|
|
21 sierpnia 2008, 17:13:08 - koofel
Boruc, Dudka i Majewski wykluczeni z reprezentacji
Artur Boruc, Dariusz Dudka i Radosław Majewski zostali wykluczeni z kadry narodowej. Decyzja Leo Beenhakkera ma związek z nieposłuszeństwem piłkarzy, tj. ich suto zakrapianą alkoholem imprezą.
Po wczorajszym meczu towarzyskim z Ukrainą tolerancyjny zazwyczaj Leo Beenhakker zakazał zawodnikom opuszczania hotelu. Boruc, Dudka i Majewski zaleceń trenera nie posłuchali i poszli w miasto. A ponieważ na lwowskim boisku różowo nie było, przegraliśmy 0-1, piłkarze ostro walczyli na froncie alkoholowym.
Rano zdenerwowany Leo Beenhakker zadzwonił z informacją o wykluczeniu piłkarzy do prezesa PZPN Michała Listkiewicza. Rzecznik związku Zbigniew Koźmiński mówi, że cała trójka nie wystąpi w pierwszych meczach eliminacji mistrzostw świata.
Po południu rzecznik prasowy reprezentacji Polski Marta Alf poinformowała, że selekcjoner Leo Beenhakker w konsekwencji niedopuszczalnego i nieodpowiedzialnego zachowania po meczu towarzyskim Ukraina - Polska we Lwowie, podjął decyzję o zawieszeniu na czas nieokreślony Artura Boruca, Dariusza Dudki i Radosława Majewskiego.
|
źródło: własne / RMF FM / PZPN


 |

sid - 21 sierpnia 2008, 17:17:50 - *.interdom.net.pl (*.59.36.126)
musieli jakos uczcic dobry wynik ale ze Rado Majewski juz sie bawi jak stara gwiazda to mnie zdziwilo troszke!szkoda ze R.Majdana PŚwierczewskiegi i J.Chwastka nie bylo to byl by balecik dopiero i moze awanturka z urainska milicja!pozdro dla was chlopaki...a Leo nie wie co to Polska mentalnosc..hehe

mmassive - 21 sierpnia 2008, 17:18:26 - *.mnc.pl
Znowu myślą, że ze Słowenią sobie poradzą bez dwóch kluczowych graczy, a będzie jak z Łotwą...

jaa - 21 sierpnia 2008, 17:20:09 - *.gdynia.mm.pl
No to chłopaki wyczyścili już drogę do składu Fabiańskiemu ... .

ultras - 21 sierpnia 2008, 17:21:00 - *.cnet.gawex.pl
Oni przegrali bo przed meczem nie popili,Leo nie zna sie na Polakach ;p


BOSZU - 21 sierpnia 2008, 17:21:55 - *.opera-mini.net (*.114.205.96)
ale z nich kretyny...!

Adam1992 - 21 sierpnia 2008, 17:22:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to musieli nieźle popić %%%%%%%%%%%%%% tylko szkoda że nie zagrają w meczach el. MŚ. ale zgadzam się że powinni ich ukarać, tak nie może być

łańcut - 21 sierpnia 2008, 17:23:21 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
jak tu nie kupować i nie pić jak alkohol tańczy od przepity :D

widzewek - 21 sierpnia 2008, 17:23:31 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
za czasow Engela pili wszyscy i tez wynikow niebylo

heh - 21 sierpnia 2008, 17:26:52 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ale zwala hehe najlepsi praktycznie pilkarze mysleli ze moga wszystko.. teraz to bedzieme ze slowania na 1 poziomie i z wyspami walka o 3 pkt heh.. Ciekawe co pili :D

fifas - 21 sierpnia 2008, 17:28:12 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Spoko. Jak Leo trenował reprezentację Holandii na MS 1990 to piłkarze też robili co chcieli a Ruud Gullit -jak donosiła holenderska prasa- wdał się w kłótnię z Leo w wyniku której podbił trenerowi oko i ten pojawiał się na konferencjach prasowych w ciemnych okularach. W konsekwencji Holendrzy - owczesni mistrzowie Europy- zremisowali trzy mecze w grupie i awansowali dalej tylko dlatego, ze wtedy z grupy wychodziły tez zespoly z 3 miejsca (z najlepszym bilnsem) ale i tak odpadli.

Lukas - 21 sierpnia 2008, 17:29:52 - *.ssp.dialog.net.pl
lol nooo too...w sumie...nie dziwota ze tak super gramy na wielkich turniejach, nigdy nie bedzie dobrze..niestety, ale trudno i zyje sie dalej

P. - 21 sierpnia 2008, 17:38:39 - *.csk.pl
A policjantów chociaż nie pobili? Polak nie kaktus - pić musi!

agitator - 21 sierpnia 2008, 17:39:10 - *.ols.vectranet.pl
ach dajcie spokój toż nic wielkiego nie zrobili, nie było zadnych potyczek z ukraińcami ani zadym z milicją, nikt nie spał na trawniku przed hotlem , pełna kultura krótko mówiąc.Grzechem by było byc wśród naszych braci słowian i nie łyknąc z nimi choć po kielichu wódeczki.Pewnie benhakauer przymknał by oko jakby wybrali co innego niż alkohol

kibic - 21 sierpnia 2008, 17:40:30 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
no to juz po MŚ w RPA


hehe - 21 sierpnia 2008, 17:43:05 - *.3s.pl
no to Boruc sie doigral. Zreszta, on zawsze mial chyba ciagotki do alkoholu. Pamietam, że jak przechodzil z Legii do Celticu, to kupil ileś tam piwa karkom z żylety. W tym samym czasie Dudek budował sztuczne boiska w rodzinnym miescie. Moim zdaniem nawet dobrze się stało (o ile PZPN nie będzie próbował zatuszować sprawy), bo teraz lepsi - Fabiański i Kuszczak będą mieli szanse się wykazać.

Darek - 21 sierpnia 2008, 17:43:06 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Farsa. Brac dziennikarska jak zwykle ukrywaa wybryki kolegow po fachu. Pili z nimi dziennikarze , kazdy rozsadny domysli sie o kogo moze chodzic . Nie jest tajemnica , ze niektorzy dziennikarze pozniej na antenie czy w gazecie promuja okreslonych pilkarzy. Tych ktorzy zaprosza na wodke lub inne uzywki. Dobrze wiedza kto kupowal mecze , ktos sprzedawal. Ale zamiast o tym napisac czy powiedziec wola z nimi wypic.

luzik - 21 sierpnia 2008, 17:44:08 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
nie dziwi mnie to dudka pije na okraglo w wisle balowal po nocach w klubach! zero profesjonalizmu typowe dla polakow!

SZYMEKK AG - 21 sierpnia 2008, 17:44:38 - *.mlyniec.gda.pl
Leo na prezesa pzpnu.... Konkretne decyzje,nie patrzy na to że wyklucza takich zawodników jak Boruc i Dudka którzy są trzonami reprezentacji,zawinili i won. Tak powinno być w naszej lidze,zrobiłby tam porządek. T.A.G

dzangu - 21 sierpnia 2008, 17:46:31 - *.16.67.213
Tak, tak, wykluczajcie! Przecież mamy tak silną kadrę, ze i bez nich damy radę! Jeszcze może kilku poleci za spóżnienia i będzie...fantazyjnie!

ebi - 21 sierpnia 2008, 17:47:26 - *.elpos.net
oo i Majewski sie zalapal

m - 21 sierpnia 2008, 17:48:09 - *.wro.vectranet.pl
dudka to juz kiedys po pijaku prowadzil i czlowieka zabil

Barubar - 21 sierpnia 2008, 17:48:27 - *.uni-rostock.de
sportowcy ! nie ma jak isc na piwko albo wodzitsu, jeszcze po batach z Ukraina i grze takiej, ze pozal sie Boze ... polskie realia, zero profesjonalizmu

czari - 21 sierpnia 2008, 17:49:40 - *.chello.pl
Najpierw wykurzyli Kuszczaka, teraz Boruca... Tylko cienki fabiański został który jest ciągle forowany przez leo, z nim daleko nie zajedziemy.

dno - 21 sierpnia 2008, 17:51:32 - *.centertel.pl
to jest obraz polskiej piłki... po pseudo gwiazdach majdanie i świerczewskim teraz "błysnęły" następni pseudo kopacze. szkoda panowie,że na boisku nie jesteście tacy dobrzy... 2002 - klęska, 2006 - klęska, 2008 - klęska... jesteście żałośni!!!

rpnin - 21 sierpnia 2008, 18:02:48 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Odwiesić ich każdy by się napił po takim meczu

Matyss - 21 sierpnia 2008, 18:03:56 - *.adsl.inetia.pl
Słuszna decyzja Leo. Są młodzi ludzie w polskiej lidze i za granicami którzy mogą grac w MŚ.. a nie jacyś pijacy jak Boruc... Leoooo

widzewiak - 21 sierpnia 2008, 18:06:39 - *.centertel.pl
eeeeee wszystko w normie

Mati - 21 sierpnia 2008, 18:09:05 - *.icpnet.pl
do dzangu - a co może Leo ma sobie pozwalać na samowolke ze strony "kopaczy" ??? Jakiś rygor w kadrze musi być i kogo jak kogo ale trenera polecenia powinny być wykonywane, jak się nie podoba to won z kadry.... idąc twoim tokiem myślenia powinien może jeszcze pozwolić im samemu ustalać godziny treningów a może i "11" meczową i powołania???

Maslana - 21 sierpnia 2008, 18:10:45 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ludzie.. Kto to pisal GW? Ja niewieze.. Zaraz ktos zaprzeczy i powie, ze to zupelne bzdury! Ja juz niewieze gazeta! J..C pismarkow!


jaro - 21 sierpnia 2008, 18:14:56 - *.adsl.inetia.pl
Powinno ich sie dożywotni z reprezentacji wyrzucić!!!Grać nie potrafią a za chlanie sie biorą pajace!Rozumiem żeby były wyniki to można uczcić wygraną.Tylko wtedy to za szybko by sie nie napili bo nie potrafią meczu wygrać!

Boruc - 21 sierpnia 2008, 18:16:53 - *.chello.pl
Ja w Victorii piję Balantajsa

Damian - 21 sierpnia 2008, 18:17:20 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Maslana A czy ten artykul pochodzi z GW? Wystarczy znac przeszlosc Dudki , zeby wiedziec , ze nie jest to swieta osoba.

MAX - 21 sierpnia 2008, 18:20:02 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Za dobrze mają, sodówka odbija im do głowy, Wiemy ile p.Boruc zarabia no i Dudka też ma niezłą gaże, a na doczepkę młody gniewny he he he, wstyd panowie B,D,M, panie Listkiewicz zadziałaj pan w końcu.Pokarzcie panowie że Polska Piłka jest coś warta.

artus1906 - 21 sierpnia 2008, 18:21:56 - *.range86-155.btcentralplus.com
Dudce sie dziwie. Chcial pojezdzic samochodem po Lwowie, a po trzezwemu nie umie.

Sulek - 21 sierpnia 2008, 18:24:47 - *.047.c94.petrotel.pl
No zgadza się Damian ... ale miał wtedy 19lat...

Damian - 21 sierpnia 2008, 18:25:27 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jakby nie patrzec nikt nic im nie zrobi. Przynajmniej w piciu nasi stanowia czolowke w pilkarskim swiecie Best , Gazza , Ronaldinho, Ronaldo . Kto nie zna tych pilkarzy ?

Soprano84 - 21 sierpnia 2008, 18:27:04 - *.adsl.inetia.pl
R.Majewski - typowa polska "gwiazdeczka", nic jeszcze nie osiągnął, zarobił jedynie trochę więcej grosza i już imprezki, alkohol....z niego juz nic nie bedzie i do konca kariery bedzie "niespelnionym" talentem w polskiej lidze albo w Szwajcarii na ławce rezerwowych

do domian - 21 sierpnia 2008, 18:30:12 - *.3s.pl
nie porowywalbym ich do boruca, dudki i majewskiego. rygor w kadrze musi byc, bo nastepnym razem boruc wyjdzie pijany na mecz! a jak nie boruc, to inna z gwiazdek. dla mnie cala trojka dozywotnio wywalona z kadry powinna byc + sprawiedliwa kara finansowa za zbesztanie Orła na piersi.

Poss - 21 sierpnia 2008, 18:35:50 - *.as43234.net
Jak bym był na miejscu Majewskiego, a Boruc i Dudka by szli na browar w miasto, to dwa razy bym się nie zastanawiał czy z nimi cisnąć. Hehe.

Arkowiec - 21 sierpnia 2008, 18:36:05 - *.laczpol.net.pl
do Soprano84 a wiesz co tam sie w ogóle zdarzyło że po Radku jeździsz? ...

dren - 21 sierpnia 2008, 18:40:33 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.202.109.42)
Ale glupoty piszecie az zal patrzec.Byliscie tam śmoki,widzieliscie jak bylo,nalewaliscie im do kieliszkow?Poczytajcie wiecej zrodel niz tylko szukajacy sensacji RMF,poznajcie opinie drugiej strony i dopiero pozniej poszcie swe madrosci.Sam Boruc wszystkiemu zaprzecza.Znajac nasz e wspoaniale media wszystko zostalo rozdmuchane do niewyobrazalnych granic a wy malolaci łykacie wszystko jak mlode pelikany...wszystko w temacie

Maslana - 21 sierpnia 2008, 18:44:04 - *.internetdsl.tpnet.pl
dren Doklanie o to mi chodzi. Co by nienapisali ludzie i tak beda najezdzac na Boruca itd a jak sie okaze, ze dzien dwa, ze wszystko jest wyssane z palca to takiego halo juz nie bedzie..

balus - 21 sierpnia 2008, 18:45:50 - *.centertel.pl
Ja nie znam Gazzy... ale nie słyszałem tez zeby Ronaldinho walił %%

ziggy - 21 sierpnia 2008, 18:48:12 - *.19.165.3.osk.enformatic.pl
a mowili ze dudka nie lubi...:D

Damian - 21 sierpnia 2008, 18:51:24 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ty wiesz , ze zyjesz? Nie znac jednego z najwiekszych wazriatow angielskiej pilki .Do tego rewelacyjnego pilkarza . Szkoda tylko , ze cymbal . Gazza to Paul gascoigne . A nie spotkales sie nigdy z filmami czy zdjeciami jak grubasek zamiast trenowac pije w dyskotekach ? Jeszcze zaraz powiesz , ze Best to abstynent, ktory nigdy nie pil

zinio - 21 sierpnia 2008, 18:51:54 - *.icpnet.pl
przecież oni wypili po meczu a nie przed meczem w angli piłkarze piją i nikt z tego nie robi halo patrz bellamy,ronaldo itp

do dren - 21 sierpnia 2008, 18:55:27 - *.chello.pl
a co ty myślisz ze boruc wyjdzie do dziennikarzy i sie przyzna?

abstynent% - 21 sierpnia 2008, 19:01:55 - *.adsl.inetia.pl
Polska pijana - świat się śmieje...W Pekinie też jeden działacz leżał udojony pod płotem, w szermierce walczą nie na szpady a na kieliszki...Żal Polaku!Rozumiem tradycja, ale umiar powinien obowiązywać, ALKOHOL W NASZYM KRAJU STAŁ SIĘ CHLEBEM..! I nie ma się czym chwalić kto ile wypił...Tyle wypadków przez wódę, a Polak swoje: POLAK GŁUPSZY PO SZKODZIE!

dren - 21 sierpnia 2008, 19:02:43 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.202.109.42)
Byles,widziales,polewales im?Poza tym zostali wyrzuceni nie za zadne pijanstwo tylko za to ze opuscili hotel......Dalej wierzcie pismakom,widac ze wiekszosc tu piszacych to dzieciaki nie znajacy jeszcze zycia i tego w jaki sposob dzialaja media.

Tominho - 21 sierpnia 2008, 19:03:13 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ Damian - Ronaldo i Ronaldinho stawiasz na równi z Bestem i Gascoigne'm? Przy wspomnianych Angligach wymienieni przez ciebie Brazylijczycy to ministranci

LOKacz - 21 sierpnia 2008, 19:08:32 - *.238.85.2.ip.airbites.pl
....czyli na wschodzie bez zmian....

Poss - 21 sierpnia 2008, 19:12:22 - *.as43234.net
"A bo w radiu mówili", "a bo w telewizji widziałem". Jak ci w radiu albo telewizji powiedzą, że twoja stara sędziowała mecz Polska - Austria, to też im uwierzysz?

burek - 21 sierpnia 2008, 19:12:33 - *.toya.net.pl
odrazu ze pijoki i wogule a tak na serio to pewnie poszli wypili po 2-3 piwa i odrazu wykluczenia i moze odrazu ze na myjke ich zabrali co smiac mi sie z was chce

dziwak - 21 sierpnia 2008, 19:12:44 - *.nyc.res.rr.com
Leo traci grunt pod nogami, przeciez wystarczylaby upomnienie czy tez nalozenie jakiejs kary finansowej, zawieszenie i to bezterminowe to powinna byc ostatecznosc zarezerwowana dla duzo gorszych przewinien. Wyjscie do baru po meczu nie jest czyms szokujaco nagannym.

1923 - 21 sierpnia 2008, 19:13:19 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja np nie wierze ze majewski dlatego poczekajmy do wyjaśnienia sprawy...jak było naprawde!

dren - 21 sierpnia 2008, 19:15:17 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.202.109.42)
Dokladnie...A pewnie jutro F(u)ckt jeszcze napisze co pili i w jakich ilosciach i co bylo na zagryche...Dopiero dzieciaki z 90minut.pl beda w ekstazie.Jak sie potwierdzi to co w newsie to osobiscie wszystko odszczekam,poki co nie wierze w zadne slowo pismakow

do dziwaka - 21 sierpnia 2008, 19:18:08 - *.3s.pl
ostatecznosc? za jakie przewinienia - nalezy czekac az zgwalca jakas dziewczyne, albo zabija jakiegos tubylca? czy ty nie rozumiesz, ze oni nie byli tam na wakacjach, tylko byli w roli reprezentantow naszego kraju??? boruc udowodnil (zreszta nie pierwszy raz), ze nie potrafi sie zachowac z klasa, i musi poniesc odpowiednie konsekwencje. moim zdaniem powinien dozywotnio z kadry wyleciec i zaplacic porzadna kare finansowa.

recos - 21 sierpnia 2008, 19:27:09 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
człowiek nie wielbłąd pić musi

zagłębiak - 21 sierpnia 2008, 19:28:34 - *.internetdsl.tpnet.pl
Boruc stracił autorytet. Byl kozakiem ale sie zbłaźnił. Kadra to nie libacja, reprezentujecie Polske zapamietalcie to sobie. Sport = abstynencja alkoholowa. tak powinno byc. a oni juz maja pewnie dobrze schacharzone zdrowie i watroby juz prawie pewnie nie maja to i sily nie maja zeby po boisku biegac. Powinni i wszywki robić xD jest z tysiac lepszych graczy niz Dudka czy Majewski. Trzeba szukac tam gdzie nie dosiegają pieniadze. Milośc do futbolu, a nie do kasy i wódki!!!!

Pawel - 21 sierpnia 2008, 19:34:46 - *.dsl.scarlet.be
Jak by to bylo przed meczem to rozumiem ale po...???

do pawel - 21 sierpnia 2008, 19:39:03 - *.3s.pl
a co za roznica czy przed meczem, czy po??? nie czaisz, ze to bylo w czasie zgrupowania reprezentacji, na ktorym przebywali jako REPREZENTANCI POLSKI???

WB - 21 sierpnia 2008, 19:39:15 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.16.40.135)
Dobrze, że Policji ( Milicji? ) Ukraińskiej nie wpieprzyli...

maxi - 21 sierpnia 2008, 19:40:25 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.9.8.39)
kurczę szkoda Majewskiego

dziwak - 21 sierpnia 2008, 19:51:32 - *.nyc.res.rr.com
Do tej pory nie ma zadnych doniesien ze Lwowa o skandalicznym zachowaniu polskich pilkarzy, oni po prostu wyszli do baru czy resteuracji i kulturalnie zjedli i cos tam wypili, nikt im nie mierzyl promili czy tez widzial ich zataczajacych sie. Owszem naruszyli tym wyjsciem regulamin, ale jak trener zacznie wymyslac coraz to nowe i bardziej rygorystyczne zasady to nie ma to dobrego wplywu na atmosfere w kadrze. Wymagajmy od pilkarzy aby dobrze grali a co niektorzy oczekuja od nich ze maja spelniac role attache kulturalnych. Boruc to jeden z najlepszych bramkarzy na swiecie, na boisku udowadnia to od dluzszego czasu w kazdym meczu. Zawieszanie go napewno doprowadzi do konfliktu w zespole.

do dziwaka - 21 sierpnia 2008, 19:58:33 - *.3s.pl
moze i boruc jest najlepszym bramkarzem swiata, ale tylko w tym twoim - innym - swiecie, bo w naszym jest calkowicie przecietnym bramkarzyna, ktory gra w przecietnej lidze, a po tym wybryku juz na pewno nie zmieni jej na lepsza. boruc razem z dudka i majewskim shanbili Orzełka na piersi, i za to sa ukarani, a nie za to, ze sie piwa czy wodki napili - tego im nikt nie moze zabronic - ale w czasie prywatnym. czasy, kiedy prezydent tego kraju nie potrafi ustac na nogach w czasie uroczystosci zwiazanych z otwarciem cmentarza, na ktorym spoczywaja ciala ludzi ktorzy oddali zycie za ten kraj, MUSZA odejsc. poblazliwosc dla grajkow zaprowadzila nasza pilke na skraj przepasci (i nie tylko pilke, bo olimpiada pokazuje jak na dloni, gdzie znajduje sie polski sport).

dziwak - 21 sierpnia 2008, 20:08:04 - *.nyc.res.rr.com
Czlowieku zastanow sie nad tym co piszesz. W jaki sposob oni zhanbili Polske czy orzelka,dlatego ze nie przestrzegali regulaminu w kadrze? Tak samo mozna powiedziec ze Ty hanbisz Polske nie znajac zasad poprawnej pisowni jezyka ojczystego. Boruc jest wyceniany na ponad 10 mil euro, jesli tyle jest wart "przecietny bramkarzyna", to rzeczywiscie zyjecie w innym swiecie (nie wiem dlaczego uzywasz l.mn w swojej wypowiedzi). Dodawanie do tego politycznych komentarzy to juz zenada.

petr84 - 21 sierpnia 2008, 20:18:12 - *.adsl.inetia.pl
żeby były wiślak z byłym legionistą przy jednej flaszce.... FUJJJ !

oktavian - 21 sierpnia 2008, 20:27:16 - *.41.18.22.sub.mbb.three.co.uk
Wielka afera a co z integracją zespołu Leo wypad

kks - 21 sierpnia 2008, 20:29:16 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ja tam im sie nie dziwie sam bym sie chetnie dolaczył a Leo pewnie zazdroscil ze oni sobie wypili a on nie

grzybol - 21 sierpnia 2008, 20:30:24 - *.net.fone.pl
Z pewnością wszyscy tutaj byli zachwyceni, gdy Boruc ratował nas od kompromitacji na Euro 2008, a teraz jest pieprzenie, że to przeciętny bramkarzyna. Zabawne, bardzo.

do dziwaka - 21 sierpnia 2008, 20:30:32 - *.3s.pl
10 mln funtow - nie euro - to cena odstepnego, jaka zapisal w kontrakcie Celtic - to tzw. cena zaporowa. Gdyby boruc byl tyle wart, bylby juz w innym klubie, ale takiej kasy nikt za niego nie da - bo jest przecietny. Widze, ze niektore rzeczy do ciebie nie docieraja - wlasnie dlatego uwazam, ze zyjesz w innym swiecie niz my, my - bo pare osob tu juz wyrazilo swoja opinie - calkowicie sprzeczna z twoja. No i na koniec - czy ty napisales swoja wypowiedz zgodnie z zasadami polskiej pisowni? No wlasnie.

dziwak - 21 sierpnia 2008, 20:41:17 - *.nyc.res.rr.com
Zhanbic a nie "shanbic". Teraz powiedz mi gdzie popelnilem blad ort czy inny? Szkada ze nie dostrzegles wiekszej liczby wypowiedzi tych ktorzy sie z toba nie zgadzaja. Podsumowujac, reprezentanci kraju nie powinni naduzywac alkoholu, ale tez nie mozna im stawiac wymogow aby prowadzili sie jak zakonnice. Beenhaker zachowuje sie jak przeor klasztoru, powtarzam - jesli mamy na mysli dobro polskiej pilki to tego typu zachowanie trenera jest gorsze od tego co zrobili ci zawodnicy.

kibic - 21 sierpnia 2008, 20:43:45 - *.siec.alfa.pl
Nie spodziewał bym się tego od Boruca, Nie spodziewał bym się tego od Boruca,Dudka też widać niezły asior, młody Majewski oj nie ladnie chlopcze, niestety za takie wybryki trzaba surowo karać,przecież to jest zgrupowanie panowie,można trochę popić ale u siebie .

xyz - 21 sierpnia 2008, 20:44:18 - *.aster.pl
Za co te zawieszenie. Polowa polakow co poniedzialek leczy kaca w pracy bo weekendowych baletach. Niemartwcie sie my kibice was rozumiemy!!!

do dziwaka - 21 sierpnia 2008, 20:51:42 - *.3s.pl
"Zhanbic a nie "shanbic".", "(...) stawiac wymogow aby prowadzili sie jak zakonnice.", "(...)aby dobrze grali a co niektorzy oczekuja od nich ze maja spelniac role (...)" - slyszales kiedys o przecinkach? "10 mil euro" - mil to jakis nowy skrot? "napewno" - to tzw. ortograficzny blad. Cos jeszcze? A co do dobra polskiej pilki - to Leo zrobil cos, co w normalnych krajach jest na porzadku dziennym, dlatego w normalnych krajach pilka nie stoi na tak zenujaco niskim poziomie jak u nas. Boruc musi zostac ukarany, i to ukarany przykladnie - zeby ogol polskich grajkow zobaczyl, ze nikt z nimi cackac sie nie bedzie!

Poss 1929 - 21 sierpnia 2008, 20:51:49 - *.as43234.net
ODMULCIE SIE! Chodzi o to, że Beenhakker zabronił opuszczać hotel, a oni sobie to olali i poszli na miasto. A to czy na tym mieście pili piwo, coca-colę, pluli na chodnik, czy też śpiewali kolędy nie ma najmniejszego znaczenia w kontekście kary, jaką dostali. Chodzi o nieposłuszeństwo, niestosowanie się do zaleceń selekcjonera i tu nie ma najmniejszych wątpliwości, że zrobili źle. Inna sprawa - Polacy to jeden z najbardziej chlejących narodów świata, a za każdym razem jak jakiś piłkarz czy inna osoba publiczna dziabnie sobie jednego, czy dwa to jest wielkie halo wykrzyczane przez 3/4 społeczeństwa. I tu dochodzimy do drugiej przypadłości Polaków - hipokryzja. Żal mi tych, co się tu sadzą o to, że coś tam sobie wypił Boruc z Dudką i Majewskim. To nie jest meritum, oni też są ludźmi. Sednem jest to, że opuścili ten hotel bez pozwolenia, a wręcz z zakazem! Czy tak ciężko to pojąć?

axe88 - 21 sierpnia 2008, 20:57:18 - *.net.pl
BRAWO!BRAWO!BRAWO! To przecież był mecz towarzyski a nie gra o mistrzostwo świata. Moglibyśmy tak świętowac po zdobyciu jakiegoś tytułu, nawet w tak słabym turnieju jak pare lat temu na ukrainie, to wtedy jest to zrozumiałe. Brakowało jeszcz typowych polskich kibiców, którzy wejdą na boisko i bedą grac w piłke podczas rozgrzewki... Jak zawsze skandal na całą EUROPE I ŚWIAT

JA - 21 sierpnia 2008, 21:14:37 - *.adsl.inetia.pl
nie chodzi o to ze pili tylko ze wyszli z hotelu . Jakto polak na Ukrainie ... poprostu trzeba :D

karol - 21 sierpnia 2008, 21:16:56 - *.adsl.inetia.pl
Ja mimo wszystko nadal lubię Boruca i uważam go za dobrego bramkarza pozdro Artur!

D17 - 21 sierpnia 2008, 21:16:57 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Jak prezydenta nam upili to czemu piłkarzy nie mogli?

mlks - 21 sierpnia 2008, 21:25:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
ryzykowne posunięcie...

Bek-cham - 21 sierpnia 2008, 21:32:28 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.168.2.33)
Już tyle afer z udziałem naszych pseudo-gwiazdorów rozeszło się po kościach,tak i ta "afera" tylko podniesie wartość rynkową "bohaterów" tego newsa.Najgorsze jest to,że reprezentacja gra po prostu beznadziejnie słabo i żadna "afera" tego nie przykryje.Smutne i straszne!!!

1916 - 21 sierpnia 2008, 21:44:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
do do dziwaka oj widze, ze kolega nie przepada za Borucem ale znawco pokaż nam lepszego polskiego bramkarza???!!! Nie róbcie z tego wydarzenia jakiegoś wielkiego skandalu- piłkarz też człowiek... Zobaczycie i tak nie długo wróca do kadry!

dziwak - 21 sierpnia 2008, 21:47:47 - *.nyc.res.rr.com
Zawieszenie to najgorsza z mozliwych kar jaka moze spotkac pilkarza, jesli za opuszczenie hotelu po meczu bedziemy stosowac drakonskie kary to jak ukarac kogos kto w nocy przed meczem chleje do nieprzytomnosci i wywoluje burdy? Wiadomo ze Boruc i reszta postapili zle, ale czy kary jest wspolmierna do winy, nie slyszal nikt o gradacji kar? To wlasnie jest meritum. Nie sadze rowniez aby w wiekszosci zespolow narodowych obowiazywaly zakazy opuszczania hotelu PO meczu(chyba ze chodzi o kraje arabskie), to mi wyglada na jakies widzimisie Benhakera.

dziwak - 21 sierpnia 2008, 22:04:35 - *.nyc.res.rr.com
Zalosny wystep na Euro to byla czyja zasluga? Trenera czy Boruca? Gdyby nie Boruc to przegralibysmy kilkoma bramkami kazdy mecz. Kuszczak tez juz sie wypowiedzial co sadzi o profesjonalizmie Leo, watpie aby zdecydowal sie grac w repr prowadzonej przez Beenhakera. To jak repr na tym wyjdzie zobaczymy po 4 jesiennych meczach, narazie wstrzymajmy sie wiec od spekulacji.

przemq1911 - 21 sierpnia 2008, 22:11:16 - *.116.199.58
Piłkarz nie wielbłąd - pić musi heh

do "do dz - 21 sierpnia 2008, 22:12:02 - *.knc.pl
Skąd jesteś? Ze Śląska, Krakowa, Poznania, Wrocławia czy Gdańska? Ja rozumiem, że Artura można nie lubić za przywiązanie do Legii, ale gdybyś znał jedną z lepszych stron internetowych o piłce nożnej, jakie kiedykolwiek powstały (mowa oczywiście o transfermarkt.de), wiedziałbyś, że aktualna wartość Artura Boruca oscyluje w granicach 11 milionów Euro! To właśnie dlatego nikt nie kupi Boruca, bo jak na bramkarza kosztuje zbyt wiele. Jednak w tym przypadku cena jest adekwatna do umiejętności. Myślę, że czas Beenhakkera jako selekcjonera reprezentacji Polski powoli mija. Nie sięgam pamięcią do dawnych wydarzeń, ale na przestrzeni kilku miesięcy sporo było niewyjaśnionych okoliczności - Kuszczak, Błaszczykowski, Boruc, Dudka, Majewski... Sytuacja bramkarzy w kadrze jest powszechnie wiadoma - pewniakiem jest jedynie Fabiański, bo jest... z Szamotuł. Prawdę pisze na swoim blogu "Szamo" - polecam.

Śmieszek - 21 sierpnia 2008, 22:14:58 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wymienić trenera na takiego co będzie pił z Piłkarzami np: na Wój%ika... Podobno Janusz W. z bidonu sobie popijał w czasie meczy kadry ...

Badi79 - 21 sierpnia 2008, 22:15:15 - *.belchatow.msk.pl
Pili, piją i pić będą Tak samo jak każdy z nas ;)

emi - 21 sierpnia 2008, 22:19:25 - *.user.veloxzone.com.br
Poss 1929 - jedyny, który zakumał, o co chodzi. Piłkarz też człowiek, może się czasem napić, np. po meczu, gdy ma wolne. Ale tu, choć po meczu, wolnego nie miał. Beenhakker ma do dyspozycji naszych kopaczy jedynie na zgrupowaniach i jest ich szefem. To on decyduje, co mogą zrobić, a czego nie mogą. "Po wczorajszym meczu towarzyskim z Ukrainą TOLERANCYJNY ZAZWYCZAJ Leo Beenhakker ZAKAZAŁ zawodnikom opuszczania hotelu. Boruc, Dudka i Majewski zaleceń trenera NIE POSŁUCHALI i poszli w miasto." Wygląda na to, że trzech kopaczy, którzy czują się niezastąpionymi gwiazdami, jawnie, demonstracyjnie olali swego szefa i pokazali swym kolegom, że nie będzie nimi nikt rządził. I nieważne, czy wypili po litrze wódki czy jedną coca-colę na trzech. Pytanie do obrońców kopaczy, którzy uważają karę za zbyt surową: Czy gdyby twój szef zabronił ci zrobienia czegoś (przy kolegach z pracy), a ty byś go nie posłuchał (podważając tym jego autorytet), jaka kara by cię spotkała? Obstawiam, że nie byłoby to zawieszenie na czas nieokreślony, raczej zwolnienie dyscyplinarne. Jeśli dobrze byś zagadał po wszystkim, to zamienione na wypowiedzenie za porozumieniem stron. A może inne pytanie: Co byś zrobił, gdyby twój pracownik demonstracyjnie złamał zakaz dany przy wszystkich pracownikach parę godzin wcześniej? Jak to wygląda z perspektywy szefa? Akceptujemy buntowników? Boruc jest świetnym bramkarzem, ale to Beenhakker jest szefem i jeśli Boruc tego nie zakuma, to pozostanie mu kariera w Celticu i to też do czasu, aż się postawi Strachanowi.

do dziwak - 21 sierpnia 2008, 22:26:17 - *.3s.pl
pilkarz jest tyle wart, ile sa w sklonni za niego zaplacic, tak wiec argument, ze boruc jest wart 11 mln euro, tylko ze nikt nie chce dac tyle za bramkarza jest zalosnie smieszny. 5mln euro rowniez nikt za niego nei chcial dac, wiec stanmy przy mojej wersji - ze ta kwota to po prostu cena zaporowa. wszyscy wiedza, ze nikt za niego takiej kasy nie da, bo nie jest jej wart, a skoro tak - to bedize gral nadal w celticu.

maniek - 21 sierpnia 2008, 22:27:51 - *.c201.msk.pl
Jak się nie umie grać to trzeba się napić.Polakom zawsze to najlepiej wychodziło.Przykład jest w Pekinie.To co pokazali na ME 2008 i teraz na IO mogę stwierdzić że: POLSCY NIE SA SPORTOWCAMI ALE CYRKOWCAMI.Załosny ten kraj....

Kielczanin - 21 sierpnia 2008, 22:45:41 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przygasłe pseudogwiazdeczki opijały wygrany mecz.Hehe.Jak zwykle zawsze po takiej bezładnej kopaninie ktoś idzie się "odprężyć".Wielkie sportowce i wzory do naśladowania.Koń by się uśmiał.Tylko to im zostało.

adwokat jo - 21 sierpnia 2008, 22:59:26 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
śmieszą mnie takie komentarze typu "pseudo gwiazdeczka, jeszcze nic nie osiągnął a już imprezki, alkohol itp". A ty cwaniaku jeden z drugim to co? TEŻ JESZCZE NIC nie osiągnąłeś a sępisz od matki lub ojca na wódke na impreze. Ewentualnie jak zarobisz pierwszy hajs to też 75% przepijasz. Zastanów się zanim coś napiszesz

PictBridge - 21 sierpnia 2008, 23:08:50 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
to jest jakieś nienormalne przecież każdy się może napić... a poza tym jeszcze nie udowodniono czy pili... KASPERCZAK TRENEREM!!!!!!!!!!!!!!!

do "do dz - 21 sierpnia 2008, 23:14:02 - *.knc.pl
WARTOŚĆ piłkarza, którą podałem to to nie jest widzi mi się klubu macierzystego lub przyszłej drużyny tylko rzeczywista kwota, na którą Boruc sobie zapracował w kilkunastu kapitalnych spotkaniach. lepiej lecz kompleksy...

do ns2.knc - 21 sierpnia 2008, 23:25:41 - *.3s.pl
widzisz - tu nie chodzi o kompleksy, tylko o prawa rynku. co z tego, ze ktos ustali wartosc rasiaka na 100 mln euro? czy bedzie tyle wart? czy moze tyle, ile za niego zaplaci zainteresowany klub? tak samo jest z borucem - nigdy nie zostanei sprzedany za 11mln euro - bo nie jest tyle wart - wart na chwile obecna jest tyle, co zaplacil za niego celtic legii, plus tyle ile od tego czasu z celticu wyciagnal - bo wlasnie tyle ostatni kupiec byl w stanie na niego wylozyc. najprostsze prawa rynku. czy jezeli kupie kilogram ziemniakow za 2 zlote, a nastepnie bede chcial je sprzedac za 200 zl, to beda tyle warte? ale jezeli teraz przyjedzie do mnie jakis sultan arabski, i tak mu posmakuja, ze zechce mi zaplacic za nie 1 mln dolarow, to czy nie beda wtedy warte tego miliona? ja nie mowie, ze boruc jest kiepski - jest bardzo dobrym bramkarzem, jak na warunki ligi szkockiej (czy polskiej), no i wlasnie dlatego gra w lidze szkockiej!

Jaco - 22 sierpnia 2008, 0:20:23 - *.chello.pl
Wkoncu pilkarz tez czlowiek... Awantura z niczego!

zks - 22 sierpnia 2008, 0:24:42 - *.179.c84.petrotel.pl
Brawo Benhakker, pierwsza decyzja trenera ktora w 100% popieram

wuwu - 22 sierpnia 2008, 0:35:06 - *.dip0.t-ipconnect.de
Brawo Leo ale za to ze nie pitoliles sie z pzpnikiem i Listkiewiczem tylko sru i do wora rozrabiakow. "Kilkanaście minut przed ukazaniem się komunikatu rzecznik reprezentacji, prezes PZPN Michał Listkiewicz na antenie TVN24 zaprzeczył, że wspomniana trójka piłkarzy została wykluczona z reprezentacji. Jak tłumaczył, pojawiły się informacje, że trzeba uregulować rachunek za szkody wyrządzone w jednym z pokoi w hotelu, w którym mieszkali Polacy, ale szybko ustalono, że nikt z piłkarzy czy kierownictwa ekipy nie miał z tą sprawą nic wspólnego. "Wypowiedź rzecznika PZPN Zbigniewa Koźmińskiego, który miał potwierdzić fakt wykluczenia zawodników z reprezentacji, Listkiewicz określił jako nieporozumienie. Poinformował, że nie dostał w tej sprawie żadnych informacji od Leo Beenhakkera, dodając, że jeszcze w czwartek wieczorem lub w piątek rano spotka się z selekcjonerem, by wyjaśnić całe zamieszanie." Po co siema spotykac .Listkiewicz odejdz juz lepiej.

HIRO - 22 sierpnia 2008, 1:16:41 - *.160.4.8
Ludzie co to wogóle za bronienie tych grajków, pojechali na mecz kadry. Nie na wycieczkę za swoje siano tylko wieźli im tyłki na Ukrainę żeby tam słuchali trenera.

bachi - 22 sierpnia 2008, 1:36:47 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
dokładnie brawo LEO, co oni myślą, że kim są gwiazdami? młodzików usnięto dożywotnio ostatnio z kadry za odmowe przyjazdu na zgrupowanie jak byli na urlopie, to co zrobić z osobą która przyjeżdza i upija się....

tutu - 22 sierpnia 2008, 4:01:41 - *.89-161.tel.tkb.net.pl
Kwaśniewski też pił na Ukrainie :p. PZPN cały tez ładnie baluje,Żurawski bez setki przed meczem też na boisko nie wyjdzie, Dudek w finale LM też wyglądał w swoich baletach na ładnie wstawionego

TŁOK - 22 sierpnia 2008, 9:23:35 - *.stnet.pl
Jeżeli nie wierzycie doniesieniom mediów to zapraszam na oficjalną stronę PZPN pzpn.pl tam znajdziesie potwierdzenie doniesień prasowych.

antek - 22 sierpnia 2008, 11:00:38 - *.internetdsl.tpnet.pl (*.77.122.186)
Po takim meczu kazdy by sie nachlał, Leo napewno sam mial w sobie %%%. Poza tym pilkarze byli cicho i nie robili takich glupot jak Majdan i inni... !!! TYLKO Alco % Fans ODRA !!!

przemas79 - 22 sierpnia 2008, 11:03:23 - *.olsztyn.mm.pl
fajnie spocony Janek gadal o tym w faktach po faktach, juz sie stesknilem za jego wypowiedziami normalnie ;p

fanatyk - 22 sierpnia 2008, 11:14:46 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Oni przesadzili ale Benhaker też.

Adek - 22 sierpnia 2008, 11:25:46 - *.internetdsl.tpnet.pl
W końcu kadra Benhakkera się rozsypuję...to dobrze. Zmiana trenera już niebawem.

matys - 22 sierpnia 2008, 12:16:12 - *.gprs.plus.pl
za nich propunuję Majdana and Świerczewskiego

RR1905 - 22 sierpnia 2008, 12:28:50 - *.internetdsl.tpnet.pl
Ja z nimi piłem potem odprowadzilem ich do hotelu i poszli spać grzecznie !!!!!!

elvis - 22 sierpnia 2008, 12:36:18 - *.cnet.gawex.pl
wolałbym już kuszczaka niz fabiana

zorro - 22 sierpnia 2008, 13:04:57 - *.77.20.131
Panowie prawda jest taka że nie ma przymusu gry w reprezentacji. Komu się nie podobają pewne zasady to do widzenia. Z resztą z nimi czy bez to i tak nic nie gramy totalne zero. Kon jaki jest każdy widzi. Należy odstrzelić jeszce kilka gwiazdek i dać grać zawodnikom na dorobku, którzy trochę zdrowia zostawią na boisku a nie w knajpach czy na baletach. Wiekszość naszych gwiazdek zgrupowanie reprezentacji traktuje jako odskocznię od domu i szansę na skok w bok i tyle w temacie.

rozanin - 22 sierpnia 2008, 13:21:34 - *.centertel.pl
mnie tam ich wybryki nie interesują, to Beenhaker sie pogubił na stanowisku selekcjonera kadry i powinien zostac czym predzej zwolniony, nie beda zawodnicy szanowac i sluchac trenera, który sie zagubil i stracil autorytet, bo moim zdaniem tak wlasnie sie stalo. wcale im sie nie dziwie, w moich oczach to jak forma protestu...tzn trenera bez wyniku mamy gdzies, chcemy innego...ja np wiem kogo...

optck - 22 sierpnia 2008, 13:35:20 - *.sta.vectranet.pl
no nie!! trzeba byc choty na mozg by zawiesic najlepszego bramkarza w europie i pozostalych pilkarzy proponuje prezesowi pzpn udac sie do najblizszego psychiatry oslabiliscie reprezentacje i o awans do MS 2010 bedzie trudniej anty pzpn zajmijcie sie soba swoimi brudnym interesami a nie karaniem zawodnikow i klubow!!

Ozor - 22 sierpnia 2008, 14:08:14 - *.cust.tele2.pl
Leo chyba nie wie ze: tu jest Polska tu sie pije ;D

gruby - 22 sierpnia 2008, 15:49:41 - *.crowley.pl
Śmiać mi się chcę jak niektórzy piszą o dożywotniej dyskwalifikacji i KARZE FINANSOWEJ!!! Jak go dożywotnio zdyskwalifikują to jakie prawo mogą nałożyć karę??? Pomyślcie trochę???? Co najwyżej mogą nie wypłacić startowego bo takowe płaci się kadrowiczom za mecz towarzyski. Poza tym sprawa jest śmieszna. Wyjaśni się raz dwa i Ci zawodnicy wrócą do kadry. Z drugiej strony Polscy piłkarze do prawdziwego profesjonalizmu mają baaardzo daleko. Nie są wirtuozami piłki to powinni fizycznie przygotowani być na maksa. Ale jak alko w trakcie sezonu (nie chodzi mi o ten wybryk ale o całość) jest na porządku dziennym no to nie ma o czym mówić. WEŹCIE SIĘ LUDZIE ZA SIEBIE. KAŻDY MOŻE PIĆ ALE TRZEBA WIEDZIEĆ KIEDY!!!

xxx - 22 sierpnia 2008, 16:33:30 - *.chello.pl
ja i tak wolę Fabiańskiego i Boguskiego więc luz 

Hanys - 22 sierpnia 2008, 16:36:30 - *.adsl.inetia.pl
Po pierwsze niektórzy mylą Dudka z Dudką a po drugie to czasami więcej szumu sie robi niż to warte!! W Anglii czasami też się napiją i nic im to nie przeszkadza a i Beckham , Ronaldo i Raul w disco pobalowali i co?? Jak Jasiu Furtok z Jurkiem Wijasem i Koniarkiem czasami pobalowali to takiego szumu nie było a potem Jasiu został wicekrólem strzelców bundesligi co teraz jest dla naszych kopaczy tylko marzeniem więc wyciągnijmy konsekwencje ale nie zaraz taki szum i wyrzucanie z kadry!! Forma sama ich rozliczy z tego bo jak mają słaby organizm to sami się spiszą na straty a może wogóle tyle nie wypili jak sugerują pismaki!! Pozdro Only GieKSa

fdgfd - 22 sierpnia 2008, 18:23:52 - *.domainunused.net (*.0.3.58)
ale dali dobrze maszyna zle naoliwiona slabo funkcjonuje

Johny - 22 sierpnia 2008, 18:32:39 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Leo przyjechał do Polski i nie wie co tu jest "sportem narodowym"... Gratulacje zawieszenie najlepszego zawodnika reprezentacji -Boruca to świetny ruch nie ma co. Na pewno zaskoczył tą taktyką naszych najbiższych rywali.

optck - 22 sierpnia 2008, 18:51:59 - *.sta.vectranet.pl
Leo probuje nowych ustawien ze Slowacja zagraja w bramce Listkiewicz na prawej obronie kozminski na lewej Lepper w srodku zurawski i Malarz a w pomocy Zidane VIla ibrahimovic Del Piero na ataku Kaczynski i Pele

oi - 22 sierpnia 2008, 21:19:28 - *.219.rze.vectranet.pl
Szkoda ze to nie lewandowski i krzynówek sobie nie popili bo zacząłbym znowu oglądać mecze reprezentacji, a tak to dalej dyspenza...

Tygrys - 22 sierpnia 2008, 22:47:49 - *.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ten Majewski powinien wiedziec że pójście na wolkę lub lewiznę przysługuje tylko staremu piłkarzowi  

|
|