[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2018/2019 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


8 lutego 2019, 8:28:17 - huberts
Adrián Gómez piłkarzem Podbeskidzia

Pomocnik Adrián Gómez, który ostatnio występował w Irtyszu Pawłodar, podpisał półroczny kontrakt z Podbeskidziem Bielsko-Biała.

25-letni Hiszpan rozegrał 29 spotkań w ubiegłym sezonie kazachskiej ekstraklasy.

Podbeskidzie Bielsko-Biała wyruszyło dziś na dwutygodniowe zgrupowanie do Turcji. Drużyna będzie mieszkać w miejscowości Türkler. Pierwszoligowiec w tym czasie m.in. rozegra pięć sparingów.

Kadra Podbeskidzia na zgrupowanie:

Bramkarze: Wojciech Fabisiak, Rafał Leszczyński, Arkadiusz Leszczyński.

Obrońcy: Mavroudís Bougaḯdis, Kamil Wiktorski, Aleksander Komor, Dominik Jończy, Paweł Oleksy, Filip Modelski, Bartosz Jaroch, Kacper Gach.

Pomocnicy: Jakub Bieroński, Guga Palawandiszwili, Michał Rzuchowski, Adrian Rakowski, Adrián Gómez, Chopi, Przemysław Mystkowski, Przemysław Płacheta, Damian Hilbrycht, Łukasz Sierpina, Miłosz Kozak, Kacper Kostorz.

Napastnicy: Valērijs Šabala, Marko Roginić.


źródło: Podbeskidzie Bielsko-Biała

Gzyms - 8 lutego 2019, 9:12:15 - *.dynamic.chello.pl
To w zasadzie bardziej obrońca, ewentualnie skrajnie defensywny pomocnik. Na poziomie drugoligowym w Hiszpanii zagrał w sumie w 17 spotkaniach.
W Kazachstanie bronił się przed spadkiem.
Nie ma czym się zachwycać, ale też nie wygląda na najgorszy rodzaj szrotu. W końcu w kazachskiej Premier Lidze trochę pograł, a idzie przecież nie do Lecha czy Jagiellonii, ale do klubu z drugiego szczebla rozgrywek.

muchomor - 8 lutego 2019, 12:59:49 - *.dynamic-ww-03.vectranet.pl
Wg. transfermarkt warty 600 000 euro więc prawdopodobnie w karierze już parę razy prosto piłkę kopnął

kolo - 8 lutego 2019, 13:27:48 - *.static.ip.netia.com.pl
takie małe pytanko do naszych wielkich z Podbeskidzia,czy w naszych okolicach nie ma naprawdę dobrych chłopaków?????W każdej drużynie w okolicach bliższych czy dalszych Bielska jest kilku wybijających chłopaków ktorym warto się przyjrzeć i dać szansę????Nie lepiej zorganizować tygodniowe zgrupowanie i przyjrzeć się co jakiś czas co lepszym niż takim samym albo i gorszym ściągać z Gdyni czy Szczecina Białegostoku?????jeśli juz ściągać kogoś z daleka to niech jest kilka razy lepszy od naszych i to takiego który zrobi różnicę.Proponuję przejechać sie po 3 4 lidze oraz okręgówce czy ligach młodzieżowych Chłopaki się po niższych ligach marnują a tymczasem nażelowane panienki z całej Polski obijają się na treningach za dobrą kasę ...........Rybarski do roboty się weż

MantiBB - 8 lutego 2019, 13:49:09 - *.dynamic-ww-01.vectranet.pl
Do kolo - Mam wrażenie, że Rybarski jest osobą znającą się na rzeczy. Pomyłki transferowe zdarzają się sporadycznie. Jeśli chcesz na samych zawodnikach z regionu budować drużynę, to jej poziom będzie maksymalnie drugoligowy. Czy z Gdyni, Białegostoku lub Szczecina przyszedł ktoś ostatnio do TSP? Nie przypominam sobie. Rybarski penetruje niższe i wyższe ligi, również zagraniczne. Preferencje mają zawodnicy młodzi. Czy to jest zła polityka? Pozdrawiam

alebb - 8 lutego 2019, 13:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Kolo - tak są, sami świetni, młodzi nowi geniusze piłki ale wszyscy w klubie to ślepi de.bile (i w innych polskich klubach też) i wolą ściągać Hiszpana z Kazachstanu, niż te nasze świetne talenty.
Masz jeszcze jakieś pytania?

kuna - 8 lutego 2019, 15:49:40 - *.play-internet.pl
Tak stawiają na młodych typu Goncerza,ha,ha.

kolo - 8 lutego 2019, 15:52:03 - *.static.ip.netia.com.pl
Manti Rybarski może się i zna na rzeczy może ściaga i dobrych pilkarzy ale za mało penetruje nasze okolice po co komu w rezerwie facet z drugiego końca Polski????Jeśli już trzeba kogoś ściągnąć z poza regionu to oki ale niech to jest zawodnik który coś wnosi do zespołu jak Kostorz czy Płacheta a resztę uzupełniamy wychowankami czy zdolnymi chłopakami z regionu.alebb są młodzi i zdolni wystarczy dać szansę i monitorować rynki juniorów czy seniorów w 3 czy 4 lidze .......Ostatnio z naszego regionu tj. 20km od Bielska trenuje i gra w juniorach chłopak 15letni w Pogoni Szczecin i to z powodzeniem a z tego co mi wiadomo interesuja sie nim kluby zagraniczne a fachowcy z Bielska wysłali go z powrotem do okręgówki tacy to wielcy fachowcy a takich jest więcej tak to penetrują miejscowy rynek @alebb

MantiBB - 8 lutego 2019, 16:35:38 - *.dynamic-ww-01.vectranet.pl
Do kolo - Dochodzimy do sedna. Trzeba szukać zawodników we różnych regionach i na różnych poziomach. Nie znamy wszystkich szczegółów. Jeśli młody zawodnik z naszego regionu ma ofertę z ekstraklasy, na lepszych warunkach, to pójdzie do Pogoni. Chciałem tylko podkreślić, że przed Rybarskim było z transferami dużo gorzej. Nie zmienia to faktu, że transfer Goncerza był pomyłką. Sam byłem zaskoczony. Pamiętajmy, że od penetracji niższych klas naszego regionu, Rybarski ma pomocników

kolo - 8 lutego 2019, 18:10:30 - *.static.ip.netia.com.pl
popatrz choćby na wisłe crakovie korone Jagiellonie lech pogoń tam az roi sie w skladzie od wychowankow ,mają z 14 czy 15 zawodnikow do gry a reszta to mlodziezowcy czy mlodzi zdolni z okolicy ,w mojej ocenie nie trzeba wtedy placic tak duzo za wynajecie itd ......Zauwaz ze niejaki pan Rybarski ma układy z menadżerami i głownie ich zawodników ściąga a czemu to już domyśl sie .....a chłopakami z regionu nikt sie nie przejmuje

miroslaw o - 8 lutego 2019, 20:10:38 - *.icpnet.pl
a wielki talent Miłosz Kozak,dla którego Lech Poznań był za słaby i miał wybić się w legii widzę, że popadł w przeciętność czego wróżyli jemu trenerzy Akademii Lecha... kolejny stracony mega talent wef stolycy

Gerd - 8 lutego 2019, 20:13:01 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
do kolo: Potencjał z zawodników z regionu i wychowanków pokazuje gra 4 ligowych rezerw! Wypada to blado i pokazuje że jeśli jest wartościowy wychowanek lub zawodnik z regionu to dostaje szansę! Skończ tą głupią nagonkę na Rybę, jedynym jego niewypałem był Goncerz i według mnie Jończy. Ma jednak dużo więcej trafionych transferów! Wcześniej podobni Tobie piali że niejaki Płoszaj powinien dostać szansę a okazuje się że w 4 ligowej Spójnii nie pokazywał prawie nic i teraz będzie kopał się po czole w okręgówce - radzę ochłonąć i spojrzeć bezstronnie

LuksTSP - 8 lutego 2019, 20:45:18 - *.adsl.inetia.pl
Kolo zluzuj bo Ci żyłka pęknie. Transfery Rybarskiego same się obroniły. Niektórym może to nie na rękę ale gość się zna na rzeczy. Wreszcie widać jakiś pomysł. Goncerz był pomylka i szybka korekta - reakcja. Kolo trzymajmy kciuki zeby się udał awans szukajmy dziury w całym. Znalazłeś talent w regionie napisz email do Rybarskiego jeśli nie to spokój.

kolo - 9 lutego 2019, 0:18:21 - *.static.ip.netia.com.pl
Gerd czy Luks czy ja robię na kogokolwiek nagonkę kogoś tu obrażam....stwierdzam fakt ze zbyt mało wychowanków i młodych zdolnych znajduje sie w składzie bo się na nich nie stawia ,...kto pamięta Wronki Grodzisk Wlp Niecieczę Pniewy Radomsko czy inne wynalazki????Wszystkie one funkcjonowały bo była kasa więc naściągali najemników i gdzie teraz są???????Rybarski ściąga najemników z całej Polski na razie bronią go wyniki i jest kasa ......Ja jednak wolałem drużynę Podbeskidzia prawdziwych Górali ....Górkiewicza Sokoła Chmiela Zajaca Moskały Olszara czy Sikory wtedy w niższych lig też ich ktoś wyciągnał i dał szansę zistnieć........Wtedy to była paka jeden walczył za drugiego teraz widać żel we włosach a piłkę ledwo prosto kopnąć potrafi jeden z drugim ....I ten wrzask że nie ma talentów bo rybarski woli ściągać z innych klubów i płacić kasę ....Filozofia Boreckiego jednak była inna

Gerd - 9 lutego 2019, 5:23:29 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Filozofia Boreckiego doprowadziła nas do spadku, jego wymysły o kontraktach na rok itp itd, że o skłóceniu klubu ze sponsorami nie wspomnę. TSP jest dziwnym klubem, bo gdy byli w EX to wiecznie bronili się przed spadkiem, gdy są w 1 lidze to wymieniani są w gronie kandydatów do awansu a to nie sprzyja spokojnemu ogrywaniu "dobrze zapowiadających się" graczy z regionu czy wychowanków.Akurat tych 4 pierwszych to nie była filozofia Boreckiego tylko Okrzesika i Kasperczyka i to właśnie oni zrobili jedyny awans do EX.

kolo - 9 lutego 2019, 15:24:09 - *.static.ip.netia.com.pl
Okrzesik przyszedł na gotowe panie Gerd drużyna walczyła o awans,,,kadra już się wykrystalizowała i wszystko było gotowe a po awansie zaraz przyszedł taki dołek że wydawało się że spadną ale zawsze wychowanków kilku zawsze było a teraz za kasę ściąga się kopaczy z innych rejonów kraju ....Każdy liczący się i chcący się liczyć klub i zespół stawia się na szkolenie młodzieży oraz skauting.....niejaki Marekwica z Wisły był na testach w Zagłebiu wychowanek Spójni Landek gra w juniorach Pogoni Szczecin i jest jednym z najlepszych zawodników wielu innych z Podbeskidzia gra nawet na 2 końcu polski a pan Rybarski szuka ale nad morzem wzmocnień ......w mniemaniu innych kibiców to bohater przeciez

OkO - 9 lutego 2019, 15:47:40 - *.play-internet.pl
Super środkowy ofensywny pomocnik ur w Bielsku Czaicki się marnuje po wiejskich pastwiskach ... a oni szukają po Europie ... żenada

Gerd - 9 lutego 2019, 17:03:22 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
kolo ale walisz fleki ... nie chce mi się odpisywać na twoje wypociny! Okrzesik przyszedł na gotowe???

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas