[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2024/2025 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


30 kwietnia 2007, 13:20:59 - szczypior
U-16: Kadra na konsultację w Warszawie

Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że w dniach 13-16 maja w Warszawie odbędzie się konsultacja kadry U-16, na którą powołani zostali następujący zawodnicy:

Na konsultację powołani zostali:

Karol Fryzowicz (Zagłębie Lubin), Patrick Weinoch (Hannoverscher SV von 1896), Łukasz Skorupski (Górnik Zabrze), Mariusz Gogol (Jagiellonia Białystok), Denis Frączek (Dolcan Ząbki), Mateusz Możdżeń (RKS Ursus (Warszawa)), Krzysztof Kasak, Dominik Kruczek (obaj VfL Borussia Mönchengladbach 1900), Tomasz Raczek (Salos Szczecin), Michał Jaskólski, Bartosz Setlak (WSP Wodzisław Śląski), Jan Rytko (UKS SMS Łódź), Jarosław Konecki (Chemik Bydgoszcz), Adrian Stanek (Wisła Kraków), Kamil Gryczan (Jagiellonia Białystok), Marek Świerczewski (FAC Vaweriten Wiedeń), Bartosz Flis (Salos Szczecin), Damian Tofil (Lechia Gdańsk), Mikołaj Zwoliński (Widzew Łódź), Patryk Podwiszyński (UKP Zielona Góra), Sebastian Czajkowski (SC Rot-Weiss Essen), Sebastian Głaz (Tomasovia Tomaszów Lubelski), Konrad Król (Lublinianka Lublin), Paweł Socha (Górnik Łęczna).


źródło: PZPN

JAGA - 30 kwietnia 2007, 13:43:15 - *.147.18.164
JAGA rzadzi !!!!!!!! swietna przyszlosc przed naszymi mlodymi pilkarzami JAGA JAGA JAGA JAGIELLONIA!!!!!!!!!

kolega - 30 kwietnia 2007, 13:50:06 - *.cable.quicknet.nl
ja bym wam radzil powolac patrick kropop gra w koninklijke haarlemsche football club.hfc
i dotego w regionalnej lidze juniorów juz gral w knvb noord holand ja niestety nie mam tyle talentu

GKS G Ł - 30 kwietnia 2007, 13:55:32 - *.enterpol.pl
Paweł Socha kozacki bramkarzyk broni w juniorach starszych !! pozdro bziunia !

marcin - 30 kwietnia 2007, 14:16:05 - *.97.232.130
kolega- stary a co Ty myślisz że to ziomki mają jakiś wielki talen?! Jeśli tak to mylisz się, nie ukrywam że grają swoje, ale znajomości robią swoje.. jak to w Polsce. Pisze poważnie, bo sami w wieku 15 czy 16 lat Cię nie zauważą. Prędzej by Cię łowcy talentu z Barcelony wzieli niż byś miał zagrać w RP. Tam grają poprostu, bo co tu dużo ukrywać podstwieni ludzie.. 3m sie ziomek i dalej trenuj, a przyjdą efekty. Tym ludzią kiedyś znajomość i fart się skończy. Tylko ciężką pracą dostaniesz się na szczyt! Zapamiętaj te słowa..

Damian - 30 kwietnia 2007, 15:01:39 - *.50.235.34
Sebastian Glaz jest z Tomaszowa Lubelskiego,literowka sie wkradla

lolo - 30 kwietnia 2007, 15:19:10 - *.spray.net.pl
Damian
a wkrótce najprawdopodobniej już w Młodych Wilkach Legii Warszawa ;)

zola - 30 kwietnia 2007, 15:46:13 - *.internetdsl.tpnet.pl
lolo a co legia nie umie sama sobie wychowac młodych pilkarzy?

rafo - 30 kwietnia 2007, 16:25:14 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brakuje mi zawodników z Gwarka Zabrze.

U- 15 - 30 kwietnia 2007, 17:16:06 - *.debacom.pl
Do marcin: napewno jestes jakims 16 latkiem, ktory nie umie zrozumiec tego, ze nie jestes powolany. . . nie gadaj jak jest, bo poprostu nie wiesz. . . ja jestem w u- 15, a moj tata jest zwyklym czlowiekiem. . .a nie jakim ''ktory podstawia'' takze nie wypowiadaj sie jak nie wiesz. . . 3maj sie:] NarQa

... - 30 kwietnia 2007, 17:41:09 - *.stella.net.pl (*.16.1.114)
a Gdzie Federkiewicz i Maca ze Stali Rzeszów

Laska - 30 kwietnia 2007, 17:59:48 - *.spray.net.pl
jakbyś Zola wiedział cokolwiek o młodzieżowej piłce nożnej, to miałbyś informacje, że "Młode Wilki" Legii są obecnie najlepszą szkółką piłkarską na Mazowszu, które regularnie wygrywa z innymi regionami Polski (dla przykładu ostatnio roczniki 91 i 92 po dwa razy wygrały z Pomorzem i Łodzią).
MW zaczynają się od rocznika 91, założonego w roku, kiedy ITI weszło do Legii.
W zeszłym sezonie wszystkie roczniki trenujące dłużej niż 2 lata - 91, 92, 93, 94, 95 były w pierwszej dwójce na Mazowszu!!!
dlatego od tego sezonu grają z o rok starszymi rywalami i radzą sobie całkiem nieźle.
z kadry Legii 91 już 6 piłkarzy było próbowanych w reprezentacji 91 - Stoch, Rosłoń, Kostyra, Lisiecki, Wasilkowski, a także powracający właśnie po poważnym urazie (więzadła)jeszcze w zeszłym roku najlepszy napastnik tego rocznika w Polsce Rajczak.. kolejnych kilku jest powoływanych do kadry Mazowsza,np. bramkarz Osuch.
teraz powołań do repry PL jest mniej, ze względu na osobę jej szkoleniowca (zatwardziały polonista Libich, robiący jeszcze wiosną nieprwdopodobną wrzawę wokół szkolonej przez siebie drużyny Polonii 87, która odpadła po baaardzo słabej grze z Piastem Białystok).
co do tego, że kupują nowych - rocznik 91 idzie na jesienii do liceum i naturalną kwestią jest uzupełnienie kadry o nowych, dobrych, a przede wszystkim utalentowanych zawodników, by wyszkolić ich tak jak się chce.

Laska - 30 kwietnia 2007, 18:01:15 - *.spray.net.pl
Głaz jest bardzo dobry, gra już w IV lidze, ale transfer jest dla niego tak naprawdę szansą na osiągnięcie czegoś w piłce. grając w Tomasovii w seniorach i juniorach za 3 lata byłby już kaleką. grając w rozsądnie trenowanych, na jako takiej bazie treningowej (a może już wkrótece świetnej nowej na terenach Hutnika ) Legii ma sznasę na zaistnienie w piłce seniorskiej.
myślę, że podobny był tok rozumowania Borysiuka, jednej z gwiazd kadry 91, z TOPu Biała Podlaska, który ostatnio podpisał kontrakt z Legią.
a propos - czy Gwarek, SMS Łódź, Jagiellonia, Lech nie potrafią wyszkolić wychowanków, skoro sprowadzają one młodziutkich juniorów do swych drużyn juniorskich? potrafią, ale zmiany cały czas są potrzebne
z rocznika Legii 92 3 piłkarzy jest obecnie powoływanych do kadry Polski - Broniszewski, Żyro i Chrostowski, a do repr. Mazowsza jest powoływanych 10!!! młodych piłkarzy Legii.
pod rozwagę Panie Zola

lol - 30 kwietnia 2007, 18:03:32 - *.adsl.inetia.pl
ej ty U-15... hhmmm.... nie powiesz mi ze do wieku 17 lat pzpn powoluje zawodnikow ze swoich reginow mam tutaj na mysli warszawa plock gdansk albo szczecin... popatrz ilu zawodnikow jest z tamtada powolywanych a ilu np: ze slaska :> gdzie jest najzdolniejsza mlodziez :>:>:>

SZCZERY - 30 kwietnia 2007, 18:10:21 - *.tktelekom.pl
bardzo dobrze ze sie powoluje takich zawodnikow jak teraz dosali powolanie. jak rowniez mozna wywnioskowac ze nazwisko robi swoje choc trafiaja sie rowniez zawodnicy syn slawnego lub slawnej ktorzy sa lepsi o wiele od rodzicow. liczy sie glownie gra. wiem tez ze powolania sa takze przypadkowe . jestem wrecz przekonany ze trener (nie wiem jak ma na nazwisko trener u-16) powolujac na mecze zawodnikow czasami ich nawet nie widzial to jest rzecz 100% ale coz.. nic z tym incydentem nie zrobimy. Polska pilka .. wiem rowniez swoje na ten temat. dzwonia trenerzy po klubach z pytaniami o dobrych , wyrózniajacych sie zawodnikow. a potem śla powolania. jest to tez po czesci OSZUKIWANIE samego zawodnika poniewaz powołany na konsultacje bądz mecz osiada na laurach i nie parcuje dalej bo wydaje mu sie ze jest kims. a do tego nei mozna dopuscic i byc moze dlatego polska pilka stoi na tak niskim poziomie. dajmy przykld zawodnik X dostaje powolanie i dalej nie parcuje bo jest i tak najlepszy, natomiast zawodnik Y chce mu dorownac a wrecz byc lepszym od niego. i w ten sposob marnuje sie talent , i zamiat dwoch talentow mamy jeden ! sytuacja druga zawodnicy powolani staja sie najlepsi wsrod rowiesnikow i wtedy wpadaja w nalogi. uwazaja ze nic ich nie zepsuje! a jest przeciwnie.

zola - 30 kwietnia 2007, 19:37:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Laska a jacy sa obecnie wychowankowie legii w reprezentacji dorosłej? zaczeliscie szkolic młodziez od kilku lat i wielkie halo nie mozecie sie równac z wodzisławiem, szamotułami, zabrzem i poznaniem. W legii szkolenia młodziezy nigdy nie było na takim poziomie od zawsze sa przyzwyczjeni wyciagac łapy po ukształtowanych juz pilkarzy.A co do MW legii poczekamy pare lat i zobaczymy czy beda grac w dorosłej legii i w reprezentacji

Laska - 30 kwietnia 2007, 19:57:32 - *.spray.net.pl
kto tu robi "wielkie halo"?
ja po prostu napisałem, jak w tym momencie wygląda szkolenie młodzieży w Legii, poniekąd w odpowiedzi na twój post .
nie piszę też, że kiedyś szkolenie było na wysokim poziomie. ważne, że kilka lat temu ruszyli z nim i już widać efekty.
z ciekawości - a iloma reprezentantami mogą pochwalić się Szamotuły i Wodzisław? z Szamotuł w reprze jest Fabiański, w U19 Fojut i Mikołajczak.
z Wodzisławia chyba nikogo, prawda?
jeszcze ciekawostka. np. Gwarek i SMS Łódź szkoli tak naprawdę od liceum, czyli od 15/16 roku życia, (ostatnio mają grupy też od gimnazjum, czyli od 13/14 roku życia.) w związku z tym według Ciebie nie można powiedzieć, że sami wychowują piłkarzy?
pzdr

kolo - 30 kwietnia 2007, 19:59:04 - *.chello.pl

Prawda jest taka że Warszawa nigdy nie była i nigdy nie będzie zagłębiem talentów piłkarskich.Za dużo w stolicy pokus innych niż uprawianie sportu .Dlatego młodzież warszawska wybiera łatwiejszą drogę życia niż mozolny trening i wyżeczenia .Chłopaki z małych mieścin lub wiosek mają większą motywację do uprwiania tej dyscypliny.W większości wypadków jest to dla nich jedyna szansa życiowa.
Aby potwierdzić moje słowa proszę przejrzeć dowolny Skarb Kibica i spojrzeć z jakich zawodników składa się nasza ekstraklasa(z jakich regionów pochodzą jako wychowankowie).Napewno niewielu tam znjdziecie warszawiaków.

alan - 30 kwietnia 2007, 21:21:09 - *.acn.waw.pl
kolo, nie masz racji. Z Warszawy jest wiele talentów. Polonia Warszawa wypóściła w świat Dziekanowskiego, Żewłakowów, Kusia, Wilka, Łukasiewicza, Bąka, Szymanka, Jasińskiego, Kieszka, Kęske... to nie jest mało jak na ostatnie kilka lat. Podaj mi inny klub w Polsce tak skuteczny w szkoleniu młodzieży?

erykos - 30 kwietnia 2007, 21:28:59 - *.acn.waw.pl
Laska, ja gram w piłkę i nie widze w legi'91 chłopaków do kadry. Mieli sznse jak piszesz różni z ich zawodników ale po prostu sie nie sprawdzili. Z tego co pamiętam to stoch, lisiecki czy wasikowski grali w kilku meczach oficjalnych tej kadry, a rajczak to faktycznie świetny gracz ale kontuzjowany, więc jeżeli ten trener tak nie lubi legii to ciekawe czemu dał grać w tylu meczach i sprawdził tylu jak wyliczasz chłopaków z legii? Troche twoja teoria jest nie logiczna bo z rzadnej innej drużyny w polsce nie było na kadrze tylu grajków.

max - 30 kwietnia 2007, 21:39:51 - *.acn.waw.pl
Ja to sie wam dziwie. Wszędzie widzicie układy. Ja raz byłem na kadrze, było super, trener fajny i treningi, ale czułem że jestem za słaby. Musze więcej ćwiczyć. A trafiłem do niej bo polecił mnie trener w klubie. To normalna droga. trudno żeby trener kadry polski dotarł w każdy zakątek polski. Musi polegać na opiniach innych, tak jest wszędzie na świecie. Pisze tu wielu zawiedzionych i zawistnych grajków,ich rodziców, trenerów, a przecież jak ktoś będzie na prawdę dobry to prędzej czy później do kadry trafi. Jak nie młodzieżowej to pierwszej dzięki telewizji. Leo też nie jeździ po wioskach tylko ogląda I lige i tyle, albo czyta że za granicą ktoś dobrze zagrał. Praca, praca, praca, a jak ktoś ma szczęście czy znajomosci tym lepiej dla niego, ale i tak dobry zawsze wygra, a nie ten co napina się na necie! Powodzenia i wytrwałosci twardziele.

kolo - 30 kwietnia 2007, 21:41:18 - *.chello.pl
alan -Dziekanowski to nie ta epoka jeden warszawiak z lat 80 tych-Żewłakowy owszem zaszli daleko lecz dla sprostowania to wychowankowie Drukarza a nie Polonii(jednak dwóch warszawiaków grających na przełomie tysiąclecia to zbyt mało jak na stolicę -pozostale nazwiska to co najwyżej ogony lub ławkowicze a nie trzony drużyn ekstraklasy.

kolo - 30 kwietnia 2007, 21:48:46 - *.chello.pl
A Dziekanowskiego to wypuściła w świat Gwardia a nie Polonia

alan - 30 kwietnia 2007, 22:21:29 - *.acn.waw.pl
kolo, żewłakowie czy dziekan grali w polonii od 15 roku życia. to oznacza że najważniejszy okres życia piłkarskiego spędzili w polonii bo tam sie wypromowali. Z drukaza raczej tak wysoko by nie zaszli, choc oczywiście zaczynali w małych klubach (brawo dla nich),ale to normalne że aby zaistnieć poszli do większego i nie do legii bo tam młodzież tempiono zawsze tylko do polonii gdzie były są i będą świetne wyniki indywidualne i zespołowe młodzieży.
A co do reszty to kuś jest byłym reprezentantem kraju i gra w I lidze w czołowym zespole, Wilk to I skład czołowego zespołu Łks łódź, Szymanek gra w grecji, jasiński w kadrze polski halowej, łukasiewicz w hiszpanii jak to mało to gratuluje ci. Ciekawe ilu ty wychowałeś albo pokaż mi przynajmniej klub który wychował tyle ogonów. Gwarek, SMS Łodź i wymień jeszcze kogoś...?
Co ty dokonałeś w swoim żałosnym życiu, napisz, czekam na dwie odpowiedzi? Każdy umie nażekać a nie wielu coś zrobić w tym zawistnym kraju.

Van - 30 kwietnia 2007, 22:25:11 - *.111.144.16
Tak! Racja Czy Ktoś Zaglada Na modziesz Która Gra w wieku 16,17 lat w A Klasie.? Ja Gram Połówki Meczy ale Nie widziałem Tu Jakiegos Człowieka Który By patrzył NA TAKIE lIGi.. a naprawde Jest Duzo dobrych Piłkarzy młodych ktorzy graja w A KLaasie...A cO DO Skorupskiego To on nie ma Podstawionych Starszych..Jak co Poniektórzy..Tzw. Pucek Jest Naprawde Swietnym Bramkarzem!

Laska - 30 kwietnia 2007, 23:07:35 - *.spray.net.pl
erykos, moja teoria staje się logiczna, kiedy dochodzi fakt, że Libich przejął kadrę po roku jej istnienia ;) do kiedy ją przejął, max. na zgrupowanie powołany jest 1 piłkarz MW.
nie twierdzę, że Libich pała do Legii jakąś dziką nienawiścią i że nawet jeżeli grałby tam nowy Błaszczykowski to by go nie powołał, bo to nieprawda. ale też wiem o tym ,że Legii nie lubi. tyle.
co do składu Legii 91, to Rosłoń, Rajczak i Stoch według mojej oceny są piłkarzami, którzy jeżeli nadal będą się dobrze rozwijali,są predysponowani do gry kiedyś w pierwszej drużynie Legii.
Lisiecki, Wasilkowski być może też.
zobaczymy (o ile ten drugi naprawdę przejdzie do MW) co zaprezentują sobą Borysiuk i Głaz. na razie referencje mają świetne.
na podstawie turnieju w Pobierowie (czy Rewalu - jak zwał, tak zwał) Legia ma jedną z najlepszych ekip w Polsce. z dużych ekip nie było tam tylko Lecha i Wisły.
w najsilniejszej w Polsce lidze 90 (grają z o rok starszymi) - mazowieckiej, są ok. 5-7 miejsca.(warto też podkreślić, że w lidze tej występuje jeszcze jedna szalenie mocna drużyna rocznika 91 - Wisła Płock, z kilkoma reprezentantami w składzie)
możliwości mają. tylko od nich zależy, czy rozwnią się w piłkarzy pierwszoligowych/nawet reprezentacyjnych, czy będą kopali piłkę w Dolcanie, Otwocku czy Grodzisku Maz..
i na tym skończę swoje wywody.
alan - fajna strona! ;) często odwiedzam ;)

alan - 30 kwietnia 2007, 23:50:24 - *.acn.waw.pl
widze laska że wszystko wiesz. Mój syn gra w polonii i widze często legie 91 w akcji. Jeżeli twierdzisz że taki wasikowski czy lisiecki mogą grać w lidze to sie mylisz. trzeba mieć talent,a oni go nie mają. Tylko w naszej drużynie jest kilku bardziej pespektywicznych, a jako zespół legia też taka świetna nie jest bo jest wicemistrzem mazowsza. Więc taki ursus jest lepszy nawet. Muszą ściągać bo szkolenie im nie idzie.

damian - 1 maja 2007, 20:48:21 - *.elpos.net
a gdzie jest Mateusz Łosiewizc z MOSP Jagiellonia Białystok?? przeciez on dobzre gral an tej obronie

asti - 2 maja 2007, 9:27:23 - *.szczecin.mm.pl
alan o jakiego Bąka Ci chodzi? ja znam dwóch sławnych ale ani Jacek ani Arek to nie wychowankowie POlonii , Arek jest ze Stargardu SZczecińskiego i później po grze w Warcie Poznań poszedł do Polonii ;]

david - 2 maja 2007, 14:20:01 - *.230.2.2
Gratuluje Łkaszowi Skorupskiemu z Górnika Zabrze naprawde załśużył na to a przedewszystkim ostatnim sparingiem z 1 drużyną gdzie wybronił kilka świtnych sytuacji pozdrawiam

czarny - 10 maja 2007, 12:34:47 - *.acn.waw.pl
brakuje mi zawodnikow(dobrych,bardzo dobrych) z HUTNIKA WARSZAWA.......!!!!!!!!!!!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas