[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


7 maja 2020, 16:44:24 - mogiel
Odwołano rozgrywki na szczeblu wojewódzkim

PZPN poinformował, że zgodnie z decyzjami prezesów poszczególnych wojewódzkich związków piłki nożnej wszystkie rozgrywki seniorskie w IV lidze i niższych klasach rozgrywkowych, a także rozgrywki młodzieżowe prowadzone przez wojewódzkie związki zostały odwołane.

Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że zgodnie z decyzją prezesów Wojewódzkich Związków Piłki Nożnej podjętą 7 maja br., rozgrywki seniorskie w IV lidze i niższych klasach rozgrywkowych oraz rozgrywki młodzieżowe prowadzone przez Wojewódzkie Związki Piłki Nożnej we wszystkich kategoriach wiekowych zostały odwołane.

Obowiązujące rozporządzenia rządowe dotyczące epidemii COVID-19 uniemożliwiały kontynuowanie rozgrywek w zaplanowanej pierwotnie formie. Jednocześnie informujemy, że za układ końcowych tabel sezonu 2019/2020 przyjmuje się kolejność drużyn w tabeli po ostatniej rozegranej kolejce rozgrywek. Drużyny zajmujące miejsca premiowane awansem uzyskają awans do wyższej klasy rozgrywkowej. Po sezonie 2019/2020 nie będzie natomiast spadków do niższych klas rozgrywkowych.

Decyzje odnośnie rozgrywek III ligi mężczyzn, rozgrywek kobiecych oraz pozostałych prowadzonych przez PZPN, zostaną podjęte przez Zarząd PZPN podczas najbliższego posiedzenia, zaplanowanego na wtorek 12 maja.


źródło: PZPN

SS - 7 maja 2020, 16:47:14 - *.215.193.20.getinternet.no
Tam sponsorów i kasy nie ma, więc to dlatego

BOT - 7 maja 2020, 16:51:29 - *.146.229.224.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ciekawe jak oni chcą zrobić awanse bez spadków? Z ligi nikt nie spada, a awansują do niej cztery kluby i jedna odejdzie, bo awansuje wyżej. Czyli pozmienia się liczba drużyn w danych ligach i to najczęściej na nieparzystą. Beznadziejny pomysł.

ZIENIU - 7 maja 2020, 17:00:05 - *.10.208.246
Ciekawe jak wyjdzie sprawa awansu Motoru i Hutnika?
Może po 2 drużyny awans z każdej grupy a następny sezon spadek 8 drużyn zamiast 4?
Wtedy do 2 ligi awansowałyby: Motor Lublin, Hutnik Kraków, Śląsk II Wrocław, Polonia Bytom, KKS Kalisz, Radunia Stężyca, Sokół Ostróda i Legia II Warszawa.

Bolo - 7 maja 2020, 17:03:31 - *.centertel.pl
Panie Boniek, weź Pan ten Motor awansuj, bo następne 20 lat będą walczyć na wioskach i udawać, że chcą awansować.

kuba - 7 maja 2020, 17:03:36 - *.dynamic.mm.pl
liczba drużyn w każdej klasie wzrośnie, np. w IV lidze Podkarpackiej będzie 22 zespoły czyli 42 kolejki(!). Pewnie władze liczą, że drużyny zrezygnują z powodów finansowych, albo nowy sezon zacznie się dużo wcześniej

Robo - 7 maja 2020, 17:08:01 - *.15-1.cable.virginm.net
Pzpn to oszustwo cale spadkow nie ma ale awanse sa? Jakas paranoja jest znowu wszystko przy zielonym stoliku sie dzieje to nie jest sprawiedliwe, jak spadkow nie ma to nie powinno byc awansow!!! Moim zdaniem powinno byc nie ma spadkow nie ma awansow proste rozwiazanie, znowu kluby pokrzywdzone sa przez pzpn!Bez odbioru

KONRAD - 7 maja 2020, 17:10:04 - *.centertel.pl
@SS:To raczej brak możliwości technicznych i finansów na granie w reżimie sanitarnym w niższych ligach (treningi w kilku zawodników,testowanie na obecność COVID-19 wszystkich zawodników i szkoleniowców,jak grać w najniższych ligach bez kibiców gdy boiska są otwarte - bez ogrodzenia itp.).

Seba - 7 maja 2020, 17:25:09 - *.dynamic.chello.pl
#odpalRacewDomu

@Robo - 7 maja 2020, 17:27:34 - *.dynamic.chello.pl
twoje zdanie nikogo nie interesuje

Chmiel - 7 maja 2020, 17:30:04 - *.174.127.48
A co z 4 ligą mazowiecka chodzi o baraze będą?

mietek - 7 maja 2020, 17:34:42 - *.internetia.net.pl
@ZIENIU: Czytaj ze zrozumieniem. Decyzje odnośnie III ligi, gdzie grają Hutnik i Motor, zostaną podjęte 12 maja.

fansport - 7 maja 2020, 17:34:59 - *.dynamic.chello.pl
sport to zdrowie ? nie, chodzenie w maseczkach jest zdrowe, jak twierdzi minister znający się na wszystkim, gospodarka, sport...

Hanys - 7 maja 2020, 17:36:02 - *.dynamic.chello.pl
Galerie , żłobki ,przedszkola otworzone a zdrowe byczki grać nie mogą . Zamknąć Biedronki Lidle i wszystko dookoła a na spacer w masce . Model szwedzki idealny tam grają sparingi cały czas i ludzie żyją w miarę normalnie .

moskaluRTS - 7 maja 2020, 17:36:45 - *.ip.xs4all.nl
Paranoja !

obserwator - 7 maja 2020, 17:40:03 - *.icpnet.pl
Podcięli gałąź na której siedzą. Prawie 1/2 roku bez grania, bez rywalizacji, bez motywacji do treningu, zwłaszcza dla młodych, to w wielu wypadkach koniec dążenia do podnoszenia sportowego poziomu, koniec karier. W następnym sezonie najazd wyeksploatowanych najemników z Iberii i Bałkanów, bo przecież w większości łatwo wygrają naszymi młodymi! Nawet nie próbowano jakoś małym klubom pomóc.Nastąpi rozkwit amatorskiej piłki nożnej w regionach, bez podnoszenia poziomu grania

M. - 7 maja 2020, 17:40:21 - *.dynamic.chello.pl
Tak sobie spojrzałem na liderów IV lig i naprawdę wątpię, by wszyscy chcieli grać w III lidze. Pewnie niektórzy zrezygnują z awansu.

Jazzer - 7 maja 2020, 17:45:07 - *.dynamic.chello.pl
To KTS Weszło poza tą strefą (Hutnik II Warszawa i Sarmata wchodzą)

Arek - 7 maja 2020, 17:46:37 - *.internetia.net.pl
Bill Gates kręci tym światem - przyjdzie czas na przymusowe szczepienia - i wtedy rozgrywki będą na PLAYstation.

Chmiel - 7 maja 2020, 17:50:14 - *.174.127.48
Wie ktoś jak to będzie z 4 mazowiecka są tam 2 grupy i liderzy mieli grać o awans do 3 ligi gr 1 czyli będzie ten baraż jezeli tak to Drukarz W-wa ale pytanie też z kim?

Eldo - 7 maja 2020, 17:50:46 - *.play-internet.pl
A co z IV liga Mazowiecką? Tam przecież zwycięzca grupy nie awansuje bezpośrednio tylko są baraże. I co z Radomiakiem w takiej sytuacji jaka jest obecnie w klubie?... zrezygnuje z awansu... Bardzo możliwe .

Zyggi - 7 maja 2020, 17:51:21 - *.dynamic.chello.pl
Artykuł nie zawiera jednej ważnej informacji. Mianowicie jeśli na czele ligi są dwa zespoły z tą samą liczbą punktów to zostanie rozegrany JEDEN DODATKOWY MECZ o awans. To najprawdopodobniej wskazówka kto wygra 3 ligę grupę 4 Hutnik czy Motor

PZPN - 7 maja 2020, 17:52:45 - *.dynamic.chello.pl
II liga nie chce grać. Za duże koszty a kasy już nie dostaną. Nie chcą grać: Widzew, Resovią, Polkowice, Legionovia, Pogoń Siedlce, Olimpia Elbląg. Bez spadków z awansem reszta też nie chce. Szkoda prądu.

wwo - 7 maja 2020, 17:53:20 - *.play-internet.pl
Drukarz pewnie zagra z Piasecznem, Radomiak II się wycofa. I to by było sprawiedliwe, bo całą rundę grali wsparcie piłkarzami z jedynki, a jak limity się wyczerpały i nie będą mogli już z tego skorzystać to kończą ligę. .

Franz - 7 maja 2020, 17:59:56 - *.centertel.pl
To niedobra wiadomość. Niektórym może się wydawać, że mówimy o szczeblu, na którym gra się tylko dla przyjemności. Panowie umawiają się na meczyk i tyle. Nic bardziej mylnego. Tamtejsze kluby również funkcjonują jak przedsiębiorstwa (każdy klub jest przedsiębiorstwem). Są zobowiązania, są wypłaty, są sponsorzy. To wreszcie przecież te niższe ligi produkują nam talenty, które później grają w reprezentacji. PZPN zachował się fatalnie, olewając szczebel regionalny. To się zemści.

Radomiak - 7 maja 2020, 18:11:04 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Bardzo dobra decyzja...

Radomiak P - 7 maja 2020, 18:30:41 - *.centertel.pl
Rezerwy Radomiaka awans bo zgaduję barażu nie będzie, derby wracają ! :D Super info, mamy najlepszy bilans, każdy ograny na wyjeździe 4:1 i 2:1 więc nie ma o co się czepiać jak w przypadku Hutnika i Motoru i zwycięstwa Hutnika u siebie.

Dębiec - 7 maja 2020, 18:32:24 - *.icpnet.pl
Jaki organ PZPN prowadził rozgrywki Ligi Makroregionalnej U-19 (gr.A do D)?
A może to był twór sierocy (rozegrano pierwszą kolejkę). 90minut.pl nawet nie zauważył, że zaistniały takie rozgrywki!

Tom - 7 maja 2020, 18:32:34 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Przynajmniej 2 zwiazki Zachodniopomorski i Wielkopolski wysątapiły do PZPN o utworzenie 2 grup 2 lgi, z awansani, po 4 druzyny z z kazdej grupy 3 ligi.Czy ktos wie,ile zwiazków jest za tym?.Teraz słyszymy,,ze 2 liga nie chce grac,to tymbardziej ten wniosek Zwiazków,moze miałby sens i zacząc nowy sezon.

Witkowski - 7 maja 2020, 18:37:20 - *.dynamic.chello.pl
No to zobaczymy, co z pucharami na szczeblach regionalnych. W większości województw nie ma szans ich dograć nawet w sierpniu czy wrześniu.

(j) - 7 maja 2020, 18:40:56 - *.244.219.77.tvkhajnowka.pl
Ależ to musi być uciecha dla PZPN-u! To, co zawsze kochał najbardziej i to w skali "max": wszystkie decyzje przy zielonym stoliku, wszyscy zadowoleni z awansów, a nikt nie smutny z powodu spadków. Raj na ziemi! W związku pewnie chcieliby epidemii co roku ;)

Witkowski - 7 maja 2020, 18:41:02 - *.dynamic.chello.pl
@Tom
I po roku znów mieliby wrócić do jednej grupy? To już lepiej zostać w III lidze...

Witkowski - 7 maja 2020, 18:45:00 - *.dynamic.chello.pl
@Zyggi
A skąd taka wiadomość? Komunikat prezesów WZPN nic o tym nie mówi.

kibicJawor - 7 maja 2020, 18:47:14 - *.dynamic.chello.pl
Szczakowianka IV lidze !! Jaazda IV liga IV liga Szczakowa !

bob - 7 maja 2020, 18:48:56 - *.nat.avamex.pl
a jak sytuacja w IV ligach w Małopolsce? obie awans Unia Tarnów i cracovia II ...???

Fiki - 7 maja 2020, 18:51:24 - *.centertel.pl
W grupie południowej IV ligi, są trzy drużyny z tą samą liczbą punktów, więc zgodnie z komunikatem, należałoby rozegrać minimum trzy mecze, by wyłonić parę dla Drukarza. Natomiast, jeśli weźmiemy pod uwagę bilans bramkowy, to Błonianka Błonie ma najlepszy z tej trójki. Co zrobi MZPN? Zobaczymy.

mcz - 7 maja 2020, 18:53:27 - *.centertel.pl
W IV lidze małopolskiej powinien być baraż o awans do III ligi pomiędzy zwycięscami dwóch grup. Na chwilę obecną to Cracovia II i Unia Tarnów. Teraz obie ekipy awansują?
Druga sprawa nie awansuje Wieczysta Kraków która do sezonu V ligowego przygotowywała się na obozie w Turcji...

Klik - 7 maja 2020, 18:55:17 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Trzecia liga też powinna zostać odwołana... A nie czekać nie wiadomo na co...

Przemek - 7 maja 2020, 19:02:21 - *.dynamic.chello.pl
Kpina.. zbojkotować i nie oglądać ekstraklasy.. niech grają przy pustych trybunach dla nikogo w tv. Ja meczu nie obejrzę. Dziekuje, dobranoc

łks-fan - 7 maja 2020, 19:29:20 - *.dynamic.dsl.as9105.com
Zaraz szczebel centralny. PIS idzie pod ogłoszenie stanu wyjątkowego po odwołaniu wyborów, więc nie będzie możliwości rozegrania obecnego sezonu.

Rafcio - 7 maja 2020, 19:30:51 - *.146.56.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A co z Wieczysta Krakow?

kiero - 7 maja 2020, 19:37:41 - *.satkol.pl
Uważam ze powinny byś awanse i spadki.Powiększenie lig amatorskich mija się z celem. Większość klubów nie ma na to finansów budżet przydzielony w gminach powiatach już na początku roku, teraz nikt nie da więcej/ale kogo to obchodzi/Panowie Prezesi Granie we środę czy w tygodniu to tez poroniony pomysł bo jak 20 drużyn w IV lidze czy klasie okręgowej da sobie z tym radę.Jedyne co uratuje te drużyny to pandemia która wróci w jesieni i wszystko samo się rozwiąże. Szkoda ze nikt tego nie bierze pod uwagę.

dyl - 7 maja 2020, 19:38:00 - *.dynamic.gprs.plus.pl
solidnym kopę w dupĘ to Naród nasz powinien w końcu odwołać tych "naszych" marionetkowych (pseudo)polityków, z zewnątrz kontrolowanych przez światowych bank-gangsterów, którym to po wyczerpaniu się straszaka ludzisków w formie "terroryzmu islamskiego", wymyślili kolejną bzdurę - pandemię wirusika grypopodobnego...
Ale ok, przynajmniej człowiek odpocznie sobie od latania z gwizdkiem po polach... :-)))) uufffffff hahah, jajca "tu jest właśnie Polska"

Chmiel - 7 maja 2020, 19:54:55 - *.174.127.48
Fiki mylisz się doczytaj regulamin dotyczą cych 3 lub więcej druzyn

ekspert Ca - 7 maja 2020, 19:57:44 - *.satkol.pl
Po co utrzymywać zespoły które w rundzie jesiennej nie zdobyły nawet 10 punktów w swoich ligach i które już dawno pogodziły się ze swoim losem. Teraz ligi będą jeszcze słabsze skąd wziąć zawodników aby utrzymać tak powiększoną ligę.Koszty dodatkowe transportu,koszty związane z opłatami sędziowskimi kogo na to stać okaże się na starcie nowej rundy. Kilka drużyn sama podejmie decyzję gdzie chce grac i czy ją stać na taką ligę.

Fiki - 7 maja 2020, 20:03:22 - *.centertel.pl
Chmiel, tu wracamy do sporu jaki prowadzi Hutnik z Motorem. Czy możemy mówić o "meczach", gdy rozegrany został jeden mecz...

Chmiel - 7 maja 2020, 20:09:57 - *.174.127.48
Fiki mylisz się doczytaj regulamin dotyczą cych 3 lub więcej druzyn

Chmiel - 7 maja 2020, 20:12:15 - *.174.127.48
Fiki ja Ci napisałem co się dzieje jak np 3 drużyny mają tyle samo punktów!

Chelmianka - 7 maja 2020, 20:15:22 - *.opera-mini.net (*.0.68.4)
Motor nie awansuje bo w tym roku nie zostal jeszcze rycerzem koziej pały

Cracoviak - 7 maja 2020, 20:16:08 - *.96.189.216.ipv4.supernova.orange.pl
do @mcz a dlaczego akurat w tej IV lidze małopolskiej a nie w innym regionie wojewódzkim IV ligi miałby się odbyć baraż pomiędzy tymi dwoma drużynami?! Co? Żal ci za pewne, że takie rezerwy Cracovii awansowałyby na wyższy poziom, Boli, że rezerwy Wisły już nie mają szans awansować boś ty może za tymi wiślackimi nieudacznikami po tej fałszywej strony Błoń 😝

Chmiel - 7 maja 2020, 20:16:56 - *.174.127.48
Jezeli chodzi o hutnik i motor to się pogubiłem z tym,ciekawa sytuacja jest w 3 lidze gr 1 miedzy legia2 a sokoł ostroda oczywiście gdyby ligę zakonczono.

Witkowski - 7 maja 2020, 20:20:26 - *.dynamic.chello.pl
@Cracoviak
Obawiam się, że nie wiesz, że w większości województw jest tylko jedna grupa IV ligi i żadne baraże nie są potrzebne...

Jur - 7 maja 2020, 20:26:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Zobaczycie,że Białoruś na tym swoim totalnym pływaniu wirusa i prowadzeniu rozgrywek mimo wszystko wyjdzie lepiej niz kraje, gdzie ma miejsce tą cała paranoja

lks - 7 maja 2020, 20:31:51 - *.53.185.167
W UK ,sa Ligi Amatorskie z ktorych sie nie spada ani awansuje.Zeby wystartowac np w Szkocji w Lidze profesjionalnej to trzeba aplikowac,Stadion,budzet itd... i nikt do nikogo nie ma pretensji.Nie ma przypadkowych klubow tak jak w Polsce awansa do 3 Ligi a nastepny sezon,bankrut i start w B Klasie.

@Witkowski - 7 maja 2020, 20:51:28 - *.96.166.237.ipv4.supernova.orange.pl
ale akurat w woj. małopolskim są DWIE grupy, których zwycięzcy zawsdze grali baraż o jedno przysługujące miejsce.
Tyle że stary sklerotyk Towarzysz Ryszard o tym zdaje się zapomniał
ciekawe jak teraz z tego wybrnie.

Fiki - 7 maja 2020, 21:02:28 - *.centertel.pl
Chmiel, poprosze o podpunkt regulaminu dla rozgrywek nizszych lig niz ekstraklasa gdzie ow zapis widnieje...

dyl - 7 maja 2020, 21:02:52 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@Jur, a z tego co się właśnie dowiedziałem, to kilka dni temu "Unia Europejska", aby ten "uparty" Łukaszenka nie psuł im tego intratnego, sztucznie wykreowanego BIZNES-Planu z wirusiątkiem, usiłowała przekupić go 160mln euro. Dla przykładu podam tylko, że nasza minister zdrowia (+ brat, żona i syn) kosztowali tylko ...10mln Euro.

Zvonek - 7 maja 2020, 21:13:38 - *.zbau.f3netze.de
www.youtube.com/watch?v=-3t5GIfr4F0 POLECAM !!!

Bartosik - 7 maja 2020, 21:18:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Szczerze, zakończenie OK, ale z tym brakiem spadków to (przynajmniej po części) niesprawiedliwość, weźmy taki klub Francesco Jelna z stalowowolskiej okręgówki (od razu zastrzegam, że do Jelnej nic nie mam - prawie rodzinne strony ;) ) - na koncie 0 (słownie: zero) punktów, szans na utrzymanie raczej brak (jak patrzyłem na niektóre mecze), a zostaje. To trzeba by "spersonalizować" albo niech same kluby z takim dorobkiem zrezygnują z zostania w lidze, bo to szopka będzie.

Bolec - 7 maja 2020, 21:41:16 - *.bb.sky.com
Czyli III liga prawdopodobnie będzie dokończona, bo w grę wchodzą dużo większe pieniądze. Skoro ogłosili oddzielnie, a testy w ekstraklasie wyszły pomyślnie pewnie pójdą za ciosem i w trzeciej lidze.
Motor Lublin, Hutnik Kraków, Siarka Tarnobrzeg, KSZO Ostrowiec Świętokrzyski, Polonia Bytom, Ruch Chorzów, ROW Rybnik, Bałtyk Gdynia, Polonia Warszawa, RKS Radomsko
Wymieniłem te najbardziej zasłużone drużyny na czwartym poziomie. Napewno będzie dużo chętnych na oglądanie transmisji w internecie ze spotkań tych drużyn. Nie wspominając już o tym, że można wielu bogatych sponsorów odnaleźć w tych ligach. W przeciwieństwie do IV ligi jest zbyt dużo poważnych klubów, żeby odwołać te rozgrywki. Poza tym odwołanie wywoła zbyt dużo zamieszania szczególnie w grupach I i IV.

Chmiel - 7 maja 2020, 21:43:55 - *.174.127.48
Figi regulamin odnośnie ukladu tabel sa takie same jak w ex czy b klasie jezeli 3 kluby lub więcej mają taką samą ilość punktów stosuje się tzw małą tabelkę

Bolec - 7 maja 2020, 21:58:11 - *.bb.sky.com
W IV lidze podkarpackiej Start Pruchnik zdobył 2 punkty, ale dzięki regulamin nie spadnie. Te braki spadków trochę nie do końca przemyślane. Nie lepiej byłoby zamrozić te wyniki i kontynuować rozgrywki wiosną 2021?

Fiki - 7 maja 2020, 21:58:56 - *.centertel.pl
Chmiel, to jest kwestia interpretacji zapisu, tak jak w przypadku Hutnika i Motoru. Tak czy inaczej o tym kto będzie grał w barażach i tak zdecyduje MZPN

Chmiel - 7 maja 2020, 22:00:30 - *.174.127.48
Fiki polecam Ci otwórz sobie tabele 4 ligi mazowieckiej południowej i zobacz dlaczego radomiak 2 jest liderem tam jest zastosowana mala tabelka

Fiki - 7 maja 2020, 22:04:12 - *.centertel.pl
Chmiel, wiem jak wygląda tabela i wiem czemu tak wygląda, kwestą sporną pozostaje podejście do zagadnienia MZPN...gdyby to było takie jednoznaczne jak piszesz, nikt by nie kwestionował tego że Hutnik Kraków ma awansować. Ale nie mnie to oceniać, nasze dywagacje rozwiąże komunikat MZPN, w którym ogłosi swą decyzję odnośnie rozwiązania owej sytuacji. Pozdrawiam.

Chmiel - 7 maja 2020, 22:05:23 - *.174.127.48
Fiki zgadzam się z Tobą ale odnośnie Hutnik Motor najlepszy będzie baraż,

Fiki - 7 maja 2020, 22:10:24 - *.centertel.pl
Chmiel, obawiam się że niestety do spotkania takiego (które by było najlepszym rozwiązaniem) nie dojdzie i na moje oko decyzja będzie niekorzystna dla Hutnika. Za to w III lidze przedstawiciel Warmii i Mazur Sokół Ostróda zostanie zmuszony do rozegrania spotkania z Legią II by liczba spotkań przy ustaleniu tabeli się zgadzała.

Chmiel - 7 maja 2020, 22:15:19 - *.174.127.48
Fiki tylko inaczej mowi regulamin jeżeli chodzi o 2 kluby ja nie piszę że powinien awansować hutnik tak jak piszesz tutaj każdy wyciąga swoje rację szczególnie Ci blisko tych klubów więc CHYBA najlepszy baraż sądzę ale jak piszesz niech decyduje związek.Rownież Pozdrawiam.

Chmiel - 7 maja 2020, 22:22:36 - *.174.127.48
Fiki wydaje mi się że było tak ze po rundzie jesiennej jeżeli 2 drużyny miały tyle samo punktów decydował bilans bramkowy ale wcześniej liga była dogrywana to wychodzi na to że motor powinien być liderem ale mogę się mylić

bartoos27 - 7 maja 2020, 22:26:23 - *.centertel.pl
Nawet w ligach gdzie będzie 20 drużyn można sensownie zorganizować lige tak, że da się to ogarnąć, np. 19 meczów każdy z każdym, a potem zrobić podział na grupę mistrzowska i spadkową. Wyszłoby 29 meczów do rozegrania, czyli jak w lidze 16 zespołowej.

TS MACZETA - 7 maja 2020, 22:27:16 - *.hsd1.il.comcast.net
Przed komentarzem w sprawie pilki na szczeblu gminno-dzielnicowo-soltysowskim zapytam wszystkich
komentatorow na www.90minut.pl o czlowieka -
-wieszcza znanego z powiedzonka "...sie skonczyl".
W miejscu kropek,wiadomo,nazwa klubu,zawodnika czy
trenera lub prezesa.Wiecie juz o kogo biega?
"Bigosmiszcz"! Pamietacie ta ksywke?
Przeszukalem i dalej szukam w wielu www i forach i niestety "kamien w Wisle lub w innym stawie!"
Ciekawosc mnie zzera ale i lekutko martwie sie tym zniknieniem szczegolnie gdy wiadomo co grasuje po Globusie a nawet po IVRP.
Gdyby wiec Ktos - Cos...?
Teraz do rzeczy.Zmartwila mnie - kolejne zmartwienie! - decyzja Prezesow o zakonczeniu rozgrywek od III w dol! Konkretnie.Zaczalem kibicowac od niedawna KS Wieczystej Krakow bo duzo w JEJ temacie przeczytalem i uslyszalem.Sam jestem z Krakowa i od 65 lat kibicuje "Wisle".
Droga na szczyt ulegla spowolnieniu i tym samym w gra w ekstraklasie i jako 3-cia sila w Krakowie,a moze nawet na PIERWSZA SILE W polskim futbolu trzeba nam bedzie rok dluzej poczekac.
Wierze jednak,ze ta zwloka nie zniecheci Pana Wojciecha Kwietnia w spelnieniu swoich MARZEN.
KS Wieczysta sie nie skonczy!

Witkowski - 7 maja 2020, 22:27:36 - *.dynamic.chello.pl
@Chmiel
Właśnie niestety nie, jeśli chodzi o ustalanie tabeli, regulamin Ekstraklasy różni się np. od regulaminu I ligi, a takiej IV grupy III ligi różni się od regulaminu I grupy III ligi...
@Fiki
Tę grupę III ligi „obsługuje” w tym sezonie związek lubelski, a nie małopolski.

rafalski - 7 maja 2020, 22:32:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
atrakcja by była z kibicami grali by czwerwiec lipiec a tak to kasy nie zarobi nikt i tyle i jak to jest ten co był liderem wchodzi a ten co na dnie tabeli spada ?

h - 7 maja 2020, 22:37:39 - *.play-internet.pl
Odnośnie tych, co piszą, że bez sensu jest brak spadków - drużyny, które są w stanie rozkładu lub obecny szczebel rozgrywek okazał się dla nich za wysoki, zawsze mogą się wycofać / nie przystąpić do rozgrywek. I pewnie takich sytuacji będzie trochę, bo spodziewam się, że jednak część klubów padnie lub będzie zmuszona do głębokiej restrukturyzacji w obecnej sytuacji.

Chmiel - 7 maja 2020, 22:39:58 - *.174.127.48
Witkowski wiem że są różnice np z ex spada 3 ekipy a awans z1 mają 2+1zmiejsc 3-6 baraż ale ja nie o tym pisze tylko o ustalaniu miejsc różnice sa np ilu młodzieżowców kary itd...Wiem że 3 lige gr 4 prowadzi lubelski związek ale to nie znaczy że ma wejść motor trzymajmy się przepisów.

wolf - 7 maja 2020, 22:48:24 - *.215.207.184-internet.zabrze.debacom.pl
ludzie jaki motor? przecież tego już dawno nie ma. motor już dawno został przerobiony na złom w STW , co najwyżej jest spartaku

pikador - 7 maja 2020, 23:18:45 - *.dynamic.chello.pl
Do Prezesów Wojewódzkich ZPN żenada to co robicie pomagacie awansować przy zielonym stoliku i niszczycie piłkę Amatorską gdzie macie mózgi ile Klubów podoła grać 20 meczy w jednej rundzie czy ktos policzył z tych prezesików jakie to koszta czy zastanowili się że trzeba będzie grać co drugą
środe, no chyba że będziemy grać w grudniu i styczniu powodzenia panowie srezesi.

JarekParis - 7 maja 2020, 23:25:30 - *.137.181.132
@Bolec już 4 kwietnia pisałem to co proponujesz, m.in. na 90minut. Na ŁódzkimFutbolu zostałem zjechany za te propozycje:
Proponuje trzy wersje, w zależności od dalszego przebiegu sytuacji (z wiadomych powodów, we wszystkich przypadkach pozwolenie klubom na grę nowym zawodnikom).
1°) Wersja optymistyczna, gdy koronawirus ustępuje po 2-3 miesiącach
Przesuwamy rundę wiosenną na okres letnio-jesienny lub jesienny. Startujemy, jak najwcześniej, nawet w lipcu lub sierpniu, gdy będzie taka możliwość, by skończyć jesienią w miarę szybko, bo niestety musimy zakładać, że możliwy jest nawrót epidemii. Kolejny sezon 2021 zaczynamy w wersji wiosna-jesień.
2°) Wersja mniej optymistyczna, gdy koronawirus ustępuje po ponad 6-9 miesiącach
Nie ma możliwości gry jesienią. Przesuwamy rundę wiosenną 2020 na okres wiosna 2021.
3°) Wersja mało optymistyczna, gdy koronawirus nadal szaleje nawet wiosną2021
Brutalnie kończymy sezon 2019/2020 decyzją odgórnie.
Ekstraklasa: tabela końcowa po ostatniej w pełni rozegranej kolejce (i mimo wszystko przyznanie mistrza Legii), chyba że po drodze, w międzyczasie, uda się dograć chociaż do 30. kolejki i uznanie tabeli po tej kolejce.
Pozostałe ligi: tabela końcowa po ostatniej w pełni rozegranej kolejce; ewentualnie, zwłaszcza w niższych ligach, tabela po rundzie jesiennej.
Czyli w skócie jak piszesz zamrozić wyniki i grać, kiedy będzie możliwość: za 2-3 miesiące, a jak nie to na jesień, a w najgorszym przypadku na wiosnę 2021. Dopiero, gdy nawet na wiosnę 2021 nie będzie możliwości grania, kończymy sezon 2019/2020 decyzją odgórnie, którą w przypadku niższych lig podjęto obecnie. Byłoby to chyba najbardzej sprawiedliwe (choć dla niektórych klubów trochę mniej), biorąc pod uwagę dwa aspekty: wysiłek piłkarzy oraz straty które poniosły kluby. Zakładam, że w skrajnym przypadku udałoby się rozegrać mecze na wiosnę 2021, bo dalej nie będzie sensu tego przedłużać, gdyż po okresie roku bez piłki wiele klubów upadnie i nie będzie miał kto grać.

tomzhuty - 7 maja 2020, 23:26:06 - *.play-internet.pl
Jakie baraże między Hutnikiem a Motorynką??? Wygrana w bezpośrednich meczach. Pytam ile musi być tych bezpośrednich meczy? Tyle żeby motor wygrał??? BYŁ BĘDZIE JEST HUTNIK HKS!!!

cop - 7 maja 2020, 23:52:49 - *.icpnet.pl
Okręgówki odwołują a chciwy pomysł na dzielenie ekstraklasy na dwie grupy zostaje. Niestety Boniu, oglądać niższe ligi to też swoista przyjemnosć.

Witkowski - 8 maja 2020, 0:23:23 - *.dynamic.chello.pl
@Chmiel
No właśnie o tym konkretnie mówię, szczegółami co do tworzenia tabeli też się różnią.
Prosty przykład: w regulaminie Ekstraklasy piszą, że bilans bezpośredni nie jest brany pod uwagę, jeśli nie rozegrano jeszcze wszystkich meczów bezpośrednich, w regulaminie tej nieszczęsnej IV grupy III ligi nie ma takiego punktu w ogóle.

Witkowski - 8 maja 2020, 0:27:05 - *.dynamic.chello.pl
@h
Tylko jest jeden mały haczyk. Normalnie spada się o jeden poziom, ale jeśli drużyna wycofa się z własnej woli, to spada automatycznie o dwa.

Chmiel - 8 maja 2020, 2:18:26 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Witkowski a mam pytanie czyli w grupie 1 3ligi istnieje taki zapis meczy bezpośrednich jak w ex tak?

polonia ś- - 8 maja 2020, 6:02:14 - *.dynamic.mm.pl
Po latach świdnicka POLONIA wygrywając BARAŻ powróci na STADIONY piłkarskiej 3 ligi .BRAWO EKIPO POLONII z DOLNEGO SLĄSKA . TRZYMAMY KCIUKI i pozdrawiamy

Motor - 8 maja 2020, 6:23:05 - *.146.228.142.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Wersja nikt nie spada nikt nie awansuje jest najgłupszą z możliwych. Kluby polamatorskie byłyby ratowane a te profesjonalne niszczone. To równanie w dół. Co do Hutnika to od tygodni prowadzą operę mydlaną. Zapominają że regulamin wskazuje na Motor. Zapominają że Motor na boisku nie był gorszy a punkty w sposób ewidentny zabrali mu sędziowie. Zapominają że Hutnik grał u siebie przy swoich kibicach. Motor Nie. Zapominają że po takiej przerwie łatwiej jest się bronić niż atakować. Mecze powinny być dwa w Krakowie i Lublinie

Putin - 8 maja 2020, 7:20:21 - *.dynamic.chello.pl
Za to co zrobili tym chłopakom w 4 lidze ja osobiście rezygnuje z canal+ a liga niemiecka na elewen mi wystarczy a ryży z koźmińskim niech mnie cmokną w pompe

Wesolak 23 - 8 maja 2020, 7:52:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W IV lidze Lubelskiej będą jaja jak spadnie Hetman i Orlęta (bo Podlasie i Chełmianka na pewno spadną) to będzie liga 24 drużynowa.

miecz - 8 maja 2020, 7:59:31 - *.adsl.inetia.pl
A jak będzie wyglądał awans z 4 ligi śląskiej gdzie są dwie czwarte ligi.

Pielgrzym - 8 maja 2020, 8:31:27 - *.adsl.inetia.pl
Oczekuje pokazania Tabel.Bo np: by to miało sens to: III liga awans dwie drużyny ,lub rozgrywki między grupami III ligi ,o prawo Awansu .Lub Awans po trzy zespoły.Albo powiększenie 3-Trzeciej Ligi do 21--22 zespoły,II liga Awans 4-cztery Zespoły powiększenie tabeli do 20 zespołów,I liga Awans 4--cztery zespoły ,i liga 20 zespołów,Ekstraklasa powiększona do20 zespołów.Lub Ekstra klasa dwie podgrupy 12 zespołów. O mistrza i rozgrywki w Ligach Europy wyłonione w z czterech zespołów po dwa z każdej grupy.Inaczej To niema Sensu.

sopel - 8 maja 2020, 10:01:10 - *.centertel.pl
W niektórych spadkowicze i tak będą, bo licencje, bankructwa itd
Np ekstraklasa: Raków 100 procent brak licencji, Arka Korona problemy finansowe
1 Liga Radomiak właściwie już się rozpadł, bez szans na licencję
I pewnie w niższych ligach też będzie sporo takich przypadków będzie

kibicJawor - 8 maja 2020, 10:02:07 - *.dynamic.chello.pl
IV liga IV liga Szczakowa !!! Biało czerwone Jaworzno ole

Witkowski - 8 maja 2020, 10:16:03 - *.dynamic.chello.pl
@Chmiel
Z grubsza, ale tylko jeśli chodzi o równą liczbę punktów między dwoma zespołami. Przy większej liczbie zespołów jest jeszcze inaczej. Ale różnic co do kryteriów nawet między ligami tego samego szczebla jest sporo.
Niestety bez możliwości wrzucenia grafiki trudno to trochę wytłumaczyć.

Witkowski - 8 maja 2020, 10:20:19 - *.dynamic.chello.pl
@Wesolak 23
Na razie niewiele wskazuje, żeby w ogóle były spadki z III ligi. Możliwe, że nie będzie nawet z II ligi.

Jerzy - 8 maja 2020, 10:35:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czytałem co nieco jak widzi to Wielkopolski ZPN. Tam chcą do IV ligi (obecnie 18-zespołowej) awansować po 2 drużyny z każdej z trzech grup V ligi. Co przy braku spadków (jedna drużyna się wycofała i zagra zgodnie z ich założeniami klasę niżej), awansie mistrza do III ligi i spadku jednego III ligowca daje 18-A+S-W+6B=23(!!!) gdzie A=drużyna awansująca do III ligi, S=spadkowicz z III ligi, W=wycofana Pogoń Lwówek, B=beniaminek. Jak oni chcą rozegrać na tak niskim szczeblu ligę z 46 kolejkami? (44 mecze na drużynę)

Chmiel - 8 maja 2020, 10:47:39 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Witkowski no rozumiem czyli pzpn ma swój regulamin co prowadzi ekstraklase do 2 ligi a zwiazki wojewódzkie od 3 ligi w dół swoje bardzo możliwe to Polska przecież hehe

Marcin - 8 maja 2020, 11:19:08 - *.centertel.pl
Jerzy, ja bym podzielił na dwie mniejsze podgrupy ten wyjątkowy następny sezon

Piotrek - 8 maja 2020, 11:30:34 - *.netdrive.pl
Z tej sytuacji nie ma dobrego wyjścia i zawsze będą jacyś pokrzywdzeni. W tym rozwiązaniu nie bardzo rozumiem dlaczego kluby dobrze grające jesienią są nagradzane awansem, a źle grające nie są karane spadkiem? Sezon z 20 zespołami w jednej klasie/grupie niższej ligi, to upadek dla dużej ilości klubów...

stasio - 8 maja 2020, 12:08:26 - *.umradom.pl
Do sopel
Radomiak ma się dobrze, nie sluchaj plotek o jakims rozp[adzie czy braku licencji, plotkarzu. Radomiak przeszedl badania wczoraj i od dzisiaj juz przygotowują się do rozgrywek. Pozdrawiam normalnych

Astalavist - 8 maja 2020, 12:20:25 - *.compower.pl
Do Motoru:
Nie pisz chłopie bzdur. Nie było Cię na meczu w Krakowie to nie pisz bzdur(kibiców Motoru 0). Motor w tym meczu nie istniał i podobnie jak w poprzednim sezonie powinien dostać 5-ke. Mieli fure szczęścia a przez zdecydowaną część meczu nie wychodzili że swojej połowy. Widzę ,że z tym mecze produkujesz się na wszystkich dostępnych stronach w necie.
Po drugie gdyby nie ta "opera mydlana" Hutnik już byłby dziś skręcony na 100%.
Tylko walka i maksymalne nagłośnienie sprawy dało takie efekty.
https://gazetakrakowska.pl/iii-liga-pilkarska-awan
suje-hutnik-krakow-czy-motor-lublin-nie-bedzie-dec
yzji-przy-zielonym-stoliku/ar/c2-14958844

Astalavist - 8 maja 2020, 12:22:23 - *.compower.pl
Powstała "mapa drogowa", jak rozwiązać ten dylemat - informuje prezes MZPN Ryszard Niemiec, który był na spotkaniu ZPN-ów w Warszawie. - Jeśli zaistnieją warunki formalno-prawne, żeby grać, czyli sytuacja epidemiologiczna na to pozwoli i nastąpi dalsze "odmrażanie" sportu, to planowany jest baraż między Hutnikiem i Motorem - jeden mecz na neutralnym terenie. Takie spotkanie mogłoby się odbyć zapewne pod koniec lipca lub na początku sierpnia.
A co, gdyby się nie udało rozegrać barażu? - PZPN zastrzegł sobie prawo do rozwiązania tej sytuacji. Z tego wyłania się wariant, że wówczas obie drużyny uzyskają awans. Prezes Boniek podkreślił, że wyklucza możliwość rozstrzygnięcia tej sprawy przy zielonym stoliku - mówi prezes Niemiec.
Formalnie decyzje w sprawie III ligi ma podjąć zarząd PZPN na spotkaniu 12 maja (wtorek).
CZYTAJ TAKŻE

Astalavist - 8 maja 2020, 12:29:24 - *.compower.pl
Czyli co już regulamin nie mówi o wyższości Motoru?
Boniek nagle zmienił zdanie o 180 stopni?
Czy może dostał opinie z Wydziału gier , że przesunięcie Motoru na 1 miejsce będzie co najmniej skandalem.
Prawnie(wg. regulaminu LZPN) na dzień dzisiejszy Hutnik na 1 miejscu.
Więc wymyślamy baraż bo wtedy pół na pół.
Poza tym kontrakty do końca czerwca.

Witkowski - 8 maja 2020, 12:30:06 - *.dynamic.chello.pl
@Chmiel
W zasadzie niemal każda liga i niemal każda grupa mają oddzielne regulaminy, często mocno się różniące.
@Jerzy
Jeśli Pogoń Lwówek się wycofała, to musi spaść automatycznie o dwa poziomy, nie o jeden. A pewnie nie będzie grać w ogóle nigdzie. Moim zdaniem z Twojego równania wychodzą 22 drużyny, a nie 23. Najlepiej chyba przy uszczuplonych możliwościach kalendarzowych zagrać jedną rundę każdy z każdym, a później podzielić na dwie grupy (mistrzowska-spadkowa), ewentualnie na dwie od razu i każdy z każdym po dwa razy.

Lukas - 8 maja 2020, 12:37:23 - *.centertel.pl
Bardzo dobra decyzja.

Witkowski - 8 maja 2020, 12:41:57 - *.dynamic.chello.pl
@Astalavist
Boniek, to powiedzmy sobie szczerze, gdzieś tam coś palnął, nie widząc nawet tych regulaminów na oczy. Nie zna się na tym (w sumie nie musi), ale zawsze musi mieć swoje zdanie na każdy temat.

1962 - 8 maja 2020, 12:58:01 - *.dynamic.chello.pl
beka z Odry Wodzisław, jakby w ostatniej kolejce wygrali z Goczałkowicami to by weszli

Eryk - 8 maja 2020, 13:36:16 - *.dip0.t-ipconnect.de
Obojętnie jaką decyzję podjął by PZPN to i tak ktoś byłby niezadowolony. Zatem uważam że postąpił słusznie.

Astalavist - 8 maja 2020, 13:45:49 - *.compower.pl
Jeśli baraż to tylko do końca czerwca.
Jeśli nie da się zorganizować do tego czasu to obie awans.
Kontrakty się kończą z końcem czerwca więc ktoś może być poważnie osłabiony.
Poza tym warto by było wiedzieć wcześniej a nie w sierpniu w której lidze się będzie grało, jak budować drużynę i budżet w tych było nie było ciężkich czasach

Pyk. - 8 maja 2020, 14:01:36 - *.play-internet.pl
To jest jawne promowanie dziadostwa, bo o ile można zrozumieć awans z 1 miejsca to brak spadku z ostatniego i sp. to jawna kpina i świadome zaniżanie poziomu odpadami pilkarskimi ale rozumiem ręka rękę myje w tym bagienku i w imię dziadostwa nie warto się narażać nawet tym słabym.

Dawid - 8 maja 2020, 14:58:08 - *.play-internet.pl
Mnie się wydaje że kilka zespołów wycofa się z rozgrywek 2 ligi i wpuszcza Motor i Hutnik. Chociaż jestem za Motorem jako kibic KSZO

Astalavist - 8 maja 2020, 16:05:12 - *.compower.pl
I jeszcze jedno. By była jasność. Mimo tego całego zgrzytu między Hutnikiem i Motorem nic się nie zmieniło. Kibice Motoru lubiani i szanowani na Suchych Stawach w dalszym ciągu.
https://m.youtube.com/watch?v=f9nNNZcmBEw
https://m.youtube.com/watch?v=cD7x2ENErRE

Astalavist - 8 maja 2020, 17:35:29 - *.compower.pl
To nie wina kibiców. Jasne jest , że fanatycy obu klubów chcieliby dla nich jak najlepiej.
Natomiast chciałem zwrócić uwagę ,że tzw. "opera mydlana" rozpoczęła się od wypowiedzi działaczy LZPN i prezesa Motoru Majki, który zarabia 10 500 miesięcznie ( dla porównania prezes Hutnika Trębacz 0 zł pensji). Taka ciekawostka, nie bym komuś zaglądał do kieszeni. Później do tego grona dołączył też prezes Boniek
Uważamy, że lepiej będzie brać pod uwagę bilans bramkowy – wyjaśnia Konrad Krzyszkowski, przewodniczący Wydziału Gier LZPN. To była argumentacja: lepiej będzie brać....kompromitacja.
Hutnik nagłośnił sprawę i jest jak jest.

janek - 8 maja 2020, 17:39:59 - *.tvk-net.pl
Nie wiem dlaczego nie mogliby rozegrac barazu nawet na tydzien przed startem nowego sezonu. Nie raz tak bywalo w nizszych ligach gdy sie ktos nagle wycofywal a w 2002 slynne baraze z udzialem Szczakowianki o awans do ekstraklasy odbyly sie tydzien przed

Astalavist - 8 maja 2020, 17:51:58 - *.compower.pl
Bo np.hipotetycznie 5 najlepszym zawodnikom kończą się kontrakty w czerwcu.
Już mogą mieć podpisane nowe kontrakty w nowych klubach i nie muszą o tym informować obecnego klubu.
Proste???? Myślisz , że Wieczysta która by wyciągnąć grajka z papierami na ekstraklasę daje mu w okręgówce 20 000 miesięcznie to zgodzi się na jego udział w barażu w sierpniu????

Witkowski - 8 maja 2020, 18:24:16 - *.dynamic.chello.pl
@janek
Baraże Szczakowianki w 2002 roku były w maju, zaczęły się bodaj trzy dni po zakończeniu I ligi.

h - 8 maja 2020, 18:37:08 - *.play-internet.pl
jezu, jak zwykle pińcet komentarzy kibolków klubików, którym się wydaje że barcelonami tego świata, a są nic nie znaczącymi prowincjonalnymi śmiecho-drużynami XDDD awansować Wólczankę Wola Pełkińska i po kłopocie! <3

JACOB - 8 maja 2020, 19:15:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
No to teraz może pójdą po rozum do głowy

Boczek - 8 maja 2020, 19:53:32 - *.dynamic.chello.pl
A jak by tak przestać płacić ozpn zero kasy dla leśnych ludków

janek - 8 maja 2020, 20:26:08 - *.tvk-net.pl
Witkowski-
zgadza sie ale po aferze z tym przekupstwem itp , planowano baraze tydzien przed ligą .Czy one wtedy były nie pamietam ale na pewno cos bylo takiego

Przymulony - 8 maja 2020, 21:40:53 - *.sta.tvknaszapraca.pl
Gratulacje dla Grodźca Będzin za brawurowe utrzymanie się w IV lidze! 2 zwycięstwa i 2 remisy wystarczyły Zawsze wierzyłem w tą drużynę. pełny szacun za ten wyczyn!

tomzhuty - 8 maja 2020, 21:40:59 - *.play-internet.pl
Mam nadzieje że minęły czsy kupowania meczy w pzpn. Były takie mecze w ostatniej kolejce co bramki decydowały o mistrzostwie Wisła-Legia 0-6. łks- Olimpia 7-1, Dlatego o miejscu w tabeli decyduje wynik meczy między drużynami. A że to był jeden mecz to trudno. Terminarze przecież to też losowa sprawa wynikająca z klucza alfabetycznego. Los decydował przecież o zwycięstwie MC zGórnikiem Zabrze w finale PZP. Czyli tabela 3ligi grupy 4. 1msc.Hutnik. 2.msc.Spartakus (vel motor). 3.msc.Wólczanka. BYŁ BĘDZIE JEST!!! HUTNIK HKS!!! ZŁOMEX BRANICE W OKRĘGÓWCE!!! GRATKI!!!

Polonia KS - 8 maja 2020, 22:20:47 - *.24.130.217.ipv4.supernova.orange.pl
motor lublin defacto Spartakus Szarowloa nadaje się do pchania karuzeli.Tylko AVIA ŚWIDNIK !!!!

Witkowski - 8 maja 2020, 23:18:39 - *.dynamic.chello.pl
@janek
A, faktycznie. Jakoś pod koniec lipca miał być trzeci mecz, chyba w Płocku, ale Radomsko nie chciało grać. Tak się to ciągnęło...

merritt - 8 maja 2020, 23:29:55 - *.184.252.77.ipv4.supernova.orange.pl
@tomzhuty
co ma do tego wszystkiego kupowanie meczów??? Może to wy kupiliście mecz z Motorem bo tam sędzia nie uznał prawidłowo zdobytej przez Motor bramki na 0-1?
https://www.youtube.com/watch?v=hqJQNJRL1o0 (2:20 minuta filmu) A potem strzeliliście w końcówce i chcecie awansować po takim "uczciwym" jednym meczu na własnym boisku?
Jak ktoś w tej lidze kupował mecze to nie Motor. Dorzucę jeszcze nieuznanego gola z meczu z Koroną II: https://www.youtube.com/watch?v=JbjZQMcZKY8 (7:00 minuta filmu).
A to tylko urywki dwóch newralgicznych meczów. Motor w pewnym momencie złożył oficjalną skargę na pracę sędziów tyle było tych pomyłek. Bez nich wygrywałby w cuglach.

merritt - 8 maja 2020, 23:42:31 - *.184.252.77.ipv4.supernova.orange.pl
@Astalavist
Widzę, że żyjesz w mylnym przekonaniu, że pozjadałeś wszystkie rozumy. Zrozum chłopie jedną rzecz. Gdyby regulamin wskazywał na jedną z drużyn to byłoby po kłopocie. Literalne czytanie tego co jest w nim napisane pozwala jednak podważyć każdą teorię i każdą uznać za właściwą bo de facto nie przewidziano takiej sytuacji.
Nie pograliście w tej lidze tak jak Motor z rzeszowiakami bo wtedy byś się dopiero zdziwił jakie rzeczy można robić w biały dzień, także nie dziw się zachowaniu Motoru. Motor już wie, że tu o swoje trzeba walczyć. I nikt nie ma pretensji do Hutnika, że robi to samo. A jak będzie? To się okaże. A kto miał dużą przewagę w meczu w Krakowie ma tu takie znaczenie jak mój wczorajszy przedpołudniowy bąk.

tomzhuty - 9 maja 2020, 8:22:21 - *.centertel.pl
@merrit. Nie pisałem o kupowaniu meczu przez Spartakusa (motor) tylko po to wprowadzono zapis w regulaminie pzpn że o miejscu w tabeli decyduje wynik między zainteresowanymi drużynami. Żeby nie było "pojedynków korespondencyjnych " kto więcej strzeli bramek w decydującej kolejce. TYLKO HUTNIK HKS

Sztajger - 9 maja 2020, 10:09:18 - *.play-internet.pl
A co z Widzewem?
Może by tak jakoś do ex..kosztem bankrutów zza torów ,żaboli i innych koron.

maciek - 9 maja 2020, 14:27:21 - *.elpos.net
Hm pytanie czy sie rózni 11 graczy Legi czy Wisly czy innego klubu ekstraklasy od 11 pilkarzy 4 ligowca? i Niech nikt nie wini za to pzpn to jest panstwo w panstwie pod wodza Jaroslawa!! To Pan Jaroslaw K dyktuje co robic podkreslam dyktuje!!! Niestety zyjemy w panstwie Dyktatorskim pod wodza pana K!!! a jezeli ekstraklasa gra to znaczy ze pan K cos z tego ma haha i po co te wasze spory? jak i tak pan K wie lepiej i zadecyduje czy ktos bdz gral czy nie czy lige wyzej czy nie dla niego lotto bedzie walka ale polsko-polska na kije i bagnety oczywiscie za zgoda pana K. Dziekuje za uwage

brel - 9 maja 2020, 16:02:39 - *.ennet.pl
Po co się tu spinać? Najsprawiedliwej byłoby rozegrać mecz na Arenie (przy pustych trybunach) i wtedy bilans bezpośrednich spotkań miałby sens.

Prawada - 9 maja 2020, 16:10:12 - *.interkonekt.pl
Nie przesadzajmy. Wszyscy wiedzą o korupcji awansów w niższych ligach. A powinno się pozwolić tym , którzy chcą grać, grać. Cykory nie zasługują na awanse. Awansować powinni Ci , którzy chcą grać. Spadki dla tych co nie chcą grać a awanse dla tych co chcą grać. Nie stawienie się na mecz walkower tak kiedyś było.Kogo obchodziło, że nie było transportu, albo dętka strzeliła ?

Prwada - 9 maja 2020, 16:12:19 - *.interkonekt.pl
Nie przesadzajmy. Wszyscy wiedzą o korupcji awansów w niższych ligach. A powinno się pozwolić tym , którzy chcą grać, grać. Cykory nie zasługują na awanse. Awansować powinni Ci , którzy chcą grać. Spadki dla tych co nie chcą grać a awanse dla tych co chcą grać. Nie stawienie się na mecz walkower tak kiedyś było.Kogo obchodziło, że nie było transportu, albo dętka strzeliła ?

@Sztajger - 9 maja 2020, 19:22:35 - *.dynamic.chello.pl
Widzef zbankrutuje pierwszy.
Jego sponsorzy przez covida ledwie zipią

anonim - 9 maja 2020, 20:55:47 - *.dynamic.chello.pl
A regionalne Puchary Polski ? Tez odwołane ?

Witkowski - 9 maja 2020, 21:25:19 - *.internet.jettel.pl
@anonim
Niby nie, a niektórzy oficjele przebąkują też o dogrywaniu ich w sierpniu i wrześniu. Pomijam już, że na dziś stan prawny jest taki, że zwycięzców trzeba wyłonić do końca czerwca, ale w wielu województwach jest przynajmniej kilkanaście meczów do dogrania...

wujo - 10 maja 2020, 12:39:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Sezon należy bezwzględnie zakończyć we wszystkich ligach. Awanse i spadki zgodnie z tabelą, bo przecież drużyny nie odpuszczały w I rundzie. W nowym sezonie wiele drużyn nie przystąpi do rywalizacji, bo już mają kłopoty finansowe. Będzie możliwość utrzymania lub awansowania drużyn w miejsce wycofanych. Granie bez kibiców i sędziów w niższych ligach nie ma sensu. Pozdrawiam.

gol - 10 maja 2020, 15:02:39 - *.28.176.30
A Bocian Boćki w okręgowej

tom - 11 maja 2020, 16:30:17 - *.interkonekt.pl
A ciekawe ile klubów przystapi do rozgrywek od ekstarklasy do B klasy.
Wisła, Arka, Lechia, Korona problemy finansowe
I i II liga tez sie ktos znajdzie a niskie ligi?
Moze sie wycofac nawet i kilka klubow w jednej grupie jakiejs V ligi czy A klasy

obserwator - 12 maja 2020, 6:02:53 - *.92.249.2
Wymyślili sobie korona-ściemę (5G, depopulacja Gatesa) i pod jej płaszczykiem niszczą co się da. A klakierzy temu przytakują.
A tak nawiasem to gdzie jest większe ryzyko złapania wirusa, w galerii, markecie czy na otwartej przestrzeni na stadionie?

StudentMed - 12 maja 2020, 23:48:17 - *.centertel.pl
@obserwator Na stadionie, bo jesteś bliżej i dłużej przy drugim człowieku. Mam nadzieję, że pomogłem

obserwator - 13 maja 2020, 6:28:47 - *.92.249.2
Student jak skończysz studia to pogadamy. To tak apropo korona-ściemy.

kibol - 13 maja 2020, 8:43:01 - *.pa.nsw.optusnet.com.au
@Bolec pominąłeś Zawiszę Bydgoszcz.

asdsa - 13 maja 2020, 8:48:56 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Wszystkie rozgrywki powinny być anulowane od esy i zagrać na jesień o ile sytuacja się uspokoi, krótki sezon

StudentMed - 13 maja 2020, 12:54:48 - *.centertel.pl
@obserwator Spoko Zwłaszcza, że jak widać jeszcze sporo przede mną, bo koronawirusy były już na I roku, a do tych korona-ściem jeszcze nie doszliśmy ;)

obserwator - 16 maja 2020, 7:57:17 - *.92.249.2
Student to spałeś na tych zajęciach? Wiesz ile ludzi zmarło na zwykłą grypę, zawały, nowotwory a ile na korona-ściemę?

JK Medija - 28 maja 2020, 15:44:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A co Panowie z awansem Wieczystej Kraków ?

Warszawiak - 28 maja 2020, 19:24:44 - *.mnc.pl
Rozwiązać PZPN i wszystkie kluby piłkarskie, przecież oni hańbią Polskę w Europie, na przykład taka Legia która przegrywa z drużynami z Luksemburga, Kazachstanu, Mołdawii

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas