[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


9 listopada 2019, 20:23:18 - euzi
Dwie bramki Roberta Lewandowskiego

Robert Lewandowski zdobył dwie bramki dla Bayernu w wygranym 4-0 (1-0) meczu 11. kolejki niemieckiej Bundesligi z Borussią Dortmund. Reprezentant Polski ma już na koncie 16 ligowych trafień w tym sezonie.

9 listopada 2019, 18:30 - Monachium (Allianz Arena)
FC Bayern München 4-0 BV Borussia 1909 (Dortmund)
Robert Lewandowski 17, 76, Serge Gnabry 47, Mats Hummels 80 (s)

żółte kartki: Kingsley Coman, Joshua Kimmich - Marco Reus.

sędziował: Felix Zwayer (Berlin).
widzów: 75 000.

Lewandowski rozegrał całe spotkanie, a w drużynie gości na ławce rezerwowych pozostał Łukasz Piszczek. Bayern jest na trzecim miejscu w tabeli z dorobkiem 21 punktów. Borussia jest piąta i ma o dwa oczka mniej.

Amarena - 9 listopada 2019, 20:25:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maszyna do zdobywania goli

Varadi - 9 listopada 2019, 20:26:51 - *.ssp.dialog.net.pl
Robert jest Wielki

Dawid - 9 listopada 2019, 20:27:56 - *.109.239.246
RoboGol.

majk - 9 listopada 2019, 20:29:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
wartało by również napisać jak inni Polacy wypadli w tej kolejce. np. jaki dramat zagrał Bednarek i cały ten jego Southampton.

Tur Turek - 9 listopada 2019, 20:34:19 - *.net-system.pl
Robert jesteś mistrzem. Jesteś wielkim piłkarzem ale możesz wejść na jeszcze wyższy poziom, daj Polsce złoto!

Kibic - 9 listopada 2019, 20:37:16 - *.dynamic.chello.pl
Dlaczego Lewandowski tak śrubuje statystyki ligi niemieckiej?
Dlatego że, opatrzność Boża czuwa nad nim!
Dzięki tej opatrzności Bożej, omijają to kontuzję.
Oby tak dalej.

@kibic - 9 listopada 2019, 20:40:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
To nie może być opatrzność Boża. W końcu RL9 obchodzi halloween

Fritz - 9 listopada 2019, 20:42:16 - *.147.105.145.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Mats Hummels co roku przed der Klassic może sobie wybrać w której drużynie będzie grał ...

OLO_41 - 9 listopada 2019, 20:42:36 - *.dynamic.chello.pl
do Kibic: Zgadzam się, też o tym tak pomyślałem ( już nie raz ). Bóg dał mu talent, On go rozwinął, ale cały czas jest świadom, kto Go wspiera, umacnia i prowadzi + . Pozdro Brachu ;)

jarock - 9 listopada 2019, 20:43:52 - *.free.aero2.net.pl
Zaryzykuję stwierdzenie, że Lewy jest najlepszym piłkarzem w historii Polski choć pokolenia `74 to dla mnie legendy...

Fresh - 9 listopada 2019, 20:51:26 - *.play-internet.pl
Tor-minator

Juras - 9 listopada 2019, 20:51:33 - *.dip0.t-ipconnect.de
wiadomo co dla nas zrobiły ekipy w 74 78 82 i olimpijska dużyna Wójcika …..ale żaden z tamtych piłkarzy nie grał tego co Robert ,raczej Ernest Wilimowski Gerard Cieślik to jego półka

Pazurek - 9 listopada 2019, 20:55:23 - *.cust.tele2.se
Do jarock.
Najlepszy to Ernest Wilimowski. Drugi to Kazimierz Deyna. Trzeci Robert Lewandowski.

fansport - 9 listopada 2019, 20:59:30 - *.147.41.152.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
To nic nie znaczy, bo dortmunt to jego były klub i mu pozwalają szczelać .Pamiętajcie: piątek jest lepsiejszy i to on powinien grać w podstawowym składzie reprezentacji na euro.

sdf - 9 listopada 2019, 21:03:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Juras przestań bredzić. Lewandowski nie gra tego co Lubański, Deyna ,Lato , Gadocha, Boniek. Strzelanie goli w lidze niemieckiej w żaden sposób nie może się przełożyć na całościową wartość piłkarza. Owszem w tej chwili i gdzięś od dobrych paru lat Lewandowski jest bezsprzecznie najlepszym polskim piłkarzem, ale by dostać się do galerii zasłużonych sław potrzeba sukcesów z reprezentacją. Jak będą , choćby 3 miejsce w zbliżających się Mistrzostwach Europy to powiem , że jest jednym z najlepszych piłkarzy w historii polskiego futbolu. Inaczej nie mamy o czym mówić.

AnWo_64 - 9 listopada 2019, 21:04:37 - *.dynamic.chello.pl
Wilimowski, Cieślik, Deyna, Lewandowski..
Mimo wszystko nie ma co porównywać. Bo niby na ten przykład gdzie dzisiaj grałby taki Włodzimierz Lubański? Jako 9? A może 10? Albo skrzydłowy?
Obawiam się też, że w dzisiejszych czasach taki Grzegorz Lato miałby problem ze znalezieniem miejsca na boisku...
Inne czasy, inne systemy gry, inni piłkarze...

vito - 9 listopada 2019, 21:04:55 - *.icpnet.pl
do jarock: Właśnie też się dzisiaj zastanawiałem nad tym. Jestem z pokolenia 74 i pamiętam Mundial w RFN. Obecnie nie dorównujemy tamtej drużynie ani składem ani osiągnięciami ale indywidualnie myślę, że Robert jest aktualnie najlepszym piłkarzem w historii polskiej piłki.

mądruś - 9 listopada 2019, 21:14:31 - *.146.67.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Zapominacie o jednej podstawowej sprawie. Konkurencyjność piłki kiedyś, a teraz... Jeśli stworzę jakiś sport w tym momencie, będę Mistrzem Świata. W miarę popularności i rozwoj będzie mi coraz ciężej to powtórzyć. Legendy tamtych czasów równie dobrze mogłyby być pokroju Peszko, Kownackiego czy np Gikiewicza. Przemiany, nie bierzcie tego jeden do jednego. Zdecydowanie na korzyść Lewego ciężar czasów pod kątem sportowym.Siatkówka czy ręczna jest tego idealnym przykładem, jak będa w słabej formie to zajmą 4 miejsce na Świecie a 6 w Europie (tak, jest ciężej na ME) Węgrzy też na początku wieku zdobywali MIstrzostwa, ale w miarę rozwoju i konkurencyjności już nie podążyli za sukcesami.

Furmi - 9 listopada 2019, 21:18:35 - *.centertel.pl
Rozumiem, że Messi też jest nikim, bo nie osiągnął sukcesu z reprezentacją, a sukcesem dla Argentyny jest tylko i wyłącznie upragnione mistrzostwo świata?

kibic - 9 listopada 2019, 21:19:12 - *.163.213.61.ipv4.supernova.orange.pl
Brawo panie Robercie. Gratulacje

Zajmon Leg - 9 listopada 2019, 21:32:29 - *.146.103.170.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W tym roku Lewandowski ma miec zlota piłkę! !!

True - 9 listopada 2019, 21:48:05 - *.opera-mini.net (*.40.102.168)
@sdf teraz nawet nie mamy pilkarzy na rownym poziomie to raz a dwa to z kim mamy te sukcesy osiagac z marnym wfsta brzekolem bez zadnego doswiadczenia? Sam byl marnym grajkiem i cudow mamy sie spodziewac? Wtedy pilkarze grali dla narodu a teraz graja dla kasy. I zamiast grac na boisku i skupic sie na treningach to wola grac w reklamach tak jak bylo przed Ms rok temu z Nawalka i zibim wlacznie. Skoro sam prezes Pzpn i trener graja w reklamach przed najwazniejsza impreza 4lecia w czasie zgrupowania i pozwala sie to pilkarzom na opuszczanie treningow to cos tu nie halo i dotego media na kazdym kroku niczym w Big Brothers.

05-R - 9 listopada 2019, 21:49:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lewy na reprezentacje nie przyjedzie bo ma podobno przepuklinę, a dziś strzela 2 bramki jakaś wielka ściema

obserwator - 9 listopada 2019, 22:07:24 - *.92.249.2
Brawo Lewy.
Historia dzieje się na naszych oczach.
PS. fanhejt dajesz ...

TomekL79 - 9 listopada 2019, 22:28:35 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wielkie brawa!!! Robert jesteś wielki!!!

JaNóż - 9 listopada 2019, 22:38:09 - *.play-internet.pl
Zyjemy w pieknych pilkarskich czasach - dwoch najlepszych pilkarzy w historii LM i CR do tego najlepszy polski pilkarz w histirii !!! BRAWO

Pazurek - 9 listopada 2019, 22:38:25 - *.cust.tele2.se
Mądruś, Ale polska piłka nożna ma już 125 lat...

jarock - 9 listopada 2019, 22:49:28 - *.free.aero2.net.pl
Nie deprecjonuję Laty, Gadochy i Lubańskiego bo tamtych czasów nie da się porównać do dzisiejszych... ale nie zgadzam się z opinią byłego Polaka- byłego bramkarza Danii- Petera Schmeichela , że aby Lewy musiał zdobyć Złotą Piłkę to powinien grac w M.United i zdobyć trofeum z reprezentacja kraju. Panie Schmeichel - Złota Piłka to wyróżnienie indywidualne !!! Trofeum należy się LEWEMU !!!

Rampampam - 9 listopada 2019, 23:13:13 - *.146.34.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Robert strzela wszystkim? Anie tez ustrzelil,jest forma,szacun

lisiasty10 - 9 listopada 2019, 23:51:07 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Robert jesteś wielki,kocham Cię!Dziękuje Bogu,że urodziłem się w czasach RL9.
btw. zdobycie dwóch bramek przeciwko drużynie w której rozkwitł piłkarsko jest ogromną sprawą.Dziękuje : *

Barti - 10 listopada 2019, 0:04:22 - *.dynamic.chello.pl
Ale te Famalicao to są tłuki, chyba nagły atak dałna dostali ..
Będzie mail o to by kasę oddali za to co zrobili.
A skąd wiecie honorowo może przyślą te parę stówek.

bnp - 10 listopada 2019, 0:09:56 - *.dynamic.chello.pl
Klase piłkarza ocenia się po tym czy będzie umiał wyprowadzić w pole obronę Liverpoolu, Man City, PsG , Juventus a nie jakieś podrzędnej Borussi z kopiącym się po czole Hummelsem ...
Zobaczymy jak zagra przeciwko najsilniejszym.
Wydaje mi się że dla Bayernu max to 1/4 LM bo łatwo traci gole nawet z takim słabiutkim Bochum

Mi(L)ik - 10 listopada 2019, 0:37:37 - *.host.pobb.as13285.net
Dawać go do klubu ze sto(L)icy

Setnik59 - 10 listopada 2019, 6:23:31 - *.play-internet.pl
Akurat mam tyle lat że pamiętam czasy Deyny Gadochy i Lubańskiego. Pierwszy mecz jaki sobie przypominam to finał MŚ’66 Anglia-Niemcy.
To naprawdę byli wielcy piłkarze bez dwóch zdań. Powtarzałem to przez lata oglądając następne generacje. Ani Boniek nie był dla mnie lepszy od Kazia, ani Smolarek od Laty, a a Juskowiak z Kowalczykiem Szarmachowi i Włodkowi mogli by co najwyżej buty wiązać.
Po 50 latach oglądania piłki uważam że Robert Lewandowski jest najlepszym polskim piłkarzem w historii.
Wiem że nie mam monopolu na wiedzę. To jest tylko moje zdanie.

B^^^B - 10 listopada 2019, 8:42:14 - *.bielskobiala.vectranet.pl
do OLO_41..... tak samo uważam , wiara w Boga ,praca i pokora !!!!!!!!! ot cały Robert... pozdro.

polo - 10 listopada 2019, 9:16:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Messi doprowadził Argentynę do wicemistrzostwa świata.Oglądałem wszystkie mecze. Nikt wcześniej nie powiedział, że jest nikim. Jest piłkarzem znakomitym , wybitnym, drugim po Maradonie w Argentynie. Lewandowski nic nie pokazał na Mistrzostwach Świata.
Był jednym z wielu napastników. Liga niemiecka, czy europejskie puchary to codzienność. Oczywiście gra w eliminacjach MŚ czy ME też się liczy i to nawet bardziej. Dlatego uważam, że Jest najlepszym polskim piłkarzem od wielu lat. I tyle. Na inne tytuły i porównania do Lato ,Lubańskiego ,czy Deyny musi popracować.

fansport - 10 listopada 2019, 10:57:13 - *.dynamic.chello.pl
nie obchodzi mnie to zupełnie to, że go niemcy chwalą, mnie obchodzą tylko jego występy na euro i mundialu, a tam nigdy nie było go za co pochwalić i po najbliższym turnieju na pewno też nie będzie go za co pochwalić.

do fanspor - 10 listopada 2019, 11:12:26 - *.unreg.tvk.wroc.pl
ty to jednak idiota jestes Jeszcze, żeby on miał z KIM grać w tej reprezentacji.Przecież on o taktyce wie więcej niż Brzęczek ;)

Super - 10 listopada 2019, 11:58:52 - *.play-internet.pl
No brak słów ma to co facet wyprawia ... Najlepszy grajek w historii ... Gdyby w grał w latach 70 tych to Polska miała by 2 razy mistrza świata.

fansport - 10 listopada 2019, 12:37:25 - *.dynamic.chello.pl
euro 2020 już niedługo, tylko dla lewandowskiego i dla jego fanów, to turniej bez znaczenia, ale dla mnie bardzo wartościowy i jestem tego pewien, że lewandowski zagra tam jak na mundialu

fansport - 10 listopada 2019, 12:43:08 - *.dynamic.chello.pl
dwa mecze z anglią w eliminacjach mś 2014 - 0 goli, trzy mecze z ukrainą, eliminacje mś 2014 i euro 2016, dwa mecze z włochami w lidze narodów - 0 goli, mecze z senegalem, z kolumbią i z japonią - 0 goli, a lato strzelił 10 goli na trzech mundialach, szarmach 7 goli na trzech mundialach, brazylii, włochom strzelali gole, więc twój lewandowski nie załapałby się nawet do kadry pana kazimierza, ani do kadry pana jacka i do kadry pana antoniego, strzelanie goli, o to chodzi w grze napastnika, strzelanie goli najlepszym zespołom, a nie ogórkom.

fansport - 10 listopada 2019, 12:48:02 - *.dynamic.chello.pl
no przecież strzelał gole, ale ogórkom, więc chyba miał tam z kim grać, twierdzenie że w eliminacjach miał z kim grać, a na euro i na mundialu nie miał z kim grać, mimo że tam grali ci sami co w eliminacjach piłkarze, jest pozbawione jakiegokolwiek sensu, mające na celu tylko usprawiedliwienie lewandowskiego, że tylko ogórkom strzela, w bayernie ma z kim grać, a liverpoolowi ani jednego gola nie strzelił i odpadł 2 rundzie ligi mistrzów.

zibi - 10 listopada 2019, 13:59:25 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fansport troszkę za skrajna opinia, ale generalnie przychylam się do Twojego toku myślenia.

... - 10 listopada 2019, 14:01:21 - *.30.54.169.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W jego przypadku trudno mówić o myśleniu.

fansport - 10 listopada 2019, 15:15:23 - *.dynamic.chello.pl
poglądy fanów lewandowskiego też są skrajne, ale w drugą stronę, jedyny piłkarz, do którego zawsze są bezkrytyczni, a gdy goli nie strzela, to zawsze znajdą dla niego usprawiedliwienie, nawet messi był krytykowany w argentynie, a w polsce lewandowski nigdy jest i jego fani zawsze wszystko mu wybaczą.

Choper - 10 listopada 2019, 21:48:12 - *.dynamic-ww-02.vectranet.pl
Dalej wierdzę, że jeśli Wiliam Szekspir żył by do tej pory, to o fansporcie napisał by na pewno kilka dodatkowych DRAMATÓW

LuckyKSG - 10 listopada 2019, 21:51:28 - *.centertel.pl
Robert jesteś Wielki, jesteś Najlepszy, jesteś naszym dobrem narodowym! Cały Świat Cię Kocha, Bayern Cię Kocha, Polska Cię Kocha, oprócz jedynego inaczej myślącego fansporta!

Paolo - 10 listopada 2019, 22:27:53 - *.130.109.210
zobaczymy co w tym roku wymyśli France Football - wielcy znawcy

Pl - 11 listopada 2019, 7:22:35 - *.dynamic.chello.pl
fansport a jak tam ten Piątek wczoraj zagrał, bo ponoć lepszy od Lewandowskiego już jest?

Heskey - 11 listopada 2019, 7:43:41 - *.bb.sky.com
Ja wjadę z trochę innym tematem. Kto pamięta Borubara czy jak mu tam było? Też miał swoje wizję nie da się tego ukryć.

fansport - 11 listopada 2019, 17:27:16 - *.dynamic.chello.pl
najbardziej niemcy kochają lewandowskiego, gwiazdora ich niemieckiej ligi, bundesligi, co jest jak najbardziej oczywiste i słuszne, skoro strzela tam u nich gole, a tej prawdy, że niczego dla polski nie zdobył i nie wygrał, w finałach euro 2012 euro 2016 i mundialu 2018, nie macie żadnych szans, żeby przekłamać, najważniejsza w piłce jest statystyka i liczby bramek, ale tam gdzie one były najbardziej potrzebne, na euro i na mundialu i żadnych wymówek, że nie ma z kim grać w reprezentacji, skoro strzelił 60 goli dla polski, to chyba nie grał sam, no chyba że potrafił je sam sobie wypracować i strzelić, tym na większą krytykę zasłużył po mundialu, gdzie niczego nie potrafił sam sobie wypracować i strzelić, a przecież powinien, skoro umiał sam strzelić dla reprezentacji 60 goli, w eliminacjach i meczach towarzyskich, w tym po jednym golu na euro 2012 i 2016.

fansport - 11 listopada 2019, 17:35:30 - *.dynamic.chello.pl
co do piątka, gdyby grał w zespole, w którym wszyscy na niego grają i miałby wiele sytuacji w każdym meczu, jak lewandowski w bayernie, to z pewnością też by dużo goli strzelał, ale gra w milanie, który przeżywa kryzys, a w tym wieku, w jakim jest piątek, pamiętam jak lewandowski męczył się nawet z san marino, z którym przełamał się po blisko roku bez gola w reprezentacji, dopiero z rzutu karnego, więc o piątka jestem spokojny, on ma znacznie trudniejszą drogę od lewandowskiego, na którego wszyscy chuchacie i dmuchacie i nigdy go nie krytykujecie, a jeszcze z pretensjami do mnie, który ośmielił się krytykować.

Pl - 11 listopada 2019, 18:42:04 - *.dynamic.chello.pl
No to tak samo jak ty z pretensjami, że ktokolwiek krytykuje Piątka. jesteś dokładnie taki sam w sprawie do Piątka, jak Ci co krytykujesz ich w sprawie Lewandowskiego.

Pl - 11 listopada 2019, 18:44:54 - *.dynamic.chello.pl
A co do krytyki, to ty nie krytykujesz, tylko hejtujesz jak to mówią po nowoczesnemu, a pomiędzy krytyką a tym hejtowaniem jest spora róznica, której nie dostrzegasz albo nie chcesz dostrzegać.

fansport - 11 listopada 2019, 19:00:53 - *.dynamic.chello.pl
wprost przeciwnie, ty hejtujesz, a ja krytykuję, ty hejtujesz legię i piątka, a ja krytykuję lewandowskiego, gdy należało, zawsze u was znalazł zrozumienie swojej indolencji strzeleckiej na euro i na mundialu, zawsze mieliście dla niego usprawiedliwienie, a ja byłem jedynym, który nie dał się nabrać na te wymówki, skoro strzelił sam 60 goli dla reprezentacji, sam, bo zawsze twierdzicie, że nie ma z kim grać, to na mundialu należało od niego żądać, żeby też sam strzelał, a nie strzelił tam żadnego gola i takie są fakty, których nie przekłamiecie, choćbyście stanęli na głowie, wasze uwielbienie lewandowskiego jest chyba głównie za to, że w bundeslidze coś wygrywał, bo wygrywanie eliminacji z reprezentacją ma takie znaczenie, jakie mają eliminacje, które jak wiadomo, są eliminacjami do finałów, a dopiero w finałach gra się o prawdziwą stawkę, eliminacje po prostu trzeba, żeby być uczestnikiem finałów, ale samo uczestnictwo ie jest żadnym sukcesem, więc lewandowski z reprezentacją nie ma żadnego sukcesu, więc te jego 60 goli w reprezentacji nie zdało mu się na nic.

obserwator - 11 listopada 2019, 20:25:04 - *.92.249.2
fanhejt bierz rozbieg i wal dynią w ścianę. Może przejdzie?
Byłeś chociaż na jednym meczu reprezentacji?

fansport - 11 listopada 2019, 22:14:56 - *.dynamic.chello.pl
a czy pzpn zarabia na biletach ? to niech zarabia na was, a nie na mnie, lewandowski musi zasłużyć na to, żebym kupił bilet na mecz.

Pl - 12 listopada 2019, 8:58:44 - *.dynamic.chello.pl
Tak krytykuję legię i Piątka bo po prostu zasługują swoją grą na krytykę. Ale o czym my mówimy jak nic nie dociera do ciebie

Pl - 12 listopada 2019, 9:05:30 - *.dynamic.chello.pl
A ty Lewandowskiego krytykujesz bez względu na okoliczności. Nawet jak zostanie królem strzelców LM, Bundesligi itp. to i tak będzie pisanie, że na pustą, że z 5 metrów. Skoro takie to łatwe to niech inni Polscy piłkarze strzelają więcej, a żaden nawet w bekaklasie nie może tego zrobić. A co do tej krytyki to sam go krytykowałem po MŚ tak samo jak innych bo się skompromitowali wszyscy.

japado - 12 listopada 2019, 11:06:15 - *.rev.snt.net.pl
Z całym szacunkiem dla Deyny, ale strzelił dla reprezentacji mniej bramek od Lewego, w Manchesterze City jego dorobek bramkowy nie powala 13 bramek przez 3 sezony. Potem trafił do bardzo słabej wówczas ligi amerykańskiej.

fansport - 12 listopada 2019, 12:25:04 - *.dynamic.chello.pl
i będę krytykował, bo mnie nie przeprosił za mundial, nie potrafi wziąć odpowiedzialności, jako kapitan, za blamaż na mundialu.

fansport - 12 listopada 2019, 12:30:44 - *.dynamic.chello.pl
deyna strzelał wtedy, kiedy reprezentacji były jego gole najbardziej potrzebne i został trzecim piłkarzem świata fifa w 1974, co potrafił powtórzyć tylko boniek w 1982, deyna był królem strzelców igrzysk olimpijskich, strzelił dwa gole w finale, a na mundialu 1974 strzelił gola włochom, a co więcej, wcale nie był napastnikiem, tylko pomocnikiem, królem środka pola, przez niego przechodziły wszystkie akcje polskiego zespołu, bez niego nie byłoby mistrzostwa olimpijskiego i trzeciego miejsca na mundialu 1974, był najważniejszym polskim piłkarzem w historii, profesorem piłki nożnej, deyna jest bezapelacyjnie najlepszym polskim piłkarzem w historii, on był od kierowania grą, a nie od strzelania, a mimo to strzelił sporo goli i to w najważniejszych dla polskiej piłki momentach.

NPELE' - 12 listopada 2019, 13:00:27 - *.centertel.pl
RL9 w koordynacji ruchowej jest troche jak Mpenza we Francji (pomijajac odcien, tudziez glowe ).
Dobrze sie zastawia, celny, bazuje ma szybkości i jak nie może rozpedzic sie to powstrzymany.
Ale , jak obok Piatek, ktory ma jeszcze wiecej z"Gryzmana"Antoine'a i Milik razem, to czy jakis pan Giroud nie robi roznicy , wtedy rywale dziewiatke nie pokryja tak. Pan Brzeczek nawet coś koło Deschampsa czempiona (medalista) zaczyna myslec.
Do tego G.Krychowiak zblizony wytrwaloscia do Pogby, dlugie dobre podanie, odbior .
Gli też taran niczym "Varan".
Jesli Fabianskiemu z ligi angielskiej brakuje do Hugo Lloris'a to chyba jeszcze nie koniec zawodników na tym, zeby przekonac sie ze bramkarze to światowa klasa w szeregach.
Oczywiscie Polacy raczej nie mają Umtiti i nie powolany Lucas Hernández , wicc taka troche niepozorna Polska reprezentacja , co najwyzej moglaby byc wicemistrzowska - z Senegalem raz porazka , aczkolwiek rozwija sie. Z Kolumbia Francuzi tez przegrali ostatnio, wiec jakis Blaise Matuidi czy N’Golo Kanté to tylko uzupelnienie na jedna polowe. Polscy rezerwowi nie gorsi niż zmęczenie Francuzi
(zas francuscy na ławce - chyba Zielinski lepszy).
Tak czy inaczej mozna zastapic, zeby wyjsc z grupy.
W pewnej okolicznosci moze sie pojawic i w lidze polskiej . Zagraniczny "Benhaker" stwierdzil, ze sa -tylko powinien zagrac w kadrze.
Niewystarczajace to byly zarobki w latach powojennych .
Sam z Niemiec jak mowia Lewndoski nie jest cienki,
Chocby w lidze mistrzow Bayernek z Pavardem odpadnie z Barcelona, a na puchar LE nie ma juz szans .

Pl - 12 listopada 2019, 13:15:09 - *.dynamic.chello.pl
Co do Deyny to zgadzam się z fansportem. Według mnie to najlepszy Polski piłkarz. Nie miał takich wyników bramkowych jak Lewandowski, ale wtedy grało się inaczej. Jednak miał większy wkład w sukcesy reprezentacji na turniejach IO 72 i MŚ 74.

dzbansport - 13 listopada 2019, 9:52:27 - *.speed.planet.nl
Lewandowski zdobedzie najwiecej goli w historii i mowie to wam ja, wasz dzbansport.

fansport - 13 listopada 2019, 10:44:17 - *.dynamic.chello.pl
dziękuje, że się ze mną zgadzasz co do deyny, a ja mogę się zgodzić, że lewandowski ma najwięcej bramek w reprezentacji w historii, statystyka nie kłamie, liczby mówią same za siebie, nawet jak większość tych goli strzelił słabeuszom, to też się liczy, w końcu gdyby nie strzelał goli w eliminacjach, to nie byłoby awansu do finałów. statystyki także mówią, że legia jest najlepszym polskim klubem w europejskich pucharach w historii i tu także powinieneś przyznać mi racje, liczby nie kłamią, punkty, bramki, miejsce w tabeli wszech czasów.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas