie, bo Stephens ładnie siadło a przeciez obstawiłem dopiero w 2 połowie na Bayern +5,5 100zł no na szczescie zarobiłem, ale to był fart.
Ale to znamienne że Bayern to lenie nie chce im sie często w obu połowach goli strzelać,bo nie wierze że Borussia tak mocno zacisnęła zwieracze.

Jadro - 31 marca 2018, 23:23:42 - *.29.164.243.threembb.co.uk
Wszedzie jest napisane ze ma 3 gole a u was 2. Co, wy ten mecz sedziowaliscie? Nawet jakby ribery strzelil lewym jadrem to macie napisac 3 gole skoro wszyscy inni uznali ze 3. Nigdy czegos takiego nie widzialem...

Ehh - 31 marca 2018, 23:27:26 - *.dynamic.mm.pl
Do rymowanek sie tylko nadajecie..madrusie z 90 minut..

egze - 31 marca 2018, 23:37:44 - *.55.65.224
Gola zdobywa ten zawodnik, któremu bramkę zalicza sędzia (ten, który widnieje w protokole jako zdobywca bramki), nie zaś ten, który zgodnie z wszelkimi wytycznymi powinien być tego gola strzelcem. Nie rozumiem dlaczego portal 90minut.pl propaguje swoje wersje zdarzeń, tzn. byłbym rozumiał, gdyby byli konsekwentni, tzn. np. przy bramkach ze spalonego (czy innych sytuacjach, w których gol nie powinien być uznany) podawali wynik inny niż w protokole. A tak? Mamy do czynienia z wypaczeniem. Gol Lewandowskiego ze spalonego? Jasne, zapisujemy. Gol Lewandowskiego, po którym piłka ociera się o plecy Ribery'ego? Nie, to już nie jego gol...

lucho_83 - 31 marca 2018, 23:58:00 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
90 minut cenię Was jako serwis, ale nie oszukujcie rzeczywistości :-) Lewy walnął Hat-tricka i piszą o tym serwis o Bundeslidze https://www.bundesliga.com/de/bundesliga/news/fc-b
ayern-munchen-borussia-dortmund-bvb-klassiker-28-s
pieltag-spielbericht.jsp, oraz Kicker
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spie
ltag/1-bundesliga/2017-18/28/3827831/spielbericht_
bayern-muenchen-14_borussia-dortmund-17.html

Flisinhio - 1 kwietnia 2018, 0:11:01 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
90 min. pobudka.Gamonie 6 to nie 2.

3 tore - 1 kwietnia 2018, 0:16:34 - *.40.248.77.threembb.co.uk
Eins zwei drei

Kazik - 1 kwietnia 2018, 0:20:10 - *.dynamic.chello.pl
Wszystkim pseudo znawcom Lewego przypominam ,że Robert gra w Bayernie z bardzo dobrymi zawodnikami którym piłka nie przeszkadza w grze,w reprezentacji ma obok siebie większość kopaczy ,którzy nigdy nie zagrają w dobrym klubie (np.Pazdan,Grosicki,Peszko,Jędrzejczyk),tam się gra atakiem pozycyjnym o którym nasi kadrowicze nie mają pojęcia (w większości),to są dwa kosmosy-nie macie pojęcia o czym piszecie .Sam Lewandowski nawet przy swoim geniuszu niewiele może,musi grać dobrze cała drużyna.Lewandowski zawsze będzie mistrzem ,pozostali nasi niekoniecznie , za dużo kopania , za mało gry.

Japado - 1 kwietnia 2018, 0:26:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Odlajkowuje was na Facebooku.

zag26 - 1 kwietnia 2018, 0:57:49 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Lewy strzelił hattrick tylko sie cieszyć, dane z transfermarkt.de i oficjalnej strony Bundesligi

Bart - 1 kwietnia 2018, 1:05:22 - *.emiter.com
redakcjo, piłka nie ODBIŁA Się od Riberyego a po prostu lekko się od niego otarła po strzale Lewandowskiego, nie zmieniając własciwie toru swojego lotu, Ribery leżał na murawie i był tyłem do bramki, jak on mógł strzelić tego gola? to jakaś paranoja.

dsd - 1 kwietnia 2018, 1:07:36 - *.sieradz.vectranet.pl
90 minut, jesteście żałośni. tworzycie swoją rzeczywistość, później ludzie posiłkują się waszymi statystykami przez co wprowadzają innych w błąd

Fryta - 1 kwietnia 2018, 1:16:23 - *.19.179.237
Zastanawia mnie tylko czy każdą bramkę polaka zagranicą tak skrupulatnie analizujecie?

bekarz - 1 kwietnia 2018, 1:31:37 - *.adsl.inetia.pl
Dajcie to na wykop i na wiocha pl no i przydaloby sie puscic to w swiat niech sie ludzie posmieja troche

karwdo - 1 kwietnia 2018, 1:48:29 - *.mmj.pl
Oficjalna strona Bundesligi mówi jasno: Lewandowski x 3

Pasiasty - 1 kwietnia 2018, 2:33:27 - *.play-internet.pl
Dzieki 90minut swiat stal sie lepszy i sprawiedliwy,a Kamil Stoch wygral kilka konkursow wiecej, bo zle wiatr policzono :p ogarnijcie sie w tej glupocie

fritz - 1 kwietnia 2018, 3:33:40 - *.hsi13.unitymediagroup.de
TRZY! THREE! TRES!
Slepi jestescie czy co?!
http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/spie
ltag/1-bundesliga/2017-18/28/3827831/spielbericht_
bayern-muenchen-14_borussia-dortmund-17.html

fritz - 1 kwietnia 2018, 4:13:15 - *.hsi13.unitymediagroup.de
chyba, ze to wiadomosc z 01.04...

Jupp Henke - 1 kwietnia 2018, 7:05:27 - *.centertel.pl
Kompromitacja 90minut

dłógi - 1 kwietnia 2018, 7:26:29 - *.dynamic.chello.pl
A to Lewy był za słaby na Legię? Każda bramka mniej strzelona przez niego to ziarno mniej z kompromitacji tego klubu.

dłógi - 1 kwietnia 2018, 7:29:09 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego najlepszy piłkarz w historii polskiej piłki nie jest u was na niebiesko?

Piotrek - 1 kwietnia 2018, 7:50:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
90 minut wie lepiej od wszystkich ile Lewandowski strzelił bramek.

gala - 1 kwietnia 2018, 7:59:36 - *.play-internet.pl
90minut niedlugo bedzie prowadzic tabele i statystyki wedlug wlasnego uznania. Badzcie konsekwentni i nie uznawajcie bramek strzelonych ze spalonego, ręką, nieslusznych kartek a nawet wiecej- sami sedziujcie mecz przed tv...

Ogr - 1 kwietnia 2018, 8:56:09 - *.centertel.pl
Sprawdźcie jak 90minut liczy Lewemu sezon 2012/13 - 23 gole, kiedy oficjalnie ma 24.

wuj - 1 kwietnia 2018, 9:04:01 - *.play-internet.pl
Niestety ale tak poważny portal sie sam zakapućkał w swoich zasadach. Teraz to juz jest kompromitacja - portal statystyczny powinien przedstawiać statystyki oficjalnych organizatorów a nie wlasne widzimisie. A co bedzie jak RL by zdobył króla strzelców jedna bramka - 90minut by wtedy pisało ze nie zdobył, czy ze to nienależne 😂. Tak jak ktos juz pisał - czy analizujecie każdą bramkę do III ligi i każdego Polaka za granica na 15 powtórkach? Czy wpisujecie tylko jak ktos poda na stronie? Czy uznajecie gole które nie zostały uznane a były prawidłowe? Tworzycie alternatywną rzeczywistość - troche sie sami zapędziliście w kozi róg i teraz ciężko przyznać że to jednak był błąd...

Titov - 1 kwietnia 2018, 9:05:04 - *.pl
Nawet już 90minut Hejtuje Roberta na wszystkich stronach internetowych niemieckich jest ze RL9 zdobył hattricka tylko tu zawsze hejt
Nie chodzę tutaj więcej!

Titov - 1 kwietnia 2018, 9:06:49 - *.pl
90 minut umia tylko liczyć do 2 hahahhaha

EDEK - 1 kwietnia 2018, 9:12:11 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Do zwolnienia osoba która pisała ten artykuł! Aż serce boli taka gafa
Nienawidzę Was!!!

Titov - 1 kwietnia 2018, 9:15:50 - *.pl
Halooooooo oo dziś prima aprilis!!
Prima aprilis 1kwiecien

max - 1 kwietnia 2018, 9:45:45 - *.internetunion.pl
Przestajecie być wiarygodni, nie szkoda rozwalać tak dobry portal?

Lussup - 1 kwietnia 2018, 9:48:25 - *.37.20.32
Widzę, że redakcja oglądała inny mecz...

bramka - 1 kwietnia 2018, 10:22:12 - *.akk.net.pl
obejrzałem teraz powtórke meczu, Lewy strzelil 3 bramki kopnal czubkiem buta pilke a to ze drasnela riberego nic nie znaczy lewy oddal strzal

fansport - 1 kwietnia 2018, 11:05:28 - *.dynamic.chello.pl
jeszcze gola mu zabrali, biedaczek, to bez znaczenia, czy dwa, czy trzy strzelił ogórkom, ważne, ile strzeli sevilli i czy w ogóle.

kibol - 1 kwietnia 2018, 12:46:18 - *.47.71.29.ipv4.supernova.orange.pl
Co wy robicie z tego portalu? Zawsze miałem do Was wielki szacunek jak jest prowadzony,ale takie zagrania np. tego typu odnośnie bramki,to mega słabe .Wy nie jesteście od analizy kto bramkę strzelił tylko od informacji.I jeszcze te wasze rymowanki w tytułach to jakaś masakra zmasakrowana .NIE IDŹCIE TĄ DROGĄ !!!
Mam nadzieję ,że nie dostanę BANA za swoją opinie odnośnie do waszej pracy.

szymene - 1 kwietnia 2018, 12:51:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ludzie czym się denerwujecie. Oficjalnie bundesliga potwierdza gol Lewego. Kicker to samo plus wszystkie portale oprócz 90 minut.Swoja droga idąc tym tokiem portal powinien nie uznać bramki ze spalonego Lewego na 1:0. Także dziwne że nie podali wyniku 5:0.

Cleaver - 1 kwietnia 2018, 13:32:07 - *.dynamic.chello.pl
Oni zaliczają tak jak ten turniej który jest do lat 20 a piszą że do lat 21
UEFA mówi U20 oni U21

SS - 1 kwietnia 2018, 14:10:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Droga REDAKCJO, wbrew opiniom tutaj krążących oglądałem tą powtórkę po raz enty i muszę przyznać, że podjęliście bardzo dziwną i kontrowersyjną decyzję. Gol został zdobyty przez Lewandowskiego, to że po drodze piłka otarła plecy leżącego i nic nie wiedzącego co się dzieje Riberiego to nie znaczy, że jest autorem bramki. Oficjalne portale, w tym te niemieckie, a nawet Bundesliga przypisała gola Lewandowskiemu.
Jeśli tak będziecie respektować autorów goli to przyjdzie taki moment, że gdy zawodnik uderzy na bramkę, a próba interwencji bramkarza się nie powiedzie to będziecie zaliczać gole samobójcze bramkarza, "przecież dotknął", ale już pal licho, że nie obronił strzału, ale dotknął to zaliczamy samobój

Krzyś - 1 kwietnia 2018, 17:03:23 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Dajcie spokój ludziska! Toż to taki Prima aprilis autora i prowokacja. Swoją drogą to Borussia Dortmund zagrała fatalnie. Latem będą pewnie konkretne zmiany,choć mają jeszcze szansę na wicemistrzostwo.

ironizator - 1 kwietnia 2018, 18:13:44 - *.dynamic.chello.pl
Przecież nikt nie lubi Lewusa za jego POglądy i 2 gole strzelił a nie 3!

Rafi - 1 kwietnia 2018, 19:22:56 - *.146.143.113.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wszystkie media na swiecie podaja,ze lewy strzelil 3bramki!!!!!!!!!!!!!!!! Wiec czemu redakcja 90minut wypisuje klamstwa????????

Krzyś - 1 kwietnia 2018, 20:06:00 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
@organizator.Twoje ani niczyje poglądy polityczne,nikogo tu nie interesują. Oszukujesz sam siebie,że niby nikt nie lubi Lewego. Bramki nr2 i nr3 to typowe wykończenia zespołowej akcji .Pierwsza jednak,była bardzo fajna. Lewy wyłożył bramkarza jak przy karnych i to w pełnym biegu. 26 bramek na 28 meczów robi wrażenie. Może tylko nie na idiotach.

czytaj - 1 kwietnia 2018, 20:17:48 - *.206.154.19.fiberlink.pl
@Krzyś, jakie 26 bramek jak Ci przecież 90 minut wyraźnie podaje, że strzelił 25. Pomyłka jest w tytule, bo było 5:0, pierwszy gol Lewego ze spalonego. Czemu tego nie poprawiono...? ;-)

Krzyś - 1 kwietnia 2018, 20:19:17 - *.adsl-surfen.hetnet.nl
Do @ironizator naturalnie miało być. A wracając do Roberta Lewandowskiego,nie obchodzi mnie co on i jego żona robią prywatnie,choć należałoby wspomnieć o tym że wspierają różne placówki i instytucje nie małymi sumkami. Jak dla mnie i dla całych Niemiec to najlepszy środkowy napastnik. Chciałby go Real i Manchester'y,co tu jeszcze komentować. Po prostu brawo dla najlepszego napadziora Polskiej reprezentacji od czasów Bońka.

elemele - 1 kwietnia 2018, 22:49:14 - *.compnet.com.pl
To jest kino z tymi Waszymi zasadami zaliczania goli.
Ciekaw jestem, czy tak restrykcyjnie przyglądacie się trafieniom Polaków np. na Malcie, czy poprawiacie tylko Bundeslige?

Dan - 1 kwietnia 2018, 23:08:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Racja. Portal 90minut staje się niepoważnym portalem. Chyba nie będę już tu zaglądał

bywalec - 2 kwietnia 2018, 3:52:07 - *.ssp.dialog.net.pl
Czas zapomnieć o tej stronie

LEON - 2 kwietnia 2018, 4:26:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No i mega

BKS - 2 kwietnia 2018, 7:03:55 - *.play-internet.pl
Żelek tak cukrzył, że serwis uwierzył w swoją nieomylność i wszechmoc.

Obserwator - 2 kwietnia 2018, 8:26:18 - *.play-internet.pl
Magazyn kicker.de - 3 gole Lewandowskiego i tyle dopisano do klasyfikacji strzelców.

Karoli979 - 2 kwietnia 2018, 8:43:55 - *.play-internet.pl
Możecie mi polecić jakiś bardziej rzetelny piłkarski portal, bo tutaj ześwirowali.

@90minut - 2 kwietnia 2018, 9:54:15 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy w ogóle ktoś czuwa nad tym co się dzieje na tym portalu? Często gęsto podajecie info z czegoś wyjęte i nie raczycie powiedzieć, każdy ma prawo się pomylić, PRZEPRASZAMY! Czy wy już pikujecie w kierunku taniawego lichego tabloidu?

hehe - 2 kwietnia 2018, 10:53:56 - *.dynamic.dsl.as9105.com
https://www.bundesliga.com/de/bundesliga/spieltag/
2017-2018/28-fc_bayern_muenchen-borussia_dortmund.
jsp?statistics

scianka - 2 kwietnia 2018, 12:36:32 - *.unknown.vectranet.pl
Żegnam ten pseudo portal.Mogiel ześwirował.

Ogryzon - 2 kwietnia 2018, 12:39:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przeciez po to pisza zeby sobie nabijac wyswietlen, rzetelnie maja prowadzone nizsze ligi a odbieranie goli Lewemu to norma. Ja wole wejsc na transfermarkt czy powazne portale o zagranicznym futbolu. Jak chce sobie przeczytac o B klasie opolskiej to wchodze tutaj. proste

Titov - 2 kwietnia 2018, 13:32:30 - *.pl
Proszę o sprostowanie i przeprosić czytelników na głównej stronie jak nie to żegnam. WAS

Ti - 2 kwietnia 2018, 13:35:31 - *.pl
Czytelnicy chcą sprostowania!!!!!

Bolek - 2 kwietnia 2018, 13:37:30 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Zgadamy sprostowania!!!!!

Krzychu - 2 kwietnia 2018, 19:52:05 - *.1.81.74
Skoro protokół z meczu zalicza bramkę Lewandowskiemu, to bramka zostaje przypisana Lewandowskiemu. Idąc tym tropem Polska powinna co najmniej zremisować z Nigerią 1:1, ponieważ sędzia nie zobaczył gola dla Polski.Bramki Diego Maradony nie powinni w ogóle liczyć tylko cofnąć po meczu. Statystyka powinna być w całości oparta na oficjalnych źródłach - np. na protokołach, a nie na interpretacji i nieoficjalnych ustaleniach redaktorów. Sposób, który w tej chwili prezentujecie jest nie dość rzetelny. Sugerowałbym podawać oficjalne wyniki i strzelców, a kontrowersje zamieszczać w opisie do meczu. W chwili obecnej działacie w sposób kontrowersyjny, oparty na subiektywnej ocenie.

Pallazzo - 2 kwietnia 2018, 23:20:54 - *.dynamic.chello.pl
Idą w zaparte DWA i szlus!!! ;)

Mariusz - 3 kwietnia 2018, 8:53:42 - *.160.112.162
Droga redakcjo bardzo was lubię. Proszę nie idźcie tą drogą !!!

Abc - 3 kwietnia 2018, 9:11:14 - *.40.248.125.threembb.co.uk
Zal

vol - 3 kwietnia 2018, 9:53:17 - *.play-internet.pl
widzę, że redakcja 90minut.pl nie zamierza skorygować błędu. zdarza się każdemu, ale warto czasem swój honor schować do kieszeni, bo jak mawia chińskie powiedzenie:
"jeśli ktoś ci mówi, że jesteś pijany, nie ufaj. Jeśli mówią ci to trzy osoby, idź do domu i się połóż."

wlodzio - 3 kwietnia 2018, 10:24:09 - *.124.195.48
Czy 90 minut ma swoją wersję rzeczywistości?? Wszyscy piszą o 3 golach!

wuj - 3 kwietnia 2018, 14:21:44 - *.jgora.dialog.net.pl
ŻAL. Szkoda że Mogiel uważa że jest nieomylny i nigdy nie przyzna że za daleko zaszli w swoich interpretacjach. ŻAL.pl... Naprawdę szkoda takiego fajnego portalu, a teraz macie błędy w danych. Do widzenia, cześć jak czapka...

Lekarz - 4 kwietnia 2018, 2:59:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dlaczego Lewandowskiemu nie zaliczacie gola? Ribery leżał i nic nie mógł zrobić a Robert ewidentnie dobił. Może opiszcie co widzieliście.

jozey - 5 kwietnia 2018, 14:05:03 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Czy informując o jakims golu zawsze sprawdzacie powtorke? czy opieracie sie na protokolach meczowych?? Wynik spotkania i to kto strzelil gola nie wynika z obserwacji waszej tylko z PROTOKOLOW MECZOWYCH, to co jest w protokolach jest uznane jako fakt majacy miejsce na boisku, podajac informacje wbrew protokoloom meczowym wprowadzacie ludzi w blad!!!!!!!

John - 6 kwietnia 2018, 19:45:00 - *.digitale-gesellschaft.ch
Lewandowski x3 !
Ktoś chciał być "EKSPERTEM" a został BŁAZNEM!
...jak widać granica pomiędzy powagą a śmiesznością jest bardzo cienka

Prawda - 8 kwietnia 2018, 0:17:07 - *.15-1.cable.virginm.net
Gdzie sprostowanie?

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas