|
|
|
9 lutego 2008, 18:20:59 - mogiel
Adam Gilarski szefem WD PZPN
Na dzisiejszym posiedzeniu zarządu PZPN powołano nowego przewodniczącego Wydziału Dyscypliny PZPN. Został nim dotychczasowy szef Związkowego Trybunału Piłkarskiego Adam Gilarski, zastępując Michała Tomczaka, który zrezygnował z tej funkcji z końcem stycznia.
39-letni Gilarski, z zawodu radca prawny, od wielu lat współpracuje z PZPN-em. Najpierw był członkiem, a później przewodniczącym Wydziału Gier PZPN, działał także Komisji Licencji Menedżerskich. Reprezentował PZPN w sporach sądowych z innymi podmiotami.
Jego miejsce na czele instancji odwoławczej - ZTP zajmie Krzysztof Malinowski, czyli... były przewodniczący Wydziału Dyscypliny PZPN. Skład ZTP uzupełnił Jacek Petzel.
|



GieKSa - 9 lutego 2008, 18:55:26 - *.8.174.205 (*.1.5.42)
Cyrk na kułkach.. no comment

Dyskobol - 9 lutego 2008, 19:00:42 - *.160.81.66
Panu Tomczakowi należą się podziękowania za odwagę cywilną w walce z korupcją mimo fali ataków i gróźb ze strony ukaranych klubów i ich kibiców. Dzięki takim ludziom i prokuratorom z Wrocławia odżywa nadzieja na lepszą przyszłość polskiej piłki.

cyrk arlek - 9 lutego 2008, 19:07:52 - *.gprs.plus.pl
Wracają panowie...

fifas - 9 lutego 2008, 19:21:43 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Krzysztof Malinowski jako szef Związkowego Trybunału Piłkarskiego to SKANDAL. To jakby zlodziej zastapil na stanowisku komendanta policji. Przeciez ten gosc jako szef WD udawał ze w polskiej pilce nie ma korupcji. Ba, prokuratorzy prowadzacy postepowania ws korupcji nie mieli do niego cienia zaufania. To policzek dla takich uczciwych ludzi jak Pan mec.Tomczak. Teraz wiem dlaczego prezes Zaglebia Lubin Pietryszyn byl tak pewny wygranej w drugiej instancji. Wraca stare...


Carlos - 9 lutego 2008, 19:22:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Z jednego stoleczka na drugi. Karuzela sie kreci, ale wciaz Ci sami, wiec jak moze byc dobrze. Moze ten przewodniczacy bedzie przestrzegal prawa i zasady domniemania niewinnosci...

listek - 9 lutego 2008, 20:09:59 - *.gprs.plus.pl
Dyskobol -ciebie to chyba pokręciło, poczytaj sobie trochę o szeryfie tomczaku i jego interesach (prywatyzacja cefarmu), jeżeli uważacie że prokuratura we Wrocławiu miała zaufanie do Tomczaka to chyba z księżyca spadliście. Jeśli tomczok dostałby materiały z prokuratury ( nie wiem na jakiej podstawie bo nie mam do tego prawa) to potrafiłby skleić uzasadnienie wyroków dla klubów. On tylko wymagał od nich przyznania się do winy i przyjęcia bez możliwości odwołania kary, gdy kluby się nie zgodziły szeryf zdegradował je, zostawił bałagan innym i uciekł gdzie pierprz rośnie... a może jeszcze dalej

mu - 9 lutego 2008, 20:20:59 - *.jgora.dialog.net.pl
I powinno sie zdegradowac wszystkich bez mozliwosci odwolania kary, bo sa winni i tyle. A w drugiej instancji na apelacji powinno im sie nie lagodzic kary tylko powiekszac za glupote i chec do apelacji pomimo takiej winy.

ukaz_TSW - 9 lutego 2008, 20:21:12 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.170)
Moim zdaniem pan. Tomczak był dobry w jednej sprawie. Dla złodziei nie ma litości! I ja go w tym popieram w stu procentach. Bo nie ma znaczenia czy degradujemy jakiś zespół z drugiej ligi czy mistrza Polski. Trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów, przynajmniej tego domagają się uczciwe spółki.

ukaz_TSW - 9 lutego 2008, 20:27:00 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.1.170)
do mu: masz racje ale tylko wtedy kiedy wina danego klubu jest pewna. Bo np. dla mnie odjecie 10 punktów Szczakowiance Jaworzno było głupotą bo nic im nie udowodniono (nie kibicuje temu klubowi, wręcz ich nienawidzę) Ale jeżeli wina jest to należy sie surowa kara. I według mnie ukaranie Górnika Łęczna było adekwatna kara i taka samą kare powinny ponieść inne skorumpowane spółki bez znaczenia czy sie przyznały do winy czy nie. pozdrawiam:D

listek - 9 lutego 2008, 20:44:23 - *.gprs.plus.pl
Wina (a raczej przyznanie) jest pewna tylko gdy klub się przyznał, na pozostałe nie ma dowodów - tomczak miał 7 dni na uzasadnienie wyroków, mineły trzy tygodnie i co? i nie ma tomczaka i uzasadnienia wyroków. Chłopczyk się zabawił w szeryfa i uciekł. Fajnie, co?

piszczel - 10 lutego 2008, 8:52:44 - *.centertel.pl
ukaz_TSW - pan Tomczak był dobry twoim zdaniem! To co powierz na to że odwołał swoja rezygnacje jak znalazły sie kwity na Widzew, że przed ogłoszeniem wyroku udzielał wywiadów i oznajmiał w nich jaka kara bedzie dla Widzewa, że był oskarżycielem i sedzią w jednej sprawie. Ja nie uciekam przed korupcja, ale trzeba sobie wprost powiedzieć, ze w Polskiej piłce wszystkie kluby były uwikłane w ten prozeder, równierz sedziowie, obserwatorzy, prezesi, działecze związkowi, bukmacherzy i całe srodowisko. Jesli karac to wszystkich ,a nie tych którzy sa bardziej medialni i można ich kosztem lansowac swoją osobe, smazyc sie w swiatłach kamer i to za zupełnie darmo. Moim zdaniem prokuratura powinna najpierw zakończyc slectwo, a dopiero potem przedstawic dokumenty na wszystkie kluby, tak jak to ma sie w normalnych procesach. Ustanowic karyfikator a nie karac według własnego widzimisie - Jeden klub 40spotkan kupionych kara Degradacja i -5pkt. , Drugi klub 12 spotkan kupionych kara Degradacja i -6pkt. Nie życze nikomu kto kocha swój klub aby go to spotkało co nas, bo ja zawsze kupuje karnet jezdze na wyjazdy i kara jest wymierzona tylko wemnie, bo panowie którzy tego bigosu narobili teraz siedza w fotelachi sie z nas smieją.

1964 - 10 lutego 2008, 13:01:37 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli wracamy do starego układziku. paranoja

majkel - 10 lutego 2008, 13:07:48 - *.210.10.190
według mnie kazdy klub któremu udowodnione zostało ze kupił chocby jeden mecz nalezała sie kara degradacja a ewentualnie ilosc ujemnych punktów powinna byc zalezna od skali tego procederu, a co do Tomczaka to sie w jednym zgodze że zostawił tylko bałagan bo skoro zaczął karac(fakt ze roznie z tymi karami było ale przynajmniej nie bał sie degradowac chocby zagłebia) kluby to mógł to doprowadzic do konca a uciekam w takim momencie, co do Gilarskiego to nie znam goscia ale skoro od wielu lat siedzi PZPN(R) to nie widze zbyt różowych perspektyw dla naszej kopanej, szkoda ze nie mozna przeprowadzic ogólnokrajowych wyborów do związku - myśle że głos ludu wybrałby najmądrzej;) pozdrawiam. TAG

|
|