[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


31 sierpnia 2022, 23:21:44 - Pawel97
Fortuna PP: ŁKS 2-2 pd. k. 3-4 Stal M.

31 sierpnia 2022, 20:30 - Łódź (Stadion Miejski im. Władysława Króla)
ŁKS Łódź 2-2 pd. k. 3-4 Stal Mielec
Dawid Kort 27, Kelechukwu Ibe-Torti 83 - Bogdan Vaštšuk 30, Mikołaj Lebedyński 52

karne: (0-0 Pirulo - obroniony), (0-0 Maciej Domański - obroniony), 1-0 Dawid Kort, 1-1 Arkadiusz Kasperkiewicz, 2-1 Nelson Balongo, 2-2 David Poreba, 3-2 Kelechukwu Ibe-Torti, 3-3 Kamil Kruk, (3-3 Michał Trąbka - obroniony), 3-4 Leândro

ŁKS: 1. Aleksander Bobek - 31. Marcel Wszołek, 5. Maciej Dąbrowski (46, 4. Nacho Monsalve), 28. Mieszko Lorenc, 15. Oskar Koprowski - 11. Javi Moreno (67, 20. Pirulo), 6. Władysław Ochronczuk, 7. Mateusz Kowalczyk (82, 19. Michał Trąbka), 10. Dawid Kort, 24. Bartosz Biel (73, 18. Kelechukwu Ibe-Torti) - 37. Piotr Janczukowicz (67, 9. Nelson Balongo).

Stal: 1. Mateusz Kochalski - 17. Fabian Hiszpański (46, 32. Fryderyk Gerbowski), 74. Kamil Kruk, 21. Mateusz Matras (46, 26. Arkadiusz Kasperkiewicz), 4. Marcin Flis (67, 23. Krystian Getinger), 6. Leândro - 59. Bogdan Vaštšuk (67, 7. Maciej Domański), 16. Paweł Żyra, 15. David Poreba, 10. Mateusz Mak (68, 99. Saïd Hamulic) - 11. Mikołaj Lebedyński.

żółte kartki: Biel, Ochronczuk - Kruk, Flis, Matras, Mak, Poreba, Kochalski, Gerbowski.
czerwona kartka: Krystian Getinger (81. minuta, Stal, za nadepnięcie przeciwnika).

sędziował: Krzysztof Jakubik (Siedlce).
widzów: 2878.

W 18. minucie Mateusz Mak (Stal) nie wykorzystał rzutu karnego (strzelił w słupek).

Fortuna Puchar Polski 2022/2023

kibic - 31 sierpnia 2022, 23:23:29 - *.toya.net.pl
A jaka frekwencja?

el.ka. - 31 sierpnia 2022, 23:24:02 - *.wdm.pl
Sędzia Jakubik jak zwykle najważniejszy na boisku...

Gacek - 31 sierpnia 2022, 23:24:53 - *.wdm.pl
Dawać teraz Legię!!!

anton - 31 sierpnia 2022, 23:25:47 - *.10.31.226.ipv4.supernova.orange.pl
Powinien być tytuł: "Puchar nie obchodzi żadnej z drużyn z Łodz"

TarSiar - 31 sierpnia 2022, 23:27:00 - *.dynamic.mm.pl
To już drugi bramkarz Stali, który w tym roku obronił 2 rzuty karne w 1 meczu.
Hej Hej FKS!
Getek nieładnie.

Xxx - 31 sierpnia 2022, 23:27:21 - *.play-internet.pl
Getinger krzywonosie z drewna zrób coś dla Stali i odejdz miej wstydu odrobinę

Zdzichu - 31 sierpnia 2022, 23:27:59 - *.43.90.246.ipv4.supernova.orange.pl
Na trybunach 1908 widzów. Mega spektakl. Zakończony jak zwykle.
Na boisku piłkarze nie dają radości. Dobrze, że kibice na schodach spisali się lepiej.

sindsyl - 31 sierpnia 2022, 23:28:28 - *.105.129.54.tvsat364.lodz.pl
Brawo Stal. Tak się gra z leszczami.

Wojtex216 - 31 sierpnia 2022, 23:30:20 - *.climaxnet.pl
Poszukuje bilet z tego meczu do kolekcji. wojtex216@wp.pl

Dzik - 31 sierpnia 2022, 23:30:34 - *.play-internet.pl
Pirulo wracaj do swego kraju nawet karnych nie umiesz strzelać var nie pomógł ci
...a sędzia do okręgówki spalonego nie było pajacyku...

Musztarda - 31 sierpnia 2022, 23:34:24 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Był ktoś na trybunach czy standardowo pusto?

Musztarda - 31 sierpnia 2022, 23:36:28 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Teraz kiełbaes może się skupić na walce o utrzymanie w pierwszej lidze bo tylko już to wam zostało

UltrasStal - 31 sierpnia 2022, 23:37:16 - *.dynamic.chello.pl
Brawo dla drużyny za charakter i walkę. Getinger wisi każdemu zawodnikowi drużyny duuuże piwo. Oczywiście życzę zawodnikom ekspresowej regeneracji bo ważny mecz ligowy na przełamanie już w sobotę.

Mia - 31 sierpnia 2022, 23:40:27 - *.dynamic-2-waw-k-4-2-0.vectranet.pl
Komentarze komentatorów meczu do poprawki, chyba należałoby się postarać o korepetycje.

Widzew10 - 31 sierpnia 2022, 23:40:35 - *.atlanticmetro.net
Widzów : Pusty stadion hehe. Patafiany w Łodzi tylko Widzew.

Jara60 - 31 sierpnia 2022, 23:42:36 - *.as13285.net
Oglądając dzisiaj strzelającego karne przez PIRULO wiem na pewno krzywdę ludzie mu zrobili robiąc z niego mega gwiazdę pierwszej ligi a on jest jednym z wielu Hiszpanów ktorzy biegają po boiskach w wielu krajach a on może się tylko wyróżnić pustym balonem który został w Polsce nadmuchany

Fan SM - 31 sierpnia 2022, 23:47:20 - *.dynamic.chello.pl
do Dzik: Stal chętnie wzięłaby Pirulo za darmochę skoro nie widzisz go w drużynie. Jeden z nielicznych w ŁKSie co umie grać w piłkę mimo tego pecha przy karnych.

TylkoŁKS - 1 września 2022, 0:31:09 - *.4-4.cable.virginm.net
@Widzew10 weź ty w końcu zamilcz raz na zawsze! Wypowiadasz się o frekwencji, a sam na mecze nie chodzisz!

AG1929 - 1 września 2022, 1:51:00 - *.dynamic.mm.pl
uuuu... widzę, że na trybunach nadkomplet.

rygaard - 1 września 2022, 2:02:30 - *.centertel.pl
Dobry wynik dla eŁKSu

xxx - 1 września 2022, 2:44:42 - *.dynamic.mm.pl
widzów: 2878. To jest jakiś kabaret lichej jakości, po co ten stadion dobudowali. Ludzie ten pseudo stadion oprócz meczu otwarcia i derby nie zgromadził publiki sięgającej nawet 9 tysięcy. To jest kpina z publicznych pieniędzy gdzie we wschodniej części miasta mają frekwencje na poziomie ponad 17 tysięcy, a zapotrzebowanie na hitowe mecze sięgające ponad 50 tysiecy. Kurz wgryzie sie w krzesełka po roku dwóch a chwasty urosną miedzy płytami betonowymi. Nie wspomne o calkowicie pustych lożach (sky-boxach) na których hula przeciąg czy to w lidze czy w pucharze Polski. Jedno pytanie mam : Po jaki c..j to budowali i dla kogo???

Musztarda - 1 września 2022, 6:07:21 - *.dynamic.gprs.plus.pl
@xxx dla turystów wysiadających z pociągu aby mogli zobaczyć pustostan arene

HNK1911 - 1 września 2022, 7:02:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
W Łodzi już PP nie zobaczą w tym sezonie 🤷‍♂️

WzR - 1 września 2022, 8:10:35 - *.43.71.12.ipv4.supernova.orange.pl
@Wojtex216 przy takiej frekwencji bilet z tego meczu to biały kruk. Marne szanse, mogłeś kupić za 20 zł i byś miał do kolekcji a reprezentanci Łodzi zbliżyli by się z frekwencją do magicznej dla nich liczby 2880 osób

Mentor - 1 września 2022, 8:34:01 - *.132.184.230 (*.145.64.30)
Więcej Widzewa było u nas w Kaliszu niż ŁKS-u siebie

Obiektywny - 1 września 2022, 8:37:38 - *.adsl.inetia.pl
Do widzewiaczkow co to walą gruchę o świadomości najlepszych frekwencji w Polsce i muszą z pod niecenia pod każdym meczem ŁKSu dodać komentarz: stadion został wybudowany m. in. na przyszłość. Może kiedyś pojawią się wyniki to i pojawią się kibice, mecz otwarcia i derby pokazały że kibice są ale żal po tamtym sezonie został. Ja wiem, że macie więcej kibiców i to nie podlega absolutnie dyskusji ale spójrzcie na inne stadiony innych klubów. Ile chodzi kibiców na Śląsk, Lechię, Legię, Cracovię i inne. Narzekacie, że to tyle i tyle kosztowało a kibiców nie ma. Chciałbym przypomnieć, że na pierwsze mecze na waszym stadionie też komplety nie przychodziły. Ogarnijcie się bo robicie z siebie kibiców frekwencji. "Nie ważne wyniki, ważne że mamy więcej kibiców". To zagadnienie robi się żałosne.

edi - 1 września 2022, 8:45:53 - *.toya.net.pl
musztarda, widzew10 i inne widzewskie trole, zajmijcie się swoim klubikiem, któremu drużyna z 2 ligi wklepała 5 bramek i wyrzuciła go z pucharów.
To jest dopiero wstyd i obciach.
Wasze wypociny o frekwencji stają się nudne jak musztarda po obiedzie.

xxxxx - 1 września 2022, 8:52:03 - *.dynamic.mm.pl
Do obiektywny... To śmieszne trochę, że tak odpowiadasz, ponieważ bez przez przesady.. Jakie wyniki ? Kiedy ? Na prawdę bliżej mi do ŁKS jak do Widzewa, ale bez przesady. Goście na Widzewie frekwencje mają i to konkretną. Możecie się śmiać, że to przyjezdni, ale stadion się zapełnia. Wasz świeci pustkami. Jest nieadekwatnie wielki do potrzeb i patrząc na to co się dzieje na Widzewie Wasz stadion będzie świecił tylko jeszcze większymi pustkami jak świeci. Pomijam już kwestie finansowe itp. itd. W każdym bądź razie jesteście sto lat za sąsiadami zza miedzy i zamiast kretyńsko się tłumaczyć chodźcie tłumnie na mecze.

WzR - 1 września 2022, 9:01:25 - *.43.71.12.ipv4.supernova.orange.pl
@Obiektywny, nikt nie wali gruchy z powodu frekwencji tylko stara się wyjaśnić reszcie Polski wasze ełkaesiackie farmazony co do waszego potencjału które podnosiliście mając jedną trybunę. Mecz otwarcia pokazał że na wasz stadion przyszli mieszkańcy Łodzi i okolic zwabieni koncertem Margaret i wizją zobaczenia nowego stadionu. Czy to byli w 100% wasi kibice? Śmiem wątpić. Mecz derbowy to mecz derbowy i na trybunach zawsze będzie komplet. Masz rację, na pierwsze mecze na naszym stadionie nie przychodziły komplety, ba przychodziło nas średnio tylko 15 369 co stanowiło niecałe 90% pojemności. Słabiutko jak na mecze na 4 poziomie rozgrywkowym w Polsce. Przypomnij sobie słowa Salskiego i waszych kibiców którzy jęczeli że gra przez 5 lat na jednej trybunie pozbawiła Łks-u przychodów w wysokości 6 mln za sezon i uniemożliwiała rozwój klubu. Macie stadion w wielkim potencjałem, 2 x droższy niż ten po drugiej stronie miasta a was na PP z ekstraklasowym zespołem w środę o 20:30 przychodzi 2800 widzów. Pół Łodzi wasze a Wy w niecałe 3 koła na mecz przyszliście. Co najlepsze na każdy mecz ligowy macie otwarte 14 z 24 sektorów na stadionie? A i tak nie zapełniacie tych sektorów w większym procencie niż 70%.

Zdziwiony - 1 września 2022, 10:37:48 - *.play-internet.pl
Coz za rozrzutnosc w tej Lodzi budowac taki duzy stadion dla druzyny na ktora przyjdzie max 8 tys lbow

Vnsh - 1 września 2022, 11:06:35 - *.iwacom.net.pl
Widzew - 17000+ kibiców co mecz, frekwencję ogranicza coś, co w tym kraju jest fenomenem - za mały stadion
ŁKS - 3000-6500 kibiców, jak się zmobilizują, to przyjdzie 8000 na najdroższy pustostan w mieście - blisko 2x droższy od stadionu Widzewa przy tej samej pojemności
I to podobno Widzew jest klubem „dzielnicowym”, a ŁKS całej Łodzi. Frekwencja pokazuje jednak, że to ŁKS jest klubem dzielnicowym, którego niż poza Polesiem nie wspiera, a Widzew ma kibiców w całym mieście.

Obiektywny - 1 września 2022, 11:47:46 - *.adsl.inetia.pl
Odpowiem na to tak. Chwalenie się frekwencją na meczach pod każdym postem jest jak bycie zawodnikiem i chwalenie się, że podczas wzwodu ma się największego penisa. Cała reszta poglądów stała się dla nich marginesem. Dla widzewiaków to stało się ich filarem i powodem do dumy. Jeszcze raz powtórzę to jako kibic ŁKS. widzew ma więcej kibiców i to nie podlega dyskusji. Co do wielkości stadionu to jest to stadion MIEJSKI i będą się na nim odbywać też inne imprezy, na które może będzie się zjawiać większa publiczność. Będą też mecze ŁKSu gdzie będzie przychodzić tyle kibiców ile na mecz otwarcia lub na derby a więc co do pojemności stadionu przestańcie pieprzyć, że jest za duży. Jakiego by nie zbudowali to i tak czerwoni by mieli ból dupy. Co do ceny stadionu to proszę wziąć pod uwagę rozbieżność w czasach budowy, oraz kwestii wyglądu. Jeszcze raz powtórzę też, żeby czerwone podniety sprawdziły sobie frekwencję na innych stadionach w Polsce. ŁKS nie jest wyjątkiem, że na ligę przychodzi ok 50% pojemności stadionu lub mniej. Ciekaw jestem czy Wisła Kraków też trzepie kapucyny z podniety, że na ich mecze przychodzi więcej kibiców niż na mecze Cracovii. To samo w kwestii Legia-Polonia

Widzew10 - 1 września 2022, 11:51:13 - *.play-internet.pl
hahahahahahahaha

Xyz - 1 września 2022, 11:58:43 - *.43.97.24.ipv4.supernova.orange.pl
Mnóstwo błędnych decyzji sędziego. I pewnie jak zwykle bez konsekwencji. Oczywiście wyniku nie wypaczył ale widział faule, gdzie ich nie było i odwrotnie. Nawet komentatorzy w wielu momentach to zauważyli.

Timy - 1 września 2022, 12:04:16 - *.centertel.pl
Obiektywny uscislijmy. Widzew nie ma wiecej kibicow tylko ma lepsza frekwencje na meczach. I ten argument (bo innych nie maja) stal sie sensem ich istnienia.

break - 1 września 2022, 12:10:04 - *.dynamic.mm.pl
Więcej kibiców Widzewa na meczu w Kaliszu niż łksiaków u siebie. To chyba najlepsze podsumowanie sytuacji kibicowskiej w Łodzi

Kolegen08 - 1 września 2022, 12:11:18 - *.8-1.cable.virginm.net
widzew22- masz racje , patafiany z Lodzi sa tylko na widzewie

edi - 1 września 2022, 12:16:29 - *.toya.net.pl
break - a skąd masz takie rewelacyjne informacje?
Podaj wiarygodne źródło, bo twoje domysły mnie nie interesują

break - 1 września 2022, 12:20:26 - *.dynamic.mm.pl
KKS Kalisz - Widzew
widzów: 6232
Zobacz sobie zdjęcia z meczu - połowa stadionu w czerwonych barwach. Matematykę zostawiam Tobie.

Timy - 1 września 2022, 12:28:08 - *.centertel.pl
Jak byly prowadzone rozmowy przed wybudowaniem stadionu to padlo pytanie ze strony miasta do przedstawicieli Widzewa "Czy chcecie prawdziwy stadion za jakis czas, czy niskobudzetowy teraz?". Odpowiedz byla jednoznaczna, ze chca natychmiast. Nie ma sie co dziwic, bo pamietamy jak wczesniejsza ekipa prezydenta Kropiwnickiego zalatwila temat Euro 2012. Stwierdzili, ze lepszy wrobel w garsci... A teraz maja do wszystkich pretensje, ze ten stadion, ktory sami wybrali jest po prostu kiepski. LKS czekal dlugo na odbudowe infrastruktury, ktora poszla pod Atlas arene co doprowadzilo do zapasci szkolenia mlodziezy, ale sie doczekal i teraz ma stadion wysokiej klasy. Do kogo pretensje ???

edi - 1 września 2022, 12:45:41 - *.toya.net.pl
break- obejrzyj sobie mecz i nie pisz bzdur.

@Timy - 1 września 2022, 12:47:37 - *.iwacom.net.pl
Widzew ma tyle samo kibiców, co ŁKS, ale kilkukrotnie wyższą frekwencję? To się nie klei. No chyba że stary żart, że kibice ŁKS wolą wydać 20zł na czteropak Harnasia, niż bilet na mecz, bo dziury w płocie już nie ma, jest dalej aktualny. No ale jaki klub, tacy kibice, ja bym się wstydził utożsamiać z takim marginesem xD
Bo nawet na Polesiu Widzew ma te zamożniejsze osiedla, jak Złotno czy Smulsko. Z ŁKS utożsamiają się tylko patoosiedla, jak Stare Polesie, Limanka, Żubardź, Teofilów, Stare Rokicie czy Ruda. Nawet na Retkini jest sporo Widzewa, tylko się nie ujawniają po prostu.

Timy - 1 września 2022, 13:09:37 - *.centertel.pl
O tak...cale Smulsko za widzewem...Typowe wasze rojenia.

break - 1 września 2022, 13:13:57 - *.dynamic.mm.pl
edi - obejrzałem sobie mecz z poziomu trybun i wiem co mówię. Kibice Widzewa byli rozsiani po całym stadionie.
Timy - Widzew ma kibiców nie tylko w całej Łodzi ale i w całej Polsce. To was najbardziej boli, wiemy o tym. Ma boleć

xxxxx - 1 września 2022, 13:19:44 - *.dynamic.mm.pl
Jak czytam jednak wpisy ŁKS- to jednak stan umysłu. Niestety sąsiedzi zza miedzy Was dawno przegonili kibicowsko. Każdy rozumie, że ten wielki stadion nie klei się kupy. Za duży, za mało ludzi. Klub raczej przeciętny i dzisiaj nikogo do siebie nie przekona mając w sąsiedztwie dużo bardziej popularny Widzew, który nie dość, że już ich prześcignął kibicowsko to jeszcze sportowo. Z czym do ludzi hehe Serio max 8 tyś na mecz to bardzo mało Jak na tak duże miasto i tak duży stadion. Myślę, że raczej ŁKS będzie grał piach przez dłuższy czas.

Timy - 1 września 2022, 13:19:48 - *.centertel.pl
Wiem. Widzew ma kibicow w calym miescie, calym kraju, w Eurazji i obu Amerykach, na Grenladii i w Pernambuko i w calej galaktyce nawet z uwzglednieniem czarnych dziur.

break90@wp - 1 września 2022, 13:22:26 - *.dynamic.mm.pl
Niezależnie od wyników, ligi, władz, stadiony czy jakichkolwiek czynników kibice bedą wspierali Widzew w liczbie o jakiej inne kluby w Polsce mogą tylko pomarzyć.
Uczciwie rzecz ujmując - ŁKS ma niezłą frekwencję jak na warunki I ligi czy nawet sporej części ekstraklasy. Macie jednak pecha, że w Łodzi jest klub, który jest absolutnym fenomenem na skalę europejską (ile klubów w Europie wyprzedaje 15 tys karnetów na 4. poziomie rozgrywkowym?).
To jest skala, której nigdy nie osiągnięcie i pozostaje wam jedynie odgryzanie się absurdalnymi argumentami w postaci "rodowitości". Możecie zakłamywać rzeczywistość ale gramy w zupełnie innej lidze, do której nigdy nie wejdziecie.

break - 1 września 2022, 13:30:18 - *.dynamic.mm.pl
Tak Timy, wiem, że to trudna do przełknięcia pigułka ale obejrzyj sobie kulisy jakiegokolwiek meczu na Widzewie i zobaczysz skąd ludzie przyjeżdżają na mecze. Dla wielu przebycie 300-400 km na mecz to norma. Mamy fankluby w całej Polsce i sami dobrze o tym wiecie "wypominając" nam na każdym kroku, z jakich miejscowości kibice pojawiają się na naszych meczach (jakby to miało być jakąś ujmą).
Wiem, że większość z was jest mentalnie na poziomie troglodyty i dla reprezentantów bram i podwórek kamienic na limance osoba mieszkająca poza Łodzią jest znacznie niżej w hierachii społecznej niż patologia żyjąca z zasiłków, której nie stać na zakup biletu na mecz. No ale cóż - my wam z waszej bańki wyjść nie pomożemy.

Timy - 1 września 2022, 13:41:30 - *.centertel.pl
Gdziez tam naszym podworkom i bramom na Starym Polesiu do tych waszych przy Wojska Polskiego i Pomorskiej...

RynnaTychy - 1 września 2022, 13:47:35 - *.internetia.net.pl
Strzelił w słupek. Litości. Strzelił w bramkę , trafił w słupek.

edi - 1 września 2022, 14:35:15 - *.toya.net.pl
break-"edi - obejrzałem sobie mecz z poziomu trybun i wiem co mówię. Kibice Widzewa byli rozsiani po całym stadionie"
Śmieszny jesteś, bo w każdym kto jest w czerwonej koszulce widzisz kibica widzewa. Z poziomu trybun mogłeś widzieć tylko kibiców widzewa, bo dalej Twój wzrok nie sięgał.
Troglodytą i patologiem, to możesz nazywać siebie i tobie podobnych troli widzewskich. Zamknęli wam możliwość wypisywanie bredni pod artykułami z lokalnej prasy, to tutaj się produkujecie. Opanowała was mania wielkości, a zapomnieliście o czasach gdy na ŁKS przychodziło po 40 tys. kibiców, a o waszym "wielkim" widzewie nikt nie słyszał.

Keczup - 1 września 2022, 18:43:36 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Musztarda czekamy na komentarz po meczu z Kaliszem 😂😂😂

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas