[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


21 lipca 2019, 16:52:14 - dagazka
PKO Ekstraklasa: Zagłębie L. 1-1 Cracovia

21 lipca 2019, 15:00 - Lubin (Stadion Zagłębia)
Zagłębie Lubin 1-1 Cracovia
Damjan Bohar 5 - Rafael Lopes 23

Zagłębie: 12. Konrad Forenc - 2. Bartosz Kopacz, 33. Ľubomír Guldan, 55. Damian Oko, 3. Saša Balić - 44. Alan Czerwiński (80, 11. Bartłomiej Pawłowski), 24. Jakub Tosik, 8. Łukasz Poręba (80, 13. Dawid Pakulski), 18. Filip Starzyński, 39. Damjan Bohar (86, 17. Patryk Szysz) - 89. Patryk Tuszyński.

Cracovia: 31. Lukáš Hroššo - 2. Cornel Râpă, 34. Ołeksij Dytiatjew, 20. Niko Datković, 33. Kamil Pestka (75, 87. Diego Ferraresso) - 29. Bojan Čečarić (46, 4. Sergiu Hanca), 8. Milan Dimun, 5. Janusz Gol (63, 6. Sylwester Lusiusz), 10. Pelle van Amersfoort, 11. Mateusz Wdowiak - 21. Rafael Lopes.

żółte kartki: Gol, Lusiusz.

sędziował: Mariusz Złotek (Stalowa Wola).
widzów: 5013.

Sks - 21 lipca 2019, 16:53:16 - *.58.136.218
Tylko Bałtyk Gdynia Sks

Lolo - 21 lipca 2019, 16:53:22 - *.tktelekom.pl
Co jest z Pestką, dlaczego nie zagrał całego meczu? Aż tak bardzo Probierz mu nie ufa?

MB - 21 lipca 2019, 16:54:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dzikie tłumy na inaugurację w Lubinie

jj - 21 lipca 2019, 16:54:21 - *.dynamic.chello.pl
Cracovia odpadła z pucharów i teraz powalczy o Europejskie puchary czyli miejsce na podium

miro - 21 lipca 2019, 16:54:43 - *.18-1.cable.virginm.net
wies extraklasa to nie jest pilka nozna

Stan - 21 lipca 2019, 16:57:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Cracovia tyłka nie urywa, ale Lubin zapowiada się ...Hiuston mamy problem Ale, ale to tylko rodzima ekstraklapa

berlin - 21 lipca 2019, 16:57:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
MB
A kto chce ogladać tych wspaniałych po weryfikacji poziomu sportowego w pucharach?
Extraklasa jest mega przereklamowana, oprawa przerasta kilka razy poziom sportowy.'
leja nas biedne kluby np. ze Słowacji, gdzie zawodnicy mają kontrakty na poziomie 80/120 tys euro.
zgadnij jaki jest najwyższy kontrakt w Cracovii?

miro - 21 lipca 2019, 16:57:40 - *.18-1.cable.virginm.net
nie werze ze to jest pilka zawodowa jakie europejskie puchary oni prosto kopnac w pilke nie potrafia

y - 21 lipca 2019, 16:57:44 - *.147.40.153.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niedołębie Lubin - Copaninovia Kraków - czyli typowa reklama antyfutbolu spod znaku ekstraklaPy, to, co "tygrysy" lubią najbardziej: żółwie tempo i totalny brak pomysłu na grę.
A nie tam jakieś puchary europejskie - gdzie trzeba szybko ganiać i kminić o co chodzi, bo rywale szybko biegają, mają plan, a piłka nie odskakuje im od nogi.

Pan_Brat - 21 lipca 2019, 16:59:42 - *.centertel.pl
Jeszcze się pierwsza kolejka nie skończyła, a ja już mam dość te ligi. Kolejny beznadziejny mecz. Tempo rozgrywania akcji spacerowe, jedynie w przypadku głupich strat, których było dziś od groma, drużyny przyspieszają z gracją wolnossącego 1.6 MPI.
Ale prawdziwym dramatem jest sposób rozgrywania szybkich kontr, czasem w przewadze liczebnej. Straszna nieporadność obu ekip w tej materii.

y - 21 lipca 2019, 17:00:35 - *.147.40.153.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mecz i cała liga to produkt równie atrakcyjny, jak fryzura Filipa Starzyńskiego.

miro - 21 lipca 2019, 17:02:19 - *.18-1.cable.virginm.net
po pierwszej kolejce jakies namiastki zalazek europejskiego futbolu staral sie grac lks podania myslenie na boisku widac bylo inna probe gry ogladalo sie to w miare dobrze troche estetycznej pilki reszta po prostu gra jak zawsze moze sie uda mozemnie sfauluja moze dosrodkuje i w zamieszaniu ktos dobije i tak od wielu lat

Jondek - 21 lipca 2019, 17:04:16 - *.centertel.pl
Ekstraklasina zerowy poziom ma boisku i trybunach!

fresno - 21 lipca 2019, 17:07:29 - *.dynamic.chello.pl
5 tysięcy, widać że w Lubinie też już zrozumieli że nie ma co czasu tracić na te pseudo mecze polskiej ligi, brawo. Przydałby by się w tym sezonie kolejny spadek frekwencji bo na ten syf nie da się patrzeć.

Rudi - 21 lipca 2019, 17:08:27 - *.39.107.196
Z tego Zagłębia to taka gromadka siermiężnych człapaków-przeciętniaków, mieli za przeciwnika ekipę, która trzy dni temu grała mecz z dogrywką i nie dali rady ich zabiegać, emocje jak na rybach, a do tego wszystkiego dostosowała się nieliczna publiczność, która swoim pupilom śpiewała kołysanki, trudno przy takim dopingu i reakcjach z trybun poderwać się do boju.

miro - 21 lipca 2019, 17:08:31 - *.18-1.cable.virginm.net
generalnie odnosze wrazenie ze im sie wogole nie chce grac podania w tempie druzyn oldbojow oni wszyscy wygladaja jakby sie zawieszali z pilka przy nodze typu przyjalem rozdladne sie popatrze pomysle i dopiero podanie moze i byloby dobrze ale do cholery szybciej ze 3 razy to taki flegmatyczny futbol

MorycWidze - 21 lipca 2019, 17:12:30 - *.146.53.225.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Tępo gry w ekstraklasie, to jeden wielki dramat. Zasnąłem na tym meczu. Niech już wraca Premier League, bo tego nie da się oglądać.

miro - 21 lipca 2019, 17:13:15 - *.18-1.cable.virginm.net
czy oni faktycznie sa w klubach 6 dni w tygodniu i maja zajecia jesli tak to co to sa za zajecia a i owszem na treningu czy rozgrzewce podbijaja pileczke jakies sztuczki itd potem podczas meczu jak gdyby inni ludzie zaczynali grac amatorzy spotykajacy sie na zielonym rownym boisku przypomina to czasami rozgrywki miedzyzakladowe amatorow

Stan - 21 lipca 2019, 17:15:47 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Pan_Brat - 21 lipca 2019, 16:59:42 - *.centertel.pl
Jeszcze się pierwsza kolejka nie skończyła, a ja już mam dość te ligi. Kolejny beznadziejny mecz..................no, szacun, podumowałeś rodzima piłkę :D

Kol - 21 lipca 2019, 17:19:12 - *.dynamic.chello.pl
Miernota i nędza. Piłka polska.

miro - 21 lipca 2019, 17:19:39 - *.18-1.cable.virginm.net
moze w hiszpani trawa jest bardziej zielona hmm niee to moze we wloszech bramki sa wieksze a moze w niemczech ciezary na silowni lepszej jakosci albo w angli jest lepsze powietrze o co tu chodzi bazy szkoleniowe sa szkoly mistrzostwa sportowego orliki kadry narodowe ci sami ludzie co maja 2 rece i 2 nogi pogoda jest pieniadze na zgrupowania sa o co tu do cholery chodzi od 1982 roku cofamy sie gdzie inne kraje sie rozwijaja

Lola - 21 lipca 2019, 17:19:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Ale widzów w tym Lubinku WSTYD na EX!

var - 21 lipca 2019, 17:20:03 - *.adsl.inetia.pl
Więcej leżeli na murawie niż biegali

Dżunio91 - 21 lipca 2019, 17:21:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No nie, z tak słabo grającym Zagłębiem moja Cracovia powinna wygrać...szkoda, ale pozdrawiam Lubinian z deszczowego Podhala, przynajmniej doping kulturalny mam nadzieję że za tydzień po 3 pkt! Teraz mecz Legii z Pogonią i powiem jako fanatyk piłki od 20 lat, że Pogoń może być w tym sezonie "czarnym koniem", pa

lajkonik - 21 lipca 2019, 17:22:11 - *.dynamic.chello.pl
Zobaczymy ilu drużynom uda się choć remis wywieść z Lubina. Brawo Cracovia - tak się idzie po Mistrza Polski

Max - 21 lipca 2019, 17:22:23 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Starzyński niedługo z.laska na boisku!!

Eror - 21 lipca 2019, 17:23:08 - *.centertel.pl
Dajcie sobie kopacze spokój...zaprawdę powiadam wam do końca wakacji każda drużyna będzie mogła się skupić na ekstraklapie..w pucharach nie bedzie już nikogo.

miro - 21 lipca 2019, 17:24:55 - *.18-1.cable.virginm.net
bodajrze w ksiazce ktora czytalem z 15 lat temu chyba romana polkowskiego pod tytulem lato o grzegorzu i reprezentacji 1974 roku o ile pamietam grzesiek powiedzial ze po mistrzostwach kazdy dostal po 200 marek telewizor kolorowy i futro ale oni grali w pilke i nie robili tego dla pieniedzy robili to dla klubow dla kraju chcieli sie pokazac robili to z duma i satysfakcja coz teraz mamy to

miro - 21 lipca 2019, 17:28:28 - *.18-1.cable.virginm.net
coz teraz czekam na nastepny mecz legii z pogonia i bede bardzo dokladnie ogladal zobaczymy czy w komentarzu pomeczowym bede mogl kogos pochwalic czy nastepni beda kopac sie po czole

Kibic - 21 lipca 2019, 17:44:09 - *.30.23.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Może ktoś mi wyjaśni dlaczego trener Van dal Tak późno robi zmiany przecież widzi że niektórym gra nie idzie a ławka rezerwowych długa

miro - 21 lipca 2019, 17:52:25 - *.18-1.cable.virginm.net
Kibic zobacz teraz dla porownania tepo gry w warszawie im sie chce grac w pilke natomiast mecz zaglebia z cracowia to rozgrywki oldbojow generalnie za takie podejscie powinny sie posypac kary finansowe a 11 pilkarzy nie wymienisz

Kura - 21 lipca 2019, 18:08:06 - *.146.54.235.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
małe Zagłębie to chyba spadnie i dobrze. Wracajcie tam gdzie wasze miejsce

berg - 21 lipca 2019, 18:15:16 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Państwo finansuje ten klub. Państwo powinno wymagać dobrej gry. A jak nie to trenować akademię i nie wychylać się powyżej 2 ligi

PM - 21 lipca 2019, 18:16:07 - *.dynamic.chello.pl
Kura co się spieszysz z osądami oni na spokojnie się utrzymają, będą jeszcze w górnej ósemce. Lepiej patrz, czy po starcie sezonu to Chrobry przypadkiem nie poleci do strefy spadkowej, a nie martwisz się o Zagłębie.

gruby - 21 lipca 2019, 18:25:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
czemu nie biora żmijewskiego. jest to obronca który idzie do przodu

miro - 21 lipca 2019, 18:29:29 - *.18-1.cable.virginm.net
zaglebie legia pogon wisla czy inne kluby co to za roznica kto spadnie kto wygra itd tutaj panuje anemia to wszystko trzeba zaorac a co do finansowania przez panstwo to tak wyplata zawsze jest w terminie wysilac sie nie trzeba bo umiejetnosci brak po co sie meczyc oby kontrakt byl na 5 lat temat rzeka do tego puchary europejskie z zawodnikami z 3 lig hiszpanskich i niemieckich 2 lig brazylijskich itd z czym do ludu smiech na sali ale propaganda sukcesu jest ceny biletow w gore frekfencja spada etc a ludzie w normalnej pracy robia za pol darmo i nie stac ich na jedzenie i leki

Fc - 21 lipca 2019, 18:40:03 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pawłowski najlepszy piłkarz w poprzednim sezonie
Dziś mecz zaczyna od 80 minuty
Ktoś zna powód ?

ZeteL - 21 lipca 2019, 18:49:10 - *.ssp.dialog.net.pl
@Fc -Pawłowski wraca po kontuzji więc powoli wchodzi w obciążenia meczowe. Poza tym, nie bardzo chce przedłużyć kontrakt z Zagłębiem , co też może mieć wpływ na grę w pierwszym składzie, może nawet większy niż kontuzja.

berg - 21 lipca 2019, 18:52:15 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Dlaczego moje podatki idą na klub, który rozdaje bilety za darmo, żeby przyszło marne 5 tys?

ZeteL - 21 lipca 2019, 18:56:29 - *.ssp.dialog.net.pl
@berg -z tego co wiem , to Twoje 500+ nie jest opodatkowane.

Kolo - 21 lipca 2019, 18:57:20 - *.centertel.pl
KGHM jest tylko w części spółką skarbu państwa. Do tego bardzo rentowną, no i ogromną jak na polskie warunki. Taka spółka musi, jak to się mówi, budować relacje z otoczeniem. Sponsorowanie klubu piłkarskiego właśnie temu służy - żeby odpowiedni menadżer mógł sobie to wpisać w raporcie. Poza tym trochę niekonsekwencja z waszej strony, bo są kluby prawie całkowicie finansowane z budżetu miejskiego i jakoś tak nie atakujecie ich...

Kabanos - 21 lipca 2019, 19:04:53 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To po co to oglądacie to użalanie jest gorsze od poziomu naszej ligi.

y - 21 lipca 2019, 19:05:38 - *.146.168.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@miro - tę grę "nie dla pieniędzy" Grzesiu Lato odbił sobie wiele lat później - jako polityk i tzw. "działacz".
Nie ma co się karmić mitami o grze tylko dla satysfakcji w tamtych latach. Oni też za darmo nie grali, nie mieli gorzej niż ciułacze z fabryk czy kopalń.
Po prostu - więcej im nie dawano, a za granicę puszczano po 30-tce.
Gdyby mogli tam pojechać wcześniej - to by tu nie grali.

berg - 21 lipca 2019, 19:33:12 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
co innego finansowanie przez miasto, gdzie mieszkańcy co 4 lata rozliczają władze miasta w czasie wyborów, co innego finasowanie tylko jednego klubu przez KGHM, na które ja również płacę podatki. KGHM jest tak rentowne jak ci się wydaje. Przez 2 lata 2015/2016 przynosiło straty na poziomie 10 mld. A do waszego klubu ładowało pieniądze podatników

INS - 21 lipca 2019, 20:57:50 - *.dynamic.chello.pl
do Berg - 10 mld strat w KGHM wynika z tego że poprzedni zarząd i PO kupili kopalnie w Chile i w Kanadzie (gdzie do dzisiaj nie wydobyli ani grama rudy miedzi). A ty kolego ze swoich podatków nie dołożyłeś i nie dołożysz ani grosza do końca twoich dni. W 2018 roku zysk netto KGHM to 2 mld zł. więc wyjaśnij mi w jaki sposób z twoich podatków utrzymywane jest KGHM Zagłębie Lubin?

Magyar - 21 lipca 2019, 20:58:38 - *.dynamic.chello.pl
jaki kraj taka Ekstraklasa

@berg - 21 lipca 2019, 21:01:43 - *.dynamic.chello.pl
jesteś mega niedoinformowany.
KGHM jest w rękach Reptilian i to ich pieniądze kruchy ziemianinie

Pradnikbia - 21 lipca 2019, 21:24:30 - *.239.181.218
Żebracy z reymonta przyszli i robią aferę bo sponsora nie maja hahha

MałpkaKoko - 21 lipca 2019, 21:25:51 - *.146.225.210.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W pierwszej kolejce tylko Górnik jako jedyny gospodarz meczu będzie miał (właściwie już ma, bo zagra z kelnerami) komplet punktów. Co za ekscytująca liga...

ali - 21 lipca 2019, 21:29:06 - *.play-internet.pl
Zagłębie Lubin mimo słabej gry powinno ten mecz wygrać, gdyż bramka dla Cracovii jak potwierdzili w studio LIGA + EXTRA padła ze spalonego. Ponadto gol dla Zagłębia strzelony przez Guldana nie został uznany bo sędzia zobaczył jakiś minimalny faul. Takie bramki zdecydowana większość sędziów uznaje to nie są szachy.Także faul zawodnika Cracovii na Porębie, celowe nadepnięcie na stopę także zawodnik Lubina musiał opuścić z dużym bólem boisko pozostaje bez konsekwencji a powinna być czerwona kartka.
Jak na jeden mecz to za dużo pomyłek w jedną stronę. Czy to przypadek?.Po co ten VAR skoro nie może wychwycić spalonego a sędzia i tak po swojemu podejmuje decyzje.

Horacys - 21 lipca 2019, 22:21:38 - *.adsl.inetia.pl
ani nie byłem na meczu ani nawet nie oglądałem go w TV, dopiero teraz patrze na wynik i komentarze i już wiem że kolejne mecze oleje dalej czego i rozumnym życze

berg - 21 lipca 2019, 22:58:06 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
w latach 2014-2018 KGHM miał w sumie 5,5 mld zysku i 9,5 mld straty. Daje to nam 4 mld skumulowanych strat. Od strat nie płaci się podatków. Jeżeli KGHM nie płaci podatków, a ja płacę podatki, a KGHM utrzymuje klub to kto to w końcu finansuje? My wszyscy płacący podatki

Ja - 22 lipca 2019, 0:25:51 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Na chłopski rozum , jeśli KGHM ma tyle kasy, to jakim cudem ich własność, Zagłębie Lubin(w 100% jest własnością KGHM-u) ledwo wiąże koniec z końcem, albo handlują meczami, albo chcą rozwalić klub i sprzedać go (działanie na szkodę spółki)

arkadio - 22 lipca 2019, 1:14:22 - *.dynamic.chello.pl
@Berg KGHM jest jedyną firma w Polsce która płaci podatek od wydobycia kopalin a nie od zysku . Poczytaj trochę a nie siedzisz w tej Legnicy gdzie miasto finansuje klub i tylko narzekasz

berg - 22 lipca 2019, 9:03:42 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Wiem co jest podatek od kopalin. A ja nie narzekam tylko zastanawiam się dlaczego firma KGHM finansuje wasz klub, a firma jest państwowa. Każda złotówka tej firmy do was jest stratą dla wszystkich, bo mniej trafia do Państwa. A to co robi miasto to nasza sprawa to nasze miasto. KGHM jest państwowy

@berg - 22 lipca 2019, 9:37:20 - *.dynamic-zab-05.vectranet.pl
Wyjdź na klatkę schodową gdzie macie kibel,wejdź do środka złap wacka w garść,zrób sobie dobrze,nie zajmuj się sprawami o,których nie masz pojęcia!

berg - 22 lipca 2019, 9:43:15 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
a co was tak boli, że żyjecie z państwowe?

ccc - 22 lipca 2019, 9:56:40 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Berg masz racje. Dlaczego z tej firmy nie korzysta np. Głogów, Polkowice itd. Tam tez mieszkają pracownicy KGHM

zl - 22 lipca 2019, 12:10:21 - *.centertel.pl
Dzieci kghm jest właścicielem Zaglebia a nie waszych klubikow zrozumcie to w końcu

F4 - 22 lipca 2019, 12:51:12 - *.dynamic.gprs.plus.pl
A KGHM czyj jest?

Tragarz - 22 lipca 2019, 13:39:50 - *.centertel.pl
W prawie 1/3 należy do Skarbu Państwa. Po 5% posiadają fundusze Nationale Nederlanden i Aviva. Większość to akcjonariusze indywidualni i instytucjonalni (2/3 Polska, 1/3 zagranica).

F4 - 22 lipca 2019, 13:57:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No właśnie Skarb Państwa decyduje o wszystkim. Dlaczego SPD ładuje nasza kasę w jeden mały klub?

Lolek - 22 lipca 2019, 14:01:23 - *.centertel.pl
KGHM jest właścicielem Zagłębia a nie sponsorem dlatego też nie finansuje Chrobrego ani innej Miedzi.KGHM płaci państwu podatki oraz dywidendę od zysków w kwocie wynikającej z prawa i ani złotówki więcej, gdyby nie wpłacało do budżetu Zagłębia to nie znaczy wcale że oddali by te pieniądze państwu, mogli by nawet założyć sieć dyskontów na Tajwanie i nic nikomu do tego.Skarb państwa ani tym bardziej prywatne osoby w żaden sposób nie łożą na Zagłębie, ale można to tłumaczyć w nieskończoność, tumany i tak wiedzą lepiej.

berg - 22 lipca 2019, 14:11:26 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Nikt się nie czepia prywatnych pieniędzy (np. w Miedzi Dadełło) czy miasta(bo to mieszkańców sprawa). Co innego jakby KGHM był spółką prywatną ,a tak nie jest. Jest spółka Skarbu Państwa. To ile ta spółka przez ostanie lata władowała w Zagłebie? 15-20 mln rocznie? Czyli ok.500-600 mln przez 30 lat? Ja pytam czy to jest w porządku, żeby tyle kasy spółka SP władowała w jeden klub?

Lolek - 22 lipca 2019, 14:47:14 - *.centertel.pl
" Ja pytam czy to jest w porządku, żeby tyle kasy spółka SP władowała w jeden klub?"
Tak, jest to normalne ponieważ tylko jednego klubu jest właścicielem, czego tu nie rozumiesz?
Poza tym nie SP tylko spółka z udziałem skarbu państwa bo to duża różnica.

Matka - 22 lipca 2019, 14:52:51 - *.centertel.pl
@berg
Chłopie skończ. Doczytaj, doucz się, zrób sobie dobrze, ale skończ. Naprawdę nie musisz już udawać impotenta umysłowego. Wszyscy już to wiedzą.

berg - 22 lipca 2019, 15:08:17 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
a może wy czegoś nie rozumiecie. Żyjecie za nasze, bo KGHM jest spółką SP i będę się tym interesował w co SP ładuje pieniądze. To, że władował w udziały Zagłębia to władował pieniądze SP, które trzeba będzie rozliczyć. Czy jest to prawidłowe działania? A nawet jak prawidłowe to czy jest to w porządku wobec innych

Lolek - 22 lipca 2019, 15:44:23 - *.centertel.pl
"Żyjecie za nasze"
Nawet już nie wiem co mam Ci odpisać...

dareheard. - 22 lipca 2019, 16:14:55 - *.143.213.41
@Berg: ja wiem, ze masz problem z wiazaniem podstawowych pojec, ale czlowieku, odroznij, ze w przypadku KGHM stac ich na finansowanie Zaglebia, jako czesc grupy kapitalowej, ponoszac spoleczna odpowiedzialnosc biznesowa, a mieszkancy miast, ktorzy "sponsoruja" kluby nie sa zbytnio chetni bo wiekszosci samorzadow na to po prostu nie stac... wiec miej pretensje do 1) Polacy, ze lubia pilke nozna, 2) Lubinian, ze Zaglebie jest z Lubina, 3) mieszkancow np. Wroclawia, ze sponsoruja pilke reka samorzadow i 4) do siebie bo nie czytasz ze zrozumieniem i wylewasz swoje zale w sposob jak to mowia politycy "niemerytoryczny"

berg - 22 lipca 2019, 16:40:30 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
musicie zrozumieć, że KGHM to nie Lubin i dlatego jesteście ograniczeni w rozumowaniu. A KGHM nie jest własnością mieszkańców Lubina, żeby wszystkie środki na sport szły na jeden mały klub.

berg - 22 lipca 2019, 17:01:57 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
zobaczcie. Jest spółka SP, która wytwarza 2000 t miedzi. Koszt wytworzenia tej miedzi to ok.4000 USD/t. Spółka sprzedaje tą miedź po 6000 USD/t czyli zysk brutto 2000 USD/t x 2000t= 4 000 000 USD x 3,80 PLN/USD = 15 200 000 PLN
Normalnie to spółka zapłaciłaby podatek CIT i byłby zysk dla akcjonariuszy np. w formie dywidendy.
Czyli trafia kasa do Skarbu Państwa.
A tak KGHM wrzuca 15 200 000 PLN do spółki Zagłębie Lubin i te pieniądze już nie trafią do wspólnego narodowego dobra.
Już rozumiecie dlaczego żyjecie za nasze? SP ma mniej. A Skarb Państwa to MY

Lolek - 22 lipca 2019, 17:10:47 - *.centertel.pl
Dlaczego nie potrafisz zrozumieć, że gdyby nie istniało Zagłębie Lubin to z zaoszczędzonej kwoty skarb państwa nie powąchał by nawet złotówki?Pieniądze KGHM to nie pieniądze państwa, KGHM to nie własność państwa.Zanim nawiążesz z kimś dyskusję to zasięgnij trochę wiedzy, przygotuj się merytorycznie bo robisz z siebie niedouczonego gimbusa, który powtarza tylko brednie jak zdarta płyta.

berg - 22 lipca 2019, 17:19:29 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Potrafisz tylko obrażać?
Jeżeli KGHM to nie spółka SP to powiedz mi kto wyznacza prezesa KGHM?

berg - 22 lipca 2019, 18:04:29 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
jeszcze raz powtórzę. KGHM to dobro narodowe i nie może finansować jednego małego klubu.
A tu masz link jak skomlicie, żeby zostać w strukturach KGHM-u.
http://legnica.naszemiasto.pl/artykul/zaglebie-lub
in-co-sie-stanie-klubem,2481217,art,t,id,tm.html

berg - 22 lipca 2019, 18:29:43 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
a tu masz jak było przejmowane Zagłebię przez KGHM z długiem 24 mln. I powiedz kto ten dług spłacił?
http://www.90minut.pl/news/1/news15226.html

ZeteL - 22 lipca 2019, 18:44:55 - *.adsl.inetia.pl
@berg - dam Ci dobrą radę. Weź kredyt, kup na GPW 51% akcji KGHM i wtedy to Ty będziesz decydował co zrobić z Zagłębiem. A póki co , napij się wody z Kaczawy to ochłoniesz.

berg - 22 lipca 2019, 19:08:52 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
kredyt to ty możesz brać jak premier Mateusz wykosi zagłębie z dojenia KGHM. To musi się zmienić. W końcu będzie prawo i sprawiedliwość. Dość dojenia KGHM-u

ZeteL - 22 lipca 2019, 20:04:46 - *.adsl.inetia.pl
@berg - czy Ty masz jakieś inne życie poza śledzeniem newsów o Zagłębiu Lubin? Od 24 godzin błyskawicznie reagujesz na każdy wpis pod tym artykułem ! Wyjdź do ludzi, rozejrzyj się, może spotkasz jakąś uroczą Zakaczawiankę itd. Wiem, że to dla Ciebie trudne ale mimo wszystko spróbuj.

berg - 22 lipca 2019, 22:10:12 - *.dynamic-zab-03.vectranet.pl
Masz rację. Trochę mnie poniosło, ale dzięki dyskusji mam inspirację, żeby wam załatwić brak finansowania ze spółki Skarbu Państwa.
Ale dzięki za troskę. Nie jest tak źle. W między czasie byłem w pracy, na kolacji z żoną i na rowerze.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas