[ Strona główna ]


Jedyny w swoim rodzaju Skarb Ekstraklasy - statystyki, sylwetki, kariery graczy, historie, osiągnięcia klubówSkarb I ligi - statystyki, kariery graczy, historie i osiągnięcia klubówRozgrywki regionalne 2022/2023 - od IV ligi do Klasy C !Wyszukiwarka klubów, zawodników i sędziów w serwisie 90 MinutJeśli chcesz skontaktować się z redakcją - najpierw to przeczytaj!
90minut.pl
 CLJ
 PZPN
RSSSF

 


28 maja 2008, 11:12:24 - koofel
23 wybrańców Beenhakkera

Selekcjoner reprezentacji Polski Leo Beenhakker ogłosił na specjalnie zwołanej konferencji prasowej listę 23 zawodników, którzy zagrają na Euro 2008. Kadra uda się do Bad Waltersdorf w Austrii po niedzielnym meczu z Danią w Chorzowie. Grupowymi przeciwnikami Polski na mistrzostwach Europy będą Niemcy (8 czerwca, 20:45), Austria (12 czerwca, 20:45) i Chorwacja (16 czerwca, 20:45). Beenhakker zrezygnował z usług Grzegorza Bronowickiego, Radosława Majewskiego i Radosława Matusiaka.

Kadra Polski na Euro 2008:

Bramkarze: Artur Boruc (Celtic FC, Szkocja), Łukasz Fabiański (Arsenal FC, Anglia), Tomasz Kuszczak (Manchester United FC, Anglia).

Obrońcy: Jacek Bąk (FK Austria Wiedeń, Austria), Paweł Golański (Steaua Bukareszt, Rumunia), Mariusz Jop (FK Moskwa, Rosja), Adam Kokoszka (Wisła Kraków), Marcin Wasilewski (RSC Anderlecht, Belgia), Jakub Wawrzyniak (Legia Warszawa), Michał Żewłakow (Olympiakós SFP, Grecja).

Pomocnicy: Jakub Błaszczykowski (BV Borussia 1909, Niemcy), Dariusz Dudka (Wisła Kraków), Łukasz Garguła (GKS Bełchatów), Jacek Krzynówek (VfL Wolfsburg, Niemcy), Mariusz Lewandowski (Szachtar Donieck, Ukraina), Rafał Murawski (Lech Poznań), Michał Pazdan (Górnik Zabrze), Roger (Legia Warszawa).

Napastnicy: Wojciech Łobodziński (Wisła Kraków), Marek Saganowski (Southampton FC, Anglia), Euzebiusz Smolarek (Real Racing Club de Santander, Hiszpania), Tomasz Zahorski (Górnik Zabrze), Maciej Żurawski (AÉ Lárissas, Grecja).

Leon - 28 maja 2008, 11:17:02 - *.adsl.inetia.pl
Kokoszka, Pazdan i Saganowski... jadą;)

dada10 - 28 maja 2008, 11:17:03 - *.internetdsl.tpnet.pl
Michal Pazdan jedzie na euro:D:D:D Gratulacje Michal

piurtsfan - 28 maja 2008, 11:17:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
I znowu Leo zaskoczył!! Jest Pazdan, brak Bronowickiego i Majewskiego. Matusiak go home !! Sagan gwiazdą ME !! Pozdro

ketris - 28 maja 2008, 11:17:40 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Matusiaka nie wziął,ale jaja,to się Radziu załamie .

kitek - 28 maja 2008, 11:18:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Pierwszy Jest OK

Lol - 28 maja 2008, 11:18:15 - *.humanitas.edu.pl
1st.

Kamil - 28 maja 2008, 11:18:31 - *.acn.waw.pl
Bravo Leo. Takie były moje typy. Szkoda Majewskiego, ale on ma jeszcze dużo czasu.
Powodzenia!

Max - 28 maja 2008, 11:18:34 - *.adsl.inetia.pl
Szkoda Radka Majewskiego, zamiast niego pojedzie Roger tylko pytam sie za co???????

mp - 28 maja 2008, 11:18:53 - *.adsl.inetia.pl
i na co pazdan który nawet minuty nie zagra

sopel - 28 maja 2008, 11:18:58 - *.chello.pl
Co do matusiaka i Bronowickiego to bardzo dobra decyzja ale skreślenie Majewskiego i wzięcie w jego miejsce Pazdana czy Dudki to moim zdaniem duży błąd bo to wartościowy zawodnik.
pozostaje wierzyć, ze leo wie co robi.

broda - 28 maja 2008, 11:18:59 - *.brzesko.net.pl
Pazdan i Zahorski? Hm...

batman - 28 maja 2008, 11:19:05 - *.pwsip.edu.pl
brawo Leo!

przemo poz - 28 maja 2008, 11:19:43 - *.icpnet.pl
szkoda mi jednego ze Maja musi wracac do domu, reszta dobry wybor

MASLO - 28 maja 2008, 11:19:58 - *.olesno.info.pl
Po co Kokoszka zaniego dalbym Majewskiego albo Bronowiciego

BartOpalen - 28 maja 2008, 11:19:58 - *.61.59.28.host.de.colt.net
Szkoda trochę Majewskiego..., ale to Leo ustala skład i oby się nie pomylił co do wybrańców na Euro2008. Moim zdaniem Roger nie zasługuje i nie pasuje do naszej reprezentacji...

cassio - 28 maja 2008, 11:20:22 - *.160.240.94
ciekawe

e5 - 28 maja 2008, 11:21:30 - *.156.167.48
żal mi Majewskiego. Pazdan jest strasznie słaby, ale rozumiem że potrzeba nam 4 defensywnych pomocników....
Guereiro .... tia...

rosaskc - 28 maja 2008, 11:21:45 - *.ski.vectranet.pl
i bardzo ładnie, Leo! Euro jest nasze ;) cieszy mnie brak Matusiaka, a martwi wybitny Polak - Roger. Nie wiem czy zdąży ograć się z chłopakami do Euro... No, ale nie narzekam, Beenhakker wie najlepiej, w końcu jest trenerem. Powodzenia chłopaki w Austrii i Szwajcarii.!!

JarekkGKS - 28 maja 2008, 11:23:21 - *.elektron.com.pl
Bardzo dobra decyzja odnośnie Matusiaka. Ale teraz pytanie po co go brał do "26" skoro mógł wybierać między Wichniarkiem, a Saganowskim i tych dwóch obserwować podczas zgrupowania. I co teraz Matusiak powie mediom, że co? Leo nie tak się umawialiśmy?

greg - 28 maja 2008, 11:23:38 - *.160.110.160
ooo lipa nie ma Majewskiego. Jeśli dobrze spostrzegłem Leo zrezygnował też z Bronowickiego i Matusiaka, no i tu spox. Zdziwiony jestem że jednak jadą Łobodziński, który ma kontuzje, trochę Pazdanem ale to już w mniejszym stopniu bo mamy mało defensywnych pomocników.

Archer - 28 maja 2008, 11:24:11 - *.i24.pl
leo wiedzial co robi niebiorac majewskieego bo on moze tylko grac w srodku pola a tam jest zapchane a pazdan moze grac i w obronie i w pomocy

Remi - 28 maja 2008, 11:24:30 - *.siec.alfa.pl
Leo jest jednak rozsądny

Sir Tomasz - 28 maja 2008, 11:24:34 - *.klc.vectranet.pl
Szkoda Majewskiego, Pazdan nie zagra pewnie nawet minuty. I myśle że ten wczorajszy był jego ostatnim w kadrze.

idol - 28 maja 2008, 11:25:22 - *.xdsl.centertel.pl
2/3 moich typów sie sprawdziło Kurrrrde Pazdan jedzie to mnie najbardziej boli... Ale cóż - Bronowickiemu wyjazd też się nie należał zwłaszcza za ostatnią formę i to on nie pojechał.

mizuno - 28 maja 2008, 11:28:13 - *.statestreet.com
No to ludzie koniec najazdow na naszych Orlow.
Jest ich tylu ilu ma byc i mam nadzieje ze kazdy da z siebie wszystko oraz ze to "wszystko" wystarczy chociaz na wyjscie z grupy.
POLSKA

B_c00L - 28 maja 2008, 11:29:11 - *.energis.gsi.gov.uk
Niezle hehe
Jesli Lobo sie nie wykuruje to moglby Leo Grosickiego sciagnac jako zmiennika za Kube. Na zmeczonych przeciwnikow jego szybkosc bylaby duzym atutem dla druzyny. Piszczek tez bylby jakims rozwiazaniem - pilkarz bardziej uniwersalny niz Grosik, a takich Leo ceni. Troszke mnie ciagle dziwi Pazdan w kadrze. Majewski jest chyba lepszym pilkarzem ale na jego pozycji Leo ma do dyspozycji Zurawia, Rogera, Krzynowka i Gargule wiec musial odpasc. Brono odpadl i to chyba tez nie jest niespodzianka wiedzac o jego kontuzji. Jestem natomiast zdumiony tym, Leo odeslal do domu swojego ulubienca Radeczka. Pokazuje to tylko, ze dla naszego treneiro liczy sie forma, a nie sympatie. Obstawialem, ze odejdzie Zahorski ale najwidoczniej czyms do siebie Leo przekonal. Powodzenia Panowie na Euro!! Trzymam kciuki

sese - 28 maja 2008, 11:29:51 - *.219.114.165
co za tekst walnal Leo?!. Majewski nie jedzie bo niby za mlody???? A Pazdan to co ?! Jest rok mlodszy od Majewskiego!!!!! No i oczywiscie wiele słabszy!!!!!

adiL - 28 maja 2008, 11:30:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
powiedzcie mi co robi w kadrze Pazdan? Ten piłkarz gra kompletne dno. W meczu z Macedonią 2 razy minął się z piłką a wczoraj prawie ją dotknął ale wcześniej faulował (no ale ktoś musi robić za "turystę" - więc padało na Pazdana hehe)

przemo poz - 28 maja 2008, 11:30:47 - *.icpnet.pl
jak to Maja ma duzo czasu jeszcze? Kurde od tego sa mistrzostwa zeby molde talenty promowac, tylko w naszym zacofanym kraju czeka sie az zawodnik bedzie mial 30 na karku wtedy wg Was nadaje sie na mistrzostwa ale jak ma 20 to za mlody, dziwaczne rozumowanie, w najlepszych reprezentacjach nikt na wiek nie patrzy i nawet 18 latkowie graja na mistrzostwach a u nas bo Maja ma 21 czy 22 to za mlody, ale taki juz nasz kraj niestety...

cezar138 - 28 maja 2008, 11:32:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda ze nie jada Bronowicki i Majewski. A Matusiak, to jest dopiero niespodzianka!!! Ale tak naparawde do na Euro mamy tak z 15 graczy z tej kadry zeby powalczyc o wyjscie z grupy. To czy z reszt byłby ten czy ktos inny jest małą roznica. Bo wydaje mi sie ze Polska mam mało graczy na taki turniej gotowych do walki.

marcino - 28 maja 2008, 11:34:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak zwykle milion trenerow sie teraz odzywa, po co ten i ten ...

19Ruch20 - 28 maja 2008, 11:35:37 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.7.57)
Czemu jedzie Pazdan a Bronowicki nie jedzie??

Bober - 28 maja 2008, 11:35:48 - *.stk.vectranet.pl
Michał Pazdan i Tomek Zahorski Hah !
Znowu reprezentanci na najważniejszej imprezie z Górnika
Raczej bez niespodzianek . Majewski jest dobry , ale nie jest wogole uniwersalny , dlatego moim zdaniem nie pojechał . A Michał Pazdan za walke i zaangażowanie
POLSKA!

wichura - 28 maja 2008, 11:36:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Godzinę temu przewidziałem to w 100%!
Pazdan musi jechać - nie po to Leo tak go nachalnie promował (ma coś $$$ z tego?), żeby w ostatniej chwili odwalić.
No, panowie piłkarze! Jeszcze trzy mecze i wakacje!

Bober - 28 maja 2008, 11:36:12 - *.stk.vectranet.pl
Michał Pazdan i Tomek Zahorski Hah !
Znowu reprezentanci na najważniejszej imprezie z Górnika
Raczej bez niespodzianek . Majewski jest dobry , ale nie jest wogole uniwersalny , dlatego moim zdaniem nie pojechał . A Michał Pazdan za walke i zaangażowanie
POLSKA!

wisnia - 28 maja 2008, 11:36:24 - *.pia.airbites.pl
szkoda Majewskiego, ale jest jeszcze młody nie jedne mistrzostwa przed nim, trzymaj się Radzio.
Do boju Polskaaa!!!!!!!

lalallala - 28 maja 2008, 11:36:32 - *.system-sat.pl
dobrze że matusiak nie jedzie.... ulzyło mi na sercu

krzychu - 28 maja 2008, 11:36:37 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.6.100)
Gratulacje dla Pazdana i Zahorskiego.W Górniku zaczyna się cos ruszac.Pozdrowienia od Torcidy Gliwice

wisla1988 - 28 maja 2008, 11:36:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak o matusiaka chodzi dobry wybór bronowicka watpie by doszedł do formy ale majewski powinien jechac a zostac powinien zachor bądzi sagan
przydałby sie brozek ,roger dobrze gra ale leo moze siegnąci po rezerwe znak zapytania kuba i łobo

antek - 28 maja 2008, 11:40:42 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no i jakiś słaby Brazylijczyk zabiera miejsce Majewskiemu...

rys - 28 maja 2008, 11:46:10 - *.internetdsl.tpnet.pl
Jak widzę siłę naszego ataku, to aż się w głowie nie mieści że nie powołał brożka który jest w formie i nastrzelał goli, no i sikora co zapieprza jak nakręcony...a zahorski??sagan?? cienizna, jedyne pocieszenie to rosnąca forma żurawia.
Matusiak dno, więc dobrze że go nie ma.

kibic - 28 maja 2008, 11:51:08 - *.interblock.pl
Heh pozbył sie Matusiaka?? A co tam robi Filip Łobodziński?? Przecież ma kontuzje??

Szalinho - 28 maja 2008, 11:51:45 - *.sta.asta-net.com.pl
wisla1988 jakby tak było jak piszesz to byśmy pojechali z 3 napastnikami: Żurawiem, Ebim i którymś z tej dwójki, którą wymieniłeś. Ponadto uważam, że Majewski ma zbyt małe doświadczenie (z całym szacunkiem dla niego oczywiście), a Sagan jest doświadczony. Pozdro!

siwyj - 28 maja 2008, 11:53:36 - *.pai.net.pl
Pazdan - człowiek do załatania każdej dziury w obronie i pomocy. Z góry wiadomo, że jest to rezerwowy do sytuacji nadzwyczajnych - bardzo dobra decyzja Beenhakkera.

MartinMix - 28 maja 2008, 11:53:48 - *.konskie.pl (*.168.33.2)
antek sam jestes słaby. A Roger pokazał w meczach które grał więcej niż Majewski więc daruj sobie takie teksty...

caroll - 28 maja 2008, 11:54:57 - *.atol.com.pl
11-stka na niemcy!!!
Boruc - Wasyl , Zewlakow , Bak , Golanski - Krzynowek , Dudka , Lewandowski , Smolarek - Roger - Zurawski
Co o tym sadzicie ????

ej - 28 maja 2008, 11:55:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
90minut, gdzie uzupełnienie statystyk reprezentantów dotyczące ubiegłego sezonu?

budrys - 28 maja 2008, 11:59:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska-Niemcy 0:0,Chorwacja-Austria 0:0
Polska -Austria 0:0,Niemcy-Chorwacja 0:0
Polska-Chorwacja 0:0,Niemcy-Austria 0:0
...kolejność ustala zatem losowanie.Mamy farta i wychodzimy z grupy obok Niemców...w ćwierćfinale 0:0 z Czechami i dogrywka...w doliczonym czasie 2 połowy dogrywki szczęście uśmiecha się do nas,bo Petr Cech fauluje w polu karnym Żurawskiego...jedenastkę pewnie wykorzystuje Boruc i Polska w półfinale!!!!Tam czekają znowu Niemcy...prawdziwe szachy bez sytuacji bramkowych...w 90+4 minucie Miroslav Klose na własnym polu karnym interweniuje tak niefortunnie,że wbija piłkę do własnej siatki...1:0 i gry od środka sędzia już nie wznawia i sensacyjny awans naszych do finału!!!!...
Finał z "Wielkim Bratem"-z Rosją...mecz jest bardzo brutalny...Rosjanie grają bardzo ostro,po chamsku,aż kości trzeszczą...nasi,niestety,dają się sprowokować...efekt?...4 czerwone kartki dla Rosjan i 3 dla Polaków...po dogrywce jest 0:0 i karne...do stanu 4:4 bramka za bramkę,ale w tym momencie myli się Pogrebniak posyłając piłkę nad poprzeczką i los złotego medalu w rękach(a raczej w nogach) Jasia Rogerskiego...długa chwila koncentracji,rozbieg,strzał iiiiiiiiiiii.....i WTEDY SIĘ OBUDZIŁEM...
a czy Wy macie jakąś wizję występu Polaków na ME?
Finał z Rosją

zcapok - 28 maja 2008, 12:01:18 - *.telkonet.pl
nie przywiazujmy uwagi do tego kto polecial z kadry..spojrzmy prawdzie w oczy mamy(mam nadzieje)11 zawodnikow reprezentujacych poziom miedzynarodowy reszta jest tylko uzupelnieniem..po meczu z macedonia mam jeden wniosek ze zmiennikow jedynie Gargula moze wniesc cos do gry naszej kadry(nie boi sie brac gry na siebie)..teraz miejmy nadzieje ze zaden z naszych podstawowych zawodnikow nie zlapie kontuzji i ufajmy ze Leo ma faktycznie skuteczna koncepcje..dla mnie brak od samego poczatku jelenia i sikory..czyli szybkosci bo wlasnie ona moim zdaniem w meczach z niemcami i chorwacja bd kluczowa..ale nie ma co bawic sie w selekcjonerow pozostaje wierzyc w zespol ktory jedzie i bd Nas reprezentowal..mimo wszystko jestem optymista!!pozdro dla normalnych

Grzyw (Jas - 28 maja 2008, 12:04:50 - *.nj.pl
Pytacie czemu za młody? Bo czekają nas mecze o wadze najcięższej, a Majewski takich za sobą jeszcze nie ma. Widocznie psycha mogłaby oberwać. Ufam Leo w 100%. A fakt, że wywalił Matusiaka, to dla mnie potwierdzenie profesjonalizmu.
Nikomu nie życzę stoczenia się, chciałbym Matusiaka pykającego dla nas bramki, ale jakoś nie chce mi sie płakać na wieść, że narcyz wraca do domu

tom - 28 maja 2008, 12:04:57 - *.netia.com.pl
niech sie cieszą ci co odpadli
nie wezmą udziału w tej kompromitacji

jf 1908 - 28 maja 2008, 12:06:19 - *.138.227.41
Brawo Golo, Brawo Sagan
Tylko ŁKS!

tak bedzie - 28 maja 2008, 12:13:03 - *.gprs.plus.pl
4 miejsce w grupie to tez jest sukces tak powie leo nie wiem kto bedzie na zmiany bo to banda leszcze ktorzy w kupionych meczach bramek nie potrafili strzelic w tak slabej polskiej lidze jesli pierwsza 11 sie nie sprawdzi to na zmiany nie mamy co liczyc a po euro leo powie podziekujcie ze sie dostaliscie wogole

borudort - 28 maja 2008, 12:13:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no no panie Leo Beenhakker zaskoczył pan i to wiel bardzo dobrze nie ma radka matusika szkoda lekko grzeska bronowickiego ale cieszy mnie ze jedzie kadra gotowa walczyc nawet o medale na Euro 2008 mysle ze w Klagenfurcie wygramy z niemcami i austria oraz z chorwatami tzreba im tylko skopac pdr dla tomka kuszczaka

budrys - 28 maja 2008, 12:13:42 - *.internetdsl.tpnet.pl
Polska-Niemcy 0:0,Chorwacja-Austria 0:0
Polska -Austria 0:0,Niemcy-Chorwacja 0:0
Polska-Chorwacja 0:0,Niemcy-Austria 0:0
...kolejność ustala zatem losowanie.Mamy farta i wychodzimy z grupy obok Niemców...w ćwierćfinale 0:0 z Czechami i dogrywka...w doliczonym czasie 2 połowy dogrywki szczęście uśmiecha się do nas,bo Petr Cech fauluje w polu karnym Żurawskiego...jedenastkę pewnie wykorzystuje Boruc i Polska w półfinale!!!!Tam czekają znowu Niemcy...prawdziwe szachy bez sytuacji bramkowych...w 90+4 minucie Miroslav Klose na własnym polu karnym interweniuje tak niefortunnie,że wbija piłkę do własnej siatki...1:0 i gry od środka sędzia już nie wznawia i sensacyjny awans naszych do finału!!!!...
Finał z "Wielkim Bratem"-z Rosją...mecz jest bardzo brutalny...Rosjanie grają bardzo ostro,po chamsku,aż kości trzeszczą...nasi,niestety,dają się sprowokować...efekt?...4 czerwone kartki dla Rosjan i 3 dla Polaków...po dogrywce jest 0:0 i karne...do stanu 4:4 bramka za bramkę,ale w tym momencie myli się Pogrebniak posyłając piłkę nad poprzeczką i los złotego medalu w rękach(a raczej w nogach) Jasia Rogerskiego...długa chwila koncentracji,rozbieg,strzał iiiiiiiiiiii.....i WTEDY SIĘ OBUDZIŁEM...
a czy Wy macie jakąś wizję występu Polaków na ME?

kibic - 28 maja 2008, 12:16:08 - *.wr.energiapro.pl
jak sie ciesze ze Matusiak nie jedzie, wielka gwiazda (hahaha...) ktora nic nie gra, poszla za kasa a nie za graniem i dobrze mu tak!
Dobrze ze Leo nie bierze ludzi za zasługi!
szkoda mi Majewskiego i bronowickiego, ale coż...

kibic - 28 maja 2008, 12:17:00 - *.160.248.247
Szkoda mi tylko młodego Majewskiego, bo w sparingach nie zagrał na swojej pozycji na której gra w Grodzisku,jeśli by dostał taką szansę, myślę że wtedy ocena jego przydatności do drużyny była by bardziej przejrzysta.Ale trzeba zaufać sztabowi szkoleniowemu na czele z Leo i życzyć powodzenia tym, którzy jadą na EURO.

jean_reno - 28 maja 2008, 12:18:15 - *.chello.pl
Jak mogl zrezygnowac z Bronowickiego? gosc sobie radzil nawet z Ronaldo podczas eliminacji a ten wzial wawrzyniaka na lewa obrone, bez komentarza. Majewski by nic nie wniosl, tak samo jak saganowski z reszta.

ravanelli - 28 maja 2008, 12:27:01 - *.olsztyn.mm.pl
niewiem jak wy ale ja jeszcze dobrego meczu rogera ie widziałem no i to ma byc zbawiciel kadry[balack polski]

boobass - 28 maja 2008, 12:34:16 - *.icpnet.pl
Bravo budrys - zajefajny sen oby się Nam spełnił. pozdro dla wszystkich fanów kopanej w Polsce

Grzyw (Jas - 28 maja 2008, 12:35:19 - *.nj.pl
Potencjalne przyczyny złej selekcji:
- układy
- przywiązanie do nazwisk
- brak doświadczenia
- głupota
- asekuracja
Leo w układach nie siedzi. Przywiązanie do nazwisk ostatecznie odrzucił dziękując narcyzowi dzisiaj. Pozostałe dwie cechy, wiadomo.
Ostatnia cecha - Leo nie ma po co się asekurować. Profesjonalnie robi swoje, a jak przegra, to jest wiele teamów, gdzie go przyjmą z euforią.
Więc jak tu mieć zastrzeżenia do selekcji?

Drulla - 28 maja 2008, 12:35:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Szkoda Majewskiego

git7 - 28 maja 2008, 12:41:50 - *.e-wro.net.pl
Majewski nie jedzie , suppperrrr! ,
Lepiej niech gra dla Śląska , niż szuka promocjii do wyjazdu na wyspy.
Pare dziur w kadrze jest i to martwi,Leo szuka niby graczy ,ale ta składanka nie jest super i każdy to widzi. SZKODA ŻE PAN TRENER , NIE ZROBIŁ WCZEŚNIEJ CHOĆ JEDNEGO MINI ZGRUPOWANIA,PRZYNAJMNIEJ BY WIEDZIAŁ , ŻE MATUSIAK , TO NIE TO,WIEKSZA BY BYŁA SZANSA NA MĄDRE WYBORY TEJ 26 OSOBOWEJ KADRY.

Garsen - 28 maja 2008, 12:52:12 - *.56.jawnet.pl
gdzie to jakis pazdan daj cie spokoj majewski mlody dobry ...

maxiking - 28 maja 2008, 12:53:13 - *.lublin.mm.pl
za co pazdan jedzie ?????????????????

kaka - 28 maja 2008, 12:56:07 - *.54.108.31 (*.8.4.1)
brac mlodych trenerow a nie starego dziada co przyjechał do polski tylko dla pieniedzy

fan - 28 maja 2008, 12:56:21 - *.autocom.pl
wielkie dzieki leo ze matusiak nie jedzie!!!ten gosc zagral 2 mecze w kadrze na tzw.fantazji i myslal ze jest najlepszy...wkoncu zostal sprowadzony na ziemie..niedawno pokazal w wisle na co go stac..heh juz bym wolal lewandowskiego ze znicza pruszkow niz tego radomatu..heh super wybor

Arkowiec - 28 maja 2008, 12:57:18 - *.laczpol.net.pl
@git7 a są jeszcze jakieś terminy uefa na takie mini zgrupowania?

DO REDAKCJ - 28 maja 2008, 12:58:13 - *.de
od kiedy to Łobodziński jest napastnikiem?!

Pudzian - 28 maja 2008, 12:58:35 - *.atol.com.pl
11-stka na niemcy!!!
Boruc - Wasyl , Zewlakow , Bak , Golanski - Krzynowek , Dudka , Lewandowski , Smolarek - Roger - Zurawski
Co o tym sadzicie ????

kowciu - 28 maja 2008, 12:59:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może Pazdan jedzie za jakieś niewidzialne zasługi w szatni (np. motywację). Tak tylko ciekawe jak wypadnie nam Wawrzyniak z lewej obrony kto go zastąpi tam. Bronowicki powinien jechać, Majewski za Pazdana. Chyba, że Leo powiela taktykę Grecji brońmy się a bramki same wpadną. Matusiak- świetna decyzja. Zahorski niestety jakoś bez formy widać..

malpa - 28 maja 2008, 13:06:43 - *.cnet2.gawex.pl
Dobrze, że odstawił Matusiaka .. Pazdan nie mam pojęcia co on tu robi w tej kadrze .. na treningach na piłce się potyka .. Dlaczego nie jedzie Bronowicki?
.. Co on widzi w Kokoszce?

shad - 28 maja 2008, 13:09:34 - *.um.warszawa.pl
- Co powiedział Matusiak gdy się dowiedział, że nie jedzie?
- POWIEM TACIE!!!! ;)

vobi - 28 maja 2008, 13:13:29 - *.ols.vectranet.pl
Dlaczego nie ma Majewskiego?:| przecież to talet czystej wody.. A tak na marginesie,jak kontuzje ma Błaszczykowski to dlaczego nikt o Jeleniu nie pomyślał

RBB - 28 maja 2008, 13:19:04 - *.chello.pl
Słaby skład. Dlaczego nie ma Brożka, Zieńczuka czy Sikory. Kto będzie strzelać bramki??? Roger?! Śmiech na sali! :/

okir - 28 maja 2008, 13:21:47 - *.chello.pl
szkoda ich wszystkich, a najbardziej Radka Majewskiego któremu miejsce w kadrze POLSKI zabrał Brazylijczyk..... wcale nie lepszy:-(
Bronek - kontuzja, jego osobisty dramat, do konca walczyl...
Matigol - niestety zgubne okazaly sie transfery, juz w wisle nie byl przygotowany do gry na poziomie ligowym, w sezonie nie wystepowal niemal w ogole i teraz odbilo sie to czkawka.. tez szkoda bo material na klasowego grajka jest.

drozd - 28 maja 2008, 13:26:56 - *.ball-europe.de (*.140.52.50)
Powiem szczerze ,ze Leo ma jaja.Wybieral nie pod katem kto lepszy tylko pod wzgledem klucza 3 bramkarzy 4 srodkowych obroncow,2 lewych obroncow,2 prawych obroncow,4defensywnych pomocnikow,2 ofensywnych,2 lewoskrzydlowych,2 prawo skrzydlowych i 4 napadziorow.
Po drugie zainwestowal troche w przyszlosc dlatego jada Kokoszka,Pazdan,Zahorski i Wawrzyniak.A w sumie tych 3 pierwszych bylo chyba najslabszych pod wzgledem pilkarskim.
Szkoda tylko Majewskiego-gdyby byl wystawiany tak jak Roger i Gargula za napastnikami bardziej moglby sie pokazac.
Patrzac na to kadre widac ze Leo wolal graczy perspektywicznych,niestety czescnie ma szans na gre.A czy lepsi nie byliby
Zahorski-Wichaniarek
Matusiak-Jeleń
Sagan-Brozek
Wawrzyniak-Sznaucer
Kokoszka-Glowacki
Pazdan-Radomski
Ci gracze jesli weszliby z lawki dawaliby jakis poziom-obecni oprocz Wawrzyniaka beda raczej tylko oslabieniem

Iwan - 28 maja 2008, 13:28:33 - *.magma-net.pl
Beenhakker powołał ciekawy skład. Znajdują się w nim starzy wyjadacze reprezentacyjni jak i młode wilki, a nawet jeden zagraniczny bonus. Jestem szalenie ciekawy jak to wszystko się ułoży. Jeśli będą mieli mentalność zwycięzców i będą gryźć trawę oraz walczyć o każdy centymetr boiska w każdym meczu to wierzę, że mogą zajść daleko. Nie pozostaje nam nic innego jak tylko krzyczeć ile sił:
Biało-czerwone to barwy niezwyciężone!

Litalcik - 28 maja 2008, 13:34:40 - *.gorzow.mm.pl
Moim zdaniem na Euro powinien jechać Joshi zamiast Krzynówka:!!!

fanatyk - 28 maja 2008, 13:39:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dobrze że nie wziął Matusiaka

Leo - 28 maja 2008, 13:40:27 - *.pke.pl (*.53.0.78)
Pazdan zapewne jedzie za równą formę, brak kontuzji i dobre przygotowanie fizyczne w sezonie. Ale pytam po co Roger? Automatycznie przestaje to byc reprezentacja Polski, bo ja jako POLAK! nie godze sie, zeby mnie ktos innej nacji niz Polska reprezentowal... Wole Ebiego z kalecznym akcentem, niz Rogera...

seba - 28 maja 2008, 13:43:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moj skład na szwaby:
Boruc- Wasilewski, Jop, Bąk, Żewłakow- Lewandowski, Dudka, Błaszczykowski, Smolarek- Krzynówek- Żurawski.

Obrzydliwy - 28 maja 2008, 13:50:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mnie również dziwi fakt,że Pazdan zakwalifikował się do 23 zawodników jadących na Euro.
Natomiast jeszcze bardziej dziwią mnie debilne wypowiedzi podważające umiejętności Michała,gdyż
te niewątpliwie posiada.

jatoja2 - 28 maja 2008, 13:56:59 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Skoro nie doszedł do formy po kontuzji Bronowicki, to trzeba było wziąć Kowalczyka z Dynama Moskwa. Gra w 1 składzie, nieźle sobie radzi. Albo Gancarczyk - jeden z lepszych obrońców ligi ukraińskiej.

Krzychu89 - 28 maja 2008, 14:03:25 - *.ssp.dialog.net.pl
Dla mnie najważniejsze na tym Euro jest wygrać ze szkopami! a reszta niech sie dzieje co chce Po co ten Roger w kadrze? wielki mi Polak.
Do Boju Polsko...

Pluto - 28 maja 2008, 14:05:49 - *.amuz.lodz.pl
SAGAN Gratulujemy cala Biała ŁÓDŹ trzyma za Ciebie kciuki na EURO. POWODZENIA

Przemek - 28 maja 2008, 14:09:10 - *.59.89.3
Kiedy wyjdzie w Przeglądzie Sportowym Skarb Kibica EURO 2008 z jakąś drabinką rozgrywek do wypełniania wyników ?

gago - 28 maja 2008, 14:23:04 - *.xdsl.centertel.pl
bronowicki gra prawie przez cale eliminacje a tu prosze jedzie za niego jakis pazdan nawet nie wiem czy on cos zagral na tych eliminacjach nie rozumiem tego bardzo mi go zal kurde!!!!!!

leo000 - 28 maja 2008, 14:28:11 - *.internetdsl.tpnet.pl
Boruc - waslilewski bak zawlakow wawrzyniak - blaszczykowski lewandowski krznowek smolarek - zurawski saganowski
dajcie swoje 11 stki ;D

gago - 28 maja 2008, 14:31:30 - *.xdsl.centertel.pl
bronowicki gra prawie przez cale eliminacje a tu prosze jedzie za niego jakis pazdan nawet nie wiem czy on cos zagral na tych eliminacjach nie rozumiem tego bardzo mi go zal kurde!!!!!!

slayer - 28 maja 2008, 14:34:32 - *.adsl.inetia.pl
po raz kolejny pytanie:Wojciech Łobodziński to jest napastnik?????????????!!!!!!!!!!!!!!!

gago - 28 maja 2008, 14:34:50 - *.xdsl.centertel.pl
moj sklad
obroncy-prawa strona Wasilewski lewa wawrzyniak srodek zewlakow i bak
pomocnicy-lewa krzynowek prawa blaszczykowski srodek lewandowski i roger
atak-zurawski i ebi

dex - 28 maja 2008, 14:39:35 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maxiking - za to, że nie gra w Ruchu! :DDD

... - 28 maja 2008, 14:44:43 - *.236.9.15
Wu wogule miazdzycie. Wiekszosc z was nie widziala Majewskiego w akcji a mowicie ze szkoda , ze super jest. Powiedzial ktos ze dobrze gra i powtazacie po nim jak dzieci. Jak mozecie mowic ze Loe jest glupi bo nie wzial Bronowickiego jezeli Bronowicki nie wwytrzymal by meczu ... . Szkoda go bo est dobry ale to przez kontuzje a nie widzimisie Leo. Matusiak nie trzeba komentowac. A nadajecie na tego Pazdana a jest wszechstronny. Moze zagrac na obronie jak i pomocy. A po co Majewski jezeli nie lapal by sie do II rezerwy . Pazdan ma charakter ,walczy i stara sie. Leo chce inwestowac w przyszlosc zeby kiedys miec kim grac .A co do Rogera to jest jednym z lepszych. Na poczatku to samo bylo o Oliasdebe ,a potem wsyzcy chodzili w koszulkach z jego nazwiskiem.

kszok 2001 - 28 maja 2008, 14:45:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
boruc wasilewski bąk zewlakow golanski -le
wandowski krzynowek blaszczykowski saganowski
smolarek zorawski pozdro

Rudzik11 - 28 maja 2008, 14:51:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pazdan... no comments
Bez Matusiaka i Bronowickiego... Trochę dziwne.
Moja 11-tka
1. Boruc
6. Bąk 5. Dudka 13. Wasilewski 14. Żewłakow
16. Błaszczykowski 20. Roger(ew. 17. Garguła) 8. Krzynówek 18. Lewandowski
9. Żurawski 7. Smolarek

fachowcy - 28 maja 2008, 14:51:38 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
fachowcy od pilki kopanej-"dlaczego nie ma Majewskiego,Zienczuka,Brozka itp. widocznie Leo uznal ich za zbednych i koniec.Dobrze ze jedzie Pazdan ktory bedzie mial mozliwosc nauczenia sie czegos wiecej.W kilku meczach GORNIKA gdy nie gral Hajto bral odpowiedzialnosc na swoje barki i calkiem dobrze mu to wychodzilo,przypomniec fachowcom tutaj trzeba ze GORNIK to jeszcze nie Wisla Groclin Legia.Majewskiemu Brozkowi latwiej sie gra grajac w klubie gdzie zawodnicy dobrzy. Absurdem byloby to gdyby Wisla zdobyla mistrza nie majac w swoich szeregach krola strzelcow.
Jak Brozek byl na wypozyczeniu to cienias jeden nie umial nawet 5 bramek ustrzelic.W Wisle kto by nie gral na ataku ten bylby bramkostrzelny.

zdziwiony - 28 maja 2008, 15:04:41 - *.mtm-info.pl
ZAHORSKI!!!??? Pomyłka! Ale to jedyne odkrycie Leo i dlatego jedzie. Reszta to ludzie Janasa i Engela.

TB - 28 maja 2008, 15:13:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Według mnie największą pomyłką w tej kadrze jest obecność Saganowskiego. Ale ćóż, lepszy Sagan od Matusiaka

sopel - 28 maja 2008, 15:18:11 - *.167.udn.pl
Akurat, że Zahorski pojechał to dobrze, bo na to zasłużył. Ale nie rozumiem co w kadrze robi Saganowski.

a_bart - 28 maja 2008, 15:18:50 - *.axelspringer.pl
Leo, why?
Radek

Fanatyk - 28 maja 2008, 15:32:14 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bad WALTERsdorf - ITI jest wszedzie!
aj - ti - aj
u - cie - kaj!

Jaco - 28 maja 2008, 15:43:37 - *.internetdsl.tpnet.pl
do zdziwionego
tak , barwo za orientację , bo Murawski , Wasilewski , Pazdan , Garguła , Golański , Łobodziński , Błaszczykowski , Zahorski , Kokoszka i Wawrzyniak to u Janasa i Engela byli podstawowi zawodnicy , i jakby nie Janas i Engel to by Leo ich nie znał w ogóle . Prawda jest taka że to dzięki Leo ci zawodnicy się wypromowali ...

majkel - 28 maja 2008, 15:44:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
...szkoda Bronowickiego.Gdyby nie kontuzja na pewno byłby w kadrze.Na Euro potrzeba na 100% zdrowych zawodników i w formie...!Skład:Boruc-Wasilewski,Bąk,żewłakow,Gola
ński-Błaszczykowski,Dudka,Lewandowski,Krzynówek-żu
rawski
( nieco cofnięty)i Smolarek

majkel - 28 maja 2008, 15:45:15 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
...szkoda Bronowickiego.Gdyby nie kontuzja na pewno byłby w kadrze.Na Euro potrzeba na 100% zdrowych zawodników i w formie...!Skład:Boruc-Wasilewski,Bąk,żewłakow,Gola
ński-Błaszczykowski,Dudka,Lewandowski,Krzynówek-żu
rawski
( nieco cofnięty)i Smolarek

daw - 28 maja 2008, 15:48:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
teraz tylko wierzyć w naszych orłów i wsztscy dopingujemy

Jaco - 28 maja 2008, 15:48:19 - *.internetdsl.tpnet.pl
do zdziwionego
tak , barwo za orientację , bo Murawski , Wasilewski , Pazdan , Garguła , Golański , Łobodziński , Błaszczykowski , Zahorski , Kokoszka i Wawrzyniak to u Janasa i Engela byli podstawowi zawodnicy , i jakby nie Janas i Engel to by Leo ich nie znał w ogóle . Prawda jest taka że to dzięki Leo ci zawodnicy się wypromowali ...

Leo why? - 28 maja 2008, 15:49:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Powiem krotko to napewno nie jest najlepsza reprezentacja,Leo to wielki cwaniak ma swoich i im daje fory,Majewskiego mogl sprobowac na bramce moze by sie nadal,obiektywnie rzecz ujmujac sorry ale Pazdan i Zahorski?, w kraju zostali lepsi i to duzo.Jeszcze jedno w srodkowej linii mamy same brzytwy kosza wszystko i jezeli dopisze szczescie bedziemy wysoko.Napad natomiast mizerny jeżeli Smolarkowi cos sie stanie nie ma czym kasac a nawet gryzc

Łukaszek - 28 maja 2008, 16:06:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
co za trener z tego leo ze mojego ulubionego napastnika Radosława Matusiaka nie wziął

adam81w - 28 maja 2008, 16:15:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
I wg mnie dobry wybór Leo. Dobrze, że jadą Górnicy. Zasłużyli. Pazdan się sprawdza a Zahorski to drugi Żurawski.
A Majewski jeszcze zagra na niejednej imprezie. Teraz było za wcześnie. Na jego pozycji byli lepsi.

markus - 28 maja 2008, 16:16:29 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja zakładam ze podstawowy skład na Niemców bedzie wygłądał następująco :
boruc-wasilewski-dudka-bąk-żewłakow-błaszczykowski
-roger-lewandowski-krzynówek-smolarek-żurawski
Tylko teraz, pytanie ilu zawodników rezerwowych jest w stanie, wchodząc przykładowo w 60 minucie wnieść coś do gry?? I Tu jest problem. Saganowski? Garguła? Łobodziński? I chyba tyle. Nie komentuje czy słusznie pojechali ci, którzy pojechali. To decyzja Leo a mi pozostaje ufać, że jest ona słuszna. Ale moim zdaniem za mało zawodników prezentujących solidny "international level". Bo nie sądzę, żeby Wawrzyniak Pazdan Zahorski czy Murawski byli w stanie odmienić losy meczu, wchodząc z ławki.

kxx - 28 maja 2008, 16:27:23 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ni bede im kibicowal Leo to zwykly dizkus Majewski najlepszy srodkowy pomocnik w ansej ldize a on gragule wziol jak Majewski lepszy tylko Znicz MKS

ajajaj - 28 maja 2008, 16:28:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dla mnie dobrze;)
szkoda Bronowickiego bo cieżko bedzie wygladał jego zastępca (wawrzyniak, dudka, golanski? ) przy szybkim Odonkorze.. Majewski ma czas i sa od niego lepsi (Garguła, Roger) a przede wszystkim bardziej doświadczeni.. Matusiak - bez formy nie ma czego szukac.. Dobrze ze Maciek Zurawski idzie z forma do gory bo sam Ebi by ataku nie pociagnał.. Jacek Krzynowek mimo małej liczby gier w sezonie jest w dobrej formie - klasowy zawodnik.. szkoda jeszcze Kuby bo Lobodzinski jest o klase słabszy.. najwieksze niewiadome teraz to lewa obrona i prawa pomoc.. ale Leo cos wymysli ;p pozostali to :
Boruc, Wasyl, Bak, Zewlakow, ?, Dudka, Lewandowski, krzynowek, ?, Ebi, Zuraw...
dać chłopcom odpoczynku zeby nabrali świeżości, popracować nad stałymi fragmentami i można powalczyć!!

gumis - 28 maja 2008, 16:32:27 - *.introl.pl (unknown)
dziwją mnie niekture wypowiedzi bronek nie jedzie bo ma konuzje(szkod chłopa) a co do majewskiego i pazdana to pierwszy tylko umie grać na środku a drugi gra i na obronie i w pomocy i dlatego pojechał tyle na ten temat, a matusiak ...to wszyscy wiedzą

Obrzydliwy - 28 maja 2008, 16:39:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Na pozycji ofensywnego środkowego pomocnika mogą grać:
Żurawski,Roger,Krzynówek,Garguła,a nawet Murawski.
Majewski dostał szansę gry na prawej pomocy,gnało go do środka,pokazał,że nie jest w stanie tam grać.Leo mając wybór pomiędzy nim,a Gargułą wybrał tego bardziej doświadczonego - tyle w temacie.
Krytykujecie pozostawienie w składzie Pazdana;
poza tym,że zawodnik jest uniwersalny,to trzeba wziąć pod uwagę fakt,że z defensywnych pomocników mamy tylko:Dudkę,Lewandowskiego,Murawskiego i ewentualnie Wawrzyniaka (ten ostatni będzie łatał dziury gdzie się da),a więc o jednego mniej.
Jeśli do tego dodamy,większe prawdopodobieństwo łapania kartek przez tą formację,to wybów selekcjonera wydaje się uzasadniony.
W ataku z dwójki Matusiak - Saganowski wybór ku mojemu żdziwieniu padł na Sagana - myślę,że zadecydowały względy wolicjonalne.
Natomiast co do Bronowickiego nie powinno być dyskusji,zwłaszcza że przyplątała mu się kontuzja.

luko - 28 maja 2008, 16:51:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda Majewskiego. Wg. mnie jest lepszy niż Pazdan.

harfa7 - 28 maja 2008, 17:01:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl (*.0.0.36)
Jako Kibic LEcha Poznań chce napisać kilka zdań.
Jestem dumny z tego, żę jestem Polakiem, że moje barwy są bialo czerwono, to, że nauczyłem sie tak wiele zawdzięczam własnie tej ojczyźnie, nie jest w niej idealnie, ale rzadna Matka nie jest idealna.
Wierze w moja kadre, i Niemcy jeśli sie śmieją, może mają powody, bo czasami naprawde zapominamy o tym, jak walczylismy o swoja wolnosc, a skoro nasi przodkowie, dziadkowie, umierali za nasz kraj i za wolnosć to znaczy, że ona jest bardzo ważna.
Co do niemiec, niech pamiętaja 1945 rok i MAzurek Dąbrowskiego w BERLINIE.
czemu nie wierzymy w własne siły, czasami własnie przez to mamy problemy. brak wiary.
acha Roger, musi pokochać nasz kraj, bo dzięki niemy, może wejsć na wyzyny, ale nich nigdy nei zapomni barw biało - czerwonych.
Leo - wielki trener, ale jeszcze bardziej wartosciowy człowiek.
a co do Pana Listkiewicza, nie kracze na niego, bo to dzięki niemu mamy Euro 2012, które zorganizujemy, popatrzcie na uopuznienia w RPA
mój typ
Polska - Niemcy 0 - 0
Austria - Polska 1 - 1
Chorwacja - Polska 0 - 1

Badziew - 28 maja 2008, 17:19:48 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dlaczego nie ma ............Rasiaka?
To 1 kadra bez Rasiaka
............skandal!!!! ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Brawo Leo!!!!!!!!!!

Obrzydliwy - 28 maja 2008, 17:27:22 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
luko:
Majewski równie dobrze może być lepszy od Kuszczaka.Chłopie porównujesz dwóch różnych zawodników nie mających ze sobą nic wspólnego.

aaaaa - 28 maja 2008, 17:45:57 - *.adsl.inetia.pl
Majewski nie pojechal bo podobno za mlody i sobie z presja nie poradzi, a Pazdan jest jeszcze mlodszy i sobie poradzi?

talib - 28 maja 2008, 17:58:25 - *.internetdsl.tpnet.pl
Brawo Rafał!!!!!!!!!!!!! TYLKO LP!!!!!!!

luko - 28 maja 2008, 18:01:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
mój skład na szkopów:
Boruc- Wasilewski, Bąk, Wawrzyniak, Żewłakow - Błaszczykowski, Lewandowski, Krzynówek- Roger- Smolarek, Żurawki.

nnn - 28 maja 2008, 18:02:56 - *.centertel.pl
Jak dobrze ze to Leo jest trenerem a nie wy

yesyesyo - 28 maja 2008, 18:14:07 - *.ssp.dialog.net.pl
ten skład by wymiatał:
Kononowicz - Rysio z Klanu, Cygan, Łyżwiński, Józek ze Złotopolskich - Luntek, Isis Gee, Warszawiak z Karsina, Portier - Najman, Gracjan Roztocki
ale miejmy nadzieje że wybrańcy Leo też dadzą radę:
Boruc - Golański, Bąk, Żewłakow, Wawrzyniak - Błaszczykowski, Lewandowski, Dudka, Roger, Smolarek - Żurawski

BziQ76 - 28 maja 2008, 18:16:05 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
"...ale że Dudka nie wzięli na EURO..." ale zamiast niego jest ...Dudka :D

Marek - 28 maja 2008, 18:34:34 - *.159.31.78.cable.morena.jarsat.pl (*.31.155.63)
To jest według mnie śmieszne.. Na Euro nie jedzie Radosław Majewski, który był jak dla mnie jednym z pewniaków, ale jedzie za to Pazdan, który nie gra NIC! Jeszcze mnie to śmieszy, że nie jedzie Bronowicki, ale za to Leo wziął Kokoszke.. Jedyny plus to brak ulubieńca Benhakkera Radka Matusiaka. Matusiak dla Leo był tak znaczącym ogniwem jak Rasiak dla Janasa.

zamojski - 28 maja 2008, 18:49:06 - *.internetdsl.tpnet.pl
pomijam fakt że zaden z kadrowiczów nie zasługuje na Euro (forma wakacyjna powalająca ich na ziemię o piłkę) to z pewnością szkoda Majewskiego. Jego młodość to wielki atut a doświadczenie jakie nabyłby na Euro to rzecz niezastąpiona dla budowanej kadry na jesień. to będzie kompromitacja po tym co zobaczyłem

kingas15 - 28 maja 2008, 18:53:34 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Moim zdaniem dobry wybór trenera, tylko zamiast Majewskiego powinien odpaść Murawski

Morientes - 28 maja 2008, 19:05:07 - *.ntlworld.ie
mój skład na Chorwatów
Boruc-Jop-Dudka-Żewłakow-Wasilewski-Błaszczykowski
-Krzynówek-Garguła-Lewandowski-Smolarek-Żurawski

jurandos - 28 maja 2008, 19:11:17 - *.adsl.inetia.pl
A gdzie jest rasialdo czemu nie jedzie :P Żenada wypowiediz co niektórych :P

Gulczas - 28 maja 2008, 19:21:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a Mój wymarzony skład to: Boruc Wasilewski Żewłakow Dudka...Lewandowski Błaszczykowski Roger Krzynówek Żurawski jako ofensywny pomocnik a wnapadzie Wichniarek Smolarek dwójka najwiekszych walczaków.

krys 2101 - 28 maja 2008, 19:34:32 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
szkoda tylko ze brak jest wichniarka, brożka i zienczuka , mogliby jednak cos zdzialac na euro

wygramy - 28 maja 2008, 19:46:16 - *.mia.three.co.uk
11 na mecz z Niemacmi ( w nawiasach zmiany po przerwie)
-------------------Boruc
Wasilewski--Bąk--Jop--Żewłakow(65minuta Golański)
Łobodziński(55 Błaszczykowski)--Lewandowski--Roger--Krzynówek
Zurawski (80 Saganowski)---Smolarek

neeg - 28 maja 2008, 19:48:45 - *.mtm-info.pl
Jakieś układy Kaczmarka tu działają wg mnie - Murawski,Pazdan...

njnejnj - 28 maja 2008, 19:58:59 - *.range81-151.btcentralplus.com
zal mi Was Leo wie najlepiej co robi mialo byc 3 i 3 polecialo a Wy to byscie pol kadry wymienili nie pasuje idzcie kibicowac niemcom!!! pzd dla tych co mysla podobnie.. tej kraj tylko potrafi krytykowac synowie gmocha hahaha

maniek - 28 maja 2008, 20:22:05 - *.142.228.205
uff... dobrze ze Matusiek nie jedzie bo sie nie nadaje. leo wie co robi (mam nadzieje).

łańcut - 28 maja 2008, 21:00:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
leo beenhakker to taki człowiek który jest trenerem światowej klasy,po długiej i wyboistej drodze do mistrzostw europy i obserwacji wielu pikarzy wybrał 23 grajków którzy według niego są w stanie wykonać jego plan,a skoro wybrał 23 takich a nie innych to oznacza że wg niego inni akurat nie są w stanie w tym momencie udźwignąć na swoich barkach odpowiedzialności za wynik na euro,więc zaufaajmy mu tak jak w eliminacjach a wszelkie wypowiedzi zostawmy na podsumowanie mistrzostw bo szansę wyjazdu dostał każdy tylko nie każdy z niej skorzystał.

Ar - 28 maja 2008, 21:16:44 - *.internetdsl.tpnet.pl
Pazdan to gracz którego zwykły kibic zawsze oceni źle, niewidoczny, wcale nie atrakcyjny, nie ofensywny. Haruje, a wogóle go nie widać. Nie łudźmy się, na Euro nie on będzie strzelał na bramkę Lehmanna i innych bramkarzy, ale skoro wódz tak zadecydował, to znaczy że się przyda.

Tomek - 28 maja 2008, 21:28:57 - *.akademiki.uni.torun.pl
Oj cienko to widzę Leo się trochę pogubił lansuje swoje odkrycia Zachorskiego i Pazdana nakręcany przez media szkoda bardzo Majewskiego bo jest przyszłościowy, szkoda że nie przyjrzał sie również Wichniarkowi, Brożkowi, Sikorze. Nie powinno się skreślać zawodników po jednym meczu a zwrócić uwagę na aktualną formę której Matusiakowi jak wiadomo było brak stąd ktoś z wyżej wymienionej trójki nie dostał swojej szansy.

gudys - 28 maja 2008, 21:31:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Dobry wybór naszego trenera

rodolfo ch - 28 maja 2008, 21:49:47 - *.231.92.154
Na szkopow wyjdziemy w ustawieniu 4-3-2-1 tak jak uczy Ancelotti. Golina,Zewlak,Komar,Wasyl-Lewy,Roger,Dudka-Krzynek
,Ebi-WladcaMuraw a potem w razie czego rozwijamy skrzydla majac w odwodzie Lobo i Kube. Proste i logiczne!

Pele - 28 maja 2008, 22:07:45 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Tomasz Zahorski w kadrze to niejest zaskoczenie oglądam z trybun mecze jego druzyny i jak on gra. W reprezentacji narodowej gra bardzo dobrze obbojętnie czy na ataku czy w pomocy mimo ze cieszy mnie ze dwóch zawodników z Górnika jedzie na Euro choc zaskakujące ze Michał Pazdan jedzie ale myśle ze trener ma jakiś plan Szkoda mi Majewskiego bo jest to dobry zawodnik .Bronowicki tez gra dobrze Matusiak jagby grał w zespole w kturym by mniał zagwarantowane wyjscie w pierwszej 11 grał by lepiej a tak to zadko kiedy gra albo wogule niegra lub wchodzi na pare minut

kurde - 28 maja 2008, 22:34:51 - *.compnet.pl
jeden błąd to taki że za Zachorskiego ewidentnie miał być Brożek

trener4 - 28 maja 2008, 22:45:11 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mentalnie przegramy te mistrzostwa, u nas aspekt finansowy przekłada sie ponad aspektem sportowym,, ponadto zawsze narzekalismy na brak doswiadczenia na takich imprezach, wiec dlaczego od 2 lat nie tworzyl sie zespol pod te Mistrzostwa , mam na mysli dlaczego nie probował budowac tej drużyny w oparciu o zawodnikow doswiadczonych i juz ogranych w poprzednich Mistrzostwach :Bosacki,Głowacki, Kosowski, Kłos, Jeleń. Niewspominajac juz o atutach szybkosciowych jakie maja: Niedzielan, Sikora, Moskała, Brożek. Benhaker kiedy wywalczyl Mistrzosto Europy z HOL, tez korzystal z uczestnikow poprzednich Mistrzostw.. Mam nadzieje ze znajdzie skuteczna broń na rywali..

brazylijka - 28 maja 2008, 22:49:08 - *.icpnet.pl
gdzie jest RASIAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha

tomek - 28 maja 2008, 22:50:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jeśli nie zauważyliście to Beenhakker szuka zawodników pod taktykę, a nie taktykę pod zawodników. Dlatego też nie potrzebuje egzekutorów (Brożka, Sikorę czy Wichniarka), ale zawodników którzy potrafią także tworzyć grę. Potrzebuje takiego napastnika który pełniłby trochę funkcję playmakera jak również potrafiłby wykończyć akcję. Dlatego też wziął Zahorskiego, Żurawskiego, Saganowskiego, Smolarka..

brazylijka - 28 maja 2008, 22:55:25 - *.icpnet.pl
no prosze nie wiedzialem ze teraz wystarczy zagrac 15 min w 2 meczach przygotowaczych i jechac juz na Euro mowa tu o pazdanie . dobrze ze nie zabral leo matusiaka i bronowickiego bez formy sa Za majewskiego troche bo mglby cos zdzialac ten chlopak w ofensywie

jjj - 28 maja 2008, 23:20:38 - *.134.183.208
I tak taki Pazdan czy Zahorski nie zagrają ani minuty, ktoś musi na tej ławce siedzieć więc w czym problem.

Kuba Gliwi - 29 maja 2008, 8:14:38 - *.clubnet.pl (*.168.7.67)
życze powodzenia chłopaki , abyście wrócili z tarczą !

Graczyk - 29 maja 2008, 9:53:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
ja sie na piłce nie znam ale mama moja mówiła ze ten skład jest do bani po co jedzie żurawski i po co ten boruc ze smolarkiem ....lepiej jakiegoś grzegorza lato albo Zbigniewa bońka

Hepek - 29 maja 2008, 9:56:55 - *.internetdsl.tpnet.pl
moja mama tez. listkiewicz to ............. leo to jest WIELKI GOŚĆ dla mnie bo wkońcu się z nim wychowałem.......

Hlehle - 29 maja 2008, 10:21:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
a co z Rasiakiem

kolo - 29 maja 2008, 10:35:00 - *.chello.pl
Oto teledysk o LEO BEENHAKERZE I POLSKIEJ KADRZE W WYKONANIU ZESPOŁU STAR TREK
http://www.youtube.com/watch?v=A8mOb8KTsUU

boobass - 29 maja 2008, 10:42:16 - *.icpnet.pl
A to Boniek i Lato bez formy czy kontuzje ????

nusiek - 29 maja 2008, 12:11:11 - *.96.80.254
bez sensu niewzioł Majewskiego on wybiera tylko slawy polskiej piłki którzy kiedys grali oprucz oczywiscie Boruca i Smolarka ale Majewski to najlepszy piłkarz w polskiej lidze wiec on raczej powinien jechac a ze Brożka niepowolal wogule do niemiec to skandal

Damianjop - 29 maja 2008, 13:13:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Całe szczęście że Rasiak nie jedzie, byśmy każdy mecz przegrali..... Będzie dobrze chłopaki, Do boju POLSKA!!!!!!!

jozin - 29 maja 2008, 13:26:22 - *.internetdsl.tpnet.pl
dla ludzi,którzy piszą o złej selekcji:
1)Leo wie co robi
2)Bronowicki nie pojechał przez kontuzje.nie jest w stanie grać 3 meczy w przedziale 9 dni.stać go na max 60 minut gry.
2)Majewski jest młody,zdolny,ale jeszcze nie jest na niego pora.Euro to za wysokie progi dla niego jak na razie.
3)Matusiak nie przekonał do siebie Leo.jest utalentowanym piłkarzem,jednak daleko mu jeszcze od optymalnej formy.
4)dlaczego dla Majewskiego za wysoki progi,a dla Pazdana nie?bo Majewski ma konkurencje na swoją pozycje,a na Pozycji Pazdana wystepuje deficyt zawodników.
dziękuje za uwage.Polska - Niemcy 0:0 Chorwacja Polska 1:1 Austria-Polska 0:1

pk - 29 maja 2008, 15:40:56 - *.ecb.int
Glosujcie na niemieckiej stronie Frankfurter Allgemeine Zeitung kto zostanie mistrzem Europy. Adres www.faz.de. Sondaz jest po prawej stronie na glownej stronie.

DARIO - 29 maja 2008, 18:35:20 - *.net152.okay.pl
całe szczescie ze gramy tylko 3 mecze

tomcio - 29 maja 2008, 19:36:32 - *.156.67.245 (*.168.142.46)
http://www.kicker.de/home/umfrage/votingguid/9c0eb
9cb-13b4-407f-81bf-061f277d26d1
To jest adres strony niemieckiego magazynu sportowego KICKER. Znajdziecie tam ankietę dotyczącą EURO 2008 .Jest to głosowanie które składa się z 6 pytań. W jednym z pytań jest kto będzie mistrzem europy, TYPUJEMY POLSKĘ w innym zaś które miejsce zajmą niemcy tu dajemy NIE WYJDĄ Z GRUPY!! Wyniki będą opublikowane w gazecie KICKER ( w całych niemczech wydawana) i na tej stronie internetowej!!
A WIĘC GŁOSUJEMY!!!!
ROZESLIJCIE TO DO ZNAJOMYCH!!!

zdzis - 29 maja 2008, 19:38:01 - *.cable.ubr03.gray.blueyonder.co.uk
leo wie co robi. wyjscie z grupy chyba

nusiek - 29 maja 2008, 20:49:16 - *.96.80.254
mój kumpel mówi że zagramy 2 mecze i mozeby jechać do domu
jozin a napisz mi imie kilkuleprzych pilkarzy mocniejszych od niego

nusiek - 29 maja 2008, 20:59:17 - *.96.80.254
znaczy napisz kilku piłkarzy leprzych od majewskiego

adamski - 29 maja 2008, 21:08:40 - *.dynamic.caiway.nl
ludzie,nie narzekajcie na pilkarzy co wybral leo.trzymajie kciuki za nich.

zadowolony - 30 maja 2008, 12:12:25 - *.chello.pl
Super że Michał Pazdan jedzie Gratulacje ;)

cosnek - 30 maja 2008, 14:19:07 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
moja jedenastka
Artur Boruc
Jacek Bąk,Mariusz Jop,Marcin Wasilewski,Michał Żewlakow
Jakub Błaszcykowski(lub Roger),Jacek Krzynówek,Mariusz Lewnadowski,Wojcoech Łobodziński
Euzebiusz Smolarek,Tomasz Zahorski ( lub Saganowski)
nie wiem dlaczego jest Żurawski przeciez on dawno nie strzelil gola w reprezenatcji i nie wiem dlaczego jest Dudka rownie dobrze mogl by byc Majewski co do Pazdana to spoko ale nie liczylem ze Leo go powola ale w koncu moze grac w pomocy i obronie

marcinw13 - 30 maja 2008, 16:05:14 - *.chello.pl
Mnie tam odpowiada.Żurawski przyda się zawsze,bo niby nie strzela dużo bramek, ale potrafi świetnie rozgrywać piłką. Co do braku Majewskiego, to nie rozumiem pretensji o Dudkę, który jest zupełnie innym i bardziej wszechstronnym zawodnikiem. Powodzenia Biało - Czerwoni.

Kogut - 30 maja 2008, 16:46:53 - *.172.214.66
Jak mozna zabierac takiego slabego zawodnika jak Kokokoszka z Odry Wodzislaw. W Austrii to juz jest wiele kokoszek.A Bartek Bosacki.Przeciez to byl nasz bohater z Niemiec strzelajac fantastyczne bramki przeciwko kostaryce i ratujac honor Polakow. Leon jeszcze masz czas zeby wziasc naszego "Bosego" a oddac nam kokoszke, bo brakuje nam jajek

Casthien - 31 maja 2008, 1:01:37 - *.205.190.169
Taktyka 4-5-1 na Niemców jak na całe ME ma się rozumieć ; >

Ebi - 31 maja 2008, 10:26:55 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
PO co PAZDAN w sqadzie przecież on nie jest za dobry
rok temy grał w 3LIDZE ,a teraz na ME2008.
:/

kajo - 5 czerwca 2008, 16:02:41 - *.117.69.2
hehe jest pazdan jupii i nawet sagah:P
Ważne także że jedzie Roger!!!

Pseudonim (max 10 znaków):

E-mail:

Redakcja 90minut.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są niezależnymi opiniami czytelników serwisu. Jednocześnie 90minut.pl zastrzega sobie prawo do kasowania komentarzy zawierających wulgaryzmy, treści rasistowskie, reklamy, wypowiedzi nie związane z tematem artykułu, "trolling", sformułowania obraźliwe w stosunku do innych czytelników serwisu, osób trzecich, klubów lub instytucji itp., a w skrajnych przypadkach do blokowania możliwości komentowania wiadomości przez poszczególnych użytkowników lub całe sieci.

 

Napisz do nas