|
|
15 września 2005, 23:20:29 - szczypior
Klęska Wisły
Falstartem rozpoczęła swoją przygodę z Pucharem UEFA krakowska Wisła. "Biała Gwiazda" przegrała w Guimarães z Vitórią SC 0-3 (0-1). Pierwsza bramka spotkania padła w 24. minucie, kiedy to rzut karny za faul Arkadiusza Głowackiego na Marku Saganowskim wykorzystał kapitan Vitórii - Cléber Guedes de Lima. Dwa kolejne gole padły w II połowie, w odstępie 60 sekund. W 70. minucie Majdana pokonał Mário Sérgio, zaś minutę później cudownym strzałem z dystansu popisał się Selim Benachur.
15 września 2005, 21:30 - Guimarães (Estádio D. Afonso Henriques)
Vitória SC Guimarães 3-0 Wisła Kraków
Cléber Guedes de Lima 24 (k), Mário Sérgio Leal Nogueira 70, Selim Benachur "Bena" 71
Vitória: 51. Márcio Henrique Silva Paiva - 8. Mário Sérgio Leal Nogueira, 19. Pedro Tonon Geromel, 50. Cléber Guedes de Lima, 20. Rogério Pedro Campinho Marques Matias - 4. Sebastian Steve Quelou Cann Svard, 26. Flávio Miguel Magalhães Sousa Meireles, 81. Selim Benachur "Bena" (87, 18. João Miguel da Cunha Teixeira "Moreno"), 10. João Alexandre Duarte Ferreira Fernandes "Neca" - 9. Marek Saganowski (86, 11. Paulo Sérgio Rodrigues Duarte Almeida), 55. Dário Alberto de Jesus Monteiro (43, 7. Tiago João Targino da Silva).
Wisła: 33. Radosław Majdan - 4. Marcin Baszczyński, 3. Maciej Stolarczyk, 6. Arkadiusz Głowacki, 18. Dariusz Dudka - 5. Jean Francisco Rodrigues "Jean Paulista" (71, 31. Marcin Kuźba), 20. Roberto Mauro Cantoro, 15. Konrad Gołoś, 17. Marek Zieńczuk (81, 19. André Paulo Barreto) - 14. Paweł Kryszałowicz, 23. Paweł Brożek (46, 99. Marek Penksa).
żółte kartki: Geromel - Barreto.
sędziował: Ivan Bebek (Chorwacja).
widzów: 15 000.
Mecz rewanżowy odbędzie się w Krakowie 29 września.
|


 |

kibic - 15 września 2005, 23:21:09 - *.internetdsl.tpnet.pl
Powiedzieć o nich, że grali tragicznie to tak, jakby ich pochwalić.

Mermi - 15 września 2005, 23:21:10 - *.acn.waw.pl
Moje wielkie gratulacje!!!!

zawil - 15 września 2005, 23:21:11 - *.chello.pl
wisła kraków-chańba wszystkich polaków !!!

okrutnik - 15 września 2005, 23:21:46 - *.lubin.dialog.net.pl
panie, daj pan spokój.


byczello - 15 września 2005, 23:22:02 - *.160.115.146
Naćpali sie chyba przed meczem bo czegoś takiego to jeszcze nie widzialem

Hattric - 15 września 2005, 23:22:53 - *.bielsko.dialog.net.pl
Tak wygląda polska piłka klubowa po wyprzedaży najlepszych piłkarzy. Żenada. I bedzie tylko gorzej...niestety

(L)eon - 15 września 2005, 23:23:07 - *.amenworld.com
Cała Polska śmieje się z Wisły Kraków . Buhahaha

fant - 15 września 2005, 23:23:22 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Ciekaw jestem jaką wymówkę bedzie miał Engel. Koleś będzie już ciągle żył eliminacjami MŚ tak jak Wójcik Barceloną.

gaskar - 15 września 2005, 23:23:45 - *.telpol.net.pl
ŻENUJĄCE !!! To było straszne, marne szanse. To już Groclin jest bliżej fazy grupowej!

Jiler - 15 września 2005, 23:24:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
Powinna byc liga mistrzów (Fatalny błąd sędziego. Teraz pamietaja i maja blokade, grali fatalnie, ale czemu wszyscy pisze ze to chańba. Jest rewanż w ktorym, szanse na awans sa znikome, ale mozemy wyjsc z honorem wygrywajac 2-0, 2-1. Prawdziwi kibice zawsze sa z drużyna!

Ala - 15 września 2005, 23:24:03 - *.207.40.130
Nie robcie jaj, w koncu przegrali nie z jakims tam Realem czy Barcelona ale z ostania druzyna bardzo silnej ligi portugalskiej.

Pohesa - 15 września 2005, 23:24:32 - *.internet.v.pl
Dzisiaj to nie była Wisła Kraków - Mistrz Polski tylko jakiś b-klasowy średniak. Czy może być prawdą, że Mistrz Polski jest słabszy od ostaniej drużyny ligi portugalskiej. Za ten występ Wisła powinna być ukarana rocznym zakazem reprezentowania Polski w europejskich pucharach z Intertoto włącznie.

Mermi - 15 września 2005, 23:24:40 - *.acn.waw.pl
OLE OLE! OLE OLE! Tyczki wbite w murawe by osiagnely lepszy rezultat:P

buła - 15 września 2005, 23:25:02 - *.lubin.dialog.net.pl
jazda,jazda,jazda spadla wlasnie gwiazda!!!Wstyd i hanba.Osmieszyli sie!Polegli w fatalnym stylu ze slabiutka Viktoria.Oto przyklad,jak druzyna europejskiego formatu w kilka tygodni stala sie przecietniakiem!Nie wiadomo czy sie smiac,czy plakac...


shrek - 15 września 2005, 23:25:05 - *.szczecin.mm.pl
wisla ,teraz to jest druzyna swojego podworka ,z ta gra to krowy doic !!!

Ludzik - 15 września 2005, 23:26:00 - *.hstl6.put.poznan.pl
Porsze adminow o zmiane tytulu z falstartu na blamaż, bo to lepiej obrazuje gre naszego mistarza.

marcoos1 - 15 września 2005, 23:27:03 - *.p.lodz.pl
zawsze odpada ten na kogo najbardziej liczymy. np. Legia w kwalifikacjach (najwyzej rozstawiona z naszych). Jak Groclin gral z Hertha i ManC to tez nikt na nich nie liczyl. Zaczeli wszyscy wierzyc jak Groclin gral z Bordeaux. Na Wisle tez liczono z Gruzinami, Norwegami, Anderlechtem. Przed pierwszym meczem z PAO znowu mniej wierzacych i udalo sie a w rewanzu znowu wszyscy wierza i porazka. Oby to sie nie potwierdzilo z Groclinem w rewanzu

schwyntzu - 15 września 2005, 23:27:10 - *.aster.pl (*.76.39.118)
Brawo Sagan!!! Za dwie wypracowane bramki należą się słowa uznania !

kiełbasa - 15 września 2005, 23:27:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
drużyna bez jajec ,niech zadenz pseudopiłkarzy nie waży sie w ciągu kolejnego roku starac o nowy wyższsy kontrakt ,juz lepiej idzcie sobie ,np do 3 ligi rosyjskiej ,albo do afganistanu a panu Cupiałowi jak jescze bedzie chciał sie w to bawic to radze zatrudnic jakiegos czecha na trenera bo polacy nieumieja trenowac

ugo - 15 września 2005, 23:28:18 - *.zgora.dialog.net.pl (*.15.245.230)
niestety to jest juz koniec Wisły ale wstyd

roma - 15 września 2005, 23:28:39 - *.kom-net.pl (*.104.37.62)
wisła jest mi winna 370 złotych przez nich przegrałem kupon zycia teraz czekam aby sie ze mna rozliczyli!! piersiktorzy powinni to kryszałowicz i gołoś !!!! ale beznadzieja !! i jak tu nie pic!!!

Mermi - 15 września 2005, 23:28:41 - *.acn.waw.pl
TAK TAK! Liczka wroc!!!! :D

zksskz - 15 września 2005, 23:28:57 - *.is.net.pl
Idzicie w cholere z taka gra!!!!! Znowu odpadna z nastepna pilkarska potega po Valerendze i Tbilisi... I dobrze, spadniemy w rankingu na dwudzieste-ktores-tam-miejsce i bedzie jeszcze mneij dziadostwa gralo w europejskich rozgrywkach bo to tylko wstyd jest i niepotrzebne nerwy jak sie patrzy na to! GROCLIN MISTRZ, i co z tego ze male miasteczko, jak przynajmniej wiedza o co graja i sie im chce, a nie to co pseudo-gwiazdy z wisly! za taka gre to powinni na piechote z tej portugalii wracac!!!

cupial - 15 września 2005, 23:29:40 - *.szczecin.mm.pl
kryszalowicz ,masz zdac sprzet i stadion posprzatac ,a nie w pilke grac ile mozesz chlopie, nie osmieszaj sie

kibol - 15 września 2005, 23:29:55 - *.gdynia.mm.pl
Żenada !! brak zaangażowania-za te kase nie chcą grać,a o lm walczyli !! Do domu !!!!!!!!!!

Mike - 15 września 2005, 23:30:21 - *.smsnet.pl (*.168.5.21)
Vitoria slaba strasznie, a jesli wisla przegrywa z nimi 3:0 to to mowi samo za siebie. Mam tylko nadzieje ze nie bede pokazywali na Eurosporcie relacji z tego meczu (nawet urywkow) bo sie w calej Europie beda z nas smiali. Najczesciej wypowiadanymi slowami Szpakowskiego o grze wisly byly "niedokladnie","strata","niezrozumienie" w roznych odmianach przed przypadki. To wystarczy za caly komentarz. Po meczu z Pogonia pisalem ze wisla daleko nie zajedzie z taka gra i mialem racje .

xavim - 15 września 2005, 23:30:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Engel, Wisla ............. ale o co chodzi ?????????

pepe84 - 15 września 2005, 23:31:35 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.2.1.171)
nie wiedzialem ze smiechu warte leci o tej porze nie ma co a oni chcieli do ligi mistrzow a moze raczej do maratonu usmiechu

piwosz - 15 września 2005, 23:31:39 - *.is.net.pl
A Głowacki pseudo-obrońca znowu mecz załatwił - Jezu ktos kto powiedzial, ze to jest jeden z lepszych polskich obroncow, to chyba byl po 10 piwach!!!!


maly - 15 września 2005, 23:31:50 - *.devs.futuro.pl
nigdy wiecej wisly w telewizji!!!!!!!!!

Zizu - 15 września 2005, 23:31:59 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.24)
Z wisły szkoda mi tylko jednego człowieka - Bogusia Cupiała - daj sobie juz chłopie spokój z tymi amatorami.

Aro - 15 września 2005, 23:32:26 - *.leczna.enterpol.pl (*.11.116.3)
to było poprostu ŻAŁOSNE... zgadzam się z zawil'em nie tak powinien nas reprezentować mistrz Polski...

przemasm - 15 września 2005, 23:32:35 - *.ztpnet.pl
To już koniec, koniec marzeń, koniec nadzieji, koniec wszytkiego!!

JJ- LKS Lo - 15 września 2005, 23:33:01 - *.lodz.mm.pl
W defensywie nie ma Klosa i bylo to widac w Drugiej liniii zabraklo Sobolewskiego co mialo fatalne skutki a Ofensywy wgole nie bylo bez Franka , Zurawia i Uche.. cienko widze to dalej..

fant - 15 września 2005, 23:33:12 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Jiler, jaka blokada? To są podobno zawodowcy! Człowieku nie tłumacz ich bo ich nic nie tłumaczy. Pozbycie się Kasperczaka było początkiem końca, smutnego końca Wisły. Niestety taka jest nasza ligowa piłka i przez najbliższe kilka lat się nie zmieni. Dyskobolia? Szacunek za to że walczą. Światełko w tunelu, złożone praktycznie z samych obcokrajowców, może dlatego jakoś im się powodzi. Podsumowując, nie liczę na powtórkę dwumeczu z Saragossą. Obecnej Wisły na to nie stać. Futbol "na tak" to paranoiczne wymysły Engela, cos takiego nie istnieje . Pozostaje nam trzymac kciuki z Grodziszczan.

maly - 15 września 2005, 23:33:36 - *.devs.futuro.pl
jaka gra taki komentator

Marcino - 15 września 2005, 23:33:37 - *.68.69.6.kutno69.tnp.pl
Po prostu koncz wasc wstydu oszczedz !!!!!!!!!! Wstyd i chanba dla całej polskiej piłki wisła wstyd!!!

Hananek - 15 września 2005, 23:34:21 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dno! jak by tak Wisła jeszcze zagra w lidze to mistrza napewno nie bedzie! Gratulacje dla Groclinu!!! Po zimie z wisły zostanie tylko nazwa BIAŁA GWIAZDA WŁAŚNIE ZGASŁA!!!

(L)eon - 15 września 2005, 23:34:57 - *.amenworld.com
Dzięki Bogu nie awansowali do Ligi Mistrzów , a teraz odpadli z PUEFA . Unikniemy gromkiego śmiechu europejskich kibiców ...

zks - 15 września 2005, 23:35:10 - *.233.189.242
KOMPROMITACJA.Tak słabej Wisły jeszcze nigdy nie widziałem.Ale nie można skutecznie walczyć w pucharach jeżeli w ciagu roku sprzedaje się 4-5 kluczowych zawodników sprowadzając w ich miejsce zwykłych przeciętniaków.Nie oszukujmy się tacy piłkarze jak Paulista czy Baretto nie zbawią Wisły. A takich Paulistów to u nas w 2 lidze można znależć z dziesięciu.Przecież gdyby Paulista był dobrym piłkarzem to nie grałby w 2 lidze portugalskiej ale w Porto, Benfice lub Sportingu.Z taką polityką personalną to za dwa lata Wisła będzie grała derby z Hutnikiem o mistrzostwo 3 ligi.Smutne ale prawdziwe.

jaaaaaaaaa - 15 września 2005, 23:35:16 - *.szwajcarska.pl
Wisła, co: VALERENGA DYNAMO VITORIA buahahahaahahahahhahahahahahhahahahahhahahaa

pepe84 - 15 września 2005, 23:35:23 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.2.1.171)
grac to oni potrafia ale chyba w szachy

Borek - 15 września 2005, 23:36:01 - *.lanx.pl (*.168.192.22)
Głowackiemu chyba kapitańska opaska dziś oczy przesłoniła. Grał jak ociemniały. Dwie bramki może sobie na konto dopisać.

Dragon - 15 września 2005, 23:36:17 - *.mt.pl (*.16.3.215)
Z taka gra to Wisla by nie miala szans nawet w niedawno rozegranym KOSA CUP  Wielki minus dla Engela ktory dzis pokazal ze ma sowich ulubiencow i chociaz graja "zenade" on ich trzyma na boisku(Golos,Kryszalowicz)Pokusze sie o podsumowanie notami "grajacych" wislakow (ocena wyjsciowa 5) Majdan 7 Dudka 7 -nienajgorzej w defensywie i cos probowal stworzyc z przody(bardziej za ambicje niz za gre) Glowacki 3-zenada!kazdy widzial Stolarczyk 5 Baszczynski 4-z "tylu" zenada a z przodu za duzo strat Zienczuk 4-straty straty i bez walki Golos 2!- same straty,pilke tylko do tylu,zero odbioru!ZENADA ,ZENADA Cantoro 7-wlaczylzastawaila ale sam meczu nie wygra Paulista 6-walczyl ale za duzo strat Brozek 3-tylko za bieganie Kryszalowicz 3-jak wyzej Penksa 7-wlaczyl,zastawail i ogolnie dobrze REszta bez oceny bo ich nie widzialem Mowiac krotko nie bedzie punktow do rankingu i nie bedzie ligi mistrzow ani za rok ani za 5 lat.

Jagieloncz - 15 września 2005, 23:37:33 - *.osiedle.net.pl
Poprostu grali tragicznie>No comentos!!!

maly - 15 września 2005, 23:37:41 - *.devs.futuro.pl
Do pepe84: nie przesadzaj szachy to gra dla ludzi inteligentnych

sebas - 15 września 2005, 23:38:24 - *.adsl.inetia.pl
Oby tylko Wisla nie zdobyla mistrza Polski!!!! Bo znow za rok bedziemy ogladac jak slabiutkie zespoly osmieszaja mistrza Polski!!! Ja juz nie chce ich widziec w europejskich pucharach, ale najgorsze jest to, ze oni znow zapewne zdobeda mistrzostwo Za tydzien jezeli ma byc jakas transmisja to mysle o Groclinie a nie o tych pseudopilkarzach. Dzis to byl ANTYFUTBOL

pepe84 - 15 września 2005, 23:38:51 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.2.1.171)
no to jak nie w szachy to w berka

jasny - 15 września 2005, 23:39:06 - *.160.23.66
buhahahahhahaa wielka Wisla - - na wstępie chcialbym zaznaczyc ze jestem kibicem Amici niech sie teraz ujawnia wszyscy Ci znawcy futbolu ktorzy nie zostawali suchej nitki po wpadce Wronieckiej druzyny Amica chociaz grala w fazie grupowej !!!! - jedynym zawodnikiem co zagral na poziomie byl Roberto Mauro Cantoro gdyby Wisla miala jeszcze 9 takich pilkarzy to moze przywiozlaby remis - wyjatkowo dzis nie mozna bylo miec zastrzezen do Radka Majdana - byli zawodnicy Amici Zienczuk Dudka Kryszalowicz smiech na sali.... Panie Pawle co sie z panem stalo??? wiem ze zawsze w Amice caly zespol pracowal a Pan tylko zbieral pochwaly ale Wisla to calkiem inny zespol tam inni nie zrobia nic za Pana - Baszczynski co ten koles dzis wyprawial ??? nie widze dla niego zadnego usprawiedliwienia!!! - Panie Jurku Engel niech sie pan poda do dymisji to co Pana chlopcy dzis pokazali wola o pomste do nieba...... juz nie moge doczekac sie Pana madrych wypowiedzi ze rywal gral ostro ze boisko bylo zle przygotowane itp. A kto wam zabronil grac ostrzej?? a czy zawodnicy Vitóri SC Guimarães grali na innej murawie?? - co do pracy sedziego nie bede sie wypowiadal bo nie byl to najjasniejszy punkt tego meczu ale nie mozna zwalac winy ze przez niego przegrali Wislacy mecz - teraz kilka slow do pana Korzeniowskiego : z calym szacunkiem podziwiam Pana osigniecia sportowe ,malo kto zdobyl tyle zlotych medali dla naszego kraju ale jak pomysle o tym co Pan wyprawia w TVP to mnie krew zalewa!!! czy Panu sie cos poprzestawialo??? do ostatniej chwili nie bylo wiadomo czy w TVP poleci mecz!!! o sasiedzie z zamiedzy juz nie wspomne a to wlasnie Groclin pokazal o wiele wieksza klase remisujac na wyjezdzie _____________________________________ pozdro for all

Robi - 15 września 2005, 23:39:07 - *.devs.futuro.pl
Hańba! Przez duże (i samo) H! Zero walki o piłkę, zero ruchu na boisku i wychodzenia na pozycję, zero przyjęcia, zero dobrych podań - po 1-2 strata piłki. Majdan - grał jak zwykle, czyli dobrze, ale jak juz cos lecialo w swiatlo bramki to puszczał. Głowacki - kontuzje strasznie go zmieniły - jeszcze 3 lata temu to był najlepszy polski stoper, teraz gra na poziomie juniora. Gołoś - on wogóle grał w tym meczu? Kryszałowicz - start do piłki ma jak zawodnik, który ma przebiec maraton. Brożek - nie wiem czemu Engel zdjął go w przerwie, jako jedyny szarpał coś z przodu. Ogólnie - Wisła ma bardzo głęboki kryzys, i coś mi się wydaje że 4 tytuł z rzędu wcale nie tak łatwo będzie jej zdobyć...

Majo - 15 września 2005, 23:39:15 - *.icpnet.pl (*.21.49.149)
Oceny w skali (1-10) Majdan - 5 - prawie bezrobotny, bramki nie jego wina Głowacki - 1 - trochę zawyżona ocena, ale niech będzie Stolarczyk - 3 - fajne wślizgi Baszczyński - 2 - plus za ten genialny wyrzut z autu Gołoś - 0 - nie oceniam, bo go nie zauważyłem Zieńczuk - 2 - niekwestionowany lider, najwięcej krzyczał Paulista - 3 - kilka razy faulowany Cantoro - 4 - próbował rozgrywać, ale nie miał do kogo Brożek - 1 - brawo za jedno dobre przyjęcie piłki Kryszałowicz - 1 - hmm Penksa - 3 - chyba chciał powalczyć, ale koledzy z drużyny wybili mu ten pomysł z głowy Baretto, Kuźba - tych panów nie oceniam, bo w końcówce meczu, przełączyłem kanał.

Okowo - 15 września 2005, 23:39:22 - *.smsnet.pl (*.168.5.21)
Dragon ty chyba na kasecie jakis inny mecz wisly ogladales skoro tak ich oceniles...Najbardziej mnie rozbawilo 7 dla Dudki :D

di canio - 15 września 2005, 23:39:56 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
tak teraz wszyscy sie smieja jaka to Wisla cieniutka faktycznie tak jest ale trzeba sobie opdowiedziec na pytanie co reszta naszych druzyn prezentuje jak najlepsza Polska druzyna dostaje baty z takimi lolami

maly - 15 września 2005, 23:40:44 - *.devs.futuro.pl
Do pepe84: ale w berka to trzeba biegać a teg nie potrafią

Hananek - 15 września 2005, 23:42:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
No i w Wisle powstaja nastepne "gorące kubki engela" czlyi Gołaś + Kryszałowicz

Jiler - 15 września 2005, 23:42:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak by wygrali to wszyscy by sie wypowiadali ze kochaja Wisle! Legionisci popatrzcie na swoje "sukcesy" - FC Zurych! Jak by awansowali do LM byłoby dobrze aż do czasu jak by przegrali mecz! To nie tylko Wisła, ale cała polska piłka klubowa! Gdyby taka Legia grała w lidze lepiej i Wisla nie zdobywalaby tak latwo Mistrzostwa moze by cos z tego bylo! Jest jeszcze rewanz! Jak Wisla awansuje to ci ktorzy ja krytykowali niech sie nigdy nie wypowiada! Też mi kibice! Sami dojcie krowy, a nie mecze, ktorych nie rozumiecie! Wisla Forewer!

di canio - 15 września 2005, 23:42:59 - *.sti.net.pl (*.168.133.139)
do jasnego SYnu z czego ty sie cieszysz ?? To zle ze Amica grala w grupie bo co tydzien kibice w Polsce musieli sie wstydzic a tak tylko dwa tygodnie wstydu i szybko minie

aa - 15 września 2005, 23:43:50 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.24.109.40)
ojeju

Majo - 15 września 2005, 23:44:14 - *.icpnet.pl (*.21.49.149)
Aha, zapomniałem o Dudce Dudka - 4 - jako chyba jedyny zaprezentował poziom godny, powiedzmy III ligi, więc ok.

Ludzik - 15 września 2005, 23:44:24 - *.hstl6.put.poznan.pl
Jile, mozna przegrac i zostac zdeptanym i oszczanym na boisku. Ten drugi warian wybrala wisla. Nikt by nie narzekal jakby przegrali 3:2 po dobrej grze, ale 3:0 z jakimis kelnerami to juz przesada.

Edo - 15 września 2005, 23:44:40 - *.205.75.98
Tak patrzę na drużyny bułgarskie i rumuńskie i żal mi d... ściska! Dlaczego one mogą a my nie!?Leverkusen, Everton, Valerenga, Feyenoord na kolanach - szkoda że nie udziałem Polaków! Tak blisko było 2 drużyn w Champions League a teraz to będziemy wystawiać 3 drużyny w pucharach zamiast 4 (Legia nie załapie się na puchary) tak jak Armenia, Wyspy Owcze, Estonia, Azerbejdżan, Malta itp. Wstyd, hańba, rozpacz!!!

maly - 15 września 2005, 23:45:44 - *.devs.futuro.pl
Masz rację di canio tylko 2 tygodnie wstydu(dobrze że nie grają w LM)

rewers - 15 września 2005, 23:46:24 - *.icpnet.pl
Wisła Kraków - prawie jak drużyna piłkarska

Eryk Bytom - 15 września 2005, 23:46:51 - *.galileusz.3s.pl
to teraz tylko patrzec jak Wiseka bedzie płyneła sobie w doł. Szkoda karzdego ale sami sa winni takiej sytuacji. Gratulacje za zmiane trenera i transfery.

wsksQ - 15 września 2005, 23:46:52 - *.gdynia.mm.pl
Wisła bez swoich dwóch armat Żurawskiego i Frankowskiego znaczy tyle co zeszloroczny snieg. Nawet biegać im się nie chcialo. Paulista...myslalem, ze ma więcej charakteru, przypomina mi Darciego z Widzewa. Szkoda troche ale może odrodzą się i wygrają jak z Saragossą czy z San Sebastian bo nie pamiętam dokładnie nazwy druzyny kilka lat temu?! Tego życzę i wisle i jej kibicom, a także sobie bo lubie jak polskie drużyny grają gdzieś dłużej.

Ludzik - 15 września 2005, 23:47:05 - *.hstl6.put.poznan.pl
Bo Rumunom i Bulgarom placi sie za wyniki, a nie za samo pozowanie na boisku. Oni zarabiaja malo i wszystko jest w ich rekach. Wygrywaja w pucharach, to maja premie. Jak nie to klepia biede.

cixem - 15 września 2005, 23:47:51 - *.24.203.237
wstyd mi ze oni reprezentowani w tym meczu Polske. wstyd mi ze zmusilem sie do ogladania tej parodii futbolu. poziom meczu najwyzej 5-ligowy, ktos kto zdecydowal zeby zaplacic za jego transmisje powinien te pieniadze oddac z wlasnej kieszeni. a Wisla?? w tym meczu to Cantoro i 10 kolkow ktorzy pojechali na wicieczke i udalo im sie obejrzec mecz nie placac za bilety. jak to jest ze reprezentacja gra calkiem dobrze a jej podpora tak tragicznie. wynik jest do odrobienia mozna spokojnie portugalczykow pojechac 5-0 ale tylko pod warunkiem gry w pilke a nie w balona z kibicami.

Fan - 15 września 2005, 23:48:07 - *.resetnet.pl
Przegrali 3-0 ale w Krakowie wygraja 4-0!!! w wtegy beda chwalone a nie ganione

Myslaw - 15 września 2005, 23:48:16 - *.c205.msk.pl
Wisła ( Tyskie ) trudno dostępne ( nawet ) w Pucharze UEFA !

Olo (KSP) - 15 września 2005, 23:48:24 - *.klaudyny.waw.pl (*.1.18.32)
hehe - ale pogrom!!!. To Wisła popłynęla. Nawet dobrze, bo w niedzielę jest szansa abysmy wygrali z tymi slabiutkimi amatorami z 2:0. Do BOJU POLONIA!!!! P>S A Tak ogolnie to zal mi jest ze jestem pilkarskim fanem bo tylko non-stop czekają mnie rozczarowania ze strony polskich klubów...eh

roma - 15 września 2005, 23:49:15 - *.kom-net.pl (*.104.37.62)
kto mi odda 370 zł moze kryszałowicz i gołasiem sie złoża!!!!    no ale najlepiej to ma kasperczak spokojnie przyjdzie do kasy i odbierze kolejne 20 tys euro i nikt mu tego nie odbierze tez bym tak chciał!!!

carew - 15 września 2005, 23:49:49 - *.strefa-16.pl
(L)eon !!!!!!!!!!!!! mógłbyś się przestać ośmieszać????????Wypisujesz głupie komentarze na temat Wisły, a przypomnij co prezentuje i prezentowała Twoja Legia ???????? Mimo iż nie jestem sympatykiem Wisły ani Legii, uważam że twoje wypowiedzi są żenujące. Trochę pokory, bo mimo wszystko Legii do Wisły jeszcze dużo brakuje piłkarsko.Kibicowsko myślałem że jest odwrotnie, ale jak czytam takich "inteligentów" jak Ty to chyba zmienię zdanie. B.B.J. RAKÓW RKS !!!!!!!!!!!!

mac - 15 września 2005, 23:51:10 - *.106.132.63
Gratuluje panom pilkarzynkom wspanialego wystepu... chlopaki zwiedzaja sobie Europe, a tu nagle ktos od nich wymaga, zeby grali... Nie dosc, ze daleko od domku, to jeszcze pogoda nie taka, boisko nie takie, godzina nie taka... po prostu biednemu wiatr w oczy... Proponuje zmienic nazwe klubu: od dzisiaj LZS Wisla Krakow... nie obrazajac pilkarzy kopiacych w LZSach

placki - 15 września 2005, 23:51:44 - *.osk.pl (*.168.0.218)
Boże broń przed Głowackim w meczu z Anglią. Wisła zagrała słaby mecz i to w dodatku z kelnerami z Portugalii. Mistrz Polski uległ średniemu zespołowi który 7 lat nie grał w pucharach

maly - 15 września 2005, 23:51:46 - *.devs.futuro.pl
Fan aleś się rozmarzył

mar - 15 września 2005, 23:53:32 - *.96.57.130 (*.168.0.99)
Przeproście lepiej Korzeniowskiego, którego tak gnębiliście.

Ludzik - 15 września 2005, 23:53:39 - *.hstl6.put.poznan.pl
Za duzo sluchal nastoletniej qqlskiej. Fantazja, bo wantazja, bofantazja jest od tego....

Adi - 15 września 2005, 23:59:03 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.24.109.40)
Tak beznadziejnie grającej Wisły dawno nie widziałem. Ile było niecelnych podań, ile przegranych dryblingów. Przyzwoicie dla mnie tylko Majdan Przeciętnie Cantoro i Dudka Bardzo słabo Zieńczuk, Penksa, Stolarczyk Tragicznie Baszczyński, Głowacki, Paulista, Gołoś, Kryszałowicz, Brożek, Kuźba barreto nie oceniam bo koleś grał tylko 10 minut kiedy cała drużyna była już całkowicie załamana. a i jeszcze jedno. Taktyka przypominała mi spotkanie Polska - Korea Płd na MŚ kiedy to Kałużny miał zgrywać piłki głową po długich podaniach obrońców lub bramkarza. Co z tego wynikło wszyscy pamiętamy. Tutaj rolę tą miał chyba przejąć Kryszał. Nie przypominam sobie, żeby był specjalistą od gry głową. Gratuluje Angelowi genialnego pomysłu.

konik - 16 września 2005, 0:00:06 - *.icm.edu.pl (*.10.215.159)
cały czas jestem zły na wisłę ale przez chwilę nic nie pisałem żeby to nie było pod wpływem emocji powiem tak nie mogę już patrzeć na pseudopiłkarzy typu zieńczuk głowacki dudka baszczyński kryszałowicz kuźba a i gołoś mnie dziś nie przekonał poza tym nadal uważam że wisła gra bez bramkarza (choć akurat dziś majdan rażących błędów nie popełnił po prostu to co mial wpuścił choć nie z jego winy) dodatkowo wisła ma "kasowicza" zamiast trenera i tyle komentarza za ten mecz - jeszcze raz brawo goclin

zibi - 16 września 2005, 0:01:13 - *.sylwex.pl (*.168.2.68)
po prostu serce mnie boli po tym co zobaczyłem.jestem załamany,miałem mega kaca po atenach,ale teraz teraz czuje sie strasznie,dlaczego??????

carew - 16 września 2005, 0:01:18 - *.strefa-16.pl
JESZCZE RAZ DO WSZYSTKICH KRYTYKÓW SZCZEGÓLNIE Z WARSZAWY: W kwalifikacjach FC Zurich wyeliminował warszawską Legię (1:0, 4:1). źródło:ONET.PL Zanim napiszecie coś na innych !!!!!!!!!!!!!Bo niestety najwięcej krytyków z Warszawy.

baron - 16 września 2005, 0:01:32 - *.euro-net.pl
cała polska smieje sie z LEGII ktora nie gra w pucharach

baron - 16 września 2005, 0:03:24 - *.euro-net.pl
dzieki Bogu ze Legia nie gra w pucharach wtedy dopiero bylby wstyd

zibi - 16 września 2005, 0:03:28 - *.sylwex.pl (*.168.2.68)
ale po burzy nad chodzi dzien....i na dobre i złe ja i tak kocham cie. WISŁA KRAKÓW.

tomeks - 16 września 2005, 0:07:07 - *.stalowka.kom.pl
Olisadebe + Saganowski = Wisła bez pucharów !!

bond - 16 września 2005, 0:08:08 - *.internetdsl.tpnet.pl
A i jeszcze jedno uwazam ze w rewanzu na pewno nie powinni zagrac: Golos Kryszal i Barreto jesli wisla wogole chce miec jakies szanse..

qbinho - 16 września 2005, 0:10:01 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.1.2.119)
Potrzeba nam w Wisełce prawdziwych, oddanych białej gwieździe piłkarzy..a nie tylko takich co kase chca zbijac (patrz Uche) i takich co koniecznie chcaa odejsc (patrz Baszczu). Moja nadzieja jest w BRACIACH Brożkach.. Muszą tylko grać razem!!! Oni zawojuja caaaly swiat i to oni doprowadza wisłe do LM i repreentacje do półfinałow ME 08..;) Mowie Wam..

3:0!!!!!!! - 16 września 2005, 0:11:35 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.132.110)
Puchar UEFA-nie dla IDIOTOW!!!

amaru - 16 września 2005, 0:12:34 - *.177.166.4
juz wiem dlaczego KRYSZAŁOWICZ ma garba o tóz garb na jego plecach wynika od ciagłego satnia na boisku i nie ruszaniu sie za piłka!!! PENKSA lepiej zeby załozył koszulke z numerem 00 bo by lepiej mu pasowała!! KUZBIE czeba obciac z wypłaty 20 ty euro i dlaczego zszedł szybki BROZEK??? a cupiał niech nie ma pretensji i niech nie beczy bo to jego wina jak co roku przed pucharami sprzedaje wszystkich!!! jeszcze kilka zdan o GŁOWACKIM cop ciagle popełnia błedy pamietacie mecz POLSKA ANGLIA jak GŁOWACKI strzelił samobuja??? chłopcze zastanów sie dla jakiej ty chcesz grac druzyny...???a BASZCZYŃSKI LEPIEJ ODEJDZ BO JUZ DAJESZ ZNAC ZE NIE CHCESZ GRAĆ!!!!!

syfjakniew - 16 września 2005, 0:14:10 - *.elblag.dialog.net.pl
ROTFL oni chcieli grac w LM? Na ziemie zejdzcie

Camelo - 16 września 2005, 0:16:27 - *.telkab.pl
Hańba polskiej pilki!!!Engel po takim meczu powinien podac sie do dymisji jesli ma honor...ale mi zawodowcy umieja tylko kase zbijac, z taka gra to powinni buraki na polu sadzic a nie grac w pilke, myslalem ze z Panathinaikosem poniesli kleske... ale jak widac mylilem sie. Teraz tylko za Groclin kciuki trzymac...Groclin nadzieja polskiej pilki kto by pomyslal :-(((

Antywiślak - 16 września 2005, 0:16:31 - *.backiel.com.pl
Żaenada.Odkąd pamiętam zawsze kibicowałem wiśle Kraków ale juz mam jej dość.Potym co dzisiaj pokazała zaczynam kibicować Cracovi.A wiśle zyczę zdegradowania do C klasy.Albo jeszcze lepiej niech ją zlikwidują poco takie coś zwane dziadostwem istnieje.Precz z wisłą.

fantom - 16 września 2005, 0:16:34 - *.net.pl
Od kiedy zgoda Jaga-Wisła przeszła do histori to Wisłę opuściło szczęście!!!!!!!!

Psic0 - 16 września 2005, 0:19:50 - *.mars.cyberbajt.pl (*.11.12.6)
i bardzo dobrze! zawsze byłem za polskimi drużynami w pucharach i oglądałem ich mecze, ale to co dzisiaj ujrzałem... normalnie sam do siebie nigdy nie mowie, ale takie wk*rwienie bierze człowieka jak widzi takie coś. nikt nie grał dobrze, paulista tylko piłki cholował, baszczynski miał chyba za dużo żelu do włosów na rekach bo mu sie pilka wymsknęła przy aucie, kryszałowicz zanim złapał oddech i zaczął biec w kierunku piłki to akcja była pod nasza bramka, od głowackiego piłki sie tylko odbijały. bardzo dobrze, ze wisla przegrała - należy im sie, brawo dla Vitorii, że nie przestraszyli sie niedoszłego "champions ligowca". teraz niech Wisła wyciagnie wnioski i zagra w rewanżu tak jak potrafi - najlepiej! życze jej awansu z całego serca!

bronek - 16 września 2005, 0:21:29 - *.173.176.14 (*.173.185.159)
niestety jestem kolejnym glupim polakiem ktory bedzie wierzyl ze wisla u siebie wygra 3-0 i po dogrywce 4-0 no niestety ale cos mi sie zdaje ze znow jak kolejny polak bede czekal na nastepny rok i wierzyl w to co obiecuja mi wszyscy ze gorzej byc nie moze-sorki ale w valerenga to przegralismy po dogrywce - z dynamem skopalismy niejako 4 czesc dwumeczu- a z vitoria skopalismy calkowice juz 2 czesc dwumeczu... no ale coz o ja musze byc bardzo glupi wierzac ze jednak te 3-0 w rewanzu bedzie... ja juz nie chce miec fazy grupowej uefa- JA BLAGAM ZEBY WISLA W NIEJ BYLA

H2J - 16 września 2005, 0:28:27 - *.50.250.54
Engel prawie ................ trener

konik - 16 września 2005, 0:36:19 - *.icm.edu.pl (*.10.215.159)
no i chyba nadszedł czas by zaczęli w polskich czołowych klubach grać przede wszystkim obcokrajowcy Polacy są wymagający pod względem finansowym i słabo odporni psychicznie i generalnie są słabi już mam dość gadania że powinno się przede wszystkim stawiać na polską młodzież właśnie pokazują jak są "dobrzy" a reprezentacja na tym nie ucierpi bo najlepsi Polacy i tak grają w klubach zagranicznych. Przykład w Polsce to Groclin. I słowo o trenerach o Engelu należy przemilczeć Radolsky pokazał jak należy prowadzic zespół w pucharach dlatego twierdzę że zwolnienie Liczki z Wisły było chyba zbyt pochopne zatem stawiam na obcokrajowców i piłkarzy i trenerów

kibic - 16 września 2005, 0:46:26 - *.avenel01.nj.comcast.net
No poraz kolejny Wisla bardzo dobrze zagrala...polskim kibicom na nerwach!! Wszyscy mowia , ze szkoda im Cupiala , ale to przeciez on rozwalil ta druzyne!! Pierwszy powazny blad to zwolnienie Kasperczaka no a pozniej ta masowa wyprzedaz zawodnikow...A Wisla pewnie i tak zdobedzie mistrza , sprzedadza Baszczynskiego i Sobolewskiego a nikogo w ich miejsce nie kupia... I znowu bedzie kompromitacja

juras - 16 września 2005, 1:29:27 - *.elk.mm.pl
Tylko Bóg może im wybaczyć

Mj - 16 września 2005, 1:37:05 - *.acn.waw.pl
Tyskie - trudno dostepne w europejskich pucharach!

dzordz - 16 września 2005, 2:05:43 - *.87.241.194
tragedia

BooWa - 16 września 2005, 2:11:09 - *.87.241.194
Brak Słów! Tą pseudodrużynę nawet w przypadku zdobycia mistrzostwa Polski czy SuperPucharu powinno się automatycznie eliminować z jakichkolwiek rozgrywek pucharowych! Valarenga Oslo? Dinamo Tibilisi? ostatnie drużyna ligi portugalskiej? ...kto następny ich wyeliminuje? ... vice-mistrz ligi Andory? DOŚĆ!!! DOŚĆ!!! W imieniu POLSKICH KIBICÓW - DOŚĆ UPOKARZAŃ!!!

Rumburak - 16 września 2005, 2:12:30 - *.177.10.65
Dobże że nie grali z B36 z Wysp Owczych bo dopiero wtedy było by 36 do 0 dla wyspiarzy. Engel poraz kolejny udowodnił, że nie ma pojęcia o prowadzeniu drużyny. Wisła jest przygotowana tak jak reprezentacja podzczas ostatniego mundialu. Zero ambicji i braki w przygotowaniu fizycznym. Zmiany jakie dokonał były dywersją ( może dotał jakieś portugalskie Euro).Kilku piłkarzy wogóle sprawia wrażenie jakby musieli grać za karę. Wzmocnienia druży zwłaszcza te dokonane z polskich klubów pokazują jak łatwo jest się wybić w naszej cienkiej lidze. Zieńczuk, Gołoś tak się przestraszyli wysokich Portugalczyków, że na wyraźne polecenie trenera Victorii strzelili by kilka bramek sobie. Żeby nie te głupie strsty to nawet nie zauważyłbym, że byli na boisku. Cantoro sam im meczu nie wygra. Kryszałowicz to chyba przed spotkaniem z 3 mecze rozegrał z Benfiką, Sportingiem oraz Porto i tam zastawił ochote do gry. Jeśli to jest drużyna mistrza Polski to w jaki sposób grają drużyny z dołu tabeli. Menadzerowie z portugali napewno wiedzą już gdzie nie należy szukać piłkarzy. Bo wpiłkie to sie gra a nie ją kopie. Jak będoą mistrzostwa kopaczy, obiboków i pseudo gwiazd to mamy duże szanse. A mądry Cupiał zwolnił Kasperczaka. Teraz pozostaje tylko wierzyć w Groclin bo oni to chociarz potrafią się bronić, a nawet cość strzelić. I tak na naszych oczach kolejny polski klub zmierza ku upadkowi. Może już niedługo zmierzą się ze Stalą z Mielca bądź z Rzeszowa.

Rumburak - 16 września 2005, 2:13:56 - *.177.10.65
Moje oceny piłkarzy sorry kopaczy, w skali 1 - 10. 33. Majdan - 4. Przy dwóch bramkach nic do powiedzenia jedna w środek bramki. 4. Baszczyński - 2. Trzeba będzie powołać do reprezentacji Adamskiego z Rapidu. 6. Głowacki - 1. Chciał ujeździź Sagana, gra jak zwykle czyli beznadziejnie czasami sam stanowi większe zagrożenie dla własnej brmki niż napastnicy przeciwnej drużyny. 3. Stolarczyk - 3. jak zwykle wyróżnia się fryzurą. Dał się objechać przy utracie 2 bramki. 16. Dudka - 2. A co ja tutaj robię. 20. Cantoro - 7. Walczył za czterech, jedyny któremu zależało. 15. Gołoś - 0.25. nota i tak wysoka jak na niego. Tak jak Gołota jeszcze nie wyszedł na boisko a już przegrał. Wracaj lepiej do Radomia. 17. Zieńczuk - 1. Zobaczył wysokich Portugalczyków i mial wszystkiego dość. 5. Paulista - 3. Za słaby fizycznie jak na Victorie, ale starał się. 23. Brożek - 2. Jak dorwie frajerów to potrafi grać niestety, na boisku w czwartkowy wieczór takich nie było. ?. Kryszałowicz - 1. Zmęczył się już po 10 minutach gry. 99. Penksa - 2. Za słabe warunki fizyczne aby mógł cość zdziałać. 31. Kużba - 2. Dostaw noga nie miała żadnej sytuacji. ?. Baretto - brak oceny. Ale przynajmniej wpisał sie do sędziowskiego protokołu.

slavinho - 16 września 2005, 2:32:24 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.55.142)
mistrz polski-> straszny ten fudbol w wykonaniu wisly ale 3 bramka ladna...

prof - 16 września 2005, 2:49:39 - *.netia.com.pl
Niestety polski futbol ligowy sięgnął dna. Zwracam honor Korzeniowskiemu, niech tego nie pokazuje, na to i tak się nie da patrzeć.

szyderca - 16 września 2005, 6:55:42 - *.tcz.pl (*.17.18.101)
Wisła - prawie jak Mistrz.

stettiner - 16 września 2005, 7:07:24 - *.espol.com.pl
Nie wolno oceniac Wisly przez pryzmat Pucharow Europejskich kazda z druzyn wystepujacych w ekstraklasie w konfrontacji z przecietna druzyna z kontynentu nie ma szans , po 1 dlatego ze zadenemu Polskiemu klubowi nie zalzezy na utrzymaniu kadry zawodniczej na jako takim poziomie po 2 patrzac przez pryzmat Wisly na poczynania Polskich druzyn widac dopiero teraz mizerie naszej Ligi kopanej kazda inna druzyna pierwszoligowa dostala by baty nie tylko od Vitori ale i od przecietniakow tzn druzyn klubowych takich krajow jak ALBANIA , FINLANDIA ,CYPR , SŁOWACJA itd czyli nasze miejsce druzyn ligowych to jest niestety III garnitor europejski .po 3 mizeria klubow brak czegokolwiek od strony finansowej na bazie treningowej konczac . po 4 przypadkowi ludzie zarzadzajcy klubami (fryzjer,kupiec,przemyslowiec,wlasciciel fabryki siedzen samochodowych i handlarz opalem ) po 5 korupcja zawodnicy i trenerzy i zarowno prezesi ni jak sobie nie radza jesli nie maja kupionego meczu (ironia).po 6 brak jasnych zasad ligowych co rok zmiana rozgrywek po 7 sport a zarowno pilka nozna wykonaniu krajowym jest odzwierciedleniem calej naszej gospodarki i naszej percepcji po 8 mlodziez nie ma sie od kogo uczyc rzemiosla futbolowego Polska stanela w szkoleniu w XX w po 9 nikomu tak naprawde nie zalezy na sukcesach druzyn bo to tylko klopot dodkowe koszty po 10 i tak Wisla zdobedzie mistrza Polski i sytuacja anologiczna z poprzednich lat sie powtorzy .Wiec reasumujac nie gratuluje wystepu Wisle w pucharach ale gratuluje kolejnego juz mistrza Polski i zyczyl bym sobie zeby choc raz moja ukochana POGON zagrala w eliminacjach do LM a potem w PUEFA a niech by nawet odpadla co mi tam ale sprawilo by mi to ogromna radosc zobaczyc w akcji takie druzyny jak chociby Vitoria ..

Zibi - 16 września 2005, 7:13:15 - *.internetdsl.tpnet.pl
Teraz wiem dlaczego nie ma ligi w telewizji,jeśli tak gra nasz najlepszy zespół.. to nie ma czego żałować.Wczoraj to była tragedia, pod każdym względem-zgranie ,ambicja,kondycja,itd do trenera nic nie mam..Zobaczcie Rumunów,tam jest bieda,a Dinamo-Everton 4-1,Valerenga-Steaua 0-3,Feyenoord-Rapid B.1-1,można zagrać dobrze..?! U nas liga cienka,kluby też..Groclin (gratulacje) chyba jednak też odpadnie.. Po prostu dno...

szallik - 16 września 2005, 7:40:29 - *.153.82.242
gdyby nie awantura z kasperczakiem to cała pensja liczki mogła iść na kupno klasowego zawodnika już nie wspomnę o pensji engela. Brawo jurek engel jak my mamy taką radę szkoleniową w pzpn to polacy za 1000 lat będą mistrzami świata.

konewa - 16 września 2005, 7:41:34 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.254.3)
Tragedia...szkoda gadac, nawet nie chce mi sie tu nic pisac....

arbi - 16 września 2005, 7:52:27 - *.energa.pl
TYSKIE-trudnodostepne nawet w pucharze UEFA 

jako - 16 września 2005, 7:55:12 - *.199.217.130
zero ambicji-zero sił-zero zaangazowania-Portugalczycy grali z Wisełką jak na treningu z trampkarzami.Gwiazdozy Polskiej Ligi-wstyd!!!!!!

Kyku - 16 września 2005, 8:04:17 - *.internetdsl.tpnet.pl
Engel i jego Golos & Kryszalowicz,te czlowiek stawia na jakiegos łepka ktory niedawno kopal pilke na boiskach A klasy (Golos) a Kryszalowicz niech juz idzie na emeryture nigdy nie zachwycal a gole to byly kwestia przypadku. Moim zdaniem powinien postawic na Baretto byc moze okazalby sie jakims mocnym punktem druzyny a tak to chlopak nie mial nic do pokazania. I znowu to samo Engel ebdzie mial swoich ludzi nawet jesli beda grali na poziomie klasy C chociaz juz graja jak Klasa A.

Chester - 16 września 2005, 8:06:01 - *.internetdsl.tpnet.pl
To wszystko przez TVP. Transmisja ich sparaliżowała. Groclinu nie było i zrobili cenny remis

ororo - 16 września 2005, 8:11:22 - *.polkomtel.com.pl
po pierwszej połowie przełaczyłem na inny program to była zenada. co oni grają tylko długie piły z pominieciem pomocy co to jest , a no tak styl Engela. jeszcze wisła bedzie prosić kasperczaka zeby objoł znowu ich zespół

Raffan - 16 września 2005, 8:22:06 - *.116.149.253 (*.1.10.10)
Ale Victoria jest taka cienka że może być nawet 5-0 dla Wisły w Krakowie jeśli na czas zmienią trenera.

xx - 16 września 2005, 8:22:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
wisła do dno, straciła Franka i już nie umieją goli strzelać. Jak strata napastnika i pauza Sobolewskiego może rozpieprzyć kompletnie grę? Kryszał to jedna wielka pomyłka. Szkoda mi Zienczuka i Sobolewskiego że muszą sie marnować w tak beznadziejnym klubie. To co pokazał Baszczyński to chyba już on sam wie najlepiej - o zagranicznym transferze to on może tylko pofantazjować. Jedyne plusy tego zespołu to: Dudka, Paulista i chwilami Zienczuk, po któego grze było widać że chyba zamienił się na pozycję z Kryszałem albo Brożkiem. Wystarczy tego cyrku ze strony Cupiała. Albo niech wzmacnia tą zbieranine i zrobi w niej porządek albo niech odejdzie, bo każdy polski kibic ma już dość oglądania pajaców w wykonaniu polskim na arenie międzynarodowej.

m_k_gniezn - 16 września 2005, 8:22:32 - *.mors.pl (unknown)
Zenada i jesze raz zenada. To co wczoraj wyprawiali "gwiazdy" z Wisełki to woła o pomste do nieba.Przeciez ci niby piłkarze zarabiaja kolosalne pieniadze jak na polskie warunki.A graja jak amatorzy z V ligi ktorzy uprawiaja futbol dla przyjemnosci. Ale jezeli polityka Wisły jest taka ze sprzedawac zaewodnikow za w miare dobre pieniadze i brac jakies odpadki za darmo typu Paulista. Jezeli chce sie walczyc w europejskich pucharach to trzeba jakis tam zmiennikow zakupic. A po odejsciu Zurawia i Franka zakupiono Kryszałowicza przeciez ten gosc rusza sie jak woz z weglem.A to co wyprawia nasz reprezentacyjny obronca Baszczynski to jest smiech na sali, dosłownie jak patrze na tego goscia to lekkam sie o kadre.

Damian76 - 16 września 2005, 8:26:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Na szczęście na mecz nie patrzyłem. Szkoda, że zagrali tak słabo, nie przekreślajcie jednak szans Wisły na awans ! Pamiętam mecze z hiszpanami sprzed 4 lat 1-4 - 4-1 i awans po karnych, z Panathunaikosem tez u siebie zagrali o wiele lepiej. Nie zmienia to faktu ,że marzenia o LM dla polskiego klubu pozostana marzeniami. Wisła chyba zacznie sie staczac na dół. Ile ktos może inwestować w interes który przynosi same straty, rozczarowania (bo MP mozna by zdobyc za 1/10 tej kasy która dsyponuje Wisła). Jestem kibicem Górnika, jednak zawsze kibicuje i dobrze zycze polskim druzynom w pucharach, gdy jednak oglądam wyczyny Legii i Wisły to po robi się słabo, totalna niemoc, wstyd i gańba. Oby zmienił układ w polskiej lidze, wyczyszczono piłkę z sabotazystów i pasożytów. Kibicom Wisły życze odrobiny pokory bo czesto jej nie widać i wytrwałości w dopingu podczas rewanżu. Jestem w tym meczu z wami ! O Engelu nie będę pisał bo go nie lubię, choć pamiętac będę jego awans do MŚ, to uważam ,że to mierny trener.

EKO - 16 września 2005, 8:29:39 - *.net (*.10.10.57)
Mam nadzieję że Pan CUPIAŁ zrobi porządek jak na biznesmena przystało z tą bandą sfrustrowanych nierobów!!!!

wielki szu - 16 września 2005, 8:30:05 - *.it-net.pl
Wstyd i Żenada to słowa... pochwały, za tą grę, co krakowscy piłkarze wczoraj pokazali, a swoją drogą 80 tyś. euro za transmisję to kolejny, dobry strzał, celny strzał polskiej TVP... FORZA POLSKA PIŁKA..

Slawo - 16 września 2005, 8:37:51 - *.hutmen.pl
napiszę tylko jedno słowo bo na więcej "kopacze" piłki z Krakowa nie "zapracowali" NĘDZA!!!!!

kai - 16 września 2005, 8:43:29 - *.chello.pl
TVP chyba miała "nosa" że nie chciała pokazywać meczu Wisły.Tak by było lepiej dla wszystkich.I jeszcze ten kiepski jak zwykle komentarz "szpaka".

beeeee - 16 września 2005, 8:53:44 - *.116.149.253 (*.1.10.10)
Ciekawe co miał komentować?

lech - 16 września 2005, 9:07:02 - *.51.205.93 (*.21.0.67)
Tyskie trudno dostępne w UEFA CUP :D

Kowal - 16 września 2005, 9:17:05 - *.internetdsl.tpnet.pl
Chciałem bardzo serdecznie podziękować TVP za transmisję meczu VITORIA-wisła. Już dawno nie usnąłem podczas transmisji meczu. Proszę o powtórki tego meczu codziennie ok. 22.00. Aha Panie Engel niech się pan zgłosi do Urzędu Pracy-oni panu przyslą odpowiednich kandydatów do wyjściowej jedynastki.

Adriano - 16 września 2005, 9:21:59 - *.82-139.bia.tkb.net.pl
Widzialem bez silnosc Wisły, chyba pierwszy raz jej sie do zdarzylo.

tom - 16 września 2005, 9:24:24 - *.chello.pl
Prawda jest taka że nasza piłka klubowa jest cienka, nie mamy teraz żadnego klubu który pokazałby się z dobrej strony w pucharach. Dobrze że reprezentacja przynajmniej nie zawodzi bo byłaby totalna klapa z naszą piłką. No może Dyskobolia sprawi jakąś niespodziankę, ale co będzie zobaczymy.

wichrzycie - 16 września 2005, 9:24:32 - *.toya.net.pl
wisła przegrała? - a łyżka powiedziała to niemożliwe!

szaron - 16 września 2005, 9:25:18 - *.internetdsl.tpnet.pl
zobaczcie na ranking uefa - za dwa lata naprawde moze sie zdarzyc, ze beda tylko 2 druzyny w PUEFA!! w tej chwili repra gra dobrze, a kluby są żenujące - tak samo było w połowie lat 90. z Rumunami czy Bułgarami

lopez - 16 września 2005, 9:27:36 - *.adsl.inetia.pl
"Brawo" Engel.Wiedziałem ze jestes słabym trenerem. Twoje odejscie będzie dużym wzmocnieniem

wichrzycie - 16 września 2005, 9:34:05 - *.toya.net.pl
Do szaron- nie może sie zdarzyć, to jest pewne na 99% .Patrz wyniki bługarów i rumunów.

keram - 16 września 2005, 9:39:19 - *.ostrow-wlkp.eu.org (*.168.1.16)
Ale kto to widział,żeby mecz rozgrywać o godz 21.30 i jeszcze w temperaturze 26 st C i to jeszcze na wyjeździe.To nie są warunki dla pracy mistrza Polski.Zawodnicy są wtedy śpiący i zmęczeni.Baszczyńskiemu piłka z autu sama na boisko poleciała hahaha.Szczęsny powiedział,że Vitória SC Guimarães ma w Herbie rycerza no i to było widać.Nie grają nic innego jak wszyscy,ale gryźli trawę.Jak się ma ostatnie miejsce w lidze i zero zwycięstw to ambicją i honorem rozjechali Wisłę.

stef - 16 września 2005, 9:39:39 - *.40.9.26
tak to jest jak sie sprzedaje zawodnikow. co jak co ale wisla z zurawskim, frankowskim i kilkoma innymi graczami co sprzedala wczesniej wisla mogla by cos pograc a tak.

opel - 16 września 2005, 9:42:02 - *.internetdsl.tpnet.pl
Do carew-To że legia odpadła to jasne, ale ten zurich to lepsza drużyna niż victora guimares. Bogusiu Cupiał rozpędż tą wisłę w diabły! A co do postawy wisły w tym meczu to skandal! Baszczyński reprezentant był po prostu żałosny! wisła się kończy, teraz nadchodzi czas rządów legii i groclinu! kibicowałem wiśle ale to stało się irytujące co roku przeżywać to samo, może czas ochłonąć i odpocząć rok od pucharów wisło!

broda2000 - 16 września 2005, 9:43:35 - *.iscnet.pl
ale patalachy

lech - 16 września 2005, 9:52:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
NAPILI SIĘ PRZED MECZEM TYSKIEGO (otwierał butelki Kulczyk) I ciekawe czy ostatni zespół Ligi Portugalskiej jest słabszy od ostatniego zespołu ligi Rosyjskiej (Terek) my przynajmniej nie przegraliśmy 0:3.

gruby - 16 września 2005, 9:59:52 - *.gdynia.mm.pl
MAJDAN dobry ale na SOPOT !!!! wcale nie jest taki as,glowacki -tragedia,a czy napastnicy brozek-kryszal wq ogole grali bo ja ich nie widzialem !!!!!!!!!!! Brawo Dyskobolia - na was liczymy !!

voytass - 16 września 2005, 10:01:22 - *.zyg2.brewet.pl (*.117.90.202)
A co by bylo gdyby sklad Wisly byl nastepujacy: Majdan, Klos, Baszczynski, Glowacki,Blaszczykowski,Uche,Szymkowiak,Sobolewski ,Kosowski,Frankowski,Zurawski...a zobaczmy, ze we wczorajszym meczu gralo z nich zaledwie...trzech...2-kontuzje,1-kartki,i reszta 5-sprzedani...i to ma byc druzyna walczaca o LM...ba...o faze grupowa PUEFA !!...straszne...

obserwator - 16 września 2005, 10:01:50 - *.tsi.tychy.pl (*.10.34.63)
wynik bez komentarza,zagranie meczu rzut z autu Baszczynskiego!

drozdek - 16 września 2005, 10:03:38 - *.ball-europe.de (*.140.52.50)
To chyba była najsłabszaeuropejska druzyna jaką widziałem w telewizji.oprócz strzału na 3:0 i asyst saganowskiego nie pokazali kompletnie nic!jestem kibicem widzewa, ale jak graja polskie druzyny to im kibicuje.Pan Cupiał powinien rozgonic to towarzystwo-a wszyscy trenerzy i przesi w Polsce powinni obniżyc wszystkim piłkarzom w Polsce pensje o 70%.Panowie nie macie się co licytować!i legia i wisla zarówno ta z płocka jak i krakowa miały bardzo słabych rywali-a kibic lecha, ktory sie tak napina to niech sobie przypomni ze terek grozny gral w 2 lidze a nie w 1 jak gral z lechem.szanse w rewanzu sa ale iluzoryczne.ja pamietam ze widzew gral kiedys z litexem łowecz tam przegrał 4:1, do przerwy było 1:1, a wygralismy w karnych.głowa do góry w piłce są różne cuda milan deportivo 3:0 i 0:4 tylko trzeba wierzyc i chciec.dawno nie widzialem tak slabej wisly 1 strzal w swiatlo bramki i zadnej sytuacji bramkowej, ale portugalczycy sa i na pewno do ogranie-pytanie tylko czy 3 bramkami.moze powroci na reymonta historia z espanyolem

szkoda gad - 16 września 2005, 10:07:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Mecz po prostu tragedia jakich mało!!!!!!! Cały skaład zagarł na poziomie 3 ligi polskiej!!!! Poprostu zenada! Przestałem ogladac mecz po stracie 3 bramki i przelączylem na "gotuj z Kuroniem" Mowie wam o wiele ciekawsze bylo!!!! Pozdro dla JAGI

BziQ - 16 września 2005, 10:11:46 - *.intermedia.com.pl (*.0.0.21)
Trzeba przyznać że zawodnikom Wisły piłka wręcz kleiła się do nogi :D a podania były nadzwyczaj perfekcyjne :D Może na rewanż lepiej wystawić juniorów (chociaż im się będzie chciało biegać)

drozdek - 16 września 2005, 10:15:53 - *.ball-europe.de (*.140.52.50)
małe sprostowanie chodzilo mi o saragosse szkoda cupiala-przegrac mozna z dobrym, przegrac mozna ze slabym ale po dobrzej grze lub pechowo.slaby mecz, slaba wisla, slaba victoria i sedzia.za faul na pauliscie powinna byc zolta kartka jak wychodzil na czysta pozycje, a potem ten gosciu dostal za chwile kartke za faul na kryszalowiczu - powinien wylecicec.nie wiem po co wisle tacy weterani jak penksa i kryszalowicz-troche sie graczy sprzedalo nie mozna bylo kupic jelenia, albo wczesniej saganowskiego za smieszna kase?paulista,golos-nic nie grali.brozek truchtal niczym gwiazda.wisle zostalo 3 niezlych graczy cantoro, sobolewski, kłos i kilku przecietnych nieobliczalnych baszczynski, glowacki, zienczuk, majdan i to koniec

JONIU - 16 września 2005, 10:29:22 - *.legnica.cvx.ppp.tpnet.pl
UCZCIJMY MINUTA CISZY SPORTOWA SMIERC WISLY... Ja na miejscu Cupiala pozbylbym sie tego bagna... albo przynajmniej pogonil pilkarzy... Pozdro

Wisłok - 16 września 2005, 10:34:20 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.183)
KOMPROMOTACJA!!!!!!!!!!!!!! Takie mecze widuje się na wiejskich bioskach. [Przepraszam wszystkie LKSy.] Boguś Cupiał zrób z tym porzadek bo paniska się rozpasały!!!!!!!!! Totalna niemoc i beznadzieja!!!!!!!. Szkoda że Korzeniowski kupił ten mecz bo wstyd było patrzeć Tyle i kropka.

Antyprykat - 16 września 2005, 10:35:44 - *.wroclaw.dialog.net.pl
Radzio:zacytuje twoja luba-"Juz dosyc, juz dosyc". Z takiej odleglosci strzaly.Zenada.Cala Wisla nedza. Ale za to w pubie fajna pinke poznalem i to wszystko dzieki Wiselce

szaron - 16 września 2005, 10:46:33 - *.internetdsl.tpnet.pl
wichrzycie - mijmy nadzieje ze Bulagarzy nie dadza rady w rewanzach, to jest jedyna szana. Rumuni na bank nas łykną

lopez - 16 września 2005, 10:49:49 - *.adsl.inetia.pl
no własnie Stolarczyk....jesli gosciu zarabia ponad 1000 PLn to znaczy ze w Wisle na piłce sie nie znają. Co to jest maskotka z coraqz to dziwniejszymi fryzurami?Juz za rok wogole włosów nie będzie miała. Wyrzucić Engela-laik ktoremu limit szcześcia sie przebrał.

mati_west - 16 września 2005, 10:55:21 - *.toya.net.pl
Reprezentacja Artystów Polskich by tam zremisowała, a reprezentacja skoczków by wygrała!

rasz01 - 16 września 2005, 10:56:36 - *.adsl.inetia.pl
to nie wina piłkarzy wisły , ale systemu rozgrywek ligowych ,a co idzie za tym ludzi z PZPN ,po co nam tyle biednych druzyn w 1 lidze .Piłkarze nie potrafia grać z dobrymi druzynami nie mówię z silnymi. 1 liga niech będzie 8 zespołowa , a wisła zagra z groklinen nie 2 razy lecz 4 , groklin zagra z legią 4 razy i tak dalej , dzięki temu liczba meczów bedzie taka sama lecz ciekawsze spotkania . Przykładem jeat Szwajcaria która ograła nas w pucharach .

rasz 01 - 16 września 2005, 10:58:53 - *.adsl.inetia.pl
lopez - ile stolarczyk zarabia w wisle ?

oxford - 16 września 2005, 11:02:32 - *.polkomtel.com.pl
a ja stawiam w rewanżu 4:1 dla Wisły, a Portugalczycy strzela tą bramkę w 93 minucie he he he he he i dopiero będzie płacz, Majdan zaleje się łzami, że Doda nie pomoże

rasz01 - 16 września 2005, 11:05:24 - *.adsl.inetia.pl
dla 8 druzyn w 1 lidze znajdą sie sopnsarzy , co zatyn idzie dobrzy piłkarze z zagranicy przyład żuzel , ilu tam jezdzi mistrzów św. 2 sprawa silne i bogate kluby to moze skończy sie kupowanie meczów .

sadza - 16 września 2005, 11:05:29 - *.internetdsl.tpnet.pl
TYSKIE - również trudno dostępne w uefa.I znów super zakup tvp.Panie Robercie lepiej dzieciaki trenować,niż takie zakupy robić.I po co to było puszczać,żałosne!!! Jestem też za tym,aby ich zdyskwalifikować z wszytkich pucharów na jeden sezon.

papa - 16 września 2005, 11:22:51 - *.umcs.lublin.pl
Mam nadzieję ze piłarze grajacy w tym meczu i wystepujacy w reprezentacji Polski juz w niej nie zagrają, a Ci którzy o Niej marzą niech przestana. Widziałem jak wiekszość kompromitacje i chyba takiego beznadziejnego poziomu ,,gry" piłkarzy nie widziałem nigdzie. Tu uscislam iż nie mam pretensji do Majdana i Cantoro.A Głowacki to niech da sobie spokój razem z Gołosiem Baszczyńskim stolarczykiem Kryszałowiczem.!!!!!Zero gry i minus zero ambicji!!!!

kaiser - 16 września 2005, 11:46:13 - *.de.deuba.com
Vitoria Guimares zagrała bardzo ładny mecz - drużyna po gruntownej przebudowie (12 nowych zawodników kupili przed sezonem) i do tego mecz z druzyną z ambicjami do występów w lidze mistrzów (nieważne że wisła na LM jest za słaba, ambicje mieli...) i do tego malutki kryzys na początku sezonu w lidze portugalskiej. Ale w pierwszym meczu potrafili przesądzić awans do fazy grupowej PUEFA.

Pietro - 16 września 2005, 12:12:42 - *.telkonet.pl (*.5.3.36)
to boisko to było kartoflisko i szkoda że az 3 bramkami dostali, co jednak nie umniejsza tego że grali tragicznie, ale przypomne że z Realem Sociedad przegrali 4:1 i odrobili to w Krakowie i awansowali dalej tyleże bedzie cięzko bo nie strzelili nic na wyjeździe, po co engel zdjął Brożka, Kryszałowicz gra na stojaka jak by był atak Brożek - rożek toby o niebo lepiej zagrał

meduza - 16 września 2005, 12:12:49 - *.cnet2.gawex.pl
...i wisła prysła...

Pit - 16 września 2005, 12:16:00 - *.telkonet.pl (*.5.3.36)
Majdan jest do wymiany moze jest dobry ale na polska lige, przy drugiej bramce kolo strzelił poprostu w środek a Majdan nie wiem nawet gdzie ta piłka mu przeleciała jak w powietrze, skoczył jak małpa

ADRIANO - 16 września 2005, 12:16:26 - *.internetdsl.tpnet.pl
wisła kraków - PRAWIE JAK KLUB PIŁKARSKI ...

jac - 16 września 2005, 12:22:38 - *.kolonianet.pl
Wisła popłyneła,a piłkarze którym plątały się nogi pokazali jak nie powinno grać się w piłke nożną,to był blamaż w wykonaniu Wisły,można przegrać,ale po walce,a nie lak kelnerzy,bo tak to wyglądało tak jakby wiślacy po raz pierwszy spotkali się na boisku.Zawiedli wszyscy nie bacząc na pozycie w klubie,od trenerów po zawodników,potrzebne są meskie rozmowy,a tym którym nie chce się grać dla klubu ,poprostu pożegnać.Na dzień dzisiejszy Wisła prezentuje poziom żalosny i nie godny pokazywania szerszemu gremium,aczkolwiek wierzę w to że jest to chwilowa zadyszka i w rewanżu będzie wyglądało to całkiem inaczej,chodż odrobić straty będzie bardzo ciężko,ale wierzyć trzeba do końca.

Kris - 16 września 2005, 12:31:43 - *.olsztyn.mm.pl
Kompromitacja. Dziwie sie tylko ze gra jeszcze najslabszy obronca jakiego kiedykolwiek widzialem czyli BASZCZYNSKI. To ze gra w wisle to jeszcze mozna przemilczec ale ze Janas powoluje go do reprezentacji to juz dla mnie jest nieporozumieniem. Baszczynski wyglada jak panienka ktora zaraz sie polamie... Zenada!!!

andtj - 16 września 2005, 12:34:29 - *.160.77.166
W końcu Guimares jest chyba lepszy od Dinama Tbilisi - wiec baty były oczywiste.

Kris - 16 września 2005, 12:36:27 - *.olsztyn.mm.pl
Kompromitacja. Dziwie sie tylko ze gra jeszcze najslabszy obronca jakiego kiedykolwiek widzialem czyli BASZCZYNSKI. To ze gra w wisle to jeszcze mozna przemilczec ale ze Janas powoluje go do reprezentacji to juz dla mnie jest nieporozumieniem. Baszczynski wyglada jak panienka ktora zaraz sie polamie... Zenada!!!

Desti - 16 września 2005, 12:38:50 - *.man.bydgoszcz.pl
Witam, Z szacunkiem do Wisły ale Panowie jak można taką kopaninę odstawiać.To był Wasz chyba najgorszy mecz od kilku lat jaki widziałem w europejskich rozgrywkach, nie to żebym był zgryzliwy ale jak byłó to Wszyscy z nas widzieli.Gdyby w tym dniu Wisła trafiła na Lens(przy okazji brawa dla Groclinu) to aż strach pomyśleć jaki wynik by tam padł.Trener Engel to chyba nie wie jakie zmiany robić, zmienia P.Brożka(choc ten tez niewiele pokazał) a wystawia swego 'Pupila" Kryszałowicza który zupełnie nic nie gra i nie wnosi do gry.Dlaczego nie zagrał drugi z braci Brożków.Głowacki tym meczem zaprzepaścił sobie występy w Narodowej repre(no i dobrze)Gołoś - kto to jest? grał wogóle Paulista - cieńki występ.Kuzba - gdzie ten zawodnik sprzed 3 lat? Brakowało Kłosa(mimo że nie raz błąd mu się przytrafi ale jest i tak o niebo lepszy od Głowackiego)bez Sobolewskiego ani rusz widze.W rewanżu cieńko to widzę no ale piłka jest okrągła i bramki sa dwie i może się wszystko wydarzyć Mimo że jestem z Bydgoszczy to kibicuje również Wiśle jak gra w pucharach ale to co wczoraj pokazali to nie wiem jak to nazwać... Pozdrawiam prawdz.Kibiców

Desti - 16 września 2005, 12:43:04 - *.man.bydgoszcz.pl
No bym zapomniał o mega "gwiazdzie" wczorajszego dnia a mianowicie Baszczyński - Co On wczoraj od... no i ten wyrzut z autu no comments...

Artur - 16 września 2005, 12:43:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.0.0.1)
Bez komentarza

Beerman - 16 września 2005, 12:53:15 - *.adsl.inetia.pl
No coż pomału cza sie przyzwyczajic do mysli ze bedziemy miec 1 zespol w LM (grający od 1 rundy el), i 2 UEFA (grające tez w od 1 rundy el). Przynajmniej w tedy bedziemy wgrywali z takimi potegamie jak CE Principat z andory, albo Cosmos z San Marino

tony - 16 września 2005, 13:13:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ciupiał chciał się wycofać i ja mu sie nie dziwię. Rozpieszczone dziadostwo wielką kasą. Kuźba bierze 800 tyś pln i ja się pytam za co?

hokus - 16 września 2005, 13:13:45 - *.vlan.euronet.net.pl
tak slabego meczu to dawno nie widzialem! jestesmy coraz dalej za europejska piłką klubową!!!

jajo - 16 września 2005, 13:14:04 - *.153.80.46 (*.16.128.24)
(L)eon: nie chcę przypominać z kim to Ległunia przegrała i w jakim stylu... ;/ Aczkolwiek trzeba przyznać że gra Wisły (jaka gra?! oni NIC nie grali :|) wyglądała okropnie i żenująco WISŁA SIĘ SKOŃCZYŁA, A TYM SAMYM CAŁA POLSKA PIŁKA KLUBOWA (bo co to za "polska" drużyna z Groclinu, jak wczoraj w ich składzie grało 7 obcokrajowców?! ;/) a tym samym znów przechodzimy do wątku PZPN-u - jak nie zrobimy z nimi porządku, to niestety, ale będzie już tak zawsze (a może i nawet gorzej!) !!

Adams - 16 września 2005, 13:16:24 - *.katowice.msk.pl (*.50.173.87)
Ludzie i wy martwicie się że FIFA grozi wykluczeniem PZPN ze swoich szeregów. Niech to zrobi to nie będziemy musieli się wstydzić umiejętności zawodników. P.S. We wczorajszym meczu na murawę wyszło 22 piłkarzy, ale grało tylko 11. To ci z przeciwnej drużyny. A pozostali nie widzieli do czego służy ten dziwny okrągły przedmiot. Pewnie widzieli go pierwszy raz w życiu.

tony - 16 września 2005, 13:18:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jajo popatrz na Pogoń i jej obcokrajowców. Groclin jest spoko. wyszukują zdolnych i dobrych piłkarzy, a jak sprzedają, to nie za czapkę gruszek. Są oczywiście poraszki transferowe, ale kto nic nie robi, tylko ten błędów nie popełnia. Wisła sam jest sobie winna. Wielki bałagan, walczą o stołki zamiast skupić się na pracy. Groclin budowany jest powoli i z głową, a co w Wiśle? Kim jest Penksa? Co on robi w tym klubie? Zapchajdziura i tyle.

Krzychu - 16 września 2005, 13:27:19 - *.walbrzych.dialog.net.pl (*.168.129.179)
Jazda, jazda, jazda... Biała Miazga!!! Dziewczynki w Wisły przestraszyły się, że gracze Vitorii grają tak ostro, kopią tak mocno, robią wślizgi, skaczą do główek i faulują... Dobrze tylko że się nie popłakały!

hokus - 16 września 2005, 13:27:51 - *.vlan.euronet.net.pl
Jak wszystko pojdzie w tym kierunku, jak sie na to zanosi, to już nie moge sie doczekać gdy bedziemy sie cieszyc ze zwycięstwa nad klubami z San MArino, Litwy, Lotwy czy jakiej Armeni i to bedzie szczyt naszych możliwosci!!! Niestety ale pod kazdym względem ustępujemy klubom nie tylko zachodnim, począwszy od stadionów, infrastruktury itd. A my sie tylko potrafimy kłócić , że Legia jest lepsza od Wisly a Groclin to wiocha! Wszystko to weryfikują mecze pucharowe!

adas - 16 września 2005, 13:30:49 - *.sgh.waw.pl (*.145.108.77)
spadajaca gwiazda

kasol - 16 września 2005, 13:47:46 - *.elomza.pl (*.17.0.43)
I po co Wisle byl potrzebny ten caly teatrzyk z Kasperczakiem. Potrzeba bylo go zwalniac Panie Cupial? Teraz Engel szukajac "wzmocnien{ pewnie dokupi jeszcze do Wisly Iwana, Swierczewskiego, Karwana, Zewlakowow... zal na to patrzec... To co zbudowal w Wisle Pan Kasperczak najpierw Liczka , a teraz Engel niszcza...szkoda....

kompost - 16 września 2005, 13:51:17 - *.51.255.142 (*.16.16.245)
Nowa książka Jerzego Engela pt "Jak rozpieprzyłem drużyne w dwa miesiące" Smiechu warte panie Engel - trener z pana niestety mizerny !

sandman - 16 września 2005, 13:58:52 - *.n.net.pl
i top swiadczy ile stanowili grajac w bialej gwiezdzie juz byli wislacy-zurawski i frankowski,a kryszal to najlepsze lata grania ma juz za soba.

kasol - 16 września 2005, 14:01:45 - *.elomza.pl (*.17.0.43)
Hehe kompost. Wczoraj to Wisla chyba zagrala "Futbol na nie" :D

arcich - 16 września 2005, 14:04:53 - *.internetdsl.tpnet.pl
co ta wisla prezentuje?!!kompromitacja nadaja sie jedyunie nan lizaki do pityny frajerzy .wstyd!!!!!!hanba !!

Mark - 16 września 2005, 14:14:23 - *.238.103.62
Jazda, Jazda, Jazda spadła gwiazda. Dziękujemy Ci Marek. Kibice Wielkiej Legii.

piotrek - 16 września 2005, 14:30:47 - *.akademik.ds.pw.edu.pl
W związku z prawie pewnym wyeliminowaniem Wisły i niezbyt dużymi szansami Groclinu (mimo dobrego wyniku w pierwszym meczu) proponuję redakcji zrobienie symulacji jakie szanse ma Polska na utrzymanie 3 drużyn w Pucharze UEFA. Obawiam się,że niezłe wyniki drużyn rumuńskich (np.Steaua i Rapid) oraz bułgarskich (np. CSKA Sofia) w tej edycji pucharu pozbawią nas jednego miejsca w Pucharze UEFA. Czyli na koniec sezonu 2006/07 Polska mogłaby wystawić Mistrza w eliminacjach LM, wicemistrza i zdobywcę pucharu w Pucharze UEFA. A jeszcze niedawno zabrakło 0,125 punktu do dwóch drużyn w eliminacjach LM...

josef - 16 września 2005, 14:38:55 - *.zgora.dialog.net.pl
witam Mam nadzieje ze to bedzie nauczka dla innych ktorzy zwalniaja trenerów. To jest juz niestety czeste u nas.Pan Kasperczak zrobil z wisly zespół ktory w naszej lidze byl niepokonany, mial jakis styl, byly tez wpadki ale mozna bylo ich podziwiac w naszej lidze. Teraz niestety mozna tylko plakac. Zastanawiam sie tylko nad tym dlaczego zwolniono Kasperczaka i zatrudniono takich fachowcow(pseudo).

anty jakos - 16 września 2005, 14:45:35 - *.netia.com.pl (*.168.1.194, 192.168.3.2)
niech idą doc-klasy grać. Moja drużyna którą gramy na podwórku lepiej by zagrała. to dobrze że nie trafili na Cork City, bo dopiero by była jazda

alojz - 16 września 2005, 15:00:22 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.208.16)
Kraków przeprasza za Wisłe

guzik - 16 września 2005, 15:20:10 - *.bielsko.dialog.net.pl
buahahahahaha :D brawo! i co krakowscy napinacze? tacy słabi ci portugalczycy to chyba nie są jak sądziliście? Panata była bez formy przy pierwszym meczu i się napinaliście że to cienka drużyna - no to wam pokazali w meczu nr 2 że tacy ciency nie są, a teraz tak samo mówiliście o Vitori, a oni po prostu potrzebowali przełamania no i się przełamali :D żal mi was bo z takimi przezesami i trenerami to Wisła już nic nie ugra! Engel wielki specjalista sprowadził sobie strych Penkse i Kryszała i myślał ze nimi coś ugra a najbardziej zenujące jest to że od samego początku, od tamtych udanych pucharów cały czas Cupiał i reszta postępuje tak samo, a wy wierzycie że coś ugrają i rok w rok nie ma nic no cóż poakzała się polska specjalność - byle tylko coś zarobić

Gerd - 16 września 2005, 15:31:29 - *.bpl.vectranet.pl (*.13.227.226)
Dzięki Bogu, że Wisła nie gra w LM, bo byśmy dopiero kaszalota obejżeli. I jakoś krakowscy napinacze ucichli trochę. Dobrze, że to nie była Cementarnica Skopje, bo by się co nieco pogrzebowo zrobiło. GKS Katowice wie coś o tym.

Kula - 16 września 2005, 15:42:52 - *.ing.nl
Ludzie. To jest wlanie nie normalne. Cisnienie jakie jest wywierane na Wisle na sukces w Pucharach jest chyba nie do udzwigniecia dla tych Chlopakow. Caly kraj tylko zyje ta Wisla. W normalnych warunkach mieli bysmy 4 druzyny grajace w UEFA. Jakby 2-3 mialy szanse na faze grupowa to by nikt nie robil tragedii. Wisla chyba ma najlepszy okres juz za soba. Cupial teraz powoli wychodzi z tego interesu. Wisla jaka jest, taka jest. 3 razy pod rzad odpada w I rundzie PUEFA i to nie jest przypadek. Trzeba poczekac na jakis nowy mocny klub w Polsce. Moze ktos bedzie go budowal z konsekwencja i bez nerwowych ruchow. Jak cos nie idzie to od razu wypieprza sie trenera i sprzedaje pilkarzy. Nie czuje cos kupowania pilkarzy ktorzy sie nie sprawdzili w Portugalii. Trzeba postawic na skauting w Polsce ewentualnie na nasz region lub afryke. A tak w oglole to sie przeprosic z Kasperczakiem (i tak kosztuje kase), zostawic Mielcarskiego i dac tym ludziom troche czasu. Np. do 2008 roku.

Pablo - 16 września 2005, 15:54:41 - *.chello.pl
Panie Boże nie dopuszczaj do meczu z anglią bascza i głowe bo to będzie dopiero katastrofa.

daro - 16 września 2005, 15:59:19 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.0.66)
Nie chce żeby Wisła była mistrzem Polski LEGIA GROCLIN!!!!a Engel to szmaciarz

portugalcy - 16 września 2005, 16:00:37 - *.n4u.krakow.pl (*.27.8.8)
A my kibice portugalski myslec,Wisla sila druzyna i nas pokonac .Atu taka surprizz hahahaha !!!! portugalcyk

noreaga - 16 września 2005, 16:05:10 - *.238.200.18 (*.168.110.232)
Brawo Panie Engel co mecz to zaskoczenie - już drugi raz zaskoczyłeś portugalczyków raz na mundialu, no i teraz znowu, wielkie gratulacje. Ciekawe co mądrego będziesz bełkotał w prasie i tv. po takiej kompromitacji. Mam do pana olbrzymią prośbę bądź pan patriotą i nie ropzpierdzielaj już więcej polskiej piłki jedź na cypr czy wyspy owcze a od naszego futbolu trzymaj się zdaleka. Dość już tego przez 2 miesiące potrafił pan rozpie... to co Henio Kasperczak budował przez 2 lata, a swoje gwiazdki i pupilków czyli gołosie, kryszały i inne badziewie zabieraj ze sobą. DO WIDZENIA NA ZAWSZE

sss - 16 września 2005, 16:19:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.13.3)
Za rok stulecie klubu. Miała być LM a może nie bć mistrzostwa. Wisła nie będzie rozstawiona a nawet gdyby to i tak odpadną z mistzrem Rumunii czy Bułgarii. Będzie to smutny jubileusz. Groclin na mistrza. Remis na wyjeździe nie daje awans ale pokazuje że można chcieć grać grając w osłabieniu. A Lens jest o klase lepszy od Victorii

prorok - 16 września 2005, 16:26:54 - *.icpnet.pl
Taktyka Engela: Na zero z przodu, a może nam coś strzelą!!! ;-)

Nosko - 16 września 2005, 16:28:36 - *.telkab.pl
Popieram przedmówców:P

kawa1984 - 16 września 2005, 16:36:20 - *.50.251.94
a ja tam cały czas byłem za Vitorią . Sagan, jak na legionistę przystało zrobił co do niego należało.bravo Vitoria. (L)EGIA MISTRZ 2006

asd - 16 września 2005, 16:46:29 - *.chello.pl
sfsdggscvzxbnsvhvsdjksda sasfasfjasfjhcvjhasc asgsfajhvbaxc tyle o grze wisly

Silva - 16 września 2005, 16:53:15 - *.chello.pl
*Wisla* *Haha* jest bardziej (więcej) gorszy klub piłki nożnej przed (zanim) JA żadnego komentarza ten (to) *HAHA* & comre el bassa vitoria lol

łukasz - 16 września 2005, 17:00:41 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale Wiśle sie oberwało negatywnych opini. Są to słabeusze. Groclin na Mistrza.

pitt - 16 września 2005, 17:14:35 - *.146.128.35
Pozostało zacytować pana Engela - "w wiśle pozostały już tylko zęby trzonowe"

mr.malkont - 16 września 2005, 18:39:34 - *.ztpnet.pl
Płynie Wisłą Titanic, płynie, po polskiej krainie... :'-(

Tomek Kszo - 16 września 2005, 19:23:32 - *.telkonet.pl (*.5.0.216)
Kurcze to co pokazali Wislacy nawet sie dało ogladac.Zadnej walki o piłke kompletnie nic jedna akcje robili przez 90min normalnie zenada Paulista do niczego tak jak reszta zespołu

Jiler - 16 września 2005, 20:02:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Zagrali fatalnie, ale jeszcze moga awansowac, ale musza zagrac tak jak w z Panathinaikosem w Krakowie! Co z was za kibice?! Kibicom Legii proponuje powspominanie FC Zurich! Polska piłka klubowa jest słaba, ale to nie znaczy ze nie moze wygrywac! Jesli Wisla awansuje krytycy niech pamietaja ze Football to gra piekna i zaskakujaca! Liverpool miał 45 minut na odrobienie, a odrobil w 15 minut! My mamy 90 i jesli zagramy dobry mecz pokonamy słabe guimares! Wisła Forever! Koniec wojny kibiców! Legia + Wisła + Lech + reszta = Piekny sport, ktory bedzie jeszcze piekniejszy bez bijatyk, kłotni, bujek!

uolo - 16 września 2005, 22:54:26 - *.0503.adsl.tele2.no
Wiselka ....Jestem z nia od 50++++lat Jesli Rumun wygrywa z Vaalerenga i Evertonem ???? Gdzie jest Wisla?? Glowa stesknil sie za Saganem i zastosowal mu "parter+ koszulka potagana" ( szkoda ze nie widielismy buzi +++)...Majdan wykopujac krzyczl K....No i zawodnicy na boisku rozgladali sie...gdzie takowa...albo sie obrazili i udawali, ze pilki mie widza...golos ( zmalej litery ) ty sie glupcze ucz !!! a wogole ci "wislacy" nie zasluguja na reakcje ! Jesli + 27 to nie temeratura PRACY to wonnnn do Pradniczanki (nie obrazajac !)Jeden trener mobilizuje to Wielki Franz ...Engel do Hutnika W-awa.. z szacunkiem dla rozumiejacych i kochajacych ....Jak dlugo na Wawelu T.

Prawdziwy - 16 września 2005, 23:40:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisełko jestesmy z Tobą!!! Pozostali Królowie Wielkich Miast nigdy Cie nie opuszczą! Moze byc tylko lepiej.....i będzie! Pzdr

boobass - 16 września 2005, 23:59:04 - *.icpnet.pl
już tu kiedyś pisałem że ERA w porę zwinęła zabawki to mnie większość chciała w tej smierdzącej Wiśle utopic ale co... okazało się że mieli rację panowie z ERY. teraz radzę to samo zrobić p.Cupiałowi dopóki jeszcze można dostać po 5.000 EUR za każdego pseudo kopacza z Reymonta i przenieść interes kawałek dalej czyli do chcących grać w piłkę chłopaków z Cracovii. oni takiej nędzy by nie odstawili na pewno. a co do tytułu mistrza 2006 to sprawa jest bardzo otwarta ale Wisła jak się załapie na środek tabeli to będzie mogła mówic o sporym szczęściu. Pozdro dla Lecha Arki i Cracovii

mądra i pr - 17 września 2005, 0:14:40 - *.199.192.40
Powiedzmy sobie szczerze......Wisła nigdy nie była , nie jest i nie będzie mocną druzyna na arenach miedzy narodowych. My polacy odrazu sie podpalamy i oceniamy Wisle po 2,3 meczach, że są bardzo mocni , a powinno sie ich oceniac po 15 meczach wtedy mozna powiedziec czy zespol jest dobry czy tez nie, a nie oceniac ich po paru dobrych meczach. Już dwa lata temu pokazali jacy są mocni ze słabiutką Valerengą Oslo a rok temu z Dinamo Tibilisi, no a w tym roku z Vitorią Guimares.WYCIĄGAJĄC WNIOSKI: NIE MAMY ANI JEDNEJ NAWET SREDNIEJ DRUZYNY W POLSCE KTORA MOZE SIE LICZYC W PUEFA,LM,CZY INTERTOTO.

shymekk78 - 17 września 2005, 0:38:13 - *.icpnet.pl (*.21.121.16)
Poznań gratuluje Tyskiemu Wisły! 

lukasz - 17 września 2005, 11:21:31 - *.internetdsl.tpnet.pl
Wisła zagrała po pijaku.

lukasz - 17 września 2005, 11:22:32 - *.internetdsl.tpnet.pl
Efek to to wypadniecie piłki podczas wyrzutu piłki z autu przez Baszczyńskiego.

k lik - 17 września 2005, 12:21:24 - *.devs.futuro.pl
wszystkiego bylo brak - chęci, zaangażowania.........

mzCzerska - 17 września 2005, 12:35:52 - *.gdynia.cvx.ppp.tpnet.pl
Tak jak zwycięstwo w grudniu 2002 roku z Schalke było apogeum tej Wisły, tak ta porażka stanowi jej koniec. Tym razem nie będzie dziwne jak prezes Cupiał uzna, że nie warto dalej wkładać pieniędzy w ten interes. I pomimo wielkiego zalu kibiców trzeba go będzie tym razem zrozumieć.

kozak - 17 września 2005, 13:19:15 - *.adsl.wanadoo.nl
a ja bym na cztery wiatry przegnal tych pozerow typu baszczynski stolarczyk czy majdan,ktorzy i tak juz niczego sie nie naucza,engela kopnal w dupe a reszte zagnal do ciezkiej pracy na treningach bo szkoda,zeby taki klub jak wisla k. tak sie prezentowal.WSTYD!

lol2 - 17 września 2005, 14:09:34 - *.tvk-gaj.pl (*.48.114.79)
Ta wzmocnienia WISLY imponujace - Kryszalowicz jest przygarbiony bo ma prace w ogrodku , Golos to se powinien podarowc gre - chyba ze w okregowce bedzie grac .Kryszal byl mocny w super klubach jak Amica :D,ale jak widac juz z super slina vitoria nie dal rady :D:D:D.Jezeli przegraja w Krakowie to nigdy nie ogladane ich meczu (zreszta juz nigdy nie beda one w tv)nawet gdyby w finale ograli barce lub real .

madaw - 17 września 2005, 14:13:08 - *.kalisz.mm.pl
Wisła przegrała z najsłabszą druzyną w Portugalskiej I lidze. To co by było gdyby Wisła awansowała do Ligi Mistrzów, to dopiero by była klęska. Moim zdaniem Wisełka nie zagra w fazie grupowej pucharu UEFA.

mazovia - 17 września 2005, 15:01:59 - *.devs.futuro.pl (*.16.1.234)
wisła : w krakowie jestem spalona-mówi biała gwiazda

Arka Gdyni - 17 września 2005, 15:45:31 - *.chello.pl
Zadziwia mnie, że Cupiał w tak beznadziejny sposółb zarzadza Wisłą. Jest to przecież skuteczny przedsiębiorca, a nie potrafi zarządzić klubem piłkarskim. Gdy czytam wypowiedzi róznej maści działaczy Wisły, że o tym, czy o innym zadecyduje pan Cupiał /np czy mozna sprzedać tego czy innego zawodnika, tego czy innego kupić, albo rozstrzygnąć kolejną kłótnię pomiędzy działaczami/, a po chwili okazuje się że Cupiał jest w USA i wraca za dwa tygodnie, to wiem, że w tym klubie nigdy nie będzie lepiej, a pieniądze wyłozone przez Cupiała zostaną w znacznej mierze zmarnowane. Jedynym w polskiej pilce, ktory profesjonalnie zarządza klubem jest pan Drzymała - pasjonat, wie czego chce, zna sie na piłce i na zarzadzaniu no i najważniejsze - wydaje swoje pieniądze. Natomiast działacze np. Wisy Płock czy Zagłębia Lubin z przyjemnością wydają nie swoje pieniądze /a z satysfakcją kasują prowizje za handelek piłkarzami. Już niedługo Cupiał zarząda od Wisły zwrotu 100 milionów!!

normalny k - 17 września 2005, 15:58:00 - *.klaudyny.waw.pl (*.1.18.32)
Polskie dryzyny w pucharze UEFA są jak jądra - zawsze biorą udział ale nigdy nie wchodzą dalej..............

rooberto - 17 września 2005, 21:36:39 - *.internetdsl.tpnet.pl
w Krakowie powstaje nowy klub piłkarski Powiśle Kraków...

Kibic E - 18 września 2005, 9:51:28 - *.internetdsl.tpnet.pl
Panie Cupiał nie trzeba było zwalniac Kasperczakas,To był trener który wiedział o co chodzi w grze w piłke.Miło było popatrzeć jak gra Wisła i chociaż straciła gola to parła do przodu i wygrywała. Owszem zdażały sie wpadki,ale było ich mało .To co nauczył Heniu zepsuł Liczka.To był poroniony pomysł z jego zatrudnieniem.Drużyna straciła swoje oblicze i grałas piłke podworkową.Ateraz jeszcze wyprzedaż i nieudane zakupy.Chociaż jestem bardzo wiernym kibicem to bardzo czarno to widze.Mistrza napewno wtych rozgrywkach nie zdobedziemy.A kryszał szkoda że nie został w Amice,im by przeszkadzał w grze.

tomczas - 19 września 2005, 13:41:45 - *.gik.pw.edu.pl
Będzie dobrze w rewanżu wygramy 5:1.A ten wynik (mecz koszmar) mi się śnił w nocy.

|
|