[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


12 marca 2023, 19:27:01 - bartekwr9
Legia odskakuje mistrzowi

W niedzielnym spotkaniu 24. kolejki PKO Ekstraklasy Legia Warszawa wygrała na swoim boisku 2-0 (0-0) ze Stalą Mielec. Bramki dla wicelidera strzelili Tomáš Pekhart i Filip Mladenović. Dzięki tej wygranej Legia ma już dziewięć punktów przewagi nad trzecim Lechem Poznań.

12 marca 2023, 17:30 - Warszawa (Stadion Wojska Polskiego)
Legia Warszawa 2-0 Stal Mielec
Tomáš Pekhart 49, Filip Mladenović 85

Legia: 30. Dominik Hładun - 17. Maik Nawrocki, 55. Artur Jędrzejczyk, 5. Yuri Ribeiro - 13. Paweł Wszołek, 99. Bartosz Slisz, 67. Bartosz Kapustka (78, 86. Igor Strzałek), 20. Ernest Muçi (84, 11. Róbert Pich), 25. Filip Mladenović - 7. Tomáš Pekhart, 39. Maciej Rosołek (56, 18. Patryk Sokołowski).

Stal: 41. Bartosz Mrozek - 17. Fabian Hiszpański (85, 24. Maciej Wolski), 74. Kamil Kruk, 21. Mateusz Matras, 26. Arkadiusz Kasperkiewicz, 23. Krystian Getinger (85, 32. Fryderyk Gerbowski) - 77. Adam Ratajczyk (56, 10. Mateusz Mak), 5. Álex Vallejo, 8. Kōki Hinokio, 18. Piotr Wlazło (85, 7. Maciej Domański) - 9. Rauno Sappinen (83, 11. Mikołaj Lebedyński).

żółta kartka: Kapustka.

sędziował: Damian Kos (Gdańsk).
widzów: 16 164.

mati - 12 marca 2023, 19:27:42 - *.quetzalcoatl-relays.org
Stal to najgorzej punktująca drużyna w tej rundzie, co z tego że grają z 10 Polakami w meczach jak punktują w nowym roku gorzej niż Miedż grająca obcokrajowcami. Sprzedaż Hamulica i ściągnięcie Sapinnena może zakończyć się spadkiem. Co to jest 16 tysi na meczu przy 40 tysiącach w Poznaniu. legie na łazienkowskiej za chwile wyjaśni Raków i Lech i po mistrzostwie.

el.ka. - 12 marca 2023, 19:28:21 - *.wdm.pl
Brawo Stal za ambicję i ładną odważną grę. Gwizdy warszawiaków gdy Stal przy piłce pokazują, że mają kompleksy i pamiętają jakie lania dostawali od Stali wcześniej a szczególnie w Mielcu w latach 70-tych. Pmiętne 6:0 za „stodołą”.
Getinger niestety ale ławka, doświadczenie jest ale sił brak.
To co wyprawiali przy drugiej bramce Hiszpański i Kruk to tragedia cofali się przed zawodnikami Legii przez 30 metrów….
Prawdziwego napastnika nawet na 2-3 ostatnie mecze potrzeba na gwałt.
Szkoda trenera Majewskiego bo gra jest…. wyników brak.

KKS - 12 marca 2023, 19:29:01 - *.dynamic.gprs.plus.pl
Och i ach, tej! Hahaha

andy - 12 marca 2023, 19:30:42 - *.icpnet.pl
Stal Mielec, ile musicie miec jeszcze okazji zeby strzelić bramke i to nie jedną????

NowySezon - 12 marca 2023, 19:30:45 - *.siedlce.domtel.com.pl
Lechowi to odskoczyli,ale do Rakowa wciąż strata spora.

yes - 12 marca 2023, 19:31:08 - *.43.248.249.ipv4.supernova.orange.pl
Legia chyba wywalczy to wicemistrzostwo. Stal? Z taką grą to jeszcze zacznie drżeć o utrzymanie...

Grucha - 12 marca 2023, 19:31:42 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
Istnieje życie bez Josue w Legii ale co to za życie... Nuda na boisku.

dino(L) - 12 marca 2023, 19:31:48 - *.6.54.67
@pyra
Na meczu Lech v Stal w tym sezonie w Poznaniu było 12 tys osób ;-) te twoje kompleksowe rozkminy :-)

gol - 12 marca 2023, 19:33:14 - *.icpnet.pl
@Tm , a ty w domu w otoczeniu złodzieji z PISu???

Swedzi-mni - 12 marca 2023, 19:33:25 - *.dynamic.chello.pl
Stal skrzywdzona. Sędzia pomagał Legii. Powinno być 13 karnych dla mielca i 8 czerwonych dla Legii

Mokotów - 12 marca 2023, 19:33:26 - *.home.aster.pl
wicek to max dla Legii w tym sezonie - po zeszłorocznej edycji, na tytuł po prostu nie zasługują

heh - 12 marca 2023, 19:34:01 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Może i Stal punktuje mało, ale na Lecha to starczyło.

mati - 12 marca 2023, 19:34:02 - *.quetzalcoatl-relays.org
@dino(L) ale mi róznica te pare tysi do 40 tysięcy, legia klub bez sukcesów i kibiców bo i tak nawet jeśli dostaniecie się do euroeliminacji to i tak odpadniecie, kompromitując cały kraj.

Darecki - 12 marca 2023, 19:34:06 - *.wdm.pl
Niestety ale spadek

mati - 12 marca 2023, 19:36:01 - *.quetzalcoatl-relays.org
@heh i będą się pocieszać tym przypadkowym zwycięstwem z Lechem z początku sezonu gdzie Lech musi grać na dwóch frontach bo w Europie i w lidze jak Stal spadnie z ligi a Lech będzie na podium, taka różnica.

mks - 12 marca 2023, 19:36:54 - *.dynamic.mm.pl
Mielec nie spadnie ma u siebie jage,korone,miedz,lechie wystarczy ze trafia do siatki.

dino(L) - 12 marca 2023, 19:38:13 - *.6.54.67
@pyra
Nie no wiadomo my 15krotni mistrzowie i zaledwie 20 krotni zdobywcy pucharu gdzie nam z tymi marnymi sukcesikami do wielkiej pyry ;-)

Stempel83 - 12 marca 2023, 19:38:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ogólnie to był wyrównany mecz lecz Stal nieskuteczna. Jeszcze będą walczyć o utrzymanie jak tak dalej pójdzie

nielegioni - 12 marca 2023, 19:38:53 - *.icpnet.pl
Mati za to Lech latem się nie skompromituje w Euro Pucharach, a Ty będziesz żyć latami z wyeliminowania drużyny na poziomie średniaka w ekstraklasie czyli Djurgarden

ha - 12 marca 2023, 19:40:17 - *.dynamic.mm.pl
@mati Mielec was oklepal jak chcial druzyna Lecha powinna grac co 3 dni a dzis fuksem remis z Piastem to taka moc Lecha bo pilkarze musza odpoczywac.bo w 3 lidze europejskiej by juz dawno nie grali.Stal dobra gra,brak skutecznosci,Legia wygrala to doswiadczeniem poprostu.

c6743 - 12 marca 2023, 19:40:33 - *.192.80.165
@mati przyganiał kocioł garnkowi. Na Lecha przychodzi 10-13 tys zazwyczaj, potrafią się zmobilizować lepsza frekwencja na pojedyncze mecze klasyki lub Intertoto. Poza tym w Poznaniu stadion pomieści 40tys. A Legia ma trochę mniejszy, podobnie W Łodzi 18tys to nie znaczy, że nie przyszłoby tam na klasyki ponad 40tys

Łukasz1987 - 12 marca 2023, 19:40:43 - *.dynamic.chello.pl
mateuszku, ale to wasz jednorazowy wyskok był. Wcześniej zaliczaliście po 9tys. na Dudelange, czy 12 na Vikingurze. Ogólnie raczej około 20-30 na pucharach. Nawet na Villareal jakieś 30.

Tm - 12 marca 2023, 19:41:29 - *.toya.net.pl
Do gol: nie wstyd Ci za twój klubik? Wstyd za taką stolicę nikt was nie szanuje

heh - 12 marca 2023, 19:42:04 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Nie jestem kibicem Stali, tylko stwierdzam fakty. Jak inne drużyny grają na dwa fronty (przeważnie w krótszym wymiarze czasowym, ale jednak) to nie ma usprawiedliwienia, tylko mówi się, że "poważny klub Europejski powinien umieć grać na dwóch frontach". Ale jak Lech przez to przegra, to można się usprawiedliwiać.
PS: Może niepotrzebnie to piszę (bo pewnie nic to nie da), ale pisz nazwy klubów z dużych liter (wiesz co mam na myśli). Ja Lecha nienawidzę, ale potrafię go uszanować i docenić to, co dobrego zrobił dla naszej piłki. Jeśli chcesz być jednak w tym konsekwentny, to bądź przynajmniej sprawiedliwy i wypominaj innym klubom tylko złe rzeczy (o małej literce nie wspominając).

mati - 12 marca 2023, 19:42:56 - *.quetzalcoatl-relays.org
@nielegioni szkoda ze większość polskich drużyn z tymi szwedzkimi średniakami przegrywała, gdyby ze Szedami grała legia to owszem było by 3-0 ale dwa Szwedów, zreszą Lech ograł Dudelange, wszyscy pamiętamy te hańbe legii przy okakazji naszego kraju.

tors - 12 marca 2023, 19:43:28 - *.play-internet.pl
Legia Warszawa to nasza duma i sława, Legia Warszawa!

Cesio - 12 marca 2023, 19:47:32 - *.static.ip.netia.com.pl
Wyjcie, wyjcie i szczekajacie. Nasyćcie swoje zakłamane i zawistne duszyczki.
LEGIA kładzie na to....

Pewne_info - 12 marca 2023, 19:48:05 - *.dynamic.chello.pl
Atak Mielca na miarę pewnego awansu do 1 ligi - Lebedynski nigdy nie strzelił bramki w Ekstraklapie, a Sapinen w Stali. Sprzedaż Hamulicia w zimie to była głupota sezonu. Majewski za tydzień po nie wygraniu kolejnego meczu będzie zwolniony, a Stal i tak spadnie. Legia bez Josue 50% spadek potencjału piłkarskiego drużyny.

mati - 12 marca 2023, 19:49:11 - *.quetzalcoatl-relays.org
@Łukasz1987 a czy jednorazowymi wyskokami też było to że Lech robi największą frekwencje w LK? Prawie 40 tisi na Bodo, ponad 40 tisy na Szwedach, 30 tysi Villareal, 25 tysi na Austrii, 30 na Hapoelu?
@heh ja tylko porównuje, porównaj zeszłosezonową legie do do tego Lecha. legia broniła się przed spadkiem Lech gra o podium a oboje musieli łączyć lige z Europą.

ha - 12 marca 2023, 19:52:51 - *.dynamic.mm.pl
@pewne info to samo pisales w tamtym sezonie,przeczytaj wyzej z kim Mielec gra.takze spadek niemozliwy chyba ze ktreca pilkarski poker 2.

Z nad gran - 12 marca 2023, 19:53:20 - *.dynamic-4-waw-k-2-2-0.vectranet.pl
Mati chłopcze po jakim mistrzostwie , mistrzostwo już zajęte przez Raków , nikt nie oszukuje rzeczywistości tak jak ty, Mati kibice sukcesu w Poznaniu , a ile na ligę przychodzi ?

Łukasz1987 - 12 marca 2023, 19:55:24 - *.dynamic.chello.pl
Jakie prawie 40? 34 tysiące. Pamiętaj, że zawsze chwalicie się poparciem całej Wielkopolski, więc na najważniejsze mecze stadion powinien być pełny. Prawda jest taka, że na pucharach każdy chce się pokazać. Przychodzi liga to jest was po 10-12 tys. No chyba, że przyjeżdżają "firmy" (Raków - 22, Widzew - 23, Legia - 35)

Rick - 12 marca 2023, 19:55:24 - *.adsl.inetia.pl
Gra Mielca podobała mi się lepiej niż Legii, gdyby mieli celowniki lepiej nastawione to Legia tego meczu by niewygrała. Stali brakuje trochę wykończenia akcji i rasowego napastnika. Nie ma mowy żeby Mielec spadł. Są słabsze zespoły....

ZnawcaT - 12 marca 2023, 19:55:38 - *.dynamic.chello.pl
Za tydzień Legia dochodzi Raków na 7, bo Cracovia nigdy nie przegrała w EX z Medalikami, a za 2 tygodnie strata zmniejszona do 4 oczek. Wtedy zaczną się prawdziwe emocje.

heh - 12 marca 2023, 19:56:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati A jeszcze sezon wcześniej Lech też sobie nie radził. Legia zajęła w poprzednim sezonie 10 miejsce (najgorsze w historii klubu (kiedyś też zajęli 10 miejsce i wtedy jeden jedyny raz spadli z ligi)), a Lech w jeszcze poprzednim sezonie zajął 11 miejsce (i nie mówiło się tak głośno o spadku, ponieważ spadał tylko 1 zespół). Lech po prostu wyciągnął wnioski sprzed dwóch sezonów. Zobaczymy, czy Legia też wyciągnie. A jeszcze poza tym, sezony wcześniej jak Legia regularnie grała w Europie (mowa tu głównie o grze w fazach grupowych), to zawsze kończyła sezon w pierwszej czwórce (i Pucharów Polski po drodze też sporo było). Będąc sprawiedliwym, jak Lech wczeeeśniej też grał w grupie też sobie dobrze radził w lidze. Więc jak już chcemy na to patrzeć w taki sposób, to dwa sezony temu Lech jak i sezon temu Legia zaliczyły po prostu jeden gorszy sezon, gdyż w poprzednich latach nie było to coś (chodzi o postawę w lidze) coś regularnego.

mundi - 12 marca 2023, 19:56:16 - *.240.139.6
Mati- ja lubię Mielecką Stal, przyjemnie jest popatrzeć jak walczą z Legią ale czy spadną to czas pokaże. Nie wiem czy zauważyłeś ale dużo energii poświęcasz na pisanie " co by było gdyby.." a może ani Stal nie spadnie i ani Legia nie przegrała by ze Szwedami 3:0??

Łysy - 12 marca 2023, 19:57:00 - *.147.108.202.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Łapy precz od dzieci! I nie pisze tego złośliwie przecież JPII, bo na pewno tego nie popierał i to był wielki, wybitny Polak. Ale wg mnie powinien dziś na meczu być i drugi transparent, właśnie o treści Łapy precz od dzieci. Brawo Legia za mecz, ale ciężko będzie dogonić Raków.

(L)16MP - 12 marca 2023, 19:57:32 - *.191.206.47
Mistrzem Polski jest Legia

dispa - 12 marca 2023, 20:01:45 - *.dynamic.gprs.plus.pl
No to o tytule Mistrza Polski zadecyduje mecz w Prima Aprilis. Wystarczy, że Raków zremisuje to będzie mógł fetować sukces.

mati - 12 marca 2023, 20:02:05 - *.quetzalcoatl-relays.org
@heh co do tego że Lech łącząc LE miał problemy to wie każdy i temu nie zaprzeczam, poprostu twierdze że ten drugi sezon w wykonaniu polskich klubów które muszą łączyć Europe z ligą jest zawsze trudniejszy i nie ma co temu zzaprzeczać. Lech i tak sobie jako tako radzi łacząc Europę z ligą i walką o podium.

heh - 12 marca 2023, 20:04:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Dwa sezony temu nie radził sobie. A w tym sezonie tak, jak wspomniałem, wyciągnęli wnioski i dobrze, potrzebujemy regularnej gry polskich klubów w Europie, nieważne na jakim szczeblu. Jak teraz będziemy nabijać punkty, tym łatwiej może być o sukcesy w przyszłości (rankingi i te sprawy mogą to ułatwić, ale do tego trzeba punktów).

StalM71 - 12 marca 2023, 20:07:18 - *.147.0.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Brawo Stal za mądrą choć nieskuteczną grę , brawo panie Trenerze za taktykę . Pokazaliście fajną piłkarską jakość. Głowy do góry ! Potraficie grać bez Hamulica! We Wrocławiu bramki i zwycięstwo ! PS. Szacunek dla młyna Legii za transparent dotyczący JP2!!!!!!!!

kks - 12 marca 2023, 20:07:41 - *.dynamic.mm.pl
nie jestem fanem zadnej z tych druzyn ogladam praktycznie wszystkie mecze esy.Stal gra dobrze tylko narazie pudluje Legia wcale nie lepsza tylko trafila poprostu 2 razy.Mielec nie spadnie bo to niemozliwe zeby tak pudlowali we wszystkich meczach.Ogladajac dzis Lecha z Piastem to Lech czlapal jak jakis 3 ligowiec i dlatego zajmie miejsce pucharowe bo za nimi ekipy graja w kratke.Takze 1-3.miejsca tak bd wygladac na koniec sezonu jak dzis.A co do spadku to Miedz juz pewna,druga raczej Korona poleci a trzecia Gornik albo Lechia bo tam rozne rzeczy sie dzieją.

do el.ka - 12 marca 2023, 20:10:57 - *.184.242.76.ipv4.supernova.orange.pl
piłeś? nie pisz!
bo ty myślisz, że taki Pekhart czy Mladenović to na pewno są znawcami polskiej ligi lat 70 xD

fks - 12 marca 2023, 20:11:33 - *.dynamic.mm.pl
witam co do meczu to równy mecz niestety Stal kilka sytuacji zmarnowała,A Legia 2 wykorzystala i wygrała graty.I jeszcze wielki szacunek dla kibicow Legi za transparent o JPII.dzieki z Mielca.A ci co marzą o spadku Stali to niestety kolejny sezon sie przeliczą.

StalM71 - 12 marca 2023, 20:12:54 - *.147.0.61.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@ Łysy . Może po prostu poświęć trochę czasu sprawdzeniu źródeł rewelacji ws JP2. Nawet komuna wiedziała , że to ściema. Może młody jesteś. Za komuny każdy ksiądz wg bolszewickiej propagandy miał kochankę i dziecko. Teraz się okazuje, że jednak nie, tylko byli pedofilami . W tym samym czasie partia zielonych w RFN domagala sie depenalizacji pedofilii ale o tym w WSI24 sza. Jeszcze raz szacun dla młyna Legii!

ranking - 12 marca 2023, 20:12:55 - *.centertel.pl
Legia balansem jak Chwicza Kwaracchelia . Choć może zawodnicy Stali się tak nie przewracają ofiarnie jak klub z Itali to gole pewne bez ocierania się piłki o ramki bramki przy siatce.
Mogą męczyć Warszawiaków co chcieliby , żeby Legia zdobywała gole w 2 pierwszych minutach , ale jakby zsumowac wyczyny Legionistow w pucharach z 5 lat to jakies 5,000 pkt i ten sezon w Poznaniu to Polska piłka mieści się w top 10 w Europie i osiąga 2 miejsca w Championa League

Leoncio9 - 12 marca 2023, 20:18:37 - *.centertel.pl
Bemowo to dopiero wiocha .,.

MartinMix - 12 marca 2023, 20:20:01 - *.dynamic-2-waw-k-3-2-0.vectranet.pl
Mecz powinien skończyć się wynikiem 5:2 dla Legii - tyle było sytuacji niewykorzystanych z obu stron.
Legia gdyby nie poprzednia runda to mogłaby w dalszym ciągu walczyć o mistrzostwo (na wiosnę ma tyle samo punktów zdobytych co Raków).

kibic - 12 marca 2023, 20:21:21 - *.207.97.216
Wielkie brawa dla kibiców za transparent

Szekla - 12 marca 2023, 20:27:44 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nawet 4 miejsce da prawo gry w el LKE
Bo final PP
Rakow - Legia 2: 0
I wtedy Legia gra jako zdobywca PP?
Czyli od 3 rundy?

Mim - 12 marca 2023, 20:27:58 - *.play-internet.pl
Brawo kibice Legii.JP2.Szacun.

ziutek - 12 marca 2023, 20:33:22 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
@mati
W Poznaniu 16 tys na ekstraklasie to granica ciężka do pokonania od paru ładnych meczów . Legia ma nawyższą frekwencję w calej lidze. Dalej żyjesz 40 tys na LK, gdzie ponad 25 tys to kibice sukcesu. Gdzie ci ludzie byli na ostatnich meczach w lidze? Zapewne przed tv,jak ty chuliganie internetowy, w kapciach.

mati - 12 marca 2023, 20:36:09 - *.cccs.de
12 lat miało być

Szary - 12 marca 2023, 20:36:28 - *.204.45.45.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Stal w pierwszej polowie jak cie moge druga polowka obrona dala sie wykiwac zabraklo troche szczescia i celnosci

Gosc - 12 marca 2023, 20:38:07 - *.232.140.102.ip.rudna-net.pl
O czym Wy piszecie w ogóle, że Lech dobrze sobie radzi z grą na dwóch frontach? Mistrz Polski ma 18 punktów straty do lidera.

mati - 12 marca 2023, 20:43:01 - *.cccs.de
@Gość w prównaniu do zeszłosezonowej legii Lech jako mistrz Polski radzi sobie o niebo lepiej. legia zakończyła swoją przygodę na 4 miejscu w grupie bijąć rekordy porażek i kisząc się w strefie spadkowej. Lech jako mistrz gra na wiosne i może awansować do ćwierćfinału plus gra o podium. Jest raczej zasadnicza różnica między walką o podium a o uniknięcie spadku.

Szekla - 12 marca 2023, 20:44:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Lech ma potencjalnie najlepszy skład w lidze
Ale w Poznaniu od lat istnieje okropny bałagan trenerski, organizacyjny.
Myślałem, że Skorza to ułoży ale trenerem w lepszej lidze .

heh - 12 marca 2023, 20:49:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Legia grała w Lidze Europy i do ostatniego meczu walczyła o awans i wyrzucenie Spartaka i Leicester. Poza tym, mimo wszystko (tabela końcowa) Legia sezon temu wypadła lepiej, niż Lech 2 sezony temu. Nie będę powtarzał wcześniejszej wypowiedzi, można wrócić i przeczytać jeszcze raz.

mati - 12 marca 2023, 20:57:40 - *.cccs.de
@heh co z tego że "walczyła" jak i tak skończyła na 4 miejscu w grupie, podobnie jak Lech grając w LE. Nie jest tajemnicą że rankingowo i finansowo lepiej wyszała Slavia na odpadnięciu z legią i ćwierćfinale LK niż legia grając w LE. Tą samą drogą co Czesi idzie Lech tylko Lech odpadł już Karabachem dlatego do tych co powielają te bzdury Kosowskiego że woleliby Lecha w LE przypomnijcie sobie poprzednie podrygi legii i Lecha w LE. LK jest idealnie skrojona pod nasze kluby żeby się rankingowo i finansowo podnosiły.

heh - 12 marca 2023, 21:06:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Mimo wszystko, pod względem ambicji, prestiżu i tym podobnych wolałbyś grać w LK, LE czy LM?? Zgodzę się, że nasze kluby obecnie najbardziej "nadają się" do LK. Tu najłatwiej zdobyć punkty ale jak nie będziemy mieli ambicji tylko będziemy zawsze cieszyć się tylko LK, to w tej "naprawdę poważnej piłce" nigdy nie zaistniejemy. Nie mówię, że należy olewać LK (bo jak ktoś już tutaj gra, to niech pokazuje się z jak najlepszej strony), ale ambicji nie powinniśmy ograniczać do "peryferii Europy". Starajmy się grać "jak najwyżej", a nie myślmy w ten sposób, że "ci mocni i tak nas skopią, więc nie ma co walczyć, a ze słabszymi sobie popykamy i fajnie". Niestety dziś pieniądze to dla wielu najważniejsza rzecz, ale miejmy choć trochę ambicji, wymagajmy od siebie. Jak gdzieś jesteśmy, to walczmy, a nie deprecjonujmy się na starcie. Jak już ktoś ma Nas obnażyć, to niech zrobi to rywal, a nie My sami. Dlatego dobrze, że Lech poważnie podchodzi do tych rozgrywek, niemniej jak ambicja nie będzie sięgać wyżej to nawet jeśli nie teraz, to w przyszłości, głosy mówiące o "pucharze biedronki" wcale nie będą takie bezpodstawne.

heh - 12 marca 2023, 21:10:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swoją drogą, osobiście uważam, że nieuczciwe jest to, że punkty do rankingu w LM, LE i LK liczy się tak samo. Wiem, to dobrze dla tych "słabszych", niemniej uważam, że powinno się to trochę zmienić. Nie wiem jak, ale jakoś tak.

ziutek - 12 marca 2023, 21:15:25 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
@heh
Co dla jednych jest sufitem, dla innych podłogą. Amica się tyle razy nagrała w LM w swojej historii, że woli dla urozmaicenia LK od LM. Proste

aston - 12 marca 2023, 21:17:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
A kibice legii jak zwykle zamiast zajmować się sportem, to zajmują się polityką i wywieszają idiotyczne transparenty, żeby chronić obrońcę pedofili. Dno.

heh - 12 marca 2023, 21:19:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ziutek Patrząc na to, jaki mam stosunek do Lecha, to chętnie zgodzę się z Twoją wypowiedzią . Ale będąc szczerym, przyznajmy, że dobrze się dzieje, że Lech nie olewa LK, tak jak wspominałem, nie deprecjonujmy żadnych rozgrywek Europejskim, ponieważ Nam (jako polskim klubom) to nie wypada. Ale robienie z siebie "Bogów Europejskiej piłki" (przez wyniki w LK) też nie jest dobre, więc jak wspomniałem na początku, Twoja wypowiedź mi pasuje .

kzet69 - 12 marca 2023, 21:21:08 - *.centertel.pl
Stal właśnie postanowiła zostać frajerem dekady, autostrada do I ligi otwarta. No ale cóż jak ktoś woli kasę od ekstraklasy to jego sprawa. Zresztą kluby - sklepiki sprzedające za czapkę euro każdego kto potrafi 3 x prosto piłkę kopnąć niech spadają, nie będzie żal.

mati - 12 marca 2023, 21:23:57 - *.cccs.de
@ziutek heh a powiedzcie kogo legia musiała wyleliminować żeby do tej LM awansować? odpowiem już wam Dundlak. Jak Lech dostanie takiego farta gdzie wylosuje pólamatorskiego rywala to gwarantuje że też zagra w LM. Jak narazie do tego 5 letniego rankingu to Lech ma więcej faz grupowych bo LE a teraz 1/8 LK.

heh - 12 marca 2023, 21:29:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati A w historii to Legia ma najwięcej sukcesów. Po prostu. Równie dobrze możemy powiedzieć "dajcie Legii takich rywali jakich dostał Lech, to też awansują do 1/8 LK". Poza tym, nie deprecjonujmy dobrych wyników polskich klubów w Europie. Z "ogórkiem" też trzeba umieć wygrać. I akurat my (mając doświadczenia ze Stjarnanami, Dudelangami, Trencinami i innymi Rygami) powinniśmy to szanować.

ziutek - 12 marca 2023, 21:34:44 - *.centertel.pl
@mati
Pokonali Dundlak, ale w grupie LM byly juz troszkę mocniejsze drużyny.
A Amica kogo pokonała w tym pucharku ? Męczarnie z kazdym po drodze. Nidy zapewne wam nie będzie dane porównac LK do LM więc nie dowiesz sie jaka to przepaść.

heh - 12 marca 2023, 21:37:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Poza tym, można sobie dopowiedzieć "dlaczego Legia miała w ogóle możliwość wylosowania Dundalk"?? Odpowiedź jest prosta. Ponieważ w latach wcześniejszych pozdobywali tyle punktów do rankingu, że w tym pamiętnym sezonie byli rozstawieni w IV rundzie eliminacyjnej. Fakt, w drodze eliminacji zdążyło odpaść kilka zespołów, które były wyżej w rankingu, ale czy to problem Legii?? I czy te zespoły, które poodpadały, dały w ten sposób Legii punkty?? Nie. Legia sama je wywalczyła, grając lata wcześniej regularnie w Europie (między innymi wygrywając grupę Ligi Europy, jako jedyny klub z Polski).

mati - 12 marca 2023, 21:41:03 - *.cccs.de
@heh akurat największy sukces w historii polskiej piłki klubowej nie ma legia tylko Polonia Bytom bo jako jedyna zdobyła europejskie trofeum, Puchar Intertoto właśnie. Tak swoją drogą Lech może ten sukces w tym sezonie powtórzyć. Tak troche żartując "dajcie Legii takich rywali jakich dostał Lech, to też awansują do 1/8 LK" no tak troche nie bardzo patrz Dudelange Reszta pasuje ale te Stjarnan to jest wpadka Lecha nie legii, coś ci się chyba pomyliło czy legia też coś tam miała? legia to co kojarze to bardziej Vetra Wilno, Sherif Tiraspol, Omonia czy właśnie Duelange, Astana, Trava?

ziutek - 12 marca 2023, 21:49:52 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
@ mati
No tak z Nomme Kalju to juz nie byla wpadka bo to topowa ekipa. Nie dodałeś dziwnym trafem Karabachu do tej listy Legii. Wiesz jak sie gra często w pucharach to jest większa szansa przegrac niz jak sie nie gra regularnie bo sie do niech nie łapie.Prosta matematyka. Czaisz czy nie kminisz?

ziutek - 12 marca 2023, 21:55:48 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
I ty tak serio porownujesz obecne dudelange, które regularnie przegrywa w lidze lux do tego co gralo wtedyz Legią? Gdzie dudelange grało w lidze europy. Druzyny pokroju Romy sie w LE męczyły z nimi.

Guru - 12 marca 2023, 21:58:06 - *.cable.dynamic.v4.ziggo.nl
16k frekwencji 🤣🤣🤣🤣po co oni grają,jak tam nikt nie chodzi na mecze....

ziutek - 12 marca 2023, 21:58:35 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
Tak samo drużynę scheriffa porównać chcesz do tych ogórków z Islandii czy Estonii.Zabawne

mati - 12 marca 2023, 21:59:31 - *.24.197.18
@ziute o Karabachu mówilem pare postów wcześniej ale wiesz że legia chociażby ze wstydu powinna siedzieć cicho w tej kwestii bo dostała u siebie 0-3 od Karabachu, Lech u siebie wygrał. Z Nomme Kalju Lech wygrał 3-0 więc jaka to wpadka ja się pytam? Od kiedy awans to wpadka? ja wiem że po za Strajnan i Zalgirisem nic na Lecha nie macie w kwestii Europy ale już nie wsadzaj na siłe pojedyńczych meczów gdy Lech awansował. Bo ja mówię otwarcie tylko o odpadnięciach legii takich jak Vetra Wilno, Omonia, Astana, Trava , Dudelange, Sherif Tiraspol, Karabach. jakbym miał wypominać pojedyńcze mecze legii to by całego dnia nie starczyło.

heh - 12 marca 2023, 22:00:54 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie mówię o tym, że Legia osiągnęła największy sukces w Europie, ale najwięcej razy pokazywała się z dobrej strony. Zrobiła tam najwięcej dobrego. A jeśli chodzi o Astanę, Vetrę, Sheriffa, Omonię, Dudelange, Astanę i Trnavę to powiem tak. Powinni te mecze wygrać, tak, nie ma usprawiedliwienia. Niemniej:
- Astana: Wyszła w tym samym sezonie z grupy LE i przez kilka następnych lat dość dobrze prezentowała się w Europie (jak na "ogóra z trzeciego świata"). Ostatnimi czasy skapcanieli.
- Vetro: Tu nie ma usprawiedliwienia, to prawdziwa wpadka.
- Sheriff: Odkąd odpalił (od tego sezonu z Legią) zagrał w LM więcej niż na przykład Lech i potrafił ograć na przykład Real, myślę, że to wystarczy.
- Omonia: Odkąd odpaliła (od tego sezonu z Legią) to do dziś regularnie gra w LE, a polskie kluby nie grają regularnie w LE.
- Dudelange: W sezonie, w którym wywalili Legię, potrafili nawet w grupie LE postrzelać sobie gole Milanowi na wyjeździe, a (jak dobrze pamiętam) sezon później wygrać mecz grupowy w LE (tak, ponownie się dostali do fazy grupowej LE). Potem powyprzedali swoich "monolitowych zawodników" i przyszło im grać z tuzami pokroju Lecha, na których ze swoim obecnym składem byli już za słabi (ciekawi mnie swoją drogą, czy z "tamtym" Dudelange Lech by wygrał).
- Trava: Tutaj jak w przypadku Vetro, to jest wpadka (choć ten Spartak był tak "hajpowany" przez dziennikarzy w tym sezonie, że może faktycznie coś było w tym klubie, ale ja "tego czegoś" nie dostrzegłem i uznaję to za wpadkę).
Powtarzam, Legia powinna te mecze WYGRAĆ i tutaj nie ma wymówki. Niemniej bądźmi szczerzy, aż takie "ogóry" to nie są, jak inni mówią. Równie dobrze moglibyśmy teraz uznawać Vaduz za "porządny klub Europejski", ponieważ zagrał w LK. Ale wiemy, jaka jest prawda. Poza tym, gdyby Lech był lepszy (częściej zdobywał Mistrzostwa Polski), to miałby "więcej okazji" na wpadki (nie mówię, że by je miał, ale miałby na nie szanse), ale często był za słaby nawet na to .

ziutek - 12 marca 2023, 22:03:40 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
@guru 16 k . Taka frekwencja pozwoliła ze nikt inny przez cały weekend sie do niej nawet nie zbliżył na zadnym stadionie.Mimo ze to najniższa na Legii w tym sezonie.Taka ciekawostka.

heh - 12 marca 2023, 22:04:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ziutek Racja .

mati - 12 marca 2023, 22:11:13 - *.cccs.de
@heh ziutek tylko pomijasz jeden istotny fakt który jest pewnie dla ciebie niewygodny. Dudelange, Astana , Trnava to są kluby które Lech i Raków w tym sezonie wywalili z eliminacji. Raków Astane aż 5-0, można? Można. Ktoś kiedyś mądrą powiedzial że legia może przegrać z każdym zwłaszcza w Europie i to do niej pasuje jak ulał. O mistrzostwach Polski lepiej się nie wypowiadajcie bo przypomne tylko słowa Macieja Szczęsnego jak to wszystko było kupione i załatwione dla legii zwłaszcza w latach 90tych w których on był waszym kapitanem.

ziutek - 12 marca 2023, 22:14:51 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
@mati
Szczycisz sie wyeliminowaniem dudelange które przyszło w wielkich trudach.Zapytalem sie cb czy ty serio porownujesz obecne dudelange które na dziurę regularnie dostaje od tego co po wyeliminowaniu Legii grala w Lidze Europy( nie w LK) . Jednak unikasz odp.

heh - 12 marca 2023, 22:16:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Ale nie porównuj nazw klubów tylko ich dyspozycję w danym momencie. Jak mówiłem, Legia powinna mimo wszystko z nimi wygrać, niemniej zarówno Dudelange, Trnava jak i Astana, gdy grały z Legią to były zupełnie inne zespoły pod względem jakości (choć powtórzę, dla mnie ta Trnava to mimo wszystko wpadka). Równie dobrze można powiedzieć, że Legia miała silniejszą Slavię niż Raków, a wiemy, kto awansował, a kto nie. Poza tym, jak dobrze wiem, Legia nigdy nie odpadała z Islandczykami. A co do pojedynczych meczy, tutaj z przekąsem, ale się zgodzę. Pojedynczy mecz to i Celtic potrafił przegrać na Gibraltarze.

heh - 12 marca 2023, 22:19:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Jeśli jesteś tylko od trollingu, to przyznaję, że jesteś skuteczny. Ale jak jesteś poważny, to równie dobrze możemy przeciągać linę przez 25 godzin na dobę zaginając czasoprzestrzeń, a i tak każdy będzie mówił swoje racje.

ziutek - 12 marca 2023, 22:20:59 - *.dynamic-4-waw-k-3-0-0.vectranet.pl
@mati
Astana tez cos cieniutko skoro mają bana na puchary.Kary sie posypaly. To nie ta Astana co grala przeciwko Legii. Wymieniasz scherifa który więcej razy gral w LM niz Amica. Do tej pory gra scheriff w tym olbrzymim pucharze co amica.Powagi trochę.

heh - 12 marca 2023, 22:24:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Swoją drogą, smutne jest to, że zajmujemy się deprecjonowaniem innych, zamiast wspieraniem swoich oraz dostrzeganiu dobrych rzeczy u innych. Więc chcę przynajmniej spróbować zrobić to drugie. Jak wspominałem, Lecha nienawidzę, ale go szanuję. Szanuję sukcesy Europejskie (które pamiętam):
- Szanuję wyjście z grupy z Man City, Juve i Salzburgiem, a także walkę z Bragą.
- Szanuję dojście 2 sezony temu do fazy grupowej LE, ponieważ droga była trudna (w tym prawie samy wyjazdy)
- Szanuję tegoroczny sukces w LK.
To naprawdę szanuję i potrafię to docenić. A kopleksiarzom nie potrafiącym docenić osiągnięć Legii "nie powiem co i gdzie".

mati - 12 marca 2023, 22:40:16 - *.fellwock.tor-exit.calyxinstitute.org
@heh akurat co do Europy to z jednym się zgadzam że tam gramy dla ligi, w samej lidze możemy się żreć co jest naturalne ale tam przynajmniej sobie nie przeszkadzajmy. Jeśli legii jakimś cudem uda się awansować do grupy się nie wyłożą na eliminacjach to im pogratuluje tak jak życzę Rakowowi awansu minimu do LK i niech tam sobie spokojnie ranking robią bo mają mizerny
PS. Zapomiałeś że Lech miał jeszcze jedną grupę w LE bo z FC Basel i z innymi
@ziutek a propo bana na puchary to legia też kiedyś takiego dostała ale nie za finanse tylko za zdemolowanie stadionu Vetry po odpadnięciu

heh - 12 marca 2023, 22:48:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@mati Nie zapomniałem, po prostu akurat to (poza wygraną we Włoszech) nie wywołało u mnie takiego podziwu, jak wcześniej wspomniane sukcesy . Niemniej za sam awans do grupy można pogratulować. Tak samo w powyższej wiadomości doceniłem dotarcie 2 lata temu do LE, bo droga była trudna, ale o samej LE to już lepiej nie mówić.

heh - 12 marca 2023, 22:54:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PS: Równie dobrze możemy powspominać transparent "Litewski..., klęknij przed...". Może bana przez to nie było, ale niesmak pozostał.

heh - 12 marca 2023, 22:56:56 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mamy (jako Legia i Lech) swoje sukcesy i momenty wstydu. Ale przynajmniej coś próbujemy zdziałać w Europie i tego Nam nikt nie odbierze.

kibic - 12 marca 2023, 23:16:01 - *.204.45.162.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Większej hipokryzji niż transparent na legii nie sposób sobie wyobrazić😂😂😂Proponuję całemu duchowieństwu z żylety, wspólne czytanie Encyklik JP2 przed każdym grillowaniem👌👍

Giovanni - 12 marca 2023, 23:28:30 - *.30.8.97.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jak zwykle jest że skrzywdzono rywala Legii.
A co do transparentu to szkoda gadać.
Dobrej nocy wszystkim

smutne - 12 marca 2023, 23:32:30 - *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Innymi słowy "Ręce precz od obrońcy krzywdzicieli dzieci"

ZL - 12 marca 2023, 23:36:33 - *.centertel.pl
Szacunek Legio za transparent ! A skowytem ubeków i ich potomków nie ma co się przejmować. Jeszcze Polska nie zginęła...!

Fox - 12 marca 2023, 23:53:34 - *.226.160.82
Brawo Legia za grę i za transparent!

Tarnovia - 12 marca 2023, 23:55:00 - *.150.229.86
Stal Wstydu NIE przyniosla, przeciez przy stanie 1:0 dla Legi Mielczanie mieli 2 setki, i niestety nie wykorzystane, mogla byc 2:1 dla Mielca, ale co sie nie wykorzysta to sie zemsci i Legia wykorzystala co miala. Stal ma po prostu slabo ustawiony celownik, co z tego ze stwarzaja te 3 100% sytuacje w II polowie jak brakuje wykonczenia. Brakuje takiego rasowego napastnika jakim byl Bogus Cygan, czy nawet ostatnio ten caly Hamulic. Gdyby Bosniak gral dalej w Mielcu to napewno Stal by punktowala. Sprzedali go, kase zgarneli dobra, ale niestety sciagnieli 2 niewypaly ktore nie strzelaja i teraz niestety Mielec musi drzec o utrzymanie. Szczegolnie martwi to ze na wiosne wogole w 6 meczach strzelili co 1 bramke ? przepraszam za pomylke. Oby Stal sie utrzymala. Pozdrowienia z Tarnowa

Kilof - 13 marca 2023, 0:07:34 - *.pl
Legia obrońcy pedofilów ale jaja. Hahahaha.

jarock - 13 marca 2023, 0:20:20 - *.icpnet.pl
Brawo dla kibiców Legii za obronę zasad :BÓG, HONOR, OJCZYZNA.

e on line - 13 marca 2023, 0:30:42 - *.6.140.146.ipv4.supernova.orange.pl
Majewski pakuj się

mati - 13 marca 2023, 0:43:36 - *.noconname.org
@jarock a co ma wspólnego z Bogiem pedofil w sutannie i przenoszenie go w "nagrode" do innej parafii? Czyli co mówienie prawdy kościele to grzech, a gwłacenie dzieci już nie?

Ghkkk - 13 marca 2023, 0:48:55 - *.centertel.pl
@c6743.Klasyk w polskiej lidze?No uśmiałem się nieźle!!!😂😂😂😂

jarock - 13 marca 2023, 0:55:41 - *.icpnet.pl
noconname.org( mati) ... ano to , że Bóg jest miłosierny nawet dla Ciebie...

Bol - 13 marca 2023, 1:15:17 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tak sobie popatrzyłem z ciekawości na występy Lecha w Europie i wychodzi na to, że przegrali w 2006 roku z FC Tiraspol . Więc nie tylko Legia ma na rozkładzie Mołdawian .

Poco - 13 marca 2023, 1:16:24 - *.play-internet.pl
Kibice Legi świetny doping! Ale zachowanie niektórych kibiców wobec dzieciaków z Mielca na sektorze rodzinnym słabe..wręcz żałosne

Bolek - 13 marca 2023, 3:10:43 - *.play-internet.pl
Mati popieram Ciebie w sprawie skandalu pe dofili w kościele i tuszowaniu tego przez Wojtyłę i biskupów a kibole Legii lepiej niech milczą bo takim hasłem tylko się ośmieszają. Patologia chce być sędzią

papa - 13 marca 2023, 6:02:38 - *.19-3.cable.virginm.net
@mati ty jednak troling uprawiasz, a przy okazji propagande rowna tej rosyjskiej. Piszesz ze wiekszosc klubow z Polski przegrywala ze Szwedami w pucharach ale zapominasz dodac ze w tej wiekszosci jest Lech, ktorego dwa razy spuscili Szwedzi. Dla pelnego obrazu dodam ze Legia nigdy nie odpadla z pucharow z klubem ze Szwecji, a grala z nimi 3-krotnie plus dwa razy w Intertoto.

abcd - 13 marca 2023, 6:51:20 - *.158.247.9
Jak długo jeszcze łysy pseudo-trener będzie zasiadał na ławce Stali ? Oby niedługo bo to gość wyprawia ze składem i zmianami to skandal !!!!

Parantrop - 13 marca 2023, 7:46:00 - *.toya.net.pl
Jedna zdobyta bramka w ostatnich siedmiu meczach przez Stal to marsz do I ligi.

Neutral60 - 13 marca 2023, 8:21:39 - *.icpnet.pl
Od pewnego czasu wszem wiadomo ,że Kolejorz nastawił się na mecze na boiskach Europy. W PK sukcesy dają awanse do następnych rund ,bezcenne punkty w rankingu UEFA (Kolejorz 104 miejsce ,Legia 137 a Raków 255) większe pieniądze niż lidze za awanse, reklamy ,za prawa do transmisji i za bilety wejściowe(frekwencja ogromna).Kolejorzowi wystarczy w tym sezonie miejsce na podium ekstraklasy by już jako zespół rozstawiony (po to te punkty UEFA) zawitać ponownie na europejskie boiskowe salony.

gool - 13 marca 2023, 8:31:27 - *.22.245.70.ipv4.supernova.orange.pl
mati co ty porównujesz frekwencję w LK do esa 16tyś to jest i tak bardzo dużo jak na extraklapę

Teraz my - 13 marca 2023, 8:51:36 - *.204.108.94.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Legia naprawdę chce grać tym składem w pucharach europejskich??????

undo - 13 marca 2023, 8:55:17 - *.95.26.239
nie komentuję czegoś czego nie da się skomentować

JS - 13 marca 2023, 10:46:48 - *.centertel.pl
Legia już nic nie zrobi.Mistrz jedzie do Częstochowy.

mielcok - 13 marca 2023, 13:34:02 - *.151.41.83
do Tarnovia: Dzięki za pozdrowienia od najstarszego klubu w regionie i przypomnienie postaci Ś.P. Bogusia C. Legendarna Stal Mielec też pozdrawia Rodowitych Tarnovian, zwłaszcza z Piaskówki.

Zico - 13 marca 2023, 17:55:09 - *.204.4.57.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Legia brawo za transparent papieski

paprykarz - 14 marca 2023, 7:38:30 - *.net.e-cho.pl
Ciekawie sformułowany tytuł - serwis już uznał że Legia nie ma szans na mistrzostwo i jedyna rywalizacja to o drugie miejsce z Lechem...

Węglokoks - 14 marca 2023, 19:48:01 - *.icpnet.pl
Końcówka będzie ciekawa. Postawiłem na Raków w Betfanie, ale Legia jeszcze może powalczyć o majstra.

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas