|
|
30 czerwca 2021, 12:33:39 - dkelman
PGE pozostanie sponsorem tytularnym Stali Mielec
PGE Polska Grupa Energetyczna podpisała nową umowę, na mocy której przez kolejny rok pozostanie sponsorem tytularnym Stali Mielec.
PGE jest sponsorem Stali od 2016 roku.
|
źródło: Stal Mielec



rr - 30 czerwca 2021, 12:44:53 - *.adsl.inetia.pl
Pralnia Mielec!

pep - 30 czerwca 2021, 12:44:57 - *.centertel.pl
Rozumiem,ze mam wjazd gratis na stadion? Rachunki coraz wieksze, a ja się na sponsoring nie pisalem.

Jondek - 30 czerwca 2021, 12:47:54 - *.techmedia.com.pl
Każdy marzy by sie reklamować w ekstraklasinie!Światowa reklama!

Kobra - 30 czerwca 2021, 12:51:45 - *.204.48.22.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Marnowanie pieniędzy.Złodziejstwo ,pasożytnictwo kiedy w końcu skończy się takie dziadostwo w tej amatorskiej lidze.Sport powinni sponsorować tylko przedsiębiorcy z prywatnym kapitałem.Komuna powinna się już skończyć skoro nazywamy się krajem Europejskim.


Napo - 30 czerwca 2021, 12:52:38 - *.wdm.pl
Tak już pomijając tych co im du..ę ściska... ile taki sponsoring może być rocznie warty? to są jakieś konkretne sumy czy dodatek do wypłaty z canal+?

Dam - 30 czerwca 2021, 12:56:23 - *.play-internet.pl
Ale macie ból d.. XD wszystkie państwowe spółki coś sponsoruja

Sołtys - 30 czerwca 2021, 13:07:55 - *.play-internet.pl
Ale akurat wsie to żaden interes

fks - 30 czerwca 2021, 13:15:23 - *.dynamic.mm.pl
ale bol d..y ludzie maja,kazda panstwowa spolka cos sponsoruje,a gdyby nie panstwowe spolki i samorzady to 95%klubow w PL by nieistniało.A pozatym tyle co PGE Stali daje to tyle co nic jakby nie kilku prywatnych firm to Stal by w okregowce grała.No wypłaczcie sie troche.

Wacław - 30 czerwca 2021, 13:20:45 - *.146.255.219.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A może i medalik niedługo dostaną?

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 13:23:31 - *.master.pl
Tylko co PGE ma wspólnego z Mielcem? Bardziej pasuje już nawet inwestycja w Pogoń, Koronę, Wisłę, Cracovie, Stal Rz, Resovie czy Motor. A najbardziej Bełchatów lub Odra Opole

q654 - 30 czerwca 2021, 13:31:56 - *.internetdsl.tpnet.pl
Państwowe spółki powinny sponsorować albo całe rozgrywki, albo sporty młodzieżowe, być takim mecenasem wspierającym daną dyscyplinę, lub młodzież zakupując im sprzęt czy opłacając wynajmy boisk, czy oraganizując turnieje młodzieżowe. Natomiast dawanie pieniędzy, które są pochłaniane na wysokie kontrakty dla seniorów to jest po prostu chamstwo. Co ciekawe za każdą taką umową sponsorką stoi jakiś polityk, któremu fajnie wydaje się nie swoje pieniądze w Mielcu Pan Poręba, w Krakowie Pan Róg i Obajtek.

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 13:33:48 - *.master.pl
Z takiego sponsorowania przez rok to Stal nic nie ma jak wzmocnić zespół kontrakty na rok dawać bo za chwile sponsor out i zostają kontrakty no ale przecież w Polsce rządzi PiS

byku - 30 czerwca 2021, 13:34:35 - *.dynamic.mm.pl
@Korsarz a dlaczego ci.To ze w Belchatowie jest kopalnia to nic nie znaczy.w Mielcu ponad 90% odbiorcow to PGE a w Belchatowie ok.30%.czyli tak logicznie to gdzie wieksze zyski ma PGE?a pozatym podobno wolny kraj mamy,wolny rynek itp.itd.

wnuk - 30 czerwca 2021, 13:44:04 - *.dynamic.chello.pl
@q654 - co do meritum zgoda. Jeśli chodzi i pieniądze inne niż prywatne, to jak sądze Wisła jest koło Niecieczy - udział samorządu i firm państwowych w kosztach jest niewielki


Fan - 30 czerwca 2021, 13:44:10 - *.centertel.pl
I gitarra...

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 13:44:44 - *.master.pl
q654 - nie do końca się z Tobą zgodzę na przykład w siatkówce sponsorują zespoły z wynikami także w Europie. W Piłce rzeczywiście jest to trochę strata kasy bo żaden z takich klubów nie gra w Europie. Grupa Azoty w Pogoni powinna wejść z powrotem. Jak umowy są na rok to może trzeba wchodzić do klubów co grają w Pucharach. byku - tereny na których działają spółki a nie gdzie sprzedają towar od dawna mówię ze powinna być jedna spółka energetyczna bo ten wolny rynek to właśnie nie bardzo skoro mamy 4 spółki a żadna nie konkuruje z inną. Energe przejął Orlen zamiast PGE

futfan - 30 czerwca 2021, 13:46:56 - *.40.170.7.threembb.co.uk
Wysyp troli z bólem dupska 😂😂😂

Kokos - 30 czerwca 2021, 13:48:13 - *.darnet.pl
No to czekamy na transfery - ma przyjsc jeszcze 4 pilkarzy ( 2 ekstraklasa + 2 z 1 ligi). Bedzie grubo

Max - 30 czerwca 2021, 13:54:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Nie ma to najmniejszego ekonomicznego uzasdanienia. Palenie naszych pieniędzy.

fks - 30 czerwca 2021, 13:57:19 - *.dynamic.mm.pl
czemu wy tak zazdrosicie czy o innego.Prosze odwzni napisac ktory wasz klub jest prywatny,powtarzam Prywatny tz.nie sponsorowany z zadnej panstwowej spolki,ani z samorzadu bo poki co samorzady sa panstwowe.,no oproz Niecieczy czekam wymieniajcie.

Max - 30 czerwca 2021, 14:01:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
@fks- tobie PGE powinno zasponsorować słownik. Byłoby z tego wiecej pożytku.

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 14:01:46 - *.master.pl
fks - samorządy nie sa państwowe. Są 3 klubu należące do samorządów Górnik, Piast i Śląsk. Jest jeden państwowy Zagłębie Lubin tam prezesa mianuje minister. W Cracovii i Lechu samorządy mają udziały w Legi tez jest samorząd darmowy stadion, są klubu które nawet za stadion płaca wiec nie pisz ze są samorządowe.

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 14:07:38 - *.master.pl
byku - i jeszcze jedno państwowe spółki są zaprzeczeniem wolnego rynku bo państwo ustala zasady pod państwowe spółki nie wiem po co państwo ma być właścicielem KGHM, spółek kopalnianych i Grupy Azoty nie wiem po co państwu dwie spółki Orlen i Lotos jeszcze teraz fuzja przejmowanie gazet co powinny być niezależne. Mamy monopole państwowe wiec jaki wolny rynek?

byku - 30 czerwca 2021, 14:16:05 - *.dynamic.mm.pl
@Korsarz kwadratura koła,nigdy nie czytales np.ze Zabrze,Wroław,czy Gdansk i wiele innyh dostaje niekiedy od miasta grube banki na tzw.promocje sportu?a czyje pieniadze ma samorzad?prywatne?szkoda pisac tak bylo jest i bedzie sponsorowaly i dalej beda bez wzgledu czy Stal czy inne,kto by nie rzadził.Polskich klubow nigdy niebeda sponsorowac jacys szejkowie itp.

byku - 30 czerwca 2021, 14:21:05 - *.dynamic.mm.pl
@Korsarz nie chodzi mi o samorzadowe kluby tylko ze samorzady dofinansowuja a to sa pieniadze podatnikow

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 14:22:40 - *.master.pl
byku - Górnik Zabrze należy to gminy Zabrze, Śląsk chyba tez tam sprzedaż kolejny raz chyba nie wypaliła, Lechia tez ma udziały gmina Gdańsk. W małych klubach tym bardziej gmina ma udziały. Większość klubów ma udziały gminy by mieć stadion za free czego np. nie ma Wisła Kraków.

KORSARZ - 30 czerwca 2021, 14:27:30 - *.master.pl
byku - klub jest miejski lub z udziałami miasta to dają tak jak każdy sponsor. Uważasz że stadion tez ma być klubu i jak chce gmina organizować imprezę na stadionie to płacić za wynajęcie stadionu klubom? A klub jest wizytówką miasta daje miastu reklamę.

wnuk - 30 czerwca 2021, 14:32:47 - *.dynamic.chello.pl
@KORSARZ - a po co gminie piłkarz z kontraktem 60.000 zł? Np 36 letni Albańczyk z Albanii (nic nie mam do Albańczyków). Masz Niecieczę - Jedyny prywatny stadion w rozgrywkach centralnych. I potem z ekstraklasy chyba najmniej państwa i samorządu jest w Wiśle (choć się upierać nie będę). nie ma powodu by piłkę opłacał samorząd.... I firmy państwowe tez nie powinny (Akurat Orlen jest prywatny, tylko państwo ma zlotą akcję - ale to tez patologia)

Okoń - 30 czerwca 2021, 14:39:57 - *.30.19.84.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
W Mielcu lub najbliższych okolicach jest jakieś elektrownia lub kopalnia należąca do PGE? Jeśli nie, to niezły wałek w państwej spółce.


olo - 30 czerwca 2021, 14:43:08 - *.dynamic.mm.pl
najlepiej to by bylo jakby w kazdym miescie swoje kluby sponsorowaly prywatne firmy bo tych jest wiekszosc,no ale niestety zmusic ich niemozna.za komuny kazdy byl pogodzony bo wszystko bylo panstwowe.A teraz to we wszystkim sa zdania podzielone i nikt nigdy zadowolony niebedzie.Czy to chodzi o sport czy nie.

Wislak - 30 czerwca 2021, 14:43:55 - *.dynamic.chello.pl
Do kobra i innych że komuna powinna się skończyć, zgadzam się z tym 100% racji. Rozumiem że jesteście za wyjściem Polski z UE? Bo to nic innego jak rozdawnictwo itp. Itd. https://www.europarl.europa.eu/factsheets/pl/sheet /28/wydatki-Unii poczytajcie i tak np. Na administrację wydają 6,4% budżetu co daje ponad 10 mld euro i to jest dopiero komuna. Nie będę się już rozpisywać co i jak w poszczególnych krajach ale wszystko można znaleźć. I nie piszcie że więcej dostajemy niż dajemy bo to się kończy i będziemy więcej wpłacać.

wnuk - 30 czerwca 2021, 14:44:47 - *.dynamic.chello.pl
KORSARZ - bądz uprzejmy dla celów prywatnych zrobić listę imprez, które Twoje miasto zorganizowało na stadionie..... Ja mam koło siebie dwa stadiony. i nie kojarzę JAKIEJKOLWIEK imprezy zorganizowanej na stadionie Wisły czy Cracovii. Na pewno jakieś były.... Ale jak sądzę, gdyby miasto płaciło po MILIONIE za taką imprezę to by na tym lepiej wyszło niż budowanie stadionów

@okoń - 30 czerwca 2021, 14:45:08 - *.dynamic.mm.pl
a w twoim miescie produkują telewizory ze oglądasz???

Pk - 30 czerwca 2021, 14:53:11 - *.play-internet.pl
Czy nam się to podoba czy nie jest to rzeczywiście duży sukces. Glowna elektrownia jest w Belchatowie i klub GKS Bełchatów. To ze mimo wszystko od lat PGE jest w Mielcu jest czymś niezwykłym. Swiadczy to o pozycji Poręby bo normalnie nie byloby na to szans

Wkur.... - 30 czerwca 2021, 14:56:59 - *.146.226.172.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
57 piłkarzy i trenerów na kontraktach samo się nie utrzyma. Kasa na zabawę w klub piłkarski musi być. W tym sezonie będą utrzymywać 70 piłkarzy na kontraktach. Ruch w interesie musi być. Przecież działacze i prezesi muszą się obłowić na haraczach od menadżerów. Im większy ruch w interesie, tym więcej obrywek pod stołem.

dnsjdnja - 30 czerwca 2021, 15:37:10 - *.dynamic.chello.pl
prąd i karnet na mecz coraz drożnej a wzmocnien dalej zero

Okoń - 30 czerwca 2021, 15:41:48 - *.adsl.inetia.pl
Do osoby bez pseudoniu: co mają do tego telewizory? Co ma do tego to, że oglądam telewizję? Zapłaciłem, to mam. Moja sprawa i co to ma wspólnego z podjętym tu tematem o PGE?

dhw - 30 czerwca 2021, 15:45:26 - *.96.163.92.ipv4.supernova.orange.pl
Który polityk jest z tamtego regionu lub za Stalą Czemu Stal a nie GKS gdzie PGE powstawało

@okoń - 30 czerwca 2021, 16:14:18 - *.dynamic.mm.pl
bo piszesz jakies bzdety to ze niema kopalni to nie moga sponsorowac to daj ustawe gdzie tak pisze?czekam,to mielcoki tez prądu niemoga miec z PGE bo niemaja kopalni?sam niewierzysz w to co piszesz.

dobrytowar - 30 czerwca 2021, 16:42:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ty jondek to na bank masz coś z głową. Podobno przecież nie interesuje Cię ta liga. A tu co artykuł, to kretyński komentarz dzbana. Zgłoś się gdzieś, może jeszcze nie jest za późno.

Okoń - 30 czerwca 2021, 17:06:22 - *.adsl.inetia.pl
Tu nie chodzi o ustawę, a o przyzwoitość. Dlaczego PGE nie sponsoruje jak zawsze GKS Bełchatów? Przecież tam jest degradowane środowisko przez PGE, tam jest kopalnia, elektrownia, a nie w Mielcu. W Mielcu są za to partyjne układy, ale do czasu. Ten beton wkrótce pęknie

@okoń - 30 czerwca 2021, 17:33:48 - *.dynamic.mm.pl
a kto im broni sponsorowac tez Bełchatow?rozne kluby roznych dyscyplin tez sponsoruja,wybrali Mielec i ok.a kiedys moze inny klub wybiora i nikomu nic do tego.

byku - 30 czerwca 2021, 17:59:55 - *.dynamic.mm.pl
o jazda na Mielec a np.czemu PGE NARODOWY?co ma wspolnego Wawa z Belchatowem?a kilka baniek rocznie napewno idzie z tego tytułu.

IGNACY - 30 czerwca 2021, 19:55:57 - *.play-internet.pl
@byku PGE sponsorując Narodowy czy jakieś kluby bije jeszcze lepsze zyski, w Mielcu prawie wszyscy mają umowy z PGE bo nawet jakby chcieli mieć z kim innym to rynek jest zdominowany przez Pge, popatrz ile osób odwiedza narodowy ( miliony ) tam przecież nie odbywają sie tylko rozgrywki kadry lecz są setki różnych wydarzeń,, Na tym PGE Bije kilkukrotnie większa kase jak wydaje.. Wyobraźcie sobie ile kosztuje bilbord promujący PGE przez dzień, Pge sponsorując klub nawet ten z najniższej półki robi czysty interes, mamy transmisje w telewizji, średnio jeden ekspert ma kilkaset tysięcy odbiorców jeśli on chce się wypowiedzieć o Stali Wypowiada się o PGE STAL MIELEC i to sie nie sie.,, Sponsoring klubu to nie raz biznes.. jakby to przeliczyć na reklamę zwykłą to jest przepaść...

byku - 30 czerwca 2021, 20:37:36 - *.dynamic.mm.pl
@IGNACY masz racje 100%.nikt nie daje kasy za darmo czy panstwowej czy prywatnej.samo PGE przyznaje ze sponsorujac Stal czerpie zyski ok.4 razy wieksze niz wklada,to gdzie to rozdawnictwo co wielu powtarza?

Tikitaka - 30 czerwca 2021, 20:48:10 - *.204.16.74.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A prąd w mieleckich gniazdkach za który wszyscy uczciwie płacą to z Albanii jest? A tak na marginesie, to ten sponsoring bardziej bajkowy niż prawdziwy. Bańkę chociaż dają, bo w I lidze nie dawali.

TakaPrawda - 1 lipca 2021, 11:57:12 - *.dynamic.chello.pl
Ból tyłka niektórych przekonuje mnie co raz bardziej, że to była prawidłowa decyzja. Kiedy w końcu takie osobniki jak: KORSARZ i Okoń zrozumieją, że sponsoring to dwustronny biznes? W biznesie nie ma miejsca na sentymenty. Dlaczego Mielec a nie rodzime strony? Może dlatego, że mają z tego lepszy zysk.

|
|