[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


11 sierpnia 2006, 21:54:43 - Fabio
Widzew 2-1 ŁKS

W meczu otwierającym 3. kolejkę Orange Ekstraklasy Widzew wygrał na własnym stadionie w 55. derbach Łodzi z ŁKS-em 2-1 (2-1). Pierwszą bramkę w tym meczu zdobył dla gospodarzy już w 9. minucie Andrzej Tychowski. Na 2-0 podwyższył Saša Bogunović w 30. minucie po akcji prawą stroną Adriana Budki. ŁKS przed przerwą zdołał zdobyć kontaktowego gola, w 45. minucie Fabiniaka pokonał Łukasz Madej. W drugiej odsłonie przewagę posiadał ŁKS, jednak rezultat nie uległ już zmianie.

11 sierpnia 2006, 20:00 - Łódź
Widzew Łódź 2-1 Łódzki KS
Andrzej Tychowski 9, Saša Bogunović 30 - Łukasz Madej 45

Widzew: 21. Bartosz Fabiniak - 14. Marcin Nowak, 15. Andrzej Tychowski, 19. Piotr Stawarczyk, 5. Robert Kłos (79, 4. Bartłomiej Konieczny) - 16. Adrian Budka, 10. Jakub Rzeźniczak, 8. Bartosz Iwan, 17. Nenad Zečević - 13. Krzysztof Sokalski (69, 25. Piotr Kuklis), 24. Saša Bogunović (77, 18. Bartłomiej Grzelak).

ŁKS: 30. Bogusław Wyparło - 3. Sebastian Przybyszewski, 7. Tomasz Hajto, 28. Zdzisław Leszczyński (82, 21. Adrian Świątek), 4. Mariusz Magiera (46, 6. Arkadiusz Mysona) - 10. Łukasz Madej, 24. Mamia Dżikia, 9. Rafał Niżnik, 11. Robert Kolendowicz - 16. Ensar Arifović, 31. Grzegorz Kmiecik (71, 15. Sebastian Kęska).

żółte kartki: Stawarczyk, Rzeźniczak, Tychowski - Arifović, Hajto.

sędziował: Tomasz Mikulski (Lublin).
widzów: 9500.

Czarni R-m - 11 sierpnia 2006, 21:56:02 - *.tkdami.net (*.16.253.102)
Brawo Widzew pozdro od kibiców Czarnych Radom

Benton - 11 sierpnia 2006, 21:56:11 - *.alpat.net
Wasza szybkość mnie przeraża:D
Widzew wygrał,świat jest piękny...

bolivar - 11 sierpnia 2006, 21:59:27 - *.punkt.pl
I tak powinno być zawsze...

ss - 11 sierpnia 2006, 22:01:18 - *.153.254.189
pozdrowienia od Ruchu Chorzow dla Widzewa.dzis my tez wygralismy!!!!!

KSZO - 11 sierpnia 2006, 22:02:09 - *.telkonet.pl (*.5.2.126)
Brawo dla Widzewa z Ostrowca !!
RTS RTS !!!

baja-sos - 11 sierpnia 2006, 22:07:44 - *.alpat.net
wiadomo kto jest najlepszy w lodzi.lodz nalezy do widzewa .lks sie nadaje do 2 ligi tam ich miejsce.widzew na mistrza .pozdro dla fanów widzewa i oczywiscie fanek

ss - 11 sierpnia 2006, 22:08:29 - *.153.254.189
dlaczego skasowaliscie moj komentarz???!!!

Damian - 11 sierpnia 2006, 22:08:55 - *.tom-net.pl (*.168.2.110)
ogladalem meczyk w C+,kurde I polowa to myslalem ze Widzew zniesie ŁKS a w drugiej połowie na odwrot..powinien byc remis ;)
CRACOVIA - LECH - ARKA

Trynik - 11 sierpnia 2006, 22:09:22 - *.toya.net.pl
a pisałem że z Madeja będą ludzie,szkoda jak zwykle porażka,mimo wszystko dzięki działaczom Widzewa derby już drugi rok nie sa tymi samymi derbami to już nie te mecze...

piotras - 11 sierpnia 2006, 22:09:35 - *.icpnet.pl
gratki dla widzewiaków, ale zamponowała mi waleczność ŁuKaSza madeja, w końcu się wstrzelił.
pozdrowka dla całej łodzi z poznania

ss - 11 sierpnia 2006, 22:09:41 - *.153.254.189
sorry!zwracam honor

staRvin - 11 sierpnia 2006, 22:11:07 - *.stk.vectranet.pl
bravo dla Widzewa Pozdrowienia z Chorzowa !

karem - 11 sierpnia 2006, 22:12:14 - *.tkdami.net (*.139.38.114)
brawo!!!!!!!!!!!!!!

ryzli - 11 sierpnia 2006, 22:13:26 - *.219.160.6 (*.219.178.35)
Widzew pokazał, że ŁKS nie jest wstanie ibecnie wygraćw derbach.
Oby tak dalej, i oby Widzew zdobył wkońcu Mistrza Polski

Chiesa - 11 sierpnia 2006, 22:16:03 - *.zabrze.net.pl
Cudownie! Zasłużone zwycięstwo Widzewa! Pięknie! Rządził, rządzi i będzie rządził nasz Widzew kochany! Pozdro z Zabrza dla wszystkich widzewiaków!
Widzew forever (od 22 lat)!!!

radeon_zks - 11 sierpnia 2006, 22:16:57 - *.chello.pl
OOOOOOOOO Łodzki Widzew ole POZDRO dla Całego Widzwa z Piotrkowa

moi - 11 sierpnia 2006, 22:19:23 - *.toya.net.pl
Nie musiałeś dodawać, że z Piotrkowa.
Wiadomo, że nie z Łodzi.

Darek - 11 sierpnia 2006, 22:24:33 - *.cable-modem.tkk.net.pl
Brawo WIDZEW!
Łódzkie rządzi
1. GKS Bełchatów 2 6pkt
2. Widzew Łódź 3 6pkt
3. Łódzki KS 3 4pkt

Maniek - 11 sierpnia 2006, 22:26:56 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
ufff, no w drugiej połowie sporo piwa trzeba było wypić, coś michał musisz zmienić, zebysmy te sily mieli na caly mecz!!!Widzew ole!!!

vvv - 11 sierpnia 2006, 22:40:15 - *.cosmosnet.pl
Michal jakies odzywy im zapodaj :-)

fan - 11 sierpnia 2006, 22:45:25 - *.chello.pl
Brawo lks zawsze z wami graliscie super pozdro od fanow z zawiszy{IV}bedzie dobrze

patip89 - 11 sierpnia 2006, 22:46:25 - *.toya.net.pl
Czy wygrywasz czy nie ja i tak kocham Cię! W moim sercu ŁKS i na dobre i na złe!!

mateo - 11 sierpnia 2006, 22:47:29 - *.ostnet.pl
Wiadomo, że derby rządzą się swoimi prawami, ale mimo wszystko gra Widzewa pozostawiała wiele do życzenia, zwłaszcza w drugiej połowie. Głównie dzięki nieskuteczności zawodników ŁKS-u w drugiej części spotkania wynik już się nie zmienił. Kogo bym wyróżnił? W ekipie ŁKS-u zdecydowanie Grzegorz Kmiecik, którego ściągnięcie z placu gry odbiło się na atakach gości. Widać spore umiejętności u Kolendowicza. Dobre spotkanie również Rafała Niżnika. Skądinąd swą grą wcale mnie nie zachwycił Łukasz Madej, poza bramką i kilkoma zwodami nad piłką nic wielkiego nie pokazał. W Widzewie nieźle spisał się duet Serbów, bramkarz Fabiniak, waleczni byli Rzeźniczak, Iwan i Tychowski, a przede wszystkim obiecująca była gra - wprowadzonego na ostatnie 15 minut - Bartka Grzelaka, który moim zdaniem za niedługo stanie się najlepszym zawodnikiem Widzewa oraz jednym z najlepszych strzelców OE. Pozdrowienia dla zawodników i kibiców Widzewa, zwłaszcza tych na stadionie.. świetna atmosfera, wspaniały doping.. wciąż w uszach brzmi: "Ole Widzew kocham Cię..."

Pablo - 11 sierpnia 2006, 22:51:44 - *.163.rev.vline.pl
Jakiegos szamana trzeba z Afryki sciągnąc zeby zdjął tą klątwe.Juz nie pamiętam kiedy ŁKS wygrał w derbach.Kibicowanie ŁKSowi to trudna miłosc ale i tak kocham tylko ŁKS

piotrek rt - 11 sierpnia 2006, 23:00:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
ogladalem mecz w canal+ i mam mieszane uczucia. Oczywiscie duma mnie rozpiera bo Widzewek nadal rządzi w Łodzi ale ta druga połowa to tylko modlitwa naszych o koniec meczu. Zmiana Bartka Grzelaka dużo dała bo juz w samej koncowce bazar nie stworzyl jakiejs groznej akcji. Piekne zwyciestwo piękny dzien. I jak tu nie kochać Widzewa???

Przemko - 11 sierpnia 2006, 23:05:11 - *.toya.net.pl
Wielki szacuneczek dla Pablo. Kochać trzeba na dobre i na zle. Porażka w derbach boli strasznie, ale ja jestem dzisiaj bardzo szczesliwy. Widzew w pierwszej polowie dzielil i rządzil, niestety glupia bramka pod konieć pierwzej połowy sprawila że ŁKS poczul że może zremisować ten mecz. Kilka naprawde ciekawych akcji z ich strony ale to znowu Widzew pokazal swój slynny charakter i wole walki dzieki czemu znowu rządzimy w Łodzi.
Tylko WIDZEW RTS!!!!

Niebieska - 12 sierpnia 2006, 9:23:09 - *.dynip.asn.pl
No Widzew piękny meczMy w Chorzowie wygraliśmy po ciężkiej walce walce z Odra 1-0.Pozdro dla wszystkich widzewiaków.JEST NAS 2 WIDZEW&RUCH

ZLubin - 12 sierpnia 2006, 9:26:17 - *.2.83.254
Świetnie Widzew. Pozdrówki z Lubina.

ja - 12 sierpnia 2006, 9:38:00 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ale to widzew spadnie do 2 ligi - bo to derby wiec wiadomo ze kazdy moze wygrac,ogolnie lks jest lepszy.

Carlos - 12 sierpnia 2006, 10:39:18 - *.165.130.93
Ta ŁKS jest zawsze lepszy tylko od kilkunastu lat nie wygral w derbach. Sklad tez maja zawsze lepszy tylko w tabeli sa nizej. Hajto to nieporozumienie. Jakby Grzelak byl w pelni sil i gral wczesniej to by bylo okazalsze zwyciestwo. Ale swoja droga Grzelak jest silny skoro przepchnal Hajte...

_lovellas_ - 12 sierpnia 2006, 10:49:05 - *.139.47.65
Kochajcie WidzeW

pisu - 12 sierpnia 2006, 10:54:30 - *.adsl.inetia.pl
Nie przepadam za widzewem bo jestem kibicem kszo ale gratuluje idzewoi !!!RtS

KIBOL - 12 sierpnia 2006, 11:08:23 - *.e-cho.eu
pozdro łks , będzie dobrze

killer - 12 sierpnia 2006, 11:23:46 - *.177.34.66
ja skad sie urwałes derby sa derbami wygrywa lepszy tylko Widzew pozdro dla Ruchu i gratulacje z wygranej Odra

GiRl of ŁK - 12 sierpnia 2006, 11:42:08 - *.metronet.pl (*.168.7.139)
to nie przypadek chyba ze ruch tez niebieski...tylko ŁKS ŁÓDŹ POLSKA nie jakis widzef from wioska

mca (L) - 12 sierpnia 2006, 11:58:35 - *.aster.pl (*.86.0.162)
Bravo oba Kluby - Widzew za pierwszą połowę ŁKS za drugą!!! Naprawdę fajny meczyk - choć widać że jest jeszcze wiele do zrobienia takie mecze się ogląda z przyjemnością gdzie piłkarzom po prostu zależy na zwycięstwie!!! życzę wielu sukcesów dalej!!!
Legia&Pogoń&Zagłębie&Olimpia!

ms - 12 sierpnia 2006, 12:22:09 - *.toya.net.pl
GIRL of ŁK - takich jak ty nikt nie nauczy pokory. Zawsze będziecie szczekać. Teraz będzie z miesiąc spokoju a póżniej znów będą teksty co to ŁKS nie zrobi z Widzewem na wiosnę. U was to normalne do czasu gdy przychodzą derby i dostajecie bęcki. Idąc twoim tokiem myślenia to skoro Widzew nie jest z Łodzi to ŁKS nie jest polskim klubem. Przypominam o założycielach i "korzeniach"....
PS. Gdzie jest dzisiaj Kondziu, Karpiu, Rodowity itd? Dziś nie macie nic do powiedzenia?

emilio - 12 sierpnia 2006, 12:23:43 - *.microchip.net.pl (*.25.136.19)
a nzpastnik którego został ściągnięty z Polonii chyba Rybski nawet minuty jeszcz nie zaliczył w I-Lidzeto miało sens go zabierać????????????????

ełksaforev - 12 sierpnia 2006, 12:29:11 - *.toya.net.pl
widzewek napawa się cudem uratowanym zwycięstwem, bądźcie chociaż obiektywni że nie byliście lepsi i każdy postronny widz powie że remis byłby sprawiedliwszy. Cieszyć się może Puchalski który dopiął swego, obdarł derby z oprawy ale dał przewagę swojej drużynie, to dało o sobie znać na boisku na początku meczu. Na wiosnę derby odbędą się tylko przed publicznością z ŁKS-u a kilkaset niedobitków z widzewa zginie w tłumie. Zobaczymy jaką drużynę to uskrzydli?! Zachowanie waszych pseudo poniżej krytyki, jak zwykle jesteście silni na dystans, kamienie i rzucane w nas petardy, oto wasza gościnność... wstyd! Derby wymęczyliście ale żądzić to sobie możecie na swoim osiedlu pod Łodzią! ŁKS klubem Łodzi jest!!!

ŁKS fan - 12 sierpnia 2006, 12:32:24 - *.adsl.inetia.pl
Nic się nie stało ŁKS nic się nie stało!No i co widzewiaczki gdzie wasz protest?Rudy zbyszek pogroził palcem i co nici z protestu?Pod tym względem nigdy nam nie dorównacie!u nas jak był bojkot derbów to był bojkot i basta ,a u was co wiele krzyku i lipa!TRZEBA BYĆ OSTRYM BY BYĆ RYCERZEM WIOSNY!TYLKO ŁKS.POZDROWIONKA ZGODY!

ms - 12 sierpnia 2006, 12:33:24 - *.toya.net.pl
ełksaforev - może wy żądzicie a my RZĄDZIMY nieuku. Już zaczynasz straszyć następnymi derbami? Smieszny koleś z ciebie.............

Hyper - 12 sierpnia 2006, 12:33:59 - *.system.szczecin.pl
@Bad Boy: Twój komentarz jest żałosny.
Jakieś dymy były na stadionie? Czy w miarę spokojnie?

ełksaforev - 12 sierpnia 2006, 12:36:04 - *.toya.net.pl
ms, nie straszę, tyko stwierdzam fakt, nie macie wstępu na nasz stadion tak jak my na wasz

ms - 12 sierpnia 2006, 12:37:57 - *.toya.net.pl
Nie mieszaj tych spraw ze sobą. A jaki ja czy ty mamy wpływ na ilość biletów dla was? Zaden.

ełksaforev - 12 sierpnia 2006, 12:41:49 - *.toya.net.pl
zgadza się, ale zgodzisz się że fani dają drużynie przewagę która zaprocentowała wam w pierwszej połowie. U nas będzie odwrotnie.

kubas - 12 sierpnia 2006, 12:43:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.116.24.203)
czemu na ŁKS Widzewiacy mówią bazar?? i czy były jakieś dymy przed w trakcie i po meczu?? dz z góry;))))

ełksaforev - 12 sierpnia 2006, 12:43:43 - *.toya.net.pl
wstyd, to Bełchatów na swoim małym stadionie dał wam więcej biletów!

prOj3ctt - 12 sierpnia 2006, 12:47:23 - *.futuro.kielce.msk.pl
Gratulacje, Korona gra dziś czekają Kielce.

RTS - 12 sierpnia 2006, 12:54:04 - *.toya.net.pl
kubas, ponieważ wokół tego stadionu odbywa się w sobote i niedziele wielki bazar - podrabiane ciuchy, kradzione radia, futra ze wschodu, pirackie oprogramowanie, jak na stadionie X-lecia. Swego czasu ŁKS utrzymywał sie głównie z tego bazaru i juz sie tak utrało, ze ŁKSiacy to bazarowcy a ich stadion to bazar.

ełksaforev - 12 sierpnia 2006, 12:58:54 - *.toya.net.pl
do rts, a o was się utarło że podmiejscy i nikomu nie trzeba tłumaczyć dlaczego.

ms - 12 sierpnia 2006, 13:01:24 - *.toya.net.pl
Zgodzę się, że fani dają przewagę i jestem za tym żeby było was więcej ale jak już pisałem my akurat nie mamy na to wpływu. Co do Bełchatowa to inna sprawa. Oni mają podobnie jak wy dużą "klatkę" dla gości więc co im za różnica wpuścić więcej skoro i tak się zmieszczą. Poza tym nie zabierają przy tym miejsc swoim kibicom...

detomasso - 12 sierpnia 2006, 13:09:59 - *.99.rev.vline.pl (*.16.6.195)
łks...prawie jak WIDZEW
:]

AMICA_Wron - 12 sierpnia 2006, 13:26:07 - *.internetdsl.tpnet.pl
Miejmy nadzieję, że panowanie widzewa skończy się za pół roku. Brawa dla ŁKSu za grę do końca
pozdro 4all

Widzew - 12 sierpnia 2006, 13:34:49 - *.chello.pl
emilio rybski był wypożyczony do poloni

Tnk - 12 sierpnia 2006, 13:35:32 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.43.47)
widzew jest wielki i udowodnil to w kolejnym meczu młodość ządzi!!! co ja widze co ja widze widzew znowu pierwszy w lidze!!! widzew mistrzem polski

Carlos - 12 sierpnia 2006, 13:53:20 - *.schoolcentre.com.au
Wygrywa ten kto strzela bramki. Co z tego ze mieliscie przewage w drugiej polowie skoro nic niej nie wyniklo? Jakos od lat przegrywacie, a zawsze jestescie lepsi. Po prostu my strzelamy i dajemy sie Wam wyszalec bo i tak nic z tej przewagi nie wynika. Zaraz po meczu juz mowicie o nastepnym... to juz norma. Derby dla Widzewa!!!
Na wiosne i tak wejdzie ze 3tys. Widzewa na Wasz stadion bo szkoda Wam bedzie tej kaski z biletow. Tradycja Waszych przodkow zobowiazuje. Kasa przede wszystkim. Liczy sie kazdy grosik...
Aha gratuluje Wam stowarzyszenia, ktore wzielo od Widzewa bilety po 15 a sprzedalo po 30. Tak robic swoich to jest to!

ełksaforev - 12 sierpnia 2006, 14:06:27 - *.toya.net.pl
do ms, w Łodzi początków XX stulecia oprócz Polaków wielu było Niemców, Żydów i Rosjan, jednak ani ŁKS ani wasz widzew nie są klubami żydowskimi, choć i u was i u nas nazwiska kilku założycieli nie są polskie (raczej niemieckie niż żydowskie). Typowymi dla Łodzi klubami żydowskimi były: Tel-Chaj, Hakoah, Makabi, Hasmonea, Bar-Kochba i inne. Był też rosyjski klub Aurora i niemieckie: Union Touring, Sturm czy też założony przez Anglika Newcastle. Typowe kluby żydowskie działały wtedy nie tylko w Łodzi ale i wielu innych polskich miastach.

GiRl of ŁK - 12 sierpnia 2006, 14:31:20 - *.dip0.t-ipconnect.de
ja tylko zwrocilam uwage na aspekt ze spora czesc waszych kibicow to ze strefy podmiejskiej dojezdza do Lodzi, a co do historii klubow to moze widzewskimi korzeniami sie lepiej zajmij jak juz takis oczytany..poza tym nie pisz ze dostalismy becki bo mecz pewnie widziales i z 2 polowy nie mamy sie czego wstydzic, to ze ma sie fart nie oznacza ze jest sie lepszym. £KS to tozsamosc tego miasta,klub od poczatku z Lodzia kojarzony, a widzew to moze od jakis 30 lat tak "praktycznie" funkcjonuje, wiec nie oceniaj pryzmatem jednego meczu.
P.S kondziu i reszta gdzie "dzis" sa to nie wiem, za to wczoraj pewnie na meczu byli.

ms - 12 sierpnia 2006, 14:43:46 - *.toya.net.pl
No i co z tego że dojeżdża? Co chcesz przez to przekazać i osiągnąć? U was ostatnio wisiała flaga Konstantynowa, przyjeżdżają z Pabianic, Zgierza itd. ( żeby tylko wymienić te większe miasta ) Poza tym piłka nożna polega na strzelaniu bramek a nie dobrym wrażeniu w drugiej połowie. Kto za parę dni będzie pamiętał jak graliście? Co do korzeni to nie przeszkadza mi to, że wasz klub założyli Żydzi bo nic do nich nie mam. Pisząc o tym chcę tylko dać wam do myślenia kiedy piszecie, że Widzew nie jest łódzkim klubem. Więc skoro Widzew nie jest łódzki to ŁKS nie jest polski. Może być?

detomasso - 12 sierpnia 2006, 14:45:58 - *.99.rev.vline.pl (*.16.6.195)
Teraz w Łodzi większość stanowią kibice łódzkiego Widzewa, Widzew jest najważniejszym klubem piłkarskim w Łodzi.Nie jest przypadkiem, że klub ŁKS nie ma wielkich sponsorów, dobrej prasy, że jest nielubiany i traktowany jak piąte koło u wozu.Nic nie znaczycie jako klub piłkarski i przyjmujecie nie wiedzieć czemu tylko postawy roszczeniowe.Na przestrzeni kilkudziesięciu lat nie osiągneliście nic na międzynarodowej arenie piłkarskiej a i w polskiej rodzimej kopanej wasze osiągnięcia są mizerne.Waszą koronną dyscypliną zawsze była koszykówka i tym obok może siatkówki i innych sportów rekreacyjnych powinniście się zajmować-będziecie mieć teraz nowa halę.Piłkę nożną przez duże „P” zostawcie profesjonalistom, bo akurat do tego nie nadajecie się, co udowadniacie na każdym kroku.Czym szybciej powyższe sobie uświadomicie tym mniej stresów,rozczarowań i frustracji będziecie przeżywać...

kondziu - 12 sierpnia 2006, 14:49:55 - *.lodz.dialog.net.pl
gartuluje za zniszczenie ostatnich pięknych derbów Przy okazji chciałem zaznaczyć Ze Kibice pod zegarem zachowywali sie w stosunku do Niciarki i prostej 2000000 razy lepiej nie było z ich strony zbędnej napinki ogólnie ja osobiście nie słyszałem zeby krzykneli chodź raz coś na nas a boki przy naszym sektorku pozal sie boże Naprawde nie macie wpływu co robią te dzieci ??
Jeszcze raz wielkie dzieki za GRAD kamieni

ms - 12 sierpnia 2006, 14:52:37 - *.toya.net.pl
Kondziu - komu się żalisz? Twój tekst jak zwykle na "wysokim" poziomie. Dlatego Cię zapamiętałem i wspomniałem o Tobie. I nie pomyliłem się, jak zwykle "błyszczysz" wypowiedziami. A na ostatnich derbach u was nie rzucaliście? Podajesz jakieś przykłady jakby w waszych szeregach wszyscy byli cacy..

ŁKS-RTK - 12 sierpnia 2006, 14:55:40 - *.retsat1.com.pl
Grad kamieni, latające butelki, petardy, a nawet.. parasol.. Tak wygląda ten "najwyższy w Polsce" poziom kibicowania na widzewie..

ms - 12 sierpnia 2006, 14:58:12 - *.toya.net.pl
Zapomniałeś jeszcze dodać latający śmigłowiec...

mateo - 12 sierpnia 2006, 15:05:36 - *.ostnet.pl
Muszę przyznać, że żałosne są te wasze przechwalanki i epitety wobec rywala zza miedzy, zarówno z jednej jak i drugiej strony. Czy teksty typu 'bazarowcy', 'podmiejscy', 'pejsy' dowartościowują was w jakiś sposób? Moim zdaniem aby powiedzieć, "Widzew/ŁKS jest obecnie najlepszym klubem w Łodzi", należy poczekać do końca rozgrywek i wówczas będzie jasna sytuacja, bo miejsce w tabeli wszystko wyjaśni. Najeżdżanie na siebie przy każdej możliwej okazji to doprawdy żenująca rozrywka dla infantylnych młokosów. Futbol dla kibiców. Pzdr dla normalnych.
Widzew&ŁKS united win!

muszu - 12 sierpnia 2006, 15:07:20 - *.dolsat.pl
nic sie nie stalo ,LKS nic sie nie stalo-pozdrowienia z Belchatowa

ms - 12 sierpnia 2006, 15:12:03 - *.toya.net.pl
Pozdrowienia z Bełchatowa? Powyżej czytałem, że tylko Widzew ma kibiców poza Łodzią. To jak właściwie jest? Odpowiedź nasuwa się chyba sama.. I po co te głupie wpisy?

detomasso - 12 sierpnia 2006, 15:18:44 - *.99.rev.vline.pl (*.16.6.195)
mateo - po co czekac do konca rozgrywek zeby stwierdzic kto jest najlepszy w Łodzi? derby to zweryfikowaly i weryfikuja od dluzszego czasu...
WIDZEW ŁÓDŹ
pzdr

Julianów - 12 sierpnia 2006, 15:36:32 - *.toya.net.pl
Po pierwsze Widzew wygrał derby zasłużenie choć trochę szczęśliwie i ode mnie gratulacje. Po drugie w Łodzi zawsze było,jest i będzie więcej kibiców Łódzkiego Klubu Sportowego. Co prawda w ostatnich latach te proporcje sie troszke podrównały (nie ma sie co dziwić - Widzew dwukrotne mistrzostwo Polski i gra w Champions League a ŁKS spadek do 2 ligi), ale i tak w samej Łodzi nadal wśród kibiców rządzi ŁKS i nie sposób sie nie zgodzić z faktem że bycie kibicem Ełkaesu nie jest łatwe ze względu na brak sukcesów sportowych a mimo to ŁKS ma naprawde dużą liczbę fanów którzy są ze swym klubem niezależnie od wyników (w przeciwieństwie do niektórych pseudofanów Widzewa). Po trzecie Widzew jest nazywany powszechnie jako klub podmiejski, gdyż większość fanów tego klubu mieszka pod Łodzią co również nie jest tajemnicą i nie rozumiem tylko czemu Ci kibice wstydzą sie swojego pochodzenia i na siłe próbują sie utożsamiać z Łodzią. Po czwarte wśród założycieli obu klubów były osoby pochodzenia żydowskiego wiec dywagacje na ten temat nie mają sensu. Po piąte przyznanie 450 biletów dla kibiców Rodowitych Łodzian to jeden wielki skandal i takie zachowania zabijają piękno jakim bez wątpienia są derby Łodzi. Po szóste na wiosne ŁKS wygra. i po siódme: TO JEST NASZE MIASTO ! TO JEST NASZ KLUB ! TO JEST NASZA MIłOść ! ŁKS ŁÓD0Ź !!!! P.S. "ms" - żałosny jesteś !

szefcu - 12 sierpnia 2006, 16:11:51 - *.gprspla.plusgsm.pl
ŁKS dostał w d*pe i tyle! Mecz trwa 90 minut a nie "drugą połowę". Cała Polska dzisiaj śpiewa DERBY ŁODZI DLA WIDZEWA!!!

Widzewek - 12 sierpnia 2006, 16:34:54 - *.toya.net.pl
Julianów, po samej ksywce wiem, ze masz ciężkie zycie na swoim osiedlu.
Widzewa jest więcej w Łodzi, czy ci sie to podoba czy nie. Nie zapeszając ostatnio nasza przewaga powiększa się z miesiąca na miesiąc. I oby tak dalej.
WŁADCY MIASTA WŁÓKNIARZY

wasyl - 12 sierpnia 2006, 16:38:25 - *.dynamic.dsl.as9105.com
julianow,jestem kibicem Widzewa od lat pochodze z Jarocina i sie tego nie wstydze, a kibicow Widzew ma tak duzo dlatego,ze jest bardziej znany i ma wiecej sukcesow. Co do kibicow w samej Lodzi tez bym stoba polemizowal,gdyz zadziala tu ten sam mechanizm jak wyzej. Takze w latach 80 do Lodzi naplynelo wiele ludnosci i mysle ze wiekszosc z nich kibicuje Widzewowi. Co do zalozycieli to nie klam i pogodz siez prawda. ale w jednym masz napewno racje LKSowi jest bardzo trudno kibicowac i za to macie umnie duzy szacunek(normalni)choc to nas laczy z Widzewem tez nie zawsze jest milo i przyjemnie ale trwamypozdrawiam

Alien5 - 12 sierpnia 2006, 16:48:35 - *.toya.net.pl
Julianów: żałosny to Ty jesteś.. ŁKS ma więcej kibiców? Gdzie? Chyba, że zliczysz łodzian którzy przychodzą w sobote i niedziele na ten Wasz bazar... kibiców poznasz po ilości na stadionie. Popatrz sobie uważnie na ilości kibiców na każdym z meczów i porównaj. Wtedy wyjdzie Ci kto ma więcje kibiców. Poza tym u Was tez jest pełno przyjezdnych jak ztresztą ktos juz to wcześniej napisał: Pabianice, Konstantynów, Zgierz... no chyba że są to nowe dzielnice Łodzi ale nic mi o tym nie wiadomo...
Twierdzisz, że Widzew jest nazywany "powszechnie" jako klub podmiejski. "Powszechnie" owszem ale tylko przez Was czyli klub powszechnie zwany bazarem. I na koniec zawsze sie odgrażacie, zawsze sie napinacie a i tak zawsze dostajecie w dupe... i tyle.
CAŁA POLSKA DZISIAJ ŚPIEWA DERBY ŁODZI DLA WIDZEWA!!!!

Julianów - 12 sierpnia 2006, 17:29:53 - *.toya.net.pl
hehe... jakie oburzenie! Na mecze Widzewa chodzi więcej osób,bo zjeżdżają się ze wszystkich podłódzkich wsi i miasteczek a mimo to róznica w liczbie widzów na meczach ŁKS-u i Widzewa jest znikoma. W Łodzi i tak więcej jest kibiców Łks-u i ten kto mieszka w Łodzi wie o tym doskonale. Chociaż jak policzyć tych wszystkich 10-latków którzy są pod wrażeniem sukcesów Widzewa z lat 90-tych to rzeczywiście trzeba przyznać,że liczba fanów w naszym kochanym mieście zmierza ku równości. Założycielami Widzewa również byli Żydzi i to jest fakt podobnie jak to że wasz śmieszny klubik powstał znacznie później niż 1910r. P.S. "Widzewek" o moje osiedle to Ty się nie martw bo na nim rządzi akurat ŁKS! Klubem Łodzi jest ŁKS!
Pozdro dla normalnych!

JAROO - 12 sierpnia 2006, 17:43:37 - *.retsat1.com.pl
Podmiejscy zawsze mieli kompleksy tylko same naj.
Kibiców napewno macie duzo ale ilość nie przeklada sie w jakość, z druzyna trzeba byc na dobre i na zle wy tylko jastescie dla wynikow.
Gdy ich nie ma wiekszość odwraca sie od klubu.
I na koniec dla normalnych prosze nie mówcie juz że w Łodzi sa najlepsze derby kibicowsko, tak było kiedys, teraz idziemy śladem Krakowa, Warszawy jenostronny doping, nie ta atmosfera juz.
TYLKO ŁKS.Mimo wszystko gratki.

gasior - 12 sierpnia 2006, 17:54:45 - *.toya.net.pl
Julianow, daj sobie spokoj z tymi komentarzami. Wszyscy wiedza, ze Widzew ma wiecej kibicow niz łks. Wystraczy porownac sama frekwencje. Nigdy nam nie dorownacie. Wygralismy derby i to jest teraz najważnieszje i nic tego nie zmieni !!!!!
CAŁA POLSKA DZISIAJ ŚPIEWA DERBY ŁODZI DLA WIDZEWA !!!

ms - 12 sierpnia 2006, 18:07:28 - *.toya.net.pl
Jaroo - nie przesadzaj, kompleksy to możemy mieć wszyscy wobec Barcelony, Realu i tego kalibru klubów. Natomiast jakie możemy mieć kompleksy wobec ŁKS? W czym niby jesteście lepsi? Jakoś na boisku tego od dawna nie widać.. W przeszłości też więcej od nas nie osiągneliście.. Co do ilości kibiców to jałowa dyskusja. Niech wam będzie, że macie ich więcej. Tyle tylko, że najwyraźniej nie chodzą na mecze. Jak dla mnie to możemy mieć kibiców w całym kraju. Tzn. że klub jest znany i ceniony. A skoro wy macie ich tylko w Łodzi to może nikt po prostu o was nie słyszał poza nią? Oczywiście żartuję ale sami prowokujecie takie dyskusje, które prowadzą do podobnych wniosków...

Pejs - 12 sierpnia 2006, 18:08:32 - *.ptp.duna.pl (*.151.40.253)
Brawo Alien5.

Pejs - 12 sierpnia 2006, 18:11:22 - *.ptp.duna.pl (*.151.40.253)
Właśnie do tego zmierzałem MS

Pejs - 12 sierpnia 2006, 18:17:41 - *.ptp.duna.pl (*.151.40.253)
3. czerwca 1948 - Widzew: ŁKS 2:6,
9. września 1948 - ŁKS:Widzew 6:1,
nie zrozumcie mnie źle, ponieważ już...:
6. sierpnia 1975 - ŁKS:Widzew 1:2, a potem... (między innymi):
22. października 1980 - Widzew:Juventus Turyn 3:1
i tak dalej, i tak dalej, aż do wczoraj

Pejs - 12 sierpnia 2006, 18:44:12 - *.ptp.duna.pl (*.151.40.253)
Chciałem jeszcze dodać, że większym szacunkiem darzę Jakuba Rzeźniczaka niż Tomasza Hajto.

Pejs - 12 sierpnia 2006, 19:17:25 - *.ptp.duna.pl (*.151.40.253)
Dajmy sobie spokój. Nie ważne które barwy rządzą i na którym osiedlu, których barw jest więcej itp. Nie jestem Łodzianinem. Pochodzę z małego miasteczka pod Białą Podlaską - Serpelic. Widzew to dla mnie wszystko, ale wielki szacunek mam też dla ŁKS. Trzymałem za Nich kciuki gdy grali z Manchesterem United, FC Porto, czy AS Monaco. I na koniec napiszę tylko tyle - miejmy dla siebie szacunek. Inaczej spotkamy się wkrótce w boju derbowym o klasę niżej, a nie daj Boże - derbów nie będzie w ogóle.
PS. a ilu z tych chłopaczków- kibiców, którzy byli na stadionie wczoraj, jest w ogóle w stanie przypomnieć chociażby lokaty w lidze swoich klubów w ostanich 20 latach - przecież oni nawet nie wiedzą kot to był Janusz Haren, czy Marek Dziuba.

Widzewiak - 12 sierpnia 2006, 21:45:40 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.233.181.118)
i ktos tu pisal o 10-letnich dzieciach tak?

JAROO - 12 sierpnia 2006, 23:06:09 - *.retsat1.com.pl
ms czy ty umiesz czytać??? czy napisalem że mamy więcej kibiców? nie napisalem obiektywnie że faktycznie macie dużo, i ilość o niczym nie świadczy a jakość.Sztuką jest zrobic dobry doping majac mniej gardeł i z tym odstajecie.Pozdro dla normalnych.

ms - 12 sierpnia 2006, 23:34:09 - *.toya.net.pl
Jaroo - do Ciebie odnosiła się tylko pierwsza część wypowiedzi. Reszta była skierowana do innych, którzy się produkowali powyżej.. Ale dyskusja jest naprawdę jałowa. Mało tu takich, którzy potrafią obiektywnie spojrzeć na pewne sprawy...

Margosia - 13 sierpnia 2006, 10:07:31 - *.toya.net.pl
Widzew udowodnił , że młodzieńcza ambicja i waleczność niekiedy znaczą więcej . W ostatnich minutach na boisku panował chaos , ale Bartek Grzelak uspokoił Widzewiaków . DERBY DLA WIDZEWA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tls - 13 sierpnia 2006, 18:04:55 - *.136.73.70
Pozdrowienia z Koszalina! Widzew jest wszędzie. Jaro masz rację, liczy się (także) jakość... Ale z tym też u Was nie najlepiej ostatnio (ostatnie derby na Al.Unii). Piłka nożna dla kibiców!

arek - 13 sierpnia 2006, 20:04:50 - *.kalisz.mm.pl
Z tego co sobie przypominam to zaras bedzie 10 lat od zwyciestwa ŁKS nad WIDZEWEM i kto tu powinien miec kompleksy i do tego dwia zwycięstwa pod rząd WIDZEWA Pozdrowienia dla WIDZEWIAKÓW z KALISZA

reno - 13 sierpnia 2006, 23:32:58 - *.netlandia.pl
To jest Nasze Miasto!!!
To jest Nasz Klub!!!
To jest Nasza Miłość!!!
ŁKS ŁÓDŹ!!!

NoBody - 14 sierpnia 2006, 10:23:03 - *.94.198.66
Do kibiców ŁKSu. Jak chcecie, aby wygrał Wasz faworyt za wrażenia artystyczne, to proszę idźcie na łyżwiarstwo figurowe. Tam się ocenia odczucia artystyczne. Piłka nożna jest bardzo prostą grą - należy strzelić o jedną bramkę więcej aniżeli przeciwnik. To Widzewowi się udało. ŁKS jest lepszy od Widzewa. Mam do Was pytanie - podajcie mi rok, w którym ŁKS zakończył sezon wyżej aniżeli Widzew. Będziecie mieli z tym kłopot i wielu z Was tego nawet nie pamięta. Co do korzeni, to nie mam zamiaru z Wami się kłócić. Kibiców ŁKSu jest więcej w Łodzi ? No tak - zawsze tak mówiliście. Z tym jest tak samo, jak z tym, że ŁKS jest lepszym klubem w Łodzi (ostatnie derby wygrane 10 lat temu !!!) To prawda, że Widzew ma więcej kibiców poza Łodzią, aniżeli w Łodzi. W Łodzi są tysiące kibiców Widzewa, a poza Łodzią już miliony. Wy ograniczacie się do Łodzi (część centrum, Retka, Bałuty), w której i tak jest bardzo liczna grupa Widzewiaków. No cóż - byliście kiedyś najlepszym klubem Łodzi, ale to pamiętają Wasi ojciowie. Wy pamiętacie już dominacje Widzewa (poza jednym sezonem, kiedy MP zdobyliście). Co znaczy ŁKS w Polsce? Tyle lat historii i 2 MP. Widzew 4 MP, LM itd. No cóż - KOMPLEKSY

kyno - 14 sierpnia 2006, 11:31:57 - *.internetdsl.tpnet.pl
brawo WIDZEWIACY tak trzymać

kyno - 14 sierpnia 2006, 11:53:49 - *.internetdsl.tpnet.pl
Derby i po derbach gramy teraz z Górnikiem i tym się teraz zajmijmy,a nie słowną utarczką z lkaesiakami oni dobrze wiedza kto jest najlepszy w łODZI i tego nie zmienią-to się nazywa frustracja.SZkoda że kibice nie mogą jechać do Zabrza ale w canal+przed telewizorami znów będziemy za WIDZWEM.Cały Lidzbark Warmiński za WIDZEWEM-HEJ

asd - 14 sierpnia 2006, 22:37:30 - *.116.110.187
jezeli ktos pisze ze na julianowie jest tylko lks .. jest niespelna rozumu .. wiekszosc to kibice Widzewa - czy wam sie to podoba czy nie ... po drugie - na lks przychodzi duzo ludzi z poza lodzi ... wiec teksy o podmiejskich sa smieszne ... to wasz chory wymysl , ktorym leczycie swoje kompleksy , ze Widzew ma duzo fanklubow w calej Polsce .. a wy nie ..

jacek - 14 sierpnia 2006, 22:47:41 - *.160.69.66
Pierwsza połowa w wykonaniu WIDZEWA:REWELACJA,druga połowa to istne dno ,jak można na włanym boisku tak łatwo oddać pole gry!!!!!!!!!!!.Jeśli piłkarzom starczyło sił na 45min. wspaniałej gry to średnio to widzę w dalszych konfrontacjach w OE.
WIDZEWIAK Z MAZOWSZA

gawar - 15 sierpnia 2006, 3:17:09 - *.160.210.213 (*.217.4.110)
Według niektórych z Was to takie kluby jak Legia Wisła K. czy Lech też są podmiejskie bo mają kibiców spoza miast w których się znajdują.Poza tym w połowie lat 90-tych ukazał się na łamach zina "Galera Fans" artykuł na temat podziału miasta Łodzi na strefy wpływów kibiców Widzewa i Łks-u.Wychodziło z niego niezbicie że miasto jest podzielone po 50% (oczywiście nie chodzi o podział miasta symetrycznie na pół). Przypomnę dla niezorientowanych że artykuł był napisany przez kibica(-ów) Łks.Poza tym na żadnym meczu derbowym rozgrywanym na stadionie Widzewa (od 1983 roku bo od tego czasu chodzę regularnie na mecze)nie było więcej niż 3-3,5 tyś kibiców Łks-u i to też wyjątkowo bo z reguły były to liczby ok 1,5-2 tyś co przy liczbach Widzewa na Łks-ie w granicach 5-6 tyś. też powinno dać wiele do myślenia.

jordan - 15 sierpnia 2006, 11:25:33 - *.artcomp.waw.pl
Kochany ŁKS-ie czasami tak trudno być Twoim kibicem. Ja jednak wierzę że już na wiosnę słońce dla NAS zaświeci. Jeden klub na całe życie ŁÓDZKI KLUB SPORTOWY.

1927 - 16 sierpnia 2006, 1:07:58 - *.gprspla.plusgsm.pl
Szczecin z Widzewem !!!!!! Brawo RTS !!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas